Gost autor

KORISNICKOIME-1

G.Cross RSS / 21.04.2018. u 21:38

th?id=OIP.Bn0cvAO00RHE13hOchz-PgHaKg&pid=15.1&P=0&w=300&h=300

 

 

Bio je to interesantan eksperiment za mene.


Nikada necu razumeti zasto su svi rusofili na blogu pomislili odmah da je korisnickoime-1 Krkar.


Ja sam Korisnickoime-1 i stojim iza svake recenice koju sam napisao.


Cela Evropa se ovih dana odlucuje na kojoj je strani.

Ja sam se davno odlucio.


Naizgled;  preterana kompleksnost demokratskog procesa nema sanse protiv jednostavnosti poruke totalitarnog populizma.


Pricam pre neki dan sa drugarom Rumunom gde se desavaju neverovatne deja vue stvari I rekoh mu:


Dve stvari se desavaju :

 

Prva, demoktije su spore u nespremne da se bore sa totalitarnim populizmom.


Druga, Salonski demokrati su se preselili iz salona u svoje sobe i sede ispred kompjutera I malo im se gadi da prljaju ruke boreci se protiv “rulje”.

Dragi salonski demokrati moracete to da prestanete da to budete I da glasno I jasno kazete Popu Pop I Bobu Bob ako hocete da Evropa jos jednom ne ode niz ulicu kuda su nas toliki totalitarni  populisti vec vodili decenijama .


Pa sta ce da se desi ?


Pojma nemam.

Ja znam za sta cu da se borim.


U svakim slucaju pozdravio vas Korisnickoime-1.

 



Komentari (155)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

highshalfbooze highshalfbooze 21:57 21.04.2018

1.

„Dakle, istina je.“
nsarski nsarski 21:59 21.04.2018

Identitet nije bitan,

barem po mom mišljenju.

Međutim, ovo

Cela Evropa se ovih dana odlucuje na kojoj je strani.


is patently not true.

Problem sa takvim sweeping iskazima je, kako kaže Rasel, u tome što ih je lako oboriti. Dovoljno je naći jedan izuzetak. Na primer, Švajcarska se ne odlucuje, ni Finska, ni Island...A da su Titani planete napravili psihozu tipa "odluči se!", napravili su je. To ne poričem.

Meni ta tvdnja više liči na Filipovo "Take sides!" Dakle, šala-komika.

I moja dva centa: Ja nisam nikakav ljubitelj ili mrzitelj blogera krkara, ali on takve početničke greške ne pravi. Tako da su, što se mene tiče, insinuacije o identitetu tajanstvenog autora (krkar - ne krkar) raspršene odavno.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:42 22.04.2018

Re: Identitet nije bitan,

Premda, uzev u obzir da je Krka mozgos, može da uzme bilo koju formu, glupu, manje glupu, iransku, rumunsku, aboridžinsku.
karabasbarabas karabasbarabas 22:02 21.04.2018

Sta ce da se desi?

Desice se da ces biti banovan, po svoj prilici, jer je zajebavancija sa duplim nalozima against TOS ovog sajta.
Mada ne mora da znaci, TOS se krsio ko dejtonski sporazum do sada, pa sto ne bi i odsad.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:15 21.04.2018

Re: Sta ce da se desi?

Treba banovati ceo blog jer spekulišu o identitetu blogera, što je protiv Dejtonskog sporazuma.
Milan Novković Milan Novković 22:20 21.04.2018

Dešavanje je ...

Pa sta ce da se desi ?

... relativno invarijantno u odnosu na "demokratske" igrače, pogotovo ako sebi daš neku slobodu u vremenskim horizontima, kratkim do srednjim, ne trebaju dugački.

Isto tako, gde ćeš veći "totalitarni populizam" nego u, recimo, US pre Trampa, pa i sada, UK - ako nisi čitao novine poslednjih 1-2 meseci bolje ni da ne znaš, a Francusku bolje znaš od mene i mojih indirektnih "saznanja" - ultimativni totalitarni populizam flash tipa smo imali upravo u poslednjim francuskim izborima.

Svet postaje multi-polaran kao rezultat ne političkih sistema i ideologija nego kao rezultat proizvodnje vrednosi, nominalne, moderirane raznim paritetima, leveraged ljudima i resurcima koji su zaokruženi u nekoj geografiji, dilovima između zemalja i regiona.

Pa je sve moderirano silom, koja je jako varljiva kategorija zato što joj vrednost zavisi od vrednosti silovanog, uključujući i silu silovanog, ili onoga koga pokušavamo silovati, između ostalog.

Svet ide ka multipolarnoj win-win postavci, plus/minus standardna sebičnost i gramzivost standardnih igrača.

U principu da namemo Izrael svet bi već uveliko bio na tom putu, ICT i sve veća obrazovanost sveta čini da i njihovi problemi polako postaju rešivi na neminovno mirniji način.

Evroazija je "očigledna" velika priča, ako prvenstveno navijaš za Evropu kao što ja navijam, ovaj silan volatility na potezu globalističko-nacionalno čini tranziciju težom ili nejasnijom, ali, po mom mišljenju, i dalje pričamo o relativno kratkim, u generacijskom smislu, vremenskim horizontima.
c_h.arlie c_h.arlie 06:07 22.04.2018

Re: Dešavanje je ...

Milan Novković
Pa sta ce da se desi ?

... relativno invarijantno u odnosu na "demokratske" igrače, pogotovo ako sebi daš neku slobodu u vremenskim horizontima, kratkim do srednjim, ne trebaju dugački.

Isto tako, gde ćeš veći "totalitarni populizam" nego u, recimo, US pre Trampa, pa i sada, UK - ako nisi čitao novine poslednjih 1-2 meseci bolje ni da ne znaš, a Francusku bolje znaš od mene i mojih indirektnih "saznanja" - ultimativni totalitarni populizam flash tipa smo imali upravo u poslednjim francuskim izborima.

Svet postaje multi-polaran kao rezultat ne političkih sistema i ideologija nego kao rezultat proizvodnje vrednosi, nominalne, moderirane raznim paritetima, leveraged ljudima i resurcima koji su zaokruženi u nekoj geografiji, dilovima između zemalja i regiona.

Pa je sve moderirano silom, koja je jako varljiva kategorija zato što joj vrednost zavisi od vrednosti silovanog, uključujući i silu silovanog, ili onoga koga pokušavamo silovati, između ostalog.

Svet ide ka multipolarnoj win-win postavci, plus/minus standardna sebičnost i gramzivost standardnih igrača.

U principu da namemo Izrael svet bi već uveliko bio na tom putu, ICT i sve veća obrazovanost sveta čini da i njihovi problemi polako postaju rešivi na neminovno mirniji način.

Evroazija je "očigledna" velika priča, ako prvenstveno navijaš za Evropu kao što ja navijam, ovaj silan volatility na potezu globalističko-nacionalno čini tranziciju težom ili nejasnijom, ali, po mom mišljenju, i dalje pričamo o relativno kratkim, u generacijskom smislu, vremenskim horizontima.

Milane, dobaci malo toga prigrevičkog paradajza da i meni bude tako lepo.
Na žalost, ne delim tvoje oduševljenje o nastupajućem svetu kao boljem mestu.
Da bi to bilo moguće, pre promene sveta, moralo bi da dođe do promene čoveka - i to na
bolje.
Na žalost, ja se tome ne nadam.
Milan Novković Milan Novković 12:39 22.04.2018

Re: Dešavanje je ...

c_h.arlie
...Milane, dobaci malo toga prigrevičkog paradajza da i meni bude tako lepo.
Na žalost, ne delim tvoje oduševljenje o nastupajućem svetu kao boljem mestu.
Da bi to bilo moguće, pre promene sveta, moralo bi da dođe do promene čoveka - i to na
bolje.
Na žalost, ja se tome ne nadam.

Uz neminovno talasanje, prečesto nepravedno i bolno, svet se kreće ka boljem.

To je, "prosto", posledica "četvrtog zakona termodinamike" - dobar primer je to da danas većini pojedinaca i grupa neke strave i užase od pre n meseci, n godina, decenija ili n vekova nisu više ne samo normalne nego nimalo pojmljive ma koliko mašte ulagali u poimanje.

Vidi Isaiaha Berlina u knjizi "The Roots of Ramanticism" - vadim neke deliće iz zaključka - uvod nije reprezentativan, a razrada ... iako znam da ti voliš dugačke komentare neću sad, zbog ostalih blogera

Vadim deliće da bih podržao zaključak, iako se oko Romatizma svašta talasalo, i Fašisti su ga "nasledili".

Prvo sitno prepričavanje Ničea:

"...so long as we live in society, we communicate. If we did not communicate we should hardly be men. Part of what we mean by ‘human being’ is that such a being should understand a portion, at any rate, of what we say to him. To this extent, then, there must be common language, common communication and, to some degree, common values, otherwise there will be no intelligibility between human beings. A human being who cannot understand what any other human being says is scarcely a human being; he is pronounced abnormal. To the extent to which there is normality, and communication, there are common values. To the extent to which there are common values, it is impossible to say that everything must be created by me; that if I find something given, I must smash it; that if I find something structured, I must destroy it in order to give free play to my unbridled imagination. To this extent romanticism, if it is driven to its logical conclusion, does end in some kind of lunacy..."

Obvo je nama danas očigledno, zar ne, nije uvek baš toliko bilo, a što je kumulativno civilizacijsko znanje veće, i komunikacioni kanali propusniji, i pored svih svađa, koškanja, iznenađivanja i uvređivanja mi ipak zajedno napredujemo i učimo.

Vidi fašiste, tj podržavam ja i aspekt da neprijatelj u nama ne spava

"...Fascism too is an inheritor of romanticism, not because it is irrational – plenty of movements have been that – nor because of a belief in élites – plenty of movements have held that belief. The reason why Fascism owes something to romanticism is, again, because of the notion of the unpredictable will either of a man or of a group, which forges forward in some fashion that is impossible to organise, impossible to predict, impossible to rationalise. That is the whole heart of Fascism: what the leader will say tomorrow, how the spirit will move us, where we shall go, what we shall do – that cannot be foretold. The hysterical self-assertion and the nihilistic destruction of existing institutions because they confine the unlimited will, which is the only thing which counts for human beings; the superior person who crushes the inferior because his will is stronger; these are a direct inheritance – in an extremely distorted and garbled form, no doubt, but still an inheritance – from the romantic movement; and this inheritance has played an extremely powerful part in our lives.

The whole movement, indeed, is an attempt to impose an aesthetic model upon reality, to say that everything should obey the rules of art. For artists, indeed, perhaps some of the claims of romanticism may appear to have a great deal of validity. But their attempt to convert life into art presupposes that human beings are stuff, that they are simply a kind of material, even as paints or sounds are kinds of material: and to the degree to which this is not true, to the degree to which human beings, in order to communicate with each other, are forced to recognise certain common values, certain common facts, to live in a common world; to the extent to which not everything which science says is nonsense, not everything which common sense declares is untrue – because to say that is in itself a self-contradictory and absurd proposition – to this extent romanticism in its full form, and even its offshoots in the form of both existentialism and Fascism, seem to me to be fallacious.
..."

Pa, i obrati pažnju koliko smo odskočili od 18. veka (ovo je sve pri kraju kjnige, koja nije mala iako nije ni velika, malo se oslanja i na ostatak, ako je negde manje jasno sorry, zažmuri slobodno, ne zezam, nije strašno - resavska škola je moćniji alat od mog prepričavanja i parafraziranja :

"...What can we be said to owe to romanticism? A great deal. We owe to romanticism the notion of the freedom of the artist, and the fact that neither he nor human beings in general can be explained by oversimplified views such as were prevalent in the eighteenth century and such as are still enunciated by over-rational and over-scientific analysts either of human beings or of groups. We also owe to romanticism the notion that a unified answer in human affairs is likely to be ruinous, that if you really believe there is one single solution to all human ills, and that you must impose this solution at no matter what cost, you are likely to become a violent and despotic tyrant in the name of your solution, because your desire to remove all obstacles to it will end by destroying those creatures for whose benefit you offer the solution. The notion that there are many values, and that they are incompatible; the whole notion of plurality, of inexhaustibility, of the imperfection of all human answers and arrangements; the notion that no single answer which claims to be perfect and true, whether in art or in life, can in principle be perfect or true – all this we owe to the romantics.

As a result a rather peculiar situation has arisen. Here are the romantics, whose chief burden is to destroy ordinary tolerant life, to destroy philistinism, to destroy common sense, to destroy the peaceful avocations of men, to raise everybody to some passionate level of self-expressive experience, of such a kind as perhaps only divinities, in older works of literature, were supposed to manifest. This is the ostensible sermon, the ostensible purpose of romanticism, whether among the Germans or in Byron or among the French, or whoever it may be; and yet, as a result of making clear the existence of a plurality of values, as a result of driving wedges into the notion of the classical ideal, of the single answer to all questions, of the rationalisability of everything, of the answerability of all questions, of the whole jigsaw-puzzle conception of life, they have given prominence to and laid emphasis upon the incompatibility of human ideals. But if these ideals are incompatible, then human beings sooner or later realise that they must make do, they must make compromises, because if they seek to destroy others, others will seek to destroy them; and so, as a result of this passionate, fanatical, half-mad doctrine, we arrive at an appreciation of the necessity of tolerating others, the necessity of preserving an imperfect equilibrium in human affairs, the impossibility of driving human beings so far into the pen which we have created for them, or into the single solution which possesses us, that they will ultimately revolt against us, or at any rate be crushed by it. The result of romanticism, then, is liberalism, toleration, decency and the appreciation of the imperfections of life; some degree of increased rational self-understanding. This was very far from the intentions of the romantics. But at the same time – and to this extent the romantic doctrine is true – they are the persons who most strongly emphasised the unpredictability of all human activities. They were hoist with their own petard. Aiming at one thing, they produced, fortunately for us all, almost the exact opposite.
"

Nači, "ipak se okreće", samo ne u nekom začaranom krugu pošto i leti po prostor-vremenima, "spirale" neke ostavljamo iza nas
c_h.arlie c_h.arlie 12:57 22.04.2018

Re: Dešavanje je ...

Milan Novković
c_h.arlie
...Milane, dobaci malo toga prigrevičkog paradajza da i meni bude tako lepo.
Na žalost, ne delim tvoje oduševljenje o nastupajućem svetu kao boljem mestu.
Da bi to bilo moguće, pre promene sveta, moralo bi da dođe do promene čoveka - i to na
bolje.
Na žalost, ja se tome ne nadam.

Uz neminovno talasanje, prečesto nepravedno i bolno, svet se kreće ka boljem.
...

Što kaže neka žena sa twittera ... jebem mu lebarnik --- baš si sažeo ovaj komentar.
Ja, ipak, nemoj da se ljutiš, smatram da se menja samo tehnologija prihvatanja nepočinstava, odnosno, da budem razumljiviji, mislim da se razvila svojevrsna eufemsitička agenda koja sranja proglašava prihvatljivijima.
Dok god je dominantni pokretački motiv čoveka "moje", tj. "imam", a metoda ostvarivanja toga motiva sila - bolje biti neće.
Sve je isto, samo se tehnologija menja.
blogov_kolac blogov_kolac 22:40 21.04.2018

skupi razmake izmedju redova!

Inace ces biti optuzen da si Tasa-2!


A sto se tice same teme, moram da priznam da sam ja licno ranije mnogo lakse podnosio sto se prosecan Srbin toliko lomi "kojem ce se privoleti carstvu" od dve ponudjene opcije, jer do skora uz neizbeznu majcicu Rusiju, makar ona druga opcija nije bila... Kina!?

blogov_kolac blogov_kolac 09:26 22.04.2018

Re: skupi razmake izmedju redova!

A inace, sto se tice laznih optuzbi za dupli nalog, sve ovo me podseti na anegdotu vezanu za moj pocetak postovanja na ovom blogu.

Neposredno pre nego sto sam ja poceo da aktivno ucestvujem na ovom nasem blogu, njega je napustio (ili je bio banovan) neki klinac (u bukvalnom smislu, sto bi se krivicnopravno reklo - mladji maloletnik) koji je u star-mali maniru prodavao pamet ovde, ili se makar trudio. E sad, moguce da je deo tog nekog mog posta, jednog od prvih koje sam ovde imao, nekome delovao kao "skolski sastav". Uostalom, i dan danas na nekim temama ja volim prvo da podvucem neke najelementarnije i bazicne stvari, pa tek onda krenem u polemiku, jer je zastrasujuce koliko se u politickim/drustvenim/geopolitickim diskusijama u Srbiji, pa i na ovome blogu ma kako on mozda bio iznad nekog proseka, diskutanti gube u detaljima od kojih se na kraju sama sustina ni ne nazire. Ali ono zbog cega se ovde radilo o anegdoti, bilo je to sto sam u drugom delu tog inkriminisanog posta, ili u prvom mom prethodnom postu na istu temu, ja posvedocio u prvom licu jednine kao neposredni ucesnik/svedok o nekom detalju vezanom za studentske demonstracije iz marta 1991. (Terazijska cesma), kada gorepomenuti malisa nije mogao biti ni rodjen. I kada je prvi blogokolega tu javno izneo svoju sumnju u pogledu tog mog navodnog identiteta, pridruzilo mu se jos nekoliko ucesnika, i ja sam im to nesporno autenticno svedocanstvo koje nikako nije moglo da potice od nekoga ko se tada nije ni rodio, odmah ironicno natukao na nos. I verujte, bar polovina njih je i dalje ostala pri toj tvrdnji, ponavljajuci je i sledecih par dana kada im se ne bi dopao neki moj post!? Srecom, sta i kako ja pisem previse "ninasta ne lici" pa je i poslednji neverni Toma ubrzo odustao, ali zbog tog iskustva mogu bolje da razumem muke korisnickoime-1 i kako naporni znaju da budu pojedini blogeri ovde kada nesto umisle.

A da ne pominjem tek sto kada se napokon pojavi jos neko sa najnormalnijim mogucim stavom o kojoj u normalnoj Evropi postoji opsti konsenzus kako je danasnja Rusija najveca pretnja evropskoj stabilnosti i prospritetu, a sto je manje-vise i bila u svih zadnjih 100 godina (ako izuzmemo 1933-1945 period), odmah u guberniji krenu sumnje da li je to stvarno neki novi lik ili je dupli nalog nekog od nas koji smo po tom pitanju nazalost u velikoj manjini ovde u Srbiji i jos samo u Belorusiji kada je o Evropi rec.
c_h.arlie c_h.arlie 09:44 22.04.2018

Re: skupi razmake izmedju redova!

blogov_kolac

...

A da ne pominjem tek sto kada se napokon pojavi jos neko sa najnormalnijim mogucim stavom o kojoj u normalnoj Evropi postoji opsti konsenzus kako je danasnja Rusija najveca pretnja evropskoj stabilnosti i prospritetu, a sto je manje-vise i bila u svih zadnjih 100 godina (ako izuzmemo 1933-1945 period), odmah u guberniji krenu sumnje da li je to stvarno neki novi lik ili je dupli nalog nekog od nas koji smo po tom pitanju nazalost u velikoj manjini ovde u Srbiji i jos samo u Belorusiji kada je o Evropi rec.

Da jebote !
Ma, još u Napoleonovo doba je bila pretnja.
Sreća te je hrabri Napoleon uz sadejstvo sa herojskim francuskim narodom veštim manevrima oko Pariza razvukao rusku vojsku, te je potom efektno porazio.
A i brezobrazni Rusi onoliko opsedali Berlin, a o Aušvicima da i ne pričamo !
Jebote --- invertiraj taj mozak, tj. što bi rekli mi elektroničari i informatičari, komplementiraj ga, hoćeš li kao nepotpuni ili, pak, kao potpuni - ili kao 'devetiši', odnosno 'desetiši' komplement - kako ti drago.
predatortz predatortz 11:29 22.04.2018

Re: skupi razmake izmedju redova!


A da ne pominjem tek sto kada se napokon pojavi jos neko sa najnormalnijim mogucim stavom o kojoj u normalnoj Evropi postoji opsti konsenzus kako je danasnja Rusija najveca pretnja evropskoj stabilnosti i prospritetu, a sto je manje-vise i bila u svih zadnjih 100 godina


Koliko je, u zadnjih sto godina, puta Rusija napala te zemlje "normalne" Evrope, a koliko su u isoriji one napadale Rusiju?
blogov_kolac blogov_kolac 22:41 23.04.2018

Re: skupi razmake izmedju redova!

predatortz

A da ne pominjem tek sto kada se napokon pojavi jos neko sa najnormalnijim mogucim stavom o kojoj u normalnoj Evropi postoji opsti konsenzus kako je danasnja Rusija najveca pretnja evropskoj stabilnosti i prospritetu, a sto je manje-vise i bila u svih zadnjih 100 godina


Koliko je, u zadnjih sto godina, puta Rusija napala te zemlje "normalne" Evrope, a koliko su u isoriji one napadale Rusiju?

Bili Piton Bili Piton 22:52 21.04.2018

...

Nikada necu razumeti zasto su svi rusofili na blogu pomislili odmah da je korisnickoime-1 Krkar.


Sad kad pomislim unatrag, nisam se nešto bavio identitetom korisničkog imena 1 ali mi je od starta bilo jasno da to nije Krkar - prosto mi to ne liči na njega. On kad psuje, psuje pod svojim imenom.

Ovo je interesantnije:

Ja sam Korisnickoime-1 i stojim iza svake recenice koju sam napisao.


Šta te je ikad sprečavalo da stojiš iza svake rečenice koju si napisao kao G Cross?

A, eksperiment. Pa dobro.



angie01 angie01 23:26 21.04.2018

Re: ...

Šta te je ikad sprečavalo da stojiš iza svake rečenice koju si napisao kao G Cross?


stoji G.Cross iza svake recenice koju je napisao, ali je tokom vremena stvario odredjenu konstrukciju svog profila, pod kojim je razvio jednu vrstu ponasanja, reakcija,....a korisnickoime-1, je sa istim stavovima koje G.Cross zastupa, reagovao drugacije:)....drugi profil, brate.
Bili Piton Bili Piton 23:33 21.04.2018

Re: ...

angie01


a korisnickoime-1, je sa istim stavovima koje G.Cross zastupa, reagovao drugacije:)....drugi profil, brate.


Da, zato i pitam. To sve mi deluje kao neka Džekilovsko-Hajdovska transformacija da bi se reklo - reagovalo - onako kako se inače ne govori i ne reaguje. A bit fishy.

No dobro, reko čovek da je eksperiment, skinuo masku, poklonio se...fair enough. proleće je tu.

angie01 angie01 23:37 21.04.2018

Re: ...

Džekilovsko-Hajdovska transformacija


khm, ovo bi bolje pasovalo u nekim drugim slicajevima,...u nekim i bez drugog nika:).
Bili Piton Bili Piton 23:41 21.04.2018

Re: ...

angie01
Džekilovsko-Hajdovska transformacija


khm, ovo bi bolje pasovalo u nekim drugim slicajevima,...u nekim i bez drugog nika:).


Upravo. Tim mi je cela predstava nejasnija. Not to worry, maybe it's just me.







angie01 angie01 00:14 22.04.2018

Re: ...

Tim mi je cela predstava nejasnija


nevezano, al nejasno,...

odemo svi danas iz kuce, svako nekim svojim poslom-....dodjem malo pre kuci, nikog nema, al zato ima brdo sudova nepoznatog porekla,...ono, ko da su kod nas bili silni gosti, a ne obratno,...
c_h.arlie c_h.arlie 06:10 22.04.2018

Re: ...

angie01
Šta te je ikad sprečavalo da stojiš iza svake rečenice koju si napisao kao G Cross?


stoji G.Cross iza svake recenice koju je napisao, ali je tokom vremena stvario odredjenu konstrukciju svog profila, pod kojim je razvio jednu vrstu ponasanja, reakcija,....a korisnickoime-1, je sa istim stavovima koje G.Cross zastupa, reagovao drugacije:)....drugi profil, brate.

Ja mislim da je hteo da kafeniše sa nekom blogerkom inkognito, čovečanski - a ne da to izgleda kao sponzorisanje od strane predsednika francuske (ili čije druge) korporacije.
Nema druge.
c_h.arlie c_h.arlie 06:13 22.04.2018

Re: ...

angie01
Tim mi je cela predstava nejasnija


nevezano, al nejasno,...

odemo svi danas iz kuce, svako nekim svojim poslom-....dodjem malo pre kuci, nikog nema, al zato ima brdo sudova nepoznatog porekla,...ono, ko da su kod nas bili silni gosti, a ne obratno,...

Kada smo kod pranja sudova ... kako objasniti činjenicu da ja volim da stavljam prljave sudove u mašinu, a ne volim da vadim čiste !?
Da nije zbog onoga razvrstavanja ... ovakvi tanjiri ovamo,onakvi onamo, čaše tamo, šolje ovamo, itd...
c_h.arlie c_h.arlie 08:23 22.04.2018

Re: ...

zilikaka

...
I, šta nam to govori?
- Da smo prepuni predrasuda i sudimo na osnovu onog KO piše a ne ŠTA piše
- Da smo zaboravili da je blog i nolikovi na njemu deo igre u kojoj svi učestvujemo.
...

Ja ne smatram da nisam sklon predrasudama, ali mislim potpuno suprotno od boldovanoga, to jest ... briga me šta piše, ali mi je jako bitno ko piše.
nikvet pn nikvet pn 10:40 22.04.2018

Re: ...

Bili Piton
... neka Džekilovsko-Hajdovska transformacija ...
No dobro, reko čovek da je eksperiment, skinuo masku, poklonio se...fair enough. proleće je tu




Стварно немам проблем са тиме КО прича него ШТА има да каже. Кад нови никнејм у пар коментара искаже празнину, превару или фолиражу надаље га ладно прескачем. То је сада отприлике трећина актуелних посетилаца са тенденцијом раста. Укључује ми се некакав антивампир јаваскрипт, гард после Ђине подигнут. То обилазим без емоција.

Дакле драги уважени госн Крос отуд ето појма немам шта си причао као мистер Хајд. Прескочио сам. Чини се да си тиме малко окрњио све лепо што си испричао као госн Крос, досад и одсад. Нема везе, признао си, што је за поштовање. Али, хм, детињасто, не приличи ти, то припада оним сајтовима за мување.

(Ово је само утисак, оптужба никако)
Bili Piton Bili Piton 10:45 22.04.2018

Re: ...

zilikaka


Svako može da izgradi lik kakav želi i da to nema blage veze sa njim i njegovim stvarnim životom.


Naravno da se sve može.

Mene bi prosto mrzelo da se pretvaram da sam neko drugi, a i čemu, okej mi je u sopstvenoj koži. Energiju koju bih potrošio na tu igru ću radije da usmerim ka nečemu kreativnijem, jer ionako je u ovim godinama više nemam za rasipanje.
Bili Piton Bili Piton 10:49 22.04.2018

Re: ...

nikvet pn
Чини се да си тиме малко окрњио све лепо што си испричао као госн Крос, досад и одсад.


Tako je.
dragosevacprekosutra dragosevacprekosutra 11:28 22.04.2018

Re: ...

stoji G.Cross iza svake recenice koju je napisao, ali je tokom vremena stvario odredjenu konstrukciju svog profila, pod kojim je razvio jednu vrstu ponasanja, reakcija,....a korisnickoime-1, je sa istim stavovima koje G.Cross zastupa, reagovao drugacije:)....drugi profil, brate.


i njegov drugi paralelni profil (pored pravog, i dalje postojeceg, na kom ima i autorsku opciju) ti ni najmanje ne smeta, cak stavise ga branis ovde, objasnjavas nam dodatno na njegova kvazi objasnjenja sta je hteo da postigne drugim profilom...

ali ti zato moje prisilne 'inkarnacije' i te kako smetaju... jel da?

hipokrizija femic?



zilikaka zilikaka 11:29 22.04.2018

Re: ...

Mene bi prosto mrzelo da se pretvaram da sam neko drugi, a i čemu,

Pa evo, upravo zbog različitog načina prihvatanja napisanog u zavisnosti od autora.
Dakle, izmisliš lik i igraš se.
Imali smo to već sa Djinom, nego preterala, brate.
Štonoreko Nikvet, i ja baš nešto nisam imala ni vremena ni živaca da pratim taj novi lik.
Naročito ne u naletima diskusije od po 100 i više komentara po čoveku
zilikaka zilikaka 11:44 22.04.2018

Re: ...

ali ti zato moje prisilne 'inkarnacije' i te kako smetaju... jel da?

E, kad se već razgaćujemo, kaži ti meni jes ti i mikimedic (ko sto ljudi pominju) il si samo cane?
Onaj prvi meni licno ostao u lepoj uspomeni, i sve posle mi nije na to licilo.
c_h.arlie c_h.arlie 12:10 22.04.2018

Re: ...

nikvet pn
Bili Piton
... neka Džekilovsko-Hajdovska transformacija ...
No dobro, reko čovek da je eksperiment, skinuo masku, poklonio se...fair enough. proleće je tu




Стварно немам проблем са тиме КО прича него ШТА има да каже. Кад нови никнејм у пар коментара искаже празнину, превару или фолиражу надаље га ладно прескачем. То је сада отприлике трећина актуелних посетилаца са тенденцијом раста. Укључује ми се некакав антивампир јаваскрипт, гард после Ђине подигнут. То обилазим без емоција.

Дакле драги уважени госн Крос отуд ето појма немам шта си причао као мистер Хајд. Прескочио сам. Чини се да си тиме малко окрњио све лепо што си испричао као госн Крос, досад и одсад. Нема везе, признао си, што је за поштовање. Али, хм, детињасто, не приличи ти, то припада оним сајтовима за мување.

(Ово је само утисак, оптужба никако)

Da, jebote !
Nije šija nego vrat --- ili, što bi stari rekli ... nije govno, nego se pas posr'o.
Dakle - to je upravo optužba.
Milan Novković Milan Novković 14:32 22.04.2018

Re: ...

zilikaka
...Svako može da izgradi lik kakav želi...

Magija bloga


Bili Piton Bili Piton 14:59 22.04.2018

Re: ...

angie01


odemo svi danas iz kuce, svako nekim svojim poslom-....dodjem malo pre kuci, nikog nema, al zato ima brdo sudova nepoznatog porekla,...ono, ko da su kod nas bili silni gosti, a ne obratno,...


Spooky innit.


dragosevacprekosutra dragosevacprekosutra 18:03 23.04.2018

Re: ...

Onaj prvi meni licno ostao u lepoj uspomeni, i sve posle mi nije na to licilo.


sta li mu se desilo?
da nije ono najgore?

freehand freehand 20:39 23.04.2018

Re: ...

I, šta nam to govori?

Na primer, da mnogo "starih blogera" uživa potpuno nezaslužene i ničim opravdane kredite, te da se na njih gleda drugačijim očima i sa mnogo više uvažavanja nego na novopridošle?
Svako može da izgradi lik kakav želi i da to nema blage veze sa njim i njegovim stvarnim životom.

Da, kod baba Sinđe. Da bi se zaista izgradio novi, svež, drugačiji karakter a da ne bude odmah prepoznato i raskrinkano - to, draga moja, traži ozbiljan talenat i ozbiljno znanje. Tu ne radi ni fi ni DIN.
zilikaka zilikaka 21:36 23.04.2018

Re: ...

Komšija, ti to nešto na moju adresu?

Mene samo u načelu bole uvo da l si recimo ti u starnom životu mlada, zgodna, sveže razvedena gospoja.
Ovde čitam šta pišeš i pričam sa tim likom koji si izgradio.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:24 23.04.2018

Re: ...

Da, kod baba Sinđe. Da bi se zaista izgradio novi, svež, drugačiji karakter a da ne bude odmah prepoznato i raskrinkano - to, draga moja, traži ozbiljan talenat i ozbiljno znanje.


i ozbiljnu patologiju, bar u ovom slučaju.
kom iole mentalno zdravom čoveku bi palo na pamet da uloži toliku energiju da bi prevario blogere na blogu b92?
motiv?
Bili Piton Bili Piton 22:31 23.04.2018

Re: ...

zilikaka
Komšija, ti to nešto na moju adresu?


Komšika, mogli biste svratiti malo i do nas. Upravo primećujem da je tamo pederbal.

Ne da mi to posebno smeta ali mnogo je lepše kad se šareni.

Gde su žene s bloga? Alo??
zilikaka zilikaka 22:50 23.04.2018

Re: ...

Ne da mi to posebno smeta ali mnogo je lepše kad se šareni.

Gde su žene s bloga? Alo??


Razjurili ste.
Eto još se izgleda jedino ja smucam po blogu, al to zato što sam mašinac onolko godina, pa i ne znam da l mogu da se računam u žemske.
...a i ja slabo postizavam
Atomski mrav Atomski mrav 11:12 24.04.2018

Re: ...

Razjurili ste.


Jesu li odbanovali cassiopeju?
zilikaka zilikaka 12:23 24.04.2018

Re: ...

Izgleda da se ona samobanovala. Kao i Alselone.
Ako sam dobro razumela
Milan Novković Milan Novković 13:47 24.04.2018

Re: ...

zilikaka
Izgleda da se ona samobanovala. Kao i Alselone.
Ako sam dobro razumela

Vidi stvarno, nema Alsea više na spisku, nema Hermine ...

Na "sreću" bombing-for-peace i fucking-for-virginity priglupa ekipica skakača za vrat je tu, samo da se napajka malo i izmetaboliše to što im se Tasa jeftino provukao.

Koji krvoločni i sadistički "šmek" su dovukli na blog, strašno, gore od drugosrbijanštine s početka bloga.
c_h.arlie c_h.arlie 14:18 24.04.2018

Re: ...

Milan Novković
zilikaka
Izgleda da se ona samobanovala. Kao i Alselone.
Ako sam dobro razumela

Vidi stvarno, nema Alsea više na spisku, nema Hermine ...

Na "sreću" bombing-for-peace i fucking-for-virginity priglupa ekipica skakača za vrat je tu, samo da se napajka malo i izmetaboliše to što im se Tasa jeftino provukao.

Koji krvoločni i sadistički "šmek" su dovukli na blog, strašno, gore od drugosrbijanštine s početka bloga.

Za alseljoneta ne znam, jer je on nešto mucao da ga skinu sa spiska blogera - detinjasto i smešno.
Što se hermine tiče - ona će se, verujem, uskoro vratiti.
Što se tiče krvoloka - sve si rekao, no, da dodam ... to je ekipa koja misli kao i onaj neki francuski kralj ... da je demokratija samo za njih.
Kako su smešni - nemam reči.
amika amika 22:53 21.04.2018

Доба гнева

Prva, demoktije su spore u nespremne da se bore sa totalitarnim populizmom.


Temeljna premisa postojećih intelektualnih okvira je pretpostavka da su ljudi u suštini racionalni i motivisani da ostvaruju sopstvene interese, kao i da je njihovo delovanje uglavnom zasnovano na želji za uvećanjem lične sreće, a ne na strahu, zavisti ili resentimanu. Bestseler „Freakonomics“ pokazuje da je „motivacija temelj modernog života i ključ za rešavanje skoro svake njegove zagonetke“.
U tom smilu, savremena kriza je provala iracionalnog koja izaziva zbunjenost političkih, poslovnih i medijskih elita. Obično staloženi Economist nedavno se zateturao između indignacije „politikom post-istine“ i zakasnele objave „novog nacionalizma“. Mnogi ugledni časopisi deluju kao parodija New Left Review, dok se sa zakašnjenjem bave promašajima globalnog kapitalizma – naročito njegovim neispunjenim obećanjem opšteg prosperiteta.

Pankaj Mishra 19/12/2016 |
Doba gneva
jinks jinks 07:26 22.04.2018

...

Prva, demoktije su spore u nespremne da se bore sa totalitarnim populizmom.

Druga, Salonski demokrati su se preselili iz salona u svoje sobe i sede ispred kompjutera I malo im se gadi da prljaju ruke boreci se protiv “rulje”.


Što neko reče, različite politike, ideologije i društveni sistemi po mnogo čemu predstavljaju u principu samo različita ogledala u kojima se ogleda jedan te isti narod.

Te bi u skladu sa tim citirani deo bloga mogao da znači i to da ne da je problem isključivo u, ne znam, demokratiji ili u salonskim demokratama, već i u tome što i u samom narodu postoje kako klice demokratije tako i klice totalitarizma. Kao da i verovatno i u salonskim demokratama takođe postoje jedne, druge i ko zna koje još sve ne ideološke klice.

E sad, kako hraniti demokratsku klicu u narodu, a potiskivati totalitarnu, to verovatno prevazilazi individualni angažman salonaca i drugih iz narednog dela teksta, ali nije zgoreg verovatno da se i tako priključe:

Dragi salonski demokrati moracete to da prestanete da to budete I da glasno I jasno kazete Popu Pop I Bobu Bob ako hocete da Evropa jos jednom ne ode niz ulicu kuda su nas toliki totalitarni populisti vec vodili decenijama .
Milan Novković Milan Novković 14:23 22.04.2018

Re: ...

jinks
...klice demokratije...


Cheshire Cat: If I were looking for a white rabbit, I'd ask the Mad Hatter.
Alice: The Mad Hatter? Oh, no no no...
Cheshire Cat: Or, you could ask the March Hare, in that direction.
Alice: Oh, thank you. I think I'll see him...
Cheshire Cat: Of course, he's mad, too.
Alice: But I don't want to go among mad people.
Cheshire Cat: Oh, you can't help that. Most everyone's mad here.
[laughs maniacally; starts to disappear]
Cheshire Cat: You may have noticed that I'm not all there myself.




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:33 22.04.2018

И Руси су Европљани

Nikada necu razumeti zasto su svi rusofili na blogu pomislili odmah...


Cela Evropa se ovih dana odlucuje na kojoj je strani.

Ja sam se davno odlucio.


Naizgled; preterana kompleksnost demokratskog procesa nema sanse protiv jednostavnosti poruke totalitarnog populizma.


Pricam pre neki dan sa drugarom Rumunom gde se desavaju neverovatne deja vue stvari i rekoh mu:


"Dve stvari se desavaju,

Prva, demoktije su spore i nespremne da se bore sa totalitarnim populizmom.


Druga, Salonski demokrati su se preselili iz salona u svoje sobe i sede ispred kompjutera I malo im se gadi da prljaju ruke boreci se protiv “rulje”.

Dragi salonski demokrate moracete to da prestanete da to budete i da glasno i jasno kazete Popu Pop i Bobu Bob ako hocete da Evropa jos jednom ne ode niz ulicu kuda su nas toliki totalitarni populisti vec vodili decenijama."


Cela navodna dilema između demokratske Evrope i populističkih rusofila je izveštačena, rusofobna, pošto su i Rusi evropski narod. Dakle, UK out, Russia in, Evropa će se malo porusiti, Rusija malo poevropiti i sve će biti u redu.



korisnickoime-2 korisnickoime-2 09:12 22.04.2018

Речи

isto me nervira, jer smatram da je to vid manipulacije, kada neko ko je vec bio na blogu, dodje sa drugim nikom, a ne kaze ko je,...i da ima ih jos, ... potpuno je jasno da to nije ok, jer na taj nacin manipulises drugim blogerima, lepo pise- jedan nik, jedan lik:).


stoji G.Cross iza svake recenice koju je napisao, ali je tokom vremena stvario odredjenu konstrukciju svog profila, pod kojim je razvio jednu vrstu ponasanja, reakcija,








Морам на овом месту, у духу демократског дијалога, толеранције и размене мишљења да изразим своје неслагање и да приметим да овде нико, па ни поштовани господин G.Cross не стоји иза својих речи.


Или другим речима нема овде главатих, што би рекао господин Новковић.



Moje iskustvo sa ljudima sa ovog bloga je da su teski lazovi, nalazili smo se mi i uzvo na pocetku zivota ovog bloga, tamo u jesen 2006te. Dobre ribe su postale srednjovecne domacice, umetnici su u stvari tek prosli pored nekih galerija i nabacili taj smek, prijatelji politicara na prst u bulju su u sustini o tim istim politicarima pricali iz trece ruke, svrski putnici su obisli svet preko googla itd.

Jedna domacica i danas kenja na blogu kako ima dva fakulteta, jedan i umetnicki a kad je sedela sa ... cuti i ne spominje da je tamo diplomirala, i tako u krug...

Taso, sve bre sam lazov do lazova, ponekad napisu neku istinu..


blog vrvi od dvostrukih (i visestrukih nickova), tako da se realan broj aktivnih blogera svodi na ne vise od pedesetak.

...blog treba uzeti kao tesku sarenu lazu, mesto gde ljudi izbacuju svoje frustracije, mesto gde postaju pametniji, skolovaniji, gde imaju bolje i uspesnije zivote, mladje i atraktivnije zene, superpametnu decu (jbt, jel si video na moj post u tvom blogu javila su se cak tri coveka koji imaju dete studenta generacije, koji suludi lazljivci), gde su svi i muzicki i knjizevno i slikarski obrazovani... sine, kad bi mi stvarno bili takvo drustvo, gde bi nama bio kraj, pa makar bila teska svemirska slucajnost da su se takvi supertalenti okupili na ovom sranju znanom kao mali blog b92.

I ako ga uzmes kao takvu sarenu lazu moci ces lakse i da ga napustis i da pregrmis sta ti raznorazne budale tamo napisu. Jedina greska je da izgubis anonimnost, sta ti treba da te neki (бип,бип уместо ника) hrani govnima, ne dopustis budalama da ti diraju zivot.


Moje iskustvo sa ljudima sa ovog bloga je da su teski lazovi,


Taso, sve bre sam lazov do lazova, ponekad napisu neku istinu...

I ti se nerviras zbog njih!? Alo bre..."


(14. април, 2016.)







П.С. -


korisnickoime-2 korisnickoime-2 09:20 22.04.2018

Re: Речи

Identitet nije bitan,
barem po mom mišljenju.

Međutim, ovo

Cela Evropa se ovih dana odlucuje na kojoj je strani.



is patently not true.



vrabac_onaj vrabac_onaj 09:38 22.04.2018

Re: Речи

korisnickoime-2



Moje iskustvo sa ljudima sa ovog bloga je da su teski lazovi, nalazili smo se mi i uzvo na pocetku zivota ovog bloga, tamo u jesen 2006te. Dobre ribe su postale srednjovecne domacice, umetnici su u stvari tek prosli pored nekih galerija i nabacili taj smek, prijatelji politicara na prst u bulju su u sustini o tim istim politicarima pricali iz trece ruke, svrski putnici su obisli svet preko googla itd.

Jedna domacica i danas kenja na blogu kako ima dva fakulteta, jedan i umetnicki a kad je sedela sa ... cuti i ne spominje da je tamo diplomirala, i tako u krug...

Taso, sve bre sam lazov do lazova, ponekad napisu neku istinu..


blog vrvi od dvostrukih (i visestrukih nickova), tako da se realan broj aktivnih blogera svodi na ne vise od pedesetak.

...blog treba uzeti kao tesku sarenu lazu, mesto gde ljudi izbacuju svoje frustracije, mesto gde postaju pametniji, skolovaniji, gde imaju bolje i uspesnije zivote, mladje i atraktivnije zene, superpametnu decu (jbt, jel si video na moj post u tvom blogu javila su se cak tri coveka koji imaju dete studenta generacije, koji suludi lazljivci), gde su svi i muzicki i knjizevno i slikarski obrazovani... sine, kad bi mi stvarno bili takvo drustvo, gde bi nama bio kraj, pa makar bila teska svemirska slucajnost da su se takvi supertalenti okupili na ovom sranju znanom kao mali blog b92.

I ako ga uzmes kao takvu sarenu lazu moci ces lakse i da ga napustis i da pregrmis sta ti raznorazne budale tamo napisu. Jedina greska je da izgubis anonimnost, sta ti treba da te neki (бип,бип уместо ника) hrani govnima, ne dopustis budalama da ti diraju zivot.


Moje iskustvo sa ljudima sa ovog bloga je da su teski lazovi,


Taso, sve bre sam lazov do lazova, ponekad napisu neku istinu...

I ti se nerviras zbog njih!? Alo bre..."


(14. април, 2016.)





E sad, pošto je misterija koisničkoime~1 uspešno razrešena pa ljudi nemaju više čime da se zabvljaju i nagađaju, predlažem sledeću zanimaciju za dokone blogere u narednih par meseci.

Ko li je Tasi ovo napisao pre dve godine?

Nagađajte, smišljajte teorije zavere, upirite prstom na njega ili nju, lažno se predstavljajte da ste to bili vi...
Samo nek je veselo.
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:48 22.04.2018

Re: Речи

Meni se sviđa kako smo na internetu svi lepi, ali to je samo matrix. I braća Wachowski su u međuvremenu postale sestre Wachowski, tako da i taj matrix nije ništa drugo nego potisnuta želja da se bude neko drugi. Šta ima loše u tome da želiš da budeš neko drugi?


(Malo da i ja tebe dirkam na ovo divno nedeljno prolećno jutro, previše ih uzimamo zdravo za gotovo:)
c_h.arlie c_h.arlie 09:49 22.04.2018

Re: Речи

vrabac_onaj
korisnickoime-2



Moje iskustvo sa ljudima sa ovog bloga je da su teski lazovi, nalazili smo se mi i uzvo na pocetku zivota ovog bloga, tamo u jesen 2006te. Dobre ribe su postale srednjovecne domacice, umetnici su u stvari tek prosli pored nekih galerija i nabacili taj smek, prijatelji politicara na prst u bulju su u sustini o tim istim politicarima pricali iz trece ruke, svrski putnici su obisli svet preko googla itd.

Jedna domacica i danas kenja na blogu kako ima dva fakulteta, jedan i umetnicki a kad je sedela sa ... cuti i ne spominje da je tamo diplomirala, i tako u krug...

Taso, sve bre sam lazov do lazova, ponekad napisu neku istinu..


blog vrvi od dvostrukih (i visestrukih nickova), tako da se realan broj aktivnih blogera svodi na ne vise od pedesetak.

...blog treba uzeti kao tesku sarenu lazu, mesto gde ljudi izbacuju svoje frustracije, mesto gde postaju pametniji, skolovaniji, gde imaju bolje i uspesnije zivote, mladje i atraktivnije zene, superpametnu decu (jbt, jel si video na moj post u tvom blogu javila su se cak tri coveka koji imaju dete studenta generacije, koji suludi lazljivci), gde su svi i muzicki i knjizevno i slikarski obrazovani... sine, kad bi mi stvarno bili takvo drustvo, gde bi nama bio kraj, pa makar bila teska svemirska slucajnost da su se takvi supertalenti okupili na ovom sranju znanom kao mali blog b92.

I ako ga uzmes kao takvu sarenu lazu moci ces lakse i da ga napustis i da pregrmis sta ti raznorazne budale tamo napisu. Jedina greska je da izgubis anonimnost, sta ti treba da te neki (бип,бип уместо ника) hrani govnima, ne dopustis budalama da ti diraju zivot.


Moje iskustvo sa ljudima sa ovog bloga je da su teski lazovi,


Taso, sve bre sam lazov do lazova, ponekad napisu neku istinu...

I ti se nerviras zbog njih!? Alo bre..."


(14. април, 2016.)





E sad, pošto je misterija koisničkoime~1 uspešno razrešena pa ljudi nemaju više čime da se zabvljaju i nagađaju, predlažem sledeću zanimaciju za dokone blogere u narednih par meseci.

Ko li je Tasi ovo napisao pre dve godine?

Nagađajte, smišljajte teorije zavere, upirite prstom na njega ili nju, lažno se predstavljajte da ste to bili vi...
Samo nek je veselo.

Ja mislim da to nisi bio ti, nego 'vrabac-u-steni'.
Usput ... ja ne lažem da su moja deca odlični studenti. Nisu studenti generacije, ali su vrlo, vrlo blizu.
Naravno, to vidim samo kao njihovu zaslugu.
Meni to, odnosno, njihova sreća daje smisao života - ali stvarno ... i to poodavno, tj. od njihovog rođenja.
Za mene samoga me odavno boli quqi.
c_h.arlie c_h.arlie 09:51 22.04.2018

Re: Речи

stefan.hauzer
Meni se sviđa kako smo na internetu svi lepi, ali to je samo matrix. I braća Wachowski su u međuvremenu postale sestre Wachowski, tako da i taj matrix nije ništa drugo nego potisnuta želja da se bude neko drugi. Šta ima loše u tome da želiš da budeš neko drugi?


(Malo da i ja tebe dirkam na ovo divno nedeljno prolećno jutro, previše ih uzimamo zdravo za gotovo:)

Mene ne zanima da budem neko drugi --- ovakav kakav sam, teško sam podnošljiv. Kako bi tek bilo podnostiti toga drugoga !
vrabac_onaj vrabac_onaj 09:53 22.04.2018

Re: Речи

stefan.hauzer

(Malo da i ja tebe dirkam na ovo divno nedeljno prolećno jutro, previše ih uzimamo zdravo za gotovo:)


Ma ne dirkaš me matori ni malo, naprotiv, hvala ti što si me sa ovom rečenicom prizvao svesti.

Palim napolje iz ovih stopa!



vrabac_onaj vrabac_onaj 09:56 22.04.2018

Re: Речи

c_h.arlie

Ja mislim da to nisi bio ti, nego 'vrabac-u-steni'.


Nisam, a i zaista ne znam ko je. Al ko god da je - svaka/svaki mu/joj se dala/dao.
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:57 22.04.2018

Re: Речи

Idealan dan da se poseje bašta!





c_h.arlie c_h.arlie 09:58 22.04.2018

Re: Речи

vrabac_onaj
c_h.arlie

Ja mislim da to nisi bio ti, nego 'vrabac-u-steni'.


Nisam, a i zaista ne znam ko je. Al ko god da je - svaka/svaki mu/joj se dala/dao.

Saglasan !
Mislim, dakako, i na ovo da 'mi svaka dala'.
Aaaaaaa, ti pusti snovi !
Ubiće me žena --- jebote !
c_h.arlie c_h.arlie 10:01 22.04.2018

Re: Речи

stefan.hauzer
Idealan dan da se poseje bašta!


... još bolji da 'organizuješ' ženu da prefarba dvorišne kapije, a ti uživaš uz NES kafu i blog ... i još koješta.
Milina.
Eeee, da --- odoh u kontrolu da vidim da li farba dobro 'prekriva'. Što se sušenja tiče, nema problema, jer vetar pomaže.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:07 22.04.2018

Re: Речи

uz NES kafu


Ta kafena vodica je za pičkice



()
Milan Novković Milan Novković 10:13 22.04.2018

Re: Речи

c_h.arlie
stefan.hauzer
Idealan dan da se poseje bašta!


... još bolji da 'organizuješ' ženu da prefarba dvorišne kapije, a ti uživaš uz NES kafu i blog ... i još koješta.
Milina.
Eeee, da --- odoh u kontrolu da vidim da li farba dobro 'prekriva'. Što se sušenja tiče, nema problema, jer vetar pomaže.

A tehnologija se pobrinula da i srce održavamo u tip-top kondiciji

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:32 22.04.2018

Re: Речи

stefan.hauzer
uz NES kafu


Ta kafena vodica je za pičkice



()


To, brate!

Ili kahweh, ili smrt!
dragosevacprekosutra dragosevacprekosutra 11:34 22.04.2018

Re: Речи

korisnickoime-2
isto me nervira, jer smatram da je to vid manipulacije, kada neko ko je vec bio na blogu, dodje sa drugim nikom, a ne kaze ko je,...i da ima ih jos, ... potpuno je jasno da to nije ok, jer na taj nacin manipulises drugim blogerima, lepo pise- jedan nik, jedan lik:).


stoji G.Cross iza svake recenice koju je napisao, ali je tokom vremena stvario odredjenu konstrukciju svog profila, pod kojim je razvio jednu vrstu ponasanja, reakcija,




taso!





zilikaka zilikaka 12:05 22.04.2018

Re: Речи

Ko li je Tasi ovo napisao pre dve godine?

Znam ko više nego sigurno nije.
Čak ni u sebe nisam tolko sigurna kolko u Maksu.
Čoveče, pa njemu bi se prsti na pola osušili kad bi ovoliko pisanije napiso bez jednog dijakritika.
c_h.arlie c_h.arlie 13:04 22.04.2018

Re: Речи

stefan.hauzer
uz NES kafu


Ta kafena vodica je za pičkice



()

Gluposti !
korisnickoime-2 korisnickoime-2 15:45 22.04.2018

Re: Речи

vrabac_onaj

E sad, pošto je misterija koisničkoime~1 uspešno razrešena pa ljudi nemaju više čime da se zabvljaju i nagađaju, predlažem sledeću zanimaciju za dokone blogere u narednih par meseci.


Ko li je Tasi ovo napisao pre dve godine?



Коначно да се појави мало креативности и оригиналних идеја и на овом Блогу Б92!

Подржавам предлог апсолутно и неопозиво!





vrabac_onaj



c_h.arlie


Ja mislim da to nisi bio ti, nego 'vrabac-u-steni'.



Nisam, a i zaista ne znam ko je. Al ko god da je - svaka/svaki mu/joj se dala/dao.


И њему, али и Корисничком имену 1... Најзад...

(Јер не лаже народна изрека када каже да на крају баладе не добије онај који је леп, него онај који је досадан.)

А заслужио је то човек заиста.

Мислим иницирао је нови циклус... Сезону серијала... Како ли се то већ каже...

Мало ли је?





Samo nek je veselo.



Тооо, лутко!!!
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:23 22.04.2018

*

Bilo je tako sentimentalno opraštanje od G.Crossa, da bi se uzdiglo Korisnickoime-1. Šteta što nije uspelo da se etablira.


vrabac_onaj vrabac_onaj 09:42 22.04.2018

Re: *

stefan.hauzer
Bilo je tako sentimentalno opraštanje od G.Crossa, da bi se uzdiglo Korisnickoime-1. Šteta što nije uspelo da se etablira.




Ljudi postali potrošna roba.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:34 22.04.2018

Re: *

Ma nije Serž KI1. KI1 je MI6, a Serge je French Resistance. Ne pratite pažljivo.
predatortz predatortz 12:31 22.04.2018

krkar, ili ne...

Hranite mu sujetu, a on upravo to i želi. I onaj jedan njegov nik je, uprkos činjenici da je veoma pametan i obrazovan čovek, sramota za ovo mesto.
Razne sam u životu sretao, pa i one koji se mogu smatrati socijalnim talogom, ali onakve prostakluke čuh samo od njega.
Pamet i obrazovanje su, u tom slučaju, samo otežavajuća okolnost.

Ignorišite ga, u svin inkarnacijama, ukoliko cenite sebe.
Ja to, odavno, činim.
predatortz predatortz 13:08 22.04.2018

Re: krkar, ili ne...

c_h.arlie
predatortz
Hranite mu sujetu, a on upravo to i želi. I onaj jedan njegov nik je, uprkos činjenici da je veoma pametan i obrazovan čovek, sramota za ovo mesto.
Razne sam u životu sretao, pa i one koji se mogu smatrati socijalnim talogom, ali onakve prostakluke čuh samo od njega.
Pamet i obrazovanje su, u tom slučaju, samo otežavajuća okolnost.

Ignorišite ga, u svin inkarnacijama, ukoliko cenite sebe.
Ja to, odavno, činim.

Daj primer !
Nisam u toku.


Dovoljno je ono što je napisao Tasi. Nikad nisam za izbegavanje sukoba, umem i sočno da opsujem kao što sam to učinio u raspravi sa Pajićem, ali uvlačenje rodbine, dece, majke... To se ne radi, naričito ne onako uličarski.

anonymous anonymous 13:46 22.04.2018

Нови никови....

....стари ни(т)кови .......



Требало је само прозвати " Екипицу " пребројати препоруке и утврдити несразмеру броја препорука и пратећих коментара .


А онда и сами почеше да се јављају ...

Списак је отворен.....

И нигде бруке, нигде прекора, све је нормално и прихватљиво ....

Чак и Кркарово васкрснуће дочекано је благонаклоно.

Вербална агресија се награђује, мушко насиље осуђује, Шешељ протерује из политике, навија за признање Косова, на чијем је челу ратни злочинац, шири Русофобија, заговара НАТО.

Принципијелност не постоји.

Само бућкуриш свега и свачега.
dragosevacprekosutra dragosevacprekosutra 21:08 22.04.2018

Re: dobro jednom za svagda

Mislim ako se vec ne prijavis pod punim imenom, cemu onda menjanje nikova?


mozda zbog banovanja?



EDIT

brate al radi metla, ne stignem ni da otkucam, a komentar nestade...

da nije ono najgore?

korisnickoime-2 korisnickoime-2 16:32 22.04.2018

Ето ти га сад!

G.Cross

Bio je to interesantan eksperiment za mene.


Nikada necu razumeti zasto su svi rusofili na blogu pomislili odmah da je korisnickoime-1 Krkar.


Ja sam Korisnickoime-1 i stojim iza svake recenice koju sam napisao.



И 'ајде сад ви, блогерскаја друзја маја, објасните мени зашто је мене блогер Кркар онако крвнички испсовао тамо код Николоа на посту ( "Конкуренција" ) када сам се ја, у ствари, обраћао Корисничком имену 1 (то јест, из приложеног видимо да је то Крос) говорећи му да је њему лако да се просерава на Блогу Б92 када има резервну домовину. Или више резервних домовина: Француска, Румунија, Црна Гора, Босна и Херцеговина,... Можда и Косово...

Нама који имамо само Србију, таква просеравања су чисти луксуз. Да не кажем нешто још горе...


И при томе ништа нисам лагао, што и јесте највећа иронија у свему томе.



Уосталом, сам Крос нам је овде више пута приповедао о тих својих више домовина, па тако ја заиста ништа нисам слагао.

Па сам ја на то мислио говорећи о тим резервним... Домовинама...

А онда...

Уместо да се, евентуално, јави Корисничко име 1 (или Крос, свеједно) и испсује ме јер га то вређа, јави се блогер Кркар и испсује ме.

Па стварно сам, људи, сада крајње збуњен...

Ништа ми није јасно ко ту кога...

Да ли луд збуњеног или збуњен лудог?




freehand freehand 09:35 23.04.2018

Re: Ето ти га сад!

када сам се ја, у ствари, обраћао Корисничком имену 1 (то јест, из приложеног видимо да је то Крос) говорећи му да је њему лако да се просерава на Блогу Б92 када има резервну домовину. Или више резервних домовина: Француска, Румунија, Црна Гора, Босна и Херцеговина,... Можда и Косово...

Reč eksperta o proseravanju svakako se mora sa pažnjom i uvažavanjem slušati.
Što nisi pomenuo sve te domovine u tim svojim obraćanjima, nego to pobrojavaš sada kad ti se učinilo zgodno da se prešaltuješ?
Kazezoze Kazezoze 15:38 23.04.2018

Re: Ето ти га сад!

када сам се ја, у ствари, обраћао Корисничком имену 1 (то јест, из приложеног видимо да је то Крос) говорећи му да је њему лако да се просерава на Блогу Б92 када има резервну домовину. Или више резервних домовина: Француска, Румунија, Црна Гора, Босна и Херцеговина,... Можда и Косово...


Taso, problem nije kada lažeš drugoga, u ovom slučaju druge blogere. Blogeri mogu da prihvate tu tvoju laž, a i ne moraju. Problem je kada lažeš sam sebe jer se u tom slučaj suočavaš sam sa sobom.

Ti upravo sada lažeš sam sebe, žarko želeći da ono što si govorio korisničkom imenu 1 dok si mislio da je Krkar pripišeš Krosu jer se on izjasnio kao korisničko ime 1.

Laganje samog sebe je mnogo bolnije od laganja drugih...
korisnickoime-2 korisnickoime-2 20:31 25.04.2018

Re: Ето ти га сад!

Kazezoze
када сам се ја, у ствари, обраћао Корисничком имену 1 (то јест, из приложеног видимо да је то Крос) говорећи му да је њему лако да се просерава на Блогу Б92 када има резервну домовину. Или више резервних домовина: Француска, Румунија, Црна Гора, Босна и Херцеговина,... Можда и Косово...


Taso, problem nije kada lažeš drugoga, u ovom slučaju druge blogere. Blogeri mogu da prihvate tu tvoju laž, a i ne moraju. Problem je kada lažeš sam sebe jer se u tom slučaj suočavaš sam sa sobom.

Ti upravo sada lažeš sam sebe, žarko želeći da ono što si govorio korisničkom imenu 1 dok si mislio da je Krkar pripišeš Krosu jer se on izjasnio kao korisničko ime 1.

Laganje samog sebe je mnogo bolnije od laganja drugih...



Види, нестаде онај мој коментар још од пре два дана у којем сам ти одговорио на ово и у којем сам ти рекао да немам појма о каквом Таси сви ви причате.

Ја ти одмах одговорио на ово твоје, коментар сада нестаде... Не(т)ко га обрисао...

Е, свашта...

Мораће, богами, Таса да порани ујутро.

Биће изгледа подугачак ред пацијената, на тој клиници на коју му предлажеш да иде да се лечи јербо изгледа није тај поменути мученик једини овде којем је потребна та врста лечења о којој ти причаш.


А Веселин Савић се, нажалост, одавно упокојио, па та клиника више и нема главног руководиоца који би организовао посао.


Хаос и анархија ол овер Башчаршија.




srdjan.pajic srdjan.pajic 15:22 26.04.2018

Re: Ето ти га сад!

freehand
А ево га и доктор!

Jebotepatak, postoji li živa duša kojoj je ovaj tvoj "humor" smešan?


Eloy!

A, da, i on je zglajznuo.

49 41 49 41 23:04 23.04.2018

Ako niste za nas (sa nama)

onda ste sigurno protiv nas.

Ne, ne nema neutralnosti; hocu-necu.

https://youtu.be/-sTiRT3ChjQ

Sto su svi humanitarni centri-organizacije bili smesteni u Becu (Wiena, Dunaj...) za dotur finansija, kupovinu oruzja... u Bosni se vodio "oslobodilacki" kao i na Kosovu rat.

Zeleo sam, mislio, da se moze mimo stada, bez cobana, kerova cuvara...
To nekad misljah u sebi.

Svojevremeno za 20. mi kupili Stepski Vuk. Hessea...
Nisam nikada bio za stepu, vise za sumu...
korisnickoime-3 korisnickoime-3 23:33 25.04.2018

Obrisati ovo

korisnickoime-3 korisnickoime-3 00:10 26.04.2018

... ali prvo... vreme je da razgovaramo

korisnickoime-3 korisnickoime-3 18:01 26.04.2018

Игла ваша , плоча наша

korisnickoime-3 korisnickoime-3 18:07 26.04.2018

Честа и опасна ... ментална

tasadebeli tasadebeli 18:25 26.04.2018

Re: Честа и опасна ... ментална

korisnickoime-3

Obrisati ovo





... ali prvo... vreme je da razgovaramo






Игла ваша , плоча наша






Честа и опасна ... ментална


korisnickoime-3 korisnickoime-3 18:31 26.04.2018

Али... али... бол и туга...

tasadebeli tasadebeli 18:35 26.04.2018

Re: Али... али... бол и туга...

korisnickoime-3







Ма пусти их... Довољни су они сами себи да се играју у свом блату које су сами направили...

Сети се:

"Какве су ти мисли, такав ти је живот."


Зато, свако са својим мислима на своју страну... Ми са својим, они са својим...

Па ко докле стигне...






korisnickoime-3 korisnickoime-3 18:41 26.04.2018

Не булдожер, багер! Ево овако је то било

narcis narcis 18:55 26.04.2018

Re: Не булдожер, багер! Ево овако је то било

[quote=korisnickoime-2


korisnickoime-3

tasadebeli
korisnickoime-3



taso batali da spamuješ i svađaš se sam sa sobom nego uzmi nešto da radiš rukama, em će smiriš nervni živci em još može taradiš neki dinar, na mali nastavničku platu malo li jed

evo napravi ovo, neka korist će bude

tasadebeli tasadebeli 18:59 26.04.2018

Re: Ево овако је то било...

korisnickoime-3
Gde je sada Bagerista Džo









tasadebeli tasadebeli 19:13 26.04.2018

Re: Не булдожер, багер! Ево овако је то било

narcis

taso batali da spamuješ i svađaš se sam sa sobom






Грешка, Нарцигољубе!

Корисничко име 3 нисам ја.

Немам појма ко је.

Можда је Кркар? Или је можда домаћин овог поста Крос?

Не знам...

Распитај се међу својим другарима и другарицама из УБП (Удруженог Блогерског Подухвата) Блога Б92.

Неки од њих су у блиским везама, скоро па породичним, са модерацијом, па можда сазнају...

Ако чујеш, јави ми.
korisnickoime-3 korisnickoime-3 19:23 26.04.2018

Соко...лови...моји

tasadebeli tasadebeli 20:48 26.04.2018

Re: Соко...лови...моји

korisnickoime-3


Соко...лови...моји




freehand freehand 21:37 26.04.2018

Re: Не булдожер, багер! Ево овако је то било

Ако чујеш, јави ми.

Taso, tebi baš nije dobro.
A i ti, ako saznaš ko je obrisao moj komentar na tvom blogu pre nego što si ga zaključao - javi, budi drug.
Milan Novković Milan Novković 19:02 26.04.2018

El mogu ja da ...

... bezecujem korisnickoime-5.39116 ...

... pre nego što utekne?
korisnickoime-3 korisnickoime-3 19:07 26.04.2018

Re: El mogu ja da ...

Може АЛИ пажљиво им га улогуј
dragosevacprekosutra dragosevacprekosutra 20:08 26.04.2018

Re: El mogu ja da ...

korisnickoime-3
Може АЛИ пажљиво им га улогуј


za svaki slucaj - korisnicko ime 22/7

nsarski nsarski 22:17 26.04.2018

Re: El mogu ja da ...

Milan Novković
... bezecujem korisnickoime-5.39116 ...

... pre nego što utekne?

Aha, Plankovo vreme! Lukavo, lukavo...ali nije isto.

Evo ova Dolores (seljanka iz Španije) se proslavila time što liči na Donalda. Ali,nije to ista stvar.

zilikaka zilikaka 23:27 26.04.2018

Re: El mogu ja da ...

Aha, Plankovo vreme! Lukavo, lukavo...ali nije isto.

Izvintemolićulepo, to asocijacija na Fjodora Aleksejeviča, il sam opet nešto pogrešno povezala?
nsarski nsarski 06:03 27.04.2018

Re: El mogu ja da ...

zilikaka
Aha, Plankovo vreme! Lukavo, lukavo...ali nije isto.

Izvintemolićulepo, to asocijacija na Fjodora Aleksejeviča, il sam opet nešto pogrešno povezala?


Ko je Fjodor Aleksejevič?
Plankovo vreme, 5.39116x10^(-44)sec, je vreme za koje svetlost pređe rastojanje od jedne Plankove dužine. Budući da je to najkraći vremenski interval koji se u fizici pominje, onda unutar njega ne može da se formira neko KORISNIČKOIME-X, preko reda. A naš Milanče zauzeo red. Ako to ima veze sa narečenim Fjodorom, onda jeste.
zilikaka zilikaka 07:18 27.04.2018

Re: El mogu ja da ...

Ako to ima veze sa narečenim Fjodorom, onda jeste.

Nema sa Fjodorom al bila prilika za nešto naučiti.
A Fjodor, to je lik iz jedne Pavićeve priče, akter vica o analfabetskom tečaju u gulagu i Plankovoj konstanti.
Sad, šta je starije, vic ili Pavić
U svakom slučaju, još jednom se potvrdilo da su stvari obično jednostavne kao što izgledaju i da im ne treba izmišljati dublje značenje, nego ume da ponese osećaj da provaljuješ nešto skriveno.
nsarski nsarski 08:34 27.04.2018

Re: El mogu ja da ...

A Fjodor, to je lik iz jedne Pavićeve priče, akter vica o analfabetskom tečaju u gulagu i Plankovoj konstanti.


Ja sam taj vic davno cuo, ali junak radnje je pominjao Gausov integral... Dakle, rekao bih da nije Pavic izumitelj istog.
Milan Novković Milan Novković 09:14 27.04.2018

Re: El mogu ja da ...

nsarski
A Fjodor, to je lik iz jedne Pavićeve priče, akter vica o analfabetskom tečaju u gulagu i Plankovoj konstanti.


Ja sam taj vic davno cuo, ali junak radnje je pominjao Gausov integral... Dakle, rekao bih da nije Pavic izumitelj istog.

Ja se samo sećam da je tiho sedeo u poslednjoj klupi, što budi asocijacije, i ja sam sa pajtosom bio srednji red, poslednje klupe - nismo znali koliko i lik iz vica, ni približno, ali nismo bili ni tihi koliko i on, osim na "Tasinim" časovima kad ne bismo pročitali lektiru, a Milkici dali samo 5-15 minuta da nam je prepriča, tada smo bili manji od makovog zrna i sakriveni iza drugara ispred nas - eee, gde su tad bile AI(ish) NLP tehnike sažimanja teksta

Koliko su mi te godine oštetile podsvest govori to da kad sam naleteo na prvi interaktivni NLP program početkom ovog veka (ovo zvuči tako davno), bili nam partneri na EC R&D projektu, prvo sam mu dao prvih 100 stranica Rata i Mira da mi prepriča - fenomenalno je to uradio i ovo govorim kao obrazovani amater pošto sam roman nepročitan za vreme gimnazije dvaput pročitao u 3 godine posle faksa

Trivija i bizmis ideja:

- Ne znam koliko je poznato non-IT ljudima da je u softveru u u NLP domenu mnogo lakše pisati nego čitati, s "razumevanjem", iako je očigledno ako se samo malo zaustavimo na prirodi znanja, semantika, veza i vezica, ontologija, pravila ....

- Tako, ako u S/W domenu imaš object model nečega - vremenske prognoze, sportskog događaja, medicinske dijagnoze, pravnog "constructa", ugovora, šta god ....

- ... jako je to lako napisati da zvuči kao da ga je čovek napisao.

- WaPo, npr, to već neko vreme dosta koriste - nije da ih čitam, nego drugi ih spominju

- Tako, go girls, go guys, ovo automatsko pisanje se uveliko dešava, upravo, ide već i fikcija (znam, ali ... ) enjoy R&D, make money, employ other people

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana