Zoran Živković u Poligrafu

Jelena Milić RSS / 28.05.2008. u 18:34


Komentari (199)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jelena Milić Jelena Milić 18:46 28.05.2008

a ja odoh

zato bar malo smirenija da gledam indijanu dzonsa.
mozda dobijem jos neku ideju. za politiku. ne za selidbu. dok se jelena seli drago kuglu drzi. mjaft.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:09 28.05.2008

Re: a ja odoh

Jelena Milić
zato bar malo smirenija da gledam indijanu dzonsa.
mozda dobijem jos neku ideju. za politiku. ne za selidbu. dok se jelena seli drago kuglu drzi. mjaft.

Slažem se....odličan....
I kaže skoro što i ja....jel tako....pogotovo glede septembra...o))

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:01 29.05.2008

Re: a ja odoh

odlican je a i oslabio je, popravio imidz, sto mi govori da ce mozda ponovo da uleti u ring. bilo bi dobro.
Dolybell Dolybell 18:50 28.05.2008

Odličan

On je uvek bio odličan, samo što se tek sada vidi
koliko je bio o d l i č a n kad vidimo ove danas...
Milos M Milos M 19:06 28.05.2008

Re: Odličan

on je uvek bio odlican ali samo kada je u opoziciji! kada treba da se radi za nesto on nema veze! prvo veliko razocarenje u ds je bilo kada je on postavljen za premijera! kapiram ja sve partijske zasluge, opoziciono iskustvo ali pokazalo se da taj covek nema kapaciteta za takvo mesto! lepo ga je slusati kada nacrnjuje vk, srs, dss, sps, pa i ds i bt! ali dosta je tih istrosenih likova vise! kada nesto ide dobro njih nigde nema, a kada je frka oni se prave pametni!
Unfuckable Unfuckable 19:06 28.05.2008

Re: Odličan

On je uvek bio odličan, samo što se tek sada vidi
koliko je bio o d l i č a n kad vidimo ove danas...


potpisujem
od reči do reči
Dilan Dog Dilan Dog 19:20 28.05.2008

Re: Odličan

Milos M
on je uvek bio odlican ali samo kada je u opoziciji! kada treba da se radi za nesto on nema veze! prvo veliko razocarenje u ds je bilo kada je on postavljen za premijera! kapiram ja sve partijske zasluge, opoziciono iskustvo ali pokazalo se da taj covek nema kapaciteta za takvo mesto! lepo ga je slusati kada nacrnjuje vk, srs, dss, sps, pa i ds i bt! ali dosta je tih istrosenih likova vise! kada nesto ide dobro njih nigde nema, a kada je frka oni se prave pametni!

potpisujem!
antioksidant antioksidant 20:05 28.05.2008

Re: Odličan

ali pokazalo se da taj covek nema kapaciteta za takvo mesto!

tacno, ali trebalo bi priznati dve stvari:

1. napredovao je jako brzo (velika razlika na pocetku i kraju te vlade)
2. nije mu data nikakva sansa. mali vezir je zeleo da bude kalif umesto kalifa i bukvalno se izivljavao na toj vladi.
angie angie 20:35 28.05.2008

Re: Odličan

Dilan Dog

Milos Mon je uvek bio odlican ali samo kada je u opoziciji! kada treba da se radi za nesto on nema veze! prvo veliko razocarenje u ds je bilo kada je on postavljen za premijera! kapiram ja sve partijske zasluge, opoziciono iskustvo ali pokazalo se da taj covek nema kapaciteta za takvo mesto! lepo ga je slusati kada nacrnjuje vk, srs, dss, sps, pa i ds i bt! ali dosta je tih istrosenih likova vise! kada nesto ide dobro njih nigde nema, a kada je frka oni se prave pametni!potpisujem!


i ja, s tim shto emisiju nisam gldedala.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:12 28.05.2008

Re: Odličan

Unfuckable
On je uvek bio odličan, samo što se tek sada vidi
koliko je bio o d l i č a n kad vidimo ove danas...


potpisujem
od reči do reči

Dobro, bre Unfuckable, kako ti u isto vreme može biti odličan i on i Tadić...o))
Oni su politička antiteza...
Unfuckable Unfuckable 22:02 28.05.2008

Re: Odličan

pa Drago
meni partija ne komanduje šta i koga smem da hvalim.
Nemam problem "linije", slušam samo svoju malu pamet i logiku.....tako da sam hvalio i ČJ kada sam mislio da ga treba hvaliti...a nešto ne znam da se ZŽ i ČJ "ljube u usta".....ups ?

Mogao bi sada da izvedeš zaključak i da su Premijer i Tadić isto politička antiteza, hm ?

Živković je marta 2003 bačen u nebrano grožđe i igru koja je bila prejaka za njega, ali to ne umanjuje moj utisak da je do tada, svaku stvar koju je uzeo da uradi - uradio veoma dobro.

Btw : podseti me gde sam to rekao da je Tadić - odličan ?
Ili si ti to malo "analitĆki" zaključivao....... ponovo ?

Znam da ti je teško to da prihvatiš, ali ima dosta ljudi na blogu koji nemaju partijske knjižice.
Dolybell Dolybell 22:20 28.05.2008

Re: Odličan

ali dosta je tih istrosenih likova vise! kada nesto ide dobro njih nigde nema, a kada je frka oni se prave pametni!

Sad bar imamo neistrošene likove - Da li ste zadovoljni ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:21 28.05.2008

Re: Odličan

ivković je marta 2003 bačen u nebrano grožđe i igru koja je bila prejaka za njega, ali to ne umanjuje moj utisak da je do tada, svaku stvar koju je uzeo da uradi - uradio veoma dobro.

Živković je u DS-u srušen partijskim pučem i to ne na skupštini stranke, nego kada su ga skinuli kao nosioca liste za izbore 2003. godine. Bio sam tada član DS-a i znam kako je to išlo. Iako je to imalo sve elemnte neragularnosti i hajke, nije imao nikave šanse da to spreči.Od tada je DS neka potpuno druga stranka i od tada se u političku praksu uvodi ono što zovemo kohabitacija i sanitarni otklon.
Nisi nikada izričito hvalio Tadića, ali je ono što pišeš o politici otprilike taj spid....Eto, zato sam to kazao.
I šta se ljutiš.....o))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:24 28.05.2008

Re: Odličan

Znam da ti je teško to da prihvatiš, ali ima dosta ljudi na blogu koji nemaju partijske knjižice.

E, da....ovo bi valjda trebala biti neka prednost...ono, nisam član ni jedne stranke i pozdravljam sve u studiju...
Ivan Marović Ivan Marović 22:24 28.05.2008

Re: Odličan

Drago Kovacevic
Bio sam tada član DS-a i znam kako je to išlo.
Pa ti si žut?!
Dilan Dog Dilan Dog 22:34 28.05.2008

Re: Odličan

Ivan Marović
Drago Kovacevic
Bio sam tada član DS-a i znam kako je to išlo.
Pa ti si žut?!

imaju nove boje.
crveni a liberali
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:45 28.05.2008

Re: Odličan

Ivan Marović
Drago Kovacevic
Bio sam tada član DS-a i znam kako je to išlo.
Pa ti si žut?!

Bio sam....a onda smo napravili frakciju....o))
Ivan Marović Ivan Marović 00:00 29.05.2008

Re: Odličan

Drago Kovacevic
Bio sam...
Nemoj tu bio sam, vi žuti dlaku menjate, ali ćud nikada.
mikimedic mikimedic 00:33 29.05.2008

Re: Odličan

Živković je u DS-u srušen partijskim pučem i to ne na skupštini stranke, nego kada su ga skinuli kao nosioca liste za izbore 2003. godine. Bio sam tada član DS-a i znam kako je to išlo. Iako je to imalo sve elemnte neragularnosti i hajke, nije imao nikave šanse da to spreči.Od tada je DS neka potpuno druga stranka


Znam Drago da si iako stariji od mene ipak nov u politici bar sto se DS tice. Jesi ti 2003. bio clan i znas kako je islo, a ja medjutim bio 1990 clan pa znam jos tad kako su neke stvari isle. Nije od 2003 DS neka potpuno druga stranka, vec od 1992 kad sklonise dedu Micuna... znamo ko i kako. Znamo i kako se DSS onda otcepio od njih i znamo posle kako su obe stranke revnosno podrzavale Milosevica sve do 2000. godine... nije potrebno mnogo pameti da bi se izvukli zakljucci.
Unfuckable Unfuckable 05:20 29.05.2008

Re: Odličan

Nisi nikada izričito hvalio Tadića, ali je ono što pišeš o politici otprilike taj spid....Eto, zato sam to kazao.
I šta se ljutiš.....o))


ajd' da ti objasnim spid, da ne lutamo :
protiv isključivosti - kao prvo,
protiv izolacionista,
protiv lopova obučenih u patriotsko ruho,
za bolji život - opipljivo bolji - odmah, a ne nebesko bolji....

dakle : potencijalno sam - još malo pa - sps ?!?!?!? ; )))))))))))))))))))

nema ljutnje, samo ne volim da me "svrstavaju", a knjižice su pomenute u kontextu da ne moram da razmišljam Ko sve ovo čita, pa da moram da pazim šta ću da napišem
Dolybell Dolybell 06:31 29.05.2008

Re: Odličan

Živković je marta 2003 bačen u nebrano grožđe i igru koja je bila prejaka za njega,


U onakvoj konstelaciji snaga, koje su DS skratile za glavu,
za SVAKOGA na njegovom mestu "igra" bi bila prejaka.....
(nije ZĐ poginuo u saobraćajki)....kad je za ZĐ bila prejaka,
za koga onda ne bi bila u tom momentu ?
jananderson jananderson 06:54 29.05.2008

Re: Odličan

Dolybell
Živković je marta 2003 bačen u nebrano grožđe i igru koja je bila prejaka za njega,


U onakvoj konstelaciji snaga, koje su DS skratile za glavu,
za SVAKOGA na njegovom mestu "igra" bi bila prejaka.....
(nije ZĐ poginuo u saobraćajki)....kad je za ZĐ bila prejaka,
za koga onda ne bi bila u tom momentu ?

Tacno tako. U onakvoj konstelaciji snaga mogao je da ispliva samo smokljan kakav je Tadic.
Ko tada nije primetio da su nam se devedesete vec vratile moze sada samo da se cudi koaliciji DSS - SRS - SPS.
Dr M Dr M 07:27 29.05.2008

Re: Odličan

U onakvoj konstelaciji snaga, koje su DS skratile za glavu,
za SVAKOGA na njegovom mestu "igra" bi bila prejaka.....
(nije ZĐ poginuo u saobraćajki)....kad je za ZĐ bila prejaka,
za koga onda ne bi bila u tom momentu ?


Zoran Zivkovic je igrao igru u kojoj su njegove karte drzala dva protivnika, VK i BT.
Dva losa, ubise Milosa.
I nas, kibicere, usput.

Nadam se da je samo porazen, ne i pokoren.
Vračarac Vračarac 09:15 29.05.2008

Re: Odličan

potpisujem!

I ja
Jelena Milić Jelena Milić 09:21 29.05.2008

Re: Odličan

ma imamo dugine bojeeee....i to je skroz ok...sve smo asimilirali i na pravi put izveli...i to je ok....dokle god ide ka toleranciji...libdem...ljudskim pravima...i evroatlantskim integracijama
pufna pufna 11:40 29.05.2008

Re: Odličan

Nije od 2003 DS neka potpuno druga stranka, vec od 1992 kad sklonise dedu Micuna... znamo ko i kako

u prostorijama kc-a u knezmihailovoj, sve sa Goricom Mojovic... i to im je bio najbolji potez. Deda Micun, nije hteo da radi, dss naci se otcepio, a to sto su nastavili sa politikom nezainteresovanosti za desavanja na ratistu im je produzilo opozicionarki staz uz svesrdnu pomoc drugih opozicionih stranaka koji svega cega se dovate postane govno- evo na primer spo.

Ne videh kako to znamo da je ds podrzavao Milosevica?! Cinjenicom da ga nije ranije skinuo sa vlasti?!
ogar ogar 12:18 29.05.2008

Re: Odličan

ovo isto misle i u DSS
mikimedic mikimedic 12:35 29.05.2008

Re: Odličan

u prostorijama kc-a u knezmihailovoj, sve sa Goricom Mojovic... i to im je bio najbolji potez


Nacin, pufno, nacin.... deda micun skinut na veoma demokratski nacin. ne razlikuje se mnogo od kpj, niti od prakse u kasnijim dogadjajima u skoro svim strankama na ovom prostoru. jos ne videh stranku koja je demokratskim putem promenila svog lidera... e Radoje Radoje sta li bi ti tek danas pisao.

Ne videh kako to znamo da je ds podrzavao Milosevica?! Cinjenicom da ga nije ranije skinuo sa vlasti?!


znamo kako su okoncane demonstracije 1991....
antioksidant antioksidant 12:40 29.05.2008

Re: Odličan

jos ne videh stranku koja je demokratskim putem promenila svog lidera...

Gradjanski savez.
Promena Pesic - Svilanovic
Fratello Fratello 12:51 29.05.2008

Re: Odličan

mikimedic
u prostorijama kc-a u knezmihailovoj, sve sa Goricom Mojovic... i to im je bio najbolji potez


Nacin, pufno, nacin.... deda micun skinut na veoma demokratski nacin. ne razlikuje se mnogo od kpj, niti od prakse u kasnijim dogadjajima u skoro svim strankama na ovom prostoru. jos ne videh stranku koja je demokratskim putem promenila svog lidera... e Radoje Radoje sta li bi ti tek danas pisao.

Ne videh kako to znamo da je ds podrzavao Milosevica?! Cinjenicom da ga nije ranije skinuo sa vlasti?!


znamo kako su okoncane demonstracije 1991....


Micun je skinut zato to nije imao nikakve rezultate, niti je postojala ikakva sansa, da ih ikada postigne. Naime, uoci tih izbora 1993, Djindjic je dobio podrsku stranke da samostalno vodi kampanju ("posteno" i bilo je potpuno jasno, da ce u slucaju dobrog rezultata preuzeti celnu poziciju u stranci. DS je u odnosu na prethodne izbore (koji su odrzani godinu dana ranije) broj mandata uvecala za pet-sest puta i bilo je potpuno logicno (i demokratski, naravno) da Djindjic preuzme stranku.
pufna pufna 13:08 29.05.2008

Re: Odličan

znamo kako su okoncane demonstracije 1991....

pa zato su ga i smenili
a ako cemo o nacinu pa potom da nigde nije demokratksi nacin?! Sta je drugo demokratkso nego veci broj za?!
Znaci ne govorimo o nacinu nego o solucijama. Za mene je mnogo bolja bila ds sa Zivkovicem jer mu je bilo jasno koji je to put trasiran vec DJinjicem ka Evropi nego sa Tadicem koji je malo koketiramo, malo i sam bio uhvacen za muda, a malo se nakupio tako loseg kadra da je samu stranku urusio (iznutra).
jananderson jananderson 13:18 29.05.2008

Re: Odličan

znamo kako su okoncane demonstracije 1991....

Nema tih demonstracija na kojima deda(debe) micun nije ucestvovao i koje nije zasrao.
mikimedic mikimedic 14:04 29.05.2008

Re: Odličan

pa zato su ga i smenili


Ne pitam zasto, nego kako?
kimm kimm 15:24 29.05.2008

Re: Odličan

Micun je skinut zato to nije imao nikakve rezultate, niti je postojala ikakva sansa, da ih ikada postigne.


Tako je. Smandrljao je '91. sa onim razgovorom kod satrapa i verovao da je time ušao u krug prosvećenih. Ti razgovori sa satrapom su zaista bili sunovrat Mićunovića. Satrap tražio da se prekine, Mićun pristao. Kraj. Iako je Mićunović bio najmanje od svih uključen u priču o demonstracijama i protestu studenata. Ne znam ni otkuda se baš on pojavio kao pregovarač :)

Uostalom, na prvim izborima posle smenjivanja lenje babe ('93?), DS je sa 7 poslanika skočila na 28 or so. Takav skok u Srbiji niko i nikada nije imao. Da je sve to sa baba Mićunom bilo pogrešno, ne bi se takav rezultat napravio.
Treger Treger 14:52 31.05.2008

Re: Odličan

Ako je neko podržavao Miloševića to je bio Vuk. Da nije bilo njega da kritičnu masu zavodi navodnom borbom protiv Miloševića von bi odavno pao. Recimo kada je koalicija DEPOS napustila skupštinu on je ostao navodno dabrani interese onih koji su ga birali i tada je rekao nećemo glasati ali ćemo biti prisutni da im očitamo vakelu. Aceo smisao te njegove akcije je bio da obezbedi kvorum za donošenje sramnih zakona između ostalih i o RTS, i tako dalje.Učestvovao sam u svim protestima kao običan građanin i video sam još tada Vukovu igru naročito posle izborne krađe.I na kraju ko je sramno smenio prvog demokratskog gradonačelnika Beograda u saradnji sa SPS,SRS i DB.A što se tiče Šivkovića on je bio i ostao pravi demokrata raspisao je izbore na njima izgubio i sišao normalno sa vlasti bez ikakvih zaobilaženja. Samo to je dovoljno da imam u njega poverenje kao političara. to je jedino on uradio i Vesna Pešić i Svilanović kada su izgubili u svojo stranci na izborima nisu od toga pravili traume. To treba imati na umu.A Tadić je kod prošlih izbora izbegao da ponudi mandat stranci sa najvećim brojem poslanika sada mu se to vraća.Učestvovao je u donošenju zakona da građani ne biraju gradonačelnika pa sada kusa ono što je zakuvao.Da li radi namerno na svoju štetu ili ne zna da vodi stranku drugo je pitanje i to treba DS sam da analizira.Što se mene tiče džabe im glasovi kada nisu u stanju da ih pretvore u pobebedu. Ja dok je Tadić na čelu DS nikada neću baciti svoj glas dajući ga njima.DS nije u skupštini uspela da donese ni jedan demokratski zakon ni jedan projekat ova vlada nije uradila a da ga narodnjaci nisu razvodnili.
Mozaik Mozaik 18:57 28.05.2008

molila bih link

za nas koji nismo gledali...
Dolybell Dolybell 22:22 28.05.2008

Re: molila bih link

za nas koji nismo gledali...

Instalirate "JUICE" program i u njega ubacite linkove sa emisija b92 koje
hoćete da ponovo slušate - zapravo ih skidate posle kad god hoćete...
Jelena Milić Jelena Milić 09:22 29.05.2008

Re: molila bih link

evo stavise, a stavih i ja, sinoc zurila na indijanu
Sunday Sunday 19:12 28.05.2008

Fala bogu neko pametan

I ja isto mislim.
Ne treba se uvlaciti nikom. Ako mogu, nek nazadnjaci naprave vladu.
Sto pre se to desi, pre ce i proci.
Nit imaju kadar, niti su sposobni, a ovaj put imaju bar 50 % naroda koji ne misli tako.
Muljanje, poturanje, laganje, "judin pecat, izdajnici" i sl, ne isplati se.
Bice kaznjeni na sledecim izborima.
Steta sto LDP nije imao malo vise sad, ili sto Evropa nije ranije reagovala, pa da smo SSP ranije potpisali.
Od SPS-a nema nista, to je valjda svakom jasno.
Kostunica se presao sto je uopste zakazivao izbore. Sad su mu uleteli SPS-ovci da i sa njima pravi kombinaciju.
A SPS ocigledno nije u stanju da donese pametnu odluku.
Nego, da li mislite da ce radikali da se svete onima koji su potpisali peticiju da se ukinu?
JJ Beba JJ Beba 19:23 28.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

Kostunica se presao sto je uopste zakazivao izbore. Sad su mu uleteli SPS-ovci da i sa njima pravi kombinaciju

zamislite vladu (SRS; DSS I koalicija SPS) u kojoj je SPS proevroska avangarda !!!!!
eeej oni proevropska avangarda!!!

mislim hebo vladu i sve
pufna pufna 19:37 28.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

bebo,
zbog ovakve ''opozicije'' ( 90-tih) nam se i dogodio S.M. !
Znao je Djindjic sa kojim fukarama ima posla. Jel se secas kako se drao po skupstini kad je, vec na pocetku, V. K. pokusao da ga zafrkne i da ne ispostuje dogovor - on predsednik, DJindjic - premijer- te da se tek posle parlamentarnih izbora odluci ko ce biti premijer?! Ne znam kako ljudima od pocetka nije bilo jasno?!
Evo sad trazili smo, kusajmo.
AlexDunja AlexDunja 19:47 28.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan


mislim hebo vladu i sve

a sve, narocito
:))))
ps. hug, jj
JJ Beba JJ Beba 19:50 28.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

pufna
bebo,zbog ovakve ''opozicije'' ( 90-tih) nam se i dogodio S.M. !Znao je Djindjic sa kojim fukarama ima posla. Jel se secas kako se drao po skupstini kad je, vec na pocetku, V. K. pokusao da ga zafrkne i da ne ispostuje dogovor - on predsednik, DJindjic - premijer- te da se tek posle parlamentarnih izbora odluci ko ce biti premijer?! Ne znam kako ljudima od pocetka nije bilo jasno?! Evo sad trazili smo, kusajmo.

joooj mila moja, sad sam , prolazeći pored tevea videla ono vnogo šuvakovića kako se dernja i tumači izjavu šešelja o ubistvu đinđića!!! nemož da zamisliš horor.
i još kaže sa sebe i SPS da sve rade po evropskim standardima.oni su jedna moderna levica !!!!!
pa čoevče jel moguće da su ljudi zaboravili?
jel moguće da tadić sa njima hoće pomirenje?
jel moguće da je tim protuvama dao šansu da sebe nazivaju ervopskom avangardom. njemu, šuvakoviću!!
takav je bedak da nemam teksta
Palilula Palilula 19:53 28.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

JJ Beba
Re: Fala bogu neko pametan #LinkKostunica se presao sto je uopste zakazivao izbore. Sad su mu uleteli SPS-ovci da i sa njima pravi kombinaciju


zamislite vladu (SRS; DSS I koalicija SPS) u kojoj je SPS proevroska avangarda !!!!!
eeej oni proevropska avangarda!!!




Bebo, uvek me nasmejes do suza..
JJ Beba JJ Beba 20:00 28.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

Palilula
JJ Beba Re: Fala bogu neko pametan #LinkKostunica se presao sto je uopste zakazivao izbore. Sad su mu uleteli SPS-ovci da i sa njima pravi kombinacijuzamislite vladu (SRS; DSS I koalicija SPS) u kojoj je SPS proevroska avangarda !!!!!eeej oni proevropska avangarda!!!Bebo, uvek me nasmejes do suza..

palilula moja, pa to se ne može drugačije preživeti. to normalan mozak ne može drugačije da shvati.
zamisli kad u vladi konzervativaca, domaćina, patriota, antievropljanja ištaliveć SPS sebe vidi kao proevropsku avngardu!!! oni će nas u toj valdi odvesti u evropu!!! oni će da budu taj deo vlade koji će da potpisuje SSAA ilištaliveć, da komuniciraju sa evropskim zvaničnicima !!!! ej ljudi oni - šuvaković, dačić. obradović mrkonja
pa to je upiš živi.
da tako misle o sebi omogućio im DS, dao im tadić. on je sa njima stvrao koaliciju i pre izbora, prikupljao im potpise, pltio kampanju, obećao ufur socijalističku internacionalau, nater'o onog grka da se sa dačičem viđa, naterao pola evrope da SPS naziva proevropskom snagom !!!.
mislim kako drugaćije to podneti, nego zajebavati se. jer to nije nizašta drugo
Palilula Palilula 20:09 28.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

Bebo,

dodem na blog, cisto da proverim da li je samnom sve uredu...
Blago nama sa avangardom

Pozz.
JJ Beba JJ Beba 20:10 28.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

Blago nama sa avangardom

ebo i nju :)))
Doctor Wu Doctor Wu 20:10 28.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

sad sam , prolazeći pored tevea videla ono vnogo šuvakovića kako se dernja i tumači izjavu šešelja o ubistvu đinđića!!!

šuvaković? ona baba? pa on još živ? a ja mislio on crko....
JJ Beba JJ Beba 20:17 28.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

šuvaković? ona baba? pa on još živ? a ja mislio on crko....

dottore, živ, najživlji. ljigavi, pljuje, al živ. i spočitava. da vidiš samo kako je srećan. drži miting.
ne može da se gleda duže od 5 minuta.
o d v r a t no.
a kako izgleda ima tek da ga gledamo. nov, promenjen, očišćen proevropski SPS

evo ga i ti ga pogledaj. što samo nama da bude loše
:)
sonja k. sonja k. 20:19 28.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

JJ
proevropska avangarda


socijalno odgovorna, ideoloski ispravna, nova, evropski orjentisana, levica
sta su ono jos rekli?
a i ovi drugi koji su ulozili sve napore da podrze, heh
bruka
AlexDunja AlexDunja 20:20 28.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

ebo i nju :)))

narocito:))))
JJ Beba JJ Beba 20:22 28.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

sonja k.

proevropska avangarda
socijalno odgovorna, ideoloski ispravna, nova, evropski orjentisana, levicasta

i to
:)
Doctor Wu Doctor Wu 20:24 28.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

JJ Beba
šuvaković? ona baba? pa on još živ? a ja mislio on crko....

dottore, živ, najživlji. ljigavi, pljuje, al živ. i spočitava. da vidiš samo kako je srećan. drži miting.
ne može da se gleda duže od 5 minuta.
o d v r a t no.
a kako izgleda ima tek da ga gledamo. nov, promenjen, očišćen proevropski SPS

evo ga i ti ga pogledaj. što samo nama da bude loše
:)

e ako me nešto bude oteralo s bloga...
JJ Beba JJ Beba 20:26 28.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

e ako me nešto bude oteralo s bloga...

ko ja? ili šuvaković?
:)
nemoj da bežiš dottore, bez tebe ovde bi bilo dosadno
AlexDunja AlexDunja 20:30 28.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan


ko ja? ili šuvaković?

el onaj, kakobese sarovic???
Spiridon Spiridon 20:33 28.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

Suvakovic
evo ga i ti ga pogledaj. što samo nama da bude loše
:)


idi bre u piii.....



Doctor Wu Doctor Wu 20:34 28.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan


ko ja? ili šuvaković?

šuva, naravno. uroš, el tako beše?
jao kad se samo setim onih pacijenata..
angie angie 20:36 28.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

to povracanje izgleda tek sledi- kao nacionalno praznjenje, kako je krenulo, eto nama i majchice mire.
die hard die hard 20:41 28.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

evo ga i ti ga pogledaj. što samo nama da bude loše
:)

Ovde bre ispo nesto mnogo ljudski.Mora se trazi druga slicka:))
Doctor Wu Doctor Wu 20:43 28.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

to povracanje izgleda tek sledi- kao nacionalno praznjenje, kako je krenulo, eto nama i majchice mire.

nečije profesorke, :)...
angie angie 20:51 28.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

nečije profesorke, :)...


pu, pu,...prelomilo se kod kolege pre mene, pa ja pripala drugoj grupi:))))
JJ Beba JJ Beba 20:54 28.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

die hard
evo ga i ti ga pogledaj. što samo nama da bude loše:)Ovde bre ispo nesto mnogo ljudski.Mora se trazi druga slicka:))


evo ga ovdi sa msje marovićem
sksiji je
:)
EDIT
izbrisala braciku
)
jaksa scekic jaksa scekic 20:58 28.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

JJ Beba

die hardevo ga i ti ga pogledaj. što samo nama da bude loše:)Ovde bre ispo nesto mnogo ljudski.Mora se trazi druga slicka:))evo ga ovdi sa bracikom kertezomsksiji je:)


Nije ovo Kertes,ovo ti je vala Sveto Marovic

J
Doctor Wu Doctor Wu 20:58 28.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

evo ga ovdi sa bracikom kertezom
sksiji je
:)

Jel nije ovo SvetO Marović?
JJ Beba JJ Beba 21:14 28.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

Nije ovo Kertes,ovo ti je vala Sveto Marovic

eee jes vala, pardoniram. :)
povela me ova izjava sa kertesovog svedoćenja na suđenju :
"Istog dana, Šuvaković je došao u Kertesovu kancelariju i pokupio novac. Kertes tvrdi da je novac najverovatnije bio upakovan u kese, mada je bilo uobičajeno da se umota u papir za pakovanje.
Kertes je takođe izjavio da je kao direktor SUC-a obezbeđivao novac za lične dohotke, vozila i opremu za Jedinice za specijalne operacije (JSO) u okviru RDB-a. Po njegovim rečima, pripadnici JSO su znali odakle taj novac stiže i u znak zahvalnosti dodelili su mu 1997. godine posebno priznanje"

ovde sve
mariopan mariopan 21:18 28.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

AlexDunja

mislim hebo vladu i sve

a sve, narocito
:))))
ps. hug, jj

))))))))
cecas cecas 21:20 28.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

jaksa scekic
JJ Beba

die hardevo ga i ti ga pogledaj. što samo nama da bude loše:)Ovde bre ispo nesto mnogo ljudski.Mora se trazi druga slicka:))evo ga ovdi sa bracikom kertezomsksiji je:)


Nije ovo Kertes,ovo ti je vala Sveto Marovic

J


Jes vala Sveto ! Keki je malo popunjeniji i celaviji , znam coveka iz dana kada je ribu lovio na zabranjen nacin !
Maksa Maksa 22:01 28.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

e ako me nešto bude oteralo s bloga...


Treba te ljude čuvati, nikad ne znaš kad će ti zatrebati neki laksativ.
Gorio Gorio 22:08 28.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

mislim hebo vladu i sve

Ja mislim i na vladu DS-SPS.
Dolybell Dolybell 22:24 28.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

vnogo šuvakovića kako se dernja i tumači izjavu šešelja o ubistvu đinđića!!! nemož da zamisliš horor.


Prvo on se ne dernja nego ciči
JJ Beba JJ Beba 22:44 28.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

Dolybell
vnogo šuvakovića kako se dernja i tumači izjavu šešelja o ubistvu đinđića!!! nemož da zamisliš horor. Prvo on se ne dernja nego ciči

doly, večeras se drao cičući
:)
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:33 29.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

e ako me nešto bude oteralo s bloga...

a nemanja đorđević :)))
bio i on na terasi.
to je onaj večiti studenat koji je s nikačevićem upao u b92


Direktor TV "Most" iz Novog Sada i član Socijalističke partije Srbije Nemanja Đorđević uhapšen je juče u Beogradu sa lažnim registarskim tablicama i falsifikovanom saobraćajnom dozvolom, saznaje agencija Beta u policijskim izvorima.

Đorđević je uhapšen pošto je iz garaže zgrade Poslovnog centra "Ušće" uz saobraćajnu dozvolu, preuzeo plavi automobil marke "lanča dedra" sa podgoričkim tablicama.

Taj automobil, uz još sedam vozila, vlasništvo su SPS-a, a savezna policija, koja ih je svojevremeno zapečatila, juče je pozvala partiju da ih preuzme. Naknadnom kontrolom, policija je utvrdila da Đorđevićeva "lanča"nikada nije bila registrovana u Crnoj Gori, iako su na njoj podgoričke tablice.

Nakon kraće potere, policija je uhvatila Đorđevića kod kafića "Kornjača"u Bulevara kralja Aleksandra, a na "lanči" je pronašla druge tablice, za koje je takođe utvrđeno da su falsifikovane. Kod Đorđevića su pronađene dve falsifikovane saobraćajne dozvole i dve lažne tablice.

Đorđević je pre tri godine bio jedan od aktivista SPS-a koji su tada "preuzeli" beogradski radio B-92.

Đorđević je danas aktivista udruženja "Sloboda", osnovanog radi pomoći bivšem jugoslovenskom predsedniku Slobodanu Miloševiću u njegovoj odbrani pred Haškim tribunalom.
Dolybell Dolybell 05:52 29.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

doly, večeras se drao cičući
:)


Da, da - zapravo on još mutira...
Dolybell Dolybell 06:32 29.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

Blago nama sa avan gardom


despot despot 07:46 29.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

Bez bezobraznih slika ovde .. ovo je ipak pristojno mesto :)
despot despot 07:46 29.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

Bez bezobraznih slika ovde .. ovo je ipak pristojno mesto :)
Vračarac Vračarac 09:24 29.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

šuvaković? ona baba? pa on još živ? a ja mislio on crko....

Ubedljivo najantipatičniji lik u srpskoj politici.
pufna pufna 11:46 29.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

sonja k.
proevropska avangarda
socijalno odgovorna, ideoloski ispravna, nova, evropski orjentisana, levicasta
jj beba
i to
:)

pitali poljake zasto su vrsili lustraciju? Odgovorise da im se ne bi vratili aveti proslosti!
Cak i uz nju takvu kakvu, umalo i oni da ne preteknu. ;-)
Nemci su tu bili priljezniji. Sporveli su ono sto su sami na svojoj kozi doziveli i sad hoces da verujes u velikog vodju ili neces drzavu bas briga jer ne smes da se pozitivno o tome izjasnjavas. Posto nismo podvukli crtu dokle se sme, sad nam ovi vampiri pricaju o rehabilitizaciji ( a pocelo sa sanitarnim otklonom! ). Opet cemo sve da bojimo u pink!
pufna pufna 11:52 29.05.2008

Re: Fala bogu neko pametan

lustracija za mene nije cin ozdravljenja i prociscenja ( nemam takve ambicije) vec potez Drzave gde se ona stiti od ponovnog uspostavljanja jednog poretka za koga je ocigledno da je naneo ogromnu stetu gradjanima. Potez u kome se drzava stiti da bi se paralelno mogli sprovoditi zakoni za koje treba i vreme da se izglasaju i politicka volja da se sprovedu i na kraju najvaznije ljudi koji ce ih sprovoditi, a ne opstruirati.
Sunday Sunday 19:41 28.05.2008

buducnost

Ovih dana cesto mislim, Srbija je sa svojih 8 mil stanovnika velicine jednog grada u npr. Americi.
Kako je nemoguce srediti stvari u ovoj zemlji.
I zasto nam treba cak 20 ministarstava?
Gde su pametni ljudi?
Ovi koji se bave politikom, koje gledam na TV, trebalo bi da su krem drustva, neka elita.
Medjutim..
Nit su sposbni da se menjaju, niti su u stanju da menjaju drustvo.
A ono malo, koje je u stanju da pokrene stvari, guraju pod tepih, vredjaju, pljuju, blate.
Smesna su ova trojica koji hoce da vode grad.
Pa Vucic nema pojma sta znaci izgraditi jedan most.
Andreja Mladenovic i A. Antic, su se dogovarali, pa potpisali i na kraju sebi dodeli f-je..
Sva trojica su smesni, "ignorants", a na kraju, bojim se da ce rezultat biti poguban po grad, i drzavu.
Maksa Maksa 22:04 28.05.2008

Re: buducnost

Ovi koji se bave politikom, koje gledam na TV, trebalo bi da su krem drustva, neka elita.


Otkud?
Pa to u principu uvek radi najgori treš koji ništa drugo korisno nije umeo da radi.

Što reče pokojni Artur Klark: "Politika nije dostojna inteligentnog čoveka".

Dolybell Dolybell 22:26 28.05.2008

Re: buducnost

Ovi koji se bave politikom, koje gledam na TV, trebalo bi da su krem drustva, neka elita.

Na vlast ne dolazi onaj ko treba - nego onaj ko to hoće
Maksa Maksa 22:46 28.05.2008

Re: buducnost

Na vlast ne dolazi onaj ko treba - nego onaj ko to hoće


Baš tako, meni najupečatljiviji komad knjige "Ja, Klaudije" (koja je, mislim, čak i bolja od BBC serije koja je po njoj snimljena) je kada posle Kaligule treba da izaberu novog Cara, i neko se seti Klaudija. Neko drugi kaže: "ali Klaudije ne želi da bude Car!", na šta ovaj odgovori sa: "da, zato će i biti dobar Car".
bladerunner bladerunner 08:39 29.05.2008

Re: buducnost

Gde su pametni ljudi?
Ovi koji se bave politikom, koje gledam na TV, trebalo bi da su krem drustva, neka elita.


Pametni ljudi se sklanjaju.
biolog biolog 19:46 28.05.2008

emisija je postavljena

milandezz milandezz 20:22 28.05.2008

mp3

http://www3.b92.net/mp3/Poligraf-2008-05-28-18-55.mp3
Inner Party Inner Party 20:24 28.05.2008

Pa sta?

I Canak uvek je odlican na TV-u!
To sto neko ima sposobnost da efektno prica o temama koje nas tiste, ne znaci da je doticni u pravu, u slucaju Zivkovica narocito...
Zivkovic je bio los premijer i medju najslabijim kadrovima u tadasnjem DS-u.
I Srbija i DS su mnogo napredovali od kako njega nema u politickom zivotu...
Samo nek nam se ne vraca!
Nikad vise!
Doctor Wu Doctor Wu 20:32 28.05.2008

Re: Pa sta?

Zivkovic je bio los premijer i medju najslabijim kadrovima u tadasnjem DS-u.

da, s ovim se slažem. čovek je, generalno gledano, dijabola. meni on uvek delovao kao da je pola života proveo po niškim kafanama i da je tamo pokupio par fazona koje je kasnije probao da prodaje. dobar za talkshow, definitivno out of his depth za vreme premijerisanja.
Spiridon Spiridon 20:40 28.05.2008

Re: Pa sta?

Doctor Wu
Zivkovic je bio los premijer i medju najslabijim kadrovima u tadasnjem DS-u.

da, s ovim se slažem. čovek je, generalno gledano, dijabola. meni on uvek delovao kao da je pola života proveo po niškim kafanama i da je tamo pokupio par fazona koje je kasnije probao da prodaje. dobar za talkshow, definitivno out of his depth za vreme premijerisanja.


Doc, daj jedanput izjasni se i reci ko je po tebi OK. Ko je simpatican ako nista drugo =]
Atomski mrav Atomski mrav 20:43 28.05.2008

Re: Pa sta?

Ne da je bio loš, nego je bio očajan. A to što je sad po nekome "odličan" u Poligrafu - šta to nama treba da znači. Kakav li je samo bio onda u Haškom sudu kad je branio Sretena Lukića??? Lako je priču pričati, svi se sećamo kakav je bio na delu...
die hard die hard 20:44 28.05.2008

Re: Pa sta?

Zivkovic je bio los premijer i medju najslabijim kadrovima u tadasnjem DS-u



Mnogaji su montgomeriji tu prste upleli, a on ih sluso.Ipak pod njim jer bila Sablja, to je ono sto je uradio dobro.Ne sam naravno.
Doctor Wu Doctor Wu 20:54 28.05.2008

Re: Pa sta?


Doc, daj jedanput izjasni se i reci ko je po tebi OK. Ko je simpatican ako nista drugo =]

Kako ko? Pa preCednik Milošević.
AlexDunja AlexDunja 20:56 28.05.2008

Re: Pa sta?

Kako ko? Pa preCednik Milošević.

transparentno.
pa ko vidi
:)))))
Spiridon Spiridon 21:00 28.05.2008

Re: Pa sta?

Doctor Wu

Doc, daj jedanput izjasni se i reci ko je po tebi OK. Ko je simpatican ako nista drugo =]

Kako ko? Pa preCednik Milošević.


ajde, ajde mozes ti to bolje.

Pitam te jer si par puta reagovao na moje komentare ali nikada nisam cuo tvoj stav o tome ko je perspektivan politicar.

Marovic, to znam. Ko jos?
Doctor Wu Doctor Wu 21:21 28.05.2008

Re: Pa sta?

Da, Marović sigurno. Mislim da je on veliki talenat. Onda obavezno da se nađe mesto za Vejvodu i Ivu Viskovića u MIP-u, ekonomija Gligorov, Dana Popović, onda ima onaj Branko Milanović, on mi se isto sviđa, on bi bio super savetnik premijera. Profesionalce (finansije i prostorno planiranje) je lako naći: prođeš kroz CV-jeve i vidiš šta i za koga je radio/la, koliko para napravio/la i šta je isprojektovao/la, koliko razume i poznaje ugovore, PFI, PPP. Za pravdu jednu našu lokalnu blogerku, tu isto treba neko ko ume da priča i logično razmišlja. Za policiju ne znam koga (imaš ti nekoga?)...

Šta je s tobom? Kako izlgeda tvoj dream team? Srbljanović, Baljak, Rajko Danilović, Milenkovics, Cincarević, Sinadinović, Luković... ko još, :)?
JJ Beba JJ Beba 21:27 28.05.2008

Re: Pa sta?

Marovic, to znam

spi, marović ima da napravi partiju zelenih. obeć'o je onomad
i da će da se prvo obogati.
tek onda će da bude preCednik. tako je obeć'o :)
dizvineš, držimo ga za reč
Spiridon Spiridon 22:01 28.05.2008

Re: Pa sta?

Šta je s tobom? Kako izlgeda tvoj dream team? Srbljanović, Baljak, Rajko Danilović, Milenkovics, Cincarević, Sinadinović, Luković... ko još, :)?


Za policiju definitivno Zivkovica, za ostatak, hajde da probam. Vesna Pesic, Zarko Korac, Natasa Micic.

U sustini meni je Gradjanski Savez bio najblizi.

Dolybell Dolybell 22:28 28.05.2008

Re: Pa sta?

ne znaci da je doticni u pravu, u


U čemu to neko nije u pravu a - efektno govori !
Da niste rekli nešto nepromišljeno ?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:48 28.05.2008

Re: Pa sta?

Vi me Doctore, izgleda, baš volite... prosto se brinem...
Brooklyn Brooklyn 22:51 28.05.2008

Re: Pa sta?

Vi me Doctore, izgleda, baš volite... prosto se brinem...

pa tebe svi vole. zato si dobio onolike glasove na izborima i sada ces biti gradonacelnik.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana