Društvo| Kultura| Literatura| Politika

Tako to rade Vučićevi kadrovi

Nune Popović RSS / 02.01.2014. u 18:28

UPDATE - 4.1.2013 - NOVI NAPAD NA TEŠINA I NJEGOVU PORODICU: "S obzirom na to da je vest prostrujala internetom, nemam više šta da krijem: sinoć nam je neko razlupao auto, razvalio retrovizor i bravu i ubacio petarde u auto. Ovo je drugi put za dva dana da se to događa i ne verujem više u slučajnost. Hvala policiji na brzoj intervenciji i razumevanju situacije u kojoj se nalazim i ja i moja porodica koja je nedužna u svemu ovome što se ovih dana događa! " (Srđan V. Tešin)

 11537847952c58e3f030bf842258425_orig.jpg

Vučićevi reformatori i naprednjaci su vrhunskom srpskom piscu i donedavno uspešnom upravniku Kulturnog centra Kikinda, koga su najpre smenili zbog računa za taksi u iznosu od 606,00 dinara (da, dobro ste pročitali), Srđanu V. Tešinu "ponudili" da bude domar u istoj instituciji.

To je ponašanje bez elementarne kulture i dostojanstva, iživljavanje i ponižavanje, zloupotreba političke moći sa ciljem progona Srđana V. Tešina . I to u sredini u kojoj je rođen, živi i stvara - Kikindi. 

Tešin je pekićevski tip stvaraoca, krhke građe, ali žilavog duha i visokih stvaralačkih kriterijuma. To što je ujedno i ponosni otac dva mala deteta i što je biser u kikindskom blatištu, glavni mu je problem. Takav je da bi ga besne svinje najrađe proždrale.

Međutim, znajući da su vremena "demokratska", a retorika "veberovska", Vučićevi primitivci ne žele da ostave Tešina bez puke korice hleba: oni mu "nude" da postane domar u istoj ustanovi kulture koju je on postavio na kulturnu mapu Srbije i regiona, o čemu svedoči mnoštvo proverljivih rezultata.

Ovo je ujedno i pitanje od prvorazrednog kulturnog i društvenog značaja za ministra kulture Ivana Tasovca. Izgleda da Vučić određuje Tasovcu i upravnike i domare institucija kulture. Ministru su frizura i imidž OK, ali mu je furka loša.

Srđana V. Tešina treba zaštiti odmah od svih daljih maltretiranja i omogućiti mu da može normalno da stvara. Ako ga već neće država ili ako hoće da dokažu da niko ne može biti prorok u svom selu, Srđana hoće njegovi čitaoci i poštovaoci njegovog dela.

Vučiću i Tasovče, STIDITE SE!

LINK na vest o ovom sramotnom događaju: www.b92.net/kultura/vesti.php?nav_category=1087&yyyy=2014&mm=01&dd=02&nav_id=795899

 

U nastavku prilažem Tešinovo pismo "Zašto neću da budem domar Kulturnog centra Kikinda", koje je poslao javnosti, uz priloženu biografiju i faksimile ugovora o novom "radnom mestu", koje je odbio da potpiše.

Kikindska kulturna politika?!  

Obaveštavam javnost da sam od Kulturnog centra Kikinda dobio Ponudu radi zaključenja Aneksa ugovora o radu po kome treba da budem raspoređen na mesto referenta za tehničke poslove i poslove održavanja, tj. domara Kulturnog centra.

U finansijskom, egzistenicjalnom smislu, ponuđena mi je plata u visini koeficijenta 9,60, što je najniži koeficijent koji se može dodeliti nekom zaposlenom u Kulturnom centru (doskora sam imao koeficijent 22,17).

U periodu od februara 2009. do novembra 2013. godine obavljao sam funkciju direktora Kulturnog centra Kikinda. Izabran sam, kao nestranačka ličnost, na javno raspisanom konkursu na mandat od četiri godine, a razrešen sam dužnosti pre isteka mandata.

Neću potpisati ovaj ponižavajući Aneks ugovora i - kao što je to bilo 2005. godine, kada su sadašnji lokalni funkcioneri bili članovi SRS, danas SNS - opet ću ostati bez posla.

Srdjan V. Tešin, književnik

http://en.wikipedia.org/wiki/Sr%C4%91an_V._Te%C5%A1in 

 

U attachmentima, na linkovima ispod, možete pročitati Tešinovu biografiju i pogledati faksimile ugovora.

"Ponuda"
"Ponuda"
 

Ugovor
Ugovor
 

Atačmenti



Komentari (251)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 18:43 02.01.2014

Jebi ga

Vučić me ne iznenađuje, ali ovaj Tasovac.
appendix appendix 19:37 02.01.2014

Re: Jebi ga

expolicajac
Vučić me ne iznenađuje, ali ovaj Tasovac.

Mene ne iznenađuje ni Tasovac. Svako ko pristane da sarađuje sa njima, mora raditi pod njihovim patronatom.
G.Cross G.Cross 19:38 02.01.2014

Re: Jebi ga

ali ovaj Tasovac.


Ex, ti si na svom bogu postavio Radeta Serbedziju kad kaze:

"U njoj još smo djeca mi...
Još nas nisu slomili..."

Meni se kod Vucica svidja sto je kao Mefisto...
Ispunjava zelje i uzima dusu.

On the other hand , sto bi rekli: Ako je palo (Tasovac) , bilo je padu sklono.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 00:50 03.01.2014

Re: Jebi ga

Vučić me ne iznenađuje, ali ovaj Tasovac.


Od ove dvojce, Tasovac je taj koji treba da se stidi. Ali onako gadno da se stidi. Od ovog prvog se drugo nije ni očekivalo.
Vasa S Tajcic Vasa S Tajcic 03:29 03.01.2014

Re: Jebi ga

Забраниће вас као ментално разгибавање. Стићи ће вас празнична шема.
albicilla albicilla 15:29 03.01.2014

Re: Jebi ga

Vasa S Tajcic
Забраниће вас као ментално разгибавање. Стићи ће вас празнична шема.


eh, da je samo razgibavanje... dug je spisak zabrana (uputstvo za nepazljive: proucite potpis):
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:16 04.01.2014

majstori

sad mi je jasno što domovi kulture izgledaju tako razvaljeno.

jbt, pa valjda treba neko znanje i praksa za hauzmajstora, to bre ozbiljan i častan posao.

mislim, kao što se bune kulturnjaci zbog šikane, trebali bi i majstori i majstorski sindikati da kažu koju na temu unižavanja profesije.

i da pitam, šta je veća šteta, da bez kvalifikacija predaje filozofiju, il bez kvalifikacija bude hauzmajstor.



cane cane 18:48 02.01.2014

.

bez da ulazim u detalje (jer ih ne znam), da li je nekim aktom propisana neophodna strucna sprema za obavljanje funkcije direktora?

tyson tyson 18:49 02.01.2014

Nadležni

Ko je osnivač Centra, čija je odluka da smene direktora i ponude mu posao domara?

Ima li ministarstvo tu ikakvu ulogu?

nurudin nurudin 19:49 02.01.2014

Re: Nadležni

tyson
Ko je osnivač Centra, čija je odluka da smene direktora i ponude mu posao domara?

Ima li ministarstvo tu ikakvu ulogu?



У већини случајева, културни центри су у надлежности локалних самоуправа, тј. моћника.

Нунетов блог је добар позив на позорност, јер су бројни Срђани по читавој Србији који бивају понижавани од оних којима се дало да понижавају.
Иако у последње време фурка ,,културног министра" није баш најсветлија, у оваквим случајевима одговорност је Вучићева.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 00:55 03.01.2014

Re: Nadležni

Ko je osnivač Centra, čija je odluka da smene direktora i ponude mu posao domara?

Ima li ministarstvo tu ikakvu ulogu?


Osnivač je najverovatnije lokalna samouprava. Ali neko ko ima funkciju ministra kulture sigurno ima moralnu odgovornost, ako već nema ingerencije. Neko ko je svoj autoritet igradio na između ostalog i na tzv. imidžu moralne gromade a sada je ministar, svakako mora da se oglasi ovim povodom.
freehand freehand 01:01 03.01.2014

Re: Nadležni

aleksandarkarisik
Ko je osnivač Centra, čija je odluka da smene direktora i ponude mu posao domara?

Ima li ministarstvo tu ikakvu ulogu?


Osnivač je najverovatnije lokalna samouprava. Ali neko ko ima funkciju ministra kulture sigurno ima moralnu odgovornost, ako već nema ingerencije. Neko ko je svoj autoritet igradio na između ostalog i na tzv. imidžu moralne gromade a sada je ministar, svakako mora da se oglasi ovim povodom.

Ovo je bulšit. Kakva crna "moralna gromada"... to je samo frazetina koja čestom upotrebom postaje sve praznija ljuštura bez smisla.
Tasovčev imidž je sasvim nešto drugo: borac protiv šunda, sposoban menadžer, čovek britkog duha i oštrog jezika.
I ok je očekivati njegovu reakciju ali mu treba dati i malo vremena, a svakako ga ne treba kriviti za svaku glupost u svakom seoskom domu kulture koga su se dokopali kulturni poslenici iz SNS.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 01:07 03.01.2014

Re: Nadležni

Tako se čovek predstavljao. Naravno da ima fore da se oglasi, ja samo mislim da ga treba požuriti. A nisam shvatio da ga neko krivi zbog činjenja, nego zbog nečinjenja. A nije baš ni seoski dom kulture a nije baš ni da Tešin spada u tu kategoriju.
freehand freehand 01:11 03.01.2014

Re: Nadležni

Tako se čovek predstavljao.

Imaš link neki?
Citat neki?

aleksandarkarisik aleksandarkarisik 01:16 03.01.2014

Re: Nadležni

a šta, ti nisi video? čitao?
freehand freehand 02:09 03.01.2014

Re: Nadležni

aleksandarkarisik
a šta, ti nisi video? čitao?

Da se Tasovac predstavlja kao "moralna gromada"?
Ne.
Zato i molim za linkove.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 01:23 04.01.2014

Re: Nadležni

Da se Tasovac predstavlja kao "moralna gromada"?
Ne.
Zato i molim za linkove.


Pre bih rekao da ne sušaš i ne čitaš pažljivo namerno, jerbo tako voleš, nego da si površan. Ali je ne volem da dokazujem očigledno.
kukusigameni kukusigameni 19:47 02.01.2014

podrška srđanu

Kultura kao da je oduvek na nečijoj strani. Gledam kako tužno plaču oni koji su do juče bili hranjeni kolačem neke druge opcije. Ne znam da li mi je drago. Nije.
Srđan je dobro uradio. Možda je za njega bolje ovako. Šta će mu da bude međ' polusvetom?!
AlexDunja AlexDunja 20:03 02.01.2014

Re: podrška srđanu

Šta će mu da bude međ' polusvetom?!

da. i ja mislim da je zaheb bio kad se uhvatio u kolo,

ima onaj deo iz profesionalca, kovačevićevog, koji kaže:
( parafraziram)
ili si sa njima iako misliš da nisi,
ili stvarno nisi, pa te nigde nema.

tojest, svako ko je negde doveden
mora da očekuje da će nekada biti najuren. odvratno.
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 01:30 03.01.2014

Re: podrška srđanu

tojest, svako ko je negde doveden
mora da očekuje da će nekada biti najuren. odvratno.

Ovo jeste strašno, ko god da je na čelu neke ustanove, podrazumeva se da je tu zato što je doveden a ne zato što je dobar za to mesto. Ja i ovde poštujem prezumpciju nevinosti, što se mene tiče. Ovakvih slučajeva, kada su ustanove kulture u pitanju znam još, ima toga previše u poslednje vreme.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:59 04.01.2014

Re: podrška srđanu

Kultura kao da je oduvek na nečijoj strani


I posao hausmajstora, tj domara bi trebalo da bude kultura, stručnosti i brižnosti prema zgradi, a ne kazna i šikana. Zašto se tako bitan posao unižava?
kukusigameni kukusigameni 21:01 04.01.2014

Re: podrška srđanu

Vesna Knežević Ćosić
Kultura kao da je oduvek na nečijoj strani


I posao hausmajstora, tj domara bi trebalo da bude kultura, stručnosti i brižnosti prema zgradi, a ne kazna i šikana. Zašto se tako bitan posao unižava?


To pitaj ove iz prethodnog društvenog sistema. Svi hauzmajstori pobegoše u direktore raznih kulturnih i manje kulturnih ustanova.
Jaril Jaril 20:00 02.01.2014

Мржња према самом себи

Чини ми се је ту најболнија - намера - понижавања. Кад неко покушава да вређа ставом "ти вредиш за домара", вређа и домара и писца и највише себе.

Колико човек треба да мрзи себе да би урадио неком тако нешто?
cassiopeia cassiopeia 20:19 02.01.2014

Re: Мржња према самом себи

Ne znam da li sebe mrzi ali verovatno nema dobro misljenje o sebi. A da bi porastao u sopstvenim ocima onda drugog mora da unizi i ponizi.
Bolesni porivi.
freehand freehand 20:51 02.01.2014

Re: Мржња према самом себи

Чини ми се је ту најболнија - намера - понижавања. Кад неко покушава да вређа ставом "ти вредиш за домара", вређа и домара и писца и највише себе.

Ne vređa taj sebe. Jer ne ume bolje. Ti što sad po Srbiji kadruju, vedre i oblače, postavljaju i smenjuju - dance su onoga što se u Srbiji bavi poltikom. Ali to što rade - rade u skladu sa voljom birača i nebirača. I tek će.
A Tasovac nikakve veze sa ovim nema.
horheakimov horheakimov 21:06 02.01.2014

Re: Мржња према самом себи

nebirača


da, to su, između ostalih i oni koji su na birou 20+ godina i imaju dvoje 20+ dece na privatAnom faksu

nego, da su ovi čitali nešto od Tešina, ma šta pišem, takvi ne čitaju...

naravno da neće ostajati sa njima, kod njih...
i da, naravno da nije mogao ništa da uradi, niti će...
AlexDunja AlexDunja 21:06 02.01.2014

Re: Мржња према самом себи

A Tasovac nikakve veze sa ovim nema.

ima. jer ako samo proviri iz rupe,
može odmah da ih...
freehand freehand 21:09 02.01.2014

Re: Мржња према самом себи

AlexDunja
A Tasovac nikakve veze sa ovim nema.

ima. jer ako samo proviri iz rupe,
može odmah da ih...

Ne razumem. Ko da proviri iz kakve rupe?
tyson tyson 21:12 02.01.2014

Re: Мржња према самом себи

AlexDunja
A Tasovac nikakve veze sa ovim nema.

ima. jer ako samo proviri iz rupe,
može odmah da ih...

...poljubi u dupe, jer nema nikakve ingerencije nad kikindskom vlašću i njihovim institucijama kulture.


gedza.73 gedza.73 21:24 02.01.2014

Re: Мржња према самом себи

Free
Ti što sad po Srbiji kadruju, vedre i oblače, postavljaju i smenjuju

Da juče 'ONI' nisu 'vedrili, oblačili, postavljali i smenjivali' (dodao bih i 'istorijski' mirili) danas 'OVI' ne bi imali ni pet posto.


Ja sam zbog 'ONIH' postao birač 'NJIH' i zbog njihovog skorašnjeg ponašanja sam danas nebirač.


DS je jedina odgovorna za pobedu SNS-a.
mariopan mariopan 21:25 02.01.2014

Re: Мржња према самом себи

Jaril
Чини ми се је ту најболнија - намера - понижавања. Кад неко покушава да вређа ставом "ти вредиш за домара", вређа и домара и писца и највише себе.

Колико човек треба да мрзи себе да би урадио неком тако нешто?

Их, мало си се залетео?

Кадар који ово ради није кадар да разуме шта си ти овим 'тео касти.

Самим тим не мрзи себе, штавише, ово је тренутак његове највеће славе и моћи.
Видиш шта он може?

Еееее....?
freehand freehand 21:28 02.01.2014

Re: Мржња према самом себи

DS je jedina odgovorna za pobedu SNS-a.

Pa dobro, onda ništa.
Izvini ako te iritiram time što komentarišem tako normalne i zakonomerne stvari za koje se zna ko je kriv. Jebiga, moja je nesreća da nemam tvoj spokoj.
gedza.73 gedza.73 21:43 02.01.2014

Re: Мржња према самом себи

Izvini ako te iritiram

Daj, Free, ne zezaj.
Jebiga, moja je nesreća da nemam tvoj spokoj.

Konačno sam pronašao svoj mir.
Koji đavo više da se nerviram kad se ništa ne menja.

Ako već moram da biram između 'Velikog Brata' i 'Farme' nekako više volim da ugasim tv.


I sa radošću očekujem nove izbore kada ću neki prigodni haiku pokušati da pretočim u lep crtež.


freehand freehand 21:48 02.01.2014

Re: Мржња према самом себи

Konačno sam pronašao svoj mir.
Koji đavo više da se nerviram kad se ništa ne menja.

Eto. Ja mislim da ide na gore, I to žestoko. I tek će, rekjoh.
Pogledaj na ovom portalu vest u kojoj ti Predsednik poručuje kako su nam, i zašto, izbori neophodni, i kime je u najboljoj vladi u istoriji nezadovoljan.
A događaj koji je tema ovog bloga sitna je ali živopisna ilustracija smera u kome se krećemo.
Ako već moram da biram između 'Velikog Brata' i 'Farme' nekako više volim da ugasim tv.


I sa radošću očekujem nove izbore kada ću neki prigodni haiku pokušati da pretočim u prigodan crtež

E jebiga... A ja se ponado da će sad beli listići ovima da pomognu ko DS onomad, pa da procevatmo.
gedza.73 gedza.73 22:41 02.01.2014

Re: Мржња према самом себи

Eto. Ja mislim da ide na gore, I to žestoko. I tek će, rekjoh.

Nas to jedino i može da spase.
Totalni kolaps i bankrot.


A događaj koji je tema ovog bloga sitna je ali živopisna ilustracija smera u kome se krećemo.

Krećemo, krećemo.
Kretali smo se, krećemo se i kretaćemo se.
I tako pravo u tri lepe.

...
napisao sam svašta-nešto o DS-u, al' na vreme počeo da dišem duboko i ponavljam u sebi
Ooooommmm, oOooommm!
freehand freehand 22:52 02.01.2014

Re: Мржња према самом себи

Nas to jedino i može da spase.
Totalni kolaps i bankrot.

Nešto kao Hitlerovo spašavanje Nemačke?
Pa da, eno - šta im fali?
Ako ne pitaš desetine miliona mrtvih i unesrećenih i nekoliko generacija bez života.
Dobra ti je logika, odlična štaviše.
gedza.73 gedza.73 23:16 02.01.2014

Re: Мржња према самом себи

Nešto kao Hitlerovo spašavanje Nemačke?

Što ti na pamet ne pade Neronovo paljenje Rima?
Нерон је трошио огромна средства на приређивање игара и на дистрибуције, што му је доносило извесну популарност међу римским плебсом



Dobra ti je logika, odlična štaviše.

Logika mi je ovakva.

Svi su tvrdili da su drugačiji i da neće da kradu kao prethodni.
Ja još ne vidoh takve.
Ako nemaju šta da kradu možda se opamete?

Moguće da je ovaj momak najbolji na svetu.
Moguće.
Rizikujući da grešim (ne znam apsolutno ništa o celoj ovoj priči) da li misliš da su se za vreme vakta DS-a (SPS, JUL, Jogi letači, URS, SRS, da ne zaboravim LDP) birali direktori, pomoćnici, asistentkinje po sposobnosti, obrazovanju, kvalitetima ili koliko su duboko zavučeni u dupe onome koji je jedan stepenik iznad?

Skroz si mi poremetio balans.

freehand freehand 23:22 02.01.2014

Re: Мржња према самом себи

Ovaj momak je možda najbolji na svetu.

Nije sigurno. Svi znamo ko je najbolji.
Nego,
Rizikujući da grešim (ne znam apsolutno ništa o celoj ovoj priči) da li misliš da su se za vreme vakta DS-a (SPS, JUL, Jogi letači, URS, SRS, da ne zaboravim LDP) birali direktori, pomoćnici, asistentkinje po sposobnosti, obrazovanju, kvalitetima ili koliko su duboko zavučeni u dupe onome koji je jedan stepenik iznad?

On je od februara 2009. do novembra 2013. godine obavljao funkciju direktora Kulturnog centra Kikinda.

Izabran je, kao nestranačka ličnost, na javno raspisanom konkursu na mandat od četiri godine, a razrešen je dužnosti pre isteka mandata, kada je vlast u Kikindi "upodobljena" po republičkom modelu.


Koliko da te malo vratim u ravnotežu.

P.S. da ti ne pričam sad ovde koliko je poslednje provlačenje kroz propast, smišljeno kao genijalna terapija velikih mudraca iz '88 koštala u glavama, rukama, nogama, parama, godinama i protraćenim životima.
I evo ih sad na popravnom.
gedza.73 gedza.73 23:36 02.01.2014

Re: Мржња према самом себи

Nije sigurno. Svi znamo ko je najbolji.

Imamo najboljeg.
Imamo najlepšeg.
A nama sve gore.

Izabran je, kao nestranačka ličnost, na javno raspisanom konkursu na mandat od četiri godine,

Koliko da te malo vratim u ravnotežu.


I Lazar Krstić je nestranačka ličnost.
I Boža Đelić.

Kad spomenuh Đelića.
Šta misliš koliko će Đelića da zadrže u Lazardu ako se ponaša isto prema kapitalu, investicijama, novcu kao, što reče Đilas, tokom 12 godina dok je radio razne odgovorne poslove u Srbiji?

Ne sporim da je momak odličan i kvalifikovan.
Samo se pomalo slažem sa Satinelle.
freehand freehand 23:43 02.01.2014

Re: Мржња према самом себи

A nama sve gore.

Pa koliko sam razumeo - to je dobro?! Mislim - vodi u propas', katarzu, prosvetljenje, šta ja znam...

I Lazar Krstić je nestranačka ličnost.

I sutra će, ako ga smene, da mu daju da čisti parkove?
Mislim - ako ga ovi sad smene, to mu ne gine. Nego, ako bi ludom srečonm ipak došli neki drugi?
Jer ne zaboravi - nije ovde problem što su tog momka smenili, u krajnjoj liniji. Nego to džukačko ponižavanje. A tako karakteristično za taj sns tip karaktera, ličnog i političkog.

Šta misliš koliko će Đelića da zadrže u Lazardu ako se ponaša isto prema kapitalu, investicijama, novcu kao, što reče Đilas, tokom 12 godina dok je radio razne odgovorne poslove u Srbiji?

Ne znam, Gedžo, majke mi. Pazi, meni uopšte nije jasno što su ga - takvog - i uzimali?!


Ne sporim da je momak odličan i kvalifikovan.

Ja nemam pojma kakav je momak. Samo mislim da mesto domara ponuđeno bivšem direktoru ne govori ništa o njemu, ali mnogo o kikindskoj vlasti.
Da oprostite i ti i Satinelle.
gedza.73 gedza.73 23:55 02.01.2014

Re: Мржња према самом себи

Samo mislim da mesto domara ponuđeno bivšem direktoru ne govori ništa o njemu, ali mnogo o kikindskoj vlasti.

Ne sporim.

Da oprostite i ti i Satinelle.

Ma povuklo me što znam neke kako su došli na rukovodeća mesta, kako su pali i kako postali naknadno pametni.

kukusigameni kukusigameni 00:06 03.01.2014

Re: Мржња према самом себи

Evo, ovde da se ubacim. A ko je došao na mesto Srđana? Pošto ste vas dvojica (Fri i Gedža) naširoko o političkim partijama i belim listićima, a nikako o suštini. Dakle, ko je ova dama koja je potpisala sramno ponižavajuću smaknuće od direktora na domara? Da li je važno sada diskutovati o bilo čemu osim o tome ko je smenjen i ko je došao na to mesto?
freehand freehand 00:14 03.01.2014

Re: Мржња према самом себи

Ne sporim.



Pa šta se gnjavimo onda?
Ma povuklo me što znam neke kako su došli na rukovodeća mesta, kako su pali i kako postali naknadno pametni.

Gedžo, ne postoji zemlja ni vreme u kojima toga nije bilo. Smisao je da se to menja. Ja mislim da se ovime što se sada dešava to zaista menja - rapidno na gore.
kukusigameni
Evo, ovde da se ubacim. A ko je došao na mesto Srđana? Pošto ste vas dvojica (Fri i Gedža) naširoko o političkim partijama i belim listićima, a nikako o suštini. Dakle, ko je ova dama koja je potpisala sramno ponižavajuću smaknuće od direktora na domara? Da li je važno sada diskutovati o bilo čemu osim o tome ko je smenjen i ko je došao na to mesto?

Pravo da ti kažem - mene ne interesuje. Gledajući ono što je, na svim nivoima, došlo na sva moguća mesta - apsolutno nemam iluziju o nekakvim kvalitativnim skokovima.
Sve što ovde pokušavam da kažem jeste da je način na koji su se poneli pravi džukaćkoradikalski. Dakle normalno i uobičajeno.
A inače, ja se, ako ćemo pravo, više sekiram za našeg Đulijanija, našeg Štros-Kana, za našeg Guzenbauera?
Kako li je njima, grdnim? Em rade džabe, em ko crnci u rudniku, belog dana ne vide nit se glas od njih čuje...
angie01 angie01 01:47 03.01.2014

Re: Мржња према самом себи

A ko je došao na mesto Srđana?


pa valjda strucni nestranacki kadar , kako su obecali.
cane cane 02:45 03.01.2014

Re: Мржња према самом себи

pa valjda strucni nestranacki kadar , kako su obecali.



hm - a srednjoskolac je bio 'strucan' da obavlja poslove direktora?


Filip2412 Filip2412 03:14 03.01.2014

Re: Мржња према самом себи

cane
hm - a srednjoskolac je bio 'strucan' da obavlja poslove direktora?
pa dobro....ipak se ne radi o direktoru IBM-a za Europu covek koji u domenu od znacaja za poziciju (kultura) ima internacionalno priznata dostignuca svakako jeste kvalifikovan za direktora Kulturnog centra Kikinda.
blogovatelj blogovatelj 07:09 03.01.2014

Re: Мржња према самом себи

napisao sam svašta-nešto o DS-u, al' na vreme počeo da dišem duboko i ponavljam u sebi
Ooooommmm, oOooommm!



hajkula1 hajkula1 07:22 03.01.2014

Re: Мржња према самом себи

freehand


Jer ne zaboravi - nije ovde problem što su tog momka smenili, u krajnjoj liniji. Nego to džukačko ponižavanje. A tako karakteristično za taj sns tip karaktera, ličnog i političkog.



Masa ljudi je doživela strašna poniženja a neki od njih i batine, ne samo od obezbeđenja nego i od novih vlasnkika dok je obezbeđenje pored, pri privatizacijama u vreme vladavine demokrata.



Podrška Srđanu Tešinu.


PS

Free, jedno lično pitanje, ako dozvoljavaš. Izbori u martu, koga da zaokružim?
freehand freehand 11:33 03.01.2014

Re: Мржња према самом себи

Free, jedno lično pitanje, ako dozvoljavaš. Izbori u martu, koga da zaokružim?

Nemam ja tu šta da dozvoljavam.
Ali na pogrešna vrata kucaš. Ni ja još uvek ne znam koga ću da zaokružim.
kukusigameni kukusigameni 12:46 03.01.2014

Re: Мржња према самом себи

Vidim nikog ne zanima ko je novi direktor. Ko je potpisao ovakvu budalaštinu?!
Posle kuknjava kako se stalno gleda u prošlost, a ne u budućnost. Hipokrizija.

Hajde da razvučemo Srđana Tešina, koji je ionako izgubio posao. On je važniji. Da vidimo mi to, ko je on i šta je on i ko je njega protežir'o?! Nije ni čudo što je Vučić na vlasti.
kukusigameni kukusigameni 13:05 03.01.2014

Re: Мржња према самом себи

Evo šta se Gugletom može naći na brzinu.

Danijela Mandić nastavnik srpskog jezika u osnovnoj školi "Sveti Sava" u Kikindi. LINK

Izgleda da je član SNS-a. LINK

A pojavljuje se i neki STR u Kikindi pod tim imenom. LINK
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:21 03.01.2014

Re: Мржња према самом себи

kukusigameni
Evo šta se Gugletom može naći na brzinu.

Danijela Mandić nastavnik srpskog jezika u osnovnoj školi "Sveti Sava" u Kikindi. LINK

Izgleda da je član SNS-a. LINK

A pojavljuje se i neki STR u Kikindi pod tim imenom. LINK


ceo STR nije samo tezga? Neobično za nivo SNS-a.
satinelle satinelle 15:04 04.01.2014

Re: Мржња према самом себи

Da oprostite i ti i Satinelle.


Sve ti je oprošteno, odavno.

Ti si dobar "momak" i šteta što si toliko ostrašćen.


satinelle satinelle 21:17 02.01.2014

Vrhunskom srpskom piscu

ne treba podrška bilo koje političke partije, da bi bio VRHUNSKI u svom poslu. Ili treba svačiju familiju sa drzavnih jasli da zbrinemo, nakon kojekakvih političkih prevrata?
Šta je ovde problem? Što vrhunski pisac više nije direktor? Da sam na njegovom mestu, sa takvim vrhunskim kvalitetima, nikada ne bih traćila vreme za takve pozicije, već bih svoj vrhunski kvalitet pretočila u vrhunska dela. A on koliko vidim, ovde plače za dobrim starim vremenima. Nebitan je, jer deluje jadno! Al', ako kažu da je vrhunski, ne znam što se toliko uzbuđuje? Ako je vrhunski, šta će među tom bargom? Zar mu nije poniženje i da ga vrate, nakon ovolike buke i dreke u medijima?
Htedoh da pitam, šta je poenta, jer drugačije poimam stvari... ne zavisim od stranaka, ni od države, pa mi ovaj njegov problem izgleda smešno.
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:44 03.01.2014

Re: Vrhunskom srpskom piscu

Da sam na njegovom mestu, sa takvim vrhunskim kvalitetima, nikada ne bih traćila vreme za takve pozicije, već bih svoj vrhunski kvalitet pretočila u vrhunska dela.

Retko kada su, ne samo u Srbiji i ne samo danas nego kroz istoriju vrhunski umetnici mogli da žive od svojih vrhunskih dela. Zato su i umirali u bedi i bolesti, a cenjenje njihovog rada i materijalno i drugo je tek posthumno stizalo.
blogovatelj blogovatelj 07:12 03.01.2014

Re: Vrhunskom srpskom piscu

Šta je ovde problem? Što vrhunski pisac više nije direktor? Da sam na njegovom mestu, sa takvim vrhunskim kvalitetima, nikada ne bih traćila vreme za takve pozicije, već bih svoj vrhunski kvalitet pretočila u vrhunska dela.


Amin.
Nemci smenili predsednika države jer je uzeo kredit preko veze.
Znači, nije ukrao ništa, samo mu na protekciju dali kredit.
A ovaj kokošario za taksi račun pa pao. I treba da padne. Trebalo je odmah da ga najure, a ne da mu nude radno mesto.
Nije lopov ko ukrade, lopov je koga uhvate.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:21 03.01.2014

Re: Vrhunskom srpskom piscu

@satinelle Kad smo vec kod vrhunskih pisaca i Pekica, jel' Pekic ziveo od svoje knjizevnosti? - Jelica lepo objasnila.

Nemci smenili predsednika države jer je uzeo kredit preko veze. Znači, nije ukrao ništa, samo mu na protekciju dali kredit.


Eh ta Nemacka, zemlja obecana, sve funkcionise. Tesin jos imao srecu, da je u Nemackoj dobio bi dozivotnu.

Nije lopov ko ukrade, lopov je koga uhvate.


Ne, nego onaj koga oni hoce da uhvate.


freehand freehand 10:25 03.01.2014

Re: Vrhunskom srpskom piscu

blogovatelj
Šta je ovde problem? Što vrhunski pisac više nije direktor? Da sam na njegovom mestu, sa takvim vrhunskim kvalitetima, nikada ne bih traćila vreme za takve pozicije, već bih svoj vrhunski kvalitet pretočila u vrhunska dela.


Amin.
Nemci smenili predsednika države jer je uzeo kredit preko veze.
Znači, nije ukrao ništa, samo mu na protekciju dali kredit.
A ovaj kokošario za taksi račun pa pao. I treba da padne. Trebalo je odmah da ga najure, a ne da mu nude radno mesto.
Nije lopov ko ukrade, lopov je koga uhvate.

Strašna ti je paralela. Predsednik Nemačke i direktor Doma kulture u Kikindi. Nego malo šuplja. Niti je kod predsednika Nemačke samo protekcija u pitanju, niti je ovde smenjivanje suština - čak i da je zaista tih 800 dinara u pitanju, a nije sigurno.
Reč je o mrcvarenju i iživljavanju, Blogovatelju. Ne o direktorskom mestu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:46 03.01.2014

Re: Vrhunskom srpskom piscu

Tesin jos imao srecu, da je u Nemackoj dobio bi dozivotnu.

Doživotna je mila majka, šta li bi tek Mrki uradili...
satinelle satinelle 16:24 03.01.2014

Re: Vrhunskom srpskom piscu

@satinelle Kad smo vec kod vrhunskih pisaca i Pekica, jel' Pekic ziveo od svoje knjizevnosti? - Jelica lepo objasnila


Razvodnjavate priču, a ja to ne umem. Naravno da kulturi i obrazovanju treba dati sredstva i mogućnosti da se razvijaju, ali i ja imam svoj skup hobi, pa radim dva posla da bih ga finansirala. I meni je moj hobi, bitan kao umetničko delo. Ovo je lični stav o konkretnom slučaju, nemojte molim vas kroz istoriju i vekove.
Drugo, ovakvu psovku ne sme javno da izgovori čovek iz kulture, i da se zove da je deo iste.
Iako razumem da brani profesiju, mislim da ni Jelica ne bi odgovorila na način kao dotični vrhunski, iako se nalazi u poziciji pisca sa troje dece. Prema tome, molim, dabome.
blogovatelj blogovatelj 17:19 03.01.2014

Re: Vrhunskom srpskom piscu

Reč je o mrcvarenju i iživljavanju, Blogovatelju. Ne o direktorskom mestu.


Preporučih ti greškom komentar, samo da znaš
Šta je mrcvarenje, što su ga smenili?
Šta je trebalo?
Da mu kažu "ako si, nakarikaj još troškova, sve ćemo da ti platimo"
Iživljavanje što su bili fini i dali mu kakav takav posao umesto direktorskog?
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:46 03.01.2014

Re: Vrhunskom srpskom piscu

freehand freehand 17:53 03.01.2014

Re: Vrhunskom srpskom piscu

Šta je mrcvarenje, što su ga smenili?

Napisao sam, mislim, jedno četiri puta.
Nema smisla da još ponavljam, zbog druge dece.
Hajd' ti, kad se malo skoncentriraš pa to pročitaš - javi se opet.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:06 05.01.2014

Re: Vrhunskom srpskom piscu

Razvodnjavate priču, a ja to ne umem.


Sve je to ok. I ja sebi mogu da priustim relativno skup hobi ali to ne znaci da smatram da to sto je meni hobi nekom drugom ne moze biti zanimanje. Ne treba uvek suditi na osnovu sopstvenoh iskustva - zato su ovi drugi primeri i malo siri pogled bitni.

Psovka je ovde najmanje bitna. Nije ona bila uzrok smenjivanja nego je dosla posle. Uostalom, kad bi se ljudi otpustali zbog psovki sta bi onda trebalo uraditi sa prvim potpredsednikom vlade koji urla i razvaljuje brave u zgradi Vlade Srbije?

Konacno, ne znam koliko je Tesin vrhunski pisac - vi izgleda imate suprotno misljenje mada ga niste potrepili nikakvim argumentima. Vidim da je prevodjen na nemacki i neke druge jezike pa je ocigledno njegov rad primecen i izvan granica Srbije. U Srbiji ima barem 10 gradova velicine Kikinde i ne bas toliko uspesnih kulturnih centara. Znaci, Tesin ima i neke za lokalne institucije kulture natprosecne organizatorske sposobnosti.

Sve u svemu, ovde nije tema Tesinov talenat nego sikaniranje.
Inner Party Inner Party 21:17 02.01.2014

Народ

народ је гласао како је гласао, овластио кога је овластио.
Тражено је и сада се гледа.
ЈБГ, туга.
Filip2412 Filip2412 21:29 02.01.2014

...

i ja, ko Ms satinelle imam mixed emotions :)

s jedne strane, sto da smenjuju coeka ako je postigao nesto u kulturi i sto da ga podjebavaju ponudom domara u firmi gde je do juce bio direktor

Sa druge strane, jebote dal ce svi samo da kukaju za budzetskim parama? Izgleda da je zadnje vreme doslo kada para ima samo kod drzave. Eto cak i uspesan pisac jedino u drzavnoj firmi moze da se udomi da bi preziveo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:59 02.01.2014

Re: ...

Eto cak i uspesan pisac jedino u drzavnoj firmi moze da se udomi da bi preziveo.


Da li je preživljavanje ili nešto drugo po sredi?

Sličan slučaj se ranije desio u Mionici.
Miroslav Ćiša Trifunović, pozorišni reditelj (Mionica baš obiluje pozorišnim rediteljima pa može da se razbacuje) koji je dok je bio direktor kulturnog centra pokrenuo i lokalni list, osmislio manifestaciju Mišićevih dana koja je u početku, dokje on to organizovao, za mioničke uslove bila i kvalitetna i posećena, koji je u učmalu Mionicu dovodio neke manje predstave, neke je sam pravio...Mionoica je dok je on vodio kultutu imala kakve takve kulture.

I onda vlast (tada SPS) odlući da ga smeni, jasno iz koji hrazloga, nije pripadao njima.
Ali bili su finiji od Kikinđana, nisu mu nudili posoa domara nego obećanje da će mu obezbediti pristojan posao sa solidnom platom, jer oni znaju da Ćiša ima decu pa, kao odgovorni ljudi, misle na njih.

Ali tu su se zajebali, Ćiša, slušao sam to svojim ušima, im kaže da nemaju oni razloga da misle na njegovu decu, sam ih je pravio sam će da ih izdržava, neka se ne sekiraju, i odjebao ih.

Posle se kandidivao na izborima i pobedio, naravno.
Jedan mandat predsednika opštine, da im pokaže koga narod hoće, a onda ponovo u svoje vode, kulturne.
Ali ne više u Mionici, na žalost po Mionicu.

Možda se Tešin ugleda na Ćišu, bilo bi to bolje od kukanja za direktorskim mestom.

dr.wagner dr.wagner 21:51 02.01.2014

Pukovnik ili pokojnik

.... večer

-Kao prvo zaželio bih svima sretnu 2014-u , puno zdravlja ... ostalo ionako već imate ...

-Tako to ide ...
-Danas disident i pisac , sutra direktor ... a može i obrnuto
...i tako se sada malo "priprema" za novu funkciju kada se "promjeni klima"

-I sami znate , da je za "prošlih" bio nezaposlen ili domar , sada bi bio glavni
kandidat za direktora , ne treba se ljutiti na vlast , kriv je sistem !!!

-Mućnite glavom


Wagner
larisa_bg larisa_bg 22:17 02.01.2014

Re: Pukovnik ili pokojnik

dr.wagner
.
-Mućnite glavom


ovo kao da sam negde već čula?
expolicajac expolicajac 22:32 02.01.2014

Re: Pukovnik ili pokojnik

larisa_bg
dr.wagner
.
-Mućnite glavom


ovo kao da sam negde već čula?

Dobro bre shvatili smo da ti voliš uvek po dva puta, ne moraš i postove da udvajaš.
dr.wagner dr.wagner 22:42 02.01.2014

Re: Pukovnik ili pokojnik

Pozdrav gospođice L i druže EX

expolicajac

Dobro bre shvatili smo da ti voliš uvek po dva ...


-U ovome ja ne želim sudjelovati ...


W
blogovatelj blogovatelj 07:15 03.01.2014

Re: Pukovnik ili pokojnik

ovo kao da sam negde već čula?


Ovo kao da si dva puta rekla...
larisa_bg larisa_bg 14:58 03.01.2014

Re: Pukovnik ili pokojnik

expolicajac

Dobro bre shvatili smo da ti voliš uvek po dva puta, ne moraš i postove da udvajaš.


nemam pojma što mi udvaja postove, izvinjavam se, nije do mene

neka vračka je u pitanju i zavera širih razmera!!!
predatortz predatortz 15:14 03.01.2014

Re: Pukovnik ili pokojnik

larisa_bg
expolicajac

Dobro bre shvatili smo da ti voliš uvek po dva puta, ne moraš i postove da udvajaš.


nemam pojma što mi udvaja postove, izvinjavam se, nije do mene

neka vračka je u pitanju i zavera širih razmera!!!


CIA,snajka,CIA...
Nune Popović Nune Popović 23:34 02.01.2014

Tešinova poruka:

Srđan V. Tešin je u obrazloženju pisma koje je stiglo u redakciju Blica naveo:

"Imam samo jednu poruku za predsednika opštine Markova, njegovog savetnika Blažića, zamenika predsednika Vukmiricu, predsednicu Skupštine Majkićevu, članicu OV za kulturu Hrnjakovu i v.d. direktora KCK Mandićevu: MARŠ U PIČKU MATERINU, BANDO FAŠISTIČKA! Ili, na srpskom: MARŠ U PIČKU MATERINU, BANDO POKVARENA!"

Link na tekst u Blicu: Književnika rasporedili na mesto domara, on im poručio: MARŠ U...
G r o f G r o f 00:08 03.01.2014

Re: Tešinova poruka:

Nune Popović
Srđan V. Tešin je u obrazloženju pisma koje je stiglo u redakciju Blica naveo:

"Imam samo jednu poruku za predsednika opštine Markova, njegovog savetnika Blažića, zamenika predsednika Vukmiricu, predsednicu Skupštine Majkićevu, članicu OV za kulturu Hrnjakovu i v.d. direktora KCK Mandićevu: MARŠ U PIČKU MATERINU, BANDO FAŠISTIČKA! Ili, na srpskom: MARŠ U PIČKU MATERINU, BANDO POKVARENA!"

Link na tekst u Blicu: Književnika rasporedili na mesto domara, on im poručio: MARŠ U...


Pa što nije rekao MARŠ U PIČKU MATERINU kad je po istom principu dolazio na direktorsko mesto???
freehand freehand 00:39 03.01.2014

Re: Tešinova poruka:

Pa što nije rekao MARŠ U PIČKU MATERINU kad je po istom principu dolazio na direktorsko mesto???

Po kom principu, dragi druže vojvodo?
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:35 03.01.2014

Lako je

od umetnika napraviti domara, ali od domara umetnika...malo teže.
hajkula1 hajkula1 07:31 03.01.2014

NUNEEEEEEEEE


Srećna ti Nova Godina, da si živ, zdrav, solventan i da ti se najveće želje ostvare! (Tada i meni, jer neke želje delimo )

looping looping 08:33 03.01.2014

1

Tako to rade Vučićevi kadrovi

Tako to rade svi unazad 20 i kusur godina.
Tako se ljudi smenjuju, tako se zapošljavaju, tako dobijaju nagrade, priznanja.

Nemoj neko da mi kaže da je u Srbiji postao direktor zbog svojih kvaliteta.
blogovatelj blogovatelj 09:04 03.01.2014

Re: 1

Tako to rade svi unazad 20 i kusur godina.
Tako se ljudi smenjuju, tako se zapošljavaju, tako dobijaju nagrade, priznanja.

Nemoj neko da mi kaže da je u Srbiji postao direktor zbog svojih kvaliteta.


Tako to rade svuda.
Ključna mesta u državnim institucijama najčešće dobijaju stranački vojnici.
looping looping 09:12 03.01.2014

Re: 1

Tako to rade svuda.
Ključna mesta u državnim institucijama najčešće dobijaju stranački vojnici.

Ali kada ih smene viču: "Nepravda! Uzeše mi koeficijent! Marš u p.m!!! "
Kao da je to tada bila pravda.
freehand freehand 10:21 03.01.2014

Re: 1

Nemoj neko da mi kaže da je u Srbiji postao direktor zbog svojih kvaliteta.

Ja ću ti reći da je mnogo ljudi u Srbiji na direktorska mesta došlo zbog svojih kvaliteta. Čak i u Slobino vreme.
E sad, u poslednjih godinu i po stvarno je proredilo.
looping looping 10:40 03.01.2014

Re: 1

Ja ću ti reći da je mnogo ljudi u Srbiji na direktorska mesta došlo zbog svojih kvaliteta. Čak i u Slobino vreme.
E sad, u poslednjih godinu i po stvarno je proredilo.

Aha, znači sve je bilo relativno OK do dolaska SNS.
freehand freehand 10:44 03.01.2014

Re: 1

looping
Ja ću ti reći da je mnogo ljudi u Srbiji na direktorska mesta došlo zbog svojih kvaliteta. Čak i u Slobino vreme.
E sad, u poslednjih godinu i po stvarno je proredilo.

Aha, znači sve je bilo relativno OK do dolaska SNS.

Odlično logičko zaključivanje.
Da pročitaš, ipak, još jednom?
looping looping 10:49 03.01.2014

Re: 1

freehand
looping
Ja ću ti reći da je mnogo ljudi u Srbiji na direktorska mesta došlo zbog svojih kvaliteta. Čak i u Slobino vreme.
E sad, u poslednjih godinu i po stvarno je proredilo.

Aha, znači sve je bilo relativno OK do dolaska SNS.

Odlično logičko zaključivanje.
Da pročitaš, ipak, još jednom?

Važi.
Ja ću ti reći da je mnogo ljudi u Srbiji na direktorska mesta došlo zbog svojih kvaliteta.

Čak i u Slobino vreme.

E sad, u poslednjih godinu i po stvarno je proredilo.

E, sad, pitanje je šta je to mnogo: 5%, 50%, 0%... Što je nekom malo, drugom je mnogo.
freehand freehand 10:57 03.01.2014

Re: 1

looping
freehand
looping
Ja ću ti reći da je mnogo ljudi u Srbiji na direktorska mesta došlo zbog svojih kvaliteta. Čak i u Slobino vreme.
E sad, u poslednjih godinu i po stvarno je proredilo.

Aha, znači sve je bilo relativno OK do dolaska SNS.

Odlično logičko zaključivanje.
Da pročitaš, ipak, još jednom?

Važi.
Ja ću ti reći da je mnogo ljudi u Srbiji na direktorska mesta došlo zbog svojih kvaliteta.

Čak i u Slobino vreme.

E sad, u poslednjih godinu i po stvarno je proredilo.

E, sad, pitanje je šta je to mnogo: 5%, 50%, 0%... Što je nekom malo, drugom je mnogo.

Nije ti to dobro.
Ovako to ide:



freehand
looping
Nemoj neko da mi kaže da je u Srbiji postao direktor zbog svojih kvaliteta.

Ja ću ti reći da je mnogo ljudi u Srbiji na direktorska mesta došlo zbog svojih kvaliteta. Čak i u Slobino vreme.
E sad, u poslednjih godinu i po stvarno je proredilo.

Na ovaj si zaključak dobio odgovor.
A šta je kome malo ili mnogo nije tema na koju vredi trošiti vreme.
Inače, kad kažem proredio u ovo napredno vreme najviše mislim na nekolicinu preteklih posle velike metle i postavljanja poštenih proesionalaca ni po babu ni po stričevima. Od guvernerke pa na niže.
Jer, dobar direktor, mala plata i ogromni populizam nikako ne idu zajedno.
looping looping 10:59 03.01.2014

Re: 1

Inače, kad kažem proredio u ovo napredno vreme najviše mislim na nekolicinu preteklih posle velike metle i postavljanja poštenih proesionalaca ni po babu ni po stričevima. Od guvernerke pa na niže.

Jel može ime nekog poštenog profesionalca da znamo o kome pričamo?
freehand freehand 11:01 03.01.2014

Re: 1

looping
Inače, kad kažem proredio u ovo napredno vreme najviše mislim na nekolicinu preteklih posle velike metle i postavljanja poštenih proesionalaca ni po babu ni po stričevima. Od guvernerke pa na niže.

Jel može ime nekog poštenog profesionalca da znamo o kome pričamo?

princi princi 09:10 03.01.2014

Razumem sve

i oštar, pekićevski duh i krhku građu i gnev zbog koeficijenta 9.60 umesto 22.17, ali mi nije jasno ovo
U periodu od februara 2009. do novembra 2013. godine obavljao sam funkciju direktora Kulturnog centra Kikinda. Izabran sam, kao nestranačka ličnost, na javno raspisanom konkursu na mandat od četiri godine, a razrešen sam dužnosti pre isteka mandata.

Na osnovu napisanog ispada da je čovek razrešen dužnosti 9 meseci pošto mu je istekao četvorogodišnji mandat, a ne pre. Ovde ili nedostaje neki deo informacije ili sam se ja (opet) zajebao u računu?
anfieldroad anfieldroad 14:15 03.01.2014

komplex nize vrednosti


Vaclav Havel je zbog svoje knjizevnosti zatvoren. Posle visegodisnje robije je nasilno rasporedjen u zabitu seosku sredinu u kojoj je obavljao najteze poljoprivredne poslove. Zbog svojih kratkih prica i dramskih tekstova, naravno.
Iako zrtva surovog rezima sa laganim humorom je pisao o svojim muciteljima.
Kada je konacno pusten da se vrati u (rodni) Prag, nastavio je sa disidentskim radom. Jedan je od vodja grupe Povelja 77 sedamdesetih, a glavni organizator tzv. Praskog proleca, kojim je oboren komunisticki rezim.
Kakve veze to sad ima...sa nama, Srbima ?
Po mom misljenju, slicnost je u nacinu na koji deluje jedan rezim. Kao i komunisti i ovi nasi danasnji vlastodrsci pate od izrazitog kompleksa nize vrednosti u odnosu na gradsko i uopste intelektualno stanovnistvo. Zbog tog svog kompleksa su surovi prema protivnicima i tako nastaju njihove cinicne ideje o kaznjavanju.
Postaviti direktora na mesto domara je tipican sovjetski nacin razmisljanja. Mi smo imali tu istorijsku nesrecu da imamo bas ovakvu vlast kakvu imamo. Sada samo treba izdrzati, preziveti i sa blagonaklonim humorom ponovo ih pobediti.
stasava stasava 15:34 03.01.2014

hteli smo

Šta još može da iznenadi u zemlji u kojoj potpredsednik kao novogodišnje poklone najavljuje nove istrage i hapšenja ( valjda Deda Mraz čeka suđenje i ne sme iz kuće, javljaju tabloidi, isti oni koji slobodno pišu o svadbama, boji nečijih gaćica i ostalo)?Srbija nam Dom kulture u Kikindi....pa nisu džabe neke partije nazvali-Biro za zapošljavanje...Najstrašnije je što smo to hteli, to gledamo i što bi to opet hteli....kako narod da menjamo.....
Jelica Greganović Jelica Greganović 17:47 03.01.2014

Re: hteli smo

kako narod da menjamo

Pogrešnim simbolima, pogrešnim porukama...sigurno ne.
stasava stasava 18:04 03.01.2014

Re: hteli smo

Pogrešnim simbolima, pogrešnim porukama...sigurno ne.

Nikako, ali, breeeeeeeeeeeeeeeee, narodu ne smeta što smo potpuno neuređena država, pali se na pogrešne simbole i pogrešne poruke....većina......narod može da se menja, ne možemo da ga promenimo....Biro za zapošljavanje bi sada imao još više poklonika...ne zbog nezaposlenosti....ma meni ovde ništa nije jasno, stvarno...
larisa_bg larisa_bg 19:17 03.01.2014

*

Otkad su došli na vlast SNS-ovci su posmenjivali silne ljude u ustanovama kulture širom Srbije. Neki od njih su poznatiji, kao na primer Srđan V. Tešin, pa Laslo Blašković (NS), pa Saša Jelenković (Zaječar), a neki nisu toliko poznati pa za njih nema ko ni da zakukaka. Samo im je nestalo radno mesto u nekim kafkijanskim vrletima "sistematizacija" i nisu im ponudili ni portiri da budu. Ova se vlast hvali time da će pohvatati kriminalce, da će da ukine korupciju i blabla, ali koliko vidim, više pričaju nego što rade. I ovo što su uradili, nije bilo dugog veka. Eno Mišković im se već naveliko šećka na slobodi. Ali zato, čak i ako se trude na drugim poljima, za kulturu su POGUBNI. I svi to moramo imati na umu kad dođe neko sledeće glasanje. Pre svega, sve ove parole o raskrinkavanju afera više su duvanje, nego neki stvarni rezultat. Jedino što vidim kao njihov stvarni efekat to je da su kulturu u svakom smislu ponizili do maksimuma.

E sad, sasvim je druga tema to što nekog tamo običnog čoveka, prosečnog glasača, zabole patka za Tešina ili Lasla Blaškovića. Nikad čuo. Njemu samo lepo kad Vučić svojim tihim pasivno-agresivnim tonom zapreti novim hapšenjima. Kitica im se digne od sreće. A mi možemo da ga duvamo. Jer takvi glasaju za nas. Oni su većina. Jbg.
looping looping 19:34 03.01.2014

Re: *

Jer takvi glasaju za nas. Oni su većina. Jbg.

Kad bi mogao da se donese neki zakon da manjina glasa za većinu.
Pa onda većina da ga duva.
larisa_bg larisa_bg 19:40 03.01.2014

Re: *

looping
Jer takvi glasaju za nas. Oni su većina. Jbg.

Kad bi mogao da se donese neki zakon da manjina glasa za većinu.
Pa onda većina da ga duva.

Naravno da je to nemoguće, a ne bi bilo ni demokratski. To ti je jedan od razloga zašto demokratija nije najbolje uređenje na svetu. (Jao kad me Taube čuje najebala sam.)
looping looping 19:45 03.01.2014

Re: *

larisa_bg
looping
Jer takvi glasaju za nas. Oni su većina. Jbg.

Kad bi mogao da se donese neki zakon da manjina glasa za većinu.
Pa onda većina da ga duva.

Naravno da je to nemoguće, a ne bi bilo ni demokratski. To ti je jedan od razloga zašto demokratija nije najbolje uređenje na svetu. (Jao kad me Taube čuje najebala sam.)

Ma opusti se. Nema Taube već neko vreme.

Inače kakav je to način izražavanja jednog književnika "marš u p.m.".
Mislim, ja ne znam baš puno o kulturi ali to mi dođe nekako nekulturno.
stasava stasava 20:02 03.01.2014

Re: *



Pa hteli smo preCednika koji se ovako izražava, volja većine, jbg.
looping looping 20:10 03.01.2014

Re: *

Pa hteli smo preCednika koji se ovako izražava, volja većine, jbg.

Ni to nije lepo.
Znači, ako ga smene (glasanjem ili kako već), ne treba niko da ga brani.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana