Budućnost| Društvo| Filozofija| Kultura| Moj grad

Odličan Boško Obradović u Skupštini danas

Srđan Fuchs RSS / 21.11.2017. u 17:25

 

0.jpg

Ne znam kako vi, ali čini mi se da se Srbija budi lagano iz letargije. Boško mi se jako dopao sa ovom reakcijom danas. Kostić nije sa onom nepotrebnom reakcijom upućenom naprednjakuši - kako god, taj ženski lik je isfoliran i iritirajući, no Kostić bi morao da se kontroliše u svom odnosu prema ženama.


Međutim, Boško me je impresionirao. Čovek sa kičmom, ministar policije, ako Bog da, u post-vučićevskoj Srbiji. Sada su mi ozbiljno uzdrmali Ligu na mestu br. 1 na listi za neke buduće republičke izbore. Mnogo više kičme od bilo koga trenutno u opoziciji, svaka čast, Bole! I pričajte malo sa damama iz DS, Lige i DjB da izbaždarite malo taj odnos prema Ženi. Ne dajte da vas gaze!

 

 Boškov fajt protiv kriminalaca u parlamentu 

  

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2017&mm=11&dd=21&nav_category=11&nav_id=1327745

  

 Kakvog poslanika-poslanicu bih voleo da vidim? Od žena mi se najviše dopada Jerkova, užasno je inteligentna i visprena. Volim njena podbadanja. DjB, moj prethodni izbor na republičkim mi je, ne znam, bledunjava onako. Postali su kao Ledepe nekada. Sa Čedu čujem da je sazreo, well, it was about the time. Al' drago mi je da vidim da moja generacija, četir-bankaši, polako preuzimaju glavnu reč u opoziciji. Stvara se novi identitet srpske opozicije, i to je lepa strana ove trenutno izrazito ružne situacije u državi. Držite se, mladići borovi i devojke jele, i bor'te se pošteno za crveno-plavo-bele. Srbija IDEMO! Vučića na robiju!

 

 



Komentari (156)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 17:52 21.11.2017

...........


Tek sad sam video to.

I da, sasvim ljudska reakcija.
Najlakše je sad o frazama protivnasilja, ovo ono, ali sasvim razumem Obradovićevu reakciju, i sasvim mi je lako da sebe zamislim kako baš tako regujem.

O Obradoviću, Dverima i njihovim manama se može do sutra, ali ovo je razumnjivo.
Ignorisanje zdravog razuma mora da iznervira.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:03 21.11.2017

Re: ...........

hoochie coochie man

Tek sad sam video to.

I da, sasvim ljudska reakcija.
Najlakše je sad o frazama protivnasilja, ovo ono, ali sasvim razumem Obradovićevu reakciju, i sasvim mi je lako da sebe zamislim kako baš tako regujem.

O Obradoviću, Dverima i njihovim manama se može do sutra, ali ovo je razumnjivo.
Ignorisanje zdravog razuma mora da iznervira.

Odlično je Boki reagovao. Žene, njihova povređivanja, nisu cilj. Žene su zakon, i njih moramo staviti na pijedestal. Sledeći predsednik - žena! Ali kičma, konačno, hvala Bogu da vidim to. Srbija neguje genijalnost bunta, a Vučić nas dovodi, polako i sigurno do pobune.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:15 21.11.2017

Re: ...........

hoochie coochie man


O Obradoviću, Dverima i njihovim manama se može do sutra, ali ovo je razumljivo.
Ignorisanje zdravog razuma mora da iznervira.


Okej to, al' ne pitaš me zašto Liga?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:19 21.11.2017

Re: ...........

Okej to, al' ne pitaš me zašto Liga?


Ma liga više nije važna :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:22 21.11.2017

Re: ...........

Pojasni_!

PS. Ша си, и ти упао у београдштину па да поливаш по мотору државе? Или сматраш да су нас углупели, па глас Војводине није више важан?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:25 21.11.2017

Re: ...........

па глас Војводине није више важан?


A kad je glas Lige bio glas Vojvodine? :)

Mislim, ozbiljno.

Mada se jesam ovde svađao sa vama prečanima, sa Zili posebno.
Tvrdi žena, mrtva ladna, da je lepše vojvođansko selo od šumadijskog.
Sve sam mogao da joj oprostim, ali takvo bogohuljenje.... :)
c_h.arlie c_h.arlie 18:27 21.11.2017

Re: ...........

hoochie coochie man

Tek sad sam video to.

I da, sasvim ljudska reakcija.
Najlakše je sad o frazama protivnasilja, ovo ono, ali sasvim razumem Obradovićevu reakciju, i sasvim mi je lako da sebe zamislim kako baš tako regujem.

O Obradoviću, Dverima i njihovim manama se može do sutra, ali ovo je razumnjivo.
Ignorisanje zdravog razuma mora da iznervira.

Bez Čačana ništa - opet.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:31 21.11.2017

Re: ...........

Bez Čačana ništa - opet.


Živeo sam dosta dugo u Čačku, i kao i svaka sredina i ta ima neki svoj specifičan mentalitet.
Ovo što je uradio Obradović baš liči na to čačansko.
gedza.73 gedza.73 18:34 21.11.2017

Miševi i tetke

Ovo što je uradio Obradović baš liči na to čačansko.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:12 21.11.2017

Re: ...........

hoochie coochie man


A kad je glas Lige bio glas Vojvodine? :)

Mada se jesam ovde svađao sa vama prečanima, sa Zili posebno.
Tvrdi žena, mrtva ladna, da je lepše vojvođansko selo od šumadijskog.
Sve sam mogao da joj oprostim, ali takvo bogohuljenje.... :)


Ма, то ти је рекла да спусти мушки его. Него, ви Србијанци мислите да немају значај, а Пречани их доживљавају као своје. Свакако не видим ко други може институционално одбранити од Анджеја продају земље својим мафијашким пајташима по 500 јура/хр, док српским грађанима продаје за 11000. То ће погодити и Шумадију. Вама су већ воду сјебали. Ликови су за life-sentences.
highshalfbooze highshalfbooze 19:29 21.11.2017

Re: ...........

Živeo sam dosta dugo u Čačku, i kao i svaka sredina i ta ima neki svoj specifičan mentalitet.
Ovo što je uradio Obradović baš liči na to čačansko.


On je Grebić iz Vranića, Čačani su sa druge strane Zapadne Morave

Inače, to što se desilo, već je jednom viđeno. Obradović je trebao da zna da će se to opet desiti, pa ako je ovo njegova promišljena reakcija, onda do vraga... Ne znam kako nekog može da iznervira nešto što očekuje da će se baš tako desiti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:35 21.11.2017

Re: ...........

On je Grebić iz Vranića,


Jel?
Znači nije plemić?
Plava krv je sa te druge strane.
:)

Inače, to što se desilo, već je jednom viđeno.

Samo su tad uloge bile zamenjene, Čačanin (Rajko Baralič) je dobio po nosu, a Valjevac (Aleksandar Stefanović, Aca Četnik) ga zveknuo.
Čak je i pesma o tome ispevana

Kraj Morave zakukala majka
naše gdruga Bralića Rajka
sine Rajko crne moje muke
gde nastrada od četničke ruke
highshalfbooze highshalfbooze 20:01 21.11.2017

Re: ...........

hoochie coochie man
On je Grebić iz Vranića,

Znači nije plemić?
Plava krv je sa te druge strane.
:)

Ne, naprotiv, oni sa druge strane nisu Šumadinci uopšte.

Samo su tad uloge bile zamenjene, Čačanin (Rajko Baralič) je dobio po nosu, a Valjevac (Aleksandar Stefanović, Aca Četnik) ga zveknuo.
Čak je i pesma o tome ispevana

Kraj Morave zakukala majka
naše gdruga Bralića Rajka
sine Rajko crne moje muke
gde nastrada od četničke ruke


Ne znam o kakvoj tuči govoriš, ja sam govorio o onome što je prethodilo incidentu. Naime, na jednoj od prethodnih sednica Odbora za administrativno-budžetska i mandatno-imunitetska pitanja, kada se odlučivalo o kažnjavanju poslanika bio je promovisan scenario gde je predsedavajući ignorisao sve koji su se prijavili za reč i sproveo glasanje (što mu nije bilo teško jer je podučio sve poslanike SNS i oni su poslušno glasali za sve ono šta je predložio) i završio sednicu uz burno negodovanje onih poslanika koji su bili ignorisani.
To je Obradović znao i morao je da zna da će se procedura u detalje ponoviti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:09 21.11.2017

Re: ...........

Ne znam o kakvoj tuči govoriš


Davnih godina, DOS na vlasti, znači 2001, 2002. otprilike, takođe sednica administrativnog odbora, i na njoj tuča.
Batićev poslanik (DHSS) ošamario SPS poslanika.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:17 21.11.2017

Re: ...........

Davnih godina, DOS na vlasti, znači 2001, 2002.


Sad izguglah
Pa ovo skoro na godišnjicu te druge bitke

u ponedeljak 18. novembra na Administrativnom odboru Skupštine Srbije izbio je incident, kojom prilikom je Aleksandar Stefanović, član Batićevog DHSS-a, povukao za uvo, pa udario ćušku Rajku Baraliću,


Zakasnili su par dana, ali tradicija se ipak nastavlja.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:34 21.11.2017

Re: ...........

hoochie coochie man

Batićev poslanik (DHSS) ošamario SPS poslanika.



Ех ти демохришћански лицемери.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:26 21.11.2017

Re: ...........

polako i sigurno do pobune

i otcepljenja.
vcucko vcucko 08:06 22.11.2017

Re: ...........

hoochie coochie man
Bez Čačana ništa - opet.


Živeo sam dosta dugo u Čačku, i kao i svaka sredina i ta ima neki svoj specifičan mentalitet.
Ovo što je uradio Obradović baš liči na to čačansko.

To je ono drčno čačansko (i ovo "čačaansko" ima poseban naglasak), "šta je bilo bre". Drugačije zvuči od beogradsko/šatrovačkog "š'a je bilo, bre".

Doduše, ovi iz moje tazbine (užička nahija) opasno za.ebavaju Čačane, te seljaci, te pesme o Čačku obavezno sadrže šljive. livade i sl. - ali da su drčni i da drže do sebe - stoji sa velikim "S".
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:11 22.11.2017

Re: ...........

vcucko
Drugačije zvuči od beogradsko/šatrovačkog "š'a je bilo, bre".


Мунзе дијалекат:

Ша билo, бро.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:35 22.11.2017

Re: ...........

BebaOdLonchara
polako i sigurno do pobune

i otcepljenja.


Де си Боки. Љут сам на тебе суштински, мислим, нисам љут у чуки - другарка си Небеске Миље, ми се волимо међусобно јер Миља је свемир, и поштујемо одабир свакога срца, тако да је љубав Миље према једноме, љубав свих нас. Пошто те Клара воли - а ја волим Клару, не само зато што је познајем од 4. године живота, већ зато што је увек била неухватљива за нас Шабане из краја. Љут сам ментално, у вангли, јер си ме изнапушавала а ја ти никада ништа нисам емитовао, осим другарства. Значи, повредила си ме. Није битно. Ја сам на Улици 30 година, и нисам једном повређен, али ме боли када ме повреди неко кога волим. Ништа ново, заволиш погрешну особу. Просто боли сазнање да си заволео wrong особу. Овде јеси у праву. 500 сома Германа и 600 сома Мађара ће наћи начина да се врате на своје поседе, без обзира на Дачићево Косово за Војводину.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:06 23.11.2017

Re: ...........

Значи, повредила си ме. Није битно...
...Ништа ново, заволиш погрешну особу. Просто боли сазнање да си заволео wrong особу.


baš ti hvala za pesmu, bilo bi daleko tačnije da si me pročitao kroz depeche mode.
pa stvarno nije fer, stavila sam ovaj retinol na lice, ne sme da se kvasi. jesam, više se i ne sećam zašto sam te iznapušavala. znaš, obično u nekim trenucima iznapušavamo drage ljude, jer znamo da će nam oprostiti. jbg, malo mi nadođeš u pogrešnom trenutku na pogrešan način, i - hop! - eto mog ne baš lakog karaktera u punom svetlu. nisam ja laka za voleti. izvini što sam te povredila, nije uopšte bila ta namera. drugari smo od keca, ali nisam ni znala da mi daješ toliko kredita.

tyson tyson 11:02 23.11.2017

Re: ...........

Де си Боки. Љут сам на тебе суштински, мислим, нисам љут у чуки - другарка си Небеске Миље, ми се волимо међусобно јер Миља је свемир, и поштујемо одабир свакога срца, тако да је љубав Миље према једноме, љубав свих нас. Пошто те Клара воли - а ја волим Клару, не само зато што је познајем од 4. године живота, већ зато што је увек била неухватљива за нас Шабане из краја. Љут сам ментално, у вангли, јер си ме изнапушавала а ја ти никада ништа нисам емитовао, осим другарства. Значи, повредила си ме. Није битно. Ја сам на Улици 30 година, и нисам једном повређен, али ме боли када ме повреди неко кога волим. Ништа ново, заволиш погрешну особу. Просто боли сазнање да си заволео wrong особу.

Podnesi to muški.


metodije metodije 09:06 24.11.2017

Re: ...........

Srđan Fuchs

нисам љут у чуки - другарка си Небеске Миље, ми се волимо међусобно јер Миља је свемир, и поштујемо одабир свакога срца, тако да је љубав Миље према једноме, љубав свих нас.


Poslušaj oca Metodija, baci to čime puniš blagoutrobije. Lepo se vidi kad počneš da pišeš poslepodne, kad su ti komentari ravni zdravoj osobi, do uveče, kako te obuzima Sotonin dim. Budi jak.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:25 25.11.2017

Re: ...........

Хаха, не зајебавај, Бро, ја сам у Смрти био. Опуштено.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:01 25.11.2017

Re: ...........

tyson

Podnesi to muški.




Мислиш, да поднесем то геј, као поједини ДС-овци? Ноу. Поднео сам ратом, који је довео до мира. Чисти Толстојевски. Него, браћо шабани, шта препоручује српски МИП? Да палимо на Синај, или не?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:20 21.11.2017

Vučić da dodamo

Nema kitchmu ni prema kome: nit prema Kinezu, nit prema Rusu nit prema Ameru a ni Germanu.

A Мојсије je, drugovi i drugarice pionirke i pioniri, šta? Mojsije vodi napolje i pali od faraona i definiše novu državnu i nacionalnu realnost.
milanb milanb 18:27 21.11.2017

Re:

Обрадовић се понаша као уличар.Не пристаје то једном библиотекару.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:31 21.11.2017

Re:

Значи, да се ћути, док те СНС гази и урнише? Шта фали библиотекарима, значи да је човек прочитао коју књигу у животу? Је л' то ниподаштавање радничког идентитета?
docsumann docsumann 19:00 21.11.2017

Re: Vučić da dodamo

Nema kitchmu


ima, samo fleksibilnu...


kad se kičma savije guzica se širi

ključna replika iz aktuelnog TBOK filma
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:09 21.11.2017

Re:

milanb
Обрадовић се понаша као уличар.Не пристаје то једном библиотекару.

Обрадовић је оснивач и уредник веома добре издавачке куће Катена мунди.

Наравно, није требало показује да је изнервиран и да дира Мартиновићевог миша, али Мартиновић је изузетно бахат тип који изазива, од оне врсте која у кафани добија батине.
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:16 21.11.2017

Re:

и да дира Мартиновићевог миша

Ц-ц-ц, а он се први буни кад неко дира туђег мишка.
karabasbarabas karabasbarabas 19:23 21.11.2017

Re:

milanb
Обрадовић се понаша као уличар.Не пристаје то једном библиотекару.



Obradovic zastupa sve cega se grozim, a njegov model ponasanja lici na pijanog tinejdzera.

That said, za to sto je pogodio smrdljivog martina misem od mene ima pice, a da je i Djuka Piga nagazio, drito bih se uclanio u najblize dveri.
Bili Piton Bili Piton 22:00 21.11.2017

Re:

Fali samo Lepa Lukić kako leleče van kadra.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:18 21.11.2017

Re:

karabasbarabas

Obradovic zastupa sve cega se grozim, a njegov model ponasanja lici na pijanog tinejdzera.

That said, za to sto je pogodio smrdljivog martina misem od mene ima pice, a da je i Djuka Piga nagazio, drito bih se uclanio u najblize dveri.

Karabarabuće, čime se ti baviš vo žiznji?
karabasbarabas karabasbarabas 08:46 22.11.2017

Re:

Srđan Fuchs
karabasbarabas

Obradovic zastupa sve cega se grozim, a njegov model ponasanja lici na pijanog tinejdzera.

That said, za to sto je pogodio smrdljivog martina misem od mene ima pice, a da je i Djuka Piga nagazio, drito bih se uclanio u najblize dveri.

Karabarabuće, čime se ti baviš vo žiznji?


Gajim miseve.
sevarlica sevarlica 11:15 24.11.2017

Re:

milanb
Обрадовић се понаша као уличар.Не пристаје то једном библиотекару.



Dok mangupi ne preuzmu, barabe se smiriti neće ...
sevarlica sevarlica 11:18 24.11.2017

Re:


Наравно, није требало показује да је изнервиран и да дира Мартиновићевог миша, али Мартиновић је изузетно бахат тип који изазива, од оне врсте која у кафани добија батине.


Poznavao sam jednog takvog lika. Ne samo u kafani, od osnovne škole su ga svi tukli jer je najobičniji provokator. Mislim, ne priđeš liku sa 2m i 120kg, i kažeš "bio sam ti s'kevom", ako ne želiš da ti radi kiropraktiku na betonu.
tyson tyson 15:12 24.11.2017

Re:

Poznavao sam jednog takvog lika. Ne samo u kafani, od osnovne škole su ga svi tukli jer je najobičniji provokator.

Hm, da nismo išli u istu školu...?

Poznavao sam i ja, baš takvog. Danas je predsednik Srbije.


sevarlica sevarlica 09:38 25.11.2017

Re:

tyson
Poznavao sam jednog takvog lika. Ne samo u kafani, od osnovne škole su ga svi tukli jer je najobičniji provokator.

Hm, da nismo išli u istu školu...?

Poznavao sam i ja, baš takvog. Danas je predsednik Srbije.




milisav68 milisav68 11:10 26.11.2017

Re:

Bili Piton
Fali samo Lepa Lukić kako leleče van kadra.




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:29 21.11.2017

Да додам

Да ли ико разуме шта Доста је било жели? Они су као десничари економски, а левичари социјално. Значи нови Ледепе, пошто је оригинални Ледепе скнорио, што јербо Чеди стигла прошлос' на наплату, што јербу су стварно сморили с нафураним елитизмом.

Да ли ико види икакву визију пред ДеЈеБеом? Или је само кампања мржње према Вучићу?
milanb milanb 18:32 21.11.2017

Re: Да додам

Srđan Fuchs
Да ли ико разуме шта Доста је било жели? Они су као десничари економски, а левичари социјално. Значи нови Ледепе, пошто је оригинални Ледепе скнорио, што јербо Чеди стигла прошлос' на наплату, што јербу су стварно сморили с нафураним елитизмом.

Да ли ико види икакву визију пред ДеЈеБеом? Или је само кампања мржње према Вучићу?


Само наиван човек може тражити неке трагове идеологије у српским странкама, они се не баве политиком већ живе од политике.
zemljanin zemljanin 18:39 21.11.2017

Re: Да додам

DVERI - dileje ali vasi su, pa kako vam drago ...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:44 21.11.2017

Re: Да додам

zemljanin
DVERI - dileje ali vasi su, pa kako vam drago ...


Rodjeni, sta sada ti kenjas, sta ti znaci ovo?

Sta ti znaš o Srbiji uopšte, i zašto pravite đubre dole u onom riftu od -11000 metara, i zašto bacate PVC i trujete prirodu dole, a, aj sad?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:46 21.11.2017

Re: Да додам

milanb


Само наиван човек може тражити неке трагове идеологије у српским странкама, они се не баве политиком већ живе од политике.


И то је непромењива? Фатализам? Да се рокнемо сви и да кримократија влада до краја света и века?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:21 21.11.2017

Re: Да додам

milanb


Само наиван човек може тражити неке трагове идеологије у српским странкама, они се не баве политиком већ живе од политике.


Баш причам сада са другаркама из Лиге - политиком треба да се баве успешни и остварени, финансијски стабилни људи, који баратају са стотинама хиљада и милионима евра као што попију пиву испред стора на улици - опуштено. Највећа пошаст Србије, оличена у тренутној АВ-кримократији, је у томе што сви падају на кинту, и то смешну! Земљу у Војводини не може да купи бивша НБА звезда за 500 сома долара, него ће је купити крезуба белосветска битанга, за 25000, плус 50000 у џеп АВ криминалцима. Пробудите се људи. Остаћете без ичега.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:33 21.11.2017

Re: Да додам

Само наиван човек може тражити неке трагове идеологије у српским странкама, они се не баве политиком већ живе од политике.

kod nas postoje dve vrste političara: oni koji ništa ne znaju da rade, pa se učlane u stranku da im da posao ili ako su malo veće zmije, onda dostignu položaj pa kradu; i druga vrsta je ona koja u politiku ulazi da bi zaradila još više, jer su obično vlasnici privatnih preduzeća/banaka, pa im trebaju namešteni tenderi.
većina političara u srbiji, verujem, ne zna šta reč ideologija znači.
zemljanin zemljanin 00:13 22.11.2017

Re: Да додам


Srđan Fuchs

znaci da su neopevana grupacija diletanata sa pogresnim ponasanjem, pogresnom ideologijom I pogresnim nastupima ... ovo, sto ti karakterises, kao maltene herojstvo, je pucanje u sopstvenu nogu, jer ta vecinska Srbija, koja je demokratski izabrala svoje miljenike, ce ovo videti kao atak razularene rulje na svoje ljubimce I usancice se jos dublje u svojoj ideologiji ... ovo sto je on uradio je nebuloza I glupost epskih razmera ... ali moram reci I za ocekivati od takvog kalibra
c_h.arlie c_h.arlie 06:12 22.11.2017

Re: Да додам

BebaOdLonchara
Само наиван човек може тражити неке трагове идеологије у српским странкама, они се не баве политиком већ живе од политике.

kod nas postoje dve vrste političara: oni koji ništa ne znaju da rade, pa se učlane u stranku da im da posao ili ako su malo veće zmije, onda dostignu položaj pa kradu; i druga vrsta je ona koja u politiku ulazi da bi zaradila još više, jer su obično vlasnici privatnih preduzeća/banaka, pa im trebaju namešteni tenderi.
većina političara u srbiji, verujem, ne zna šta reč ideologija znači.

Da.
To je to.
Njih boli patka, važno je da se 'radi poso', tj. avioni, kamioni, ... krađe, prekrađe, a ko ne može u potpunosti, onda makar, kako bi to rekao Veliki Velja - kraduckanje.
looping looping 08:59 22.11.2017

Re: Да додам

Srđan Fuchs
Или је само кампања мржње према Вучићу?


Ma joook!

Nemoj tako.

Sve opozicione stranke imaju plan i program (viziju) i uopšte svoju politiku ne baziraju na mržnji prema Vučiću.


looping looping 09:00 22.11.2017

Re: Да додам

1
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:15 22.11.2017

Re: Да додам

zemljanin

znaci da su neopevana grupacija diletanata sa pogresnim ponasanjem, pogresnom ideologijom I pogresnim nastupima ... ovo, sto ti karakterises, kao maltene herojstvo, je pucanje u sopstvenu nogu, jer ta vecinska Srbija, koja je demokratski izabrala svoje miljenike, ce ovo videti kao atak razularene rulje na svoje ljubimce I usancice se jos dublje u svojoj ideologiji ... ovo sto je on uradio je nebuloza I glupost epskih razmera ... ali moram reci I za ocekivati od takvog kalibra


Ја вас не разумем, Браћо и Сестре грађанисти у једноме - пусти сада етике, принципе и идеологије, и сличне тричарије. Грађанистичка ентелегенција има памет али нема снагу да смени Вучића. Конзерве имају снагу ал' немају памет. Очито је да су потребни једни другима. Ми, питоми милићи-пилићи, нећемо моћи никада да реформишемо мурију и војску. Они неће никада моћи да реформишу дипломатију, универзитете, здравство, едукацију. Међутим, када причам и са вама и са њима, ни ви ни они нисте спремни ни за педаљ да одступите од својих идеолошких ушанчења. Док вас Вуца тиранише... Но компренде.

sevarlica sevarlica 11:23 24.11.2017

Re: Да додам


Да ли ико види икакву визију пред ДеЈеБеом? Или је само кампања мржње према Вучићу?


Buraz, da bi se pojavio na SNSoviziji, potrebno je da, kao Obradović, napraviš neki potez koji bi vlast mogla da opljuje.
U suprotnom, nema bre ni babe u GSP-u da pričaju o tebi.

Vučić je majstor ubijanja političkih protivnika, tišinom...
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:56 21.11.2017

Farsa, skupštinska...

Tzv. srpski parlamentarizam je tužan i ružan epilog nakaradnog izbornog zakona, bezobraznog NEFUNKCIONISANJA institucija i poražavajuće neslobode, tj. kontrole medija.

Ovakvi postupci, de facto, iako na prvi pogled izgledaju antirežimski, u suštini su prorežimski: daju hranu prerušenim radikalima da ponovo kroz kotrolisane medije vrše demagošku harangu protiv svega buntovnog, protestnog, antirežimskog... i tako i dalje održavaju ovo kolektivno životarenje uz pomoć medijskog aparata.

Dokaz: Vulin je Vučića pozvao da raspiše izbore jer "nema višeg državnog interesa nego da Skupština Srbije prestane da bude igračka siledžija". Vulin je poručio i da sramoćenje parlamenta mogu da zaustave samo građani Srbije.
Apel lidera Pokreta socijalista upućen je predsedniku Srbije i lideru SNS Aleksandru Vučiću, nakon novog incidenta u Skupštini kada je šef poslanika Dveri Boško Obradović gađao kompjuterskim mišem Aleksandra Martinovića.



Srbija je zapravo jedna velika šok-soba pod otvorenim nebom, sa bezbroj monitora i kamera!

Tresla se gora, rodio se kompjuterski miš!

Rešenje: masovne ulične demonstracije i masivni štrajkovi, poput aktuelnog u JP "Pošta Srbije" mogu nešto promeniti. NA BOLJE!
gedza.73 gedza.73 19:22 21.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

: masovne ulične demonstracije i masivni štrajkovi, poput aktuelnog u JP "Pošta Srbije" mogu nešto promeniti. NA BOLJE!

kako da neće. Neradnici i zgubidani. Jednom sam morao da uđem nepozvan u kancelariju da vidim da im se nije slošilo unutra. Sat vremena niti ko ulazi niti ko izlazi.

Nikako ne mogu da razumem koliko čovek treba da bude debil i ostaje na radnom mestu na kome prima, kako on sam smatra, malu platu?
ima sposobnost, znanje, iskustvo i sedi u prreduzeće u kome ga ne cene niti ga plaćaju dovoljno?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:38 21.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...


Rešenje: masovne ulične demonstracije i masivni štrajkovi, poput aktuelnog u JP "Pošta Srbije" mogu nešto promeniti. NA BOLJE

Чакајте ме да се вратим са шљаке. Мојне будете пичке да правите протесте без мене! Мора неко Песнике да организује!

Filip Mladenović Filip Mladenović 19:40 21.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

Jedna od najobećavajućih novih ličnosti na javnoj sceni Srbije je oficir Novica Antić, predsednik Vojnog sindikata Srbije (http://www.vojnisindikatsrbije.rs).

Evo šta je izjavio 1. septembra 2017. godine:

- Mi u sindikatima najbolje znamo sa čime se susrećemo u svom radu. U kojoj meri je narod osiromašen i koliko su političari udaljeni od svakodnevnih problema i u kojoj meri je ova vlast postala nenarodna. Sveopšti kriminal, korupcija, pljačkaške investicije, bahatost, rijaliti stvarnost, sprega sa kriminalcima i najgorim ološem učinak je ove vlasti, što se reflektovalo na stanje u svim segmentima društva. Svedoci smo, ne samo za vreme ove vlasti, da se svakom promenom režima stvaraju novi tajkuni, novi milioneri, Srbiju doživljavaju kao da im je dedovina, pa odakle i dokle više? A s druge strane, narod sve siromašniji, vojnici u pocepanoj uniformi i sa pocepanim čizmama brane granicu, radnici rade za 250 evra kod stranaca, policajci se bore protiv kriminala sa smešnim platama. Ponizili su narod koji je kroz istoriju imao mnoge umne i buntovne ljude. Kada se sve to oduzme i sabere, rešenje da se izađe na ulicu nameće se samo po sebi. Nije to izbor naroda, već moranje.


No, sada i njega pokušavaju da slome:

Позивамо јавност којој је у интересу поштовање грађанских права и слобода, да присуствује наставку суђења Новици Антићу, председнику Војног синдиката Србије, у процесу пред Војнодисциплинским судом у Нишу, Трг Краља Александра бр 2, у четвртак 23. новембра 2017. године са почетком у 10 часова.

Новицa Антић се терети за наводну повреду „начела непристрасности и заступања политичких уверења“, које је као законски заступник репрезентативног синдиката износио у говорима на протестним скуповима припадника Војске Србије. Реч је о најгрубљем кршењу Уставом загарантованих људских права, као и кршењу права на слободу говора од стране неуставног Војнодисциплинског суда.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:53 21.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

Filip Mladenović
Jedna od najobećavajućih novih ličnosti na javnoj sceni Srbije je oficir Novica Antić, predsednik Vojnog sindikata Srbije (http://www.vojnisindikatsrbije.rs).

Evo šta je izjavio 1. septembra 2017. godine:

[i]- Mi u sindikatima najbolje znamo sa čime se susrećemo u svom radu. U kojoj meri je narod osiromašen i koliko su političari udaljeni od svakodnevnih problema i u kojoj meri je ova vlast postala nenarodna. Sveopšti kriminal, korupcija, pljačkaške investicije, bahatost, rijaliti stvarnost, sprega sa kriminalcima i najgorim ološem učinak je ove vlasti, što se reflektovalo na stanje u svim segmentima društva. Svedoci smo, ne samo za vreme ove vlasti, da se svakom promenom režima stvaraju novi tajkuni, novi milioneri, Srbiju doživljavaju kao da im je dedovina, pa odakle i dokle više? A s druge strane, narod sve siromašniji, vojnici u pocepanoj uniformi i sa pocepanim čizmama brane granicu, radnici rade za 250 evra kod stranaca, policajci se bore protiv kriminala sa smešnim platama. Ponizili su narod koji je kroz istoriju imao mnoge umne i buntovne ljude.


Уау, Фићо, хвала ти! Човек је херој, као рани Скојевци против нацоша! Дај бре, бложе, официру ауторску. Јебем му сунце, како смо дезорг.
gedza.73 gedza.73 20:54 21.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

Човек је херој, као рани Скојевци против нацоша! Дај бре, бложе, официру ауторску.

a jesi video ko mu je advokat?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:20 21.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

Ne znam, bro? Ko? Ja o režimskim Nišlijama imam najgore moguće mišljenje. To je New Pagan Primitivism dole.
gedza.73 gedza.73 23:06 21.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

Ne znam, bro? Ko?


Advokat Vuk Tufegdžić, jedan od Antićevih branilaca, rekao je


Ko je Vuk Tufegdžić

- Vodio slučaj ubistava vojnika na Topčideru u kome je komisija koju je vodio tvrdila da je to bilo ubistvo i samoubistvo, eksperti kasnije utvrdili da je treća osoba ubila gardiste.

- Uništio uviđaj u Topčideru tako što je presejavao teren, a mrtve vojnike proglasio duševnim bolesnicima.

- U vreme dok je bio istražni sudija Vojnog odeljenja Okružnog suda u Beogradu, maja 2006. priveden u policiju jer je ometao i vređao policajce OUP Mionica. Izašao iz „opel korse“, skinuo donji deo trenerke, uhvatio se za polni organ i vređao policajce.


aj usput da ne ostanem na pola za 'poštare' (iako štrajk najverovatnije nema veze sa poslovnom politikom preduzeća već sa stranačkom podelom plena)

Tamo se znalo koliki je čip za posao. Pljuneš pare i dobiješ radno mesto.
Drugi način, onaj koji naš Filip ne podnosi, je nasledno kraljevo pravo gde tatini i mamini prinčevi i princeze po difoltu sednu u roditeljsku fotelju, ko da je Pošta njihova imovina, sa sve pripadajućom mrgodnom šalterskom facom.
Treći je partijsko zapošljavanje. Izmisli se radno mesto i onda kako je ko na vlasti tako zapošljava lepilice plakata, švalerke, rođake...

i oni jadničci koji znaju nešto, koje muštra kako ko stigne i koji, kako tako, drže to Javno preduzeće na nogama.

E oni će da najebu. Po običaju.
Filip Mladenović Filip Mladenović 03:06 22.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

gedza.73
Ne znam, bro? Ko?


Advokat Vuk Tufegdžić, jedan od Antićevih branilaca, rekao je


Ko je Vuk Tufegdžić

- Vodio slučaj ubistava vojnika na Topčideru u kome je komisija koju je vodio tvrdila da je to bilo ubistvo i samoubistvo, eksperti kasnije utvrdili da je treća osoba ubila gardiste.

- Uništio uviđaj u Topčideru tako što je presejavao teren, a mrtve vojnike proglasio duševnim bolesnicima.

- U vreme dok je bio istražni sudija Vojnog odeljenja Okružnog suda u Beogradu, maja 2006. priveden u policiju jer je ometao i vređao policajce OUP Mionica. Izašao iz „opel korse“, skinuo donji deo trenerke, uhvatio se za polni organ i vređao policajce.


aj usput da ne ostanem na pola za 'poštare' (iako štrajk najverovatnije nema veze sa poslovnom politikom preduzeća već sa stranačkom podelom plena)

Tamo se znalo koliki je čip za posao. Pljuneš pare i dobiješ radno mesto.
Drugi način, onaj koji naš Filip ne podnosi, je nasledno kraljevo pravo gde tatini i mamini prinčevi i princeze po difoltu sednu u roditeljsku fotelju, ko da je Pošta njihova imovina, sa sve pripadajućom mrgodnom šalterskom facom.
Treći je partijsko zapošljavanje. Izmisli se radno mesto i onda kako je ko na vlasti tako zapošljava lepilice plakata, švalerke, rođake...

i oni jadničci koji znaju nešto, koje muštra kako ko stigne i koji, kako tako, drže to Javno preduzeće na nogama.

E oni će da najebu. Po običaju.


Dok mi o farmerkama i farmerima, surova istina opet ispliva na površinu:

U Srbiji 8,4 odsto dece živi u apsolutnom siromaštvu, a čak 30,2 odsto dece živi na liniji siromaštva, saopštio je UNICEF povodom obeležavanja 20. novembra - Svetskog dana deteta.

Po tim podacima, skoro 20 odsto dece nije primilo sve vakcine, blizu 30 odsto dece mlađe od pet godina nema adekvatnu ishranu, a 50 odsto dece uzrasta od tri do pet godina ne ide u vrtić.

Samo devet odsto najsiromašnije dece i šest odsto dece iz romskih naselja pohadja vrtiće.

Navedeno je da skoro 80 odsto dece, koja žive u ustanovama, su deca sa smetnjama u razvoju, a da je više od 40 odsto dece izloženo nasilnim metodama disciplinovanja kod kuće, koje negativno utiču na njihov razvoj.

tyson tyson 11:13 22.11.2017

Bora Jović momenat

U Srbiji 8,4 odsto dece živi u apsolutnom siromaštvu, a čak 30,2 odsto dece živi na liniji siromaštva, saopštio je UNICEF povodom obeležavanja 20. novembra - Svetskog dana deteta.

Po tim podacima, skoro 20 odsto dece nije primilo sve vakcine, blizu 30 odsto dece mlađe od pet godina nema adekvatnu ishranu, a 50 odsto dece uzrasta od tri do pet godina ne ide u vrtić.

Samo devet odsto najsiromašnije dece i šest odsto dece iz romskih naselja pohadja vrtiće.

Navedeno je da skoro 80 odsto dece, koja žive u ustanovama, su deca sa smetnjama u razvoju, a da je više od 40 odsto dece izloženo nasilnim metodama disciplinovanja kod kuće, koje negativno utiču na njihov razvoj.

Koji Vuk Tufegdžić?


gedza.73 gedza.73 16:15 22.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

Filip Mladenović
Dok mi o farmerkama i farmerima, surova istina opet ispliva na površinu:

Koji si ti meni lik

Filip Mladenović
da je više od 40 odsto dece izloženo nasilnim metodama disciplinovanja kod kuće, koje negativno utiču na njihov razvoj.


Je li, Filipe, kako su i kada odrastala deca i čime su bila izložena pa su devedesetih postala zločinke i zločinici?
(brale ubi me sa ovom rodnom ravnopravnošću ni pre se nisam dobro slagao sa gramatikom a sad sam totalno pogubljen)

I mislim da je malo ružno da ti
Jedna od najobećavajućih novih ličnosti na javnoj sceni Srbije

bude osoba koja je uzela za advokata onakvu barabu koja je do guše bila umešana u istragu oko ubistva dva momka u topčiderskoj kasarani.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:48 22.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

Новицa Антић се терети за наводну повреду „начела непристрасности и заступања политичких уверења“, које је као законски заступник репрезентативног синдиката износио у говорима на протестним скуповима припадника Војске Србије. Реч је о најгрубљем кршењу Уставом загарантованих људских права, као и кршењу права на слободу говора од стране неуставног Војнодисциплинског суда.


Фићконс, ја те љубим, без обзира што те мангупи овде поливају. Имењак си мога сина, тако да према Филипима имам засебну осећајност... Подсетио си ме на једну епоху мог живота, када млад војник био сам ја...У првој фази моје службе у Војсци Слобославије пратила ме је КОС. Био сам лејблован као "израелски елемент". Тако је прошло прво време моје службе, у комунистичкој војсци. Сви људи, за које сам ја наивно веровао да су ми другари, имали су заправо дужност да прате моје "непријатељско деловање." Како било, стасао сам у зрелог војника. Моја екипа је чувала питомце војне медицинске средње школе, децу. Код мене је, у другој половини службе, повремено био кључ са калашњиковима. Како сам био беспрекоран у служби, једног дана ме је позвао мајор Шипка, да л' Русин да л' Словак, на разговор. "Срђане", рекао је, "твоја служба нема мане. Да ли би пристао да имаш озбиљнија задужења?" Ја, како ме је болело што сумњају у мене, као БоЛе ође што ме је продала, рекао сам да сам заинтересован за то. Наредног дана сам добио утоку, маскирну униформу, кожну торбицу, и почео сам да носим поверљиву војну документацију по Новом Саду. Како нисам имао мане, имао сам апсолутну слободу. Имао сам доста слободног времена које сам користио за шврћкања по граду: ишао у бискиш на премијеру Трејнспотинга, изложбе, у арт-кружоке, нашао неку сензибилну екипу, љубио се с domestic рибицама - с једном спавао; ишао до Алмашке и до синагоге. Онда су избили студентски протести. Свакога дана, после повечерја, постројавао сам питомце и млађу војску, на огради касарне, да поздраве протесте. Некада смо добијали цвеће, једном пољубац од студенткиња, и једном џоинт (ја, на фору, јеби га, once Миља always Миља). Једног дана, мајор Шипка ме је позвао на разговор. "Срђане, изневерио си ме, постао си политички активан, у униформи. Знаш ли да се за то иде на Војни Суд?" "Господине мајоре", рекао сам, "ви разумете да ме можете ражаловати али не можете зауставити време." Ражалован сам, али сам отпуштен из Војске, 3 недеље пре краја војног рока.

gedza.73 gedza.73 22:47 22.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

али сам отпуштен из Војске, 3 недеље пре краја војног рока.

Meni samo žao što me nisu otpustili 12 meseci pre kraja vojnog roka.

Totalno bespotrebno, nepraktično, glupo traćenje života.


tyson tyson 11:05 23.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

gedza.73
али сам отпуштен из Војске, 3 недеље пре краја војног рока.

Meni samo žao što me nisu otpustili 12 meseci pre kraja vojnog roka.

Totalno bespotrebno, nepraktično, glupo traćenje života.

Da se delimično poslužim rečnikom domaćina - ne bih se u potpunosti složio; iako deluje kao apsolutno gubljenje od života, dobro posluži da se čkepi malo odvoje od mamine suknje i okuse kako izgleda samostalan život u okruženju koje nisu birali.

A opali se i pokoji metak/granata pride.


karabasbarabas karabasbarabas 22:53 23.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

dobro posluži da se čkepi malo odvoje od mamine suknje i okuse kako izgleda samostalan život u okruženju koje nisu birali.


Sto je korisno zbog....?

Ne znam da'l sam ckapi ali realno, godinu dana spavanja u hladnom, trcanja po vrucem, jedenja 30 godina starih konzervi, pusenja 10 godina starih cigara, slusanja ljudi koji su realno gluplji i manje obrazovani od tebe (cak i sa 19 godina) a sve to zacinjeno zakletvom zemlji i vojsci koja je nedugo zatim propala - napravi od tebe... nemamninog sina?
'ess kuratz. Cim se skine u civilku mamin sin je opet mamin sin, sirovina je i dalje sirovina.
gedza.73 gedza.73 23:45 23.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

dobro posluži da se čkepi malo odvoje od mamine suknje i okuse kako izgleda samostalan život u okruženju koje nisu birali.

Ko je aljkav kod kuće on je aljkav i u vojsci i kad se vrati iz vojske kući.
aljkav-maminamaza-baraba

Ja sam pomalko nadžak pa me ni po toj liniji 'drug do groba' vojska nije vezala. Teško se uklapam u takve sisteme gde ti postave nekog idiota koji je dovoljno poslušan, dovoljno egoističan da ti priča, pametuje i naređuje kad ćeš na spavanje i da je jedino ispravno ono što on priča.

Dobra strana (uslovno) što ne postoji jedno mesto na kome možeš videti toliko različitih karaktera. I što nikada nisam video više trave na jednom mestu.

Sećam se scene gde je grupa giliptera uturila šlem novaku da izbacuje mrak kroz prozor.
Nadrealna scena. Ne znaš ko je luđi. Kreteni koji su 'naredili', oni iz prikrajka što se smeju i glasno terciraju (srećno što su bar u tom krugu izbegli poniženja) ili gušter koji prolazi inicijaciju.

Kad Karabas pomenu... konzervu otvarati sa kontra strane. Meso uvek padne na dno. Gliste nisu neprijatelji u salati, dovoljno je samo ih skloniti u stranu... Zakletvu u moje ime je položio Miki Maus (što realno boli dupe i Mikija i mene a i vojsku)

Nikad se nisam više napsavao u životu kao u vojsci... I odmah sam bio 'dobro' sa kuvarima.
maksa83 maksa83 08:50 24.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

Ja sam pomalko nadžak pa me ni po toj liniji 'drug do groba' vojska nije vezala.

Oko drug do groba iz vojske, pre neki mesec sam shvatio da je ovaj glavni tip iz The Books of Knjige (za koje znam poslednjih 15 godina) moj drug iz vojske - Aleksandar Radunović, bio je doduše tada mršav i tršav i lud kao i dan danas, mnoge dane u vojsci sam proveo plačući od tog njegovog ludila, pošto možeš da zamisliš kad neko takav u JNA koja je bila prepuna gluposti i apsurda uhvati i krene da uvrće i amplificria te apsurde, bukvalno plačeš od smeha. Crnogorski deadpan delivered humor, bez ijedan mišić na licu da mu se pomeri i sipa urnebese k'o da nema prekidač...

Mislim, tip je multitalentovan (tada je svirao bas u vojničkom orkestru), doktorirao je sad dramaturgiju na FDU ali mi je iz ove perspektive potpuno jasno kako je karijeru napravio na tom ludilu:



(On je ovaj s peškirom)
karabasbarabas karabasbarabas 09:25 24.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

Kad Karabas pomenu... konzervu otvarati sa kontra strane. Meso uvek padne na dno. Gliste nisu neprijatelji u salati, dovoljno je samo ih skloniti u stranu..


E sto mi to ne rece pre dvajs godina...
sevarlica sevarlica 11:39 24.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

Ponizili su narod koji je kroz istoriju imao mnoge umne i buntovne ljude.


Kome beše bi cilj da se taj buntovni duh Srba(kad ovo kažem mislim na sve naše građane), uništi? Hm... po mojoj proceni ista ona smrdljiva elita nepismenih lezilebovića i secikesa koja je bila fundament javnog morala posle 1945-e.

Ovi danas su produkt, a u krajnjem slučaju i potomci, upravo tih hohštaplera.
sevarlica sevarlica 11:44 24.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

slusanja ljudi koji su realno gluplji i manje obrazovani od tebe


Za mnoge je to realnost koja će ih pratiti do kraja života :)
blogovatelj blogovatelj 11:54 24.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

The Books of Knjige


Ovaj uradak me oduševio.

alselone alselone 12:24 24.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...


Ovaj uradak me oduševio.


Meni su uvek ti "nidje veze" fazoni, tipa BoK ili Nadrealisti, bili smor. Sta vise, meni su nadrealisti tezak smor. T-E-Z-A-K.
maksa83 maksa83 13:21 24.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

Sta vise, meni su nadrealisti tezak smor. T-E-Z-A-K.

Fali ti SFRJ kontekst.

Meni su urnebesni.
tyson tyson 15:25 24.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

maksa83
Sta vise, meni su nadrealisti tezak smor. T-E-Z-A-K.

Fali ti SFRJ kontekst.

Pa, da. Oni su se za'ebavali na sistemskom nivou, daleko više nego što su bili klasičan sitcom.

Ponekada je, naravno, lakše razumeti neke od njihovih skečeva sa vremenske distance ne samo kad se postavi u kontekst već i kad se razume koliko su bili... vizionari.


gedza.73 gedza.73 19:15 24.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

Maksa
Oko drug do groba iz vojske, pre neki mesec sam shvatio da je ovaj glavni tip...(On je ovaj s peškirom)

trebao mi deo... Novi beograd, mala prodavnica... poznat mi prodavac...
gleda on mene, gledam ja njega
-Znamo se?
-Znamo.
-Odakle?
-Bio sam kuvar u vojsci.
-De si brate ti si me lebom ranio

pošto možeš da zamisliš kad neko takav u JNA koja je bila prepuna gluposti i apsurda uhvati i krene da uvrće i amplificria te apsurde, bukvalno plačeš od smeha.

Bilo trenutaka.

karabasbarabas
E sto mi to ne rece pre dvajs godina...

prvo sam pomislio 'al si mator'. Pa kad sam se presabrao ispade da sam ja mator.

alselone
Sta vise, meni su nadrealisti tezak smor. T-E-Z-A-K.

Ovi novi jesu. Stari su bili dobri.
a i nije bez veze

alselone alselone 20:01 24.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

a i nije bez veze


Ne "bez veze" nego nidje veze. Fazon koji treba da bude toliko besmislen da je onda kao smesno.

TBoK je pun toga, to im je glavna fora (imaju i onih koje se meni svidjaju, da ne gresim dusu). Ili ovo:


Imali su gomilu slicnih "nidje veze" skeceva.

Imali su i dobrih, ne kazem, ali procentualno malo. Tako je je sveukupno to tezak smor za mene. Mudri Stari patuljak Maksa kaze da je to zato sto nemam SFRJ kontekst, i verovatno i jeste tako.
blogovatelj blogovatelj 00:08 26.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

Meni su uvek ti "nidje veze" fazoni, tipa BoK ili Nadrealisti


Meni nadrealisti magija, a BoK i Državni posao nit smrde nit mirišu, ali imaju pojedinih finih trenutaka. Generalno u domaćim serijama takvog tipa (i ne samo takvog i ne samo domaćim) me najviše iritira kada se deru, a to dranje im se baš često dešava.
blogovatelj blogovatelj 00:11 26.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

Mudri Stari patuljak Maksa kaze da je to zato sto nemam SFRJ kontekst, i verovatno i jeste tako.


Uvek imaj u vidu i njihovu hrabrost da nešto izuste, jer budimo realni, tada se za izgovorenu reč i hapsilo i cenzurisalo. Ne baš kao u ranijim dekadama, ali bivalo je. Pesma Dan republike Zabranjenog pušenja je recimo cenzurisana.
To su ona divna vremena koja Filipu i Anđi nedostaju.
alselone alselone 07:34 26.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

Uvek imaj u vidu i njihovu hrabrost da nešto izuste, jer budimo realni, tada se za izgovorenu reč i hapsilo i cenzurisalo. Ne baš kao u ranijim dekadama, ali bivalo je. Pesma Dan republike Zabranjenog pušenja je recimo cenzurisana.


Postujem, nema sta.
Samo zbog toga ("iz nekih starih razloga" ) jos uvek postujem Boru Corbu, mada je zasluzio da ga se ignorise ko slinu.

c_h.arlie c_h.arlie 08:42 26.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

blogovatelj
Meni su uvek ti "nidje veze" fazoni, tipa BoK ili Nadrealisti


Meni nadrealisti magija, a BoK i Državni posao nit smrde nit mirišu, ali imaju pojedinih finih trenutaka. Generalno u domaćim serijama takvog tipa (i ne samo takvog i ne samo domaćim) me najviše iritira kada se deru, a to dranje im se baš često dešava.

Da.
Jedno vreme sam uredno gledao 'Državni posao' - pa prestao.
Čvarkov Đoređe se suvše često dere, a i počeste reminiscencije na period 'Dragog Druga Tite' previše smaraju.
Top lista nadrealista onoga vremena je klasa iznad za sve to.
alselone alselone 08:55 26.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

Top lista nadrealista onoga vremena je klasa iznad za sve to.


Posto smo se izmirili, pa da ti odgovorim.

Meni nadrealisti imaju gomilu fazona na nivou Audicije. Ajde neko od zaludjenika koji znaju sve napamet da postavi onaj klip gde Djura stoji valjda u studiju, i bulazni nesto nepovezano. Svi crkavaju od smeha.

"Ja sam ćetri sata ćamio ćekajući" nivo.
c_h.arlie c_h.arlie 10:57 26.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

alselone
Top lista nadrealista onoga vremena je klasa iznad za sve to.


Posto smo se izmirili, pa da ti odgovorim.

Meni nadrealisti imaju gomilu fazona na nivou Audicije. Ajde neko od zaludjenika koji znaju sve napamet da postavi onaj klip gde Djura stoji valjda u studiju, i bulazni nesto nepovezano. Svi crkavaju od smeha.

"Ja sam ćetri sata ćamio ćekajući" nivo.

Pa dobro.
No, porediti vivisekciju nakaradnog sistema na umoru, te anticipaciju događaja koji slede što su činili nadrealisti, sa čvarkovim je ... mislim, kako da ti kažem ...
Sa druge strane, ako je ovo što radi Čvarkov vrh satire i indikator stanja - onda nama i nije toliko loše.
alselone alselone 11:23 26.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

Sa druge strane, ako je ovo što radi Čvarkov vrh satire i indikator stanja - onda nama i nije toliko loše.

Nije vrh. Imali su jedan odlican niz od 100, 200 epizoda, ali sad zestoko smaraju.
alselone alselone 11:24 26.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

Posto smo se izmirili, pa da ti odgovorim.

Da ne ostanem duzan. Nismo se izmirili, nego sam se ja izvinio jer sam nepravedno bio supak prema Carliju.
c_h.arlie c_h.arlie 17:53 26.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

alselone
Posto smo se izmirili, pa da ti odgovorim.

Da ne ostanem duzan. Nismo se izmirili, nego sam se ja izvinio jer sam nepravedno bio supak prema Carliju.

Pa dobro - ja sam se saglasio.
Usput - ja nisam previše pridavao pažnju tome prethodnome. Da može biti bolje uvek - može. Ja u to snažno verujem. Istina, neki koji me poznaju, mi na tu moju veru kažu --- pa ti nisi normalan.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:29 26.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

Državni posao nit smrde nit mirišu

za Državni posao mora da se malo bude sa severa, da se uhvate sve nijanse. a i da si ovde, prilično su dnevnopolitički.
c_h.arlie c_h.arlie 18:57 26.11.2017

Re: Farsa, skupštinska...

BebaOdLonchara
Državni posao nit smrde nit mirišu

za Državni posao mora da se malo bude sa severa, da se uhvate sve nijanse. a i da si ovde, prilično su dnevnopolitički.

Zar BG nije dovoljno sa severa ?
A prekjuče sam bio u Pazovi.
U prošlu subotu u Pančevu. Istina, Pančevo mu dođe malo istočno.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:50 21.11.2017

Примитивизам

Примитивизам.
angie01 angie01 20:26 21.11.2017

Re: Примитивизам

slazem se, primitivizam na primitivizam,...al nekako ispada, da se tako jedino i razumeju.
maksa83 maksa83 20:31 21.11.2017

Re: Примитивизам

Predrag Brajovic
Примитивизам.

Ne zna primitivizam
šta je to minimalizam

Najbolja pesma ikad došla iz Bosne:

alselone alselone 20:36 21.11.2017

Re: Примитивизам

Примитивизам


Seljanija super teske kategorije. Tuku se manijaci u skupstini. Jbt, nivo banana republike.
c_h.arlie c_h.arlie 20:43 21.11.2017

Re: Примитивизам

angie01
slazem se, primitivizam na primitivizam,...al nekako ispada, da se tako jedino i razumeju.

Ne slažem se u potpunosti.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:02 21.11.2017

Re: Примитивизам

Ајде бре, Црногорци, Банаћанке и Бачвани, не кењајте и не глумите лондонске снајке. Ми смо, док сам још живео у Маајци Шумадији, покушавали да направимо пројекат Њу Примитивизм Шабанс, нешто између овога -

овога


те и овога
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:28 21.11.2017

Re: Примитивизам

Ајде бре, Црногорци, Банаћанке и Бачвани, не кењајте и не глумите лондонске снајке.


I ja ih samo gledam :)

Pa poliitka, parlamentarizam, u svojoj osnovi jeste sukob, politika podrazumeva, ili je bolje ako podrazumeva, i strast, a na kraju sve to rade ljudi, a ljudski je i izgubiti živce.
I šta se najednom snebivamo, gadimo se, na šta?
Šta bi trebalo da bude ideal, neka sterilna, dosadna atmosfera u kojoj obraća u rukavicama ma kako ti neko drugi sjebavajo zdravu pamet?

alselone alselone 21:30 21.11.2017

Re: Примитивизам

Šta bi trebalo da bude ideal, neka sterilna, dosadna atmosfera u kojoj obraća u rukavicama ma kako ti neko drugi sjebavajo zdravu pamet?


Ne.

Isto kao sto Metoda granicnih primera ne bi trebala da bude ideal obracanja.

- Ne svidjaju ti se hladne spagete od juce za rucak? Pa sta bi ti, kavijar?
- Ne svidja ti se 20,000 plata? Pa sta bi ti, milione?
itd.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:44 21.11.2017

Re: Примитивизам

Isto kao sto Metoda granicnih primera ne bi trebala da bude ideal obracanja.


Pa dobro, niko ne želi da gleda tuče u skupštinama, naravno, ali takve stvari se dešavaju jer je atmosfera pogodna za to, pa nema mesta nekom čistunstvu i zgražavanju.

Pogodna je jer se radi o mestu na kome su ljudi po prirodi stvari sukobljeni.

Do nedavno je crnogorska skupština važila za gospodsku, dostojanstvenu, sa visokom kulturom obraćanja, ali kad su se strasti i tamo malo uzburkale, kad su se pojavile baš oprečne političke strane krenule su i strasti pa i tuče.
Tuča u skupštinama ima širom sveta, od Srbije do Japana.
tadejus tadejus 21:55 21.11.2017

Re: Примитивизам

hoochie coochie man
Ајде бре, Црногорци, Банаћанке и Бачвани, не кењајте и не глумите лондонске снајке.


I ja ih samo gledam :)

Pa poliitka, parlamentarizam, u svojoj osnovi jeste sukob, politika podrazumeva, ili je bolje ako podrazumeva, i strast, a na kraju sve to rade ljudi, a ljudski je i izgubiti živce.
I šta se najednom snebivamo, gadimo se, na šta?
Šta bi trebalo da bude ideal, neka sterilna, dosadna atmosfera u kojoj obraća u rukavicama ma kako ti neko drugi sjebavajo zdravu pamet?



o gospode bože..
znači skupštinske rasprave trebalo bi da uključuju prostakluk ako već ne i cijele tuče jer je drugačije sterilno, dosadno i bez strasti..
ja ne znam jesi li ti vremenom raikalizovao stavove ili se nešto desilo samnom..
ali kakve si gluposti u stanju da ispališ u zadnje vrijeme meni prosto ne ulazi u glavu..

dno dna..
veličati nekakvog primitivnog balvana jer je drugom primitivnom balvanu uzvratio na pravi primitivno balvanski način..
dno ima li te..

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana