Društvo| Politika

Lokalni Game of Thrones

Inner Party RSS / 29.10.2015. u 19:29

Danas je SNS konačno preuzeo vlast u Kovačici.

I da, sve je bilo kao u scenariju za Game of Thrones.

Lokalni SNS koji je u skupštini opštine imao samo 7 od 39 odbornika je u borbu pošao od najmanjeg - od korisnih idiota iz LDP-a i nekih manje važnih lokalnih GG, Ostaci ostataka propalog LDP-a uhvatili su poslednji voz za ikakvu relevantnost na srpskoj političkoj sceni i svesni da im je ovo poslednja prilika za ozbiljno bavljenje politikom - jer već sada je jasno da ih na sledećim izborima neće biti ni na nivou statističke greške - rešili su da se kako god mogu okoriste i naplate svoje dosadašnje uspehe (uvek su prolazili cenzus i imali članstvo) iako su uvek bili deo vlasti u Kovačici i mogli su da rade ako su imali ideje.  

Grupe građana su i ovde takve da dođu i prođu i ne ostave većeg traga. Tako je i sada nekoliko odbornika u skupštini predstavljalo neke opskurne grupe građana, koje je kao takve bilo veoma lako izmanipulisati i naterati u novu većinu. S time što je iz redova GG nađen pogodan kandidat za novog predsednika opštine - ali je ovaj evo već u danu glasanja prešao u SNS, nemoćan da sam ozbiljnije vodi svoju politiku. 

 

Onda se krenulo sa prelaskom ucenjenih i kupljenih ljudi iz DS u SNS (što puno govori i o lokalnoj DS, naravno). Dakle jedan čovek je ucenjen mogućnošću otkaza sa radnog mesta a drugi je kupljen iznosom koji je prosto smešan da se i pomene (još jednom, i takav je bio ljudski "materijal" u DS-u). Ova dvojica su se posle pravdala na sve načine, ali jasno je da su izdali tj. prodali se u jednoj relativno maloj sredini, sredini u kojoj se svi poznajemo i gde svi koliko-toliko pamtimo, pa verujem da će i oni ili preći u SNS ili morati da izađu iz politike čim im prođe mandat. 

Onda se prešlo na razbijanje koalicije oko DS tako što je na odbornike SVM i SPS uticano sa samog vrha stranaka da prekinu vernost DS-u u korist vernosti SNS-u. To se ekspresno izjalovilo. U danu glasanja lokalni SVM raspao - odbornik im je prešao u LDP, jer je članstvo lokalnog SVM-a bilo protiv saradnje sa SNS (pamte sendviče, šta li). Sa druge strane, odbornik SPS-a je ostao veran koaliciji sa DS-om i zbog toga je izbačen iz SPS-a, iako je jedan od osnivača OO SPS,

Onda, kada je većina bila osigurana, krenulo se u odvođenje odbornika nove većine u višednevni karantin. Ko bolje od SNS-a zna, koliko su ljudi kvarljiva roba? Iz straha da nekome ne daj bože ne proradi savest u danima pre glasanja, odbornici nove većine su odvedeni u neki hotel u prirodi. Naravno zabranjen im je kontakt sa svima koji mogu da utiču na njihovu odluku, isključeni telefoni, bez problema su svi izostali su sa posla ...

Ali kraj je zaista najtužniji.

Danas se celo ovo zamešateljstvo završilo jednom uistinu odvratnom procesijom. Posle "svečanog" ulaska odbornika u salu skupštine opštine (svi odbornici nove većine su išli tj. sprovođeni su Kovačicom u koloni dva po dva, dok su putem išla kola sa srpskom trbojkom kao u rat da se ide) prešlo se na "tajno glasanje" pri čemu je svaki odbornik nove većine glasački listić popunio na kolenu predsednika OO SNS i ritualno morao da pokaže svoj listić odbornicima skupštine opštine Kovačica. Ovakvo ljudsko poniženje svakog od odbornika nove većine nije viđeno u političkom životu Kovačice, a ja lično ovakvo nešto nisam video ni u političkom životu Srbije.

Eto, dabogda živeo u zanimljiva vremena!

Tagovi



Komentari (129)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

anonymous anonymous 19:39 29.10.2015

Толико ....


.... о демократији ...!

sidera sidera 20:55 30.10.2015

Re: Толико ....

.... о демократији ...!


"Eto, neću", rekao je Vučić na konferenciji za novinare u Vladi Srbije.

A mi o partijama, ajde bogati.
Ne mogu da se povratim. Ono "država, to sam ja" nula za ovoliku samovolju.
Čovek uveren da je napoleon.

edit:
nemoj da bi (mi) sad neko počeo o luju 14.



freehand freehand 20:31 29.10.2015

Čoveče

... sad sam shvatio. Na sledećim izborima i ja u bele listiće.
Nemam za koga a dosta je bilo manjeg zla.
Ili kako već beše ona mantra.
svarog svarog 10:09 30.10.2015

Re: Čoveče

freehand
... sad sam shvatio. Na sledećim izborima i ja u bele listiće.
Nemam za koga a dosta je bilo manjeg zla.
Ili kako već beše ona mantra.


Moram da te pitam nešto ali da se ne naljutiš. Jel ima rok trajanja ovo tvoje "jesam vam rekao?". Malo je smorilo posle tri godine
freehand freehand 11:58 30.10.2015

Re: Čoveče

svarog

freehand... sad sam shvatio. Na sledećim izborima i ja u bele listiće. Nemam za koga a dosta je bilo manjeg zla. Ili kako već beše ona mantra.Moram da te pitam nešto ali da se ne naljutiš. Jel ima rok trajanja ovo tvoje "jesam vam rekao?". Malo je smorilo posle tri godine

Preskočiš moje smaranje. A posledice gluposti živećemo zajedno.
Meni je ovo što se sad u Kovačici događa tragično. Čovek koji je predsednik SO stari je radikal sa svim osobinama koje možeš da zamisliš, a u Srbiji se danas dešava fizičko i psihičko maltretiranje ljudi, mobing, kidnapovanje zbog preuzimanja vlasti u jednoj od opština. Možeš li ti to da zamisliš i ostaneš ravnodušan?
Mene to užasava.
svarog svarog 12:29 30.10.2015

Re: Čoveče

freehand
svarog

freehand... sad sam shvatio. Na sledećim izborima i ja u bele listiće. Nemam za koga a dosta je bilo manjeg zla. Ili kako već beše ona mantra.Moram da te pitam nešto ali da se ne naljutiš. Jel ima rok trajanja ovo tvoje "jesam vam rekao?". Malo je smorilo posle tri godine

Preskočiš moje smaranje. A posledice gluposti živećemo zajedno.
Meni je ovo što se sad u Kovačici događa tragično. Čovek koji je predsednik SO stari je radikal sa svim osobinama koje možeš da zamisliš, a u Srbiji se danas dešava fizičko i psihičko maltretiranje ljudi, mobing, kidnapovanje zbog preuzimanja vlasti u jednoj od opština. Možeš li ti to da zamisliš i ostaneš ravnodušan?
Mene to užasava.


Pa mogu da preskočim i preskočim, al eto samo pitam. I ja mislim da je tragično i to sam napisao i na prethodnom blogu na ovu temu samo ne vidim kakva korist od stalnog vraćanja unazad
freehand freehand 12:51 30.10.2015

Re: Čoveče

svarog

freehand

svarogfreehand... sad sam shvatio. Na sledećim izborima i ja u bele listiće. Nemam za koga a dosta je bilo manjeg zla. Ili kako već beše ona mantra.Moram da te pitam nešto ali da se ne naljutiš. Jel ima rok trajanja ovo tvoje "jesam vam rekao?". Malo je smorilo posle tri godinePreskočiš moje smaranje. A posledice gluposti živećemo zajedno.Meni je ovo što se sad u Kovačici događa tragično. Čovek koji je predsednik SO stari je radikal sa svim osobinama koje možeš da zamisliš, a u Srbiji se danas dešava fizičko i psihičko maltretiranje ljudi, mobing, kidnapovanje zbog preuzimanja vlasti u jednoj od opština. Možeš li ti to da zamisliš i ostaneš ravnodušan?Mene to užasava.Pa mogu da preskočim i preskočim, al eto samo pitam. I ja mislim da je tragično i to sam napisao i na prethodnom blogu na ovu temu samo ne vidim kakva korist od stalnog vraćanja unazad


Nije nazad, vidiš da u Kovačici ide napred. Mada možda i grešim, jer deset odsto nije mali procenat.
mg.beeograd mg.beeograd 21:41 29.10.2015

banda@banditi

Organizovana banda koja se zove SNS, pobedila drgu bandu po imenu DS.

Za sada je takav raspored na terenu, kako će biti dalje videćemo.

Inner Party Inner Party 23:16 29.10.2015

Re: banda@banditi

Nemoj da relativizuješ, SNS i DS nisu isto.

DS i u najmanjim sredinama vode GOSPODA a SNS i u centrali ima polusvet, nasilnike, fukaru.

"Drago mi je što ste morali da glasate na kolenima predsednika SNS, toliko o tajnom glasanju i izboru predsdnika skupštine, da li vam malo to ne liči na farsu? Kako će ova skupština dalje da izgleda, šta će da se dešava? Znači, ne mora niko da dolazi, dovoljno je jedan da dođe i da zaokruži, ispred njega ćete morati da glasate. Toliko o budućnosti i demokratiji, želim vam srećan rad, dobro zdravlje i vidimo se na sledećoj skupštini", reko je nakon glasanja Jan Puškar, sada bivši predsednik Skupštine Opštine.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2015&mm=10&dd=29&nav_category=11&nav_id=1057140
reanimator reanimator 08:44 30.10.2015

Re: banda@banditi

DS i u najmanjim sredinama vode GOSPODA

Kao npr onaj iz Kovačice, koji se prodao SNSu za iznos koji je prosto smešan da se i pomene?
Kuleas Kuleas 09:12 30.10.2015

Re: banda@banditi

DS i u najmanjim sredinama vode GOSPODA a SNS i u centrali ima polusvet, nasilnike, fukaru.

Фукара је - фукара.Увек.Какав год префикс да ставиш.То сам видео 6.октобра ујутру.
freehand freehand 09:56 30.10.2015

Re: banda@banditi

reanimator
DS i u najmanjim sredinama vode GOSPODA Kao npr onaj iz Kovačice, koji se prodao SNSu za iznos koji je prosto smešan da se i pomene?

Taj je najbolji. Poslušao lumene sa bloga.
reanimator reanimator 10:25 30.10.2015

Re: banda@banditi

Taj je najbolji. Poslušao lumene sa bloga.

Ili prosto poslušao sebe?
Inner Party Inner Party 10:27 30.10.2015

Re: banda@banditi

reanimator
DS i u najmanjim sredinama vode GOSPODA

Kao npr onaj iz Kovačice, koji se prodao SNSu za iznos koji je prosto smešan da se i pomene?


Da, ali od 19 odbornika - u ovoj atmosferi naprednjačkog ludila - prodala su se samo 2.
reanimator reanimator 10:38 30.10.2015

Re: banda@banditi

Da, ali od 19 odbornika - u ovoj atmosferi naprednjačkog ludila - prodala su se samo 2

Pusti brojeve, nije u tome stvar, nego u nepotrebnoj "gospoda vs šljam" generalizaciji.
Ako ćeš o brojevima, onda 2 od 19 nije "samo", nego je više od 10%. A ako jeste "samo", onda kažeš da je SNS od npr 300 lokalnih samouprava u kojima je na vlasti, na silu osvojila vlast u samo 5-6 itd.
Dakle, ne vode DS nigde nikakva gospoda, a SNS uglavnom jeste šljam.
freehand freehand 15:30 30.10.2015

Re: banda@banditi

reanimator
Da, ali od 19 odbornika - u ovoj atmosferi naprednjačkog ludila - prodala su se samo 2Pusti brojeve, nije u tome stvar, nego u nepotrebnoj "gospoda vs šljam" generalizaciji.Ako ćeš o brojevima, onda 2 od 19 nije "samo", nego je više od 10%. A ako jeste "samo", onda kažeš da je SNS od npr 300 lokalnih samouprava u kojima je na vlasti, na silu osvojila vlast u samo 5-6 itd.Dakle, ne vode DS nigde nikakva gospoda, a SNS uglavnom jeste šljam.

Re, koliko prijatelja imaš u SNS?
reanimator reanimator 15:35 30.10.2015

Re: banda@banditi

Re, koliko prijatelja imaš u SNS?

Nula. Ako je sledeće pitanje koliko imam u DS, odgovor je isti. Isti odgovor je i za ostale partije, sa izuzetkom jednog koji je član SPO. Odavno mu tolerišemo.
freehand freehand 15:49 30.10.2015

Re: banda@banditi

reanimator
Re, koliko prijatelja imaš u SNS?Nula. Ako je sledeće pitanje koliko imam u DS, odgovor je isti. Isti odgovor je i za ostale partije, sa izuzetkom jednog koji je član SPO. Odavno mu tolerišemo.

Ne bi bilo sledećeg pitanja, a tek sad više nemam nijedno. Bez obzira što mi nije jasno kako neko poput tebe može tako da izjednačava neuporedivo.
reanimator reanimator 16:01 30.10.2015

Re: banda@banditi

Ne bi bilo sledećeg pitanja, a tek sad više nemam nijedno. Bez obzira što mi nije jasno kako neko poput tebe može tako da izjednačava neuporedivo.

Šta sam izjednačavao? DS i SNS? NIkada. SNS mi je najveće dno koje postoji (ne računajući DSS), a DS mi je apsolutno dno, kao npr i LDP. SPS i sl ne bih ni da komentarišem.
A to da li je meni skoro, pa isto ko od navedenih je na vlasti, to jeste. Jedina razlika je što su mi SNS malo gadniji za gledanje, ali sam to rešio tako što ne gledam.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:12 30.10.2015

Re: banda@banditi

sa izuzetkom jednog koji je član SPO.

verujem kako se njegova odanost partiji zasniva na činjenici, da na kafu vodi samo u kafe Zmaj
freehand freehand 17:10 30.10.2015

Re: banda@banditi

NIkada. SNS mi je najveće dno koje postoji (ne računajući DSS), a DS mi je apsolutno dno, kao npr i LDP. SPS i sl ne bih ni da komentarišem.

Valjda ti razumeš šta ovde piše. Najveće dno koje postoji, ne računajući drugo koje isto postoji, apsolutno dno i dno koje ne bi da komentarišeš.
A to da li je meni skoro, pa isto ko od navedenih je na vlasti, to jeste. Jedina razlika je što su mi SNS malo gadniji za gledanje, ali sam to rešio tako što ne gledam.

Slagaću ako kažem da ti ne zavidim.
emsiemsi emsiemsi 17:31 30.10.2015

Re: banda@banditi

reanimator
Ne bi bilo sledećeg pitanja, a tek sad više nemam nijedno. Bez obzira što mi nije jasno kako neko poput tebe može tako da izjednačava neuporedivo.

Šta sam izjednačavao? DS i SNS? NIkada. SNS mi je najveće dno koje postoji (ne računajući DSS), a DS mi je apsolutno dno, kao npr i LDP. SPS i sl ne bih ni da komentarišem.
A to da li je meni skoro, pa isto ko od navedenih je na vlasti, to jeste. Jedina razlika je što su mi SNS malo gadniji za gledanje, ali sam to rešio tako što ne gledam.

Делимично се слажем са тобом.
Оно у чему се не слажем са тобом је везано за ДСС (но, то није доминантно), али најважније је везано за мој поглед на ДС --- тврдим да је ДС највећи кривац, да је уништио сам појам демократије, дезавуисао све што су многи, без да су је раније доживели, сањали и прижељкивали од демократије.
СНС (наравно да то не може да се пореди са ничим до сада виђеним) је производ прокурване демократије од стране ДС.
reanimator reanimator 18:44 30.10.2015

Re: banda@banditi

Valjda ti razumeš šta ovde piše. Najveće dno koje postoji, ne računajući drugo koje isto postoji, apsolutno dno i dno koje ne bi da komentarišeš.

Naravno da razumem, pravio sam gradaciju hororičnih partija, pa me ponela atmosfera i skliznuo sam u konfuziju. Evo pojašnjenja : od značajnijih srpskih partija najveće dno mi je DSS. Ono, nema ispod. Malkice manje dno mi je SNS (SRS inkludid, pošto je to, je l' da, ista matrica). Njima uz rame SPS, koji sam malopre zaboravio da pomenem odmah, pa sam posle dodao da se podrazumeva. Onda sledi mala (ali pazi...jako mala praznina) i tu su DS i LDP. Njih sam okarakterisao kao apsolutno dno, jer sam hteo da kažem da me apsolutno ništa više nikada neće naterati da glasam za bilo koju od te dve partije. I kad sam pri šutu, da proširim listu partijama koje nisam pomenuo, jer ih smatram irelevantnim za bilo šta, al kao ajde da se pravimo da će možda nekada da predju cenzus. Tadićevu, za koju ne znam ni kako se zove, svrstavam u istu ravan sa DS. Znači nikada! Živkovićevu ću da posmatram sa simpatijama zbog onog sa cvikerima iz skupštine i zbog naših kolega blogera. Čak ću možda i da glasam za njih ako prežive do sledećih izbora i oslobode se Živkovića. Za Radulovića neću, jer iz nekog razloga ne verujem tom čoveku. Ovo ostalo..Dveri, Obraz, Palma, Penzosi...msm, o njima ni ne pričamo..ako krenem da ih recenziram, onda moram da se pravim i da Vulin ima svoju partiju i da doguram do nezavisnih grupa građana.
Eto, sad je valjda jasnije :)
Slagaću ako kažem da ti ne zavidim.

Pridruži se brate, jeste da je bzvz kad znaš da se ništa neće promeniti, ali je super osećaj kad znaš da ne trošiš sebe na budale i lopove, ili, da se izrazim čarlijevski, na bašibozuk i kalakurciju.
reanimator reanimator 18:46 30.10.2015

Re: banda@banditi

Оно у чему се не слажем са тобом је везано за ДСС (но, то није доминантно), али најважније је везано за мој погледа на ДС --- тврдим да је ДС највећи кривац,

Čarli, za tebe imam dve reči, a to su tri reči : Bubalo, Nikitović, Mihajlov. Mislim, ako ćemo ozbiljno o uništavanju demokratije
freehand freehand 18:49 30.10.2015

Re: banda@banditi

Pridruži se brate, jeste da je bzvz kad znaš da se ništa neće promeniti, ali je super osećaj kad znaš da ne trošiš sebe na budale i lopove, ili, da se izrazim čarlijevski, na bašibozuk i kalakurciju.

Bih tako, u kafani da nemam tu falinku u mozgu i razumevanju koja mi kaže da taj bašibozuk i kalakurcija ipak diktira život i tebi imeni i našoj (ne zajedničkoj) deci. Onda ih shvatam ozbiljno pa ozbiljno o tome mislim i govorim. Pa mi ovo tvoje bude simpatično ali tetinje. Jebiga.
Rekoh, blago tebi, zavidim ti.
alselone alselone 19:00 30.10.2015

Re: banda@banditi

od značajnijih srpskih partija najveće dno mi je


Meni DS. Zato sto su perfidniji od DSS. DSS su mahom bili debili, plus Kostunjavi smarac plus nisu imali podrsku zapada, tako da smo ih se brzo i lako resili. DSovci su perfidniji, imali su podrsku zapada da sišu do krade šta im se kaže, i bili su medijski iskusniji, tako da nam je trebalo mnogo više da ih se rešimo i za to vreme su urušili sve stubove države, zakonodavnu i izvršnu vlast, sudstvo, školstvo, sport, kulturu, privredu itd.
reanimator reanimator 19:02 30.10.2015

Re: banda@banditi

Bih tako, u kafani da nemam tu falinku u mozgu i razumevanju koja mi kaže da taj bašibozuk i kalakurcija ipak diktira život i tebi imeni i našoj (ne zajedničkoj) deci. Onda ih shvatam ozbiljno pa ozbiljno o tome mislim i govorim.

Ništa se ti i ja tu ne razlikujemo. Podjednako sam zabinut i očajan. Razlika između mene i tebe je što ja sa podjednakim očajem ne želim da o životu naše dece odlučuje niko od nabrojanih, a ti si valjda u fazonu "bilo ko samo ne sns, koji je najgori". Ja nisam. Ja sam se nagledao DSa od 2000 - 2003, pa onda od, ne znam koje, 2007 - 2012? (8 godina..samo dve manje od Miloševića!) i provereno znam da oni niti žele niti umeju da donesu bolji život našoj deci i uopšte ne želim da se vrate i da rade sve ono što su radili tih osam godina, a što sada radi i SNS, samo malo ružnije, jer su generalno primitivniji, pa ne umeju da sakriju radost kad kradu.
I zašto uopštemo pričamo o DS, koja, kako stoje stvari, neće ni preći cenzus..daj da vidimo da li ima šanse da neko, ko nije dokazani degenerik izađe na crtu Vučiću, pa da ga podržimo zbog budućnosti naše dece..nemoj se trošimo više oko bitangi koje nam umesto ovog jebanja jedino nude obećanje da će da stave kondom.
reanimator reanimator 19:06 30.10.2015

Re: banda@banditi

Zato sto su perfidniji od DSS

Srpska politička scena nikada nije imala perfidniju ekipu od one koju sam gore nabrojao Čarliju. DS su ko oni ljaberi iz blokova što im ceo život san da šaniraju po Milanu, a tadašnji DSS, to ti je onaj vojno-pandurski hard core, kojim je nekim čudom tih par godina rešio da se eksponira, pa se ekspresno povukli kad su shvatili da je bolje da piče iz pozadine.
freehand freehand 19:18 30.10.2015

Re: banda@banditi

I zašto uopštemo pričamo o DS, koja, kako stoje stvari, neće ni preći cenzus..daj da vidimo da li ima šanse da neko, ko nije dokazani degenerik izađe na crtu Vučiću, pa da ga podržimo zbog budućnosti naše dece..nemoj se trošimo više oko bitangi koje nam umesto ovog jebanja jedino nude obećanje da će da stave kondom.

Opet na isto: okreni-obrni normalan čovek ovde nema za koga sem za DS ili neki od njegovih derivata, gde je sve slično sem ličnih animoziteta lidera koji su pravili te nove partije od parčića stare. Nema nove opcije. Ne postoji. A za nešto se mora, mada u ovoj situaciji i ne mora. Ja sam u prvom komentaru bio skoro pa ozbiljan, jer sad je opcija belih listića skoro pa legitimna.
A pogledaj sam šta si napisao, i to je slika te škole naivne politike: partija u kojoj su braća blogeri. Njih petorica, različiti da različitiji biti ne mogu, i ako bi mi bilo dopušteno da kažem - za trojicu od njih ja nikad glasao ne bih. Ali eto - blogerska lojalnost, jebe ždrebe Kraljeviću Marko...

P.S. a inače, ovo što je na valsti - to je poslednji onaj šoder društva. Ubice, silovatelji, siledžije, piromani, lopovi, secikese, krivokletnici, oni što hamburegere prave i deci prodaju od mrtvih krava iz reke izvađenih, falsifikatori i maroderi. U najbukvalnijem smislu. Ovi biju i ubijaju, brate, ali zaistinski.
I Savanov koji je ovde više puta pomenut a novi predsednik SO Kovačica - izvanredan je primer za sve o čemu govorim.
Ako budeš insistirao na jednačenju - upoznaću te i sa njim i sa Krišanom. Pa ćeš posle da mi rpičaš kako je sve to isto.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:23 30.10.2015

Re: banda@banditi

reanimator
Valjda ti razumeš šta ovde piše. Najveće dno koje postoji, ne računajući drugo koje isto postoji, apsolutno dno i dno koje ne bi da komentarišeš.

Naravno da razumem, pravio sam gradaciju hororičnih partija, pa me ponela atmosfera i skliznuo sam u konfuziju. Evo pojašnjenja : od značajnijih srpskih partija najveće dno mi je DSS. Ono, nema ispod. Malkice manje dno mi je SNS (SRS inkludid, pošto je to, je l' da, ista matrica). Njima uz rame SPS, koji sam malopre zaboravio da pomenem odmah, pa sam posle dodao da se podrazumeva. Onda sledi mala (ali pazi...jako mala praznina) i tu su DS i LDP. Njih sam okarakterisao kao apsolutno dno, jer sam hteo da kažem da me apsolutno ništa više nikada neće naterati da glasam za bilo koju od te dve partije. I kad sam pri šutu, da proširim listu partijama koje nisam pomenuo, jer ih smatram irelevantnim za bilo šta, al kao ajde da se pravimo da će možda nekada da predju cenzus. Tadićevu, za koju ne znam ni kako se zove, svrstavam u istu ravan sa DS. Znači nikada! Živkovićevu ću da posmatram sa simpatijama zbog onog sa cvikerima iz skupštine i zbog naših kolega blogera. Čak ću možda i da glasam za njih ako prežive do sledećih izbora i oslobode se Živkovića. Za Radulovića neću, jer iz nekog razloga ne verujem tom čoveku. Ovo ostalo..Dveri, Obraz, Palma, Penzosi...msm, o njima ni ne pričamo..ako krenem da ih recenziram, onda moram da se pravim i da Vulin ima svoju partiju i da doguram do nezavisnih grupa građana.
Eto, sad je valjda jasnije :)
Slagaću ako kažem da ti ne zavidim.

Pridruži se brate, jeste da je bzvz kad znaš da se ništa neće promeniti, ali je super osećaj kad znaš da ne trošiš sebe na budale i lopove, ili, da se izrazim čarlijevski, na bašibozuk i kalakurciju.


Sine, brate, Re, ovo kao da sam ja napisao, samo je ovo tvoje lepše i kraće (čarli bi sažeo u "saglasan!", ali mi glupo da ga imitiram). Hvala ti što postojiš i što si me (nesvesno) zastupio na blogu, dok ja već drugi dan vozim kola na struju kroz pustinju Nevade i brojim zakrpe i rupe na autoputu (nema nijedna, jebote, ko Mrka da ja pravio ovaj autoput!). A tek me čeka Juta, mamicuimmormonsku, pa onda opusteli i djelomično zavejani Vajoming, samo da ne zaboravim da kupim lance negde usput, znači još hiljadu milja do kuće, poznatih i dragih pašnjaka, pumojebišta i redovnog blogovanja. Pozdrav iz Winnemucca!

emsiemsi emsiemsi 19:30 30.10.2015

Re: banda@banditi

reanimator
Оно у чему се не слажем са тобом је везано за ДСС (но, то није доминантно), али најважније је везано за мој погледа на ДС --- тврдим да је ДС највећи кривац,

Čarli, za tebe imam dve reči, a to su tri reči : Bubalo, Nikitović, Mihajlov. Mislim, ako ćemo ozbiljno o uništavanju demokratije

То су мале маце у односу на махере које је инаугурисао 'свети Зоран' Ђинђић.
petargli petargli 19:30 30.10.2015

Re: banda@banditi

Sine, brate, Re, ovo kao da sam ja napisao, samo je ovo tvoje lepše i kraće (čarli bi sažeo u "saglasan!", ali mi glupo da ga imitiram). Hvala ti što postojiš i što si me (nesvesno) zastupio na blogu, dok ja već drugi dan vozim kola na struju kroz pustinju Nevade i brojim zakrpe i rupe na autoputu (nema nijedna, jebote, ko Mrka da ja pravio ovaj autoput!). A tek me čeka Juta, mamicuimmormonsku, pa onda opusteli i djelomično zavejani Vajoming, samo da ne zaboravim da kupim lance negde usput, znači još hiljadu milja do kuće, poznatih i dragih pašnjaka, pumojebišta i redovnog blogovanja. Pozdrav iz Winnemucca!

Brate Pajicu, pazi da ne zalutas u toj vukojebini! :)

Nego, meni je moj pradeda uvek govorio, "sedi 'di si, ni za 'di si nisi!" Retko kad sam ga poslusao, :).
freehand freehand 19:31 30.10.2015

Re: banda@banditi

То су мале маце у односу на махере које је инаугурисао 'свети Зоран' Ђинђић.

RAde Bulatović, Aco Tomić, Jočić, Mihajlov, Grada Nalić i Nikitović?
emsiemsi emsiemsi 19:36 30.10.2015

Re: banda@banditi

reanimator
Zato sto su perfidniji od DSS

Srpska politička scena nikada nije imala perfidniju ekipu od one koju sam gore nabrojao Čarliju. DS su ko oni ljaberi iz blokova što im ceo život san da šaniraju po Milanu, a tadašnji DSS, to ti je onaj vojno-pandurski hard core, kojim je nekim čudom tih par godina rešio da se eksponira, pa se ekspresno povukli kad su shvatili da je bolje da piče iz pozadine.

Немој да причаш --- толико намазани да су решили да се експресно повуку !?
Немој да се љутиш, делујеш ми интелигентно, немој сада да ме разочараваш.
Успут - лепо ти је Алселоне објаснио.
Успут 2 - невероватно ми је да сте највећу замерку Коштуници нашли да воли мачке и има старога југа. Оно што му ја замерам је потпуно супротно од тога што му замерате ви, а то је - недостатак одлучности да као једини изабрани на највишу дужност није љубимце асфалтних путева, шећерана, пашњака, винограда сатерао где им је место.
Додатно му замерам то што светом Зорану (Ђинђићу) није отворено изашао на мегдан и рекао - ти, макијавелиста, или ја - институционалиста.
reanimator reanimator 19:38 30.10.2015

Re: banda@banditi

Opet na isto: okreni obrni normalan čovek ovde nema za koga sem za DS ili neki od njegovih derivata

Ne, normalan čovek ne može da glasa za DS posle svega što su (i što nisu) uradili. Normalan čovek, ako mu baš zapelo da glasa, eventualno može da izabere nekog nezavisnog kandidata, a uvek ima bar po dvojica, gde vidiš da je u pitanju neki naivni zanesenjak, koji je popustio pod teretom zablude da će dobiti više od 6 glasova, pa se kandidovao i koji u onih 6 minuta koliko dobije na TVu za izlaganje programa izdeklamuje neke stvari koje zvuče prihvatljivo. E, za takvog normalan čovek, kome je baš zapelo, može da glasa i da kaže evo, ja sam uradio šta je do mene, podržao sam nešto..znam da nema šanse, ali sam podržao, jer je ispravno i ispunio svoje građansko pravo. I da to uradi apsolutno neopterećen ovim hororom kojim nam je nametnut i da kao nešto razmišlja kome će se njegov glas zapravo preliti, kome odgovara veća, a kome manja izlaznost i sl.
Sve ostalo je davanje legitimiteta većim ili manjim bitangama, što normalan čovek valjda ne želi da radi.
Zaključak : nema nam pomoći dok se ne pojavi neko potpuno nov, koji će svojom pojavom da osveži scenu i donese novu energiju. Taj će samo morati da bude civilizovan i harizmatičan..apsolutno ništa više od toga. Tada ćemo da povraćamo dok gledamo ko mu se sve uvaljuje, ali ćemo bar da osetimo energiju i da malo lakše dišemo.
emsiemsi emsiemsi 19:41 30.10.2015

Re: banda@banditi

freehand
То су мале маце у односу на махере које је инаугурисао 'свети Зоран' Ђинђић.

RAde Bulatović, Aco Tomić, Jočić, Mihajlov, Grada Nalić i Nikitović?

И шта са њима ?
Све може да их купи за доручак онај коме сте шећеране дали за 3 евра --- ругајући се 'до Хигзовог бозона' народу.
Најцрње је што и даље не видите да за ту гамад која нас је ошишала и покрала све што се могло (и уништила за масне провизије) проналазите олакшавајуће околности (тобожњим набрајењем ДСС-оваца).
Да додатно поновим замерку ДСС-овцима --- несолидна скупина људи која није била довољно одлучна да стане на црту лопурдама, пробисветима и башибозуку окупљеном око светог Зорана (Ђинђића).
emsiemsi emsiemsi 19:43 30.10.2015

Re: banda@banditi

srdjan.pajic
reanimator
Valjda ti razumeš šta ovde piše. Najveće dno koje postoji, ne računajući drugo koje isto postoji, apsolutno dno i dno koje ne bi da komentarišeš.

Naravno da razumem, pravio sam gradaciju hororičnih partija, pa me ponela atmosfera i skliznuo sam u konfuziju. Evo pojašnjenja : od značajnijih srpskih partija najveće dno mi je DSS. Ono, nema ispod. Malkice manje dno mi je SNS (SRS inkludid, pošto je to, je l' da, ista matrica). Njima uz rame SPS, koji sam malopre zaboravio da pomenem odmah, pa sam posle dodao da se podrazumeva. Onda sledi mala (ali pazi...jako mala praznina) i tu su DS i LDP. Njih sam okarakterisao kao apsolutno dno, jer sam hteo da kažem da me apsolutno ništa više nikada neće naterati da glasam za bilo koju od te dve partije. I kad sam pri šutu, da proširim listu partijama koje nisam pomenuo, jer ih smatram irelevantnim za bilo šta, al kao ajde da se pravimo da će možda nekada da predju cenzus. Tadićevu, za koju ne znam ni kako se zove, svrstavam u istu ravan sa DS. Znači nikada! Živkovićevu ću da posmatram sa simpatijama zbog onog sa cvikerima iz skupštine i zbog naših kolega blogera. Čak ću možda i da glasam za njih ako prežive do sledećih izbora i oslobode se Živkovića. Za Radulovića neću, jer iz nekog razloga ne verujem tom čoveku. Ovo ostalo..Dveri, Obraz, Palma, Penzosi...msm, o njima ni ne pričamo..ako krenem da ih recenziram, onda moram da se pravim i da Vulin ima svoju partiju i da doguram do nezavisnih grupa građana.
Eto, sad je valjda jasnije :)
Slagaću ako kažem da ti ne zavidim.

Pridruži se brate, jeste da je bzvz kad znaš da se ništa neće promeniti, ali je super osećaj kad znaš da ne trošiš sebe na budale i lopove, ili, da se izrazim čarlijevski, na bašibozuk i kalakurciju.


Sine, brate, Re, ovo kao da sam ja napisao, samo je ovo tvoje lepše i kraće (čarli bi sažeo u "saglasan!", ali mi glupo da ga imitiram). Hvala ti što postojiš i što si me (nesvesno) zastupio na blogu, dok ja već drugi dan vozim kola na struju kroz pustinju Nevade i brojim zakrpe i rupe na autoputu (nema nijedna, jebote, ko Mrka da ja pravio ovaj autoput!). A tek me čeka Juta, mamicuimmormonsku, pa onda opusteli i djelomično zavejani Vajoming, samo da ne zaboravim da kupim lance negde usput, znači još hiljadu milja do kuće, poznatih i dragih pašnjaka, pumojebišta i redovnog blogovanja. Pozdrav iz Winnemucca!


Јел ти радиш нешто или само базаш !?
Успут, ја сам одлучно не-сагласан са овим што је рекао Реаниматор.
reanimator reanimator 19:44 30.10.2015

Re: banda@banditi

Да додатно поновим замерку ДСС-овцима --- несолидна скупина људи која није била довољно одлучна да стане на црту лопурдама, пробисветима и башибозуку окупљеном око светог Зорана (Ђинђића).

Jeste brate, toliko ih satrla neodlučnost, nisu stigli da se okrenu, a ono upali u još pljačkaškije privatizacije :)
reanimator reanimator 19:47 30.10.2015

Re: banda@banditi

Sine, brate, Re, ovo kao da sam ja napisao, samo je ovo tvoje lepše i kraće (čarli bi sažeo u "saglasan!", ali mi glupo da ga imitiram). Hvala ti što postojiš i što si me (nesvesno) zastupio na blogu

Putuj Pajiću i ne pitaj za manastir
reanimator reanimator 19:48 30.10.2015

Re: banda@banditi

Успут, ја сам одлучно не-сагласан са овим што је рекао Реаниматор.

Naši smo Čarli...napravili smo od tebe cool blogera, do juna ćemo da te apgrejdujemo u iskrenog dss hejtera
emsiemsi emsiemsi 19:48 30.10.2015

Re: banda@banditi

reanimator
Да додатно поновим замерку ДСС-овцима --- несолидна скупина људи која није била довољно одлучна да стане на црту лопурдама, пробисветима и башибозуку окупљеном око светог Зорана (Ђинђића).

Jeste brate, toliko ih satrla neodlučnost, nisu stigli da se okrenu, a ono upali u još pljačkaškije privatizacije :)

Ееее, јебига - када сам ја упао у дискусију са партијцем !?
Не чудим се теби, него се чудим себи.
reanimator reanimator 19:50 30.10.2015

Re: banda@banditi

Ееее, јебига - када сам ја упао у дискусију са партијцем !?

Gde mene nađe, ja nisam čak ni beli listić
emsiemsi emsiemsi 19:50 30.10.2015

Re: banda@banditi

reanimator
Успут, ја сам одлучно не-сагласан са овим што је рекао Реаниматор.

Naši smo Čarli...napravili smo od tebe cool blogera, do juna ćemo da te apgrejdujemo u iskrenog dss hejtera

Ја то онако - рекреативно.
На срећу, ја не знам да мрзим - то сам одавно оверрајдовао.
На срећу 2 - још увек могу да се згражам.
Успут - наши смо. Какав сам ја непартијац, такви сте и ви партијци. Боље нити не заслужујемо.
alselone alselone 19:51 30.10.2015

Re: banda@banditi

Srpska politička scena nikada nije imala perfidniju ekipu od one koju sam gore nabrojao


Ma kakvi. Amateri. Tebi je Mihajlov perfidan? On je volina.
milisav68 milisav68 19:54 30.10.2015

Re: banda@banditi

reanimator
Zato sto su perfidniji od DSS

Srpska politička scena nikada nije imala perfidniju ekipu od one koju sam gore nabrojao Čarliju. DS su ko oni ljaberi iz blokova što im ceo život san da šaniraju po Milanu, a tadašnji DSS, to ti je onaj vojno-pandurski hard core, kojim je nekim čudom tih par godina rešio da se eksponira, pa se ekspresno povukli kad su shvatili da je bolje da piče iz pozadine.

Grešiš, a i loše ti je poređenje.

Najgore od svega što nam se sada dešava je, da je ubijena ideja da možemo da glasamo i da time promenimo nešto ( što bi se reklo, "da živimo normalno" ).

A u tome je najviše učestvovao DS (jer su oni bili nosioci te ideje), a od ekipe koju si nabrojao to niko nije ni očekivao (a i od većine ostalih).

I u tome je zvrčka, a ovo danas su posledice toga, jer je "taj put" debelo trasiran.
emsiemsi emsiemsi 19:56 30.10.2015

Re: banda@banditi

milisav68
reanimator
Zato sto su perfidniji od DSS

Srpska politička scena nikada nije imala perfidniju ekipu od one koju sam gore nabrojao Čarliju. DS su ko oni ljaberi iz blokova što im ceo život san da šaniraju po Milanu, a tadašnji DSS, to ti je onaj vojno-pandurski hard core, kojim je nekim čudom tih par godina rešio da se eksponira, pa se ekspresno povukli kad su shvatili da je bolje da piče iz pozadine.

Grešiš, a i loše ti je poređenje.

Najgore od svega što nam se sada dešava je, da je ubijena ideja da možemo da glasamo i da time promenimo nešto ( što bi se reklo, "da živimo normalno" ).

A u tome je najviše učestvovao DS (jer su oni bili nosioci te ideje), a od ekipe koju si nabrojao to niko nije ni očekivao (a i od većine ostalih).

I u tome je zvrčka, a ovo danas su posledice toga, jer je "taj put" debelo trasiran.

Сагласан !
freehand freehand 22:30 30.10.2015

Re: banda@banditi

Ne, normalan čovek ne može da glasa za DS posle svega što su (i što nisu) uradili. Normalan čovek, ako mu baš zapelo da glasa, eventualno može da izabere nekog nezavisnog kandidata, a uvek ima bar po dvojica, gde vidiš da je u pitanju neki naivni zanesenjak, koji je popustio pod teretom zablude da će dobiti više od 6 glasova, pa se kandidovao i koji u onih 6 minuta koliko dobije na TVu za izlaganje programa izdeklamuje neke stvari koje zvuče prihvatljivo. E, za takvog normalan čovek, kome je baš zapelo, može da glasa i da kaže evo, ja sam uradio šta je do mene, podržao sam nešto..znam da nema šanse, ali sam podržao, jer je ispravno i ispunio svoje građansko pravo. I da to uradi apsolutno neopterećen ovim hororom kojim nam je nametnut i da kao nešto razmišlja kome će se njegov glas zapravo preliti, kome odgovara veća, a kome manja izlaznost i sl.

A šta rade naivni, zaneseni, pijani i foliranti ako to rade normalni i ozbiljni ljudi?
Ja nekako mislim da se normalnost i ozbiljnost čoveka očituje u tome da pokušava da uradi nešto smisleno i realno, što će imati efekta i uticati na društvo i život. Jer dok radiš to što si opisao gore ona dva miliona i dalje, kao i uvek, cupka čekajući u redu da glasa za Slobe i Šešelje, a par stotina hiljada najalavijih će obaviti svoje kad uz pristupnicu neke G17 i Nove Srbije kao profitnih organizacija budu prilagali štedne da im se pripišu kamate.
Zaključak : nema nam pomoći dok se ne pojavi neko potpuno nov, koji će svojom pojavom da osveži scenu i donese novu energiju. Taj će samo morati da bude civilizovan i harizmatičan..apsolutno ništa više od toga. Tada ćemo da povraćamo dok gledamo ko mu se sve uvaljuje, ali ćemo bar da osetimo energiju i da malo lakše dišemo.

Ti si čovek pesnik i lirska duša pa je teško odgovoriti ti, mora sve na note.
Kad se osvrneš oko sebe - ne računajući ogledalo - koliko vidiš tih anđeoskih likova - prepametnih i prepoštenih? Svi oko tebe su takvi ili nema nijednog? I možeš li da mi kažeš za nekog takvog u istoriji, do sada?
Mislim, realno - šta fali Vučiću? Eto, za njegovu bagru i druga Krstića on baš odgovara i likom i delom.
Doduše, i Sloba je onmad bio pljunuti takav. A ja se, eto, baš bojim takvih harizmatičnih. Takvi, obično, najveći belaj naprave.

P:S. Zaboravih: poseban je taj odnos prma DSS. Hoću da kažem - ta stranka i najveći deo njenih funkcionera nikako nisu moj izbor, i o njima bih mogao - a i ne propuštam priliku - štošta da kažem.
Ali... Dr Vojislav Koštunica je po svakom ljudskom i božijem kriterijumu u odnosu na Tomislava Nikolića gospodin čovek i intelektualac par ekselans. Toliko da je sramota praviti poređenje. E sad, šta je u glavi nekoga ko kaže "Toma može, Koštunica fuj" ne mogu ni da pokušam da pojmim. Ono "Što gore to bolje" jeste realno ali je toliko glupo da ga ne uzimam u obzir.
A voleo bih da mi neko ko se sa tobom slaže, a to su po pravilu ovi iz beli listić škole mišljenja - uporedi bilo koga od ovih koje su istrpeli kao novu vlast sa Vladetom Jankovićem, ili Aleksandrom Popovićem. Bilo koga. Čak i Maju Gojković, ili samog Gorana Vesića.
freehand freehand 22:35 30.10.2015

Re: banda@banditi

И шта са њима ?
Све може да их купи за доручак онај коме сте шећеране дали за 3 евра --- ругајући се 'до Хигзовог бозона' народу.
Најцрње је што и даље не видите да за ту гамад која нас је ошишала и покрала све што се могло (и уништила за масне провизије) проналазите олакшавајуће околности (тобожњим набрајењем ДСС-оваца).

Polako, mc, što reko Maršićanin - smejaćeš se i ti, samo kasnije.
Opet - te krađe, šećerane, te munje - više sam ti puta skrenuo pažnju da popričaš sa nekim o izvesnoj personi koja se zove i preziva Predrag Ranković. Nema mnogo fotografija na internetu ali ima baš mnogo fabrika i para. I izvesni Bubalo, pa Naumov i sa njima u paketu Hamovići i Lazarevići, Miškovići i Bekoi. Sve je to kroz Koštuničin kabinet prošlo.
reanimator reanimator 23:34 30.10.2015

Re: banda@banditi

Ja nekako mislim da se normalnost i ozbiljnost čoveka očituje u tome da pokušava da uradi nešto smisleno i realno, što će imati efekta i uticati na društvo i život.

U slučaju Srbije2015, a vezano za temu našeg razgovora, to bi bilo...šta? Da glasamo za DS (i eventualnu koaliciju sa ne znam kim) kao najozbiljnijeg protivkandidata Vučiću? Mislim, na moj život DS svakako uticati neće pozitivno, to su dokazali, a koliko vidim, ni društvo baš nisu usrećili, tako da za mene to nije opcija ni pod razno, a ti ako si mislio na nešto drugo, de pojasni.
Kad se osvrneš oko sebe - ne računajući ogledalo - koliko vidiš tih anđeoskih likova - prepametnih i prepoštenih?

Ko je uopšte pomenuo anđeoskog lika, pa još prepametnog i poštenog? Ja napisao da nam treba civilizovan i harizmatičan, jer tema je bila kada ćemo prodisati i kada će zapretiti da nam bude bolje, a uloga civ & harizm (a ne andj & prepm) nije da nam to stvori štapićem, nego da uradi dve ključne stvari, koje u ovom trenutku nedostaju : 1. skloni Vučića, 2. probudi energiju.
Ali... Dr Vojislav Koštunica je po svakom ljudskom i božijem kriterijumu u odnosu na Tomislava Nikolića gospodin čovek i intelektualac par ekselans. Toliko da je sramota praviti poređenje.E sad, šta je u glavi nekoga ko kaže "Toma može, Koštunica fuj" ne mogu ni da pokušam da pojmim

Je l' se ovo nešto meni ili glasno razmišljaš? Msm, ako je meni, ja nijednog nisam pomenuo, a ni poredio. A ako glasno razmišljaš, slažem se, Koštunica je za Nikolića svemir, u svakom smislu. Što nema veze sa mojim doživljajem dss kao jezivije od sns.
A voleo bih da mi neko ko se sa tobom slaže, a to su po pravilu ovi iz beli listić škole mišljenja - uporedi bilo koga od ovih koje su istrpeli kao novu vlast sa Vladetom Jankovićem, ili Aleksandrom Popovićem. Bilo koga. Čak i Maju Gojković, ili samog Gorana Vesića

Hoćemo sad i SPS da afirmišemo zbog Predraga Markovića? Mislim, stvarno me boli uvo da li neka stranka u svom ne-biznis ešalonu ima Vladetu, Popovića ili Predraga Markovića, niko od navedenih i sličnih nenavedenih po strankama, koliko god bili pristojni i koju god poziciju u stranci zauzimali, ni na koji način neće uticati na moj i tvoj život.
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:42 31.10.2015

Re: banda@banditi

emsiemsi

Јел ти радиш нешто или само базаш !?



Pa i mi, Cigani, imamo dušu. Uzeo sam dva dana neplaćenog odsustva, koja ću posle nekako da nadoknadim, štaznam kad i kako, mislim, radio, ne radio, doznake ne smeju da izostaju, ne sekiraj se.

Lepa je ova vukojebina, za proći kroz nju, danas se zapljunuh na onom Bonneville Speedway-u, gde postavljaju zemaljske brzinske rekorde (trenutno je potopljen, valjda ga spremaju za obaranje amfibijskog rekorda, ili su samo nadošle podzemne vode, tako da nisam mogao da istestiram ljutu mašinu na salt flats-u). A i spomenik im na ulazu bajat, piše da rekord drži neki Hrvat, Gari Gabelić, postavljen u "Plavom Plamenu", koje je posle potukao čuveni Kreg Bridlov, u svom vozilu na mlazni pogon, Duhu Amerike. Ova dva automobila se sećam iz nekog albuma sa sličicama koje sam skupljao, ono, valjda sa 5 godina...







emsiemsi emsiemsi 07:57 31.10.2015

Re: banda@banditi

freehand
И шта са њима ?
Све може да их купи за доручак онај коме сте шећеране дали за 3 евра --- ругајући се 'до Хигзовог бозона' народу.
Најцрње је што и даље не видите да за ту гамад која нас је ошишала и покрала све што се могло (и уништила за масне провизије) проналазите олакшавајуће околности (тобожњим набрајењем ДСС-оваца).

Polako, mc, što reko Maršićanin - smejaćeš se i ti, samo kasnije.
Opet - te krađe, šećerane, te munje - više sam ti puta skrenuo pažnju da popričaš sa nekim o izvesnoj personi koja se zove i preziva Predrag Ranković. Nema mnogo fotografija na internetu ali ima baš mnogo fabrika i para. I izvesni Bubalo, pa Naumov i sa njima u paketu Hamovići i Lazarevići, Miškovići i Bekoi. Sve je to kroz Koštuničin kabinet prošlo.

Одоворићу и теби, мада са партијским људима не волим да расправљам - јер ми не делује да си лопурда, него да искрено верујеш лопурдама.
Свети Зоран Ђинђић је био тешки апсолутиста - све своје политичке ривале (читај само оне јаче, Мићуновић, Коштуница) је из Демократске странке отерао служећи се шибицарским методама (то сам га питао, лично, у 2 сата после поноћи, на Тргу неке деведесете године - како да достигнемо демократију, ако се чини да ње нема у Демократској странци итд ... ). Мени је и тада било све јасно.
На жалост, и ово побројани су резултат "прагматичног" схватања политике. На несрећу, многи људи, слични теби, тешко достижу до "испод површине" и зато имамо сада ово - ово што не може нити да се дефинише.
Но, што бих ја рекао - наши смо. Какав си ти партијац, такав сам и ја непартијац (и могу и даље само да кењкам са галерије).
milisav68 milisav68 08:43 31.10.2015

Re: banda@banditi

srdjan.pajic
A i spomenik im na ulazu bajat, piše da rekord drži neki Hrvat, Gari Gabelić,

Nije on Hrvat, nego Amerikanac hrvatskog podrijetla.
Ova dva automobila se sećam iz nekog albuma sa sličicama koje sam skupljao, ono, valjda sa 5 godina...

Da, bilo je i u Politikinom zabavniku, a baš skoro je na nekom TV kanalu bio film o postavljanju rekorda sa motociklima - The World's Fastest Indian
freehand freehand 08:43 31.10.2015

Re: banda@banditi

Одоворићу и теби, мада са партијским људима не волим да расправљам - јер ми не делује да си лопурда, него да искрено верујеш лопурдама.

Какав си ти партијац, такав сам и ја непартијац

Vidiš, mcmc, odgovoriću i ja tebi mada ne volim da raspravljam sa tupsonima koji komentar započnu etiketom.
Bez obzira što je teško razgovarati sa nekim ko ne vlada ni osnovnim činjenicama o temi o kojoj bi da govori.
Mićunović nikad nije odlazio iz DS.
Ništa manje nije teško razgovarati sa nekim kao dokaz neke tvrdnje uzima to što je nekog nešto pitao u dva ujutro. Jedva da bi i odgovor na pitanje nepoznatog prolazznika nešto vredeo, ali bi bar delovao pristojnije kao argument. Kao ilustracija dosezanja "ispod površine".

not2old2rock not2old2rock 09:37 31.10.2015

Re: banda@banditi

freehand

Mićunović nikad nije odlazio iz DS.




Године 1996. оснива нову политичку партију − Демократски центар, и бива изабран за њеног председника.


www.ds.org.rs/o-nama/biografije/53-prof-dr-dragoljub-micunovic
freehand freehand 09:42 31.10.2015

Re: banda@banditi

not2old2rock
freehand

Mićunović nikad nije odlazio iz DS.




Године 1996. оснива нову политичку партију − Демократски центар, и бива изабран за њеног председника.


www.ds.org.rs/o-nama/biografije/53-prof-dr-dragoljub-micunovic


Nisam se slagao sa rastućom željom u rukovodstvu stranke da uđemo u Miloševićevu vladu i, da ne bi došlo do podele stranke, podneo sam ostavku na Skupštini stranke 1994. godine. Ostao sam u stranci i bio jedno vreme i dalje šef poslaničkog kluba DS-a u Saveznom parlamentu. Zajedno sa grupom intelektualaca iz stranke i jednim brojem istaknutih intelektualaca nestranačkih ličnosti osnovao sam nevladinu organizaciju "Fondacija Demokratski centar", koja se bavila zaštitom ljudskih prava i demokratskom edukacijom i brzo postala veoma aktivna i popularna, što je izazvalo izvesno podozrenje i nerazumevanje kod dela rukovodstva DS-a, koje me je udaljilo iz stranke, ali sam ostao poslanik DS-a jer sam bio nosilac liste. Znatan broj najznačajnijih stranačkih intelektualaca napustio je tada stranku i aktivirao se u "Fondaciji Demokratski centar". Tek posle godinu dana od jednog dela Fondacije osnovana je politička stranka Demokratski centar, koja je uvek delovala kao jedno "krilo" DS, u svim koalicijama oko DS-a: Koalicija Zajedno, Savez za promene, DOS, i bio sam neprekidno poslanik na listama DS-a do danas. Kad su me posle 5. oktobra pozvali na skupštinu DS-a, cela sala je ustala i na taj način pozvala na "povratak". DC se ujedinio sa Demokratskom strankom, staž se svima računa od dana kad su ušli u Demokratsku stranku prvi put.


KLIK
not2old2rock not2old2rock 10:04 31.10.2015

Re: banda@banditi

freehand
not2old2rock
freehand

Mićunović nikad nije odlazio iz DS.




Године 1996. оснива нову политичку партију − Демократски центар, и бива изабран за њеног председника.


www.ds.org.rs/o-nama/biografije/53-prof-dr-dragoljub-micunovic


Nisam se slagao sa rastućom željom u rukovodstvu stranke da uđemo u Miloševićevu vladu i, da ne bi došlo do podele stranke, podneo sam ostavku na Skupštini stranke 1994. godine. Ostao sam u stranci i bio jedno vreme i dalje šef poslaničkog kluba DS-a u Saveznom parlamentu. Zajedno sa grupom intelektualaca iz stranke i jednim brojem istaknutih intelektualaca nestranačkih ličnosti osnovao sam nevladinu organizaciju "Fondacija Demokratski centar", koja se bavila zaštitom ljudskih prava i demokratskom edukacijom i brzo postala veoma aktivna i popularna, što je izazvalo izvesno podozrenje i nerazumevanje kod dela rukovodstva DS-a, koje me je udaljilo iz stranke, ali sam ostao poslanik DS-a jer sam bio nosilac liste. Znatan broj najznačajnijih stranačkih intelektualaca napustio je tada stranku i aktivirao se u "Fondaciji Demokratski centar". Tek posle godinu dana od jednog dela Fondacije osnovana je politička stranka Demokratski centar, koja je uvek delovala kao jedno "krilo" DS, u svim koalicijama oko DS-a: Koalicija Zajedno, Savez za promene, DOS, i bio sam neprekidno poslanik na listama DS-a do danas. Kad su me posle 5. oktobra pozvali na skupštinu DS-a, cela sala je ustala i na taj način pozvala na "povratak". DC se ujedinio sa Demokratskom strankom, staž se svima računa od dana kad su ušli u Demokratsku stranku prvi put.


KLIK



Tačno je da nikad nije odlazio, otišao je samo jednom. Aman, čovek formirao novu stranku, bio i njen predsednički kandidat (1997). Šta znači "uvek delovala kao jedno krilo", Demokratska stranka bojkotuje izbore, a Mićunović predsednički kandidat Demokratskog centra?
not2old2rock not2old2rock 16:55 31.10.2015

Re: banda@banditi

Inner Party

Drago mi je što ste morali da glasate na kolenima predsednika SNS


Po cenu da ispadnem naivan, ali kako partijskim strukturama, opozicionim, naravno, nije na pamet pala ideja da se Srbija (kakva Srbija, da se ne lažemo, funkcije, mandati, ono što će vrlo verovatno da zatreba, poslanički IMUNITET...) brani u Kovačici i zašto Čeda i Pajtić kojima, kako čitam, pokradoše (pokupovaše?) odbornike, ne nađoše po neki komad stiropora i ne zapališe za Kovačicu i ne samo oni, nego Glavni odbori, poslanički kandidati... More kako opšte partijske mobilizacije ne objaviše, umesto da se ponašaju kao karakterne osobine, što i jesu... Kakva gospoda, jajare! Da su tako ili slično reagovali MOŽDA bi im narod i poverovao, MOŽDA.
blogovatelj blogovatelj 19:03 31.10.2015

Re: banda@banditi

Kao npr onaj iz Kovačice, koji se prodao SNSu za iznos koji je prosto smešan da se i pomene?


Nemoj tako, Đuro. To je ljudski "materijal" DS-a iz Kovačice. Ovi u centrali nisu takvi.
blogovatelj blogovatelj 19:06 31.10.2015

Re: banda@banditi

са ничим


Usput --- pravilno se kaže ni sa čim.
blogovatelj blogovatelj 19:12 31.10.2015

Re: banda@banditi

dok ja već drugi dan vozim kola na struju kroz pustinju Nevade


Gde puniš kad ti se isprazne baterije? I koliko vremena treba za punjenje?
emsiemsi emsiemsi 19:15 31.10.2015

Re: banda@banditi

blogovatelj
са ничим


Usput --- pravilno se kaže ni sa čim.

Сагласан !
blogovatelj blogovatelj 19:19 31.10.2015

Re: banda@banditi

A i spomenik im na ulazu bajat, piše da rekord drži neki Hrvat, Gari Gabelić, postavljen u "Plavom Plamenu", koje je posle potukao čuveni Kreg Bridlov, u svom vozilu na mlazni pogon, Duhu Amerike. Ova dva automobila se sećam iz nekog albuma sa sličicama koje sam skupljao, ono, valjda sa 5 godina...


Da si živeo u Kragujevcu u sedmom osnovne imao bi izborni predmet koji se zvao Automobilizam i učio bi o Gariju. Gariju Gabeliću.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:14 01.11.2015

Re: banda@banditi

blogovatelj
dok ja već drugi dan vozim kola na struju kroz pustinju Nevade


Gde puniš kad ti se isprazne baterije? I koliko vremena treba za punjenje?


Pa gledam da mi se ne isprazne baterije . Zezam se, blogi, ovo je hibrid, punim ga na pumpi, nemam ti ja love za Teslu, a ovi ostali električari mi se nešto ne svidjaju a i ne rade baš nabolje u mojim brdskoplaninskim uvjetima (ladno na nizbrdici!). Dovezo ga iz Kalifornije, malo da uštedim a malo i da mi dupe vidi put, prošlo je dosta godina da nisam tako negde lamzao.

Sine, dobro je da sam video Kaliforniju, da se podsetim zašto nisam tamo hteo da živim. Nesnosno loš saobraćaj, ono, od San Franciska do Sakrementa radnim danom tri sata komjuting u jednom pravcu (to mi rekla žena kod koje sam kupio kola, a ja proverio na licu mesta, pazi, u sedam uveče sam krenuo iz San Rafaela, u Reno-u bio tek iza ponoći. Jebo ti to. I žive bre jedni drugima na glavi, ono, vidi se da je prenaseljeno. Bedan način života, ako mene pitaš, ne vredi tih para koje moraš da daš da bi se tamo skućio (edit: znam, znam, kiselo je groždje...)


petargli petargli 00:26 01.11.2015

Re: banda@banditi

Sine, dobro je da sam video Kaliforniju, da se podsetim zašto nisam tamo hteo da živim.

Bratac, San Francisko je keva!
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:37 01.11.2015

Re: banda@banditi

petargli
Sine, dobro je da sam video Kaliforniju, da se podsetim zašto nisam tamo hteo da živim.

Bratac, San Francisko je keva!


Meni je San Dijego keva, ako bih baš morao da biram neko mesto za život u Kaliforniji, ali bogu hvala da ne moram. Ne, ok, super je SF, samo ako ne moraš tamo da živiš, ili ako možeš pešaka ili bajsom na posao.
blogovatelj blogovatelj 06:29 01.11.2015

Re: banda@banditi

Zezam se, blogi, ovo je hibrid,


Znači ložiš mase da imaš električno auto!
Al dobro, dobar je i hibrid, ako je Tojotin
alselone alselone 06:44 01.11.2015

Re: banda@banditi

Pajke, sto uze to sranje? Prius je auto za soccer mams i latentne gejeve (one iz ormana). Em sto je gadan, em sto je ko nedovrsen, ni tamo ni vamo, ni na struju, ni na benzin.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:13 01.11.2015

Re: banda@banditi

Meni je San Dijego keva

stoposto! Meni tamo neverovatno kul; Balboa Park je magično mesto
+ ima trolejbus i toplije je nego u San Francisku

ali bi opet u San Francisko, jer Bullitt! Čitav život zamišljam, kako spuštam auto i razvaljujem ga kao Mekvin. Film napravljen, iz jednog jedinog razloga, da bi pokazao koliko je kul bio Stiv Mekvin:



petargli petargli 15:02 01.11.2015

Re: banda@banditi

stoposto! Meni tamo neverovatno kul; Balboa Park je magično mesto
+ ima trolejbus i toplije je nego u San Francisku

ali bi opet u San Francisko, jer Bullitt!

Pa sad ... ne moze jare i pare! :)

P.S. Sem toga, ima Balboa park i u San Francisku, .
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:50 01.11.2015

Re: banda@banditi

alselone
Pajke, sto uze to sranje? Prius je auto za soccer mams i latentne gejeve (one iz ormana). Em sto je gadan, em sto je ko nedovrsen, ni tamo ni vamo, ni na struju, ni na benzin.


Beži, bre, ti ćeš meni u Priusa da diraš!

Zezam se, alse, totalno si u pravu, uključujući i to da sam poslednjih godina postao oboje: soccer mama i latentni gej. Ta spoznaja dolazi sa godinama, videćeš uostalom i sam.

Ali sam skapirao da:

a) nema boljeg auta za te parice, sa takvom reputacijom u smislu pouzdanosti,
b) jeftinije mi je da ga sam iskonvertujem u plug-in, i teram skroz na struju bar na relaciji kućaposo (imaš sad da kupiš kitove red veličine 5-6 soma dolara, koje zbudžiš u gepek i čak ni garanciju ne izgubiš), nego da kupim original, koji se uz to više i ne proizvodi,
c) moram da se pothitno otarasim mog A3, koji se, kao i sva nemačka kola, u poslednje vreme pokazao kao sranje i nepouzdan auto, skup za održavanje, iako stvarno deluje fino i završeno, i
d) čisto geekovski, svidja mi se kako su rešili taj hibridni pogon, gde su iskoristili motor sa Atkinsonovim ciklusom, koji je izmišljen, ono, još u 19. veku, i koji ima jako veliku efikasnost, ali mali obrtni momenat, i to onda kompenzovali AC motorom. Tako da je auto prilično živahan i interesantan za vožnju, a pri tome: 50mpg ko od šale...

Inače, ja i dalje mislim da su pristojna all-electric kola ipak malo fenserica, i preskupi su, a i ovde još uvek ne postoji dovoljno razvijena mreža punjača po benzinskim pumpama da bi mi bilo sasvim lako da se na to prešaltujem. Pogotovu ne u ovoj vukojebini gde i za obične pumpe moraš pomalo da planiraš gde ćeš da sipaš. Usput, Prius predje ~600 milja sa jednim rezervoarom, naravno, ako ga ne cepaš mnogo.

alselone alselone 20:16 01.11.2015

Re: banda@banditi

Svi argumenti zvuce ubedljivo, ali sam mislio da si ti veci novoamerikanac. Ono, RAM i te stvari.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:27 01.11.2015

Re: banda@banditi

alselone
Svi argumenti zvuce ubedljivo, ali sam mislio da si ti veci novoamerikanac. Ono, RAM i te stvari.


Eh, ne, brate, ja sam drugoamerikanac, znači, treehugger, solarni paneli, LED osvetljenje, separacija i reciklaža djubreta, composting, znači minimal carbon footprint, gde god je moguće. I ne volim seljake koji voze te traktore po putevima, ne što im treba za posao, nego što mogu, jer je benzin sad jeftin i ponašaju se kao da im to sleduje i kao da nema sutra.

emsiemsi emsiemsi 20:33 01.11.2015

Re: banda@banditi

srdjan.pajic
alselone
Svi argumenti zvuce ubedljivo, ali sam mislio da si ti veci novoamerikanac. Ono, RAM i te stvari.


Eh, ne, brate, ja sam drugoamerikanac, znači, treehugger, solarni paneli, LED osvetljenje, separacija i reciklaža djubreta, composting, znači minimal carbon footprint, gde god je moguće. I ne volim seljake koji voze te traktore po putevima, ne što im treba za posao, nego što mogu, jer je benzin sad jeftin i ponašaju se kao da im to sleduje i kao da nema sutra.


Прави Србин - само нека је контра.
blogovatelj blogovatelj 03:52 03.11.2015

Re: banda@banditi

Прави Србин - само нека је контра.


Naš je.
blogovatelj blogovatelj 04:00 03.11.2015

Re: banda@banditi

I ne volim seljake koji voze te traktore po putevima, ne što im treba za posao, nego što mogu, jer je benzin sad jeftin i ponašaju se kao da im to sleduje i kao da nema sutra.


Kako bih vam (i nam) ja uveo $7,50 po galonu, nemaš pojma. Da vidim ko bi seo u Hamera tada.
cgubg cgubg 22:47 29.10.2015

Zna se krivac

Da nema koji poznati beli listic iz Kovacice, da dodjemo da ga bijemo. Zna se ko kvari omladinu.
freehand freehand 22:51 29.10.2015

Re: Zna se krivac

cgubg
Da nema koji poznati beli listic iz Kovacice, da dodjemo da ga bijemo. Zna se ko kvari omladinu.

Vi što bijete treba da im budete zahvalni.
Inner Party Inner Party 23:19 29.10.2015

Re: Zna se krivac

cgubg
Da nema koji poznati beli listic iz Kovacice, da dodjemo da ga bijemo. Zna se ko kvari omladinu.


Pa znaš šta, iz današnje perspektive, da sam bio beli listić, lupao bi sebi šamare sve u šesnaest.
highshalfbooze highshalfbooze 18:13 30.10.2015

Re: Zna se krivac

Pa znaš šta, iz današnje perspektive, da sam bio beli listić, lupao bi sebi šamare sve u šesnaest.


A kakve veze imaju beli listići sa republičkih izbora i lokalni izbori u Kovačici i bilo koji drugi lokalni izbori u budućnosti?

cgubg cgubg 20:11 30.10.2015

Re: Zna se krivac

highshalfbooze
Pa znaš šta, iz današnje perspektive, da sam bio beli listić, lupao bi sebi šamare sve u šesnaest.


A kakve veze imaju beli listići sa republičkih izbora i lokalni izbori u Kovačici i bilo koji drugi lokalni izbori u budućnosti?


Pa znamo valjda da su beli krivi za sve. Sto nisu jos jednom oprostili Tadicu i ekipi. Koaliciju sa SPS i osnivanje SNS, izmedju ostalog. Pa se to onda prenosi po dubini odozgo na lokal.
highshalfbooze highshalfbooze 21:28 30.10.2015

Re: Zna se krivac

Pa znamo valjda da su beli krivi za sve. Sto nisu jos jednom oprostili Tadicu i ekipi. Koaliciju sa SPS i osnivanje SNS, izmedju ostalog.

To "između ostalog" se odnosi na rušenje temelja države i razaranje državnih institucija i ekonomije.
docsumann docsumann 03:41 30.10.2015

i najveći se daju oboriti...


kakva armwrestling metafora.



kažu što su veći to prave veći tresak kad padnu ...
dali76 dali76 04:52 30.10.2015

...

Ako bi pitao ljude u Kovacici, jesu li za Srbiju na zapadu (EU i NATO ), sta bi po tebi bio odgovor?
Pa ako je vec tako, a ja sumnjam da je odgovor negativan,onda se niko ne treba cuditi sto Srbija sve vise slici na kakvu istocnu despotiju.
Ili ce Srbija na zapad, ili ce u tom pravcu nastaviti Srbi, pojedinacno.
I da se razumemo, kad mislim na zapad, govorim o jasnoj orijentaciji,a ne o kakvom svedskom stolu gde bi Beograd zeleo fondove ,ali ne jasne kriterijume, ili EU o malo i hocu, ali zato NATO necu.

Kad je Srbija ,teskom mukom I ogromnim otporom svih predhodnih vlasti ,napokon dosla do famoznih pristupnih poglavlja , do kopenhaskih kriterijuma , do mesta gde prestaje deklrativna proevropska politika, gde Vucic mora konkretno da pokaze zeli li izgradnju pravne drzave, on se sad setio Kosova, Putina, ruskih haubica?
E pa Srbi ,a pogotovo opozicija, moraju da izaberu, ili zapad sa svim svojim Manama ,ili istocna despotija sa svim svojim karakteeristikama .






freehand freehand 07:00 30.10.2015

Re: ...

E pa Srbi ,a pogotovo opozicija, moraju da izaberu, ili zapad sa svim svojim Manama ,ili istocna despotija sa svim svojim karakteeristikama .

Koje su to karakteristike istočnih despotija i na koju tačno despotiju misliš da bi Srbija mogla da se ugleda?
Dr M Dr M 07:23 30.10.2015

Re: ...

Koje su to karakteristike istočnih despotija


Voluntaristički apsolutuzam?

Imam utisak da se Srbija već poprilično ugledala.
freehand freehand 07:24 30.10.2015

Re: ...

Voluntaristički apsolutuzam?

A koja je to istočna despotija na koju bismo se ugledali, ti ćeš mi reći?
Dr M Dr M 07:28 30.10.2015

Re: ...

freehand
Voluntaristički apsolutuzam?

A koja je to istočna despotija na koju bismo se ugledali, ti ćeš mi reći?


Uopšte ne želim da se ugledamo na bilo koju istočnu despotiju. Ja se borim za vladavinu prava a toga u istočnim despotijama nema.
freehand freehand 07:33 30.10.2015

Re: ...

Uopšte ne želim da se ugledamo na bilo koju istočnu despotiju. Ja se borim za vladavinu prava a toga u istočnim despotijama nema.

A slušaj, kad je bilo važno polovina se birača opredelila po Dalijevom savetu a ono malo što je nedostajalo poslušalo je tebe. I sad polako.
Dr M Dr M 07:41 30.10.2015

Re: ...

kad je bilo važno polovina se birača opredelila po Dalijevom savetu


Ne izgleda mi da si dobro razumeo Dalijev savet.

Ili nisam ja..
freehand freehand 07:47 30.10.2015

Re: ...

Dr M
kad je bilo važno polovina se birača opredelila po Dalijevom savetu


Ne izgleda mi da si dobro razumeo Dalijev savet.

Ili nisam ja..

Da biće da je tako. ja nešto nisam dobro razumeo. Meni je, na primer, crvena linija uvek bila upravo iznad lopova, secikesa, trovača, piromana, lažova, silovatelja, ubica, siledžija pojačanih svakovrsnim konvertitima i ološem iz svih drugih političkih opcija koji čine SNS i današnju vlast.
Ja sam, eto, znao - nekim čudom i proviđenjem - šta će se desiti otvori li se ta Pandorina kutija.
Ruku na srce - to je bilo zaista teško predvideti, sa skoro pa prosečnom inteligencijom, malkice poznavanja istorije i sociologije i ovlašnjim čitanjem izvoda iz biografija glavnih aktera.
Možda je to razlog što me spopadne nagon za povraćanjem kad god od tog leta 2012. pročitam kako se znalci i pametnice zgranjavaju šta nas je snašlo?
Dr M Dr M 07:59 30.10.2015

Re: ...

freehand
Dr M
kad je bilo važno polovina se birača opredelila po Dalijevom savetu


Ne izgleda mi da si dobro razumeo Dalijev savet.

Ili nisam ja..

Da biće da je tako. ja nešto nisam dobro razumeo. Meni je, na primer, crvena linija uvek bila upravo iznad lopova, secikesa, trovača, piromana, lažova, silovatelja, ubica, siledžija pojačanih svakovrsnim konvertitima i ološem iz svih drugih političkih opcija koji čine SNS i današnju vlast.
Ja sam, eto, znao - nekim čudom i proviđenjem - šta će se desiti otvori li se ta Pandorina kutija.
Ruku na srce - to je bilo zaista teško predvideti, sa skoro pa prosečnom inteligencijom, malkice poznavanja istorije i sociologije i ovlašnjim čitanjem izvoda iz biografija glavnih aktera.
Možda je to razlog što me spopadne nagon za povraćanjem kad god od tog leta 2012. pročitam kako se znalci i pametnice zgranjavaju šta nas je snašlo?


Sve tačno, i onda se ljudi pitaju šta tražim u politici kad nikad nisam.

Zbog te crvene linije!
freehand freehand 08:31 30.10.2015

Re: ...

Sve tačno, i onda se ljudi pitaju šta tražim u politici kad nikad nisam.

Zbog te crvene linije!


Pa biće da si zakasnio malo. Trud hvale vredan ali sad će jedno pet do deset godina da se kusa ova čorba sa "uz božiju pomoć svi za Tomu" i u drugoj varijanti "ni za koga" sastojcima.
Da, i lapo-lapo, da ne zaboravim Dalijevu genijalnu varijantu.

Inače, Doco, znam Zorana Savanova i Krišana u Kovačici.
Obojicu lično, čak Savanova bolje. I to ti je paradigma čitave Srbije, jer su obojica slika i prilika suprotstavljenih strana.
Dr M Dr M 08:34 30.10.2015

Re: ...

Pa biće da si zakasnio malo.


Bolje ikad nego nikad!
Inner Party Inner Party 10:32 30.10.2015

Re: ...

dali76
Ako bi pitao ljude u Kovacici, jesu li za Srbiju na zapadu (EU i NATO ), sta bi po tebi bio odgovor?
Pa ako je vec tako, a ja sumnjam da je odgovor negativan,onda se niko ne treba cuditi sto Srbija sve vise slici na kakvu istocnu despotiju.
Ili ce Srbija na zapad, ili ce u tom pravcu nastaviti Srbi, pojedinacno.
I da se razumemo, kad mislim na zapad, govorim o jasnoj orijentaciji,a ne o kakvom svedskom stolu gde bi Beograd zeleo fondove ,ali ne jasne kriterijume, ili EU o malo i hocu, ali zato NATO necu.

Kad je Srbija ,teskom mukom I ogromnim otporom svih predhodnih vlasti ,napokon dosla do famoznih pristupnih poglavlja , do kopenhaskih kriterijuma , do mesta gde prestaje deklrativna proevropska politika, gde Vucic mora konkretno da pokaze zeli li izgradnju pravne drzave, on se sad setio Kosova, Putina, ruskih haubica?
E pa Srbi ,a pogotovo opozicija, moraju da izaberu, ili zapad sa svim svojim Manama ,ili istocna despotija sa svim svojim karakteeristikama .



Dali, idi traži grantove i scholarshipe negde drugde, OK?
dali76 dali76 02:05 31.10.2015

Re: ...

Aha, ko god nema stav kao moj, mora da je strani placenik .
Bravo IP.
Izmedju SNS i DS jos bi nasli razliku, ali izmedju radikalske filozofije Vucica i tvog komentara , razlike nema.
A ja cu pisati onako kako razmisljam,a ne kako bi se tebi dopalo.
A na tebi je hoces li izneti normalan argument, ili kakvu demagosko radikalsku etiketu , ili mi zabraniti pisanje ovde.
cane cane 13:48 31.10.2015

Re: ...

Ja se borim za vladavinu prava


u vinogradu?

dona_stormbringer dona_stormbringer 15:35 30.10.2015

To

...у Ковачици није бог зна какво дешавање, има тога свуда у свету, али то што за та дешавања зна цела јавност и нико ништа не предузима, е тога има само код нас. ДС је сам себе потопио својим алавошћу и сад ови поспрдњаци немају никакву озбиљну противтежу. Од срца им желим да им на наредним изборима Шешељ пређе цензус, а нама осталима од срца желим да не направе коалицију. Иначе, одосмо у...
not2old2rock not2old2rock 16:19 30.10.2015

Re: To

dona_stormbringer
какву озбиљну противтежу. Од срца им желим да им на наредним изборима Шешељ пређе цензус


Niko od politikanata ovde ne može toliko da zajebe koliko mi možemo da "ga" kaznimo glasajući za još goreg od njega.
dona_stormbringer dona_stormbringer 18:50 30.10.2015

Re: To

not2old2rock
dona_stormbringer
какву озбиљну противтежу. Од срца им желим да им на наредним изборима Шешељ пређе цензус


Niko od politikanata ovde ne može toliko da zajebe koliko mi možemo da "ga" kaznimo glasajući za još goreg od njega.


Замисли ту ситуацију: Шешељ који сигурно зна којекакве пикантерије из ,оних' дана, а при том нема длаке на језику а и одлично се служи баграшким говором који његови дојучерашњи другари још увек добро разумеју само се праве наивни ко француске собарице. Летело би перје на све стране. А и баш ме занима како би се Ацко бранио. Мислим, нама је политичка (оп)сцена циркус па је циркус, па барем нека је забавно.
Inner Party Inner Party 21:11 30.10.2015

Govor Zoltana Rozgonija iz DS na skupštini

"Pogledajte se međusobno u oči. Prosek godina vam je preko 60. Osamdeset posto vas običan mejl ne zna da pročita a kamo li da napiše i odgovori na isti. Šta vi možete da ponudite građanima opštine u 21. veku?"


https://www.youtube.com/watch?v=zfA-P8QVRAI

"Sitne ste duše i prodane!"

PS
Ne brinite, govori su veoma kratki.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana