Zabava

Ovo zaslužuje poseban blog

zilikaka RSS / 11.11.2023. u 19:23

378025_dani-ludaje_ls.jpg

 

Ne znam šta bih posebno izjavila osim da ovu biljku zaista poštujem.

Othranila je silnu i decu i svinje u ovom mom najdražem, blatnjavom Banatu.

 



Komentari (1016)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 09:52 15.11.2023

Re: vikend je

dragosevacsutra
Danas je n puta manje komunizma u Rusiji nego što je fašizma i antisrpskog raspoloženja u EU.


ne samo fasizma i antisrpskog raspolozenja, vec je danas u rusiji n puta manje komunizma u ondnosu na EU.


I tu si u pravu!
Rusija se okrenula imperijalizmu. Pozivaće se i na carizam i na komunizam. Tačno onoliko koliko treba i jednog i drugog.

EU klizi u ludilo!
predatortz predatortz 09:52 15.11.2023

Re: vikend je

duplo
zilikaka zilikaka 09:53 15.11.2023

Re: vikend je

antisrpskog raspolozenja,

Imaš li ti predstavu koliko smo mi prosečnom Rusu daleki i nebitni, po svim pitanjima?
maksa83 maksa83 09:53 15.11.2023

Re: vikend je

rekoh ti, često mi je žao što im za takve aktivnosti imam ponuditi samo jedno spolovilo.

Eto kakav si baksuz (bahtsız), umesto da Turcima koji su normalizovali istopolno opštenje pod prinudom - tako da i konzervativni Srbin domaćin može mirne duše da nudi spolovilo muškarcima - dižeš spomenik, ti bi da im preimenuješ gradske toponime.

Kako se na turskom kaže "nezahvalnik"?

predatortz predatortz 09:55 15.11.2023

Re: vikend je

zilikaka
antisrpskog raspolozenja,

Imaš li ti predstavu koliko smo mi prosečnom Rusu daleki i nebitni, po svim pitanjima?


ImamI Boli ih kurac za nas, da prostiš, tačno onoliko koliko i mene boli za nekog Rusa.
Ali ni prosečan Rus, ni prosečan ja, nemamo velikog uticaja na interese država i na tendencije na geopolitičkoj sceni.

A one su takve da je po nas Rusija trenutno daleko manje neprijatelj.
gedza.73 gedza.73 10:03 15.11.2023

Re: vikend je

zilikaka
Da, i šta je sad tu sporno. To je glavni razlog proterivanja svih Nemaca, kasnije.

Ponašanje komunista nakon rata. Prvo prema nemačkoj deci. Prema Jevrejima i njihovoj imovini nakon rata. Prema Srbima, političkim neistomišljenicima.
Rat je.

Rat je bio završen. Osim toga partizanske jedinice nisu bile nešto brojne tokom rata. Posebno na prostoru Šumadije. Pa je neobjašnjivo zašto su ti partizani, koji su došli sa strane ubijali i pljačkali Srbe po centralnoj Srbiji zarad tuđe ideologije i tuđih interesa.
angie01 angie01 10:05 15.11.2023

Re: vikend je

predatortz
Ma ne, iako bi ovi kvazi ljevičari kao Maksa, NadN, Ecce nešto posebno tankoćutan kad se spomenu Bosanci, Colin, sve go arogantan i bahat fašista u šemi sa maloumnom Angie,


rekoh ti, često mi je žao što im za takve aktivnosti imam ponuditi samo jedno spolovilo.


prirodnije bi bilo da se izmedju sebe razmenite tim svojim lokalnim gadostima, nacinom ophodjenja i bolesnim vizurama...sa sve nudjenjem spolovila...ne razumem potrebu da se silom ubacujete medju one, koje se ceo taj vas mizanscen uopste ne tice.
gvozden1 gvozden1 10:07 15.11.2023

Re: vikend je

Očekivanja da će neko dozvoliti 'srpski svet'

Eh što ti je podanički mentalitet, unapred misli šta će gazda dozvoliti.
predatortz predatortz 10:07 15.11.2023

Re: vikend je

Posebno na prostoru Šumadije. Pa je neobjašnjivo zašto su ti partizani, koji su došli sa strane ubijali i pljačkali Srbe po centralnoj Srbiji zarad tuđe ideologije i tuđih interesa.


Posebno pitanje se postavlja koja to oslobodilačka vojska pobije više građana zemlje koju je oslobađala nego sam okupator?

Koliko je tom logikom srpski kralj, nakon WWI, trebao da pobije Nemaca, Hrvata, Mađara, muslimana, Arnauta u novostvorenoj zemlji a koliko je pobio?

I da li je normalno pravdati zločin, pljačku, ukidanje građanskih, ekonomskih i političkih sloboda?

Ozbiljno vas pitam - zapitate li se da li je to normalno?
gedza.73 gedza.73 10:15 15.11.2023

Re: vikend je

zilikaka
Pričaš svašta.

U skoro svakom selu po centralnoj Srbiji imaš spisak sa poginulima tokom ratova za oslobođenje Srbije. Da je bilo više dobrovoljaca iz srpskih Atina, srpskih Sparti i srpske soli možda bi više bilo sačuvanih života.
kao što ti reče
Srbi nisu mogli ni smeli da se na bilo koji način organizuju

a nešto ne verujem da su baš svi sa prostora Vojvodine oterani na Galiciju. Mora da je neko pretek'o pa reko da pitam dal' se neko organizovao i napravio bar jednu diviziju u pomoć Srbiji.
Ovamo ne možeš skoro da pronađeš kuću bez Solunca koji nije poginuo ili ostao invalid.
Verujem kako bi im tada pomoć dobrodošla a da nije poezija i proza.
predatortz predatortz 10:23 15.11.2023

Re: vikend je

a nešto ne verujem da su baš svi sa prostora Vojvodine oterani na Galiciju. Mora da je neko pretek'o pa reko da pitam dal' se neko organizovao i napravio bar jednu diviziju u pomoć Srbiji.
Ovamo ne možeš skoro da pronađeš kuću bez Solunca koji nije poginuo ili ostao invalid.
Verujem kako bi im tada pomoć dobrodošla a da nije poezija i proza.


Moraš da uzmeš u obzir prilike, geografiju, niz faktora.
Austrougarska je bila ozbiljno uređena država, masovna dezerterstva i prelaženje stotina kilometara njihovih vojnih obveznika da bi došli do Srbije su bila teško izvodljiva.
Moj kraj je na par sati hoda od Drine. Tu imaš slučaj masovnijeg odlaska mlađe muške populacije i stavljanja na raspolaganje srpskoj vojsci.
Međutim, Srbin iz Krajine, Like, Korduna je teško mogao to da izvede.
Hercegovci jesu, oni su išli put Crne Gore, i iz tih krajeva imaš dosta veći broj dobrovoljaca.
Koliki je otpor Srba prema učešću u ratu na austrougarskoj strani bio govori podatak o koncentracionom logoru u Doboju u koji su internirani Srbi kojima Austrougarska nije verovala.

Логор је основан 27. децембра 1915. године. У њему је било заточено 45.791 Срба. Од тога је било 16.673 мушкараца, 16.996 жена и 12.122 српских војника и један број старијих грађана, нарочито из Херцеговине и Сарајевско-романијског платоа, Подриња због аусторугарског настојања да "очисти" етнички раздвоји ова подручја насељена Србима према Црној Гори и Србији. Ту су касније после војног слома биле жена и дјеце из Србије и Црне Горе.[3] У логору је убијено више од 12.000 Срба, а само у априлу 1916. године је умрло 643 дјеце. Логор је затворен 5. јула 1917. године.
gvozden1 gvozden1 10:23 15.11.2023

Re: vikend je

Rusija, Mađarska, Orban, Putin...

Šta se ima zameriti njima, što se odnosa prema Srbiji tiče?

Otvoreni i nesumnjivi saveznici, od kojih jedan najdirektnije moguće traži da Srbija odmah bude primljena u EU, drugi ulaže veto na zahtev i u korist Srbije.
Može li više od toga, i da li je normalno da bilo ko kome je stalo do Srbije bude protiv njih?

A šta im zameraju poltroni zapadni, šal i pominjanje Srebrenice, stvarno bitne stvari.

Naravno i guberniju ignorišući pri tom da je Srbija isuviše daleko od Rusije, da nemaju zajedničku granicu da bi to uopšte bilo moguće.
Al misle da moćno zvuči.
Budale.
gedza.73 gedza.73 10:24 15.11.2023

Re: vikend je

predatortz
Danas je n puta manje komunizma u Rusiji nego što je fašizma

Rusi su osveštali spomenik Sv. Staljinu, vratili komunističke pionirske organizacije, mašu sovjetskim proleterskim zastavama, KP druga na listi, vraćaju Lenjinu i Feliksu spomenike, komunistička im melodija himne., Putin i njegovi glasnogovornici pričaju kako je komunistička sovjetska Rusija donela civilizaciju nekim plemenima...
antisrpskog raspoloženja u EU.

Onda bi se naši ljudi vratili sa Zapada a Beč ostao bez radne snage. insistiranje na reformi pravosuđa i usklađivanje sa sistemima u koje naši sugrađani odlaze nije antisrpsko.
Ne liči li ti da malčice imaju isti odnos prema nama kao i '41.?

Ne.
Pa, evo sad i spomenike miču.

Svinjarija.
Ne znam je li to Hitler radio, ovi jesu.

jeste.
Ne čitaš li da u Hrvatskoj smetaju spomenici sa ćiriličnim pismom jer nisu u skladu sa "zvaničnim pismom"?

Nisam čitao ali je isto diskriminacija.
maksa83 maksa83 10:27 15.11.2023

Re: vikend je

Naravno i guberniju ignorišući pri tom da je Srbija isuviše daleko od Rusije, da nemaju zajedničku granicu da bi to uopšte bilo moguće.

Izbrisa čovak kolonijalizam kao pojavu jednom (netačnom doduše) rečenicom.
gedza.73 gedza.73 10:28 15.11.2023

Re: vikend je

gvozden1
Očekivanja da će neko dozvoliti 'srpski svet'

Eh što ti je podanički mentalitet, unapred misli šta će gazda dozvoliti.

Šta ti čekaš? Što se ne opašeš dinamitom pa pravo u Brisel?
Osim toga više mi ništa nije jasno. Počeo si da osuđuješ četnike za njihovo ponašanje tokom II svetskog rata a pravdaš komuniste.
'junački' čekaš da tvoj Gazda 'urniše' Ukrajinu, izađe na Dunav, vrati Triglav dok ti duvaš u maslačke.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:28 15.11.2023

Re: vikend je

Kako se na turskom kaže "nezahvalnik"?


iyilik bilmez

(onaj koji je ne ume da razume uslugu - zvuci malo indijanski znam. Na japanskom ovo 'usluga' znaci i dobrocinstvo, blagoslov ili naklonjenost.)

Ima i druga rec, od koje dolazi ono nase namcor.


ecce-florian ecce-florian 10:33 15.11.2023

Re: vikend je

predatortz
Ma ne, iako bi ovi kvazi ljevičari kao Maksa, NadN, Ecce nešto posebno tankoćutan kad se spomenu Bosanci, Colin, sve go arogantan i bahat fašista u šemi sa maloumnom Angie,


rekoh ti, često mi je žao što im za takve aktivnosti imam ponuditi samo jedno spolovilo.



Slično bi se mogao objasniti i neobičan slučaj riječi “peder”, koja je izvorno označavala homoseksualca, osobu dakle koja je iz svog ukletog seksualnog identiteta prinuđena da se pretvara i laže. Ili je, ipak vjerojatnije, stvar bila u jednostavnoj uvredljivoj namjeri: homoseksualnost je u našim mračnim, tijesnim i vlažnim kulturama valjda najteži zamislivi krimen i najgora zamisliva ljudska osobina. Zato, primijetili ste tu stvar, u balkanskim jezicima za čovjeka lošeg karaktera ne postoji pejorativni, pogrdni naziv “ubojica”, ili recimo, “ratni zločinac”, već – “peder”. I najgori od svih pedera, takozvana “pederčina”.

U našem rječniku pederčine su, na primjer, one besprizorne gnjide, kukavni slabići što su jaki i glasni samo u krdu, oni što nikad nisu u manjini, i nikad im neće pasti na pamet da manjinu štite, jer za pripadnost manjini – ili stajanje na njenoj strani – treba imati muda, a pederčine toga nemaju: oni će napasti jedino i isključivo malobrojnije i slabije od sebe, nemoćne da se brane, pa cipelariti jadnike na tlu i bijedno se iživljavati nad njima da okolini potvrde svoj većinski status i pripadnost krdu.

Finu lingvističku distinkciju između homoseksualaca i pederčina najjednostavnije je stoga objasniti odnosom prema ženama: homoseksualci ne vole žene, a pederčine ih tuku. Pederčine će tako kukavički, u krdu, javno istući ženu, ponižavati invalida, potjerati iz autobusa Roma .....


Gejevi i pederi Boris Dežulović22/05/2015

ps

sad mi je jasno kako nije niko reagovao na moju distinkciju ponude banje junaković i rusanda u delu u kom junaković nudi vaginalno orošavanje
gedza.73 gedza.73 10:34 15.11.2023

Re: vikend je

gvozden1
A šta im zameraju poltroni zapadni, šal i pominjanje Srebrenice, stvarno bitne stvari.

Ne znam da li si provalio kako te obrću na petoparcu (kao onomad sa strarim i novim kalendarom dok nemaš pojma koje su se stvarne promene desile) kako su Hrvati strašni sa Stepincem a Mađari mnogo dobri sa Hortijem. Na stranu sitna podjebavanja od gazda Putina.

Rusija ti nije saveznik nego najmanji mogući neprijatelj. Koji tako do tebe sprema budalu 'spavača' na dugme da će te njihov 27. mart tako uništiti na radost protivnika Srbije u ovom geopolitičkom rasporedu kako nisu Turci i Švabe zajedno. A oni (Moskva) će po običaju da budu 'zabavljeni' nekim drugim stvarima.

predatortz predatortz 10:35 15.11.2023

Re: vikend je

Rusi su osveštali spomenik Sv. Staljinu, vratili komunističke pionirske organizacije...


Rekoh ti, Rusi će veličati i carizam i komunizam tačno onoliko koliko procene da postoji potrebe za tim.

Onda bi se naši ljudi vratili sa Zapada a Beč ostao bez radne snage. insistiranje na reformi pravosuđa i usklađivanje sa sistemima u koje naši sugrađani odlaze nije antisrpsko.


Smešno je povezivati životne priče pojedinaca sa odnosom država prema nekom pitanju.
Što to majstor Mika lepo zarađuje u Beču mene ne obavezuje da trpim bilo šta u Beogradu zbog toga. Svaka čast majstor Miki, ali se meni ne dopada odnos države u kojoj je on gastarbajter prema mojoj državi.


Ne.


Ne?
Ne liči li ti da su Srbi na Kosovu, njihovi životi, imovina, manastiri, crkve, ljudska prava prilično stavljeni van zakona? Da je nekažnjivost nasrtaja na sve nabrojano pravilo, a ne izuzetak?
Ne čini li ti se da su Srbi u Hrvatskoj u veoma sličnoj poziciji?
Pa i mi u BiH, gde se svako naše nastojanje da budemo svoji na svome proglašava za neprijateljstvo?


Nisam čitao ali je isto diskriminacija.


To nije diskriminacija, to je finalizacija procesa zatiranja. Zatrli su i proterali žive, sada zatiru tragove njihovog postojanja. Trešnja na vrhu torte genocida.
tessa1 tessa1 10:36 15.11.2023

Re: vikend je

Javiću se kasnije, ovde kiša pada.



Najbolje da neko otvori blog Srpski svet, i da to konačno riješimo. Meni je žao što Zili i Razmišljalica nisu aktivnije ne samo na ovom blogu nego inače, poželim se drugih, govora, običaja, duha, humora, itd.. ne bih napisala komentar jutros da ne bi nemačkara i Srpskog sveta, ljudi, vi ste deluzirani potpuno, i to je neozbiljno zato što su vremena teška i mislim da nam oporavka nema generacije i generacije, (prećutala sam juče da mi je onaj komentar o polupanim očevim ćupićima od tikve, opis oca, i iskrenost Predatorztova bilo baš onako snažno, svidjelo mi se, a prećutala sam jer mu je Perjanica previše gradskih očitala bukvicu o vaspitanju, nevjerovatno)



Zamišljate Srpski svet desetkujući prvo Srbe?
tessa1 tessa1 10:37 15.11.2023

Re: vikend je

sa sve nudjenjem spolovila

Pokazaću ti ja pravo srpsko spolovilo.
tessa1 tessa1 10:38 15.11.2023

Re: vikend je

Nije uopšte.

Hvala Gedžo. :)
angie01 angie01 10:38 15.11.2023

Re: vikend je

gedza.73 gedza.73 10:43 15.11.2023

Re: vikend je

predatortz
Rekoh ti, Rusi će veličati i carizam i komunizam tačno onoliko koliko procene da postoji procena za tim.

Znači Srbi koji nikad nisu bili 'caristički', nikad imperija, nikad komunisti kao Rusi su u stvari braća sa ovim carističko-komunističko-pravoslavno-nepravoslavnim Rusima?
Smešno je povezivati životne priče pojedinaca sa odnosom država prema nekom pitanju.

Broj 'pojedinaca' je po nekima 2 000 000. malo ipsod trećina stanovništva Srbije.
Samo u Beču ima Srba koliko ceo Kragujevac sa okolinom.
Ne liči li ti da su Srbi na Kosovu, njihovi životi, imovina, manastiri, crkve, ljudska prava prilično stavljeni van zakona?

prva stvar. Srbi sa Kosova su prihvatili da deo centralne Srbije, odnosno sadašnji sever Kosova pripadne Kosovu. Oni su prihvatili da komunisti nacionalizuju imovinu SPC. Jel' su Košare trebali da brane Mađari i Ukrajinci ili Srbi sa Kosova koji su po gradovima u unutrašnjosti ispred Partije pevali po mostovima?
Ne čini li ti se da su Srbi u Hrvatskoj u veoma sličnoj poziciji?

Što su uzimali hrvatske pasoše?
Pa i mi u BiH, gde se svako naše nastojanje da budemo svoji na svome proglašava za neprijateljstvo?

Ne dajte se.
mada kad vidim kako Dodik sa svim onim silnim limuzinama u malo preko milion konvertibilnih maraka dolazi među Srbe u selo koje da ustane Gavrilo Princip bi poznao koliko se ništa nije promenilo ne znam ko je veći neprijatelj. Oni koji nisu ili oni koji jesu rod.
angie01 angie01 10:45 15.11.2023

Re: vikend je

tessa1
sa sve nudjenjem spolovila

Pokazaću ti ja pravo srpsko spolovilo.


sto meni, pokazi sebi, kada ga vec toliko stalno pominjes i nudis drugima,..kakve ja faking veze s tobom imam i uoste, otkud ti u celoj prici kao neko ko treba da daje ocene,...niti te ko pominjao, niti koga briga za te tvoje baljezgarije-sem predatora,..pa sa njime i razmenjuj ono sto je vama dvoma blisko.

...ovi produzeni vikendi, izgleda nisu ucinkoviti, dapace.
predatortz predatortz 10:47 15.11.2023

Re: vikend je

Što su uzimali hrvatske pasoše?


Da idu, Gedžo! Pasoš se uzima da ideš, ne da ostaješ...

prva stvar. Srbi sa Kosova su prihvatili da deo centralne Srbije, odnosno sadašnji sever Kosova pripadne Kosovu. Oni su prihvatili da komunisti nacionalizuju imovinu SPC. Jel' su Košare trebali da brane Mađari i Ukrajinci ili Srbi sa Kosova koji su po gradovima u unutrašnjosti ispred Partije pevali po mostovima?


Ovo ne bih komentarisao, osim da mi je žao što je izrečeno iz tvojih usta.


predatortz predatortz 10:49 15.11.2023

Re: vikend je

...ovi produzeni vikendi, izgleda nisu ucinkoviti, dapace.



dagušče, uvek ti uspe da sa ovim tvojim jezičkim bravurama ostaneš unikatna na ovom mestu. ističeš se prazninom izrečenog!
predatortz predatortz 10:51 15.11.2023

Re: vikend je


Broj 'pojedinaca' je po nekima 2 000 000. malo ipsod trećina stanovništva Srbije.
Samo u Beču ima Srba koliko ceo Kragujevac sa okolinom.


Drafo mi je zbog Srba i beča, ali ja ni dalje nisam oduševljen kolektivnim odnosom Zapada prema nama koji smo ovde.
U Beč planiram turistički. Ponovo! Ali živim ovde.
maksa83 maksa83 10:52 15.11.2023

Re: vikend je

Uzmi samo za primer ovo sramno sklanjanje spomenika palim srpskim borcima u Balkanskim i Prvom svetskom ratu.

Nije da će pomoći ali ovde se može potpisati peticija da se spomenik vrati a ambasadori izvine.

Inače od napušavanja naloga nemačke i francuske ambasade na Kosovu nisam video složnije napušavanje nekoga na Internetu u mom nimalo mladom 30+ godina dugom onlajn životu. Bukvalno ih je zapišalo i iznapušavalo sve živo, i levo i desno i gornje i donje i nacionalno i građansko i zeka i jaga i koza i vo...

angie01 angie01 10:54 15.11.2023

Re: vikend je

dagušče, uvek ti uspe da sa ovim tvojim jezičkim bravurama ostaneš unikatna na ovom mestu. ističeš se prazninom izrečenog!


koliko vidim, vas dvoje ste najunikatniji- mada ima konkurencije- po bolestini izrecenog...kojoj se ne vidi smisao, sem da se izrazi neka zla namera.
gedza.73 gedza.73 10:56 15.11.2023

Re: vikend je

predatortz
Moraš da uzmeš u obzir prilike, geografiju, niz faktora.

Srbi samo što su izašli iz balkanskih ratova a i u tim ratovima za slobodu se nešto naša braća nisu pretrgla.
oni su išli put Crne Gore, i iz tih krajeva imaš dosta veći broj dobrovoljaca.

na Mojkovcu je izginulo nekih trista Crnogoraca ako ne grešim. Samo u Selevcu su Austrougari pobili 89 žena, dece i staraca koji su pomagali srpskoj vojsci da preguraju topove. Iraca, ili Škota, je izginulo 1 500 dok su štitili bokove srpske vojske pri povlačenju.
ustaljena priča da je bitka na Mojkovcu (6. januar) spasila povlačenje srpske vojske koja je kroz Podgoricu prošla negde sredinom decembra a na obale Skadra več bila krajem decembra. Veću pomoć imali od Albanca Esad paše na prostoru koji je držao pod svojom kontrolom.
У логору је убијено више од 12.000 Срба

Samo u logoru u Aradu je stradalo negde oko 5 000 Srba iz požarevačkog kraja. Logori su postojali širom austrougarske i naša je sramota, ne Francuza ili nemaca, da mi ta naša, srpska groblja ne održavamo ali zato nam bode oči što su sad pomerili spomenik na Kosovu.

(гробље у Јиндриховицамa)
je' ih ovako čuvamo?


predatortz predatortz 10:56 15.11.2023

Re: vikend je

Nije da će pomoći ali ovde se može potpisati peticija da se spomenik vrati a ambasadori izvine.


Da smo ozbiljna država, digli bi protiv njih prijavu za inspirisanje krivičnog dela povrede groba, ionako im je upitan diplomatski status u nečemu što nije država.
A nisam siguran ni u to, to će bolje znati pravnici, da ih diplomatski status štiti od takvih stvari.

Inače od napušavanja naloga nemačke i francuske ambasade na Kosovu nisam video složnije napušavanje nekoga na Internetu u mom nimalo mladom 30+ godina dugom onlajn životu. Bukvalno ih je zapišalo i iznapušavalo sve živo, i levo i desno i gornje i donje i nacionalno i građansko...


E vidiš, baš to je ideja Srpskog sveta. Ideja mnogo starija od debila koji su se setili da je pomenu u svom udaranju i levo i desno.
predatortz predatortz 10:59 15.11.2023

Re: vikend je

Srbi samo što su izašli iz balkanskih ratova a i u tim ratovima za slobodu se nešto naša braća nisu pretrgla.


Baš tome i služi ideja Srpskog sveta, da se ne delimo na ove i one, kao što to ti sad činiš.
Nesvesno, želim da verujem. Naročito kada činiš nad onim nesrećnicima sa Kosova i Metohije na kojima su se sva kola nepravde, jada i neofašizma slomila
gedza.73 gedza.73 10:59 15.11.2023

Re: vikend je

predatortz
Ovo ne bih komentarisao, osim da mi je žao što je izrečeno iz tvojih usta.

To je činjenica. I one '99 kad su bili najglasniji ali niko dupe da pomeri pa su slali Šumadince tvoje kolege a i danas kad im je maksimalni domet pevanje pesama. A ne libe se da uzmu subvencije od Albanaca ili tek periodično da podignu sledovanje u rodnim krajevima koje nisu odbranili.
Da idu, Gedžo! Pasoš se uzima da ideš

Iz Srbije u kojoj si našao utočište odeš u Hrvatsku koja te proterala da uzmeš hrvatski pasoš? Čudan rezon.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:02 15.11.2023

Re: vikend je

maksa83
može i uživo u Novom Sadu 2.12.2023.

E može vic, ima veze sa Lalama.

Pita Bosanac Lalu kako se zove, a Lala kaže:

- Miša
- Hahahaha ... kod nas ti je Miša - žensko, a muško je - Mišo.
- Kod nas je Miša - muško, a Mišo je Bosanac.

Eto čuo prekjuče ne znam da li će vam biti smešno pošto kupio tolko prodo.


kome je smješno ne kapira da je vic baš baš baš baš rasistički..
u nivou koliko bi recimo bilo smješno i reći ciganka ti mama..

elem..
bukvalno ništa nema u vicu što bi izvggavalo podsmjehu neku naviku, osobinu, manu Bosanaca..
kao recimo vic kad Mađarica kaže a ne, ne tvoja muž dobro jebe, moja muž loše jebe..
i to je rasizam al bar se zakačio za (navodnu) raskalašnost Mađarica..
ovaj tvoj se bukvalno nije zakačko nizašta osim za verziju imena.. Milan (moj ujak) je u Bosni Mišo.. u Srbiji bi bio Miša..
i jbg tu baš ništa smješno nema osim što jeste smješno u Srbiji masovno joooooooooj Mišo, joj Savo, joj pogle kako priča.. joj pogle možda i smješno hoda.. strašno..
i to ti je jbg čist, nepatvoren rasizam i pohvalno je što si ipak došao do nivoa da si i sam ukapirao da tu ipak ipak ima nešto malo sporno..

šta da se radi..
kum vjenčani mi neki dan pošalje mim sa medvjedom koji viri iz taksija a ispod ide tekst tipa, kad dođeš na studije a tamo centar Sava a ne Savo.. tako nekako..
i ne kapira jbt da je to malo bezveze..
šta da se radi..
predatortz predatortz 11:02 15.11.2023

Re: vikend je

Iz Srbije u kojoj si našao utočište odeš u Hrvatsku koja te proterala da uzmeš hrvatski pasoš?


zapravo nije, kad u Srbiji ne možeš decu da prehraniš, kuću da napraviš. Ne uzimaš hrvatski pasoš da živiš u apdejtovanoj endehaziji, nego da lakše odeš tamo gde hleba možeš zaraditi.

Ne oštri kurac o sirotinju, brat Gedžo.

Znam da je to najjednostavnije i sa najmanje posledica, ali nije i najljudskije ako me razumeš.
gedza.73 gedza.73 11:05 15.11.2023

Re: vikend je

predatortz
Baš tome i služi ideja Srpskog sveta, da se ne delimo na ove i one, kao što to ti sad činiš.

Nema tu podela nego stavljanja na sto pa da vidimo šta smo imali. Ako smo se delili na ove i one kad se po Srbiji ginulo za slobodu aj da vidimo ko je ustao uz Gavrila Prinicpa od njegovih. 'de je tada bio 'srpski svet'? Tada se pravio, danas se malo okasnelo. A ako srpski treba da se osloni na ruski tek od toga neće bude ništa. Zapad nije monolitan. Ne prave Amerikanci džabe put preko Kosova i srbije. I ne opiru se džabe Švabe pa toj nekoj njihovoj novoj 'doktrin' da naprave 'evropsku' vojsku koja nije ni evropska ni američka nego na kraju njihova.

Kako su Srbi došli na ideju da posle svega što su im Rusi i Švabe učinili podržavaju njihove interese i ujedinjenje ne bi znao kasti.
Naročito kada činiš nad onim nesrećnicima sa Kosova i metohije

Jesu. Ne pričam o njima, nego o onima koji su ih ostavili a onda na njihovoj muci okreću ogromne pare dok oni niti mogu niti smeju da se pobune pošto su između čekića i nakovnja.
predatortz predatortz 11:05 15.11.2023

Re: vikend je

kum vjenčani mi neki dan pošalje mim sa medvjedom koji viri iz taksija a ispod ide tekst tipa, kad dođeš na studije a tamo centar Sava a ne Savo.. tako nekako..
i ne kapira jbt da je to malo bezveze..
šta da se radi..


Spolovilo!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:06 15.11.2023

Re: vikend je

predatortz
N, ti nisi razumeo.
Blogeri ovdašnji, pročetničkog svetonazora, podržavaju stare udbaše.


Jer je to rekao pecaroš?
Da
Pwcaroš koji veliča sistem grupenfirera Broza, ali ne voli UDBU?


jao brate al dal ti misliš da smo svi retardirani ovde pa ćemo da ti povjerujemo u tu pecaroš veliča tita..
il ko bilo drugi na blogu..
brate kako smoriste ti glupavim slmnatim titom to je strašno


gedza.73 gedza.73 11:07 15.11.2023

Re: vikend je

predatortz
zapravo nije, kad u Srbiji ne možeš decu da prehraniš, kuću da napraviš

Možda znamo različite ljude. Pošto dosta njih imaju i kuće i prehranili su decu ali regularno uzeli pasoše
Ne oštri kurac o sirotinju, brat Gedžo.

Upravo sirotinja najebava guranjem ovih i ovakvih priča. ne samo što najebava nego što ćemo i da najebemo.
predatortz predatortz 11:08 15.11.2023

Re: vikend je

jao brate al dal ti misliš da smo svi retardirani ovde pa ćemo da ti povjerujemo u tu pecaroš veliča tita..


Nisam rekao da ste baš svi, ali ne manjka vas ako to niste sami provalili.

angie01 angie01 11:15 15.11.2023

Re: vikend je

predatortz
jao brate al dal ti misliš da smo svi retardirani ovde pa ćemo da ti povjerujemo u tu pecaroš veliča tita..


Nisam rekao da ste baš svi, ali ne manjka vas ako to niste sami provalili.



i onda se ljutis, kada se kvalifikuju ovakvi tvoji nastupi,...ne samo ovaj.
maksa83 maksa83 11:17 15.11.2023

Re: vikend je

i to je rasizam al bar se zakačio za (navodnu) raskalašnost Mađarica..

Kako je to rasizam ako smo Mađar, Bosanac (koje god vjere bio) i ja iste rase?

bukvalno ništa nema u vicu što bi izvggavalo podsmjehu neku naviku, osobinu, manu Bosanaca..

Potka viceva sa Lalama i Bosancima i Crnogorcima je prečanska netrpeljivost prema dođošima, stereotipne osobine (osim te navedene) u njima ne figurišu. Ne objašnjava se zašto Lala ne voli Crnogorce pa želi da cunami 2x u razmaku od nedelju dana potopi Crnu Goru (da potopi tamošnje pa onda ove njegove kad odu tamo na sa'rane), niti se objašnjava...

P.S. Naterala si me da objašnjavam vic. Ne znam kojom kletvom da te gađam "firmver ti se ne apdejtovao" mi je previše a opet "mrtve pixele na novom ekranu našla" mi je preslabo.
tessa1 tessa1 11:19 15.11.2023

Re: vikend je

ne razumem potrebu da se silom ubacujete medju one, koje se ceo taj vas mizanscen uopste ne tice.


U kojem mi mizanscenu nemamo mjesta? Banatskom? Pobogu pa mi kraj tebe ni u Bosni nemamo mjesta..

Juče gledam šta si izvela, kakve piruete opet i razmišljam: kad prije zabranjeno za Srbe iz Bosne sati? Najbolji dio kada ti se Predtortz obraća a ti kao predstavnica 1. Proleterske.. (?)


Stari, moj, stari. Habibi, habibi. :))

gvozden1 gvozden1 11:19 15.11.2023

Re: vikend je

maksa83
Naravno i guberniju ignorišući pri tom da je Srbija isuviše daleko od Rusije, da nemaju zajedničku granicu da bi to uopšte bilo moguće.

Izbrisa čovak kolonijalizam kao pojavu jednom (netačnom doduše) rečenicom.

Ruski kolonijalizam je uvek podrazumevao teritorije sa kojima se graniči.
Onaj drugi, zapadni je išao preko belog sveta da pljačka i porobljava.
gvozden1 gvozden1 11:24 15.11.2023

Re: vikend je


Ne znam da li si provalio kako te obrću na petoparcu

Zato si tu ti da mi objasniš, i da me zaštitiš,ti kome je sve jasno i koji si velike škole završio.
A imaš i biblioteku.

Ćuti bre i čitaj nešto od onih knjiga što si ih slikao, nemoj juriti citate po netu da bi ispao pametan.
gedza.73 gedza.73 11:26 15.11.2023

Re: vikend je

gvozden1
Ruski kolonijalizam je uvek podrazumevao teritorije sa kojima se graniči.
Onaj drugi, zapadni je išao preko belog sveta da pljačka i porobljava.

To narodu koji je kolonizovan menja šta?
A iš'o bi i Rus da je mogo. Zato smo mi zbog te njegove želje diziđe na Jadran onomad gadno najebali.
U današnjoj konačnici niko neće da ga porobi Rus. A nešto se nije vućala istočna Evropa kada su Jenkiji postavljali baze. Kome bolje? Rusu u ruskom selu ili pod američkom paskom Poljaku u njegovom selu?

p.s.
koji si velike škole završio

Možemo da se vratimo na obradu voćnjaka ako ti još nešto nije jasno.
angie01 angie01 11:26 15.11.2023

Re: vikend je

U kojem mi mizanscenu nemamo mjesta?


u tom koji nepozvana kvalifikujes, nit luk jela, niti mirisala, nit te neko pominje, zove, a ti dajes svoje procene u milijaninom stilu intepretacije izrecenog sa sve nudjenjem spolovila,...koga bre tecno treba da zabole za to?...sem predatora, kome je, koliko vidim isto to sve bilsko?...meni nije, a cini mi se ni ostalim nabrojanima.


Juče gledam šta si izvela, kakve piruete opet i razmišljam: kad prije zabranjeno za Srbe iz Bosne sati? Najbolji dio kada ti se Predtortz obraća a ti kao predstavnica 1. Proleterske.. (?)


pojma nemam sta si ti videla i skontala, niti me briga- to ti velim.

nemam pojma sta hoces od mene i zasto,...ja svoje misljenje imam i ne moram tebe da pitam da li je ok, da ne bih dobila tvoje napade padavice svakomalo, sa raznim pretnjama, tipa, hebacamo te i slicno...idi bre zeno leci se, ja nisam tvoja terapija.
predatortz predatortz 11:27 15.11.2023

Re: vikend je

angie01
predatortz
jao brate al dal ti misliš da smo svi retardirani ovde pa ćemo da ti povjerujemo u tu pecaroš veliča tita..


Nisam rekao da ste baš svi, ali ne manjka vas ako to niste sami provalili.



i onda se ljutis, kada se kvalifikuju ovakvi tvoji nastupi,...ne samo ovaj.


Ja se sve manje ljutim, a sve češće ću pominjati spolovilo.
Potrošio sam mnogo vremena na pokušaj pristojnog objašnjavanja.
angie01 angie01 11:32 15.11.2023

Re: vikend je

Ja se sve manje ljutim, a sve češće ću pominjati spolovilo.


pa to sam ti vec rekla, nudi ovim tvojima, kojima je to blisko i isto ga nude stalno.


Potrošio sam mnogo vremena na pokušaj pristojnog objašnjavanja.


ja se tvoje pristojnosti ne secam posle 2012....a i ovo smo vec resili, pa si se smejao, kao, sta mi objasnjavas, kao da ne znam,....vezano za to, da nemas pravo da druge silom i uvredama uterujes u svoje misljenje- ljudi ne misle kao ti i to je legitimno i zbog toga nisu zainteresovani za tvoje spolovilo, jel kapiras.
gvozden1 gvozden1 11:34 15.11.2023

Re: vikend je


To narodu koji je kolonizovan menja šta?

Baš me briga za taj narod.
Srpski me interesuje i o njemu razmišljam, a Srbija ne može biti ruska gubernija, tako da ti otpada teza.
Ako možeš da razumeš, mada ne verujem.
Možemo da se vratimo na obradu voćnjaka ako ti još nešto nije jasno.

Da šofer objašnjava agronomu:)
Malo ti bilo?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:35 15.11.2023

Re: vikend je

maksa83
i to je rasizam al bar se zakačio za (navodnu) raskalašnost Mađarica..

Kako je to rasizam ako smo Mađar, Bosanac (koje god vjere bio) i ja iste rase?

bukvalno ništa nema u vicu što bi izvggavalo podsmjehu neku naviku, osobinu, manu Bosanaca..

Potka viceva sa Lalama i Bosancima i Crnogorcima je prečanska netrpeljivost prema dođošima, stereotipne osobine (osim te navedene) u njima ne figurišu. Ne objašnjava se zašto Lala ne voli Crnogorce pa želi da cunami 2x u razmaku od nedelju dana potopi Crnu Goru (da potopi tamošnje pa onda ove njegove kad odu tamo na sa'rane), niti se objašnjava...

P.S. Naterala si me da objašnjavam vic. Ne znam kojom kletvom da te gađam "firmver ti se ne apdejtovao" mi je previše a opet "mrtve pixele na novom ekranu našla" mi je preslabo.

vako ti je to..

racism
/ˈreɪsɪz(ə)m/
noun
prejudice, discrimination, or antagonism by an individual, community, or institution against a person or people on the basis of their membership of a particular racial or ethnic group, typically one that is a minority or marginalized.

dakle rasa ili etnička pripadnost..
a to Bosanac.. je jelda etnička pripadnost..
mada bi sentiment bio sasvim isti i da se ostrviš na bilo koju drugu užu grupu..

e sad šta..
sasvim imaš pravo da gajiš loš sentiment prema okupatorima i osvajačima.. dok ne pretjeraš može da bude i simatično..
ali izbjeglice devedesetih nazvati okupatorima.. ne znam.. mislim da ne stoji.. i ja sasvim kapiram sentiment (pričali mi mnogi pa i taj moj kum) kako je to izgledalo kad je bahato došlo i počelo da se širi i prijeti..
imaš pravo da ti ide na živce i nenametljiva različitost.. takvi smo ljudi, volemo da je lijepo, brzo, elegantno, gipko, šareno a raskošno.. e a musavo, mucavo, jadno, bijedno.. ne volemo..
taka nam priroda..
al primjetiš negdje pa kažeš e jbg nije u redu..
ovaj ću prećutati..

i da znaš to je tako svuda i svuda ga ima.. ja sam vala ponosna na sebe što tih devedesetih a i kasnije malo kad je i iz te moje Banjaluke pobjeglo toliko toga banjalučkog a došlo toliko toga drugog da se izgubio jezik (moje drugarice koje su otišle 91 danas govore nekim jezikom koji zvuči kao oni ljudi što su pobjegli 45 pa odrasli napolju a jezik naučili od roditelja i sad govore nekimmrtvim jezikom)..
e toliko je to izraženo kod nas bilo, vi ni pojma nemate šta je poplava pridošlih..
e u svemu tome nikad NIKAD nisam jednom rječju nekome natuknula da mu je govor bezveze, da ne zna da koristi lift, da ima neki problem sa njegovim Šipovom i Glamočom, naprotiv..
prije nego što sam i sama bilo kuda otišla mama i tata su me naučili da po glavama manje sretnih ne serem..
pa sad mogu s pravom da kažem da je bezveze kad to neko radi..
i znam znam da ćeš reći al ja sam samo ispričao vic..
zato ti i pominjem kuma koji mi je jbt kum..
ali vjerujem da možeš da razumiješ o čemu pričam
i ako ne možeš, bože moj, ima i gorih stvari

maksa83 maksa83 11:42 15.11.2023

Re: vikend je

ali izbjeglice devedesetih

Vicevi sa Lalom i dođošima su stariji od devedesetih.

nazvati okupatorima.

E, ja ovde silazim.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:44 15.11.2023

Re: vikend je

maksa83
ali izbjeglice devedesetih

Vicevi sa Lalom i dođošima su stariji od devedesetih.

nazvati okupatorima.

E, ja ovde silazim.


valjda ti je jasno da se danas ti vicevi pričaju imajući neke druge Miše na umu.. one Miše su odavno mrtve..


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:44 15.11.2023

Re: vikend je

Malo ti bilo?


Posteno govoreci, malo je bilo! Ne Gedzi samo nego i tebi. A i nama. Daj POGINIte lebavam malo na temu sismarica, tarupa i ostalog masinskog cudovistja. O Banatu kanda nemate mnogo.
predatortz predatortz 11:52 15.11.2023

Re: vikend je

racism


nije rasizam, ali ide na qratz!
naročito kad ti neki mentol, koji koristi tri padeža, krene da priča viceve o glupim bosancima...
zilikaka zilikaka 11:53 15.11.2023

Re: vikend je

, ja ovde silazim

Ja ću samo jednu stanicu.
Vic počinje kako?
Dakle, taj neko drugi proziva prvog kako ima žensko ime, a šire, kako se u njegovoj grupi muškarcima daju ženska imena. Ima li tu nekih tragova podsmemanja, netrpeljivosti...?
A rezime je da je taj prvi rasista u odnosu na drugog.

Bem mu miša, ovo radim drugi put, analizu napisanog. Pa nemojte, da se zalećemo.
U osnovnoj su nas učili da znamo šta smo pročitali.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:02 15.11.2023

Re: vikend je

zilikaka

U osnovnoj su nas učili da znamo šta smo pročitali.


pa ovo nema šanse da razumije neko ko ne zna kontekst.. nemoguće je prevesti, Francuzu sigurno ne bi bilo smješno..

that said, ja u Vojvodini bukvalno nikad nisam doživjela osjećaj da neko pokušava da mi se posere po glavi zbog ijekavice.. baš nikad a nije da nisam boravila..

u BG standard.. i poprilično je mindboggling da ljudi to ladno poriču.. kao ma nema.. to ti nešto nisi razumjela..
a ono ljudi mi bukvalno govorili vrati se odakle si došla u najbizarnijim mogućim situacijama al jok.. hard denial..
štaš
angie01 angie01 12:07 15.11.2023

Re: vikend je

nije rasizam, ali ide na qratz!


koliko pratim, vi ste bukvalno sve nakitili, sa sve nudjenjem intimnih delova tela, iako je ocigledna nezainteresovanost za ponudu, a ovamo ne sme ni vitcz da se isprica da vas ne "trigeruje",...ovde izuzimam tadejus, koja nije ucestvovala u ostalom napusavanju.

kako bih rekla, vitcz je zahebancija i to bezazlena,...sve smeta i reci i vitczevi,...ono brate, ko da ste s Marsa pali,...pri cemu sebi dozvoljavate bas gadosti sa losom namerom izrecene...i to vam je vise nego ok.
predatortz predatortz 12:09 15.11.2023

Re: vikend je


that said, ja u Vojvodini bukvalno nikad nisam doživjela osjećaj da neko pokušava da mi se posere po glavi zbog ijekavice.. baš nikad a nije da nisam boravila..


Ja jesam!
Od sestre od ujaka, koje je tamo donela 8. ofanziva.
Doduše, deficitaran sam sa poznanstvima starih Vojvođana, one što sam upoznao svrstavam u fini svet.

Ali su me u Aranđelovcu, na jednoj slavi, probali da karaju zbog ijekavice, onako baš bezobrazno. Pošto mi nije bilo nužde da to trpim, pri zakuski sam ustao, uljudno se zahvalio domaćici i domaćinu, seo u auto i nikad više nisam prešao prag te kuće.

maksa83 maksa83 12:14 15.11.2023

Re: vikend je


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:15 15.11.2023

Re: vikend je

angie01

kako bih rekla, vitcz je zahebancija i to bezazlena,...sve smeta i reci i vitczevi,...ono brate, ko da ste s Marsa pali,...pri cemu sebi dozvoljavate bas gadosti sa losom namerom izrecene...i to vam je vise nego ok.


e brate tri dana do podne da pričaš dažba..

evo još jednom

Pita Bosanac Lalu kako se zove, a Lala kaže:

- Miša
- Hahahaha ... kod nas ti je Miša - žensko, a muško je - Mišo.
- Kod nas je Miša - muško, a Mišo je Bosanac.

moj ujak Mišo danas živi u Novom Sadu, gdje se preselio prije nekih 10 godina, da bude bliži djeci koja tamo žive manje više otkad su izbjegli iz Bosanskog Petrovca..

ujak je u ratu ranjen tako što je na Bihaćkom ratištu njegov drug iz čete stao na granatu, poginuo naravno, a ujaku u nozi završili djelovi mine i djelovi druga..
poslije je dva puta dobio rak, dva puta uspio da ozdravi..
ljudina od solidnih 190 cm visine i nekad 100 kila žive vage, zbog raka glasnih žica danas govori jako tiho ali je uvijek spreman na šalu..
baš neobično blagog karaktera, nije zabacio na ljutu babinu stranu..
ja sam sigurna da bi se on smijao vicu i ne bi zamjerio..
ipak mislim da je vic zbog mog ujaka Miše sasvim bezeveze..
meni se nikad ne bi omaklo da sličan vic ispričam nekom Glamočaninu u Banjaluci..
mislim da je do kućnog vaspitanja, nije nešto što sam naučila kroz životno iskustvo, iskustvom sam samo uvidjela koliko su takvi vicevi (a pogotovo sentiment onog koji ih smišlja) bezveze
tessa1 tessa1 12:23 15.11.2023

Re: vikend je

Dobro, u kontekstu Baje jeste vic o bosanskom međedu u sadašnjici, a to je isto, jal međed jal Bosanac.



I meni to nije problem, posebno vicevi o glupim Bosancima, nisam srela pametnog čovjeka da izbacuje te viceve ko iz rukava u mom društvu. Čak i glup se ne pravi pametan.


Međutim, bosanski jezik kojim mi govorimo, mi međedi na bosanskom je brt, brt.



+

Evo aminovala je i Angie, znaš odmah da je vic diskriminirajuće govance koje nju ne dotiče, nju i njenu fino kućno vaspitanu bratiju.

Zamislim samo koliko bi srpskih očiju kokoš nakljucala da je u vicu musliman ili Hrvat,

angie01 angie01 12:27 15.11.2023

Re: vikend je

a ono ljudi mi bukvalno govorili vrati se odakle si došla u najbizarnijim mogućim situacijama al jok.. hard denial..


evo, imam neke suprotne primere,...dosli ljudi devedesetih i odmah u nekoj sprezi sa vlascu, dobili tezge za prodaju na odlicnoj lokaciji, sto su domaci mogli samo sa nekom debelom vezom,...i krene inflacija i grozna vremena, otpustanja i kojesta i dodju neke zene iz ulice, koje nisu vise mogle da opstanu ni pod razno i stanu tu negde pored tih tezgi da prodaju neke andramolje, da bi tog dana eventualno mogle da kupe hleb i mleko i ove za tezgama ih redovno terale, prijavljivale.... da ne pominjem, ko je bio u tim uniformama koje teraju, izvlace babe iz autobusa i zavrcu im ruke i slicno, tako da ta medalja ima dve strane.

...da ne potezem funkcije i kojesta sto na istima rade,...ovaj jednostavan primer je dovoljan,...to naravno ne znaci da su svi ljudi takvi, ni na glavi ni na pismu.

ja se secam jednog komsije Bosanca, koji je dosao posle rata u Bosni, evo zao mi je sto nemam pojma gde je sada, jer smo se pogubili, kada smo mi otisli, a ne vidjam ga vise,...on je covek trcao do sklonista onu noc, kada je pocelo bombardovanje i kada se vristalo, povracalo, babe histerisu, zene s malom decom ne znaju sta da rade, niko nije dao gradjanima nikakva uputstva, pa nastao haos,...ja stajala napolju i pusila, kaze dosao sam po vas, kakvo skloniste, kakvi bakraci, pa za ove sada bombe ta sklonista ne vaze, ne daj boze da ga gadjaju, mogu samo posle da postave plocu....smirivao izbezumljene ljude, donosio vodu, pomagao sve sto je trebalo,...dok su ovi iz Mz, uterivali ljude da udju u onu rupu, koja nije bila ni pripremljena da se u njoj boravi.
zilikaka zilikaka 12:30 15.11.2023

Re: vikend je

moj ujak Mišo danas živi u Novom Sadu...

ujak je u ratu ranjen...

Očev ujak je bio Ilija, poznatiji kao Isa. Prema neproverenim podacima umro je u Aušvicu. Njegov otac, moj pradeda, je bio Miloš, zvani Miša. Ubijen je u raciji početko '42. i bačen u Tisu pod led, zajedno sa ostatkom porodice. Misliš da bi njima prijalo da im se podsmevaju zbog "ženskih" imena?
angie01 angie01 12:33 15.11.2023

Re: vikend je

- Miša
- Hahahaha ... kod nas ti je Miša - žensko, a muško je - Mišo.
- Kod nas je Miša - muško, a Mišo je Bosanac.


cekaj, zar vitcz ne pocinje tako sto se Bosanac podsmeva Lali?
meni se nikad ne bi omaklo da sličan vic ispričam nekom Glamočaninu u Banjaluci..


ja licno, ga ne bih pricala nikome, al samo pokusavam da kazem, da nije rasisticka ideja u pitanju, nego zahebancija, gde Bosanac jos prvo zahebava Lalu, pa mu dodje egal....i jos ne vidim u cemu je konkretno uvreda, ako je Miso uobicajena verzija tog imena u Bosni...mnogo mi je veca, da muskarca nazivas zenom.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:34 15.11.2023

Re: vikend je

angie01

evo, imam neke suprotne primere

to naravno ne znaci da su svi ljudi takvi


pa to ti je rasizam po definiciji!

primjetiš da ima pojedinaca koji su stoka.. proširiš na cijelu etničku ili rasnu grupu!

i onda kažeš Mišo je Bosanac!!!

to je to ljudi, po definiciji to je to, nema dalje, prosto je mindboggling kako to ne vidite.. baš nevjerovatno..

kad kažeš nisu svi ljudi isti.. to ti je ono imam prijatelja pedera.. definicija rasizma.. bukvalno school book example..
onda ti dođe troje Bosanaca i kaže e meni je to jbg uvredljivo..
ti nastaviš da vrtiš buahahahahaha kako to može biti uvredljivo..
i jbg..
ne vrijedi ponavljati

ne kažem tebi, konrektno maksi, takav slučaj poricanja mislim da nisam srela..
ljudi obično uopšte neće da komentarišu
angie01 angie01 12:35 15.11.2023

Re: vikend je

tess, uzmi lekic, ja ti ne mogu pomoci.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:36 15.11.2023

Re: vikend je

zilikaka
moj ujak Mišo danas živi u Novom Sadu...

ujak je u ratu ranjen...

Očev ujak je bio Ilija, poznatiji kao Isa. Prema neproverenim podacima umro je u Aušvicu. Njegov otac, moj pradeda, je bio Miloš, zvani Miša. Ubijen je u raciji početko '42. i bačen u Tisu pod led, zajedno sa ostatkom porodice. Misliš da bi njima prijalo da im se podsmevaju zbog "ženskih" imena?


aoooooooooo Žili pa jel moguće ovo?
pa koji se Mišo podsmijavao ženskom imenu?
ovaj Mišo iz vica?
a šta misliš Žili ti ko je vic smislio? jel on išao po selu pa pitao Mišu šta on misli il je smislio vic u kom Mišo ispada glup i jop bezobrazan prema domaćinu?
jel moguće to?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:38 15.11.2023

Re: vikend je

angie01
- Miša
- Hahahaha ... kod nas ti je Miša - žensko, a muško je - Mišo.
- Kod nas je Miša - muško, a Mišo je Bosanac.


cekaj, zar vitcz ne pocinje tako sto se Bosanac podsmeva Lali?
meni se nikad ne bi omaklo da sličan vic ispričam nekom Glamočaninu u Banjaluci..


ja licno, ga ne bih pricala nikome, al samo pokusavam da kazem, da nije rasisticka ideja u pitanju, nego zahebancija, gde Bosanac jos prvo zahebava Lalu, pa mu dodje egal....i jos ne vidim u cemu je konkretno uvreda, ako je Miso uobicajena verzija tog imena u Bosni...mnogo mi je veca, da muskarca nazivas zenom.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
bukvalno ne mogu da vjerujem da na koje rasističke fore padate..
pa nije MišO smislio taj vic.. MišA ga je smislio.. MišA ga priča.. i gle čuda u njegovom vicu MišO ispao glup i bezobrazan a MišA na visini zadatka..
pa jel moguće ovo?
angie01 angie01 12:40 15.11.2023

Re: vikend je

pa to ti je rasizam po definiciji!


evo sada si presla u fazu 2,...ja upravo kazem da ne treba da se generalizuje,...iako si ti dala primer gde generalizujes reakcije na tvoj govor.

ja ti kazem, kako se desavaju razne situacije, zbog kojih postoji otpor i da ta tvoja prica nema samo jednu stranu,...a ti sada sviras, kako je to rasizam,..pa idi bre.
kad kažeš nisu svi ljudi isti.. to ti je ono imam prijatelja pedera.


ovo je tvoja interpretacija, a ono sto sam rekla je, da na obe strane ima ljudi koji se ne ponasaju, kao iz tih negativnih orimera- sto je cinjenica,...i primeri i neponasanje.
angie01 angie01 12:42 15.11.2023

Re: vikend je

pa nije MišO smislio taj vic


ceTkaj, zar nije Miso prvo pdhebavo Misu?...pa mu ovaj vratio,...ili ja ne razumem tok price>
freehand freehand 12:45 15.11.2023

Re: vikend je

Evo, ga, ovde prisutan, gosn. Čerevićan. E, ON ti je pravi Sremac, sa padina Fruške Gore, preko puta Begeča

Ošli Nemci, došli Sremci, tako se ovde divani
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:45 15.11.2023

Re: vikend je

angie01
pa to ti je rasizam po definiciji!


evo sada si presla u fazu 2,...ja upravo kazem da ne treba da se generalizuje,...iako si ti dala primer gde generalizujes reakcije na tvoj govor.

ja ti kazem, kako se desavaju razne situacije, zbog kojih postoji otpor i da ta tvoja prica nema samo jednu stranu,...a ti sada sviras, kako je to rasizam,..pa idi bre.
kad kažeš nisu svi ljudi isti.. to ti je ono imam prijatelja pedera.


ovo je tvoja interpretacija, a ono sto sam rekla je, da na obe strane ima ljudi koji se ne ponasaju, kao iz tih negativnih orimera- sto je cinjenica,...i primeri i neponasanje.


pa nije nikakva faza nego bukvalno rasizam po definiciji..
generalizacije rasnih i etničkih grupa su uvijek loša ideja.. UVIJEK!!!
Srbija još uvijek nije ni blizu nivoa na kom bi to postalo jasno jer ima još da riješi masu prečih problema..
doći će možda i to na red.. vjerujem da hoće..
sad smo još u fazi kad je smješno da se pomisli da jbt ne treba pričati etničke viceve pogotovo ne ovakve u kom jedan etnicitet ispada i glup i bezobrazan..
ja sad da odem (danas sam u kancelariji) i ispričam sličan vic sa bilo kojom etničkom grupom kao metom mislim da bi pomislili da sam drogirana..
to prosto u mješanim sredinama nije OK..
ne bi trebalo ni u BG da je ok al eto jeste.. i jbg.. ima i gorih stvari al je malo tužnjikavo da obrazovani ljudi ne mogu uopšte ni da pojme u čemu je problem s tim vicem i moraju da pravdaju sa znaš, ima Bosanaca baš stoke.. i znaš, ali Bosanac u vicu pogle kako je bezobrazan (a ima i nekih koji su to i u stvarnom životu) i jbg jel to sad znači da ni viceve o Bugarima ne smijemo..
itd itd itd

slijepa mrlja i jbg
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:46 15.11.2023

Re: vikend je

angie01
pa nije MišO smislio taj vic


ceTkaj, zar nije Miso prvo pdhebavo Misu?...pa mu ovaj vratio,...ili ja ne razumem tok price>


počinjem da mislim da me zajebavate?
mi Bosanci sporo kapiramo šalu

tessa1 tessa1 12:47 15.11.2023

Re: vikend je

Ono kad o nama Srbima iz Bosne, međedima Bosancima u vicu pričamo sa Angie kako su superiška..

Sinoć 1. Proleterska, jutros humor..


Što bi rekli na jugoslovenskom, sve više lud, sve više tvoj drug.. :)




angie01 angie01 12:53 15.11.2023

Re: vikend je


generalizacije rasnih i etničkih grupa su uvijek loša ideja.. UVIJEK!!!


pa ja i rekoh da ne generalizujes,..a ti sada meni tu generalizaciju ucitavac:)))
u čemu je problem s tim vicem i moraju da pravdaju sa znaš, ima Bosanaca baš stoke..


gde si ti procitala , da je moj primer druge strane uopste vezan za vitcz?...vezan je za tvoju generalizaciju domicila na tvoj govor, pa ti rekoh jedan od razloga zbog kojeg postoji kod nekih ljudi otpor-rekoh ti, nevezano za vitcz, da ta medalja ima dve strane, ali da nisu ni sa jedne svi u istom fazonu, ja sad ne znam sta tupis dalje u pogresnom pravcu.

a vitczevi o svim narodima se pricaju od kada je sveta i veka, ja stvarno ne kapiram u sta se ovo tumacenje pretvorilo i zasto i otkud sada ne sme,...i to vrlo bezazleni, gde su obe strane dobile po cvrgu, gde si ti sad prepoznala glupog, zlog Bosanca, nemam pojma.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:55 15.11.2023

Re: vikend je

newimprovedtadejus
maksa83
ali izbjeglice devedesetih

Vicevi sa Lalom i dođošima su stariji od devedesetih.

nazvati okupatorima.

E, ja ovde silazim.


valjda ti je jasno da se danas ti vicevi pričaju imajući neke druge Miše na umu.. one Miše su odavno mrtve..




Ja ne volim takve viceve - ne volim nikakve viceve sa poreklom, naglaskom.... Zato mi ni onaj Drzavni posao nikad nije bio smesan.

Ali Mise nisu mrtve. I dalje mesto do mesta, starosedelacko iliti lalinsko (lalosko) a pored kolonisticko iliti dodjosko i u jednom je Sava a u drugom Savo. I kad se sretnu u kafani, Sava Sava* zove Sava, a Savo Savu zove Savo.

*Prvi Sava je nominativ a drugi akuzativ i nisu isto akcentovani.

U Hercegovini (i delu CG) je isto Sava a ne Savo ali se krace izgovara (kao u reci slava) nego u Banatu. To bi onda bilo: Sava Savu zove Sava, a Sava Savu zove Sava. Znaci isto bi se pisalo ali drugacije izgovaralo.

Posto su za vreme druge kolonizacije naseljavani citavi krajevi u ista mesta (iz kojih su isterani Nemci) po Vojvodini su dugo bili sacuvani bas lokalni govori iz Bosne, Like, Hercegovine... I onda kad se nadju u kafani kod Save (jednog ili drugog) Dragic iz Bosanskog Petrovca i Ilija iz Gospica prica svaki svojim govorom.

Ni starosedeoci u Banatu nemaju svi isti govor - postoje dva. Onaj poznati laloski govor je severnije od Vrsca. A ima mesta gde se moze jos cuti kajkavski hrvatski.
angie01 angie01 12:55 15.11.2023

Re: vikend je

počinjem da mislim da me zajebavate?
mi Bosanci sporo kapiramo šalu


pa kazi, je l prvo Miso zahebavo Misu, ili nije?


...pri tome si preskocila, da ja taj vitcz nikada ne bih pricala.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:00 15.11.2023

Re: vikend je

angie01

generalizacije rasnih i etničkih grupa su uvijek loša ideja.. UVIJEK!!!


pa ja i rekoh da ne generalizujes

a vitczevi o svim narodima se pricaju od kada je sveta i veka, ja stvarno ne kapiram u sta se ovo tumacenje pretvorilo i zasto i otkud sada ne sme,...i to vrlo bezazleni, gde su obe strane dobile po cvrgu, gde si ti sad prepoznala glupog, zlog Bosanca, nemam pojma.


vic generalizuje, ne kaže Mišo je pokvaren, korumpiran, nezahvalan Bosanac.. kaže Mišo je Bosanac..
ta geenralizacija je rasizam po definiciji i kao takav bi bio smatran za neprihvatljiv ovde gdje sada živim..
niko ga ne bi u društvu ispričao..

prije 30 a pogotovo 50 godina i ovde su se davili u sličnim vicevima na temu Škota, Engleza, Jorčana i koga hoćeš.. pa zaključili da se ljudi često uvrijede, naljute, da se smijati sasvim može i na drugi način..
u Srbiji do toga još nismo stigli..
možda stignemo, možda ne.. možda svijet opet okrene u smjeru uzajamnog vrjeđanja, podsmijavanje i nipodaštavanja kao humora..
meni se čini da je ipak bolje u smjeru smijanja na druge teme.. al ok..
to bi već bio sasvim drugi nivo rasprave a kanda se ni na ovaj trenutni ni blizu nije spremno
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:03 15.11.2023

Re: vikend je

Neues aus der Nachbarschaft

Ali Mise nisu mrtve.


jel misliš da su meta tog vica ispričanog danas moj ujak Mišo (ili neko još mlađi ko je zasmetao) ili taj, danas 90 i kusur godina star deda kolonizator Mišo?
angie01 angie01 13:07 15.11.2023

Re: vikend je

vic generalizuje, ne kaže Mišo je pokvaren, korumpiran, nezahvalan Bosanac.. kaže Mišo je Bosanac..


a ne rece mi, da l je generalizacija da je Misa- zena, i da li je to uvredljivo reci muskarcu,...i da li je Miso prvi dokacio Misu, a ovaj mu vratio?...nikako to da kazes.


možda svijet opet okrene u smjeru uzajamnog vrjeđanja, podsmijavanje i nipodaštavanja kao humora..


kako mislis krene- pa ovo sto ovi tvoji na blogu izgovaraju drugima, ja nikada u RL nisam cula ni od koga, bez obzira sta je po nacionalnosti- za koju me, pravo da ti velim, zabole.
predatortz predatortz 13:09 15.11.2023

Re: vikend je

bez obzira sta je po nacionalnosti- za koju me, pravo da ti velim, zabole.


Bitno je da nije srpska, a naročito srpska izBosne...
gedza.73 gedza.73 13:11 15.11.2023

Re: vikend je

Neues aus der Nachbarschaft
Ne Gedzi... O Banatu kanda nemate mnogo.

ne, ne, ne. Nije Gedža nego gedža naveo izvore
El Mundo Sefarad. Sajt posvećen kao spomenik i poslednje počivalište - milionima čije životne priče nikada nećemo znati

koji je preneo tekst kao i 'www.yadvashem.org' gde piše da je Banat prva oblast u Evropi 'očišćena' od Jevreja. Da ne bude sutra kako je Vojvodsto prostor gde su ispevane junačke pesme a Srbija država 'Judenfrei'.
I da su na prostoru Banata najmonstruoznije sadističke zločine počinile domaće Švabe. Isto podatak jevrejske zajednice. Ko je od banatskih komunista stao u odbranu i ko je skrivao Jevreje od progona? Takođe je činjenica da je nakon rata umesto da bude vraćena jevrejska imovina ona otimana od strane komunista.

Sledeće što me zanimalo koja je to poznata banatska divizija ratovala za slobodu Srbije. Iako sam precizirao od 1912. (može i pre) Zili se ograničila na I svetski rat mada 1912-1914. Banaćani nisu bili angažovani po KuK ratištima.

Posle možemo o književnosti, koji je student spalio žito, kad se Lala najeo slanine a Švaba na bunaru, što je Bečkerek postao Petrovgrad a što Zrenjanin.



Poenta da svi imamo kosti pod tepihom pa ga nije loše ponekad protresti umesto što se pravimo francuske sobarice.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:14 15.11.2023

Re: vikend je

angie01
vic generalizuje, ne kaže Mišo je pokvaren, korumpiran, nezahvalan Bosanac.. kaže Mišo je Bosanac..


a ne rece mi, da l je generalizacija da je Misa- zena, i da li je to uvredljivo reci muskarcu,...i da li je Miso prvi dokacio Misu, a ovaj mu vratio?...nikako to da kazes.



toliko je glupo da sam bila ubjeđena da se zajebavaš..

ajde da probam ovu verziju vica..

Pita Bosanac Lalu kako se zove, a Lala kaže:

- Miša
- Hahahaha ... kod nas ti je Miša - žensko, kod nas su Miše, ma šta Miše, svi iz Vojvodine najgora stoka i mi ih redom koljemo a žene im silujemo.. a muško je - Mišo.
- Kod nas je Miša - muško, a Mišo je Bosanac.

tj. jel shvataš da sve što je u vicu samo portretira Mišu Bosanca kao glupog i bezobraznog.. ne znači da on to u stvarnom životu i jeste.. autor vica upravo priča vic da bi (navodno radi šale) prenjeo poruku da je Mišo Bosanac ne samo glup nego i pokvaren pa i zaslužuje da se vic njegovim slučajem pozabavi uz dužnu sprdnju..

i ti na to pitaš a nije li taj Mišo Bosanac zaslužio sprdnju, pa vidiš da je bezobrazan i vicu?!?!
mislila sam da se zajebavaš..
situacija stvarno jeste bizarna..
odraslim ljudima treba objašnjavati uz ilustraciju zašto su etnički inspirisani vicevi potencijalno uvredljivi



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:21 15.11.2023

Re: vikend je

newimprovedtadejus
Neues aus der Nachbarschaft

Ali Mise nisu mrtve.


jel misliš da su meta tog vica ispričanog danas moj ujak Mišo (ili neko još mlađi ko je zasmetao) ili taj, danas 90 i kusur godina star deda kolonizator Mišo?


Ko god da je to podjebavanje zbog porekla je uvredljivo i glupo. I jasno je da je vic isprican na racun Bosanca.

U Vojvodini ranije nije bilo uobicajeno ruganja zbog govora posto je sve izmesano kroz kolonizacije i naseljavanja. To je tako bilo i devedesetih. Ne znam da li se sad nesto promenilo. Ako jeste mozda bas u Novom Sadu koji je verovatno jedino mesto u celoj Vojvodini ciji broj stanovnika raste. Zahvaljujuci migraciji iz RS. Tako da mogu da zamislim da tamo ti ljudi budu meta takvog vica. Ali ne verujem da je to svuda slucaj.

Ja kad sam procitao vic sam pomislio prvo na MišOe od ranije. Mozda jer sam u razredu imao Miša rodjenog Vojvodjanina koji je nekad bio Mišo a nekad Miša.
freehand freehand 13:22 15.11.2023

Re: vikend je

u Srbiji do toga još nismo stigli..

Koji mi u Srbiji do toga nismo stigli?
I zašto bismo uopšte stizali do tog nivoa licemerja?
Ja, na primer, uživam da sa prijateljima Jevrejima pričam viceve o jevrejima, sa muslimanima o Muji i Hasi, sa Šiptarima o šiptarima, sa Ciganima o Ciganima.
A insistiranje na nepominjanju razlika u društvu koje počiva na rasizmu i koje ne priča viceve u Arapima dok učestvuje u istrebljivanju Arapa obično sranje za novopečene rftaljnaturalizovane Anglosaksonce.




gedza.73 gedza.73 13:23 15.11.2023

Re: vikend je

gvozden1
Srpski me interesuje i o njemu razmišljam, a Srbija ne može biti ruska gubernija, tako da ti otpada teza.

A-ha. Tako su nekako za Ruse mislili i srpski komunisti. I ruska strana i naši državnici se slažu u jednom. Rusija je uvek tražila od Srbije da vodi spoljnu politiku koji idu u korist njenim interesima a ne nužno srpskim, odnosno da je rovarila po Srbiji kad je Srbija vodila samostalnu spoljnu politiku u svoju sopstvenu korist a ne rusku.
Da šofer objašnjava agronomu:)

Jak si ti agronom kad ne znaš koje su mašine u voćarstvu, čemu služe i koje su potrebne snage traktora.
Malo ti bilo?

Čekao sam citate iz knjiga iz kojih si učio gde se navode mašine kojima se već godinama radilo u voćarstvu.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:26 15.11.2023

Re: vikend je

freehand
u Srbiji do toga još nismo stigli..

Koji mi u Srbiji do toga nismo stigli?
I zašto bismo uopšte stizali do tog nivoa licemerja?
Ja, na primer, uživam da sa prijateljima Jevrejima pričam viceve o jevrejima, sa muslimanima o Muji i Hasi, sa Šiptarima o šiptarima, sa Ciganima o Ciganima.
A insistiranje na nepominjanju razlika u društvu koje počiva na rasizmu i koje ne priča viceve u Arapima dok učestvuje u istrebljivanju Arapa obično sranje za novopečene rftaljnaturalizovane Anglosaksonce.


to u tvojoj glavi..
u realnosti se u miješanoj sredini živi lakše ako se prihvati da i nije neki humor ako počiva na etničkom profiliranju..
pride ne možeš da ukapiraš da se u toj istoj mješanoj sredini lakše živi ako se o politici razmišlja hladne glave i bez strasti, kakva god da je pa i kad je kolonizatorska i rasistička prema drugim državama i narodima..
nekako ipak moramo da živimo..
pa gledamo kako bi bilo bolje i lakše..

mislim da si premator da shvatiš.. bukvalno ponavljaš stereotip ja i moj prijatelj Javrej.. za tebe je kasno..
angie01 angie01 13:28 15.11.2023

Re: vikend je


toliko je glupo da sam bila ubjeđena da se zajebavaš..


pa nije glupo za svakog iole razmunog, koji ume da prati tok radnje, al znajuci kako ti vodis bilo koju raspravu, ti ces sada po svaku cenu da dokazujes, kako si ti upravu.
i ti na to pitaš a nije li taj Mišo Bosanac zaslužio sprdnju, pa vidiš da je bezobrazan i vicu?!?!


hebote, ovde licis na PE, koja isto ovako lose konstruise odbranu svojih stavova.

jer u vitczu, taj deo, koji ti zamenarujes, Miso jasno Lali kaze da je zena, a ne musko,....posle cega mu ovaj vreti cvrgu, kojoj ti dajes neki svemirski znacaj, potezuci jos, da tamo kod tebe- u civilizovanom svetu, to ne sme vise da se radi- sto isto nije istina...ceo svet je pokriven karikaturama vezanim za nacionalne razlike i to mnogo ozbiljnijim, nego je ovaj vitcz,...no dobro.

i da vrtim u nedogled jedno isto necu, pa idem da radim nesto pametnije.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:29 15.11.2023

Re: vikend je

Neues aus der Nachbarschaft

Ja kad sam procitao vic sam pomislio prvo na MišOe od ranije. Mozda jer sam u razredu imao Miša rodjenog Vojvodjanina koji je nekad bio Mišo a nekad Miša.


ja sam pomislila na taj mim sa taksijem, studenta MišOa koji dolazi u BG.. i jasna mi je meta..
sasvim je moguće da autor samo ponavlja nešto što je i sam čuo bez neke posebne zle namjere.. po navici..
više mi je nevjerovatno odbijanje da se prihvati da nekome taj vic može biti uvredljiv..
bukvalno mi je anticivilizacijki..
to bi valjda do sada trebalo da može da se prepozna, ne mora da se usvoji, al bar da se prepozna
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:32 15.11.2023

Re: vikend je

angie01

jer u vitczu, taj deo, koji ti zamenarujes, Miso jasno Lali kaze da je zena


evo da ne zanemarimo(o)
u vicu je Bosanac jasno glup i pokvaren!!!
evo da podvučem i masno
u vicu je Bosanac jasno glup i pokvaren!!!

jel sad bolje kad nisam zanemarila?
angie01 angie01 13:34 15.11.2023

Re: vikend je

Bitno je da nije srpska, a naročito srpska izBosne...


e, hvala ti na primeru,..evo, recimo ove kvalifikacije, koje se bukvalno stalno izgovaraju, su mnogo gore od tog vitcza.

tako da odhebite sa tom vasom umisljenom uvredjenoscu.....vi nudite svakomalo prepone i kojekave baljezgarije, srbomeruje se, otvoreno mrze se drugi narodi, sovenske i naci vizure su uvek u opticaju, a ovamo fras od vitcza,...ma ajde molim te....kakvo prenemaganje.
freehand freehand 13:35 15.11.2023

Re: vikend je

to u tvojoj glavi..
Da, moja glava ima i neki sadržaj. Pa pokušava da nešto kaže o temi a da ne prelazi odmah na te lične gčluposti.

u realnosti se u miješanoj sredini živi lakše ako se prihvati da i nije neki humor ako počiva na etničkom profiliranju..
pride ne možeš da ukapiraš da se u toj istoj mješanoj sredini lakše živi ako se o politici razmišlja hladne glave i bez strasti, kakva god da je pa i kad je kolonizatorska i rasistička prema drugim državama i narodima..
nekako ipak moramo da živimo..
pa gledamo kako bi bilo bolje i lakše..

U realnosti ja sam rođen i čitav život proveo u mešanim sredinama, jednom sam nabrajao koje sve nacionalnosti i kakve sve kombinacije sam imao samo u zgradi od dvadeset stanova i toliko porodica.
I NIKAD nisam čuo ni doživeo uvrednu na etničkom ili verskom osnovu.
Prezirem i šoviniste i vas rasiste.


bukvalno ponavljaš stereotip ja i moj prijatelj Javrej.. za tebe je kasno..
Našao se ko će o stereotipima. Ali da bude neka korist od ovog komentara - moja drugarica Ruta nikad se ne bi rodila da nije bilo Srba koji su u Pančevu od nacista uspeli da sačuvaju neke Jevreje.

mislim da si premator da shvatiš..

Možda je to tačno ali je sasvim sigurno da si ti preglupa da shvatiš da ti ti ejdžistički izlivi nisu ništa pametniji niti bolji od šovinističkih viceva. To što mene ne dodiruje uporno insistiranje na tvojoj projekciji mojih godina ne znači da ga ne primećujem kamoli da ga neću podvući svaki put kao uporno benavljenje iz nemoći.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:37 15.11.2023

Re: vikend je

angie01
Bitno je da nije srpska, a naročito srpska izBosne...


e, hvala ti na primeru,..evo, recimo ove kvalifikacije, koje se bukvalno stalno izgovaraju, su mnogo gore od tog vitcza.

tako da odhebite sa tom vasom umisljenom uvredjenoscu.....vi nudite svakomalo prepone i kojekave baljezgarije, srbomeruje se, otvoreno mrze se drugi narodi, sovenske i naci vizure su uvek u opticaju, a ovamo fras od vitcza,...ma ajde molim te....kakvo prenemaganje.


a koji smo MI u toj priči?
Bosanci?
eto to ti je definicija rasizma..

angie01 angie01 13:37 15.11.2023

Re: vikend je

u vicu je Bosanac jasno glup i pokvaren!!!


pa meni je tu zanimljivo, sto samo vi izBosne to tako vidite.
freehand freehand 13:43 15.11.2023

Re: vikend je

a koji smo MI u toj priči?

Pa Englezi, pobogu. Šta bi drugo moglo biti?

Inače, to O na kraju muških imena karakteristično je i za Dalmatince, ali - gle kurca?! - i od Kraljeva naniže, pa i u Prijepolju i Priboju a bogami i u čitavoj Crnoj Gori.

angie01 angie01 13:44 15.11.2023

Re: vikend je

a koji smo MI u toj priči?
Bosanci?
eto to ti je definicija rasizma..


pa cekaj, a zasto neko drugi ne izgovara takve bljuvotine i kretenizme?

je l srbomerenje nije rasizam, nije, fasizam je, i to naci provinijencije.

sad, ja sam rasista- sto inace znaci nesto sasvim drugo- sto kazem, vidi sta sve izgovarate nama ostalima- sto je istina,..a u odnosu na izmisljenu dramu oko vitcza,...a ti dodjes i nanovo kvalifikujes,..pa ovo je stvarno komicno,...je l to ideja da vase uvrede- jer ih vi izgovarate- treba da su ok, a vitcz, treba da se odmah proglasi rasistickim.

znaci, isto kao sa Lalom, njegovo proglasavanje zenom-ono, lale si cke, mekusci- je ok, al je obratno rasizam:)))
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:44 15.11.2023

Re: vikend je

freehand
to u tvojoj glavi..
Da, moja glava ima i neki sadržaj. Pa pokušava da nešto kaže o temi a da ne prelazi odmah na te lične gčluposti.

u realnosti se u miješanoj sredini živi lakše ako se prihvati da i nije neki humor ako počiva na etničkom profiliranju..
pride ne možeš da ukapiraš da se u toj istoj mješanoj sredini lakše živi ako se o politici razmišlja hladne glave i bez strasti, kakva god da je pa i kad je kolonizatorska i rasistička prema drugim državama i narodima..
nekako ipak moramo da živimo..
pa gledamo kako bi bilo bolje i lakše..

U realnosti ja sam rođen i čitav život proveo u mešanim sredinama, jednom sam nabrajao koje sve nacionalnosti i kakve sve kombinacije sam imao samo u zgradi od dvadeset stanova i toliko porodica.
I NIKAD nisam čuo ni doživeo uvrednu na etničkom ili verskom osnovu.
Prezirem i šoviniste i vas rasiste.


bukvalno ponavljaš stereotip ja i moj prijatelj Javrej.. za tebe je kasno..
Našao se ko će o stereotipima. Ali da bude neka korist od ovog komentara - moja drugarica Ruta nikad se ne bi rodila da nije bilo Srba koji su u Pančevu od nacista uspeli da sačuvaju neke Jevreje.

mislim da si premator da shvatiš..

Možda je to tačno ali je sasvim sigurno da si ti preglupa da shvatiš da ti ti ejdžistički izlivi nisu ništa pametniji niti bolji od šovinističkih viceva. To što mene ne dodiruje uporno insistiranje na tvojoj projekciji mojih godina ne znači da ga ne primećujem kamoli da ga neću podvući svaki put kao uporno benavljenje iz nemoći.


e vidiš ne..
nisu svi matori ljudi nesposobni da prihvate da rasizam nije ok (možda nije zgoreda ponoviti da se rasizam ne odnosi samo na boju kože)..
ti si nespodoban i to zbog svoje matorosti...
ako bi da preciziram matorost.. pa to je ta činjenica da si odrastao u sistemu koji je izrazito prezirao bilo kakvu analitičnost i kritčnost i insistirao na postojanju samo jedne prave istine..
a onda nasilno (brutalno čak) srušen pa zamijenjen drugim sistemom istina sa samo nešto malo manje insistiranja na izlišnosti kritike..
pa se onda i te istine pokazale kao upitne..
tu teško da će dalje biti pomaka..
daleko bilo da važi za sve ljude tvojih godina i starije.. naravno da ne.. važi za tebe..

maksa83 maksa83 13:46 15.11.2023

Re: vikend je

I NIKAD nisam čuo ni doživeo uvrednu na etničkom ili verskom osnovu.

A na vozačkom?

Zezamsezezamsezezamse!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana