Društvo| Ljudska prava| Politika| Porodica| Zdravlje

KUĆA SE GRADI OD TEMELJA A NE OD KROVA

G.Cross RSS / 21.04.2016. u 21:14

sotp.jpg

 

Nerado se upuštam u pisanje posta koji se može smatrati političkim u ovo predizborno vreme.

Ali , evo pišem pa šta bude da bude.

Proveo sam neko vreme ( mada ne mnogo , moram da priznam) pokušavajuci da nadjem neku statistički relevantnu korelaciju izmedju ko je bio na vlasti u Srbiji u neko poslemiloševicko vreme i osnovnih ekonomskih parametara kao GDP growth, nezaposlenost,broj novih škola, strana ulaganja  itd i nisam našao ništa ( osim naravno odmah posle rata ali to nije statistički relevantno) što bi dokazalo da je bolje glasati za jednu umesto za drugu opciju.

Znaci statistički, uopšte nije važno ko je u Srbiji na vlasti. Pa se nešto pitam zašto se ljudi toliko pale?

Pa mi pada na pamet Zvezda/Partizan ili Obrenović/Karadjordjević sindrom, Srbi vole da navijaju pa šta košta da košta.

Ja imam pravo glasa u Francuskoj i nikada ne glasam na opštim izborima. Baš me briga.

Ali, brale na lokalnim glasam itekako. Ja živim na selu, Znam lično coveka koji mi je predsednik opštine i ako ne sredi parkiralista oko samoposluge, ako ne uvede tri puta nedeljno kupljenje smeća, sigurano neću da glasam za njega sledeći put. I on to zna.

Šta htedoh da kažem je da se dobra vlast gradi (kao i mnogo toga drugog) od dole na gore. Loša vlast se gradi od gore na dole.

 

 



Komentari (74)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:25 21.04.2016

Hm...

Nisi u pravu
Mislim da je najbolje ekonomske rezultate imao premijer Koštunica. To jest, njega je zadesilo da bude premijer u berićetno vreme. A takvo je bilo ono pre svetske krize: puno novca i privrednog rasta svuda.


Mislim da se, delom usled interneta i njemu prirođene demokratičnosti, politička paradigma pomalo promenila. To odražava uspeh jednog Bernija ili DJB ili Lokalnog fronta. I sve će ovo, nadam se, više uzimati maha.
G.Cross G.Cross 21:30 21.04.2016

Re: Hm...

Predrag Brajovic
Nisi u pravu.
Mislim da je najbolje ekonomske rezultate imao premijer Koštunica. To jest, njega je zadesilo da bude premijer u berićetno vreme. A takvo je bilo ono pre svetske krize: puno novca i privrednog rasta svuda.

Mislim da se, delom usled interneta i njemu prirođene demokratičnosti, politička paradigma pomalo promenila. To odražava uspeh jednog Bernija ili DJB ili Lokalnog fronta. I sve će ovo, nadam se, više uzimati maha.


Pa rekoh sa izuzetkom vremena odmah posle rata, Taj ekonomski rast je prvo bio sa neverovatno niske baze a drugo uz pomoc ogromne politicke ekonomske injekcije spolja. Ne govori nista o sposobnosti te vlade.

Ali nisam hteo o tome nego kako se gradi dobra vlast.

Sa naglaskom na tome da u stvari mozemo da biramo svoju buducnost ali to radimo na pogresnom nivou.

anonymous anonymous 21:31 21.04.2016

Re: Hm...

Predrag Brajovic
Nisi u pravu
Mislim da je najbolje ekonomske rezultate imao premijer Koštunica. To jest, njega je zadesilo da bude premijer u berićetno vreme. A takvo je bilo ono pre svetske krize: puno novca i privrednog rasta svuda.


Mislim da se, delom usled interneta i njemu prirođene demokratičnosti, politička paradigma pomalo promenila. To odražava uspeh jednog Bernija ili DJB ili Lokalnog fronta. I sve će ovo, nadam se, više uzimati maha.


U pravu si 100 % .

gedza.73 gedza.73 21:50 21.04.2016

Re: Hm...

Poenta je u
Ja imam pravo glasa u Francuskoj i nikada ne glasam na opštim izborima. Baš me briga.
Ali, brale na lokalnim glasam itekako. Ja živim na selu, Znam lično coveka koji mi je predsednik opštine i ako ne sredi parkiralista oko samoposluge, ako ne uvede tri puta nedeljno kupljenje smeća, sigurano neću da glasam za njega sledeći put. I on to zna.

Onda se oni akaju između sebe i grebu da koliko-toliko budu bolji.
Ovako ih ladno zabole da nešto menjaju.
freehand freehand 22:09 21.04.2016

Re: Hm...

a drugo uz pomoc ogromne politicke ekonomske injekcije spolja. Ne govori nista o sposobnosti te vlade.

Koje ogromne ekonomske injekcije spolja?
Koštunica je vladao na parama od privatizacija. A Srbija je iz inostranstva uvek dobijala mnogo velikih obećanja i mrvice.
emsiemsi emsiemsi 07:47 22.04.2016

Re: Hm...

G.Cross
Predrag Brajovic
Nisi u pravu.
Mislim da je najbolje ekonomske rezultate imao premijer Koštunica. To jest, njega je zadesilo da bude premijer u berićetno vreme. A takvo je bilo ono pre svetske krize: puno novca i privrednog rasta svuda.

Mislim da se, delom usled interneta i njemu prirođene demokratičnosti, politička paradigma pomalo promenila. To odražava uspeh jednog Bernija ili DJB ili Lokalnog fronta. I sve će ovo, nadam se, više uzimati maha.


Pa rekoh sa izuzetkom vremena odmah posle rata, Taj ekonomski rast je prvo bio sa neverovatno niske baze a drugo uz pomoc ogromne politicke ekonomske injekcije spolja. Ne govori nista o sposobnosti te vlade.

Ali nisam hteo o tome nego kako se gradi dobra vlast.

Sa naglaskom na tome da u stvari mozemo da biramo svoju buducnost ali to radimo na pogresnom nivou.


Делимично сагласан !
Успут --- ја знам локалног активисту јако добро. Тај је променио све партије које су владале на локалу. Како гласати за таквога ?!
Успут 2 --- сви нивои власти су важни, инеракција одоздо на горе, као и одозго ка доле. Једно без другога не функционише.
antioksidant antioksidant 23:24 21.04.2016

.

hajde objavi te analize da vidimo koju si korelaciju trazio. ili i ti ocekujes da ti verujemo na rec?
tyson tyson 06:08 22.04.2016

Re: .

Saglasan.
emsiemsi emsiemsi 07:42 22.04.2016

Re: .

tyson
Saglasan.

Нормално !
mesan mesan 23:49 21.04.2016

Tricky

pokušavajuci da nadjem neku statistički relevantnu korelaciju izmedju ko je bio na vlasti u Srbiji u neko poslemiloševicko vreme i osnovnih ekonomskih parametara


Postoji vremenska zadrška u efektima političkih odluka, a u slučaju Srbije i veliki uticaj globalne ekonomije (npr. željezara, uvoz...).

Teško je izvesti jasne zaključke.

Ekonomski parametri naspram političkog sastava u SAD su nedavno postavljeni na interaktivni sajt. Biranjem raznih kombinacija (npr. dug naspram većine u parlamentu, GDP naspram partije predsednika...) korelacije mogu da se prevrću kao lude. (Ako se setim sajta, staviću link.)
Kraja Kraja 01:53 22.04.2016

...36 godina...

...ako je nulta tacka 1980-ta, od tada do danas nisu uspeli da ofarbaju ono sto je napravljeno od 1944-te do 1980-te...
...da pokradu i preprodaju, jesu...
...putevi, zeleznice, stanovi, fabrike, ni za 1000 godina ne bi stigli "komuniste"...
...ako je temelj postojao, "pluralisti" su ga razbucali...
...iz mrznje...
jkt2010 jkt2010 02:44 22.04.2016

Re: ...36 godina...

Kraja
...ako je nulta tacka 1980-ta, od tada do danas nisu uspeli da ofarbaju ono sto je napravljeno od 1944-te do 1980-te...

Ili to, ili da ti promeniš naočare? Jer pazi kad se sećam na šta je Beograd ličio tih '80-tih.

Oćemo o krečenju? Pa Tito do smrta nije uspeo da okreči ono što je od kraljevine nasledio. Ni-jed-nom.

Sve fasade su bile sivo-štrokave, a većina fasada još i poodpadala. Sva sreća bile restrikcije, a i pola sijalica po banderama bilo crknuto, pa se taj krš & lom makar noću nije video.

A sreća je i da narod pamti ko pile...
tyson tyson 06:13 22.04.2016

Re: ...36 godina...

Kraja
...ako je nulta tacka 1980-ta, od tada do danas nisu uspeli da ofarbaju ono sto je napravljeno od 1944-te do 1980-te...
...da pokradu i preprodaju, jesu...
...putevi, zeleznice, stanovi, fabrike, ni za 1000 godina ne bi stigli "komuniste"...
...ako je temelj postojao, "pluralisti" su ga razbucali...
...iz mrznje...

Teške gluposti. Teške.


Kraja Kraja 12:55 22.04.2016

Re: ...36 godina...

" Pa Tito do smrta nije uspeo da okreči ono što je od kraljevine nasledio. Ni-jed-nom."

...neargumentovana i besmislena tvrdnja...
...60-tih godina je rekonstruisan veliki broj fasada starijih zgrada na vracaru...
...u zgradama koje su u kupatilima imale kotlove za grejanje vode na drva i ugalj, kotlovi su zamenjeni bojlerima (tiki) o trosku tadasnje opstinske sluzbe za odrzavanje stanova...
...kasnije je usledilo uvodjenje trofazne struje u stare zgrade, umesto postojece monofazne...
...informacija je iz prve ruke, moja zgrada je gradjena 1926.g...
...mislim da su tvoje naocare "tito" senzitivne, pa ti istina promice, a pride izmisljas...
octopus octopus 14:23 22.04.2016

Re: ...36 godina...

Oćemo o krečenju? Pa Tito do smrta nije uspeo da okreči ono što je od kraljevine nasledio. Ni-jed-nom.

Sve fasade su bile sivo-štrokave, a većina fasada još i poodpadala. Sva sreća bile restrikcije, a i pola sijalica po banderama bilo crknuto, pa se taj krš & lom makar noću nije video.

A sreća je i da narod pamti ko pile...


Rotpuno si u pravu. Mnogi pamte ne ko pile nego ko pljosnati crv. Restrikcije, bonovi za benzin, da dalje ne nabrajam. Ali dobro,šta je tu je.

krkar krkar 06:56 22.04.2016

Misli globalno jebeš lokalno

Znam lično coveka koji mi je predsednik opštine i ako ne sredi parkiralista oko samoposluge, ako ne uvede tri puta nedeljno kupljenje smeća, sigurano neću da glasam za njega sledeći put. I on to zna.


To je zato što je taj predsednik opštine pička - bavi se tamo nekim parkinzima oko samoposluge i kupljenjem smeća.

Kod nas svaki kandidat za predsednika opštine ima rešenje za severnokorejski i palestinski problem, umeo bi da reši problem kredita u švajcarcima, konačno bi pobedio NATO pakt (ili ga rasturio iznutra, ovde se već razlikuju političke opcije) a bogami bi imao šta da kaže i Putinu i Obami.

I ti od takvih ljudi očekuješ da se bave parkinzima i smećem???
emsiemsi emsiemsi 07:49 22.04.2016

Re: Misli globalno jebeš lokalno

krkar
Znam lično coveka koji mi je predsednik opštine i ako ne sredi parkiralista oko samoposluge, ako ne uvede tri puta nedeljno kupljenje smeća, sigurano neću da glasam za njega sledeći put. I on to zna.


To je zato što je taj predsednik opštine pička - bavi se tamo nekim parkinzima oko samoposluge i kupljenjem smeća.

Kod nas svaki kandidat za predsednika opštine ima rešenje za severnokorejski i palestinski problem, umeo bi da reši problem kredita u švajcarcima, konačno bi pobedio NATO pakt (ili ga rasturio iznutra, ovde se već razlikuju političke opcije) a bogami bi imao šta da kaže i Putinu i Obami.

I ti od takvih ljudi očekuješ da se bave parkinzima i smećem???

Ја бих гласао за тебе да се бавиш смећем, празниш канте, контејнере, скупљаш лишће у јесен, ... За такве послове нам требају људи те енергије и страсти.
За паркинге бих размислио.
jkt2010 jkt2010 07:55 22.04.2016

Re: Misli globalno jebeš lokalno

krkar
Znam lično coveka koji mi je predsednik opštine i ako ne sredi parkiralista oko samoposluge, ako ne uvede tri puta nedeljno kupljenje smeća, sigurano neću da glasam za njega sledeći put. I on to zna.


To je zato što je taj predsednik opštine pička - bavi se tamo nekim parkinzima oko samoposluge i kupljenjem smeća.

Znam da si ironičan, ali - tako je. Parking oko samoposluge treba da uredi samoposluga, a ne predsednik opštine. Predsednik treba da ode i da samoposlugu odere zato što nema X parking mesta na Y kvadrata prodajnog prostora. Ali jbga, što predsednik ne bi malo raspisivao tendere i ugovarao poslove (za malo da kažem: procente).

A i smećem treba da se bavi komunalno preduzeće, kad već ta funkcija nije privatizovana. Ja na pr direktno biram "firmu" koja će da mi odnosi smeće. U ovom mom kraju ih radi minimum jedno 4, kolko znam. Odabrao sam jednu koja odnosi 3 x nedeljno, i čisti za sobom, ni trunku ne ostave. Kad bi me iznervirali popili bi pedalu iz cuga.

Uloga "opštine" u ovome je da im da dozvolu da rade i da pazi da ga istovare na deponiji a ne za ćoška pa u reku.

Ali OK, poštujem da drugi ljudi vole da im predsednik opštine zaliva cveće, pere kola, otčepljuje kenjalizaciju, razvlači internet...
zilikaka zilikaka 21:43 22.04.2016

Re: Misli globalno jebeš lokalno

Ali OK, poštujem da drugi ljudi vole da im predsednik opštine zaliva cveće, pere kola, otčepljuje kenjalizaciju, razvlači internet...

Nešto mi se javlja da ni predsednik opštine od Crossa ne vata baš lopatu da bi nasipao šoder za parking, al svakako na njegov konto se knjiži ako ne uredi da se neko tih lopata dohvati.

A što se celog bloga tiče, ko da sam ga ja pisala.

Msm, od politike me hvata češa, al zato što se kod nas sve svodi, al bukvalno sve od mesne zajednice na dalje, na nekakva okupljanja gde jedni drugima pričaju priče (ja tebi serdare, ti meni vojvodo), i prosipaju floskule.

I ja bih ne samo podržala glasom, nego bila spremna da pomognem svakom za koga vidim da kreće konkretnim sitnim koracima napred. Ali konkretnim!

Opet, struktura ličnosti onih koji su se politike kao zanimanja dohvatili kosi se sa radom te vrste. Da su to hteli, bacili bi se na neki drugi poso gde ne možeš da prodaješ maglu.


Recimo, konkretno u mojoj varoši, kome god sam na lokalu skretala pažnju da nam glavna pijaca ima jedan jedini prilaz bez bankine, i da se to rešava za malo para i na veliku korist, svi su tupo klimali glavom uz komentar tipa "da moglo bi to da se sredi, ali...", a iz grimase je bilo jasno da im ni na pamet ne pada.

...i tako, sumnjam da će nam skoro nešto biti bolje.
vishnja92 vishnja92 23:26 22.04.2016

Re: Misli globalno jebeš lokalno

isto.

ali ovde se to ne shvata tako, zato sto je (pre svega) svaka inicijativa lokalnih zajednica (ili pojedinaca) vidjena kao nepozeljna. uopste se ne kapira pojam susedstva i akcije na lokalu, i veca je sansa da ce komunalci da te apse ako zasadis jelku ispred zgrade ili okacis kuku s hranom nego bilo sta drugo.

nama su odjednom ispred zgrade preorali neku rupu u kojoj je do pre dve godine bio deciji parkic, skroz ogradili, cusnuli kontejner u cose, dovezli par zutih malih masina, ja pridjem i pitam "dobar dan izvinite ko ste vi, sta ovde radite i gde vam je tabla?". tu krene klasika 'sta vas briga' 'briga me, zvacu inspekciju' 'bice tabla za desetak dana' itd isl, i onda im kazem da cu im zatvoriti gradiliste ukoliko se tabla ne stvori do sutra ujutru. pitaju ko sam i cime se bavim - kazem, stanarka ove zgrade iza i arhitekta.

i to ih je ukakilo. ne sto sam stanarka nego sto sam arhitekta, klipete nijedne <_<
pomislili da sam neko dzadze. a ja i jesam, al ne ono na koje misle. ja ih uposlila, mogu i da ih raz-uposlim, samo sto oni ne kapiraju da su u sluzbi drzave, koju sam takodje uposlila ja i svi mi.

elem, sve dok mi grad salje seljanu da resava lokal i sve dok na tom gradu sede mufljuzi koje se tresu od republike, nema nama boljeg. mada jesu skockali parkic, ali da su pitali nas - skockali bi ga jos bolje.

i da, ujutru je osvanula tabla.
jkt2010 jkt2010 01:45 23.04.2016

Re: Misli globalno jebeš lokalno

vishnja92
mada jesu skockali parkic, ali da su pitali nas - skockali bi ga jos bolje

Da su pitali vas još bi gledali
zilikaka
nekakva okupljanja gde jedni drugima pričaju priče (ja tebi serdare, ti meni vojvodo), i prosipaju floskule.




vishnja92
mada jesu skockali parkic

zilikaka
I ja bih ne samo podržala glasom, nego bila spremna da pomognem svakom za koga vidim da kreće konkretnim sitnim koracima napred. Ali konkretnim!

emsiemsi emsiemsi 05:51 23.04.2016

Re: Misli globalno jebeš lokalno

vishnja92

...

elem, sve dok mi grad salje seljanu da resava lokal i sve dok na tom gradu sede mufljuzi koje se tresu od republike, nema nama boljeg. mada jesu skockali parkic, ali da su pitali nas - skockali bi ga jos bolje.

i da, ujutru je osvanula tabla.

Када неће архитекте да се дохвате лопата, морају ти примитивци и сељаци.
Шта да се ради !?
Успут --- како иде она народна ... а празилук из дупета вири, или тако некако.
zilikaka zilikaka 07:50 23.04.2016

Re: Misli globalno jebeš lokalno

jkt2010
vishnja92
mada jesu skockali parkic, ali da su pitali nas - skockali bi ga jos bolje

Da su pitali vas još bi gledali
zilikaka
nekakva okupljanja gde jedni drugima pričaju priče (ja tebi serdare, ti meni vojvodo), i prosipaju floskule.




vishnja92
mada jesu skockali parkic

zilikaka
I ja bih ne samo podržala glasom, nego bila spremna da pomognem svakom za koga vidim da kreće konkretnim sitnim koracima napred. Ali konkretnim!



Prijatelju, da bi upoređivao nešto, moraš da imaš kriterijum po kojem upoređuješ. Elementarna stvar.

Ovo što si naveo bi možda moglo da ima smisla da se kojim slučajem radi o istoj lokaciji.
Ovako - jok. Žao mi je.

G.Cross G.Cross 19:42 23.04.2016

Re: Misli globalno jebeš lokalno

Nešto mi se javlja da ni predsednik opštine od Crossa ne vata baš lopatu da bi nasipao šoder za parking, al svakako na njegov konto se knjiži ako ne uredi da se neko tih lopata dohvati.



Predsednik opstine zna, da ako je vecina gradjana (seljaka) u njegovom selu nezadovoljna njime nece biti izabran pa makar njegov Holand ili Sarkozi dobili 90% glasova na opstim izborima.
vishnja92 vishnja92 00:01 24.04.2016

Re: Misli globalno jebeš lokalno

aj carli, naviklo se, nego sto jkt vezba citiranje na nasim komentarima, zamalo da se zbunim.
jkt2010 jkt2010 01:46 24.04.2016

Re: Misli globalno jebeš lokalno

vishnja92
aj carli, naviklo se, nego sto jkt vezba citiranje na nasim komentarima, zamalo da se zbunim.

Ziceri moraju da se iskoriste inače se utakmica gubi.

Ono tvoje je bio zicer:
mada jesu skockali parkic, ali da su pitali nas - skockali bi ga jos bolje

Dok ste se vi pitali to je bila rupa. Došli ljudi i skockali, ali neee, ne valja to, trebali su još tebe da čekaju...

Zilikaka - opet zicer:
I ja bih ne samo podržala glasom, nego bila spremna da pomognem svakom za koga vidim da kreće konkretnim sitnim koracima napred. Ali konkretnim!
Pa dećeš sitniji korak i gde ćeš konkretnije? Skockali parkić na mestu gde je bila rupa. Ali neee, nije to to. Valjda treba još manji korak. Nano korak. Ili neko drugi da ga pravi...



Kao i domaćin uostalom. Ne glasa na nacionalnim izborima, jer šta ga bole tuki dal će tamo neki francuski predsednik da šalje tamo neku francusku decu da ubijaju tamo neku drugu decu po nekim afrikama.

Može tamo neki predsednik sutra da reši da radna nedelja bude 7 dana x 12 sati dnevno - šta to ima veze sve dok u njegovom selu ima parking ispred samiške i đubre se odnosi 3 x nedeljno (negde; gde? Šta to domaćina zabole, to je visoka politika na međuregionalnom nivou)
zilikaka zilikaka 09:22 24.04.2016

Re: Da još jednom ponovimo

Zilikaka - opet zicer:
I ja bih ne samo podržala glasom, nego bila spremna da pomognem svakom za koga vidim da kreće konkretnim sitnim koracima napred. Ali konkretnim!

Pa dećeš sitniji korak i gde ćeš konkretnije? Skockali parkić na mestu gde je bila rupa. Ali neee, nije to to. Valjda treba još manji korak. Nano korak. Ili neko drugi da ga pravi...

Dakle, parkić jeste sređen, al u Beogradu.
To jeste lepo, al se odnosi na NEKU DRUGU lokalnu vlast. Moja u Banatu nije sredila ni parkić, ni bankine za prilaz, ni...

Jesu lane popločali plato u samom centru, al o tome bi se dalo dva bloga napisati, i pokrenuti više krivičnih prijava.
Velika investicija, moglo lepo da se krade, a kvalitet radova ispod svake granice prihvatljivosti. Neće potrajati duže od par godina, pa će se rasklimati.
Čak se zna da su skidali i nameštali određene da budu nadzori, da sve prođe.
Nije teško saznati kad si slične struke, a sredina nije prevelika.


Dakle, zalećeš se da bi ismevao bez jednog osnova.
Mogu ja da razumem da to prija, al baš da te pustim dalje...
jkt2010 jkt2010 09:55 24.04.2016

Re: Da još jednom ponovimo

zilikaka
Dakle, parkić jeste sređen, al u Beogradu.
To jeste lepo, al se odnosi na NEKU DRUGU lokalnu vlast. Moja u Banatu nije sredila ni parkić, ni bankine za prilaz, ni...

Pa dobro bre, Budi srećna zbog Višnje. Bitno je da svakog dana u svakom pogledu po malo napredujemo.

Ni Rim nije za dan izgrađen. I to pazi kad su prvo gradili krug dvojke u Rimu, pa tek tamo negde Sirmijum...

Jesu lane popločali plato u samom centru, ali

To ti kažem. Ne valja kad rade, ne valja kad ne rade...
mariopan mariopan 21:39 24.04.2016

Re: Da još jednom ponovimo

Jesu lane popločali plato u samom centru, al o tome bi se dalo dva bloga napisati, i pokrenuti više krivičnih prijava.
Velika investicija, moglo lepo da se krade, a kvalitet radova ispod svake granice prihvatljivosti. Neće potrajati duže od par godina, pa će se rasklimati.
Čak se zna da su skidali i nameštali određene da budu nadzori, da sve prođe.
Nije teško saznati kad si slične struke, a sredina nije prevelika.

Pa to se tako radi baš zato da traje dve tri godine da može i sledeća garnitura da se nakrade, prosto ko pasulj. Dođe mi da bijem...
mnenadic mnenadic 07:09 22.04.2016

Pa mi još nismo ni blizu uređeno društvo

da bismo mogli pouzdano da povlačimo statističke korelacije. Suviše je parametara na koje uopšte ne možemo da utičemo, kao i parametara koji su važni a promenljivi su nezavisno od političkog izbora. Temelji nam nisu stabilni.
niccolo niccolo 10:41 22.04.2016

Apsolutno nema nikakve veze

pokušavajuci da nadjem neku statistički relevantnu korelaciju izmedju ko je bio na vlasti u Srbiji u neko poslemiloševicko vreme i osnovnih ekonomskih parametara kao GDP growth

Postoje jedino dve korelacije - 1) kad razvijenim zemljama ide dobro, onda ide dobro i na ovim prostorima (pa sad kako god da u tom trenutku zapadne da se zove država na ovim prostorima i koje državno uređenje da ima); 2) kad razvijenim krene loše, na ovim prostorima se ulupamo najstrašnije i kriza traje između 5-10 godina duže nego kod razvijenih.
Milan Novković Milan Novković 11:02 22.04.2016

Re: Apsolutno nema nikakve veze

niccolo
pokušavajuci da nadjem neku statistički relevantnu korelaciju izmedju ko je bio na vlasti u Srbiji u neko poslemiloševicko vreme i osnovnih ekonomskih parametara kao GDP growth

Postoje jedino dve korelacije - 1) kad razvijenim zemljama ide dobro, onda ide dobro i na ovim prostorima (pa sad kako god da u tom trenutku zapadne da se zove država na ovim prostorima i koje državno uređenje da ima); 2) kad razvijenim krene loše, na ovim prostorima se ulupamo najstrašnije i kriza traje između 5-10 godina duže nego kod razvijenih.

Mali problem je to što ekonomski ciklus obično traje kraće od 10 godina u ostatku sveta

A i broj 1 korelacija je bliža broju 0 (aj bar nije negativna) nego broju 1.

Potpuno je kriminalno kakve je šanse Srbija propustila u ovom veku.
niccolo niccolo 11:07 22.04.2016

Re: Apsolutno nema nikakve veze

Mali problem je to što ekonomski ciklus obično traje kraće od 10 godina u ostatku sveta

To je u stvari veliki problem.

A i broj 1 korelacija je bliža broju 0 (aj bar nije negativna) nego broju 1.

Haha, u pravu si.

Potpuno je kriminalno kakve je šanse Srbija propustila u ovom veku.

Slažem se.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:04 22.04.2016

Re: Apsolutno nema nikakve veze

) kad razvijenim zemljama ide dobro, onda ide dobro i na ovim prostorima (pa sad kako god da u tom trenutku zapadne da se zove država na ovim prostorima i koje državno uređenje da ima);

Tako je čestitog Koštunicu zadesilo da ima ekonomski verovatno najuspešniju vladu decenijama unazad.

Mi smo eho svetske privrede.
docsumann docsumann 11:47 22.04.2016

postoji u našem narodu Legenda da će


najzad doći Bolja Vremena. ta legenda se već generacijama prenosi s generacije na generaciju, kao kakva priča o drugom Isusovom silazku na Zemlju.

a što se aktivacije i angažovansoti u pol.sistemu tiče, čini mi se da samo na lokalnom nivou ono zavrjeđuje naše lične pažnje, truda, borbe ... tamo gdje znamo kako ko diše, koju ulicu treba dodatno osvjetliti da se djeca noću ne bi u strahu vraćala iz škole kući, kao i da svaki glas (gotovo bukvalno) odlučuje u konačan izbor.

aVtomacko hvatanje za velike ideje, ulaženje u igru na višim nivoima, sa ljudima o kojim pojma nemaš, sem da su laburisti, tehnokrate, socijaldemokrate, narodnjaci il' šta već .... i čiji su ti konačni interesi skriveni slojevima generisane HiTech magle u šumi cifara astronomskih iznosa ...

emsiemsi emsiemsi 12:08 22.04.2016

Re: postoji u našem narodu Legenda da će

docsumann

najzad doći Bolja Vremena. ta legenda se već generacijama prenosi s generacije na generaciju, kao kakva ptiča o drugom Isusovom silazku na Zemlju.

a što se aktivacije i angažovansoti u pol.sistemu tiče, čini mi se da samo na lokalnom nivou ono zavrjeđuje naše lične pažnje, truda, borbe ... tamo gdje znamo kako ko diše, koju ulicu treba dodatno osvjetliti da se djeca noću ne bi u strahu vraćala iz škole kući, kao i da svaki glas (gotovo bukvalno) odlučuje u konačan izbor.

aVtomacko hvatanje za velike ideje, ulaženje u igru na višim nivoima, sa ljudima o kojim pojma nemaš, sem da su laburisti, tehnokrate, socijaldemokrate, narodnjaci il' šta već .... i čiji su ti konačni interesi skriveni slojevima generisane HiTech magle u šumi cifara astronomskih iznosa ...


А у нашем народу, за разлику од вашега, има изрека - биће горе !
docsumann docsumann 14:21 22.04.2016

Re: postoji u našem narodu Legenda da će

А у нашем народу, за разлику од вашега, има изрека - биће горе !


vid sad, emsi rastače serpsko ncionalno tkivo
emsiemsi emsiemsi 18:32 22.04.2016

Re: postoji u našem narodu Legenda da će

docsumann
А у нашем народу, за разлику од вашега, има изрека - биће горе !


vid sad, emsi rastače serpsko ncionalno tkivo

Оооооо, ја се извињавам --- присетих се да си ти из Херцег Новог.
docsumann docsumann 18:42 22.04.2016

Re: postoji u našem narodu Legenda da će

emsiemsi
docsumann
А у нашем народу, за разлику од вашега, има изрека - биће горе !


vid sad, emsi rastače serpsko ncionalno tkivo

Оооооо, ја се извињавам --- присетих се да си ти из Херцег Новог.


neubjedljivo, vađenje, misim. očekujem od tebe šire viđenje, i dublje naravno.
no, počinjem ( ) da sumnjam da si ti jedan od oniJeh što su po izglasanju crnogorske državne samostalnosti komentarisali - neka im je daleko crna kuća, baš me zabolje šta će biti s tim izdajnicima ... itd itd
(ovo naravno sve hipotetički parafrazirano. suština je u refleksivnom emocionalnom odijumu.
emsiemsi emsiemsi 19:34 22.04.2016

Re: postoji u našem narodu Legenda da će

docsumann
emsiemsi
docsumann
А у нашем народу, за разлику од вашега, има изрека - биће горе !


vid sad, emsi rastače serpsko ncionalno tkivo

Оооооо, ја се извињавам --- присетих се да си ти из Херцег Новог.


neubjedljiuvo, vađenje, misim. očekujem od tebe šire viđenje, i dublje naravno.
no, počinjem ( ) da sumnjam da si ti jedan od oniJeh što su po izglracanju crnogorske državne samostalnosti komentarisali - neka im je daleko crna kuća, baš me zabolje šta će biti s tim iozdajnicima ... itd itd
(ovo naravno sve hipotetički parafrazireano. suština je u refleksivnom emocionalnom odijumu.

Ниси у праву !
Када се Црна Гора одцепила, ја сам био веома тужан.
У Црној Гори немам никога. Једном сам тамо био на мору и четврти дан сам спаковао ранац и отишао - без обзира што сам имао плаћених 10 дана.
Једина лепа успомена из Црне Горе ми је сплаварење Таром, 88. године. Обавезно ћу отићи још једном.
Без обзира на све, што тамо никога немам и нећу нити да идем, сматрам да су тамо сви моји и да ће увек бити моји.
docsumann docsumann 20:53 22.04.2016

Re: postoji u našem narodu Legenda da će

Без обзира на све, што тамо никога немам и нећу нити да идем, сматрам да су тамо сви моји и да ће увек бити моји.


pa opet napišeš ovako nešto:

А у нашем народу, за разлику од вашега


emsiemsi emsiemsi 05:49 23.04.2016

Re: postoji u našem narodu Legenda da će

docsumann
Без обзира на све, што тамо никога немам и нећу нити да идем, сматрам да су тамо сви моји и да ће увек бити моји.


pa opet napišeš ovako nešto:

А у нашем народу, за разлику од вашега



А шта је ту спорно ?
Зар не постоји наш и остали народ ?
Мене занима наш.
docsumann docsumann 06:18 23.04.2016

Re: postoji u našem narodu Legenda da će

emsiemsi
docsumann
Без обзира на све, што тамо никога немам и нећу нити да идем, сматрам да су тамо сви моји и да ће увек бити моји.


pa opet napišeš ovako nešto:

А у нашем народу, за разлику од вашега



А шта је ту спорно ?
Зар не постоји наш и остали народ ?
Мене занима наш.


postoje mnogi narodi, nikaj sporno.

no ti se obraćao direktno meni, a ja sam bio ubjeđen da si i ti pripadnik srpskog naroda.
milisav68 milisav68 06:58 23.04.2016

Re: postoji u našem narodu Legenda da će

docsumann
no ti se obraćao direktno meni, a ja sam bio ubjeđen da si i ti pripadnik srpskog naroda.

Trebao si to nekako nežnije da saopštiš.
mirelarado mirelarado 07:09 23.04.2016

Re: postoji u našem narodu Legenda da će

milisav68
docsumann
no ti se obraćao direktno meni, a ja sam bio ubjeđen da si i ti pripadnik srpskog naroda.

Trebao si to nekako nežnije da saopštiš.



docsumann docsumann 07:23 23.04.2016

Re: postoji u našem narodu Legenda da će

milisav68
docsumann
no ti se obraćao direktno meni, a ja sam bio ubjeđen da si i ti pripadnik srpskog naroda.

Trebao si to nekako nežnije da saopštiš.


spetljah se sav u čudu i zatečen
freehand freehand 07:47 23.04.2016

Re: postoji u našem narodu Legenda da će

spetljah se sav u čudu i zatečen

Imaj razumevanja. Nije lako biti klovn.
emsiemsi emsiemsi 08:10 23.04.2016

Re: postoji u našem narodu Legenda da će

docsumann
emsiemsi
docsumann
Без обзира на све, што тамо никога немам и нећу нити да идем, сматрам да су тамо сви моји и да ће увек бити моји.


pa opet napišeš ovako nešto:

А у нашем народу, за разлику од вашега



А шта је ту спорно ?
Зар не постоји наш и остали народ ?
Мене занима наш.


postoje mnogi narodi, nikaj sporno.

no ti se obraćao direktno meni, a ja sam bio ubjeđen da si i ti pripadnik srpskog naroda.

У праву си !
Није лако бити Србин !
emsiemsi emsiemsi 08:10 23.04.2016

Re: postoji u našem narodu Legenda da će

freehand
spetljah se sav u čudu i zatečen

Imaj razumevanja. Nije lako biti klovn.

Жутаћ, не зајебавај !
docsumann docsumann 08:41 23.04.2016

Re: postoji u našem narodu Legenda da će

Није лако бити Србин !


ma to si se ti samo nešto trenutno upetljao. vjeruj mi - nije teško uopše, dapače
freehand freehand 08:45 23.04.2016

Re: postoji u našem narodu Legenda da će

docsumann
Није лако бити Србин !


ma to si se ti samo nešto trenutno upetljao. vjeruj mi - nije teško uopše, dapače

To što tebi nije teško ne znači da neko ne mora da se jako napne u pokušaju. To napinjanje povremeno proizvede neprijaten mirise a bogami i gomilice naokolo. Ali eto, nije lako. Imaj razumevanja.
docsumann docsumann 08:47 23.04.2016

Re: postoji u našem narodu Legenda da će

freehand
docsumann
Није лако бити Србин !


ma to si se ti samo nešto trenutno upetljao. vjeruj mi - nije teško uopše, dapače

To što tebi nije teško ne znači da neko ne mora da se jako napne u pokušaju. To napinjanje povremeno proizvede neprijaten mirise a bogami i gomilice naokolo. Ali eto, nije lako. Imaj razumevanja.


pa šta, srpski je počistiti za sobom
freehand freehand 08:49 23.04.2016

Re: postoji u našem narodu Legenda da će

docsumann
freehand
docsumann
Није лако бити Србин !


ma to si se ti samo nešto trenutno upetljao. vjeruj mi - nije teško uopše, dapače

To što tebi nije teško ne znači da neko ne mora da se jako napne u pokušaju. To napinjanje povremeno proizvede neprijaten mirise a bogami i gomilice naokolo. Ali eto, nije lako. Imaj razumevanja.


pa šta, srpski je počistiti za sobom

Hm...
docsumann docsumann 09:01 23.04.2016

Re: postoji u našem narodu Legenda da će

freehand


i ne čitaj van konteksta.

freehand freehand 09:02 23.04.2016

Re: postoji u našem narodu Legenda da će

docsumann
freehand


i ne čitaj van konteksta.


Eh... Nije lako biti Frihend!
docsumann docsumann 09:06 23.04.2016

Re: postoji u našem narodu Legenda da će

freehand
docsumann
freehand


i ne čitaj van konteksta.


Eh... Nije lako biti Frihend!


ma, kad ti to možeš, može bilo ko
freehand freehand 09:08 23.04.2016

Re: postoji u našem narodu Legenda da će

docsumann
freehand
docsumann
freehand


i ne čitaj van konteksta.


Eh... Nije lako biti Frihend!


ma, kad ti to možeš, može bilo ko

A ne. Mora opasan haker da bude. Da ne govorimo o mentalnim i emocionalnim nedostacima.
emsiemsi emsiemsi 12:52 23.04.2016

Re: postoji u našem narodu Legenda da će

docsumann
Није лако бити Србин !


ma to si se ti samo nešto trenutno upetljao. vjeruj mi - nije teško uopše, dapače

Напротив !
Не верујем ти !
Немаш ти појма.
docsumann docsumann 13:13 23.04.2016

Re: postoji u našem narodu Legenda da će

emsiemsi
docsumann
Није лако бити Србин !


ma to si se ti samo nešto trenutno upetljao. vjeruj mi - nije teško uopše, dapače

Напротив !
Не верујем ти !
Немаш ти појма.


samo ne vjeruj...

hehe, ispada da nemam pojam ja kojem to ide od ruke i sa lakoćom, a ti kojem to nije ni malo lako si kao ekspert

kao što rekoh dobrano si se ti tu nešto zapetljao. konce pogubio...


freehand freehand 13:22 23.04.2016

Re: postoji u našem narodu Legenda da će

docsumann
emsiemsi
docsumann
Није лако бити Србин !


ma to si se ti samo nešto trenutno upetljao. vjeruj mi - nije teško uopše, dapače

Напротив !
Не верујем ти !
Немаш ти појма.


samo ne vjeruj...

hehe, ispada da nemam pojam ja kojem to ide od ruke i sa lakoćom, a ti kojem to nije ni malo lako si kao ekspert

kao što rekoh dobrano si se ti tu nešto zapetljao. konce pogubio...



Lako je tebi kad si se kao takav rodio i nemaš dileme i sumnje, ne moraš da se guraš i dokazuješ, kad ti srpstvo nije pridev i osobina.
docsumann docsumann 13:31 23.04.2016

Re: postoji u našem narodu Legenda da će

Lako je tebi kad si se kao takav rodio i nemaš dileme i sumnje, ne moraš da se guraš i dokazuješ, kad ti srpstvo nije pridev i osobina.


no, što je čoče? reči mi, no što mi je? reči i ne ostavljaj me više ovako nedoklana, i u mozak nedojebana, usred bijela opustjela dana.
freehand freehand 13:35 23.04.2016

Re: postoji u našem narodu Legenda da će

docsumann
Lako je tebi kad si se kao takav rodio i nemaš dileme i sumnje, ne moraš da se guraš i dokazuješ, kad ti srpstvo nije pridev i osobina.


no, što je čoče? reči mi, no što mi je? reči i ne ostavljaj me više ovako nedoklana, i u mozak nedojebana, usred bijela opustjela dana.

Živ klan-nedoklan, živ soljen-nedosoljen, živ klan-nedoklan.
I ne budi toliko samozaljubljen, misli kako je njemu!
docsumann docsumann 13:39 23.04.2016

Re: postoji u našem narodu Legenda da će

freehand
docsumann
Lako je tebi kad si se kao takav rodio i nemaš dileme i sumnje, ne moraš da se guraš i dokazuješ, kad ti srpstvo nije pridev i osobina.


no, što je čoče? reči mi, no što mi je? reči i ne ostavljaj me više ovako nedoklana, i u mozak nedojebana, usred bijela opustjela dana.

Živ klan-nedoklan, živ soljen-nedosoljen, živ klan-nedoklan.
I ne budi toliko samozaljubljen, misli kako je njemu!


ne mogu, tad se sjebem trenutno


freehand freehand 13:44 23.04.2016

Re: postoji u našem narodu Legenda da će

ne mogu, tad se sjebem trenutno

Na pravom si putu.
docsumann docsumann 13:59 23.04.2016

Re: postoji u našem narodu Legenda da će

freehand
ne mogu, tad se sjebem trenutno

Na pravom si putu.


pa kud god ... i dokle kud
emsiemsi emsiemsi 19:57 23.04.2016

Re: postoji u našem narodu Legenda da će

docsumann
emsiemsi
docsumann
Није лако бити Србин !


ma to si se ti samo nešto trenutno upetljao. vjeruj mi - nije teško uopše, dapače

Напротив !
Не верујем ти !
Немаш ти појма.


samo ne vjeruj...

hehe, ispada da nemam pojam ja kojem to ide od ruke i sa lakoćom, a ti kojem to nije ni malo lako si kao ekspert

kao što rekoh dobrano si se ti tu nešto zapetljao. konce pogubio...



Глупости !
blogovatelj blogovatelj 03:27 24.04.2016

Re: postoji u našem narodu Legenda da će

Глупости !


Brale, napraviše babuna od tebe, onako đuturum. Gledam te kao u zoološkom vrtu i smejem se.
Ribozom Ribozom 09:38 24.04.2016

sistem

Kod nas 50% poreza ostaje u lokalu, pa su lokalni politicari mocniji i odgovorniji. S pravom se onda moze ocekivati od njih.

Mislim da se kuca gradi prvo sa planom za izgradnju.
G.Cross G.Cross 12:26 24.04.2016

Re: sistem

Ribozom
Kod nas 50% poreza ostaje u lokalu, pa su lokalni politicari mocniji i odgovorniji. S pravom se onda moze ocekivati od njih.

Mislim da se kuca gradi prvo sa planom za izgradnju.



Ne , kod nas se prvo ( i jedino) pravi maketa.
Kome jos treba plan, kad mi sve vec znamo.
angie01 angie01 19:35 24.04.2016

Re: sistem

sto obrisa blog?
zilikaka zilikaka 20:21 24.04.2016

Re: sistem

sto obrisa blog?

Koji blog?

NA ovom kod mene sve ok.
angie01 angie01 20:22 24.04.2016

Re: sistem

Koji blog?


bio je jos jedan- taso, vrati se!
G.Cross G.Cross 13:04 25.04.2016

Re: sistem

angie01
Koji blog?


bio je jos jedan- taso, vrati se!



Pa rekla si mi da se Tasa vratio.

Onda Blog vise nije imao smisla.

A o Duciju Simonovicu cu da napravim drugi jednog dana :))
Milan Novković Milan Novković 14:31 25.04.2016

Re: sistem

Pa rekla si mi da se Tasa vratio.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana