Budućnost| Društvo| Kultura| Politika| Umetnost

Protiv zabrane Cecinog koncerta na Tvrđavi!

Nebojša Milenković RSS / 23.04.2014. u 11:01

I ne, ne želim da potpišem Inicijativu za zabranu Cecinog koncerta na Tvrđavi – ukoliko na Petrovaradinskoj tvrđavi kao spomeniku kulture koji pretenduje na dobijanje zaštite UNESCa već nisu zabranjeni koncerti kao takvi!

Pod jedan:  zato što svaka zabrana sa sobom povlači i svoje nusprodukte – u ovom slučaju to bi bila besplatna reklama.

Pod dva: zato što zabranom koncerta otvara prostor za nešto što inicijatori peticije verovatno ne žele – a to je davanje prihvatljivog izgovora za zabrane drugih manifestacija. Nama kud-i-kamo prihvatljivijih.

Pod tri: zato što ne verujem u instituciju zabrane kao takvu.

Traženjem da se zabranjuje bilo šta – pa makar to bio i ordinarni šund – ujedno se traži alibi za nedostatak bilo kakve relevantne inicijative i(li) makar pokušaja artikulacije slobodnog, građanskog, alternativnog mišljenja (i delanja).

Razloge navedene u peticiji kojima se obrazlaže zahtev za zabranu koncerta ovim ni na koji način ne dovodim u pitanje. Naprotiv  –  sve navedeno jeste sasvim dovoljan razlog i povod za pokretanje incijative za otpočinjanje i sprovođenje procesa lustracije nad imenovanom pevaljkom.

- Takvu inicijativu bih sa zadovoljstvom potpisao i podržao!

Atačmenti



Komentari (91)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 11:12 23.04.2014

,

Razloge navedene u peticiji kojima se obrazlaže zahtev za zabranu koncerta ovim ni na koji način ne dovodim u pitanje. Naprotiv – sve navedeno jeste sasvim dovoljan razlog i povod za pokretanje incijative za otpočinjanje i sprovođenje procesa lustracije nad imenovanom pevaljkom.

Traženjem da se zabranjuje bilo šta – pa makar to bio i ordinarni šund – ujedno se traži alibi za nedostatak bilo kakve relevantne inicijative i(li) makar pokušaja artikulacije slobodnog, građanskog, alternativnog mišljenja (i delanja).

zar ova dva nisu u koliziji?

koliko sam shvatila, pocetni razlog je bio, da se samohrana majka ne bavi istom vrstom muzike, a ni kavlitetom, koji su glavna tema festivala, a ostalo navedeno u peticiji su samo dodatni razlozi.

oskar-z-wild oskar-z-wild 11:18 23.04.2014

Seksizam!

Mislim da je neprihvatljivo nazvati nekoga pevaljka!

Intresantno je da su samo žene ponižavane zato što imaju muzički talent.

Ne mogu da zamislim da neko u Srbiji traži zabranu koncerta nekog muškarca.
NNN NNN 11:25 23.04.2014

Re: Seksizam!

Ne mogu da zamislim da neko u Srbiji traži zabranu koncerta nekog muškarca.
tompson?
expolicajac expolicajac 11:37 23.04.2014

Re: Seksizam!

NNN
Ne mogu da zamislim da neko u Srbiji traži zabranu koncerta nekog muškarca.
tompson?

Ali on nije Srbin. On je Hrvat, što mi se čini u kontekstu teme, da izađe na isto.
anonimni_autor anonimni_autor 12:12 23.04.2014

Re: Seksizam!

NNN
Ne mogu da zamislim da neko u Srbiji traži zabranu koncerta nekog muškarca.
tompson?

Bravo majstore! a, što se zabrane najcrnjeg šuda na otvorenim prostorima koji su već izgradili svoj muzički renome putem Egzita... To potpuno podržavam. Ko se sa tim ne slaže može da se buni, to je njegovo pravo. Samo mislim da smo bili do sada i previše popustljivi prema takozvanoj"Estradi". Tako je taj skaradni muzički pravac dobio popularnost neslućenih razmera. Gledajte ovaj primer. Prošle godine Mega-Koncert pomenute pevaljke na Ušću poklopio sa sa mojom porodičnom slavom. (Ovaj običaj izuzetno poštujem zbog njegovih predhrićanskih korena i ako baš nisam neki vernik, držim se porodične tradicije) Na slavi koja je u stvari više žurka) se pojavljuje moj kum bez svoje supruge. Pitam gde ti je yyyy(neću da ovde pominjem imena),a on odgovara nešto se zadržala svratiće ona kasnije...Tek nešto oko ponoći pojavljuje se dotična kuma sva izgužvana i očito vrlo besna, i odmah kreće da se žali: Eh ljudi, jedva sam se kolima izvukla sa Cecinog koncerta. Prvo su morali da odu političari i viđeni ljudi iz VP-lože pa su onda posle sat i po vremena policajci dozvolili nama smrtnicima da se udaljimo." Moj kum pocrveneo kao bulka i gleda u zemlju, a mi ostali smo u šoku jer je nikada nismo čuli da sluša tu vrstu muzike. Ali domišljata kuma odmah ukopča u čemu je problem, pa dodade: "Slušajte, Ceca se ni meni ne sviđa, ali ja radim u prestižnoj stranoj firmi ovde. Moram da na takvim događajima budem viđena, ako želim da me šefovi( naši) primete i daju mi šansu da naredujem..." Na ovo imam samo jedan komentar BRRRR!
angie01 angie01 12:25 23.04.2014

Re: Seksizam!

Mislim da je neprihvatljivo nazvati nekoga pevaljka!

Intresantno je da su samo žene ponižavane zato što imaju muzički talent.


ma ne, diva je i ima talenat za skrivanje krimosa, oruzja, para,stecenih na neobicne nacine, da kaznu sluzi kod kuce, da bude oslobodjena optuzbi i sl..

sve ovo je vise kao pisak, skoro necujan-ceo pliticki establisment je njoj omogucio da ima ulogu u nasem drustvu, na koju se obraca paznja, koja diktira trendove, ima uticaja,....
aleksandarkarisik aleksandarkarisik 15:01 23.04.2014

Re: Seksizam!

Mislim da je neprihvatljivo nazvati nekoga pevaljka!

Hm...
Intresantno je da su samo žene ponižavane zato što imaju muzički talent.

Termin "pevaljaka" se obično daje osobama čiji talenti upravo ne pdrazumevaju muzički talenat.
Ne mogu da zamislim da neko u Srbiji traži zabranu koncerta nekog muškarca.

Ja mogu, ali ne mogu da se setim ni jednog koji se istakao na ovakav način kao ova osoba ženskog pola. Da se razmemo, i ja sam ambivalnetan po pitanju traženja baš zabrane. Samo, nije problem mogućnost njenog nastupanja po sebi, nego kontekst i mesto.
milojep milojep 18:41 23.04.2014

Re: Seksizam!

"Slušajte, Ceca se ni meni ne sviđa, ali ja radim u prestižnoj stranoj firmi ovde. Moram da na takvim događajima budem viđena, ako želim da me šefovi( naši) primete i daju mi šansu da naredujem..." Na ovo imam samo jedan komentar BRRRR!


Vidi ako je ovo istina meni je BRRRR i od vašeg društva u kojem ta žena mora da smisli idiotsku laž (da bude viđena od šefova u grupi od dvesta 'iljada ljudi, a u VIP-u i među viđenijima nije bila) a da bi sakrila da voli da sluša tu muziku.
anonimni_autor anonimni_autor 19:29 23.04.2014

Re: Seksizam!

milojep
"Slušajte, Ceca se ni meni ne sviđa, ali ja radim u prestižnoj stranoj firmi ovde. Moram da na takvim događajima budem viđena, ako želim da me šefovi( naši) primete i daju mi šansu da naredujem..." Na ovo imam samo jedan komentar BRRRR!


Vidi ako je ovo istina meni je BRRRR i od vašeg društva u kojem ta žena mora da smisli idiotsku laž (da bude viđena od šefova u grupi od dvesta 'iljada ljudi, a u VIP-u i među viđenijima nije bila) a da bi sakrila da voli da sluša tu muziku.

Našla se ona sa ekipom sa posla pre ulaska. I zaista je htela samo da bude viđena. Znam ženu decenijama...Idiot je u mnogim drugim stvarima (čim živi sa mojim kumom), ali ne i u muzici.Da jednako uživaš uz rocken-rol i narodnjake to mi nekako ne leži... Ili je glumica za oskara.
8c_competizione 8c_competizione 21:01 23.04.2014

Re: Seksizam!

Ne mogu da zamislim da neko u Srbiji traži zabranu koncerta nekog muškarca


Aca Lukas i ostala Grand Shabanija?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 21:03 23.04.2014

Re: Seksizam!

ma ne, diva je i ima talenat za skrivanje krimosa, oruzja, para,stecenih na neobicne nacine, da kaznu sluzi kod kuce, da bude oslobodjena optuzbi i sl..

sve ovo je vise kao pisak, skoro necujan-ceo pliticki establisment je njoj omogucio da ima ulogu u nasem drustvu, na koju se obraca paznja, koja diktira trendove, ima uticaja,....


sve što ste napisali jeste tačno
ali nije razlog za zabranu koncerta!
angie01 angie01 21:19 23.04.2014

Re: Seksizam!

sve što ste napisali jeste tačno
ali nije razlog za zabranu koncerta!


ovo sto si citirao iz mog odgovora, je replika na oskarov komentar, a sta mislim o zabrani sam rekla u svom prvom komentaru- da je ono sto ona peva i predstavlja u koliziji sa festivalom na koji zele da je udenu.

btw- ja sam tu peticiju shvatila, vise kao dobar slagvort da se konacno neko suprotstavi velicanju lika & dela samohrane majke, a na osnovu nekih logicnosti vezanih za festival.
badface badface 22:18 23.04.2014

Re: cmok !

badface badface 22:20 23.04.2014

Re: Ziveli!

docsumann docsumann 07:26 24.04.2014

Re: Seksizam!

NNN
Ne mogu da zamislim da neko u Srbiji traži zabranu koncerta nekog muškarca.
tompson?




prije neki dan, jedan srpski nacionalista, četnik, po sopstvenoj autodefiniciji, mi priznao kako ima kod Tompsona par stvari od kojih se naježi ( u pozitivnom smislu, ono kad ga pjesma baš nađe)
jkt2010 jkt2010 07:47 24.04.2014

Re: Seksizam!

anonimni_autor
Prošle godine Mega-Koncert pomenute pevaljke na Ušću poklopio sa sa mojom porodičnom slavom.

... te zbog toga nisi imao 100,000 ljudi na slavi?
anonimni_autor anonimni_autor 19:04 24.04.2014

Re: Seksizam!

jkt2010
anonimni_autor
Prošle godine Mega-Koncert pomenute pevaljke na Ušću poklopio sa sa mojom porodičnom slavom.

... te zbog toga nisi imao 100,000 ljudi na slavi?

Pa koliko ja znam naše običaje, red je da bar kumovi dođu? Ili možda nisam u pravu, pošto sada pored novokomponovane muzike imamo i novokompovane običaje
looping looping 11:34 23.04.2014

1

Naprotiv – sve navedeno jeste sasvim dovoljan razlog i povod za pokretanje incijative za otpočinjanje i sprovođenje procesa lustracije nad imenovanom pevaljkom.



A, i lepo peva.
8c_competizione 8c_competizione 21:07 23.04.2014

Re: 1

A, i lepo peva.




da vis kako se raspeva samo kada popusti preusko prsluce



za Hard Core ljubitelje evo OVO

meni ipak najdraza ovako, zajebite vi nanogvice

looping looping 11:32 24.04.2014

Re: 1

da vis kako se raspeva samo kada popusti preusko prsluce

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:45 23.04.2014

Trandafilovići

razlog i povod za pokretanje incijative za otpočinjanje i sprovođenje procesa lustracije nad imenovanom pevaljkom


Taj je voz odavno prošao - otprilike 15 minuta pre nego su se svi (svi, svi, svi - dobro, de, skoro svi ☻) iz post 5.oktobarskog establišmenta pojavili na cecinom koncertu.

ukoliko na Petrovaradinskoj tvrđavi kao spomeniku kulture koji pretenduje na dobijanje zaštite UNESCa već nisu zabranjeni koncerti kao takvi!


E to nemoj da diraš! To je sveta krava - ovde svako ko ugleda neki parkić u centru grada, tvrđavu (pa dal u Novome Sadu il Beogradu il Nišu, njima je svejedno) ili bilo koju lokaciju može slobodno (ako se dogovore oko cifre za džepsove, naravno) da maltretira sve naokolo - uprkos brojnim zakonima koji (ipak) čak i ovde postoje (*) - ali nedajbože da se u to dirne, ej, ne treba dirati u jedino ovdašnje dostignuće - svetski poznati kao jeftina Party Zemlja bez ograničenja, beslovesna ritam muzika od par tisuća decibela, jeftina droga i još jeftinije žeMske, bez ikakvih problema sa Redom & Zakonom..

(*) najosnovnije, svaka manifestacija na otvorenom, pa dakle i svaki kocenrt na Ušću (uključiv i napiijsenaduvajse Fest) ili ispod Kalemgdana ili na Tašmajdanu ili gdegod,mora da podnese na odobrenje elaborat u kojem se specificira nivo buke i mere za njenu kontrolu (nije nego, dakako). Nijedna manifestacija unazad 15-20 ( i kusur ;> ) godina to nije uradila
martin_krpan martin_krpan 13:04 23.04.2014

Re: Trandafilovići

Dont Fear The Reaper

E to nemoj da diraš! To je sveta krava - ovde svako ko ugleda neki parkić u centru grada, tvrđavu (pa dal u Novome Sadu il Beogradu il Nišu, njima je svejedno) ili bilo koju lokaciju može slobodno (ako se dogovore oko cifre za džepsove, naravno) da maltretira sve naokolo - uprkos brojnim zakonima koji (ipak) čak i ovde postoje (*) - ali nedajbože da se u to dirne, ej, ne treba dirati u jedino ovdašnje dostignuće - svetski poznati kao jeftina Party Zemlja bez ograničenja, beslovesna ritam muzika od par tisuća decibela, jeftina droga i još jeftinije žeMske, bez ikakvih problema sa Redom & Zakonom..


Sa ovim sam potpuno saglasan. To sve govori da Srbija i Srbi jednostavno vape za neoliberalnim društvenim uređenjem i to onog školskog, hayekovskog tipa. Postalo je mučno a i jadno gledati i slušati hvalospjeve posttitoističkih roditelja o svojim dobrim i vrijednim sinovima i kćerima studentima, dok "studentima" doslovno na čelu piše da i "ne posjećuju baš svako predavanje" (pogledati pod film: Klip).

Srbi ne vole red i zakon. Iako postoje neka pravila, postalo je užasno gledati kako se ta pravila u Srbiji svakodnevno krše. Kategorički imperativ je Srbima takođe potpuno stran pojam. Prema tome, radikalni neoliberalizam jedno sto godina a onda na toj bazi bi možda i mogli napraviti socijaldemokratiju recimo slovenačkog tipa.
charlie charlie 23:03 23.04.2014

Re: Trandafilovići

Dont Fear The Reaper
razlog i povod za pokretanje incijative za otpočinjanje i sprovođenje procesa lustracije nad imenovanom pevaljkom


Taj je voz odavno prošao - otprilike 15 minuta pre nego su se svi (svi, svi, svi - dobro, de, skoro svi ☻) iz post 5.oktobarskog establišmenta pojavili na cecinom koncertu.

ukoliko na Petrovaradinskoj tvrđavi kao spomeniku kulture koji pretenduje na dobijanje zaštite UNESCa već nisu zabranjeni koncerti kao takvi!


E to nemoj da diraš! To je sveta krava - ovde svako ko ugleda neki parkić u centru grada, tvrđavu (pa dal u Novome Sadu il Beogradu il Nišu, njima je svejedno) ili bilo koju lokaciju može slobodno (ako se dogovore oko cifre za džepsove, naravno) da maltretira sve naokolo - uprkos brojnim zakonima koji (ipak) čak i ovde postoje (*) - ali nedajbože da se u to dirne, ej, ne treba dirati u jedino ovdašnje dostignuće - svetski poznati kao jeftina Party Zemlja bez ograničenja, beslovesna ritam muzika od par tisuća decibela, jeftina droga i još jeftinije žeMske, bez ikakvih problema sa Redom & Zakonom..

(*) najosnovnije, svaka manifestacija na otvorenom, pa dakle i svaki kocenrt na Ušću (uključiv i napiijsenaduvajse Fest) ili ispod Kalemgdana ili na Tašmajdanu ili gdegod,mora da podnese na odobrenje elaborat u kojem se specificira nivo buke i mere za njenu kontrolu (nije nego, dakako). Nijedna manifestacija unazad 15-20 ( i kusur ;> ) godina to nije uradila

Ваљда ће и то смеће од тзв. Егзита бити укинуто (мислим - на тврђави). Нека га организју на неком другом месту где је лакши дотур дроге.
blogovatelj blogovatelj 08:13 24.04.2014

Re: Trandafilovići

Sa ovim sam potpuno saglasan


Šatro saglasan... Ti i Čarli ste stalno ovde nešto šatro saglasni, kao da je nekog briga sa čime se saglašavate. Kao svi su čekali da se vas dvojica saglasite sa nečim pa da nam svima bude lakše.

Srbi ne vole red i zakon.


Dilber momče, dokle ćeš da generalizuješ divno nacistički?
Koji Srbi ne vole? Pajić, Nikolić 3x7 i oba Filipa [Mladenović i Badnji Dan (24. 12.)] ili neki drugi Srbi?
Nas u Srbiji ima i ovakvih i onakvih, neko voli Cecu, neko Motorhed. Nije kao kod vas u kasabi gde svi morate isto da mislite i volite.
martin_krpan martin_krpan 09:40 24.04.2014

Re: Trandafilovići

@Blogovatelj

Opušteno skroz. Svjestan sam da se većina sa mojim stavom ne slaže. Usput, ko je Čarli?

Dilber momče, dokle ćeš da generalizuješ divno nacistički?


Ma nije nacistički. To je geografska, žargonska odrednica koja pokriva dvije zemlje. Preopširno mi je da opisujem potoke i šume.

Nije kao kod vas u kasabi gde svi morate isto da mislite i volite.


Ovo za kasabu sam saglasan. Mi smo posljednja republika koja po mišljenje ide u Beograd. Voliti se mora, naravno, isto.
blogovatelj blogovatelj 20:06 24.04.2014

Re: Trandafilovići

Usput, ko je Čarli?


Ekstremista kao ti, samo na drugu stranu okrenut.
Piše Hrvatska i Hrvati malim slovom i misli da je time pobedio svet.

PS.

I uvek je nešto saglasan, kao i ti.

martin_krpan martin_krpan 21:01 24.04.2014

Re: Trandafilovići

Ekstremista kao ti, samo na drugu stranu okrenut.


Nisam nikakav ekstremista. Na političkom kompasu se nalazim već godinama dole lijevo. Možda malo naglašavam stavove a to je zbog bolje dijagnostike problema. Ne želim da budem iritantan novi bloger. Ja za tebe i tvoje stavove imam samo poštovanje. Pozdrav.
charlie charlie 21:44 24.04.2014

Re: Trandafilovići

blogovatelj
Usput, ko je Čarli?


Ekstremista kao ti, samo na drugu stranu okrenut.
Piše Hrvatska i Hrvati malim slovom i misli da je time pobedio svet.

PS.

I uvek je nešto saglasan, kao i ti.


Нисам сагласан !
Успут - мислим да се глупираш !
blogovatelj blogovatelj 01:41 25.04.2014

Re: Trandafilovići

Ja za tebe i tvoje stavove imam samo poštovanje.


E onda slušaj pažljivo.
Kad imaš nešto protiv Pere, Mike, Laze, Vučića, Miškovića, blogovatelja ti onda to piši do mile volje, a nemoj da generalizuješ i tvrdiš da je Srbima potrebno ovo ili ono.
isto važi i za Čarlija. Neka piše Tuđman, Tompson, Oliver Dragojević koliko hoće malim slovima, izuzetno je glupo da o višemilionskoj grupi ljudi zauzima jedan jedini eksplicitan stav.
princi princi 12:51 23.04.2014

Au, brate al' se ovde

ima vremena.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:31 23.04.2014

Re: Au, brate al' se ovde

princi
ima vremena.



cikaron cikaron 13:04 23.04.2014

Bogu hvala

da se i ja u nečemu složim sa tobom.
zabrane su zlo...represija.
Ceca, baš me briga za nju ali niko ne može da ospori da je najpopularnija pevačica na ovim prostorima. bila je udata za Arkana...OK...bila je ali se ne sećam da je ona pucala i palila. kriminal... Cela ta priča je bila veoma tanka. verovatno jeste pokušavala da skine kajmak sa nekih poslova ali je za to i odgovarala (nebitno kako...onako kako joj je država, demokratska država, zacepila.) Ubistvo Đinđića. Za to smatram da je totalna besmislica........ dajte....pevaljka jatak koji štiti ubice a visokopozicionirani političar koji je otvoreno drugovao sa ubicama i posećivao ih u šilerovoj je jagnješce.......... Šio mi ga Đura!

neka nastupa gde god može ako je zovu i ako to ona želi i tačka ako nikoga na silu ne teraju da prisustvuje tim manifestacijama.
To isto da važi i za sve druge.
blue rider blue rider 15:28 23.04.2014

Re: Bogu hvala

Ma da, sigurno nije upoznala nijednog druga zlocinca svoga muza, ni na slavu ih nije primala, ona je samo pevala. Beeeeeee. I vodila fudbalski klub. Beeee beeeeee.
cikaron cikaron 17:26 23.04.2014

Re: Bogu hvala

blue rider
Ma da, sigurno nije upoznala nijednog druga zlocinca svoga muza, ni na slavu ih nije primala, ona je samo pevala. Beeeeeee. I vodila fudbalski klub. Beeee beeeeee.

Упознала???
примала на славу???

Шта је ту недозвољено?
По тој логици Чеда, Ђинђић, Батић, В. михајловић, Беба............ су исти као Цеца>
looping looping 17:43 23.04.2014

Re: Bogu hvala

cikaron
blue rider
Ma da, sigurno nije upoznala nijednog druga zlocinca svoga muza, ni na slavu ih nije primala, ona je samo pevala. Beeeeeee. I vodila fudbalski klub. Beeee beeeeee.

Упознала???
примала на славу???

Шта је ту недозвољено?
По тој логици Чеда, Ђинђић, Батић, В. михајловић, Беба............ су исти као Цеца>

A, ne! Ceca je posebna jer Cecu ne volemo.
milojep milojep 18:45 23.04.2014

Re: Bogu hvala

Шта је ту недозвољено?
По тој логици Чеда, Ђинђић, Батић, В. михајловић, Беба............ су исти као Цеца>


Nemoj da vređaš Cecu

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 21:05 23.04.2014

Re: Bogu hvala

Bogu hvala
da se i ja u nečemu složim sa tobom.

Jel to sad znači da treba da se zabrinem
cikaron cikaron 15:40 25.04.2014

Re: Bogu hvala

Nebojša Milenković
Bogu hvala
da se i ja u nečemu složim sa tobom.

Jel to sad znači da treba da se zabrinem


Јок.
само да гласно приметиш да се све грешке кад-тад исправе.
gospodjica gospodjica 14:01 23.04.2014

Sudski epilog

Ja sam za donošenje zakona koji bi omogućavao da se dotična persona - i ne samo ona - krivično goni za vršenje kulturnog genocida nad našim narodom. I za osnivanje specijalnog suda za zločine nad moralom, kulturom i kreativnošću Srbije.
anonimni_autor anonimni_autor 15:00 23.04.2014

Re: Sudski epilog

gospodjica
Ja sam za donošenje zakona koji bi omogućavao da se dotična persona - i ne samo ona - krivično goni za vršenje kulturnog genocida nad našim narodom. I za osnivanje specijalnog suda za zločine nad moralom, kulturom i kreativnošću Srbije.

Bravo! Konačno pravi predlog
milojep milojep 18:49 23.04.2014

Re: Sudski epilog

gospodjica
Ja sam za donošenje zakona koji bi omogućavao da se dotična persona - i ne samo ona - krivično goni za vršenje kulturnog genocida nad našim narodom. I za osnivanje specijalnog suda za zločine nad moralom, kulturom i kreativnošću Srbije.


A na suđenju izvodi se prvi dokaz genocida nad kulturom:
-Molim da uđe Jelena Karleuša

p.s. ili zbog nečeg, nju, 'mrzitelji' Cece možda ne svrstavaju u tu kategoriju?

i da dodam:

charlie charlie 23:07 23.04.2014

Re: Sudski epilog

gospodjica
Ja sam za donošenje zakona koji bi omogućavao da se dotična persona - i ne samo ona - krivično goni za vršenje kulturnog genocida nad našim narodom. I za osnivanje specijalnog suda za zločine nad moralom, kulturom i kreativnošću Srbije.

Докле тај комесарски тон !?
Зар не би било боље дати све од себе да се Србија унапреди (па ће, следствено, и Цеце добити примереније место), а не стално о неким комунистичким ад-хок будалаштинама.
8c_competizione 8c_competizione 05:32 24.04.2014

Re: Sudski epilog

A na suđenju izvodi se prvi dokaz genocida nad kulturom:
-Molim da uđe Jelena Karleuša

p.s. ili zbog nečeg, nju, 'mrzitelji' Cece možda ne svrstavaju u tu kategoriju?


hm, a zasto se u Srbiji, kada neko slucajno sebi dozvoli da kritikuje "prvu damu Srbije" odmah prebacujemo pricu na Krljeushu?

ha? "drz'te lopova!"?

tema ovog bloga je bilo odrzavanje koncerta prvonavedene krave simentalke sa nanogvicom, a ne ove bez nanogvice. doduse i to sto je prosla bez nanogvice nesto govori o moralnim kvalitetima ove potonje, ne?
gospodjica gospodjica 07:30 24.04.2014

Re: Sudski epilog

Ja je apsolutno svrstavam.
gospodjica gospodjica 07:53 24.04.2014

Re: Sudski epilog

charlie

gospodjicaJa sam za donošenje zakona koji bi omogućavao da se dotična persona - i ne samo ona - krivično goni za vršenje kulturnog genocida nad našim narodom. I za osnivanje specijalnog suda za zločine nad moralom, kulturom i kreativnošću Srbije. Докле тај комесарски тон !?Зар не би било боље дати све од себе да се Србија унапреди (па ће, следствено, и Цеце добити примереније место), а не стално о неким комунистичким ад-хок будалаштинама.


Koliko se ja sećam, u vreme komesarijata postojao je porez na kič i šund, a omladinici su prezirali novokomponovanu narodnu muziku. Bilo je blam to slušati. Barem je tako bilo u gradovima.

Moj ton nije komesarski nego realan obzirom na to kako danas stoje stvari, i kako ta situacija utiče pre svega na mlade generacje. Devojke skoro sve listom izgledaju kao prostituke, ne ulažu u mozak ni kreativnost - sve su kao uniformisanie - nego u sise i ostale telesne atribute koje pokazuju na izvolte i urlaju stihove pesama Ceca$Jeca i ostalog muzičkog šabanluka, dečaci se bodu noževima ko nekad Radovanovi seljaci, ripaju uz zvuke Irana i Turske, i ulažu u kriminal na ne u mozak. Čast malobrojnim izuzecima, koji često moraju da idu niz dlaku goreopisanoj većini. To je budućnost ove zemlje. I da, jesam za zakon koji bi omogućavao sudsko i finansijsko kažnjavanje nosilaca i propagatora šunda, kiša i sveopšteg šabanluka jer smo već zemlja koja skoro da nema nikakvu kulturu, bez identiteta, bez pameti, bez kreativnosti. E sad, to što tebe pogađa "moj ton" iako se tebi nisam ni obratila - zabole me štikla. Glede "unapređivanja" Srbije - na koji način misliš da se to desi? Deus ex machina? Kako unaprediti Srbiju konkretno, ako donošenjem zakona i propisa i njihovim sprovođenjem? Znaš neki drugi način?
jkt2010 jkt2010 08:12 24.04.2014

Re: Sudski epilog

anonimni_autor
gospodjica
Ja sam za donošenje zakona koji bi omogućavao da se dotična persona - i ne samo ona - krivično goni za vršenje kulturnog genocida nad našim narodom. I za osnivanje specijalnog suda za zločine nad moralom, kulturom i kreativnošću Srbije.

Bravo! Konačno pravi predlog

A kazne da idu od udaranja masnog crvenog slova "P" (pevaljka) na licnu kartu (a sto da ne i na rukav), pa sve do sterilizacije a bogumi i eliminacije za teze slucajeve?

A vas dvoje da dobijete ovlascenje da tumacite sta jeste a sta nije moral, kultura i kreativnost.
jkt2010 jkt2010 08:16 24.04.2014

Re: Sudski epilog

8c_competizione
odrzavanje koncerta prvonavedene krave simentalke

Nadam se da je ovakvo izrazavanje steceno, tj da si naucio tamo gde si se odselio, a da ga nisi poneo od kuce...?
milisav68 milisav68 08:17 24.04.2014

Re: Sudski epilog

gospodjica
Koliko se ja sećam, u vreme komesarijata postojao je porez na kič i šund, a omladinici su prezirali novokomponovanu narodnu muziku. Bilo je blam to slušati. Barem je tako bilo u gradovima.

Dabre

jkt2010 jkt2010 08:19 24.04.2014

Re: Sudski epilog

gospodjica
Koliko se ja sećam, u vreme komesarijata postojao je porez na kič i šund, a omladinici su prezirali novokomponovanu narodnu muziku. Bilo je blam to slušati. Barem je tako bilo u gradovima.

Barem je tako pisalo u Borbi?
blogovatelj blogovatelj 08:27 24.04.2014

Re: Sudski epilog

Sudski epilog
Ja sam za donošenje zakona koji bi omogućavao da se dotična persona - i ne samo ona - krivično goni za vršenje kulturnog genocida nad našim narodom. I za osnivanje specijalnog suda za zločine nad moralom, kulturom i kreativnošću Srbije.


Ti si minus, crna rupa naših redova,
I nema promena dok korov ide protiv korova,
Iz poriva što je danas tako urbano biti urban,
A upravo ti si nula, u prazno klizi sutra.
Sve dok su revolucionari dangube i vandali
Što kurcem nisu mrdnili za sve te bolje stvari,
Svima nam je dens bljak, svima nam je fens ljaks,
Al' niko nema herca da menja nešto smesta.
Svako besan na Mesam, svako sve zna,
Svako je često skenjan, retko trezan, pravi geto tebra!
Al džabe, me bratimiš, brate, fakat nismo rodbina!
Van WCa ne trpim druženje s govnima.
Ti si taj virus.


O da!

gospodjica gospodjica 08:29 24.04.2014

Re: Sudski epilog

jkt2010

anonimni_autor

gospodjicaJa sam za donošenje zakona koji bi omogućavao da se dotična persona - i ne samo ona - krivično goni za vršenje kulturnog genocida nad našim narodom. I za osnivanje specijalnog suda za zločine nad moralom, kulturom i kreativnošću Srbije. Bravo! Konačno pravi predlogA kazne da idu od udaranja masnog crvenog slova "P" (pevaljka) na licnu kartu (a sto da ne i na rukav), pa sve do sterilizacije a bogumi i eliminacije za teze slucajeve?A vas dvoje da dobijete ovlascenje da tumacite sta jeste a sta nije moral, kultura i kreativnost.


Gospodine, predlog o obeležavanju slovom, očigledna aluzija na nacizam, vaš je ne moj. Dakle govori o vama, ne o meni. Niti sam tražila bilo kakvo ovlašćenje, to je u domenu establišmenta, ne pojedinca. Ali kao i svako drugi, mogu valjda slobodno da izrazim svoje mišljenje, ne? Vidim vi se ne ustručavate, i to ad hominem ilustrovano. Pa ako dozvolite

gospodjica gospodjica 08:31 24.04.2014

Re: Sudski epilog

Ne znam za borbu, ovde je pisalo http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2014&mm=03&dd=06&nav_id=820303
charlie charlie 08:32 24.04.2014

Re: Sudski epilog

gospodjica
charlie

gospodjicaJa sam za donošenje zakona koji bi omogućavao da se dotična persona - i ne samo ona - krivično goni za vršenje kulturnog genocida nad našim narodom. I za osnivanje specijalnog suda za zločine nad moralom, kulturom i kreativnošću Srbije. Докле тај комесарски тон !?Зар не би било боље дати све од себе да се Србија унапреди (па ће, следствено, и Цеце добити примереније место), а не стално о неким комунистичким ад-хок будалаштинама.


Koliko se ja sećam, u vreme komesarijata postojao je porez na kič i šund, a omladinici su prezirali novokomponovanu narodnu muziku. Bilo je blam to slušati. Barem je tako bilo u gradovima.

Moj ton nije komesarski nego realan obzirom na to kako danas stoje stvari, i kako ta situacija utiče pre svega na mlade generacje. Devojke skoro sve listom izgledaju kao prostituke, ne ulažu u mozak ni kreativnost - sve su kao uniformisanie - nego u sise i ostale telesne atribute koje pokazuju na izvolte i urlaju stihove pesama Ceca$Jeca i ostalog muzičkog šabanluka, dečaci se bodu noževima ko nekad Radovanovi seljaci, ripaju uz zvuke Irana i Turske, i ulažu u kriminal na ne u mozak. Čast malobrojnim izuzecima, koji često moraju da idu niz dlaku goreopisanoj većini. To je budućnost ove zemlje. I da, jesam za zakon koji bi omogućavao sudsko i finansijsko kažnjavanje nosilaca i propagatora šunda, kiša i sveopšteg šabanluka jer smo već zemlja koja skoro da nema nikakvu kulturu, bez identiteta, bez pameti, bez kreativnosti. E sad, to što tebe pogađa "moj ton" iako se tebi nisam ni obratila - zabole me štikla. Glede "unapređivanja" Srbije - na koji način misliš da se to desi? Deus ex machina? Kako unaprediti Srbiju konkretno, ako donošenjem zakona i propisa i njihovim sprovođenjem? Znaš neki drugi način?

И за све то заслужна Цеца (и Крљуша - приде) !
Успут - пре ће бити нешто друго, а поменуте (непогоде) да су само последица.
Успут 2 - не може из појединих глава да испари комесарски дух (и следствени једноставни методи решавања сложених проблема), па то ти је !
gospodjica gospodjica 08:35 24.04.2014

Re: Sudski epilog

gospodjica gospodjica 08:37 24.04.2014

Re: Sudski epilog

Da, u pravu si, al baš me briga.
I da ne zaboravim, lepo se provedite na certu

anonimni_autor anonimni_autor 08:49 24.04.2014

Re: Sudski epilog

gospodjica
jkt2010

anonimni_autor

gospodjicaJa sam za donošenje zakona koji bi omogućavao da se dotična persona - i ne samo ona - krivično goni za vršenje kulturnog genocida nad našim narodom. I za osnivanje specijalnog suda za zločine nad moralom, kulturom i kreativnošću Srbije. Bravo! Konačno pravi predlogA kazne da idu od udaranja masnog crvenog slova "P" (pevaljka) na licnu kartu (a sto da ne i na rukav), pa sve do sterilizacije a bogumi i eliminacije za teze slucajeve?A vas dvoje da dobijete ovlascenje da tumacite sta jeste a sta nije moral, kultura i kreativnost.


Gospodine, predlog o obeležavanju slovom, očigledna aluzija na nacizam, vaš je ne moj. Dakle govori o vama, ne o meni. Niti sam tražila bilo kakvo ovlašćenje, to je u domenu establišmenta, ne pojedinca. Ali kao i svako drugi, mogu valjda slobodno da izrazim svoje mišljenje, ne? Vidim vi se ne ustručavate, i to ad hominem ilustrovano. Pa ako dozvolite


Ispravka... Ja sam moj komentar dao pre nego su predložene kazne.Neko je to u svom komentaru spoio sa nekim drugim komentarom. Ako mi ne verujete možete pregledati blog... A što se toga tiče mogli bi da joj nacivilizovanije vrate nanogicu. Ne u cilju ograničavanja kretanja nego kako bi građani koji je ne obožavaju mogli na vreme da se uklone iz zone njenih umetničkih aktivnosti. Ništa zaista strašno, jer javni nastupi nisu privatnost.
gospodjica gospodjica 09:46 24.04.2014

Re: Sudski epilog

anonimni_autor

Ispravka... Ja sam moj komentar dao pre nego su predložene kazne.Neko je to u svom komentaru spoio sa nekim drugim komentarom. Ako mi ne verujete možete pregledati blog... A što se toga tiče mogli bi da joj nacivilizovanije vrate nanogicu. Ne u cilju ograničavanja kretanja nego kako bi građani koji je ne obožavaju mogli na vreme da se uklone iz zone njenih umetničkih aktivnosti. Ništa zaista strašno, jer javni nastupi nisu privatnost.


U tom slučaju vam se izvinjavam. Ali stvarno bih preskočila to obeležavanje, ima ružan prizvuk. Inače, prošle nedelje sam gledala emisiju na studiju B, tema je bio r'n'r, a povodom nedavno objavljene knjige "Kako smo propevali" Ivana Ivačkovića. Između ostalog, u razgovoru je pomenuto da su u bivšoj Jugi šund i kič bili oporezivani i da su postojale komisije koje su utvrđivale šta je šund/kič i iznos poreza. Po mom mišljenju, šteta što su u međuvremenu ukinute. Doduše, danas ne samo što ne plaćaju porez na šund, nego ne plaćaju ni porez na prihod. Novokomponovana ekipa spada u nedodirljive. To jeste odraz u ogledalu našeg društva, ma šta ko pričao o slobodi svakog pojedinca da sluša šta hoće. Ovde se i ne radi o tome, radi se o propagiranju šunda i uništavanju kulture. Zameni jednog kompletnog vrednosnog sistema dijametralno suprotnim. Nametanju nekulture. Ne samo muzikom, nego i TV programom (realiti programi), jezivom unižavanju obrazovnog sistema, odlivom mozgova (čitaj bežaniji svih koji su iole drugačiji, ambiciozniji, obrazovaniji, onih čija je lestvica prihvatljivog postavljena znatno više).

Toliko od mene. I previše, kada je reč o srpskoj majci i njenoj feli.
gospodjica gospodjica 09:53 24.04.2014

Re: Sudski epilog

Nađoh citat:

Krajem 60-tih i 70-tih je važio takav zakon koji je, sa manje ili više uspeha, funkcionisao i punio državni budžet.
Pojavom tabloidne štampe i "slobodnih" proizvođača "nosioca zvuka" tržište je bilo preplavljeno "Trofrtaljkama" i sličnim. Pa je, tada makar kako ali uređena, država naplaćivala porez takvih "kulturnih" sadržaja i pregnuća. Da je tada bilo ovoliko nedostojne štampe, TV i radio kanala kao danas, bile bi tim zakonom popunjene sve budžetske rupe (Zašto ne bi i sada?). Ali takvim zakonom bi sadašnji politički "činioci" izgubili masu svojih apologeta i glasača jer su na sceni nove, političke "Trofrtaljke"...
anonimni_autor anonimni_autor 10:08 24.04.2014

Re: Sudski epilog

gospodjica
Nađoh citat:

Krajem 60-tih i 70-tih je važio takav zakon koji je, sa manje ili više uspeha, funkcionisao i punio državni budžet.
Pojavom tabloidne štampe i "slobodnih" proizvođača "nosioca zvuka" tržište je bilo preplavljeno "Trofrtaljkama" i sličnim. Pa je, tada makar kako ali uređena, država naplaćivala porez takvih "kulturnih" sadržaja i pregnuća. Da je tada bilo ovoliko nedostojne štampe, TV i radio kanala kao danas, bile bi tim zakonom popunjene sve budžetske rupe (Zašto ne bi i sada?). Ali takvim zakonom bi sadašnji politički "činioci" izgubili masu svojih apologeta i glasača jer su na sceni nove, političke "Trofrtaljke"...

Zaista sjajan retro predlog. To bi se svakako mglo uraditi dase odatle finasira kultura koja naprednjacima nije prioritet. Ali vratimo se malo u prošli milenijum. Prvo ko kaže da je za vreme nedemokratskog režima bilo sve loše...Bila je to bar uređena država u kojoj se znalo ko kosi, a ko vodu nosi. Međutim kada je Zloba došao na vlast, šund se oteo kontroli. U stvari sve je bilo podređeno idei; Jedan vođa, jedan narod, jedna muzika... I tako smo stigli do ovoga gde smo danas.
gospodjica gospodjica 10:13 24.04.2014

Re: Sudski epilog

Mislim da bi se Tasovac složio s nama na jedan

milisav68 milisav68 10:37 24.04.2014

Re: Sudski epilog

anonimni_autor

Zaista sjajan retro predlog. To bi se svakako mglo uraditi dase odatle finasira kultura koja naprednjacima nije prioritet.

Prvo treba da se nateraju da plaćaju "običan" porez.Željko Mitrović duguje 700 miliona.
Međutim kada je Zloba došao na vlast, šund se oteo kontroli. U stvari sve je bilo podređeno idei; Jedan vođa, jedan narod, jedna muzika...

Ma da, a milionske narodnjačke tiraže su kupovali vanzemaljci, i na kalemegndansko poselo su dolazili Turci.

Pre će biti da su postojali paralelni svetovi, gde je neko voleo da bude ušuškan lažima režimskih medija, a neko živeo kao i što danas živi(mo).

I nije to naš ili Miloševićev izum, treš kultura je svuda dominanta, pa tako imaš veoma popularan rialiti program - porodice Kardašijan.
jkt2010 jkt2010 11:12 24.04.2014

Re: Sudski epilog

gospodjica
Ali stvarno bih preskočila to obeležavanje, ima ružan prizvuk.

A kakav prizvuk ima tvoj zakon za krivicni progon ovih nekulturnih koji slusaju i prave losu muziku? A i nekulturni su generalno?
gospodjica gospodjica 11:26 24.04.2014

Re: Sudski epilog

jkt2010
gospodjicaAli stvarno bih preskočila to obeležavanje, ima ružan prizvuk. A kakav prizvuk ima tvoj zakon za krivicni progon ovih nekulturnih koji slusaju i prave losu muziku? A i nekulturni su generalno?


Uopšte nije stvar u muzici. Ali tebi to nije ni bitno. Bitno je da diskredituješ sagovornika pa makar kako. Treba crtanje? Može, evo:


Jer Ceca nije samo pevačica.
Ne, Ceca je uzor, Ceca je simbol jednog naroda, Ceca je lice jedne Srbije, majka nacije.
Ceca je majka Srbije koja je poražena, ponižena, otuđena, onesposobljena.
Srbije koja je na kolenima ostavila na cedilu Srbe širom Balkana u rovovima, sa puškom i jednim okvirom metaka, dok su kaminonima odvožene vrednosti njihovih komšija druge narodnosti.
Ceca je majka one Srbije koja je sinomin za ratne pljačkaše, narko dilere, mafiju u svakom obilku od reketa do fudbalske lopte.
Ceca je majka one Srbije u kojoj se tinejdžerke kurvaju sa polukriminalcima na raznim splavovima za vožnju u džipu i „crtu“ kroz novčanicu od sto evra.
Ceca je majka one Srbije u kojoj se talentovane klinke jebu sa producentima i zadriglim folk menadžerima da bi dobile šansu da svoj talenat arče pod svadbarskim šatrama.
Ceca je pravoslavka koja čita Oče naš sa ceduljice, dok pored nje na „sveti rat“ pozivaju narko dileri.
Ceca je usrećila sto, dvesta, trista hiljada ljudi svojim pesmama i učestvovala u uništavanju šanse za milione drugih Srba, jer je „majka nacije“ bila saučesnik u atentatu koji je narko kartel izvršio, na voljom naroda, legalno izabranog najviše pozicioniranog državnika.

Muzičkog smeća ima na svakom ćošku, ali u slučaju Cece pesme su najmanje bitne.
Svoju poziciju najveće zvezde je izgradila na nesreći ovog naroda, kulturnoj eroziji, opljačkanim novcem, prognanima, srušenim domovima, izgubljenim zemljama.
Ceca je sinonim za ono najgore u našem narodu, lažni patritoizam, razbojništvo, urušene sve moralne, porodične i hrišćanske vrednosti, otupelu, beslovesnu masu koja „srpski košmar“ poredi sa „američkim snom“.



Read more http://amitzdulniker.com/2013/06/29/ceca-srpska-maceha/


Mada, ne znam ni zašto ti odgovaram, kako ono beše..."Ako na putu ka svom cilju stanes da bacis kamen na svakog psa koji na tebe laje,nikada neces stici." Dostojevski. Onaj ruski književnik, znaš.
not2old2rock not2old2rock 12:02 24.04.2014

Re: Sudski epilog

gospodjica
Između ostalog, u razgovoru je pomenuto da su u bivšoj Jugi šund i kič bili oporezivani i da su postojale komisije koje su utvrđivale šta je šund/kič i iznos poreza. Po mom mišljenju, šteta što su u međuvremenu ukinute.


Album "Dolgcajt"(1980) grupe Pankrti Komisija za sund nije oslobodila dodatnog poreza, da bi album posle dobio uglednu nagradu bizarnog naziva "Sedam sekretara SKOJ-a". Dosta R'N'R albuma je isto proslo, prvi album Kazalista, Parafi... Ako me pamcenje ne vara, "Odbrana i poslednji dani", koji su btw, kriticari proglasili za najbolji YU album svih vremena, takodje nije oslobodjen poreza od strane doticne komisije? Kako je na albumu ucestvovao jedan od blogera, molim da me ispravi ako gresim.

Koliko mi se turbo dzihad i njegovi protagonisti gade, a bas mi se gade, podjednako mi se gade "liberali", koji bi malko da krse Ustavom zagarantovana prava onima koji im se ne dopadaju. Bas me briga da li joj je tamo mesto ili ne, ko hoce da slusa neka slusa, ja sigurno necu, ali joj slobodu kretanja svakako necu osporavati. EDIT:(Neka to rade istrazni organi, ako nadju za shodno.)
Legitimno pitanje bi bilo da li RTS treba bojkotovati zbog kulturnog genocida koji sprovode besomucno reklamirajuci doticnu i njoj slicne na frekvencijama koje svi finansiramo?
jkt2010 jkt2010 12:05 24.04.2014

Re: Sudski epilog

gospodjica
" Dostojevski. Onaj ruski književnik, znaš.

Nisam cuo za tog Rusa al znam onog Makedonca Tolstojevskog, sto lepo peva.
Jer Ceca nije samo pevačica.
Ne, Ceca je uzor, Ceca je simbol jednog naroda, Ceca je lice jedne Srbije, majka nacije.
Hebga, ni za ovo nisam cuo....

Nego dok smo na majkama, jel ti poznata ova?


Na zahtev gledalaca evo jedne duze verzije...
milojep milojep 12:43 24.04.2014

Re: Sudski epilog

hm, a zasto se u Srbiji, kada neko slucajno sebi dozvoli da kritikuje "prvu damu Srbije" odmah prebacujemo pricu na Krljeushu?

ha? "drz'te lopova!"?


Vidi, ja ne shvatam poriv ljudi koji ne vole neku vrstu muzike da blate ličnosti osoba koje izvode tu muziku, i to stvarima koje nemaju veze sa pevanjem muzikom. Evo ti recimo kažeš 'krava simentalka'?!!
Što se tiče Karleuše i zašto sam je ubacio u priču? Za to je razlog neki moj osećaj da u većini onih koji 'pljuju' po pojavama ala Ceca ima najviše malograđana (najblaže što mogu reći) koji Karleušu ne diraju iz razloga o kojima na bih sada razglabao (ali znaće oni zašto! ).
A dodaću,pojava Karleuše je po svim parametrima (osim popularnosti) pa barem 10X veći treš,šund,dno... ne od Cece već od pretposlednje na toj listi!
Znači razlog uvođenja Karleuše - provokacija malograđana.



tema ovog bloga je bilo odrzavanje koncerta prvonavedene krave simentalke sa nanogvicom, a ne ove bez nanogvice. doduse i to sto je prosla bez nanogvice nesto govori o moralnim kvalitetima ove potonje, ne?


Toooliko irelevantna stvar da mi se i ne komentariše (mogu ako hoćeš?)
milojep milojep 12:57 24.04.2014

Re: Sudski epilog

gospodjica
Da, u pravu si, al baš me briga.
I da ne zaboravim, lepo se provedite na certu



Vidi ovome sa ispisanom glavom će keva idućeg jutra alkoholom i krpom obrisati izliv emocija završen isto alkoholom u želucu.
Ali kada ovi slušaoci 'ispravne' muzike sebi istetoviraju na glavi koješta pa probuse nos,usta i slično eeee to se ne spira alkoholom a po pravilu proba se sa nečim jačim...
gospodjica gospodjica 14:29 24.04.2014

Re: Sudski epilog

@not2old2rock

Vidi, ja nisam tvrdila da je rad tih "komisija za šund" bio idealan u ono vreme, čak nisam znala ni da postoje do te emisije na Studiju B. I nisam liberal, niti sam "liberal". Lako je reći ako se nekome ne sluša, nek ne sluša, ali ja imam jednog tinejdžera i jednog dvadesetdvogodišnjaka koji vole i slušaju bluz i r'n'r. Stariji svira gitaru mlađi bubnjeve, pokušavaju da oforme neki svoj mali bend, mada mlako jer su svesni da nikada ništa ozbiljnije od toga u ovoj zemlji neće biti. To ne prolazi. Njima se serviraju Ceca i slične bljuvotine, hteli ne hteli. Ovaj stariji ima devojku, normalno, devojčica voli da izlazi, a on ne želi da odlazi na mesta gde ZNA da će u nekom trenutku početi da trešti turbofolk - in mesta za izlazak. Mlađi ima ekipu kojoj povlađuje iako mu takva "muzika" strašno smeta. Kaže "isključim se". Za mene, sa sećanjima na moju mladost i odrastanje, to njegovo "isključim se" zvuči stašno. Nas je muzika spajala. Ono što je nekad bio r'n'r, što su bili bendovi koje pominješ, to su danas Ceca, Aca Lukas, neka Seka, i razne mlade zvezde Granda. Ograničavam se samo na muziku.
E pa, oni nisu krivi što je Ceca na svim naslovnim stranicama. Njen život i njeno delo zna svako, pa čak i ljudi koje je preziru. A znaju je samo iz razloga što se o njoj toliko priča, što jedino ako imaš problema sa sluhom i sa vidom ne bi čuo ili pročitao nešto o njoj. Mediji kreiraju javno misljenje, stvaraju idole. Ako je vama ok da idol vašeg deteta bude jedna takva osoba, meni nije. I htela bih da ova država već jednom nešto preduzme povodom toga. Jer vidiš, dok god ima onih koje je vole, njena će "sreća" i "uspeh" biti opipljivi...
Kad bi na trenutak dunuo neki vetar i žiteljima Srbije doneo amneziju na pomenutu "estradnu zvezdu"... i pored svog bogatstva, vile, džipova, miliona... ona bi shvatila koliko joj je život besmislen i prazan. That would be the day.

Legitimno pitanje bi bilo da li RTS treba bojkotovati zbog kulturnog genocida koji sprovode besomucno reklamirajuci doticnu i njoj slicne na frekvencijama koje svi finansiramo?


Koliko se ja sećam, ona je nastupala na novogodišnjem koncertu u Beogradu doček n.g. 2014. koji je takođe finansirala gradska skupština, dakle svi mi. I nije samo taj njen koncert finansiran parama svih nas, malo ispod imaš link ka vesti kako je diša finansirao njenu reklamu, a plate radnicima nije isplatio x meseci. Ona je pošast. Ende.
anonimni_autor anonimni_autor 17:29 24.04.2014

Re: Sudski epilog

milisav68
anonimni_autor

Zaista sjajan retro predlog. To bi se svakako mglo uraditi dase odatle finasira kultura koja naprednjacima nije prioritet.

Prvo treba da se nateraju da plaćaju "običan" porez.Željko Mitrović duguje 700 miliona.
Međutim kada je Zloba došao na vlast, šund se oteo kontroli. U stvari sve je bilo podređeno idei; Jedan vođa, jedan narod, jedna muzika...

Ma da, a milionske narodnjačke tiraže su kupovali vanzemaljci, i na kalemegndansko poselo su dolazili Turci.

Pre će biti da su postojali paralelni svetovi, gde je neko voleo da bude ušuškan lažima režimskih medija, a neko živeo kao i što danas živi(mo).

I nije to naš ili Miloševićev izum, treš kultura je svuda dominanta, pa tako imaš veoma popularan rialiti program - porodice Kardašijan.

Narodnjaka je kod nas bilo uvek zato što se pojavili kao posledica naglog prelaska stanovništva iz sela u grad tokom buma socijalističkog razvoja. Tu je izgrađena posebna subkultura (u stvari samo sub, jer za ono kultura ovde nikako nema mesta) koja je trebala da spaja selo i grad. Znači taj tumur začet je iz potrebe da se umanji nostalgija za zavičajem novopečenim građanima. Međutim tokom procvata nacionalnih idea pod Miloševićem ta muzika je počela da se smatra našom nacionalnom specifičnoću i tako došla u žižu javnosti.Dok su je ranije slušao pretežno niskoobrazovani deo stanovništva sada su počeli da je slušaju skoro svi. Benigni tumur ovog društva je tokom devedesetih postao malign(kroz razne ratne poskočice tipa kavašnjikov) i metastazirao. To još uvek nije dovelo do letalnog ishoda po ovo društvo ali je doprineo masovnom zaglupljivanju istog... A, znate kako se kaže: Teško nogama pod budalom.
sonja.m sonja.m 18:37 24.04.2014

Re: Sudski epilog

gospodjica
Ja sam za donošenje zakona koji bi omogućavao da se dotična persona - i ne samo ona - krivično goni za vršenje kulturnog genocida nad našim narodom. I za osnivanje specijalnog suda za zločine nad moralom, kulturom i kreativnošću Srbije.
charlie charlie 21:48 24.04.2014

Re: Sudski epilog

jkt2010
gospodjica
Ali stvarno bih preskočila to obeležavanje, ima ružan prizvuk.

A kakav prizvuk ima tvoj zakon za krivicni progon ovih nekulturnih koji slusaju i prave losu muziku? A i nekulturni su generalno?

Ала си ти досадан !
Па немој да је хваташ за реч !
Не може то да заборави драгог друга Титу, па то ти је.
charlie charlie 21:51 24.04.2014

Re: Sudski epilog

not2old2rock
gospodjica
Između ostalog, u razgovoru je pomenuto da su u bivšoj Jugi šund i kič bili oporezivani i da su postojale komisije koje su utvrđivale šta je šund/kič i iznos poreza. Po mom mišljenju, šteta što su u međuvremenu ukinute.


Album "Dolgcajt"(1980) grupe Pankrti Komisija za sund nije oslobodila dodatnog poreza, da bi album posle dobio uglednu nagradu bizarnog naziva "Sedam sekretara SKOJ-a". Dosta R'N'R albuma je isto proslo, prvi album Kazalista, Parafi... Ako me pamcenje ne vara, "Odbrana i poslednji dani", koji su btw, kriticari proglasili za najbolji YU album svih vremena, takodje nije oslobodjen poreza od strane doticne komisije? Kako je na albumu ucestvovao jedan od blogera, molim da me ispravi ako gresim.

Koliko mi se turbo dzihad i njegovi protagonisti gade, a bas mi se gade, podjednako mi se gade "liberali", koji bi malko da krse Ustavom zagarantovana prava onima koji im se ne dopadaju. Bas me briga da li joj je tamo mesto ili ne, ko hoce da slusa neka slusa, ja sigurno necu, ali joj slobodu kretanja svakako necu osporavati. EDIT:(Neka to rade istrazni organi, ako nadju za shodno.)
Legitimno pitanje bi bilo da li RTS treba bojkotovati zbog kulturnog genocida koji sprovode besomucno reklamirajuci doticnu i njoj slicne na frekvencijama koje svi finansiramo?

Шта рећи него - сагласан !
Ово си рекао много боље него што бих ја могао.
not2old2rock not2old2rock 23:23 24.04.2014

Re: Sudski epilog

gospodjica
@not2old2rock

Vidi, ja nisam tvrdila da je rad tih "komisija za šund" bio idealan u ono vreme, čak nisam znala ni da postoje do te emisije na Studiju B. I nisam liberal, niti sam "liberal". Lako je reći ako se nekome ne sluša, nek ne sluša, ali ja imam jednog tinejdžera i jednog dvadesetdvogodišnjaka koji vole i slušaju bluz i r'n'r. Stariji svira gitaru mlađi bubnjeve, pokušavaju da oforme neki svoj mali bend, mada mlako jer su svesni da nikada ništa ozbiljnije od toga u ovoj zemlji neće biti. To ne prolazi. Njima se serviraju Ceca i slične bljuvotine, hteli ne hteli. Ovaj stariji ima devojku, normalno, devojčica voli da izlazi, a on ne želi da odlazi na mesta gde ZNA da će u nekom trenutku početi da trešti turbofolk - in mesta za izlazak. Mlađi ima ekipu kojoj povlađuje iako mu takva "muzika" strašno smeta. Kaže "isključim se". Za mene, sa sećanjima na moju mladost i odrastanje, to njegovo "isključim se" zvuči stašno. Nas je muzika spajala. Ono što je nekad bio r'n'r, što su bili bendovi koje pominješ, to su danas Ceca, Aca Lukas, neka Seka, i razne mlade zvezde Granda. Ograničavam se samo na muziku.
E pa, oni nisu krivi što je Ceca na svim naslovnim stranicama. Njen život i njeno delo zna svako, pa čak i ljudi koje je preziru. A znaju je samo iz razloga što se o njoj toliko priča, što jedino ako imaš problema sa sluhom i sa vidom ne bi čuo ili pročitao nešto o njoj. Mediji kreiraju javno misljenje, stvaraju idole. Ako je vama ok da idol vašeg deteta bude jedna takva osoba, meni nije. I htela bih da ova država već jednom nešto preduzme povodom toga. Jer vidiš, dok god ima onih koje je vole, njena će "sreća" i "uspeh" biti opipljivi...
Kad bi na trenutak dunuo neki vetar i žiteljima Srbije doneo amneziju na pomenutu "estradnu zvezdu"... i pored svog bogatstva, vile, džipova, miliona... ona bi shvatila koliko joj je život besmislen i prazan. That would be the day.

Legitimno pitanje bi bilo da li RTS treba bojkotovati zbog kulturnog genocida koji sprovode besomucno reklamirajuci doticnu i njoj slicne na frekvencijama koje svi finansiramo?


Koliko se ja sećam, ona je nastupala na novogodišnjem koncertu u Beogradu doček n.g. 2014. koji je takođe finansirala gradska skupština, dakle svi mi. I nije samo taj njen koncert finansiran parama svih nas, malo ispod imaš link ka vesti kako je diša finansirao njenu reklamu, a plate radnicima nije isplatio x meseci. Ona je pošast. Ende.


Vidi, nisi jedina koja predlaze radikalne metode, a ni jedina koja ovde pise, pa ako se nisi nasla pod "oni koji bi da se ne dozvoli da se ljudi dele po boji koze, veroispovesti..., ali da one koji otkidaju na minaret sound treba krivicno goniti", nema potrebe da se brecas.

Dobro de, naravno da nisam ravnodusan sto iza svakog ugla vreba Dragan Kojic Keba, ali ne mislim da ih sve treba zabraniti, prosto to nije nacin, a i nemoguce je, vise ih je . Zamisli da oni krenu da se organizuju (!), mada nemaju protiv cega ni koga, R'N'R je u Srbiji kao jaja u nekim testeninama, u tragovima.

Krajem 70-ih i pocetkom 80-ih, svake godine, u okviru Zimskog obrazovnog programa, emitovan je serijal filmova Bitlsa i medju generacijama koje su tada odrastale tesko mozete da nadjete nekoga ko ne zna bar pola njihovog opusa. Kad ste ih poslednji put culi sa radija ili TV-a?

Kako to da su za vakta deklarisanih rokera ukinuti kanali koji nisu propagirali djubre, Treci kanal, NS Plus? Odavno nema Rokenrolera, Hita meseca, nedavno je ugasena i Jelen Top 10 zato sto je sponzor odustao!? Od silnih emisija postoji jos samo Gruvanje. Nisu bolje prosli ni radio programi, ugasena je Stotka, zahvaljujuci Dzetu 202 je postala autisticna, Radoman Kanjevac davno prestao da vodi To je samo R'N'R na drugom programu Radio BG, a posle njega i njegovih naslednika Janjatovica i Kremera nestade emisija...

Posle izbora 96', Gile rece negde u program, parafraziracu:"Opet pobedise narodnjaci."
Predlazem ti da aktera albuma proglasenog za naj Yu album (gore pomenutog, posto su njegovi pobedili 2000. godine) pitas:"Kako ste vi deklarisani rokeri (bluzeri, dzezeri...) dozvolili da R'N'R nestane sa programa RTS-a ili da li ste izdali R'N'R?
gospodjica gospodjica 08:01 25.04.2014

Re: Sudski epilog


Traženjem da se zabranjuje bilo šta – pa makar to bio i ordinarni šund – ujedno se traži alibi za nedostatak bilo kakve relevantne inicijative i(li) makar pokušaja artikulacije slobodnog, građanskog, alternativnog mišljenja (i delanja)[/quote.]
Ovo reče Angie u prvom komentaru, i potpuno je u pravu. Ja nisam za zabranu. Zabrana je kontraproduktivna. Ja sam za to da se sudski procesuiraju izvršioci kulturnog genocida nad srpskom nacijom. Ceca je u tom domenu pandan bilo kom ratnom zločincu. Ustalom bila je i udata za jednog. A i ne bi joj bilo prvi put da se nađe pred sudom, verovatno bi prošla samo sa nanogicom.
Mogao bi tu negde da se udene i Dobrića Ćosić, očuh nacije. Kao pojedinac imam valjda pravo da kažem šta mislim? Ti možeš da se ne složiš sa mnom, ali nemoj me prozivati da se brecam. Mnogo mojih mišljenja, stavova, gledišta, izbora - suprotni su današnjem mejnstrimu. Valjda zbog toga beh prozvana i kao naci, i kako komunista, i titoista...kakve to veze ima sa ovom temom nemam pojma. Valjda onoliko koliko odbrana ličnosti i dela Svetlane Cece Ražnatović ima veze sa ratovima, Slobodanom Miloševićem i Vojislavom Šešeljom. Kao što bi milozvučnim glasom i još milozvučnijim tonovima to izvela naša poznata kantautorka Viki
Neko voli ono, neko voli ovo
a ja i ti, mali, uvek nesto novo

Coca Cola, Marlboro, Suzuki
diskoteke, gitare, Buzuki
to je zivot, to nije reklama
nikom nije lepse nego nama

Kad bi ove zvezde sijalice bile
i one bi svima nasu tajnu krile


Neko voli knjige, setnje i samocu
a ja i ti, mali, mi zivimo nocu


Glede pitanja: Kako ste vi deklarisani rokeri (bluzeri, dzezeri...) dozvolili da R'N'R nestane sa programa RTS-a ili da li ste izdali R'N'R?
Kako su sve emisije hita meseca izbrisane (reči Duce Marković, ne postoji više NIJEDNA JEDINA u arhivi RTS-a) zbog nasnimavanja "izveštaja sa ratišta"? Kako smo tek 2005. saznali šta se dešavalo u Srebrenici? I još mnogo kako. Deklarisani rokeri i bluzeri su radili onoliko koliko su mogli, ili smo zaboravili Rimtutituki. Frontmen EKV umro je '94. Ti ljudi su svoje dali. Sad je vreme na neke nove klince. I vreme je da se izvrši etablirani pritisak na medije u vezi šunda i kiča. Zakonski. Pišem ovo iako znam da se to neće desiti u doglednoj budućnosti. Zato će moji klinci otići iz Srbije. Zato će svi klinci koji iole vrede otići iz Srbije. Zato je iz Srbije otišao Bogi iz Sanšajna, Džoni Štulić...Ko nije otišao, umro je. Hvala ti Cele. Selo je naša budućnost. Slavite dok traje. A ništa ne traje večno.
not2old2rock not2old2rock 10:08 25.04.2014

Re: Sudski epilog


Nisi od mene mogla da vidis pola lepe reci o doticnoj, kao ni o pobrojanoj druzini, naprotiv, ali mislim da im, kao ni Srebrenici, bas i nije mesto u ovoj prici, a da si pazljivije procitala ono sto sam napisao videla bi i kome je pitanje upuceno. Dvojica izvodjaca radova na od kritike proglasenom za najbolji Yu rok album svih vremena bili su vrlo bliski sa negdasnjim predsednikom drzave i predsednikom stranke na vlasti (takodje deklarisanim rokerom), jedan mu je cak bio i savetnik za medije u vreme kada su gaseni neki kanali, stanice, emisije, a neki su naivno ocekivali da ce ih, zato sto se oni nesto pitaju, biti vise. Od onih koji su na vlasti bili do 2000. nismo mogli drugo ni da ocekujemo, ali onda su dosli "nasi" i...
predatortz predatortz 10:18 25.04.2014

Re: Sudski epilog

Kako smo tek 2005. saznali šta se dešavalo u Srebrenici?


A ti stvarno misliš da si saznala šta se zapravo tamo dešavalo?
gospodjica gospodjica 11:15 25.04.2014

Re: Sudski epilog

not2old2rock
Nisi od mene mogla da vidis pola lepe reci o doticnoj, kao ni o pobrojanoj druzini, naprotiv, ali mislim da im, kao ni Srebrenici, bas i nije mesto u ovoj prici, a da si pazljivije procitala ono sto sam napisao videla bi i kome je pitanje upuceno. Dvojica izvodjaca radova na od kritike proglasenom za najbolji Yu rok album svih vremena bili su vrlo bliski sa negdasnjim predsednikom drzave i predsednikom stranke na vlasti (takodje deklarisanim rokerom), jedan mu je cak bio i savetnik za medije u vreme kada su gaseni neki kanali, stanice, emisije, a neki su naivno ocekivali da ce ih, zato sto se oni nesto pitaju, biti vise. Od onih koji su na vlasti bili do 2000. nismo mogli drugo ni da ocekujemo, ali onda su dosli "nasi" i...


Nisam na tebe ni mislila spomenuvši ratove i ostalo. Ako te ne bude mrzelo pa pročitaš odgovore na moje postove razumećeš. Naprotiv, ti si jedan od dvojice sasvim kulturnih sagovornika. Jedini, ako računam da se sa tobom ne slažemo oko nekih stvari
gavrilo gavrilo 16:22 23.04.2014

...

Ni meni se dopada ta peticija zabrane bez obzira sto je u pitanju Ceca.
Eto prosle godine smo imali peticije protiv azilanata, pa protiv Roma pre par godina.
Takve slobode gradjana da zabranjuju druge gradjane su opasne i tu nema,
ali Ceca je...





anonimni_autor anonimni_autor 18:25 23.04.2014

Re: ...

gavrilo
Ni meni se dopada ta peticija zabrane bez obzira sto je u pitanju Ceca.
Eto prosle godine smo imali peticije protiv azilanata, pa protiv Roma pre par godina.
Takve slobode gradjana da zabranjuju druge gradjane su opasne i tu nema,
ali Ceca je...






Izvini... To što je neko Rom ili je rođen u Africi je odredila priroda. Ti ljudi nikako nisu krivi nizašta. Ne daj bože da imam nešto protiv njih. Ali postati obožavalac Cece je svojevoljno delovanja na polju nekontrolisanog širenja šunda i lošeg ukusa. Za to bi trebala da se preuzme odgovornost. Znam šta ćete sada da mi kažete... ono kao: Nesrećno detinjstvo. nasilje u porodici, roditelji alkoholičari, dominatna uloga majke, loše društvo, zavisnost od psihoaktivnih substanci, međutim sve to ih ne opravdava, bar u mojim očima.
milojep milojep 19:20 23.04.2014

Re: ...

anonimni_autor
gavrilo
Ni meni se dopada ta peticija zabrane bez obzira sto je u pitanju Ceca.
Eto prosle godine smo imali peticije protiv azilanata, pa protiv Roma pre par godina.
Takve slobode gradjana da zabranjuju druge gradjane su opasne i tu nema,
ali Ceca je...



Izvini... To što je neko Rom ili je rođen u Africi je odredila priroda. Ti ljudi nikako nisu krivi nizašta. Ne daj bože da imam nešto protiv njih. Ali postati obožavalac Cece je svojevoljno delovanja na polju nekontrolisanog širenja šunda i lošeg ukusa. Za to bi trebala da se preuzme odgovornost. Znam šta ćete sada da mi kažete... ono kao: Nesrećno detinjstvo. nasilje u porodici, roditelji alkoholičari, dominatna uloga majke, loše društvo, zavisnost od psihoaktivnih substanci, međutim sve to ih ne opravdava, bar u mojim očima.


Čoveče, čuješ li ti sebe? Pa gori si/ste triput od 'naših'! Po kom osnovu bi zabranjivali bilo čije pevanje? Ko si ti da određuješ drugima ukus u muzici ili bilo čemu? Dokle to kretensko lamentiranje nad ukusom nacije, sad su tih dvesta hiljada na ušću kreteni bez svog stava koji neznaju ni zašto su tamo valjda?! Pa pre te Cece postoji čitava lepeza mediokriteta u svim oblastima i kulture i javnog života koje bi trebalo odstraniti!










anonimni_autor anonimni_autor 19:39 23.04.2014

Re: ...

milojep
anonimni_autor
gavrilo
Ni meni se dopada ta peticija zabrane bez obzira sto je u pitanju Ceca.
Eto prosle godine smo imali peticije protiv azilanata, pa protiv Roma pre par godina.
Takve slobode gradjana da zabranjuju druge gradjane su opasne i tu nema,
ali Ceca je...



Izvini... To što je neko Rom ili je rođen u Africi je odredila priroda. Ti ljudi nikako nisu krivi nizašta. Ne daj bože da imam nešto protiv njih. Ali postati obožavalac Cece je svojevoljno delovanja na polju nekontrolisanog širenja šunda i lošeg ukusa. Za to bi trebala da se preuzme odgovornost. Znam šta ćete sada da mi kažete... ono kao: Nesrećno detinjstvo. nasilje u porodici, roditelji alkoholičari, dominatna uloga majke, loše društvo, zavisnost od psihoaktivnih substanci, međutim sve to ih ne opravdava, bar u mojim očima.


Čoveče, čuješ li ti sebe? Pa gori si/ste triput od 'naših'! Po kom osnovu bi zabranjivali bilo čije pevanje? Ko si ti da određuješ drugima ukus u muzici ili bilo čemu? Dokle to kretensko lamentiranje nad ukusom nacije, sad su tih dvesta hiljada na ušću kreteni bez svog stava koji neznaju ni zašto su tamo valjda?! Pa pre te Cece postoji čitava lepeza mediokriteta u svim oblastima i kulture i javnog života koje bi trebalo odstraniti!

E, jedino kad je muzika u pitanju imam nepomirljive veoma čvrste stavove. Ona nije potpuno privatna stvar, jer napada čula nevoljnih slušalaca. Da si se samo jednom vozio autobusom za Minhen shvatio bi o čemu pričam. Nije ni čudo što sam basš na putu u Nemačku postao muzički fašista. Baš se uklapa









Evo vidiš kako sam odmah postao nasilan i upao u prostor tvog kometara, a još se nisam ni nacionalsocijalizovao na ovom blogu. Kačim muzičku podlogu:
charlie charlie 23:08 23.04.2014

Re: ...

milojep
anonimni_autor
gavrilo
Ni meni se dopada ta peticija zabrane bez obzira sto je u pitanju Ceca.
Eto prosle godine smo imali peticije protiv azilanata, pa protiv Roma pre par godina.
Takve slobode gradjana da zabranjuju druge gradjane su opasne i tu nema,
ali Ceca je...



Izvini... To što je neko Rom ili je rođen u Africi je odredila priroda. Ti ljudi nikako nisu krivi nizašta. Ne daj bože da imam nešto protiv njih. Ali postati obožavalac Cece je svojevoljno delovanja na polju nekontrolisanog širenja šunda i lošeg ukusa. Za to bi trebala da se preuzme odgovornost. Znam šta ćete sada da mi kažete... ono kao: Nesrećno detinjstvo. nasilje u porodici, roditelji alkoholičari, dominatna uloga majke, loše društvo, zavisnost od psihoaktivnih substanci, međutim sve to ih ne opravdava, bar u mojim očima.


Čoveče, čuješ li ti sebe? Pa gori si/ste triput od 'naših'! Po kom osnovu bi zabranjivali bilo čije pevanje? Ko si ti da određuješ drugima ukus u muzici ili bilo čemu? Dokle to kretensko lamentiranje nad ukusom nacije, sad su tih dvesta hiljada na ušću kreteni bez svog stava koji neznaju ni zašto su tamo valjda?! Pa pre te Cece postoji čitava lepeza mediokriteta u svim oblastima i kulture i javnog života koje bi trebalo odstraniti!











Браво МилојеП.
8c_competizione 8c_competizione 05:34 24.04.2014

Re: ...

Ni meni se dopada ta peticija zabrane bez obzira sto je u pitanju Ceca.


ispravnija peticija bi bila (nekad) da je narod trazio da umesto nanogvice ipak odradi klasicnu "turneju" u bajboku!

jkt2010 jkt2010 08:24 24.04.2014

Re: ...

anonimni_autor
Znam šta ćete sada da mi kažete... ono kao: Nesrećno detinjstvo. nasilje u porodici, roditelji alkoholičari, dominatna uloga majke, loše društvo, zavisnost od psihoaktivnih substanci,

Nisam bas ceo ovaj spisak imao u vidu, mada vidim da ti nije bilo lako..
međutim sve to te ne opravdava, bar u mojim očima.
8c_competizione 8c_competizione 21:11 23.04.2014

legalno, ne?

upravo procitah OVO

ma neka i idu na njene koncerte. ne bi me cudilo da na njima bude i radnika iz ove firme

i nisu bolje zasluzili!
mlekac mlekac 00:57 24.04.2014

Ja nisam odavle...

Ali ću se potpuno složiti sa domaćinom u pogledu ne zabranjivanja bilo čijeg koncerta. Na kraju krajeva, niko nikog ne bije po ušima da ide na to.

Dobro, shvatam da neki žive blizu mesta održavanja, pa ne bi da to slušaju u miru doma svoga, al' uvek mogu da se stave slušalice na uši i da se uključi neka druga muzika.

Svakom svoje!
anonimni_autor anonimni_autor 09:25 24.04.2014

Re: Ja nisam odavle...

mlekac
Ali ću se potpuno složiti sa domaćinom u pogledu ne zabranjivanja bilo čijeg koncerta. Na kraju krajeva, niko nikog ne bije po ušima da ide na to.

Dobro, shvatam da neki žive blizu mesta održavanja, pa ne bi da to slušaju u miru doma svoga, al' uvek mogu da se stave slušalice na uši i da se uključi neka druga muzika.

Svakom svoje!

Hoćeš da kažeš da suseljanka (ne može da bude sugrađanka, jer je u pitanju selo) sada već bivšeg premijera treba da peva na mestu gde su samo pre neku godinu nastupali Seks pistolsi? Da mi skrnavi ovaj hram subkulture?..Ma doćićeš ti meni kući pa ćeš da me čuješ. Nije fer da ovde ljudima uzurpiramo blog
mlekac mlekac 09:42 24.04.2014

Re: Ja nisam odavle...

anonimni_autor
mlekac
Ali ću se potpuno složiti sa domaćinom u pogledu ne zabranjivanja bilo čijeg koncerta. Na kraju krajeva, niko nikog ne bije po ušima da ide na to.

Dobro, shvatam da neki žive blizu mesta održavanja, pa ne bi da to slušaju u miru doma svoga, al' uvek mogu da se stave slušalice na uši i da se uključi neka druga muzika.

Svakom svoje!

Hoćeš da kažeš da suseljanka (ne može da bude sugrađanka, jer je u pitanju selo) sada već bivšeg premijera treba da peva na mestu gde su samo pre neku godinu nastupali Seks pistolsi? Da mi skrnavi ovaj hram subkulture?..Ma doćićeš ti meni kući pa ćeš da me čuješ. Nije fer da ovde ljudima uzurpiramo blog


Slušam to godinama i još me nisi ubedio da promenim stav.

Al' u pravu si, nećemo ljudima da uzurpiramo blog.
anonimni_autor anonimni_autor 09:52 24.04.2014

Re: Ja nisam odavle...

mlekac
anonimni_autor
mlekac
Ali ću se potpuno složiti sa domaćinom u pogledu ne zabranjivanja bilo čijeg koncerta. Na kraju krajeva, niko nikog ne bije po ušima da ide na to.

Dobro, shvatam da neki žive blizu mesta održavanja, pa ne bi da to slušaju u miru doma svoga, al' uvek mogu da se stave slušalice na uši i da se uključi neka druga muzika.

Svakom svoje!

Hoćeš da kažeš da suseljanka (ne može da bude sugrađanka, jer je u pitanju selo) sada već bivšeg premijera treba da peva na mestu gde su samo pre neku godinu nastupali Seks pistolsi? Da mi skrnavi ovaj hram subkulture?..Ma doćićeš ti meni kući pa ćeš da me čuješ. Nije fer da ovde ljudima uzurpiramo blog


Slušam to godinama i još me nisi ubedio da promenim stav.

Al' u pravu si, nećemo ljudima da uzurpiramo blog.

Ostaje mi bar još koja decenija da pokušavam. Nada umire poslednja
gospodjica gospodjica 11:05 24.04.2014

Ceca srpska maćeha

Ima nas, malobrojni smo, ali ima nas za zakonsu zabranu Cece&Co

[url=http://www.tarzanija.com/nacina-na-koje-nas-je-ceca-upropastila/][/url]

[url=http://amitzdulniker.com/2013/06/29/ceca-srpska-maceha/][/url]

gospodjica gospodjica 08:17 25.04.2014

Re: Ceca srpska maćeha

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana