Budućnost| Društvo| Planeta

moving to brussels, pakistan

Srđan Fuchs RSS / 22.03.2016. u 15:23

moje iskreno saucesce porodicama stradalih ljudi.

 



Komentari (336)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:39 27.03.2016

Re: Leteti, lepo je leteti

anonymous

Uzgred - sofisti su svoje znanje prodavali za novac.
Ja ne prodajem ništa. Ni tebi, ni drugima.
Sve je na izvolte.

Kome se svidja uzme , kome ne - produži dalje.


istina, tu jesi častan, za razliku od mog drugog raskida s ove teme, Međedoubice, koji bi još i pare za to.
anonymous anonymous 12:24 27.03.2016

Re: Leteti, lepo je leteti


Srđan Fuchs
11:35 27.03.2016 / *novo
Re: Leteti, lepo je leteti

da, da, a Holokaust je sprovela Cionistička organizacija da bi dobila državu od UN-a, pretpostavljam?

ti dovodiš u pitanje fundamente Države Izraela, samo me još zanima zbog čega, odnosno šta te je dovelo do ovako otrovnog stava?


Nisam imao nameru da se uključujem ,ali ajde.

Bez ikakve predrasude, koliko je Jevreja živelo na teritoriji današnjeg Izraela, pre ili bolje rečeno uoči formiranja Izraela kao države.

Imaš li neki podatak.

Edit.
NAšao sam.
freehand freehand 12:45 27.03.2016

Re: Leteti, lepo je leteti

Bez ikakve predrasude, koliko je Jevreja živelo na teritoriji današnjeg Izraela, pre ili bolje rečeno uoči formiranja Izraela kao države.

Imaš li neki podatak.


Paralelno pogledati koliko je Arapa živelo na toj teritoriji, šta je od te tzeritorije bilo privatna imovina, i šta se desilo i sa stanovništvom i sa teritorijom.
freehand freehand 12:50 27.03.2016

Re: Leteti, lepo je leteti

da, da, a Holokaust je sprovela Cionistička organizacija da bi dobila državu od UN-a, pretpostavljam?

Ubica logike.
ti dovodiš u pitanje fundamente Države Izraela, samo me još zanima zbog čega, odnosno šta te je dovelo do ovako otrovnog stava?

Dovodim u pitanje način na koji je država stvorena i način na koji ta država funkcioniše prema susedima, naravno, ne pravo Jevreja da imaju državu.
Ubica pameti.
toliko o tvojim somnabulijama otrovnim. dobre su, eventualno, da budeš vođa nekakvog sindikata, a za ozbiljniju državnost su - smešne.

Ti opet lično.
Pa vidi, prijatelju: odem da mi odstrane 95% moždane mase, prešaltujem se u turističkog vodiča pošto negde pronađem 2% polinezijskog porekla zato što mi je deda jednom video neku razglednicu na kojoj su pacifička ostrva, i onda naširoko serem o svom polinežanskom patriotizmu a od toga kako zarađujem pare šetajući američke babe napravim svoje velike patriotske poduhvate. Pa smo onda tu negde.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:49 27.03.2016

Re: Leteti, lepo je leteti

anonymous

Srđan Fuchs
11:35 27.03.2016 / *novo
Re: Leteti, lepo je leteti

da, da, a Holokaust je sprovela Cionistička organizacija da bi dobila državu od UN-a, pretpostavljam?

ti dovodiš u pitanje fundamente Države Izraela, samo me još zanima zbog čega, odnosno šta te je dovelo do ovako otrovnog stava?


Nisam imao nameru da se uključujem ,ali ajde.

Bez ikakve predrasude, koliko je Jevreja živelo na teritoriji današnjeg Izraela, pre ili bolje rečeno uoči formiranja Izraela kao države.

Imaš li neki podatak.

Edit.
NAšao sam.


divno, sada pronadji podatak koliko je Jevreja zivelo u istoj eri u Evropi a koliko ih je sada.

Ti opet lično.
Pa vidi, prijatelju: odem da mi odstrane 95% moždane mase, prešaltujem se u turističkog vodiča pošto negde pronađem 2% polinezijskog porekla zato što mi je deda jednom video neku razglednicu na kojoj su pacifička ostrva, i onda naširoko serem o svom polinežanskom patriotizmu a od toga kako zarađujem pare šetajući američke babe napravim svoje velike patriotske poduhvate. Pa smo onda tu negde.


ne, nego cu bezlichno. jesmo poceli i krvna zrnca da prebrojavamo? zaslepljen si ideologijom, i to je to.


freehand
Bez ikakve predrasude, koliko je Jevreja živelo na teritoriji današnjeg Izraela, pre ili bolje rečeno uoči formiranja Izraela kao države.

Imaš li neki podatak.


Paralelno pogledati koliko je Arapa živelo na toj teritoriji, šta je od te tzeritorije bilo privatna imovina, i šta se desilo i sa stanovništvom i sa teritorijom.


da, i da bi napravio kompletno istrazivanje, pogledaj sta je sa arapskim Jevrejima, stanovnistvom i imovinom.

Dovodim u pitanje način na koji je država stvorena i način na koji ta država funkcioniše prema susedima, naravno, ne pravo Jevreja da imaju državu.
Ubica pameti.


funkcionishe prema susedima onako kako susedi funkcionishu prema njoj. kada bi nam ti vodio drzavu, trebali bismo da se izvinjavamo za svakog gradjanina koji je, eto, svojom zlobom i gluposcu doshao tu da zivi te prouzrokovao sopstvenu smrt. i, gde da imaju drzavu, na Madagaskaru?

freehand freehand 14:00 27.03.2016

Re: Leteti, lepo je leteti

divno, sada pronadji podatak koliko je Jevreja zivelo u istoj eri u Evropi a koliko ih je sada.

Kakve to veze ima sa proterivanjem i masovnim uništavanjem arapskog stanovništva na otetim teritorijama toliko puta osuđivanim od strane UN?
ne, nego cu bezlichno. jesmo poceli i krvna zrnca da prebrojavamo? zaslepljen si ideologijom, i to je to.

Pa ti jesi bezličan, ali to nema veze sa načinom diskusije. U tom kontekstu reč je o tome da treba raspravljati o temi i činjenicama, ne o sagovorniku. Ali kad već - onda kad dobiješ odgovor ne treba da kukaš i da se uvijaš kao poslednja licemerna pizda.
Što se krvnih zrnaca tiče - ne foliraj se. U pitanju je samo tvoje "mi Srbi - vi Srbi" i "mi Jevreji" šaltovanje koje više nema ni smisla ni konca. Naročito s razloga što te niko o tome i ne pita niti je to ikome bitno. U svakom slučaju meni nije.
da, i da bi napravio kompletno istrazivanje, pogledaj sta je sa arapskim Jevrejima, stanovnistvom i imovinom.

Daj pomozi mi, gde da dođem do tih podataka? A ja ćću tebi link na UN i njene rezolucije i stavove (bez obzira što SAD i bratija 90% uguše u startu) o ponašanju Izraela 70 godina u nazad.


funkcionishe prema susedima onako kako susedi funkcionishu prema njoj. kada bi nam ti vodio drzavu, trebali bismo da se izvinjavamo za svakog gradjanina koji je, eto, svojom zlobom i gluposcu doshao tu da zivi te prouzrokovao sopstvenu smrt. i, gde da imaju drzavu, na Madagaskaru?

Da, to je sasvim dobro opravdanje za besramne masovne zločine koji su i danas u toku, sa kratkim zatišjima.

Evo malo, za radoznale:

As of 2013, Israel had been condemned in 45 resolutions by United Nations Human Rights Council since its creation in 2006—the Council had resolved almost more resolutions condemning Israel than on the rest of the world combined.


KLIK

Ako voliš originale:

UN Documents for Israel/Palestine
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:27 27.03.2016

Re: Leteti, lepo je leteti

Jevrejski egzodus iz arapskih i muslimanskih zemalja

- UN, da, da, oni i traze sada vojnu intervenciju protiv Izraela.

nemamo stvarno vise o cemu, rekao si sve.
freehand freehand 14:38 27.03.2016

Re: Leteti, lepo je leteti

Srđan Fuchs
Jevrejski egzodus iz arapskih i muslimanskih zemalja

- UN, da, da, oni i traze sada vojnu intervenciju protiv Izraela.

nemamo stvarno vise o cemu, rekao si sve.

Čitaš li ti ono što linkuješ? Ili samo očekuješ da to niko ne čita?

The reasons for the exodus included push factors, such as persecution, antisemitism, political instability,[15] poverty[15] and expulsion, together with pull factors, such as the desire to fulfill Zionist yearnings or find a better economic status and a secure home in Europe or the Americas. The history of the exodus has been politicized, given its proposed relevance to the historical narrative of the Arab-Israeli conflict.[16] When presenting the history, those who view the Jewish exodus as analogous to the 1948 Palestinian exodus generally emphasize the push factors and consider those who left as refugees, while those who do not, emphasize the pull factors and consider them willing immigrants.


Primeti razliku, ako si u stanju:

The 1948 Palestinian exodus, also known as the Nakba (Arabic: النكبة‎, "al-Nakbah", literally "disaster", "catastrophe", or "cataclysm",[1] occurred when more than 700,000 Palestinian Arabs fled or were expelled from their homes, during the 1948 Palestine war.[2] The term "nakba" also refers to the period of war itself and events affecting Palestinians from December 1947 to January 1949.
The precise number of refugees is a matter of dispute[3] but around 80 percent of the Arab inhabitants of what became Israel (50 percent of the Arab total of Mandatory Palestine) left or were expelled from their homes.[4][5
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:49 27.03.2016

Re: Leteti, lepo je leteti

primecujem da u jewish case postoje i plus i minus faktori i da se to analizira i diskutuje i da ceo svet to prati, dok u arab case postoje striktno minus faktori sa celicnom zavesom preko slobodnog protoka informacije.

takve su nam i drzave, jewish case je full fledged democracy, dok je Gaza teokratija, a ZO autokratija marksista-pretvorenih-u-korumpirane-kapitaliste pride sa cistim i jasnim prospektom da Hamas dobije ako Fatah pusti izbore.

kod nas su desnicari na vlasti, prosto jer kontrolisu medije apsolutno i mogu da prezentuju narodu sta god zele.

nego, sto se tebe tice, stoji ovaj komentar jednog bosanskohrvatskog libdema -

"Neće tu pomoći gurati pod tepih raznorodne antisemitizme - nakotilo se toga - od bošnjačkog, panislamskog, srpskopravoslavnog, a baška onog "pravednog", titinog nesvrstanog, ljevičarskog, komunističkog i "anticionističkog", "antiglobalističkog" i specifično "antiizraelskog" predominantnog i etabliranog danas kroz medije i sveučilišta osobito kroz filozofske fakultete Karl Marx od Zagreba, preko Beograda do dragog Sarajeva uz razradjenu ideologiju tekućeg Dežulovića, Dizdarevića ili Durakovića."

izgleda da su vas puno drndali kao klince u tom skoj-u. nemam drugog racionalnog obrazlozenja.
vera.nolan2 vera.nolan2 15:34 27.03.2016

Re: Leteti, lepo je leteti

Kakvu polemiku Srđan i gde vodii ...

E, sluđeni - u i sa ovom jednom državicom, nesposobnom da dostojanstveno unapredi život za manje od, samo 8 mil. građana, stvarno ni da zamislim ne mogu kako je jednom Srbaelcu, sa dve sluđene države i njihovim politikama ... između srca i razuma, ludosti i pretpostavljene razumne politike, mislim da je stvarno teško imati i održati suvislu, konzistentnu, argumentovanu, logičku polemiku ... deo te misaone rastrešenosti i način, ponekad i zbrkanog, ali veoma neobičnog i zanimljivog, pre svega dobronamernog pisanja, vidim upravo u tom problemu ...
Dve najomraženije države i nacije u svetu ! Ni nedelju dana da prođe, naletim na neki film o Srbima teroristima i zločincima, bed gajsima ...
... Muslimani su apsolutna većina u čak 59 država sveta, ... vreme demografski radi za njih ... ako njihove vođe, religijsko - političke, ne reše sami problem „ integracija“ u savremenu, jedinu moguću civilizaciju, biće nezamislivo strašna za ceo svet ...
krkar krkar 15:53 27.03.2016

Re: Leteti, lepo je leteti

у комплексу џамије Куполе над стеном


Paz kurca!

Nemam vremena ni volje da se ganjam po blogu ali sereš ko ptičica. Te "zid oko prestonice Jerusalima" - poserem vam se u zakon u kojem to piše i na pendrek kojim to sprovodite, te "da delite Kube nad stenom" - i to ćete kurac, dosta što bunarite ispod.


Dobro, ako te se sete sete, pokušavao si, štojesjes. Iako ne verujem da se tamo dobijaju poeni za prodavanje muda za bubrege u kojem nema nekog ćara. Jevreji su to!
freehand freehand 16:19 27.03.2016

Re: Leteti, lepo je leteti

izgleda da su vas puno drndali kao klince u tom skoj-u. nemam drugog racionalnog obrazlozenja.

Da, strašno su nas drndali da nas nauče da mislimo jasno i razlikujemo dobro od zla i istinu od laži.
Ale ne mogu ni da zamislim ko je tebe drndao i ko te sad drnda i čime te drnda da tako benaviš i baljezgaš ordinarne gluposti usput prvo vređajući pa onda skičeći, pa brišući i banujući, a onda opet sikćući okolo kad te se iskulira.
Na stranu ovi debilizmi o skoju-komijima-levičarima-žutima i svima ostalima koji iskrsavaju u hororima koji se vrte u toj praznoj udarenoj lobanji.

Al apzi kad mi te pun qrac sa tim baljezgarijama.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:13 27.03.2016

Re: Leteti, lepo je leteti

krkar
у комплексу џамије Куполе над стеном


Paz kurca!

- i to ćete kurac.
za prodavanje muda!


freehand


apzi kad mi te pun qrac sa tim baljezgarijama.


апзим. ај' искрено, када вам се пројављује толико кука у коментарима, јесте карали нешто Крка и ти у том СКОЈ-у, или је било само look but don't touch.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:19 27.03.2016

Re: Leteti, lepo je leteti

krkar


Nemam vremena ni volje da se ganjam po blogu ali sereš ko ptičica. Te "zid oko prestonice Jerusalima" - poserem vam se u zakon u kojem to piše i na pendrek kojim to sprovodite, te "da delite Kube nad stenom" - i to ćete kurac, dosta što bunarite ispod.





љубави, што ми не би били на стени, који Закон то брани, озбиљно? (мислим, ја сам против тога, али мира ради са Жутим Кучетом ), што не би били горе са синагогом, по чему је забрањено, забранила Саудија?! болеће нас уво... иако је наш објекат?

ложим те, али ме нервира кера, па да се крљачимо
anonymous anonymous 18:41 27.03.2016

Re: Leteti, lepo je leteti

Srđan Fuchs
krkar
у комплексу џамије Куполе над стеном


Paz kurca!

- i to ćete kurac.
za prodavanje muda!


freehand


apzi kad mi te pun qrac sa tim baljezgarijama.


апзим. ај' искрено, када вам се пројављује толико кука у коментарима, јесте карали нешто Крка и ти у том СКОЈ-у, или је било само look but don't touch.





Blog ti je dobio funkciju javne kuće.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:45 27.03.2016

Re: Leteti, lepo je leteti



simpatično, nego, bro, ti si meni drag, uprkos ovim sitnim zađevicama, pratim tvoj socijalni diskurs.
anonymous anonymous 19:03 27.03.2016

Re: Leteti, lepo je leteti

Srđan Fuchs


simpatično, nego, bro, ti si meni drag, uprkos ovim sitnim zađevicama, pratim tvoj socijalni diskurs.



Onda obrati pažnju na trenutna događanja u prestonici Evrope .

Rasizam je nastao baš u toj i takvoj Evropi,pa je nikada niko nije nazvao post-rasističkom Evropom,kao što će Srbiju nazvati post-genocidnom.

Tu postoji očigledna zla namera. Da zločin ne ostane individualizovan, već da se utisne u kolektivno nesvesno jedne nacije.

Kada budemo poćeli da razmišljamo tako da svet sagledavamo kao celinu i ne budemo nekritički i neopravdano napadali ili branili, kako svoje tako i tuđe dvorište, onda će tek moći da se razvija - dijalog.

Jednaka distanca i u odnosu na jedne i u odnosu na druge.




freehand freehand 19:11 27.03.2016

Re: Leteti, lepo je leteti

апзим. ај' искрено, када вам се пројављује толико кука у коментарима, јесте карали нешто Крка и ти у том СКОЈ-у, или је било само look but don't touch.

Ja nisam, samo sam čitao Hanu Arent, da ne bih morao da izmišljam njene izraze za potrebe svog imidža na internetu.
Nego, jesi li pročitao ono o egzodusima? Ko je koga, kad i kako proterao, i ko se tu služio kakvim metodama?
Sigurno znaš šta je Šošana?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:07 28.03.2016

Re: Leteti, lepo je leteti

freehand

Sigurno znaš šta je Šošana?


da, Arik je imao poprilično vremena da promisli o toj vrsti svojih operacija.



nego vidi ovo, Anonimovi, tvoji, Krkarovi i Blogijevi prijatelji Talibani, na drugom meridijanu. sigurno su ih ovi Hrišćani ugnjetavali, a ko zna da li u potaji nisu sarađivali i sa Cionističkom organizacijom.
freehand freehand 08:40 28.03.2016

Re: Leteti, lepo je leteti

da, Arik je imao poprilično vremena da promisli o toj vrsti svojih operacija.

Da, kao generalna mestu glavnokomandujućeg vojske, u Libanu, a najviše na mestu ministra i predsednika vlade Izarela. Narazmišljao se, i on i država koja ga je na tim mestima posle Šošane držala. Da Šošane praktikuje i dalje, samo žešće i masovnije.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:47 28.03.2016

Re: Leteti, lepo je leteti

freehand
da, Arik je imao poprilično vremena da promisli o toj vrsti svojih operacija.

Da, kao generalna mestu glavnokomandujućeg vojske, u Libanu, a najviše na mestu ministra i predsednika vlade Izarela. Narazmišljao se, i on i država koja ga je na tim mestima posle Šošane držala. Da Šošane praktikuje i dalje, samo žešće i masovnije.


ma jok, elastičniji je Tsahal danas nego u Arikovo doba, sada moja generacija polako dolazi na oficirska mesta, i to su sve deca rođena u postideološkoj eri. drugo nešto, ti posmatraš istoriju iz današnje, udobne i krajnje subjektivne perspektive, pritom još i ideološki zatrovano. koliko je bizarna tvoja subjektivnost, ukazuje to da se hvataš za neke slamčice argumentacije koju u životu ne bi upotrebio da je reč o Istočnoj Bosni ili KiM (što se KiM tiče, itekako je slična situacija, jer su ga Srbi izgubili za dugi niz vekova, baš kao što su i Judejci izgubili Judeju). što kaže naša draga Vera Nolan - da Država Izrael nema takav pristup, ne bi opstala 3 sata, a ne gotovo 70 godina.

nastojiš stalno da se dodvoriš nekakvom nevidljivom auditorijumu, od kojih očekuješ podršku, od drugova i drugarica. ja sam sam, zastupam samo svoje mišljenje i nije mi potrebna podrška čopora da bih izašao s tobom, ili bilo kime od tvojih saboraca i saborilica na kraj.

a sada, što reče naš sveštenoblaženi Vladika Krkarije, buzz off. (on to kaže znatno tvrđe, nego sam ja fin ).
freehand freehand 09:57 28.03.2016

Re: Leteti, lepo je leteti

koliko je bizarna tvoja subjektivnost, ukazuje to da se hvataš za neke slamčice argumentacije koju u životu ne bi upotrebio da je reč o Istočnoj Bosni ili KiM (što se KiM tiče, itekako je slična situacija, jer su ga Srbi izgubili za dugi niz vekova, baš kao što su i Judejci izgubili Judeju). što kaže naša draga Vera Nolan - da Država Izrael nema takav pristup, ne bi opstala 3 sata, a ne gotovo 70 godina.

Koliko je bizarna moja subjektivnost govori da ti ja za svaku tvrdnju nudim izvor, a prihvatam i tvoje izvore, eno sam neke boldovao a neke i dopunio.
Bosna (ne istočna) i Kosovo neuporedivi su ni po jednom osnovu sa ovim o čemu govorimo, te na to ne bih trošio reči.
nastojiš stalno da se dodvoriš nekakvom nevidljivom auditorijumu, od kojih očekuješ podršku, od drugova i drugarica. ja sam sam, zastupam samo svoje mišljenje i nije mi potrebna podrška čopora da bih izašao s tobom, ili bilo kime od tvojih saboraca i saborilica na kraj.

Ma ne, nego si ti sitni folirant koji bi da krene temu sve spinujući i pravdajući strašne zločine, a onda na svaki argument hvata se ili ličlnih diskvalifikacija poput bedastoća o skoju, komijima i ideološkoj zatucanosti, ili vrišti "Antisemiti", "Siluju me!".
a sada, što reče naš sveštenoblaženi Vladika Krkarije, buzz off. (on to kaže znatno tvrđe, nego sam ja fin

Sitni folirant sitnofolirantski, kako bi inače?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:18 28.03.2016

Re: Leteti, lepo je leteti

Koliko je bizarna moja subjektivnost govori da ti ja za svaku tvrdnju nudim izvor, a prihvatam i tvoje izvore, eno sam neke boldovao a neke i dopunio.
Bosna (ne istočna) i Kosovo neuporedivi su ni po jednom osnovu sa ovim o čemu govorimo, te na to ne bih trošio reči.


da, sa sve keženjem u monitor, dopunio sa projektovanom ideološkom zaslepljenošću. konfliktni slučajevi sigurno su neuporedivi pa zato na Hebrejskom univerzitetu u Jerusalimu postoji čitava katedra, Hari Trumanov centar za mirovne studije, gde se izučavaju konflikti u BiH i na KiM.

kažem ti, kada naučiš da razmišljaš neotrovno, vrati se kod bata Srleta, biče ti sve oprošteno, baš kao i sveštenočesnjejšem o. Krkariju.

dotle, evo vam još malo da se sekirate i da vas nagriza jed iznutra -

OVAJ JE AERODROM GLAVNA META SVIH TERORISTA, ALI NE MOGU MU NIŠTA
Tajna najsigurnije zračne luke na svijetu koju sada svi žele kopirati


TEL AVIV - Ako pitate sigurnosne stručnjake koja je najsigurnija zračna luka na svijetu, velika većina bez zadrške će odgovoriti Ben Gurion. Kao glavni međunarodni aerodrom u Izraelu, radi se o velikoj i sočnoj meti za mnogobrojne radikalne skupine. Možda ne iznenađuje činjenica da sigurnosna služba na aerodromu doživi između 50 do 70 incidenata dnevno, no itekako iznenađuje činjenica da tih incidenata nisu svjesni niti putnici na aerodromu, niti mediji. Izraelski stručnjaci usavršili su sustav koji pruža optimalni omjer između sigurnosti i lakoće putovanja, i sve potencijalne prijetnje rješavaju se brzo i lako, na mjestima gdje ne mogu ugroziti dobronamjerne putnike.

Na Ben Gurionu putnici ne skidaju cipele, ne oduzimaju se bočice s tekućinom, ne rade se detaljni pregledi prtljage, putnici ne moraju prolaziti kroz masovne detektore, no posljednji se napad dogodio prije više od 40 godina, kada su pripadnici japanske Crvene armije, pristigli iz Rima, strojnicama i bombama napali druge putnike u prostoru za dolaske. Niti jedan zrakoplov koji je poletio s Ben Guriona nikad nije bio otet niti raznesen. Kako uspijevaju postići toliku razinu sigurnosti? Službenici na aerodromu Ben Gurion ne traže bombe i noževe - oni tragaju za lošim namjerama.

Dok će u američkim ili europskim zračnim lukama službenik gledati u monitor i tražiti skriveno oružje ili eksploziv, u Tel Avivu će vas gledati u oči i postavljati pitanja koja su psiholozi dizajnirali kako bi izazvali reakciju kod terorista. Teroristi se u pravilu ne boje smrti, ali se boje biti uhvaćeni. Teško je nositi bombu sa sobom i ostati miran, a ispitivači na Ben Gurionu reagiraju na znakove nervoze. Sumnjive šalju na sljedeći stupanj intenzivnijih intervjua, gdje bolje istrenirani stručnjaci razdvajaju potencijalno opasne od običnih ljudi koji su nervozni zbog leta, kašnjenja ili nečeg trećeg.

Ben Gurion se također oslanja na višestruke krugove zaštite - prvi susret s osobljem aerodroma događa se više od kilometar daleko od terminala, gdje se na kućicama provodi prvi kratki intervju s putnicima dok su još u vozilu. Prolaze kroz još nekoliko krugova zaštite, dok u konačnici ne stignu do svojeg zrakoplova. Dok ne prođu prva dva kruga, ne nalaze se u blizini većih grupa ljudi - obrnuto od većine američkih i europskih zračnih luka, gdje svi putnici stoje u masovnim redovima za sigurnosni pregled, koji su idealne mete za bombaše samoubojice.

Izraelske službe sigurnosti oslanjaju se i na kvalitetne obavještajne podatke - sve agencije imaju direktnu liniju komunikacije s aerodromima, i redovito osvježavaju liste traženih i sumnjivih osoba. Agenti koji ispituju putnike nalaze se i na check-in šalterima na drugim aerodromima s kojih kreću El-Alovi letovi za Ben Gurion. Nekoliko puta već su zaustavili ili uhvatili potencijalne teroriste koji su prošli redovne sigurnosne provjere na drugim zračnim lukama.

Putnici koji ne privuku posebnu pozornost ispitivača mogu od kućica pred aerodromom do svog terminala doći u samo 25 minuta, što je vrlo kratko vrijeme, rijetko viđeno u zračnom prometu. S druge strane, takva razina sigurnosti zahtijeva brojno i vrlo dobro obučeno ljudstvo, koje ne dolazi jeftino.

Radi se o rješenju koje bi sigurno podiglo cijenu zračnog prometa u Europi, i znatno usporilo proces ukrcavanja putnika. Dok kroz Ben Gurion godišnje prođe oko 11 milijuna putnika, kroz britanski Heathrow prolazi gotovo šest puta više. Bilo kakvo rješenje primjenjivo na europske aerodrome zahtijevalo bi njihovu znatnu prilagodbu kako bi se na složeniji moglo način obraditi isti broj putnika koji sada prolaze kroz njih.







genijalci Izraelci, much love, Israel!
anonymous anonymous 15:12 28.03.2016

Re: Leteti, lepo je leteti

Srđan Fuchs
freehand

Sigurno znaš šta je Šošana?


nego vidi ovo, Anonimovi, tvoji, Krkarovi i Blogijevi prijatelji Talibani, na drugom meridijanu. sigurno su ih ovi Hrišćani ugnjetavali, a ko zna da li u potaji nisu sarađivali i sa Cionističkom organizacijom.


Taman sam pomislio da smo nekakav dogovor napravili, a ti me opet trpaš u neki tvoj nebulozni kontekst.

Moji prijatelji su svi pošteni,normalni ljudi.

To si mogao da zaključiš.

A najviše oni/e koji se bore za ljudska prava.

Kao što je bila devojka-Amerikanka, koju su bagerima zatrpali , dok je branila rušenje kuća , negde tamo.

Morao bi da je se sečaš.

A kao što vidiš nisam ni protiv svih Amerikanaca.
Samo onih zločinačke prirode.

freehand freehand 16:33 28.03.2016

Re: Leteti, lepo je leteti

kažem ti, kada naučiš da razmišljaš neotrovno, vrati se kod bata Srleta, biče ti sve oprošteno, baš kao i sveštenočesnjejšem o. Krkariju.

Bata Srle, to je onaj što kad nema odgovor obavezno pređe na lični nivo, pljuckajući i pokuašvajući da uvredi a onda briše i kmeči valjajući se u barušteni isfoiranih emocija koje ispiški pod sebe?
Sve to ne menja činjenicu da je Izrael država sazdana na zločinu, masovnoj pljački i etničkom čišćenju (pogledaj na link koji si postavio) i decenijskom zločinstvu nad arapskim stanovništvom samog Izraela i okolnih država koje svako malo ima sve odlike genocida.
Jel se i to izučava na tim Mosad-ovim panelima za jeftine ulične propagandiste i sjajnim univerzitetima za promociju Naše stvari?
alselone alselone 00:26 24.03.2016

one thing you should know

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:13 24.03.2016

Re: one thing you should know



predatortz predatortz 09:15 25.03.2016

Jes' vid'o...

... kako vas braća Croati lepo dočekaše u Osijeku?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:02 25.03.2016

Re: Jes' vid'o...

predatortz
... kako vas braća Croati lepo dočekaše u Osijeku?


Bio tog dana tamo, i to u policijskoj stanici, pa gledao tamošnje ćelavce kako se prijavljuju u policiju pred tekmu, valjda višestruki izgrednici :)

A ja došao povodom prekršaja, navodno morao sam lično da se odjavim u stanici kada sam odlazio, mada sam tokom boravka bio uredno prijavljen i uredno pokazao taj papir panduru kada sam prelazio granicu. Na pitanje zašto nisam morao lično da se prijavljujem kada sam došao, već je to uradila žena kod koje smo iznajmili gajbu i kojoj smo za tu priliku samo dali pasoše, nisam dobio odgovor...

A zamisli tek tipa iz policije, kojeg nije mrzelo da nas cima na viber kad smo već bili u BG da nam saopšti da smo "u prekršaju"...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:34 25.03.2016

Re: Jes' vid'o...

predatortz
... kako vas braća Croati lepo dočekaše u Osijeku?


evo čitam sada od Krkarovih kolega iz BIRN-a, znaš kako, tako nam i treba, ja sam entrilion puta pričao Bibistima raznoraznim da nije sve u prokletom novcu, već i da mora biti nekog morala u pristupu, eto im sada, i Orešković đanica, kada treba da dobija kintu od Teve, prvi je tu da se šlihta, a kada treba svoje dripce da ućutka, nema ga nigde. no, treba li da iznenadi to nas Posavce? mi to ne znamo od ranije?

Efraim i Avigdor su nam iskreni prijatelji, ovo ostalo je sve kinta-boranija, čak i Jair Lapid, sledeći Bibijev protiv-kandidat, kojem je ćalac rođeni Novosađanin i ima ulicu u Novom Sadu. ubiće nas taj kinta-pristup, srećom, ima sve više ljudi koji su svesni toga.
anja99 anja99 13:44 28.03.2016

Srdjane

nemam vremena da čitam komentare a, opet, jedino pratim ta dešavanja, juče još tvitnula
No "Je Suis Lahore"?

elem, brisel baš dobro znam, bila mnogo puta, poslednji put prošlog leta: idemo uveče moji prijatelji i ja, šetamo avanijom luiz, strogi centar, pa u jednom momentu skrenuli u rue souveraine: pored nas - a uska je i duga i lepa ta ulica - projuri u ful spidu auto sa otvorenim prozorima, trešti muzika, dobacivanje, njih četvorica mladih arapa, možda i fajv se cerekaju; kažu mi moji frendovi da SAMO ONI TAKO, bez poštovanja propisa, jure ko blesavi kroz grad.
belgijanci ih mrze ko nemce, znači mož da zamisliš koliko, više nego što se medjusobno ne trpe.
to s briselom kraja nema.
jer i arapi mrze belgijance iz dubine duše, nikada nisu ni pokušali da se prilagode, teraju po svome makar da su se tamo i rodili.
zanimljivo da s crncima nema takvih problema a tek je njih pun brisel.

ukratko: evropom hoda čuveni bauk fašizma, ništa dobro na vidiku, videli juče.

pakistan je iz drugog filma, velika tragedija, ogromna, koju će mrak pojesti za dan dva.
jer em daleko, em talibani, em jbg.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:54 29.03.2016

Re: Srdjane

anja99
nemam vremena da čitam komentare a, opet, jedino pratim ta dešavanja, juče još tvitnula
No "Je Suis Lahore"?

elem, brisel baš dobro znam, bila mnogo puta, poslednji put prošlog leta: idemo uveče moji prijatelji i ja, šetamo avanijom luiz, strogi centar, pa u jednom momentu skrenuli u rue souveraine: pored nas - a uska je i duga i lepa ta ulica - projuri u ful spidu auto sa otvorenim prozorima, trešti muzika, dobacivanje, njih četvorica mladih arapa, možda i fajv se cerekaju; kažu mi moji frendovi da SAMO ONI TAKO, bez poštovanja propisa, jure ko blesavi kroz grad.
belgijanci ih mrze ko nemce, znači mož da zamisliš koliko, više nego što se medjusobno ne trpe.
to s briselom kraja nema.
jer i arapi mrze belgijance iz dubine duše, nikada nisu ni pokušali da se prilagode, teraju po svome makar da su se tamo i rodili.
zanimljivo da s crncima nema takvih problema a tek je njih pun brisel.

ukratko: evropom hoda čuveni bauk fašizma, ništa dobro na vidiku, videli juče.

pakistan je iz drugog filma, velika tragedija, ogromna, koju će mrak pojesti za dan dva.
jer em daleko, em talibani, em jbg.


капирам, јеби га. тешка времена, пријатељу мој...
vcucko vcucko 14:01 28.03.2016

Toliko o Turskoj

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2016&mm=03&dd=28&nav_category=78&nav_id=1113055
Neki komentar domaćina? Navodno Izrael zove svoje državljane da pod hitno izađu iz Turske.
Ovo baš ozbiljno izgleda.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:52 29.03.2016

Re: Toliko o Turskoj

озбиљно је, није шала, врло јасна и једнозначна Мосадова порука, да не буде после да нису упозорили на време.
anja99 anja99 15:00 28.03.2016

nemam gde a hoću, moram

da kažem: jedan od najboljih reditelja, Abbas Kiarostami, nalazi se u komi, rak, poslednji pokušaji borbe za njegov život.
meni to tužno da tužnije ne može biti. fenomenalan čovek, bio i na festu pre nekoliko godina, pišem i plačem.
izvini srki za trol.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:59 29.03.2016

Re: nemam gde a hoću, moram

anja99
da kažem: jedan od najboljih reditelja, Abbas Kiarostami, nalazi se u komi, rak, poslednji pokušaji borbe za njegov život.
meni to tužno da tužnije ne može biti. fenomenalan čovek, bio i na festu pre nekoliko godina, pišem i plačem.
izvini srki za trol.


najbolji ljudi odlaze a mrak se nadvija, jeb' ga. na njegovim retrospektivama u Jerusalimskoj Kinoteci nikada nisi mogao kartu da nadjes, srecom pa sam imao godisnju clansku za biskish. :) prepune su sale u ovom kultnom jerusalimskom bioskopu kada bi bivali dani iranskog filma, obican narod je zeljan drugacijih, normalnih, zivotnih stvari a ne grozne propagande i fearmonger-aja.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana