Astronomija

о петом октобру - увод

antioksidant RSS / 05.10.2015. u 11:02

Избори за председника Савезне Републике Југославије 24. септембар 2000.

Војислав Коштуница  2.470.304 

 
Слободан Милошевић 1.826.799

 

 



Komentari (341)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 17:17 05.10.2015

Re: Илузија...

Predrag Brajovic
... 5. октобра јесте илузија да ће 6. октобра однекуд изникнути неки други и другачији људи од нас самих.


koliko brojim- bili su u pitanju samo laz i prevara odredjenih ljudi, veoma konkretnih....i bogatih- kao posledicom.
anonymous anonymous 23:52 05.10.2015

Re: Илузија...

Predrag Brajovic
... 5. октобра јесте илузија да ће 6. октобра однекуд изникнути неки други и другачији људи од нас самих.


....lepo rečeno ...

....nije teška promena vlasti,teška je promena onih koji vlasti omogućavaju da vlada.
krkar krkar 22:17 05.10.2015

Nije samo Sloba krao

Koštunica nije dobio apsolutnu većinu u I krugu izbora. To što je falilo navukli su Zoran Šami i Zoran Lučić kreativnom izborno-prebrojnom matematikom.

Pa nije se xhabe Skupština palila!
freehand freehand 22:18 05.10.2015

Re: Nije samo Sloba krao

krkar
Koštunica nije dobio apsolutnu većinu u I krugu izbora. To što je falilo navukli su Zoran Šami i Zoran Lučić kreativnom izborno-prebrojnom matematikom.

Pa nije se xhabe Skupština palila!

Jel to pouzdano znaš?
predatortz predatortz 22:20 05.10.2015

Re: Nije samo Sloba krao

krkar
Koštunica nije dobio apsolutnu većinu u I krugu izbora. To što je falilo navukli su Zoran Šami i Zoran Lučić kreativnom izborno-prebrojnom matematikom.

Pa nije se xhabe Skupština palila!


Neko od lidera DOS-a, mislim da je Korać, se time javno hvalio u programu, par godina nakon 5. oktobra. Ono, kad je hteo da diskredituje Koštunicu...
krkar krkar 22:24 05.10.2015

Re: Nije samo Sloba krao

Jel to pouzdano znaš?


Ja to pouzdano znam a ti možeš da pitaš ovu dvojicu.
freehand freehand 22:25 05.10.2015

Re: Nije samo Sloba krao

krkar
Jel to pouzdano znaš?


Ja to pouzdano znam a ti možeš da pitaš ovu dvojicu.

Jednog sam pitao.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:13 05.10.2015

Re: Nije samo Sloba krao

krkar
Koštunica nije dobio apsolutnu većinu u I krugu izbora. To što je falilo navukli su Zoran Šami i Zoran Lučić kreativnom izborno-prebrojnom matematikom.

Pa nije se xhabe Skupština palila!


upravo tako, al ko ce sada krive drine ispravljati...
krkar krkar 23:48 05.10.2015

Re: Nije samo Sloba krao

upravo tako, al ko ce sada krive drine ispravljati...


Misliš da ne bi imalo smisla da se poništi prvi krug i da se glasa ponovo između neumrlog Slobe i pokojnog Koštunice?
Atomski mrav Atomski mrav 23:53 05.10.2015

Re: Nije samo Sloba krao

Misliš da ne bi imalo smisla da se poništi prvi krug i da se glasa ponovo između neumrlog Slobe i pokojnog Koštunice?


Sloba bi sad 'ladno dobio izbore.
neleb neleb 23:57 05.10.2015

Re: Nije samo Sloba krao

To su bili savezni izbori. Zaboravio sam za sta se tacno glasalo, jesu li tada i crnogorci glasali za svoje?
alselone alselone 23:57 05.10.2015

Re: Nije samo Sloba krao

Sloba bi sad 'ladno dobio izbore.


Sloba je bio tata mata za ovu bUraniju. Moz' misliti sta bi im on radio, kad ih njegov posilni ovako vrti oko malog prsta.
freehand freehand 06:39 06.10.2015

Re: Nije samo Sloba krao

krkar
upravo tako, al ko ce sada krive drine ispravljati...


Misliš da ne bi imalo smisla da se poništi prvi krug i da se glasa ponovo između neumrlog Slobe i pokojnog Koštunice?

Košđtunica je za Slobu otprilike ono što je Sloba za Tomu. Pa ti vidi.
grmfrm grmfrm 08:38 06.10.2015

Re: Nije samo Sloba krao

Misliš da ne bi imalo smisla da se poništi prvi krug i da se glasa ponovo između neumrlog Slobe i pokojnog Koštunice?


Vec si to i predlozio na neki nacin.
grmfrm grmfrm 08:42 06.10.2015

Re: Nije samo Sloba krao

Ja to pouzdano znam a ti možeš da pitaš ovu dvojicu.


ako me ista naucio ovaj blog to je da i ono sto mislim da znam pouzadno ustvarni ne znam
stefan.hauzer stefan.hauzer 08:52 06.10.2015

Re: Nije samo Sloba krao

Košđtunica je za Slobu otprilike ono što je Sloba za Tomu. Pa ti vidi.

Zar nije bedak, što je pokojni Koštunica bio nastavljač politike neutralnosti ( da ne kažem miloševićevog izolicionizma ), a Toma je proevropski orjentisan političar ... pa ti vidi ko u Srbiji, nastavlja petooktobarsku promenu spoljne politike:)
freehand freehand 11:02 06.10.2015

Re: Nije samo Sloba krao

a Toma je proevropski orjentisan političar ... pa ti vidi ko u Srbiji, nastavlja petooktobarsku promenu spoljne politike:)

Dve stvari: proevropska politika Ttomislava Nikolića nešto je zbog čega bi opet Krstić dr Nebojša mogao da te uzme na (babin) zub. Zna se ko je ovde nadležan za sve proevropsko i proameričko.
Sa druge strane - sa menjanjem EU menja se i sadržaj prideva proevropsko.
Poslednji intervju Zorana Đinđića, da još jednom preporučim.
P.S. Ne upitah - šta znači ovo "pokojni" pored Koštuničinog prezimena? Pisano bez navodnika ili na drugi način naznačeno kao metafora ili (loša) šala deluje krajnje degutantno.
A suštinski - šta je to u Koštuničinoj politici bilo izolacinističko, sem što je Kosovo tretirao kao najvažnije pitanje te se u skladu sa pitanjima suverniteta države i psotavljao prema inostranim "prijateljima", a uz to Hag tretirajući kao "devetu rupu na svirali"?
Gde opet, ovog puta po pitanju i Kosova i Haga preporučujem taj poslednji Đinđićev intervju.
rade.radumilo rade.radumilo 11:16 06.10.2015

Re: Nije samo Sloba krao

Koštunica nije dobio apsolutnu većinu u I krugu izbora. To što je falilo navukli su Zoran Šami i Zoran Lučić kreativnom izborno-prebrojnom matematikom.


To i nije bilo bitno, na kraju. Predsednik SRJ je, realno, bio fikus. Takođe SPS i JUL bi sa Crnogorcima imali većinu u Saveznoj Skupštini, a u Srbiji su držali vlast.
Međutim, Sloba je postao imperator zahvaljujući plebsu. Od "događanja naroda" pa do 24.09.2000-e, on je uvek imao najviše glasova u narodu kao pojedinac. Prvi put se dogodilo da on bude drugi na listi. To ga je isprovociralo da povlači totalno neracionalne poteze. Opozicija je dolila ulje na vatru namernim, dodatnim prekrajanjem procenata. Sami su priznali da im je bio cilj da ga isprovociraju da preduzme nepromišljene poteze. Nisu nikako smeli dozvoliti da on prizna izborne rezultate, što bi učinio da je malo razmislio o tome hladne glave.
anonymous anonymous 15:34 06.10.2015

Re: Nije samo Sloba krao


ako me ista naucio ovaj blog to je da i ono sto mislim da znam pouzadno ustvarni ne znam

anonymous anonymous 23:55 05.10.2015

Zavera protiv Koštunice ....



.....pripremljena je i započeta, pre nego ...što je on i izabran za Predsednika.


stefan.hauzer stefan.hauzer 08:44 06.10.2015

6.10

Što lep dan napolju, samo sam se zeznuo s kafom (jer sam zaboravio, kako sam pošečerio vodu i onda sam ponovo osladio kafu nakon prokuvavanja... ništa gore od preslatke kafe!)


antioksidant antioksidant 08:52 06.10.2015

Re: 6.10

ništa gore od preslatke kafe

zali je guaranom, ona nema toliko secera
stefan.hauzer stefan.hauzer 08:54 06.10.2015

Re: 6.10

zali je guaranom, ona nema toliko secera

Nego, koja je fora sa coca~colom zero? Mislim, je l' to što ima zero šećera ili zato što se koriste veštački zaslađivači ili ona zaista nema šećera... nisam nikad pio to njesra, ali me oduvek zanimalo to pitanje.
antioksidant antioksidant 08:57 06.10.2015

Re: 6.10

Nego, koja je fora sa coca~colom zero? Mislim, je l' to što ima zero šećera ili zato što se koriste veštački zaslađivači ili ona zaista nema šećera...

pa nema secera vec vestacki zasladjivac
isti ukus potpuno (meni koji retko i pijem kolu ako nije kokta :))
alselone alselone 09:02 06.10.2015

Re: 6.10

Nego, koja je fora sa coca~colom zero?


Fora je sto je jos vece djubre od Kole. Moja drugarica ima dijabetes, ponekad pojede ili popije nesto slatko. Od Kole zero joj skoci secer par puta vise nego od obicne Kole. Toliko joj skoci da to vise nikad ne pije, dok casu Kole popije ponekad.
cult cult 09:07 06.10.2015

Re: 6.10

Od Kole zero joj skoci secer par puta vise nego od obicne Kole.


što znači da nije od coke zero jer to nije moguće.
Inače, coke zero ima bolji ukus od obične.
Zavisnik sam već deceniju-dve.
alselone alselone 09:09 06.10.2015

Re: 6.10

što znači da nije od coke zero jer to nije moguće.


Ali u stvari jeste.
to sto nema beli secer ne znaci da nema jos pogubniji uticaj od njega.
cult cult 09:20 06.10.2015

Re: 6.10

alselone
što znači da nije od coke zero jer to nije moguće.


Ali u stvari jeste.
to sto nema beli secer ne znaci da nema jos pogubniji uticaj od njega.


Nije me mrzelo da se raspitam kod specijaliste za dijabetes.
Dakle, hemijski nije moguće da zaslađivač podigne nivo šećera u krvi kod dijabetičara.
Moguće je da postoji neka druga supstanca u coke koja posredno diže šećer (komplikovano je objašnjenje, mrzi me da pišem), ali to znači da bi drugarica reagovala jednako i na coke zero i na coke classic. Naravno, uz dodatnu reakciju zbog čistog šećera u classic coke.
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:24 06.10.2015

Re: 6.10

Zavisnik sam već deceniju-dve.

Idi, bre, kalte.. ti si u stvari anoreksična manekenka!
maksa83 maksa83 09:26 06.10.2015

Re: 6.10

Nego, koja je fora sa coca~colom zero? Mislim, je l' to što ima zero šećera ili zato što se koriste veštački zaslađivači ili ona zaista nema šećera... nisam nikad pio to njesra, ali me oduvek zanimalo to pitanje.

Postoje dve vrste Soka od Radijatora (u narodu poznatom kao Koka Kola)

- Sok od Radijatora sa Dijabetesom (klasična Koka Kola)
- Sok od Radijatora sa Karcinomom (Zero, Light, itd.)

Sok od Radijatora sa Dijabetesom postoji u dve varijante: Slow Diabetes - sa šećerom-šećerom (sve teže za naći, praktično nestala) i tzv. Quick Diabetes - sa corn starch sirupom (sada preovlađuje). Corn starch sirup je, ako je to ikako moguće, gore zlo od običnog šećera. Očekujte ga sve više u svemu zaslađenom što kupujete pošto je beskrajno jeftiniji.

alselone alselone 09:27 06.10.2015

Re: 6.10

Moguće je da postoji neka druga supstanca u coke koja posredno diže šećer (komplikovano je objašnjenje, mrzi me da pišem), ali to znači da bi drugarica reagovala jednako i na coke zero i na coke classic. Naravno, uz dodatnu reakciju zbog čistog šećera u classic coke.


Ali nije tako, verovao sada ti ili ne. Ti nemas secer, ona ima i pricali smo vise puta o tome jer je vise puta probala i merila.
cult cult 09:30 06.10.2015

Re: 6.10

stefan.hauzer
Zavisnik sam već deceniju-dve.

Idi, bre, kalte.. ti si u stvari anoreksična manekenka!


Pajz sad.
Izašao rad koji se bavi uticajem coke classic i coke zero na težinu.
Ispostavilo se da ovi koji piju coke zero dobijaju na težini više nego ovi koji piju šećernu.
Pretpostavlja se da je to zato što su ovi na zero inače veći žderači slatkog, a zero piju zbog nula kalorija. Pa kao uštedeli tu, udri po čokoladi.
Nači, možda sam manekenka, al anorekisčna nikako
cult cult 09:31 06.10.2015

Re: 6.10

alselone
Moguće je da postoji neka druga supstanca u coke koja posredno diže šećer (komplikovano je objašnjenje, mrzi me da pišem), ali to znači da bi drugarica reagovala jednako i na coke zero i na coke classic. Naravno, uz dodatnu reakciju zbog čistog šećera u classic coke.


Ali nije tako, verovao sada ti ili ne. Ti nemas secer, ona ima i pricali smo vise puta o tome jer je vise puta probala i merila.


Jebiga, ili je medicinski fenomen ili je ipak nešto drugo u pitanju.
Ti danas imaš čokolade, kekse itd koji su bazirani na zasladjivačima upravo zbog dijabetičara.
maksa83 maksa83 09:31 06.10.2015

Re: 6.10

Nači, možda sam manekenka,

Drugari, blog o autovanju je dva sprata niže.

Samo kažem...
cult cult 09:34 06.10.2015

Re: 6.10

maksa83
Nači, možda sam manekenka,

Drugari, blog o autovanju je dva sprata niže.

Samo kažem...


jebiga, zatvoren
maksa83 maksa83 09:35 06.10.2015

Re: 6.10

jebiga, zatvoren

Svečano re-otvoren na zahtev publike.
alselone alselone 09:35 06.10.2015

Re: 6.10

Jebiga, ili je medicinski fenomen ili je ipak nešto drugo u pitanju.


Da li su to isti zasladjivaci? Sumnjam.

U svakom slucaju, vise verujem njoj, koja je to pricala iz prve ruke, a mozda bi i ti trebao posto, kako kazes, imas samo ubedjivanje lekara za zasladjivace, ne i Zero kolu, a ne i nekog ko je to zaista probao. Ja se ovde ipak nisam fokusirao na zasladjivace, nego na Zero Kolu za koju tvrdim da je vece zlo od obicne, i da je dijabeticari nikako ne bi smeli piti.
cult cult 09:39 06.10.2015

Re: 6.10

imas samo ubedjivanje lekara za zasladjivace, ne i Zero kolu

vidi, imam dijabetičare u široj porodici.
Jedan kad dodje kod mene, obavezno zveknemo čašicu-dve.
Coke jeste zlo, ali iz mnogih razloga opisanih u Maksinom komentaru.
Jbg, zavisnik sam, pa ću o tome da mislim kasnije.
maksa83 maksa83 09:42 06.10.2015

Re: 6.10

Coke jeste zlo, ali iz mnogih razloga opisanih u Maksinom komentaru.

Zlo je ne samo zbog šećera, nego zbog ortofosforne kiseline koja služi tome da ti anestezira jezik da ne povratiš od tolikog šećera (zato je Koka Kola odurna kad izvetri), a koja (kiselina) posle vezuje kalcijum koji tako ispišaš umesto da ovaj ode u kosti/nokte/gdevećtreba. Plus što sada ima najgori šećer koji postoji.
Jbg, zavisnik sam, pa ću o tome da mislim kasnije.

I ja sam, dolazeći i odlazeći...
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:43 06.10.2015

Re: 6.10

Kad se već autujemo, što mene nervira kada neko kaže za Coca Colu - Koca! Odreagujem kao Krlo, kad mu neko kaže - narativ:)
alselone alselone 09:45 06.10.2015

Re: 6.10

Kad se već autujemo, što mene nervira kada neko kaže za Coca Colu - Koca! Odreagujem kao Krlo, kad mu neko kaže - narativ:)



Danas si u elementu. I mene to "Koca" ubija polako.
predatortz predatortz 09:47 06.10.2015

Re: 6.10


Zlo je ne samo zbog šećera, nego zbog ortofosforne kiseline koja služi tome da ti anestezira jezik da ne povratiš od tolikog šećera (zato je Koka Kola odurna kad izvetri), a koja (kiselina) posle vezuje kalcijum koji tako ispišaš umesto da ovaj ode u kosti/nokte/gdevećtreba.



Ima i svojih dobrih strana. Žena i ja bili na nekoj svadbi, pa nam malo zakitili auto. Dugo nakon toga nam nisu mogli da operu tragove selotejpa na haubi. Neko iskusan nam reče da to operemo kolom. Nestade za dva minuta!

Potom, dobra je za otpušavanje odvoda. To mi rekao iskusan vodoinstalater.
Kaže:

Zajebi Mr. Muscolo, sonu kiselinu i ostala sranja... Rkni dva litra kole u sudoper.

Probao. Fercera!
maksa83 maksa83 09:49 06.10.2015

Re: 6.10

Potom, dobra je za otpušavanje odvoda. To mi rekao iskusan vodoinstalater.

Naravno - kiselina izede šta 'oćeš...
cult cult 09:51 06.10.2015

Re: 6.10

zbog ortofosforne kiseline koja služi tome da ti anestezira jezik da ne povratiš od tolikog šećera (zato je Koka Kola odurna kad izvetri),


sine, 40 stepeni napolju, ciče leto, pola pet, upeko asfalt, ja došao bajsom od Terazija do ugla Požeške i Kneza Višeslava. Mokar ja, mokar bajs, a čeka me uspon od tri kilometra. Na uglu kiosk, uzmem limenku zero, otvorim, popijem pola, gurnem limenku u onaj držač i krenem dalje. Posle pet-šest minuta lipšem, sidjem s bajsa, i otpijem gutljaj. Kakav vomitiv. Nisam mogao da se sredim par dana od gadosti od ukusa. Sad sam se stresao.
predatortz predatortz 09:54 06.10.2015

Re: 6.10

cult
zbog ortofosforne kiseline koja služi tome da ti anestezira jezik da ne povratiš od tolikog šećera (zato je Koka Kola odurna kad izvetri),


sine, 40 stepeni napolju, ciče leto, pola pet, upeko asfalt, ja došao bajsom od Terazija do ugla Požeške i Kneza Višeslava. Mokar ja, mokar bajs, a čeka me uspon od tri kilometra. Na uglu kiosk, uzmem limenku zero, otvorim, popijem pola, gurnem limenku u onaj držač i krenem dalje. Posle pet-šest minuta lipšem, sidjem s bajsa, i otpijem gutljaj. Kakav vomitiv. Nisam mogao da se sredim par dana od gadosti od ukusa. Sad sam se stresao.


Tako ti i treba! Kojićešmoj na Banovom brdu?
antioksidant antioksidant 09:58 06.10.2015

Re: 6.10

zbog ortofosforne kiseline

to stvarno postoji?
kokta se inače reklamira da je bez ortofosforne kiseline. ubeđen sam bio da je to nešto izmišljeno i da je u reklami samo jer "zvuči" a pošto je i onako nema - i ne lažeš u reklami
predatortz predatortz 10:01 06.10.2015

Re: 6.10

antioksidant
zbog ortofosforne kiseline

to stvarno postoji?
kokta se inače reklamira da je bez ortofosforne kiseline. ubeđen sam bio da je to nešto izmišljeno i da je u reklami samo jer "zvuči" a pošto je i onako nema - i ne lažeš u reklami


Nešto kao hijaluronska kiselina, bez koje ćemo svi izgledati matoro?
maksa83 maksa83 10:04 06.10.2015

Re: 6.10

to stvarno postoji?

Da. Kiselije je od limuntusa i od sirćeta, ali se izbalansira sa onom gomilom šećera.

Kao onaj kuvarski trik za prekiseo sos za špagete - ubaciš šećer i prestane da bude kis'o.
cult cult 10:09 06.10.2015

Re: 6.10

Tako ti i treba! Kojićešmoj na Banovom brdu?


Ima neka kućica tu, na ivici šume.

Da iskoristim priliku da pohavlim Coca Colu u Meku (znam da se tebi kao nacionalno osvešćenoj osobi od te kombinacije diže kosa na glavi) koja ima ubedljivo najbolji ukus od svih varijanti coca cole uključujući i razlike u ukusu po pakovanjima (limenka, plastika, staklo). Dakle, vrh vrhova je njihova. Oni je dobijaju iz fabrike kao neki poluproizvod.
predatortz predatortz 10:12 06.10.2015

Re: 6.10

(znam da se tebi kao nacionalno osvešćenoj osobi od te kombinacije diže kosa na glavi)


nacionalno jesam, ali gastronomski nisam...
antioksidant antioksidant 10:13 06.10.2015

Re: 6.10

predatortz
antioksidant
zbog ortofosforne kiseline

to stvarno postoji?
kokta se inače reklamira da je bez ortofosforne kiseline. ubeđen sam bio da je to nešto izmišljeno i da je u reklami samo jer "zvuči" a pošto je i onako nema - i ne lažeš u reklami


Nešto kao hijaluronska kiselina, bez koje ćemo svi izgledati matoro?

kao mast u čvarcima
antioksidant antioksidant 10:14 06.10.2015

Re: 6.10

Da. Kiselije je od limuntusa i od sirćeta

razbio si mi iluzije stare 35 godina
osećam se poraženim od interneta
podseća me na onaj dan kada sam video kako anja rupel danas izgleda
predatortz predatortz 10:18 06.10.2015

Re: 6.10

osećam se poraženim od interneta
podseća me na onaj dan kada sam video kako anja rupel danas izgleda


Ne vredi, moramo se apdejtovati! Ja i danas, kad sam srećan, kažem da se osećam kao da sam kresnuo Kim Besindžer.
cult cult 10:18 06.10.2015

Re: 6.10

podseća me na onaj dan kada sam video kako anja rupel danas izgleda

što klikćeš na te linkove
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:19 06.10.2015

Re: 6.10

Da iskoristim priliku da pohavlim Coca Colu u Meku (znam da se tebi kao nacionalno osvešćenoj osobi od te kombinacije diže kosa na glavi)

Глупости!



nacionalno jesam, ali gastronomski nisam...

tebra, razočarao si me! Mislim, koji još gastronom jede u Meku?
maksa83 maksa83 10:21 06.10.2015

Re: 6.10

osećam se poraženim od interneta
podseća me na onaj dan kada sam video kako anja rupel danas izgleda

E, vidiš, zato meni nije palo na pamet da skidam Blejkovu Sedmorku - znam da bi ono što mi je tada izgledalo kao ludilo od SF serije sada bilo nešto smešno gde ljudi u enterijeru od kartonskih kutija pucaju jedni na druge iz nečega što liči na kolmajz sa kosu (popularno zvani Figaro) i obavljaju operacije na mozgu štrikaćim iglama. Dodatno, nisam siguran da bih drugi put podneo onaj anti-klimaktični kraj, i prvi put je bio šok.
emsiemsi emsiemsi 10:22 06.10.2015

Re: 6.10

stefan.hauzer
Da iskoristim priliku da pohavlim Coca Colu u Meku (znam da se tebi kao nacionalno osvešćenoj osobi od te kombinacije diže kosa na glavi)

Глупости!

Сагласан !
antioksidant antioksidant 10:24 06.10.2015

Re: 6.10

i razlike u ukusu po pakovanjima (limenka, plastika, staklo)

????
kako primećuješ ovo?
što klikćeš na te linkove

kajaću se celog života. ta pink varjanta anje rupel mi je najgora noćna mora. kad god me razbije, probudim se obliven hladnim znojem i do zore neprekidno vrtim samo jednu pesmu

cult cult 10:38 06.10.2015

Re: 6.10

emsiemsi
stefan.hauzer
Da iskoristim priliku da pohavlim Coca Colu u Meku (znam da se tebi kao nacionalno osvešćenoj osobi od te kombinacije diže kosa na glavi)

Глупости!

Сагласан !

ćiriličari
cult cult 10:40 06.10.2015

Re: 6.10

kako primećuješ ovo?

zato što je prečesto pijem.
Staklo i limenka su egal po ukusu. Plastika ga sjebava.
Inače, imaš i razlike u ukusu medju zemljama. Recimo, u Hr je za nijansu drugačija nego naša. Ali to je nijansa i bukvalno za dva-tri dana ne primećuješ više. To govorimo o coke zero. Klasičnu šećerušu ne mogu da pijem.
vcucko vcucko 10:53 06.10.2015

Re: 6.10

cult
Tako ti i treba! Kojićešmoj na Banovom brdu?


Ima neka kućica tu, na ivici šume.

Da iskoristim priliku da pohavlim Coca Colu u Meku (znam da se tebi kao nacionalno osvešćenoj osobi od te kombinacije diže kosa na glavi) koja ima ubedljivo najbolji ukus od svih varijanti coca cole uključujući i razlike u ukusu po pakovanjima (limenka, plastika, staklo). Dakle, vrh vrhova je njihova. Oni je dobijaju iz fabrike kao neki poluproizvod.

Male tajne velikih..., uglavnom:

Sirup dolazi u kontejnerima koji liče na avionsku bombu, mislim 20-ak kila. To se priključuje na tzv. multipleks mašinu (liči na onu profesora Baltazara) gde se meša pod pritiskom sa vodom i CO2. Pri tom ishod cele stvari zavisi od onoga što uradi kalibraciju, što opet nije baš jednostavno. Ako te u Meku uvek zapala dobra, probaj da igraš loto ili bar kladžu, hoće te Samo mali za.eb i dobiješ ili farbanu soda vodu ili nesvarljivu šećernu vodicu (dešavalo se, ne često, ali ipak).
cult cult 11:03 06.10.2015

Re: 6.10

Ako te u Meku uvek zapala dobra, probaj da igraš loto ili bar kladžu, hoće te

da znaš da ću da probam. Loto. Kladžu i fudbal ič ne znam.

Hvala na info o procesu. Drugar koji je nekad radio kao direktor u našoj koka koli mi rekao da to nije baš sirup, nego neka proizvodna faza iznad. Al svakako su znali da ga izmešaju u meku. Nisam ja tamo nešto čest, inače bih provalio razlike, naravno : )
Atomski mrav Atomski mrav 11:10 06.10.2015

Re: 6.10

A ona zelena koka kola sa steviom?
cult cult 11:13 06.10.2015

Re: 6.10

Atomski mrav
A ona zelena koka kola sa steviom?

Nisam video to još.
grmfrm grmfrm 11:14 06.10.2015

Re: 6.10

Inače, coke zero ima bolji ukus od obične.
Zavisnik sam već deceniju-dve.


Jeretik!
maksa83 maksa83 11:15 06.10.2015

Re: 6.10

A ona zelena koka kola sa steviom?

Malo stvari je gadno kao ta stevia.
cult cult 11:23 06.10.2015

Re: 6.10

grmfrm
Inače, coke zero ima bolji ukus od obične.
Zavisnik sam već deceniju-dve.


Jeretik!


Imam drugaricu koja coke-orthodox kao ti, ali poštujemo običaje onog drugog, kad se dolazi/ide u goste mora da bude zero, osnosno, classic rashlađena na 7 stepeni. Naravno, teološko-filozofske coke rasprave uvek vodimo. Nikako da odstupi : )
milisav68 milisav68 11:33 06.10.2015

Re: 6.10

maksa83
Postoje dve vrste Soka od Radijatora

Ako ćemo da se vređamo, tajni sastojak urmašica, su neoprane ruke majstora koji ih pravi.
alselone alselone 11:56 06.10.2015

Re: 6.10

neoprane ruke majstora koji ih pravi.


Jos pogotovo ako ima samo jednu ruku.
maksa83 maksa83 12:04 06.10.2015

Re: 6.10

Jos pogotovo ako ima samo jednu ruku.

To je ekstra nezgodno ako su u pitanju pljeskavice (budu sa lukom i dlakama) ili punjene paprike (ne želim da znam).
4krofnica 4krofnica 12:39 06.10.2015

Re: 6.10

cult



koka kola u meku je ista kao u onim samoposluživim aparatima u Ikei, što kupiš čašu za 0.7 ojra uz hot dog pa se nalivaš dok se ne oporaviš od trosatnog kruženja i kupovanja gluposti koje ti ne trebaju (al' što sam našla lampicu za laptop, super kul izgleda, savija se i sve, nikad je koristila:) uvek hladna i razvodnjena od leda.. a mek soli i začinjava sve obilato, posle toga bi i onaj Step Tropic bio, na pravoj temperaturi, best drink ever.


Atomski mrav Atomski mrav 14:23 06.10.2015

Re: 6.10

Malo stvari je gadno kao ta stevia.

Kažu da je 200 puta slađa od šećera a da ima nula kalorija. I kao sve prirodno, od bijke stevia. A zelena koka kola ima mnogo sličniji ukus originalnoj koka koli od koka kole zero...
antioksidant antioksidant 14:37 06.10.2015

Re: 6.10

Atomski mrav
Malo stvari je gadno kao ta stevia.

Kažu da je 200 puta slađa od šećera a da ima nula kalorija. I kao sve prirodno, od bijke stevia. A zelena koka kola ima mnogo sličniji ukus originalnoj koka koli od koka kole zero...

ви у неким шифрама причате??
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:04 06.10.2015

Re: 6.10

Blogeri ovamo ne izbivaju iz teretana, joguju, bicikliraju, trče k'o jarići na prolećnom pašnjaku, a ovamo pakla cigareta dnevno, piju tečnu smrt i verovatno kusaju mast iz kofe kad ih niko ne gleda.
maksa83 maksa83 15:16 06.10.2015

Re: 6.10

Blogeri ovamo ne izbivaju iz teretana, joguju, bicikliraju, trče


verovatno kusaju mast iz kofe kad ih niko ne gleda.

To ne, al' zato kradem deci Eurokrem koristeći Plazma keks umesto kašike.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:41 06.10.2015

Re: 6.10

al' što sam našla lampicu za laptop, super kul izgleda, savija se i sve, nikad je koristila:


A ja u Ikea-i našao neke minimalističke nokšire za dete, zelene, 5 dolara komad, doduše ona neće da ih koristi, oće samo one od 10 dolara u obliku žabe, ali sa ušima, iz Targeta. Pa sad ove nokšire iz ikea-e samo šutiram iz jednog ćoška garaže u drugi, ili ih koristim da držim na okupu šrafove, matice i šajbne u njemu, kad radim generalku na motociklu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:41 06.10.2015

Re: 6.10

.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:52 06.10.2015

Re: 6.10

maksa83
osećam se poraženim od interneta
podseća me na onaj dan kada sam video kako anja rupel danas izgleda

E, vidiš, zato meni nije palo na pamet da skidam Blejkovu Sedmorku - znam da bi ono što mi je tada izgledalo kao ludilo od SF serije sada bilo nešto smešno gde ljudi u enterijeru od kartonskih kutija pucaju jedni na druge iz nečega što liči na kolmajz sa kosu (popularno zvani Figaro) i obavljaju operacije na mozgu štrikaćim iglama. Dodatno, nisam siguran da bih drugi put podneo onaj anti-klimaktični kraj, i prvi put je bio šok.


Ja sam se tako zajebao kad sam pre par godina ponovo odgledao Čarltona Hestona u Omega man-u. Od tada po filmovima i serijama iz ranog detinjstva ne diram, nego ih se samo rado sećam sa istorijske distance.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:01 06.10.2015

Re: 6.10

To ne, al' zato kradem deci Eurokrem koristeći Plazma keks umesto kašike.

Eurokrem bez trans masti, razume se. Jope mislim da je bolje da kusaš mast. I ja sam jedno vreme zahvatala krem plazmom kao lopatom, pa sam baš tada srela jednu mršavicu sa medicinskog koja mi se požalila kako preteruje sa hranom, kaže, maže džem na plazmu. Nisam smela da joj priznam ništa, dovoljno mi je što sama znam da sam mangulica.
AlexDunja AlexDunja 16:14 06.10.2015

Re: 6.10

To ne, al' zato kradem deci Eurokrem koristeći Plazma keks umesto kašike.

kradi im nutelu ako hoćeš da si hipster kao hauzer,
a što se tiče stripa, si video stavrosa?
maksa83 maksa83 16:23 06.10.2015

Re: 6.10

kradi im nutelu ako hoćeš da si hipster kao hauzer,

A ne, pravi hipster kupi tasmanijske lešnike, UBERE SVOJ (TAŠTA) kakao koji gaji u saksiji + krila od mužjaka bengalskog komarca, doda kobilje mleko sa Anda i sve to samelje (u vintage avanu, ručno, kako drugačije) i ima svoj krem.
a što se tiče stripa, si video stavrosa?

Carevi!
blogovatelj blogovatelj 19:49 06.10.2015

Re: 6.10

Danas si u elementu. I mene to "Koca" ubija polako.


Ja ti pomenuh uzgajanje koce u Kolumbiji u slucaju nuklearnog rata, pre neki dan. Da sam znao, pominjao bih tu rec cesce
Popijte po kocu, decaci, nemoj da ste prenervozni.
niccolo niccolo 20:19 06.10.2015

Re: 6.10

ako sam pošečerio vodu i onda sam ponovo osladio kafu nakon prokuvavanja



Ujutru se pije kapućino.
cult cult 20:59 06.10.2015

Re: 6.10

hot dog

kako možeš da jedeš hot dog u Ikei i na drugim mestima
maksa83 maksa83 23:09 06.10.2015

Re: 6.10

Ujutru se pije kapućino.

To piju devojke i prodavci nekretina.
Normalan svet pije ristreto.
Najnenormalnij (polu)svet pije neki abomination koji naručuju sa "produženi espreso". Ne znam zašto te ljude prosto ne izbace odmah iz lokala.
mirelarado mirelarado 23:23 06.10.2015

Re: 6.10

maksa83
Ujutru se pije kapućino.

To piju devojke i prodavci nekretina.
Normalan svet pije ristreto.
Najnenormalnij (polu)svet pije neki abomination koji naručuju sa "produženi espreso". Ne znam zašto te ljude prosto ne izbace odmah iz lokala.


Кратки еспресо (исто што и ристрето) и то искључиво из стаклених судова. Све остало не долази у обзир.
maksa83 maksa83 23:36 06.10.2015

Re: 6.10

Кратки еспресо (исто што и ристрето) и то искључиво из стаклених судова.

E, ja sam na teži način shvatio da kad im kažeš "kratki espreso" jako često ne dobiješ ristreto. Eksperimentalno, empirijski, na mnogo mesta kada kažeš "kratki espreso" dobiješ neki kao srednji espreso, kad kažeš "ristreto" ukoliko ne odgovore sa "A?" dobiješ ristreto, tj. kratki espreso.
mirelarado mirelarado 00:50 07.10.2015

Re: 6.10

maksa83
Кратки еспресо (исто што и ристрето) и то искључиво из стаклених судова.

E, ja sam na teži način shvatio da kad im kažeš "kratki espreso" jako često ne dobiješ ristreto. Eksperimentalno, empirijski, na mnogo mesta kada kažeš "kratki espreso" dobiješ neki kao srednji espreso, kad kažeš "ristreto" ukoliko ne odgovore sa "A?" dobiješ ristreto, tj. kratki espreso.


Зависи где. У Напуљу је довољно да кажеш 'na tazzulella 'e caffè:


emsiemsi emsiemsi 05:38 07.10.2015

Re: 6.10

maksa83
Кратки еспресо (исто што и ристрето) и то искључиво из стаклених судова.

E, ja sam na teži način shvatio da kad im kažeš "kratki espreso" jako često ne dobiješ ristreto. Eksperimentalno, empirijski, na mnogo mesta kada kažeš "kratki espreso" dobiješ neki kao srednji espreso, kad kažeš "ristreto" ukoliko ne odgovore sa "A?" dobiješ ristreto, tj. kratki espreso.

Само нека је фенси !
Atomski mrav Atomski mrav 06:18 07.10.2015

Re: 6.10

Čekaj, ovo (kratki espreso, ristreto) se vika kafom? Mani staklene sudove, pa to može da stane u naprstak! S ovim bre ne možeš ni grlo da okvasiš!
maksa83 maksa83 06:31 07.10.2015

Re: 6.10

Само нека је фенси !

Što se mene tiče može da se zove i Radosav, dok god je velika količina kofeina sabijena u malu zapreminu.
predatortz predatortz 07:22 07.10.2015

Re: 6.10

niccolo
ako sam pošečerio vodu i onda sam ponovo osladio kafu nakon prokuvavanja



Ujutru se pije kapućino.


Ujutru se pije dva deci jake, gorke, turske kafe.
Kad je ja kuvam, u firmi je zovu karcinomka.
4krofnica 4krofnica 08:13 07.10.2015

Re: 6.10

cult
hot dog

kako možeš da jedeš hot dog u Ikei i na drugim mestima


ne jedem ga nigde, ja sam u doksovoj sekti :)

predatortz predatortz 08:17 07.10.2015

Re: 6.10

ne jedem ga nigde, ja sam u doksovoj sekti :)


Isilovcre ću pre da razumem nego vas!
alselone alselone 08:21 07.10.2015

Re: 6.10

Što se mene tiče može da se zove i Radosav, dok god je velika količina kofeina sabijena u malu zapreminu.


Iako je tako mnogo ukusnije, smor mi je da tako pijem posto pre ustanem nego sto sam seo. Ne moz' ni cigaru popusiti, nema kave. Tako da u kavani pijem ili domacu ili taj buckuris od produzene, kad pijem, a pijem kavu samo ponekad.
4krofnica 4krofnica 08:40 07.10.2015

Re: 6.10

predatortz
ne jedem ga nigde, ja sam u doksovoj sekti :)


Isilovcre ću pre da razumem nego vas!


hajde, možeš ti to! samo beži od militantnih vegana, oni će te udaviti sa svojim meat-is-murder i Level 05: jedem-samo-ono-što-ne-baca-senku propovedima i sami imaju poteškoća sa razumevanjem sebe :)
( a da ti kažem da nemam pojma kakav je ukus mesa jer ga ne jedem od osnovne, odma' će da pokušaš da me preobratiš. teška je to sekta, nema izlaza! :)



maksa83 maksa83 08:40 07.10.2015

Re: 6.10

ili taj buckuris od produzene

Sodoma i Gomora, taman sam pomislio da ima dobre i normalne dece kojoj ćemo ostaviti ovaj svet, a ono nipetnišes nego - produženi espreso...


alselone alselone 08:42 07.10.2015

Re: 6.10

a ono nipetnišes nego - produženi espreso...


Znam, znam, znam, secam se jos kad je Brajovic napisao prvi prosvetiteljski tekst ili komentar o kafi, pa ja reko - sad cu da se preobratim. I probo neko vreme, al se smorio. Samo za utehu - ako ne moz' da se zapali, onda uzmem tu malu.
predatortz predatortz 08:44 07.10.2015

Re: 6.10

( a da ti kažem da nemam pojma kakav je ukus mesa jer ga ne jedem od osnovne, odma' će da pokušaš da me preobratiš. teška je to sekta, nema izlaza! :)


Napaćena dušo, tebi je hitno potrebna pomoć! Da ja tebe jedared povedem sa mojim lovcima, kad kuvamo kotlić i raspušemo roštilj?
4krofnica 4krofnica 08:49 07.10.2015

Re: 6.10

predatortz

Napaćena dušo,


:)) kao ćale moje drugarice iz srednje; dođem kod njih kući i kaže on: 'ee, super si stigla, pravim specijalitet - čorbicu od povrća, sad će biti gotova, pravio sam je ža tebe specijalno, nema ni grama mesa!' a ja pogledam u kuhinju a na šporetu ogroman lonac iz kojeg vire dve pileće noge:))


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana