Zabava

Ovo zaslužuje poseban blog

zilikaka RSS / 11.11.2023. u 19:23

378025_dani-ludaje_ls.jpg

 

Ne znam šta bih posebno izjavila osim da ovu biljku zaista poštujem.

Othranila je silnu i decu i svinje u ovom mom najdražem, blatnjavom Banatu.

 



Komentari (1016)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zilikaka zilikaka 19:32 14.11.2023

Re: vikend je

Pa smatraš da on podržava to što rade udbaši, da mu ne smeta srpski svet?


Misliš, za razliku od tebe koji, znači, podržavaš udbaše?
zilikaka zilikaka 19:37 14.11.2023

Re: vikend je

Eto čuo prekjuče ne znam da li će vam biti smešno pošto kupio tolko prodo.

Vic ima 100 godina sa verzijom Sava.
zilikaka zilikaka 19:52 14.11.2023

Re: vikend je

Nego, čitam gore i ne verujem.
Na pamet mi nije palo da neko pročetničkih svetonazora podržava stare udbaše. Dakle, svi smo tekst dobro razumeli ali mislim da bi, da je obrnuto, ipak bila bolja vest.
Nešto se ne ume pa se nauči.
Znači, živela UDBA, živela Jugoslovenska Udružena Levica, to su ljudi koji provereno kroz istoriju brane interese srpskog naroda.



dragosevacsutra dragosevacsutra 20:20 14.11.2023

Re: vikend je


...ali očigledno to na blogu nije moguće. Metodologija provociranja koja dovodi do žučnih rasprava nije neka teška filozofija, ali sve više verujem da se do nje došlo na odgovarajućim kursevima. Vidi pod Pink, Kurir... to je ta škola.


Nego... Da li se nekad zapitate kud su se denuli oni Slobini udbaši što su se muvali po "mitinzima istine", dirigovali orkestriranim skandiranjem i bili glavni u organizaciji? Nije teško odgovoriti - tu su, među nama.


vide se, najuspesniji kursisti.




predatortz predatortz 20:23 14.11.2023

Re: vikend je

Na pamet mi nije palo da neko pročetničkih svetonazora podržava stare udbaše.


Ko?

Nikove na sunce!
gvozden1 gvozden1 20:26 14.11.2023

Re: vikend je

zilikaka
Pa smatraš da on podržava to što rade udbaši, da mu ne smeta srpski svet?


Misliš, za razliku od tebe koji, znači, podržavaš udbaše?

Sad ja treba da se pravdam, jel?
Pa nema od toga ništa, nego jel ti uvek tako pogrešno čitaš?

Za njega reče da nigde nije osudio srpski svet, sad za mene da podržavam udbaše.

A on jeste napisao to što sam ti sažeo, a ja nigde da podržavam udbaše.

Šta je s tobom?
maksa83 maksa83 20:30 14.11.2023

Re: vikend je

Vic ima 100 godina

E jes, 'iljadu...
predatortz predatortz 20:30 14.11.2023

Re: vikend je

gvozden1
zilikaka
Pa smatraš da on podržava to što rade udbaši, da mu ne smeta srpski svet?


Misliš, za razliku od tebe koji, znači, podržavaš udbaše?

Sad ja treba da se pravdam, jel?
Pa nema od toga ništa, nego jel ti uvek tako pogrešno čitaš?

Za njega reče da nigde nije osudio srpski svet, sad za mene da podržavam udbaše.

A on jeste napisao to što sam ti sažeo, a ja nigde da podržavam udbaše.

Šta je s tobom?


Obaška što je pecaroš izneo tvrdnju da stari udbaši (pa sad neki kurac kao oni organizuju) i mi svi treba da se složimo da je to baš to.

dragosevacsutra dragosevacsutra 20:35 14.11.2023

Re: vikend je

da mu smetaju bivši i manje bivši udbaši, a


mislis na one iz sdk?


milisav68 milisav68 20:39 14.11.2023

Re: vikend je

zilikaka
Nego, čitam gore i ne verujem.
Na pamet mi nije palo da neko pročetničkih svetonazora podržava stare udbaše. Dakle, svi smo tekst dobro razumeli ali mislim da bi, da je obrnuto, ipak bila bolja vest.

Ne, nisi razumela, teorija je da su stari udbaši postali pročetnički raspoloženi, odnosno da su prešli na tamnu stranu, zajedno sa Miloševićem&co.
predatortz predatortz 20:43 14.11.2023

Re: vikend je

milisav68
zilikaka
Nego, čitam gore i ne verujem.
Na pamet mi nije palo da neko pročetničkih svetonazora podržava stare udbaše. Dakle, svi smo tekst dobro razumeli ali mislim da bi, da je obrnuto, ipak bila bolja vest.

Ne, nisi razumela, teorija je da su stari udbaši postali pročetnički raspoloženi, odnosno da su prešli na tamnu stranu, zajedno sa Miloševićem&co.


Ma bre, gube se u lupetamju!
Valjao im Tito ali nije UDBA!


angie01 angie01 20:46 14.11.2023

Re: vikend je

Valjao im Tito ali nije UDBA!


aaaau brate, ovo je rekordno prolazno vreme.
predatortz predatortz 20:53 14.11.2023

Re: vikend je

Ne, to nije bilo tvoje pitanje.


Da, to je bilo moje prvo pitanje.
Drugo je bilo o kovanici "srpski svet".

predatortz predatortz 21:01 14.11.2023

Re: vikend je

ma biće, biće, ne treba se nervirati, evo ide leto dvais'peto kako je to Baja prorekao u kaseti audio produkcije zemunskih novina 1998


Šta znam, meni bi asocijacije na Srpski svet i Novi Sad pre bile ove:

У Новом Саду, о Ивању-дне 1881" јавност је позвана на претплату на Српски свет, лист за народно јавне, привредне, просветне и забавне ствари, огласом са сликама српских посланика у Угарском сабору Светозара Милетића, Михаила Полит-Десанчића и Нике Максимовића .

Ali, ako preferiraš Baju i Šešelja, ne bih se ja tu mešao.
gvozden1 gvozden1 21:02 14.11.2023

Re: vikend je

Valjao im Tito ali nije UDBA!

I Tita i drug Marko, osnivač i šef UDBE, ali udba i udbaši im baš ne valjaju:)

Stvarno se gube pokušavajući da budu kul.
Logično je da antikomunistima smetaju komunističke institucije, ali kad prokomunistima smetaju oni koji su im obezbedili da "spavaju u parku", to je baš konfuzija u glavi.

predatortz predatortz 21:07 14.11.2023

Re: vikend je


I Tita i drug Marko, osnivač i šef UDBE, ali udba i udbaši im baš ne valjaju:)


Pa bi da ih privale nama, a ideju Srpskog sveta, koja datira još od kralja Nikole, Jove Zmaja i drugih, bi da pripišu Vulinu.
Verovatno su i oni bili udbaši.

Znači, kad Vulin kaže Srbija, ima svi da se odričemo!
Jer, rek'o Vulin!





ecce-florian ecce-florian 21:09 14.11.2023

Re: vikend je

zilikaka
Eto čuo prekjuče ne znam da li će vam biti smešno pošto kupio tolko prodo.

Vic ima 100 godina sa verzijom Sava.


vidim razumeš se u vicOve , pa da pitam

meni nije jasno ( ako sam dobro upoznat)

ono:
Oj Srbijo majko otemi se krik
Vojo ce ti Seselj biti precednik

misim četnici su rojalsti, jel da? ono sloboda........ za kralja i otadžbinu

i sad ovo. jel moguće da je Djujić bio onomad u pravu ? u vezi izdaje kralja o otadžbini se nije izjašnjavao?

plus me još i Baja buni jer on peva i jednom i drugom

Zove narod koji pati
Pop-Djujica da se vrati.
Da nam dodje ovih dana
Preko tihog okeana.


Vrati se vojvodo Song by Baja Mali Knindža
Artist: Baja Mali Knindža
Released: 1992
Album: Stan'te Paše I Ustaše

ajd dobro ono Tihog ( misim nije pacifik, a ni atlantik a bliže je, il preko Grenlanda što je ponajbrže)

al kako četnici rojalisti i republikanci saradjuju ako je to osnovni politički moto ?

ps

kad smo kod vicOva

ono svojevremeno kad je Vojka pobedio Lilića u drugom krugu preCedničkih sa nekih 50 k glasova pa Sloba putem RIK-a poništiJo jer kao nije u drugom krugu izašlo 50% pa smo svi samo blebetali Šešelj , Šešelj, momak strani državljanin, koji se zadesio u našem društvu, kad smo ga jednom vodili u ns u neki provod a išli smo starim putem da bi svratili u čortanovce, pažljivo je pamtio sve toponime uključujući i žeželjov most (Bog da mu dušu prosti) posle je nekom narednom prilikom, sav važan, kad smo istim putem stigli tu do Dunava značajno rekao

Aha, Šešeljov most

i ostade do danas šešeljov most, i ovaj novi

jbg teško savladjavaju te š,ž,č..... same same but different
milisav68 milisav68 21:15 14.11.2023

Re: vikend je

ecce-florian
eono svojevremeno kad je Vojka pobedio Lilića u drugom krugu preCedničkih sa nekih 50 k glasova pa Sloba putem RIK-a poništiJo jer kao nije u drugom krugu izašlo 50%

Bar ih nije spalio ko neki petog oktobra.
angie01 angie01 21:17 14.11.2023

Re: vikend je

Pa bi da ih privale nama, a ideju Stoskog sveta, koja datira još od kralja Nikole, Jove Zmaja i drugih, bi da pripišu Vulinu.


pa ti se malo obrazuj, pre nego pises ovde besmislice, jer taj nekadasnji pojam, Zmajev i ostalih, nema apsolutno nikakve veze sa ovim danasnjim ni u znacenju ni u upotrebi.
zilikaka zilikaka 21:19 14.11.2023

Re: vikend je

Obaška što je pecaroš izneo tvrdnju da stari udbaši (pa sad neki kurac kao oni organizuju)

Upravo.
Znači rekao je da stari udbaši, oni koji su bili stožeri prethodnog sistema jednoumlja, učenici i direkni naslednici onih za koje godinama pominjete da su šmajserima sticali salonske stanove i likvidirali onoliko po Srbiji, opet, tačnije, i dalje, kreiraju istoriju Srbije održavanjem srpskog sveta na okupu

I ti ovde ne vidiš problem?
Prihvataš da oni stvarno to rade zbog srpskog sveta i rade na pravi način.

Da jedan Vulin (njega vidimo, pa ga uzmimo kao tipičnog predstavnika grupe) može da bude nosilac jedne takve ideje?

Ja lično ne bih sa njim(a) ulicu prešla, al ako tebi ne smeta...




predatortz predatortz 21:20 14.11.2023

Re: vikend je

angie01
Pa bi da ih privale nama, a ideju Stoskog sveta, koja datira još od kralja Nikole, Jove Zmaja i drugih, bi da pripišu Vulinu.


pa ti se malo obrazuj, pre nego pises ovde besmislice, jer taj nekadasnji pojam, Zmajev i ostalih, nema apsolutno nikakve veze sa ovim danasnjim ni u znacenju ni u upotrebi.


Rekla ti?

A šta je tačno različito po pitanju srpskog ujedinjenja onda i danas?

angie01 angie01 21:22 14.11.2023

Re: vikend je

rekoh ti, procitaj malo, veze jedno s drugim nema.
predatortz predatortz 21:22 14.11.2023

Re: vikend je


I ti ovde ne vidiš problem?
Prihvataš da oni stvarno to rade zbog srpskog sveta i rade na pravi način.


Ja pitam tebe i njega, zašto je ideja Srpskog sveta loša?

Uzgred, ne vidim da je iko gura.
Bar ne onako uporno, aktivno i iskreno kako bi trebalo.



predatortz predatortz 21:24 14.11.2023

Re: vikend je

angie01
rekoh ti, procitaj malo, veze jedno s drugim nema.



To nije odgovor.
Zašto je ta ideja bila ok u ono vreme, a po čemu a danas nije ok?
Pritom, niko ne govori o prekrajanju granica nego o tešnjem povezivanju.


zilikaka zilikaka 21:27 14.11.2023

Re: vikend je

Ne, nisi razumela, teorija je da su stari udbaši postali pročetnički raspoloženi, odnosno da su prešli na tamnu stranu, zajedno sa Miloševićem&co.

N, ti nisi razumeo.
Blogeri ovdašnji, pročetničkog svetonazora, podržavaju stare udbaše.
Upravo sam malo detaljnije opisala ko su ti udbaši, za blogere pretpostavljam da je jasno, čini mi se da se i prepoznaješ.

Ja ne umam da pišem lepo al sam naučila da pišem jasno i precizno.
gvozden1 gvozden1 21:30 14.11.2023

Re: vikend je


misim četnici su rojalsti, jel da?

Uglavnom.
Dragiša Vasić, viđen Dražin saradnik, je bio republikanac, čak prokomunista.
Išao na proslavu desetogodišnjice oktobarske revolucije (i vratio se malo razočaran)


Dakle, ipak treba nešto čitati, ne može se tako o četnicima po šablonu Kadijevićevih filmova.

A Šešelja što se tiče, njegov odnos prema srpskom kralju je najočigledniji dokaz da je radio u korist Miloševića i da mu je stranku formirala baš udba.

Milošević je znao da mu najveća opasnost od srpskog odnosa prema monarhiji, i zato je angažovao svog "omiljenog opozicionara", koji je kontrolisao dobar deo antimiloševićske i antikomunističke populacije, da utiče na taj odnos tako što će omalovažavati ličnost naslednika prestola, pričajući o njegovom jeziku, o tome kako pase travu kad je ljubio srpsku zemlju....

I to se toliko primilo da i dan danas čujemo identične "argumente" i to čak i od onih koji, poput tebe, osuđuju Šešelja.
predatortz predatortz 21:31 14.11.2023

Re: vikend je

N, ti nisi razumeo.
Blogeri ovdašnji, pročetničkog svetonazora, podržavaju stare udbaše.


Jer je to rekao pecaroš?
Da
Pwcaroš koji veliča sistem grupenfirera Broza, ali ne voli UDBU?
milisav68 milisav68 21:32 14.11.2023

Re: vikend je

zilikaka
Prihvataš da oni stvarno to rade zbog srpskog sveta i rade na pravi način.

Pa kad su mogli "demokratiju" (i to transparentno), mogu i srpski svet.
angie01 angie01 21:35 14.11.2023

Re: vikend je

To nije odgovor.


ne znam kako jasnije da napisem, da se pojam tada i sada nije koristio za istu stvar i da se inforimises o toj razlici u znacenju.
zilikaka zilikaka 21:35 14.11.2023

Re: vikend je

Ja pitam tebe i njega, zašto je ideja Srpskog sveta loša?

Floskula, isto kao bolja budućnost. Svako je tumači kako mu prija a oni skupljaju mušterije.
A inače, nelogičnosti i nedoslednosti koliko hoćeš.
Recimo, drug Huči,poznat po ideji prvo, drugo i niže razrednih Srba, gine za "projekat" Srpskog sveta.
Evo, za početak, ja bih volela da nam svako od vas svojim rečima objasni šta podrazumeva pod Srpskim svetom.
predatortz predatortz 21:35 14.11.2023

Re: vikend je

milisav68
zilikaka
Prihvataš da oni stvarno to rade zbog srpskog sveta i rade na pravi način.

Pa kad su mogli "demokratiju" (i to transparentno), mogu i srpski svet.


Dobro, nisu baš svi u "demokratskoj opoziciji" radili za UDBU.

Drašković, Šešelj, Čanak, Mićun, Korać, Čeda jesu, ali neki su radili i za KOS.


gvozden1 gvozden1 21:36 14.11.2023

Re: vikend je

da se inforimises o toj razlici u znacenju.

Pa objasni mu ti:)
predatortz predatortz 21:39 14.11.2023

Re: vikend je

Evo, za početak, ja bih volela da nam svako od vas svojim rečima objasni šta podrazumeva pod Srpskim svetom.


Eto, ja sam objasnio:
Tešnje političko, ekonomsko, kulturno, humanitarno povezivanja Srba iz Srbije i Srba u državama u okruženju.
Prevashodno na relaciji Beograd-Banjaluka-Podgorica.

Koji problem vidiš u tome?
predatortz predatortz 21:40 14.11.2023

Re: vikend je

angie01
To nije odgovor.


ne znam kako jasnije da napisem, da se pojam tada i sada nije koristio za istu stvar i da se inforimises o toj razlici u znacenju.



Prosvetli nas.
gvozden1 gvozden1 21:42 14.11.2023

Re: vikend je

koliko hoćeš.
Recimo, drug Huči,poznat po ideji prvo, drugo i niže razrednih Srba, gine za "projekat" Srpskog sveta.

Prvo, ti si ta koja negira svima znanu i očiglednu činjenicu da je Šumadija najviše doprinela stvaranju i razvoju Srbije i srpske nacije, i primat daješ nemačkarima koji su svoj doprinos debelo naplaćivali.

A to što učitavaš da ja ginem za projekat srpskog sveta, to ti je jedino ostalo.

Žao mi je što si tu završila, ali to je tvoj izbor.
milisav68 milisav68 21:42 14.11.2023

Re: vikend je

zilikaka
Blogeri ovdašnji, pročetničkog svetonazora, podržavaju stare udbaše.
Upravo sam malo detaljnije opisala ko su ti udbaši, za blogere pretpostavljam da je jasno, čini mi se da se i prepoznaješ.

Ma kakvi, nema starih i novih udbaša.

Kenin deda je bio udbaš, a vidi ga sad, na listi SNS-a za poslanika, pre toga bio predsednik opštine ispred DS-a.

Kolju se samo dve frakcije među bivšim komunistima (udbašima).

Mi ostali možemo samo da to primetimo ili ne.

A neki će da navijaju, i upiru prstom u Vulina, Tomu, ovoga, onoga...

I čekaju se neke vile....

Nema toga, to je pluskvamperfekat.

ecce-florian ecce-florian 21:44 14.11.2023

Re: vikend je


Светозара Милетића, Михаила Полит-Десанчића и Нике Максимовића .


ti to domaćici pood skut, sve sami banaćani, dvojica kolega fiškala poslanici SNS ( tadašnje) a ovaj prvi imao problema kad je zastupao tezu da treba saradjivati sa ugarskom a ne Bečom koji je bio udobro sa Srbijom. I sva trojica za Vojvodstvo ( ne četničko, daleko bilo) nego za Vojvodinu. autonomaši što bi se reklo

Ali, ako preferiraš Baju i Šešelja, ne bih se ja tu mešao.


a ne , ovo nije moj ukus, bio sam na Bombinu pre par dana. Ali, velika sala prima do 7k posetilaca, pa ti vidi

Ovo je u sklopu Novi Sad Evropska prestonica kulture . Ne znam dal i Baju dotira sadašnja gradska vlast, al Ceci je pre izvesnog vremena plaćeno da peva na trgu Za Srpsku Novu Godinu. Tad je gradonačelnik bio sadašnji ministar odbrane i aktuelni predsednik SNS.
predatortz predatortz 21:46 14.11.2023

Re: vikend je

Ovo je u sklopu Novi Sad Evropska prestonica kulture . Ne znam dal i Baju dotira sadašnja gradska vlast, al Ceci je pre izvesnog vremena plaćeno da peva na trgu Za Srpsku Novu Godinu. Tad je gradonačelnik bio sadašnji ministar odbrane i aktuelni predsednik SNS.


Šta da vam radim, nisam vam ih ja birao.
ecce-florian ecce-florian 21:48 14.11.2023

Re: vikend je

milisav68
ecce-florian
eono svojevremeno kad je Vojka pobedio Lilića u drugom krugu preCedničkih sa nekih 50 k glasova pa Sloba putem RIK-a poništiJo jer kao nije u drugom krugu izašlo 50%

Bar ih nije spalio ko neki petog oktobra.


čovek pravnik, legalista

tuće i poteže samo u samoodbrani
milisav68 milisav68 21:49 14.11.2023

Re: vikend je

predatortz
Dobro, nisu baš svi u "demokratskoj opoziciji" radili za UDBU.

Drašković, Šešelj, Čanak, Mićun, Korać, Čeda jesu, ali neki su radili i za KOS.

Da.

E, nisu svi radili, neki su bili podložni ucenama....

Po ko zna koji put citiram pokojnog Miloša Vasića:

Medutim, pravi izazov za Stanisica i posao kome je posvetio najvise vremena i energije, bio je prelazak Srbije na visepartijski sistem tokom 1990. Prica se da je Stanisic tada skrojio srpsku opoziciju po Milosevicevoj meri, i to tako da mu je sledecih dvanaest godina lepo pristajala. Cak i ako se uzme da su te price grubo preterivanje, ostaje cinjenica da se medu osnivacima opozicionih stranaka naslo mnogo ljudi sa debelim dosijeima saradnika Sluzbe kao i ljudi koji su u svojoj biografiji imali stavke koje su ih cinile podloznim ucenama.
ecce-florian ecce-florian 21:50 14.11.2023

Re: vikend je

Šta da vam radim, nisam vam ih ja birao.


da znaš, i ja se brinem da ih nisu komunjare i partizani (sremci) udbaši postavili da rade za njihove dugoročne interese


milisav68 milisav68 21:53 14.11.2023

Re: vikend je

ecce-florian
čovek pravnik, legalista

tuće i poteže samo u samoodbrani

Promašio si celu loptu.

Džabe pecaš, ne ložim se ja na to.
predatortz predatortz 21:54 14.11.2023

Re: vikend je

milisav68
predatortz
Dobro, nisu baš svi u "demokratskoj opoziciji" radili za UDBU.

Drašković, Šešelj, Čanak, Mićun, Korać, Čeda jesu, ali neki su radili i za KOS.

Da.

E, nisu svi radili, neki su bili podložni ucenama....

Po ko zna koji put citiram pokojnog Miloša Vasića:

Medutim, pravi izazov za Stanisica i posao kome je posvetio najvise vremena i energije, bio je prelazak Srbije na visepartijski sistem tokom 1990. Prica se da je Stanisic tada skrojio srpsku opoziciju po Milosevicevoj meri, i to tako da mu je sledecih dvanaest godina lepo pristajala. Cak i ako se uzme da su te price grubo preterivanje, ostaje cinjenica da se medu osnivacima opozicionih stranaka naslo mnogo ljudi sa debelim dosijeima saradnika Sluzbe kao i ljudi koji su u svojoj biografiji imali stavke koje su ih cinile podloznim ucenama.


Možda drug pecaroš zapravo ima primedbu na frakciju UDBE koja sada kolo vodi.

Ja to mogu da razumem, ali rekoh već da te njihove frakcije i metamorfoze mene ne zanimaju, meni su iste.

Sama ideja Srpskog sveta je meni jako bliska, ali ne snosim nikakvu krivicu niti delim oduševljenje što se sada njome kiti frakcija UDBE koja je nadjačala onu koju bi drug pecaroš želeo da vidi kao dominantnu.


zilikaka zilikaka 21:56 14.11.2023

Re: vikend je

predatortz
Evo, za početak, ja bih volela da nam svako od vas svojim rečima objasni šta podrazumeva pod Srpskim svetom.


Eto, ja sam objasnio:
Tešnje političko, ekonomsko, kulturno, humanitarno povezivanja Srba iz Srbije i Srba u državama u okruženju.
Prevashodno na relaciji Beograd-Banjaluka-Podgorica.

Koji problem vidiš u tome?

U potpunosti podržavam jer nema prirodnijeg nego da pripadnici jednog naroda budu povezani. Bili su i biće.

Problem vidim u onima koji nas navodno vode u tu svetlu budućnost.
Da li ti stvarno kupuješ sve što ti se lepo upakuje?

predatortz predatortz 21:58 14.11.2023

Re: vikend je

ecce-florian
Šta da vam radim, nisam vam ih ja birao.


da znaš, i ja se brinem da ih nisu komunjare i partizani (sremci) udbaši postavili da rade za njihove dugoročne interese




Toplo, jako toplo...

Jok, sve četnik do četnika dok ova dileja oponaša Tita i preslikava njegov sistem vladavine.
Okruži se kretenima, daj nepismenim vlast, pusti ih da strahom vladaju u svojim krajevima, narodu podilazi glupostima, deli nezarađeno i bingo!

A po ministarstvima sve go četnički unuk, premijerkin deda bio komandant Gorske garde...
Idi, begaj!

ecce-florian ecce-florian 21:59 14.11.2023

Re: vikend je

@gvozden
Dakle, ipak treba nešto čitati, ne može se tako o četnicima po šablonu Kadijevićevih filmova.


jel ti beše onaj što je objašnjavao da su žrtve civilnog stanovništva u kragujevcu bile posledica nepromišljenih partizanskih akcija? mrzi me sad da burlam po blogu

A Šešelja što se tiče, njegov odnos prema srpskom kralju je najočigledniji dokaz da je radio u korist Miloševića i da mu je stranku formirala baš udba.


pa nije ga Sloba proglasio za vojvodu nego pop djujić. il je i to dezinformacija?

nego nisi odgovorio na pitanje

znači, da ponovim

četnički vojvoda polaže zakletvu. da je sada ne dajem celu kraj je

...Sve za srpstvo – srpstvo ni za šta! S verom u Boga, za kralja i otadžbinu

ispravi me ako grešim, više sam usputno čitao

Kako onda može neko ko se zakleo na vernost kralju da se kandiduje kao za predsednika republike

bem mu miša ils si republikanac il si rojalista
predatortz predatortz 22:00 14.11.2023

Re: vikend je

Da li ti stvarno kupuješ sve što ti se lepo upakuje?


Nemam ja tu šta da kupujem, ja to nosim u sebi odavno.
Da li mi se dopadaju sadašnje promoterke?
Ne, što pitaš?
ecce-florian ecce-florian 22:02 14.11.2023

Re: vikend je

predatortz
ecce-florian
Šta da vam radim, nisam vam ih ja birao.


da znaš, i ja se brinem da ih nisu komunjare i partizani (sremci) udbaši postavili da rade za njihove dugoročne interese




Toplo, jako toplo...

Jok, sve četnik do četnika dok ova dileja oponaša Tita i preslikava njegov sistem vladavine.
Okruži se kretenima, daj nepismenim vlast, pusti ih da strahom vladaju u svojim krajevima, narodu podilazi glupostima, deli nezarađeno i bingo!

A po ministarstvima sve go četnički unuk, premijerkin deda bio komandant Gorske garde...
Idi, begaj!




aha

e sad sam razumeo

vi ste i dalje u ilegali, primirili ste se po jatacima i čekate da se saveznici iskrcaju

dobro

edit

izvini, trebalo mi da sFatim, godine


odo sad
predatortz predatortz 22:02 14.11.2023

Re: vikend je

pa nije ga Sloba proglasio za vojvodu nego pop djujić. il je i to dezinformacija?


I oduzeo kad je shvstio da se zajeb'o!
Neki kažu i katil-ferman izdao za njim i Draškovićem.
angie01 angie01 22:02 14.11.2023

Re: vikend je

U potpunosti podržavam jer nema prirodnijeg nego da pripadnici jednog naroda budu povezani. Bili su i biće


pa ne radi se povezanosti- ona je nesporna,...nego ti promaklo ono politicko jedinstvo,...

procitaj malo sta kaze istoricar Aleksandar Rakovic o tome sta znaci Srpski svet, Beograd- Banjaluka- Podgovirca, koju pominje predator.
predatortz predatortz 22:04 14.11.2023

Re: vikend je

vi ste i dalje u ilegali, primirili ste se po jatacima i čekate da se saveznici iskrcaju


Tužnija je istina da su vaše frakcije i danas na vlasti i da ste ovaj narod uništili gore nego Turci za skoro pet vekova.





predatortz predatortz 22:07 14.11.2023

Re: vikend je

pa ne radi se povezanosti- ona je nesporna,...nego ti promaklo ono politicko jedinstvo,...


Viđu kurca na biciklu!
A političko jedinstvo na liniji Tirana-Priština vam nije kamen u cipelici, milostiva?
gvozden1 gvozden1 22:07 14.11.2023

Re: vikend je


jel ti beše onaj što je objašnjavao da su žrtve civilnog stanovništva u kragujevcu bile posledica nepromišljenih partizanskih akcija? mrzi me sad da burlam po blogu

Ma Bulajić je trebalo da stoji.
pa nije ga Sloba proglasio za vojvodu nego pop djujić. il je i to dezinformacija?

A Đujić je šta tačno u Srbiji?
Vlast neka pa ima sve informacije, i zna ko je i šta je Šešelj zapravo, i ne može da pogreši?

Ako ti je on neki reper, eto, oduzeo mu je titulu.
bem mu miša ils si republikanac il si rojalista

Ili lažeš.
milisav68 milisav68 22:09 14.11.2023

Re: vikend je

ecce-florian
pa nije ga Sloba proglasio za vojvodu nego pop djujić. il je i to dezinformacija?

Nije, samo se prećutkuje da mu je posle oduzeo.

Al ko će sve to da pamti.
predatortz predatortz 22:14 14.11.2023

Re: vikend je


A Đujić je šta tačno u Srbiji?
Vlast neka pa ima sve informacije, i zna ko je i šta je Šešelj zapravo, i ne može da pogreši?


Ma pusti to...
Nego, jesi li primetio koliko se ovi trude da održe plamen č v p rasprave, one koje se najviše gnušaju i koja im je toooliiikooo dosadna i pase, pa izmile iz zemunica čim ta priča malo zamre?

I udaraju u nekoliko kolona!

A mi smo grupica koja tim stalno smara!
zilikaka zilikaka 22:14 14.11.2023

Re: vikend je

procitaj malo sta kaze istoricar Aleksandar Rakovic o tome sta znaci Srpski svet, Beograd- Banjaluka- Podgovirca, koju pominje predator.

Nemam živaca, zato sam i pitala da oni objasne svoje viđenje. Ja lično ne bih zaboravila ni jedne Srbe, kako u susednim državama (Rumunija, Mađarska) tako i u rasejanju.
Recimo, da mogu da se školuju pod istim uslovima, pa pomoć njihovim organizacijama svih vrsta...
To radi odgovorna matica. Uzmimo Mađarsku recimo za uzor.
angie01 angie01 22:16 14.11.2023

Re: vikend je

A političko jedinstvo na liniji Tirana-Priština vam nije kamen u cipelici, milostiva?


a otkud znas da nije, al to je sasvim druga prica, sto je i tebi jasno, samo se pravis blesav.

poslednji put, kada se pravio srpski svet-vjekoslavov, sa drugacijim geografskim sirinama naznacenim na mapi, nego sto se sada crtaju, otisli smo svi u rac, gde jos uvek boravimo....tako da ne podmeci kukavicije jaje, sa sve nevestim poturanjem necega sto se zna i sta je i odakle dolazi i cemu sluzi.
zilikaka zilikaka 22:17 14.11.2023

Re: vikend je

udaraju u nekoliko kolona!

A vas trojica sami
predatortz predatortz 22:18 14.11.2023

Re: vikend je

al to je sasvim druga prica


Naravno milostiva, sasvim je prihvatljivo sve gde su Srbi žrtve.
Tamo gde dignu glavu, to je problem.

Razumem ja vas, milostiva.
gvozden1 gvozden1 22:18 14.11.2023

Re: vikend je

Nego, jesi li primetio koliko se ovi trude da održe plamen č v p rasprave, one koje se najviše gnušaju i koja im je toooliiikooo dosadna i pase, pa izmile iz zemunica čim ta priča malo zamre.

I udaraju u nekoliko kolona!

A mi smo grupica koja tim stalno smara!

Moderno je reći da je to dosadno, ali ne uspevaju da ignorišu, što bi bilo logično:)

Ja one Srkijeve priče o picama najčešće skrolujem, dosadno mi.

angie01 angie01 22:18 14.11.2023

Re: vikend je

Ja lično ne bih zaboravila ni jedne Srbe, kako u susednim državama (Rumunija, Mađarska) tako i u rasejanju.
Recimo, da mogu da se školuju pod istim uslovima, pa pomoć njihovim organizacijama svih vrsta...


to je zili druga stvar i nije sporno....da ti sada ne pricam, kako se o tim Srbima brine, sa sve punim ustima o njima.
ecce-florian ecce-florian 22:18 14.11.2023

Re: vikend je

ok

znači vojanšešelj je izdajnik

domaći (eto mada je iz popovog polja i to da učinimo nespornim

dal smo se bar u ovom sližili?

viš kako nije teško
predatortz predatortz 22:19 14.11.2023

Re: vikend je

zilikaka
udaraju u nekoliko kolona!

A vas trojica sami


Ne, milostiva.
Mi smo prljavi, zaostali gadovi. Obična smrdljiva trojka koljača.

Vi ste elita.

Gde bi vi...


zilikaka zilikaka 22:20 14.11.2023

Re: vikend je

Ja se odjavljujem a pošto sam se izula, sve mi jedno.
Molim vas samo dalje za elementarnu pristojnost.
gvozden1 gvozden1 22:20 14.11.2023

Re: vikend je

zilikaka
udaraju u nekoliko kolona!

A vas trojica sami

Pa kako sad, zar tvoja drugarica ne reče da smo mi preuzeli blog?
predatortz predatortz 22:21 14.11.2023

Re: vikend je

znači vojanšešelj je izdajnik


Znači, dva najveća posleratna uspeha komunističke službe se zovu Vuk Drašković i Vojislav Šešelj.
angie01 angie01 22:23 14.11.2023

Re: vikend je

Naravno milostiva, sasvim je prihvstljivo sve gde su Srbi žrtve.


nije uporediva situacija,to sam rekla,... a briga o Srbima na Kosovu je poznata i pokazala se koliko im je pomogla i zbog cega, tako da ne pricaj gluposti.
milisav68 milisav68 22:23 14.11.2023

Re: vikend je

ecce-florian
znači vojanšešelj je izdajnik

Nije, na slobodi je.

Izdajnici se hapse, kao recimo Perišić, Mišković....
gvozden1 gvozden1 22:26 14.11.2023

Re: vikend je

(eto mada je iz popovog polja

I zove se Vjekoslav.
I nema krštenicu.

I ne prelazi cenzus, al tebi on opet zanimljiv.
I on i pop Đujić koji je titule nudio šakom i kapom, i Baja Mali Knindža, i njegova muzika od pre ko zna koliko.


angie01 angie01 22:26 14.11.2023

Re: vikend je

predatortz
znači vojanšešelj je izdajnik


Znači, dva najveća posleratna uspeha komunističke službe se zovu Vuk Drašković i Vojislav Šešelj.


zaboravio si i one tvoje omiljene.
angie01 angie01 22:28 14.11.2023

Re: vikend je

Nego, jesi li primetio koliko se ovi trude da održe plamen č v p rasprave,


a gde su ovde partizani?...sve same cetnaje.
predatortz predatortz 22:35 14.11.2023

Re: vikend je

angie01
Nego, jesi li primetio koliko se ovi trude da održe plamen č v p rasprave,


a gde su ovde partizani?...sve same cetnaje.


To se i ja pitam!
Đe ste bili Jugoslaviju da branite?
Nosili tetki lek?
Pa svoj kukavičluk sad nama tovarite!

U zapisnik da uđe da sam ja, kojem je po onome što ovde pišete ta vaša Jugoslavija značila deset puta manje nego vama, obukao uniformu njene vojske kad se to od mene očekivalo.

Šta je vaše opravdanje?
Gde ste bili i čime ste se kvalifikovali da mi toliko serete?
bene_geserit bene_geserit 22:36 14.11.2023

Re: vikend je

Pita Bosanac Lalu kako se zove, a Lala kaže:

- Miša
- Hahahaha ... kod nas ti je Miša - žensko, a muško je - Mišo.
- Kod nas je Miša - muško, a Mišo je Bosanac.

Ovaj vic je u originalu sa Crnogorcem, ne Bosancem.
Nemoj da nam provociraš Tes.
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:41 14.11.2023

Re: vikend je

Da jedan Vulin (njega vidimo, pa ga uzmimo kao tipičnog predstavnika grupe) može da bude nosilac jedne takve ideje?


vulin stari udbas? ono, nije jos ni zacet, a vec udbas...


predatortz predatortz 22:46 14.11.2023

Re: vikend je

dragosevacsutra
Da jedan Vulin (njega vidimo, pa ga uzmimo kao tipičnog predstavnika grupe) može da bude nosilac jedne takve ideje?


vulin stari udbas? ono, nije jos ni zacet, a vec udbas...




Udbaš, Srpski svet, rek'o pecaroš i šta ti tu sad sereš?!
I UDBA je sad naša, nije više njihova.
Jeste, bila im je ponos i dika, al' što tebe boli qratz za to?!

Vidiš da je i Anđa sve obLjasnila!

Ludilo!
A tek što mrze ove četnici-partizani rasprave...
Nego gvozden i ja navalili da im odgovaramo...

angie01 angie01 22:58 14.11.2023

Re: vikend je

Đe ste bili Jugoslaviju da branite?


pa to kako ste branili Jugu, bolje da niste.
predatortz predatortz 23:06 14.11.2023

Re: vikend je

angie01
Đe ste bili Jugoslaviju da branite?


pa to kako ste branili Jugu, bolje da niste.


Dobro...
A što vi niste?
Lasno je biti sledbenik 1. proleterske iza tastature, ama je nezgodno ići njenim putem.


Nego, da ne grešim dušu...
Kod nas u VRS je bilo strašno dobrih boraca, potomaka partizana. Sjajno i srčani borci!
Naročito bih pomenuo ljude iz 16. motorizovane brigade, koja je baštinila tradiciju 16. udarne brigade iz 2. svetskog rata. Uglavnom ljudi sa područja Prijedora i Potkozarja.
Odlični i beskompromisni borci.
Nismo se mi tih godina ovim pričama bavili, nismo imali kad.
Bili smo ono što smo i trebali u takvom momentu - jedna vojska sa istim ciljem.

Što se četničkih naslednika tiče, izdvojio bih Hercegovce. Fočake, Gačane i posebno Nevesinjce. Izuzetni!
crossover crossover 23:25 14.11.2023

Re: vikend je

predatortz
Nego, da ne grešim dušu...
Kod nas u VRS je bilo strašno dobrih boraca, potomaka partizana. Sjajno i srčani borci!
Naročito bih pomenuo ljude iz 16. motorizovane brigade, koja je baštinila tradiciju 16. udarne brigade iz 2. svetskog rata. Uglavnom ljudi sa područja Prijedora i Potkozarja.
Odlični i beskompromisni borci.


Гарава им је јебала кеву у врло великим интензитетом.
predatortz predatortz 23:30 14.11.2023

Re: vikend je

crossover
predatortz
Nego, da ne grešim dušu...
Kod nas u VRS je bilo strašno dobrih boraca, potomaka partizana. Sjajno i srčani borci!
Naročito bih pomenuo ljude iz 16. motorizovane brigade, koja je baštinila tradiciju 16. udarne brigade iz 2. svetskog rata. Uglavnom ljudi sa područja Prijedora i Potkozarja.
Odlični i beskompromisni borci.


Гарава им је јебала кеву у врло великим интензитетом.


Jedinica vredna svakog poštovanja!
Mi smo se nešto kurčili oko Cerske, puc tamo, puc vamo... Dođoše burazeri i razjebaše ih do podneva!
crossover crossover 23:36 14.11.2023

Re: vikend je

predatortz
crossover
predatortz
Nego, da ne grešim dušu...
Kod nas u VRS je bilo strašno dobrih boraca, potomaka partizana. Sjajno i srčani borci!
Naročito bih pomenuo ljude iz 16. motorizovane brigade, koja je baštinila tradiciju 16. udarne brigade iz 2. svetskog rata. Uglavnom ljudi sa područja Prijedora i Potkozarja.
Odlični i beskompromisni borci.


Гарава им је јебала кеву у врло великим интензитетом.


Jedinica vredna svakog poštovanja!
Mi smo se nešto kurčili oko Cerske, puc tamo, puc vamo... Dođoše burazeri i razjebaše ih do podneva!


Зајебани су скоро ко Херцеговци. Него, да останемо у теми, командант Гараве је родом из Мокрина код Кикинде. :)
angie01 angie01 23:39 14.11.2023

Re: vikend je

necete valjda opet,..odo'...
shmoo shmoo 23:40 14.11.2023

Re: vikend je

bene_geserit
Pita Bosanac Lalu kako se zove, a Lala kaže:

- Miša
- Hahahaha ... kod nas ti je Miša - žensko, a muško je - Mišo.
- Kod nas je Miša - muško, a Mišo je Bosanac.

Ovaj vic je u originalu sa Crnogorcem, ne Bosancem.
Nemoj da nam provociraš Tes.


Територијална припадност је небитна, а спектар је широк. Не бих ту занемарио ни Личане и Херцеговце.

Дијалог од пре 30 година из школске зборнице којем сам присуствовао и забележио у својим граматичким белешкама да могу да користим лао пример на часовима, предавањима:

- Колегинице, молим вас да већ једном запамтите да се ја не зовем ЂурА, него ЂурО!

- А знам! Ви се, колега, мењате по падежима исто као и именица село.


(Именица село је вишедеценијски, још од Стевановићеве Граматике, пример у уџбеницима за промену кроз падеже те групе именица средњег рода без продужене основе. ЛИНК)


Прича ми вероучитељ из моје школе, чарапан из Крушевца, да замало да га својевремено на Богословском факсу на испиту из српског језика неки владика, мислим баш покојни Амфилохије, обори зато што је кренуо да Андрића мења кроз падеже са

Ива Андрић
Иве Андрића
Иви Андрићу
Иву Андрића
...

а треба

Иво
Ива
Иву
Ива

...

Једва му владика Амфилохије опростио тада тај тешки језички грех.

predatortz predatortz 23:41 14.11.2023

Re: vikend je

angie01
necete valjda opet,..odo'...


Ček da ti ispričamo šta je Garava radila u Derventi!
Lepše ćeš spavati!
gedza.73 gedza.73 07:43 15.11.2023

Re: vikend je

ecce-florian
I sva trojica za Vojvodstvo

Oblast koja je tokom II svetskog rata bila prva (eventualno druga) na svetu očišćena od Jevreja je upravo prostor Vojvodstva.
www.yadvashem.org
Već do 1942. godine u Holokaustu je ubijeno preko 90% jevrejskog stanovništva u Banatu (prema najčešćim podacima, oko 92,8%), te je Banat tako, prema nemačkim podacima iz tog vremena, bio prva oblast u Evropi potpuno „očišćena“ od Jevreja.

El Mundo Sefarad
Činjenica da je u Banatu živela, srazmerno, brojna nemačka manjina, učinila je da sudbina banatskih Jevreja već prvih sati - ne dana, već sati - bude unekoliko različita od sudbine onih u Srbiji.
...
Po ulasku nemačke vojske u naselja, komandanti pojedinih mesta bili su nosioci celokupne vlasti i na čvorne pozicije postavljali su, gde je za to bilo mogućnosti, domaće Nemce, na primer, u Pančevu, Vršcu, Petrovgradu, Velikoj Kikindi itd.

Za razliku od postupaka u Beogradu i u unutrašnjosti Srbije neposredno po ulasku Nemaca gde su Jevreje hapsili pojedinačno i u relativnom malom broju, hapšenja u Banatu bila su veća, a u Pančevu je prvih dana uhapšeno dvadesetak lica. Hapsili su u prvom redu imućne, viđene osobe.

Nema jasnog odgovora zbog čega su Jevreji Banata deportovani u vreme kada se to nije dogodilo još ni u jednoj administrativnoj celini u Evropi, niti u Srbiji.

Sudbina Jevreja u Banatu predstavlja svakako fenomen svoje vrste. Dok su uništenje Jevreja u drugim krajevima Jugoslavije, gde nije bilo domaćih Nemaca, kao i drugde u Evropi, sprovodili specijalni odredi Gestapoa, službi bezbednosti ili redovnih oružanih snaga, u Banatu su ih znatnim delom pohapsili, mučili, opljačkali i uputili na gubilišta njihovi sugrađani, poznanici, susedi.

zilikaka zilikaka 08:14 15.11.2023

Re: vikend je

Banatu su ih znatnim delom pohapsili, mučili, opljačkali i uputili na gubilišta njihovi sugrađani, poznanici, susedi.

Ovo je džukački upakovano da bi se podrazumevalo da su to radili Srbi, a nisu.
Dakle, ovde su dolaskom nemačke vojske i proglašenjem Banata delom Rajha, domaćim Nemcima, sttarosedeocima, data posebna ovlašćenja.
Bukvalno je stanovništvo po nacionalnoj osnovi podeljeno po kategorijama. Na prvom mestu Nemci i njihove organizacije, zatim Mađari, iza njih Slovaci,pa Srbi i na kraju Jevreji.
Istorijski fakat je da su u mom gradu iz gimnazije bila izbačena sva odeljenja sa nastavom na srpskom. Srbi nisu mogli ni smeli da se na bilo koji način organizuju, a ne da im se dozvolilo da prave neke oružane formacije koje bi eventualno služile okupatoru, kao što je to bio običaj ispod Save i Dunava. Jedina srpska institucija je bila crkva, i ona je, između ostalog, u svoje prostorije primila gimnaziju, da bi se odvijala nastava. Dakle, koliko god u svakom narodu bilo gadova koji se po pravilu pokažu u teškim vremenima, ovde srpskim gadovima nije ni data prilika za to. Kažem, bili su građani trećeg reda. A to za komšije verovatno stoji al su to bili lokalni Nemci.
Tačno se znalo ko je od njih u koju jevrejsku kuću ušao i ostao do kraja rata. Mnogo je prošlo, al za neke primere u mom kraju se i danas sećam.

tessa1 tessa1 08:20 15.11.2023

Re: vikend je

Ovaj vic je u originalu sa Crnogorcem, ne Bosancem.
Nemoj da nam provociraš Tes.



Ma ne, iako bi ovi kvazi ljevičari kao Maksa, NadN, Ecce nešto posebno tankoćutan kad se spomenu Bosanci, Colin, sve go arogantan i bahat fašista u šemi sa maloumnom Angie, radikalizovali i kamen, ono i kamen bi krenuo na Bajin koncert.. ok, ne i ja, zašto, i inteligentnija sam i srčanija..


Šta je meni zadržalo pažnju tj pažnju mi je zadržalo ovo Gvozdenovo nemačkari, pomislim na vlasnike njemačkih ovčara,


Srpski svet? Zamislih se, samo nam kraj štete koju su napravili Dodik i Vučić srpskom narodu, nema oporavka duhovnog narednih 100 god, treba vizija Srba u kazamatu na relaciji BL-BG-CG, u guberniji?

Šta je za vas Srpski svet? Bunker s kojeg se prvo puca na partizane i nemačkare? I održavaju diplomatske veze sa Orbanom, Iranom i naravno ruskom carevinom?

gedza.73 gedza.73 08:50 15.11.2023

Re: vikend je


zilikaka
Ovo je džukački upakovano da bi se podrazumevalo da su to radili Srbi, a nisu.

Treba da pročitaš ceo tekst.
El Mundo Sefarad
u Beloj Crkvi jedno vreme je i Srbima bilo zabranjeno da hodaju trotoarom i tamošnji Nemci gledali su na njih kao da su neka niža bića.

Kao glavni krivci su navedene domaće Švabe. Na Cvetkov komentar sam dodao da je prostor Vojvodstva, odnosno Banat a ne, sudeći po komentaru, Srbija, kako se netačno koristi, prva oblast očišćena od Jevreja. Dakle ubuduće tačni podaci po ovoj temi domaće Švabe (njihovim potomcima umesto gledanja u tuđe dvorište kao prva rečenica mora da bude osuda zločina koje su počinili njihovi sunarodnici) su ubijale i pljačkali Jevreje a Banat (još jednom ne Srbija) je prva oblast u kojoj su Jevreji pobijeni.
Tačno se znalo ko je od njih u koju jevrejsku kuću ušao i ostao do kraja rata.

Posle rata su rušene jevrejske sinagoge, neke pretvarane u diskoteke, otimana
imovina jevrejske nacionalne zajednice
... A nema nacista.

I da dodam kako je cela diskusija krenula od pominjanja Sremaca koja je trebala da ode na stranu lokalnih zađevica jer svaki kraj ima svoje 'rođake koji se ne pokazuju kad dođu gosti'.
Razmišljam je na to dodala partizansku pesmu u kontekstu Sremaca previdevši valjda da sam mislio na Sremce koji su pomogli stvaranje Srbije a ne neke tuđe gubernije. Što smo razjasnili.

Nakon toga je Predator potpuno legitimno postavio pitanje, koje je izgleda većini promaklo, zašto ti partizanski Sremci nisu štitili svoje stanovništvo od hrvatskih ustaša i nemačkih nacista nego su po Majevici (dok su sa Majevice nakon rata streljali i pljačkali po Šumadiji) ubijali i pljačkali Srbe drugih političkih opredeljenja.

Onda su se uključili i drugi pa smo se po našem običaju za trpezom sa jelima od bundeve popičkali i posvađali.
, koliko god u svakom narodu bilo gadova koji se po pravilu pokažu u teškim vremenima, ovde srpskim gadovima nije ni data prilika za to

U Kragujevcu je zbog otpora Nemcima streljano skoro tri hiljade ljudi. Kraljevo, Loznica... Na prostoru Srbije koja je samo tri decenije ranije desetkovana. Nešto se ne sećam velikih odreda sa prostora Vojvodstva, Bosne, Hrvatske sastavljene od Srba koji su učestvovali u odbrani Srbije, niti stradanja po Vojvodstvu tokom oslobodilačkih ratova 1912-1918...
ako ste očekivali da vam neko da priliku...
У цркви, коју су злочинци запалили, изгорео је мој деда Вујадин. У селу су од мојих страдали и стричеви Благоје и Борисав, тетке Нада и Јерина. Сви су били млади. Злочинци су попалили куће по селу, стоку су отерали... Оставили су само пустош.
Ратомир Николић
Злочин у Кривој Реци

Ovo nije komentar iz zle namere ili želje za svađom samo par informacija za širu sliku, odnosno kako različita istorijska iskustva mogu drugačije da deluju na ljude a onda i da formiraju slike koje se razlikuju.

predatortz predatortz 08:54 15.11.2023

Re: vikend je

Ovo je džukački upakovano da bi se podrazumevalo da su to radili Srbi, a nisu.


Da, baš tako izgleda.
To je neka generalna praksa da se Srbima lako pripisuju tuđa nečasna dela, a da se srpska stradanja zamagljuju izrazima tipa "na ovom mestu su stradali antifašisti", a "antifašista" zaklan u kolevci i jedini "greh" mu je što je bio Srpče.

I nikad to nisu uradili ni Nemci, ni Hrvati, ni Muslimani, ni Arnauti... Uradio je neki "okupator", "fašista"...

Ali se zato Srbima pripisuje da su prvi u, pazi sad, nemačkom čišćenju Evrope od Jevreja!
predatortz predatortz 08:56 15.11.2023

Re: vikend je

Ma ne, iako bi ovi kvazi ljevičari kao Maksa, NadN, Ecce nešto posebno tankoćutan kad se spomenu Bosanci, Colin, sve go arogantan i bahat fašista u šemi sa maloumnom Angie,


rekoh ti, često mi je žao što im za takve aktivnosti imam ponuditi samo jedno spolovilo.
gedza.73 gedza.73 09:04 15.11.2023

Re: vikend je

Ali se zato Srbima pripisuje da su prvi u, pazi sad, nemačkom čišćenju Evrope od Jevreja!

Upravo suprotno. Tvrdi se kako su domaće Švabe preko nemačkog Turističkog biroa i Beča u Berlin pre 6. aprila poslali podatke o Jevrejima na prostoru Srbije. Da su domaće Švabe bile te koje čak i pre ulaska nemačkih nacističkih jedinica ubijale, mučile i pljačkale Jevreje. Da su Srbi takođe teško stradali.
El Mundo Sefarad
Za prvo streljanje, 23. aprila, određena je grupa Jevreja i jedan Srbin, Dragomir Gašić, oženjen Jevrej-kom


predatortz predatortz 09:07 15.11.2023

Re: vikend je

Šta je za vas Srpski svet? Bunker s kojeg se prvo puca na partizane i nemačkare? I održavaju diplomatske veze sa Orbanom, Iranom i naravno ruskom carevinom?


Potpuno pogrešno viđenje. Zašto bunker, i zašto bi taj svet smetao onima koji nisu Orban ili Putin?
To pitanje treba sebi da postaviš?
Zašto nekome smeta tešnja saradnja srpskog nacionalnog korpusa?
Zašto je to ok kada rade drugi, a nije ok kada isto hoće Srbi?

Uzmi samo za primer ovo sramno sklanjanje spomenika palim srpskim borcima u Balkanskim i Prvom svetskom ratu.
Pazi, ambasadori Nemačke i Francuske, na teritoriji koja formalno nije država, odluče da sklone u stranu spomenik srpskim vojnicima i da u prvi plan istaknu spomenik onima koji su tu činili zločine - Nemcima.

Ne misliš li da srpski nacionalni korpus treba imati jedinstven odgovor na neku takvu svinjariju?

Između ostalog, i taj jednstven nastup, osuda tog zločina, jeste Srpski svet.
Da ta osuda stigne jednako iz Banjaluke i Podgorice kao iz Beograda.

predatortz predatortz 09:09 15.11.2023

Re: vikend je

Upravo suprotno. Tvrdi se kako su domaće Švabe preko nemačkog Turističkog biroa i Beča u Berlin pre 6. aprila poslali podatke o Jevrejima na prostoru Srbije. Da su domaće Švabe bile te koje čak i pre ulaska nem


Ja ti govorim o tezama iznošenim na ovom mestu, tezama o Srbiji ko prvoj Judenfraj zemli u Evropi, za šta nisu krivljeni nikakvi nemački kulturni klubovi, krivljene su komšije Srbi.
gedza.73 gedza.73 09:16 15.11.2023

Re: vikend je

predatortz
Potpuno pogrešno viđenje

Nije uopšte. Pravo je pitanje ko se zalaže. I koji su rezultati takvog njihovog zalaganja bili tokom devedesetih. Koliko se sećam neki od njih su bili tu kad su od strane Srbije uvođene sankcije Republici Srpskoj.
. Zašto bunker, i zašto bi taj svet smetao onima koji nisu Orban ili Putin?

Orban koji nosi šal Velike Mađarske? Kome u Skupštini stoji bista Miklošu Hortiju?

Ili Putin koji je izjavio kako neće dozvoliti da se, prepričavam, Rusima desi zločin poput onog počinjenog nad muslimanima u Srebrenici?

Sa takvima ćemo baš da napravimo srpski svet kao sa onim Putinovim komunistima 1945. koji su se tek devedesetih setili da prave 'srpski svet' pa baš slučajno sa Moskvom. Kao danas. Očekivanja da će neko dozvoliti 'srpski svet' koji je ruska ispostava na Balkanu su u najboljem slučaju lepe želje na papiru. U realnosti samo još više cepkanja.
predatortz predatortz 09:21 15.11.2023

Re: vikend je

Sa takvima ćemo baš da napravimo srpski svet kao sa onim Putinovim komunistima 1945.


Dobro, ajde onda da poskidamo spomenike na Ceru, Gučevu i podignemo spomenik K und K divizijama, pradede da proglasimo za teroriste, Gavrila za ubicu legitimnog predstavnika vlasti...

Ništa ti rođače ne mrziš komuniste više od mene, u to budi uveren.
Ali ovi drugi mi postaju još gadniji!
zilikaka zilikaka 09:24 15.11.2023

Re: vikend je

gedza.73
Ali se zato Srbima pripisuje da su prvi u, pazi sad, nemačkom čišćenju Evrope od Jevreja!

Upravo suprotno. Tvrdi se kako su domaće Švabe preko nemačkog Turističkog biroa i Beča u Berlin pre 6. aprila poslali podatke o Jevrejima na prostoru Srbije. Da su domaće Švabe bile te koje čak i pre ulaska nemačkih nacističkih jedinica ubijale, mučile i pljačkale Jevreje. Da su Srbi takođe teško stradali.
El Mundo Sefarad
Za prvo streljanje, 23. aprila, određena je grupa Jevreja i jedan Srbin, Dragomir Gašić, oženjen Jevrej-kom



Da, i šta je sad tu sporno. To je glavni razlog proterivanja svih Nemaca, kasnije.
Naravno da se i tu pravila svinjarija jer je bilo ljzdi koji veze nisu imali, bili oristojni i lojalni svojim komšijama, al su jednako stradali. Rat je.
predatortz predatortz 09:25 15.11.2023

Re: vikend je

predatortz
Sa takvima ćemo baš da napravimo srpski svet kao sa onim Putinovim komunistima 1945.


Dobro, ajde onda da poskidamo spomenike na Ceru, Gučevu i podignemo spomenik K und K divizijama, pradede da proglasimo za teroriste, Gavrila za ubicu legitimnog predstavnika vlasti...

Ništa ti rođače ne mrziš komuniste više od mene, u to budi uveren.
Ali ovi drugi mi postaju još gadniji!


Edit:

I, da...
Danas je n puta manje komunizma u Rusiji nego što je fašizma i antisrpskog raspoloženja u EU.

Ne liči li ti da malčice imaju isti odnos prema nama kao i '41.?
Pa, evo sad i spomenike miču.
Ne znam je li to Hitler radio, ovi jesu.
Ne čitaš li da u Hrvatskoj smetaju spomenici sa ćiriličnim pismom jer nisu u skladu sa "zvaničnim pismom"?
Ne znam da li je Pavelić takve spomenike po selima skidao, ovi su počeli...
zilikaka zilikaka 09:37 15.11.2023

Re: vikend je

Nešto se ne sećam velikih odreda sa prostora Vojvodstva, Bosne, Hrvatske sastavljene od Srba koji su učestvovali u odbrani Srbije, niti stradanja po Vojvodstvu tokom oslobodilačkih ratova 1912-1918...

Pričaš svašta. Ovo ovde je bila druga država, protivnička, i Srbi su prisilno mobilisani za njih. Tu i tamo su uspevali da negde pobegnu, al to su pojedinci.
Nedavno je Tasa objavljivao pesmu Crnjanskog upravo o toj situaciji kad ovdašnji živalj nije hteo da ratuje protiv svojih.
Istorijska činjenica je da su ih slali u Galiciju, na istok, što dalje od Srbije, i da se tamo nisu pokazali kao ratnici. Masovno su se predavali dok je moglo.


nikvet pn nikvet pn 09:46 15.11.2023

Re: vikend je

Удбапки мозак врло правилно реагује. Кад је тврдо мали подсет:

... Стаљин је дозваи попове у ровове...
... Слободн је гневне раднике испратио као поносне Србе...
... Вулин дезертер о српскоме свету...

Иста матрица. Све што су попљували полизаће са уживањем само им шапу на јавној каси не дирај.
dragosevacsutra dragosevacsutra 09:49 15.11.2023

Re: vikend je

Danas je n puta manje komunizma u Rusiji nego što je fašizma i antisrpskog raspoloženja u EU.


ne samo fasizma i antisrpskog raspolozenja, vec je danas u rusiji n puta manje komunizma u ondnosu na EU.
predatortz predatortz 09:50 15.11.2023

Re: vikend je

... Вулин дезертер о српскоме свету.


Vulin je nebitan!
Ideju integracija treba negovati.
Nije li vam palo na pamet da je Vulin eksponiran da je ogadi ljudima?
Kao Vuk i Šešelj ideju o srpskoj nacionalnoj desnici.

To su Udbine finte, ali im ne treba nasedati.

Čega još da se odreknemo jer je to pominjao Vulin, Vučić ili neko treći?

Evo, kunu se u Srbiju!
Da se odreknemo i Srbije, vidiš ko se sve u nju kune?

Ja se nadam da smo ipak malo ozbiljniji od toga.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana