Film| Kultura| Umetnost

Stado je sve manje i u njemu je sve hladnije

Inner Party RSS / 13.01.2017. u 19:22
FILM%2BStado.jpg

 
Dabogda doživeo duboku starost u ovoj zemlji.


Nije nimalo čudno to što je Stado najgledaniji domaći film prošle godine! Prve tviteraške reakcije posle premijere ovog filma su govorile o ljudima, parovima i porodicama koje su iz bioskopa izlazile plačući, prepoznavši se u sudbini likova u Stadu. Malo koji srpski - mada bih tu najradije rekao ex-YU - film je tako jednostavno a tako direktno progvorio o stvarima koje tako dugo muče ovo društvo. Kojin film je utoliko probitačniji jer nam svoju priču donosi iz prve ruke, takoreći iz ličnog, gorkog iskustva.
 
 
 
Treba dakle pre svega na Stado gledati iz perspektive sredovecnih ljudi, ljudi koji su u svojim kasnim četrdesetim i ranim pedesetim, ljudi za koje je kasno da beže a rano da se povuku, a takvih je u Srbiji ogroman broj! Recimo Vesna Trivalić tumači jednog od glavnih likova u Stadu, nikad je nisam video toliko otvorenu i ranjivu kao ovde. Obratite pažnju na scene gde joj je lice u krupnom kadru i tu postaje vidljivo koliko je ta žena - za koju ce masa ljudi reći da je predstavnik mlađe-srednje generacije - zapravo realno prilično ostarila. Isto i sa Cvijanovićem koji je prema pisanju tabloida pre nekog vremena zapravo lično preživeo ovo što se likovima dešava u filmu ... 

FILM%2BStado%2B3.jpg
Dakle Stado je režiserski debi za jednog od najpoznatijih srpskih glumaca, Nikolu Koju (Mi nismo anđeli, Lepa sela lepo gore, Četvrti čovek, Parada). U filmu rađenom prema scenariju Nikole Romčevića, Nikola Kojo i Zoran Cvijanović (Oktoberfest, Poltron, Munje!, Mile protiv tranzicije) igraju više manje sami sebe, to jest Kolju i Cveju - pozorišne glumce koji su dobrano zašli u svoju šestu deceniju života. Iako su priznati i voljeni, oni se ne mire sa time da su dostigli vrhunac svoje glumačke karijere a o poslovnoj da ni ne govorimo. Jer ovi znameniti srpski glumci još uvek više-manje žive prilično jadnim životima, dele sudbinu ni goru ni bolju od sudbine svojih sugrađana koje samo lični obrazovni status uvodi u stratum srednje klase, dok je njihov materijalni status i dalje obeležen mizernim primanjima, kreditima i dugovima. Na ovom mestu ne mogu a da vam ne ukažem na ogroman je značaj jedne scene u Stadu koja se odvija na nekom seoskom groblju. Prisustvujemo sahrani velikog glumca Brlje. Dok jedan ožalošćeni dugo diktira sve moguće nagrade i odlikovanja koje je Brlja dobio u toku svoje glumačke karijere svi postajemo bolno svesni činjenice da su samo scenu-dve ranije glumci njegovog pozorišta na jedvite jade sakupili neke pare da se sahrana uopšte organizuje, i tako negde daleko od grada, negde u nekom selu u unutrašnjosti, ali ipak tako kako treba. Dakle Kolja i Cveja su nezadovoljni i teže nekom ubedljivijem životnom proboju - takvom koji bi ih pre svega obezbedio materijalno i zato se odlučuju da uđu u novi "projekat" - film to jest TV seriju (vidite kako je to u zadnje vreme sasvim prirodno postalo jedno te isto, čak i Stado će navodno jednog dana biti premontirano u mini seriju na TV Prva) prema novom i odličnom scenariju kojeg je Kolja otkrio. Treba im samo da nađu novac, to jest producenta. Kako to dakle biva u zadnih deceniju ili više, nalaze ga na komercijalnoj televiziji koja od njih traži samo pilot epizodu. I tako Kolja i Cveja zagrizu u projekat, uzmu kredit za snimanje pilot epizode i ... 

FILM%2BStado%2B1.jpg
Tu počinju njihove muke, Kolja i Cveja upoznaju sve ono što bismo mogli nazvati uzrocima naše propasti - nesposobnost, korupcija, nepotizam, kronizam, klijentelizam, licemerje, upadanje u zamku banaka, kredita i hipoteka, pa sve do uplitanja u kolo sa političarima, kriminalcima i mafijom. U Stadu vidimo kako se Kolja i Cveja mire sa svime time i kako pristaju na sakakve kompromise i dilove, ali to može da ide samo donekle i na kraju dvojac svakako propada, dotakavši dno među statistima u sopstvenom projektu, TV seriji koju sada vodi nego drugi, neko podobniji i snalažljiviji. Stado je film koji ima jasnu poruku, ta poruka nije prijatna ali je iskrena. Nije ovo zemlja za svakoga od nas i uopšte se nemojte čuditi što vam u životu "ne ide". Ovaj sistem nije dizajniran da "ide" ljudima poput vas a to se vidi tako što pogledate oko sebe i vidite ljude kojima sve u životu "ide kako treba". Pogledajte o kakvim ljudima se tu radi i kašće vam se sve samo. Kolja i Cveja na kraju pale u Nemačku i za hleb zarađuju glumeći tu istu pozorišnu predstavu koju su glumili i na početku filma, ali je ovaj put igraju na nemačkom jeziku ... Poruka da iz ove države treba bežati je motiv koji se pojavljuje u mnogim domaćim filmovima ali to da odavde treba bežati glavom bez obzira, i to u bilo kojoj životnoj dobi da si, nikad nije bila prenesena tako uverljivo i tako ubedljivo kao što je to rečeno u Stadu, naročito poslednjom replikom u fimu: 
- Jeste li vi naši? 
- Nein! 

FILM%2BStado%2B2.jpg
I to je ono što je tako dugo nedostajalo srpskim filmovima, a vraća se sa Kojinim filmom, kratke i ubitačne replike! U Stadu u većim ili manjim ulogama igraju i Vesna Trivalić (Vida), Nataša Ninković (Mila), Nikola Đuričko (Baki), Srđan Timarov (Trajko), Goran Šušljik (Goša), Branislav Trifunović (Glumac), Petar Strugar (Sava), Nebojša Ilić (veoma upečatljiv kao Sudski izvršitelj, njemu pripada genijalna replika - Obožavam da selim glumce, uvek bude neka drama), Marko Gvero (odličan kao Predsednik mesnog odbora) i Vojin Ćetković (pomalo načet ali slabo razrađen Mafijaš). Osim navedenih, u filmu imamo i nekoliko sjajnih i smehotresnih cameo pojava, koje ovaj put nećemo otkrivati, ne zato što bi ove time izgubile na svojoj jačini, nego zato što vas želimo naterati u bioskop! Pogledajte Stado!



Komentari (33)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

expolicajac expolicajac 19:42 13.01.2017

Mogu da me mrze

OVI LJUDI ZLI
krkar krkar 20:06 13.01.2017

Gorila

expolicajac
OVI LJUDI ZLI

Nisam znao da i njoj prete.
expolicajac expolicajac 20:11 13.01.2017

Re: Gorila

krkar
expolicajac
OVI LJUDI ZLI

Nisam znao da i njoj prete.

Vidiš valjda da je štitim.
angie01 angie01 21:16 13.01.2017

Re: Mogu da me mrze

rekoh ja jos odavno- Vecu Trivlaic za predsednika.
8c_competizione 8c_competizione 11:53 14.01.2017

Re: Mogu da me mrze

angie01
rekoh ja jos odavno- Vecu Trivlaic za predsednika.


potpisujem!

jedino je steta kada se umetnici late politike, nekako se nikada na dobro ne zavrsi
albicilla albicilla 20:07 13.01.2017

gledali film,

s ekipom eks-speleologa, otisli coporativno, citav red zauzeli, k'o djaci, jos smo i nastavnicu medj' sobom imali...

nedelju dana kasnije, u nekom drustvu me pitaju za utisak.

rekoh: nije to igrani film. vise je nekako... dokumentarni.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 03:23 14.01.2017

Re: gledali film,

rekoh: nije to igrani film. vise je nekako... dokumentarni.

tako sam ja doživela Srpski film.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:54 14.01.2017

Re: gledali film,

BebaOdLonchara

tako sam ja doživela Srpski film.


Можда, минус Пајкић-естетика, овако је имао пренасилан печат, фашистичку естетику, кока-естетику, ако желиш.
albicilla albicilla 11:06 16.01.2017

Re: gledali film,

Ja sam ga gledao razmiljajuci pri tom o bivsim prijateljima koji su uzeli partijsku knjizicu i partijski mozak...

emsiemsi emsiemsi 08:32 14.01.2017

Може ли нешто туробније !?

Чему служе овакви туробни филмови (и блогови, приде) !?
Jukie Jukie 11:33 14.01.2017

Re: Може ли нешто туробније !?

emsiemsi
Чему служе овакви туробни филмови (и блогови, приде) !?

Jednog dana nam deca neće verovati da je stvarno tako bilo
Inner Party Inner Party 11:54 14.01.2017

Re: Може ли нешто туробније !?

emsiemsi
Чему служе овакви туробни филмови (и блогови, приде) !?


Pa Stado je komedija!

Naši utisci i naše razumevanje poruke filma su turobni. A i uvek je lakše čoveku kad se ispriča.
mirelarado mirelarado 15:33 14.01.2017

Re: Може ли нешто туробније !?

Pa Stado je komedija!


Једини погодан жанр за нашу стварност. Трагедија која је већ одавно прерасла у фарсу. У тој фарси се, тужни, најлакше препознајемо.
neleb neleb 17:52 14.01.2017

Re: Може ли нешто туробније !?

Jukie
emsiemsi
Чему служе овакви туробни филмови (и блогови, приде) !?

Jednog dana nam deca neće verovati da je stvarno tako bilo


Neće verovati da je bilo tako dobro? Jer uvek može gore, a možda i bude gore.

Stvarno ste svi negativni, ukazaću vam na dve pozitivne stvari:

1. Rezultati i igre KK Crvena Zvezda. Preporučujem i onima koje košarka ne zanima da pogledaju utakmice jer tu mogu videti stvari nesvojstvene našem društvu: sistem, rad i red, karakter, skromnost, itd.

2. Najava ukidanja overe zdravstvene knjižice. Ovo je za mene u rangu ukidanja EU viza, nisam verovao da će se u mom radnom veku dogoditi. Ako se ovo ostvari, moj glas ide Ani Brnabić, gde god bila.
zilikaka zilikaka 18:10 14.01.2017

Re: Може ли нешто туробније !?

Rezultati i igre KK Crvena Zvezda. Preporučujem i onima koje košarka ne zanima da pogledaju utakmice jer tu mogu videti stvari nesvojstvene našem društvu: sistem, rad i red, karakter, skromnost, itd.

Koliko je to ljudi u pitamju, 20-30?
Evo da odmah dodam još toliko sjajnih. I?
Kako će tačno to njihovo frljanje lopte poboljšati stanje u državi?
A za knjižice...
Meni su ponovo dali markicu za narednih 6 meseci. A ako tebe knjižica čini posebno zadovoljnim, ti si srećan čovek.
angie01 angie01 18:49 14.01.2017

Re: Може ли нешто туробније !?

2. Najava ukidanja overe zdravstvene knjižice. Ovo je za mene u rangu ukidanja EU viza, nisam verovao da će se u mom radnom veku dogoditi. Ako se ovo ostvari, moj glas ide Ani Brnabić, gde god bila.


,...pa s njom i onako, ako ti, nedajboze, nesto ozbiljno zafali, mozes samo da obrises dupe....vec sam pisala o svom nedavnom iskustvu- zakzazivanje neophodnog a ozbiljnog pregleda sa knizicom- 10, 11, a i vise meseci, a da platis-moze odmah.

...a za sport-...stvarno me zesce zabole tolika briga, pare, pranje, trange frange, guranje faca u fotelje klubova,....a love za skole, zdravstvo, opstanak- nigde....vazniji je transfer nekog fudbalera, koji jedva da govori pravilno dvadeset prostih obicnih recenica i to za neke neverovatne pare, nego da se zaposle potrebni lekari i pristojno da se plate.
mariopan mariopan 09:18 14.01.2017

..

Нисам гледала али ћу погледати....мада, треба само да се осврнем око себе ....
amika amika 13:41 14.01.2017

Теме од којих се бежи

Kolja i Cveja upoznaju sve ono što bismo mogli nazvati uzrocima naše propasti - nesposobnost, korupcija, nepotizam, kronizam, klijentelizam, licemerje, upadanje u zamku banaka, kredita i hipoteka, pa sve do uplitanja u kolo sa političarima, kriminalcima i mafijom. U Stadu vidimo kako se Kolja i Cveja mire sa svime time i kako pristaju na sakakve kompromise i dilove, ali to može da ide samo donekle i na kraju dvojac svakako propada, dotakavši dno među statistima u sopstvenom projektu, TV seriji koju sada vodi nego drugi, neko podobniji i snalažljiviji.


Теме од којих већина бежи јер никада неће добити неку значајнију награду. Људи већином не желе да чују/виде истину, а жирији опстају јер награђују целофанску и кокакола естетику забаве.

Одличан приказ филма, хвала ти!
Ribozom Ribozom 19:03 14.01.2017

otiso i umro

Da kazem nesto pametno o Vesni Trivalic posto je to moja omiljena glumica:
Kada ona glumi (ili radi bilo sta javno), imam osecaj da uporedo cita Dostojevskog, resava diferencijalnu i izvodi formulu za krebsov ciklus.

- Jeste li vi naši?
- Nein!


Ovaj fenomen: otisli-van-zemlje-i-snasli-se je toliko mainstream da postaje dosadan (kao i svi koji ga rabe i dalje).
Prvo, nije tacan; sve sto si naveo postoji i u drugim zemljama, a problemi i teskoce ne prestaju na granici Srbije i Madjarske, vec se tada udvostrucuju itd.
Mislim da je i tome krivo nase komunisticko poreklo, kada je neko resavao probleme za nas, kao i nesto generalno u obrazovanju koje intelektualce pretvara u snobove. Mada, mislim takodje da ima udela i PR-u EU, da je sve tamo lepo i fino.

...

Pokusavam da se setim odakle mi je ostala urezana ta scena odlaska i setih se da je to mozda kraj knjige Ubistvo sa predumisljajem, gde je dijalog glavnih junaka u zadnjem pasusu:
- Na koliko ides na Novi Zeland?
- Na uvek.


Inner Party Inner Party 20:23 14.01.2017

Re: otiso i umro

Slažem se da odlazak vani ne rešava stvar samo po sebi.

Ali pazi, pogledaj film,
SPOJLER
Cveja i Kolja u Nemačkoj svoju predstavu igraju na ulici, za bakšiš, milostinju, dakle oni su tamo ulično pozorište. (Ali srećniji su, imaju neki mir, zarađuju za sebe, bore se ali rade samo svoj posao ...)
SPOJLER
u filmu to nije dakle nikakva EU idila.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:25 14.01.2017

Re: otiso i umro

Slažem se da odlazak vani ne rešava stvar samo po sebi.

Ali pazi, pogledaj film,
SPOJLER
Cveja i Kolja u Nemačkoj svoju predstavu igraju na ulici, za bakšiš, milostinju, dakle oni su tamo ulično pozorište. (Ali srećniji su, imaju neki mir, zarađuju za sebe, bore se ali rade samo svoj posao ...)
SPOJLER
u filmu to nije dakle nikakva EU idila.



Poruka da iz ove države treba bežati je motiv koji se pojavljuje u mnogim domaćim filmovima ali to da odavde treba bežati glavom bez obzira, i to u bilo kojoj životnoj dobi da si, nikad nije bila prenesena tako uverljivo i tako ubedljivo kao što je to rečeno u Stadu, naročito poslednjom replikom u fimu:
- Jeste li vi naši?
- Nein!


Pa šta je onda poenta? El da se bega, ili ne? Pitam za druga.
Inner Party Inner Party 23:51 14.01.2017

Re: otiso i umro

srdjan.pajic

Pa šta je onda poenta? El da se bega, ili ne? Pitam za druga.


Nije sve u parama, ima nešto i u volji za životom.

PS

Recimo, hajde prepričaj današnje vesti nekome iz emigracije ko duže vreme ne prati dešavanja. Sam sebi ćeš zvučiti kao ludak.
Ribozom Ribozom 00:21 15.01.2017

Re: otiso i umro

Recimo, hajde prepričaj današnje vesti nekome iz emigracije ko duže vreme ne prati dešavanja. Sam sebi ćeš zvučiti kao ludak.


Evo ja cu ti prepricati vesti iz zute stampe kod mene.
Mi imamo kraljevsku porodicu za koju ne vaze ovozemaljski zakoni, pa su jedini koji u celosti ne placaju porez-svetinju. Iz toga su napravili odlican biznis (kraljeva cerka ima skolu za komuniciranje sa andjelima na pr.). Izdaju nekretnine koje im drzava odrzava, i muvaju sa poklonima.

Sin princeze Mette-Marit iz prvog braka zivi sa kraljevskom porodicom u kraljevskom dvorcu u centru Osla.
Mladic ima 20-ak godina i prodaje skupe poklone na lokalnoj verziji sajta 'kupujem-prodajem'


Ako bolje pogledate, cak je i dao adresu 'Slottsplassen 1'Oslo
link
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:32 15.01.2017

Re: otiso i umro

Izgubio sam interesovanje, i ne pratim više vesti iz Srbije, sem onih vezanih sa elementarnim nepogodama i pročitam po neki tekst na Peščaniku. To je valjda deo procesa emigriranja. Ali me ne čudi manjeviše ništa. Pored toga, imamo i mi ovde dovoljno svojih problema, mo'š mi verovati na reč. Evo vidiš kako se Ribozom, siroma, muči sa bahanalijama njihove kraljevske porodice (mislim, kraljevine su piš od država, pa su im takva i sranja, za prava velika sranja potrebna je republika).

Nije sve u parama, ima nešto i u volji za životom.


Što reče jedan stari profa sa bivšeg mi faksa u Bgd-u: "Nije bitan novac. Bitna je količina novca."

Parice i volja za životom su tesno povezane, sam ako ne živiš u džungli, pa si srećan kad uspeš da ubereš bananu, i ako te ne pojede jaguar . A ako još usput izostaje i svakodnevno karanje u glavu, to je nešto na šta se svaki čovek može lako navići. Ovo sam empirijski ustanovio, i ko drukčije kaže, kleveće i laže.


blogovatelj blogovatelj 08:01 15.01.2017

Re: otiso i umro

Pa šta je onda poenta? El da se bega, ili ne? Pitam za druga.


Begaćeš ti od Trampa na sever, u civilizaciju, vidim ja.
Ovde je mirno, puške i haubice se ne prodaju po Volmartima, doktori se plaćaju iz poreza, a autoputevi su besplatni.
Benzin je skuplji, jer civilizacija košta.
anonymous anonymous 09:02 15.01.2017

Re: otiso i umro

srdjan.pajic
Izgubio sam interesovanje, i ne pratim više vesti iz Srbije, sem onih vezanih sa elementarnim nepogodama i pročitam po neki tekst na Peščaniku. To je valjda deo procesa emigriranja. Ali me ne čudi manjeviše ništa. Pored toga, imamo i mi ovde dovoljno svojih problema, mo'š mi verovati na reč. Evo vidiš kako se Ribozom, siroma, muči sa bahanalijama njihove kraljevske porodice (mislim, kraljevine su piš od država, pa su im takva i sranja, za prava velika sranja potrebna je republika).

Nije sve u parama, ima nešto i u volji za životom.


Što reče jedan stari profa sa bivšeg mi faksa u Bgd-u: "Nije bitan novac. Bitna je količina novca."

Parice i volja za životom su tesno povezane, sam ako ne živiš u džungli, pa si srećan kad uspeš da ubereš bananu, i ako te ne pojede jaguar . A ako još usput izostaje i svakodnevno karanje u glavu, to je nešto na šta se svaki čovek može lako navići. Ovo sam empirijski ustanovio, i ko drukčije kaže, kleveće i laže.




Nemoj samo ....Peščanik ....da propustiš..
mariopan mariopan 11:48 15.01.2017

Re: otiso i umro

blogovatelj
Pa šta je onda poenta? El da se bega, ili ne? Pitam za druga.


Begaćeš ti od Trampa na sever, u civilizaciju, vidim ja.
Ovde je mirno, puške i haubice se ne prodaju po Volmartima, doktori se plaćaju iz poreza, a autoputevi su besplatni.
Benzin je skuplji, jer civilizacija košta.

Па лепо кажи да те цео свет разуме - КОД ТЕБЕ ЈЕ ЛУДАЧКИ ДОСАДНО.

Дођи ти у Београд у зграду где ја живим привремено четри године па да видиш Србију у малом. Лифт не ради јер је од 24 стана само нас 6 дало паре за поправку лифта (по 800 дин) које су нам враћене јер нико други неће да плати а станови су луксузни, нова зграда у "кругу двојке" сан снова сваког скоројевића у Београду.
Неколико година није чишћена јер нису хтели да плате по 200 динара по стану па је било неподношљиво прљаво. Ја сам прала ходник на петом спрату, кришом, да не мисле да сам идиот као комшија који је накрцао ђубре испред врата стана па му нешто лепљиво муљаво исцурило и нема шансе да у то не угазиш кад уђеш у ходник из лифта, док је још радио.
На шестом живи стари брачни пар, не знам како се пењу до горе уопште их не виђам а ја носим јастуче-седалицу у најлон кеси да могу да седннем на степенице на сваком другом спрату док мисрце не дође из грла на место.
Степениште је улепљено оном муљавом црном масом коју Београђани зову "снег" а која има више ђубрета, псеће каке и трулог лишћа него било који контејнер за смеће.

Пре месец дана обијен је стан на четвртом спрату, илегално ссе уселила плавуша четрдесих, дежурна алапача у згради каже да је љубавница неког политичара. Мало смо упрпили јер су грешком покушали да обију и суседан стан, пријављено, не знам узвратну реакцију, трудим се да не сазнам више него што је здраво знати.
Шта се онда хвалиш твојом досадном Кењадом, овде можеш думреш и да те нађу тек на пролеће кад "озелениш и замиришеш" и никог није брига.

Поздрав

ПС
То није мој стан, једва чекам да се власник врати, да узме своје куче и кључеве ове луднице а ја да се вратим у моју лепу цивилизовану Војводину.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:58 15.01.2017

Re: otiso i umro

blogovatelj
Pa šta je onda poenta? El da se bega, ili ne? Pitam za druga.


Begaćeš ti od Trampa na sever, u civilizaciju, vidim ja.
Ovde je mirno, puške i haubice se ne prodaju po Volmartima, doktori se plaćaju iz poreza, a autoputevi su besplatni.


Nema to veze sa civilizacijom, nego moraju tu lepo da vas tretiraju, i časte na svakom koraku, inače ne znam ko bi pri zdravoj pameti izabrao da živi u toj tundri, sem ako eventualno ne beži iz Srbije i Pakistana, glavom bez obzira. Ja bih, brate, umro od dosade u Kanadi (kao i na Novom Zelandu). Izeš ti to kad ne možeš da izađeš iz kuće 6 meseci, a ovih ostalih šest izađeš i kažeš, gde ja živim, jebote...

Mene odavde može samo globalno otopljavanje da otera u te vaše i od Boga zaboravljene krajeve. Ako ga Tramp jednim tvitom ne ukine. Računam pre na opciju da se otcepimo od ovih prvoamerikanaca, ako do toga dođe.

Inače nije ni ovde benzin baš jeftin ovih dana, juče sipah u Priusa, $2.4 dolara za galon. Mada je stabilna cena, drži se tu negde već neko vreme. A i kad sipam u Priusa, zaboravim kad sam sipao, Japanac ga napravio, svaka mu čast, tu sam uvek negde između 46 i 50 mpg.
sugarbaby sugarbaby 19:12 14.01.2017

dobro

si napisao (s dosta grešaka ali nebitnih ), kao da sam film gledala - uspeo si u tome.
nije lepo da kažeš za ženu da je ostarila.
i, svega toga ne bi bilo toliko dobrog da nije nebojše romčevića! ja to sad onako napamet, jer znam koliki je majstor, koliko ume tužnu priču da kaže kroz smešan dijalog.
dobar scenario je temelj.
Inner Party Inner Party 20:17 14.01.2017

Re: dobro

sugarbaby

nije lepo da kažeš za ženu da je ostarila.


Uh, znam, umem ja da se izlanem, ali htedoh da napravim poentu da u Srbiji već neko vreme nemamo mlađu generaciju glumaca od ove koja je davno prešla četrdesetu. Mlađi glumci se pojave tu i tamo ali "ne zažive u narodu". Mada tu je i problem naša slaba kinematografija koja ne izbacuje jake filmove ... A to je i problem sa scenarijima naravno.
sugarbaby sugarbaby 21:40 14.01.2017

Re: dobro

Uh, znam


blogovatelj blogovatelj 08:09 15.01.2017

Ase ložite

Al onako, žešće!
nowhereman nowhereman 10:24 17.01.2017

* * *


" Moralo se živeti - i živelo se, po navici koja je prerasla u instinkt..."

Džordž Orvel, "1984"

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana