Zabava

Ovo zaslužuje poseban blog

zilikaka RSS / 11.11.2023. u 19:23

378025_dani-ludaje_ls.jpg

 

Ne znam šta bih posebno izjavila osim da ovu biljku zaista poštujem.

Othranila je silnu i decu i svinje u ovom mom najdražem, blatnjavom Banatu.

 



Komentari (1016)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:47 15.11.2023

Re: vikend je

gedza.73
Neues aus der Nachbarschaft
Ne Gedzi... O Banatu kanda nemate mnogo.

ne, ne, ne. Nije Gedža nego je gedža naveo izvore
El Mundo Sefarad. Sajt posvećen kao spomenik i poslednje počivalište - milionima čije životne priče nikada nećemo znati

koji je preneo tekst kao i 'www.yadvashem.org' gde piše da je Banat prva oblast u Evropi 'očišćena' od Jevreja. Da ne bude sutra kako je Vojvodsto prostor gde su ispevane junačke pesme a Srbija država 'Judenfrei'.
I da su na prostoru Banata na najmonstruoznije sadističke načine počinile domaće Švabe. Isto podatak jevrejske zajednice. Ko je od Banaćana stao u odbranu i ko je skrivao Jevreje od progona? Takođe je činjenica da je nakon rata umesto da bude vraćena jevrejska imovina ona otimana od strane komunista.

Sledeće što me zanimalo koja je to poznata banatska divizija ratovala za slobodu Srbije. Iako sam precizirao 1912. Zili se ograničila na I svetski rat.

Posle možemo o književnosti, koji je student spalio žito, kad se Lala najeo slanine a Švaba na bunaru, što je Bečkerek postao Petrovgrad a što Zrenjanin.



Poenta da svi imamo kosti pod tepihom pa ga nije loše ponekad protresti umesto što se pravimo francuske sobarice.


Ja sam hteo da se malo skrene tema sa uobicajenog prepucavanja pa sam pomenuo onu meni simpaticnu raspravu izmedju tebe i Gvozdena.

Ovo za progon, zatvaranje i ubijanje Jevreja u Banatau u cemu su ucestvovale domace Svabe stoji i mislim da nikome nije sporno.

Ovo za ucesce u I sv. ratu da Vojvodjani naprave divizije ne verujem da je bilo izvodljivo. Da dezertiraju pojedinacno i predju u srpsku vojsku da, mada sigurno ni to nije bilo jednostavno. Ali ne znam kako bi mogli da naprave citave jedinice i divizije na teritoriji drzave koja je bila u ratu sa Srbijom. Cak i da je to bila neutralna teritorija mogli bi samo da salju dobrovoljce a ne da prave divizije. Ali ovo su sve spekulacije posto ja o tome ne znam nista.

I sv. rat je tragedija i po tome sto su Srbi iz Vojvodine (i drugih delova Austro-Ugarske) morali da ucestvuju u agresiji na Srbiju. Ali ne znam sta bih na to jos mnogo dodao. Dobrovoljno nije bilo.

Kad smo vec kod podsmevanja kroz viceve i podjebavanja lale (i generalno Vojvodjani) ne prestaju da sluze za podsmeh i budu predstavljeni kao shonje ili da im se ucitava manjak patriotizma - zapravo hajducije. Ali te shonje uspele da uspostave modernu srpsku drzavnost i odrze je na teritoriji koja je istorijski bila tudja. A na kraju da tu teritoriju i otmu i unesu je u zajednicku drzavu. Valjda im se zamera sto i Budimpestu nisu poneli.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:48 15.11.2023

Re: vikend je

angie01
a koji smo MI u toj priči?
Bosanci?
eto to ti je definicija rasizma..


pa cekaj, a zasto neko drugi ne izgovara takve bljuvotine i kretenizme?

je l srbomerenje nije rasizam, nije, fasizam je, i to naci provinijencije.

sad, ja sam rasista- sto inace znaci nesto sasvim drugo- sto kazem, vidi sta sve izgovarate nama ostalima- sto je istina,..a u odnosu na izmisljenu dramu oko vitcza,...a ti dodjes i nanovo kvalifikujes,..pa ovo je stvarno komicno,...je l to ideja da vase uvrede- jer ih vi igovarate- treba da su ok, a vitcz, treba da se odmah proglasi rasistickim.

znaci, isto kao sa Lalom, njegovo proglasavanje zenom-ono, lale si cke, mekusci- je ok, al je obratno rasizam:)))


ko smo mi u toj tvojoj priči? svi ljudi iz Bosne? to ti je rasizam..
na stranu sad jel ti nešto izgovorio i neko ko nije iz te Bosne?


ovo sa Lalom..
da, rasistički su i vicevi koji Lale portretišu kao mekušce i slabe ljubavnike..
meni je žanr dosta omiljen zbog muža mi i nemam problem da shvatim da su to rasistički vicevi.. poprilično sam sigurna da se ni Lale ne oduševljavaju kad ih čuju..
freehand freehand 13:50 15.11.2023

Re: vikend je

daleko bilo da važi za sve ljude tvojih godina i starije.. naravno da ne.. važi za tebe..

Kakav doktor takva i dijagnoza. To je bilo takvo vreme u kome je sve bilo tako ali sam samo ja odrastao u ovakvog. I matorog.
Nisi ti glupa zato što si pokondirena Bosanka koja misli da je Anglosaksonka nego te jebe IQ, da prostiš. Da li je tu taj kompleks više vrednosti što te tera da se blamiraš naokolo uzrok ili posledica - nemam pojma.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:52 15.11.2023

Re: vikend je

Neues aus der Nachbarschaft

Kad smo vec kod podsmevanja kroz viceve i podjebavanja lale (i generalno Vojvodjani) ne prestaju da sluze za podsmeh i budu predstavljeni kao shonje ili da im se ucitava manjak patriotizma - zapravo hajducije. Ali te shonje uspele da uspostave modernu srpsku drzavnost i odrze je na teritoriji koja je istorijski bila tudja. A na kraju da tu teritoriju i otmu i unesu je u zajednicku drzavu. Valjda im se zamera sto i Budimpestu nisu poneli.


apsolutno i jebeš čovjeka koji to neće i ne može da prepozna i prizna kao rasizam..

e sad..
malo drugu težinu ima kad se ti vicevi pričaju za Lale danas koje su ipak svoji na svome, niko ih nikud nije tjerao niti su se vukli trbuhom za kruhom..
drugu težinu bi imalo da su se pričali recimo 1943. ili recimo 1913...
tj. posebno su ogavni rasistički vicevi koji za metu imaju ugroženu grupu..
nadam se da ne moram da objašnjavam zašto je izbjeglica iz Bosne u BG neke 1993. ili 1996. ili čak i danas bio grupa koja baš i nije svoja na svome..
freehand freehand 13:53 15.11.2023

Re: vikend je


Ovo za ucesce u I sv. ratu da Vojvodjani naprave divizije ne verujem da je bilo izvodljivo. Da dezertiraju pojedinacno i predju u srpsku vojsku da, mada sigurno ni to nije bilo jednostavno. Ali ne znam kako bi mogli da naprave citave jedinice i divizije na teritoriji drzave koja je bila u ratu sa Srbijom. Cak i da je to bila neutralna teritorija mogli bi samo da salju dobrovoljce a ne da prave divizije. Ali ovo su sve spekulacije posto ja o tome ne znam nista.

I sv. rat je tragedija i po tome sto su Srbi iz Vojvodine (i drugih delova Austro-Ugarske) morali da ucestvuju u agresiji na Srbiju. Ali ne znam sta bih na to jos mnogo dodao. Dobrovoljno nije bilo.

Kolikjo ja znam - Srba iz vojvodine u ratu protiv Srbije nije bilo, ili su to bili izvanredno retki izuzeci. Srbe su odavde slali u Galiciju, mahom.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:53 15.11.2023

Re: vikend je

freehand
daleko bilo da važi za sve ljude tvojih godina i starije.. naravno da ne.. važi za tebe..

Kakav doktor takva i dijagnoza. To je bilo takvo vreme u kome je sve bilo tako ali sam samo ja odrastao u ovakvog. I matorog.
Nisi ti glupa zato što si pokondirena Bosanka koja misli da je Anglosaksonka nego te jebe IQ, da prostiš. Da li je tu taj kompleks više vrednosti što te tera da se blamiraš naokolo uzrok ili posledica - nemam pojma.


nisi samo ti, naravno.. al niste ni svi ispali takvi kao ti..
freehand freehand 13:57 15.11.2023

Re: vikend je

maksa83
I NIKAD nisam čuo ni doživeo uvrednu na etničkom ili verskom osnovu.

A na vozačkom?

Zezamsezezamsezezamse!

Ne, to je rezervisano za Beogradžane, brt.
Al tu je interesantna druga stvar: sedamdesetih su PA tablice nosili svi sa ove strane Dunavado iza Opova sa jedne, do rumunske granice sa druge i ovamo do Smedereva sa treće strane. Dakle i Opovo, i Kovačica, i Vršac, i Kovin, i bela Crkva. I sva sela sa tog područja. E sad zamisli kako je izgledalo kad domaćin iz Vračevgaja ili iz Dobrice ili iz margite krene za Beograd, prvi semafor vidi u Pančevu i onda uleti na kružni na Slaviji, vidi sve one trolejbuse i tramvaje i zglobne autobuse...
E to ti je mahom poreklo i temelj te priče o pančevačkim vozačima.
freehand freehand 13:59 15.11.2023

Re: vikend je


"nisi samo ti, naravno.. al niste ni svi ispali takvi kao ti.."

Ozbiljna je sreća da isto važi i za tvoju generaciju.
Inače bi grdno bilo.
gedza.73 gedza.73 14:00 15.11.2023

Re: vikend je

Neues aus der Nachbarschaft
Ovo za ucesce u I sv. ratu da Vojvodjani naprave divizije ne verujem da je bilo izvodljivo. Da dezertiraju pojedinacno i predju u srpsku vojsku da, mada sigurno ni to nije bilo jednostavno. Ali ne znam kako bi mogli da naprave citave jedinice i divizije na teritoriji drzave koja je bila u ratu sa Srbijom. Cak i da je to bila neutralna teritorija mogli bi samo da salju dobrovoljce a ne da prave divizije. Ali ovo su sve spekulacije posto ja o tome ne znam nista.

Verujem kako bi srpska komanda snašla da od mase vojvođanskih dobrovoljaca napravi neku jedinicu, diviziju... A gdi su bili sunce im njiovo 1912? Nisu valjda i onda bili angažovani u Galiciji?
I sv. rat je tragedija i po tome sto su Srbi iz Vojvodine (i drugih delova Austro-Ugarske) morali da ucestvuju u agresiji na Srbiju. Ali ne znam sta bih na to jos mnogo dodao. Dobrovoljno nije bilo.

Još je veća tragedija što su nakon II svetskog rata dobrovoljno učestvovali ili davali podršku komunističkom progonu po centralnoj Srbiji.
Svi oni koji su bili zauzeti jer nosili lekove dok je Srbija ginula za slobodu su nakon '45. došli u tu istu Srbiju da ubijaju ljude koji po njima nisu dovoljno ginuli tokom drugog svetskog rata.
podjebavanja lale (i generalno Vojvodjani)

jedan od najboljih viceva ikad je čuveno silaženje lale niz merdevine kad strmekne glavuške tako silno da uzbuni ceo komšiluk i neprevaziđena replika
- Ta moje merdevine, ta silazim kako ja oću.

Možda je posebna priča da li su Lale bili protošumadinci, odnosno da li se narod iz tadašnje centralne Srbije plus Seobe odselio u Vojvodinu kako bi od Turaka našao spas. Za deo Sremaca je verovatno tačno pošto su oni ostali u nekim čvršćim vezama i kontaktima.
Ali te shonje uspele da uspostave modernu srpsku drzavnost i odrze je na teritoriji koja je istorijski bila tudja

A ovi 'vamo uspeli i da se oslobode i da uspostave modernu srpsku državnost koja se zvala Srbija.

Jednom od najvećih srpskih intelektualaca Slobodanu Jovanoviću, Novosađaninu, su komunisti zabranili povratak u otadžbinu a Slobodan Milošević zabranio štampanje knjiga jer je srpski nacionalista.

Ima mnogo sivog, malo crno-belog.
maksa83 maksa83 14:01 15.11.2023

Re: vikend je

da, rasistički su i vicevi koji Lale portretišu kao mekušce i slabe ljubavnike..

Nije to poenta viceva o Lali, nego da Lala i u situacijama kad je luzer zahvaljujući pitomoj prirodi bude pobednik (videti pod 'moja kuća moje lotre ja silazim kako ja oću'), ako izuzmemo onaj kad se žali što svi kondomi koje kupi klampćedu.

Ako bih morao da napravim sintezu viceva o Lali to bi bilo da Lalu apsolutno svečano spektakularno boli k.
gvozden1 gvozden1 14:04 15.11.2023

Re: vikend je

Tako su nekako za Ruse mislili i srpski komunisti.

Komunistima nije bilo stalo do Srbije, isto tako ni njihovim mentorima u Moskvi....tako da, ajd nemoj više natezati, glupavo zvuči.
Čekao sam citat iz knjige

Čekaj ga i dalje:)
Mogu da ti slikam knjige, ali pod uslovom da ti slikaš šofersku dozvolu, i italijanski pasoš pride:)
tessa1 tessa1 14:06 15.11.2023

Re: vikend je

vidi sta sve izgovarate nama ostalima-



Jel krenuo progon? Angie, jel ti još uvijek kupuješ ljubav ovih svojih sunarodnika? Nađeš se nekako na braniku otadžbine, braniš zemlju od najezde Srba iz Bosne u Srbiju i na blog?


Razmišljam, moja dva poslednja malo veća “sukoba” su sa Tasom radi bosanske pite na bosanskim stranicama, i Kamilo i 5 dasaka,

prije neki dan sam razmjenila par komentara sa Tadejus,

Sa Predatrztom ako se ništa ne dešava to je samo zato što prećutimo jedno drugom..


Koji ste vi trenutno ugroženi od Bosanaca međeda iz Maksinog vica ovde na blogu? Ti i .. reci?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:06 15.11.2023

Re: vikend je

maksa83
da, rasistički su i vicevi koji Lale portretišu kao mekušce i slabe ljubavnike..

Nije to poenta viceva o Lali, nego da lala i u situacijama kad je luzer zahvaljujući pitomoj prirodi bude pobednik, ako izuzmemo onaj kad se žali što svi kondomi koje kupi klampćedu.

Ako bih morao da napravim sintezu viceva o Lali to bi bilo da Lalu apsolutno svečano spektakularno boli k.


kurcobolja je za ciklus Lala u ratu..
ali imaš poseban ciklus Lala ljubavnik, tu Lala prosto ispadne šonja i to je to..
za BGđane znam samo onaj (polu)posprdan kad se udive Švabinim giljama..
tessa1 tessa1 14:07 15.11.2023

Re: vikend je

(videti pod 'moja kuća moje lotre ja silazim kako ja oću')

Najbolji, vrh. Priča o mom životu. :)
predatortz predatortz 14:08 15.11.2023

Re: vikend je


Sa Predatrztom ako se ništa ne dešava to je samo zato što prećutimo jedno drugom..


Šta ću, kad si mi draga...
tessa1 tessa1 14:09 15.11.2023

Re: vikend je

Šta ću, kad si mi draga...

:))
gedza.73 gedza.73 14:11 15.11.2023

Re: vikend je

Komunistima nije bilo stalo do Srbije

Oni su tvrdili kako jeste. Baš poput tebe.
isto tako ni njihovim mentorima u Moskvi

Njima nije. Isto kao i sad mada ti tvrdiš kako naš opstanak zavisi od njih. Obrni, okreni pravi si politkomesar.
ti slikaš šofersku dozvolu

Sve kategorije osim za prevoz putnika.
italijanski pasoš


maksa83 maksa83 14:15 15.11.2023

Re: vikend je

ali imaš poseban ciklus Lala ljubavnik, tu Lala prosto ispadne šonja i to je to..

Ne nužno, u onom u kome uvati zlatnu ribicu i tri želje su:"1. da me sosa ne vara, 2. ako me vara da ne saznam i 3. ako i saznam da s' ne jedim".

zatim:

Igra Lala karte u kafani, kad utrčava komšija Pera:
– Lalo, eno ti Sose, valja se u tvom žitu sa notarošom!
– Šta, dete joj njeno…
Lala besno baca karte na sto i istrčava iz kafane. Ne prođe puno vremena, kad eto njega opet u kafani:
– Pero, šta me jediš! Ta nisu u mom žitu!

zatim:

Ide Lala selom i ne može da se sastavi od smeha, pita ga na kraju neko "šta je toliko smešno Lalo?!" a on kaže

- Došo kući i zateko Sosu sa komšijom Perom na gomili, phahahah
- Pa dobro Lalo šta je tu smešno?!
- Pa smešan mi je komšija Pera phahahaha
- Zašto ti je on smešan?!
- Jebe - a ne mora!
gvozden1 gvozden1 14:15 15.11.2023

Re: vikend je

Sve kategorije osim za prevoz putnika.

Voziš putnike u kamionu?

Onda oprezno u krivinama, i kaži im da se dobro drže.
Oni su tvrdili kako jeste. Baš poput tebe

Nije ti dosadno da mene poistovećuje sa komunistima?

Ja verovao da će ti pre dosaditi, al dok ti shvatiš.....
freehand freehand 14:17 15.11.2023

Re: vikend je

Angie, jel ti još uvijek kupuješ ljubav ovih svojih sunarodnika?

Kojih sunarodnika? Koliko razumem nije Angie ta koja ovde izgibe braneći Beč junačkije nego Jan Sobijecki onomad a ko su kome sunarodnici irelevantno je za bilo kakav razgovor.
freehand freehand 14:20 15.11.2023

Re: vikend je

maksa83
ali imaš poseban ciklus Lala ljubavnik, tu Lala prosto ispadne šonja i to je to..

Ne nužno, u onom u kome uvati zlatnu ribicu i tri želje su:"1. da me sosa ne vara, 2. ako me vara da ne saznam i 3. ako i saznam da s' ne jedim".

zatim:

Igra Lala karte u kafani, kad utrčava komšija Pera:
– Lalo, eno ti Sose, valja se u tvom žitu sa notarošom!
– Šta, dete joj njeno…
Lala besno baca karte na sto i istrčava iz kafane. Ne prođe puno vremena, kad eto njega opet u kafani:
– Pero, šta me jediš! Ta nisu u mom žitu!

zatim:

Ide Lala selom i ne može da se sastavi od smeha, pita ga na kraju neko "šta je toliko smešno Lalo?!" a on kaže

- Došo kući i zateko Sosu sa komšijom Perom na gomili, phahahah
- Pa dobro Lalo šta je tu smešno?!
- Pa smešan mi je komšija Pera phahahaha
- Zašto ti je on smešan?!
- Jebe - a ne mora!

Nekadašnji direktor "Pančevca", Vitomir Sudarski imao je nekoliko knjiga upravo sa vicevima o Lali.


maksa83 maksa83 14:22 15.11.2023

Re: vikend je

za BGđane znam samo onaj (polu)posprdan kad se udive Švabinim giljama..

Taj ne znam, daj.

Vicevi o Beograđanima koje ja znam su uglavnom vezani za alkohol i drogu i neumereno konzumiranje i posledice.
tessa1 tessa1 14:25 15.11.2023

Re: vikend je

Kojih sunarodnika? Koliko razumem nije Angie ta koja ovde izgibe braneći Beč junačkije nego Jan Sobijecki onomad a ko su kome sunarodnici irelevantno je za bilo kakav razgovor.



Free, izvini, ne vodim te pod uračunljivog, kad dođeš sebi ako dođeš poslije Rusa i Palestine, biće mi drago.

Obračunavanje konkretno na ovom blogu sa ljudima kako tebi podmiruje račune je nemam riječi..



Možeš ti odgovoriti? Jesi li ugrožen od nas međeda izBosne i Milijana ovde na blogu i kako, daj primjer.. Da li te neko od nas u realitetu uznemirava na rasnoj, vjerskoj, i drugoj osnovi, ugrožen ti život i lična imovina?
predatortz predatortz 14:28 15.11.2023

Re: vikend je

kad dođeš sebi ako dođeš poslije Rusa i Palestine, biće mi drago.


Sve sam sem naklonjen muslimanima, ali ono što rade Palestincima kao čovek ne mogu ničim da opravdavam. Isto važi i za Kurde.

tessa1 tessa1 14:29 15.11.2023

Re: vikend je

Sve sam sem naklonjen muslimanima, ali ono što rade Palestincima kao čovek ne mogu ničim da opravdavam. Isto važi i za Kurde.


Ma dobro, ali utkao je on pasivno-agresivno jednu širu sliku..
Milan Novković Milan Novković 14:31 15.11.2023

Re: vikend je

freehand
a koji smo MI u toj priči?

Pa Englezi, pobogu. Šta bi drugo moglo biti?

Inače, to O na kraju muških imena karakteristično je i za Dalmatince, ali - gle kurca?! - i od Kraljeva naniže, pa i u Prijepolju i Priboju a bogami i u čitavoj Crnoj Gori.


To se uklapa u ono malo čega se sećam od ćaletove priče, da su naši Novkovići krenuli negde iz užičke okoline (ajd, postrance u odnosu na Kraljevo) pa preko Crne Gore i Dalmacije do Like - u naše selo došla žena sa tri sina i posle N generacija 17 familija.

Mene su u Prigrevici svi zvali Mišo, pa rodbina po Srbiji - i danas tako, i da nam delovi blogo-ekipa nisu pregrejani tu i tamo ja bih sad pravio tone fazona kako je baš Mišo ispravno - die-hard alpha males, dok je Miša ko neki tanak voćni liker za dame iz Šumadije
freehand freehand 14:34 15.11.2023

Re: vikend je

Možeš ti odgovoriti? Jesi li ugrožen od nas međeda izBosne i Milijana ovde na blogu i kako, daj primjer.. Da li te neko od nas u realitetu uznemirava na rasnoj, vjerskoj, i drugoj osnovi, ugrožen ti život i lična imovina?

Pa eto da ti kažem, u kući me ugrožava jedna međedica iz Bosne, al to je moj problem i moja sreća. Što se ostalog tiče - niti si ti baš adresa na kojoj ću se o uračunljivosti raspitivati, ali ako je reč o tom etničkom uznemiravanju način na koji se Angie obraćaš u kontinuitetu, koristeći se i babinim uspavankama i sunarodnicima je blago rečeno na liniji potuljenog pizdunsko šovinizma.
Nije mi teško da ponovim - grozim se šovinizma i prezirem šoviniste. kako one koji srljaju na tuđe poreklo, tako i na one koji seru po dođošima. ista su to govna.
Šta te još interesuje, dok sam tu?
Ko je ovde pomenuo Ruse i palestinu, sem tebe? Neko ti dira tu carsku i kraljevsku evropocentričnu rasističku propagandu i podršku genocidu u ime vrednosti?

freehand freehand 14:37 15.11.2023

Re: vikend je

Milan Novković
freehand
a koji smo MI u toj priči?

Pa Englezi, pobogu. Šta bi drugo moglo biti?

Inače, to O na kraju muških imena karakteristično je i za Dalmatince, ali - gle kurca?! - i od Kraljeva naniže, pa i u Prijepolju i Priboju a bogami i u čitavoj Crnoj Gori.


To se uklapa u ono malo čega se sećam od ćaletove priče, da su naši Novkovići krenuli negde iz užičke okoline (ajd, postrance u odnosu na Kraljevo) pa preko Crne Gore i Dalmacije do Like - u naše selo došla žena sa tri sina i posle N generacija 17 familija.

Mene su u Prigrevici svi zvali Mišo, pa rodbina po Srbiji - i danas tako, i da nam delovi blogo-ekipa nisu pregrejani tu i tamo ja bih sad pravio tone fazona kako je baš Mišo ispravno - die-hard alpha males, dok je Miša ko neki tanak voćni liker za dame iz Šumadije

Upravo. Manjak znanja i dobrohotnosti i višak negativnih emocija nikad nisu davali razgovoru da ode u nekom normalnom, pozitivnom smeru.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:38 15.11.2023

Re: vikend je


Preporuči / Preporuka: 0 / Obavesti moderatora / Link / Citi

maksa83
za BGđane znam samo onaj (polu)posprdan kad se udive Švabinim giljama..

Taj ne znam, daj.

Vicevi o Beograđanima koje ja znam su uglavnom vezani za alkohol i drogu i neumereno konzumiranje i posledice.


ne mogu da ga nađem a da prepričam ne umem..

uglavnom 1941, Nemci ulaze u BG a Boograđanin kaže nešto tipa jao vidi mu čizmake..
freehand freehand 14:39 15.11.2023

Re: vikend je

predatortz
kad dođeš sebi ako dođeš poslije Rusa i Palestine, biće mi drago.


Sve sam sem naklonjen muslimanima, ali ono što rade Palestincima kao čovek ne mogu ničim da opravdavam. Isto važi i za Kurde.


pa da, i sad ti gledaj ko podržava Izrael u onlajn masakru i genocidu nad palestincima i ko je sve insistirao na pojmu genocida u RS. Da se čovek zaprepasti kad dobije rezultat tog poređenja i dok mu isti prodaju "vrednosti" kao muda za bubrege.
Milan Novković Milan Novković 14:39 15.11.2023

Re: vikend je

freehand
...
Pa eto da ti kažem, u kući me ugrožava jedna međedica iz Bosne, al to je moj problem i moja sreća. ...

Moja iz Čačka, al to ti je isto - kad je velika frka samo se pravi mrtav dok je ne prođe, ili na trenutke klimaj glavom u znak odobravanja onoga što ti pojašnjava ...

... a ako nemaš baš nikakvu kontrolu nad frižiderm i daljinskim , .... onda jbg, bad luck u ovom izvlačenju
tessa1 tessa1 14:39 15.11.2023

Re: vikend je

Pa eto da ti kažem, u kući me ugrožava jedna međedica iz Bosne, al to je moj problem i moja sreća. Što se ostalog tiče - niti si ti baš adresa na kojoj ću se o uračunljivosti raspitivati, ali ako je reč o tom etničkom uznemiravanju način na koji se Angie obraćaš u kontinuitetu, koristeći se i babinim uspavankama i sunarodnicima je blago rečeno na liniji potuljenog pizdunsko šovinizma.
Nije mi teško da ponovim - grozim se šovinizma i prezirem šoviniste. kako one koji srljaju na tuđe poreklo, tako i na one koji seru po dođošima. ista su to govna.
Šta te još interesuje, dok sam tu?
Ko je ovde pomenuo Ruse i palestinu, sem tebe? Neko ti dira tu carsku i kraljevsku evropocentričnu rasističku propagandu i podršku genocidu u ime vrednosti?



Za Angie sam se izjasnila, nema tu razgovara, šta se ugrađuješ?, nismo se Angie i ja sukobile u Srbiji i radi Srbije nego u Bosni i radi Bosne, kako rekoh, Srpkinja iz Bosne bi nju davno iz gaća traljavih istresla,


jedini pizdun trenutno si ti ovde. Poenta.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:40 15.11.2023

Re: vikend je

freehand

Upravo. Manjak znanja i dobrohotnosti i višak negativnih emocija nikad nisu davali razgovoru da ode u nekom normalnom, pozitivnom smeru.


osjećam da ti ne prepoznaješ da je manjak dobrohotnosti i znanja na tvojoj strani to što sprečava da rasprava ode u dobrom smjeru..
onom u kom bismo svi prepoznali da ako neko kaže da ga vic vrjeđa..
taj vic u tom društvu više ne pričamo..
i probamo da razumijemo zašto mu je uvredljiv pa ako treba i objasnimo da je vic (ako jeste) krivo shvatio..
no to se ne dešava..
jer manjak znanja i dobrohotnosti..
freehand freehand 14:43 15.11.2023

Re: vikend je

nismo se Angie i ja sukobile u Srbiji i radi Srbije nego u Bosni i radi Bosne, kako rekoh, Srpkinja iz Bosne bi nju davno iz gaća traljavih istresla,

Ovo ovde nije Bosna, ovo je blog u Beogradu koji je u Srbiji. Nije da je bitno sem kao odgovor na tvoj besmislice. E sad, što se gaća tiče - i ti bi je, valjda, iz gaća istresla da nisi gnedige Belijka pa ne možeš jer ti nobles finoća ne dozvoljava nego samo fino unterhaltuješ dok ne provali bes.

jedini pizdun trenutno si ti ovde. Poenta.

Danke šen, gnedige. Veliki mi je plezir takav kompliment od jedne tako divne dame.
freehand freehand 14:44 15.11.2023

Re: vikend je

osjećam da ti ne prepoznaješ

Ti nešto osećaš? Važi, Elajza.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:49 15.11.2023

Re: vikend je

freehand
osjećam da ti ne prepoznaješ

Ti nešto osećaš? Važi, Elajza.


a i ovo je rasizam..
i opet bukvalno primjer iz udžbenika..

a tek što je rasizam i to agresivni govoriti Bosanki nije ti ovo Bosna, ovo je blog u Beogradu u Srbiji.. pa koliko god prezirao njen manir.. preziri nju.. i njen manir.. a ne čitav narod..
i to sve upljuvavajući se komšijama i prijateljima Jevrejima..

za ovo nije ti ovo Bosna sam još i sklona da pripišem laponoji.. al Elajza je bukvalno schoolbook example najglupljeg rasizma.. jer kao oni u Bosni ni da govore ne znaju.. laju.. a pogle ova se uobrazila i saće meni sa prijateljima Jevrejima da objašnjava..
i džaba crtati
tessa1 tessa1 14:49 15.11.2023

Re: vikend je

Ovo ovde nije Bosna, ovo je blog u Beogradu koji je u Srbiji. Nije da je bitno sem kao odgovor na tvoj besmislice. E sad, što se gaća tiče - i ti bi je, valjda, iz gaća istresla da nisi gnedige Belijka pa ne možeš jer ti nobles finoća ne dozvoljava nego samo fino unterhaltuješ dok ne provali bes.


Cc, nemam stvarno živaca za tvoju toksičnost, samo se preliva iz oblika u oblik,

hoćeš reći da na stranici u Beogradu i Srbiji moram trpiti pišanje po nama Srbima u Bosni?

Jel ovo šovinizam ili šta je? Buncanje neko, otrovao je sam sebe od isparenja..
freehand freehand 14:59 15.11.2023

Re: vikend je

a i ovo je rasizam..
i opet bukvalno primjer iz udžbenika..

Ilajza Dulitl nije rasa, Ilajza Dulitl je fiktivni lik iz Pigmaliona. čak drag i simpatičan, pozivian, samo što ja nemam vremena ni živaca da se tobom majem.
Potezanje rasizma u ovom kontekstu pokazuje da ti ipak nisi Ilajza. Ona jeste priprosta ali je za razliku od tebe inteligentna, ai dobrodušna.
I ne služi se ovim primitivnim podmetanjima karakterističnim za sitne duše sa viškom sujete.


a tek što je rasizam i to agresivni govoriti Bosanki nije ti ovo Bosna, ovo je blog u Beogradu u Srbiji.. pa koliko god prezirao njen manir.. preziri nju.. i njen manir.. a ne čitav narod..
i to sve upljuvavajući se komšijama i prijateljima Jevrejima..

za ovo nije ti ovo Bosna sam još i sklona da pripišem laponoji.. al Elajza je bukvalno schoolbook example najglupljeg rasizma.. jer kao oni u Bosni ni da govore ne znaju.. laju.. a pogle ova se uobrazila i saće meni sa prijateljima Jevrejima da objašnjava..
i džaba crtati

Sad nađi nekog inteligentnijeg od tebe - retki su drugačiji - da ti sa razumevanjem pročita i protumači prvo Tesin komentar pa onda moj odgovor, možda skapiraš kontekst pominjanja Bosne i beograda. Srbe, bajdvej ja nisam pominjao, to je bonus tvoje potrebe da izmipšljanjem dominiraš kao da ti glupost nije dovoljna.
tessa1 tessa1 15:03 15.11.2023

Re: vikend je

nije ti ovo Bosna, ovo je blog u Beogradu u Srbiji..


Ma dobro, ima smisla ovo što je napisao,

samo što je to odgovor očajnika, ne bira sredstva, a ja ne mislim da sam toliko jaka. :)
freehand freehand 15:05 15.11.2023

Re: vikend je

hoćeš reći da na stranici u Beogradu i Srbiji moram trpiti pišanje po nama Srbima u Bosni?

Misliš po vama bečlijama?
nismo se Angie i ja sukobile u Srbiji i radi Srbije nego u Bosni i radi Bosne

Ovo su tvoje reči. E sad, internet je anacionalna stvar, ali sam ja ipak skapirao da se na blogu B92 ipak svi razgovori nekako pre vode u Srbiji i Beogradu nego u Bosni. To je bio odgovor. Ajd sad, dosta smo unterhaltovali. idi čitaj neki Der Šturmer i aplaudiraj nekom olinjalom esesovcu i rušenju bolnica po Gazi, to je sad popularno.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:08 15.11.2023

Re: vikend je

freehand
a i ovo je rasizam..
i opet bukvalno primjer iz udžbenika..

Ilajza Dulitl nije rasa, Ilajza Dulitl je fiktivni lik iz Pigmaliona. čak drag i simpatičan, pozivian, samo što ja nemam vremena ni živaca da se tobom majem.
Potezanje rasizma u ovom kontekstu pokazuje da ti ipak nisi Ilajza. Ona jeste priprosta ali je za razliku od tebe inteligentna, ai dobrodušna.
I ne služi se ovim primitivnim podmetanjima karakterističnim za sitne duše sa viškom sujete.


shvatiti nećeš skoro sigurno al ja ću ipak reći..
poistovjećivati nekoga sa Ilajzom Dulitl e jer piše ijekavicom ti je upravo čin nepatvorenog rasizma..
užasno loše prikrivenog..
jer kao vidi, ova ijekavičarka, a zna biti jezičava, ohohohoho baš je zabavno.. vidi ova sad nama našla da priča da je ona, pazi molim te, sa svojom ijekavicom našla nekakav posao u Londonu.. pazi molim te tvrdi još i da ne pere klonje tamo.. ma šta je ovo sad.. kako to može.. ona.. iz Bosne.. u Londonu.. a mene nisu zvali.. pa to je nekakva.. krkljšljuckljuc u mozgu.. znam! Elajza Dulitl..
i ladno ti se čini ma kao pa šta smeta asocijaciji..
ne smeta ništa..
osim jakog osjećaja da sam iz Pančeva i išla u istu školu, pa pisala o istom parku, pa klupi, pa nekoj gradskoj ludi..
nit bi bilo iščuđivanja nit Ilajza nit Elajze a još manje potrebe da kao još i objašnjavaš ko je Ilajza Dulitl (dobro nisi i linkovao).. e jer Bosna brate, oni tamo svi laju..
i to ti je tako..

neki opet dobace, uvide svoj kognitivni disbalans..
neki ne mogu..
ti si ovaj drugi.. sigurna sam da ćeš umrjeti dobaciti nećeš i i dalje će ti se činiti kako nekakva zabuna, greška neka, kako tebe nisi zvali..
a ti znaš ko je Ilajza Dulitl čak
freehand freehand 15:12 15.11.2023

Re: vikend je

newimprovedtadejus
freehand
a i ovo je rasizam..
i opet bukvalno primjer iz udžbenika..

Ilajza Dulitl nije rasa, Ilajza Dulitl je fiktivni lik iz Pigmaliona. čak drag i simpatičan, pozivian, samo što ja nemam vremena ni živaca da se tobom majem.
Potezanje rasizma u ovom kontekstu pokazuje da ti ipak nisi Ilajza. Ona jeste priprosta ali je za razliku od tebe inteligentna, ai dobrodušna.
I ne služi se ovim primitivnim podmetanjima karakterističnim za sitne duše sa viškom sujete.


shvatiti nećeš skoro sigurno al ja ću ipak reći..
poistovjećivati nekoga sa Ilajzom Dulitl e jer piše ijekavicom ti je upravo čin nepatvorenog rasizma..
užasno loše prikr
ivenog..
jer kao vidi, ova ijekavičarka, a zna biti jezičava, ohohohoho baš je zabavno.. vidi ova sad nama našla da priča da je ona, pazi molim te, sa svojom ijekavicom našla nekakav posao u Londonu.. pazi molim te tvrdi još i da ne pere klonje tamo.. ma šta je ovo sad.. kako to može.. ona.. iz Bosne.. u Londonu.. ja mene nisu zvali.. pa to je nekakva.. krkljšljuckljuc u mozgu.. znam! Elajza Dulitl..
i ladno ti se čini ma kao pa šta smeta asocijaciji..
ne smeta ništa..
osim jakog osjećaja da sam iz Pančeva i išla u istu školu, pa pisala o istom parku, pa klupi, pa nekoj gradskoj ludi..
nit bi bilo iščuđivanja nit Ilajza nit Elajze a još manje potrebe da kao još i objašnjavaš ko je Ilajza Dulitl (dobro nisi i linkovao).. e jer Bosna brate, oni tamo svi laju..
i to ti je tako..

neki opet dobace, uvide svoj kognitivni disbalans..
neki ne mogu..
ti si ovaj drugi.. sigurna sam da ćeš umrjeti dobaciti nećeš i i dalje će ti se činiti kako nekakva zabuna, greška neka, kako tebe nisi zvali..
a ti znaš ko je Ilajza Dulitl čak

Tragikomična konfabulacija, da ne zalazim dalje.
jedino ne razumem odakle ti ideja da je Ilajza Dulitl pisala Ijekavicom?

I otkud ideja da ja, za razliku od vas vonabi aristokrata, ne poštujem ljude i žene koji peru klonje?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:17 15.11.2023

Re: vikend je

Gedza

A ovi 'vamo uspeli i da se oslobode i da uspostave modernu srpsku državnost koja se zvala Srbija.



Ali to niko ne dovodi u pitanje. Prvopomenutima (=Vojvodjanima) se sa druge strane svako malo nesto merka ili umanjuje doprinos.
tessa1 tessa1 15:17 15.11.2023

Re: vikend je

freehand
hoćeš reći da na stranici u Beogradu i Srbiji moram trpiti pišanje po nama Srbima u Bosni?

Misliš po vama bečlijama?
nismo se Angie i ja sukobile u Srbiji i radi Srbije nego u Bosni i radi Bosne

Ovo su tvoje reči. E sad, internet je anacionalna stvar, ali sam ja ipak skapirao da se na blogu B92 ipak svi razgovori nekako pre vode u Srbiji i Beogradu nego u Bosni. To je bio odgovor. Ajd sad, dosta smo unterhaltovali. idi čitaj neki Der Šturmer i aplaudiraj nekom olinjalom esesovcu i rušenju bolnica po Gazi, to je sad popularno.




Ok, ovde ću stati. Pazi da mi nije stalo, neka ide kako ide..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:22 15.11.2023

Re: vikend je

freehand

Tragikomična konfabulacija, da ne zalazim dalje.
jedino ne razumem odakle ti ideja da je Ilajza Dulitl pisala Ijekavicom?

I otkud ideja da ja, za razliku od vas vonabi aristokrata, ne poštujem ljude i žene koji peru klonje?


slažem se da je tragično, smješno meni ipak nije.. žalosno..
i vjerujem ti da nisi ni svjestan.. i sumnjam da možeš ad osvjestiš odakle je izašla asocijacija.. iz koje tačno mračne rupe podsvjesti.. eto zapitaj se sam.. otkud baš to.. baš meni.. nije da se ti samo samnom povazda oko nečega nabacuješ uvredama..
zašto je ta zapala baš mene?


a klonje što se tiče..
ne mislim da prezireš.. naprotiv.. da sam rekla da perem klonje to bi ti bilo srcu milo (i kognitivno mnogo bliže).. žuč upravo potiče otuda što insinuiram da ih ne perem..
to kod tebe izaziva bukvalno bijes..
mogla bih da nagađam iz koje kombinacije životnih okolnosti i kognitivnih lomova je izašao.. nije na kraju ni bitno.. svi imamo neke disonance..
tvoje su užasno agresivne i smorne
freehand freehand 15:22 15.11.2023

Re: vikend je

tessa1
freehand
hoćeš reći da na stranici u Beogradu i Srbiji moram trpiti pišanje po nama Srbima u Bosni?

Misliš po vama bečlijama?
nismo se Angie i ja sukobile u Srbiji i radi Srbije nego u Bosni i radi Bosne

Ovo su tvoje reči. E sad, internet je anacionalna stvar, ali sam ja ipak skapirao da se na blogu B92 ipak svi razgovori nekako pre vode u Srbiji i Beogradu nego u Bosni. To je bio odgovor. Ajd sad, dosta smo unterhaltovali. idi čitaj neki Der Šturmer i aplaudiraj nekom olinjalom esesovcu i rušenju bolnica po Gazi, to je sad popularno.




Ok, ovde ću stati. Pazi da mi nije stalo, neka ide kako ide..

Ćusle.
freehand freehand 15:31 15.11.2023

Re: vikend je

mogla bih da nagađam iz koje kombinacije životnih okolnosti i kognitivnih lomova je izašao

Ma ne da bi mogla nego uveliko nagađaš, al eto nećeš sad baš ovde i javno, mada ko zna...

i sumnjam da možeš ad osvjestiš odakle je izašla asocijacija.. i

Vrlo lako, ako nisi sujetna kokoška pa u Ilajzi Dulitl, priprostom neobrazovanom stvorenju tražiš ijekavicu i Bosnu.
ali kao što rekoh već, asocijacija i metafora su bile pogrešne, jer je Ilajza bila spremna da uči a nije bila nadobudna kokoška koja se šepurila okolo sa tim "Vidite me gde sam, sad ću ja sve da vam objasnim jer vi nemate pojma ni o ovome ovde ni o onome tamo" vajbom šprepotente gološijanke.

angie01 angie01 15:34 15.11.2023

Re: vikend je


ko smo mi u toj tvojoj priči? svi ljudi iz Bosne? to ti je rasizam..


pa jasno je da nisu svi, nego ovde prisutni, dva , tri primerka,..rasizam je, kada omalovazavas i imas prezir prema drugoj rasi, a ne narodu.


na stranu sad jel ti nešto izgovorio i neko ko nije iz te Bosne?


ja i kazem, da ima budala na svim stranama.


da, rasistički su i vicevi koji Lale portretišu kao mekušce i slabe ljubavnike..


pazi, ova rasprava oko vitcza je komedija ziva,...i kompleksasko treskanje,...mogu samo da ponovim sta je ovde sa VASE strane izgovoreno drugima, ono morbide na kub, nikada nisam videla da si protestvovala, da to nije ok, da je naci, fasisticka nedopustivost.

hebote, moj kolega ima zenu izBosne, koju zove Fata i mi svi je tako zovemo, jer mislimo da joj je to ime-Fatima,...kad ono, to je njihova intimna zahebancija, ona njega Debeli, on nju Fata i ne ljudi se, jer sto bi,..sad si napravila situaciju da je ono uvredljivo, kada plavus'ca sama za sebe kaze, ja ne moram da znam, ja sam plavusa-sto je fazon na svoj racun, gde je svi postuju, jer nema komplekse i jos zloupotrebljava predrasude da bi se nasalila,..evo, meni je cela ova rasprava nategnuta i bez bilo kakvog smisla....a pri tome, da ponovi 5. put, ja taj fazon nikada ne bih ni pricala.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:38 15.11.2023

Re: vikend je

angie01

ko smo mi u toj tvojoj priči? svi ljudi iz Bosne? to ti je rasizam..


pa jasno je da nisu svi, nego ovde prisutni, dva , tri primerka,..rasizam je, kada omalovazavas i imas prezir prema drugoj rasi, a ne narodu.


na stranu sad jel ti nešto izgovorio i neko ko nije iz te Bosne?


ja i kazem, da ima budala na svim stranama.


da, rasistički su i vicevi koji Lale portretišu kao mekušce i slabe ljubavnike..


pazi, ova rasprava oko vitcza je komedija ziva,...i kompleksasko treskanje,...mogu samo da ponovim sta je ovde sa VASE strane izgovoreno drugima, ono morbide na kub, nikada nisam videla da si protestvovala, da to nije ok, da je naci, fasisticka nedopustivost.

hebote, moj kolega ima zenu izBosne, koju zove Fata i mi svi je tako zovemo, jer mislimo da joj je to ime-Fatima,...kad ono, to je njihova intimna zahebancija, ona njega Debeli, on nju Fata i ne ljudi se, jer sto bi,..sad si napravila situaciju da je ono uvredljivo, kada plavus'ca sama za sebe kaze, ja ne moram da znam, ja sam plavusa-sto je fazon na svoj racun, gde je svi postuju, jer nema komplekse i jos zloupotrebljava predrasude da bi se nasalila,..evo, meni je cela ova rasprava nategnuta i bez bilo kakvog smisla....a pri tome, da ponovi 5. put, ja taj fazon nikada ne bih ni pricala.


pa evo opet neki VI.. pa koji MI.. kako tačno od par ljudi koji tebe vrjeđaju nastanu ONI.. kako ne vidiš da je to definicija rasizma kad od par pojedinaca praviš grupu i neke NJIH

i kako ne možeš da provailš da nisi ti ta koja može da kaže da se Fata nije uvrjedila..
to može samo Fata da kaže..
ne možeš ti..
i jbg..
ok je da plavušca sama za sebe kaže da je glupa.. nije ok da joj to kažeš ti..

smješne neke stvari ne mogu da se svare i jbg
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:40 15.11.2023

Re: vikend je

freehand
mogla bih da nagađam iz koje kombinacije životnih okolnosti i kognitivnih lomova je izašao

Ma ne da bi mogla nego uveliko nagađaš, al eto nećeš sad baš ovde i javno, mada ko zna...

i sumnjam da možeš ad osvjestiš odakle je izašla asocijacija.. i

Vrlo lako, ako nisi sujetna kokoška pa u Ilajzi Dulitl, priprostom neobrazovanom stvorenju tražiš ijekavicu i Bosnu.
ali kao što rekoh već, asocijacija i metafora su bile pogrešne, jer je Ilajza bila spremna da uči a nije bila nadobudna kokoška koja se šepurila okolo sa tim "Vidite me gde sam, sad ću ja sve da vam objasnim jer vi nemate pojma ni o ovome ovde ni o onome tamo" vajbom šprepotente gološijanke.


umjesto što tupiš ukrug skoz bi mogao da kažeš otkud baš Ilajza Dulitl.. šta te tačno navelo na baš tu asocijaciju a nije Bosna i nije ijekavica..
a i ne moraš.. možeš da zaključiš kako sam to ja sujetna.. to je problem.. uz to nadobudna i kokoška.. i šta ono još bi.. gološijanka.. prepotentna..
pa otud Ilajza..
ahaaaaaaaaaaaaa..
uvjerljivo skroz
freehand freehand 15:42 15.11.2023

Re: vikend je

kako ne vidiš da je to definicija rasizma kad od par pojedinaca praviš grupu i neke NJIH

Može li neka referenca na izvor gde može da se vidi i pročita ta definicija?
freehand freehand 15:45 15.11.2023

Re: vikend je

newimprovedtadejus
freehand
mogla bih da nagađam iz koje kombinacije životnih okolnosti i kognitivnih lomova je izašao

Ma ne da bi mogla nego uveliko nagađaš, al eto nećeš sad baš ovde i javno, mada ko zna...

i sumnjam da možeš ad osvjestiš odakle je izašla asocijacija.. i

Vrlo lako, ako nisi sujetna kokoška pa u Ilajzi Dulitl, priprostom neobrazovanom stvorenju tražiš ijekavicu i Bosnu.
ali kao što rekoh već, asocijacija i metafora su bile pogrešne, jer je Ilajza bila spremna da uči a nije bila nadobudna kokoška koja se šepurila okolo sa tim "Vidite me gde sam, sad ću ja sve da vam objasnim jer vi nemate pojma ni o ovome ovde ni o onome tamo" vajbom šprepotente gološijanke.


umjesto što tupiš ukrug skoz bi mogao da kažeš otkud baš Ilajza Dulitl.. šta te tačno navelo na baš tu asocijaciju a nije Bosna i nije ijekavica..
a i ne moraš.. možeš da zaključiš kako sam to ja sujetna.. to je problem.. uz to nadobudna i kokoška.. i šta ono još bi.. gološijanka.. prepotentna..
pa otud Ilajza..
ahaaaaaaaaaaaaa..
uvjerljivo skroz

Dobro, ako ništa drugo bar znam kad sam provaljen.
Ilajza Dulitl=ijekavica=Bosna=pere klonje.
Brate, sad ni meni nije jasno šta mi je bilo da ovkvu očiglednost pokušam da provučem a da se Vlasi ne dosete...

P.S. E da, i moja gospoja i ja smo se međusobno dugo zvali Mujo i Fata. Pa i sad ponekad, mada retko.

tessa1 tessa1 15:47 15.11.2023

Re: vikend je

i kako ne možeš da provailš da nisi ti ta koja može da kaže da se Fata nije uvrjedila..
to može samo Fata da kaže..
ne možeš ti.


Bruka koliko je bahata, površna i glupa, bruka.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:48 15.11.2023

Re: vikend je

freehand
kako ne vidiš da je to definicija rasizma kad od par pojedinaca praviš grupu i neke NJIH

Može li neka referenca na izvor gde može da se vidi i pročita ta definicija?



misliš jer može kurs iz korištenja interneta za početnike?
može..
odeš gore na vrh brauzera gdje inače pišeš adresu sajta koji želiš da posjetiš..
pa tu ukucaš prvo racism definition.. pa ti da ovu osnovnu definiciju o rasizmu kao negativnom tretmanu rasnih i etničkih grupa..
pa onda ukucaš racism wider definition, pa ti tu da definiciju rasizma prema grupama koje nisu nužno rasne i etničke..
biće istina na engleskom..
možeš istu vježbu da ponoviš i na srpskom..
angie01 angie01 15:48 15.11.2023

Re: vikend je

pa evo opet neki VI.. pa koji MI.. kako tačno od par ljudi koji tebe vrjeđaju nastanu ONI.. kako ne vidiš da je to definicija rasizma kad od par pojedinaca praviš grupu i neke NJIH


pa evo, ovi tvoji prave te podele- to nisi videla,...ja ne pravim grupu, vrlo sam jasno napisala da NIJE grupa, nego dvoje, troje.
i kako ne možeš da provailš da nisi ti ta koja može da kaže da se Fata nije uvrjedila..
to može samo Fata da kaže..


pa to sam i rekla- da njoj nije, ona se sama zahebavala sa tim, zato sam i ispricala, a ovde bi nastalo treskanje.
ok je da plavušca sama za sebe kaže da je glupa.. nije ok da joj to kažeš ti..


je l ti ne razumes njenu genijalnost, ili si bas toliko ispod nivoa.


smješne neke stvari ne mogu da se svare i jbg


pa ne moze samo neko ko je iskopleksiran, ili ga nesto opsno svrbi, svi ostali mogu.

da si ti upravu, apsolutno bi svi karikaturistu MORALi da budu kaznjeni, ili u zatvoru,...ko ne ume da se sali na svoj racun, je opsano ogranicen i iskompleksiran.

da ti stvarno brines o svemu tome sto si ovde nasla i insitiras na nepostojecem, reagovali bi barem na jednu, od onolikih nedvosmislenih fasitickih izjava- al NISI,...nikada, modza si lupala i preporuku,..znaci, licemerno isterivanje neke "pravde".
angie01 angie01 15:50 15.11.2023

Re: vikend je

Bruka koliko je bahat, površna i glupa, bruka.

ma bruka je koliko se ti trudis, a niko te ne hebe.
predatortz predatortz 15:52 15.11.2023

Re: vikend je

Neues aus der Nachbarschaft
Gedza

A ovi 'vamo uspeli i da se oslobode i da uspostave modernu srpsku državnost koja se zvala Srbija.



Ali to niko ne dovodi u pitanje. Prvopomenutima (=Vojvodjanima) se sa druge strane svako malo nesto merka ili umanjuje doprinos.


Moramo se držati činjenica. Srbi iz Vojvodine se nisu oslobađali, ali jesu pomagali oslobođenje Srbije.
Srbi u Vojvodini nisu bili okupirani, da bi se oslobađali. Oni su u Austrougarsku monarhiju došli, odnosno dolazili u više talasa.

A njihov doprinos oslobođenju Srbije nije mali.
Naravno da se ne može staviti u ravan sa doprinosom ustanika, ali je svakako značajan.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:52 15.11.2023

Re: vikend je

freehand

Dobro, ako ništa drugo bar znam kad sam provaljen.
Ilajza Dulitl=ijekavica=Bosna=pere klonje.
Brate, sad ni meni nije jasno šta mi je bilo da ovkvu očiglednost pokušam da provučem a da se Vlasi ne dosete...


a čuj ta stvar ti je prosta..
baš si glupa.. nema to veze s Bosnom.. asocirala si me na nepismenu priprostu ženicu jer... si..
šta tačno?
tessa1 tessa1 15:53 15.11.2023

Re: vikend je

ma bruka je koliko se ti trudis, a niko te ne hebe.


Da se ponavljam sa Horehovog bloga o tom slovu h.
freehand freehand 15:54 15.11.2023

Re: vikend je

pa onda ukucaš racism wider definition, pa ti tu da definiciju rasizma prema grupama koje nisu nužno rasne i etničke..

Pa ako ne da zadovoljavajući rezultat da tražim još širu dok me ne uputi na tvoj komentar na blogu kao jedini izvor takve gluposti?
A samo da konstatujem da tvoje znanje engleskog kojim, naravno, nećeš da se hvališ nije ostalo nezapaženo. Bravo, bravo!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:56 15.11.2023

Re: vikend je

angie01

je l ti ne razumes njenu genijalnost, ili si bas toliko ispod nivoa.


ko ne ume da se sali na svoj racun, je opsano ogranicen i iskompleksiran.


ali ti se ne šališ na svoj račun.. ti se šališ na njen..
ona je tu možda i genijalna.. ali ti svakako nisi.
angie01 angie01 15:57 15.11.2023

Re: vikend je

Da se ponavljam sa Horehovog bloga o tom slovu h.


cega se pametan stidi, time se budala ponosi!!!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:59 15.11.2023

Re: vikend je

freehand
pa onda ukucaš racism wider definition, pa ti tu da definiciju rasizma prema grupama koje nisu nužno rasne i etničke..

Pa ako ne da zadovoljavajući rezultat da tražim još širu dok me ne uputi na tvoj komentar na blogu kao jedini izvor takve gluposti?
A samo da konstatujem da tvoje znanje engleskog kojim, naravno, nećeš da se hvališ nije ostalo nezapaženo. Bravo, bravo!


tebi se čini da su tri riječi na stranom jeziku nekakvo znanje kojim se neko hvali (pretpostavljam oće i tebe da unizi, šta li)
angie01 angie01 16:00 15.11.2023

Re: vikend je

ali ti se ne šališ na svoj račun.. ti se šališ na njen..
ona je tu možda i genijalna.. ali ti svakako nisi.


pa sad, je l si toliko glupa, da ne kapiras paralelu primera, koji sam dala,...inace, salim se i ja na svoj racun, to valjda rade normalni ljudi, koji nemaju problem, koji vi ovde jasno pokazujete.

znaci, citaj polako, nemoj kao PE, ja se nisam salila na njen racun, ona je, ja sam samo dala taj primer, da ti pokazem, da normalni ljudi ne padaju u fras od fazona.
tessa1 tessa1 16:01 15.11.2023

Re: vikend je

ali ti se ne šališ na svoj račun.. ti se šališ na njen..
ona je tu možda i genijalna.. ali ti svakako nisi.

Ne, odoh sada poginuti.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:05 15.11.2023

Re: vikend je

angie01
ali ti se ne šališ na svoj račun.. ti se šališ na njen..
ona je tu možda i genijalna.. ali ti svakako nisi.


pa sad, je l si toliko glupa, da ne kapiras paralelu primera, koji sam dala,...inace, salim se i ja na svoj racun, to valjda rade normalni ljudi, koji nemaju problem, koji vi ovde jasno pokazujete.

znaci, citaj polako, nemoj kao PE, ja se nisam salila na njen racun, ona je, ja sam samo dala taj primer, da ti pokazem, da normalni ljudi ne padaju u fras od fazona.



iskreno ja se ne sjećam da si ti IKAD ali IKAD napisala jednu riječ koja bi insinuirala da si ti u nekoj situaciji ispala smješna, glupa, smotana ili na bilo koji način bilo kakava osim super..
tako da bih rekla da se ti na svoj račun šaliti ne znaš..
što je ok..
ipak..
ipak..
ako neko napiše vic o nekoj etničkoj grupi..
pa pripadnik te etničke grupe kaže kako je vic bezveze..
minimum bi bio da se ta stvar prećuti..
ako već ne može da se kaže nešto tipa, pa možda jeste malo nako vic, jebiga navika..
a da se udari tirada koja kulminira optuživanjem toga ko se na vic žalio da nema smisla za humor, da ne zna da čita, ima posebne potrebe (il ti ovo PE nešto drugo znači)..
previše je i za humoristične standarde bloga..
prosto bi u nekom momentu bar trebalo stati..
pa ne može
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:12 15.11.2023

Re: vikend je

predatortz
Neues aus der Nachbarschaft
Gedza

A ovi 'vamo uspeli i da se oslobode i da uspostave modernu srpsku državnost koja se zvala Srbija.



Ali to niko ne dovodi u pitanje. Prvopomenutima (=Vojvodjanima) se sa druge strane svako malo nesto merka ili umanjuje doprinos.


Moramo se držati činjenica. Srbi iz Vojvodine se nisu oslobađali, ali jesu pomagali oslobođenje Srbije.
Srbi u Vojvodini nisu bili okupirani, da bi se oslobađali. Oni su u Austrougarsku monarhiju došli, odnosno dolazili u više talasa.

A njihov doprinos oslobođenju Srbije nije mali.
Naravno da se ne može staviti u ravan sa doprinosom ustanika, ali je svakako značajan.



Da oslobadjanje od turske vlasti je jedna stvar, ali govorim o pravljenju drzave. Prvu modernu srpsku drzavnost su oni stvorili. I to je osnova onoga sto je 30% danasnje teritorije Srbije. Razlicite okolnosti pod Turcima i Madjarima pa su i razlicito tekli ti procesi.

Pogresno je bilo sta tu meriti a posebno je pogresno i uvredljivo omalovazavanje tipa vi ste se poklonili Madjarima, Rumunima, Svabama, niste isli u oslobodilacki rat a i kad jeste onda pre svega na neprijateljskoj strani.

A ovi dosli na stranu teritoriju i stvorili i odrzali novi kulturni prostor kada je srpska kultura postojala samo u tragovima. I onda jos tu teritoriju potpuno prisvojili.
shmoo shmoo 16:18 15.11.2023

Re: vikend je

freehand
a koji smo MI u toj priči?

Pa Englezi, pobogu. Šta bi drugo moglo biti?

Inače, to O na kraju muških imena karakteristično je i za Dalmatince, ali - gle kurca?! - i od Kraljeva naniže, pa i u Prijepolju i Priboju a bogami i u čitavoj Crnoj Gori.








Лео рекох да је територијални спектар по том питању широк.

Шири и од Босне ои од Црне Горе и од Лике.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:20 15.11.2023

Re: vikend je

shmoo

Лео рекох да је територијални спектар по том питању широк.

Шири и од Босне ои од Црне Горе и од Лике.



možda i jeste ali vic ne kaže

Mišo je pripadnik naroda koji žive na širokom teritorijalnom spektru..
vic kaže Mišo je Bosanac..
a Mišo je prije toga u vicu ispao glup i bezorbazan..
freehand freehand 16:26 15.11.2023

Re: vikend je

a to Bosanac.. je jelda etnička pripadnost..

Pošto ranije nisam pročitao odakle je krenulo krljanje , krenem da vidim i naletim na ovo. Otkad je to Bosanac etnička pripadnost?

predatortz predatortz 16:28 15.11.2023

Re: vikend je

freehand
a to Bosanac.. je jelda etnička pripadnost..

Pošto ranije nisam pročitao odakle je krenulo krljanje , krenem da vidim i naletim na ovo. Otkad je to Bosanac etnička pripadnost?



Nikad bilo, mada u nekim glupavim glavama vlada mišljenje da jeste.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:31 15.11.2023

Re: vikend je

tj. posebno su ogavni rasistički vicevi koji za metu imaju ugroženu grupu..
nadam se da ne moram da objašnjavam zašto je izbjeglica iz Bosne u BG neke 1993. ili 1996. ili čak i danas bio grupa koja baš i nije svoja na svome..


Jasno. Ovaj vic je generalno uvredljiv prema Bosancima ali ja pretpostavljam da su situacije gde direktno postoji namera da se neko izbegao iz Bosne vredja ipak retke. To je posebna situacija i bas moras biti skot da ga ispricas u tom kontekstu i sa tom namerom.

A ako neko trazi da ne pricas viceve ne njen/njegov racun ili racun neke grupe to naravno odmah treba da prestane.

Evo ja sam siguran da je neki Albanac na Kosovu izmislio juce-danas vic na racun Srba zbog ovih francuskih i nemackih debila koji su pomerili spomenih. I da je njima vic jako smesan.


freehand freehand 16:37 15.11.2023

Re: vikend je

Jasno. Ovaj vic je generalno uvredljiv prema Bosancima

Pa evo ja, na primer, ne mogu da skapiram šta je u tom vicu tačno uvredljivo?
Sve što vidim je bekhend paralela na pametovanje o muškim/ženskim imenima, ništa više. "Kod nas ovako*kod nas onako".
Još kad ga Maksa ispriča - sva ložnjava na podsmevanje-šovinizam- pajz sad: RASIZAM je najobičniji bulšit dokone nesvesti.
gvozden1 gvozden1 16:39 15.11.2023

Re: vikend je

Da oslobadjanje od turske vlasti je jedna stvar, ali govorim o pravljenju drzave

A to su dva nepovezana procesa?
Šta je Karađorđe radio sa teritorijama koje je oslobađao od Turaka, pravio na njima srpsku vlast, dakle državu, ili ih ostavljao bez ikakve organizacije?

Prvu modernu srpsku drzavnost su oni stvorili.

Koja je to bila srpska država?
shmoo shmoo 16:40 15.11.2023

Re: vikend je

newimprovedtadejus
shmoo

Лео рекох да је територијални спектар по том питању широк.

Шири и од Босне ои од Црне Горе и од Лике.



možda i jeste ali vic ne kaže

Mišo je pripadnik naroda koji žive na širokom teritorijalnom spektru..
vic kaže Mišo je Bosanac..
a Mišo je prije toga u vicu ispao glup i bezorbazan..


То је виц.

Није научна студија.

Када би гласио као научна студија, више не би био виц, а нико не би тако нешто ни слушао.

Не капирам степен увредљивости Босанаца због овог вица.

Шта да кажу онда јадни Пироћанци?

Сви ми патуљастог пинча зовемо пироћански доберман.

Или зашто сви керови у Пироту имају сечен, купиран, реп?

Ти ли ће да ми се радујеш на гости!

И шта сад?

Треба онда сви Пироћанци (иначе, кад год сам тамо боравио, проводио сам време са врло гостољубивим људима, отвореним, широке руке нарочито за госте) да попизде због ових вицева и да потегну танџаре са тавана и све да нас упуцају?

Не разумем чему оволики хаос око једног јебеног вица?

патуљасти пинч:



newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:43 15.11.2023

Re: vikend je

shmoo

И шта сад?

Треба онда сви Пироћанци (иначе, кад год сам тамо боравио, проводио сам време са врло гостољубивим људима, отвореним, широке руке нарочито за госте) да попизде због ових вицева и да потегну танџаре са тавана и све да нас упуцају?

Не разумем чему оволики хаос око једног јебеног вица?


ja razumijem.. iz mentalne skučenosti..
koja te sprečava da vidiš da to što se decenijama upišavaš od smijeha na račun Bosanaca i Piroćanaca pa ti oni kažu nama nije smješno..
ne znači da ne možeš da nađeš u sebi širine da kažeš, e u pravu si.. jebiga.. kapiram al ne mogu da prestanem.. navike su čudo.. bar toliko..
ako već ne možeš da prestaneš..
pogotovo ako ti je teško da se sjetiš ijednog vica na vlastiti teritorijalno spektralni račun
angie01 angie01 16:54 15.11.2023

Re: vikend je

iskreno ja se ne sjećam da si ti IKAD ali IKAD napisala jednu riječ koja bi insinuirala da si ti u nekoj situaciji ispala smješna, glupa, smotana ili na bilo koji način bilo kakava osim super..
tako da bih rekla da se ti na svoj račun šaliti ne znaš..


sta je tebi blog neki sustinski parametar,...pa vise sam se ovde branila od budala, da bih imala neki prostor i da se zahebevam i kakve to veze ima sa realnim zivotom, bozemesacuva, na sta si ti sve spreman. ti i ja se ne poznajemo, ti o meni nista ne znas, pa ni to, kako se ja ponasam u RL.


ako neko napiše vic o nekoj etničkoj grupi..
pa pripadnik te etničke grupe kaže kako je vic bezveze..
minimum bi bio da se ta stvar prećuti..


pa to je tebi, nije meni,..a realno, precutala sam, dok se stvar nije pretovrila u komediju apsurda- pri tome, par puta jos rekla, da ja ne bih taj vutcz ispricala, al to preskaces, nego konstruises nesto sto ti je potrebno.


a da se udari tirada koja kulminira optuživanjem toga ko se na vic žalio da nema smisla za humor, da ne zna da čita, ima posebne potrebe (il ti ovo PE nešto drugo znači)..


pa nista od toga, veoma je jasno da preskaces smisao onoga sto ti je receno i teras svoje, da preskaces da je Bosanac prvo uvredio Lalu, pa on vratio i to ti nije drama, samo to vracanje, da nemas misla za humor i da se treskas oko obicnog fazona, koji se za sve moguce narode prica u raznim verzijama na celom svetu, da ucitavas rasizam,...za PE je insinuacija, da ona isto tako, preskace sve sto je receno, i tera svoje, uvek iznova kombinujuci neke elementu u novu "argumentaciju".


prosto bi u nekom momentu bar trebalo stati.


ma kako se ne zalazes da se prestane sa uvredama ovih tvojih- to te ne pogadja, nije ti gadno,...pa hebiga, meni vicevi ne smetaju, neki su umesni, neki nisu, al su bezazleni, fasiticko srbomerenje nije, stavise, jako je opasno.
gvozden1 gvozden1 16:55 15.11.2023

Re: vikend je

iz mentalne skučenosti..
koja te sprečava da vidiš da to što se decenijama upišavaš od smijeha na račun Bosanaca i Piroćanaca pa ti oni kažu nama nije smješno..

E, jasno je da tebi smeta, i razumem i zašto ti smeta, al bre, pretera ga.

Sto komentara na temu pišeš i svih sto obavezno sadrže uvrede onih kojima se obraćaš.

Smanji malo.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:00 15.11.2023

Re: vikend je

gvozden1
iz mentalne skučenosti..
koja te sprečava da vidiš da to što se decenijama upišavaš od smijeha na račun Bosanaca i Piroćanaca pa ti oni kažu nama nije smješno..

E, jasno je da tebi smeta, i razumem i zašto ti smeta, al bre, pretera ga.

Sto komentara na temu pišeš i svih sto obavezno sadrže uvrede onih kojima se obraćaš.

Smanji malo.


ma jok.. mašiš poentu..
nije isto ako ti vrjećaš Muju jer te nervira Mujo i ako vrjeđaš Muju a nervira te Haso..
jel kapiraš razliku?
angie01 angie01 17:00 15.11.2023

Re: vikend je

Nikad bilo, mada u nekim glupavim glavama vlada mišljenje da jeste.


pa to nikad nigde niko nije rekao, a jeste, da su se ljudi izBosne, uvek zvali Bosancima, sto si ti negirao,...znaci, kao geografska odrednica, a ne kao etnicko obelezje....al je to u novogovoru, fuj kakano, al evo, pola ovih iz Bosne kod mene iz cuga kazu da su Bosanci i nemaju nikakv problem s tim, kao ti.
angie01 angie01 17:05 15.11.2023

Re: vikend je

zoja444
vazno je da nju jebu. jelte blogeri, jel joj zlatna?


kome je ovo upuceno? i sta tacno znaci?

na sta ovo lici vise, par bolesnih zena sebi dozvoljava ovakve odvratnosti i prostakluke u javnom prostoru,..ovo vec prelazi svaku meru.

na ovo nema treskanja i reakcija, ili sta!
gvozden1 gvozden1 17:19 15.11.2023

Re: vikend je

newimprovedtadejus
gvozden1
iz mentalne skučenosti..
koja te sprečava da vidiš da to što se decenijama upišavaš od smijeha na račun Bosanaca i Piroćanaca pa ti oni kažu nama nije smješno..

E, jasno je da tebi smeta, i razumem i zašto ti smeta, al bre, pretera ga.

Sto komentara na temu pišeš i svih sto obavezno sadrže uvrede onih kojima se obraćaš.

Smanji malo.


ma jok.. mašiš poentu..
nije isto ako ti vrjećaš Muju jer te nervira Mujo i ako vrjeđaš Muju a nervira te Haso..
jel kapiraš razliku?

Nastavljaš?
Ma samo rokaj.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:25 15.11.2023

Re: vikend je

freehand
Jasno. Ovaj vic je generalno uvredljiv prema Bosancima

Pa evo ja, na primer, ne mogu da skapiram šta je u tom vicu tačno uvredljivo?
Sve što vidim je bekhend paralela na pametovanje o muškim/ženskim imenima, ništa više. "Kod nas ovako*kod nas onako".
Još kad ga Maksa ispriča - sva ložnjava na podsmevanje-šovinizam- pajz sad: RASIZAM je najobičniji bulšit dokone nesvesti.



Kad ga Maksa isprica nema ni s od schovinizma. Nije imao nameru da ga tako isprica.

To je jedan od onih viceva o dodjosima - Bosanac ispadne glup, bezobrazan i jebiga dodjos je. Ali mora postojati i losa namera da bi se ispricao tako da nekog direktno uvredi.

U takvim vicevima uvek neko strada i stalno je to igra sa stereotipima. Nekad strada lala, nekad Crnogorac, nekad Pirocanac, nekad Bosanac i svi imaju svoje specificno stradanje.

Ja mislim da zavisi od konteksta i kome pricas da li ce biti shvacen kao sovinisticka uvreda ili ne. A ako neko kaze e nemoj smeta mi onda se iz pristojnosti svakako prestane. Da je bilo Licanin/Likota umesto Bosanac verujem da se Milan ne bi uvredio.

Ja ne volim takve viceve ali moja cerka voli da prica viceve pa tako jednom kad je imala 7 godina idemo iz skole i pocne da prica: Bili Kinez, Turcin i beba... Ja je prekinem i pitam a sta je to Turcin. Kaze pojma nemam. Cula u skoli i da podeli. Vic je bio bezazlen ali svejedno ne verujem da bi se ovi Turci koje znam uvredili da su culi kako ga je ona ispricala. Jer nije bilo te zle namere.

Ja znam ovaj Maksin vic od ranije i bitno je naglasiti da u originalnom konktekstu (pre ratova devedesetih) ovaj Bosanac nije neko ko je juce dosao iz Bosne. I za nekog iz Hercegovine ne bi vazilo posto postoje vicevi o Hercegovcima. Bitno je znati da je Bosanac iz vica original dodjos sto ce reci rodjeni Vojvodjanin. Ti znas ali za blogokolege koji nisu iz Vojvodine: u ono predratno vreme Bosanac, Dalmos, Hercegovac, Likota... su bili uobicajeni nazivi i tako su se ljudi (samo)identifikovali i posle druge ili trece generacije.
shmoo shmoo 17:28 15.11.2023

Re: vikend je

newimprovedtadejus
shmoo

И шта сад?

Треба онда сви Пироћанци (иначе, кад год сам тамо боравио, проводио сам време са врло гостољубивим људима, отвореним, широке руке нарочито за госте) да попизде због ових вицева и да потегну танџаре са тавана и све да нас упуцају?

Не разумем чему оволики хаос око једног јебеног вица?


ja razumijem.. iz mentalne skučenosti..koja te sprečava



Моја или твоја ментална скученост?

У питању је виц

da vidiš da to što se decenijama upišavaš od smijeha na račun Bosanaca i Piroćanaca pa ti oni kažu nama nije smješno..


Још увек у свом животу нисам срео Босанца или Пироћанца који ми је то рекао. Напротив, смејали су се и они.

Ко је онда ту скучен?

Ти или они?

pogotovo ako ti je teško da se sjetiš ijednog vica na vlastiti teritorijalno spektralni račun


И ти то мени кажеш? Мени кога колеге Босанци, Личани, Херцеговци, Црногорци у мојој школи зову Геџа?

И ја се одазивам иако ми је заправо само један деда из Крагујевца... Други је из Ниша, а бабе из Војводине.

Јебига, широк ми је спектар. Чак ми је један теча Босанац. А жена ми је 3/4 из Хрватске. Прабаба јој славонска Швабица.

И током мог живота па и овде на Блогу Б92 многи су ме звали Тасо а не Таса.

И никада ми није сметало.

То су само одлике различитих матерњих говора свакога од нас. А сви ти наши матерњи говори су саставни део једног (ЈЕДНОГ!) истог језика, српског језика, и најважније је да се ми међусобно разумемо.

И зато вероватно и не разумем чему оволика халабука око једног вица каквих имамо на хиљаде у којима се подсмевамо на сопствени рачун.

Народ који је у стању да се смеје самом себи, на сопствени рачун, јесте психички здрав народ.

А ако некоме овде та чињеница смета, то је његов лични проблем.

Тај у својој сопственој глави има велики проблем.

maksa83 maksa83 17:28 15.11.2023

Re: vikend je

Pošto sam fakat ja odgovoran za ovaj zlosretni thread, da probam da vratim balans u svemir jednim u kome Bosanac nije ni zlonameran ni glup ni tako neki vozač električnog trotineta ali Lala jeste onako pomalo pizda potuljena.

Dakle.

Vozi Lala taljige, i u nekom trenutku ga neko zaustavlja na putu - Bosanac.

- Je l' bolan je l' daleko Novi Sad?
- Nije.
- A bi l me ti povezo?
- Bi.

Popne se B. u taljige i taljigaju oni tako taljigaju, taljigaju triii sata i u nekom trenutku će B.:

- Jeblomajku, ti reče da Novi Sad nije daleko?!
- E sad već bogami jeste.


<ić-ić-ić-ić-jojojojo-joj>

Eto nadam se da sam malo popravio stvar.

P.S. Ko je dovoljno mator da zna šta je ovo ićićićićjojojojoj treba da proveri vid i holesterol.
predatortz predatortz 17:30 15.11.2023

Re: vikend je

pa to nikad nigde niko nije rekao, a jeste, da su se ljudi izBosne, uvek zvali Bosancima, sto si ti negirao,...znaci, kao geografska odrednica, a ne kao etnicko obelezje


A kad sam ja negirao geografsko odredište? Po njemu jesam i Bosanac i Tuzlak, i nemam problema ni sa jednom od tih odrednica. Naprotiv, obe su mi drage.
freehand freehand 17:31 15.11.2023

Re: vikend je

Neues aus der Nachbarschaft
freehand
Jasno. Ovaj vic je generalno uvredljiv prema Bosancima

Pa evo ja, na primer, ne mogu da skapiram šta je u tom vicu tačno uvredljivo?
Sve što vidim je bekhend paralela na pametovanje o muškim/ženskim imenima, ništa više. "Kod nas ovako*kod nas onako".
Još kad ga Maksa ispriča - sva ložnjava na podsmevanje-šovinizam- pajz sad: RASIZAM je najobičniji bulšit dokone nesvesti.



Kad ga Maksa isprica nema ni s od schovinizma. Nije imao nameru da ga tako isprica.

To je jedan od onih viceva o dodjosima - Bosanac ispadne glup, bezobrazan i jebiga dodjos je. Ali mora postojati i losa namera da bi se ispricao tako da nekog direktno uvredi.

U takvim vicevima uvek neko strada i stalno je to igra sa stereotipima. Nekad strada lala, nekad Crnogorac, nekad Pirocanac, nekad Bosanac i svi imaju svoje specificno stradanje.

Ja mislim da zavisi od konteksta i kome pricas da li ce biti shvacen kao sovinisticka uvreda ili ne. A ako neko kaze e nemoj smeta mi onda se iz pristojnosti svakako prestane. Da je bilo Licanin/Likota umesto Bosanac verujem da se Milan ne bi uvredio.

Ja ne volim takve viceve ali moja cerka voli da prica viceve pa tako jednom kad je imala 7 godina idemo iz skole i pocne da prica: Bili Kinez, Turcin i beba... Ja je prekinem i pitam a sta je to Turcin. Kaze pojma nemam. Cula u skoli i da podeli. Vic je bio bezazlen ali svejedno ne verujem da bi se ovi Turci koje znam uvredili da su culi kako ga je ona ispricala. Jer nije bilo te zle namere.

Ja znam ovaj Maksin vic od ranije i bitno je naglasiti da u originalnom konktekstu (pre ratova devedesetih) ovaj Bosanac nije neko ko je juce dosao iz Bosne. I za nekog iz Hercegovine ne bi vazilo posto postoje vicevi o Hercegovcima. Bitno je znati da je Bosanac iz vica original dodjos sto ce reci rodjeni Vojvodjanin. Ti znas ali za blogokolege koji nisu iz Vojvodine: u ono predratno vreme Bosanac, Dalmos, Hercegovac, Likota... su bili uobicajeni nazivi i tako su se ljudi (samo)identifikovali i posle druge ili trece generacije.

Iskomplikovao si nepotrebno. meni je ovaj konkretan vic potpuno bezazlen bez obzira ko ga priča i kome ga priča. Uopšte nema insinuacije na inteligenciju iliprimitivnost ili bilo šta slično. Jednostavno - vi kažete ovako, mi onako, i jedino je na toj relaciji dođoš-starosedelac, jer ne referiše ni na nacionalnost junaka.
Mnogo buke ni oko čega, u suštini.
freehand freehand 17:33 15.11.2023

Re: vikend je

maksa83
Pošto sam fakat ja odgovoran za ovaj zlosretni thread, da probam da vratim balans u svemir jednim u kome Bosanac nije ni zlonameran ni glup ni tako neki vozač električnog trotineta ali Lala jeste onako pomalo pizda potuljena.

Dakle.

Vozi Lala taljige, i u nekom trenutku ga neko zaustavlja na putu - Bosanac.

- Je l' bolan je l' daleko Novi Sad?
- Nije.
- A bi l me ti povezo?
- Bi.

Popne se B. u taljige i taljigaju oni tako taljigaju, taljigaju triii sata i u nekom trenutku će B.:

- Jeblomajku, ti reče da Novi Sad nije daleko?!
- E sad već bogami jeste.




Eto nadam se da sam malo popravio stvar.

Malo jesi, al slagao je Lala odma na početku. Jer od Banata do Novog Sada daleko je kako god okreneš.
maksa83 maksa83 17:34 15.11.2023

Re: vikend je

Iskomplikovao si nepotrebno. meni je ovaj konkretan vic potpuno bezazlen bez obzira ko ga priča i kome ga priča. Uopšte nema insinuacije na inteligenciju iliprimitivnost ili bilo šta slično. Jednostavno - vi kažete ovako, mi onako, i jedino je na toj relaciji dođoš-starosedelac, jer ne referiše ni na nacionalnost junaka.

Postoji (relativno) sličan u kome Slovenac i Bosanac završe zajedno u kupeu i kako put ide a Bosanac izvadi neki komad hrane Slovenac pita "kaj pa je to?" a ovaj mu kaže "to je <neštoveć>" a Slovenac ga svaki put poklopi kako je kod njih v Sloveniji to veće i lepše, dok ne dođu do paradajza i pita Slovenac "a kaj pa je to?" a B. će "ribizla pizda t' materna".

P.S. Primetite da je u vicevima sa Slovencem i Bosancem po pravilu Slovenac pizda a Bosanac uvek pobeđuje.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:36 15.11.2023

Re: vikend je

gvozden




A to su dva nepovezana procesa?
Šta je Karađorđe radio sa teritorijama koje je oslobađao od Turaka, pravio na njima srpsku vlast, dakle državu, ili ih ostavljao bez ikakve organizacije?


Ne nuzno nepovezana ali razlicita. Da nije tako onda bi sutra dan po uspesnom okoncanju ustanka Srbija bila nezavisna drzava. Ali nije bilo tako.




Koja je to bila srpska država?


drzavNOST!


Nisam hteo da ne odgovorim ali nemam volje da dalje ucestvujem u ovom razgovoru.
predatortz predatortz 17:37 15.11.2023

Re: vikend je

Ja mislim da zavisi od konteksta i kome pricas da li ce biti shvacen kao sovinisticka uvreda ili ne.


Ne može biti shvaćeno kao šovinistička uvreda kada se dva Srbina natežu oko toga da li se kaže Miša ili Mišo.


Ali vicevi na temu glupi Bosanci, kilave Lale, škrti Piroćanci (nastavi niz) znaju da budu i smorni i neprikladni.

Zapravo, sve zavisi od toga koliko ti je blizak i drag onaj koji ih priča.

Bilo bi krajnje bezvezno i glupo da ja nekom iz Banata koga površno znam pričam vic o impotentnom Lali i Sosi koja se taslači u žitu, ili on meni o glupom Bosancu.

Sa druge strane, ako ti isti vic priča neko za koga znaš da nije zlonameran jer se dobro poznajete, takav vic je sasvim ok.
freehand freehand 17:44 15.11.2023

Re: vikend je

Sa druge strane, ako ti isti vic priča neko za koga znaš da nije zlonameran jer se dobro poznajete, takav vic je sasvim ok.

A zamisli u selu kao što je Banatsko Novo Selo u kome žive Bosanci i Rumuni sa velikim brojem mešovitih brakova kad krenu da pričaju viceve o Bosancima i Rumunima...
Kum mog burazera bio je oženjen Rumunkom i nekad smo na slavama i sedeljkama uživali da izmišljamo rumunske reči. Od onda mi je Kompjukturul monitoare ostao u stalnoj upotrebi.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:47 15.11.2023

Re: vikend je

gvozden1

Sto komentara na temu pišeš i svih sto obavezno sadrže uvrede onih kojima se obraćaš.

Smanji malo.


ma jok.. mašiš poentu..
nije isto ako ti vrjećaš Muju jer te nervira Mujo i ako vrjeđaš Muju a nervira te Haso..
jel kapiraš razliku?

gvozden1

Nastavljaš?
Ma samo rokaj.


ne znam šta si htio reći ovime? da sam sad i tebe uvrjedila?

ja se na viceve o Bosancima ne vrjeđam..
jednom sam jako rastužila oca kad sam mu (nakon jedno par godina života u BG) ispričala vic o Bosancu i egzotičnim životinjama..

sjede za stolom pingvin, tigar i vo i pričaju ko će kuda za novu godinu..
i pingvin će kako on ide na sjeverni pol.. tigar će kako on ide u džunglu..
pa se okrenu i pogledaju vola, vole, gdje ćeš ti..
na šta vo odgovara
jać kod svojih ubosnu

nije ništa rekao i u momentu sam shvatila da mu je žao što sam taj vic morala da čujem a nisam ni pomislila da je ružan..
sad mi je jasno da jeste..
i taj ko mi je pričao nije pričao sa zadnjom namjerom.. bilo mu smješno.. i meni je bilo smješno..
a opet je ružno..
al ni blizu koliko je ružno da ne vidiš da ipak nije ok..
jedno je da se vrjeđamo pa ja tebi kažem ti si gvožđo tup ko ašov ako ne vidiš šta je ružno u tom vicu..
i ti meni kažeš ti si tadejus gore nego glupa ako možeš i dalje o tome da verglaš..

al je bezevze i da neka tiha, mirna i ništa ne sluteća Bosanka popije vic o volu e jer ja tebi idem na živce..
nismo svi ni glupi, ni jezičavi, ni uvredljivi a s one strane Drine svi popijemo jednako..
kako ne dopire ne znam

gedza.73 gedza.73 17:48 15.11.2023

Re: vikend je

Neues aus der Nachbarschaft
Prvopomenutima (=Vojvodjanima) se sa druge strane svako malo nesto merka ili umanjuje doprinos.

Ako je tako izgledalo izvinjavam se.
Ali to niko ne dovodi u pitanje.

paaa po meni dovodi. Al da ne širimo temu na komunistički period (Srbija je htela da potlače sve slobodoljuive narode i narodnosti na prostoru kraljevine Jugoslavije) devedesete i velikosrbe koji su samo dan pre bili veliki Titovi komunisti a onda preko noći u prvim redovima litija.
Ujedno da dodam kako smo mi Šumadinci imali Marisava Petrovića i ljotićevce.

Mitbaster. Vojska kraljevine Jugoslavije je proporcionalno bila jača (brojčano) od JNA.
The Composite Index of National Capability (CINC) is a statistical measure of national power created by J. David Singer for the Correlates of War project in 1963. It uses an average of percentages of world totals in six different components. The components represent demographic, economic, and military strength




Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:50 15.11.2023

Re: vikend je

maksa83
Iskomplikovao si nepotrebno. meni je ovaj konkretan vic potpuno bezazlen bez obzira ko ga priča i kome ga priča. Uopšte nema insinuacije na inteligenciju iliprimitivnost ili bilo šta slično. Jednostavno - vi kažete ovako, mi onako, i jedino je na toj relaciji dođoš-starosedelac, jer ne referiše ni na nacionalnost junaka.

Postoji (relativno) sličan u kome Slovenac i Bosanac završe zajedno u kupeu i kako put ide a Bosanac izvadi neki komad hrane Slovenac pita "kaj pa je to?" a ovaj mu kaže "to je " a Slovenac ga svaki put poklopi kako je kod njih v Sloveniji to veće i lepše, dok ne dođu do paradajza i pita Slovenac "a kaj pa je to?" a B. će "ribizla pizda t' materna".



Taj je bio odglumljen u... zaboravio sam kako se zvalo a da Foliranti - NS verzija Nadrealista. Oni su bili recimo onako osrednje smesni.

Kursadzije su bile najnizi stadijum te vrste humora gde je ostao samo destilirani sovinizam.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:51 15.11.2023

Re: vikend je

shmoo
newimprovedtadejus
shmoo

И шта сад?

Треба онда сви Пироћанци (иначе, кад год сам тамо боравио, проводио сам време са врло гостољубивим људима, отвореним, широке руке нарочито за госте) да попизде због ових вицева и да потегну танџаре са тавана и све да нас упуцају?

Не разумем чему оволики хаос око једног јебеног вица?


ja razumijem.. iz mentalne skučenosti..koja te sprečava



Моја или твоја ментална скученост?

У питању је виц

da vidiš da to što se decenijama upišavaš od smijeha na račun Bosanaca i Piroćanaca pa ti oni kažu nama nije smješno..


Још увек у свом животу нисам срео Босанца или Пироћанца који ми је то рекао. Напротив, смејали су се и они.

Ко је онда ту скучен?

Ти или они?

pogotovo ako ti je teško da se sjetiš ijednog vica na vlastiti teritorijalno spektralni račun


И ти то мени кажеш? Мени кога колеге Босанци, Личани, Херцеговци, Црногорци у мојој школи зову Геџа?

И ја се одазивам иако ми је заправо само један деда из Крагујевца... Други је из Ниша, а бабе из Војводине.

Јебига, широк ми је спектар. Чак ми је један теча Босанац. А жена ми је 3/4 из Хрватске. Прабаба јој славонска Швабица.

И током мог живота па и овде на Блогу Б92 многи су ме звали Тасо а не Таса.

И никада ми није сметало.

То су само одлике различитих матерњих говора свакога од нас. А сви ти наши матерњи говори су саставни део једног (ЈЕДНОГ!) истог језика, српског језика, и најважније је да се ми међусобно разумемо.

И зато вероватно и не разумем чему оволика халабука око једног вица каквих имамо на хиљаде у којима се подсмевамо на сопствени рачун.

Народ који је у стању да се смеје самом себи, на сопствени рачун, јесте психички здрав народ.

А ако некоме овде та чињеница смета, то је његов лични проблем.

Тај у својој сопственој глави има велики проблем.



lakmus test..
ako moraš da počneš da listaš u široj familiji ko ti je iz vica znači da ti je vic neumjesan..
mentalna širina je da kažeš, jah, pa nije da nije..
odsustvo mentalne širine je da to nisi u stanju da uradiš..
poizdunstvo je da onog ko ti je skrenuo pažnju na.. širinu.. otpužiš da je on mentalno skučen.. a ne kapira ni vic..
gedza.73 gedza.73 17:51 15.11.2023

Re: vikend je

P.S. Ko je dovoljno mator da zna šta je ovo ićićićićjojojojoj treba da proveri vid i holesterol.

Rokeri s Moravu dok je basista bio Željko Mitrrović?
p.s.
Al' ne znam koja je pesma tako da je samo holesterol u pitanju.

Lala dispečer.
- Voz iz Novog Sada za Beograd polazi za pet minuta. Ponavljam. Voz iz Novog Sada za Beograd otišao pre pet minuta.

I za Piroćanca kad izvede devojku na piknik van grada. Uzvišenje, priroda, čebence, pletena korpa, sir, grozje, vino... Devojka se raspekmezila, Piroćanac vidi kako je pravi trenutak
- Da te pitujem nešto?
Ona sva srećna
- Pituj.
- će dadneš nešto za gorivo?

I onaj kad pita lika da li mu je on spasio sina iz nabujale reke
- Jesam
- A kude mu je kačketič?

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:52 15.11.2023

Re: vikend je

Neues aus der Nachbarschaft

Taj je bio odglumljen u... zaboravio sam kako se zvalo a da Foliranti - NS verzija Nadrealista. Oni su bili recimo onako osrednje smesni.

Kursadzije su bile najnizi stadijum te vrste humora gde je ostao samo destilirani sovinizam.


meni je državni posao smješan ali da..
ako se šališ na tuđi račun i ne daj bože još se samo šališ na tuđi a baš nikad na svoj račun.. nisi smješan..
ne provali se na prvu al ako je uporno i stalno samo na tuđi a nikad svoj..
opet..
nisi smješan..
DP se ipak sprda i na račun domaćih i došlih i mladih a pride humor na račun Bosanca nije zlonamjeran..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:54 15.11.2023

Re: vikend je

maksa83
Iskomplikovao si nepotrebno. meni je ovaj konkretan vic potpuno bezazlen bez obzira ko ga priča i kome ga priča. Uopšte nema insinuacije na inteligenciju iliprimitivnost ili bilo šta slično. Jednostavno - vi kažete ovako, mi onako, i jedino je na toj relaciji dođoš-starosedelac, jer ne referiše ni na nacionalnost junaka.

Postoji (relativno) sličan u kome Slovenac i Bosanac završe zajedno u kupeu i kako put ide a Bosanac izvadi neki komad hrane Slovenac pita "kaj pa je to?" a ovaj mu kaže "to je " a Slovenac ga svaki put poklopi kako je kod njih v Sloveniji to veće i lepše, dok ne dođu do paradajza i pita Slovenac "a kaj pa je to?" a B. će "ribizla pizda t' materna".

P.S. Primetite da je u vicevima sa Slovencem i Bosancem po pravilu Slovenac pizda a Bosanac uvek pobeđuje.



ribizla, jebla te ona..
ali da.. Mujo pred Janezom tu i tamo izdominira
predatortz predatortz 17:56 15.11.2023

Re: vikend je

meni je državni posao smješan ali da..
ako se šališ na tuđi račun i ne daj bože još se samo šališ na tuđi a baš nikad na svoj račun.. nisi smješan..


Dva primera:

1. Državni posao je super. Zezaju se sa stereotipima i odlično to rade.

2. Vratiće se rode! Aki Bosanac, odvratan stereotip, džiberski urađen. Uvredljiv.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana