Društvo| Mediji

Stop zaglupljivanju sa malih ekrana, otvorimo oci i mozgove

malasneki RSS / 17.10.2012. u 17:13
stop.jpgOtvorila sam stranicu "Unos novog teksta" sa zeljom da vam pisem o potpuno bezazlenoj temi i otkrijem jos jedan delic svoje duse, ali sam onda naivno pocela da vrtim televizijske programe i ostala sokirana. Na nasoj ruzicastoj TV u sred popodneva, kad postene porodice dolaze kuci i okupljaju se u svom mestu pod suncem, ide emisija o preljubnicima. Definitivno sam ostala sokirana. Eksplicitno prikazuju detalje pa se zapitah kud plovi ovaj brod. Za mene je ovo problematicno iz vise razloga, pre svega je tuzno a onda i jako ruzno.
 
Kako sad te gore pomenute porodice da objasne onim najmanjim klincima zasto je jedna teta ustala iz kreveta u kom je ostao ciko a druga ulazi? Sto ta teta dira ciku na zamagljeno mesto i sto ga zajahala kao konjica a ne igraju se? Zasto umesto guze ima neku zamrljanu tacku na ekranu? Pade mi na pamet sta bi nasi cistunci tek odgovorili svojoj deci da je umesto tete usao drugi cika, ali to je vec druga tema.  Sta da odgovore onim malo starijim koji su se vec prvi put zaljubili i veruju u ljubav "dok ih smrt ne rastavi"? Kako da ti isti roditelji grade poverenje kada im turaju pod nos takve stvari? 
 
Ok, znam, prevare u braku i vezama su na zalost  postale svakodnevne. Pocela sam sama sebe da hvatam kako posmatram porodice recimo u trznim centrima vikendom i u sebi razmisljam kako je sve to mozda samo farsa pa analiziram lica u pokusaju da otkrijem, ljubav ili gluma. Ali pitam se, da li se to mora, uz marketinsku pompu, prosipati u lice svima nama u udarnim terminima, i uzimati nam i ono malo nevinosti sto brizno cuvamo u kutku nasih dusa? 
 
Dokle cemo dopustati da nam mediji otezavaju uspostavljanje i onako poremecenog sistema vrednosti, i odrzavaju psihologiju ljudi kao robe. Posleblazirano gledamo na istim tim kanalima emisije o trgovini zenama, decom i muskarcima kao da smo s neba pali. Dopustamo da nam serviraju sadrzaj koji je daleko od normalnog. Juce cujem od jedne novinarke kako su na njihovom sajtu najposeceniji clanci o crnoj hronici i fudbalu. Naravno, njima je onda i isplativije da sto vise pisu o tim temama i pobudjuju jos vecu glad za sadrzajem "nek komsiji crkne krava, pa ce i meni biti lakse sto je meni ostala prazna stala".
 
U svetu cesto laziraju price sa srecnim krajem, namestaju dogadjaje da bi u ljudima probudili emocije, a kod nas samo crnom hronikom, bludom i nemoralom. Setimo se samo koliko je bilo prasine oko kviza "Trenutak istine" da bi sa Pinka rekli kako zele da se otkrije tamna strana zivota i izvuku pouke. Ma nije nego. Trguju ljudskom nesrecom, eto to je. Naravno, kao i sve kod nas, posle tri dana doslo novo cudo, a ono prvo cudo se i dalje prikazuje i niko vise ne prica o tome. Do duse, nije pomenuta televizija usamljena u ovome. I druge polako dobijaju negativan senzacionalisticki pristup, ali mi se cini da ovi debelo prednjace.
 
Neko ce reci, ako ti se ne svidja promeni kanal. E pa necu da zatvaram oci dok god znam da se ovakav imidz gradi u nasem drustvu. Deca nam rastu u izopacene likove sa malih ekrana. Razne Jece, Cece, Soraje i ostale svakodnevno pune prazan prostor izmedju opisanih emisija, Grand smarade (koja je cini mi se poprimila maratonski oblik), indijskih kilometarskih serija i slicnih gluposti. Ne secam se kada sam zadnji put pogledala dobru obrazovnu emisiju ili inteligentan film na domacim kanalima. Kablovske programe ne racunam, mada su i oni za analizu, ali su saroliki. Pored toga, veci deo Srbije i dalje gleda samo domace kanale sa nacionalnom pokrivenoscu.
 
Posle se pitamo zasto mladi razmisljaju kao masa bez oblika, zasto su puni agresije, zasto na sve ono sto ne razumeju reaguju pesnicama, zasto zivot posmatraju kao instant kafu ili maramicu za jednu upotrebu. Zasto nam se drustvo raspada, zasto nam o zivotu odlucuju prazni mozgovi, i to jos nasim izborom...
 Mens-Activism.jpg
Vreme je da reagujemo. Vreme je da kazemo DOSTA i da vise ne zatvaramo oci. Totalno cemo zaglupeti ili otupeti, a ni jedno nije dobro. Pocistimo dvoriste pa cemo mozda i ulicu videti jasnije. Pozivam sve ljude jos uvek zdrave pameti da podignemo glas i pokrenemo peticiju sa pozivom RRA da naprave generalnu inspekciju TV sadrzaja.


Komentari (105)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 17:26 17.10.2012

Najveći

Jedan od najjačih otrova koji se širio našom zemljom ili našim zemljama je PINK otrov.
Jedan od najvećih trovača građana ovih prostora u poslednjih dvadesetak godina je Željko Mitrović.
Koji je, mora se reći, bio zaštićen kao beli medved od strane svih struktura na vlasti u poslednjih dvadesetak godina. Ali baš od svih. I tzv. nedemokratskih i tzv. demokratskih. I od tzv. nacionalnih i od tzv. prozapadnih. I ovde na blogu, naravno.
Nedodirljiv. Prevrtljiv. Vešt. Tako bebasto lice.
Mogao si pre nekoliko godina a i sada da pljuješ po Miškoviću koliko hoćeš (to je bilo poželjno i moderno i tako ledepeovski), ali kad bi neko pomenuo "a šta je sa Željkom" nastao bi tajac.
Ima ključ za sve te zagonetke i čudesa: novac. Na koji su političari tako neotporni i alavi.
Nikada se nećemo oporaviti od tog ružičastog otrova. Nema leka.
Ima knjiga Čedomira Čupića koja delimično odgoneta te zagonetke i čudesa. Knjiga o dva vrapca u prašini.
Tako da to đubre koje si slučajno videla je samo najnormalnija posledica svega Željkovog.
malasneki malasneki 17:39 17.10.2012

Re: Najveći

Ma dosta mi je vise stvarno, puno puta sam pisala o ovome na drugi nacin. Ne interesuje me ko s kim spava. Tuzno mi je sto to jos neko prodaje. Siromasan je ovaj narod, ali je jos vise jeftin.

Nije problem u Zeljku, on samo kupuje ono sto je najbolje kotirano na trzistu, problem je u nama. NIKO, ali niko ne reaguje kako bi trebalo...
appendix appendix 17:40 17.10.2012

..

Definitivno sam ostala sokirana.

Sneki, ne znam da li si ovo videla..? Pravi hit!

malasneki malasneki 17:45 17.10.2012

Re: ..

Uzas! Vec vidjen prostakluk, sa uvek istim licima, samo upakovano u novi papir.

Zao mi je sto i upropastavaju kupljene licence za emisije koje su na stranim kanalaima, ako nista drugo barinteresantne, dok su kod nas prava bljuzga.
gedza.73 gedza.73 20:30 17.10.2012

Re: ..

Uzas! Vec vidjen prostakluk, sa uvek istim licima, samo upakovano u novi papir.

Ja mislim da je taj prostakluk otkupljen sa licencom.

Šta to ima-nema na kablovskoj što ima-nema kod nas?
Zovi to globalnim fenomenom, posrnućem kako god nema razlike.

Zao mi je sto i upropastavaju kupljene licence za emisije koje su na stranim kanalaima, ako nista drugo barinteresantne, dok su kod nas prava bljuzga




Emisija 'preljubnici' na engleskom je prepuna rafiniranog sadržaja, razumevanja, poštovanja i vrlo je interesantna al' na srpskom je 'prava bljuzga'.

malasneki malasneki 20:33 17.10.2012

Re: ..

Iskreno receno, nisam ni znala da je i to licencirano. Mislila sam recimo vise na emisiju koja je kod nas nazvana Kupoholicarke...

Rekoh da se i kablovska moze preispitivati, ali mene vise brinu ovi domaci.

Plus toga, termini u kojima se prikazuju emisije koje bi komotno mogle dobiti ono 18+ su vrlo delikatni.
gedza.73 gedza.73 20:46 17.10.2012

Re: ..

Nekada sam se čudio nekim emisijama i tvrdio da takvo prodavanje intime, takva glad za 'popularnošću' nikada neće imati prođu kod nas.

I pogrešio.
Ovi naši su sve to prepisali uz odobrenje i debeli novčani iznos.

Uvek ćeš imati određeni deo populacije kome je to interesantno.
I uvek ćeš imati one koji će 'pretrčati' preko tih emisija. Niti ja njih mogu da nateram da ne gledaju niti će oni mene ubediti u gledanje.

Kako da ti isti roditelji grade poverenje kada im turaju pod nos takve stvari?

K'o što rekoh ima nas i 'vakih i 'nakih.

Deca nam rastu u izopacene likove sa malih ekrana.




malasneki malasneki 20:58 17.10.2012

Re: ..

O ovoj deci mucenicima sam pisala ranije. Meni je njih jako zao
gedza.73 gedza.73 21:22 17.10.2012

Re: ..

O ovoj deci mucenicima sam pisala ranije. Meni je njih jako zao

Sećam se da je Jelica pisala blog.

Sve ove emisije zajedno su imale moju pažnju, suma sumarum, pola sata. Vidim o čemu se radi i prebacim na drugi kanal. Crnu hroniku ne želim ni da čitam ni da gleda.
To je stvar izbora.

Svet je jedno veliko selo. Nekad su se oduševljavali bacanjem robova lavovima, javnim pogubljenjima a danas imamo, manje-više slične 'zabave' samo dostpnije širem broju ljudi.

Globalizam ima i svoje prednosti i svoje mane.
Ne može se nešto zabraniti u Srbiji kad se to isto emituje na više od pola zemaljske kugle.

Mi zabranimo, a oni nam opet uvedu sankcije?

edit
mada se slažem da mogu da ih prebace u neki obavezujući posleponoćni termin.
mariopan mariopan 10:21 18.10.2012

Re: ..

I uvek ćeš imati one koji će 'pretrčati' preko tih emisija. Niti ja njih mogu da nateram da ne gledaju niti će oni mene ubediti u gledanje.

Mene blam i kada pretrčavam pa na sekund vidim te budalaštine

Stvarno sam srećna što su mi deca rasla u vreme kada sam smela da ih ostavim pred TV -om, kada su pravili lepe dečije programe, ali to je bilo pre više od 30 godina.
Danas bih TV zaključala u nekoj sobi da nemaju domašaja mlađi od 40 godina.
antioksidant antioksidant 18:30 17.10.2012

.

kakve veze ima preljuba sa zaglupljivanjem?
malasneki malasneki 18:38 17.10.2012

Re: .

Ako ti ne vidis vezu kako da ti objasnim, jedino da napisem novi blog...

Jesi li u opste procitao ceo tekst?
antioksidant antioksidant 19:54 17.10.2012

Re: .

malasneki
Ako ti ne vidis vezu kako da ti objasnim, jedino da napisem novi blog...

Jesi li u opste procitao ceo tekst?

i to je tvoj jedini argument? ako te ne podrzavam*, ako nisam odusevljen tvojim tekstom mora da ga nisam procitao?

*a ovo "podrzavam" odnosi se na "inspekciju tv sadrzaja"

malasneki malasneki 20:07 17.10.2012

Re: .

Ne, nego zar je tebi to poucna emisija?

Evo daj mi ti svoje argumente zasto me ne "podrzavas".
antioksidant antioksidant 20:08 17.10.2012

Re: .

malasneki
Ne, nego zar je tebi to poucna emisija?

ne, a sad ti odgovori meni na pitanje
"kakve veze ima preljuba sa zaglupljivanjem?"
malasneki malasneki 20:11 17.10.2012

Re: .

Ja nisam pisala o preljubi kao drustvenom fenomenu vec kao o delu TV sadrzaja.
antioksidant antioksidant 07:18 18.10.2012

Re: .

malasneki
Ja nisam pisala o preljubi kao drustvenom fenomenu vec kao o delu TV sadrzaja.

ok, onda cu prestati da skupljam slicice dajan lejn

malasneki malasneki 11:09 18.10.2012

Re: .

Sto se mene tice skupljaj i tenkove, samo nemoj svojim hobijem da dovodis u opasnost okolinu
antioksidant antioksidant 11:12 18.10.2012

Re: .

malasneki
Sto se mene tice skupljaj i tenkove, samo nemoj svojim hobijem da dovodis u opasnost okolinu

pa nekako mislim da je zelja za cenzurom opasnija po okolinu od "preljube kao kao o dela TV sadrzaja"
to mi je i osnova neslaganja sa tvojim tekstom.
malasneki malasneki 11:27 18.10.2012

Re: .

antioksidant
malasneki
Sto se mene tice skupljaj i tenkove, samo nemoj svojim hobijem da dovodis u opasnost okolinu

pa nekako mislim da je zelja za cenzurom opasnija po okolinu od "preljube kao kao o dela TV sadrzaja"
to mi je i osnova neslaganaj sa tvojim tekstom.


Da li ti smatras da je dozvoljeno prikazivati najsiroj populaciji BAS SVE i u BAS SVAKOM terminu?
antioksidant antioksidant 11:33 18.10.2012

Re: .

Da li ti smatras da je dozvoljeno prikazivati najsiroj populaciji BAS SVE i u BAS SVAKOM terminu?

gde bi ti postavila granice cenzure? za sad si na "preljubi kao delu tv sadrzaja". da te podsetim - ne osudjujes drustvenu pojavu ali bi to cenzurisala sa tv-a
malasneki malasneki 11:36 18.10.2012

Re: .

antioksidant
Da li ti smatras da je dozvoljeno prikazivati najsiroj populaciji BAS SVE i u BAS SVAKOM terminu?

gde bi ti postavila granice cenzure? za sad si na "preljubi kao delu tv sadrzaja". da te podsetim - ne osudjujes drustvenu pojavu ali bi to cenzurisala sa tv-a

Ko kaze da ne osudjujem kao drustvenu pojavu? BTW emisija o preljubi je bila samo primer i povod za moje pisanje, a nisam se na njoj zaustavila. U ostalom, sad ti meni nisi odgovorio na pitanje...
gedza.73 gedza.73 11:37 18.10.2012

Re: .

slicice dajan lejn

AO, kupio si me za svaki tvoj komentar mesecima unapred.

Od



antioksidant antioksidant 11:55 18.10.2012

Re: .

U ostalom, sad ti meni nisi odgovorio na pitanje...

pa ti meni nisi direktno odgovorila skoro ni na jedno
ne, ne mislim da treba prikazivati sve na televiziji ali to je daleko od moralnog zgrazavanja nad pojavama koje su uobicajene i za koje nikako nisam siguran da iko sa strane ima pravo da proglasava necim sto direktno atakuje na "nevinost u kutku nasih dusa"
Ko kaze da ne osudjujem kao drustvenu pojavu?

pa osudjujes li?
malasneki malasneki 12:01 18.10.2012

Re: .

antioksidant
U ostalom, sad ti meni nisi odgovorio na pitanje...

pa ti meni nisi direktno odgovorila skoro ni na jedno
ne, ne mislim da treba prikazivati sve na televiziji ali to je daleko od moralnog zgrazavanja nad pojavama koje su uobicajene i za koje nikako nisam siguran da iko sa strane ima pravo da proglasava necim sto direktno atakuje na "nevinost u kutku nasih dusa"
Ko kaze da ne osudjujem kao drustvenu pojavu?

pa osudjujes li?


Prvi deo ti objasnih u komentaru dole, a na pitanje da li osudjujem preljubu? Kao drustvenu pojavu osudjujem, ali u zivot pojedinaca ne ulazim.
ivana23 ivana23 18:46 17.10.2012

***

Nije to sve i nije jedina TV... Videh danas u Blicu.

Bruka!Seks na nacionalnoj televiziji FOTO 18+ <<< link
malasneki malasneki 18:49 17.10.2012

Re: ***

Kao sto rekoh, ima ih jos ali su ovi izmislili neprimeren program i prazne emisije sa temom "udri me do zore" a sve po principu "leba i igara"...
appendix appendix 18:55 17.10.2012

Re: ***

Nije to sve i nije jedina TV..

A, šta je tek u najavi.. link
malasneki malasneki 18:58 17.10.2012

Re: ***

i sve ovo propagiraju svojim "i ju-kanjem"jos isprazniji casopisi, moram dodati...

Edit: nesto sad razmisljam, iz tog sa Bokijem13 bi se jos moglo nesto i nauciti, cak i probuditi malo tolerancije, da sve nije samo LIVE SHOW...
mariopan mariopan 13:58 18.10.2012

Re: ***

ivana23
Nije to sve i nije jedina TV... Videh danas u Blicu.

Bruka!Seks na nacionalnoj televiziji FOTO 18+ <<< link

predatortz predatortz 19:03 17.10.2012

...

Ja sam bio ube]en da će TV Pink nestati odmah posle 5.oktobra.
Kakva sam ja budala bio!

Umesto toga, imamo n novih Pinkova!
malasneki malasneki 19:10 17.10.2012

Re: ...

Dok god donosi zaradu nece nestati. Donosice zaradu dok ga ljudi budu gledali. Ljudi ce ga gledati dok god im se ne pokazu neke pametnije i lepse stvari, dok im se ne ukaze ulica iza tarabe. Na zalost, taraba je sve veca. Zato i pozivam da je srusimo...
predatortz predatortz 19:14 17.10.2012

Re: ...

Dok god donosi zaradu nece nestati. Donosice zaradu dok ga ljudi budu gledali. Ljudi ce ga gledati dok god im se ne pokazu neke pametnije i lepse stvari, dok im se ne ukaze ulica iza tarabe.


U tome i jeste fora! Ja sam mislio da će posle 5.oktobra da se promovišu neke druge vrednosti.
Naprotiv! Pink je jači nego pre tog vremena.
Bitange 'iz naših redova' su ga legalizovale.
Sad imamo situaciju da se B92 iz petnih žila napinje da nalikuje na Pink!
I, dobro im ide...
ivana23 ivana23 20:21 17.10.2012

Re: ...

malasneki
Dok god donosi zaradu nece nestati. Donosice zaradu dok ga ljudi budu gledali. Ljudi ce ga gledati dok god im se ne pokazu neke pametnije i lepse stvari, dok im se ne ukaze ulica iza tarabe. Na zalost, taraba je sve veca. Zato i pozivam da je srusimo...

Pa zar vecina domacinstava (pa i u selima) nema kablovsku? Zasto gledaju Pink?!
Zasto u SAD gledaju Dzeri Springer Sou... To je izgleda u ljudskoj prirodi, kao i citanje tabloida koji objavljuju traceve i sl. bljuvotine.
malasneki malasneki 20:25 17.10.2012

Re: ...

Bez namere da ikog uvredim, koliki je statisticki procenat nepismenih u Srbiji? Koliko se ulaze u kulturu i obrazovanje u Srbiji? Koliko se zeli da Srbija bude na vecoj lestvici razvoja svesti?
Sve su ovo pitanja ciji odgovor lezi u ovome o cemu ti pises. Da se voli gledati u tudje dvoriste, to stoji, ali koliko se to treba primarno prikazivati kao vecinski sadrzaj TV programa, to je pitanje...
Hansel Hansel 20:46 17.10.2012

Re: ...

Ipak kablovksu nema većina domaćinstava, ili ja bar nisam "apdejtovan"...

U ljudskoj je prirodi svašta, to je tačno, ali pitanje je zaista šta treba a šta ne treba dozvoliti da ide u javnu distribuciju. Liči na cenzuru, pa neka se i tako zove, samo je pitanje - šta je normalno, šta je civilizacijski a šta nije i da li zakon te vrednosti treba da štiti ili ne. Ja mislim - da. Nekim sadržajima jednostavno nije mesto u dnevnim i ranim večernjim terminima.

Na jednoj televiziji su počeli da emituju oko 19.15 (nekada je to bilo vreme za crtani film) seriju nekih kvazirijaliti emisija. Emituju se baš u vreme kada je cela porodica (valjda) na okupu, jedan pravi topli porodični program (o raznoraznim razmiricama u porodicama). Pre neko veče, upao sam u jednu (emisiju) u kojoj devojka shvata da joj je dečko gej, uz komentar: "Šta sam mogla i da očekujem, pa on je frizer!" Uprkos svemu, šteta što nisam gledao otpočetka , ako je bilo još takvih bisera, kombinovanih s divnom glumom (valjda) lažno imenovanih naturščika.
malasneki malasneki 20:55 17.10.2012

Re: ...

Ja iskreno ne mogu da verujem sta se sve daje u vreme za "Laku noc deco"...
Hansel Hansel 21:51 17.10.2012

Re: ...

A ja sve više razumem ljude koji su televizor izbacili iz kuće. Mi koji pamtimo bolju televiziju valjda još imamo neki sentiment, neku naviku...
AlexDunja AlexDunja 22:13 17.10.2012

Re: ...


A ja sve više razumem ljude koji su televizor izbacili iz kuće.

ja nemam tv, i svaki put se zgranem kad neko napiše ovakav blog,

ona tv koja se meni smučila pre desetak godina je bila bolja:)
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:32 17.10.2012

Re: ...

ja nemam tv


Gde gledas tenis?
AlexDunja AlexDunja 22:40 17.10.2012

Re: ...


Gde gledas tenis?

live stream na internetu:)

bonus, komentarišu kul ljudi + bivši teniseri,
mekinro, tim henman, boris beker, zavisi koga ufatim:)
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:48 17.10.2012

Re: ...

Aha
e ako komentarisu kul ljudi (najkuliji mi onaj u sredini, za njega nikad nisam cuo) onda vredi.
AlexDunja AlexDunja 22:52 17.10.2012

Re: ...

(najkuliji mi onaj u sredini, za njega nikad nisam cuo)

to je najbolji britanski teniser pre marija:)

nije osvojio grenslem

nije se radilo o tome:))
stvarno nemam tv,
dragan7557 dragan7557 23:03 17.10.2012

Re: ...

malasneki 21:55 17.10.2012 / *novo
Re: ...
Ja iskreno ne mogu da verujem

A ja opet ne mogu da verujem da neko nije u stanju da ISKLJUČI televizor?

To đubrište ne uključujem evo već 20 i slovima dvadeset godina, i još mi nije izrastao ni rep a ni rogova nema na pomolu!

Kada mi neko spomene televiziju odmah odlazim.

Što od srca preporučujem svakome.

Pisati i vajkati se se budalasto a isključiti TV znači pobediti svoju okolinu, a i svoke idiotske navike.

Znači džaba ti je ovo pisanje!

Laku noć!

cerski

Goran Vučković Goran Vučković 23:43 17.10.2012

Re: ...

Kada mi neko spomene televiziju odmah odlazim.

Što bi rekao Gručo Marks - primetio je da je televizija vrlo poučna ("I find television very educational. Every time someone switches it on I go into another room and read a good book.")
st.jepan st.jepan 23:46 17.10.2012

Re: ...

Pisati i vajkati se se budalasto a isključiti TV znači pobediti svoju okolinu, a i svoke idiotske navike.

Ovo je svakako tačno, ali nema mnogo veze s malasnekijevim tekstom.
Koji nisam shvatio kao vajkanje zbog nečega što smeta lično njoj (taj bi problem lako rešitla primenom proverenog metoda "isključivanje televizora" ), već kao zgražanje nad govnjivošću onoga što se svakodnevno, nasrtljivo i neodustajno izručuje u domove ogromnog broja gradjana koji na gore pomenuti metod ni ne pomišljaju, i to naprosto zato što im je TV vsjo i vsja.
Goran Vučković Goran Vučković 23:49 17.10.2012

Re: ...

Koji nisam shvatio kao vajkanje zbog nečega što smeta lično njoj (taj bi problem lako rešitla primenom proverenog metoda "isključivanje televizora" ), već kao zgražanje nad govnjivošću onoga što se svakodnevno, neodustajno i nasrtljivo izručuje u domove ogromnog broja gradjana koji na gore pomenuti metod ni ne pomišljaju, i to naprosto zato što im je TV vsjo i vsja.

I ruši porodične vrednosti!
st.jepan st.jepan 00:04 18.10.2012

Re: ...

I ruši porodične vrednosti!

A je l' ti misliš da "roblje" kojem je TV vsjo i vsja, stvarno raspolaže još nekim (bilo kakvim) vrednostima, pa će bez tih prezrenih "porodičnih vrednosti" lako?
aleksandra1966 aleksandra1966 00:30 18.10.2012

Re: ...

Nije stvar u tome da Narod To Voli.Treba ponuditi nesto sto vredi i narod ce se nauciti boljem, to jest navici na bolje.
Tacno je da svugde u svetu ima gluposti i gadarija, ali zna se u koje vreme i gde. Recimo, Ne znam da li se na nasim kioscima uz dnevne novine i casopise jos uvek prodaju oni uzasi sa golim zenama na naslovnim stranama (a i dalje) bez da su stavljeni makar u neke korice.Toga stvarno nigde u svetu nema.
Goran Vučković Goran Vučković 00:36 18.10.2012

Re: ...

A je l' ti misliš da "roblje" kojem je TV vsjo i vsja, stvarno raspolaže još nekim (bilo kakvim) vrednostima, pa će bez tih prezrenih "porodičnih vrednosti" lako?


Ajde jedna prosta mentalna gimnastika: pogledaš u ovu sliku ispod i kažeš: "ovo nisam ja, ovo su Dveri".

st.jepan st.jepan 00:59 18.10.2012

Re: ...

Nije stvar u tome da Narod To Voli.Treba ponuditi nesto sto vredi i narod ce se nauciti boljem, to jest navici na bolje.

Ma kakvi, neće.
To se ne rešava nikakvim nudjenjem vrednijeg, već osmišljenom sistematskom pripremom, koja to vrednije čini prirodnom, jedinom zamislivom opcijom.
Ali čak i ako se smesta i na pravi način krene, ta priprema bi mogla dati rezultate tek posle desetak dvadesetak godina.
Dodatni problem je što bi se teško mogao zamisliti motiv vlasti da se toj pripremi posveti.
st.jepan st.jepan 01:06 18.10.2012

Re: ...

Ajde jedna prosta mentalna gimnastika:

Prosta?
Ne znam u kojoj si sada vremenskoj zoni, ali ovde je dvojka, a u taj sat više ništa nije prosto.
Goran Vučković Goran Vučković 01:12 18.10.2012

Re: ...

Ne znam u kojoj si sada vremenskoj zoni, ali ovde je dvojka, a u taj sat više ništa nije prosto.

Kod mene je jedan i sitno, ali sutra ustajem u pola šest, tako da bih mogao bar četiri sata da dremnem - laku noć onima koji imaju slične planove.
kukusigameni kukusigameni 08:32 18.10.2012

Re: ...

dragan7557
Pisati i vajkati se se budalasto a isključiti TV znači pobediti svoju okolinu, a i svoke idiotske navike.

A ko nema neku idiotsku naviku?
dragan7557 dragan7557 09:18 18.10.2012

Re: ...

st.jepan 00:46 18.10.2012 / *novo
Re: ...

Pisati i vajkati se se budalasto a isključiti TV znači pobediti svoju okolinu, a i svoke idiotske navike.


Ovo je svakako tačno, ali nema mnogo veze s malasnekijevim tekstom.

Slušaj bre, šefe, u društvu kakvo je danas trabunjanje o nečem je postalo obaveza, dok je osuda i/ili zgražavanje povodom svega oko sebe jedina interesantna tema.

Ako čovek nije u stanju da isključi televizor onda je težak zavisnik od ovog tipa društveno prihvaćene droge. Onda svoju zavisnost od stupiditeta TV deli sa drugima, vajka se i traži potporu od drugih. Sa svakim narkomanom je ista stvar, traži pomoć kako bi se oslobodio ubistvene zavisnosti.

Ako se nalazi među narkomanima onda će priča biti o kvalitetu droge, u ovom slučaju programa, koji eto ne valja ni pola p...e vode, ali jebiga nema ništa drugo pa kad kriza ufati daj šta daš!

Grupnu narkomaniju kao pojavu nije moguće lečiti ali pojedini narkomani imaju šanse da se otarase zavisnosti, samo treba čvrsta volja u ovom slučaju izbacivanje TV aparata napolje.

Kad se posle nekoliko godina prebrodi kriza onda je sasvim lepo imati TV a ne uključiti ga nikada ili samo po potrebi da pogledaš neki DVD.

A pisati o lošim programima je isto što i diskutovati o lošoj rakiji ili drogi.

Ili je možda gledanje TV-a posao koji mora da se obavlja svaki dan?

cerski
dragan7557 dragan7557 09:20 18.10.2012

Re: ...

Goran Vučković
Ne znam u kojoj si sada vremenskoj zoni, ali ovde je dvojka, a u taj sat više ništa nije prosto.

Kod mene je jedan i sitno, ali sutra ustajem u pola šest, tako da bih mogao bar četiri sata da dremnem - laku noć onima koji imaju slične planove.

Ovo sutra neće moći jer je već sutra!

cerski
dragan7557 dragan7557 09:21 18.10.2012

Re: ...

Goran Vučković
Kada mi neko spomene televiziju odmah odlazim.

Što bi rekao Gručo Marks - primetio je da je televizija vrlo poučna ("I find television very educational. Every time someone switches it on I go into another room and read a good book.")

Baš tako!

cerski
malasneki malasneki 11:26 18.10.2012

Re: ...

Lepo sam rekla da meni kao meni nije problem okrenuti kanal, ili kako si rekao iskljuciti TV. Ali mi je problem, sto je i stjepan lepo primetio, da se to svakodnevno nudi u sirokom dijapazonu i u udarnim terminima. Postoji nesto sto se zove drustvena odgovornost i drustvena svest. E sad meni moja savest nalaze da probudim drustvenu svest i pokrenem drustvenu odgovornost. Poznato je da je od postavnka televizija jedno od najvecih sredstava manipulacije. Utopisticki je verovati da ce svi poceti izbacivati TV iz kuce, jer je to nemoguce. Jos manje je moguce da ce usled toga TV stanice poboljsati kvalitet ponudjenog. Cak sta vise, uvodjenjem Interneta u domove, cini mi se da TV pokusava da u gledaocima probude one najnize porive i sve vise prodaju jeftine i proste folove.

Nisam zavisna od TV-a cak sta vise, desi se i po vise dana da ga ne upalim, ali necu da kad dodjem umorna kuci posle napornog dana, i ispruzim se na krevet uz zelju da "pustim mozak na pasu" i pozelim da pogledam sta ima novo u svetu, i nasmejem se nekoj dobroj komediji, gledam ko s kim spava i u kojoj pozi. Necu da se pocnem nervirati kad mi samo treba malo mira.
gedza.73 gedza.73 11:45 18.10.2012

Re: ...

kukusigameni
A ko nema neku idiotsku naviku?


Khhmm.
Dakle, da počnem.

dragan7557 dragan7557 12:21 18.10.2012

Re: ...

malasneki 12:26 18.10.2012 / *novo
Re: ...
Lepo sam rekla da meni kao meni nije problem okrenuti kanal, ili kako si rekao iskljuciti TV. Ali mi je problem, sto je i stjepan lepo primetio, da se to svakodnevno nudi u sirokom dijapazonu i u udarnim terminima.


Ako je replika meni namenjena onda.

odlučujuće je upotreba izraza "svakodnevno nudi" što i jeste istinita tvrdnja.

Ali ono što se nudi nije obavezno ni kupiti/usvojiti/prihvatiti.
Postoji nesto sto se zove drustvena odgovornost i drustvena svest. E sad meni moja savest nalaze da probudim drustvenu svest i pokrenem drustvenu odgovornost.

Naravno da postoje ostatci toga u svakom društvu, ali kao što rekoh ostatci...
Pred navalom komercijalizacije svega i liberalizacije svega(?!) stvari se menjaju, kontrola društva popušta i imamo situaciju u kojoj je nešto nakaradno ponuđeno ali bez obaveze da se ta nakarada i usvoji.

Privatna televizija može čak prodati svoje gledaoca u roblje to nikom neče smetati, svi će reći da su sami krivi što su to dozvolili.

Grupna odgovornost je prestala da postoji, pa je onda i suvišno govorit o društvenoj odgovornosti.
Individualna odgovornost je "in" pa je u njenom svetlu sve drukčije.
Utopisticki je verovati da ce svi poceti izbacivati TV iz kuce, jer je to nemoguce.

E vidiš utopistčki je verovati da će se televizija u ovoj formi održati još 10 godina, mada u Srbiji verujem da hoće jer su i drugi relikti u Srbiji zadržani.

Televizija u današnjem obliku je već sada Relikt, a utopistički je razmišljati na tvoj način. Tehnološki razvoj je od sveokupirajuće televizije, već pre deset godina napravio starudiju koja ničem ne vredi a da to nije svuda tako je druga priča.
Cak sta vise, uvodjenjem Interneta u domove, cini mi se da TV pokusava da u gledaocima probude one najnize porive i sve vise prodaju jeftine i proste folove.

Za razliku od televizije Internet je komunikacija u dva suprotna pravca i to ga čini pobednikom nad televizijom kojoj je jednosmerni put na đubrište osiguran.
ali necu da kad dodjem umorna kuci posle napornog dana, i ispruzim se na krevet uz zelju da "pustim mozak na pasu" i pozelim da pogledam sta ima novo u svetu, i nasmejem se nekoj dobroj komediji, gledam ko s kim spava i u kojoj pozi. Necu da se pocnem nervirati kad mi samo treba malo mira.

Mir uz televizor? Čuda neki mir, mada to je već stvar izbora.

Za tvoju utehu za desetak godina neće biti više televizije, a dotle ostaje ili uzmi il' ostavi..

cerski
dragan7557 dragan7557 12:55 18.10.2012

Re: ...

aleksandra1966
Nije stvar u tome da Narod To Voli.Treba ponuditi nesto sto vredi i narod ce se nauciti boljem, to jest navici na bolje.
Tacno je da svugde u svetu ima gluposti i gadarija, ali zna se u koje vreme i gde. Recimo, Ne znam da li se na nasim kioscima uz dnevne novine i casopise jos uvek prodaju oni uzasi sa golim zenama na naslovnim stranama (a i dalje) bez da su stavljeni makar u neke korice.Toga stvarno nigde u svetu nema.

Ima, ima mnogo više i mnogo gore nego u Srbiji, jedino gde nema je Islamski deo sveta.

Internet vrvi od tona pornografije za džabe pa ko je lud da baca pare na nevine novinske sličice!?

cerski
Hansel Hansel 13:23 18.10.2012

Re: ...

Za razliku od televizije Internet je komunikacija u dva suprotna pravca i to ga čini pobednikom nad televizijom kojoj je jednosmerni put na đubrište osiguran.

Možda, a možda i ne. Kada se pojavio radio, proricali su smrt novinama. Kada se pojavila televizija, proricali su smrt radiju.

Tako da će i telvizija, ja bar mislim, preživeti internet. Prilagodiće se, postaće interaktivna. Zapravo, pomešaće se mediji, već su se sada pomešali.

Ali pitanje "uređivačkih politika" uvek će postojati (govorilo se ili ne javno o njima), osim ako se ne budemo kretali ka nekakvom neregulisanom društvu, a u tako nešto duboko sumnjam, jer svaka deregulacija obično bude prerušena regulacija. "Velike" virtuelne slobode biće samo naoko slatka glazura totalitarizma, tako ja to vidim, makar me proglasili i pesimistom.
st.jepan st.jepan 15:47 18.10.2012

Re: ...

dragan7557
st.jepan 00:46 18.10.2012 / *novo Re: ...Pisati i vajkati se se budalasto a isključiti TV znači pobediti svoju okolinu, a i svoke idiotske navike.Ovo je svakako tačno, ali nema mnogo veze s malasnekijevim tekstom.Slušaj bre, šefe, u društvu kakvo je danas trabunjanje o nečem je postalo obaveza, dok je osuda i/ili zgražavanje povodom svega oko sebe jedina interesantna tema.Ako čovek nije u stanju da isključi televizor onda je težak zavisnik od ovog tipa društveno prihvaćene droge. Onda svoju zavisnost od stupiditeta TV deli sa drugima, vajka se i traži potporu od drugih. Sa svakim narkomanom je ista stvar, traži pomoć kako bi se oslobodio ubistvene zavisnosti.Ako se nalazi među narkomanima onda će priča biti o kvalitetu droge, u ovom slučaju programa, koji eto ne valja ni pola p...e vode, ali jebiga nema ništa drugo pa kad kriza ufati daj šta daš!Grupnu narkomaniju kao pojavu nije moguće lečiti ali pojedini narkomani imaju šanse da se otarase zavisnosti, samo treba čvrsta volja u ovom slučaju izbacivanje TV aparata napolje.Kad se posle nekoliko godina prebrodi kriza onda je sasvim lepo imati TV a ne uključiti ga nikada ili samo po potrebi da pogledaš neki DVD.A pisati o lošim programima je isto što i diskutovati o lošoj rakiji ili drogi. Ili je možda gledanje TV-a posao koji mora da se obavlja svaki dan?cerski

Ma skoro sve se slažem, ali biće da se nismo razumeli glede malasnekijevih motiva da o TV džubretu piše.
Ja, eto, odnekud pretpostavljam da ona nije ovisnik, ali držim da to ne obesmišljava njenu potrebu da na lošu, a masovno konzumiranu drogu ukaže.
Tebe (uostalom i mene), TV ić ne zanima, pa ipak, trebalo bi da nas zanima kakvim se govnjivim sadržajima napaja ogromna večina stanovništva. Jer onda mnogo šta postaje razumljivije.

šef
dragan7557 dragan7557 19:12 18.10.2012

Re: ...


Tebe (uostalom i mene), TV ić ne zanima, pa ipak, trebalo bi da nas zanima kakvim se govnjivim sadržajima napaja ogromna večina stanovništva. Jer onda mnogo šta postaje razumljivije.

šef

Ovo si šefe u pravu 100%.

cerski
st.jepan st.jepan 20:52 17.10.2012

...

Definitivno sam ostala sokirana.

Ili, što reće Andrićev Mustafa Madžar, SVET JE PUN GADA!

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:39 17.10.2012

Re: ...

st.jepan
Definitivno sam ostala sokirana.

Ili, što reće Andrićev Mustafa Madžar, SVET JE PUN GADA!



Ili sto kazu moji, ima bog pun obor ludaka
Atomski mrav Atomski mrav 22:26 17.10.2012

Re: ...

Ili sto kazu moji, ima bog pun obor ludaka

Neka popravi rezu na vratima...
dragoljub92 dragoljub92 23:50 17.10.2012

Re: ...

Atomski mrav
Ili sto kazu moji, ima bog pun obor ludaka

Neka popravi rezu na vratima...

kasno
antioksidant antioksidant 07:22 18.10.2012

Re: ...

Atomski mrav
Ili sto kazu moji, ima bog pun obor ludaka

Neka popravi rezu na vratima...

da ne odu?
highshalfbooze highshalfbooze 00:01 18.10.2012

?

ali sam onda naivno pocela da vrtim televizijske programe i ostala sokirana. Na nasoj ruzicastoj TV u sred popodneva, kad postene porodice dolaze kuci i okupljaju se u svom mestu pod suncem, ide emisija o preljubnicima.


Gde vi ljudi nađete sve te gluposti da gledate?
Hansel Hansel 08:37 18.10.2012

Re: ?

Ne tražimo ih, same se nude!

(I ne gledamo ih, samo ih vidimo. )
anchiba anchiba 09:38 18.10.2012

ТВ

Прво поздрав Снеки, теби и осталим блогерима.

Тема ти добра, али ти је апел за петицијом пуцањ у празно.
Телевизија ти данас иде у правцу преношења сервисних информација и забаве за милионе. Науку и културу потражи на другом месту. То је реалност, па ти гледај или не гледај. РРА ти неће променити програмску шему ниједне телевизије, само може да макне неку емисију у други термин или да је забрани (цензурише), што сумњам да уопште раде или то раде али врло ретко.

Posle se pitamo zasto mladi razmisljaju kao masa bez oblika, zasto su puni agresije, zasto na sve ono sto ne razumeju reaguju pesnicama, zasto zivot posmatraju kao instant kafu ili maramicu za jednu upotrebu. Zasto nam se drustvo raspada, zasto nam o zivotu odlucuju prazni mozgovi, i to jos nasim izborom...


А ако мислиш да нам је за ово крива телевизија, а не стање у држави, вараш се. Или мислиш да су за све лоше што нам се дешава данас криве индијске или турске серије и остали треш садржај телевизија?
Hansel Hansel 10:52 18.10.2012

Re: ТВ

Склон сам да мислим да је понуда на телевизијама огледало начина на који се влада државом, да не кажем народом. Да ли се жели просвећена или затупљена нација. У том смислу су садржаји на телевизији (па и свим лако доступним медијима) битни, с обзиром на широку потенцијалну публику и утицај на децу и младе.

"Узорковао" сам већи део дневне понуде, па чак и с "Пинка", и, на своје запрепашћење, мало сам кориговао први утисак од пре око пола године, о "Малој невести" нпр. Дакле, пре десетак дана, поново налетим, ваљда на неку xyz. епизоду, али у правом тренутку, и укапирам да се ради о искорењивању удавања девојчица (8-9 година, можда и 5, нисам сигуран колико би могло да има дете које приказаше) у Индији, испаде ту и да се афирмише неки друштвени активизам, са све отпорима "чувара традиције", чак и такве, па помислих да, бар у Индији, серија и није неплеменита, макар није прављена (само) као дрога модерног доба. Ово схватити само као успутну опаску, белешку о мом изненађењу да није баш све - пинк.

Прво поздрав Снеки, теби и осталим блогерима.

После мноого времена, Анчи, и ја тебе поздрављам!
kukusigameni kukusigameni 10:59 18.10.2012

Re: ТВ

Hansel
Склон сам да мислим да је понуда на телевизијама огледало начина на који се влада државом, да не кажем народом. Да ли се жели просвећена или затупљена нација. У том смислу су садржаји на телевизији (па и свим лако доступним медијима) битни, с обзиром на широку потенцијалну публику и утицај на децу и младе.

Ovo je apsolutno tačno.
Zaboravlja se uloga medija u formiranju javnog mnenja.
Tu leži i odgovornost.
malasneki malasneki 11:34 18.10.2012

Re: ТВ

kukusigameni
Hansel
Склон сам да мислим да је понуда на телевизијама огледало начина на који се влада државом, да не кажем народом. Да ли се жели просвећена или затупљена нација. У том смислу су садржаји на телевизији (па и свим лако доступним медијима) битни, с обзиром на широку потенцијалну публику и утицај на децу и младе.

Ovo je apsolutno tačno.
Zaboravlja se uloga medija u formiranju javnog mnenja.
Tu leži i odgovornost.


To je i jeste sustina. Samo mislim da cemo pustanjem vode da protice, zaglibiti u jos vece blato. Potrebno je po nekad prodrmati i narod, i medije i drzavu. Mozda jednim sitnim korakom, ali nikako nebitnim.
antioksidant antioksidant 11:39 18.10.2012

Re: ТВ

Potrebno je po nekad prodrmati i narod, i medije i drzavu. Mozda jednim sitnim korakom, ali nikako nebitnim.

kojim korakom?
malasneki malasneki 11:44 18.10.2012

Re: ТВ

antioksidant
Potrebno je po nekad prodrmati i narod, i medije i drzavu. Mozda jednim sitnim korakom, ali nikako nebitnim.

kojim korakom?

Ti danas bas cepidlacis, a

Peticijom na primer, ovim tekstom, bilo cim sto bi vodilo promeni onog loseg u drustvu...

Any question?
antioksidant antioksidant 11:51 18.10.2012

Re: ТВ

Ti danas bas cepidlacis, a

da
bojim se cenzure, bas
Peticijom na primer, ovim tekstom, bilo cim sto bi vodilo promeni onog loseg u drustvu...

Any question?

ima pitanje - sta bi trazila u peticiji?
da se na tv-u ne pikazuju drustveno uobicajene pojave (a ne znam ni koliko neprihvatljive - bar sa drustvenog stanovista)?
malasneki malasneki 11:58 18.10.2012

Re: ТВ

Trazila bih da se pomenuti sadrzaji emituju recimo u dokumentarno obrazovnom obliku u terminu kad se sad prikazuje meka pornografija, a da se meka pornografija, ili cak i ona malo "zesca" prikazuje u terminima 18+ itd. Ocigledno si ti mene shvatio kao nekog ko zeli da nametne sliku prefinjenosti i ugladjenosti i probleme gurne pod tepih. Ne, ja samo zelim da se stvari preurede i narod pokrene na razmisljanje.
Zasto tebi pametnom ja moram sve ovo i da objasnjavam, to se ja pitam od tvog prvog komentara
anchiba anchiba 11:58 18.10.2012

Re: ТВ


После мноого времена, Анчи, и ја тебе поздрављам!


Хансел, лепо што си приметио. Цветић и теби!

Садржај било којих медија јесте битан некоме ко на то обраћа пажњу, па је тако битан и Снеки; некоме ко зна шта му је битно у претраживању и праћењу медија. Тако свако може да себи(и својој деци) направи селекцију онога што прати. Ако немаш материјала који би селектовао, како рече Церски, угасиш ТВ. Тако исто правиш селекцију и са другим медијима.
Све у свему, лаке забаве ће увек бити на телевизијама. На теби је да ли ћеш то да гледаш или не.
antioksidant antioksidant 12:01 18.10.2012

Re: ТВ


Ocigledno si ti mene shvatio kao nekog ko zeli da nametne sliku prefinjenosti i ugladjenosti i probleme gurne pod tepih.

ne. cini mi se da bi "vaspitavala" i uredjivala a to mi se ne svidja
Ne, ja samo zelim da se stvari preurede i narod pokrene na razmisljanje.
ta vrsta inzinjeringa nije naivna stvar, o tome ti i pricam

i za kraj
Trazila bih da se pomenuti sadrzaji emituju recimo u dokumentarno obrazovnom obliku u terminu kad se sad prikazuje meka pornografija, a da se meka pornografija, ili cak i ona malo "zesca" prikazuje u terminima 18+ itd

dakle, trazila bi da se postuju sadasnji propisi?
ok, s tim se slazem
malasneki malasneki 12:06 18.10.2012

Re: ТВ

ok, s tim se slazem

ajd nek smo se u necem slozili
antioksidant antioksidant 12:07 18.10.2012

Re: ТВ

malasneki
ok, s tim se slazem

ajd nek smo se u necem slozili

Hansel Hansel 12:53 18.10.2012

Re: ТВ

AO, a da li možda primećuješ sistematsku uređivačku cenzuru (mirne duše u ovom kontekstu mogu da upotrebim ovu reč) sadržaja koji bi značili pokretanje ozbiljnih pitanja i isterivanje istine/a na čistac? Misliš li da neko u medijima može ovo da radi i da za to bude plaćen? Misliš da takvi sadržaji ne bi bili gledani? A, opet, gle čuda, niko neće da ih emituje. Zašto?

A u vezi sa cenzurom koju ti pominješ, reklo bi se da je stvar u tretiranju i načinu prikazivanja neke pojave. I "Ana Karenjina" govori (i) o preljubi, pa je u školskoj lektiri (bila bar).

A, suma sumarum, ono oko čega se "koljemo" na većini blogova (ne ti i ja, nego svi) je - kako vidimo civilizovanu zemlju u kojoj bismo želeli da živimo, sa svojom decom. Da li je to zemlja nekih vrednosti (kojih?) ili anarhije (što je nekome opet - njegova vrednost)? Da li uopšte postoje vrednosti?
highshalfbooze highshalfbooze 13:15 18.10.2012

Re: ТВ

Peticijom na primer, ovim tekstom, bilo cim sto bi vodilo promeni onog loseg u drustvu...


Any question?

st.jepan
To se ne rešava nikakvim nudjenjem vrednijeg, već osmišljenom sistematskom pripremom, koja bi to vrednije učinila prirodnom, jedinom zamislivom opcijom.
Ali čak i ako se smesta i na pravi način krene, ta priprema bi mogla dati rezultate tek posle desetak dvadesetak godina.

Minimum dvadeset godina.
Hansel Hansel 13:29 18.10.2012

Re: ТВ

Minimum dvadeset godina.

Neka je i trideset, samo je pitanje je hoćemo li mi da izaberemo pravac i smer, ili nećemo?

Pa, samo ako bismo ih zaista izabrali i držali ih se, bilo bi nam bolje. Svakoga dana u svakom pogledu.
antioksidant antioksidant 13:53 18.10.2012

Re: ТВ

AO, a da li možda primećuješ sistematsku uređivačku cenzuru (mirne duše u ovom kontekstu mogu da upotrebim ovu reč) sadržaja koji bi značili pokretanje ozbiljnih pitanja i isterivanje istine/a na čistac?

primecujem nedostatak takvih sadrzaja ali ja to ne bih nazvao cenzurom. mozda samocenzurom jer mediji ne zive samo od gledalaca. a nisam sigurani ni u gledanost. ne vole ljudi da se zamaraju
Misliš da takvi sadržaji ne bi bili gledani?

nisam siguran
A u vezi sa cenzurom koju ti pominješ, reklo bi se da je stvar u tretiranju i načinu prikazivanja neke pojave. I "Ana Karenjina" govori (i) o preljubi, pa je u školskoj lektiri (bila bar).

ne pominjem ja cenzuru - samo imenujem ono sto ja citam u tekstu bloga (preljubu sneki pominje) a mozda i gresim. uostalom, stavovi kao... usi. svi ih imaju

Da li uopšte postoje vrednosti?

o da, samo sto sto se moje vrednosti ne svidjaju nuzno drugima (ili obrnuto) i ja bih to ostavio po strani. ono oko cega se ja sporim najcesce je oko nacina nametanja vrednosti
Hansel Hansel 16:00 18.10.2012

Re: ТВ

antioksidant
ono oko cega se ja sporim najcesce je oko nacina nametanja vrednosti

I ja bih se složio da je to problematično.

A u vezi sa cenzurom o kojoj sam ja pisao - mogao bih da kažem da sam siguran.

A u vezi sa, zaista čestim formalnim izgovorom o nezamaranju - zašto ne probaju?

A da ne pričamo da se sve može prilagoditi, "upakovati" da bude zanimljivije, ako direktne životne teme nisu ljudima dovoljno zanimljive. Pre će biti da se želi da se od tih tema ljudi odmaknu, da se zaborave, da se dignu ruke...
antioksidant antioksidant 18:06 18.10.2012

Re: ТВ

Pre će biti da se želi da se od tih tema ljudi odmaknu, da se zaborave, da se dignu ruke...

ima toga (i to je u vecoj meri) ali ima i neznanja u novinarskoj bransi
zemljanin zemljanin 18:17 18.10.2012

Re: ТВ

Da li je to zemlja nekih vrednosti (kojih?) ili anarhije (što je nekome opet - njegova vrednost)? Da li uopšte postoje vrednosti?

Anarhija - TO

Šalu na stranu, stvarno retko gledam TV a i novine ne pratim ... moje interesovanje se svodi na "ubijanje vremena" dok radim pa skoknem tu i tamo ... i nisam za cenzuru već za izbor ... neka ih svi ti rijaliti i sl. programi ... sve dok se nude japanske i eskimske serije nemam ništa protiv španskih ali uz mogućnost da gledamo i nešto drugo ... recimo serijal "Star Trek" koji je najhumanističkija serija ikad ... (nemoj da mi ispravljate srpske jezičke tvorevine)

Sve te serije govore o tome kakvi smo svi mi ... možda nam se ne sviđa realnost ali je ona naša, kakva god da je ... ja sam samo i isključivo za izbor da ako uključim TV mogu da biram šta ću da gledam ... šta će moja deca gledati je pitanje njihovog izbora i naravno ispit uspeha vaspitanja nas kao roditelja ...
Hansel Hansel 19:15 18.10.2012

Re: ТВ

recimo serijal "Star Trek"


(Van)zemljače, još jedno slaganje, i poneka sitna neslaganja.
zemljanin zemljanin 15:10 19.10.2012

Re: ТВ

Hansel
recimo serijal "Star Trek"


(Van)zemljače, još jedno slaganje, i poneka sitna neslaganja.

Verovatno neki zarez

Ma taj StarTrek Next Generation je serija sa tako visokim humaim standardima da iako snimana pre 30+ godina, ni dan danas joj nijedna nije ni blizu. Principjelnost, integritet, tolerancija, vrednossti i poštovanje - to isijava iz svake epizode. To što je SF je dodatak.
ivana23 ivana23 13:32 18.10.2012

***

U (izvesnom) kontekstu teme...

Umrla Silvija Kristel

malasneki malasneki 13:34 18.10.2012

Evo ovako

Nasla sam stranicu za online peticiju.

Polaziste peticije neka bude ovo:
Trazila bih da se pomenuti sadrzaji emituju recimo u dokumentarno obrazovnom obliku u terminu kad se sad prikazuje meka pornografija, a da se meka pornografija, ili cak i ona malo "zesca" prikazuje u terminima 18+

Vas molim da je razradimo do kraja.

Jeste li voljni? Ovo pitam najozbiljnije?
highshalfbooze highshalfbooze 14:06 18.10.2012

Re: Evo ovako

Nasla sam stranicu za online peticiju.

Ovo pitam najozbiljnije?


Pozdrav Sneki. Izvini ako sam u prethodnim porukama izgledao neozbiljno. Evo sada najozbiljnije i najdobronamernije.
Te on lajn peticije su čisto informativnog karaktera i nemaju nikakav obavezujući karakter niti pravnu težinu. Prave peticije su sasvim drugačije i iziskuju određeno angažovanje materijalnih sredstava, vremena i logistike.
Ako si već ozbiljna i rešena da nešto uradiš, predložio bih ti Meri Vajthaus metodu primenjujući postojeće zakonske regulative ove zemlje.
malasneki malasneki 08:19 19.10.2012

Re: Evo ovako

Meri Vajthaus metodu

Kako se radi ta metoda? Iskreno skroz sam neupucena u to. Nemam vremena ni para za pravu peticiju koju bi ljudi potpisivali, ali mislim da kad bi im ukazali na online peticiju plus recimo nek nas stotinu posalje istovetno pismo na istu adresu, sumnjam da bi ostalo bez odjeka.
highshalfbooze highshalfbooze 10:04 19.10.2012

Re: Evo ovako

Kako se radi ta metoda?


Da ja sad ne prepričavam, imaš ovde ko je Meri Vajthaus << link

Ukratko, mislio sam da presaviješ tabak i da pišeš svima redom... Tomi diplomi, Ivici i Marici, antačibls Vučiću... RRA, predsednik saveta u RRA je svešteno lice... piši dotičnoj televiziji... vidi ko su donatori i sponzori pomenute emisije i za njih pripremi posebnu strategiju. Piši upravnim odborima kompanija... koliko god da je gledanost toga, korisnici usluga ili proizvoda su daleko brojniji i realna pretpostavka je da se većini ne sviđa pomenuta emisija. Seci im finansije toga protiv čega se boriš. To je ključna stvar.
Ako nisi gadljiva, možeš da upotrebiš pojedine partijske infrastrukture... npr zverinjak (mada mi se čini da su to najbrojniji gledaoci )... piši medijima, što više upotrebljavaj izraze "šokantno, neverovatno, tragično" itd...
Ima bezbroj načina... pusti mašti na volju.
Srećno.
Hansel Hansel 14:56 19.10.2012

Re: Evo ovako

Sada se pišu neki medijski zakoni, trebalo bi da je ovo pravo vreme, ako se išta može uraditi. Ja sam veoma raspoložen za saradnju, Sneki - ako želiš, javi se na PP.
st.jepan st.jepan 15:38 19.10.2012

Re: Evo ovako

Hansel
Sada se pišu neki medijski zakoni, trebalo bi da je ovo pravo vreme, ako se išta može uraditi.

Puno sreće s novim ministrom!

Ne bih da širim paniku & defetizam, ali evo transkripta iz emisije "Hoću da znam" - B92, 28.09.2012.
(kačio već kod Freea):

Voditeljka: Hoćete li moći da budete ministar kulture svih gradjana, i da ne očekujemo više incidente?
Ministar kulture i informisanja: Pa nemate..., ja mislim, nije ni bilo incidenata, znate.., mislim, to sad..., čekajte malo, sačekajte sto dana..., to sad..., videćete uostalom, čekajte, sačekajte malo, pa da vidite onda..., mislim, mi..., kakvi incidenti, o čemu se..., mi, ovaj, to jednostavno su neke stvari, možda..., paz'te, znate, tu imate raznih naslaga..., paz'te, tu je..., paz'te, imate ljude koji meni spočitavaju...

Edit: 100 - moja prva stotka! (očekujem čestitanja)
razmisljam razmisljam 16:43 19.10.2012

Re: Evo ovako

st.jepan

Edit: 100 - moja prva stotka! (očekujem čestitanja)




Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana