Kultura| Ljubav| Ljudska prava| Roditeljstvo| Sex

Žalila se neka nacional-šovinistička moralna gromada

krkar RSS / 29.08.2015. u 15:32

ljubo-cupic.jpg

Milosti ne tražim niti bih vam je dao!

Nisam siguran koja se pantljičara žalila, Orbanova ili Koštunicina (isti qrc - iskompleksirani šoveni i jedan i drugi).

Skrinšotove ste videli. Idemo dalje.

Ne, niko iz uredništva nije imao herék da me obavesti što su obrisali. Valjda računaju da diskreciono pravo podrazumeva i pravo da budeš nevaspitan i bahat. Ni to me nekako ne čudi.

EDIT: Taman minut-dva pre nego što sam postavio ovaj blog javila mi se naša svemoćna Blogourednica i rekla da je ona obrisala. Njenu poruku video sam tek pošto sam postavio ovaj blog. Bez obzira na sve, hvala joj što ipak zna za red. Stvarno bi me iznenadilo i razočaralo da je blog obrisala bez komentara.

A i drago mi je da još postoji, odavno sam se već bio zabrinuo!!!



Komentari (395)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

urbana_gerila urbana_gerila 15:37 29.08.2015

ljubo



jbg, svi dižu tuki na nas krkare, ajd imaj kohones pa obriši dragana j. vučićevića koji se ovde oglašava kao nebojsa krstic.
krkar krkar 15:40 29.08.2015

Re: ljubo

I Rade

urbana_gerila urbana_gerila 15:44 29.08.2015

Re: ljubo

krkar
I Rade


i stjepan/stevan


krkar krkar 15:47 29.08.2015

Re: ljubo

i stjepan/stevan


Eh, kad sad krenu četnici svoje narodne heroje i otpornike da postiraju!!!
grmfrm grmfrm 15:48 29.08.2015

Re: ljubo

Samo napred
grmfrm grmfrm 15:50 29.08.2015

Re: ljubo


Eh, kad sad krenu četnici svoje narodne heroje i otpornike da postiraju!!!


http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2015&mm=08&dd=29&nav_category=167&nav_id=1032621

Ma mi smo najgori, jel da?
krkar krkar 15:50 29.08.2015

Re: ljubo

dragana j. vučićevića koji se ovde oglašava kao nebojsa krstic.


Vučićević je pošteniji, on nikad nije tvrdio da nije što jeste. Aleksa Žunić našeg doba, verujem da ima i zvanična tarifa objavljena.
krkar krkar 15:52 29.08.2015

Re: ljubo

Ma mi smo najgori, jel da?


Za sada jeste, vama je Draža rehabilitovan.

Pa kad oni uvedu Za Dom Spremni - vi Hrvatima odmah uvedite trake oko ruke. Ili im otkinite jedno uvo, te trake umeju da se zagube a i frka ako se nosi jakna ili kaput.

Pa je onda na njima red i tako napred... radite ono što najbolje znate.


urbana_gerila urbana_gerila 15:59 29.08.2015

Re: ljubo

krkar
i stjepan/stevan


Eh, kad sad krenu četnici svoje narodne heroje i otpornike da postiraju!!!



deda i deda-ujak su mi bili četnici - ali pre I balkanskog rata, pa ne znam da li domaćini ovdašnji to priznaju...
grmfrm grmfrm 15:59 29.08.2015

Re: ljubo

Za sada jeste, vama je Draža rehabilitovan.

Pa kad oni uvedu Za Dom Spremni - vi Hrvatima odmah uvedite trake oko ruke. Ili im otkinite jedno uvo, te trake umeju da se zagube a i frka ako se nosi jakna ili kaput.

Pa je onda na njima red i tako napred... radite ono što najbolje znate.


Kome to nama?

Ti si znaci commie pig?
petronijevic001 petronijevic001 16:05 29.08.2015

Re: ljubo

krkar
Ma mi smo najgori, jel da?


Za sada jeste, vama je Draža rehabilitovan.

Pa kad oni uvedu Za Dom Spremni - vi Hrvatima odmah uvedite trake oko ruke. Ili im otkinite jedno uvo, te trake umeju da se zagube a i frka ako se nosi jakna ili kaput.

Pa je onda na njima red i tako napred... radite ono što najbolje znate.




Дража нам је увек био у срцу, са или без рехабилитације.
urbana_gerila urbana_gerila 16:06 29.08.2015

Re: ljubo

krkar
dragana j. vučićevića koji se ovde oglašava kao nebojsa krstic.


Vučićević je pošteniji, on nikad nije tvrdio da nije što jeste. Aleksa Žunić našeg doba, verujem da ima i zvanična tarifa objavljena.



nakačih, ipak, gore dobrog arsena, sve u frci za koju će od njegovih pesama nebojsa krstic ustvrditi da ju je on napisao.
krkar krkar 16:11 29.08.2015

Re: ljubo

sve u frci za koju će od njegovih pesama nebojsa krstic ustvrditi da ju je on napisao.


urbana_gerila urbana_gerila 16:17 29.08.2015

Re: ljubo

krkar
sve u frci za koju će od njegovih pesama nebojsa krstic ustvrditi da ju je on napisao.




vlada divljan slučaj...
inco inco 17:01 29.08.2015

Re: ljubo

petronijevic001
Дража нам је увек био у срцу, са или без рехабилитације.


Pa što onda prekopaše pola Ade da ga nađedu? Trebalo je samo da vam čeprknu po srdašcima i da ga o'ma nađu. A ako bi već čeprkali mogli bi i da malo zakopaju severnije da vam razreše i mnoge druge probleme.
petronijevic001 petronijevic001 17:21 29.08.2015

Re: ljubo

inco

Pa što onda prekopaše pola Ade da ga nađedu? Trebalo je samo da vam čeprknu po srdašcima i da ga o'ma nađu. A ako bi već čeprkali mogli bi i da malo zakopaju severnije da vam razreše i mnoge druge probleme.

Нису могли да нађу Дражине посмртне остатке, јер су занемарили једну општепознату чињеницу :Жив је Дража, умро није.
berman berman 21:09 29.08.2015

Re: ljubo

krkar
i stjepan/stevan


Eh, kad sad krenu četnici svoje narodne heroje i otpornike da postiraju!!!

jamačno jedan od najuljudnijih pokreta protiv fašizma u hrvatskoj, mučenici ubijeni od ustaške ruke niko ne spominje u srbiji i dok srbi slave kojekakve partizane iz " republike šumske" koji su u bradnu dlaku isti ko i njihova djeca 91. dvojica autentničnih hrvatskih boraca protiv fašizma, uredno obrijanih, pino silvestre i bjele čarape ( hugo boss, nego kako ) umjesto smrdljivih opanaka .. gastronomski znalci i štovatelji mitteleuropskih delicija na kakvim su odrasli u rodnom kraju prezreni su i opljuvani od gibaničara i janjičara.. dame i gospodo autentični i najpotpuniji antifašistički ustanici ( kulturni , sa prosim lepo i kezet csokolom ophođenju prema damama )upoznajte
dr Mladena Lorkovića i krilnika Antu Vokića ) koji danas imaju ulicu u antifašističkoj federaciji BiH , dočim grkopravoslavni fašisti u "republici šumskoj unatoč zahtjevima hrvatskog puka odbijaju antifašistički spomen na vitezove.

javascript:;

javascript:;
qqriq qqriq 22:49 29.08.2015

Re: ljubo

Aleksa Žunić našeg doba, verujem da ima i zvanična tarifa objavljena.


makemyday makemyday 09:03 30.08.2015

Re: ljubo

jbg, svi dižu tuki na nas krkare, ajd imaj kohones pa obriši dragana j. vučićevića koji se ovde oglašava kao nebojsa krstic.

A jel bilo nekog "objašnjenja" za brisanje?
michiganac michiganac 09:48 30.08.2015

Re: Uvokic & Ulorkovic

Prosto ne mogu da vjerujem da je ovaj gore dopis jedini ostao bez odgovora na blogu samozvanog antifasiste Krkara!

Kakav masovni izljev U-fekalija, nepatvorenog snobizma i kranjeg licemjernog cinizma!

Dopis u stilu onog koji je onomad rekao da je HR (aka NDH) 2x izvojevala pobjedu u WW2: -prvi put onda kada se '41-'44 "oslobodila" vecine svojih sugradjana "sumske provenijencije", "smrdljivih opanaka" i druge vjeroispovijesti, a drugi put onda kad se nastojala prikloniti Titu i partiji (iliti 'saveznicima') sto joj je na kraju i poslo za rukom..


UVokic:
U vrijeme proglašenja NDH djelovao u domovinskom ustaškom pokretu u Zagrebu; 11. travnja 1941. naredbom Slavka Kvaternika imenovan je u Ustaški nadzorni stožer, čiji je zadatak bio da "vodi postojeće ustaške borbene formacije, formira i izgrađuje daljnje formacije". Ubrzo, iste, 1941. upućen za ravnatelja željeznica u Sarajevo; organizator je i zapovjednik Ustaških prometnih zdrugova, te kao suradnik Jure Francetića sudjeluje u osnivanju CRNE LEGIJE.

ULorkovic:
U mladosti aktivan pristalica Hrvatske stranke prava. Studirao je pravo u Zagrebu, Insbruku i Berlinu. Još u to vrijeme postaje bliski suradnik Ante Pavelića i predstavnik ustaškog pokreta za Nemačku, a zatim i za sve evropske zemlje osim Italije. Ustašku zakletvu položio je 1934.

U aprilu 1943. bio je umiješan u aferu oko krijumčarenja zlata, zbog koje je šef njegovog kabineta Ivo Kolak osuđen na smrt.


Cijeg zlata da pitam?!? Nesrecnika koji su skoncali u Jasenovcu, ne?? Zlata na kom su potom uzivali mitteleUropske delicije??




I zivjeli su po zakletvi do kraja! Stiglo ih je zasluzeno, makar i od sopstvene ruke!


(Antifasisticka) Srbijo ovog bloga na celu sa vajnim Krkarom SRAMI SE!!
berman berman 12:35 30.08.2015

eUroatlanski integratori vokic & lorkovic

(Antifasisticka) Srbijo ovog bloga na celu sa vajnim Krkarom SRAMI SE!!

Prosim ljepo miliostivi Mičigenc ,nemojte se srdit
Pa utota Vokić Lorković največi je autentični hrvatski antifašistički ustanak nezagađen jugokomunizmom i srbočetnikima. Bogme što je rano propal kriv je loš cvićek "k Žnjidaršiću" a jamačno i bezodvlačno privukao bi sebi ne samo Mačekovce i Hrvatsko muhamedasko cvijeće koje je činilo 40% NDH vojnice nego moguće i mnoge zabludjele hrvatske komuniste hebrangovce, ili kao onaj Vladimir koji je zbog dečka pobjegao u partizane .ako mi ne vjerujete da su to bili antikomunisti dovoljnoo je da posjetite međumrežne postaje e-novine ,peščanik i slične , iako se radi o jugokomunistima , ali moram reči poštenim jugokomunistima koji priznaju da su največi fašisti,kako oni iz republike "šumske", tako i četniki i onaj Jovanović u Londonu rodonačelnik neoliberalnog fašizma ( a danas znamo da je neoliberalni fašizam protivnik svega i kriv za sve).Ti pošteni urbanosalonski jugokomunisti ( pino silvestre poslje brijanja ,baš onako Lorkovićevski) kao i krilnik Vokić gaje pune simpatije za ne samo zabrađene muhamedance nego budimo rodno korektni i zabrađene muhamedankinje . Eto.čak su se slikali onako euroatlanski sa njima ,nakon ručka o trošku promidžbenog ureda kako to i danas čine borkinje protiv fašizma.Prosim vas gospon mićigenac , poglejte malo bolje , pa taj ustanak Vokić ,Lorković , koji bi jamačno digao cijelu gostijonicu "k žnjidaršiću " na noge , samo da su glasnije pričeli bio je nepatvoreni hrvatski antifašistički ustanak i protimba Poglavnikovoj samovolji( pa ni Lorkoviču nije isplatio terenski). na tim vrijednostima priznali vi to ili ne, niknula je moderna hrvatska antifašističkoeuroatlanska demokracija
I nemojte, prosim vas ljepo, zvati antifašistima saradnike okupatora , samo zato što su ih njemci streljali, red se mora znati ,kaj ne?
freehand freehand 12:38 30.08.2015

Re: eUroatlanski integratori vokic & lorkovic

berman
(Antifasisticka) Srbijo ovog bloga na celu sa vajnim Krkarom SRAMI SE!!

Prosim ljepo miliostivi Mičigenc ,nemojte se srdit
Pa utota Vokić Lorković največi je autentični hrvatski antifašistički ustanak nezagađen jugokomunizmom i srbočetnikima. Bogme što je rano propal kriv je loš cvićek "k Žnjidaršiću" a jamačno i bezodvlačno privukao bi sebi ne samo Mačekovce i Hrvatsko muhamedasko cvijeće koje je činilo 40% NDH vojnice nego moguće i mnoge zabludjele hrvatske komuniste hebrangovce, ili kao onaj Vladimir koji je zbog dečka pobjegao u partizane .ako mi ne vjerujete da su to bili antikomunisti dovoljnoo je da posjetite međumrežne postaje e-novine ,peščanik i slične , iako se radi o jugokomunistima , ali moram reči poštenim jugokomunistima koji priznaju da su največi fašisti,kako oni iz republike "šumske", tako i četniki i onaj Jovanović u Londonu rodonačelnik neoliberalnog fašizma ( a danas znamo da je neoliberalni fašizam protivnik svega i kriv za sve).Ti pošteni urbanosalonski jugokomunisti ( pino silvestre poslje brijanja ,baš onako Lorkovićevski) kao i krilnik Vokić gaje pune simpatije za ne samo zabrađene muhamedance nego budimo rodno korektni i zabrađene muhamedankinje . Eto.čak su se slikali onako euroatlanski sa njima ,nakon ručka o trošku promidžbenog ureda kako to i danas čine borkinje protiv fašizma.Prosim vas gospon mićigenac , poglejte malo bolje , pa taj ustanak Vokić ,Lorković , koji bi jamačno digao cijelu gostijonicu "k žnjidaršiću " na noge , samo da su glasnije pričeli bio je nepatvoreni hrvatski antifašistički ustanak i protimba Poglavnikovoj samovolji( pa ni Lorkoviču nije isplatio terenski). na tim vrijednostima priznali vi to ili ne, niknula je moderna hrvatska antifašističkoeuroatlanska demokracija
I nemojte, prosim vas ljepo, zvati antifašistima saradnike okupatora , samo zato što su ih njemci streljali, red se mora znati ,kaj ne?

Nači, sad i Duždeva palača na lektriku svijetli?
michiganac michiganac 13:34 30.08.2015

Re: eUroatlanski integratori vokic & lorkovic

Gospo'n berman,

"antifasizam" doticnih krilnika se najautenticnije ogledao u njihovom liku i zaslugama na terenu do famozne "urote" '44, poradi kojih su i dogurali do 'krilnih' mjesta poglavnikovog puka.

Ali vi tako ocito i s bezmjernim cinizmom prenebregavate sve te cinjenice..

Postoje indicije da je i sam Poglavnik uistinu bio upućen u urotu, no kad je saznao da su Saveznici odustali od iskrcavanja na Balkanu, odustao je od urote, te uništio urotnike kako Nijemci ne bi ništa doznali. Druga je teorija, premda ne isključuje prvu, da je Pavelić znao za urotu od samog početka, ali je pogubio urotnike da se ne bi morao odreći vlasti. Naime, postoje indicije da su Vokić i Lorković uputili Pavelića u urotu, te bi on u ključnom trenutku napustio zemlju i odrekao se vlasti, što je on navodno i prihvatio, sve dok časnici Gestapo-a u NDH nisu saznali za urotu i naredili Paveliću da uništi urotnike


Znate, mnogi lukaviji Vermahtovci su nastojali i fireru u svojoj sumanutoj kampanji da otvore oci, ali ih to nimalo ne amnestira krvavih djela koja su pocinili i stavova sa kojim su se prethodno poistovjetili.

Toliko o 'tajnoj uroti' i vasim mitteleUropskim delicijama papanim zlatnim zlicama gusto natopljenim nevinom crvenom tecnoscu.

berman

I nemojte, prosim vas ljepo, zvati antifašistima saradnike okupatora , samo zato što su ih njemci streljali, red se mora znati ,kaj ne?


A ovim ciljate na one iz Kragujevca, ne??
freehand freehand 13:53 30.08.2015

Re: eUroatlanski integratori vokic & lorkovic

A ovim ciljate na one iz Kragujevca, ne??

Dabre, imaš standardnu šumadijsku ijekavicu.



Ama zajebava te Bajt, ironiše, pobogu! Dvaput lupio bućkalom i čeka...
michiganac michiganac 14:33 30.08.2015

Re: eUroatlanski integratori vokic & lorkovic

freehand
A ovim ciljate na one iz Kragujevca, ne??

Dabre, imaš standardnu šumadijsku ijekavicu.



Ama zajebava te Bajt, ironiše, pobogu! Dvaput lupio bućkalom i čeka...


S oprostenjem, ali sta je to "standardna sumadijska ijekavica"?! Ja nisam ovde najredovniji pa ne znam ni ko je izvjesni 'Bajt'?!?

Ciljate na nekog s drugim nikom ciji je alter-ego doticni gos'n 'berman', ili ciljate jos i na to da sam i sam iz Sumadije??

Za ovo posljednje grdno se varate. Iz omrazene "sumske" itekako!

I vrlo, vrrrlo sam osjetljiv na pomene doticnih i sl. gospon'a sa gornjih ilustracija cija djela su ostavila traga i na mojim precima.. (te stoga nekad i ne umijem da prepoznam ironiju ako je ista u pitanju, ako me shvatate naravno)
freehand freehand 14:36 30.08.2015

Re: eUroatlanski integratori vokic & lorkovic

Ciljate na nekog s drugim nikom ciji je alter-ego doticni gos'n 'berman', ili ciljate jos i na to da sam i sam iz Sumadije??

Objašnjavam ti nick, i pokušavam da ti kažem da je u pitanju teška ironija.
No uvek nešto novo da se vidi i nauči. :)

Bermanov doisje
michiganac michiganac 14:52 30.08.2015

Re: eUroatlanski integratori vokic & lorkovic

Zahvaljujem, nije mi do sad bio poznat ni 'dosije' A. Bajta, ni sam autor.

U mladim sam godinama jos, vremena ispred sebe sasvim dovoljno, te stoga nemojte mi odmah zamjerite na nepoznavanju pojedinih stvari!
berman berman 15:05 30.08.2015

Re: eUroatlanski integratori vokic & lorkovic


A ovim ciljate na one iz Kragujevca, ne??

Ne.. ciljam na to kad je pod budnim okom drugova Dolanca, Miškovića (onog iz okoline Briona ) i drugih hrvatskih sluga Jugokomunističkog beogradskog režima sprečeno da velikosrbočetnički kadar u hegemonističkoj srpskoj partiji podigne spomen ploču od Njemaca streljanim slugma okupatora. Gdje to ima da se dižu table saradnicima okupatora .. no o tome oberst Schwarzehose sigurno više zna, njega je Lorković ionako stvorio a sad je čuvar ideja Lorković-Luburić-Bruno Bušić Tuđman ,, sintetiziranoj su sveudi vrhunaravnom djelu dr Franje tuđmana u kom je on razotkrio četnički fašizam crvene žute i ine vragove te pomirbu svih agentura KOSa i UDBE ma gdje god promicali ustaške ideje
berman berman 15:16 30.08.2015

Re: eUroatlanski integratori vokic & lorkovic


Ama zajebava te Bajt, ironiše, pobogu! Dvaput lupio bućkalom i čeka...

kakvo zajebavanje
pa puč Vokić Lorković je najkomplleksnija antifašistička akcija hrvatske političke misli u WWII ,koja nije trebala biti plačena krvi srpske naive.
jebiga al su malo više popili pa ih je kelner druko poglavnikovom tjelesnom zdrugu ... al nema veze te ideje nisu mrtve možete ih uvijek nać u beogradskom ngo sektoru i sarajevskoj nadnacionalnoj mediskoj promidžbi ,, takozvanim nadrinacional-socijalistima ,jerbo stvaraju novu nadrinaciju bosanaca ono jedan narod jedna nezavisna država bosna ,jedan avdo avazovski još im samo fali "Za bosanski dom sppremni".. vidite koliko je duboka i sveobuhvaatna bila antifšistička pobuna Vokić Lorkovć.. pogledajte FTV i tu su
michiganac michiganac 16:23 30.08.2015

Re: eUroatlanski integratori vokic & lorkovic

berman

A ovim ciljate na one iz Kragujevca, ne??

Ne.. ciljam na to kad je pod budnim okom drugova Dolanca, Miškovića (onog iz okoline Briona ) i drugih hrvatskih sluga Jugokomunističkog beogradskog režima sprečeno da velikosrbočetnički kadar u hegemonističkoj srpskoj partiji podigne spomen ploču od Njemaca streljanim slugma okupatora. Gdje to ima da se dižu table saradnicima okupatora .. no o tome oberst Schwarzehose sigurno više zna, njega je Lorković ionako stvorio a sad je čuvar ideja Lorković-Luburić-Bruno Bušić Tuđman ,, sintetiziranoj su sveudi vrhunaravnom djelu dr Franje tuđmana u kom je on razotkrio četnički fašizam crvene žute i ine vragove te pomirbu svih agentura KOSa i UDBE ma gdje god promicali ustaške ideje


Mislite na ove hrvatske drugove i sluge velikokomunosrboćetnićkog hegemonistickog rezima, i na ovu ili neku slicnu priliku otkrivanja spomenika iliti razotkrivanja fasizma i inih vragova??



Ta oprostite gospo'n, ali vama se nesto doista temeljito muti u percepciji nedavne proslosti i stvarnosti..
freehand freehand 00:10 31.08.2015

Re: eUroatlanski integratori vokic & lorkovic

Zahvaljujem, nije mi do sad bio poznat ni 'dosije' A. Bajta, ni sam autor.

Ma nema veze, bitno da se pet genijalaca našlo da podrži.
krkar krkar 00:17 31.08.2015

Re: eUroatlanski integratori vokic & lorkovic

Re: eUroatlanski integratori vokic & lorkovic


Čisto da obavestim cenjeno blogopučanstvo da sam banovao tri govneta fašistička

Berman
petronijevic001
michiganac

Do sada sam stigao do trojice a možda bude još koji dok sve pročitam. Pa neće da može na mom blogu da se proseravate! Serite gde ste navikli kad već ne umete u rupu.

Ne mož' čovek ni kod drugara u vikendicu da ode na dan i po na nevegetarijanske specijalitete ispod sača (majstorski)!
schifffahrt schifffahrt 09:32 02.09.2015

Re: ljubo

Salata od reči.
ozdrljic ozdrljic 15:40 29.08.2015

ma..

To mora da je bio onaj Ustasa, Toma Petronijevic. Jbt, sta se sve radi u nasem Srbistanu-neprejebivo.
Pregledaj, odustani, pa jopet pregledaj ... ma kaze moja Munira da objavim.
Das, was hier passiert, ist nicht mehr normal!
petronijevic001 petronijevic001 15:43 29.08.2015

Re: ma..

Нема никаквих скриншотова.
krkar krkar 15:47 29.08.2015

Re: ma..

To mora da je bio onaj Ustasa, Toma Petronijevic


Od ustaše do četnika sasvim mali korak.

A kad se trguje naftom, recimo, onda mogu i gaće da se skinu.
krkar krkar 15:49 29.08.2015

Re: ma..

ема никаквих скриншотова.


Ajde! Zovi Službu, pa kakav je to način!
not2old2rock not2old2rock 15:53 29.08.2015

Re: ma..

krkar

Od ustaše do četnika sasvim mali korak.



Pisao si razne gluposti, ali ovu ćeš teško premašiti.
petronijevic001 petronijevic001 15:56 29.08.2015

Re:

Сада је неко четник/усташа јер није одушевљен непостојећим и измишљеним предлогом Повереника за равноправност.

Што сте такви расисти, само слике из НОБ балканских народа.Дајте неку слику о антифашистичкој борби наших братских арапских народа.

petronijevic001 petronijevic001 15:57 29.08.2015

Re: ma..

krkar
ема никаквих скриншотова.


Ajde! Zovi Službu, pa kakav je to način!

Обратићу се Повереници за равноправност.
grmfrm grmfrm 16:02 29.08.2015

Re: ma..

Pisao si razne gluposti, ali ovu ćeš teško premašiti.


Nemoj dva put da kazes, glupost nema granice. Kada je mogla Sonja Biserko imace i ovaj jos bisera.
petronijevic001 petronijevic001 16:14 29.08.2015

Re: ma..

Виктор Орбан је једна људина, каква се ретко рађа.
krkar krkar 16:19 29.08.2015

Re: ma..

Виктор Орбан је једна људина, каква се ретко рађа.


Ne rađa se to. To se, kao i Voja Koštunica, od govana pravi.
petronijevic001 petronijevic001 16:30 29.08.2015

Re: ma..

Milosti ne tražim niti bih vam je dao!


Ја сам уверен да би Кркар, да је рођен у право време, до Берлина стигао(са солидном qwerty тастатуром), он би сам растурио све те нацистичке и фашистичке фаланге.

krkar krkar 16:34 29.08.2015

Re: ma..

до Берлина стигао


A ja sam uveren da ti ne bi ni do Loznice.

1992. kad su uvedene sankcije a Vojislav Principijelni po prvi put pocepao antimiloševićevsku opoziciju nudio sam opkladu sestrama Petrović (i bilo kome iz DSS-a) da ću da parkiram cisternu goriva u Temišvar i dam ključeve Voji Koštunici. Ako cela stranka uspe da cisternu dotera do Beograda za 7 dana - ja ću da je popijem.

Kiselo su se smejali ali niko da prihvati. Znate vi najbolje kakvi ste i koliko ste sposobni.

Ali patike i ambasade - e to vam ide.
petronijevic001 petronijevic001 16:41 29.08.2015

Re: ma..

Какав Коштуница и какви бакрачи.Зар ми овде не расправљамо о судбоносном сучељавању фашиста и антифашиста, ко ће коме милост дати, ко је кога вешао итд.
ozdrljic ozdrljic 16:44 29.08.2015

Re: ma..

Зар ми овде не расправљамо о судбоносном сучељавању фашиста и антифашиста

Hallo Papak, dje nestade prethodni blog?
petronijevic001 petronijevic001 16:54 29.08.2015

Re: ma..



Ево једне слике нашег вољеног министра војног у Влади Краљевине Југолавије, специјално за Кркара.
emsiemsi emsiemsi 17:25 29.08.2015

Re: ma..

krkar
Виктор Орбан је једна људина, каква се ретко рађа.


Ne rađa se to. To se, kao i Voja Koštunica, od govana pravi.

Немам појма о чему се ради у овом б(р)логу, али --- Туњавог ми не дирај !
Од блата ћете га правити.
Успут --- комуњаре (што би реко Срђан Фукс - комике) никако не могу да му опросте што их се гадио.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:46 29.08.2015

Re: ma..

emsiemsi

али --- Туњавог ми не дирај !
Од блата ћете га правити.
Успут --- комуњаре (што би реко Срђан Фукс - комике) никако не могу да му опросте што их се гадио.


kada sam se našao već u istoj sekvenci sa našim renomiranim frikelama željeo bih da iskoristim tren i pohvalim acu i biju za rad na dekriminalizaciji gandže. cena jeste velika - ne sme organizacija pričati negativno o aci u bilo kom kontekstu, ali dobijamo legalizaciju dela biljke.
anonymous anonymous 16:48 29.08.2015

Milosti ne tražim .....

EDIT: Taman minut-dva pre nego što sam postavio ovaj blog javila mi se naša svemoćna Blogourednica i rekla da je ona obrisala. Njenu poruku video sam tek pošto sam postavio ovaj blog. Bez obzira na sve, hvala joj što ipak zna za red. Stvarno bi me iznenadilo i razočaralo da je blog obrisala bez komentara.

A i drago mi je da još postoji, odavno sam se već bio zabrinuo!!!



.... A meni se nije javila .....


....kada mi je zabranila pristup Krletovom blogu , jednostavno zbog toga što sam se usudio da ustvrdim da i nije tako odličan,kako to tvrde neki blogeri.


Valjda zato što sam ukazao na to, da ideje ne mogu da se eksproprišu , niti iz čvora da se izađe, već eventualno razveže .

Zato što sam se usudio da tvrdim da su mu formulacije nejasne,neprikladne i nesuvisle.


Bez ikakve lične uvrede , kakve obično prate njegovo pisanje i izražavanje , tipa glupane , tupane.......


Ali,.... i to je demokratija , .....u rukama onih koji imaju tu vrstu moći da ti je dozvole ili oduzmu.


.....A mi se bavimo komunizmom SSSR-a .......
anonymous anonymous 17:24 29.08.2015

Re: Milosti ne tražim .....

.... A meni se nije javila .....




.....Možda i grešim...

Možda to i nije bila blogourednica .... već gromada Krstić - lično !

Vidim da je u međuvremenu formulaciju "izbor Hrvatske kao destinaciju " posle moje intervencije zamenio adekvatnom "Izbor Hrvatske za destinaciju "

Rečenicu "Mogućnost da dođe do vanrednih izbora niko u opoziciji nije dečekao uz osmeh." nije izmenio, jer nisam imao vremena da mu ukažem i na nju.

Mogućnost ne može da se dočeka, ona uvek postoji ....po sebi .

... Ono što je verovatno hteo da kaže je sledeće : Najavu vanrednih izbora niko u opoziciji nije dečekao uz osmeh.

.......

S obzirom da ne mogu da mu se obratim na njegovom blogu , molim Krkara da mi dopusti .........

Krstiću , uzmi me za lektora ......možda ti rečenice i dobiju neko značenje....

Nakon toga ...možda ....ali samo .....možda .....budu mogli da ti kažu ....da ti je blog dobar....


qqriq qqriq 23:00 29.08.2015

Re: Milosti ne tražim .....

S obzirom da ne mogu da mu se obratim na njegovom blogu , molim Krkara da mi dopusti .........

Krstiću , uzmi me za lektora ......možda ti rečenice i dobiju neko značenje....




ha, tek sad vidim!
ko zna ko još nego se stidi da kaže da je izbrisan
momentalno.

tasadebeli tasadebeli 17:02 29.08.2015

Ја не умем, тиме се лингвистика не бави...

Можда уме неко други?

Мис'им, да крене да качи скриншотове укинутог Кркаревог поста са све коментарима као што то би учињено са оним Јаковљевићевим постом?

Чисто онако, правде ради (јер "правда ће победити"! )... И зарад слободе говора (јер "да ли ће слобода умети да пева као што су сужњи певали о њој" )...


А и нисам ништа чуо од партизана и од четника шта мисле о Новом Блиском истоку и исцртавању неких нових граница тамо...


Мис'им, кад већ Њемци ћуту поводом ове "спонтане" миграције становништва, да чујемо макар овај домаћи башибозук шта мисли о томе...


(Мигранти, азиланти или избеглице?

Баш пре неко вече су се на Јавном сервису бавили овим лингвистичким питањем... Ја мислим да ће на крају на Јавном сервису да буде онако како ББЦ каже...)




petronijevic001 petronijevic001 17:10 29.08.2015

Re:

Војно способне избеглице/имигранти/азиланти(из Сирије) треба да бране своју државу од терориста из ИСИЛ, у јединицама великог арапског борца за слободу Башара ел Асада а не да се возикају таксијима по Србији и Мађарској.
krkar krkar 17:18 29.08.2015

Re:

Војно способне избеглице/имигранти/азиланти(из Сирије) треба да бране своју државу



Kao što ai ti "srpske države" branio tuđom krvlju? Jesi ti hvatao one jadnike i slao ih Arkanu, pizdo šoinistička i fukaro fašistička
petronijevic001 petronijevic001 17:37 29.08.2015

Re:

krkar

Kao što ai ti "srpske države" branio tuđom krvlju? Jesi ti hvatao one jadnike i slao ih Arkanu, pizdo šoinistička i fukaro fašistička


Имаш озбиљне проблеме у перцепцији и логичком закључивању.Сада није грађански рат на подручју бивше СФРЈ, нити је у току Други светски рат.

Ово што се сада дешава је нешто потпуно друго(миграције блискоисточног становништва), и није наставак грађанског рата у СФРЈ нити наставак Другог светског рата.

За наставак обрачуна са својим политичким неистомишљеницима из 90-тих, мораш наћи примерену тему, а не на свакој могућој теми просипати једне исте говнарије.

G.Cross G.Cross 17:32 29.08.2015

Svetska zavera

Evo vidis Taso da postoji Svetska zavera protiv Kridensa na ovom Blogu.

Postavismo dve pesmice i oni odmah obrisu citav Blog. A koliko vidim i ovaj ce.

Ali sto bi rekao savetnik, Dzaba ste krecili. Evo je ….


tasadebeli tasadebeli 17:58 29.08.2015

Re: Svetska zavera

G.Cross

Evo vidis Taso da postoji Svetska zavera protiv Kridensa na ovom Blogu.



Видим, Кросе... Ал' ми млади, на које никад нису рачунали, не дамо се тако лако!







П.С. -
A koliko vidim i ovaj ce.



Е, Кросе, а јел' се сећаш са радних акција ових расиста... нациста... вот евер?



G.Cross G.Cross 18:41 29.08.2015

Re: Svetska zavera

E Taso,

Nisam nikad bio na Radnoj akciji, Nisam bio nikada ni clan partije niti sam dobio drzavni stan.

Jednom recju Gubitnik.

Srecom pojavi se Sloba I otera me zemlje.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:55 29.08.2015

Re: Svetska zavera

G.Cross
Srecom pojavi se Sloba I otera me zemlje.

Какав је то парадокс: човек који је милионима учинио зло и уназадио их теби и сличнима силно је помогао.
G.Cross G.Cross 19:05 29.08.2015

Re: Svetska zavera

Predrag Brajovic
G.Cross
Srecom pojavi se Sloba I otera me zemlje.

Какав је то парадокс: човек који је милионима учинио зло и уназадио их теби и сличнима силно је помогао.


Ne znam da li se salis ili ne.

Naravno, nije mi pomogao. Pomoga sam si sam.

Ali Ono sto jest uradio, izbacio me iz "Comfort Zone".

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:20 29.08.2015

Re: Svetska zavera

Па није баш да се не шалим, али... много је људи који своје потенцијале не би, оставши, могли да остваре.
tasadebeli tasadebeli 19:22 29.08.2015

Re: Svetska zavera

G.Cross

E Taso,

Nisam nikad bio na Radnoj akciji, Nisam bio nikada ni clan partije niti sam dobio drzavni stan.



Пссст, ћути! Нисам ни ја, него морамо мало да се успијамо пред овима који данас воде главну реч у Србији, а који су деца оних што су ономад водили главну реч у Србији.


Jednom recju Gubitnik.



Јбг, од оца је остануло сину... Барем у мом случају...







Srecom pojavi se Sloba I otera me zemlje.



Е, сад смо нахебали!

Изговорио си магичну формулу на коју Кркар почиње да бљује ватру... И која учини да се Кркар и Фрихенд побратиме у цркви уз Ламброса и Крстића као сведоке...


Није Слоба за џабе био тако популаран!






Видиш да је теби и још многима у овој земљи учинио велику услугу потеравши вас одавде да не остајете на милост и немилост овој гомили постмодернистичких Слоба која је у последњих 15 година узјахала ову стару рагу звану Србија...


П.С. - Шта кажу Румуни по питању ових миграната (избеглица, азиланата)? Чули смо шта кажу Маџари, Словаци, Чеси, али не сећам се да сам чуо било шта из Румуније. Пратиш ли то?
emsiemsi emsiemsi 19:32 29.08.2015

Re: Svetska zavera

G.Cross
E Taso,

Nisam nikad bio na Radnoj akciji, Nisam bio nikada ni clan partije niti sam dobio drzavni stan.
...

Ја добио стан и исти дан га вратио.
Када сам се појавио у тзв. кадровској и рекао да враћам стан, чиновници нису могли да се саберу.
G.Cross G.Cross 20:14 29.08.2015

Re: Svetska zavera

Dje me nadje sa Sixtom…
CRUCIFY YOUR MIND



П.С. - Шта кажу Румуни по питању ових миграната (избеглица, азиланата)? Чули смо шта кажу Маџари, Словаци, Чеси, али не сећам се да сам чуо било шта из Румуније. Пратиш ли то?


Rumuni imaju kao buffer Bugare prema Grckoj.
Ali njih prca Ukraina. SVako malo NATO manevri a Rusi javljaju da okrecu rakete na njih.
Poslednjih godinu dana pod maskom borbe protiv korupcije totalno iskorenjivanje Ruskih ljudi iz vlasti.

A Breaking News je da Madzari kazu da je vozac kamiona u kome se ugusise one izbeglice Rumun; Rumuni kazu da je Madzar iz Rumunije i prepucavanje traje. Zanci nista novo.

Eto...
tasadebeli tasadebeli 20:56 29.08.2015

Re: Svetska zavera

G.Cross

A Breaking News je da Madzari kazu da je vozac kamiona u kome se ugusise one izbeglice Rumun; Rumuni kazu da je Madzar iz Rumunije i prepucavanje traje. Zanci nista novo.



Ах,те старе љубави... Стварно су као сарме, што се више подгревају, оне све лепше и лепше.

Тролензи, бите:

Иначе, ове године на Тасосу највише Румуна... Поред Срба, оф хорс... Јако добре аутомобиле возе и баш су онако... Као из Европске уније...

Додуше, стискају се малкице за паре исто као и претходних година ови остали Еуропљани што су тамо масовно долазили, Чеси, Мађари, Словаци, Пољаци, те Бугари...

Па тако убедљиво највећи трошак по кафанама на Тасосу и даље праве Срби... Јесте да нема куче за шта да нас уједе, ал' волемо да живимо, брате...


Него,


SVako malo NATO manevri a Rusi javljaju da okrecu rakete na njih.



Нама и није потребан НАТО... Ионако су циљеви тих руских ракета на само 200км од нас, па му онда то дође о истом трошку...


Идемо мало с музиком у осамдесете... Ех, то су биле године... Као створене за мување у мраку... Све по 'ладу да их не познаду... За ово што данас живимо...


krkar krkar 00:20 31.08.2015

Re: Svetska zavera

Е, сад смо нахебали!

Изговорио си магичну формулу на коју Кркар почиње да бљује ватру...


Kad nisam banovo tebe i Crossa za ovu muzaku koju ovde postirate...

izgleda da sam previše omekšao. Još ćete da krenete da kačite Danijela Popovića
antioksidant antioksidant 19:06 29.08.2015

.

kindredsubjects.blogspot.com/2012/05/fortino-samano-moments-before-his.html?m=1
myredneckself myredneckself 20:44 29.08.2015

Predah...


Cavaradossi

antioksidant
kindredsubjects.blogspot.com/2012/05/fortino-samano-moments-before-his.html?m=1


za link



L'ora e fuggita, e muoio disperato
E non ho amato mai tanto la vita!
(Cavaradossi)
G.Cross G.Cross 21:09 29.08.2015

Re: .

Идемо мало с музиком у осамдесете... Ех, то су биле године...




Nowadays it would be 58 luftballons due to some EU regulation to increase household balloon efficiency and reduce CO2 emission




Eh kad bi danas neko napravio Mix PROTIV RATA u Siriji.
Yok, napravice Migrants Aid Concert kladim se.

Mrak, Mrak totalni je mrak. Globalni.

Ali svako vreme svoje
zilikaka zilikaka 19:33 29.08.2015

48

Taman minut-dva pre nego što sam postavio ovaj blog javila mi se naša svemoćna Blogourednica i rekla da je ona obrisala. Njenu poruku video sam tek pošto sam postavio ovaj blog. Bez obzira na sve, hvala joj što ipak zna za red. Stvarno bi me iznenadilo i razočaralo da je blog obrisala bez komentara.

A i drago mi je da još postoji, odavno sam se već bio zabrinuo!!!

Eto, a vabili smo je i besplatnim reklamama - pa ništa.

Još da se pojave 05 i 06, gde bi nam bio kraj.

emsiemsi emsiemsi 19:37 29.08.2015

Re: 48

zilikaka
Taman minut-dva pre nego što sam postavio ovaj blog javila mi se naša svemoćna Blogourednica i rekla da je ona obrisala. Njenu poruku video sam tek pošto sam postavio ovaj blog. Bez obzira na sve, hvala joj što ipak zna za red. Stvarno bi me iznenadilo i razočaralo da je blog obrisala bez komentara.

A i drago mi je da još postoji, odavno sam se već bio zabrinuo!!!

Eto, a vabili smo je i besplatnim reklamama - pa ništa.

Još da se pojave 05 i 06, gde bi nam bio kraj.


Не могу да верујем да се неко радује цензорима --- јер је то једно од (мени) најодвратнијих занимања.
tasadebeli tasadebeli 08:01 30.08.2015

Re: 48

emsiemsi

Не могу да верујем да се неко радује цензорима --- јер је то једно од (мени) најодвратнијих занимања.




Јернеј Копитар је био аустријски цензор за књиге штампане на словенским језицима...




Питање за Светску заверу: Да ли је, сходно томе, Вук Стефановић Караџић био у ствари ватикански шпијун?





Нису, ћирилични мој друже и сапатниче у овој полатињеној Србији, ни сви цензори исти! Има цензора и цензора!
freehand freehand 08:06 30.08.2015

Re: 48

Нису, ћирилични мој друже и сапатниче у овој полатињеној Србији, ни сви цензори исти! Има цензора и цензора!


Naročito zato što na blogu to nisu cenzori nego redari i higijeničari. A ovo mesto prosto vapi za jednim dobrim higijeničarom.
docsumann docsumann 08:18 30.08.2015

Re: 48

freehand
Нису, ћирилични мој друже и сапатниче у овој полатињеној Србији, ни сви цензори исти! Има цензора и цензора!


Naročito zato što na blogu to nisu cenzori nego redari i higijeničari. A ovo mesto prosto vapi za jednim dobrim higijeničarom.


milisav68 milisav68 08:33 30.08.2015

Re: 48

tasadebeli
Јернеј Копитар је био аустријски цензор за књиге штампане на словенским језицима...

Питање за Светску заверу: Да ли је, сходно томе, Вук Стефановић Караџић био у ствари ватикански шпијун?

Nije, to je bila anonimus zavera, jer se Kopitar krio iza nika, a u stvarnosti se zvao Petar Kralj.

emsiemsi emsiemsi 08:39 30.08.2015

Re: 48

freehand
Нису, ћирилични мој друже и сапатниче у овој полатињеној Србији, ни сви цензори исти! Има цензора и цензора!


Naročito zato što na blogu to nisu cenzori nego redari i higijeničari. A ovo mesto prosto vapi za jednim dobrim higijeničarom.

Глупости !
Успут --- када се комесарски дух запати, нема ту назад.
Успут 2 --- знаш ти, Дебели Тасо, добро, шта сам ја мислио.
freehand freehand 08:42 30.08.2015

Re: 48

Глупости !
Успут --- када се комесарски дух запати, нема ту назад.

Gluposti ti iz glave izviru, zato ih svuda prepoznaješ.
Urednici i moderatori nisu komesari, to bi čak i ti morao da shvataš i znaš.
emsiemsi emsiemsi 08:58 30.08.2015

Re: 48

freehand
Глупости !
Успут --- када се комесарски дух запати, нема ту назад.

Gluposti ti iz glave izviru, zato ih svuda prepoznaješ.
Urednici i moderatori nisu komesari, to bi čak i ti morao da shvataš i znaš.

Рекох ја !
Но, ти, чак ни то, не можеш да схватиш.
freehand freehand 20:35 29.08.2015

Svi su tu

... samo njega nema... A kladio bih se da je gospodin Jakovljević od brisanja komentara, zatvaranja bloga za komentare, izmene naslova, brisanja svog bloga došao i do zahteva da se tuđ blog briše.
Na nagovor babe iz šljivika i bostandžije sa trotoara. Ne mogu nežne šovenske i islamofobne duše da izdrže takvu nepravdu!
Još sam uveren i da - iako ih nikad video nisam - svi imaju belu traku krzna od glave do vrha repa. I uvređeni šoven, i baba i bostandžija.
emsiemsi emsiemsi 20:37 29.08.2015

Re: Svi su tu

freehand
... samo njega nema... A kladio bih se da je gospodin Jakovljević od brisanja komentara, zatvaranja bloga za komentare, izmene naslova, brisanja svog bloga došao i do zahteva da se tuđ blog briše.
Na nagovor babe iz šljivika i bostandžije sa trotoara. Ne mogu nežne šovenske i islamofobne duše da izdrže takvu nepravdu!
A kladio bih se i da - iako ih nikad video nisam - svi imaju belu traku krzna od glave do vrha repa. I uvređeni šoven, i baba i bostandžija.

Преведи !
Какава су то кодна имема --- к'о илегалци.
Ко је баба из шљивика, ко бостанџија, а ко, пак, шовен ?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:40 29.08.2015

Re: Svi su tu

freehand
... samo njega nema... A kladio bih se da je gospodin Jakovljević od brisanja komentara, zatvaranja bloga za komentare, izmene naslova, brisanja svog bloga došao i do zahteva da se tuđ blog briše.
Na nagovor babe iz šljivika i bostandžije sa trotoara. Ne mogu nežne šovenske i islamofobne duše da izdrže takvu nepravdu!
Još sam uveren i da - iako ih nikad video nisam - svi imaju belu traku krzna od glave do vrha repa. I uvređeni šoven, i baba i bostandžija.


Ma nije to Jakovljević! To je neki veči izdajnik!




freehand freehand 20:51 29.08.2015

Re: Svi su tu

Преведи !

Na koji jezik?
freehand freehand 21:27 29.08.2015

Re: Svi su tu

Ma nije to Jakovljević! To je neki veči izdajnik!

Ne, to je baš taj Jakovljević, koji je i ranije brisao sopstvene blogove, pošto se ispostavljalo da je ladno plagirao (krao) tuđe tekstove. A kad krade tekstove zašto ne bi i državu, jel tako Danice?
emsiemsi emsiemsi 08:59 30.08.2015

Re: Svi su tu

freehand
Преведи !

Na koji jezik?

На ћирилични.
freehand freehand 09:09 30.08.2015

Re: Svi su tu

emsiemsi
freehand
Преведи !

Na koji jezik?

На ћирилични.

Nije pismo uzrok tvojim smetnjama u kogniciji.
qqriq qqriq 20:50 29.08.2015

recycle bin

Gospodin Nebojša Krstić ponovo me banovao, what else is new?
On, naš krle, dao kao intervju onim novinama i preneo komtužur na blog: mi naivno kreneli s komentarima, malo istina posustali u šerovanju, shame on us.
Ali onda, nešto oko popodneva, Krstić pored ostalog napiše i ovo:

Ja, naime, mislim da Vučić u poslednjih skoro godinu dana vodi izvanredno dobru politiku. Vodi je na racionalan, promišljen i okolnostima primeren način. Vodi upravo politiku za koju sam se ja zalagao celog života...

Pročitam ja to, dovatim tastaturu i upitam ga o kojoj to izvanrednosti govori kad se Vučić samo šlihta a uradio ništa nije, užas bre......napišem to i dodam da je i Radulović postao ministar pišući upravo za blog, tu ne dodam užas bre, i odem da spavam ( jer kao i moderacija, subotom čistim i usisavam, pa se umorila, godine me stigle a udarila ova vrućina), da bih oko pola sedam našla citat bez dela o ministru raduloviću, ali zato pretnju da ću - retardirana od 15 godina - biti bačena u kantu za otpatke u roku od famoznih 15 sekundi, ja mu, krletu, javim da je izvukao deo mog komentara i da je ČIST KRETEN.

To je ovaj blog.
Najviše me zabolelo da me feliks.krul nije uzeo u zaštitu.

edit
krlu sam, ipak, dala preporuku, znam da mu bitno, jadnom..........
blogovatelj blogovatelj 22:57 29.08.2015

Re: recycle bin

Gospodin Nebojša Krstić ponovo me banovao, what else is new?


Svaka mu čast na tome. Mnogo znaš da budeš dosadna.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:16 29.08.2015

Re: recycle bin

blogovatelj
Gospodin Nebojša Krstić ponovo me banovao, what else is new?


Svaka mu čast na tome. Mnogo znaš da budeš dosadna.


A ja mislio da samo mene ovde nervira, pogotovu kad krene da kači ove Varu(saki)fakisove slike, ko iz spomenara neke napupele tinejdžerke.
blogovatelj blogovatelj 00:30 30.08.2015

Re: recycle bin

ko iz spomenara neke napupele tinejdžerke.


Upravo to. Prava uspaljenica. Kad je uvati devojačko ludilo, teško je pušta.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 00:55 30.08.2015

Re: recycle bin

U pravu si qq. Trik je u tome da "manage your expectations". Ukoliko postavish bar really, really low (or not at all) - Krstic i ovaj blog ce retko razocharati. Sve ostalo je neracionalno.

blogovatelj blogovatelj 02:12 30.08.2015

Re: recycle bin

Ukoliko postavish bar really, really low (or not at all)


Divan primerak džiberskog srpskoengleskog jezika, koji se može čuti kod srpskih gastarbajtera u Severnoj Americi.
To je ono kad odeš u Ameriku, ni srpski nisi ljudski znao, zatim se malo priučiš engleskog, pa ispadne ovo citirano.
Ti ne paintash wallove, nego pablishujesh bookove, pretpostavljam. Vidi se da si čovek od jezika i pera.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:01 30.08.2015

Re: recycle bin

Divan primerak džiberskog srpskoengleskog jezika, koji se može čuti kod srpskih gastarbajtera u Severnoj Americi.


E, blogi, sad kad okrpi ovog caneta seljaka, da se i ja outujem ovde: nisam nikad u govoru mešao srpski i engleski, mislim na ono kad dodjem u Srbiju, osim ako ne vodim sa sobom američku rodbinu, tad obično odlepim. Nema šanse da posumnjaš da sam i ja od tih, jelte, gastarbajtera. Ali sad kako mi je dete dobacilo do dve i po godine, i frflja na oba jezika, uhvatio sam sebe kako, u kući, kad pričam sa njom, u jednoj rečenici promenim jezike jedno tri do sedam puta. I ne znam koji mi je djavo, uopšte to ne radim namerno, skoro da nisam ni svestan, valjda me povuče to što i ova mala to isto radi. Obično kad joj nešto kažem na srpskom, a ja sa njom u kući ulažem napor da govorim samo srpski, pa nisam siguran da li je razumela, ponovim to na engleskom. I tako je počelo. Da možeš da nas čuješ, umro bi od smeha. Setio sam se kako sam jednom u NYC-u, davnih godina, u metrou sedeo tako i slušao neke ruskinje, babaćerku i mamu, koje to isto rade, miksuju ruski i engleski u rečenici, i to govore jako brzo, stvarno zvuči kao jedan poseban jezik. Eto, i ja sad počeo.



cane.srbljanovic cane.srbljanovic 04:21 30.08.2015

Re: recycle bin

blogovatelj
Ukoliko postavish bar really, really low (or not at all)


Divan primerak džiberskog srpskoengleskog jezika, koji se može čuti kod srpskih gastarbajtera u Severnoj Americi.
To je ono kad odeš u Ameriku, ni srpski nisi ljudski znao, zatim se malo priučiš engleskog, pa ispadne ovo citirano.
Ti ne paintash wallove, nego pablishujesh bookove, pretpostavljam. Vidi se da si čovek od jezika i pera.


Vidi - ti verovatno znash (tvoja primitivna vrsta to intuitivno oseca) da ja o tebi i slichnima imam prilichno negativno mishljenje. Tvoja sama egzistencija je na odredjeni nachin uvreda ideje koju bih zeleo da imam o ljudskoj vrsti.
Ali si verovatno primetio da se tebi direktno ili indirektno NIKADA prvi ne obracam. Ovaj tvoj 'sastav' si postirao desetak puta (na temu mog rechnika/jezika/mesta stanovanja/profesije...) i mozda sam ti jednom ili dvaput odgovorio. Nije trebalo - neizbezno je da ti to pogreshno protumachish.
Uglavnom, iskreno i krajnje jednostavno: ne zelim da imam nishta sa ljudima kao shto si ti.
Ne znam da li te to dodatno iritira, ljuti, ili shta vec - ali chisto da se razumemo: I dont care.
To shto imash tastaturu i pristup internetu ne znachi nishta posebno. I ukoliko te to zbunjuje i chini da mislish kako ti i ja imamo o nechemu da razgovaramo ili da smo, makar i priblizno, jednaki - u zabludi si.

Odgovorio sam ti iskreno, direktno - koristeci veoma jednostavan jezik i rechenichne sklopove, u nadi a cesh razumeti i prestati da mi dosadjujesh.

To bi zaista bilo jako dobro.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 04:49 30.08.2015

Re: recycle bin

caneta seljaka


Srdjane Pajicu - i ti si verovatno primetio da ti se NIKAD nisam obratio niti sa tobom razmenio i jednu rech. Za to postoji dobar razlog - isti kao i za tvog "blogija".

A to shto se tako lako hvatash pojma "seljak" mi jasno kaze odakle dolazish, gde si, a i gde idesh.

Da ne bih ponavljao - slobodno uzmi da je sve shto sam napisao tvom "blogiju" napisano i za tebe.

I josh neshto - zaista nema potrebe da mi se obracash u bilo kom smislu, kontekstu, ili formi. Ti i tvoj "blogi" treba da se druzite sa sebi ravnima - tako je najbolje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:53 30.08.2015

Re: recycle bin

cane.srbljanovic
caneta seljaka


Srdjane Pajicu - i ti si verovatno primetio da ti se NIKAD nisam obratio niti sa tobom razmenio i jednu rech. Za to postoji dobar razlog - isti kao i za tvog "blogija".

A to shto se tako lako hvatash pojma "seljak" mi jasno kaze odakle dolazish, gde si, a i gde idesh.

Da ne bih ponavljao - slobodno uzmi da je sve shto sam napisao tvom "blogiju" napisano i za tebe.

I josh neshto - zaista nema potrebe da mi se obracash u bilo kom smislu, kontekstu, ili formi. Ti i tvoj "blogi" treba da se druzite sa sebi ravnima - tako je najbolje.


Cane, pa ja se i nisam tebi obratio nego blogiju. To što si naduvena seljačina meni ni najmanje ne smeta.

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 05:09 30.08.2015

Re: recycle bin

Cane, pa ja se i nisam tebi obratio nego blogiju. To što si naduvena seljačina meni ni najmanje ne smeta.


Chini ti se - kada bi tvoj IQ bio trocifren, stvari bi izledale sasvim drugachije, veruj mi.
alselone alselone 06:04 30.08.2015

Re: recycle bin

Sine Cane, uz konkretnu dozu straha da i meni odbrusis kako mi se nikad nisi obratio, sto bi me zaista pogodilo u ovo nedeljno jutro, moram reci da si ti a i tvoj nacin govora gastrabajterski ekvivalent lokalnog mungosa dilera devizama koji se mogao susresti po pijacama devedesetih.

I oni su imali svoj nadobudno satrovacko iskvareni jezik koji su sa negovali sa ponosom koji samo glup covek moze da ima.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 06:09 30.08.2015

Re: recycle bin

ti a i tvoj nacin govora gastrabajterski ekvivalent lokalnog mungosa dilera devizama koji se mogao susresti po pijacama devedesetih.


Ozbiljno1? Ti uzimash neshto za ovo, ili mislish da ce proci samo od sebe?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana