Astronomija| Biz| Budućnost| Društvo| Ekologija

And now, something completely different!

Srđan Fuchs RSS / 11.09.2018. u 00:21

Silly walk!

 

 xpSZ2XT.jpg?1

Креда за фотку ту Бата Аурелије 

Zanimljiva je jedna stvar u Srbiji, ovako sada, kako sam porastao malo u svom poslu pa mogu da provodim više vremena kod kuće, primetio sam kod dosta ljudi jedan veliki strah kada se dođe do kritike režima. Kako je ovo pošlo za rukom trenutnom režimu, nije mi jasno. Ne sećam se te vrste straha kod Đinđića, Koštunice i Tadića, što ipak svedoči da su ovi ljudi kakvi-takvi (anacionalni, vajkali mi se desničari, prenacionalni, vajkali mi se levičari) - bili demokrate. Kako su ovi uspeli da se podvuku ljudima pod psihu na taj način, Bog sveti zna?

 

Ne znam kakva je situacija po demokratijama na Zapadu, kod nas dole može da se poliva po režimu kako hoćeš i koliko hoćeš. Eno protiv Bibija četiri različite istrage za korupciju idu istovremeno. Ono, viđu, verovatno ćeš sebi zatvoriti neke vrednije poslove koji idu kroz državu, no ako si dovoljno dobar igrač, stvorićeš sam sebi klijentelu, tako da ti država nije ni neophodna. Ali da sme da se priča po web-sceni protiv režima, može kako hoćeš i koliko hoćeš, u nekoj kulturnoj meri.

Evo sada nedavno, kada sam sa burazerom malo zagrebao po korupciji u zajednici, ljudi su bili totalno ufrkisani. Te nemoj, te pazi, te opasno je to što radiš. Uglavnom, frka-panika. 

Na određeni način, 

Vođa je kao Serena prekjuče uspeo da uvuče kompletnu zajednicu u svoju imaginarnu priču. Za razliku od US Opena, gde su bili potrebni jedan Nole i jedan Delpo da tribinama vrate dušu i izvuku ih iz Sereninog destruktivnog tripa - ipak Njujork ima dušu, uprkos svem onom šminkeraju, teatru i snobovštini; za Srbiju je to teško više predvideti. Sirota Srbija živi mračni trip jedne male skupine ljudi - srpski film. I nije slobodna. Ljudi nisu slobodni unutra. Ne pričam sada o slobodi da se bude profuknjač/a, to svako može. Govorim o unutarnjoj slobodi. Toga nema u našoj zemlji, nažalost.

Dokazi?

Prosto se oseti kada se krećete među ljudima, i uđete malo podrobnije u svet njihovih ideja. Vezano za onu nestalu priču, ma-a, kafanska priča, pustite, AV je zakon.

 

 



Komentari (125)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:27 11.09.2018

Исказ из Панчева

loader loader 08:29 11.09.2018

Re: Исказ из Панчева

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:55 11.09.2018

Re: Исказ из Панчева



to je neizvesno, ljubav je jedna velika nepoznata, zato je i najlepša duhovna pojava u univerzumu, upravo usled svoje nepredvidivosti.

loader loader 09:31 11.09.2018

Re: Исказ из Панчева

Ne samo duhovna ... Ljubav je jedina pojava. Igde.
Sve druge pojave su privremene, prividne, dakle nepostojeće.

misha.m misha.m 12:06 11.09.2018

Re: Исказ из Панчева

Mislim da više odgovara!


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:09 11.09.2018

Re: Исказ из Панчева

A šo povraćotko smajliša?

Lijepa Annabel Lee.
misha.m misha.m 15:04 11.09.2018

Re: Исказ из Панчева

Srđan Fuchs
A šo povraćotko smajliša?

Još nosim posledice burnog vikenda.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:42 11.09.2018

Re: Исказ из Панчева

Kool, matori, al' pazi se te povraćotke, to je znamen za speed limit u organizmu. U godinama smo ipak kada 'oće i srčka i kancer da prekinu.

veselica veselica 10:55 12.09.2018

Re: Исказ из Панчева

loader
Ne samo duhovna ... Ljubav je jedina pojava. Igde.
Sve druge pojave su privremene, prividne, dakle nepostojeće.



Zato volim blog, sve mi lepo objasni.



aureus aureus 01:16 11.09.2018

Aaaa!

Srđan Fuchs
And now, something completely different!


Silly walk!


Stiže.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:04 11.09.2018

Re: Aaaa!



fala, bata Aurelije, eno ga gore u vitrini!

ps. nego, viđeste li da smo ponovo jedna država - i nama i vama ponovo vladaju Bebe Popovići?

aureus aureus 16:24 11.09.2018

Re: Aaaa!

Srđan Fuchs

fala, bata Aurelije, eno ga gore u vitrini!

Vidi ga, sliku koju sam postirao on 'ladno ugradio u svoj tekst.
K'o Goran Bregović.

Zapanjen sam i ne znam šta da radim.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:20 11.09.2018

Re: Aaaa!

Vidiš tu bjesoravnu krađu kreativnosti. Video sam i ja to neg' sam bija mrča da tražim po tom игору.цом. ček da ti dadem kredit ispod sličke!
aureus aureus 19:07 11.09.2018

Re: Aaaa!

Srđan Fuchs
Vidiš tu besoravnu krađu kreativnosti. Video sam i ja to neg' sam bija mrča da tražim po tom игору.цом. ček da ti dam kredit ispod sličke!



Знаш како је питао Шабан Бајрамовић Горана Бреговића: "Не смета ми што си узео моју песму него што ме ниси потписао."
- Ја сам ту пјесму чуо у Румунији.
- Па што ниси потписао Румуна?

srdjan.pajic srdjan.pajic 04:45 11.09.2018

Serena

Šta ti je sad pa Serena skrivila?

Nego, Srki, daj neki zakulisni trač - kako je došlo do toga da ti nestane prethodni blog? Jel si sam shvatio da treba da se skine, ili ti je neko "preporučio" ili možda pripretio, ili te niko ništa nije ni pitao, nego samo cap! i ode?


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:45 11.09.2018

Re: Serena

srdjan.pajic
Šta ti je sad pa Serena skrivila?


kako nije: а) sumanuti ego, od starta je išla da Naomi ne pobedi sportski, nego je preplaši; malo, alterglobalističko samurajsko dete uzme pa je pocepa igrački; ova svali sve na sudiju, sve lažući usput; mala samurajka je još malo dodatno pocepa igrački, i ova počne da lomi sve pred sobom i iskaljuje svoj bes na sudiji, i na kraju se - rascmizdri? pride, uvlači kompletni auditorijum u svoju frustraciju te svi skupa iskaljuju svoj bes protiv nedužne samurajke koja ju/ih je pocepala igrački, lomeći joj devojački trenutak ostvarenog sna. najbrutalniji ego-trip. tako ste se isto i sa Rujama istripovali, pomislio bi čovek. onda dođoše Nole i Delpo, i sve okadiše sopstvenom dobrotom i saosećanjem.



b) tako i ovaj naš sajko, drnda slabije a onda poturi obraz da ga gaze jaki.

Nego, Srki, daj neki zakulisni trač - kako je došlo do toga da ti nestane prethodni blog? Jel si sam shvatio da treba da se skine, ili ti je neko "preporučio" ili možda pripretio, ili te niko ništa nije ni pitao, nego samo cap! i ode?


ma jok bre, nije mi niko pretio. zamoljen sam uljudno da skinem, a pošto nisam video poruku post je capnut (što je možda i bolje, pošto ga sam verovatno ne bih capnuo, mada možda i bih, isto kao iz j-opštine kada su me molili da skinem, pa šta ćeš, voli tamo, voli ovde, pa skini).

nego,
ne odgovori mi na pitanje, evo 'oće mi starije dete kod vas u Amer'ku, odma' posle srednje, neće ovde sa agresivnim šabanima da živi, a imam neke kombe za MIT i Đoleta Vašingtona, pa me zanima - kako je to kod vas na Zapadu, je l' smete da kenjate protiv Dončeta, il' nayo - мрка капа?
maksa83 maksa83 08:48 11.09.2018

Re: Serena

zanima - kako je to kod vas na Zapadu, je l' smete da kenjate protiv Dončeta, il' nayo - мрка капа?

Ne da smeju da kenjaju nego ga zaseravaju kao da je dž.

Nije to azijska despotija.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:12 11.09.2018

Re: Serena

maksa83

Ne da smeju da kenjaju nego ga zaseravaju kao da je dž.

Nije to azijska despotija.


fala bogu. sećam se da nam je pričao Žare Korać svojevremeno (neka 2001.) kako je čudan despotski karakter države i ponizni naroda - kada su bili opozicija, u septembru 2000., po Srbiji su ih pljuvali i terali iz gradova kao izdajnike, pola godine kasnije, dolaze kao vlast, iznosi se čast, rakija, pečenje, u istim tim varošima? go figure.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:34 11.09.2018

Re: Serena

Nije to azijska despotija



bili mi kod te prijateljice, direktorke nastavničkog veća britanskog koledža u Kini, i sada nas pozvala kod direktora u goste, Londoner, simpatičan, promišljen tip, i ja sve krenuo da provociram na vodenicu demokratije, on sve kulira i smeška se, a u očima izraz tipa: "ćuti, bre, ntolme, slušaju nas!" posle me uz kaficu/čaj napolju prijateljski potapšao po ramenu i onako tiho i poverenički mi rekao: "znaš, ovde ne pričamo o politici."

apacherosepeacock apacherosepeacock 09:38 11.09.2018

Re: Serena

'oće mi starije dete kod vas u Amer'ku, odma' posle srednje, neće ovde sa agresivnim šabanima da živi,


E tamo bas manjka agresivnih sabana.. a slabo stoje i sa oruzjem.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:43 11.09.2018

Re: Serena

pominjao je i Kopenhagen. al' ko će lomi jezik s tim: "hu htja mekkkaj!"... mada, ja sam ljubio u KH ka'cam bio mlad, bilo lepo, indie go...

kako kod vas, to, freedom of expression, ima l' 'leba il' i tu agresiva, bjesnilo stiglo?


apacherosepeacock apacherosepeacock 09:55 11.09.2018

Re: Serena

kako kod vas, to, freedom of expression, ima l' 'leba il' i tu agresiva, bjesnilo stiglo?


Ima i ovde sabana koliko hoces samo cini mi se manje glasnih nego u Americi..

Nego, Serenu (snimak sa meca) ladno da metnu u gangsta´ rep spot.. steta da se baci.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:11 11.09.2018

Re: Serena

Nego, Serenu (snimak sa meca) ladno da metnu u gangsta´ rep spot.. steta da se baci.


nsarski nsarski 10:17 11.09.2018

Re: Serena

Šta ti je sad pa Serena skrivila?


Australijanca koji je nacrtao ovu karikaturu sada napadaju za rasizam. A ona prikazana kao razmaženo dete kome je ispala cucla.

niccolo niccolo 10:38 11.09.2018

Re: Serena

Odlična karikatura, upravo je to to.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:38 11.09.2018

Re: Serena

Ем се понашала као размажена крава, ем не сме да се критикује њен испад.

Осим за расизам, критичарима се приговара и због сексизма, као наводно, понашање као Серенино пролази мушким играчима, а на њу сиротицу су се окомили јер је жена.

И гледам наслове у понедељак: и Осакина, и Ђоковићева победа су у сенци њеног испада.
alselone alselone 10:40 11.09.2018

Re: Serena

Koju karikaturu?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:58 11.09.2018

Re: Serena

apacherosepeacock


E tamo bas manjka agresivnih sabana.. a slabo stoje i sa oruzjem.


Dahm. Evo jutros baš muku mučimo sa motivacijom da ode među šabane da trenira. Razgovor je oko toga što ga je neki mali agresivac uzeo na zub. Moj mališa je najmlađi među svima (ne i najmanji). I sada ga ovi muštraju da je mali, da je pičkica, da ga tata vodi na trening, ovaj im odgovori (inteligentan je i retor, čita knjige, uči programiranje, muziku, sjajan đak) oštro i onda ga ovi utuže kod trenera. Znači, razbijaj glavu kako sada da ga ne sklanjam od sporta, a šabani tamo samo kidišu na njega. Znači, od tridesetak njih u kokektivu, samo su njih 4, 5-orica u fazonu starke/zika/zezanje/lepedevojčice, a ostali svi agresivna šabana.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:09 11.09.2018

Re: Serena

Evo jutros baš muku mučimo sa motivacijom da ode među šabane da trenira.


Ne znam sta da ti kazem, svi smo tamo prosli kroz taj dril (nazalost). Ja sam se branila i verbalno i fizicki ako me neko zajebava.. Izgleda da drugacije ne moze jerBO su mi se samo tako skidali s k. Cak sklopis i prijateljstva posle sa istima, decija posla bre.

apacherosepeacock apacherosepeacock 11:13 11.09.2018

Re: Serena

Ем се понашала као размажена крава, ем не сме да се критикује њен испад.


Ja sam usla na Gardian komentare citalaca 9/10 paljbe po njoj i njujorskoj publici..
(doduse i njihova, publika/Vimbldon, je rosna)
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:26 11.09.2018

Re: Serena

Ja sam usla na Gardian komentare citalaca 9/10 paljbe po njoj i njujorskoj publici..

Доста коментатора се навалило на карикатуристу, а он је, у своју одбрану, исповртео своју ранију карикатуру на којој је (бели мушкарац) Киргиос.

apacherosepeacock apacherosepeacock 11:46 11.09.2018

Re: Serena

principessa_etrusca
Ja sam usla na Gardian komentare citalaca 9/10 paljbe po njoj i njujorskoj publici..

Доста коментатора се навалило на карикатуристу, а он је, у своју одбрану, исповртео своју ранију карикатуру на којој је (бели мушкарац) Киргиос.



Obe karikature su fenomenalne.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:02 11.09.2018

Re: Serena

apacherosepeacock


Ne znam sta da ti kazem, svi smo tamo prosli kroz taj dril (nazalost). Ja sam se branila i verbalno i fizicki ako me neko zajebava.. Izgleda da drugacije ne moze jerBO su mi se samo tako skidali s k. Cak sklopis i prijateljstva posle sa istima, decija posla bre.



Kapiram pristup, zanimljivo je da mu je sestra takva, ona je fighter. Pre neki dan smo prolazili na Štrandu pored cure, kikbokserke, koja sparinguje sa ogromnim nabildovanim tipom. Ćera se zaustavila i gotovo pola minuta je gledala ovu devojku potpuno hipnotisano. Onda se okrenula prema meni s izrazom: "Uau, kako teta tuče." Ipak, u slučaju sina ne želim da potpadne pod uticaj opšte agresije, i da rešava stvari pesnicama. U samoodbrani, ako je napadnut, da. No ako je napadnut verbalno, treba da zna da se odbrani verbalno. Predstoji rad na tom polju, inače će život biti surov prema njemu. Osećajni ljudi su considered as pussies in nowadays world.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:22 11.09.2018

Re: Serena

kako nije: а) sumanuti ego, od starta je išla da Naomi ne pobedi sportski, nego je preplaši;


A, ok, hvala, očigledno da nisam pratio US Open. (jeste opičena lujka, mada nije ni prva ni poslednja koja lomi reket i svađa se sa sudijom).

ma jok bre, nije mi niko pretio. zamoljen sam uljudno da skinem, a pošto nisam video poruku post je capnut (što je možda i bolje, pošto ga sam verovatno ne bih capnuo, mada možda i bih, isto kao iz j-opštine kada su me molili da skinem, pa šta ćeš, voli tamo, voli ovde, pa skini).


Ma dobro, ok, pod kojim obrazloženjem si zamoljen? I koji si ga đavo uopšte kačio, ako si bio voljan da ga skloniš?

nego,
ne odgovori mi na pitanje, evo 'oće mi starije dete kod vas u Amer'ku, odma' posle srednje, neće ovde sa agresivnim šabanima da živi, a imam neke kombe za MIT i Đoleta Vašingtona, pa me zanima - kako je to kod vas na Zapadu, je l' smete da kenjate protiv Dončeta, il' nayo - мрка капа?


Ne znam kad si me to pitao, jel na tom sklonjenom blogu?

Ako dete oće, i ako imaš love (koliko ono beše godina na MIT-u, 50, 60 soma?), pusti ga/je da proba, a od šabana se pobeći ne može. Ako ništa, uvek ima gde da se vrati kući, posle samo moraš da otplaćuješ kredit . A što ne kombinujete sa nekim faksom u Izraelu? Bezbednost, ili nešto drugo? Mislim, neke škole u Izraelu su nadaleko čuvene i štovane, verovatno u rangu naših najboljih univerziteta.

A to da li sme da se kenja po vlastima, realno, i nije neki kriterijum. Ali, svejedno, taman posla da nam još i taj odušak zabrane. Ja slabo pratim vesti, nemamo televiziju u kući, jedino radio, javni, ono na putu do posla, i tu ga konstantno tovare. Onako fino, kulturno, bez pominjanja majke fašističke, ali ga ljušte kao šargarepu, naročito kad ga ukebaju u nekoj laži, a to je manjeviše sve što ovaj radi, ako ne lupa gluposti, onda masno laže.

Neeego, pusti to, imam i ja konkretno pitanje, za one koji su nekad stavljali pločice na betonski pod. Dakle, šta da radim sa onim spojevima u betonu (control joints, ne mogu da se setim kako se to zove na srpskom). Da li moram/smem da ih poravnam sa onim samoporavnavajućim malterom, a pošto moram da koristim decoupling membranu, da li moram da pazim gde su ti spojevi i da pločice poravnavam sa njima, plus da tu ostavim onaj elastični spoj, od silikona, ili to ne mora? Ove niko ne ume da mi kaže, to jest jedni tvrde jedno, drugi drugo, čak ni proizvođač membrane neće da mi da definitivan odgovor, svi se boje da ih ne tužim ako mi ispucaju pločice zbog malo sleganja betona.



srdjan.pajic srdjan.pajic 15:28 11.09.2018

Re: Serena

Srđan Fuchs
apacherosepeacock


E tamo bas manjka agresivnih sabana.. a slabo stoje i sa oruzjem.


Dahm. Evo jutros baš muku mučimo sa motivacijom da ode među šabane da trenira. Razgovor je oko toga što ga je neki mali agresivac uzeo na zub. On je najmlađi među svima (ne i najmanji). I sada ga ovi muštraju da je mali, da je pičkica, da ga tata vodi na trening, ovaj im odgovori (inteligentan je i retor, čita knjige, uči programiranje, muziku, sjajan đak) oštro i onda ga ovi utuže kod trenera. Znači, razbijaj glavu kako sada da ga ne sklanjam od sporta, a šabani tamo samo kidišu na njega. Znači, od tridesetak njih u kokektivu, samo su njih 4, 5-orica u fazonu starke/zika/zezanje/lepedevojčice, a ostali svi agresivna šabana.


Pa da ti zapakujem jednog malog gloka za dete, da donese alse kad sledeći put bude dolazio ovamo?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:23 11.09.2018

Re: Serena

srdjan.pajic


Ma dobro, ok, pod kojim obrazloženjem si zamoljen? I koji si ga đavo uopšte kačio, ako si bio voljan da ga skloniš?

Ako dete oće, i ako imaš love (koliko ono beše godina na MIT-u, 50, 60 soma?), pusti ga/je da proba, a od šabana se pobeći ne može. Ako ništa, uvek ima gde da se vrati kući, posle samo moraš da otplaćuješ kredit . A što ne kombinujete sa nekim faksom u Izraelu? Bezbednost, ili nešto drugo? Mislim, neke škole u Izraelu su nadaleko čuvene i štovane, verovatno u rangu naših najboljih univerziteta.

A to da li sme da se kenja po vlastima, realno, i nije neki kriterijum. Ali, svejedno, taman posla da nam još i taj odušak zabrane. Ja slabo pratim vesti, nemamo televiziju u kući, jedino radio, javni, ono na putu do posla, i tu ga konstantno tovare. Onako fino, kulturno, bez pominjanja majke fašističke, ali ga ljušte kao šargarepu, naročito kad ga ukebaju u nekoj laži, a to je manjeviše sve što ovaj radi, ako ne lupa gluposti, onda masno laže.



А) Ама, хебем му свеца да му хебем свеца, не читаш in between the lines. Природњак ниједан! Заплашени су људи, аман-заман!

Б) Није фрка кинта. Има кинте увек за квалитетну децу. Право збориш за комбу са Изром, то ћемо и направити. Него, нису се наљутили због оног блога - после смо још пеглали код Зурофа на лајни, јеби га, ипак је тип Стејт Ди и наци хантер, нег' ме звали с кремом идф-а из неког Institute for national security на екскурзију међа да идем, па идем, све, Газа, West Bank, Egypt, Jordan, Syria, Lebanon - то ти као Вест Поинт код вас; пошто сам премашио квоту гостију годишње који инди го прођу кроз мене; па сам сада као big guy. За Фићу мог, комба са МIT-oм и Изром је godlike. Још са зеленим окама и НС стасом, падаче Сефардкињице као снопје. Таман и да дочекам српско Јеврејче да љубим, као ђед. Има нека School for diplomacy and security, тамо ће Биби предавати, вероватно, уколико га ИДФ не склони у апсану јербо их је урадио за милијардче уградње у Зер Џрман nuke subs deal-у... Ако истрага докаже.

PS. Не знам ово за плочице, ал' и мене занима? Него, јб'те, која си ти Република Шумска када немаш теве? Гледај га критички. Ми гледамо цртаће, спорт и cinematography, и њузнетовце ка'це огласе.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:31 11.09.2018

Re: Serena

srdjan.pajic

Pa da ti zapakujem jednog malog gloka za dete, da donese alse kad sledeći put bude dolazio ovamo?


Ма јок, не треба, обијезбедила Опћина неког ђерихоа лахког. Долазимо и ми, сви ђутуре. О'ладили су Србе Амере једно сто сома долара сада у посети Израиљу капи-нацоши, па ме звали на разговор како то да решимо, а и треба у Вашингтону нешто да причам о крипто-џудаизму. Нешто ми нуде Србз да отворим офис код њи'. Па ће се видимо, иншалах. Само, ми нисмо стрејтери као Алс, if u cee me.


PS. Нег' не рече који су ти ти што им требају докази за Вучка? Србз, Амери?
tasadebeli tasadebeli 06:23 11.09.2018

Касниш, касниш...

Zanimljiva je jedna stvar u Srbiji, ovako sada, kako sam porastao malo u svom poslu pa mogu da provodim više vremena kod kuće, primetio sam kod dosta ljudi jedan veliki strah kada se dođe do kritike režima. Kako je ovo pošlo za rukom trenutnom režimu, nije mi jasno.



Чуди те то у Србији?











Касниш. бре Срки, касниш!

Па јесам вам причао још пре четири-пет година како изгледају партијски састанци на овом мом локалном нивоу (од 1997. до 2014. биле демократе на власти)? (иначе, инсајдерска прича)

При сваком помињању вођиног имена следи дуг дуг аплауз (као некада на пленумима, конгресима итд. СКЈ при помињању Титовог имена), а омладина странке задужена за ред у сали мерка са стране ко не апалудира или ко апалудира врло млако и кратко.

Или о колегиници из једне основне школе (дакле, високо образовање) овде у мом крају која је имала примедбе на рад свог директора, па није написала пријаву просветној инспекцији или отишла иу Министарство просвете да се жали, него прво запуцала право у седиште странке да исприча свој проблем?

Или о томе како мени у зборници, кад попиздим и оспем дрвље и камење по тој и таквој власти, они који нису у странци вичу Кссс, кссс!, па ми климањем главе показују на чланове странке који ту седе, у смислу: Ћути, ови те слушају. И о вероучитељу који ми у тим тренуцима шапне на уво: Тебе ће, бре да ухапсе...

Или о томе како у мојој школској зборници (дакле, просек образовања присутних на високом нивоу у односу на остатак Србије) сасвим озбиљно препричавају у позитивном тону шта је то вођа и припадајућа му камарила рекла синоћ на Пинкуши.

Или о колеги, члану странке, који зато што има притужбе на распоред часова, жали се на то на партијском састанку.

Или о мом шураку који ради на железници, па када му се ја жалим како су ови са локала уређивали по свом нахођењу школске одборе у школама на општини не хајући много за формулу 3 члана из локала, 3 независна члана изабрана из савета родитеља и 3 независна члана испред наставничког већа, а шурак ми каже:"Е, мој Сале, почистили су код мене на железници све и поставили своје људе све до станичне баба сере."

Све то је још од пре 4-5 година.

Касниш Срки, касниш...










Већ сам то питао једаред све на Блогу, па ево да питам и тебе опет...


Јеси ти читао "Мефисто" Клауса Мана?


The novel portrays actor Hendrik Höfgen's rise from the Hamburger Künstlertheater (Hamburg Artists' Theater) in 1926 to nationwide fame in 1936. Initially, Höfgen flees to Paris on receiving news of the Nazis' rise to power because of his communist past (learning from a friend that he is on a blacklist). A former co-actress from Hamburg, Angelika Siebert, travels to Berlin to convince Lotte von Lindenthal, the girlfriend (and later wife) of a Luftwaffe general to have him pardoned. On returning to Berlin he quickly manages to win over Lotte and her general and with his support has a wonderful career. On obtaining the role of Mephisto in Faust Part One he realizes that he actually made a pact with evil (i.e. Nazism) and lost his humane values (even denouncing his mistress as "Black Venus" ). There are situations where Höfgen tries to help his friends or tell the prime minister about concentration camp hardships, but he is always concerned not to lose his Nazi patrons.



Ту имаш сасвим лепо објашњење како функционише тај психо механизам. И то не само у Хитлеровој наци Немачкој тридесетих година прошлога века.






П.С. - Стварно, Срђане, где нестаде твој претходни блог? (што рече Пајић)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:22 11.09.2018

Re: Касниш, касниш...

o'šo u kinšasu.

При сваком помињању вођиног имена следи дуг дуг аплауз (као некада на пленумима, конгресима итд. СКЈ при помињању Титовог имена), а омладина странке задужена за ред у сали мерка са стране ко не апалудира или ко апалудира врло млако и кратко.




možeš li da veruješ da su Sabljara priveli zbog ovoog spota na 48h, pazi, ej Sabljara - jedno od najdobroćudnijih beogradskih umetničkih bića koje poznajem?!

ps. čekaj, svaki post ti je kao književno delo, moram pažljivije da pročitam.
veselica veselica 09:39 11.09.2018

Re: Касниш, касниш...

ps. čekaj, svaki post ti je kao književno delo, moram pažljivije da pročitam.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:56 11.09.2018

Re: Касниш, касниш...

Или о томе како мени у зборници, кад попиздим и оспем дрвље и камење по тој и таквој власти, они који нису у странци вичу Кссс, кссс!, па ми климањем главе показују на чланове странке који ту седе, у смислу: Ћути, ови те слушају. И о вероучитељу који ми у тим тренуцима шапне на уво: Тебе ће, бре да ухапсе...



da, da. taj rad!

"Kada su došli po intelektualce,
ja sam ćutao;
jer nisam bio intelektualac.

Zatim su oterali prosjake,
odbili azilante,
pretukli i prebili pedere,
sklonili prostitutke,
nahranili nas sumnjama i strahovima,
ja sam ćutao;
jer oženjeni treba da se drže svojih kuća.

Kada su zatvorili nezavisne novinare,
ja sam ćutao;
jer nisam bio novinar.

Kada su došli po sindikalce,
ja se nisam pobunio;
jer nisam bio sindikalac.

Kada su došli po mene,
nije preostao niko da se pobuni.."


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:03 11.09.2018

Re: Касниш, касниш...

tasadebeli


Већ сам то питао једаред све на Блогу, па ево да питам и тебе опет...


Јеси ти читао "Мефисто" Клауса Мана?


The novel portrays actor Hendrik Höfgen's rise from the Hamburger Künstlertheater (Hamburg Artists' Theater) in 1926 to nationwide fame in 1936. Initially, Höfgen flees to Paris on receiving news of the Nazis' rise to power because of his communist past (learning from a friend that he is on a blacklist). A former co-actress from Hamburg, Angelika Siebert, travels to Berlin to convince Lotte von Lindenthal, the girlfriend (and later wife) of a Luftwaffe general to have him pardoned. On returning to Berlin he quickly manages to win over Lotte and her general and with his support has a wonderful career. On obtaining the role of Mephisto in Faust Part One he realizes that he actually made a pact with evil (i.e. Nazism) and lost his humane values (even denouncing his mistress as "Black Venus" ). There are situations where Höfgen tries to help his friends or tell the prime minister about concentration camp hardships, but he is always concerned not to lose his Nazi patrons.



Ту имаш сасвим лепо објашњење како функционише тај психо механизам. И то не само у Хитлеровој наци Немачкој тридесетих година прошлога века.


zvuči superkool, potražiću delo kod nas (kod donjih nas)!
tasadebeli tasadebeli 14:36 11.09.2018

Re: Касниш, касниш...

veselica
ps. čekaj, svaki post ti je kao književno delo, moram pažljivije da pročitam.






Ма шта једно дело!

Ваљда треба то рећи у множини? И то сабрана и прибрана дела...

Немојте убудуће тако грубо да ме вређате, пријавићу вас модерацији.




veselica veselica 15:38 11.09.2018

Re: Касниш, касниш...

Јеси ти читао "Мефисто" Клауса Мана?


ćuj ćito?!

baš si me (s bolom jer prokleto vreme leti li leti) podsetio na gotovo zaboravljenog Klausa Maria Brandauera: bio je to film koji ga je vinuo, a bogami i Ištvana Saboa.
Obojica su više puta dolazila u Beograd, na Palić.

Past perfect tense.


tasadebeli tasadebeli 19:19 11.09.2018

Re: Касниш, касниш...

veselica

ćuj ćito?!

baš si me (s bolom jer prokleto vreme leti li leti) podsetio na gotovo zaboravljenog Klausa Maria Brandauera: bio je to film koji ga je vinuo, a bogami i Ištvana Saboa.
Obojica su više puta dolazila u Beograd, na Palić.




А како га је тек Пера Краљ играо у Народном позоришту у Београду! Маестрално!

Цига Јеринић такође најбољи Геринг којег сам ја видео на позоришним даскама икада. Када се обраћа Хефгену (Пери Краљу) у појединим ситуацијама оним својим пукнутим гласом од дувана и алкохола, па му тепа лупкајући га шаком по гузи онако другарски:"Е, мој Мефи, Мефи..." (То од Мефисто.) Незаборавно.

И дан-данас када сам сведок оваквих ситуација какве је Срђан описао у уводном тексту, ја такође тихо прошапућем, онако више за себе:"Е, мој Мефи, Мефи..." Све тапкајући самог себе по гузи.


Past perfect tense.










Треба то умети, а не само сликати се за насловне стране... (ЛИНК)


veselica veselica 11:36 12.09.2018

Re: Касниш, касниш...

А како га је тек Пера Краљ играо у Народном позоришту у Београду! Маестрално!





Da, mene si zaveo fotkom Brandauera!
tasadebeli tasadebeli 15:43 12.09.2018

Re: Касниш, касниш...

veselica
А како га је тек Пера Краљ играо у Народном позоришту у Београду! Маестрално!





Da, mene si zaveo fotkom Brandauera!



То је на корицама књиге.

(А јес упечатљива фотка... Кад је Мефи у питању...)



tasadebeli tasadebeli 15:43 12.09.2018

Re: Касниш, касниш...




Дабл трабл, трипл хабл. Пардонст.
veselica veselica 07:16 11.09.2018

srki man,

kad se sad nisam slogirala?!

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:25 11.09.2018

Re: srki man,



veselica veselica 07:57 11.09.2018

da si samo ovo napisao, e basta!

Sirota Srbija živi mračni trip jedne male skupine ljudi........
korisnickoime-1 korisnickoime-1 09:20 11.09.2018

Same difference

Zanimljiva je jedna stvar u Srbiji, ovako sada, kako sam porastao malo u svom poslu pa mogu da provodim više vremena kod kuće, primetio sam kod dosta ljudi jedan veliki strah kada se dođe do kritike režima.


To je zato sto ti je posao napolju. Da je ovde brisao bi ti sam svoje postove ko bijela lala.

Ljudi nisu slobodni unutra


Ma kako nisu. vidis kako se ovdje lijepo pljuju partizani i cetnici. Prvsrbijanci, drugosrbijanci i trecepozivci.

Sve je dozvoljeno.

Osim onoga sto nije.
veselica veselica 09:26 11.09.2018

Re: Same difference

Sve je dozvoljeno.


da, koliko pamtim, sinoc si bio pitan za dokaze i - kinšasa.



ameri će nam doći glave enivej.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:46 11.09.2018

Re: Same difference

To je zato sto ti je posao napolju. Da je ovde brisao bi ti sam svoje postove ko bijela lala.

istina, mora se biti slobodan finansijski u srbiji da bi se bivalo slobodnim i ličnosno. što ne umanjuje društvenu agresiju spolja.
tasadebeli tasadebeli 07:05 12.09.2018

Same difference - Шта сам то приметио...

korisnickoime-1

Ljudi nisu slobodni unutra



Ma kako nisu. vidis kako se ovdje lijepo pljuju partizani i cetnici. Prvsrbijanci, drugosrbijanci i trecepozivci.

Sve je dozvoljeno.

Osim onoga sto nije.











Извини, само да додам једну примедбу... Шта сам то приметио осматрајући онако из даљине... Кроз двогледе...

Већ недељу дана нема ниједног ВИП блога.

Гос'н Бобићу понестало мастила, Крле већ одавно рекао свакоме све шта је имао да каже, Радојичићка не стиже вероватно због гужве на кинеским друмовима, Енџи кренула опет у школу, Фрихенд се замислио загледан у једну тачку на зиду, вежба концентрацију, Боцвена и Нурудин су у штрајку, Ју Ес Опен се завршио, Грегановићка, гос'н Чер и Воја Стојковић држе ноге у лавору с 'ладном водом и чекају инспирацију, Лоудер и Џинкс побегли са часа, Албицила се спрема да лети на југ, а о овој двојици неваљалаца, Новковићу и Шарском да не трошим речи, већ сам им звао родитеље на разговор због недисциплинованог понашања у школи,...

Ове остале ВИП-овце ионако одавно не видим овде на главној страни Блога Б92.

Да нема тих трећепозиваца које помињеш, Блог Б92 би вероватно умро, а?

Онако спонтано, ничим изазван, природним путем, од старости?


EDIT: Примећујем да се чак више ни Чарли не јавља у коментарима. И њему смо се изгледа смучили што је стварно скоро па немогуће...


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:25 12.09.2018

Re: Same difference - Шта сам то приметио...

Примећујем да се чак више ни Чарли не јавља у коментарима. И њему смо се изгледа смучили што је стварно скоро па немогуће...




veselica veselica 11:07 12.09.2018

Re: Same difference - Шта сам то приметио...


Гос'н Бобићу понестало мастила, Крле већ одавно рекао свакоме све шта је имао да каже, Радојичићка не стиже вероватно због гужве на кинеским друмовима, Енџи кренула опет у школу, Фрихенд се замислио загледан у једну тачку на зиду, вежба концентрацију, Боцвена и Нурудин су у штрајку, Ју Ес Опен се завршио, Грегановићка, гос'н Чер и Воја Стојковић држе ноге у лавору с 'ладном водом и чекају инспирацију, Лоудер и Џинкс побегли са часа, Албицила се спрема да лети на југ, а о овој двојици неваљалаца, Новковићу и Шарском да не трошим речи, већ сам им звао родитеље на разговор због недисциплинованог понашања у школи,...

Ове остале ВИП-овце ионако одавно не видим овде на главној страни Блога Б92.


Taso, baš te pošlo pa krenulo..

romi.daba romi.daba 10:21 11.09.2018

Srećan ti praznik, pre svega.

Ne znam mnogo o jevrejskim praznicima, ali vidim juče u severnim zelenim saburbijama familije u svečanim odorama užurbano hodaju po komšilucima.

Stiže li to na Nova godina po jevrejskom kalendaru (naravno tek drugom najstarijem kalendaru na svetu, jer najstariji kalendar je naš srpski, otud i sama reč kalander (nešto u vezi kola - večitog kruženja vremena, zna to Njetanahu ali ne sme da kaže - JOŠ))? Pravoslavna crkvena nova godina je takođe ovih dana...


Ovdašnji Jervreji takođe osećaju strah u atmosferi zbog ovog anti-imigracionog, nativističkog i izolacionističkog stanja u prevashodno radničkom delu britanske nacije.

Izgleda da su Jevreji razvili posebno čulo zbog njihove tragične uloge tokom poslednjih 6000 godina. Ipak se nadam da će razumni deo čovečanstva pobediti.

principessa_etrusca principessa_etrusca 10:42 11.09.2018

шана това

Stiže li to na Nova godina po jevrejskom kalendaru

Баш тако, Сркију сам честитала јуче (ал' обриса тај цео блог).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:14 11.09.2018

Re: шана това

Obrisaло


Све kool, застрашени су људи. Нема љутње. Исто је и код нас у Заједници, значи, у целокупном друштву је исти проблем. Хвала, хвала на помињању Нове, пет 'иљада седамсто седамдес' и нека. Већ сам престао да пратим ту календарску сцену, ко ће по'ватати тол'ке године.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:18 11.09.2018

Re: шана това

Srđan Fuchs
Obrisaло


Све kool, застрашени су људи. Нема љутње. Исто је и код нас у Заједници, значи, у целокупном друштву је исти проблем. Хвала, хвала на помињању Нове, пет 'иљада седамдес' и нека. Већ сам престао да пратим ту календарску сцену, ко ће по'ватати тол'ке године.


Jes vala, Jom Kipur i Ros Hasana je u septembru..
Pa srecna bila i da nam ime nije zapisano u tefter pu, pu. :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:32 11.09.2018

Re: Srećan ti praznik, pre svega.

nešto u vezi kola - večitog kruženja vremena, zna to Njetanahu ali ne sme da kaže - JOŠ))


Биби ме увалио у фрку, када је изјавио, приликом Ацине посете, "ми смо са Србима пријатељи хиљадама година". Ето! Ускликташе Срби, Биби је дао необорив доказ. Ради се заправо о јеврејској лингвистици. Оно што је мислио је да смо (Јевреји и Словени) дошли у додир у најранијој фази насељавања Балкана - томе сведоче и трагови синагога, рецимо она у Битоли, из I тисучљетија ове ере. Сада, на јеврејском, то звучи - "пријатељи смо кроз хиљаде година". Односно, били смо у додиру кроз први, други а ево и трећи миленијум. Разноразни деретићоиди су то одмах узели као доказ "ми, и амебе" претпоставки.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:34 11.09.2018

Re: шана това

apacherosepeacock


Pa srecna bila i da nam ime nije zapisano u tefter pu, pu. :)

У каратефтер. Има и убаво тефтерче.
mentol mentol 12:56 11.09.2018

Re: шана това

Srđan Fuchs
Obrisaло



...

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:08 11.09.2018

Re: шана това

Da, Matori, mada i u zentu su velike oči. Nekada se totalitarizam samo hrani našim strahom.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:32 11.09.2018

Re: Srećan ti praznik, pre svega.

Ovdašnji Jervreji takođe osećaju strah u atmosferi zbog ovog anti-imigracionog, nativističkog i izolacionističkog stanja u prevashodno radničkom delu britanske nacije.


Da, da. Dosta je to nezgodna problematika, eno Korbina i Labur ocrniše samo tako dole. Men'se čini da Korbin pokušava da balansira između tog nezadovoljstva britanske radničke klase i jevrejske zajednice koja je, opet, solidno imućna i štiti svoj kapital kroz strateško savezništvo sa konzervativnim snagama. Premda ima uticajnih Jevreja i u Laburu. Zavrzlama.



omega68 omega68 10:57 12.09.2018

Re: Srećan ti praznik, pre svega.

Јадничак, ништа не зна а глуми паметњаковића
Ми Срби смо у 7527. години
Тад се догодило изливање Средоземног у Црно Море ( до тада језеро )
Доказао и ЈАн Вилсон у књизи ,,Пре потопа''
Уживај и даље у својој необавештеност ( да не кажем нешто грубље )


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:11 12.09.2018

Re: Srećan ti praznik, pre svega.

Eto, sve je jasno. Prof. Deretić objasnio. Nema veze što je vizantijsko (grčko) računanje.
docsumann docsumann 13:40 12.09.2018

Re: Srećan ti praznik, pre svega.

Ми Срби смо у 7527. години
Тад се догодило изливање Средоземног у Црно Море ( до тада језеро )


kad tad? misliš sad - 7527?


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:54 12.09.2018

Re: Srećan ti praznik, pre svega.

Па, као од те неке џиновске поплаве.

Еτη Γενέσεως Κόσμου κατὰ Пωμαίους,
наравно, у контексту геоморфологије је цела прича мало шнасме, а посебно упитна у погледу датирања времена приспећа Словена на Балкан. Цар Петар велики је прекинуо ову праксу датирања 1700-тих.
omega68 omega68 22:14 12.09.2018

Re: Srećan ti praznik, pre svega.

vizantijsko (grčko) računanje.

Nije
приспећа Словена на Балкан

Zašto, o zašto si uvek najneinteligentniji u društvu?
Shvatićeš, mada na teži način, da Srbi nisu SAMO haplogrupa R1a, nego su i I2 koja je indoevropska i na Balkanu je BAR od Lepenskog Vira i vinčanske kulture koja se poklapa sa velikim potopom na Crnom Moru.
No, bolje bi ti bilo da nam objasniš odakle sva ta ljubav Izraela i Saudijske Arabije !!! povodom nekih drugih država?
O tome malo pričaj a ne samo o levičarskim vlažnim snovim.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:33 12.09.2018

Re: Srećan ti praznik, pre svega.

Ja nisam najpametniji. Najpametniji su matiševci/ke i inženjeri/ke, na svoj način, žene na svoj način. Svakako, pošto Zili ima sve ovo objedinjeno u sebi, a i rodom je iz najdrevnije Србске Земље - Баната; možemu nju da kandidujemo za najpametniju. Možda se samo bavim više od ostalih hebrejistikom, prosto, živim to i radim pa na tom polju sam možda malo svesniji, i to bi bilo to. Na drugim poljima, mrka kapa. Ovde sam da bih učio od pametnih ljudi, ne ulazeći u to ko koga voli, ko koga ne, s kim je ko spavao ili bi spavao ili slične nevažnosti osobene za kulturu tijela, što kaže naš narod u obliku Jadidije Hakojena alijas Filona Aleksandrijskog...

Za novu "ljubav" Saudije i Izraela su zaslužni uglavnom Saudijci, pošto su 2017. objedinili Arapsku Ligu oko svoje mirovne inicijative, što je Izrael uzeo zaozbiljno, dok je sam Izrael dobio Dar Božji. Objasni ti meni, zauzvrat, rusko-iransko-šiitsku jednačinu.
zilikaka zilikaka 08:42 13.09.2018

Re: Srećan ti praznik, pre svega.

Svakako, pošto Zili ima sve ovo objedinjeno u sebi, a i rodom je iz najdrevnije Србске Земље - Баната; možemu nju da kandidujemo za najpametniju.

Nemoj, ko boga te molim, mani mene. Daleko sam ti ja od pameti. Kroz život empirijski dokazano.
Jedino ti hvala što si posebno vrednovao Banat, ako ništa drugo, ono uzinat Bačvanima.
g.radicevic g.radicevic 10:55 14.09.2018

Re: Srećan ti praznik, pre svega.

Jedino ti hvala što si posebno vrednovao Banat, ako ništa drugo, ono uzinat Bačvanima




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:48 14.09.2018

Re: Srećan ti praznik, pre svega.

Šali se Zili, ona u svojoj banaćanskoj pravičnosti, širini i mudrosti voli i Bačvane kao sebe samu, oseti se to.
g.radicevic g.radicevic 16:05 14.09.2018

Re: Srećan ti praznik, pre svega.

Šali se Zili, ona u svojoj banaćanskoj pravičnosti, širini i mudrosti voli i Bačvane kao sebe samu, oseti se to.


iiii.. k'o da ja to ne znam

gedza.73 gedza.73 12:18 11.09.2018

And now, something completely different!

krenem da tražim 'Take me home country roads' i naletim na
Playing For Change is a multimedia music project... traveled around the world to places including New Orleans, Barcelona, South Africa, India, Nepal, the Middle East and Ireland. Using mobile recording equipment, the duo recorded local musicians performing the same song, interpreted in their own style.


i svidi mi se glas i jezik crnca iz Konga u



kad, između ostalih, momak, ulični svirač, Nikola Petaković iz Novog Sada (druga polovina klipa)
Kinšasa, Novi Sad, Vera Kruz, Kuba, LA, Buenos Aires, Kongo... svi na jednom mestu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:33 11.09.2018

Re: And now, something completely different!

gedza.73 gedza.73 21:32 11.09.2018

And now, something completely different!

meni baš ulepšali dan. dok sam gledao spotove (u jednom je i Kit Ričards) osetio sam da se srećno kezim.

A pazi ovde gudačku liniju. Iz Budimpešte u Gvadalaharu pa Novi Sad (NS String Trio) i Katmandu.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:36 12.09.2018

Re: And now, something completely different!

divno, demkra!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:02 11.09.2018

Wtf?

Av-isis napao muzej?

Srki, trebaš dokaze još?
zilikaka zilikaka 19:27 11.09.2018

Re: Wtf?

Av-isis napao muzej?

Navodno je 16 ljzdi danima seklo tu lokomotivu.
Znaš li koliko posla tu inače ima i šta sve treba. Od ljudi, boca i brenera do recimo kamiona za utovar i prevoz.
I sve to 100m otvorenog i osvetljenog prostora od policijske stanice.
...a možda kad nema eksponata ne treba ni muzej, pa eto prilike da se prostor korisnije iskoristi?
vcucko vcucko 20:21 11.09.2018

Re: Wtf?

zilikaka
Av-isis napao muzej?

Navodno je 16 ljzdi danima seklo tu lokomotivu.
Znaš li koliko posla tu inače ima i šta sve treba. Od ljudi, boca i brenera do recimo kamiona za utovar i prevoz.
I sve to 100m otvorenog i osvetljenog prostora od policijske stanice.
...a možda kad nema eksponata ne treba ni muzej, pa eto prilike da se prostor korisnije iskoristi?

Videste li vi slike? To ne može od "danima". To je mesecima, verovatno i godinama rađeno, a ovi sad digli dreku "provalna pljačka, vandali, ovo ono". Neće biti.
zilikaka zilikaka 20:42 11.09.2018

Re: Wtf?

Nije, bre, iseče se to relativno brzo, posebno kad ne moraš da vodiš računa da ostane sačuvano da bi se ponovo sastavilo al ti treba silesija pomoćnih sredstava.
I ti koji su sekli ne mogu da budu dunsteri.
U svakom slučaju ne može da se odradi neprimetno. Nije to kradja šahta
vcucko vcucko 20:49 11.09.2018

Re: Wtf?

zilikaka
Nije, bre, iseče se to relativno brzo, posebno kad ne moraš da vodiš računa da ostane sačuvano da bi se ponovo sastavilo al ti treba silesija pomoćnih sredstava.
I ti koji su sekli ne mogu da budu dunsteri.
U svakom slučaju ne može da se odradi neprimetno. Nije to kradja šahta

Ne mislim na samu seču gvožđa. Nego na opšte stanje prostora.

Već, hm, 15-20 godina između ostalog i svega i svačega likvidiram razne magacinčine. Znam kako izgleda kad je juče neko obišao, a kako kad mesecima nije ušlo ovlašćeno lice.
Ovo je definitivno drugi slučaj.
veselica veselica 11:20 12.09.2018

Re: Wtf?

Srđan Fuchs
Av-isis napao muzej?

Srki, trebaš dokaze još?



Ti još čekaš taj odgovor?
Kinšasa je čudo. Što se tamo čovek (po)nada!



Bili Piton Bili Piton 19:13 11.09.2018

Tamnica naroda!

And now for something completely different. Ovo me prvo nasmejalo, pa razbesnelo a sad mi je bedno u svojoj pokvarenosti. I ta Kolinda je težak kreten, a i lažov pride, iako bi se i s ove strane granice našlo sličnih mišljenja.

https://www.index.hr/vijesti/clanak/kolinda-za-kleine-zeitung-u-jugoslaviji-se-nije-smjelo-reci-da-si-hrvat/2023265.aspx
zilikaka zilikaka 19:38 11.09.2018

Re: Tamnica naroda!

ta Kolinda je težak kreten, a i lažov pride, iako bi se i s ove strane granice našlo sličnih mišljenja.

Stvarno, bre, laže ko pas. Jadna, dobijala sledovanja leba u komunizmu...
tasadebeli tasadebeli 19:55 11.09.2018

Re: Tamnica naroda!

Bili Piton
And now for something completely different. Ovo me prvo nasmejalo, pa razbesnelo a sad mi je bedno u svojoj pokvarenosti. I ta Kolinda je težak kreten, a i lažov pride, iako bi se i s ove strane granice našlo sličnih mišljenja.

https://www.index.hr/vijesti/clanak/kolinda-za-kleine-zeitung-u-jugoslaviji-se-nije-smjelo-reci-da-si-hrvat/2023265.aspx




Јбт, па она је 1968. годиште! (Само 4 године млађа од мене.)

Лаже ка' пас!

Ми рођени шездесетих увелико смо ишли у Трџу на Понте Росо за фармерке о Првом мају и осталим државним и идеолошким празницима!


А било је и данас је сасвим уобичајно да у малим местима у продавницама наручујеш колико ти хлеба треба за сутра да се не би бацало. Није ни данас другачије, брате. Чак мале приватне једва преживеле бакалнице у Београду које гуше ови велики тржни центри и даље функционишу тако.

Није то никакво приопћавање властима него рационална потрошња ваљда.

Стварно ме љути када неко овако безочно лаже. К'о да сви ми остали нисмо живели у том времену или смо се пре времена удружили са оним Немцем Алцхајмером, па може да нам продаје овакве жваке. Није та Колинда ништа боља од ових наших домаћих Титових пионира у Србији када прича о свом детињству и младости.



Даклем, та Колинда је стварно једна типична НАТО плава крава заборава, јбт, и ништа више!

Она и овај наш Хотлипс Лорета су стварно пар за усрат' се!

Од муке. С обе стране Батроваца.






А може јој се то данас... Кад смо ми имали овде Украјину четврт века пр(иј)е Украјине...




Bili Piton Bili Piton 20:10 11.09.2018

Re: Tamnica naroda!

I ti si Taso dovoljno mator, kao i ja, da se sigurno sećaš unutrašnjosti onih starih jatovih karavela i DC9. Imali su iznad prozora one - ne znam kako bi ih nazvao - oslikane murale - sa likovima, muškim i ženskim, u svim narodnim nošnjama sfrj, svi djuskaju u nekom stilizovanom kolcu. I lepo se videla srpska nošnja, pa hrvatska, pa ovaj pa onaj narod ili narodnost (not that I particularly cared) - što mi se sve kao opis čini vrlo daleko od "nisam smijela reći da sam Hrvatica".

Da ne govorim da je izvestan broj jatovih aviona imao odštampano "jugoslavenski aerotransport" na boku (opet, not that anyone particularly cared).
tasadebeli tasadebeli 20:28 11.09.2018

Re: Tamnica naroda!

Bili Piton
I ti si Taso dovoljno mator, kao i ja, da se sigurno sećaš unutrašnjosti onih starih jatovih karavela i DC9. Imali su iznad prozora one - ne znam kako bi ih nazvao - oslikane murale - sa likovima, muškim i ženskim, u svim narodnim nošnjama sfrj, svi djuskaju u nekom stilizovanom kolcu. I lepo se videla srpska nošnja, pa hrvatska, pa ovaj pa onaj narod ili narodnost (not that I particularly cared) - što mi se sve kao opis čini vrlo daleko od "nisam smijela reći da sam Hrvatica".

Da ne govorim da je izvestan broj jatovih aviona imao odštampano "jugoslavenski aerotransport" na boku (opet, not that anyone particularly cared).





Како да не, сећам се.

Већ испричах да ми се матори бавио трговином музикалијама. Имам и данас у кући, чувам их, комплете (промотивно, мустра за продају, Просвета Промузика их продавала) винил синглица на 33 обртаја на којима су песме свих тадашњих народа и народности Југославије са све књижицама са текстовима у којима се објашњавају песме, народне ношње итд.

(Ја то вртео на оном мом Супрафон грамАфону још пре поласка у основну школу.)

И данас ми такви као Колинда причају да сам морао ВЛАСТИМА да приопћавам колико ћу хлеба појести сутра у тој СФРЈ.

Дочим сам еурокрем и 505 са цртом куповао на Зелењаку испод руке од шверцера, а?

Ма дај, бре! Докле иде та њихова лаж... То можда могу да продају овој деци што се тада нису ни родила, али побогу... Ваљда има још овде живих људи који се сећају како им је било у том добу.

Извини, баш ми дигао живац овај текст што си га окачио.

Мука ми је од таквих лажова и овде у Србији, да се разумемо.

(Мада неки од вас ту моју повраћотку на такве ствари овде на Блогу Б92 често тумачите као моју наклоност Љотићу што нема благе везе са мозгом. Само не подносим када ме неко лаже жвалавећи ми о томе како сам у оним временима живео свој живот. Небитно, нећу да кукам... )


Da ne govorim da je izvestan broj jatovih aviona imao odštampano "jugoslavenski aerotransport" na boku (opet, not that anyone particularly cared).



Качио ја овде пар пута, мислим баш и на твојим неким постовима, ову доле књигу из 1970. која је била само део тадашње јавне дискусије (сасвим отворене и демократске у којој је свако рекао шта мисли) у СФРЈ поводом објављивања Декларације о називу и положају хрватског књижевног језика из 1967. године.


Да би ми данас ликови попут Колинде продавали причу како нису смели рећи да су Хрвати итд?

Ма дај, бре... Мука ми...



Bili Piton Bili Piton 20:53 11.09.2018

Re: Tamnica naroda!

Dobro de, ne edituj više i ne uzrujavaj se sve više, nije mi to bio cilj.

Samo sad jbt opet ispada da ta ****dirtyword**** nikom nije valjala.

A za koju godinu će ispasti da i **anotherdirtyword** isto tako nikom nije valjala.

Šta reći, koju poruku poslati.





tasadebeli tasadebeli 21:00 11.09.2018

Re: Tamnica naroda!

Bili Piton

Dobro de, ne edituj više i ne uzrujavaj se sve više, nije mi to bio cilj.



Па, брате рођени... Инаф из инаф!



Samo sad jbt opet ispada da ta ****dirtyword**** nikom nije valjala.

A za koju godinu će ispasti da i **anotherdirtyword** isto tako nikom nije valjala.

Šta reći, koju poruku poslati.






Мислим, кад је већ Срђан кренуо из тог угла.

Тако барем ја то клинцима у школи у данашње време објашњавам овакве појаве као што је Колинда итд.
freehand freehand 21:03 11.09.2018

Re: Tamnica naroda!

tasadebeli
Bili Piton
And now for something completely different. Ovo me prvo nasmejalo, pa razbesnelo a sad mi je bedno u svojoj pokvarenosti. I ta Kolinda je težak kreten, a i lažov pride, iako bi se i s ove strane granice našlo sličnih mišljenja.

https://www.index.hr/vijesti/clanak/kolinda-za-kleine-zeitung-u-jugoslaviji-se-nije-smjelo-reci-da-si-hrvat/2023265.aspx




Јбт, па она је 1968. годиште! (Само 4 године млађа од мене.)

Лаже ка' пас!

Ми рођени шездесетих увелико смо ишли у Трџу на Понте Росо за фармерке о Првом мају и осталим државним и идеолошким празницима!


А било је и данас је сасвим уобичајно да у малим местима у продавницама наручујеш колико ти хлеба треба за сутра да се не би бацало. Није ни данас другачије, брате. Чак мале приватне једва преживеле бакалнице у Београду које гуше ови велики тржни центри и даље функционишу тако.

Није то никакво приопћавање властима него рационална потрошња ваљда.

Стварно ме љути када неко овако безочно лаже. К'о да сви ми остали нисмо живели у том времену или смо се пре времена удружили са оним Немцем Алцхајмером, па може да нам продаје овакве жваке. Није та Колинда ништа боља од ових наших домаћих Титових пионира у Србији када прича о свом детињству и младости.



Даклем, та Колинда је стварно једна типична НАТО плава крава заборава, јбт, и ништа више!

Она и овај наш Хотлипс Лорета су стварно пар за усрат' се!

Од муке. С обе стране Батроваца.






А може јој се то данас... Кад смо ми имали овде Украјину четврт века пр(иј)е Украјине...





Bilo bi okda bude dva nick-a: Tasa i AntiTasa. Jedan za, drugi protiv Jugoslavije.
Mislim, razumem ja to sa Kolindom i sa potrebom da se kontrira ustašama, nego malo to zalazi u onostrano, ipak.
tasadebeli tasadebeli 21:17 11.09.2018

Re: Tamnica naroda!

freehand

Bilo bi okda bude dva nick-a: Tasa i AntiTasa. Jedan za, drugi protiv Jugoslavije.
Mislim, razumem ja to sa Kolindom i sa potrebom da se kontrira ustašama, nego malo to zalazi u onostrano, ipak.




А колико пута треба баш теби (cohort effect исто као и са Билијем) да кажем да ја не живим у црно-белом свету са оштром поделом на гуд гајз и бед гајз к'о у вестерн и партизанским филмовима?

Одавно сам научио да ствари тако не функционишу када их гледаш из тог угла. Мени је то некако празњикаво и шупље, па зато то и не радим.

И мени је јако жао што тебе то разочара понеки пут када тако и напишем нешто, али тако ти је то... А ти то тумачи како год ти воља. Твоја ствар. Слободно кажи и да је изванумно, а не само онострано. Не браним ти. Нити имам намеру да то објашњавам по ко зна који пут.

Једино имам намеру да кажем оно што стварно и мислим. Па коме се то не свиђа, боже мој.

Ни мени се не свиђа много штошта што прочитам по постовима и коментарима. Но, прихватам да неки и тако размишљају и поимају свет око себе. Кажем им шта мислим о томе што су рекли (не тумачим њихов карактер, личност или, далеко било пу-пу-пу, њихово ментално здравље), али не инсистирам пошто-пото да неистомишљеници почну да размишљају исто као и ја.

Рецимо, Фри, само за твоје уши као илустрација за ово што рекох.

Нпр, то што не подносим вођу и његову пратећу камарилу од врха па све до најнижих нивоа власти, то не значи аутоматски и да обожавам до имбецилности садашњу подрепашку опозицију, односно нашу некадашњу власт пре ове садашње.

Капираш?




И било би заиста лепо када би ти коначно мало за промену почео да се на Блогу, после толико година бивствовања овде, бавиш мало више оним што је речено (тј. написано), а не личношћу, карактером или менталним здрављем онога ко је то написао.

Какво би то онда било освежење за читати те...

Но, опет кажем, не инсистирам... Твоја ствар... Како те воља. Свако нека сам себи одреди шта ће и како ће.
principessa_etrusca principessa_etrusca 21:57 11.09.2018

Re: Tamnica naroda!

Bili Piton
I ti si Taso dovoljno mator, kao i ja, da se sigurno sećaš unutrašnjosti onih starih jatovih karavela i DC9. Imali su iznad prozora one - ne znam kako bi ih nazvao - oslikane murale - sa likovima, muškim i ženskim, u svim narodnim nošnjama sfrj, svi djuskaju u nekom stilizovanom kolcu. I lepo se videla srpska nošnja, pa hrvatska, pa ovaj pa onaj narod ili narodnost (not that I particularly cared) - što mi se sve kao opis čini vrlo daleko od "nisam smijela reći da sam Hrvatica".

Da ne govorim da je izvestan broj jatovih aviona imao odštampano "jugoslavenski aerotransport" na boku (opet, not that anyone particularly cared).

Сећам се ја са носталгијом тих фризова са фигурама у ношњама.
Него, у годинама Колиндиног детињства и младости, и ја и породица смо често путовали на линији Београд-Загреб-Лондон-Загреб-Београд. (Тада из Београда није било директних летова за западну Европу, већ су сви ишли преко Загреба.) На уласку у УК су се уз пасош давале и имиграционе картице (оне које су виндрашовцима уништили) и на њима се уз остало уписивало и држављанство и број пасоша. Њих су стјуардесе делиле у авиону и није било ретко ме је неко питао да помогнем са попуњавањем или проверим да ли су добро попунили. Хрвати су упадљиво често у рубрици nationality уписивали “hrvatska”. Ја сам била клинка, али ме је баш чудило да тако много људи нема концепт да смо макар за иностранство Југословени.
tasadebeli tasadebeli 22:13 11.09.2018

Re: Tamnica naroda!

principessa_etrusca

Ја сам била клинка, али ме је баш чудило да тако много људи нема концепт да смо макар за иностранство Југословени.






Исти случај био и код мене.

А тужно је данас у 2018. години (три деценије после распада СФРЈ) што поприличан број њих у Бгд. и Србији и даље инсистирају na tome да су Југословени, југословенски новинари, глумци, музичари, политичари етц.

Мислим, немам ја ништа против тога, свако нека буде сам себи газда. Једино ми није јасно с киме то и даље инсистрају да буду Југословени?

Са самим собом?

Мени такво инсистирање у 2018. години изгледа као оно у оном клипу са Пајтоновцима који сам окачио:

“It's symbolic of his struggle against reality”

Но, опет кажем... Свако нека то према себи уређује. Само нека мене не убеђује у исправност свога става и још при томе лаже к'о Колинда.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:42 12.09.2018

Re: Tamnica naroda!

Bili Piton
And now for something completely different. Ovo me prvo nasmejalo, pa razbesnelo a sad mi je bedno u svojoj pokvarenosti. I ta Kolinda je težak kreten, a i lažov pride, iako bi se i s ove strane granice našlo sličnih mišljenja.

https://www.index.hr/vijesti/clanak/kolinda-za-kleine-zeitung-u-jugoslaviji-se-nije-smjelo-reci-da-si-hrvat/2023265.aspx


strašno... i Bibi ne želi da identifikuje to kao opasnost već sam ja potencijalna opasnost kao "levičar". mislim, jesmo mi tradicionalno porodično levo u familiji, no ovaj mali, razbiješnjeli ženutak, iz dobre riječke komunističke obitelji, bi se dao malo zaustaviti. no evo, klepila ih Španija malo, da se vrate na zemlju! šestarda u Elčeu! vamos, Espanha!
veselica veselica 11:24 12.09.2018

Re: Tamnica naroda!

Нпр, то што не подносим вођу и његову пратећу камарилу од врха па све до најнижих нивоа власти, то не значи аутоматски и да обожавам до имбецилности садашњу подрепашку опозицију, односно нашу некадашњу власт пре ове садашње.



Bili Piton Bili Piton 13:22 12.09.2018

Re: Tamnica naroda!

principessa_etrusca
(Тада из Београда није било директних летова за западну Европу, већ су сви ишли преко Загреба.)



Ovo nije sasvim tačno - bilo je i direktnih letova a i preko Zagreba, mada je moguće da ih je većina sletala u Zagreb da pokupi putnike i odatle. Prvi put kad sam npr sa roditeljima leteo za Pariz (1972) bio je, savršeno dobro se sećam, direktan let od 2 sata i 10 minuta i tamo i natrag (i letelo se na južni Orli, ne na CDG u ta vremena).
Isto i JU210 za London (danas JU 380) - nekim danima u nedelji bi bio direktan let, a nekad sa stopoverom u Zagrebu.

Za ovo ostalo si verovatno u pravu, ne znam.

Edit - kad već pričamo o avijaciji - danas je 41va godišnjica otkad se Džemal Bijedić (sasuprugomrazijom) zakucao u onu planinu.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana