Možda pruže otpor...

Drago Kovacevic RSS / 24.06.2008. u 19:15

 

Danas sam gledao sednicu skupštine. Trebalo je izabrati predsednicu i završiti konstituisanje.U normalnim zemljama svečan poslić, ne duži od dva sata. Ovde čudesna, farsična predstava.Kao da počinje nova kampanja. Radikali bez uniformi, ali kao u doba kad je Šešelj čupao kablove sa govornice. Govore, grizu, vređaju.Danas su imali pokaznu vežbu mržnje prema starima. Meta - Krkobabić.. Nije se baš najbolje snalazio, nije ušao u ulogu, ali ih je stoički izdržao. Gurnula ga je ova nova većina u vatru nepripremljenoga, radikali mu namestili "toploga zeca", ali ih je iskulirao.Ničim izazvan navijah za Babokrkića. Još jedan dokaz da je sve relativno. Narodnjaci smušeni. Ne znaju gde su a ni šta bi. Njima je vlasti baš žao. Govorili su nekoliko puta. U ustima im stalno Kosovo, ali i neke evroatlanske institucije u kojima revnosno brane Kosovo. Navodno, zbog Krkobabića i njegovog poziva morali su se hitno, spercijalnim avionom vratiti sa tog "fronta". Žao im što nekoliko sati uz bratsku rusku pomoć neće braniti Srbiju u Strazburu i Podgorici, ali se uzdaju u boga i pravdu.

E, sad, kad vidi čovek te delije poput Šormaza, nekog brkatog radikala i kosovku devojku u liku Nataše Jovanović, Srbiji je mnogo bolje da je nebranjena.

Poserbna priča je novonapravljena parlamentarna većina. Pa oni od potrebnih 126 nisu doveli na sednicu skupštine ni 110 poslanika. Ili nije bilo dovoljno specijalnih aviona da ih "privezu" sa raznih destinacija. Šta mi to plaćamo i šta li ćemo sve plaćati. Jesu li to znali njihovi šefovi kad su jučer ekspresno zakazali sednicu skupštine. Ako se po jutru dan poznaje ta koalicija će raditi dosta traljavo.

Jedina normalna slika u popodnevnom paklu skupštinskoga podruma ( bože me prosti više liči na sklonište nego salu za sednicu parlamenta), bilo je prijateljsko ćaskanje Tome Nikolića i Dragoljuba Mićunovića. Mora da su dogovarali sledeću koaliciju kad će Toma posle razlaza sa Šešeljom postati "evropska desnica"...demokratska uzdanica i garancija evroatlanskih integracija.

E, ali se ipak nešto desilo..Doduše ne u sali ali na marginama sednice. Čedomir Jovanović je reagovao na činjenicu da je DS prepustila skupštinu novoj posestrini sa kojom je ujedinena u bolu. Baš je Tadić široke ruke i izgleda da je kod njega kompromis cilj politike a ne nikako sredstvo sa kojim se dolazi do cilja...o))

Evo, šta je rekao Jovanović na kandidaturu Slavice Đukić - Dejanović za predsednicu Skupštine.

"Ovaj predlog vladajuće koalicije, uz čitav niz prethodnih sklandaloznih kadrovskih rešenja i odlučnost socijalista da u Beogradu podrže koaliciju Šešelja i Koštunice prisiljavaju nas da, uprkos svom razumevanju koje pokazujemo za Demokratsku stranku, preispitamo mogućnost pružanja bilo kakve podrške vladi koja bi vratila na vlast stare kadrove starog SPS-a.

Srbiji je potreban povratak na reformski kurs Vlade Zorana Đinđića a ne kontinuitet sa ljudima i idejama Slobodana Miloševića."

Hajde, ovo nismo odavno čuli. Nekako volim da je to izgovorio....

 

_space.gif


Komentari (63)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Strongman Strongman 19:22 24.06.2008

Prvi

Nisam u zemlji vec 4 godine. Da mi neko posalje snimak skupstine od pre 10 godina i ovaj namucio bih se da razaznam koji je koji.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:25 24.06.2008

Re: Prvi

Strongman
Pa da citam

Gde si, čoveče...o))
Strongman Strongman 19:26 24.06.2008

Re: Prvi

Radim kao gastarbajter. Ne stizam.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:31 24.06.2008

Re: Prvi

Strongman
Radim kao gastarbajter. Ne stizam.

I danju...o))
angie angie 19:31 24.06.2008

Re: Prvi

Strongman
Nisam u zemlji vec 4 godine. Da mi neko posalje snimak skupstine od pre 10 godina i ovaj namucio bih se da razaznam koji je koji.


pa moj stariji sin, kad je pogledao posle toliko vremena-a bilo ono kada je borkavuchic bila vd-skroz se shoknuo- pita ko je ova baba, ja kazem, a on pita a kako je ona predsednik skupshtine, a ja objasnim, a on pita a za koju stranku, ja kazem, a on-shta, zar oni nisu ukinuti,...a posle su stigli acavuchic & CO i dete nije moglo da veruje, ko je sve tu i shta govore. Ko SF .
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:32 24.06.2008

Re: Prvi

Strongman
Nisam u zemlji vec 4 godine. Da mi neko posalje snimak skupstine od pre 10 godina i ovaj namucio bih se da razaznam koji je koji.

Jedino po odelima i ženskim kompletima....
Sad nema ništa od šanera, sve prva ruka...o))
Palilula Palilula 20:42 24.06.2008

Re: Prvi

Re: Prvi #LinkStrongmanRadim kao gastarbajter. Ne stizam.
I danju...o))



Evo i ja, eto sta propustam.......
Dolybell Dolybell 00:58 25.06.2008

Re: Prvi

Nisam u zemlji vec 4 godine. Da mi neko posalje snimak skupstine od pre 10 godina i ovaj namucio bih se da razaznam koji je koji.


Zaboravi pojam "gastarbajter" - for ever - i ne vraćaj se ni u zemlju
(valjda si živ još uvek ?) - a ni u državu koja bi to mogla da bude,
a ne ume ; sad se samo taj prostor zove Srbija, i čekam kad će da ga
proglase za Nacionalni park EU.
E, onda dođi u obilazak parka i na pecanje iz čistih i nezagađenih reka...
rekli bi - na odmor.
Dubravka Bozinovic Dubravka Bozinovic 15:39 25.06.2008

Re: Prvi

Jos tokom svog nastanka, ta vlada je ispunila dva osnovna cilja svojih "stvoritelja":
1. Ivica Dacic je definitivno "oprao" Miloseviceve socijaliste od odgovornosti za sva zla koje su ucinili od nastanka te zlocinacke organizacije krajem 1980tih godina; a
2. Boris Tadic se konacno obracunao sa (mrtvim) Zoranom Djindjicem koji ga nikada nije smatrao za posebno pametnog i upotrebljivog "vojnika Partije".
Srbija je, dakle, i dalje u raljama Dobrice Cosica i brojnih kopiladi "Oca Nacije" - ovoga puta sa Tadicem juniorom i Dacicem kao izvodjacima radova.
Ali, nece to ici bas tako lako...
AlexDunja AlexDunja 19:44 24.06.2008

slavica!!!


u nedostatku one dramaticne scene sa kraja filma,
evo veselih mornara:))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:47 24.06.2008

Re: slavica!!!

Dubravko Dujšin i Irena Kolesar.....
Irena Kolesar stalno bila u ukrštenim rečima....
E, gde se ovoga seti...
AlexDunja AlexDunja 19:57 24.06.2008

Re: slavica!!!

E, gde se ovoga seti...

pa vratila se slavica:)
kako da se ne setim,
samo pokrila petokraku ruzom:)))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:10 24.06.2008

Re: slavica!!!

AlexDunja
E, gde se ovoga seti...

pa vratila se slavica:)
kako da se ne setim,
samo pokrila petokraku ruzom:)))

A onda će opet u ukrštenicu, zar ne...o))
AlexDunja AlexDunja 20:15 24.06.2008

Re: slavica!!!

A onda će opet u ukrštenicu, zar ne...o))

svakako, samo ovaj put nece brod da dobije ime po njoj,
mozda neka posebna biracka kutija..
:))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:22 24.06.2008

Re: slavica!!!

AlexDunja
A onda će opet u ukrštenicu, zar ne...o))

svakako, samo ovaj put nece brod da dobije ime po njoj,
mozda neka posebna biracka kutija..
:))

Eto, nije ni to loše za come back...
Kasnije možda ime dobije kakva podmornica zbog te sklonosti ka bunarenju...o))
AlexDunja AlexDunja 20:31 24.06.2008

Re: slavica!!!

Kasnije možda ime dobije kakva podmornica zbog te sklonosti ka bunarenju...o))

to, vec nece proci:)
jer kada bi svi koji imaju takve sklonosti, makar samo
koliko nasa slavica dali ime po jednoj podmornici,
morali bismo da imamo, ne flotu, nego jato podmornica...
ovoliko
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:51 24.06.2008

Re: slavica!!!

AlexDunja
Kasnije možda ime dobije kakva podmornica zbog te sklonosti ka bunarenju...o))

to, vec nece proci:)
jer kada bi svi koji imaju takve sklonosti, makar samo
koliko nasa slavica dali ime po jednoj podmornici,
morali bismo da imamo, ne flotu, nego jato podmornica...
ovoliko

Hahaha...ne samo da nemamo podmornicu, nego ni more....o))
Zamisli kad bi more hteli nazvati njenim imenom - ništa....ccccc
AlexDunja AlexDunja 20:58 24.06.2008

Re: slavica!!!

Zamisli kad bi more hteli nazvati njenim imenom - ništa....ccccc

eto zasto nam trebaju hrvati i crnogorci...
el da punimo vojvodinu,
nesto mora :)))

ps. neprekidno trolujes, drago !
banovace te autor!
G r o f G r o f 21:27 24.06.2008

Re: slavica!!!

morali bismo da imamo, ne flotu, nego jato podmornica...


Skiupm ptica - jato
Skup riba - plova
Skup podmornica - da me ubiješ ne znam ali , Dunjo, jato nije..heheh
AlexDunja AlexDunja 21:35 24.06.2008

Re: slavica!!!

Skup podmornica - da me ubiješ ne znam ali , Dunjo, jato nije..heheh

ola dragi grofe:)))
ma nije mnogo vazno ( meni), kako se kaze ,
vazno je da ti kapiras sta sam htela da kazem.
:)))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:56 24.06.2008

Re: slavica!!!

G r o f
morali bismo da imamo, ne flotu, nego jato podmornica...


Skiupm ptica - jato
Skup riba - plova
Skup podmornica - da me ubiješ ne znam ali , Dunjo, jato nije..heheh

Stvarno...kako bi se mogao zvati skup podmornica...
Ima jedna ružna reč....konvoj....o))
Hrvati bi to zvali po uzoru na pčele....roj...
mariopan mariopan 14:41 26.06.2008

Re: slavica!!!

AlexDunja
Skup podmornica - da me ubiješ ne znam ali , Dunjo, jato nije..heheh

ola dragi grofe:)))
ma nije mnogo vazno ( meni), kako se kaze ,
vazno je da ti kapiras sta sam htela da kazem.
:)))

Kaze se "jato riba" zasto da se ne kaze i "jato podmornica"..meni je to prirodno...ma samo je vazno sta kazes..
Jelena Milić Jelena Milić 19:54 24.06.2008

e dragec

dveiljadeosmasi da pruze otpor :))
tesko

mene muci sledece

trivo indjic ministar spoljnih!?

kome DB? jel opet smenicemo bulatovica samo da tetki odnesemo lek? i otkud kuriru transkripti? koje niko nije demantovao kao ni mrkonjicev intervju.

ako ne valja slavica dejanovic, u cemu je razlika imedju nje i zarka obradovica?

slusam sad tv foks, joj, ovaj ruzic evropejac, lepo rece onoj filipovski, ko vas j...sto ste raspisali izbore, da ste rekonstruisali vladu i zvali radikale mi bi isto usli. sta par meseci ucini od stranke.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:01 24.06.2008

Re: e dragec

Jelena Milić
dveiljadeosmasi da pruze otpor :))
tesko

mene muci sledece

trivo indjic ministar spoljnih!?

kome DB? jel opet smenicemo bulatovica samo da tetki odnesemo lek? i otkud kuriru transkripti? koje niko nije demantovao kao ni mrkonjicev intervju.

ako ne valja slavica dejanovic, u cemu je razlika imedju nje i zarka obradovica?

slusam sad tv foks, joj, ovaj ruzic evropejac, lepo rece onoj filipovski, ko vas j...sto ste raspisali izbore, da ste rekonstruisali vladu i zvali radikale mi bi isto usli. sta par meseci ucini od stranke.

Katstrofa..i kontinuitet...
Rade, no šta...
sentinel26 sentinel26 19:55 24.06.2008

Došla maca na vratanca...

E vala gos'n Drago sad ste mi natrčali i neću vas jeftino pustiti.

Ko je rekao da je salmonela nadjena samo u bebi čaju, vidjeste li da je ima i u skupštini. Očekuje se dolazak sanitarne inspekcije.

Kakva koalicija takva i sjednica.
Nastavak konstitutivne sjednice se zakazuje kada se skupštini dostavi pisani predlog za izbor predsjednika Skupštine podržan odredjenim brojem poslaničkih potpisa.
Predlog se zavodi u protokol. Služba obabveštava predsjedavajućeg o tome a ovaj zakazuje nastavak sjednice.

Ne može njemu neko telefonom, SMS-om da javlja da ima većinu. Poslanička manjina ima takodje pravo da kandiduje nekoga.
Skupština se ne zakazuje SMS-om ni telefonom (preslikavanje telefonskih sjednica Vlade nije moguće).
Gospodin je prvo "sazvao" nastavak sjednice pa je tek onda primio predlog za izbor predsjednika.

DS i skupštinska služba su uvalili Krkobabiću kosku koju je on ipak glodao i na kraju progutao cijelu.

Žalosna je situacija kada radikali drže lekcije i tumače poslovnik, koji je šupalj kao švajcarski sir.
Zar je neko očekivao da će se oni promijeniti, pa zato su i dobili 78 mandata.

Bejaše li gospodja Djukić Dejanović je 1996.godine ono organizator izborne kradje u Kragujevcu, možda je ona to kragujevčanima oprostila i treba joj vjerovati.

Žrtve pružaju ruke dželatima. Ako prilikom rukovanja radi pomirenja ostanu bez desnice, nije važno, koalicija je napravljena sa levicom.
Poz.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:59 24.06.2008

Re: Došla maca na vratanca...

Žrtve pružaju ruke dželatima. Ako prilikom rukovanja radi pomirenja ostanu bez desnice, nije važno, koalicija je napravljena sa levicom.

Ma sve je tako g. Sentinel...da bih reči rekao...
Salamonela, slažem se...
LjokaKraka LjokaKraka 20:07 24.06.2008

Nema to veze

Kakve veze ima ko je precednik skupstine. Ko da je to vazno...
nebojsam nebojsam 20:32 24.06.2008

Re: Nema to veze

LjokaKraka
Kakve veze ima ko je precednik skupstine. Ko da je to vazno...

Ma ovde vise nema veze ni ko je premijer( moze i jeremic ) ni precEdnik, ni ministri, cela zemlja vise nema vezu sa vezom, konacno smo dosli u potpuno bezvezno stanje, ali i to je neki napredak iliti zadovoljenje kakve takve pravde u odnosu na stanje kad smo bili u stanju da rusimo, palimo, pljackamo i ubijamo.
ludvig ludvig 20:49 24.06.2008

Re: Nema to veze

konacno smo dosli u potpuno bezvezno stanje

dusavu dusavu 20:58 24.06.2008

Super predsednica

TANJUG:......Na današnjoj sednici Narodne skupštine većinom glasova za predsednicu parlamenta izabrana je dr. Slavica Đukić-Dejanović poslanica iz Kragujevca. Ova odluka je doneta na osnovu koalicionog dogovora postignutog između radikala, narodnjaka i socijalista. (Kraj vesti).
Nije se desilo, a moglo je.
Gorio Gorio 21:50 24.06.2008

Re: Super predsednica

Nije se desilo, a moglo je.

Bez panike desiće se.
Radovan Borović Radovan Borović 21:09 24.06.2008

kakve li promene

Ljudi sta se ovde desava.Kao na pocetku postojanja sveta " Mi se nismo promenili" i nasta prva skupstinska vecina.
Oni drugi preko Novosti vec zauzimaju mesto u opoziciji. Oni treci ,resavajuci se polako svog tereta, koga su danas nosili na grudima ,vec su se kandidovali za neku novu evropsku opciju. Cetrvrti , najmanji su, kao slucajno sa prvima ali ne i sa seficom parlamenta. Pa ljudi da li je to moguce. Sta se to dogadja.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:12 24.06.2008

Re: kakve li promene

Radovan Borović
Ljudi sta se ovde desava.Kao na pocetku postojanja sveta " Mi se nismo promenili" i nasta prva skupstinska vecina.
Oni drugi preko Novosti vec zauzimaju mesto u opoziciji. Oni treci ,resavajuci se polako svog tereta, koga su danas nosili na grudima ,vec su se kandidovali za neku novu evropsku opciju. Cetrvrti , najmanji su, kao slucajno sa prvima ali ne i sa seficom parlamenta. Pa ljudi da li je to moguce. Sta se to dogadja.

Svašta ka na Božić, moj Radovane....o))
Gorio Gorio 21:25 24.06.2008

U skupštini ništa novo

Posebna priča je novonapravljena parlamentarna većina.

Bilo bi dobro da je to posebna priča, pa da se nešto razlikuje od ranijih.
Bojim se ja da je to stara priča, sa starim akterima.
Skupština Srbije je bila, a sudeći po ovome danas, i ostaće bruka srpske političke scene.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:30 24.06.2008

Re: U skupštini ništa novo

Gorio
Posebna priča je novonapravljena parlamentarna većina.

Bilo bi dobro da je to posebna priča, pa da se nešto razlikuje od ranijih.
Bojim se ja da je to stara priča, sa starim akterima.
Skupština Srbije je bila, a sudeći po ovome danas, i ostaće bruka srpske političke scene.

Bogami precizno...
Ali, kad je sve uglavnom bruka onda se ona najviše vidi jer se direktno prenosi...
Šta misliš da su na uvidu sednice vlade ili diplomatski susreti...
Gorio Gorio 21:42 24.06.2008

Re: U skupštini ništa novo

Šta misliš da su na uvidu sednice vlade ili diplomatski susreti

Mislim da bi sednice vlade zaista bile ozbiljna konkurencia za npr. "utisak godine".
Dr M Dr M 07:59 25.06.2008

Re: U skupštini ništa novo

Šta misliš da su na uvidu sednice vlade ili diplomatski susreti...


Po uputstvu RRA, pornografski sadrzaji samo posle ponoci.
U dnevnom terminu, sednice skupstine samo sa oznakom " Ne preporucuje se gledaocima mladjim od 18"
Inner Party Inner Party 22:09 24.06.2008

Hi hi hi ...

Srbiji je potreban povratak na reformski kurs Vlade Zorana Đinđića





Nisam mogao da izdrzim!
die hard die hard 23:12 24.06.2008

Re: Hi hi hi ...

Nisam mogao da izdrzim!
*novo

ih, ih, ih
sto si ti duhoviiiit
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 05:47 25.06.2008

Re: Hi hi hi ...

die hard
Nisam mogao da izdrzim!
*novo

ih, ih, ih
sto si ti duhoviiiit

Ma Inner je pravi "tadićevac"...Stalno ima neki kvaziargument...
Черевићан Черевићан 22:19 24.06.2008

безнаслова

некако спонтано се данас присетих афоризама г Баљка доксам гледао седницу скупштине

- Teško je prognozirati pobednika. Gužva je na postolju.
- Nama nisu potrebni partneri. Oni samo kvare igru.
- Mole se oni koji nemaju šta da kažu da i drugima sve objasne.
- Idejno su se razišli. Jedva smo ih razdvojili.
- Državni cirkus istovremeno gostuje u svim mestima.
AlexDunja AlexDunja 22:23 24.06.2008

Re: безнаслова

- Mole se oni koji nemaju šta da kažu da i drugima sve objasne.


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:36 24.06.2008

Re: безнаслова

Черевићан
некако спонтано се данас присетих афоризама г Баљка доксам гледао седницу скупштине

- Teško je prognozirati pobednika. Gužva je na postolju.
- Nama nisu potrebni partneri. Oni samo kvare igru.
- Mole se oni koji nemaju šta da kažu da i drugima sve objasne.
- Idejno su se razišli. Jedva smo ih razdvojili.
- Državni cirkus istovremeno gostuje u svim mestima.

Ja sam se setio jedne dečije igre koja se igrala u mom kraju a zvala se ćulkapa...Igrala se davno, negde između dva rata, i ja je znam samo po pričanju. U realci su đaci morali nositi kapu. Kad bi grupa dečaka izabrala žrtvu, bacili bi mu kapu na pod i onda je šutirali sve dok on ne bi uspeo da je ponovo dograbi...i onda prelazili na drugoga...
Samo nisam mogao provaliti čija je kapa...o))
Ivan Marović Ivan Marović 23:48 24.06.2008

Ljubav!

Drago Kovacevic
Nekako volim da je to izgovorio....
Voli i on tebe.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:58 25.06.2008

Re: Ljubav!

Ivan Marović
Voli i on tebe.


:)))

Hm ... voli ... ne voli ... voli ... ne voli ... voli ... ne ....
jesen jesen 00:02 25.06.2008

margine sednice

....nisam imala zeludac da bas pratim sednicu ali sam ipak gledala i nisam cula Cedu da je bilo sta rekao...Gde se nalazi ta margina na kojoj je izgovorio ono sto je trebalo da izgovori za skupstinskom govornicom?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 05:45 25.06.2008

Re: margine sednice

jesen
....nisam imala zeludac da bas pratim sednicu ali sam ipak gledala i nisam cula Cedu da je bilo sta rekao...Gde se nalazi ta margina na kojoj je izgovorio ono sto je trebalo da izgovori za skupstinskom govornicom?

Otvori sajt ldp..videćeš..
normalan1 normalan1 06:53 25.06.2008

TUGA BRATE

Juče sam gledao Nadala na nekom kablu a i svoja posla da bih, odjednom, ničim izazvan, okrenuo drugi kanal i video da je CIRKUS ponovo došao u naš grad. "Medrano" koje se instalirao pored hotela "Jugoslavija" spakovaće svoju šatru a klovnovi će potražiti posao u Vrčinu i braće maline, kako mi se čini.
Cirkus "Narodna skupština" odavno ne izaziva smeh pa ni podsmeh već TUGU BRATE!
Klovnovi iz Srpske radikalne stranke uz pomoć klovnova-šegrta iz "narodnjačke koalicije" zamajavaće nas iznova kao i deceniju i kusur unazad TUGOM!
To što će neprincipijelna koalicija zauzeti vlast na vrhu nekako već počinjem da preboljevam. Izvesna količina aspirina i domaće rakije, sasvim dobro dođe kada se pogleda ko će sve "sedeti" u novoj vladi! Da baš "sedeti" sumnjam da će štogod doprinositi narodu koji ih je izabrao.
Doduše, baviće se oni humanitarnim akcijama, punjenja sopstvenih džepova - ali na to smo već navikl, zar ne? Valjda je to i osnovni princip bavljenja politikom na ovim prostorima. Koferče će zameniti koferčine!
Nego, da primetim:
- Toma upadljivo nije nosio bedž "Šešelj srpski junak", možda ga je za svaki slučaj stavio u mali džepić, zlu ne trebalo.
- Šormaz nije nosio bedž "Kosovo je Srbija" valjda i on ima džepić.
- Lidija Vukićević... Mrkela .... Pavković ili kako već ne, zaboravila da ponese tregere za "zadnji trap" pa joj se isti vukao po zemlji!
- Nataša Jovanović primetila da se PRIMERCI smeju! Opet, gle!
A svi navalili na onog sirotog Krk-o-babića ko smrt na babu. Uzjašili ali se deda neda! Nije da nije naučio dobro ulogu, naprotiv, dobro je naučio, pravio se blesav. Valjda nije hteo da mu jahači srpske apokalipse ne izgužvaju "Armani" odelo!
Bilo bi sve smešno da nije TUGA BRATE!
JJ Beba JJ Beba 11:20 25.06.2008

Re: TUGA BRATE

E, ali se ipak nešto desilo..Doduše ne u sali ali na marginama sednice. Čedomir Jovanović je reagovao na činjenicu da je DS prepustila skupštinu novoj posestrini sa kojom je ujedinena u bolu. Baš je Tadić široke ruke i izgleda da je kod njega kompromis cilj politike a ne nikako sredstvo sa kojim se dolazi do cilja...o))
Evo, šta je rekao Jovanović na kandidaturu Slavice Đukić - Dejanović za predsednicu Skupštine.
"Ovaj predlog vladajuće koalicije, uz čitav niz prethodnih sklandaloznih kadrovskih rešenja i odlučnost socijalista da u Beogradu podrže koaliciju Šešelja i Koštunice prisiljavaju nas da, uprkos svom razumevanju koje pokazujemo za Demokratsku stranku, preispitamo mogućnost pružanja bilo kakve podrške vladi koja bi vratila na vlast stare kadrove starog SPS-a.
Srbiji je potreban povratak na reformski kurs Vlade Zorana Đinđića a ne kontinuitet sa ljudima i idejama Slobodana Miloševića."
Hajde, ovo nismo odavno čuli. Nekako volim da je to izgovorio....

drago, ael to sad peglanje palo? sa fajtovanjem?
šta je to epohalno čeda reko pa ga ti sada pereš?
kada nije reko onda kad je trebalo, sada je kasno.

ps
koga je predložio za potpredsednicu parlamenta?
osobu koja nije prešla cenzus u svojoj izbornoj jedinici

antioksidant antioksidant 11:56 25.06.2008

Re: TUGA BRATE

koga je predložio za potpredsednicu parlamenta?
osobu koja nije prešla cenzus u svojoj izbornoj jedinici

stvarno sam propustio (ne znam ni ko je na listi ldp-a) pa ....????
JJ Beba JJ Beba 13:49 25.06.2008

Re: TUGA BRATE

antioksidant
koga je predložio za potpredsednicu parlamenta?osobu koja nije prešla cenzus u svojoj izbornoj jedinicistvarno sam propustio (ne znam ni ko je na listi ldp-a) pa ....????

pa kakotikaem, taj govor ČJ mi se čini kao obraćanje nama, biračima..
kao ldp se sada ne slaže sa predlogom dejanovičke za predsedbicu skupštine, pa traži povratak na reformski kurs zorana đinđiđiča, a ćutao je i nije se ogradio o tadićevo pomirenje sa sps, izjednačavanje bola... šta je očekivao koga će SPS da predloži? kao iznenanđen je....ne sviđa mu se dejanovička...
u isto vreme kao kandidatkinju za potpredsednicu predlaže : "Jovanović, koji je i šef poslaničkog kluba LDP, potvrdio je da će Judita Popović biti kandidat LDP za potpredsednika Skupštine, bez obzira na eventualni izbor Slavice Djukić-Dejanović."ovde i ako u zrenjaninu dotična nije prešla cenzusovde

ps

zar ne treba da nas predstavljaju najbolji, makar oni koji na svojim jedinicama pređu cenzus?
AlexDunja AlexDunja 13:56 25.06.2008

Re: TUGA BRATE

JJ Beba
antioksidant
koga je predložio za potpredsednicu parlamenta?osobu koja nije prešla cenzus u svojoj izbornoj jedinicistvarno sam propustio (ne znam ni ko je na listi ldp-a) pa ....????

pa kakotikaem, taj govor ČJ mi se čini kao obraćanje nama, biračima..
kao ldp se sada ne slaže sa predlogom dejanovičke za predsedbicu skupštine, pa traži povratak na reformski kurs zorana đinđiđiča, a ćutao je i nije se ogradio o tadićevo pomirenje sa sps, izjednačavanje bola... šta je očekivao koga će SPS da predloži? kao iznenanđen je....ne sviđa mu se dejanovička...
u isto vreme kao kandidatkinju za potpredsednicu predlaže : "Jovanović, koji je i šef poslaničkog kluba LDP, potvrdio je da će Judita Popović biti kandidat LDP za potpredsednika Skupštine, bez obzira na eventualni izbor Slavice Djukić-Dejanović."ovde i ako u zrenjaninu dotična nije prešla cenzusovde

ps

zar ne treba da nas predstavljaju najbolji, makar oni koji na svojim jedinicama pređu cenzus?

ja sam gloopy. mlogo!
nis ne kapiram.
ovo neslaganje, pa predlog bez obzira???
de je fora??

ps. a, sto se negativne selekcije tice,
to sam skontala jos pre izbora...
JJ Beba JJ Beba 14:19 25.06.2008

Re: TUGA BRATE

ja sam gloopy. mlogo!
nis ne kapiram.
ovo neslaganje, pa predlog bez obzira???
de je fora??

ps. a, sto se negativne selekcije tice,
to sam skontala jos pre izbora...

da baš je bljak,

a što se tiče tih koje smo svojim glasovima uposlili u skupštini a nisu prešli cenzus na svojim izbornim edinicama to je posebna priča.
ne znam od koga zavisi da se to ne radi?
ko je taj ko određuje ko će nas predstavljati u skupštini za imunitet, 100.000 dinara, prevoz...i sve ostalo
valjda moraju da budu najbolji, ne?

uvreda mozga, totije

edit
em su me izneverili podrškom spsu; ćutanjem i ne ograđivanjem o tadićeve reči još mi stavljaju u klupe likove koji ni cenzeus nisu prešli.
a šatro im smeta dejanovićka
čoveče prst u oko
AlexDunja AlexDunja 14:45 25.06.2008

Re: TUGA BRATE

ne znam od koga zavisi da se to ne radi?

pa kako ne znas?
imaju oni predsednistvo,
glavni odbor, politicki savet....
od njih zavisi.
ako neko uze rukovodstvo donosi odluke,
opet od ovih zavisi, treba da ne dozvole to....
ako zaista hoce nesto da menjaju, to jest.
ako hoce samo da pricaju, to moze bilo ko,
onda je svejedno.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:10 25.06.2008

Re: TUGA BRATE

JJ Beba
E, ali se ipak nešto desilo..Doduše ne u sali ali na marginama sednice. Čedomir Jovanović je reagovao na činjenicu da je DS prepustila skupštinu novoj posestrini sa kojom je ujedinena u bolu. Baš je Tadić široke ruke i izgleda da je kod njega kompromis cilj politike a ne nikako sredstvo sa kojim se dolazi do cilja...o))
Evo, šta je rekao Jovanović na kandidaturu Slavice Đukić - Dejanović za predsednicu Skupštine.
"Ovaj predlog vladajuće koalicije, uz čitav niz prethodnih sklandaloznih kadrovskih rešenja i odlučnost socijalista da u Beogradu podrže koaliciju Šešelja i Koštunice prisiljavaju nas da, uprkos svom razumevanju koje pokazujemo za Demokratsku stranku, preispitamo mogućnost pružanja bilo kakve podrške vladi koja bi vratila na vlast stare kadrove starog SPS-a.
Srbiji je potreban povratak na reformski kurs Vlade Zorana Đinđića a ne kontinuitet sa ljudima i idejama Slobodana Miloševića."
Hajde, ovo nismo odavno čuli. Nekako volim da je to izgovorio....

drago, ael to sad peglanje palo? sa fajtovanjem?
šta je to epohalno čeda reko pa ga ti sada pereš?
kada nije reko onda kad je trebalo, sada je kasno.

ps
koga je predložio za potpredsednicu parlamenta?
osobu koja nije prešla cenzus u svojoj izbornoj jedinici


Ma u pravu si...I danas beše sve nešto mlako.
Nego, nekako sve bih da imam što ružičastije naočare, ali ne ide...
JJ Beba JJ Beba 22:23 25.06.2008

Re: TUGA BRATE

Ma u pravu si...I danas beše sve nešto mlako.
Nego, nekako sve bih da imam što ružičastije naočare, ali ne ide...

eee kapiram, al ne ide na gurku :))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:43 25.06.2008

Re: TUGA BRATE

JJ Beba
Ma u pravu si...I danas beše sve nešto mlako.
Nego, nekako sve bih da imam što ružičastije naočare, ali ne ide...

eee kapiram, al ne ide na gurku :))

Čitam sada SPS dobio i carinu...o))
Pa šteta što je Kertes u zatvoru, inače bi on to popunio garant...
Ova što je večeras izabraše pod istragom i samo zbog imuniteta nije ćorkirana...
E, stvarno, nikakav SSP ne može biti opravdanje da se ovakva vlada podrži....
I čime je to DS zaslužio neki poseban status...neko poverenje.
Da sam znao da će ovako igrati oko DS-a moga glasa ne bi dobili...Meni je svejedno DS a SPS..
JJ Beba JJ Beba 22:50 25.06.2008

Re: TUGA BRATE

Drago Kovacevic

JJ Beba
Ma u pravu si...I danas beše sve nešto mlako.Nego, nekako sve bih da imam što ružičastije naočare, ali ne ide...eee kapiram, al ne ide na gurku :))Čitam sada SPS dobio i carinu...o))Pa šteta što je Kertes u zatvoru, inače bi on to popunio garant...Ova što je večeras izabraše pod istragom i samo zbog imuniteta nije ćorkirana...E, stvarno, nikakav SSP ne može biti opravdanje da se ovakva vlada podrži....I čime je to DS zaslužio neki poseban status...neko poverenje.Da sam znao da će ovako igrati oko DS-a moga glasa ne bi dobili...Meni je svejedno DS a SPS..

drago, nije više ni smešno....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:57 25.06.2008

Re: TUGA BRATE

JJ Beba
Drago Kovacevic

JJ Beba
Ma u pravu si...I danas beše sve nešto mlako.Nego, nekako sve bih da imam što ružičastije naočare, ali ne ide...eee kapiram, al ne ide na gurku :))Čitam sada SPS dobio i carinu...o))Pa šteta što je Kertes u zatvoru, inače bi on to popunio garant...Ova što je večeras izabraše pod istragom i samo zbog imuniteta nije ćorkirana...E, stvarno, nikakav SSP ne može biti opravdanje da se ovakva vlada podrži....I čime je to DS zaslužio neki poseban status...neko poverenje.Da sam znao da će ovako igrati oko DS-a moga glasa ne bi dobili...Meni je svejedno DS a SPS..

drago, nije više ni smešno....

Kakvi smešno...U paklu ne može biti smešno...
JJ Beba JJ Beba 23:44 25.06.2008

Re: TUGA BRATE

Kakvi smešno...U paklu ne može biti smešno...

eee pazi kad može, al ovi su i iz pakla isterani. nizagde nisu, niko ih neće
samo ovde
Palilula Palilula 04:21 26.06.2008

Re: TUGA BRATE

Taman mislim nema vise iznenadenja, kad ono... pa razmisljam sta jos moze da se desi? Na primer: Sloba nije umro nego se reformisao, pa ce biti premijer, ili Seki se vrati iz Haga i uclani u LDP.
Jelena Milić Jelena Milić 16:29 26.06.2008

ja za dojce vele o dacicu polcajcu

Srbija | 26.06.2008
Socijalističko-demokratska "koalicija interesa" kratkog veka?
Großansicht des Bildes mit der Bildunterschrift: Zgrada Vlade Srbije u Beogradu
Socijalisti su se i zvanično opredelili za koaliciju sa demokratskim blokom. Šta ih je nagnalo na to? Da li su to naglo probuđene simpatije prema Evropi, iskrena želja za reformama, ili pokušaj partijske rehabilitacije?

Analitičari upozoravaju da su na stolu pred socijalistima bile praktično dve iste ponude. Narodnjaci i radikali takođe su bili spremni na razne ustupke zarad formiranja vlasti, i to najverovatnije nije razlog napuštanja pregovora. Ilustrativan primer je penzija: dok je DS-u tolerisan grub odgovor da nema ništa od penzija koje iznose 70 procenata prosečne plate, narodnjacima je zbog sličnog odgovora zamereno da se neozbiljno odnose prema njihovom ključnom zahtevu.



Vlada nestabilna i kratkog veka?



Jelena Milić, direktor Centra za evroatlantske studije, za Radio Dojče vele ocenjuje da iza toga stoji samo stranački pragmatizam, kome su kumovale tajne službe, tajkuni, ali i strana diplomatija. Socijalisti pri tom deluju kooperativno, ali to ne znači da će nova Vlada imati četvorogodišnju idilu:



„Ja sam duboko ubeđena da će ovo biti jedna Vlada nažalost kratkog trajanja, i relativno nestabilna. Verujem da će se pre svega po pitanju Kosova, to je još uvek goruća tema, ova Vlada relativno brzo raspasti, i mislim da bi u tom smislu jedini spas za Demokratsku stranku bio da konačno skupi hrabrost i da ona bude ta koja će na sto izneti predlog o podeli Kosova“.



Stari ili novi socijalisti?



Pitanje Haga neće značajnije uticati na stabilnost Vlade. SPS je podržavao koštuničinu Vladu, koja je imala 16 formalno dobrovoljnih predaja, i sve što se može očekivati su medijske predstave za javnost. Jelena Milić kaže da će mnogo veći problem nastati ukoliko lider SPS Ivica Dačić postane ministar policije, jer će to značiti kraj istraga o politički motivisanim zločinima:



„Znači, na najflagrantnije kršenje ljudskih prava, dakle ubistva novinara, ubistvo premijera, i naravno nastavak saradnje na istragama u vezi ratnih zločina. Verujem da će tu u stvari doći do naglog zastoja, i da će to u stvari biti direktna amnestija miloševićeve politike, i to je ono što je poražavajuće za srpsko društvo“.



Boris Tadić obećava brz napredak ka Evropi, ali velika novost je da će mu na tom putu najbliži saradnici biti socijalisti. Oni stari, ili neki novi, to još niko ne zna.



Ivica Petrović, Beograd

Bookmarkirajte tekst
Šta je Bookmarking?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 17:13 26.06.2008

Re: ja za dojce vele o dacicu polcajcu

Šta je Bookmarking?

Neam pojma..o))

Arhiva