Biz| Budućnost| Energetika| Ljubav| Moj grad

Neki razlozi zašto mi je Izrael super

Srđan Fuchs RSS / 06.10.2018. u 23:26

lost2-445x260-30544.jpgDođeš u pola noći u Prestonicu, nemaš krov nad glavom, okreneš dva telefona i - ugoste te! Pa gde to ima?! Dobro, kod mene u Novom Sadu, ali ja sam turistički profesionalac, Milja, Šumadija, Judeobačka, ovo, ono, pa ako se zakucaš, zvrcni Srketa. Ipak, imponuje mi da u ovoj tight sec-reality, gde smo mi svi neki Prvosrbijanci/judejci koji proždiru malu decu, ljudi ti otvore vrata u pola noći da te prime. 

 

Vera Nolan je, jedared, fino rekla "da je velika razlika između NYC i Jerusalema što u potonjem žive ljudi." Uvek ćeš naći nekoga. Čitav je biblos navoditi zašto ja, i posle 23 godine, osećam podjednaku vatru prema ovom gradu. No kada  te ovaj grad vanredno iznenađuje, podjednako 8300-tog kao i 1. dana, ne možeš ga ne voleti. Prema Jerusalimu nema srednjih ili mlakih osećanja - jednostavno ga voliš i prijatelj/ca si mu, ili ga mrziš iz dna duše. Ja sam od ovih prvih. Kada sam prvi put odlazio iz njega, sa svojih devetnaest, razmišljao sam da nema šanse da ga neću videti ponovo. Evo me sada, gotovo četvrt veka docnije, on je u meni, on mi je ofis, hleb nasušni, izvor mog egzistencijalnog mira i - u njemu mogu bilo šta! 

 Da banem u pola noći, i imam net, vops, vuju, krov nad glavom  i drugare... Maštam o danu kada ću otvoriti SKC i kada ćete svi moći da uživate ovde, možda neki novi klinci, a ekskurzije u Free Palestine organizuje Ismail Abu Srke Inc.!

 

 



Komentari (135)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

anonymous anonymous 23:37 06.10.2018

Neki razlog da i nama ....

...bude isto ?

D a j !
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:48 06.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

anonymous
...bude isto ?

D a j !

Pa-a, moraš svrnuti, ne može to tako na lepe oči.

Slično je Kipru po vrelini, samo ima i lepa A scena. Baš, baš lepa. Nije ono - odmah patku na sto, nego moraš se potruditi da ubereš cvetak.
anonymous anonymous 23:51 06.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Srđan Fuchs
anonymous
...bude isto ?

D a j !

Pa-a, moraš svrnuti, ne može to tako na lepe oči.

Slično je Kipru po vrelini, samo ima i lepa A scena. Baš, baš lepa. Nije ono - odmah patku na sto, nego moraš se potruditi da ubereš cvetak.


Ma, naravno.

Ali daj neke korisne savete.

Za nas neupućene.

Vidim da ima jeftinih letova , pa da se odvažim.

Zato sam te i pitao kako je kad je kod nas hladno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:57 06.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Pa, mogu u suštini da te ubacim u našu anarho-gajbu, al' je problem što ima stenica u nameštaju. Ostalo sve, nacentriraj neki 1. novembar, baš će nam biti Srpska Zajednica iz Zagreba pa mogu da te priključim da vidiš istoriju. Posle ostaneš sam još par dana sa A adresama po gradu. Dišeš, sanjaš, pišeš.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:07 07.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Ima kod katolika u najlepšem delu grada supermiran smeštaj, skroman al' cool. Ja gledam da tu nacentriram Srbe, možemo zajedno sa Poljakinjicama da pevamo "Hej, Sloveni" i gledamo filmove dok se ne rastope boje.
anonymous anonymous 00:14 07.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Srđan Fuchs
Ima kod katolika u najlepšem delu grada supermiran smeštaj, skroman al' cool. Ja gledam da tu nacentriram Srbe, možemo zajedno sa Poljakinjicama da pevamo "Hej, Sloveni" i gledamo filmove dok se ne rastope boje.


Detaljnije ?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:26 07.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Pa-a, to je po katolicima rodna kuća Jovana Krstitelja. Sada, ima tu arheoloških nedoumica, ali je lepa jerusalimska kuća. Dolazi puno književne i art ekipe, Arab i Jewish like, raspadnuti su totalno, neki Poljak monah-hipik drži. Cena je korektna, 30 jura ležaj i klopa jutarnja kada se deli, 50 jura solo. U blizini je Muzej Holokausta, Ruska Misija, art galerije, restorančići, to je art-kolonija grada.
vera.nolan2 vera.nolan2 10:56 09.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Pa-a, moraš svrnuti, ne može to tako na lepe oči.


Svratim ja na Blog, prelistam, iščitam, retko komentarišem. Vidim da se način komunikacije nije promenio i odustanem. Za mene je bolno i razočaravajuće ( a nisam u godinama da smem sebi da dopustim razočaranja,...) da onaj lepši deo Srbije koji je na blogu sebi dopusti nipodaštavanja "bližnjeg svog" ...npr, anonymous je bio provetravajuće osveženje za mene kada se pojavio, sve bih rekla kao on, samo na drugi način da se usuđujem da kažem, ali imam veoma bliske stavove kao on... čini se da ga polako prihvatate i da je prošao kroz fazu "toplog zeca"... posebno mi teško pada kada blogeri koje posebno cenim i dragi su mi, krenu da se glože ...

Da, NYC i Jerusalem, dva grada koja su u samoj srži savremenog vladajućeg oblika kapitalizma (mi smo u divljem, ) mogu biti paradigme opozita, antipoda dve ideje, dva možda i glavna pravca "istorijskog" planetarnog puta, ali to je druga i duga priča ...NY mi je ipak od svih gradova najviše u srcu ...

Boraveći često (više sam Tamo nego Ovde i nemam više ni vremena ni za blog) i uopšte, što sam više u inostranstvu prepoznajem naše, bolje reći svoje, parcijalne percepcije i ponekad mislim da tek sada ništa ne znam o stvarnom civilizacijskom stanju čovečanstva ... bila sam u uverenju da imam solidnu, čvrsto bar uokvirenu predstavu o judaizmu i Izraelu, islamu ... grupacijama društveno sociološkim ... sada tek znam da Ništa ne znam! Postoje stvari, one ispod žita u koje je teško proniknuti, ...
... u prvim susretima zaprepašćujuće sam konstatovala da su ljudi koje sam sretala više hrišćani od svih hrišćana koje poznajem ( ne govorim o kapital. poslovima i biznisu, tu je surovost neprikosnovena u profitu ...) ... micva - dobro delo, ta bliskost i neposrednost i toplina koju sam prepoznala i kod tebe ... ti si dobri rab božiji, ... ... nastaviću ako stignem dok blog ne isteče ...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:35 09.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Vidim da se način komunikacije nije promenio i odustanem. Za mene je bolno i razočaravajuće ( a nisam u godinama da smem sebi da dopustim razočaranja,...) da onaj lepši deo Srbije koji je na blogu sebi dopusti nipodaštavanja "bližnjeg svog" ...npr, anonymous je bio provetravajuće osveženje za mene kada se pojavio, sve bih rekla kao on, samo na drugi način da se usuđujem da kažem, ali imam veoma bliske stavove kao on... čini se da ga polako prihvatate i da je prošao kroz fazu "toplog zeca"... posebno mi teško pada kada blogeri koje posebno cenim i dragi su mi, krenu da se glože ...


Da, da. To je vrlo čudno zašto je tako - zašto je raskorak između mentalnog kočenja u realtime-u i mentalnog (ne)kočenja ovde. U suštini, to je i dotuklo blog. Mnoga i nepotrebna trvenja i gloženja, a opet, to je delimično i odraz opšteg έντροπή stanja u domovini nam Srbiji.

Hej! Sledeće leto vodim decu u NYC i Washington DC. Jako su uzbuđena deca, posebno sin, kojem je taj grad ultimativni megapolis i poslednje slovo budućnosti i slobode (majčina škola - tek treba jerusalimska škola da krene, al' lagano - judaizam je kao vino, što duže stoji to je kvalitetnije. )
looping looping 14:42 09.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

judaizam je kao vino, što duže stoji to je kvalitetnije. )

Jedan se tako navukao.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:33 09.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

looping
judaizam je kao vino, što duže stoji to je kvalitetnije. )

Jedan se tako navukao.

Ko, Šuki?
adviser adviser 15:56 09.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

vera.nolan2
Pa-a, moraš svrnuti, ne može to tako na lepe oči.


Svratim ja na Blog, prelistam, iščitam, retko komentarišem. Vidim da se način komunikacije nije promenio i odustanem. Za mene je bolno i razočaravajuće ( a nisam u godinama da smem sebi da dopustim razočaranja,...) da onaj lepši deo Srbije koji je na blogu sebi dopusti nipodaštavanja "bližnjeg svog" ...npr, anonymous je bio provetravajuće osveženje za mene kada se pojavio, sve bih rekla kao on, samo na drugi način da se usuđujem da kažem, ali imam veoma bliske stavove kao on... čini se da ga polako prihvatate i da je prošao kroz fazu "toplog zeca"... posebno mi teško pada kada blogeri koje posebno cenim i dragi su mi, krenu da se glože ...

Da, NYC i Jerusalem, dva grada koja su u samoj srži savremenog vladajućeg oblika kapitalizma (mi smo u divljem, ) mogu biti paradigme opozita, antipoda dve ideje, dva možda i glavna pravca "istorijskog" planetarnog puta, ali to je druga i duga priča ...NY mi je ipak od svih gradova najviše u srcu ...

Boraveći često (više sam Tamo nego Ovde i nemam više ni vremena ni za blog) i uopšte, što sam više u inostranstvu prepoznajem naše, bolje reći svoje, parcijalne percepcije i ponekad mislim da tek sada ništa ne znam o stvarnom civilizacijskom stanju čovečanstva ... bila sam u uverenju da imam solidnu, čvrsto bar uokvirenu predstavu o judaizmu i Izraelu, islamu ... grupacijama društveno sociološkim ... sada tek znam da Ništa ne znam! Postoje stvari, one ispod žita u koje je teško proniknuti, ...
... u prvim susretima zaprepašćujuće sam konstatovala da su ljudi koje sam sretala više hrišćani od svih hrišćana koje poznajem ( ne govorim o kapital. poslovima i biznisu, tu je surovost neprikosnovena u profitu ...) ... micva - dobro delo, ta bliskost i neposrednost i toplina koju sam prepoznala i kod tebe ... ti si dobri rab božiji, ... ... nastaviću ako stignem dok blog ne isteče ...

Lepo rečeno.
vera.nolan2 vera.nolan2 17:03 09.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

anonymous
daj neke korisne savete.

Sa drugaricama sam prvi put bila u Abraham Hostel Jerusalem. U centru grada je, jeftin i super za druženje i obavezno upoznavanje sa strancima u prolazu. Ima vrtnu terasu na krovu za sedenje, uživanje uz piće i cigarete, meni najvažnije! Imaju organizovane ture za sve važne lokacije u Izraelu.
Preporuka za ovaj hostel !!!

Po Srđanovoj preporuci jeftinije varijante od Air Serbija bila sam, ali prvi i zadnji put jer mi je bilo naporno i za mene dugo, je preko Wizz Aira iz Budimpešte. Dečko je povratnu Budimpešta -London platio samo 5000 din.i 20 evra do Novog Sada, pa ti vidi. Rekao mi da može i jeftinije da bude kada se koji mesec ranije kupi karta!!! I za Tel Aviv kada su mi rekli cenu, mislila sam da se šale.

Do Budimpešte mini busom sa Gea toursom. Voze do aerodroma i čekaju u povratku na aerodromu!
Sve preporuke, divno putovanje, organizovano da se stigne na vreme za let, uglavnom mladi putuju i baš smešno jeftino.
Pozdrav i kreni dok si jošte mlad !

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:14 09.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Pozdrav i kreni dok si jošte mlad!



E, juče sam spavao u Abraham Hostelu u Tel Avivu, nedaleko od Rotšild Bulevara. Taj deo grada je potpuno BGD! U blizini je kultni jazz night bar Levontin 7, jedna od A adresa po Tel Avivu.



U Abrahamu je vrh atmosfera! Komadi, ekipa, street spirit, cuga. Ima i aplikacija, Telegrass, koju sam pominjao, za vuju - koga zanima.
vera.nolan2 vera.nolan2 19:42 09.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Sledeće leto vodim decu u NYC i Washington DC. Jako su uzbuđena deca, posebno sin, kojem je taj grad ultimativni megapolis i poslednje slovo budućnosti i slobode


Žao mi je što sam Ameriku videla kada je za mene bilo već kasno za odlazak, Ny posebno, ali NY nije Amerika. To mi je potvrdila i jedna amerikanka.
To je monster megapolis, zadivljujuć, meni šokantan kada sam bila prvi put, naravno Menhetn, pre svega. Govorila sam da ne verujem da ovo postoji i samo sam videla Brusa Vilisa i Milu Jovović u onom letećem taksiju. Prijateljica mi je rekla da već postoji projekat za tako nešto.
To je već zaživela budućnost za nas u tamnim vilajetima u kojima budućnost kasni, a možda je neće ni biti, bar ne takve ...
Vašington je neverovatan na svoj način. Odvojite bar dva dana za memorijale, čudesno...
... sad za slobodu je i diskutabilno. Ljudska prava se toliko poštuju da u nekim situacijama vode do apsurda; postoje razne vrste omči i ropstva, sofisticiranih, ekonomskih, egzistencijalnih, ali da je civilizacijski dostignut vrh, sumnje nema. ... Znam ljude koji su pobegli iz Ny, rođeni i živeli. Jednog novinara Njujork tajmsa sam upoznala u Jerusalemu koji se preselio u Jerusalem i postao hasid. U Ny u metrou često čita Toru i ima na netu kurs judaizma ...

Pre toga vrh su mi bili London i Petrograd posebno, posle Ny ništa mi više nije isto.
... svima govorim, mladima posebno, za života Ny mora da se vidi obavezno !!!
Za Anitu i Filipa sada je pravo vreme da ga vide, možda će imati prekretnicu
u odabiru životnog puta.
zemljanin zemljanin 20:51 09.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Pre toga vrh su mi bili London i Petrograd posebno, posle Ny ništa mi više nije isto.
... svima govorim, mladima posebno, za života Ny mora da se vidi obavezno !!!

meni NY nije bio nista specijalno ... OK, mega metropolis i mega iluzija ali ima dosta gradova koji su ostavili mnogo dublji utisak ... nravno sve je to individualno ...

U Jerusalemu nisam bio a otkad je okupirana teritorija - i ne ide mi se ... to je grad neke druge mega iluzije ali ne i metropola za razliku od NY ... kada se ponovo uspostavi legalan poredak mozda ce vise ljudi kojima je to zelja, imati priliku da ga posete ...

cisto da se podsetimo cinjenica a one glase da je ta drzava formirana vestackim putem ... tad su velicali UN a sada su krenuli da otimaju pa im UN samo smeta ... kako postovati takvu *drzavu*? ... od western ostalo je samo vestern ... eno crno na belo, kalkulisu koliko ljudi treba pobiti da bi oni mirno ziveli na okupiranoj teritoriji ...
nsarski nsarski 22:16 09.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

meni NY nije bio nista specijalno

Najzad se neko osmelio! Hvala zemljanine.

Ja u NY idem sutra (odavde, iz Čikaga, koji je, sam po sebi, shithole). Bio sam milion puta, grad je mešavina prvog i trećeg sveta, malo očišćena Kalkuta. Moja ćerka tamo živi i radi već 15 godina i nikako da mi objasni šta joj se u tom divljačkom gradu sviđa. A sviđa joj se - za sada.
maksa83 maksa83 23:21 09.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

(odavde, iz Čikaga koji je, sam po sebi, shithole).

Kako bre shithole mesto gde ova tetka svira četiri puta nedeljno...

nsarski nsarski 23:43 09.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

maksa83
(odavde, iz Čikaga koji je, sam po sebi, shithole).

Kako bre shithole mesto gde ova tetka svira četiri puta nedeljno...



Slušao sam ja i BB Kinga ovde u Blue Chicago, blizu Lincoln parka, i bila je ponoć i vetar sa jezera i pandurske sirene, i neki crnci koji trče (u ta mesta me uvodio drugar, Crnac, jer drugačije ne bi moglo), ma or'ginal bluz i vetar i pubovi i kriminal, sve je to OK, bilo je, bilo, mnogo davno, ali sada mi sve izgleda isceđeno i pobeđeno. Još od kada su Lenny Bruce-a uhapsili ovde, stvari su pošle nizbrdo. A njegovo "zabrani ljudima da kažu reč <jebeš>, i zabranio si im da kažu <jebeš ovu državu!>" je večna mudrost. Rahm, zvani Emanuel, je preuzeo komandu i lapa li lapa (obećao da neće treću kandidaturu). Shithole baš.
Može samo da odgovara ljudima koji su na "Ohari" prošvercovali par flaša domaće rakije iz "domovine" i osećaju se ponosni kao peMzioner koji je u ranu zoru utekao iz radnje sa dve flaše ulja! Amerika je to, brale - domaću slaninu mi nisu ni proveravali.
alselone alselone 00:02 10.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Petrograd


Sankt Peterburg je možda najlepši grad u kom sam bio. Ceo grad - bajka.

LA je na primer isto shithole, kao što kažete i za NY, doduše na malo drugačiji način, ali ono što LA ima su okolni gradići ili delovi LA-a, Santa Monika, Malibu, Santa Barbara malo dalje, Long Beach itd. I naravno klima. Klima je savršena.
nsarski nsarski 00:28 10.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

LA je na primer isto shithole, kao što kažete i za NY, doduše na malo drugačiji način, ali ono što LA ima su okolni gradići ili delovi LA-a, Santa Monika, Malibu, Santa Barbara malo dalje, Long Beach itd. I naravno klima. Klima je savršena.


Baš tako. Ja sam živeo na Pacific Palisades i odatle vozio ka Santa Barbari - ima nekoliko plaža pre nego što stigneš - pa i u samoj SB, sa pacifičke strane pruge, i oni mali gradići usput, divota kao da čitaš Štajnbeka. I izuzetan Institut za Teorijsku Fiziku. Ostalo, tužni Meksikanci i lepo vreme (kad ne pada kiša).
No, to je trajalo kratko.
alselone alselone 00:39 10.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Baš tako. Ja sam živeo na Pacific Palisades i odatle vozio ka Santa Barbari - ima nekoliko plaža pre nego što stigneš - pa i u samoj SB, sa pacifičke strane pruge, i oni mali gradići usput, divota kao da čitaš Štajnbeka. I izuzetan Institut za Teorijsku Fiziku.


Kul.

Ima baš lepih plaža. Meni je jedna od omiljenih lokacija Point Dume (Makso nije Doom), gde je sniman kraj Planete majmuna. Prelepa plaza, stenčuge koje odranja more... fantazija.
alselone alselone 00:40 10.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Ostalo, tužni Meksikanci i lepo vreme (kad ne pada kiša).


Pored toga i veoma, veoma, užasan saobraćaj. Toliko užasan da pored sve te lepote nema šanse da bih mogao živetu ovde.
nsarski nsarski 00:54 10.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

alselone
Ostalo, tužni Meksikanci i lepo vreme (kad ne pada kiša).


Pored toga i veoma, veoma, užasan saobraćaj. Toliko užasan da pored sve te lepote nema šanse da bih mogao živetu ovde.

Ih, ako ne planiraš život oko saobraćaja u LA, izgubio si trku sa životom.
Nego, da se mi vratimo u miran rodni kraj i da započnemo nešto ozbiljno. Teorija igara + genetski algoritam + optimalne strategije. Onomad dodeliše Nobela iz toga, a ne pozvaše te iz Štokholma. Sledeće godine u Štokholmu!

alselone alselone 00:57 10.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Nego, da se mi vratimo u miran rodni kraj i da započnemo nešto ozbiljno. Teorija igara + genetski algoritam + optimalne strategije. Onomad dodeliše Nobela iz toga, a ne pozvaše te iz Štokholma. Sledeće godine u Štokholmu!

Slažem se.

Našli se dva Srbina i Kinez i uz hobotnicu raspravljaše o teoriji igara, optimalnim strategijama i genetskim algoritmima. Zvuči kao početak dobrog vica ili dobrog naučnog rada.

Ja sam za par dana nazad.
nsarski nsarski 01:06 10.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Ja sam za par dana nazad.

Super. Ja za 7 dana. Imam posle još dva dana na Sajmu knjiga i onda anything goes. Čujemo se, imam goste na večeri.
alselone alselone 03:36 10.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Čujemo se, imam goste na večeri.


Nadam se da ćeš im kuvati nešto kašikom. Ja izgore i bukvalno i figurativno da pojedem nešto kašikom. Tri nedelje samo ili iz friteze ili iz frižidera. Znači, destrukcija.

Sva sreća pa imam drugara iz starog kraja koji živi ovde na Long Beach-u pa me je primio u goste neki dan, ko Pajo onomad, i napravio mi punjenu papriku. Obradovao sam se ku kuče u liftu.

Nema ovde selameta bez kuvanja.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 03:53 10.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

U Jerusalemu nisam bio a otkad je okupirana teritorija - i ne ide mi se ... to je grad neke druge mega iluzije ali ne i metropola za razliku od NY ... kada se ponovo uspostavi legalan poredak mozda ce vise ljudi kojima je to zelja, imati priliku da ga posete ...

cisto da se podsetimo cinjenica a one glase da je ta drzava formirana vestackim putem ... tad su velicali UN a sada su krenuli da otimaju pa im UN samo smeta ... kako postovati takvu *drzavu*? ... od western ostalo je samo vestern ... eno crno na belo, kalkulisu koliko ljudi treba pobiti da bi oni mirno ziveli na okupiranoj teritoriji


Jaaao, mržnjo moja pređi na drugoga. Ti si od likova koji, kada bi i došli u Jerusalim, bi tražili riđu dlaku u šupljem jajetu. Koliko je ovo ignorisanje kompletnog konteksta, ne vredi ni operisati kancer...

Nisu kalkulisali koliko ljudi treba da ubiju da bi slomili Hamas, već koliko ljudi bi stradalo, hipotetički, kada bi se krenulo u all out war protiv Hamasa. Hamas ima drugu vrstu problema, namely nestaje im podzemnaa voda, zagađena je, a akviper im se urušava zbog godina neodržavanja.

Jerusalim nije okupirana teritorija, već je istočni deo grada zauzet vojno. Znaš li zašto (potrudi se malo, ipak si oficir u rezervi, mani se ove leftard-stereotipije)?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:03 10.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

alselone
Petrograd


Sankt Peterburg je možda najlepši grad u kom sam bio. Ceo grad - bajka.

LA je na primer isto shithole, kao što kažete i za NY, doduše na malo drugačiji način, ali ono što LA ima su okolni gradići ili delovi LA-a, Santa Monika, Malibu, Santa Barbara malo dalje, Long Beach itd. I naravno klima. Klima je savršena.

Znači, da ne arčimo pare na Jusu neg' kod braće pravo? A i idemo na proleće, ima od ove sezone prolećni raspust od 19.4. do 2.5. Mada, smaraju me neki naši Novosađani da ih vodim za Uskrs na Hristov grob. Kakav Uskrs, druže, to je najveća šutka koja postoji, najnemirnije doba, doba masivne iluzije (jedina realna stvar iz Zeminog komentara). Jerusalim je meni najlepši kada je kišno doba. A ubedljivo najbolji za posete kada se rokamo mi i braća Palestinci. Jest' malo zent, da l' će brat Moša il' brat Ibrahim da se prevare kada se zaigraju vatrom pa zamene turistički autobus za vojnu metu , al' bude supermirno za obilaženje. /
alselone alselone 04:12 10.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Znači, da ne arčimo pare na Jusu neg' kod braće pravo?

Videćeš.
Još sam ja posebno vezan, tamo sam devojku vodio da je zaprosim. Na obali Neve, ispod Ermitaža, na novogodišnju noć. :)

Drugari me zezaju da je pristala jer nije imala izbora, napolju -40, ili pod led u Nevu il za mene. Izabrala manje zlo.

Zaista je lep grad, nećeš pogrešiti. I to treba otići dva puta, leti i zimi.

To je skroz druga priča od Moskve. Moskva me ni ne privlači da je vidim. Pre bih otišao na Bajkal u Irkutsk ili Vladivostok. Ili Rostov, ili Volgograd, ili...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:26 10.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Јoš sam ja posebno vezan, tamo sam devojku vodio da je zaprosim. Na obali Neve, ispod Ermitaža, na novogodišnju noć. :)


Какав си ти један романтични Фјодор.

Поздрави пуно девојку!
alselone alselone 04:29 10.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....


Hoću. Eno je bori se sa dva mala Fjodorčića, tri matora Fjodora od kojih su se dva uselia, Fjodor macom i Fjodor kucom. :)

Pozdravi i ti njenu imenjakinju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:31 10.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Drugari me zezaju da je pristala jer nije imala izbora, napolju -40, ili pod led u Nevu il za mene. Izabrala manje zlo.




Баш - Девојка, у себи, кроз цвокот зубе: Брате, овај је луд, прихватај све услове само да нас макне са ове циче зиме!

Ја сам моју измучио Сунцем и пустињом док се није предала!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:32 10.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

alselone

Hoću. Eno je bori se sa dva mala Fjodorčića, tri matora Fjodora od kojih su se dva uselia, Fjodor macom i Fjodor kucom. :)

Pozdravi i ti njenu imenjakinju.


Поздрав и радост дому Вашему!
looping looping 05:49 10.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Srđan Fuchs
looping
judaizam je kao vino, što duže stoji to je kvalitetnije. )

Jedan se tako navukao.

Ko, Šuki?

Šuki, Srki... i drugi.

Sve te organizacije su meni iste: Judaizam, Hrišćanizam, Islamizam, Masonizam... you name it. To sa bogom nema nikakve veze.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:42 10.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Раби Шуки је кул скроз био.

Организације и странке земаљске управе као организације земаљске управе - увек склоне корупцији људског фактора; но у једном, по правилу мањинском сегменту, somewhat to say - authenticity is always in minority; увек се могу наћи честити људи: и код вас, и код нас, и код Хрвата и код Албанаца- да не верујеш! /

looping looping 08:06 10.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

увек се могу наћи честити људи: и код вас, и код нас, и код Хрвата и код Албанаца- да не верујеш!

Tu se apsolutno slažem.
gedza.73 gedza.73 08:06 10.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Ima baš lepih plaža

maksa83 maksa83 08:38 10.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Shithole baš.

Ja tamo čuo Cecu kako bije iz kabrioleta. Ne zezam se.

Ali mislim da razumem šta hoćeš da kažeš, to nije isti grad u kome je postojala Maxwell Street u kojoj je snimljena ova scena:



a koja je (ulica) počela da nestaje devedesetih da bi bila potpuno zagašena 2008.

Opet, ja mislim da ima neki svoj šmek i šarm (Old Town, Little Italy, itd.), a ono što mi "smeta" je količina i intenzitet sveprisutnih kontrasta (velike čiste poslovne zgrade i hobo na svakom ćošku, ali što kaže D. Štulić - "Pit, i to je Amerika" ) + fakat da ako zalutaš malo van dauntauna najebeš očasposla.

Ja sam npr. bio iznenađen time kakva je Austin zapravo palankica.
milisav68 milisav68 09:23 10.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

alselone
Drugari me zezaju da je pristala jer nije imala izbora, napolju -40, ili pod led u Nevu il za mene. Izabrala manje zlo.

Na -26 Moskva je tonula u san
Ja sam se topio ko sneg
Kada ga staviš na dlan



zemljanin zemljanin 12:30 10.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Jerusalim nije okupirana teritorija, već je istočni deo grada zauzet vojno. Znaš li zašto (potrudi se malo, ipak si oficir u rezervi, mani se ove leftard-stereotipije)?

poetsko vidjenje nasilja i ignorisanja


Nearly 200 Palestinians have been killed and thousands others wounded since the outbreak of the Gaza border protests which began on March 30 2018 and which call for an end of the Israeli blockade of the Gaza Strip.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:50 10.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Ovo je fejk - palestinska propaganda. Istina je da nikada ni od koga Palestinci nisu dobili državu i teritoriju (koju su odbili zbog duboke unutarnje vere u Islamu da je Izrael ovde privremeno, poput novih krstaša)) - izuzev od Izraela.

mit o gubljenju zemlje

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:09 10.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Nearly 200 Palestinians have been killed and thousands others wounded since the outbreak of the Gaza border protests which began on March 30 2018 and which call for an end of the Israeli blockade of the Gaza Strip.


Gaza je daleko složeniji narativ od jeftinog pseudolevičarskog moralisanja. Bolje bi ti bilo da umesto ovog besplodnog, indoktriniranog i iskrivljenog pristupa realnosti, ubediš svoje drugare iz islamofašističkih organizacija - što šiitskih što sunitskih; da se pomire sa činjenicom egzistencije Države Izrael, napuste teror i uđu u politički proces pomirenja i stvaranja Države Palestine. Kada se dogovorite između sebe, javite se - otvoriću vam sva vrata u Izraelu.
zemljanin zemljanin 14:14 10.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

ajmo malo dokumenta umesto propagande

UN - GA’s Resolutions on Question of Palestine

EDIT. pa se pozovi na one odluke koje Izrael priznaje - kraci je spisak

EDIT 2. a sad videh i ovaj drugi tvoj komentar tako da ovo prelazi neku moju granicu korektnog polemisanja ... hvala na vremenu i prostoru ali dalje bez mene ...
adviser adviser 15:26 10.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Srđan Fuchs
Nearly 200 Palestinians have been killed and thousands others wounded since the outbreak of the Gaza border protests which began on March 30 2018 and which call for an end of the Israeli blockade of the Gaza Strip.


Gaza je daleko složeniji narativ od jeftinog pseudolevičarskog moralisanja. Bolje bi ti bilo da umesto ovog besplodnog, indoktriniranog i iskrivljenog pristupa realnosti, ubediš svoje drugare iz islamofašističkih organizacija - što šiitskih što sunitskih; da se pomire sa činjenicom egzistencije Države Izrael, napuste teror i uđu u politički proces pomirenja i stvaranja Države Palestine. Kada se dogovorite između sebe, javite se - otvoriću vam sva vrata u Izraelu.

Uz dužan respekt ka pravima svih ostalih, želim braći Jevrejima da se drže.
I da im se nikada više ne dogodi ni milionti deo onoga što im je razna đubrad kroz istoriju priređivala.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:19 10.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

zemljanin
ajmo malo dokumenta umesto propagande

UN - GA’s Resolutions on Question of Palestine

EDIT. pa se pozovi na one odluke koje Izrael priznaje - kraci je spisak

EDIT 2. a sad videh i ovaj drugi tvoj komentar tako da ovo prelazi neku moju granicu korektnog polemisanja ... hvala na vremenu i prostoru ali dalje bez mene ...


Samo da mi je živo znati odakle ova indoktrinacija dolazi. Potpuno iskrivljeno interpretiranje činjenica, pozivanje na autoritet UN-a, moralisanje o kolonijalizmu (nekoga ko živi u Australiji - po čemu Australija ima pravo na državnost a Izrael ne?!). Pošto se nema odgovor na pitanje postojanja - ne kripto-, već protototalitarnih radikalno islamističkih organizacija; beži se od polemike. Brinete me jako - i to još od Levice dolazi?! Hajde da je islamski radikalizam, pa da i razumeš nekako. Ko vam je to uradio?

Što se tiče novosti sa sirijske granice,
rat je manje-više gotov. Ostala su dva ili tri džepa sa ISIS-om, jedan džep pobunjenika oko Idliba koje podržava Turska, i kurdska zona kontrole, koja pod pritiscima i Turske, i Irana i Sirije i sunita, u veoma neugodnom položaju. Ono što je nezgodno što su Iranci dovukli veliku količinu naoružanja koje ima Izrael u dometu. S druge strane, tu je rusko obećanje Izraelu da neće dopustiti otvaranje šiitsko-izraelskog fronta i da ih interesuje stabilna Sirija. Ono što je moguće jeste da se Rusija obrati međunarodnoj zajednici jer je pitanje da li će sama moći da finansira obnovu Sirije, koja će koštati oko 220 milijardi dolara. U Pojasu Gaze nestaju prirodne rezerve vode, i 2020. godine Gažani se suočavaju sa urušavanjem akvipera.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:21 10.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

adviser

Uz dužan respekt ka pravima svih ostalih, želim braći Jevrejima da se drže.
I da im se nikada više ne dogodi ni milionti deo onoga što im je razna đubrad kroz istoriju priređivala.



Hvala braći Srbima, čast je služiti najboljim interesima približavanja dva naroda kada se zna da postoje i ovakvi glasovi u našoj zemlji.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:50 10.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Najzad se neko osmelio

interesantno da IDF uopste ne funkcionise na bazi jednoumlja, vec na konfliktu ideja, iz toga nam je izrasla chitava hitech industrija - be what u r, n throw the ideas around, or in. суперодличан један ца‘ал
/idf.
alselone alselone 21:26 10.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Na -26 Moskva je tonula u san
Ja sam se topio ko sneg
Kada ga staviš na dlan


Tako nekako. :) Raspilavio se ko čovečija ribica.
nsarski nsarski 22:30 10.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Srđan Fuchs
Najzad se neko osmelio

interesantno da IDF uopste ne funkcionise na bazi jednoumlja, vec na konfliktu ideja, iz toga nam je izrasla chitava hitech industrija - be what u r, n throw the ideas around, or in. суперодличан један ца‘ал
/idf.


Nemam pojma kako se moj komentar o tome da se "najzad neko osmelio" da malo "spusti loptu" oko tolikog neograničenog divljenja gradu Nueva Jorku odjednom našao povezan sa "funkcionisanjem IDF" i sličnim stvarima, potpuno disparatnim. Negde ti je zabagovao softver, jamačno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:47 11.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Ma jok, mori, samo sam dodao to kao opservaciju izazvanu Zeminim komentarima situacije, koji bi bili okej da nismo Srbi, iz Srbije, zemlje koja se i sama namučila sa medijskom satanizacijom svojevremeno. Da smo fakat Ameri, Oziji ili Vikinzi, pa da razumeš taj način razmišljanja - kolektivnu osudu naroda, uskraćivanje prava na državnost, slobodu savesti i izražavanja, stub srama zbog Srebrenice, Sarajeva, Vukovara i t. sl. A ovako - ovu vrstu nekritičkog, jednoslojnog i površnog rasuđivanja ne mogu da shvatim. I to još od strane intelektualca, situiranog, finansijski konsolidovanog, sređenog egzistencijalno negde u Plavoj Laguni Južnog Pola ili među Laplanđanima Severnog a ne u našoj izmrcvarenoj Srbijiški... Kao levičar i Srbin iskazujem ovu svoju disillusionment, ne kao Израиљац и Јудејац.
nsarski nsarski 10:24 11.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Ma jok, mori, samo sam dodao...


Razumem odlično.

Znači, zabranjena je radioaktivnost? *



*Zabranjena radioaktivnost

Pričao jedan kolega fizičar kako je bio u Kini duže vreme, smešten u nekom hotelu. Pored ostalih upozorenja i pravila ponašanja u hotelu, pisalo je "u ovom hotelu zabranjena je radioaktivnost". Danima je pokušavao da odgonetne šta bi to moglo da znači.

Najzad, na fakultetu, okuraži se i pita nekog kolegu, Kineza. A ovaj, kao iz topa: "aha, pa to prosto znači da ne sme da se svira radio!"
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:26 11.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Ma bre, sve je dozvoljeno, samo pitanje prava na egzistenciju, upitnost zašto smo, kako smo ovde - to ne mogu da shvatim. Razumem odlično antiamerički sentiment kod Srba, i ne osuđujem to - iako mislim da je u smislu diplomatske aktivnosti (a svako od nas jeste alternativni diplomata kada je napolju i, hteo ne hteo, predstavlja svoju zemlju) nemudro. Posebno u svetlu dvolične igre naše vlade gde se jednom rukom grli sa zapadom, dok se drugom taj zapad gađa mržnjom kroz kontrolisane medije. Едит: Ne volim tu atmosferu. Vaspitavam svoju decu da poštuju sve ljude, sve zemlje, bez razlike i predrasude, bez duha nadmenosti prema bilo kome. Ova planeta pripada svima nama, nemamo drugu - zasad.

Završio sam sa seminarom turizma i bezbednosti, u koorganizaciji mog matičnog ministarstva i ministarstva odbrane te telavivskog Univerziteta.

Ono što je osnovna greška u percepciji Izraela kod našeg naroda (njegovog levičarskog i liberalnog sektora) je da je Izrael nekakav totalitarizam. Nije. To je društvo sa mnogobrojnim varijacijama. Oni koji Izraelu prete nisu demokrate, nisu dobroćudni sistemi. Morate to shvatiti. Izrael je trenutno otvoren na tri potencijalna fronta: sirijskom, libanskom i gažanskom (West Bank je mirna, zasad, no niko ne može predvideti šta će biti u post-PLO eri, Predsednik Abas je na samrti). Sva tri su dirigovana, naoružana i finansirana od strane Irana/Rusije. Recimo, sirijska vojska je prepolovljena sa ljudstvom - umesto 200 K sada ih je sto - suniti napustili vojsku. Ali zato je tu preko 75 K boraca šiitskih milicija iz raznih delova šiitskog sveta. Glavna platforma ideologije im je da je ovo vreme početka Apokalipse, kojoj prethodi šiitsko-sunitski rat, koji je, evo, gotovo okončan šiitskom pobedom. Ispod svega su vrlo prizemni interesi: izlazak na Mediteran (Latakija je, ako se ne varam, neka me ispravi Admiral Čučkov, jedina toplovodna luka ruske vojne mornarice), potencijal prirodnog gasa i nafte u ist. Mediteranu, i prosto, pariranje NATO-u u tim vodama. Eto, jedino što je za utehu što je priča sa ISIS-om privedena kraju, manje-više, Sisi ih je počistio na Sinaju, a Rusi, Iranci i Šiiti u Siriji. Trenutno mirovanje izraelsko-šiitskog fronta visi samo o Putinovoj dobroj volji.
loader loader 11:54 11.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Vera Nolan

... posebno mi teško pada kada blogeri koje posebno cenim i dragi su mi, krenu da se glože ...

Uh, Vera ... A ovi, koje ne cenite, neka se slobodno glože i međusobno prožderu u blogoareni? ..
Šalim se, naravno. Slažem se da nije lepo gložiti se. I, to važi za sav svet na blogu. Ne mora da bude neprijatno mesto, uprkos čestim razlikama gledišta. Sve može na finjaka
vera.nolan2 vera.nolan2 20:38 11.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

Uh, Vera ... A ovi, koje ne cenite, neka se slobodno glože i međusobno prožderu u blogoareni? ..
Šalim se, naravno.

Sad videh tvoj komentar i naravno za tebe posebnog i posebno mi dragog odmah i odgovor, a možda se i sećaš još kada sam tek došla na blog '13. god. ...
Imam i problem da komentarišem jer bih toliko toga rekla pa onda skraćujem, često i odustanem, onda pazim da nekog slučajno ne povredim, da ne zameri i da se ne upuštam u duge polemike i dokazivanja, a nije primereno pisati duge i česte komentare i onda me eto pogrešno i razumeju ...
ali Ok, prevod citiranog je: cenim i dragi su mi, eee... - svi blogeri a neki posebno ... sa posebnim zadovoljstvom čitam one koji imaju suprotne stavove i mišljenja od mojih,...
da ne dužim, ali ovo je bila aluzija baš za Srđana i jednog takođe mi posebnog blogera čije komentare redovno čitam, a oni su avaj u stalnom konfliktu, taman pomislim popustiće, a onda opet zavarniče ...

Nikada neću zaboraviti svoj prvi komentar i učešće na blogu i prvi - tvoj odgovor i komentar
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:32 12.10.2018

Re: Neki razlog da i nama ....

onda pazim da nekog slučajno ne povredim,


Ja pazim žene da ne povredim, a sa momcima - krljaj! Biju Nemci, al' biju i Francuzi! A i moramo da držimo duh borbenosti srpskog vojnika na nivou - ako krene Armagedon, da se ne uplaši narod.
zemljanin zemljanin 23:45 06.10.2018

naslov ti je ubitacan

toliko je dobar naslov da i ja otvorih blog nadajuci se otkrovenju

inace ima caka da samo sa jednim telefonom a i jednim pozivom obezbedis krov nad glavom i hranu pride
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:53 06.10.2018

Re: naslov ti je ubitacan

Neka aplikacija? Nije to isto, Edvarde Saidu, kao kada ti se ljudi jave, a ne aplikacije. Inače, veza između mene, Australije i Kipra je jednog leta, ka'cam imao 19, pa se vraćao brodom za Kipar, Rodos, Pirej i u Srbiju, naiđem na lika iz Melburna, kojem je ćale religiozno prolupao i ostavio ih celu familiju, pa je sin dolazio da ga traži. A sin postmoderan. Pa smo išli cross country po Kipru po povratku i ja pokušavao da obuzdam njegov gnev spram oca...

zemljanin zemljanin 00:01 07.10.2018

Re: naslov ti je ubitacan

e bre Srki postao si ozbiljan ... pa nazoves pandure i dalje ne smem da pisem a ti upotrebi mastu ... a dobijes i prevoz kao bonus

PS. em je i poziv besplatan (valjda)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:10 07.10.2018

Re: naslov ti je ubitacan

Aaa, murija... Ne znam, ima tih aplikacija. Ja sam se jednom izgubio u Monpeljeu, uveče. Nisam mogao da pronađem detalje dogovora, i onda likovi hteli da me pocepaju za cifru - srećom pa nađoh hanumu s kojom sam dogovarao.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:15 10.10.2018

Re: naslov ti je ubitacan

Baš si prosuo masu budalaština u onom komentaru, Zemo? Ko ti je zagadio tako misli? Edvard Said nije - njega sam upoznao lično, on je super jedno produhovljeno biće bio. Inače, ovih dana sam upoznao kompletno Rabinovo vojno-tehničko rukovodstvo iz Osla, Kemp Dejvida i Anapolisa (sve mirovne konferencije), na kojima pogodi ko nije hteo dogovor? Zašto, zato što bi Hamas i Fatah izgubili vlast, jer bi se sa normalizacijom stvorile nove političke alternative - i jedni i drugi su teške lopuže, prvi pride i islamofašisti - što se već i odigrava u ist. Jerusalimu.

Hoćeš da ti pričam malo kako pragmatičnom arapskom političkom vođi umalo iz Hamasa i Al Akse nisu oteli dvogodišnje dete, iz spavaće sobe, zato što je ušao u politički proces sa Izraelom (na nivou gradske vlade)? I, ko neće mir i rešenje? Jedino Hamas, Al Aksa i ti. Za njih još i mogu da razumem, a tebe ko je zatrovao, dole u Plavoj Laguni, ne mi je jasno.
looping looping 06:26 07.10.2018

1

Najbolji grad je onaj gde se nađe najbolje radno mesto.
A emocije su za knjige i pesme.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:52 07.10.2018

Re: 1

Dobro, to je dijalektički materijalizam.
vcucko vcucko 06:47 07.10.2018

ufc

Habib prebio ono riđe govance.

Tri runde ga je tukao bolno, ali dozirano. Onda je u četvrtoj krenuo da ga ubije, uhvatio ga u garetu i ne pušta. Valjda poslednjim trzajima Irac ga tapnuo tri puta po ruci, predaje se, a sudija ih jedva razdvojio. Na kraju celi timovi upali u oktagon i pobili se. Publika ("divna" publika u Vegasu) podivljala, gađali Habiba svim i svačim. Mogu da mu... ovaj, khm.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:51 07.10.2018

Re: ufc





vcucko vcucko 08:05 07.10.2018

Re: ufc

Srđan Fuchs





Imamo i mi kučiće. Bugarski ovčar Bafi nekad i sad:


Na ovoj donjoj slici je i akita, poklon iz istoimene japanske prefekture.
gedza.73 gedza.73 09:26 07.10.2018

Re: ufc

vcucko
Na kraju celi timovi upali u oktagon i pobili se. Publika ("divna" publika u Vegasu) podivljala, gađali Habiba svim i svačim






Едут с ярмарки домой,
Кто раздетый, кто разутый,
Кто с разбитой головой.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:27 07.10.2018

Re: ufc

Lep kucika. Ovo je mozaik odavde sa telavivskog faksa, katedra za bezbednosne studije, pa nam pričaju malo o vama i o Amerima, pa je ovako objašnjen pristup. Mada, sada je Daddy tu, a on je malo neartikulisaniji od Barackija. Šta vi? Priča se da nemate dovoljno kinte da zidate Siriju iznova, da će morati Zapad da uleće sa kredom? U suštini ispada da vas je navukao Obi u živo blato?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 03:49 08.10.2018

Re: ufc

Inače, zatvorili ste nam vazdušni prostor nad Sirijom. Odnosno, šta smo gađali Irance, gađali smo, svaka daljnja konfrontacija nad prostorom Sirije će se smatrati konfrontacijom sa Rusijom. Činjenica je da je IDF predao kompletnu istragu vojsci RF. Političare (ni Bibija ni Libermana) nisu hteli da prime. Na kraju je išao jedan naš admiral. Njega su saslušali, zahvalili se i - ispratili bez oproštaja. Tako da sada imamo nesmetano iransko širenje i pretnju direktne rusko-izraelske konfrontacije (jer ćemo mi sigurno nastaviti da gađamo baze koje nas imaju u dometu i vojne konvoje upućene Hezbolahu). Zajebancija.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 03:56 08.10.2018

Re: ufc

Netrivijalna trivija, Адмирал Чучков, ти помниш етот интеракт на Синаие? Kada je oboren avion sa ruskim turistima? Egipćani su celo selo odakle je ispaljen projektil sravnili sa zemljom, ne postoji više on the face of the Earth. Zamišljam da mi to uradimo sa Hamasovim ili Hizbalinim selom, sine, pa cela Evropa bi gorela mržnjom, Guardian bi plakao, Independent bi kukumavčio, blog bi davao kontrapreporuke, Rodžer Voters bi svirao besplatno... Pazi, a nije ni objavljena vest. Nema veze. Cigani su to, ionako...
vcucko vcucko 06:02 08.10.2018

Re: ufc

gedza.73

Едут с ярмарки домой,
Кто раздетый, кто разутый,
Кто с разбитой головой.

To je previše severno.

Ovo je ovaj rad:
gedza.73 gedza.73 10:37 08.10.2018

Re: ufc

To je previše severno.

meni su lepe ove jednostavne melodije. Koliko тilili gore, toliko tilili dole i malo ciguli u sredini.


ili



zemljanin zemljanin 15:07 08.10.2018

Re: ufc

Srđan Fuchs
Netrivijalna trivija, Адмирал Чучков, ти помниш етот интеракт на Синаие? Kada je oboren avion sa ruskim turistima? Egipćani su celo selo odakle je ispaljen projektil sravnili sa zemljom, ne postoji više on the face of the Earth. Zamišljam da mi to uradimo sa Hamasovim ili Hizbalinim selom, sine, pa cela Evropa bi gorela mržnjom, Guardian bi plakao, Independent bi kukumavčio, blog bi davao kontrapreporuke, Rodžer Voters bi svirao besplatno... Pazi, a nije ni objavljena vest. Nema veze. Cigani su to, ionako...

obican covek bi se u takvom, zamisljenom, scenariju zapitao o broju poginulih ljudi i kazni za odgovorne pa mnogo kasnije i o tome sta ko pise i koliko je benefit ili steta po Izrael ...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:53 08.10.2018

Re: ufc

100 000 poginulih je estimacija IDF-a da bi se rešili Hamasa, nije realna operacija, posebno u situaciji gde bismo mi, kao western liberal democracy, pustili vas da izveštavate kako želite. Inače, sa generalima sam IDF-a, sa komandantom Pojasa Gaze. Fenomenalni ljudi. Ja sam, razume se, plasirao sve od vaših kritika (ono što je bilo kulturno). Super su otvoreni ljudi. Jedno je sigurno - da je ovo Egipat, Hamasa odavno ne bi bilo. On the face of the place.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:20 08.10.2018

Re: ufc

Inače da vas upoznam s novim pravcem razmišljanja - the New State Solution
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:36 08.10.2018

Re: ufc

Druga stvar, o Izraelu razmišljati na zapadni način razmišljanja nije problem jer mi jesmo zapadno društvo i zapadna civilizacija. Razmišljati o Hamasu na takav način je besmisleno jer ih vaš način razmišljanja jednostavno - ne interesuje.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:42 09.10.2018

Re: ufc

Habib prebio ono riđe govance.

(t)ako je. retko antipatičan lik taj mekgregor.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 03:58 09.10.2018

Re: ufc


meni su lepe ove jednostavne melodije. Koliko тilili gore, toliko tilili dole i malo ciguli u sredini.


Atomski mrav Atomski mrav 14:36 09.10.2018

Re: ufc

Druga stvar, o Izraelu razmišljati na zapadni način razmišljanja nije problem jer mi jesmo zapadno društvo i zapadna civilizacija.

OK, zašto onda kukaš?

Zamišljam da mi to uradimo sa Hamasovim ili Hizbalinim selom, sine, pa cela Evropa bi gorela mržnjom, Guardian bi plakao, Independent bi kukumavčio, blog bi davao kontrapreporuke, Rodžer Voters bi svirao besplatno...


Mislim, odluči se - da li želiš da se Izrael posmatra kao deo zapadnog društva i civilizacije ili ne?
Atomski mrav Atomski mrav 14:39 09.10.2018

Re: ufc

edno je sigurno - da je ovo Egipat, Hamasa odavno ne bi bilo. On the face of the place.


Evo rešeeenjnjnjaaaa - učiniti da Hamas postane egiptaski problem. Kada skontam kako se to može uraditi, ima da te kontaktiram da me spojiš sa tim tvojim pajtašima generalima IDF-a, lovu ćemo da podelimo bratski. *

* Kupili Srbin i Crnogorac prase, ispekli ga i Srbin kaže:
- Podelićemo ga bratski.
Na to će Crnogorac:
- A, ne! Podijelićemo ga pola - pola!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:21 09.10.2018

Re: ufc

Atomski mrav

OK, zašto onda kukaš?



Mislim, odluči se - da li želiš da se Izrael posmatra kao deo zapadnog društva i civilizacije ili ne?


Ne razumem ton obraćanja? Ko kuka? Zvučao sam ti kao da kukam? Meni zvuči kao da ne razgovaraš sa mnom, već sa nekom svojom ličnom predrasudom. Nisi razumeo nešto, obraćaš se nekoj svojoj ličnoj nezadovoljštini? Stvarno mi nije jasan taj nadmeni ton, posebno pošto ja ne nastupam nikada na takav način, niti prema tebi niti prema bilo kome iz svog okruženja.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:24 09.10.2018

Re: ufc

Atomski mrav

Evo rešeeenjnjnjaaaa - učiniti da Hamas postane egiptaski problem. Kada skontam kako se to može uraditi, ima da te kontaktiram da me spojiš sa tim tvojim pajtašima generalima IDF-a, lovu ćemo da podelimo bratski. *

* Kupili Srbin i Crnogorac prase, ispekli ga i Srbin kaže:
- Podelićemo ga bratski.
Na to će Crnogorac:
- A, ne! Podijelićemo ga pola - pola!


Nema šanse, Sisi ima lični problem sa Hamasom jer su mu pobili masu vojnika, i sam Sisi je ranjen u jednoj operaciji protiv Hamasa, gde je izgubio 17 komandosa. Tako da, dok je Sisija, nema Hamas šta da traži sa Egiptom.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:29 09.10.2018

Re: ufc

Atomski mrav

Mislim, odluči se - da li želiš da se Izrael posmatra kao deo zapadnog društva i civilizacije ili ne?


Nemam ja šta da se odlučujem, Izrael jeste deo zapadne civilizacije. Govorio sam za suštinsku grešku u pristupu problemu Hamasa, ne Izraelu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:00 09.10.2018

Re: ufc

Evo rešeeenjnjnjaaaa - učiniti da Hamas postane egiptaski problem. Kada skontam kako se to može uraditi, ima da te kontaktiram da me spojiš sa tim tvojim pajtašima generalima IDF-a, lovu ćemo da podelimo bratski. *


Priroda ideologije Hamasa je da Izrael nestane. Priroda ideologije Izraela je postojanje - existence. Ovde je - resistance. Dakle, kada bi Hamas želeo da se prešaltuje sa militantnog na politički, državnički kolosek, stvari bi vrlo brzo poprimile svoj epilog u proglašenju palestinske državnosti.

A ima i to - New State solution, trenutno samo u domenu teorije.
vlad_aleksh vlad_aleksh 10:07 10.10.2018

Re: ufc

Srđan Fuchs
Atomski mrav

Mislim, odluči se - da li želiš da se Izrael posmatra kao deo zapadnog društva i civilizacije ili ne?


Nemam ja šta da se odlučujem, Izrael jeste deo zapadne civilizacije. Govorio sam za suštinsku grešku u pristupu problemu Hamasa, ne Izraelu.


Да ли је Израел део западног друштва и цивилизације? Израел је створио западно друштво и цивилизацију!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:08 11.10.2018

Re: ufc

vlad_aleksh
Srđan Fuchs
Atomski mrav

Mislim, odluči se - da li želiš da se Izrael posmatra kao deo zapadnog društva i civilizacije ili ne?


Nemam ja šta da se odlučujem, Izrael jeste deo zapadne civilizacije. Govorio sam za suštinsku grešku u pristupu problemu Hamasa, ne Izraelu.


Да ли је Израел део западног друштва и цивилизације? Израел је створио западно друштво и цивилизацију!


Да јој је мали допринос, уз колеге Римљане и Атињане.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:08 12.10.2018

Re: ufc

interesantno je to sve, taj apokaliptitis.

ja ne znam da li me pojedinci ne razumeju (možda ne razumeju, kao Maksa, Als, Ал, Марцо i Milanče kada krenu da cepaju po algoritmima a mi društveni pilići zveramo okolo). jasno je kao dan da je matiš-IQ veći od sociš-IQa. međutim ono što je opasno kod matiš-IQa je kada nije adekvatno kombinovan sa socišem. what does it mean?

često vidiš kod ozbiljnih matiš-umova da su totalno smotani na sociš nivou. retko naiđeš na svemirske umove kod kojih postoji taj sklad. kada ih nađeš to je onda vrh. recimo, ja kada Alsea našeg vidim - a u njemu postoji ovaj sklad; uvek se ozarim i vrati mi se vera da Srbija ima budućnost i da vredi boriti se: uvek nasmejan, uvek vedar, uvek ozbiljan, uvek prodoran. ako bismo ikada uspeli da uspostavimo građansku - a ne policijsku državu u Srbiji; ja bih se borio da Alse postane direktor srpskog mosada? zašto? zato što ima harmoniju dva aspekta humane visoke sposobnosti i zato što ume da sa trona visoke inteligencije objasni malom čoveku šta se dešava gore, u višim stupnjevima svesti, pa dalje, porodičan je čovek, uspešan, ostvaren, itd. Maksa je sličan tome ali je dezertirao NS tako da mu, kao Beograđaninu, ne bih poveravao vrh državne organizacije. za ostale, ne znam - Milančetu nipošto ne bih davao da bude direktor Agencije, zašto? neosporna je visoka IQ ali ne ume da je komunicira nama malcima. Деда Алу isto ne bih dao, zato što mi isuviše lako plane. dao bih mu broj 4 ili broj 5 Agenciji, zašto, jer bi morao da vežba strpljenje prvo pod Alseom/visible#1/Maxom/invisible#1, recimo Princijem, Srletom Pajićem i Čarlijem - zašto pod njima, zato što se ne gotive međusobno a vole zemlju svi pa bi morali da prevaziđu lične ideografske razlike a stalno bi dolazilo do konflikta ideja koji bi potom davao solucije - jesam rekao ideološke? nisam, ideografske namerno jer mislim da su svi navedeni postideološke ličnosti različitih profila. i onda bih Деда Ала stavio kao broj 5 bez obzira što je objektivno za broj 1 - obuzdavanja sujete radi. Zilikaku, Zemljanina, Ripera i Blogija bih pohapsio sve dok ne ustanovim da li rade za agencije inih država. аko ne rade, da bih im riheb u Deep State-u kod Premijerke Anđe i Vicepremijerke Mariopanke. Марцо mi deluje kao Ajnštajn - pure science; i ne verujem da bi uopšte želeo da uzima učešća u izgradnji države. Дебели Таса za predsednika, Vera za potpredsednicu. Omegito šef MUP-a, Admiral Čučkov šef mornarice (jebi ga, ne mo'š državu bez veze sa Putinom ). Free ministar odbrane, Mister Loudi šef diplomatije. Preda šef đeneralštaba. образовање Апостати, nikvetu zdravstvo, Collou pravdu, NNN sport i omladinu, itd. dalje je već lakše. BoLe info, Billy culture, itd.

ето, такав је Израел дубоко негде у себи, а не ове разне будалаштине, предсликe, предубеђења, страхови, илузије, индоктринације, предидеолошко слепило, и тако даље и томе слично.

maksa83 maksa83 09:53 12.10.2018

Re: ufc

Zilikaku, Zemljanina, Ripera i Blogija

Zilikaka ne razume i ne odobrava orijentalne slatkiše (Urmašice, Tulimbe, Baklave Inc.), dakle - nikakve javne funkcije, nikad blizu nekoj zakonodavnoj ni izvršnoj vlasti, ako već ne može preemptivna doživotna robija.
adviser adviser 12:12 12.10.2018

Re: ufc

Srđan Fuchs
interesantno je to sve, taj apokaliptitis.

ja ne znam da li me pojedinci ne razumeju (možda ne razumeju, kao Maksa, Als, Ал, Марцо i Milanče kada krenu da cepaju po algoritmima a mi društveni pilići zveramo okolo). jasno je kao dan da je matiš-IQ veći od sociš-IQa. međutim ono što je opasno kod matiš-IQa je kada nije adekvatno kombinovan sa socišem. what does it mean?
...


Da.
Moje mlađe dete studira elektroniku sa kompjutingom (Inženjering departman) na Triniti koledžu, Kembridž.
Na početku studija mi pošalje jednu sintagmu ... 'Tech knowledge is necessary, but not sufficient'. Kaže oduševila se predavanjem koje im je održao veoma iskusan profesor, upravo im istakavši ovo citirano.
To je upravo ono što ti kažeš na svoj način, a ja zovem socijalizacijom prirodnjaka - jer bez te svesti da sve svoje, koliko god prirodno-matematičko tehnički bile stručne, ideje i motive, ostvarujemo u zajednici sa drugim ljudima.
Imao sam sreću da u životu upoznam poprilično vrhunskih ljudi u svakom smislu.
Upoznao sam i onih koji su vrhunski u svojoj struci, ali su ništavni kao ljudi.
Na ove druge nisam gubio mnogo resursa.
spinoza spinoza 17:23 12.10.2018

Re: ufc

Srđan Fuchs
...
ja ne znam da li me pojedinci ne razumeju (možda ne razumeju, kao Maksa, Als, Ал, Марцо i Milanče kada krenu da cepaju po algoritmima a mi društveni pilići zveramo okolo). jasno je kao dan da je matiš-IQ veći od sociš-IQa. međutim ono što je opasno kod matiš-IQa je kada nije adekvatno kombinovan sa socišem. what does it mean?
...

Srki, ovo boldovano nije jasno, zato što nije tačno

A po mom mišljenju - svetlosne je godine od tačnog.

Prvo uvod:

- ja sam udaljen svetlosne godine od lažne skromnosti, pa od umerenosti u hvalisanju, te me boljke nisu nikad dotakle

- a na temu inteligencije, prave i AI, filozofije, psihologije, umetnosti, ... čitam amaterski sve što mi dođe pod ruku. Meni je rad i posle rada prošarano ovim čitanjima, iako amaterska predznanja pa raspoložive granice u vremenu definišu limite mojim rezultatima.

- I svestam sam škakljive teme odnosa inteligencije i kreativnosti, pa vrlo širokog spektra mišljenja o tome.

I kad sve saberem što znam, priorne nauke, logike, formalne i modalne, pa i ostale, ... nisu IQ. To je naučeno, i mo koji se u tome bolje snalazimo se bolje snalazimo SAMO zato što smo u to uložili mnogo više vremena, pa iz ljubavi.

I kako to sve više radimo mozak nam se prevezuje da nam podrži taj rad, kao uostalom i sve.

Pa onda umemo da ostavimo pogrešan utisak zato što gomila sitnica i obrazaca ume da se iskoristi i u humanities and ars, ali to je, prosto, neka naša primenjena mehanika, ne IQ.

Taj prostor inteligencije je ogroman, ali ga ja na najprostiji način, umeo bih i kpmlikovano ali sa nejasnim uspehom, definišem kao prostor gde kreiramo.

Evo daću ti primer koji mi nije stilska figura, i pazim da bude tako:

- Ja iskreno mislim da je veći IQ u, recimo, biranju sad nekih stihova nekog pesnika, ne moraš da ih napišeš, samo da ih prepoznaš, staviš ovde i svi zanemimo koliko su dobri (ne znam da li si obraćao pražnju na poneki fragment što bi Urbani onomad preneo, kad smo ga već spominjali ovih dana, iako je on to relativno retko radio, a više sparingovao sa blogo-drugarima pa je to preletalo pred očima

- Ili, zamislimo da sam ja relativno dobar pesnik a ti nisi, i ti nađeš tako neke tuđe stihove gde svi kažu wow i zaneme.

- Ako svi misle da su stihovi bolji od mojih, a ja to iskreno ne mislim, tvoj IQ je veći, ne moj.

- Pa šta god, pričanje priča, kuvanje, zabavljanje ljudi oko sebe, kreativno uvezivanje istorijskih činjenica, dobro probabilističko popunjavanje rupa, IQ, suve, a ne resultat testa iz istorije.

- itd.

Zašto tako mislim i ozbiljan sam - ja ti sad već, par decenija, kao što spomenuh ne propuštam ništa iz mnogo oblasti gde vidim iskru potencijala za razmišljanje na temu šta će biti lako isprogramirati, a šta ne.

I ovo što je tebe zavaralo kod nas, što misliš da je superioran IQ, je relativno lako, do trivijalno za programiranje, nije IQ, nego jako mnogo znanja na te, "neke" teme.

Spominješ i Alsea, npr, i uzimam ga kao primer zato što ste obojica iz Novog Sada i češće ga viđaš - razni mogu da dostignu njegov nivo u programiranjima, milioni, mogu i da ga prestignu ako im je stalo ulaganjem više rada, programiranjiam kako ih većina doživljava - široko poznavanje programskih jezika i brzo rešavanje zadataka koji su jasno definisani.

Ali, recimo, ako reši da juri lovu, slavu, ... uvek možeš da se kladiš da će uspeti, ako bude hteo milione zaradiće milione, zbog nečega drugog, nadrealne kreativne energije, koja nije samo tehnička, i ne možeš je uvek olako opisati, ponekad nikako - osetiš je.

Ja sam se na početku bloga polu-zezao i jednom tadašnjem blogeru, Dorćolcu, se to svidelo - neverovatan broj ultra-high-IQ ljudi često koristi "glavom-kroz-zid" metod za kretanje unapred.

Ne svi, naravno, i ok je ako neko misli da je ovo nelogično, u formalnom ili modalnom smislu

A management, meni, to ni sam sebi ne dajem da radim osim kad moram, ja sam dobar za prvih 85% posla, na koje se troši samo 15% resursa

... itd, na ovo bih mogao da te ubeđujem satima pišući komentare, svaki sve duži od prethodnog

Da ne bude zabune, rekoh da mi hvalisanje nije strano, i ako sam pametan, a na tu temu mislim .... hvala na pitanju, da ne sekiram Zilikaku sada, jednom sam dotakako Sartra, egzistencijalizam i Boga na blogu bez pojašnjenja, to nije zbog primene programerskih struktura tima if .... then ... else, do { ... } while (); ... i sličnog, uz kombinacije i varijacije, na široke kategorije tema na blogu
alselone alselone 17:45 12.10.2018

Re: ufc

Ali, recimo, ako reši da juri lovu, slavu, ... uvek možeš da se kladiš da će uspeti, ako bude hteo milione zaradiće milione, zbog nečega drugog, nadrealne kreativne energije, koja nije samo tehnička, i ne možeš je uvek olako opisati, ponekad nikako - osetiš je.

Ah, ti laskavče.
adviser adviser 18:04 12.10.2018

Re: ufc

spinoza

...

- I svestam sam škakljive teme odnosa inteligencije i kreativnosti, pa vrlo širokog spektra mišljenja o tome.
...

Da.
Jedan od mnogo pametnijih ljudi od mene (sreo sam mnogo pametnijih ljudi od sebe, ali malo onih mnogo pametnijih) je moj dobar drug V.
Radili smo nekoliko godina zajedno na jednom institutu.
Radili smo dosta stvari i zajedno privatno.
Iz raznih razloga je kod njega bila tolika disperzija, da je svaku odluku prepuštao meni.
Na žalost, inteligencija i kreativnost kod njega su bili toliko visoki, da su jednostavno dostigli nivo saturacije, iako na vrlo visokom nivou - i sprečili akciju.
I sada on, dosta stariji od mene, sa preko 70 godina, pred sebe postavlja fenomenalne zadatke, koji nemaju veze sa npr. optoelektronikom i sličnim ... recimo, znanje o pčelama.
Fantastično je koliko za godinu dana savlada znanja o njima - neverovatno.
Uvek se radujem kada se sretnemo - i vidim da još uvek nosi naočari sa socijalnim okvirom ulepljene flasterom na onom delu koje dođe na nos - iz razloga da ga ne žuljaju previše, te da se ne raspadnu.
Pokušao sam da ga nagovorim da promeni okvir - a on je rekao da mu baš ovaj fenomenalno odgovara.
nsarski nsarski 23:59 12.10.2018

Re: ufc

Milanče, samo za tebe.

Današnji predsednik Jermeninje, Armen Sarkissian je po obrazovanju teorijski fizičar (bavio se kosmologijom u svoje vreme) i to sasvim dobar - radio na Harvardu, na primer. Evo manjeg spiska radova koje je objavio: AVS radovi. Da li je zbog toga bolji ili lošiji političar, nemam pojma.
spinoza spinoza 12:17 13.10.2018

Re: ufc

nsarski
Milanče, samo za tebe.

Današnji predsednik Jermeninje, Armen Sarkissian je po obrazovanju teorijski fizičar (bavio se kosmologijom u svoje vreme) i to sasvim dobar - radio na Harvardu, na primer. Evo manjeg spiska radova koje je objavio: AVS radovi. Da li je zbog toga bolji ili lošiji političar, nemam pojma.

Nemam ni ja pojma pošto ne zanm mnogo o njemu.

Ali ovo je jedan od "alata" u mojoj tool-kit kutiji. Primer:

- Da ti neko da napraviš kuću
1. Imaš jedan plac, divan - u ovoj metaforičnoj paraleli sa znanjem ovo je meni, recimo, prosečno znanje
2. Ili drugi plac - ovaj prvi, sa isto tako 10x većom, divnom okolinom - a ovo mi je mnogo znanja

- Ali kuću ocenjujemo

- Pa imaš ti taj plac, i identičan imam i ja, istovremeno imamo ili prosečno znanje, ili ozbiljno.

Ako većina kaže da je tvoj kuća mnogo lepša - ti imaš viši IQ.

Ako ako neko može da nam izmeri IQ i kaže identični su:

- Ako ti dobiješ veći plac tvoja će kuća biti bolja.

Ovo je flawed argument, možeš da ga napadneš i horizontalno i vertikalno, i formalno i modalno, ... ali ...

... nisam ni ja u njemu popunio ni širinu ni dubino, ovo je intro ...

... sve što sam ja do sad video u IT-ju i AI-ju, na primer, sad moguće i uskoro moguće, ukazuje na to da je IQ meru, ako ne želimo da je trivijalizujemo i brutalizujemo, ispravno vezati za kreastivnost, onu koju ne možemo da dekonstruišemo.

Ono što možemo da dekonstruišemo će AI pregaziti, jako brzo, ...

... čak i više od toga, ali ne znamo koliko.

IQ i kreativnost su neminovno vezani i za fenomenološku dimenziju svesti, koja je tough nut
veselica veselica 09:09 07.10.2018

srks

razmatrala ja pre dve/tri godine da odem u abu dabi ili već, čitala izvanredan žižekov tekst, kao on poveo sina i napisao da ko je video dubai - video je (groznu) budućnost sveta, elem baš me zainteresovao grad jer žižeka ludog žarko ljubim, kad na nekoj aplikaciji, šta li, piše: ko je bio u izraelu, ne može.
ti verovatno znaš to?!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:20 07.10.2018

Re: srks

veselica
razmatrala ja pre dve/tri godine da odem u abu dabi ili već, čitala izvanredan žižekov tekst, kao on poveo sina i napisao da ko je video dubai - video je (groznu) budućnost sveta, elem baš me zainteresovao grad jer žižeka ludog žarko ljubim, kad na nekoj aplikaciji, šta li, piše: ko je bio u izraelu, ne može.
ti verovatno znaš to?!


Ma jok, to je stari zavet, mi vas utefterimo u komp, nema pečatiranja više. Sada sam ja bio u Dohi, brate, mogao sam Moši neku operaciju 'ladno da odradim, da sam u tom fazonu.
veselica veselica 09:22 07.10.2018

Re: srks

Onda superrrrr


looping looping 09:44 07.10.2018

Re: srks

Srđan Fuchs
veselica
razmatrala ja pre dve/tri godine da odem u abu dabi ili već, čitala izvanredan žižekov tekst, kao on poveo sina i napisao da ko je video dubai - video je (groznu) budućnost sveta, elem baš me zainteresovao grad jer žižeka ludog žarko ljubim, kad na nekoj aplikaciji, šta li, piše: ko je bio u izraelu, ne može.
ti verovatno znaš to?!


Ma jok, to je stari zavet, mi vas utefterimo u komp, nema pečatiranja više. Sada sam ja bio u Dohi, brate, mogao sam Moši neku operaciju 'ladno da odradim, da sam u tom fazonu.

Sigurno ti imaš neke veze sa tim što su Saudijci, UAE, Egipat i Bahrein prekinuli odnose sa Katarom.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:43 07.10.2018

Re: srks

Da, baš. A lepo sam osetio u Dohi da se nešto menja mojim dolaskom. To ste sami udesili, sunni-shia rascep i verovatno potreba Katara da ostane po strani od konflikta između Irana i Saudije. Nešto poput Crnogoraca u sukobu Srba i Hrvata.
looping looping 12:22 07.10.2018

Re: srks

Srđan Fuchs
Da, baš. A lepo sam osetio u Dohi da se nešto menja mojim dolaskom. To ste sami udesili, sunni-shia rascep i verovatno potreba Katara da ostane po strani od konflikta između Irana i Saudije. Nešto poput Crnogoraca u sukobu Srba i Hrvata.

Znači (ne bih da imputiram), ti više gotiviš Katar i crnogorce.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana