Reč i slika

nemoguca misija

Srđan Fuchs RSS / 25.05.2014. u 22:14

afilmAc8nrierLCClWvzuH7gedCja2GDALqsEBjJtmM=w163-h216-p-no

nemam vremena da ulazim u detalje, ali mislim da je srbija mnogo pritupavna  sto ne organizuje Franetov dolazak. toliko bi profitirala. ali dobro. mi ionako ne smemo nista da radimo dok nam putin ne dozvoli, posto smo komunisticko-kagebeovska zemlja, zarobljena zauvek u feudu glupih, ostrascenih i plitkoumnih ljudi... 

toliko posetilaca bi doslo. da prodamo samo po flasu vode i sendvic, uzeli bi milione. mada, ko zna, tu ima i logike - kada si glup i ozlobljen onda moras jednostavno biti jadan, valjda. kako bilo, ovog covu bi trebalo pozvati u nashu kafanu.
 

EppHwWMnriTjL_UWPcE8mGczk1gFhTmSlA30IIhSh_g=w163-h216-p-no

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

dIodl4pqiozPtCRj7tiXPcnfUc9Lyk__zXqPq_ixIlE=w163-h216-p-no

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

Yz2-JXjwr8KqUJYgGvvIkWOfAd0UJxoWffSx0jc2ZEM=w163-h216-p-no

 

 

 

 

 

 

 

 

 

QyPBDt1XIYX7QAFURJmNM7GF5kCSyYwYwmx4E1AciHc=w163-h216-p-no

 

 

 

 

 

 

 

 

 

mada  mora se odati priznanje da srbija nije jedina zemlja s tupanima, ima ih jos. inace, Frane deluje potpuno okej. misa je bila bas lepa, sluzio je ekumensku, s predstavnicima svih hriscanskih zajednica... ma nemam vremena da produbljujem, a ionako slabo koga zanima. 

 

edit: drugari, zevzechi se chika Srka, ja radim toliko tremendous poso za zemlju, da ne osecam potrebu da se bilo kome izvinjavam, posebno ne dverima, i vadikavima, koji toliko pohotno lupaju lajkove po blogu, kada ustreba.

 

sama Franetova poseta je u svakom aspektu bila - i z v a n r e d n a! mise u vitlejemu i jerusalimu su bile fantastichne - uz kombinaciju gregorijanskog i vizantijskog pojanja, u prisustvu apsolutno svih relevantnih faktora duhovnosti u multikonfesionalnom zivotu svete zemlje. bio sam savremenik poseta gjoani paola sekunda, benedikta i ovome - ovako dirljivu projavu humanosti i brige za apsolutno svaki pojedinacni aspekt zivota u postojbini izraelskog momka, Jevrejina, proslavljenog kao Iskupitelja Univerzalnog Chovechanstva, nisan vidio. u zivotu nisam prisustvovao tako dirljivom ekspozeu duhovnosti (a bio sam na apsolutno svemu sto Planeta nudi, jedino nisam gledao Druide, Acteke, i indijanske rituale) kao sto je bio Franetov. osnovna poruka posete je bila briga za opstanak ljudskosti. sada, sto se Srbije tice, Srbijom u kojoj glavnu rec vode razliciti mizantropi i mrzitelji totalitarnog, srednjevekovnog i staljinistichkog kova (nisu jedini na svetu, ali su moji pa su mi posbeno mrski). mi  imamo i kvaliteta i sposobnosti da se nosimo s velikim globalnim temama. to se ne odigrava jer, uglavnom, vodece uloge u drustvu nose nesposobnjakovici, prisutni tu gde jesu jer je zivotna srz uredenja srpskog drustva i drzave bazirana, evo vec osmu deceniju, na osnovama ekstremne protivnosti duhu slobode, univerzalnosti, ljudskosti i uzajamnog postovanja. to tako traje i traje, jer se svesno i potmulo neguje kultura straha, jednostavno i prosto iz razloga jer je tako lakse svima nama upravljati. samo mi u sebi mozemo pronaci snagu da prevagnemo nad ovim destruktivnim mracnjastvom i iznedrimo, sami od sebe, kulturu nade i progresa. 

 

 

 



Komentari (62)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Hansel Hansel 22:50 25.05.2014

Мислиш да би он дошао?

Осим тога, можда ће бити нешто друкчије после оног данашњег његовог сусрета с патријархом васељенским?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:35 25.05.2014

Re: Мислиш да би он дошао?

svakako jesmo zanimljivi, i treba umeti prodati produkt . nije samo vaseljenski patrijarh, bili su svi, kopti, sirijci, jermeni, jerusalimski, ide u pratnji drugara rabina i imama iz argentine. fenomenalna atmosfera univerzalnosti je bila. inace, covek je potpuno down to the earth, ono toliko, da ima problema s vlastitom inkvizicijom. on je, u duhovnim razmerama, ravan kenediju.

palestinci su napravili inace ozbiljno diplomatsko sranje danas. potpuni glupanderi. u sred the queen of heaven, otpusne molitve na misi, odvalili s omarove dzamije alahu akbar, dolbi stereo, poslednjih pet minuta mise, samo alahu akbaru, da se potpisu? nisu mogli da sacekaju? glavna gradska dzamija je hamas-affiliated. radilo se o poslednjih pet minuta. sa sve abasom na misi. provokacija koju je videlo milijardu ljudi. ozbiljan problem je radikalni islam, vrlo ozbiljan, nema sredstva poznatog zapadu (pa ni istoku) koje moze to da resi.
lidiaz lidiaz 22:59 25.05.2014

Dolazak

A sta ce nam papa ovde? Odnosno, gde bi to drzava profitirala?
Ovo u Izraelu je krajnje licemerno, mediji velicaju Izraelce hriscane. Da ih ne znam, skupo bi ih platila.
Sliku cveta sam za babu nosila, to znas,..
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:40 25.05.2014

Re: Dolazak

pa, osim zarade od par miliona u devastiranoj srbiji, ne trebaju nam mnogo? sto si ti upala u taj hejt fazon? nesto gadno krijes a nesh da kazesh. covek je potpuno okej. duhovno, teoloski, sve je na mestu. a ako se on kao shef kachi s Kongregatom, tim pre ima moju naklonost. potpuno iskreno je nastupio. svi su ga prihvatili okej.

btw, ne bi stinky drzava profitirala nego mali preduzetnici, tj. narod, tj, oni koji umeju da prave hosting velikih dogadjaja. koga boli uvo za drzavu?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:46 25.05.2014

Re: Dolazak

prvi ko mi pada na pamet je Milutin, koji bi sigurno napravio sa svojim Izvidjacima odlican hepening. ne razumem zasto ste tako stubborn.
krkar krkar 00:28 26.05.2014

Re: Dolazak

A sta ce nam papa ovde?


Dva Srbina - 3 mišljenja.
Dva Izraelca - 3 mišljenja.
Dva jevreja - 3 mišljenja.

E, sad ako je neko iz ovoga zaključio da vas je šestoro grdno se zajebao! Ukupno vas je dvoje.

A 9 mišljenja!!!

P.S.

Ovoga puta slažem se sa Fuhsom. To što je lud ne znači da nije u pravu
lidiaz lidiaz 00:33 26.05.2014

Re: Dolazak

Pa mozes da se slazes, ali turisticki je bolje da probamo sa Madonom ili Lady Gagom.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:35 26.05.2014

Re: Dolazak

ja sam prfketli fokjusd, trast mi, aj nou vot em aj dujing.

ps. jebesh zivot, kada nas slobodnjake optuze da smo frikele.

krkar krkar 00:35 26.05.2014

Re: Dolazak

turisticki je bolje da probamo sa Madonom ili Lady Gagom.


Još kad bi htele ko AW da riknu odmah posle BG - dupla korist
lidiaz lidiaz 00:39 26.05.2014

Re: Dolazak

krkar
turisticki je bolje da probamo sa Madonom ili Lady Gagom.


Još kad bi htele ko AW da riknu odmah posle BG - dupla korist

Uh, sad si ih podsetio zasto ne treba da dodju
Ili je zbog toga ova druga poseta pozeljna, mozda bas ove godine. 1914 ubili princa, 2014 ...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:42 26.05.2014

Re: Dolazak

lidiaz
Pa mozes da se slazes, ali turisticki je bolje da probamo sa Madonom ili Lady Gagom.

reagovao je Izrael na crkvene varijante s Pixies, Soundgarden, Rolling Stones i Neil Youngom. what better than to take money from the prior and spend it onto latter?
lidiaz lidiaz 00:43 26.05.2014

Re: Dolazak

Srđan Fuchs
lidiaz
Pa mozes da se slazes, ali turisticki je bolje da probamo sa Madonom ili Lady Gagom.

reagovao je Izrael na crkvene varijante s Pixies, Soundgarden, Rolling Stones i Neil Youngom. what better than to take money from the prior and spend it after latter?

Pitanje je cena svega toga...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:45 26.05.2014

Re: Dolazak

cena varira izmedju 70 i 100 lara. pixies i chris su 150 lara djuture a na ove matorce ne idem.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:15 26.05.2014

Re: Dolazak

krkar
[

Još kad bi htele ko AW da riknu odmah posle BG - dupla korist


ko mi dirne Ejmi, svrsice zivot u najgorim mukama!
ako ikada dodjete kod mene na zuraju, najmanje cetiri uvodna chasa ce biti psovecena Ejmi!

krkar krkar 01:48 26.05.2014

Re: Dolazak

najmanje cetiri uvodna chasa ce biti psovecena Ejmi!


Lakše bih preživeo 4 sata govora Voje Koštunice, to je bar smešno
hajkula1 hajkula1 02:38 26.05.2014

Re: Dolazak

lidiaz
krkar
turisticki je bolje da probamo sa Madonom ili Lady Gagom.


Još kad bi htele ko AW da riknu odmah posle BG - dupla korist

Uh, sad si ih podsetio zasto ne treba da dodju
Ili je zbog toga ova druga poseta pozeljna, mozda bas ove godine. 1914 ubili princa, 2014 ...



Da znaš. Još samo to da nam nakaće.
Srki ko Srki, nekad baš pretera.
vera.nolan2 vera.nolan2 10:43 26.05.2014

Re: Dolazak

Papin dolazak?,naravno!,sve za pomirenja i približavanja,ali sa izvinjenjem za Jasenovac i sve jame i sve žrtve pod patronatom Vatikana !Za priznanje i izvinjenje, za sva religijska inkvizitorska zla kroz istoriju!,da Vatikan bude središte Crkve a ne finansijsko religiozna država sa političkim uplivima itd...
Još ako onog ,proglašenim blaženim,proglase svecem,onda ,daleko mu lepa kuća..
vera.nolan2 vera.nolan2 10:50 26.05.2014

Re: Dolazak

ko mi dirne Ejmi,



Oprostiti joj ne mogu što upropasti svoj život i onima oko nje što je nisu sprečili u tome...obožavam Ejmi i taj glas...

ps: uz izvinjenje,ipak treba da pišeš blog kad imaš vremena...tema je provokativna ,ali ovako usput !?
barese barese 17:35 26.05.2014

Re: Dolazak

sto si ti upala u taj hejt fazon? nesto gadno krijes a nesh da kazesh. covek je potpuno okej. duhovno, teoloski, sve je na mestu.


Au, ispade covek savrsen, bez ijednog skeleta u ormanu

A optuzbe da je bio dousnik tajnoj policiji u vreme argentinske diktature?

Horacio Verbinsky, an Argentinean investigative journalist who has written extensively about the church and the military, wrote in his 1995 book, The Silence, that Bergoglio gave information to the Argentinean secret police, known as the death squads, about the activities of the Jesuits priests Francisco Jalics and Orlando Yorio, after they refused to stop working with the poor in Buenos Aires' shanty towns. Bergoglio dropped their protection, a sort of immunity offered to the Jesuit society by the military, which eventually lead to their arrest. Both were brutally tortured and dumped drugged and naked on a wasteland. A lawsuit filed in 2005 accused Bergoglio in the abductions.


As columnist Cristian Joel Sánchez recently wrote from Chile, Bergoglio is “morally accused for his complicit silence in the abduction of babies … as in the case of the founder of the Grandmothers of Plaza de Mayo, Alice de la Cuadra's granddaughter … But in the end, many of the leaders of the Latin American churches have their history and the responsibility of which, according to their beliefs, must be answered to their God.”

Jalics, Yorio, and those two fathers I befriended in prison, Gajardo and Panchot, were among those priests who followed to the letter the teachings of Christ to protect the helpless, to feed and be with the needy and did not capitulate in silence.

The Vatican has recognized that Bergoglio was indeed “questioned by an Argentinian court as someone aware of the situation but never as a defendant,” and that he promoted “a request for forgiveness of the Church in Argentina for not having done enough at the time of the dictatorship ...” But the statement, read by Vatican spokesman Father Federico Lombardi March 15, falls short in answering the abundant details of Bergoglio’s behavior and actions during the dirty war.


Ili cinjenica da je kao arhibiskup Argentine tretirao skandal sa pedofilijom gore nego prethodne pape u Vatikanu (sto je poprilicno tesko postici, obzirom da se ni ovi nisu pretrgli):

Jorge Mario Bergoglio was archbishop of Buenos Aires from 1998 to 2013 and president of the Argentine bishops’ conference from 2005 to 2011. During these years, as church officials in the US and Europe began addressing the catastrophe of child sexual abuse by clergy – and even as Popes John Paul II and Benedict made public statements – Bergoglio stayed silent about the crisis in Argentina.

He released no documents, no names of accused priests, no tallies of accused priests, no policy for handling abuse, not even an apology to victims.

In his many homilies and statements (archived on the Buenos Aires archdiocesan website), he attacked government corruption, wealth inequities, and human sex trafficking, but he said nothing about sexual violence by priests.


Tokom poslednjih godinu dana vatikanska banka je imala jos vise skandala nego 2012.:

The number of reports of suspicious financial transactions at the Vatican leapt to 202 in 2013 from six the previous year, its Financial Information Authority (AIF) said on Monday, attributing the rise to keener vigilance prompted by reforms at the scandal-ridden Vatican bank.


A posle lepe price kako sv. Petar nije imao racun u banci i kako se razmislja da zatvori banku koja godinama pere novac ovdasnje mafije, covek je odlucio - da ne uradi nista:

Pope Francis has given his backing to the Vatican’s scandal-ridden bank, Vatican officials said Monday, quashing months of speculation that he might close it down as part of wide-ranging reforms at the Holy See.

In a statement, the Vatican said the bank “will continue to serve with prudence and provide specialized financial services to the [Roman] Catholic Church worldwide.”


Ali, dobro, vazno je da se lepo smeje i da lepo prica. Onaj prethodni nije umeo, zato su ga i smenili, tj. izvinjavam se, za sve je naravno kriv batler
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:05 26.05.2014

Re: Dolazak

vera.nolan2
Papin dolazak?,naravno!,sve za pomirenja i približavanja,ali sa izvinjenjem za Jasenovac i sve jame i sve žrtve pod patronatom Vatikana !Za priznanje i izvinjenje, za sva religijska inkvizitorska zla kroz istoriju!,da Vatikan bude središte Crkve a ne finansijsko religiozna država sa političkim uplivima itd...
Još ako onog ,proglašenim blaženim,proglase svecem,onda ,daleko mu lepa kuća..



dala bi se osmisliti forma izvinjenja s nekoliko mojih mladjih, sveze izabranih drugara vladika. Frane je kadar da se izvini, zato ga i zovemo. i, treba posmatrati coveka kroz licne kvalitete a ne kroz pripadnost instituciji... btw, cim je u fajtu s inkvizicijom, znaci da je okej.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:08 26.05.2014

Re: Dolazak

vera.nolan2
ko mi dirne Ejmi,



Oprostiti joj ne mogu što upropasti svoj život i onima oko nje što je nisu sprečili u tome...obožavam Ejmi i taj glas...

ps: uz izvinjenje,ipak treba da pišeš blog kad imaš vremena...tema je provokativna ,ali ovako usput !?


dopunicu bre, Vera, to je samo fora... kako me ne znas, pa pola hrvatske, slovenije i italije zna kolki sam provokator, a NYC, Prestonica, nish?!
angie01 angie01 00:12 27.05.2014

Re: Dolazak

i onima oko nje što je nisu sprečili u tome...obožavam Ejmi i taj glas...



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:38 27.05.2014

Re: Dolazak

krkar
najmanje cetiri uvodna chasa ce biti psovecena Ejmi!


Lakše bih preživeo 4 sata govora Voje Koštunice, to je bar smešno


Krko, vidi, razmislio sam, tebi cu kao to the special guest of honor nabaviti sluske i vuspra sa specijalnim chetvorochasovnim govorom Voje K, tako da necesh morati da slushash sha se zbiva okolo? zrtva zarad mesa i smudja na vatri, i sharana na kotlicu. jednini uslov je da ne zoves muriu ako se stogodj ilegale bude zbivalo? deal?
blogovatelj blogovatelj 01:45 26.05.2014

Ja čak mislim

ma nemam vremena da produbljujem, a ionako slabo koga zanima.


Mislim da odavno nisam pročitao tekst koji sadrži ovoliko bezidejnog negativnog naboja.
Od pitanja koje provejava tekstom i koje je po mom mišljenju jedno sasvim normalno pitanje, uspeo si svojim opažanjima da napraviš retko viđenu splačinu.
A kad misliš da nikoga ne zanima, koji si se racq laćao pera? Pisao beleške samom sebi?
Individue kao ti me uvek nekako ubede da mi Putin postane simpatičan, a individue kao Čarli da mi Obama bude srcu mio.
krkar krkar 01:47 26.05.2014

Re: Ja čak mislim

da mi Putin postane simpatičan


Ih, lako je sa tvojim IQ-om voleti Putina!

fantomatsicna fantomatsicna 02:06 26.05.2014

Re: Ja čak mislim

Individue kao ti me uvek nekako ubede da mi Putin postane simpatičan, a individue kao Čarli da mi Obama bude srcu mio.


Meni je od svih pouzdan samo ovaj
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:11 26.05.2014

Re: Ja čak mislim

blogovatelj

Mislim da odavno nisam pročitao tekst koji sadrži ovoliko bezidejnog negativnog naboja.
Od pitanja koje provejava tekstom i koje je po mom mišljenju jedno sasvim normalno pitanje, uspeo si svojim opažanjima da napraviš retko viđenu splačinu.
A kad misliš da nikoga ne zanima, koji si se racq laćao pera? Pisao beleške samom sebi?
Individue kao ti me uvek nekako ubede da mi Putin postane simpatičan, a individue kao Čarli da mi Obama bude srcu mio.


stari, previshe si na northamerican soil-u, poceo si da se simplifikujesh preterano. dodji der na Dunav na vince malo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:11 26.05.2014

Re: Ja čak mislim

krkar


Ih, lako je sa tvojim IQ-om voleti Putina!






K, ismejah se slatko za Voju K, i ti si blago opichen, kada si u elementu. hej, jesi pogledao tu Frljicevu predstavu? da li je okej?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:38 26.05.2014

Re: Ja čak mislim

fantomatsicna


Meni je od svih pouzdan samo ovaj


blogovatelj blogovatelj 08:08 27.05.2014

Re: Ja čak mislim

dodji der na Dunav na vince malo.


Dogovoreno. Negde u oktombru.
looping looping 06:00 26.05.2014

1

mi ionako ne smemo nista da radimo dok nam putin ne dozvoli,

Samo da se razumemo, Putin nema nikakve veze sa srpskom ostrašćenošću već WWII.
Neka se Frane izvini za nedela prethodnika u toku WWII i onda će utihnuti ostrašćenost.

PS.
Štagod se nekome ne sviđa u Srbiji on kaže "Putin". "Putin" je naša "Levča".
krkar krkar 07:18 26.05.2014

Re: 1

Neka se Frane izvini za nedela prethodnika u toku WWII


Pije XII klao po Srbiji???


urbana_gerila urbana_gerila 08:41 26.05.2014

Re: 1

krkar
Neka se Frane izvini za nedela prethodnika u toku WWII


Pije XII klao po Srbiji???





hrvatsku apstrahuješ da ne naudiš beatifikaciji blaženopočivšeg?
looping looping 08:56 26.05.2014

Re: 1

krkar
Neka se Frane izvini za nedela prethodnika u toku WWII


Pije XII klao po Srbiji???



Ne. Donosili mu zlato na oltar a on se nije bunio. Zlato iz zemalja bivše YU naravno.



oskar-z-wild oskar-z-wild 17:40 26.05.2014

Re: 1

Pope Francis, please don't turn into the Dalai Lama
liking
oskar-z-wild oskar-z-wild 17:49 26.05.2014

Re: 1

"When the Israelis invited you to pray at the wall, Your Holiness, they didn’t mean that wall.

Popes who visit Jerusalem are expected to pray at the Western Wall – also known as the Wailing Wall – which is all that remains of Herod the Great’s Temple. Pope Francis, visiting the Holy Land at the weekend, duly did so, tucking a copy of the Lord’s Prayer written in his native Spanish into a crack between the stones.

But, on Sunday, he stopped his
popemobile
on his way to Mass in Bethlehem, stepped out and walked determinedly towards the security wall separating the Israeli from the Palestinian territories. He prayed against it, employing the body language associated with the Western Wall, his head just inches from spray-painted graffiti declaring: “Free Palestine”."
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:17 26.05.2014

Re: 1

prisustvovao lajv ovome. taj wall je disgrace, po meni, no dobro, ja sam israeli left, pa se ne rachunam.
8c_competizione 8c_competizione 08:33 26.05.2014

eh da je pameti

zarobljena zauvek u feudu glupih, ostrascenih i plitkoumnih ljudi...


ima li boljih primera od ovde dvojice?

hajkula1 hajkula1 14:00 26.05.2014

Re: eh da je pameti

8c_competizione
zarobljena zauvek u feudu glupih, ostrascenih i plitkoumnih ljudi...


ima li boljih primera od ovde dvojice?





Baš je uporedivo. Za sve što se optužuju (a nema dokaza, nema suda, nema krivice) bili bi sitni kriminalci za razliku od druge strane, globalno organizovane zločinačke bande.
oskar-z-wild oskar-z-wild 17:36 26.05.2014

Re: eh da je pameti

Baš je uporedivo. Za sve što se optužuju (a nema dokaza, nema suda, nema krivice) bili bi sitni kriminalci za razliku od druge strane, globalno organizovane zločinačke bande.


Све је ствар перцепције.

A bearded drag act who won Europe's biggest singing contest is being blamed for floods that killed as many as 50 people.
Conchita Wurst is being held responsible by religious leaders for recent flooding in Serbia, Bosnia and Croatia.
"This is not a coincidence, but a warning," said Patriarch Amfilohije of Montenegro, a Serbian Orthodox cleric, according to The Mirror. "God sent the rains as a reminder that people should not join the wild side."
As well as the fatalities, another 150,000 were forced to flee their homes by the floods.
Conchita, whose real name is Tom Neuwirth, won the annual Eurovision Song Contest earlier this month.

Moi?

Read more
8c_competizione 8c_competizione 21:15 26.05.2014

Re: eh da je pameti

Baš je uporedivo. Za sve što se optužuju (a nema dokaza, nema suda, nema krivice) bili bi sitni kriminalci za razliku od druge strane, globalno organizovane zločinačke bande.


meni su u principu isti: srebroljublje i zatupljenost su im svima karakterne osobine. ne abolicira ih to ni ako su na nivou samo "kraduckanja" ni na nivou "organizovane zlocinacke bande"

oces primer? pa krenimo od popova koji su za vreme sankcija dobijali humanitarno gorivo, koje su davali svojim dilerima koji su to opet isto prodavali narodu, razvodnjeno naravno. a onda su pope pocele da se vozaju meckama i bembarama!

da li ih to cini manjim zlocincima?

meni su sve to ista g...na!
8c_competizione 8c_competizione 21:17 26.05.2014

Re: eh da je pameti

Conchita Wurst is being held responsible by religious leaders for recent flooding in Serbia, Bosnia and Croatia.


vala ovo i one anti-dodole na molebanu su prevrsile svaku meru!

ali svaku meru!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:19 26.05.2014

Re: eh da je pameti

hajkula1




Baš je uporedivo. Za sve što se optužuju (a nema dokaza, nema suda, nema krivice) bili bi sitni kriminalci za razliku od druge strane, globalno organizovane zločinačke bande.

slazem se da su nashi sitna riba, ali odgovorno tvrdim, pred sudom vechnosti, da Frane nije iz tog filma.
8c_competizione 8c_competizione 08:37 26.05.2014

zato pozvati Papu Franju?

licno misljenje je da je ovo prvi Papa koji je malko drugaciji od ostalih, svojim svakodnevnim ponasanjem to dokazuje.

mozda je bas sada pravi trenutak da se uspostavi kontakt, objasni nasa pozicija (njemu licno pre svega) i saceka reakcija

naravno sve ovo podrzavam zbog interesa koji bi Srbija na kraju mogla imati
hajkula1 hajkula1 14:02 26.05.2014

Re: zato pozvati Papu Franju?

8c_competizione
licno misljenje je da je ovo prvi Papa koji je malko drugaciji od ostalih, svojim svakodnevnim ponasanjem to dokazuje.




Pa, jezuita.
barese barese 21:19 26.05.2014

Re: zato pozvati Papu Franju?

Super su jezuiti, ali malo dalje od Vatikana






Mislim i Benedikt je taman uveo najvaznije reforme (one finansijske), pa se sve anuliralo

Mislim videcemo, jos je rano, ali novi papa mi deluje kao lepsa teoloska dekoracija da bi Kurija nastavila po starom sto se tice finansijskih pitanja. Isuvise je cudno kako je prethodni otisao, prvo pretnja smrcu u roku od godinu dana u februaru 2012, pa onda ostavka godinu dana kasnije.

Elem, sto se korupcije unutar Vatikana tice Benedikt je 2009. za generalnog sekretara Vatikana doveo coveka koji je za godinu dana deficit pretvorio u suficit. Toliko je dobro smanjio korupciju, uveo javne nabavke i ukinuo lazne naduvane fakture da su ga proterali u diplomatsku sluzbu No, ni taj nije neki svetac, predlagao je Vatikan radije ne stampa vatikanske evre, nego da uvede evropske mere protiv pranja novca u banku.

Takodje 2009. Benedikt je doveo profesora etike na celo vatikanske banke. O njegovoj smeni Benedikt je saznao preko televizije maja 2012.

Nesto pre toga, u januaru 2012. zapocinje Vatileaks.

Otprilike u isto vreme se zapocinje sa glasinom da ce papa umreti u narednih godinu dana.

U decembru 2012. papa dobija izvestaj o Vatiliksu. U februaru 2013. podnosi ostavku...


Dosta dobar je dokumentarac PBSa Secrets of the Vatican, koji pokriva osnovne detalje poslednjih godina Benedikta...



Elem, u takvom okruzenju sta moze jedan jezuita?
Da se lepo slika sigurno
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:27 26.05.2014

Re: zato pozvati Papu Franju?

Mislim videcemo, jos je rano, ali novi papa mi deluje kao lepsa teoloska dekoracija da bi Kurija nastavila po starom sto se tice finansijskih pitanja.


u sukobu je Frensiz, iz prve ruke info. ja licno mislim da ili ce potpasti pod uticaj i izbledeti, ili ce biti svrgnut na neprirodan nachin. inache, Srbije radi, najbolja i najkvalitetnija mlada ekipa vladika od pre par dana je na prvoj liniji pozicija prema Vatikanu. znaci, drugari, sad vishe nema razloga za strah, i mozemo da se bavimo smireno diplomatijom.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:32 26.05.2014

Re: zato pozvati Papu Franju?

8c_competizione
licno misljenje je da je ovo prvi Papa koji je malko drugaciji od ostalih, svojim svakodnevnim ponasanjem to dokazuje.

mozda je bas sada pravi trenutak da se uspostavi kontakt, objasni nasa pozicija (njemu licno pre svega) i saceka reakcija

naravno sve ovo podrzavam zbog interesa koji bi Srbija na kraju mogla imati


thnx, competezio, na razumnom stavu... inace, nevezano, ne pohvalih ti onaj inzenjerski post... i inace, ja se zayebavam dosta ovde, ali su mi dirljivi bili par stavova vas nekolicine, i to je onaj neki vajb zbog kojeg je nemoguce odreci se srbije, uprkos preovladjujucoj debilani.
barese barese 09:41 27.05.2014

Re: zato pozvati Papu Franju?

u sukobu je Frensiz, iz prve ruke info.


sad me stvarno zanima odakle tebi prva ruka







Mada ti i nije neki info. Hocu reci, to ti je u prirodi posla, svaki papa do sada izabran je bio po odredjenim pitanjima u sukobu sa Kurijom (menja se jedino koje je pitanje u odredjenom trenutku vaznije Kuriji, pa se shodno tome bira i papa ).

Formalno papa je apsolutni vladar, ali je u praksi ogranicen ljudskim resursima u Vatikanu





Kako izgleda taj sukob sa doktrinom vere na konkretnom primeru:
POPE FRANCIS REAFFIRMS VATICAN'S PUNITIVE POSITION ON US NUNS
Speculation that the new pope would reverse his predecessor's 'inquisition' is shown to be incorrect.

U.S. Nuns Crackdown At Vatican
Investigators praised the nuns' humanitarian work, but accused them of focusing too much on social justice and ignoring critical issues, such as fighting abortion.
The nuns' group rejected the Vatican findings as "flawed" and based on "unsubstantiated accusations." Some sisters had hoped for a new approach under Pope Francis, a Jesuit who has stressed mercy over morals and has made social justice issues his top priority.




Ali novom papi zato susreti idu od ruke. Po tome mi lici na Tadica
Doduse, ponekad se i simbolicne aktivnosti kose sa sopstvenim prethodnim aktivnostima na terenu:
Under Pope Francis, liberation theology comes of age
As superior of the Jesuits' Argentine province from 1973 to 1979, then-Father Jorge Mario Bergoglio discouraged politicization among his priests, especially during the military dictatorship that took power in Argentina in 1976. In the polarized atmosphere within the order, he was hardly counted as a friend of liberation theology.
hajkula1 hajkula1 12:06 27.05.2014

Re: zato pozvati Papu Franju?

Srđan Fuchs
Mislim videcemo, jos je rano, ali novi papa mi deluje kao lepsa teoloska dekoracija da bi Kurija nastavila po starom sto se tice finansijskih pitanja.


u sukobu je Frensiz, iz prve ruke info. ja licno mislim da ili ce potpasti pod uticaj i izbledeti, ili ce biti svrgnut na neprirodan nachin. inache,


Srđane, ja slično mislim kao Barese i ovako kao što si ti napisao. Jedina je razlika što se s tobom malo ne slažem oko motiva sadašnjeg pape.

Srbije radi, najbolja i najkvalitetnija mlada ekipa vladika od pre par dana je na prvoj liniji pozicija prema Vatikanu. znaci, drugari, sad vishe nema razloga za strah, i mozemo da se bavimo smireno diplomatijom.



Misliš kao u onoj poučnoj priči, nemate se čega plašiti, sve loše što je moglo da se dogodi, desilo se?

Na žalost, u SPC su primat preuzeli ekumenisti. Nemam protiv ujedinjenja hrišćana ali imam protiv nametanja katoličke doktrine i prakse, pravoslavnim vernicima.





slobodan54 slobodan54 13:13 26.05.2014

nemoguca misija

Zar ne postoji ono, zemlje u kojima nisu bili Papa i Rolling Stones ne računaju se u civilovane.
Mi smo na polovini puta, RS su bili.
Pa da pređemo i drugu polovinu.
Ja sam ZA.
Inače, nisam vernik.
hajkula1 hajkula1 14:04 26.05.2014

Re: nemoguca misija

slobodan54

Ja sam ZA.
Inače, nisam vernik.


Lepo što se ograđuješ. Inače, možda malo da zaviriš ispod površine, čisto naučno, istorijski, pa da probaš da razumeš vernike?
oskar-z-wild oskar-z-wild 17:16 26.05.2014

Re: nemoguca misija


Lepo što se ograđuješ. Inače, možda malo da zaviriš ispod površine, čisto naučno, istorijski, pa da probaš da razumeš vernike?


Лакше је разумети вернике него Чисту Безгрешну Ирационалност ајкула. ЧБИ
G.Cross G.Cross 14:43 27.05.2014

Papa Franja poljubio ruke vaseljenskom pat

Nisam siguran sta ovo znaci. Koju poruku Franci hoce da posalje?

barese barese 15:05 27.05.2014

Re: Papa Franja poljubio ruke vaseljenskom pat

Kao simbol i slikanje - zelja za ekumenizmom.
Prakticno - nista novo (Rim i vaseljenska patrijarsija ni dosad nisu bili u losim odnosima, a svaki dalji razgovor se zaustavlja kod priznavanja pape)


Na veliki cetvrtak je ukljucio i zene u ritual. Lepo, isto smo dobili simbol i slikanje.
Prakticno, za zene u katolickoj crkvi - nista novo.
nim_opet nim_opet 16:11 27.05.2014

Generalno me ni ovaj, ni prethodni...

Papa nesto ne interesuje kao "duhovni itstaijaznam vodja", i ogradjujem se od svog tog (sireg od papskog) magicnog misljenja, ali ono sto ja vidim, ne samo sa ovim, je jedna ziva crkva koja evoluira, razvija se i menja, u odnosu na nekoliko drugih tradicija koje to ne znaju, ili nece da rade. Posto su potrosaci (a ne znam zasto ne bih koristio taj pojam), poznati po tome da menjaju zahteve i potrebe, koji proizvodjac, tj. brend ce imati vise uspeha - onaj koji udovoljava tim zahtevima, ili onaj koji to ne radi?
tasadebeli tasadebeli 23:59 27.05.2014

И после Смиљка, Смиљко (Шагољ)

"Драги гледаоци, у посјет Србији ће доћ' рара... Опростите, папа... Ово је латин'ца, ово ћу вратит' лектору!"


Овај... Питам чисто онако, интересантан сам чути процене...

Шта мислите, у случају посете папе Србији (који би дошао искључиво на позив СПЦ како сам схватио), колики би проценат верника СПЦ и у земљи и у дијаспори (не треба занемарити ни тај важан детаљ - који дају неки новац СПЦ јер им парох долази у кућу да свети водицу пред славу, Ускрс, јер крштавају децу у храмовима СПЦ, венчавају се, сахрањују своје најближе уз опела итд.) окренуло леђа тој СПЦ?

Хоћу да кажем, много тога зависи од те процене колики би то број верника био...

Колико знам, СПЦ не добија никакву новчану апанажу од државе (барем не званично) попут неких других НВО... Ако би тај проценат верника који би се окренули од СПЦ био велики, од чега ће онда живети та свештена лица, почев од оних теренских попова, пароха, па све до врха цркве? Могло би тада да дође и до озбиљног, озбиљног раскола...

Нисам сигуран да СПЦ сме то себи да приушти... Таман се опоравила (мислим на број верника, шта год ко подразумевао под тим) после 50 година празних храмова, ДБ-овских интрига и кадрирања у врху цркве, раскола са СПЦ у САД-у итд. У случају да велики број верника због претераног зближавања са римокатоличком црквом окрене леђа СПЦ, то би за СПЦ било горе него 1945.

Можда у врху СПЦ и постоји добра воља за долазак папе, али на нижим нивоима... Хм...

Већ чујем свакојаке коментаре, и од свештених лица и од верника, поводом овог сусрета папе и васељенског патријарха у Јерусалиму...
barese barese 09:29 28.05.2014

Re: И после Смиљка, Смиљко (Шагољ)

Већ чујем свакојаке коментаре, и од свештених лица и од верника, поводом овог сусрета папе и васељенског патријарха у Јерусалиму...


pa ti susreti i nisu nesto novo, jedino zbog Jerusalima, ali i dosad su bili u dobrim odnosima





mnogo buke ni oko cega

to se mora priznati svakoj od crkava, a pogotovu novom papi, znaju da naprave spektakl ni od cega

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:12 28.05.2014

Re: И после Смиљка, Смиљко (Шагољ)

Шта мислите, у случају посете папе Србији (који би дошао искључиво на позив СПЦ како сам схватио), колики би проценат верника СПЦ и у земљи и у дијаспори (не треба занемарити ни тај важан детаљ - који дају неки новац СПЦ јер им парох долази у кућу да свети водицу пред славу, Ускрс, јер крштавају децу у храмовима СПЦ, венчавају се, сахрањују своје најближе уз опела итд.) окренуло леђа тој СПЦ?


A šta zoveš okretanjem leđa crkvi?

Ako su to oni koji bi prestali da krštavaju decu, da se venčavaju, da slave slavu i pri tom svete vodicu....., mislim da bi broj takvih bio veoma mali.
Broj onih koji ne odobrava tu posetu je daleko veći ali ne verujem da bi oni prestalio da praktikuju ono što već praktikuju.

Podela između pristalica i pobornika papine posete je izraženija u vrhu crkve nego među vernicima, i tu su moguća veća trvenja.
Da li bi se vrh crkve podelio pa tako izazvao i podelu među vernicima teško je znati ali mi se čini da su male šanse za to.

Ne razuem ja to insistiranje da dođe papa. Kao sad je to neka mnogo važna stvar da li će papa doći ili neće.



barese barese 21:27 28.05.2014

Re: И после Смиљка, Смиљко (Шагољ)

Ne razuem ja to insistiranje da dođe papa. Kao sad je to neka mnogo važna stvar da li će papa doći ili neće.


1999. je bio u Rumuniji, 2002. u Bugarskoj, a pre dve godine na Kubi.

Pa kao jos jedino kod Rusa i kod nas nije bio, pa je onda njima vazno da se kaze da je svuda bio, a nasima je kao vazno da se inatimo na glupostima.
hajkula1 hajkula1 22:32 28.05.2014

Re: И после Смиљка, Смиљко (Шагољ)

Ako su to oni koji bi prestali da krštavaju decu, da se venčavaju, da slave slavu i pri tom svete vodicu....., mislim da bi broj takvih bio veoma mali.



Mnogi će se okrenuti zilotima.
G.Cross G.Cross 10:46 28.05.2014

Prema svecu i tropar

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana