Ljudska prava

Nik Vujičić i domaće licemerje

malasneki RSS / 22.09.2012. u 21:52

Dugo sam razmisljala da li da napisem ovaj tekst, ali prosto moram da iznesem ono zbog cega sam besna vec danima. I moram da kazem da mi se toliko toga vrzma po glavi da verovatno od zbrke misli necu sve odmah ni napisati, ali cu se dopunjavati u komentarima.

Ne sporim govornicko umece Nika Vujicica, ali sam toliko besna zbog cinjenice da iza njega stoji sektaska masinerija koja koristi njegov hendikep i ogromne kolicine licemerja naseg naroda. Digla se ogromna medijska pompa oko njegovog dolaska, podrzavaju ga sportisti, navijaci, nacionalisti, ovi i oni... Svi se raznezili ko mlada pred udaju.Pitam se, jel to isti onaj narod koji okrece glavu kad vidi osobu sa hendikepom na ulici? Isti oni sportisti cije su kolege sa Paraolimpijade docekane kako su docekane i kojima nisu pruzili ni osnovnu kolegijalnu podrsku?

Da li svi oni zajedno nekad pomisle koliko jos vecih boraca svakodnevno zivi pored njih, i u kakvim uslovima? Koliko izbora imaju? Kako su getoizovani po ustanovama i u porodicama? Da li je ikome palo na pamet da se u zemlji Srbiji svakodnevno svom silinom bori za sebe i druge cela jedna omanja vojska osoba sa hendikepom? U medijima su uglavnom proturene pateticne price o "jadnim invalidima sa specijalnim potrebama" a kad zelite da kazete da i pored hendikepa nosite osmeh na licu i trudite se da zivite zivot kao i svaki pojedinac na ovoj planeti, jednostavno niste interesantni. Niste prica. 

Pored toga, upoznala sam Nika jos kad je prvi put dolazio u Srbiju da priprema teren. Nika koji se na kraju poslovnog sastanka saginje i moli prisutne da se pomole Bogu. Da se razumemo, nisam nevernica, ali nisam ni svetica. Znam gde je mesto poslu, gde religiji. Niko se nije zapitao, zasto je Nik sa aerodroma otisao prvo u Patrijarsiju, iako je pripadnik Ekumenske zajednice? Ta ista Patrijarsija nema ni pristup kolicima, koliko znam.

Pitam se jos, koliko od onih koji su licemerno dosli u Sava Centar da bi bili vidjeni i da pokazu svoju "solidarnost" kao i da izmedju ostalog cuju njegove govore, zna u opste sta je to Motivaciono govornistvo? Ipak, pored sveg izvestaja gde je Nik piskio, stoji i ko je bio u prvim redovima, a to je istima i bilo bitno, da ih imenuju. Paradoksalno je i da je naslov clanka u novinama da je plakalo pola amfiteatra Pravnog fakulteta, a covek dosao da siri pozitivizam. Pravni fakultet je do skoro bio "Mission Impossible" za kretanje kolicima, a drugi fakulteti ni danas nemaju rampe (cast izuzecima). O udzbenicima prilagodjenim za ljude koji ne vide ili tumaca znakovnog jezika i da ne pricam.

Istog dana kad je Nik pompezno stigao u Beograd, mene su doveli do ivice histericnog placa ljudi koji sluze da osobama sa hendikepom budu servis podrske, ali se ponasaju kao da su gazde njihovog zivota. A zasto, zato sto se ja borim, ne sedim u kuci kao "svaki dobar invalid" vec se trudim da unapredim svoj zivot i zivot drugih. Eto, tako je Srbija svojim licemerstvom pljunula na sve Nikove koji su tu svakodnevno, i koji ne spavaju u Hajatu i ne manipulisu svojim hendikeom niti dozvoljavaju da ih koristi neka religija. Ne dozvoljavaju da dolaze ljudi da ih kao cirkuske nakaze ili Bozija cuda gledaju za 500 dinara. A te pare, i sve da odu u svrhe za koje su namenjene (500 din x 4000 karata i nisu neka cifra) nisu nista naspram novca koji je otisao ko zna gde i za ko zna cije ispiranje mozgova prodajom knjiga i reklamnog materijala.

Skoro sam bila popljuvana od grupe roditelja na FB kojima sam rekla da trebaju omoguciti svojoj deci sa hendikepom da budu sto samostlniji, a ne da im prave medvedje usluge cuvajuci ih pod svojim okriljem.

Ma mogla bih ovako danima, ali jedva cekam da i ovaj cirkus prodje pa da citam u novinama koja se starleta skinula gola u javnosti... Samo sto ce onda nestati i statusi na FB sa Nikovim citatima a Srbija ce se kao svaki "dobar peder" vratiti u svoja 4 zida.



Komentari (227)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

appendix appendix 22:02 22.09.2012

Bravo

za tekst, Sneki!
malasneki malasneki 22:04 22.09.2012

Re: Bravo

Ja samo rekoh sta mi je na dusi. Besna sam, uzasno besna...
automatic automatic 23:26 22.09.2012

Re: Bravo

Ja samo rekoh sta mi je na dusi. Besna sam, uzasno besna...

stav vecine prema hendikepiranima zaista je licemeran, medjutim, mislim da je vecina ljudi otisla da vidi i cuje nika zbog vestine motivacije koju poseduje.

mislim da vecina ljudi nije otisla da mu pruzi podrsku zbog njegovog hendikepa, vec naprotiv, otisli su zbog svog hendikepa koji se sastoji u nedostatku volje i motivacije.

odnos prema niku vujicicu nije odnos prema hendikepiranim osobama, vec odnos prema sopstvenim slabostima.
Hansel Hansel 00:14 23.09.2012

Re: Bravo

Sneki, mi smo sredina (a možda nismo samo mi - to nije uteha, ali znači za orijentaciju i samomotivaciju - da nismo baš najgori) koja beži od suočavanja sa slabošću drugih jer to može da podseti na sopstvenu slabost, na mogućnost da se bude u nekoj sličnoj poziciji. Ja mislim da je najveći broj ljudi na distanci upravo zbog toga. A naročito danas kada nam je stvarnost mnogima teška - (obični) ljudi se još više lepe za one koji deluju optimistično. Još ćeš i po novinama, u rubrikama tipa "Život" dobiti savete da se družiš samo s pozitivnima. To se savetuje i u zemljama s mnogo lakšim životom nego ovde.

I tako, ljudi se lepe za nasmejane i za one koji gotovo natprirodno uspeju da prevaziđu svoje probleme i koji deluju vedro. Bez obzira imaju li ili nemaju neki vidljiv hendikep. A još ako imaju - senzacija je još i veća.

Nego, što kaže AD, ako ovo nešto pomeri, možda se i ne treba mnogo nervirati.

A tvoj bes se pretočio u snagu tvog teksta - mislim da skoro nisam pročitao takav.

A protiv migrene, evo i za tebe jedan Blogomigran®!

sneza.lazarevic sneza.lazarevic 12:34 23.09.2012

Re: Bravo

appendix
za tekst, Sneki!



Nisam bila u Sava Centru jer sam u vreme kad je Nik gostovao tamo bila u Kulini. To je čista koincidencija, put u taj dom već je ranije bio planiran. Da nije tako bilo možda bih i otišla da ga čujem.

Ipak, samo na osnovu utiska o par tekstova o njemu i gledanja nekih njegovih spotova mislim da je Sneki apsolutno u pravu. U Kulini i drugim institucijama, u svojim kućama, živi mnogo Nikova koji bi možda isto tako dobro mogli da drže motivacione govore po svetu ali im nije pružena nikakva šansa da žive život, a ne da putuju, plivaju, jedre, i šta već on sve radi. Kad su u pitanju osobe sa invaliditetom, ili sa hendikepom, kako god hoćete nije dovoljno da oni budu samo pozitivni i da nešto žele, moraju da imaju podršku i priliku da nešto uče, da nešto rade i uopšte da žive kao i drugi.
uros_vozdovac uros_vozdovac 13:19 23.09.2012

Re: Bravo

sneza.lazarevic
appendix
za tekst, Sneki!



U Kulini i drugim institucijama, u svojim kućama, živi mnogo Nikova koji bi možda isto tako dobro mogli da drže motivacione govore po svetu ali im nije pružena nikakva šansa da žive život, a ne da putuju, plivaju, jedre, i šta već on sve radi. Kad su u pitanju osobe sa invaliditetom, ili sa hendikepom, kako god hoćete nije dovoljno da oni budu samo pozitivni i da nešto žele, moraju da imaju podršku i priliku da nešto uče, da nešto rade i uopšte da žive kao i drugi.


Hmm bio sam uveren da se Nik za svoju šansu izborio sam, talentom pre svega, upornošću... Šta sam propustio?
angie01 angie01 13:24 23.09.2012

Re: Bravo



Hmm bio sam uveren da se Nik za svoju šansu izborio sam, talentom pre svega, upornošću... Šta sam propustio?


sneza.lazarevic sneza.lazarevic 13:28 23.09.2012

Re: Bravo

uros_vozdovac
sneza.lazarevic
appendix
za tekst, Sneki!



U Kulini i drugim institucijama, u svojim kućama, živi mnogo Nikova koji bi možda isto tako dobro mogli da drže motivacione govore po svetu ali im nije pružena nikakva šansa da žive život, a ne da putuju, plivaju, jedre, i šta već on sve radi. Kad su u pitanju osobe sa invaliditetom, ili sa hendikepom, kako god hoćete nije dovoljno da oni budu samo pozitivni i da nešto žele, moraju da imaju podršku i priliku da nešto uče, da nešto rade i uopšte da žive kao i drugi.


Hmm bio sam uveren da se Nik za svoju šansu izborio sam, talentom pre svega, upornošću... Šta sam propustio?



Verujem i da je talentovan i da je uporan, ali da se izborio sam - to je prosto nemoguće s obzirom na ograničenja koja ima. Morao je da ima podršku porodice pre svega, ali i sve druge stvari koje obezbeđuje država - išao je u školu - zar ne? Imao je na raspolaganju pomagala. Zgrade su prilagođene pa u njih može da uđe. I ko zna šta još, da ne pričam napamet.
uros_vozdovac uros_vozdovac 13:32 23.09.2012

Re: Bravo

sneza.lazarevic


Verujem i da je talentovan i da je uporan, ali da se izborio sam - to je prosto nemoguće s obzirom na ograničenja koja ima. Morao je da ima podršku porodice pre svega, ali i sve druge stvari koje obezbeđuje država - išao je u školu - zar ne? Imao je na raspolaganju pomagala. Zgrade su prilagođene pa u njih može da uđe. I ko zna šta još, da ne pričam napamet.


Jasno detinstvo i odrastanje u Australiji, sređena država, bogata, brine o tim stvarima, sve je to jasno. Ali isto tako je i ostalima hendikepiranima u Australiji ali jedan je Nik. I ostale, makar značajan broj podržava porodica, ipak je talenat ono što je napravilo Niku šansu, a ovo imaju mnogi.

Zbog tog talenta dobija aplauze i divljenje, ne verujem da je zbog nečeg drugog.
void141 void141 13:38 23.09.2012

Re: Bravo

Ok, bio je srećniji od onih koji su nesrećniji od njega, ali zašto on tu priču ne bi podelio sa nama? Gde je problem u njegovom nastupu?

Mislim da u tekstu a i u kasnijim komentarima podrške dolazi do izvesne "zamene teza" (popularnim političkim rečnikom rečeno) - snaga koju taj Nik ima da prenese nije u tome što on ima para da jedri i snima muzičke spotove, nego u tome što iz njega prosto izbija taj "ordinary man vibe". On je pomiren sa sobom i svetom (ili bar to odlično glumi) i kao takav ima štošta da nauči 95% ljudi na ovom svetu nazadovoljnih sopstvenim životom.
sneza.lazarevic sneza.lazarevic 13:42 23.09.2012

Re: Bravo

uros_vozdovac


Zbog tog talenta dobija aplauze i divljenje, ne verujem da je zbog nečeg drugog.



To razumem i slažem se.
Ono što sam htela da podvučem je da ništa ne činimo da podržimo ljude koji nam žive u komšiluku i koji nemaju prilike da razviju i iskažu svoje talente. Da li treba da čekamo Nika da nam to kaže, i ima li AlexDunja pravo što je optimistična i nada se da će se nešto promeniti zahvaljujući njegovoj poseti?
angie01 angie01 13:52 23.09.2012

Re: Bravo

sneza.lazarevic

uros_vozdovacZbog tog talenta dobija aplauze i divljenje, ne verujem da je zbog nečeg drugog.To razumem i slažem se.Ono što sam htela da podvučem je da ništa ne činimo da podržimo ljude koji nam žive u komšiluku i koji nemaju prilike da razviju i iskažu svoje talente. Da li treba da čekamo Nika da nam to kaže,


pa nije ni on imao prilike-on se za iste izborio!

ko ovde bilo koga sprecava da podrzi ono u sta veruje?

zasto niko nista ne cini-to je pitanje!

izgleda da je stvrno tebalo da cekamo Nika, kad je on koncano pokrenuo neku diskusiju, pa makar i ovako neodgovarajucu!


utomsmislu- je l ste culi da ce mozda Hilari Klinton da predvodi gej paradu u Beogradu?

pazi kad ne mogu da je smislim!

al, izvini, a sto se nisu javili neki drugi, koji ce svojim prisustvom da omoguce da se konacno dogodi, makar potrebnom kolicinom obezbedjenja?

zasto se svi ugrozeni ne pridruze ovoj paradi i svojim ucescem skrenu paznju i na svoja prava?

gde su tu glumci, koji kukaju i prave frku, jer' oce i dalje da za dz dobijaju plate?

gde su tu politicari- koji po svom radnom mestu treba da pokazu da zastupaju sve gradjane?

..pa, hebiga, nemoj posle, da bude pljuvanja po Hilari, jer ima pametnog coveka u marketingu, sto me bas briga- ako to bude pomoglo bar malo obespravljenim ljudima i ucmaloj malogradjanstini!
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:01 23.09.2012

Re: Bravo

Pa činimo, koliko možemo, u svom okruženju. Ima jedan mali iz jednog sela blizu Kraljeva, paralizovan, a linuksaš, gledamo da mu pomognemo koliko možemo, ako ne rešimo jedan problem sopstvenim snagama, pisaću o njemu.

A nije veliki problem, banalan čak.
zox01 zox01 15:58 23.09.2012

Re: Bravo

Sreco , budi besna na Karice,Cmarice,Miskovice i sve poput njih koji su ojadili ovu zemlju a to Nik nije ucinio i nista od ove zemlje dobio nije. Ovi gore navedeni su zasluzni za stanje u nasem drustvu pa tako i za status hendikepiranih u nasoj zemlji.
sneza.lazarevic sneza.lazarevic 20:25 23.09.2012

Re: Bravo

angie01
sneza.lazarevic

uros_vozdovacZbog tog talenta dobija aplauze i divljenje, ne verujem da je zbog nečeg drugog.To razumem i slažem se.Ono što sam htela da podvučem je da ništa ne činimo da podržimo ljude koji nam žive u komšiluku i koji nemaju prilike da razviju i iskažu svoje talente. Da li treba da čekamo Nika da nam to kaže,


pa nije ni on imao prilike-on se za iste izborio!

ko ovde bilo koga sprecava da podrzi ono u sta veruje?

zasto niko nista ne cini-to je pitanje!


Možda sam pod prevelikim utiskom posete Kulini pa zato pišem ovo što pišem. Tamo žive ljudi kojima nije pružena nikakva šansa, i koji sve i da dube na glavi nikako ne mogu da se izbore! I nemojte mi reći da tamo nema ljudi koji bi mogli i umeli svašta da nisu tamo ostavljeni zaboravljeni od svih jer sam ih upoznala i znam šta govorim.
I isto tako ne bih rekla da niko ne pokušava da priča o tome, ali je trebalo da dođe Nik pa da odjednom svi budu oduševljeni i egzaltirani
appendix appendix 20:50 23.09.2012

Re: Bravo

Možda sam pod prevelikim utiskom posete Kulini pa zato pišem ovo što pišem. Tamo žive ljudi kojima nije pružena nikakva šansa,

Takvo mesto postoji i u manastiru Sv. Petka u Izvoru kod Paraćina.

Дом „Света Петка" у Извору код Параћина за теже и тешко ометена женска лица у развоју јединствена је установа социјалне заштите због прожимања државних и институција Српске православне цркве.


link
sneza.lazarevic sneza.lazarevic 21:06 23.09.2012

Re: Bravo

appendix

Takvo mesto postoji i u manastiru Sv. Petka u Izvoru kod Paraćina.

Дом „Света Петка" у Извору код Параћина за теже и тешко ометена женска лица у развоју јединствена је установа социјалне заштите због прожимања државних и институција Српске православне цркве.


link


Ma postoje takve ustanove širom Srbije
angie01 angie01 22:16 23.09.2012

Re: Bravo



Možda sam pod prevelikim utiskom posete Kulini pa zato pišem ovo što pišem. Tamo žive ljudi kojima nije pružena nikakva šansa, i koji sve i da dube na glavi nikako ne mogu da se izbore! I nemojte mi reći da tamo nema ljudi koji bi mogli i umeli svašta da nisu tamo ostavljeni zaboravljeni od svih jer sam ih upoznala i znam šta govorim.
I isto tako ne bih rekla da niko ne pokušava da priča o tome, ali je trebalo da dođe Nik pa da odjednom svi budu oduševljeni i egzaltirani


ja apsolutno mislim da ovde postoje ljudi koji bi mogli i umeli svasta i shvatam taj deo o kome govoris, ali onaj deo o Niku ne-jos jednom, on se izdvojio i izborio da ga slusaju i to je pozitivno, skrenuo je paznju na problem i to je vec neko pomeranje!
jezerce jezerce 22:00 24.09.2012

Re: Bravo

malasneki
Ja samo rekoh sta mi je na dusi. Besna sam, uzasno besna...


I ja sam invalid. MS. Pokretna. sa svim udovima, lepim očima, prijatnim osmehom, ALI NEMAM SPONZORA NI DA ODEM NA FRUŠKU GORU, a kamoli da budalesam po svetu i bacakam floskule po ljudima. Kakva motivacija? Što ne drži besplatna laprdanja? Svi smo mi pametni taman koliko nam treba. U Srbiji ima dece koja se bave umetnošću, a nemaju udove, muzikom, modelarstvom...ko hoće i ima urođenu ambiciju, ostvari se i ne trebaju mu belosvetski invalidi!
Naše invalide država školuje da moljakaju, gmižu, cvile i to zameram državi. A ovaj iz AUS...šta bi bilo da mu roditelji nisu imali para??? Mislim da bi lagano puzao po prašini i zamišljao kako izgleda trčati za zmajem.
HVALA TI, VELIKA SNEKI!!!
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 07:20 25.09.2012

Re: Bravo

HVALA TI,

a na čemu se zahvaljuješ, ne mogu da pohvatam?
ivana23 ivana23 09:27 25.09.2012

Re: Bravo

A ovaj iz AUS...šta bi bilo da mu roditelji nisu imali para???


Odakle ti ta informacija?

Uostalom, nisu pare od njega ucinile to sto je postao.
mlekac mlekac 22:04 22.09.2012

Draga,

Mozda je jos neko imao slicno misljenje, ali ti si jedina ovde imala prava da napises ovaj i ovakav blog. Naprosto, mi sa strane mozemo samo da posmatramo, da se trudimo da razumemo, da se nerviramo (kao kad skinu rampu ispred banke), ali TI sa time zivis i to ti daje pravo da otvoreno kazes kako stvari STVARNO stoje.

Niku svaka cast, ali stvarno bi bilo lepo videti da se ljudi nekih stvari sete i kad nije neka godisnjica ili medalja ili poznat svetski motivacioni govornik.

malasneki malasneki 22:09 22.09.2012

Re: Draga,

Draga moja prijatteljice, nek Princeza samo priupita onu istu profesorku Srpskog sta misli o Niku, i eto ti stava Srbije...
mlekac mlekac 22:21 22.09.2012

Re: Draga,

malasneki
Draga moja prijatteljice, nek Princeza samo priupita onu istu profesorku Srpskog sta misli o Niku, i eto ti stava Srbije...


Cuti, dali su joj novi nadimak - profesorka Snejp.
stakleno-zvono stakleno-zvono 12:25 23.09.2012

Re: Draga,

Rekla si sve što sam i sama htela da kažem. Ponovila bih i Hanselove reči. Dobar tekst, upečatljiv, emotivno nabijen opravdnim protestom nekoga ko svaki dan živi ono, za šta su silni dali pare da bi čuli. Ali, taj je popularan, svaka njemu cast na snazi, motivaciji i hrabrosti, dakle, taj se ne sreće s problemima s kojima se MALASNEKI sreće, i zbog čega ona nije poželjan govornik ovde, sigurna sam.
Ovaj tekst bi trebalo okačiti svuda gde bi ljudi mogli da ga čitaju - dok čekaju bus, dok se voze, dok stoje u redovima, dok su u dr čekaonicama, dok..., u skupštinskim sgradama države i opština, sve dok nam svima ne dodje u glavu da podrška invalidu nije sažaljiv pogleda i saosećajnost, nego stvaranje uslova da oni ne osete svoj hendikep-ili da ga osete što manje.
garagejack garagejack 13:25 23.09.2012

Re: Draga,

ja ga podelih na g+ i fejsu cim sam ga procitao, ali mislim da bi trebalo da ga procitaju prvo oni koji su poceli da veruju u motivaciona cudesa tek kad su culi za nika vujicica, a dotle sa zgrazavanjem, da ne kazem gadjenjem gledaju na hendikepirane osobe koje svakodnevno prolaze pored njih i u sebi mantarju: pu pu, daleko bilo.
angie01 angie01 13:31 23.09.2012

Re: Draga,

garagejack
ja ga podelih na g+ i fejsu cim sam ga procitao, ali mislim da bi trebalo da ga procitaju prvo oni koji su poceli da veruju u motivaciona cudesa tek kad su culi za nika vujicica, a dotle sa zgrazavanjem, da ne kazem gadjenjem gledaju na hendikepirane osobe koje svakodnevno prolaze pored njih i u sebi mantarju: pu pu, daleko bilo.


izvini, zar nije njegova misija bas da se to promeni!

vi ovde mesate coveka koji svojim besednistvom pokusava da probudi svest o licnom angazovanju i odgovornosti i stanja svesti u nasem drustvu-pa nije on kriv sto je kod nas ovakvo sranje- nego mi!

je l bi bilo bolje da nije ni dosao?
garagejack garagejack 18:21 23.09.2012

Re: Draga,

ne radi se o niku nego o ljudima. ode on, dodju drugi motivatori, a narod ostane isti. e to mene brine.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 10:48 25.09.2012

Re: Draga,

Mozda je jos neko imao slicno misljenje, ali ti si jedina ovde imala prava da napises ovaj i ovakav blog.


To stoji, samo, moram da kažem da mi je malo neprijatno bilo kada sam čitao ovaj blog što ja ili bilo ko drugi ko ne živi sa "time" nije napisao ovako nešto jer to jeste pravo autorke ali ja nekako mislim da je dužnost ostalih da onako ili onoliko, koliko mogu, daju svoj doprinos.

Niku svaka cast, ali stvarno bi bilo lepo videti da se ljudi nekih stvari sete i kad nije neka godisnjica ili medalja ili poznat svetski motivacioni govornik.


U tome je sva suština. Mada je možda još suštinskije dostići stadijum kada ovakvi tekstovi i rasprave neće ni biti potrebni.

AlexDunja AlexDunja 22:13 22.09.2012

sneki

nemoj da se nerviraš.

ako cirkus oko nika za mrvicu pomeri
užasnu neosetljivost našeg društva prema ljudima sa
invaliditetom, neka ih.

ja sam pobesnela zbog odnosa gradskih vlasti prema paraolimpijcima,
pa smo ih opet lepo i toplo dočekali, malo nas, ali srdačno.

ovo je moj favorit nad favoritima,
kad su te motivacione šeme u pitanju. lj.
malasneki malasneki 22:18 22.09.2012

Re: sneki

Obozavam ovaj film :)
Nego i ja sam bila na doeceku paraolimpijcima ali nisam videla nikog od blogera :(
Eh da, i ja sam pomislila na tu pozitivnu stranu cele price, ali sam nesto skepticna da cemo ikad nauciti lekciju...
AlexDunja AlexDunja 22:21 22.09.2012

Re: sneki

Nego i ja sam bila na doeceku paraolimpijcima ali nisam videla nikog od blogera :(

ma nismo se nešto organizovali, ja sam našla samo milutina,
ali nas je bilo više, onako pojedinačno:))
blue92 blue92 22:22 22.09.2012

starlete i starlete (ima ih raznih!)

starlete? jesu to one hemijske radnice s pachijim ustima sto novine pisu o njima
a ja nikako da zapamtim koja bese izvadila a koja je stavila silikone...
sve mi se zbrkalo, a TOLIKO se trude da nam to UTUVE u glavu
pune novine silikona jebote!!!
kad "otvorim" stranicu, bilo kojih novina, to samo CURI na sve strane



Sneki, dobro je sto si ovo napisala, al nije dobro da se i dalje nerviras.

Mislim da imas punu podrsku, barem veceg dela ove zajednice ovde..
Jebesh ga, sve si u pravu, i znam da ti zbog toga nije nesto lakse.
Al nemoj ni da ti bude teze zbog jednog novog slucaja licemerja
Sutra je novi dan, a "starlete" iz sava centra ce potraziti neki novi silikon da im poveca covecnost, i tako to ide...

idemo dalje.

osmeh na lice (i ko ih jebe)
malasneki malasneki 22:24 22.09.2012

Re: starlete i starlete (ima ih raznih!)

Ma morala sam reci javno sta mi j na dusi, sad mi nekako lakse...
A starlete, posle ovog cirkusa sam ih se bas pozelela
thug_b thug_b 22:47 22.09.2012

Re: starlete i starlete (ima ih raznih!)

A starlete, posle ovog cirkusa sam ih se bas pozelela



sto rece konan obrajen (al se smesno pise na srpskom) u jednom (i verovatno jedinom) svom motivacionom govoru:
" Nietzsche famously said ‘What doesn’t kill you makes you stronger.’
What he failed to stress is that it almost kills you. "


tako, ne brigaj, sve to i sve ovo ide u rok sluzbe.


malasneki malasneki 22:52 22.09.2012

Re: starlete i starlete (ima ih raznih!)

Jutros sam se zbog svih desavanja zajedno a i zbog moje meteopatije probudila sa uzasnom migrenom, pa ti vidi
Zar nisu onda naslovi sa silikonima prava terapija?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:51 22.09.2012

,,,,,,,,,,,,,,

stoji i ko je bio u prvim redovima, a to je istima i bilo bitno, da ih imenuju
.

Ima toga i ovde, na blogu.


malasneki malasneki 22:53 22.09.2012

Re: ,,,,,,,,,,,,,,

Ne znam na koga mislis ali blog nije bar licemerno human. Blog pise svako u svoje ime, ne koristi se drugima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:58 22.09.2012

Re: ,,,,,,,,,,,,,,

Ne znam na koga mislis


Na tebe sigurno ne, ovo sto si napisala bih potpisao do u slovo.

ali blog nije bar licemerno human


Ako pod blogom podrazumevamo blog B92 uopste, mislim da silno gresis.



blue92 blue92 23:24 22.09.2012

Re: ,,,,,,,,,,,,,,

number42 number42 22:54 22.09.2012

pa

pitanje je i sta su to osobe s hendikepom.

meni su uglavnom oni koji su moralne nistice, s kojima ne mozes da funkcionises, koji svojim lazima, lopovlukom, mimikrijom, podlostima, foliranjem, i sl, jednostavno ostalim ljudima otezavaju zivot, a grabe za sebe, samo ja ja ja, daj daj, samo kako zajebati, ptice grabljivice moderne civilizacije.

a kao po pravilu, takvih je koliko hoces medju bizmismenima, politicarima, krimosima, medju obicnom rajom al koji se nisu snasli, pa sponzoruse i sponzori, pa raznorazni...moze vako do sutra. npr te sponzoruse, znaci, to mi je toliko odvratno da bih pre bio sa bilo kojom kurvom nego sponzorusom, ili one pevaljke, pa covece pre bih ceo zivot proveo u celibatu i masturbirao na poster ivice dacica nego imao sex sa nekom takvom.

e to su po meni osobe s hendikepom, to je meni potpuno drugi svet s kojim stvarno ne zelim da imam nikakva posla il makar minimalno ako vec moram.

tako da ne vidim cemu se nervirati zbog tih ljudi s hendikepom, ono, imaju svoj svet, sto dalje od sveta Ljudi, i zavrsena prica.
Jukie Jukie 23:31 22.09.2012

O čemu se radilo?

Nisam pratio opus Nika Vujičića, ali u čemu je svrha motivacionog govora nekoga ko nema iste izazove u životu kao mi slušaoci? Da nam kaže "možete vi to, samo nastavite da se trudite"? Pa to znamo, čim se nismo samoubili do sada
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 23:58 22.09.2012

Sebicluk

Nisam nikada cula za Nika Vujicica,ali znam da je zivot u prestonici Srbije nemoguc za ljude sa specijalnim potrebama. Kad god dodjem u Beograd, iznova se iscudjavam otsutnosti sugradjana u invalidskim kolicima, cude me automobili parkirani ispred rampi. Ne znam odakle ovaj strasan sebicluk preobucen u kobajagi-individualizam. Prosle godine sam videla jednog, jedinog coveka koji se u Golsfortijevoj ulici provlacio izmedju zgrada i automobila koji su zauzimali vise od pola trotoara. Covek je bio bez obe noge u kolicima, sam.
A, evo, nadjoh na internetu o Niku Vujicicu
ivana23 ivana23 00:33 23.09.2012

Re: Sebicluk

Jelena Pavlović
A, evo, nadjoh na internetu o Niku Vujicicu


Imas slovo visak (U) na kraju njegovog prezimena.

Nick Vujicic, From Wikipedia, the free encyclopedia
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 01:36 23.09.2012

Re: Sebicluk

ivana23
Jelena Pavlović
A, evo, nadjoh na internetu o Niku Vujicicu


Imas slovo visak (U) na kraju njegovog prezimena.

Nick Vujicic, From Wikipedia, the free encyclopedia


Hvala, Ivana. JA ne vidim dobro i cesto gresim dok kucam.
Boris Drenca Boris Drenca 00:25 23.09.2012

Mali Branko


Od kao je počela ta neka priča o Niku Vujčiću po glavi mi se vrzma priča o Malom Branku, Čoveku sa ličnim hendikepom koga sam upoznao 1996 ili 1997 u Iloku. Isti hendikep. Borac kakvog nema. Inače i u Iloku je bio izbeglica, mislim negde iz Slavonskog Broda. Živeo je od toga što se bavio izradom drvenih modela i ikonostasa. Rezbarija, slikanje ikona. Za tadašnjeg poslodavca (pokojna BKTV) sam napravio filmić od 10, 15 minuta. Rekao je nešto kao ' da nije borac ne bi bio živ". Inače predstavio mi se kao Mali Branko

Da li svi oni zajedno nekad pomisle koliko jos vecih boraca svakodnevno zivi pored njih, i u kakvim uslovima? Koliko izbora imaju? Kako su getoizovani po ustanovama i u porodicama? Da li je ikome palo na pamet da se u zemlji Srbiji svakodnevno svom silinom bori za sebe i druge cela jedna omanja vojska osoba sa hendikepom? U medijima su uglavnom proturene pateticne price o "jadnim invalidima sa specijalnim potrebama" a kad zelite da kazete da i pored hendikepa nosite osmeh na licu i trudite se da zivite zivot kao i svaki pojedinac na ovoj planeti, jednostavno niste interesantni. Niste prica.


Ovo potpisujem
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 08:57 23.09.2012

Re: Mali Branko

Boris Drenca

Od kao je počela ta neka priča o Niku Vujčiću po glavi mi se vrzma priča o Malom Branku, Čoveku sa ličnim hendikepom koga sam upoznao 1996 ili 1997 u Iloku. Isti hendikep. Borac kakvog nema. Inače i u Iloku je bio izbeglica, mislim negde iz Slavonskog Broda. Živeo je od toga što se bavio izradom drvenih modela i ikonostasa. Rezbarija, slikanje ikona. Za tadašnjeg poslodavca (pokojna BKTV) sam napravio filmić od 10, 15 minuta. Rekao je nešto kao ' da nije borac ne bi bio živ". Inače predstavio mi se kao Mali Branko





MALI - VELIKI BRANKO!

BRANKO RADUNKOVIC<<<link!
Boris Drenca Boris Drenca 10:28 23.09.2012

Re: Mali Branko


MALI - VELIKI BRANKO!

BRANKO RADUNKOVIC<<<link!


Taj čovek...
malasneki malasneki 11:41 23.09.2012

Re: Mali Branko

Boris Drenca

MALI - VELIKI BRANKO!

BRANKO RADUNKOVIC

Taj čovek...

Secam se price o Branku...
schweppes92 schweppes92 01:27 23.09.2012

Malo li je?

Sneki, verujem da je bilo teško odlučiti se da napišeš ovaj post ... ali vredelo je. Svako ko je u nekom svom naporu, mislim na našu danjašnju Srbiju, uspeo da dostigne neki nivo, da se pošteno i do kraja bori za nešto, bio je suočen sa onim na šta ti u ovom postu reaguješ, sa licemerjem. Poštovanja je vredan tvoj napor da, koliko ti možeš, pažnju skreneš sa marketinški stvorenih likova na one ljude koji su tu sa nama, čiji trud i napor svakodnevan, lude koji zaista postoje ... a koji se potpuno poništavaju u ehu nekih "svetskih čuda". Tvoj "herc" će, siguran sam, biti inspiracija drugima! Malo li je?
JJ Beba JJ Beba 12:41 23.09.2012

Re: Malo li je?

sneki
looping looping 07:29 23.09.2012

Shvatanje

Ja sam to malo drugacije shvatio. Nije Nik dosao da mi njemu pruzimo podrsku i ostalim hendikepiranima vec on nama. Da objasni prosecnom coveku da nema zasta da bude depresivan. Da pokaze kako je on sa svojim hendikepom srecniji od dobrog dela fizicki nehendikepiranih ljudi. A toliko dobro ne moze da glumi. Meni je on taj koji izgleda dominantno nad vecinom ljudi.
Nije Nik popularan zato sto je fizicki hendikepiran vec zato sto je kao takav uspesan.
A izgled cesto moze da zavara coveka sto se moze videti kod mnogih ljudi koji nisu fizicki hendikepirani ali od svog psihickog hendikepa (depresije i sl.) ne mogu da zive. A Nik ima odlicno oko da to primeti.
I kakve ima veze da je Nik vernik i kakav je vernik, i u koju je crkvu otisao. U inostranstvu postoji jedno totalno drugacije shvatanje vere nego u Srbiji, na malo opusteniji nacin u svakom slucaju.

PS.
Ono sto je najvrednije kod ljudi ne moze se videti golim okom.

vishnja92 vishnja92 07:38 23.09.2012

Re: Shvatanje

hvala, skratio si mi vreme i trud da srocim nesto slicno.

ovde (u guzvi koja se digla oko Nika) fokus nije na vrsti ogranicenja vec na nacinu na koji se nosimo sa njima - a imamo ih svi, razna, vidljiva i nevidljiva. apsolutno je superioran, i daje nadu i motiv i ohrabrenje, i to je sasvim logicno.

razumem ogorcenje zbog polozaja ljudi sa invaliditetom u Srbiji, ali ne mogu bas najbolje da ga povezem sa temom bloga.

alselone alselone 08:46 23.09.2012

Re: Shvatanje

looping

Nije Nik popularan zato sto je fizicki hendikepiran vec zato sto je kao takav uspesan.


Dobar komentar.

Isao bih korak dalje i rekao da nije popularan zato sto je uspesan nego zato sto je nasmejan.

Meni je Nik ulepsao vece iako se Ivan Ivanovic trudio da prebacim kanal a cak sam i Palmu cuo na 10 sekundi pre nego sto sam maj gerijem udario po daljinskom.

Los ti je ovaj blog. Zajedljiv. A posebno je los onaj momenat sa sektom.

Hansel Hansel 09:05 23.09.2012

Re: Shvatanje

Isao bih korak dalje i rekao da nije popularan zato sto je uspesan nego zato sto je nasmejan.

Pa, i ja ovo napisah gore.

Los ti je ovaj blog. Zajedljiv.

Ja bih se zadržao na konstataciji da je iskren. I da za tu iskrenost ima razloga, makar su možda neke stvari pomešane.
buba_truba buba_truba 09:10 23.09.2012

Re: Shvatanje

vishnja92
razumem ogorcenje zbog polozaja ljudi sa invaliditetom u Srbiji, ali ne mogu bas najbolje da ga povezem sa temom bloga.

I tebi, Višnjo, hvala od mene - sve si lepo rekla pa ne moram ja.
alselone alselone 09:43 23.09.2012

Re: Shvatanje

Hansel
Pa, i ja ovo napisah gore.

Ja bih se zadržao na konstataciji da je iskren. I da za tu iskrenost ima razloga, makar su možda neke stvari pomešane.


Jeste, ali sam toliko saglasan da sam morao da ponovim.

Ne bih koristio eufemizme. Blog jeste iskren ali je i zajedljiv i nosi negativnu energiju, ali necu dalje...
malasneki malasneki 11:04 23.09.2012

Re: Shvatanje

looping
Ja sam to malo drugacije shvatio. Nije Nik dosao da mi njemu pruzimo podrsku i ostalim hendikepiranima vec on nama. Da objasni prosecnom coveku da nema zasta da bude depresivan. Da pokaze kako je on sa svojim hendikepom srecniji od dobrog dela fizicki nehendikepiranih ljudi. A toliko dobro ne moze da glumi. Meni je on taj koji izgleda dominantno nad vecinom ljudi.
Nije Nik popularan zato sto je fizicki hendikepiran vec zato sto je kao takav uspesan.
A izgled cesto moze da zavara coveka sto se moze videti kod mnogih ljudi koji nisu fizicki hendikepirani ali od svog psihickog hendikepa (depresije i sl.) ne mogu da zive. A Nik ima odlicno oko da to primeti.
I kakve ima veze da je Nik vernik i kakav je vernik, i u koju je crkvu otisao. U inostranstvu postoji jedno totalno drugacije shvatanje vere nego u Srbiji, na malo opusteniji nacin u svakom slucaju.

PS.
Ono sto je najvrednije kod ljudi ne moze se videti golim okom.


Ja pricam o tome kako je to shvatila javnost u Srbiji. Plus toga rekao je da ce prilog od karata ici za osobe sa hendikepom, dakle ipak nisam promasila temu. Mene ljuti to sto neko sa strane mora doci da bi nam rekao da nije sve tako crno a religiju sam pomenula kao marketinsku agenciju koja sve to gura i zaradjuje na njemu.
malasneki malasneki 11:24 23.09.2012

Re: Shvatanje

vishnja92
hvala, skratio si mi vreme i trud da srocim nesto slicno.

ovde (u guzvi koja se digla oko Nika) fokus nije na vrsti ogranicenja vec na nacinu na koji se nosimo sa njima - a imamo ih svi, razna, vidljiva i nevidljiva. apsolutno je superioran, i daje nadu i motiv i ohrabrenje, i to je sasvim logicno.

razumem ogorcenje zbog polozaja ljudi sa invaliditetom u Srbiji, ali ne mogu bas najbolje da ga povezem sa temom bloga.


Povezano je sa temom bloga u tome da u Srbiji mozes da dubis na glavi ali ako nemas debelo placen marketing dzaba ti. Sta mislis koliko bi ljudi doslo da ga slusa da nije se digla medijska pompa? U Srbiji imas koliko hoces osoba sa hendikepom koje se bore u tezim uslovima i ostaju borbeni i nasmejani ali niko ih i neprimecuje.
malasneki malasneki 11:27 23.09.2012

Re: Shvatanje

alselone
looping

Nije Nik popularan zato sto je fizicki hendikepiran vec zato sto je kao takav uspesan.


Dobar komentar.

Isao bih korak dalje i rekao da nije popularan zato sto je uspesan nego zato sto je nasmejan.

Meni je Nik ulepsao vece iako se Ivan Ivanovic trudio da prebacim kanal a cak sam i Palmu cuo na 10 sekundi pre nego sto sam maj gerijem udario po daljinskom.

Los ti je ovaj blog. Zajedljiv. A posebno je los onaj momenat sa sektom.


Ne znam gde si video zajedljivost al dobro o impresijama se ne raspravlja...
looping looping 11:27 23.09.2012

Re: Shvatanje

Ja pricam o tome kako je to shvatila javnost u Srbiji. Plus toga rekao je da ce prilog od karata ici za osobe sa hendikepom, dakle ipak nisam promasila temu.

Slazem se u tome da se u svemu gleda da se napravi biznis i da vlastima u Srbiji ni na kraj pameti nije da razmisljaju o hendikepiranim osobama (na zalost) a ni generalno o bilo kakvim osobama i tu uvek postoji licemerje, kad god se spomenu neke akcije na TV-u. Ali smatram da u Nik-ovim aktivnostima ne postoji licemerja. Verovatno su mu rekli da bi mogao da poseti Pravoslavnu patrijarsiju sto bih i ja prihvatio, kao sto cu verovatno otici da vidim Grand Mosque u UAE. Ovakve stvari su na zapadu normalne i tu nema podela. U Srbiji se ucimo tome da to naravno nije normalno kao ni da se ateista druzi sa vernikom i sl.
Crkva cisto sumnjam da ce zaraditi na njemu a verujem da im dobro dodje za licnu promociju.
Mene ljuti to sto neko sa strane mora doci da bi nam rekao da nije sve tako crno

Ovo i mene ljuti ali je veoma korisno posto dosta ljudi toga nije svesno.
malasneki malasneki 11:30 23.09.2012

Re: Shvatanje

alselone
Hansel
Pa, i ja ovo napisah gore.

Ja bih se zadržao na konstataciji da je iskren. I da za tu iskrenost ima razloga, makar su možda neke stvari pomešane.


Jeste, ali sam toliko saglasan da sam morao da ponovim.

Ne bih koristio eufemizme. Blog jeste iskren ali je i zajedljiv i nosi negativnu energiju, ali necu dalje...

Mnogi sa bloga me znaju licno pa ce potvrditi da se za mene nikaki ne moze reci da sam negativna. Da sam besna jesam...
rage rage 13:09 23.09.2012

Re: Shvatanje

alselone
looping

Nije Nik popularan zato sto je fizicki hendikepiran vec zato sto je kao takav uspesan.


Dobar komentar.

Isao bih korak dalje i rekao da nije popularan zato sto je uspesan nego zato sto je nasmejan.

Meni je Nik ulepsao vece iako se Ivan Ivanovic trudio da prebacim kanal a cak sam i Palmu cuo na 10 sekundi pre nego sto sam maj gerijem udario po daljinskom.

Los ti je ovaj blog. Zajedljiv. A posebno je los onaj momenat sa sektom.




Sad kad nas je Nick napustio, i otišao svojim putem, možeš da se vratiš Ivanu Ivanoviću.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:35 23.09.2012

Nije bre loš

Alselone: Los ti je ovaj blog. Zajedljiv. A posebno je los onaj momenat sa sektom.


Reći Maloj Sneki da joj je blog zajedljiv je veliko sranje. Izvini, drugar.



dali76 dali76 00:48 24.09.2012

Re: Nije bre loš

Vesna iako znam da niste imali lose namere ,naprotiv, vaskomentar gde ste Elselonu spocitali da je njegova kritika Maloj Sneki “veliko sranje, je ustvari vid diskriminacije, ne naravno prema Elseloneu vec prema Maloj Sneki.
Mala Sneki je pre svega osoba vredna postovanja,ali vredna I kritike. Ona zasluzuje,kao I svaka druga osoba nevezano sa hendikepom ,da dobije pohvale,ali I kritike.
Odnositi se prema kritikama kao velikom sranju naspram Maloj Sneki samo zato sto je to Mala Sneki, jednostavno nije fer.
Ono sto ja, isto osoba sa hendikepom, najvise cenim kod ljudi je tretiranje mene kao Dalibora .
Kao I svako ljudsko bice volim pohvale,ali kritike su sastavni dio zivota,I za nas ljude sa hendikepom,one su mnogo vazne.
Vazne su zbog toga sto nemamo taj osecaj da nas ljudi smatraju drugacijim,da ne kazem manje vrednim,pa ce biti politicki korektniji/ blazi zbog naseg hendikepa .
Elsalone niti u jednom ternutku nije u glavi pomislio dda je Sneki drugacija od bilo koje osobe ovde I iznio je svoj stav I svoju kritiku,a vi ste bez ikakvog objasnjenja rekli da je tako nesto napisati Maloj Sneki “veliko sranje”.
Razmislite jos jednom o tome I shvaticete koliko je tkav ristup pogresan.
Sneki zasluzuje, jos jednom,svo postovanje,ali je odrasla,nezavisna,I hrabra osoba koja zasluzuje I kritike.
Dobro razmislite i vi Vesna i oni koji su vam dali te preporuke, ko tu koga brani,a ko ustvari diskriminise.

alselone alselone 07:14 24.09.2012

Re: Shvatanje

Sad kad nas je Nick napustio, i otišao svojim putem, možeš da se vratiš Ivanu Ivanoviću.


Koji je to arhi glup nick sa kog pupnjenjem na redovnoj bazi nastaju ovakvi likovi?
alselone alselone 07:16 24.09.2012

Re: Nije bre loš

Reći Maloj Sneki da joj je blog zajedljiv je veliko sranje. Izvini, drugar.


Drugarice Vesna. Ne znam zasto Sneki ne smem da kazem da je njeno pisanje zajedljivo ako mislim da jeste? Zbog toga sto je osoba sa posebnim potrebama?
alselone alselone 07:16 24.09.2012

Re: Nije bre loš

dali76
Vesna iako znam da niste imali lose namere ,naprotiv, vaskomentar gde ste Elselonu spocitali da je njegova kritika Maloj Sneki “veliko sranje, je ustvari vid diskriminacije, ne naravno prema Elseloneu vec prema Maloj Sneki.
Mala Sneki je pre svega osoba vredna postovanja,ali vredna I kritike. Ona zasluzuje,kao I svaka druga osoba nevezano sa hendikepom ,da dobije pohvale,ali I kritike.
Odnositi se prema kritikama kao velikom sranju naspram Maloj Sneki samo zato sto je to Mala Sneki, jednostavno nije fer.
Ono sto ja, isto osoba sa hendikepom, najvise cenim kod ljudi je tretiranje mene kao Dalibora .
Kao I svako ljudsko bice volim pohvale,ali kritike su sastavni dio zivota,I za nas ljude sa hendikepom,one su mnogo vazne.
Vazne su zbog toga sto nemamo taj osecaj da nas ljudi smatraju drugacijim,da ne kazem manje vrednim,pa ce biti politicki korektniji/ blazi zbog naseg hendikepa .
Elsalone niti u jednom ternutku nije u glavi pomislio dda je Sneki drugacija od bilo koje osobe ovde I iznio je svoj stav I svoju kritiku,a vi ste bez ikakvog objasnjenja rekli da je tako nesto napisati Maloj Sneki “veliko sranje”.
Razmislite jos jednom o tome I shvaticete koliko je tkav ristup pogresan.
Sneki zasluzuje, jos jednom,svo postovanje,ali je odrasla,nezavisna,I hrabra osoba koja zasluzuje I kritike.
Dobro razmislite i vi Vesna i oni koji su vam dali te preporuke, ko tu koga brani,a ko ustvari diskriminise.



Hvala Dali.
Hansel Hansel 07:43 24.09.2012

Re: Nije bre loš

Dali, sve je to principijelno tako kako kažeš (ovim ne branim Vesnu, kao što nisam ni Sneki - umeju one same ), ali zašto si ti kritiku jedne formulacije kritike poistovetio sa kritikom kritike? Gde je taj momenat u kome ti vidiš da u ovoj raspravi postoji neki protekcionizam? U tome što je apostrofirana "mala Sneki", "reći njoj nešto je...". Meni je i ovde stvar u - čitanju. Logički akcenat u rečenici mi uopšte nije bio na imenu, na ličnosti, isto mi je to bilo kao kao da su neki koji su, uslovno rečeno, branili jedan moj tekst (nedavno saznah da imaš problem s čitanjem ćirilice, bio je, mislim, na ćirilici, a pominjem ti ovo jer sam negde, da li u tekstu ili komentarima pomenuo tebe - ne znam sada ni kako čitaš ove povelike umetnute delove rečenica, zagrade...), napisali "Reći Hanselu da je hteo nekoga da uvredi je glupost", ili slično na jendom drugom tekstu na kome sam se baš zalagao, čini mi se, za ovo isto što si i ti napisao - za (po meni) nepreterivanje u "politički korektnom" jezičkom čistunstvu, kada sam se sporečkao s nekim vrlo dragim osobama s Bloga.

Meni je jedino pitanje da li je OSOBA koja je ovaj tekst napisala zaslužila negativne kritike kao takve, još preciznije - da li je TEKST zaslužio kritike. Pa, onda, ako eventualno jeste, ako diskutujemo ko ima više osnova da napiše ovakav tekst, da li je bar s tog osnova (osnova uvida u stanje stvari, a ne osnova samo po hendikepu) Sneki imala opravdanja (izbegavam "prava", jer uglavnom svi imaju prava da izlože stav) da piše na način na koji je pisala. Meni se čini da je svakako imala, a posebno je pitanje da li je baš sve napisano potaman, ali kao njeno svedočanstvo, kao glas nekoga ko je u poziciji o kojoj većina ne razmišlja, tekst je, po meni, dragocen.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 07:45 24.09.2012

Re: Nije bre loš

naprotiv, vaskomentar gde ste Elselonu spocitali da je njegova kritika Maloj Sneki “veliko sranje, je ustvari vid diskriminacije, ne naravno prema Elseloneu vec prema Maloj Sneki.


Reći Sneki da joj je komentar "zajedljiv" nije kritika nego zakucavajuća kvalifikacija.

Meni je to shit.

Ako sam svojom kvalifikacijom diskriminisala bilo koga, izvinjavam se.

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 08:10 24.09.2012

Re: Nije bre loš

Reći Maloj Sneki da joj je blog zajedljiv je veliko sranje. Izvini, drugar.

Drugarice Vesna. Ne znam zasto Sneki ne smem da kazem da je njeno pisanje zajedljivo ako mislim da jeste? Zbog toga sto je osoba sa posebnim potrebama?


Nisam rekla da ne smeš, nego da je šit.
(A i vidim da smeš i da se toga držiš)

Uzgred, i ljudi s posebnim potrebama zaslužuju empatiju i respekt. Ili bar razumevanje zašto su na nešto reagovali ljutnjom.

Hoću da kažem, nije nužno tresnuti Sneki po glavi da je "zajedljiva", ili što rekoše drugi da je "pakosna", itd.










alselone alselone 08:18 24.09.2012

Re: Nije bre loš

Uzgred, i ljudi s posebnim potrebama zaslužuju empatiju i respekt. Ili bar razumevanje zašto su na nešto reagovali ljutnjom.


Naravno da zasluzuju empatiju i malo vecu dozu razumevanja. Ali ja se u razgovoru najcesce vodim ovim sto je Dali ovako rekao:

Ono sto ja, isto osoba sa hendikepom, najvise cenim kod ljudi je tretiranje mene kao Dalibora .

dali76 dali76 20:28 24.09.2012

Re: Nije bre loš

Hancile, Sama Vesna je dala odgovor govoreci da ljudi sa posebnim potrebama zasluzuju empatiju I dozu razumevannja.
Stavljati posebne potrebe u korelaciju sa empatijom I dozom razumevanja je meni ,kao tom ljudu sa posebnim potrebama, neprihvatljivo.
Kad jednom ljude sa hendikepom budemo gledali kao ljude bice nam prihvatljivo da I oni, tj. Mi imamo sve one karakteristike koje imaju svi ljudi, negativne, pozitivne …razliciti ljudi imaju razlicite percepcije .
Pa I meni je ovaj Alselone zaljepio etiketu “dali blog ti je glup I sta, mogao je on imati malo vise empatije prema meni kao coveku sa belim stapom pa preskociti opasku,ali nije,I hvala mu na tom.
Jas am njemu fino reko da je njeegov komentar glup jer se nije potrudio objasniti jednom recju zasto je blog glup.


Meni je ovo ne samo nnajbolji Snekin blog nego jedan od bolji ovde procitan. Tesko je pomisliti da bi tako dobar blog mogla napisati osoba koja nema hendikep.
Ono sto sam rekao I Sneki, reci cu I tebi, ove kritike, nimalo lake, dokaz su prije svega njoj da je o sebi izgradila sliku onog sto ona jeste pre svega, Mala Sneki,I da je ljudi tako gledaju,a ne smatraju da njen tekst zasluzuje ista vise ili manje empatija zbog onoga sto bi ljudima trebalo biti najmaanje bitno gledajuci Malu Sneki,a to j njen hendikep.
Naravno,kad ljudi sa hendikepom ucine nesto u zivotu,kao Mala Sneki, zavrse faks, rade, nezavisni su, to ima I terba imati dozu respkta ili postovanja,aali to ipak veze nema sa Vesninom obranom koja se bazira na tome da Sneki zasluzuje empatiju drugaciju od drugih radi posebnih potreba.
sto bi rekla Vesna, to j shit.
p.s.
Uf Hancele, citam ja cirilicu,l ne cita software.
Oces da mi navuces patrijote za vrat, ionako su vec poceli da me legitimisu.

alselone alselone 22:13 24.09.2012

Re: Nije bre loš

Pa I meni je ovaj Alselone zaljepio etiketu “dali blog ti je glup I sta, mogao je on imati malo vise empatije prema meni kao coveku sa belim stapom pa preskociti opasku,ali nije,I hvala mu na tom.


Nema na čemu. I drugi put.

Šalim se, razumemo se.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 16:23 25.09.2012

Re: Nije bre loš

Meni je ovo ne samo nnajbolji Snekin blog nego jedan od bolji ovde procitan.


Dali, iako si mi zavalio ovo - "sama Vesna je dala odgovor govoreci da ljudi sa posebnim potrebama zasluzuju empatiju I dozu razumevannja" - i učinio da se osećam loše, neću ni da se branim ni da obrazlažem, jer moja osećajnost za ovu priču i nije bitna.

Ono što je meni bitno jeste da si napisao ovo:
Meni je ovo ne samo nnajbolji Snekin blog nego jedan od bolji ovde procitan.

Dakle, ti ne misliš da je blog pun zlobe, zavisti,pakostan, nedosledan,da nije razumela, da joj način katastrofa, da brka babe i žabe, da ne zna kome je lako, da ne kapira tuđa osujećenja i ograničenja, posebno nevidljiva,da nije pozvana da o ovome priča itd... šta joj je sve rečeno, ovde.

I hvala ti na tome.






angie01 angie01 10:07 23.09.2012

Draga Sneki,

potpuno te razumem i apsoluno si u prvu sto se tice licemernog drustva i njegove ne brige o svima kojima je potrebna podrska.

No mislim, da se upravo ovako sprecava zatvaranje ociju!

Na zapadu se vec dugo govornistvo koristi u svrhe pomeranja problema, a kod nas je to novina!

Neki delovi tog manira sadrze i stvari koje nisu svima bliske, a one opet zavise od kulture, izvornog uporista i sl.

Ja ne znam da Nik pripada sekti, to sto je vezan za religiju mi je razumljivo i ne bih mu to zamerila!

Juce je u Novom Sadu sa nekim drugim govornicima iz nase zemlje, odrzan pred punim Spensom program gde su izneti razni problemi- i to je dobro!

Ovo stanje u kome smo- mora da se pomeri!
background noise background noise 10:53 23.09.2012

Re: Draga Sneki,

A ja pa mislim da mnogo toga što se dešava nije određeno potrebama pojedinaca a još manje interferencijom potreba velikog broja pojedinaca nego potrebama društva koje mi kao pojedinci pa čak i naša misleća elita ne uočavamo ili veoma teško uočavamo, a kad i uočimo - prećutkujemo.

Osnovna uloga sudova za ratne zločine je da opravda buduće ratove. Ova potreba čovečanstva onakvog kakvo je sada ( i sam se nadam da neće zauvek ostati takvo ) je imuna na naše potrebe da sami sebi zamazujemo oči individualizacijom krivice.

Eto tu i motivatora Nick-a koji će da sve motiviše da ne menjaju ništa osim sopstvenu percepciju užasne stvarnosti te da rade na sebi u u uslovima kad baš ništa ne mogu da urade na sebi ( kao recimo dete invalid sin mojih bliskih prijatelja ) jer za to nema novca ili neophodnih resursa koji bi se možda mogli angažovati na dobrovoljnoj osnovi i bez novca samo kad bi postojali ali jebiga ne postoje. A biće im još malo lakše kad se sa za sve pobrine Bog intervencionista što je čeri on d top torte od govana.

Ali će zato Nick rezveseliti bulumentu naših licemera koji mogu volu rep da iščupaju, koji prema invalidima inače osećaju gađenje - osećaće se malo bolje jer eto svet se menja napreduje a invalidi će, vidite, uz malo truda sami prevazići probleme.

Dakle tamo gde postoje resursi ili višak novca nešto se može učiniti, a šta sa nepreglednom kolonom invalida koja nastaje tamo gde se stvara taj višak vrednosti?

No, da prvo čistimo ispred svoje kuće, jel'da . . . naša dosada najvažnija politička stranka se upravo sprema da se pusti u ruke jednog od vodećih političara koji je odsustvo dočeka paraolimpijaca opravdao rečima da se dočeci organizuju za sportiste koji imaju važne rezultate i koji imaju publiku . . . gledali smo rijaliti šou gde u kući velikog smrada gostuje Nick posle sletanja sa Marsa . . .
background noise background noise 10:56 23.09.2012

Re: Draga Sneki,

. . ."do sada" umesto "dosada" mada zaista i mogu da se nazovu "dosada" jer dosadiše i Bogu intervencionisti i narodu, eto ne interveniše . . .
angie01 angie01 11:16 23.09.2012

Re: Draga Sneki,

quote]A ja pa mislim da mnogo toga što se dešava nije određeno potrebama pojedinaca a[ još manje interferencijom potreba velikog broja pojedinaca nego potrebama društva koje mi kao pojedinci pa čak i naša misleća elita ne uočavamo ili veoma teško uočavamo, a kad i uočimo - prećutkujemo.



jeste, al mi sve to nasim ne cinjenjem odrzavamo!

To Kako Nik nastupa je vise deo kulture i podneblja gde je odrastao- sutina bi svakako bila da glavni deo zavisi od tebe i da ne budes indisponiran okolnostima- nego da se boris!

sto se mene tice i protiv svega u tvom postu!

Drugo, on dolazi iz sredine gde su neke osnovne, pa i vise od toga, stvari sredjene za osobe sa specijalnim potrebama i gde je glavni problem licna motivacija, pa tako i nastupa!

ovo je linak

background noise background noise 15:57 23.09.2012

Re: Draga Sneki,

Imam ja tako jednu prijateljicu koja tripuje da je sve OK u sredini gde je njoj udobno . . . ne sporim da je stanovišta hendikepiranog pojedinca bolje živeti u zemlji blagostanja . . . time i naša diskusija odmiče daleko od osnovne linije Male Sneki, ali kad smo već tu . . . ako je materijalno blagostanje sredine preduslov za lični benefit hendikepiranog pojedinca . . . i dalje je priča pomalo licemerna

Što se "više" kulture tiče, ona je "viša" prema kriterijumima koje je ta kultura svojim razvojem iznedrila . . . težnja za dostizanjem istog nivoa materijalnog blagostanja čini celu kulturu "višom " u očima naroda koji pre svega nisu dostigli taj nivo materijalnog blagostanja, ona nije viša sama po sebi, nema apsolutnog kirterijuma . . . stav o višoj kulturi je diskutabilan jer je mera opštih beneficija koje viša kultura donosi mera sposobnosti da se ostvari komfor dovoljan da društvo odvoji reusrse da hendikepiranom pojedincu pomogne, te da se hendikepiranom pojedincu omogući da se lično realizuje - u većini slučajeva bi hendikepirani pojedinac bio diskriminisan nužnošću takmičenja za koje nije sposoban , no u "višim" kulturama on ne mora da se takmiči da bi se lično realizovao . . . postoje dovoljni resursi da nadoknade njegov nedovoljni doprinos . . . takle, to što ti nazivaš višom kulturam je komfor koji je neko platio . . . ko je platio?

Iako je Mala Sneki u osnovi ukazala na lokalno licemerje pitanja su globalna . . . čovečanstvo je izgrađeno na licemerju svake vrste . . . "viša" kultura o kkojoj govoriš je pre svega kultura višeg nivoa komfora . . . naglašavam pre svega, ne kažem da je to u potpunosti niti da je to jedino obeležje ali jeste najvažnije
angie01 angie01 17:09 23.09.2012

Re: Draga Sneki,

Imam


ovo sve je zamena teza i ucitavanje-niti je meni udobno, niti sam rekla bilo sta drugo sto bi moglo da bude osnova za tvoju opservaciju u komentaru- sem sto sam objasnila sa kog stanovista, a u kom pravcu Nik deluje!


Za resavanje problematike hendikepiranih-kao i svih drugih ugrozenih u ovom drustvu, je mnogo manje stvar para, koliko svesti i volje- a toga ima najmanje!


background noise background noise 19:48 23.09.2012

Re: Draga Sneki,

Bilo zamnea teza i ucitavanje ili ne bilo to mi svakako nije bila namera, prijateljica fizički postoji, tvoje instant opažanje "više" kulture je ako preslikano izdiskusija sa njom

Ovo "udobno" pokušaj da shvatiš figurativno.

Na ovoj planeti svest i volja se oslobađaju kad ima mnogo para a izgleda da će tako ostati za naših života.
background noise background noise 10:26 23.09.2012

Stojeće . . .

. . . ovacije

prosvetiteljstvo prosvetiteljstvo 11:34 23.09.2012

Zloupotreba Nika za promovisanje gluposti

Ovde je sve objašnjeno sa citatima Nikovih izjava:

http://enlite.org/nick.pdf
angie01 angie01 11:48 23.09.2012

Re: Zloupotreba Nika za promovisanje gluposti

Zablude i odbrambene mehanizme koje smo analizirali u iskustvu Nika
Vujičića možemo u većoj ili manjoj meri danas da sretnemo u svim
religijama i svim verskim zajednicama. Kada se podsetimo činjenice da
većina religioznih ljudi nije religiozna zato što se zaista kaje za svoje grehe,
već zato što želi da ukloni neprijatne posledice greha (nečistu savest,
neprijatna osećanja, sukob sa drugim ljudima...) i da reši svoje životne
probleme uz Božju pomoć samo da bi nastavila da i dalje vodi beskoristan
život prožet hedonizmom, ne treba da nas čudi što su ovakve prevare
popularne, jer pružaju nadu nepokajanim grešnicima da će Bog biti sa
njima uprkos njihovom nepokajanom grešnom životu

ako ovaj zakljucak mozes da primenis na Nika-vazi!
looping looping 12:58 23.09.2012

Re: Zloupotreba Nika za promovisanje gluposti

prosvetiteljstvo
Ovde je sve objašnjeno sa citatima Nikovih izjava:

http://enlite.org/nick.pdf

Uh, kakav uzas.
Sva moguća istraživanja po svetu otkrivaju da su vernici u proseku gori od
ateista i agnostika
background noise background noise 16:02 23.09.2012

Re: Zloupotreba Nika za promovisanje gluposti

Da, verovati crkvi ne znači nužno biti religiozan

background noise background noise 16:08 23.09.2012

Re: Zloupotreba Nika za promovisanje gluposti

Ovde je sve objašnjeno sa citatima Nikovih izjava:


Da, objašnjeno je da se ljudi vazda jagme za ekskluzivitet božjih ugodnika . .
neverovatnimiki neverovatnimiki 11:48 23.09.2012

Vujicicu Niče, srpski fašista ti kliče!

Odličan tekst. Ali to pada u senku hrabrosti koja je potrebna da se danas u Srbiji javno napiše ovako nešto.

Svaka čast autorki!
parunn parunn 12:22 23.09.2012

Defending Nick

Hvala na napisanom tekstu. Komentari su ispod, politički korektan govor ako negde fali, to je posledica toga što me on ne interesuje nimalo. Nijednom rečju koja može da se podvede pod to ne mislim ništa loše.

...da iza njega stoji sektaska masinerija koja koristi njegov hendikep i ogromne kolicine licemerja naseg naroda. Digla se ogromna medijska pompa oko njegovog dolaska, podrzavaju ga sportisti, navijaci, nacionalisti, ovi i oni... Svi se raznezili ko mlada pred udaju.Pitam se, jel to isti onaj narod koji okrece glavu kad vidi osobu sa hendikepom na ulici? Isti oni sportisti cije su kolege sa Paraolimpijade docekane kako su docekane i kojima nisu pruzili ni osnovnu kolegijalnu podrsku?


To što Vi zovete "sektaškom mašinerijom", za to bi se u društvu koje je puno afirmativnih akcija države prema raznim manjinskim grupama (a za koje se zalažete koliko vidim) išlo u zatvor kao govor mržnje. Što se mene tiče, pošto sam za punu slobodu govora do poziva na linč, to je samo glupost.

Paraolimpijci su dočekani onako kako svi sportisti treba da se dočekuju - praktično dobrovoljnom organizacijom uz podršku poluspontano okupljenih građana; dakle - bez stanova, dočeka i premija koje plaćaju svi građani od Miškovića do kuršumlijskih klošara. Nije dakle problem u dočeku paraolimpijaca nego u dočeku olimpijaca.

Da se razumemo, nisam nevernica, ali nisam ni svetica. Znam gde je mesto poslu, gde religiji. Niko se nije zapitao, zasto je Nik sa aerodroma otisao prvo u Patrijarsiju, iako je pripadnik Ekumenske zajednice? Ta ista Patrijarsija nema ni pristup kolicima, koliko znam.


Nick je baptista i lobiranjem baptističke zajednice u Srbiji je doveden ovde a ne na neko drugo od više desetina hiljada ponuđenih mesta. To gde je mesto poslu, gde religiji (kao da religija nije posao po sebi?), to je stvar njegovog izbora i kritika po tom osnovu je izlišna. Nekome može da smeta i to što voli golf. So what?

Što se tiče licemerja publike, donekle sam saglasan ali je na toliko načina neutvrdivo da je besmisleno da se o tome priča. Štaviše, mislim da je, bar onima koji su došli, bilo bitno da dođu da bi čuli motivacioni govor a ne da bi promenili mišljenje o hendikapiranima. Uostalom, da li je njemu misija da pomogne hendikepiranima ili da motiviše sve ljude?

Na Pravnom sam bio i oni koji su plakali (nije to bilo pola amfiteatra) plakali su jer su potreseni govorom. Motivacioni govor se ne drži tako što se pričaju bajke, nego dinamičnom dijalektikom, suzama, smehom, strahom, nadraživanjem emocije da bi se poruka što efektnije primila. To je stvar stila i na svaki dobar motivacioni govor publika plače.

to, tako je Srbija svojim licemerstvom pljunula na sve Nikove koji su tu svakodnevno, i koji ne spavaju u Hajatu i ne manipulisu svojim hendikeom niti dozvoljavaju da ih koristi neka religija. Ne dozvoljavaju da dolaze ljudi da ih kao cirkuske nakaze ili Bozija cuda gledaju za 500 dinara. A te pare, i sve da odu u svrhe za koje su namenjene (500 din x 4000 karata i nisu neka cifra) nisu nista naspram novca koji je otisao ko zna gde i za ko zna cije ispiranje mozgova prodajom knjiga i reklamnog materijala.


Ovo je najnekorektniji deo teksta. Naši Nikovi treba da animiraju društvo da ih primeti i pomogne im. Pravi Nik može samo da ih motiviše u tome jer im je život teži nego ljudima koji nemaju hendikep. I našim Nikovima će najlakše biti da napišu 3 zakona kojima će na račun poreskih obveznika da dobiju pozitivnu diskriminaciju a najteže će im biti da odozdo promene društvo i dobiju DOBROVOLJNU pomoć građana.

Poređenje 500x4000rsd sa parama od zarade od knjiga je krajnje neumesno. S kojim pravom se postavlja pitanje šta će on da radi sa svojim parama?! Isto - s kojim pravom se dovodi u pitanje efikasnost marketinga događaja?


Ovo je tekst koji je šablon. Ni manje ni više od toga. Prosek.
malasneki malasneki 12:33 23.09.2012

Re: Defending Nick

Ocigkedno ste se nasli prozvanim.
Nasi Nikovi vicu glasno svaki dan ali nikoga nije briga ali placen marketing cuda cini... E to je poenta vrlo lako vidljiva u tekstu samo ako neko zeli da je vidi.
I nisam se mislila orijaviti za takmicenje Blog godine, samo sam iznela svoj stav.
parunn parunn 12:34 23.09.2012

Re: Defending Nick

Nemam lični interes u ovome, samo me svrbe neke stvari u txtu.

Nasi Nikovi vicu glasno svaki dan ali nikoga nije briga ali placen marketing cuda cini.


I šta onda treba da urade naši Nikovi (a da nije promena regulative koja ih čini povlašćenijim u odnosu na ostale)?
sneza.lazarevic sneza.lazarevic 12:38 23.09.2012

Re: Defending Nick

parunn




to, tako je Srbija svojim licemerstvom pljunula na sve Nikove koji su tu svakodnevno, i koji ne spavaju u Hajatu i ne manipulisu svojim hendikeom niti dozvoljavaju da ih koristi neka religija. Ne dozvoljavaju da dolaze ljudi da ih kao cirkuske nakaze ili Bozija cuda gledaju za 500 dinara. A te pare, i sve da odu u svrhe za koje su namenjene (500 din x 4000 karata i nisu neka cifra) nisu nista naspram novca koji je otisao ko zna gde i za ko zna cije ispiranje mozgova prodajom knjiga i reklamnog materijala.


Ovo je najnekorektniji deo teksta. Naši Nikovi treba da animiraju društvo da ih primeti i pomogne im. Pravi Nik može samo da ih motiviše u tome jer im je život teži nego ljudima koji nemaju hendikep. I našim Nikovima će najlakše biti da napišu 3 zakona kojima će na račun poreskih obveznika da dobiju pozitivnu diskriminaciju a najteže će im biti da odozdo promene društvo i dobiju DOBROVOLJNU pomoć građana.



Ne, ovo pokazuje da vi nemate pojma o životu naših Nikova.
angie01 angie01 12:45 23.09.2012

Re: Defending Nick

ima jos nesto, na tribini u Novom Sadu ideja je bila da se pokrene licna inicijativa gradjana, pa u okviru toga i Nikovo besednistvo o nalazenju licne motivacije iako su okolnosti protiv tebe, znaci budjenje svesti i motivacije za licno napredovanje i delovanje u okviru drustva- sto svakako nedostaje nasem, gde se sve frustracije recikliraju stalnim negodovanjem po kafanama, kancelarijama, kod komsinice, bla, bla,...al niko nista konkretno!

...jos uvek samo tu i tamo neki pojedinci vode neke usamljenicke bitke-mi stojimo sa strane i pljuckamo, jao bas je super, svaka mu cast, ili jao sto se folira, i taj rad!
vishnja92 vishnja92 12:53 23.09.2012

Re: Defending Nick

Ocigkedno ste se nasli prozvanim.

evo, ja sam se nasla prozvanom.

procitaj ponovo par komentara - ovaj parunnov, i loopingov gore, pa pokusaj da razumes da Nik nije dosao ovde da bi pricao hendikepiranima ili o hendikepiranima, nego nama o svima nama.

ti si u to uspela da udenes pricu o polozaju osoba sa invaliditetom u Srbiji, i ok - nemam nista protiv, Nik je mogao odlicno da posluzi kao povod za pricu. medjutim, nacin na koji si to uradila je katastrofa.

kakve tacno veze sa motivacionim govorima ima sve ovo o cemu pises? njegova vera, njegov prihod, polozaj hendikepiranih ovde - kakve babe i zabe?!
izrugivanje tudjoj religiji - ok, ali jel to onda tema tvog bloga?

otkud taj "da ali njemu je lako" ton u tvom tekstu i komentarima (a ima ga na tone) - otkud znas kome je i koliko lako? otkud znas bilo sta o bilo kome, o tudjim ogranicenjima i osujecenjima i nacinima na koji s tim ljudi izlaze na kraj?
mislis li da su licna ogranicenja manja onda kada se ne vide?

zasto mislis da si pozvanija da o ovome govoris vise nego bilo ko drugi?

jesi li ti uopste ukapirala sta jeste, a sta nije tema u celoj toj prici?
rage rage 13:17 23.09.2012

Re: Defending Nick

I šta onda treba da urade naši Nikovi (a da nije promena regulative koja ih čini povlašćenijim u odnosu na ostale)?


Kad naši Nikovi budu potrebnim našim Licemerima i oni će dobiti "potrebnu" pažnju. Do tada ...
Hansel Hansel 13:38 23.09.2012

Re: Defending Nick

vishnja92
zasto mislis da si pozvanija da o ovome govoris vise nego bilo ko drugi?

Ja ne razumem ovu vrstu primedbi, posebno zato što nisam primetio u tekstu ovu "samopozvanost". I mene pitali na Blogu neki s kojim pravom ja govorim u ime kupaca jednog krema koji se za Srbiju i druge zemlje Balkana proizvodi po siromašnijoj formuli negoli za domicilnu zemlju i Sloveniju.

Mislim, ko ima prava bilo šta i ko daje to pravo, gde se izdaju ti sertifikati?
validni validni 17:46 23.09.2012

Re: Defending Nick

vishnja92
Ocigkedno ste se nasli prozvanim.

evo, ja sam se nasla prozvanom.

procitaj ponovo par komentara - ovaj parunnov, i loopingov gore, pa pokusaj da razumes da Nik nije dosao ovde da bi pricao hendikepiranima ili o hendikepiranima, nego nama o svima nama...


Da Nik nije hendikepiran ni da ima dvostruko bolje govorničko umeće ne bi napunio salu. Većina je došla rukovođena istim motivima, poput onih koji su svojevremeno punili sale gde je nastupala Brkata Žena ili Čovek Slon.

Shvatio sam da je ovaj blog o licemerju i da su Nik i medijska pompa koja prati njegove nastupe, samo prepunili autorkinu čašu. Moju takođe.

Imam invalida u porodici. Kada želimo da prošetamo, hodamo jedno pored drugog. Ja na nogama, ona u kolicima, koje pokreće rukama. U ogromnoj većini ljudi se njoj obraćaju preko mene. Sa takvima ne pričamo. Teramo ih u PM - naravno ja, ne ona. Ona je lepo vaspitana.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:42 23.09.2012

Re: Defending Nick

Ne, ovo pokazuje da vi nemate pojma o životu naših Nikova.


Baš tako, hvala Snežo, ote mi reč iz usta.

Dragi Parunne, a da smanjiš malo gas, a? Uzmeš vazduh, nabaciš sluh za Sneki?
parunn parunn 21:24 23.09.2012

Re: Defending Nick

Vesna Knežević Ćosić
Ne, ovo pokazuje da vi nemate pojma o životu naših Nikova.


Baš tako, hvala Snežo, ote mi reč iz usta.

Dragi Parunne, a da smanjiš malo gas, a? Uzmeš vazduh, nabaciš sluh za Sneki?


Sluh za Sneki = Sluh za bilo koga drugog. Njen ton je svakako stroži, njoj na čast.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana