Budućnost| Društvo| Kultura

Ko na brdu ak i malo stoji, više vidi no onaj pod brdom

mikele9 RSS / 01.04.2014. u 12:41

Naravno, svi znate da ovde nije reč o izletničkoskautskom pentranju na brda, brdašca, brežuljke i ine uzvisine. Radi se o ljudima obrazovanim i obaveštenim, vizionarima takorekuć, koji mogu bolje i preciznije da sagledaju situations od uglavnom poluobrazovane ili skroz neobrazovane većine. Daklem, (iako ne moram da vam crtam) brdo je autorova metafora za znanje, obrazovanje, poimanje, spoznaju...Kako god, priznajem vrlo nevoljno, ovo možemo podvesti pod idealistički pogled, jer je takvih, na brdima stojećih i više videćih, povijesno gledajući, bio minoran broj! Ali ‘ajd i to, nego se pučina stoka jedna grdna, radije povodila za sebi sličnima, sebi nalik, koje, kad isplivaše u smutnim vremenima na nekakvu (nacinalističku, versku, komunističku, fašinacističku, Pol Potovsku, Miloševićevsku...) površinu, ta pomenuta pučina, narod, proglašavaše za očeve nacija, spasitelje, jedine jedincate i najveće sinove i ostala sranja ili te i takve munje, što bi rekao Kukusigameni. E ti iz suterena brda, bregova i brežuljaka, iz kaljuge i mraka uskoumlja, najebaše nam se matere! Na brda im se nije pelo, koj' će moj pa oni na uzvisinama kojekakvim, Historiu i ne pozavahu a kamo li da im bude Magistra vitae kad su iz sopstvenog prsta (mali ili domali, možda srednji?) posisali svo znanje i poimanje ovog sveta!

Rekoh u gornjem delu teksta da je takvih (koji na brdu ak i malo stoje...) bio minoran  broj, tu mislim u odnosu na žabokrečinaste suterence, ispodbrđane, puzigaće, guštere, zmijurine i ostale akrepe! I ne samo minoran, nego ih ovi većinski podrumaši urnisahu, navlačiše im Španske čizme, rastezahu ih k'o žvaku, vešahu, daviše, spaljivahu, zatirahu...ili im u novije doba krađahu izume i ostavljahu ih da umiru u bedi. Čast retkim izuzecima, svetlim, hrabrim i dostojanstvenim koji i danas popu kažu pop a bobu bob ali većina, veliki broj pametnih, umnih, obrazovanih ljudi se povukao i iako odlično vide i shvataju kuda sve to vodi, ne žele da se izlažu, u ovom šupku od zemlje, raspinjanju na krst, što će reći, dnevnprolivskoonovinskom čerečenju sopstvenom a bogami i čerečenju familije, bliže i dalje rodbine po nekoliko vekova unazad, uvaljivanju u katran sa sve lepljenjem perja, nasilnom valjanju po kaljuzi na radost i veselje beslovesnog puka u dijapazonu od piljarskih radenica i radenika, naših1389dveri nacionalnih zaštitnika porodice i starih vrednosti, Stefan Nemanja i te munje, do kupljenodiplomskih intelektualaca namještenih u sam vrh državne nam administracije, estradnih umjetnica i umjetnika, svakojakog još ološa vazdan spremnog da ti stane nogom na glavu kad toneš u živo blato i koga već sve ne! Njihovo je carstvo ovozemaljsko! Niko od njih iako bi se na krst zakleli, ne veruje ni zeru u nebesko carstvo. U se, na se i poda se, (ako je to moguće, ostvarivo, mislim ovo poslednje) je matrica po kojoj funkcionišu.

Budućnost nam je jeziva! Davno je Red Bredberi rekao: SF pisci ne bi trebalo da predviđaju budućnost, nego da je spreče! Mi ne pripadamo SF piscima ali je i naša jedina i najsvetija dužnost da spregnemo sve svoje mentalne (pre svega) i ostale snage i moći da ne dozvolimo da se očekivana budućnost ostvari! U govnima jesmo, brboću nam ispod brade, hoćemo li šutjeti i kad nam počnu u usta ulaziti? Zatreše sve i nastavljaju da zatiru što još nije zatrto i zanavjek pokopano! Ima li, postoji li granica do koje ćemo to sve trpeti šutke? Gmizavci, ljigavci, puzigaće, guzni uvlakači i njihovi šefovi nas ne primećuju, ne vide, ćeraju svoj arapskobratskoruskiinvesticioni karavan a mi i ne lajemo!

Kao što napisah, ima ljudi časnih, dostojanstvenih i dovoljno hrabrih da javno iznesu svoj stav glede višedecenijskog (ne)dešavanja, muljanja, krađe i prekrađe, kao npr domaćinskoburazerskog deljenja LOVE za tz projekte u kulturi. Jedan od njih je svakako Kukusigameni, čovek koji, stojeći svojim obrazovanjem, talentom i poštenjem, na brdu, odlično vidi šta sve i na koji način rade podbrđani! Njegov post ZAŠTO NEMA DOBRIH SCENARIJA ne sme se i ne može shvatiti usko esnafski! Kukusigameni nam svojim tekstom daje ogoljenu sliku ovog kvazi društva, kvazi države, u kojoj je kultura zadnja rupa na svirali. Nije samo kultura svi to znamo, sve što iole vredi, bačeno je na đubrište! Privreda, Poljoprivreda, Industrija, Rudarstvo, Stočarstvo, Voćarstvo....ali ja ću se zadržati na Kulturi.

Odgovarajući na jedan komentar, Kukusigameni piše/kaže:

Još jedan ograničavajući faktor kod pisanja scenarija jer je kritika usmerena prema državi, istorijskim događajima, religiji, ideologijama, naciji i sl. još uvek prilično neprihvatljiva i samim tim osuđena na propast kod komisija sastavljenih u ime naroda.

To u ime naroda u je dopižđelo do nokata! Ta otcana floskula se koristi i čuje svakih dve sekunde! Jedina konkurencija bi joj mogle biti reklame za šampone protiv peruti. Kad bolje promisliš tu i nema neke veće razlike. Mada bi prihvatljivije za poređenje bile reklame za papirne guzobrise. Nego, sećam se komisija (za otkup umetničkih dela i umetničkih projekata) iz moje branše u kojima nije bilo ni jednog umetnika! Sve stranački administrativci koji LOVU dodeljivahu po sopstvenom nahođenju, ono, u ime naroda. Tako se dešavalo da godinu za godinom, jednim te istim osobama umjetničke provenijencije, bivahu otkupljivana dela po enormno visokim cenama! Nije bio redak slučaj, čak se i ponavljalo, da čitave porodice dobiju LOVU za otkup, majka, ćerka, zet! A mi, neki drugi, njima neomiljeni, morali smo da čekamo i po šest, sedam meseci LOVU koju su oni svojim aktima i propisima predvideli za sufinansiranje samostalnih izložbi! U ime naroda se činjahu i čine i danas svakojake ujdurme. U ime naroda mu dođe kao neprekidno fekalisanje po tom istom narodu, kojem izgleda nikad dosta govana!

Pa onda na pitanje blogokoleginice: Misliš da će nešto da se promeni?, odgovara:

Onoliko koliko bude postojala potreba u društvu da kultura, pa samim tim i film, bude odraz stanja društva i civilizacijskog napretka (koji može biti i u minusu), toliko će se stvari popravljati ili kvariti.

Mislim da je ovde malo fulao! Da budem precizan, onoliko koliko bude postojala potreba u društvu da kultura...Ako se ovo društvo (po meni suviše benigan naziv za ono u čemu živimo!) i njegovi doglavnici pitaju, potreba za kulturom je ravna potrebi za lanjskim snegom. Dobro znam šta je hteo da kaže ali živeći ovde i sada, svestan sam da će ordinirajuća vlast zatrti i K od kulture! Kome to treba? Ili još gore, kulturom proglašavaju splavskoGrandovsko urlikanje, kukumavčenje ministarskih ljubavnica, organizovanje koncerata školskih SPS drugarica pred Narodnom (opet!) Skupštinom! U pokojnom Rimu beše Hleba i igara a ovdenake u Serbiji, igra i pesma ali bez leba!

Dragi moji, sve dok se serbski narod ne privede elementarnoj pismenosti i počne da misli svojom glavom (verovatno kad na vrbi rodi grožđe), vlast će nas u ime naroda i dalje zaseravati, jebati u glavu i raditi nam sve što im padne na pamet.

Ima dobrih scenarija, ima odličnih slika odličnih slikara, odličnih knjiga pravih književnika, odličnih predstava i glumaca, dobrih kompozitora i šta? Bačeni su na marginu, tavore bez nade da će ovdašnje društvo, vlast, makar ovlašno baciti pogled na njihov rad idelo. Komisije osnovane u ime naroda, dele LOVU po principu ja tebi ti sutra meni.

E da nam je da se iz mrtvih digne Keva Jevrosima i majčinski i poštenski kaže: Nit po babu, nit po stričevima, već po pravdi Boga istinoga!



Komentari (33)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 13:15 01.04.2014

1.

Da povučem nogu.

To sa brdom neka metafora oko poza gore/dole esam pogodiJo :)
mikele9 mikele9 22:42 01.04.2014

Re: 1.

To sa brdom neka metafora oko poza gore/dole esam pogodiJo :)

Ako ti se tako dopada, može!
Dr M Dr M 13:44 01.04.2014

U ime naroda


Onom komunističkom aparatčiku, Ždanovu, pripisivana je izjava

Kad čujem reč KULTURA, ja se uhvatim za pištolj.

Ovi ovdašnji i sadašnji aparatčici, kad čuju reč KULTURA, uhvate se za Q..c.

Napredak, nema šta.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 17:01 01.04.2014

Re: U ime naroda

Dr M

Onom komunističkom aparatčiku, Ždanovu, pripisivana je izjava

Kad čujem reč KULTURA, ja se uhvatim za pištolj.

Ovi ovdašnji i sadašnji aparatčici, kad čuju reč KULTURA, uhvate se za Q..c.

Napredak, nema šta.



Jeste pomodno da se sve što je komunističko pežorativno označi, ali ipak za dobru kritiku potrebno je makar čitanje sižea dela koje se kritikuje (ko će, jelda, da gleda celu predstavu ;> )

Daklem, Ždanov. Pretpostavljam po kvalifikaciji da misliš na onog kulturnjaka, a ne na generala? Dobro, dakle taj. Elem, manje bitno, ali ipak - s jedne strane je narod, a s druge apartčici i nomenklatura. Ždanov je nomenklatura.

No, čak i takav kakva je - ne može mu se pripisati fiktivna rečenica koju tako olako deliš. Čovek je "autor" "ždanovnštine" koja koliko god je bila okov za i obavezna forma za, ipak bila Kultura. Ona koja bi da svi misle isto i rade samo kako je zacrtano, ali pak o tome se i priča, zar ne.

A 'fatanje za pištolj, pa to svi znaju da se autorstvo (pogrešno, dakako) pripisuje Geringu, dočim je u stvari - aman, pročitaj siže, RTFM, whatever

                     
Dr M Dr M 18:00 01.04.2014

Re: U ime naroda

Jeste pomodno da se sve što je komunističko pežorativno označi


Ja sam rastao u okruženju u kome se sve komunističko označavalo kao pežorativno, kao kontratežu shvatanju da je sve komunističko idealno. Fašisti, stvarni izvor predmetnog citata, već su bili pretureni preko glave, komuniste je tek trebalo preživeti. Zato je, umesto stvarnog autora za autora proglašen Ždanov, da, kulturnjak.

Za sledeće zahvaljujem kolegi B......

When the Nazis achieved power in 1933, Johst wrote the play Schlageter, an expression of Nazi ideology performed on Hitler's 44th birthday, 20 April 1933, to celebrate his victory. It was a heroic biography of the proto-Nazi martyr Albert Leo Schlageter. The famous line "when I hear the word culture, I reach for my gun", often associated with Nazi leaders, derives from this play. The actual original line from the play is slightly different: "Wenn ich Kultur höre ... entsichere ich meinen Browning!" "Whenever I hear of culture... I release the safety catch of my Browning!" (Act 1, Scene 1).

Imajući sve ovo u vidu, pribojavam se da će u nekoj bliskoj budućnosti predmetna rečenica biti pripisivana nekom od naših sadašnjih vlastodržaca.

Ako ih preživimo.
Out of Beirut Out of Beirut 20:57 01.04.2014

Re: U ime naroda

pribojavam se da će u nekoj bliskoj budućnosti predmetna rečenica biti pripisivana nekom od naših sadašnjih vlastodržaca.

Rečenica i misao iza nje...

Sacuvaj me boze [...] hrvatske kulture - Krleza

...su zapravo za respekt.

mikele9 mikele9 22:40 01.04.2014

Re: U ime naroda

Sacuvaj me boze [...] hrvatske kulture - Krleza

Koliko me sećanje ne vara, nastavak rečenice je: I srpskog junaštva!
mikele9 mikele9 22:44 01.04.2014

Re: U ime naroda

Ovi ovdašnji i sadašnji aparatčici, kad čuju reč KULTURA, uhvate se za Q..c.

To je naša sadašnjost i verovatna budućnost dragi prijatelju
mikele9 mikele9 22:48 01.04.2014

Re: U ime naroda

A 'fatanje za pištolj

Skoro da je nebitno ko je pravi autor izrečenog, kad se to kao po šablonu ponavlja sve do naših dana
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 00:00 02.04.2014

Re: U ime naroda

mikele9
A 'fatanje za pištolj

Skoro da je nebitno ko je pravi autor izrečenog, kad se to kao po šablonu ponavlja sve do naših dana


Ne bih se složio. Sačuvala se do današnjih dana gomila gluposti, npr religijska zatucavanja ili rkeacionsitička trtljanja. Ako se zanemari poreklo očas posla se zaboravi i suština (pa se počne shvatati za ozbiljne priče ;> )

A izreka je deo - scenarija

Dobro, de, pozorišne drame. A zašto se pripisivala kojekakvim naci glavešinama, pa naprosto jer je delo pisca naciste, nemačkog pandana mnogih ovdašnjih medijskih perjanica patriJotizma (i pripadajućih parafenalija). S tim što je ovaj nemački lepo, kako i dolikuje, zaglavio zatvor, ovdašnji se i dalje sprdaju s razumom i moralom.

A to odakle je rečenica, to je drama koja veliča nemačkog pandana (manje više ) onog našeg idijota koji je digao u vazduh kasarnu pre desetak godina, pa mu dodeljuju ulice i šta već sve ne - ovaj nemački se "borio" dizanjem u vazduh koječega, sproću francuske "Okupacije" posle WWI

Tako da itekako treba znati odakle je potekla i šta označava - jer "kultura" je u tome ponajmanja žrtva. Smisao koji se dramom i tom rečenicom ističe nije omalovažavanje lepih umetnosti, čak dapače, ne radi se o toj vrsti "Kulture", nego ismevanje i omalovažavanje - da citiramo: Liberté, égalité, fraternité i pratećeg "kulturizma". A sve u sklopu "pitanja" - da li treba biti obrazovan i načitan i kulturan (civilizovan), kada nacija nije "slobodna". I odgovor je - ne, nikako, a uvek će se nađe već neka opasnost i razlog da se puca.

U prevodu na domaći - Hilendar gori, a vi bi o kulturi!

PS - Elem, od ove priče o Johstu pričitalo mi se nešto da pročisti nepca pa mi prva asocijacija bio Torberg. I eto odmah u uvodu lepa razlika između dva sveta:

Ovaj Johstov se ogleda u
Wenn ich Kultur höre ... entsichere ich meinen Browning!
Kad čujem Kultura ... oslobađam kočnicu na pištolju

a ovaj drugi svet, spram kojeg Johst sprema pištolj, Torbergov
Auf drei Dingen beruht die Welt: Auf Wahrheit, auf Gerechtigkeit und auf Liebe
Svet počiva na 3 stvari: Istini, Pravdi i Ljubavi (*)

(*) Izreka kasnije pokvarena ubacivanjem vere i nade, na uštrb pravde i istine ☺☻☺

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 00:19 02.04.2014

Re: U ime naroda

mikele9
Sacuvaj me boze [...] hrvatske kulture - Krleza

Koliko me sećanje ne vara, nastavak rečenice je: I srpskog junaštva!


Aha, da, evo, ti si u dve reči sažeo celu moju tiradu zašto treba pamtiti odakle šta potiče :) ((a pogotovo šta ga sve ima ☻ )
mikele9 mikele9 08:52 02.04.2014

Re: U ime naroda

Aha, da, evo, ti si u dve reči sažeo celu moju tiradu zašto treba pamtiti odakle šta potiče :) ((a pogotovo šta ga sve ima ☻ )

Kao prvo, ovo tvoje nije tirada nego jedan uman i značajan tekst o tome da se ne sme zaboraviti ni jedno zrno iz prošlosti, zato što treptaj krila leptira u Pekingu može izazvati uragan u Njujorku!
Kao drugo, moja namera je bila da kažem da se, bez obzira ko je to izrekao, to dešava i danas a siguran sam da će tako biti i u dogledno vreme.
Hvala ti na razložnom, istinitom i odličnom tekstu.
anamarkana anamarkana 14:56 01.04.2014

jes bogumi....

sve dok se serbski narod ne privede elementarnoj pismenosti i počne da misli svojom glavom



okeniobrni - Narod je nedoras'o pa je tak'a i vlas' ... a to mu sve opet dodje samo dijagoza al' joj leka nema.....
mikele9 mikele9 22:50 01.04.2014

Re: jes bogumi....

okeniobrni - Narod je nedoras'o pa je tak'a i vlas' ... a to mu sve opet dodje samo dijagoza al' joj leka nema.....

Zato i napisah: Kad na vrbi rodi grožđe
jinks jinks 15:10 01.04.2014

...

Jedan stariji kolega ima običaj da kaže da "oni što stoje na vrhu brda vide više od drugih u podnožju" ne obavezno zbog toga što se nalaze na uzvišenju ... već zato što je gore ređi vazduh, te ih to pre navodi da pažljivije prate i dublje promišljaju stvari oko sebe :)
mirelarado mirelarado 15:53 01.04.2014

Re: ...

jinks
Jedan stariji kolega ima običaj da kaže da "oni što stoje na vrhu brda vide više od drugih u podnožju" ne obavezno zbog toga što se nalaze na uzvišenju ... već zato što je gore ređi vazduh, te ih to pre navodi da pažljivije prate i dublje promišljaju stvari oko sebe :)


И тако неминовно дођу до закључка:


mikele9 mikele9 22:56 01.04.2014

Re: ...

jinks
Jedan stariji kolega ima običaj da kaže da "oni što stoje na vrhu brda vide više od drugih u podnožju" ne obavezno zbog toga što se nalaze na uzvišenju ... već zato što je gore ređi vazduh, te ih to pre navodi da pažljivije prate i dublje promišljaju stvari oko sebe :)
Evo ti Mirelinog odgovora:
mirelarado
И тако неминовно дођу до закључка:

docsumann docsumann 16:30 01.04.2014

gore gore gore gore


holy foundation is in the mountain ...

mikele9 mikele9 22:57 01.04.2014

Re: gore gore gore gore

neg što gore gore dole
miloradkakmar miloradkakmar 17:08 01.04.2014

Jezivost

Budućnost nam je jeziva!

Da, svi koji smo živeli pre nje , odgovorni smo za nju.
Jezivo, ali istinito, po meni.
mikele9 mikele9 22:59 01.04.2014

Re: Jezivost

Da, svi koji smo živeli pre nje , odgovorni smo za nju.
Jezivo, ali istinito, po meni.

Neko više, neko manje ali DA!
Черевићан Черевићан 17:37 01.04.2014

весело само

дођу некад . . . . јебена времена
глобално су све ближе и ближе
стога 'ајмо . . . . насмејано данас
мрак колико сутра нам пристиже
mr.fogg mr.fogg 19:12 01.04.2014

Re: весело само

мрак колико сутра нам пристиже
после тога нам стиже нови дан
стога 'ајмо . . . насмејано данас
ево брате чему се ја надам


(Илустрација: Новица Коцић)
Черевићан Черевићан 22:46 01.04.2014

Re: весело само

након мрака вазда светло стиже
треба рећи ипак . . . како коме
неизвесност највећма нас маами
за публикум драж је баш у томе
mikele9 mikele9 23:02 01.04.2014

Re: весело само

дођу некад . . . . јебена времена
глобално су све ближе и ближе
стога 'ајмо . . . . насмејано данас
мрак колико сутра нам пристиже

Dobri moj G. Čer, da je koliko sutra, ni po jada a šta ćemo s mrakačom koja traje više od dvadeset godina
mikele9 mikele9 23:06 01.04.2014

Re: весело само

mr.fogg
ево брате чему се ја надам

Bog uslišio tvoje nade ali da te obavestim odavno je već u jednom od paralelnih svetova
kukusigameni kukusigameni 20:09 01.04.2014

grok

Na vrh brda vrba mrda.

Dokle god o kulturi odlučuju svinjske polutke koje maštaju da su odcepljene od neke ljudske polovine, imaćemo groktanje umesto kulture.
To groktanje nikada neće postati umetnost.
mikele9 mikele9 23:11 01.04.2014

Re: grok

kukusigameni
Na vrh brda vrba mrda.

Dokle god o kulturi odlučuju svinjske polutke koje maštaju da su odcepljene od neke ljudske polovine, imaćemo groktanje umesto kulture.
To groktanje nikada neće postati umetnost.

Umetnost neće nikad postati ali će se još duuuuuuugo groktati na ovim prostorima
mariopan mariopan 20:23 01.04.2014

..

Онај што највише и најдаље види највише се и секира за оно што види....а још га клепили и памет и образовање ( ко га је уклео? ), па куд ћеш веће муке?

Него, јеси ли чуо и другу страну те приче? ( не сумњам да јеси, само те подсећам) .

Благо оном ко рано полуди сав му живот у весељу прође.


mikele9 mikele9 23:13 01.04.2014

Re: ..

Онај што највише и најдаље види највише се и секира за оно што види....а још га клепили и памет и образовање ( ко га је уклео? ), па куд ћеш веће муке?

Него, јеси ли чуо и другу страну те приче? ( не сумњам да јеси, само те подсећам) .

Благо оном ко рано полуди сав му живот у весељу прође.

Eh draga moja, kad nismo te sreće
kukusigameni kukusigameni 08:25 02.04.2014

kuRtula

mikele9 mikele9 08:56 02.04.2014

Re: kuRtula

Fenomenalno!!!
Neko bi ovo mogao tumačiti kao njenu opsednutost Kur..m ali ne! Stvar je u groktanju kad je kultura, pardon kuRtula u pitanju
Out of Beirut Out of Beirut 12:25 03.04.2014

Re

Ko na brdu ak i malo stoji, više vidi no onaj pod brdom

... Radi se o ljudima obrazovanim i obaveštenim, vizionarima takorekuć, koji mogu bolje i preciznije da sagledaju situations od uglavnom poluobrazovane ili skroz neobrazovane većine. Daklem, (iako ne moram da vam crtam) brdo je autorova metafora za znanje, obrazovanje, poimanje, spoznaju...

Мислим да се пре ради о снази прихватања одређених менталних перспектива, и да се то дешава прихватањем одређених чињеница и појмова, а можда пре свега идеала и намера. Што се тиче ко где стоји, мислим да сви ми итекако мењамо места, и да је свет неизмерно сложенији од наших процена ко је уистину на којем нивоу: хијерархија има разних, чак и у оквиру само психолошке сфере.

Radi se o ljudima obrazovanim i obaveštenim, vizionarima takorekuć, koji mogu bolje i preciznije da sagledaju situations od uglavnom poluobrazovane ili skroz neobrazovane većine.

Драгог срца се уврштавам у скоро-па-сасвим необразоване.
Погледам свет око мене, погледам шта је у мени, и заиста увидим неизмерну сопствену немоћ. Менталну, да буде јасно - говорим о немоћи на екстремно интимном плану.

Највећи део наше културе је оно што свакодневно радимо, мислимо и осећамо; ту су и наши манири, и наша чињенично непотврђена веровања. Који еволуирају еонима. Ви као да заборављате да је било чије стваралаштво тек делић тог милионског мозаика.

Dragi moji, sve dok se serbski narod ne privede elementarnoj pismenosti i počne da misli svojom glavom (verovatno kad na vrbi rodi grožđe), vlast će nas u ime naroda i dalje zaseravati, jebati u glavu i raditi nam sve što im padne na pamet.

Освешћење народа је свакако део мисије "културних делатника." Отуд, ова прича се помало преклапа са Чеховљевом Павиљон бр. 6.
Пре друштвеног суноврата, , често би се чуло и говорило: neka bude sta hoce mi imamo sebe medjusobno, nase prijatelje i poslove koje volimo - nase ljubavi, to je najbitnije.
Шта сад, није довољно? Где су здрава држава и здраво друштво?! А према политици и непознатим људима смо се по правилу односили... нехајно, боемски, можда и арогантно, а свакако без дубље посвећености!

...

На крају овог говоролутања, ваља рећи и да је заиста веома тешко живети.

(Будите уверени да сам морао да тражим по интернету да видим који је био број наведеног павиљона.)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana