Ostri kamu, cetkaj subaru, spremaj sendvich&sok...

Tibor Jóna RSS / 19.03.2008. u 12:38

 

Iz kuce VB izasla/ispala/izbacena (precrtati nepotrebno) je Zorica Markovic. Narecena vokalna solistkinja stoji - izmedju ostalog – i iza muzickog projekta lansiranog tokom 90tih "Mirno spavaj nano".

Pesma nastala na ljubavnu nakanu ima vrcav refren:“Mirno spavaj nano, sve je zakljucano, moje srce nije, dzaba ti kapije”

Nekako u isto vreme ili neposredno po lansiranju ove evergreen delicije u estradnu orbitu, sudbina je tako htela (da odem iz rodnog sela) da u aps zapadne lider srbskih radikala vojvoda profesor doktor i sta sve ne Sheshely sa saradnicima.

Tada nastaje i sledeca sala u pokusaju. Kako se na madjarskom peva hit Zorice Markovic „Mirno spavaj nano“?

Pa peva se: „Mirno spavaj nano, Sheshely zakljucano!“

Sheshely zakljucano vec neko vreme ali se moja nana ovih dana aktivno prisetila tih veselih dana kada su u modi bili zardjali escajg, dobrovoljna razmena nekretnina po modelu Hrtkovci te sendvichi i sokovi za rasno nepocudne.

Cula je Milorada Mircica, visokog duznosnika srpskih radikala kojemu su iz visokih bezbednosnih sluzbi dojavili da je moguca osveta na vojvodjanske Madjare cim Republika Madjarska prizna neovisnost Kosova. Ovde moram odmah da zamolim sve zluradne i one kojima ova zemlja nije na srcu da prekinu da spekulisu da ce te osvete (ili osvetice) organizovati sama „bezbedonosna sluzba“.

Uglavnom, Mircic je markirao metu, svakom pravovernom i kosher patrioti je jasno gde mora da bude ukoliko Republika Madjarska prizna neovisnost kosovsku, a gde ne treba da bude policija. Ima nekih pitanja? Nema? Sve jasno? Class dismissed!

Pretpostavljam da se iza ovog krije doplerovski brilijantna namera da se Republika Madjarska uceni ili shta takvo – u fazonu: ako vi priznate Kosovo, mi ce mo- prtz - da opalimo po vashima!

Mircic ili ko god da je smislio ovu taktiku zaboravlja nekoliko bitnih sitnica. Madjarsku drzavu je za ovdasnje Madjare briga taman koliko i Mircica za slovenacke Hrvate. Sadasnja administracija bi verovatno bila najsretnija ukoliko bi im Mircic entloesungovao problem vo vjek i vjekov – problem koji im i onako uzasno remeti popodnevni odmor sve ove godina i zbog kojeg im je nebrojeno puta preseo caj u 5 – i to ako je moguce maksimalno ucinkovito da se Budimpesta slucajno ne bi patila jos i sa tu nekim - sakloni nas boze - izbeglicama. Dakle plasi se (budimpestanska) furuna (radikalskim) zarachem.

- What have the Romans ever done for us?

Ja se sa opstim odnosom trenutne madjarske administracije uopste ne bi zacudio ukoliko bi ti osvetnici nasli na prazne madjarske kuce i poruku na ajnforu da im se pridruze u razbucavanju madjarskih ambasada i konzulata. Salu na stranu.

Ako je ikad promasena tema, ovde je vala za sve forinte promasena.

No, budimo fer! Mircic je samo zabrinut za vojvodjanske Madjare.

Sakloni i sacuvaj da bi on mogao da zluradi u ovom slucaju ili da bi se medju osvetnicima mogli naci Mircicevi partijski drugari. Da citiram Rushku Jakic – „Ne, nikako!“

A posto cenim brigu gospodina Mircica i Srpske radikalne stranke za dobrobit vojvodjanskih Madjara ja cu delovati proaktivno i predloziti niz mera kako bi se smanjila mogucnost nasilja nad lojalnim gradjanima Republike Srbije – a sve u skladu sa trendovima i duhom vremena u Republici:

1.       Najpre, kako bi policija lakse mogla da prepozna koga bi trebalo vise da brani, da svaki vojvodjanski Madjar pocne nositi traku na desnom rukavu. Time ce u slucaju opsteg napada biti jasno koga treba braniti od koga i omogucice se pravovremena i ucinkovita reakcija policije.

2.       Na kuce, stanove i radnje u vlasnistvu Madjara omalati crveno slovo „X“ kako bi policija u patroli mogla da obrati posebnu pozornost na njih i njihovu bezbednost.

3.       U izrazito mesovitim i gradskim sredinama svo madjarsko stanovnistvo preseliti u jedan deo grada kako bi im se tamo osigurala sva sigurnost i sprecili eventualni napadi omladine zabrinute za krsenje medjunarodnog prava.

4.       Tako formirane specijalne urbane zone dodatno zastititi vojno-policijskim kontrolnim puktovima i opasati sirokim zidovima kako bi se sprecilo da neodgovorni pojedinci ugroze medjunacionalnu slogu u Vojvodini i naruse dobre medjuljudske odnose koji su na ponos citavoj Srbiji

5.       U etnicki jasnije profilisanim sredinama i ruralnim naseljima uvesti strogu kontrolu ulazaka i izlazaka u naselje kako bi se sprecio svaki moguci kontakt sa izgrednicima na koje upozorava Mircic i sluzbe bezbednosti i tako sacuvao mir i bezbednost. Kako neprijatelj mirnog suzivota i miroljubive koegzistencie ne preza ni od cega naselja opasati bodljikavom zicom i sistemom kontrolnih punktova.

6.       Kako postoji mogucnost da izgrednici otruju hranu ograniciti i strogo kontrolisati dnevno snabdevanje madjarskog stanovnista i tako ga sacuvati.

7.       Ograniciti kretanje posle 20h, upotrebu javnog prevoza i posete mestima javnog okupljanja gradjanima madjarskog podrjetla kako neprijatelji suzivota i tolerancije ne bi iskoristili ovaj neoprez kao poligon sirenje svojih naopakih ideja.

8.       Do okoncanja pretnje obustaviti skolovanje na jezicima manjina i decu poslati kucama kako ne bi bila meta umopomucenika koji su na sve spremni samo da napakoste medjunacionaloj idili u Vojvodini

9.       Posebnu paznju obratiti na Slovake, kurve latinske. Poznato je da sa lokalnim Rusinima i Cincarima vekovima sanjaju da napakoste Madjarima u Vojvodini, te da postoje jake indicije da su u njihovim krugovima a sponozorisani od strane zlocinacke NATO soldateske izradi planovi maskiranja u Bugare i Rumune, kako bi oni a ne ovi bili okrivljeni za eventualne napade. Zbog poznatog huliganskog kapaciteta Slovacko-Cincarske osovine zla potrebno je naoruzati clanove Srpske radikalne stranke kako bi oni – kao jedini pravilno informisani – bili u stanju da brane vojvodjanske Madjare od ove ale i vrane.

10.   Spremiti vecu kolicinu sendvica i skova za svaki slucaj. 

S tim u vezi - Mirno spavaj nano, Mircic otkljucano!

Mene trenutno vise muci sa kim ce Liberali Srbije i Nebojsa Covic u koaliciju......



Komentari (83)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nikola svilar nikola svilar 13:16 19.03.2008

1st

Interesantno, pises na hrvatskom... skidam kapu, raznovrsnosti radi.
Okej, na stranu tekst, kakve su prognoze da Madjarska prizna nezavisnost Kosova...
Tibor Jóna Tibor Jóna 13:24 19.03.2008

Re: 1st

nikola svilar
Interesantno, pises na hrvatskom... skidam kapu, raznovrsnosti radi.Okej, na stranu tekst, kakve su prognoze da Madjarska prizna nezavisnost Kosova...


odakle vam to?

a sto se prognoza tice - samo sto nisu!
Boris Drenca Boris Drenca 13:30 19.03.2008

Re: 1st

kakve su prognoze da Madjarska prizna nezavisnost Kosova


Danas sa Bugarima i Hrvatima
Tibor Jóna Tibor Jóna 13:33 19.03.2008

Re: 1st

Boris Drenca
kakve su prognoze da Madjarska prizna nezavisnost KosovaDanas sa Bugarima i Hrvatima


sa bugarima? da se dakle pozdravimo sa Ivanovom? Bilo je cool selo!
vucko vucko 13:35 19.03.2008

Slabo divanim hrvatski

Interesantno, pises na hrvatskom...

Hehe to je delo Petra 'Feral' Lukovića, rekao bih, najvećeg popularizatora hrvatskog jezika u Srbalja posle prevodilaca Alana Forda sa italijanskog :)))
nikola svilar nikola svilar 13:38 19.03.2008

Re: 1st

odakle vam to?


salim se, simpatična mi je ta kombinacija - ekavski i neke hrvatske reči recimo
"neovisnost", "učinkovito". da ne bude zabune, volim hrvatski,
nedostaju mi dunjicini postovi :)
Tibor Jóna Tibor Jóna 13:46 19.03.2008

Re: Slabo divanim hrvatski

vucko
Interesantno, pises na hrvatskom... Hehe to je delo Petra 'Feral' Lukovića, rekao bih, najvećeg popularizatora hrvatskog jezika u Srbalja posle prevodilaca Alana Forda sa italijanskog :)))


u pa tek sam sad skapirao o cemu se radi. vi mislite na pojedine reci koje upotrebljavam...

vidite, morate da razmislite malo sire....

recimo da postoje ljudi kojima po crkvama cinodejstvuju hrvatski svestenici, pa da postoje i takvi koji su moguce svoj veronauk dobili na hrvatskom jeziku, te da neko povrh svega toga radi i za hrvatsku firmu, te da mozda ima i hrvatskog sadruga/sadruginju...

nemojte sve odmah na Peru, nije on bas za sve kriv...samo za talas poskupljenja ....
vucko vucko 13:53 19.03.2008

Re: Slabo divanim hrvatski


u pa tek sam sad skapirao o cemu se radi. vi mislite na pojedine reci koje upotrebljavam...

vidite, morate da razmislite malo sire....

recimo da postoje ljudi kojima po crkvama cinodejstvuju hrvatski svestenici, pa da postoje i takvi koji su moguce svoj veronauk dobili na hrvatskom jeziku, te da neko povrh svega toga radi i za hrvatsku firmu, te da mozda ima i hrvatskog sadruga/sadruginju...

nemojte sve odmah na Peru, nije on bas za sve kriv...samo za talas poskupljenja ....

Neee, to mora da je državni neprijatelj "Pero s onog svijeta" :)
nikola svilar nikola svilar 13:54 19.03.2008

Re: Slabo divanim hrvatski

recimo da postoje ljudi kojima po crkvama cinodejstvuju hrvatski svestenici, pa da postoje i takvi koji su moguce svoj veronauk dobili na hrvatskom jeziku, te da neko povrh svega toga radi i za hrvatsku firmu, te da mozda ima i hrvatskog sadruga/sadruginju...


kao sto rekoh sala, kapiram ja to odlicno, moj kumašin -
upravo taj slucaj, katolik - sad jos radi "sa zagrebom"
- pa sve veci i veci postotak hrvatskih reči u govoru...
pita mene - idi, što pišeš na ekavici? - rekoh mu: more mrššššš :))

p.s.
pozdrav za bivšeg člana viski kluba
mvelja mvelja 14:02 19.03.2008

Re: Slabo divanim hrvatski

vucko
u pa tek sam sad skapirao o cemu se radi. vi mislite na pojedine reci koje upotrebljavam...vidite, morate da razmislite malo sire....recimo da postoje ljudi kojima po crkvama cinodejstvuju hrvatski svestenici, pa da postoje i takvi koji su moguce svoj veronauk dobili na hrvatskom jeziku, te da neko povrh svega toga radi i za hrvatsku firmu, te da mozda ima i hrvatskog sadruga/sadruginju...nemojte sve odmah na Peru, nije on bas za sve kriv...samo za talas poskupljenja ....Neee, to mora da je državni neprijatelj "Pero s onog svijeta" :)


e zoko zoko...
vucko vucko 14:02 19.03.2008

Svratio na 'domaću'

p.s.
pozdrav za bivšeg člana viski kluba

Bio član kluba, a onda se preselio u Škotsku... šta da čovek da kaže...

Pozdrav!
Tibor Jóna Tibor Jóna 14:11 19.03.2008

Re: Slabo divanim hrvatski

imate kuma katolika koji radi sa zagrebom...

jel mircic obavesten da postojite?
nikola svilar nikola svilar 14:29 19.03.2008

"A ti demokracitok...

...egy fikarcnyit sem er..."

jel mircic obavesten da postojite?


:) ha, ha

verujem da jeste, čitao je valjda Predeo slikan čajem...

htedoh da priložim onu scenu sa dečakom i dr Muavijom iz
Hazarskog rečnika o manjinama i većinama, baš
"pasuje" uz ovaj post..., ali ne mogu naći knjigu zato
evo parafraza saveta Anatola Fransa

Ne posuđujte knjige nikome. Jedine knjige koje imam u biblioteci nisu moje.
adam weisphaut adam weisphaut 14:32 19.03.2008

Re: Slabo divanim hrvatski

imate kuma katolika koji radi sa zagrebom...

jel mircic obavesten da postojite?

Mirčič je bivši predsednik odbora za bezbednost
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:27 19.03.2008

Re: 1st

hvala na postu, nesto novo i osvezavajuce sto zbog teme sto zbog stila autora...

sto se tice hrvatizama, ako ljudi
ne znaju, u vojvodini se stvarno koristi varijanta srpsko-hrvatski, kao sto se u sandzaku prica bosansko-srpski, a ne samo srpski, posebno u backoj... mislim to je jedan jezik po meni, ali kazem koja varijanta preovladjuje...

a ova aluzija na novosadsku raciju od coveka u belom i jos apel da se blog ponisti je vec mnogo puta ponovljen metod negacije... ali evo jos jednom i za njega licno, znaci, sad ne pricamo o ii svetskom ratu i sta se desilo u novom sadu tada vec o tome sta danas u vojvodini pokusavaju da izazovu neke srpske desnicarske struje....
Jeremija Jeremija 14:11 19.03.2008

Uz sve uvažavanje...

...kako Velikog Brata, tako i Mađara, i naših u Vojvodini, tako i onih u Republici Mađarskoj, a posebno postmedernističkog kreativnog pristupa i doprinosa autora posta na vip blogu b92, ali...
...ali kakve veze ima Zorica Marković, njena pesma, njena zaključano-otključana kapija, Šešelj, Mirčić, košer patriote,
sendviči i sokovi?
Il sam ja glup, il ti Tibore lupetaš?
Molim te, objasni mi šta su to kosher patrioti, šta za tebe uopšte znači reč kosher?
Unapred pardoniram na vlastitoj feleričnosti i/ili neobaveštenosti.
Tibor Jóna Tibor Jóna 14:13 19.03.2008

Re: Uz sve uvažavanje...

Jeremija
...kako Velikog Brata, tako i Mađara, i naših u Vojvodini, tako i onih u Republici Mađarskoj, a posebno postmedernističkog kreativnog pristupa i doprinosa autora posta na vip blogu b92, ali......ali kakve veze ima Zorica Marković, njena pesma, njena zaključano-otključana kapija, Šešelj, Mirčić, košer patriote,sendviči i sokovi?Il sam ja glup, il ti Tibore lupetaš?Molim te, objasni mi šta su to kosher patrioti, šta za tebe uopšte znači reč kosher?Unapred pardoniram na vlastitoj feleričnosti i/ili neobaveštenosti.


to mogu da pitaju samo oni kojima nije na srcu jedinstvo drzavnog pregovarackog tima i organa za sprovodjenje akcionog plana. a sa takvima ne pricam!
umberto umberto 14:21 19.03.2008

Re: Uz sve uvažavanje...

ne optuzuj tibore nikoga da je nesto sto nije, (to je ruzan marnir na ovom mestu vec toliko isprovaljivan da nije vise kosher) vec objasni sta si hteo da kazes sa kosher - nije bas najjasnije.
koser bi bilo nesto podobno za konzumaciju, cini mi se.
jes stil malko razbarusen, no je interesantan za citanje. s druge strane malo zbunjuje baroknoscu pa se sustina ponekad zaturi.
Tibor Jóna Tibor Jóna 14:28 19.03.2008

Re: Uz sve uvažavanje...

umberto
ne optuzuj tibore nikoga da je nesto sto nije, (to je ruzan marnir na ovom mestu vec toliko isprovaljivan da nije vise kosher) vec objasni sta si hteo da kazes sa kosher - nije bas najjasnije.koser bi bilo nesto podobno za konzumaciju, cini mi se.jes stil malko razbarusen, no je interesantan za citanje. s druge strane malo zbunjuje baroknoscu pa se sustina ponekad zaturi.


obratite se vasim zapadnoevropskim sponzorima .

umberto umberto 14:43 19.03.2008

Re: Uz sve uvažavanje...

obratite se vasim zapadnoevropskim sponzorima .


sto si grub? da nije sto sam srbin?
oprastam ti, sigurno su te tako ucili na vjeronauku. samar za samarom.
Jeremija Jeremija 15:05 19.03.2008

Re: Uz sve uvažavanje...

Tibor Jóna
Jeremija
...kako Velikog Brata, tako i Mađara, i naših u Vojvodini, tako i onih u Republici Mađarskoj, a posebno postmedernističkog kreativnog pristupa i doprinosa autora posta na vip blogu b92, ali......ali kakve veze ima Zorica Marković, njena pesma, njena zaključano-otključana kapija, Šešelj, Mirčić, košer patriote,sendviči i sokovi?Il sam ja glup, il ti Tibore lupetaš?Molim te, objasni mi šta su to kosher patrioti, šta za tebe uopšte znači reč kosher?Unapred pardoniram na vlastitoj feleričnosti i/ili neobaveštenosti.


to mogu da pitaju samo oni kojima nije na srcu jedinstvo drzavnog pregovarackog tima i organa za sprovodjenje akcionog plana. a sa takvima ne pricam!

uh, al ti je odgovor!
Jeremija Jeremija 15:07 19.03.2008

Re: Uz sve uvažavanje...

umberto
ne optuzuj tibore nikoga da je nesto sto nije, (to je ruzan marnir na ovom mestu vec toliko isprovaljivan da nije vise kosher) vec objasni sta si hteo da kazes sa kosher - nije bas najjasnije.
koser bi bilo nesto podobno za konzumaciju, cini mi se.
jes stil malko razbarusen, no je interesantan za citanje. s druge strane malo zbunjuje baroknoscu pa se sustina ponekad zaturi.

Stvarno deluje zbunjujuće, ali šta mu ono znači "kosher patrioti"? Da ne jebe, ipak, tu lud zbunjenoga, ili je obrnuto?
Tibor Jóna Tibor Jóna 17:13 19.03.2008

Re: Uz sve uvažavanje...

Jeremija

umbertone optuzuj tibore nikoga da je nesto sto nije, (to je ruzan marnir na ovom mestu vec toliko isprovaljivan da nije vise kosher) vec objasni sta si hteo da kazes sa kosher - nije bas najjasnije.koser bi bilo nesto podobno za konzumaciju, cini mi se.jes stil malko razbarusen, no je interesantan za citanje. s druge strane malo zbunjuje baroknoscu pa se sustina ponekad zaturi.Stvarno deluje zbunjujuće, ali šta mu ono znači "kosher patrioti"? Da ne jebe, ipak, tu lud zbunjenoga, ili je obrnuto?


sta je koser meso kod jevreja? ono sto je po odredjenim strogim pravilima uz strog nadzor religioznih autoriteta stiglo na trpezu.
sta je koser patriota - onaj koji je po strogim pravilima uz strog nadzor patriotskih autoriteta plasiran na ulicu (recimo)

dakle kosher je u slengu sve ono sto se nekad zvalo po pe-es-u ili ti pravilima sluzbe

sto morate da budete tolike tupadzije?
Jeremija Jeremija 17:48 19.03.2008

Re: Uz sve uvažavanje...


Po pe-esu ne znam šta je košer, ali košer ima jedno sasvim određeno značenje za jednu ispaćenu etničku grupu u vojvodini u odnosu na koju su mađari većina i kad uputrbljavaš tu reč vodini računa da ih ne povrediš kao što i sam, a pripadnik manjine ne bi da te većina vređa.
Da ne bi bili tolike tupadžije, evo šta je košer:


Košer hrana

Zabranjeno je mešanje mesa i mleka, koji simbolizuju smrt i život i ceo proces pripremanja košer hrane mora da bude pod nazorom rabina i uz njegovo odobrenje.


Osnove košer prehrane

1. Ne jedu se određene vrste životinja te njihovo mlijeko i jaja;

Od kopnenih životinja:
Može se jesti: svaku koja ima papke, ali papke razdvojene, i koja preživa možete jesti. (Lev 11:3) i
...možete jesti svaku životinju koja ima razdvojene papke - nadvoje posve razdvojene - i koja preživa. (Pnz 14:6)

Od vodenih životinja:
Može se jesti: Od svih vodenih životinja ove možete jesti: sve što živi u vodi, bilo u morima, bilo u rijekama, a ima peraje i ljuske možete jesti. (Lev 11:9) i
A od svega što u vodi živi ovo možete jesti: što god ima ljuske i peraje, možete jesti. (Pnz 14:9)

Od ptica:
Zabranjene su: Od ptica neka su vam ove odvratne i neka se ne jedu - odvratnost su: orao, orao strvinar i jastreb, tetrijeb i sokol bilo koje vrste; gavran svih vrsta; noj, kobac i galeb; lastavica svake vrste; sova, gnjurac, ušara, labud, pelikan, droplja; roda, čaplja svake vrste; pupavac i šišmiš. (Lev 11:13-19) i

Svaku čistu pticu možete jesti. Ali ovih ne smijete jesti: orla strvinara i jastreba, tetrijeba, sokola bilo koje vrste; gavrana bilo koje vrste; noja, kopca, galeba ni kraguja bilo koje vrste; sove, jejine i labuda; pelikana, bijelog strvinara i gnjurca; rode, čaplje bilo koje vrste; pupavca i šišmiša. (Pnz 14:11-18)

Krilati kukci su usmenom Torom zabranjeni. Gmizavci i ini:

Zabranjeni su: Od životinja što po zemlji gmižu neka su za vas ove nečiste: krtica, miš i svaka vrsta guštera; zidni macaklin, kameleon, daždevnjak, zelembać i tinšamet. (Lev 11: 29-30)

Ništa što puže na trbuhu, ništa što god ide na četiri noge ili na više nogu - nikakve puzavce što po tlu gmižu nemojte jesti jer su odvratni! Nemojte sami sebe poganiti svim tim puzavcima što gmižu; ne prljajte se njima, da i vi zbog njih ne postanete nečisti. (Lev 11: 42-43)

2. Životinje se (a nakon sto su uzgojene na human način) kolju na najbrži i najmanje bolan način i iz njih se pušta krv i naknadno čisti ona preostala;

3. Neki dijelovi životinja dozvoljenih za jelo se ne jedu (neke masnoće i živci);

4. Ne miješa se mlijeko i meso;

5. Vino i proizvodi od grožđa moraju biti košer;
Grožđe iz vinograda ne može se koristiti za pravljenje vina prve četiri godine od sadnje; svake sedme godine, zemlja mora počivati; isto tako ne smije ništa drugo biti zasađeno između vinove loze. Sva oprema za proizvodnju vina mora biti košer, a grožđe mogu brati i proizvoditi vino samo oni Jevreji, koji čuvaju/drže Šabat.

6. Posude i pribor za jelo moraju biti košer (posebne za mlijeko, posebne za meso i samo za košer hranu)
Tibor Jóna Tibor Jóna 17:50 19.03.2008

Re: Uz sve uvažavanje...

a vas lozi da budete veci rabin od rabina ili?
oy ryabina?
Jeremija Jeremija 17:59 19.03.2008

Re: Uz sve uvažavanje...

Tibor Jóna
a vas lozi da budete veci rabin od rabina ili?
oy ryabina?

Ne, ali mi idu na Q veći katolici od pape.
AlexDunja AlexDunja 14:17 19.03.2008

delim zabrinutost :)

Mene trenutno vise muci sa kim ce Liberali Srbije i Nebojsa Covic u koaliciju......

bez sale,
sjajan tekst!
Queeria Queeria 14:19 19.03.2008

Maziću te, paziću te i zvaću te Đole

Tibore, ako se plašiš za svoju bezbednost... moja vrata su ti uvek otvorena :)

Imam i atomsko sklonište - mislim da je to plus...
Covek u belom Covek u belom 15:18 19.03.2008

Re: Maziću te, paziću te i zvaću te Đole

Queeria
Tibore, ako se plašiš za svoju bezbednost... moja vrata su ti uvek otvorena :)
Pretpostavljam zadnja vrata :))).
adam weisphaut adam weisphaut 15:22 19.03.2008

Re: Maziću te, paziću te i zvaću te Đole

Pretpostavljam zadnja vrata :))).

Interesantno da se odmah hvataš za zadnja vrata
Queeria Queeria 16:34 19.03.2008

Re: Maziću te, paziću te i zvaću te Đole

Covek u belom
Pretpostavljam zadnja vrata :))).


Ja sam iznenadjen i uvredjen... Ja sam samo hteo da pomognem :((


Tibor Jóna Tibor Jóna 17:15 19.03.2008

Re: Maziću te, paziću te i zvaću te Đole

Queeria
Tibore, ako se plašiš za svoju bezbednost... moja vrata su ti uvek otvorena :)Imam i atomsko sklonište - mislim da je to plus...

e hvala, a sto ti mislis da ce kod tebe biti sigurnije ))
imajuc sve u vidu :)
Queeria Queeria 18:26 19.03.2008

Re: Maziću te, paziću te i zvaću te Đole

Zato što je Kosovo Srbija i tako će večno da bide :)

Mene neće da diraju... Ja sam sada nji'ov

Živi dokaz
valjan valjan 14:26 19.03.2008

Sendvici

10. Spremiti vecu kolicinu sendvica i skova za svaki slucaj.


Onaj "zakljucani" DrProfStaLiVec je u nekim pricama Slovacima obecavao dva sendvica a Madjarima jedan, jer ovi prvi treba dalje da putuju. Znaci po toj matematici meni sleduju dva a mojoj supruzi jedan, ali posto ona ima i ruske krvi mozda sendvic bude umotan u deonice NIS-a. Kviz pitanje: koliko sendvica bi Mircic dao nasem detetu?
Tibor Jóna Tibor Jóna 14:30 19.03.2008

Re: Sendvici

valjan
10. Spremiti vecu kolicinu sendvica i skova za svaki slucaj. Onaj "zakljucani" DrProfStaLiVec je u nekim pricama Slovacima obecavao dva sendvica a Madjarima jedan, jer ovi prvi treba dalje da putuju. Znaci po toj matematici meni sleduju dva a mojoj supruzi jedan, ali posto ona ima i ruske krvi mozda sendvic bude umotan u deonice NIS-a. Kviz pitanje: koliko sendvica bi Mircic dao nasem detetu?


mali bi dobio eurokrem tablu.
i zele zeku ako ste krenuli gore ka tatrama...
adam weisphaut adam weisphaut 14:37 19.03.2008

Au

1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.

Tibore, ti im još daješ ideje!
Tibor Jóna Tibor Jóna 14:40 19.03.2008

Re: Au

adam weisphaut
1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.Tibore, ti im još daješ ideje!


ja sam lojalan gradjanin koji zeli dobrobit svojoj drzavi
adam weisphaut adam weisphaut 14:44 19.03.2008

Re: Au

ja sam lojalan gradjanin koji zeli dobrobit svojoj drzavi

Pošten Mađar
Tibor Jóna Tibor Jóna 17:16 19.03.2008

Re: Au

adam weisphaut
ja sam lojalan gradjanin koji zeli dobrobit svojoj drzavi Pošten Mađar


e to to.
ja sam madjarski sulejman spaho!
tuzlanac tuzlanac 23:38 19.03.2008

Re: Au

Tibor Jóna
adam weisphaut
ja sam lojalan gradjanin koji zeli dobrobit svojoj drzavi Pošten Mađar


e to to.
ja sam madjarski sulejman spaho!



bez sve sale ko je sulejman spaho? bio za kraljevine jugoslavije ministar mehmed spaho.


dobar tekst i potpisujem.
Tibor Jóna Tibor Jóna 07:51 20.03.2008

Re: Au

tuzlanac



bez sve sale ko je sulejman spaho? bio za kraljevine jugoslavije ministar mehmed spaho.


dobar tekst i potpisujem.


sulejman spaho je gospodin koji za sebe tvrdi da je srbin muslimanske veroispovesti, narodni poslanik SRS.... "posten musliman" sto bi rekli radikali....
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 14:04 20.03.2008

Re: Au

Tibor Jóna

tuzlanacbez sve sale ko je sulejman spaho? bio za kraljevine jugoslavije ministar mehmed spaho.dobar tekst i potpisujem.sulejman spaho je gospodin koji za sebe tvrdi da je srbin muslimanske veroispovesti, narodni poslanik SRS.... "posten musliman" sto bi rekli radikali....


jesi li siguran da nije kusta? :)
gradicevic gradicevic 14:27 20.03.2008

Re: Au

jesi li siguran da nije kusta? :)


Nemanja il Emir ?
Tibor Jóna Tibor Jóna 14:34 20.03.2008

Re: Au

Vanja Montenegro Ljujic

Tibor Jónatuzlanacbez sve sale ko je sulejman spaho? bio za kraljevine jugoslavije ministar mehmed spaho.dobar tekst i potpisujem.sulejman spaho je gospodin koji za sebe tvrdi da je srbin muslimanske veroispovesti, narodni poslanik SRS.... "posten musliman" sto bi rekli radikali....jesi li siguran da nije kusta? :)


nemanja je sad kaurin. one of us....
nema on nista sa mu`amedancima.
tako nemoze ni da bude postani mu`amedanac...

mislim stvaaaaarno!
gradicevic gradicevic 14:37 20.03.2008

Re: Au

mu`amedancima.

Fali ti ovde meko h
Ruben Ruben 15:52 19.03.2008

A ja?

1. Najpre, kako bi policija lakse mogla da prepozna koga bi trebalo vise da brani, da svaki vojvodjanski Madjar pocne nositi traku na desnom rukavu. Time ce u slucaju opsteg napada biti jasno koga treba braniti od koga i omogucice se pravovremena i ucinkovita reakcija policije.

Protestujem! Nisam Madžar ali to ne znači da mi (u datoj situaciji) neko može oduzeti pravo da nosim traku!
Rezumećete sve implikacije tog, potpuno neopravdanog davanja ekskluzivnog prava po etničkoj, verskoj i drugoj
liniji.
Ne dam traku!
Boris Drenca Boris Drenca 16:17 19.03.2008

ne deluje tacno

Mircic ili ko god da je smislio ovu taktiku zaboravlja nekoliko bitnih sitnica. Madjarsku drzavu je za ovdasnje Madjare briga taman koliko i Mircica za slovenacke Hrvate. Sadasnja administracija bi verovatno bila najsretnija ukoliko bi im Mircic entloesungovao problem vo vjek i vjekov – problem koji im i onako uzasno remeti popodnevni odmor sve ove godina i zbog kojeg im je nebrojeno puta preseo caj u 5 – i to ako je moguce maksimalno ucinkovito da se Budimpesta slucajno ne bi patila jos i sa tu nekim - sakloni nas boze - izbeglicama.


Mislim da ovde nisi u pravu
Tibor Jóna Tibor Jóna 16:52 19.03.2008

Re: ne deluje tacno

Boris Drenca
Mircic ili ko god da je smislio ovu taktiku zaboravlja nekoliko bitnih sitnica. Madjarsku drzavu je za ovdasnje Madjare briga taman koliko i Mircica za slovenacke Hrvate. Sadasnja administracija bi verovatno bila najsretnija ukoliko bi im Mircic entloesungovao problem vo vjek i vjekov – problem koji im i onako uzasno remeti popodnevni odmor sve ove godina i zbog kojeg im je nebrojeno puta preseo caj u 5 – i to ako je moguce maksimalno ucinkovito da se Budimpesta slucajno ne bi patila jos i sa tu nekim - sakloni nas boze - izbeglicama.Mislim da ovde nisi u pravu


Gyurcsanyija i kompaniju? Pa pogledaj samo u kojem se kontekstu desavao referendum o dvojnom drzavljanstvu, ko je stavio taj referendum u taj kontekst, ko je ukinuo statusni zakon i pod kojim izgovorom, kakva je procedura za nacionalne vize.... Gde ces vise dokaza da bi najvise voleli da nema vojvodjanskih Madjara od toga?
Filip2412 Filip2412 16:59 19.03.2008

dvojno drzavljanstvo

Ne znam detalje o tome, ali stvarno je malo cudno da se cela nacija u Madjarskoj direktno i javno na referendumu izjasni da ne prihvata dvojno za Madjare iz Srbije. Ne kapiram to.

U Srbiji se drugacije to radi kada su u pitanju Srbi preko grane... podrska na referendumima, patriotizam na mintinzima a u praksi cajper i nadevanje imena "izbeglice", "siptari" (za Srbe koji su dosli sa Kosova)
Tibor Jóna Tibor Jóna 17:09 19.03.2008

Re: dvojno drzavljanstvo

Filip2412
Ne znam detalje o tome, ali stvarno je malo cudno da se cela nacija u Madjarskoj direktno i javno na referendumu izjasni da ne prihvata dvojno za Madjare iz Srbije. Ne kapiram to.U Srbiji se drugacije to radi kada su u pitanju Srbi preko grane... podrska na referendumima, patriotizam na mintinzima a u praksi cajper i nadevanje imena "izbeglice", "siptari" (za Srbe koji su dosli sa Kosova)


he he ... pa ne mislite valjda da jedino kod nas umeju da organizuju referendume sa trik pitanjima tipa "Da li znate da vam je dete peder" i da ih uvezuju u zajednicke izbore o mnogo bitnijim pitanjima kako bi na taj nacin od vas izvukli odgovor koji im treba... i nije cela nacija referendum nije bilo tako glatko na referendumu...

Filip2412 Filip2412 17:23 19.03.2008

Re: dvojno drzavljanstvo

he he ... pa ne mislite valjda da jedino kod nas...


sad mi lakse :)

inace, svi ovi sto se brinu za Kosovo, njih ne zanima sto je cela juzna Srbija opustela, mislim na teritoruju nad kojom imamo kontrolu.
Umesto da prave fabrike u Kursumliji, Bujanovcu, Presevu, Pirotu, Leskovcu, Vranju....
da neko iz Vojvodine, recimo Tibor resi da se preseli dole da radi za par hiljada evra, da se juzna Srbija ozivi...
Ja sam siguran da cemo izgubiti i te teritorije ako nastavimo ovako i to za 30-40 godina ne vise.

Oni samo blebecu o Kosovu, valjda zato sto je sada kasno pa se nista vise ne moze uraditi - to je idealna tema za nekoga da mlati praznu slamu. E, a kad treba da se radi nesto konkretno, ma jok, to tesko bre zayebi... mnogo lakse da se kukumavceeeeee

Filip2412 Filip2412 16:48 19.03.2008

pa nek nastave radikali da lupetaju

....valjda ce im se to odraziti na rejting

Covek u belom Covek u belom 16:51 19.03.2008

Dosta sa podsmevanjem zrtvama

Brises Tibore brises, ako.
Aluzije da ce Madjari u Vojvodini biti u polozaju u kom su bili Jevreji (i Srbi u 2. sv. ratu u Vojvodini) su vise nego jadne i krajnje sramotne pogotovu za ljude koje su takve stvari proziveli, i pogotovu ako se uzmu u obzir cinjenice vezane za Madjare i ko je radio doticne stvari u 2. sv. ratu. To je direktno podsmevanje jevrejskim (i srpskim) zrtvama iz 2. svetskog rata.
Da na ovom blogu ima i malo tekovina savremene demokratije, ovaj tvoj blog bi odavno bio uklonjen. Stim u vezi, posto ne postoji opcija da se preporuci brisanje bloga, apelujem na moderaciju da proba kriticki da sagleda neke stvari i ako je ikako moguce ovaj blog ukloni. Hvala.
Tibor Jóna Tibor Jóna 16:58 19.03.2008

Re: Dosta sa podsmevanjem zrtvama

Covek u belom
Brises Tibore brises, ako.Aluzije da ce Madjari u Vojvodini biti u polozaju u kom su bili Jevreji (i Srbi u 2. sv. ratu u Vojvodini) su vise nego jadne i krajnje sramotne pogotovu za ljude koje su takve stvari proziveli, i pogotovu ako se uzmu u obzir cinjenice vezane za Madjare i ko je radio doticne stvari u 2. sv. ratu. To je direktno podsmevanje jevrejskim (i srpskim) zrtvama iz 2. svetskog rata.Da na ovom blogu ima i malo tekovina savremene demokratije, ovaj tvoj blog bi odavno bio uklonjen. Stim u vezi, posto ne postoji opcija da se preporuci brisanje bloga, apelujem na moderaciju da proba kriticki da sagleda neke stvari i ako je ikako moguce ovaj blog ukloni. Hvala.


ja ne brisem nista to pod jedan.

pod dva, kljuc od lanca kojim ste vezani za ovaj blog je na frizideru, svetlo u hodniku ugastite na izlasku.

trece, ako ste vi u ovome videli aman bas pa samo aluzije na holokaust onda je tu vise problem sa vama i vasim opstim obrazovanjem nego sa mnom i mojim navodnim antisemitizmom. Za ostatak komunikacije vam preporucujem faks poruku Nenada Canka Ivanu Markovicu, stim da ja biram da u toj komunikaciji budem Nenad Canak!

e da ... cetvrto... to sto vi u vasoj glavici mislite da novosadska racija za vek i vekova uklanja pravo Madjara da se bilo kad oglase kada im direktno zveckaju osvetom i obracunavanjem nad glavama, e to mozete lepo da okacite macku o rep ili zadenete za vas sesiric....

i peto za kraj.... to sto se u nasoj drzavi desavaju takve stvari nije moj problem, a vi ako vas je stid i sramota od toga sto se desava... pa vi jedite burek u albanskim pekarama, kupujte podravkino, mazite vaj kremu... borite se protiv sramote a ne protiv onih koji na nju ukazuju

jer uklanjanje ovog bloga nece izmeniti situaciju da se nekim ljudima otvoreno preti fizickim obracunavanjem 2008. godine u Srbiji sa zvanicnih drzavnih pozicija.... i to u slucaju da entitet na koji oni nemaju nimalo uticaja ucini jedno ili drugo....

preispitajte malo prioritete i prekinite da uvijate svoju frustraciju u kojekakve pseudodusebriznicke oblande ....
valjan valjan 21:41 19.03.2008

Re: Dosta sa podsmevanjem zrtvama

Racija 1942. je "naplacena" sa debelom kamatom u Rajinoj sumi i slicnim mestima 1945. Mnogo ljudi je tih dana ubijeno samo zato sto je neko bio Madjar ili Nemac. Nije bilo bitno da li je uopste imao bilo kakvu dodirnu tacku sa madjarskom ili nemackom vojskom. Inace, ja bih verovatno imao puno pravo da mrzim Madjare i madjarsku vojsku jer su mog dedu, nakon sto je iz partizanskih redova tajno prebacen kuci na lecenje, u prolece 1945. otkrili i uhapsili madjarski vojnici, internirali ga, i odveli ga negde prema Karpatima na front. Nikad se nece saznati da li je poginuo od Rusa ili je dobio metak u potiljak od Madjara. Ali ja eto nemam nista protiv Madjara, cak sam i ozenjen Madjaricom.

Inace, kad smo vec dotakli istoriju - svi smo u skoli ucili o podeljenom Trstu, pa kako je na kraju pripao Italiji. Skandirao je narod tih dana "druze Tito, ljubicice, ne daj Trsta ni Gorice", organizovali se mitnizi sirom zemlje. Pa su oba grada ipak postala deo italijanske teritorije. Elem, na Wikipediji mozete procitati sledece:

The Yugoslav troops of Tito held full control of the city until June 12, a time known as the 'forty days of Trieste'. After that the western Allies asked the Yugoslav army to leave.


Ono sto se nije moglo pronaci u nasim udzbenicima (bar kad sam ja ucio istoriju u skoli) je da je za tih 40 dana u Trstu vladala strahovita odmazda nad italijanskim stanovnistvom, po nekim procenama ubijeno je preko 1000 Italijana, i zbog toga je Titova armija bila "zamoljena da ode". Ne znam zasto me ta prica neodoljivo podseca na trenutno stanje sa Kosovom.

Ali ono sto htedoh da napomenem je da oni dusebriznici, koji se brinu zbog ratnih zlocina iz II svetskog rata nad Srbima, treba da znaju da je vecina toga na kraju rata kompenzovana na skoro isti nacin. Samo sto se to bas i nije tako ucilo u skoli.
doktorka doktorka 01:22 20.03.2008

Re: Dosta sa podsmevanjem zrtvama

Covek u belom
Brises Tibore brises, ako.Aluzije da ce Madjari u Vojvodini biti u polozaju u kom su bili Jevreji (i Srbi u 2. sv. ratu u Vojvodini) su vise nego jadne i krajnje sramotne pogotovu za ljude koje su takve stvari proziveli, i pogotovu ako se uzmu u obzir cinjenice vezane za Madjare i ko je radio doticne stvari u 2. sv. ratu. To je direktno podsmevanje jevrejskim (i srpskim) zrtvama iz 2. svetskog rata.Da na ovom blogu ima i malo tekovina savremene demokratije, ovaj tvoj blog bi odavno bio uklonjen. Stim u vezi, posto ne postoji opcija da se preporuci brisanje bloga, apelujem na moderaciju da proba kriticki da sagleda neke stvari i ako je ikako moguce ovaj blog ukloni. Hvala.

ah covece u belom , zar smo mogli i pomisliti da ce se posle jasenovca i banjice dogoditi srebrenica, i to u srpskoj reziji.
corn mouth corn mouth 04:32 20.03.2008

Re: Dosta sa podsmevanjem zrtvama

Aluzije da ce Madjari u Vojvodini biti u polozaju u kom su bili Jevreji (i Srbi u 2. sv. ratu u Vojvodini) su vise nego jadne i krajnje sramotne pogotovu za ljude koje su takve stvari proziveli, i pogotovu ako se uzmu u obzir cinjenice vezane za Madjare i ko je radio doticne stvari u 2. sv. ratu. To je direktno podsmevanje jevrejskim (i srpskim) zrtvama iz 2. svetskog rata.
Da na ovom blogu ima i malo tekovina savremene demokratije, ovaj tvoj blog bi odavno bio uklonjen. Stim u vezi, posto ne postoji opcija da se preporuci brisanje bloga, apelujem na moderaciju da proba kriticki da sagleda neke stvari i ako je ikako moguce ovaj blog ukloni. Hvala.

Kakva plitka analiza inkriminisanog dela teksta (koji jos nije ni naveden, valjda da bi optuzba bila ubedljivija)
Kako pogresni zakljucci
Koliko previda
Kakvi sumanuti zahtevi za cenzurom
bljak!
lion lion 17:33 19.03.2008

Mamac

E, moj Tibore!Tvoj tekst je idealan mamac za "bitange u belom","ološ u crnom","hulje u sivom".....Videćeš!Mlad ti je blog!
sentinel26 sentinel26 18:24 19.03.2008

Ko je blagoslovio Mirčića ?

Tibore,
Mislim da bez bojazni moramo ponekad i ovako gledati stvari.

Ko je stvorio razne "Mirčiće" u Srbiji ?
Nije nikakva tajna ni njihovo "krštenje" ni "miropomazanje" a zna se i od koga imaju blanko blagoslov za djelovanje.

Onoga momenta kada je počela povika iz Vojvodine, "...di su naši novci ?" Novi Sad je ustupljen radikalima i sada više većini i ne pada napamet da pita.
Neko je zavapio - A autoput i koncesije ? - DS je preuzela akciju i polako je "pacifikovala".

Prije nekoliko dana u listu "Blic" je izašao članak o prijetnjama vojvodjanskim Madjarima ako Madjarska prizna nezavisnost Kosova.
Mene manje zanima ko je to izgovorio (napisao).

Zanimaju me reakcije:
- Predsjednika države,
- Vlade i ministara,
- javnog tužioca.

Ne sjećam se nešto da li su i kako reagovali.

Szívélyesen üdvözlöm !


doktorka doktorka 01:25 20.03.2008

Re: Ko je blagoslovio Mirčića ?

naravno sentinel 26, ne bi mircic i ostali radikali mogli da pisnu da nisu dobili zeleno svetlo odozgo.
corn mouth corn mouth 04:52 20.03.2008

Re: Ko je blagoslovio Mirčića ?

Zanimaju me reakcije:
- Predsjednika države,
- Vlade i ministara,
- javnog tužioca.

hahahahahah, ma kakve reakcije stovani sentinel26,

malo ce boris da mase prsticem nacosima
kako bi se prikazao kao proevropski politicar

a ostala dvojica se pale samo kad neko "dira" srbe -
zar vazeci ustav nekako ne protura ispod tepiha
da su svi koji nisu srbi u srbiji gradjani drugog reda.

pa me onda zanima kako ja da znam da li sam srbin ili sam taj neki drugi.
da znam je l ovo mircic o meni ili ne.
je l ima neka pouzdana naucna metoda za utvrdjivanje nacionalnosti
ili se ide ucrkvu na pregled?
sentinel26 sentinel26 11:19 20.03.2008

Re: Ko je blagoslovio Mirčića ?

corn mouth
hahahahahah, ma kakve reakcije stovani sentinel26,
malo ce boris da mase prsticem nacosima
kako bi se prikazao kao proevropski politicar

a ostala dvojica se pale samo kad neko "dira" srbe -
zar vazeci ustav nekako ne protura ispod tepiha
da su svi koji nisu srbi u srbiji gradjani drugog reda.

pa me onda zanima kako ja da znam da li sam srbin ili sam taj neki drugi.
da znam je l ovo mircic o meni ili ne.
je l ima neka pouzdana naucna metoda za utvrdjivanje nacionalnosti
ili se ide ucrkvu na pregled?

Kako da im maše kada mu je stranka prešla u to polje i to na takav način da izgleda kao da je porušila mostove iza sebe i da se nikada više neće vratiti gradjanskoj opciji.

Ja najveću naci-histeriju očekujem u novembru kada Makedonija i CG budu priznale Kosovo.

Nesrbe oni smatraju ne samo gradjanima drugog reda nego i da su tu slučajno.
Ja strah od njih zbog toga što nijesam "njihov" odavno ne gajim i ne zalijevam u svojem dvorištu.

Držim da je Meša Selimović bio u pravu kada je svojem kolegi, porijeklom iz Bosne, uzviknuo: " Boj se ovna, boj se govna, pa kad ću živjeti ?!"
Davne 1972.godine sam imao prilike da se i lično susretnem i upoznam sa njim, a utisci su toliko svježi i snažni da mi se čini da je to bilo juče - prekjuče.


corn mouth corn mouth 17:01 20.03.2008

Re: Ko je blagoslovio Mirčića ?

Kako da im maše kada mu je stranka prešla u to polje i to na takav način da izgleda kao da je porušila mostove iza sebe i da se nikada više neće vratiti gradjanskoj opciji.Ja najveću naci-histeriju očekujem u novembru kada Makedonija i CG budu priznale Kosovo.

Bojim se da je jedino sto tu politicki amorfnu masu koja sebe zove ds drzi na okupu puki finansijski interes koji jedva doseze dalje od licnog ili porodicnog domena, a najvise do klanovskog. Zato je sada ds talac srpskog birackog tela, na obrnut nacin od onog na koji je to biracko telo bilo talac milosevica i na koji postaje talac kostunice. Pa se onda salonskom nacionalizmu dodvorava, a vulgarnom ulicnom se sa puta ukljanja. Mozemo lako da zamislimo da, ako i kada bi politicka klima odobravala priznavanje nezavisnosti Kosova, Tadic bi bio prvi koji bi ga priznao. Ali tu promenu politicke klime sa ovim rukovodstvom ne moze izdejstvovati ds. I ako osvoje vecinu na izborima ne bi me cudilo da propuste priliku.

Nesrbe oni smatraju ne samo gradjanima drugog reda nego i da su tu slučajno.
Ja strah od njih zbog toga što nijesam "njihov" odavno ne gajim i ne zalijevam u svojem dvorištu.

Držim da je Meša Selimović bio u pravu kada je svojem kolegi, porijeklom iz Bosne, uzviknuo: " Boj se ovna, boj se govna, pa kad ću živjeti ?!"
Davne 1972.godine sam imao prilike da se i lično susretnem i upoznam sa njim, a utisci su toliko svježi i snažni da mi se čini da je to bilo juče - prekjuče.

Naravski, a i "nas" strah "njih-vecinu" samo tapse po ramenu. Ali cak i kad se en bojimo, svako ko nije "njihov" a usudi se da iskaze misljenje protivno vecinskom dolazi u situaciju da mu, u najboljem slucaju, misljenje bude okarakterisano kao irelevantno jer, buduci da nije "njihov" on satro ne moze gajiti ista osecanja i iste potrebe kao "oni". Vecina gradjana srbije mora pre ili kasnije da nauci, ono sto vi i ja znamo - da je nepristojno da se ma cije misljenje vrednuje upitom u veru, naciju, pol, sexualno opredeljenje, etc. Kako je krenulo pitam se da li ce taj proces biti pokrenuti milom (iznutra) ili silom (izvana).
rinasek rinasek 20:36 19.03.2008

11.

u cilju zastite imovine, sakupiti svo zlato (zubi, satovi i ostali nakit) i smestiti ga u sigurne sefove svicarskih banaka.
gradicevic gradicevic 10:45 20.03.2008

preventiva

A posto cenim brigu gospodina Mircica i Srpske radikalne stranke za dobrobit vojvodjanskih Madjara ja cu delovati proaktivno i predloziti niz mera kako bi se smanjila mogucnost nasilja nad lojalnim gradjanima Republike Srbije – a sve u skladu sa trendovima i duhom vremena u Republici:

Sjajna analiza covece, i predlog prevencije novonastale situacije.
Zaboravio si jos jeda vrlo vazan cimbenik.
Gasne toplane!!!!!!
Ako se pomenuto Slovacko-Cincarsko zlocinacko udruzenje doseti istih. Ne mogu da zamislim u koje bi ih svrhe mogli upotrebiti, osim za grejanje vode. Pi, pi, pluc da ne prejudiciram.
Pozz
Tibor Jóna Tibor Jóna 10:49 20.03.2008

Re: preventiva

gradicevic
A posto cenim brigu gospodina Mircica i Srpske radikalne stranke za dobrobit vojvodjanskih Madjara ja cu delovati proaktivno i predloziti niz mera kako bi se smanjila mogucnost nasilja nad lojalnim gradjanima Republike Srbije – a sve u skladu sa trendovima i duhom vremena u Republici: Sjajna analiza covece, i predlog prevencije novonastale situacije.Zaboravio si jos jeda vrlo vazan cimbenik. Gasne toplane!!!!!!Ako se pomenuto Slovacko-Cincarsko zlocinacko udruzenje doseti istih. Ne mogu da zamislim u koje bi ih svrhe mogli upotrebiti, osim za grejanje vode. Pi, pi, pluc da ne prejudiciram.Pozz


opasni su slovaci. pa jel vi mislite da oni boje kuce u plavo tek tako? fol naivno...
gradicevic gradicevic 11:02 20.03.2008

Re: preventiva

opasni su slovaci. pa jel vi mislite da oni boje kuce u plavo tek tako? fol naivno...


Naslucujem. A sto boje, sto ne krece?
Tibor Jóna Tibor Jóna 11:05 20.03.2008

Re: preventiva

gradicevic
opasni su slovaci. pa jel vi mislite da oni boje kuce u plavo tek tako? fol naivno...Naslucujem. A sto boje, sto ne krece?


pa to! postavljate prava pitanja!
gradicevic gradicevic 11:06 20.03.2008

Re: preventiva

pa to! postavljate prava pitanja!


Mislim bili bi manje sumnjivi
Tibor Jóna Tibor Jóna 11:08 20.03.2008

Re: preventiva

gradicevic
pa to! postavljate prava pitanja!Mislim bili bi manje sumnjivi


e moj gospodine, to besno, to osiono, to misli da vlada svetom ...

nicija nije do zore, moj gospodine...
gradicevic gradicevic 11:16 20.03.2008

Re: preventiva

nicija nije do zore


Ne poznajem tu g-dju Zoru. Da nije prvopomenuta umetnica od miloste
Tibor Jóna Tibor Jóna 11:19 20.03.2008

Re: preventiva

gradicevic
nicija nije do zoreNe poznajem tu g-dju Zoru. Da nije prvopomenuta umetnica od miloste


jeste li vi ovde dosli da provocirate?
gradicevic gradicevic 11:26 20.03.2008

Re: preventiva

jeste li vi ovde dosli da provocirate?


Sta vam pada na pamet?.
Samo sam malo neobavesten. Poznato?
valjan valjan 00:07 21.03.2008

Re: preventiva

gradicevic
opasni su slovaci. pa jel vi mislite da oni boje kuce u plavo tek tako? fol naivno...


Naslucujem. A sto boje, sto ne krece?


Vrlo jednostavan razlog - moze komsija Gojko ili komsija Triva iz ko zna kog razloga da kupi plavu farbu pa okreci njom svoju kucu. Pa da ne bi doslo do zabune, mi onda ofarbamo nase kako bi g. Mircic i ostali mogli lakse da se brinu o nasoj bezbednosti. Dovoljno je samo da prosetaju sorom i odmah mogu da vide kome je potrebno pruziti dodatno obezbedjenje.

Evo, pre 15ak godina su cak organizovali i patrole koje su isle po tatinom rodnom selu i vodili racuna da nekom Slovaku i njegovoj kuci nesto ne zafali. Pricali su tada strani placenici i domaci izdajnici da su ovi obilazili selo pod parolom "kad isteramo Totove, da vidimo ko ce uzeti koju kucu", ali eto svi mi znamo da je to cista propaganda, jer su ovde uvek vladali dobri medjuljudski odnosi.

Npr., tatin prvi komsija Srbin je dusa od coveka - posekao nam je sve vocke pred kucom da se ne bi memla uhvatila na zidovima zbog debelog hlada. Pa jos i svoj traktor parkira tik uz nas zid kako ga ne bi neko slucajno naruzio nekim grafitom, jer moj otac je star covek i sve redje odlazi da obidje tu kucu. A sa dvorisne strane s vremena na vreme komsija ispusti malo vode iz septicke jame kako se zidovi od naboja ne bi sasusili. Stavise, posto je komsija jako dobar drugar sa lokalnim sudijama, advokatima, komandirom policije itd. (imaju neke zajednicke hobije koji se ticu stranih kola, cigareta i sl.), pomogao je mom ocu da se preko tih drugara resi neke zemlje, a hteo je da pomogne i oko kuce, ali je moj otac jako sentimentalan pa mu bilo draze da zadrzi kucu a natovari sebi neka dugovanja.

Eto, vidite i sami kako cveta ljubav medju narodima i narodnostima, pa g. Mircic s pravom upozorava da bi strane sile mogle da poremete ovu ravnotezu.
pufna pufna 10:49 20.03.2008

preporuka velika kao sam Mircic ; )

u vezi sa tekstom da zamolim za prevod ( blago vama na raskrsnici raznih jezika) reci ''entloesungovao ''.
Naslucujem znacenje, ali ipak, interesantno mi je proveriti. ; )
Nego, sta se desava ako ldp ostane sam?! Mislim da ce ovi pomenuti ( LV, COvic) u koaliciju sa DS.
Tibor Jóna Tibor Jóna 10:50 20.03.2008

Re: preporuka velika kao sam Mircic ; )

pufna
u vezi sa tekstom da zamolim za prevod ( blago vama na raskrsnici raznih jezika) reci ''entloesungovao ''. Naslucujem znacenje, ali ipak, interesantno mi je proveriti. ; )Nego, sta se desava ako ldp ostane sam?! Mislim da ce ovi pomenuti ( LV, COvic) u koaliciju sa DS.


entloesung - konacno resenje ... za vreme 2 sv. rata eufemizam za totalnu anihilaciju svega jevrejskog
gradicevic gradicevic 12:28 20.03.2008

Nismo valjda ljuti

Dragi gospodine, pa niste valjda ljuti.
Kao istaknuti clan crveno-crno-zuto-narandzasto-..., jednom recju "rasta koalicije", obavestavam vas da je ovo bio mali eksperiment iz najtajnijeg akcionog plana, g-dina Brke Samardzica.
Posto je pomenuti plan tajni, ne mogu Vam otkriti vise detalja, osim da se planira primeniti protivu svog nesrpskog pucanstva.
Ukoliko se pod hitno ne odljutite, i ne nastavimo eksperiment, cika Brka ce postati zlocest, i svasta mu moze pasti na pamet.
Od ovog trenutka sudbina svih nesrba je u Vasim rukama.
Tibor Jóna Tibor Jóna 12:31 20.03.2008

Re: Nismo valjda ljuti

gradicevic
Dragi gospodine, pa niste valjda ljuti.Kao istaknuti clan crveno-crno-zuto-narandzasto-..., jednom recju "rasta koalicije", obavestavam vas da je ovo bio mali eksperiment iz najtajnijeg akcionog plana, g-dina Brke Samardzica. Posto je pomenuti plan tajni, ne mogu Vam otkriti vise detalja, osim da se planira primeniti protivu svog nesrpskog pucanstva.Ukoliko se pod hitno ne odljutite, i ne nastavimo eksperiment, cika Brka ce postati zlocest, i svasta mu moze pasti na pamet.Od ovog trenutka sudbina svih nesrba je u Vasim rukama.


iz vas progovara zlocinacka nato soldateska i njena genocidna vrhuska...
gradicevic gradicevic 12:35 20.03.2008

Re: Nismo valjda ljuti

iz vas progovara zlocinacka nato soldateska i njena genocidna vrhuska...


No comment.Top secret.
Ima veze sa akcionim planom
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 14:45 20.03.2008

super post

Gorstak Gorstak 18:36 21.03.2008

Re: super post

super post

pridruzujem se.

vishnja (prerusena u Velikog)
Srki Srki 20:30 20.03.2008

zajebancija

Pa dal' ste vi ljudi normalni, umesto da me pustite da radim, zamajavate me ovde tragikomicnim postovima i jos smesnijim komentarima! Gde rece da je kljuc, Tibore? ;-).

Ziv bio, preporuka za post.
gradicevic gradicevic 20:50 20.03.2008

Re: zajebancija

Pa dal' ste vi ljudi normalni, umesto da me pustite da radim,


ko radi ne boji se gladi, ili bese stalno je umoran.
nisam siguran. bas

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana