Evo ga, na....

Drago Kovacevic RSS / 13.07.2008. u 15:15

"Evo ga na", baš tako je rekao moj brat Nikola, kad je čuo da je SPS odlučio sledeće....o))

Beograd: SPS raskinuo sa SRS i DSS...

Zatekli smo se Nikola i ja zajedno, kad je objavljena ta vest....

- Zašto, "evo ga na" kad je to bilo svima jasno već više od mesec dana...pitam ga..

- Ma, znam, ali kad god neko uporno laža, laže, laže, i ti znaš da laže, a on ti onda dođe i kaže kako je eto celo vreme lagao, šta drugo da kažem.

- Dobro, nisu ti socijalisti, rod, žena, prijatelji, pa da te to tako pogađa...

- Naravno, bar sam naviknut na njihove laži...Nego, mislio sam da će ovi tvoji uleteti u zamku...

- Kako i zašto, pitam...

- Pa lepo, nadao sam se da će kazati kako su njima isti i "ovi" i "oni", da neće nikome pomoći i da će onda ostati jedina kombinacija "socijalisti, radikali i ovi Koštuničini nesretnici"...

- E, pa vidiš da nemaš talenta za politiku....Jedino gde su ti moji imali mesto da negde utiču je "to"...I da su rekli "nećemo", svi bi jedva dočekali..Ovako su ih zajebali..Rekli su "hoćemo, ali..."...pa "hoćemo, bez uslova"....pa samo "hoćemo"....Svi koji su očekivali "nećemo" imali su lopticu na svojoj polovini...

- Jes, sad kad ovi kažu da neće sa SRS i DSS, zavise od njih...moraju ih pitati što šta.Jebiga, sad ih se pita....

- Da, e sad da vidimo šta će morati pitati....koje stvari....mislim šta će ovi od njih tražiti...Ako budu tražili nešto što je svima na korist, onda je u redu...ako budu tražili ono što je samo njima u korist, onda je bilo, kao što je i bilo....

- A novi izbori....

- Ma jok....pa nisu ludi ostavljati neizvesnim ono što već imaju....malo će se femkati, malo odlagati...praviti se da im je sve to neugodno...kao mladi u nekom selu pod Dinarom tamo pedesetih....A jedva će čekati da se sve to završi...o))

- Dobro....jebi ga, radikali su stalni gubitnici....jeli to tako što im je to uloga, kako ti kažeš, ili zato što su "ovce"....

- Zbog uloge...Da su "ovce" ne bi uzimali trista hiljada glasova u Beogradu.... 

- I meni se čini...nego, sledeće izbore sigurno ne glasam za njih...Tu je Tadić koji ih uvek pobeđuje, a kome sada tako liče, ili ovi tvoji....samo da se više "reši" to Kosovo....ne mogu istrpeti da priznaju ono što se dogodilo...to mi nekako ispada kao da ti neko kaže vbest koju ne voliš čuti...uveriš se u to, ali ti nikada nije drag donosioc loše vesti...

- E, da si samo ti takav, gde bi nam bio kraj.....

Eto, tako je završena priča o formiranju beogradske vlasti između dva prosečna građanina... 

 



Komentari (90)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Puerta Puerta 15:42 13.07.2008

Prosek

Drago, jesi li ovaj razgovor snimao, ili si hvatao beleske,ili si zapamtio ceo razgovor pa ga prepisao, kako da znamo da je autentican
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:44 13.07.2008

Re: Prosek

Puerta
Drago, jesi li ovaj razgovor snimao, ili si hvatao beleske,ili si zapamtio ceo razgovor pa ga prepisao, kako da znamo da je autentican

Autentičan..Burazera ne mora snimati....
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:06 15.07.2008

Hehehe

nemam obicaj da "lepim" slike po blogu, ali nabasah na ovu u danasnjem Press-u pa ne mogu da izdrzim - verujem da ce se i Dragec I Puerta mnogo obradovati ... a i mnogi drugi:)))

Puerta Puerta 15:43 13.07.2008

Nece biti izbora

Jer ono ne odgovaraju ni SPS ni DS, to je prelazno retoricko resenje.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:45 13.07.2008

Re: Nece biti izbora

Puerta
Jer ono ne odgovaraju ni SPS ni DS, to je prelazno retoricko resenje.

Naravno, to će zaključiti za nekoliko dana i obzaniniti već znano...
Puerta Puerta 15:51 13.07.2008

Re: Nece biti izbora

Drago Kovacevic

PuertaJer ono ne odgovaraju ni SPS ni DS, to je prelazno retoricko resenje.Naravno, to će zaključiti za nekoliko dana i obzaniniti već znano...

On je ponovio i da je za SPS "teško i neprihvatljivo" formiranje većine u kojoj bi učestvovala Liberalno-demokratska partija (LDP) i dodao da ne isključuje mogućnost održavanja novih izbora u Beogradu.

Dačić je rekao da očekuje negativne reakcije SRS-a i DSS-a zbog odustajanja SPS-a od koalicije sa tim strankama, ali da je "pitanje" između onoga što socijalisti "žele i onoga što je realno".
"Ljubavi, ja tebe volim, ali moram da te ostavim..." koliko sam puta ovo cuo , skoro mi je jedna drugarica upala u bedak, jer joj je to rekao decko posle mesec dana zabaljanja. Kao tesko mu je ali mora to da uradi, plasi se vezivanja :)
zajec zajec 18:47 13.07.2008

Re: Nece biti izbora

Drago Kovacevic

PuertaJer ono ne odgovaraju ni SPS ni DS, to je prelazno retoricko resenje.Naravno, to će zaključiti za nekoliko dana i obzaniniti već znano...

Naravno da nece biti novih izbora, jer zna Tadic da bi morao sa LDP-om. A ako Ceda prihvati da podrzava zlocince iz devedesetih izgubice poverenje clanova i biraca. Moze nestati kao sto ce i SPS u sledecim izborima.
LDP su jedina nada da Srbija moze drugim putem. U novim izborima LDP bi usao u vlast. I zar da slusa Tadica, da im bude podrska, a nikada javno nije podrzao Cedu. NEDAJTE SE PREVARITI, NE PODRZITE DEVEDESETE. Evo vam jedan link, ako vam nije jasno ko je ko
http://www.tabloid.co.yu/clanak.php?br=158&clanak=10

Puerto dobro dosao na ovaj blog, medju gradjane Srbije. Ima nade za tebe. I, valda si shvatio da su radikali dobri foliranti. Bre nece oni vlast, dobro im je ovako, poslanici, dobro usicare, a za gradjane boli ih... I sad je Vucicu pao teret sa srca. Hajde reci i ti, kako bi sa Nemanjom Sarovic kao menadzerom, koji je za dnevnice u Skupstini maznuo milionce. Znao Vucic da izvodi cirkus. Kao i onaj iz Haga sto nebi mogao pretrpeti da ovi dodju na vlast bez njega, pa salje nebulozne poruke (Jovanovic heroj i sl.). Olos. Blizu su i zuti, koji rade suprotno, vlast po svaku cenu.

Jedini koji su se do sada razlikovali su LDP-ovci, naravno dok ne dadu podrsku socijalistima, koji bi da se malo omaste i u Vojvodini, gde su izgubili. Onda su i oni gotovi i Srbija ostaje da ceka bolje dane, neko novo lice.

NE IZNEVERI NAS CEDO.
Dr M Dr M 20:10 13.07.2008

Re: Nece biti izbora

nestati kao sto ce i SPS u sledecim izborima.


Ovo mi ne izgleda verovatno. SPS ce na sledecim izborima da bude jos jaci.
Sad, kad su ponovo u vlasti, vratice im se neki odbegli biraci. Dacic nece propustiti da pohapsi neke sitnije kriminalne ribe, pogotovu ako bude mogao da im prikaci i zuckastu prebojenost i napravice se grdna parada oko borbe protiv kriminala. Vozice se prica da se devedesetih "kraduckalo" a posle se kralo na veliko. Ne treba zanemariti ni cinjenicu da je u policiji vec 60 godina prisutan komunisticki duh cvrste ruke a Dacic nece propustiti da "trenira strogocu" po sistemu "strog ali pravedan".

Kad se ovome doda i pojacano prisustvo u medijima, evo Dacicu dupliranja broja glasova.

Evo, pocinje UTN, gledajte Dacica.
G.Cross G.Cross 22:00 13.07.2008

Re: Nece biti izbora

Bre nece oni vlast, dobro im je ovako, poslanici, dobro usicare, a za gradjane boli ih...

A otkud Vama ideja da svi gradjani imaju iste interese ? Pa valja partije ( part - deo ) i sluze da predstavljaju interese razlicitih delova drustva.
Pokusajte da pogodite deo drustva cije interese predstavaljaju :

SPS - .............................
DS ;.................................
DSS : .............................
LDP ................................
SRS ...............................
LDV ................................
dobronamjeran dobronamjeran 22:13 13.07.2008

Re: Nece biti izbora

skoro mi je jedna drugarica upala u bedak, jer joj je to rekao decko posle mesec dana zabaljanja. Kao tesko mu je ali mora to da uradi, plasi se vezivanja :)

А јел му је дала?
Puerta Puerta 23:50 13.07.2008

Re: Nece biti izbora

zajec

Drago KovacevicPuertaJer ono ne odgovaraju ni SPS ni DS, to je prelazno retoricko resenje.Naravno, to će zaključiti za nekoliko dana i obzaniniti već znano...Naravno da nece biti novih izbora, jer zna Tadic da bi morao sa LDP-om. A ako Ceda prihvati da podrzava zlocince iz devedesetih izgubice poverenje clanova i biraca. Moze nestati kao sto ce i SPS u sledecim izborima. LDP su jedina nada da Srbija moze drugim putem. U novim izborima LDP bi usao u vlast. I zar da slusa Tadica, da im bude podrska, a nikada javno nije podrzao Cedu. NEDAJTE SE PREVARITI, NE PODRZITE DEVEDESETE. Evo vam jedan link, ako vam nije jasno ko je ko http://www.tabloid.co.yu/clanak.php?br=158&clanak=10Puerto dobro dosao na ovaj blog, medju gradjane Srbije. Ima nade za tebe. I, valda si shvatio da su radikali dobri foliranti. Bre nece oni vlast, dobro im je ovako, poslanici, dobro usicare, a za gradjane boli ih... I sad je Vucicu pao teret sa srca. Hajde reci i ti, kako bi sa Nemanjom Sarovic kao menadzerom, koji je za dnevnice u Skupstini maznuo milionce. Znao Vucic da izvodi cirkus. Kao i onaj iz Haga sto nebi mogao pretrpeti da ovi dodju na vlast bez njega, pa salje nebulozne poruke (Jovanovic heroj i sl.). Olos. Blizu su i zuti, koji rade suprotno, vlast po svaku cenu. Jedini koji su se do sada razlikovali su LDP-ovci, naravno dok ne dadu podrsku socijalistima, koji bi da se malo omaste i u Vojvodini, gde su izgubili. Onda su i oni gotovi i Srbija ostaje da ceka bolje dane, neko novo lice. NE IZNEVERI NAS CEDO.

Moja teza je da su LDP i SRS dve jedine korektne stranke, prvo prema svojim biracima, drugo, oni svoje stavove koji su istina potpuno konfrontirani ne grade prema onome sto je potrebno da gradjani cuju, kao sto to radi Tadic sa njegovom borbom za Kosovo. Od DS nikad niste culi nijedan ostar stav kojim bi mogli da potencijalno izgube neke birace, sve su to umerene nasminkane izjave, dok LDP i SRS drugacije vide politiku. T. N. na predsednickim izborima platio punu cenu nekih zvojih izjava, ne treba da podsecam.
Sada je sve to pokusao da odglumi Kostunica, pa je bio veci nacionalista i od radikala, ali mu ne stoji, posteno.
A nije tacno da SRS ne zeli vlast, Vucic je zeleo da bude gradonacelnik, Nikolic je zeleo da bude predsednik, to se videlo u kampanji, jedini koji to mozda nije zeleo je Seselj.
Puerta Puerta 23:51 13.07.2008

Re: Nece biti izbora

dobronamjeran
skoro mi je jedna drugarica upala u bedak, jer joj je to rekao decko posle mesec dana zabaljanja. Kao tesko mu je ali mora to da uradi, plasi se vezivanja :)А јел му је дала?

Nije :) a sto je fora i ne bi mu skoro dala, a on je bio pametan pa je to na vreme shvatio :)
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 07:23 14.07.2008

Re: Nece biti izbora

Puerta
Moja teza je da su LDP i SRS dve jedine korektne stranke


Hahaha ... ok, sad je jasno zato se ti i Dragec tako dobro slazete. A ja mislio da ti on ustupa prostor na svom blogu samo iz nostalgije prema starim vremenima kad su mu radikali bili saborci ...

Ma pricao sam i ja da postoje slicnosti izmedju nastupa SRS i LDP ... samo se ovim drugima to nije svidjalo

pozz
antioksidant antioksidant 12:43 14.07.2008

Re: Nece biti izbora

pricao sam i ja da postoje slicnosti izmedju nastupa SRS i LDP ...

pricao jesi a kako vidim pricaces jos. nego, ako te ne mrzi mogao bi malo i slicnostima ds-a i sps-a (znam. znam tadic je vec dovoljno pricao, ali tema je tako zanimljiva da bih bio rad cuti jos)
Puerta Puerta 14:04 14.07.2008

Re: Nece biti izbora

Hahaha ... ok, sad je jasno zato se ti i Dragec tako dobro slazete. A ja mislio da ti on ustupa prostor na svom blogu samo iz nostalgije prema starim vremenima kad su mu radikali bili saborci ...

Ma pricao sam i ja da postoje slicnosti izmedju nastupa SRS i LDP ... samo se ovim drugima to nije svidjalo

pozz

Nisi me citirao do kraja, rekao sam jedine dve korektne stranke prema svojim biracima. U opste ne govorim o njima kao ekstremnim strankama, nego samo strankama sa jasnim principima. Jedna kaze da bi izmedju EU i Kosova uvek izagrala Kosovo, iako fakticki nema nikakve koristi od njega realno, a druga kaze da bi izabrala EU i po cenu odricanja Kosova, bas zato sto u sadasnjem vremenu, realno od njega nema koristi. Skoro se i Kostunica prikljucio jednoj strani, ali Tadic je nastavio po starom, i Kosovo i Evropa, i jare i pare.
vladimir petrovic vladimir petrovic 14:34 14.07.2008

Re: Nece biti izbora

Puerta
Moja teza je da su LDP i SRS dve jedine korektne stranke,


Mogle bi da se fuzionisu, pa da bude od njih dve - jedna korektna stranka. Ukrupnjivanje je osnovna karakteristika kapitalistickog drustva, ali i politickog zivota (u najdemokratskijim zemljama imamo tek po dve eventualno tri politicke partije).
A nasta bi licio taj hermafrodit od SRS i LDP tesko je da covek zamisli. Ali nesta ne treba iskljucivati.
Puerta Puerta 15:00 14.07.2008

Re: Nece biti izbora

Mogle bi da se fuzionisu, pa da bude od njih dve - jedna korektna stranka. Ukrupnjivanje je osnovna karakteristika kapitalistickog drustva, ali i politickog zivota (u najdemokratskijim zemljama imamo tek po dve eventualno tri politicke partije).
A nasta bi licio taj hermafrodit od SRS i LDP tesko je da covek zamisli. Ali nesta ne treba iskljucivati

Opet ponavjam, nisam rekao da su te stranke programski slicne niti da mogu bilo sta zajedno, one sushte suprotnosti, korektnost o kojoj sam govorio, nema veze sa tim sto vi pricate.
vladimir petrovic vladimir petrovic 18:26 14.07.2008

Re: Nece biti izbora

Puerta
Opet ponavjam, nisam rekao da su te stranke programski slicne niti da mogu bilo sta zajedno, one sushte suprotnosti, korektnost o kojoj sam govorio, nema veze sa tim sto vi pricate.

Gde vam je smisao za humor? Pa za ime Boga, ne priblizavaju se samo stranke sa slicnim programima. Mi smo do juce verovali da su DS i SPS diametralno razlicite stranke... a gledajte kojim putem su krenule.. jednog dana ce (mozda) to biti "levi centar".
Nije kunst spajanje stranki sa srodnim programima, vec onih sa opozitnim... U partijskom zivotu sve je moguce, nikada ne recite nikada... Jer kao sto se svaki covek mora menjati, tako i politicke stranke.
Uostalom, u danasnjem svetu jos uvek je aktuelno ono (sada vec nazvano: globalisticko) pravilo: Neprijatelja ili unisti, ili ga pripoji sebi, he, he, he...
dolybell92 dolybell92 15:55 13.07.2008

Šok ! (He he he )

Nemojte više ovako naglo i prvom rečenicom da me šokirate..
treba prvo malo veći uvod, pa onako izokola....prepadoh se
od iznenađenja !
NE MOGU DA VERUJEM !

(Ima li neka sličica pride - kao konkretna potvrda ili sl..?)

sunjic sunjic 16:26 13.07.2008

verujem borisu!

- A novi izbori....

- Ma jok....pa nisu ludi ostavljati neizvesnim ono što već imaju....malo će se femkati, malo odlagati...praviti se da im je sve to neugodno...kao mladi u nekom selu pod Dinarom tamo pedesetih....A jedva će čekati da se sve to završi...o))


Ni ja ne verujem da će da dođe do novih izbora. Ako Tadić kaže da će da formiraju vlast u Beogradu, onda će i da formiraju. Tu lekciju oko toga kome da verujem, sam naučio kada se formirala vlada. Pričao je Boris uporno da će oni formirati vladu, i tako i bi, pa sam sad spremniji da verujem njemu nego svima ostalima. Pa me samim tim ova današnja vest i nije toliko iznenadila...
Puerta Puerta 17:27 13.07.2008

Drago

moj post je u prvih 3 sata imao preko 50 komentara pa ti sad vidi
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:29 13.07.2008

Ko je prosecan gradjanin?

Drago Kovacevic
Eto, tako je završena priča o formiranju beogradske vlasti između dva prosečna građanina...


Hm. Za vaseg brata ne znam, ali vi niste prosecan gradjanin! Jedan od dokaza je i taj da ste na VIP listi B92... jer to prosecni gradjani NE MOGU da budu... vec o tome mogu samo da sanjaju...A da ce i oni jednog dana postati blogeri na b92 mi izgleda kao ocekivanje velikog zgoditka na lutriji.

N. B. Drago, uvek sa zanimanjem citam vase razgovore sa bracom, sa dobrim dijalizima bez obzira na temu. To citanje vasih kratkih pripovedackih umeca mi uvek cini vece zadovoljstvo nego vasa POLITICKA PREDVIDJANJA, koja ponekad umeju i da omanu...
zeks92 zeks92 18:22 13.07.2008

Re: Ko je prosecan gradjanin?

vladimir petrovic
... Hm. Za vaseg brata ne znam, ali vi niste prosecan gradjanin! Jedan od dokaza je i taj da ste na VIP listi B92... jer to prosecni gradjani NE MOGU da budu...


E...bas ga pretera...novinarcic ko novinarcic....Daj mu Drago da gostuje na blogu,kad si pustio onog Puertu mos' i njega...Vidis,lepo pise....
Puerta Puerta 18:34 13.07.2008

Re: Ko je prosecan gradjanin?

zeks92

vladimir petrovic... Hm. Za vaseg brata ne znam, ali vi niste prosecan gradjanin! Jedan od dokaza je i taj da ste na VIP listi B92... jer to prosecni gradjani NE MOGU da budu... E...bas ga pretera...novinarcic ko novinarcic....Daj mu Drago da gostuje na blogu,kad si pustio onog Puertu mos' i njega...Vidis,lepo pise....

Ideja da napisem post je bila Dragova.
zeks92 zeks92 18:39 13.07.2008

Ok. :-)

Samo sam se salio....
I ti lepo pises,samo sto si Radikal
vracarac92 vracarac92 18:50 13.07.2008

Re: Ok. :-)

I ti lepo pises,samo sto si Radikal
Puerta i Drago kohabitiraju. Isto ko DS-SPS uz podršku LDP u republičkoj vladi ili DS-LDP-SPS na Novom BGD-u.
Sve jedno, ja ih podržavam, Mislim Puertu i Draga, ne DS-SPS-LDP. Tako su mi nekako mili , lepi i mladi sa sjajem u očima.
Najozbiljnije ih podržavam.
Puerta Puerta 18:50 13.07.2008

Re: Ok. :-)

zeks92
Samo sam se salio....I ti lepo pises,samo sto si Radikal

Zato i necu biti bloger na b92
Sparkle Sparkle 19:04 13.07.2008

Re: Ok. :-)

Puerta
zeks92
Samo sam se salio....I ti lepo pises,samo sto si Radikal

Zato i necu biti bloger na b92

Patetično.
Ivan Marović Ivan Marović 19:33 13.07.2008

Re: Ok. :-)

Puerta
Zato i necu biti bloger na b92
Aman čoveče, vidiš da čedisti muče muku sa tadićevcima, navalili tadićevci na blog, ne mogu proročanstva da se čuju od njihovog spinovanja, tako da kad se počiste tadićevci s bloga, onda će biti mesta za radikale. Ipak mora prvo da se eliminiše pravo zlo na ovom blogu, radikali su samo strašilo.
zeks92 zeks92 19:39 13.07.2008

Ivane,Ivane...

čedisti muče muku sa tadićevcima, navalili tadićevci na blog, ne mogu proročanstva da se čuju od njihovog spinovanja, tako da kad se počiste tadićevci s bloga, onda će biti mesta za radikale


Procita li ono kravljim prdezima?Metan udavi planetu, a ti se bavis tracevima....
sentinel26 sentinel26 19:45 13.07.2008

Re: Ivane,Ivane...

zeks92
čedisti muče muku sa tadićevcima, navalili tadićevci na blog, ne mogu proročanstva da se čuju od njihovog spinovanja, tako da kad se počiste tadićevci s bloga, onda će biti mesta za radikale

Procita li ono kravljim prdezima?Metan udavi planetu, a ti se bavis tracevima....

Pa to spada u oblast ekologije a Ivan je digao ruke od nje ili je ekologija digla ruke od Ivana.?

Ivan Marović Ivan Marović 19:45 13.07.2008

Re: Ivane,Ivane...

zeks92
Metan udavi planetu
Rešenje je 2CH4 + 2H2O = 2CH3OH + H2, dakle uz malo vodice od metana možemo dobiti vodonik kao gorivo, a i Guslara da se nazdravi.
zeks92 zeks92 20:03 13.07.2008

Re: Ivane,Ivane...

Prdez i voda - nova eko-moda!
Ivan Marović Ivan Marović 20:06 13.07.2008

Re: Ivane,Ivane...

zeks92
Prdez i voda - nova eko-moda!
Da te pitam, Zeks, pravim za nekoliko godina neku zelenu partiju, pa mi treba čovek koji ume da smisli catchy slogan za kampanju. Ne znam da li si zainteresovan, cijena prava sitnica.
Puerta Puerta 20:17 13.07.2008

Re: Ok. :-)

Patetično.

Sta je tu pateticno ?
zeks92 zeks92 20:26 13.07.2008

ekologija

Zelena je travica
vesela mi glavica
Ivan Marović Ivan Marović 20:33 13.07.2008

Re: ekologija

zeks92
Zelena je travica
vesela mi glavica
Reci gde da pošaljem ček.
zeks92 zeks92 20:47 13.07.2008

hehehehe

koliko?
Slobodan Mihajlovic Slobodan Mihajlovic 22:18 13.07.2008

Re: Ivane,Ivane...

Ivan Marović
zeks92
Metan udavi planetu
Rešenje je 2CH4 + 2H2O = 2CH3OH + H2, dakle uz malo vodice od metana možemo dobiti vodonik kao gorivo, a i Guslara da se nazdravi.



"Zozovača"?
Daj neku formulu u kojoj se kao rezultat dobija C2H5OH, pa da nazdravimo uz novi srpski brend,
možemo je zvati Kravarica
Ivan Marović Ivan Marović 23:53 13.07.2008

Re: hehehehe

zeks92
koliko?
Monopol na prodaju "Kravarice", može?
adam weisphaut adam weisphaut 08:08 14.07.2008

Re: Ok. :-)

, navalili tadićevci na blog...

To je neki kraljevski plural ?
adam weisphaut adam weisphaut 08:12 14.07.2008

Re: Ok. :-)

Tako su mi nekako mili , lepi i mladi sa sjajem u očima.

Pobrkao si ih sa Jeremićem, tim tršavkom sa vizijom
Ivan Marović Ivan Marović 13:13 14.07.2008

Re: Ok. :-)

adam weisphaut
To je neki kraljevski plural ?
Vidim Kravarica je već postala hit. E pa u to ime živeli!
adam weisphaut adam weisphaut 16:19 14.07.2008

Re: Ok. :-)

E pa u to ime živeli!

Na osnovu tvog pisanja se moglo lako zaključiti da si ljubitelj dobre i obilne kapljice.
Ivan Marović Ivan Marović 16:36 14.07.2008

Re: Ok. :-)

adam weisphaut
Na osnovu tvog pisanja se moglo lako zaključiti da si ljubitelj dobre i obilne kapljice.
Lepo lepo, samo nastavi da vežbaš i jednog dana ćeš umeti da zaključiš i ono što se može teže zaključiti.
adam weisphaut adam weisphaut 16:56 14.07.2008

Re: Ok. :-)

Lepo lepo, samo nastavi da vežbaš i jednog dana ćeš umeti da zaključiš i ono što se može teže zaključiti.

A sad mi je jasno kako si zaključio da te Bush lično poslao na blog, vežbanjem
Ivan Marović Ivan Marović 17:16 14.07.2008

Re: Ok. :-)

adam weisphaut
A sad mi je jasno kako si zaključio da te Bush lično poslao na blog...
Ti si zaključio da sam ja zaključio? E nemoj da se preforsiraš, vežbaj postepeno.
adam weisphaut adam weisphaut 17:23 14.07.2008

Re: Ok. :-)

E nemoj da se preforsiraš, vežbaj postepeno.

Ostavi new age savete za Gruziju, možda im budeš i smešan, ko zna?
Ivan Marović Ivan Marović 18:31 14.07.2008

Re: Ok. :-)

adam weisphaut
Ostavi new age savete za Gruziju, možda im budeš i smešan, ko zna?
Vidim nije svejedno :)
AlexDunja AlexDunja 20:05 14.07.2008

Re: Ok. :-)

Vidim nije svejedno :)

reklo bi se da tebi jeste:)
Ivan Marović Ivan Marović 20:10 14.07.2008

Re: Ok. :-)

AlexDunja
reklo bi se da tebi jeste:)
Šta ću siroma'
adam weisphaut adam weisphaut 20:34 14.07.2008

Re: Ok. :-)

reklo bi se da tebi jeste:)

Bilo Ukrajina ili Gruzija, Ivica se uklapa u sjaj mladih demokratija
AlexDunja AlexDunja 20:48 14.07.2008

0k.:-)

Šta ću siroma'



sto siroma',
a sta hvali?
:)
Ivan Marović Ivan Marović 20:49 14.07.2008

Re: Ok. :-)

adam weisphaut
Bilo Ukrajina ili Gruzija, Ivica se uklapa u sjaj mladih demokratija
E to je zaključak! Sve si povezao, predajem se!
adam weisphaut adam weisphaut 20:59 14.07.2008

Re: Ok. :-)

E to je zaključak!

Misliš dostojan tvojih ?
Ivan Marović Ivan Marović 21:03 14.07.2008

Re: Ok. :-)

adam weisphaut
Misliš dostojan tvojih?
Vidim ti se ne predaješ. Nije svejedno.
adam weisphaut adam weisphaut 21:31 14.07.2008

Re: Ok. :-)

Nije svejedno.

Kažem ja lepo da su fore baš za Gruziju
Ivan Marović Ivan Marović 21:36 14.07.2008

Re: Ok. :-)

adam weisphaut
Kažem ja lepo da su fore baš za Gruziju
Opet ti Gruzija. A šta ti imaš protiv Gruzije? Širiš nacionalnu netrpeljivost?
adam weisphaut adam weisphaut 21:41 14.07.2008

Re: Ok. :-)

A šta ti imaš protiv Gruzije? Širiš nacionalnu netrpeljivost?

Što ti misliš da ja imam nešto protiv Gruzije? Projektuješ ?
Ivan Marović Ivan Marović 21:45 14.07.2008

Re: Ok. :-)

adam weisphaut
Projektuješ?
Projektujem. O'š da vi'š projekat? Nego kad ćeš ti mene da staviš na svoju VIP listu?
normalan1 normalan1 20:15 13.07.2008

Hoće-neće biti izbora

Na prosli Dragov tekst na blogu napisao sam "Neće biti izbora" i mislim i dalje da neće. Sve je ovo već vidjena farsa, vidjena i kad se formirala republička vlada.
Slažem se da radikali nisu ovce ali su večiti luzeri., Da budem iskren to me i plaši. U mom kraju je pre mesec, dva doneto nekoliko desetina kioska, naime proturena je vest da će narodnjaci, radikali i sps-ovci napraviti vlast. u mojoj opštini, onda se stvar obrne za 180 stepen i kiosci polako jedan za drugim nestadoše. To me je obradovalo!
Neću da se ponavljam i pišem koliko mi je mrako da vidim radikale na čelu grada pa ni koalicija sa SPS-om me ne raduje, ali... od dva zla biraj manje! Što se mene tiče socijalisti su manje zlo. Radikali me podsečaju na onog nesrećnika Bidžu iz Svilajnca koji je svojevremo ustvrdio da bi on da je gradonačelnik Beograda napravio od Beograda Svilajnac. Imam utisak da bi radikali od Beograda napravili KIOSK grad, a i nešto nisam siguran da u svojim redovima imaju kadar koji je kadar da vodi brigu o velegradu!
A ako ipak bude izbora?
Dobitnici će biti Tadićevci a gubitnici svi ostali, a onda će biti veselo kakva će se kombinacija napraviti. Ne zaboravite ovaj narod voli i glasa za pobednike, tako bi bilo i u ovom slučaju. Ako neko treba da se plaši izbora onda to Tadić najmanje treba, na prvom mestu izgubiće DSS, radikali nešto malo a pravi gubitnici bili bi SPS i LDP uz pitanje da li bi se i kvalifikovali za gradsku vlast!
Kako god, sutra neće biti dan D!!!
silver bullet silver bullet 21:27 13.07.2008

Re: Hoće-neće biti izbora

Dobitnici će biti Tadićevci a gubitnici svi ostali, a onda će biti veselo kakva će se kombinacija napraviti. Ne zaboravite ovaj narod voli i glasa za pobednike, tako bi bilo i u ovom slučaju. Ako neko treba da se plaši izbora onda to Tadić najmanje treba, na prvom mestu izgubiće DSS, radikali nešto malo a pravi gubitnici bili bi SPS i LDP uz pitanje da li bi se i kvalifikovali za gradsku vlast!
Kako god, sutra neće biti dan D!!!


Puerta je mozda mladi, zeleni radikal koga tek ceka razocaranje, ali je u jednome sasvim u pravu: ako su radikali toliko iskompromitovana opozicija, Kostunica zabludeo u povlenskim maglama ko zna gde, LDP suvise elitisticka stranka nerazumljiva za mase - ko ce da stane na rep sve vecoj vlasti demokrata? Ko ce njih da kontrolise, ko ce da ih spreci da ne klepaju gde stignu, a vec su se izvestili u tome?
ceda_urosevic ceda_urosevic 21:56 13.07.2008

Re: Hoće-neće biti izbora

Ko ce njih da kontrolise, ko ce da ih spreci da ne klepaju gde stignu, a vec su se izvestili u tome?

Pa G17+ valjda :)
drugtito drugtito 22:38 13.07.2008

Re: Hoće-neće biti izbora

ceda_urosevic
Ko ce njih da kontrolise, ko ce da ih spreci da ne klepaju gde stignu, a vec su se izvestili u tome?
Pa G17+ valjda :)

ahahahahahahahahahahahaha
ceda_urosevic ceda_urosevic 22:44 13.07.2008

Re: Hoće-neće biti izbora

drugtito
ceda_urosevic
Ko ce njih da kontrolise, ko ce da ih spreci da ne klepaju gde stignu, a vec su se izvestili u tome?
Pa G17+ valjda :)

ahahahahahahahahahahahaha

to ti kažem. :))))
zajec zajec 23:11 13.07.2008

Re: Hoće-neće biti izbora

Bas me nervira kada se uz radikale vezuju kiosci. Pa, bolje i kiosci nego sto se roba prodaje po trotorarima. Dovoljno je proci Zelenim vencom, i kroz prolaz ne mozes proci od prodavaca, jest vecina ima montirane kutije. Ista je slika po bulevarima, na Novom Beogradu kod starog Merkatora i ino. To vam ne bode oci.

I sama sumnjam o kadru. Letimicno sam pogledala njihovu sliku ko ce voditi grad, neki krkobabici i iks ipsiloni. Ne da oni nemaju kadra, nego prioritet daju neobrazovanim, tako se lakse drze konci u rukama.

U vezi novih izbora oveci broj Tadicevih glasaca zaokruzilo bi LDP ili ne bi glasalo zbog koalicije sa SPS. Zakljucujem na osnovu komentara na B92 i iz razgovara sa clanovima.
Puerta Puerta 23:41 13.07.2008

Re: Hoće-neće biti izbora

ceda_urosevic

drugtito

ceda_urosevicKo ce njih da kontrolise, ko ce da ih spreci da ne klepaju gde stignu, a vec su se izvestili u tome?Pa G17+ valjda :)ahahahahahahahahahahahahato ti kažem. :))))

Puerta Puerta 23:43 13.07.2008

Re: Hoće-neće biti izbora

Puerta

ceda_urosevicdrugtitoceda_urosevicKo ce njih da kontrolise, ko ce da ih spreci da ne klepaju gde stignu, a vec su se izvestili u tome?Pa G17+ valjda :)ahahahahahahahahahahahahato ti kažem. :))))

A sprecice ih narod, kad budu dojadili , na nekim od sledecih izbora, kada vise ne budu imali nijednu foru za dobijanje izbora.
palilula92 palilula92 01:22 14.07.2008

izbori

Nevidim ni jednu partiju kojoj izbori odgovaraju. Izlaznost bi bila mala, treci izbori ove godine, a i nema bas veze ko dobije koliko glasova nego ko se sa kim dogovori.
Puerta Puerta 01:49 14.07.2008

Re: izbori

palilula92
Nevidim ni jednu partiju kojoj izbori odgovaraju. Izlaznost bi bila mala, treci izbori ove godine, a i nema bas veze ko dobije koliko glasova nego ko se sa kim dogovori.

Vidis gresis. Izbori bi odgovarali SRS i LDP, nikako ne bi odgovarali SPS, nista ne bi doneli sto se tice broja glasova DS, on bi se samo smanjio i upravo na racun te male izlaznosti. Ne znam kako bi tu DSS prosla, ali mislim da ne bi dobro. Ukoliko bi SPS koji je inace jedva presao cenzus ostao ispod, stvorila bi se dva bloka DS-LDP i SRS-DSS.
E sad iz ovog ugla po meni sanse za SRS-DSS nisu male, opet zavisi od mnogih okolnosti, ali sam sad ubedjen da bi SRS na novim ozborima imala vise od DS ili bi barem bili priblizno isti. Slicno je i sa DSS i LDP, bila bi mrtva trka izmedju njih ko ce imati vise. Generalno u tom slucaju(da sps ostane ispod cenzusa) bila bi mrtva trka.
palilula92 palilula92 03:16 14.07.2008

Re: izbori

moguce da si u pravu.
aleksandra.nbg aleksandra.nbg 02:49 14.07.2008

Evo ga, na....

Novi izbori nam, po Dačićevim rečima, ne ginu. Zapeo čovek da neće sa LDP i nema Boga da će se predomisliti. Jeste da je već dvadeset puta u poslednja 2 meseca nešto rekao pa porekao ali evo sada tvrdi da je principijalan. Ne može LDP i tačka. Verujem da će uspeti to da istera jer će ga u suprotnom kolege iz SPS linčovati.

Samo mene zanima Koštunica dr. Vojislav? Da li će on stvarno odbiti moguću koaliciju sa DS-SPS ukoliko tu bude neko lepo mesto i za njega? Ne bih se kladila ... i o Tomi je do nedavno pričao sve najgore pa se predomislio, nije nemoguće da to uradi i sada znajući kakav fetiš ima na vlast i fotelje uopšte. Biće ovo zanimljivo leto ...
katarinamedici92 katarinamedici92 09:49 14.07.2008

Evo ga, na....

Pošto sam odbornik DS-a u Opštini Rakovica, na jučerašnjem nastavku konstitutivne sednice, prilikom glasanja o postavljenjima, videla sam nešto što me je zapanjilo! Takav nedostatak samopoštovanja nespojiv je sa mimimumom inteligencije i dostojanstva. Svi odbornici SRS su morali da donesu svoj glasački listić kod predsednika odborničkog kluba, da kleknu i na njegovom kolenu zaokruže ono što su dobili kao direktivu i muškarci i žene, na kolena do jednog!
Na moje pitanje, kako će vam birači verovati kad nemate poverenja jedni u druge, odbornici su ćutali pognute glave, vidi se da im je neprijatno, predsednik je rekao da kod njih nema demokratije.
Zar takvi da nam vode Beograd, da idemo na poklonjenje Vučiću, moja malenkost svakako ne!
Svakodnevno se čuje i može pročitati kako su radikali pojedinačno (šta god to značilo) najjača stranka u Srbiji, Beogradu i ko zna gde još. Ne treba puno pameti pa shvatiti da je u pitanju nonsens kojim se služe, e da bi opravdali još jedan poraz na izborima. Činjenica je da su na republičkim i lokalnim izborima, kao subjekti, učestvovale koalicije i stranke, čije su kandidature potpisale izborne komisije u kojima su sedeli i članovi iz SRS-a, DSS-a i ostali. Uvidom u zapisnike može se videti da niko nije imao primedbe na kandidature. Na zapisnike o održanim izborima, svi članovi RIK-a i GIK-a su stavili svoje potpise, opet bez primedbi, na koje su imali pravo.
Ako ništa drugo, DS je, pošteno pre izbora obznanila koaliciju, za razliku od drugih koji su to krili, pa kada su objavili, recimo na izborima u Vojvodini, videli smo kako su prošli, počišćeni su u političkom smislu.
Uporno se DS-u spočitava da želi vlast u Beogradu, iako glasači nisu tako glasali, pogledah zapisnik RIK-a i videh da je DS od 17 Beogradskih opština, pobedila u 11 i slovima jedanaest opština, nešto tu nije kako treba, neko ima problem sa matematikom.
Ma naravno da nema, već treba opravdati poraz i držati glasače u tenziji, ne bi li zaboravili ko je večiti luzer.
Pre neki dan Bakarec je iz sveg glasa urlao da će DS pokrasti i uzeti vlast u Beogradu, tako što će Đilas odvojiti par miliona evra i potpaltiti odbornike.
Da nije smežno bilo bi žalosno, ili obrnuto, kako vam drago.
Umesto da se bave svojim kadrovskim problemima i smenama, recimo Lončara, na čijem čelu je pokrajinski odbor DSS-a sahranjen, umesto da smene kompletan gradski odbor u Beogradu, umesto da vrate Magistra Ilića, koji je shvatio da treba bežati sa DSS broda (zna se ko prvi beži), umesto što isključuju iz stranke ljude iz pokrajine koji su podneli ostavke zbog rezultata, jer su imali minimum poštenja, zavaravaju, pre svega sebe, ne uviđajući da je stranka u kolapsu i klinički mrtva.
Moj favorit Mirčić iz SRS-a je neko ko me oduševljava kao pojava, još kad progovori, jasno mi je zašto su prošli kako jesu. Na pitanje novinara kada će podneti ostavku, rekao je da se takvo pitanje u ovako osetljivom trenutku po državu ne postavlja, jbt da nisam čula ne bih verovala! Da, na istoj konferenciji za štampu i Lončara su pitali isto, na šta je odgovorio:" Pa ni Mirčić nije podneo ostvaku" i ostade živ.
Zašto bi bilo novih izbora u Beogradu, kada su stvari kristalno jasne, zna se ko je pobedio i ko je stvorio pobedničku koaliciju, kao da je to nešto što nije legitimno?
Zašto bi smo slušali plakanje Nikolića, kako mu je Šešelj oteo koficu i lopaticu i da ih Koštunici, isto važi za Vučića, neka plaču jedan drugom na ramenu
sentinel26 sentinel26 11:03 14.07.2008

Re: Evo ga, na....

katarinamedici92
Pošto sam odbornik DS-a u Opštini Rakovica, na jučerašnjem nastavku konstitutivne sednice, prilikom glasanja o postavljenjima, videla sam nešto što me je zapanjilo!
................
Mene je zapanjilo da vi nas nijeste udostojili osnovne informacije - ko je sada na vlasti u opštini Rakovica ?
Ranije je tamo na vlasti bila DS a sada je - ???
U Rakovici SRS je osvojio 24 mandata, vaša ZEvS koalicija 27 (a sama DS manje od radikala).
Da li je neko u DS-u podnio ostavku zbog tog lošeg rezulatata.
Zašto bi bilo novih izbora u Beogradu, kada su stvari kristalno jasne, zna se ko je pobedio i ko je stvorio pobedničku koaliciju, kao da je to nešto što nije legitimno?
Kada imate tu pobjedničku koaliciju zašto nijeste formirali vlast nego javno i bez stida vršite ucjenjivanje SPS-a da mora da stupi sa vama u post-izbornu koaliciju.
Ili vi možda mislite na mi ne razlikujemo pred-izborne od post-izbornih koalicija.

Ko vama brani da stupite u post-izbornu (pomiriteljsku) koaliciju sa SPS-om, no izgleda imate problem sa matematikom, sa LDP-om, sa javnošću, sa "obrazom", sa beogradjanima koji pamte sve marifetluke svih prethodnioh lokalnih i gradskih vlasti.
Da čujemo šta traži LDP (Čeda) za podršku vašoj manjinskoj vladi ZEvS-SPS ?
Zašto bi smo slušali plakanje Nikolića, kako mu je Šešelj oteo koficu i lopaticu i da ih Koštunici, isto važi za Vučića, neka plaču jedan drugom na ramenu
Zanimljivo, a zašto mi moramo da slušamo vaše plakanje? Plakanje je kao povezano sa emocijama a to ne bi trebalo da bude podložno sudu javnosti.
A možda neki imaju pravo na javne narikače a neki nemaju.
..............., pogledah zapisnik RIK-a i videh da je DS od 17 Beogradskih opština, pobedila u 11 i slovima jedanaest opština, nešto tu nije kako treba, neko ima problem sa matematikom.

Sama DS je pobijedila samo na Vračaru, a ceo ZEvS još i na St.Gradu (50% mandata) i više nigde a interni odnos izmedju DS-a (samog) i SRS je 12 : 5 u korist radikala.
Tražite od vašeg nastavika matematike da vrati platu budžetu Srbije koji ionako ima veliku rupu iznad i "ispod crte".


Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:22 14.07.2008

Re: Evo ga, na....

Pošto sam odbornik DS-a u Opštini Rakovica, na jučerašnjem nastavku konstitutivne sednice, prilikom glasanja o postavljenjima, videla sam nešto što me je zapanjilo! Takav nedostatak samopoštovanja nespojiv je sa mimimumom inteligencije i dostojanstva. Svi odbornici SRS su morali da donesu svoj glasački listić kod predsednika odborničkog kluba, da kleknu i na njegovom kolenu zaokruže ono što su dobili kao direktivu i muškarci i žene, na kolena do jednog!

Ne znam katarina od kada ste u DS-u, ali to što ste videli patentirano je mnogo ranije i dovedeno do savršenstva na DS-ovoj izbornoj skupštini, onoj na kojoj je izabran Boris Tadić. Kontrolor glasanja je bio Šule....pitajte delgate iz Rakovice koji su bili na toj skupštini....za koga su morali glasati...
aleksandra.nbg aleksandra.nbg 14:41 14.07.2008

Re: Evo ga, na....

Poštovani Drago,
Nije prvi put da čujem da je sednica na kojoj je izabran Boris Tadić navodno sporna, isto mi je rekao i poznanik(bivši član DS-a) sa opštine Savski Venac. Ne bi bilo loše da neko konačno kaže šta zna o tome, čisto da informiše nas koji tada nismo bili zainteresovani za dešavanja unutar Demokratske stranke ... ne vidim zašto to držati u tajnosti kad već svi toliko znate.
antioksidant antioksidant 14:57 14.07.2008

Re: Evo ga, na....

predsednici opstinskih odbora su glasali za sve clanove odbora. Atmosfera u sali (aplauzi govornicima i slicno) je govorila da ce rezultati biti drugaciji (bar sto se tice glasanja za podpredsednike) ali... ceda je ostao ispod crte.
nesto slicno se desilo i vlahovicu na proslim stranackim izborima.
jaksa scekic jaksa scekic 19:59 14.07.2008

Re: Evo ga, na....

Drago Kovacevic
Pošto sam odbornik DS-a u Opštini Rakovica, na jučerašnjem nastavku konstitutivne sednice, prilikom glasanja o postavljenjima, videla sam nešto što me je zapanjilo! Takav nedostatak samopoštovanja nespojiv je sa mimimumom inteligencije i dostojanstva. Svi odbornici SRS su morali da donesu svoj glasački listić kod predsednika odborničkog kluba, da kleknu i na njegovom kolenu zaokruže ono što su dobili kao direktivu i muškarci i žene, na kolena do jednog!Ne znam katarina od kada ste u DS-u, ali to što ste videli patentirano je mnogo ranije i dovedeno do savršenstva na DS-ovoj izbornoj skupštini, onoj na kojoj je izabran Boris Tadić. Kontrolor glasanja je bio Šule....pitajte delgate iz Rakovice koji su bili na toj skupštini....za koga su morali glasati...


Sto se tice kontrole glasanja to ima i u britanskom parlamentu,covek koji kontrolise kako ko glasa se cak i simbolicno zove "whip" ili ti bic,a oni koji ne glasaju kako partija kaze zovu ih "rebels" -pobunjenici,elem to postoji i u mnogo starijim demokratijama.

Nego izgleda da je deo akcionog plana Srbije za Kosovo ukinut,na prijemu u Francuskoj ambasadi su bili i premijer,i ministar spoljnih poslovam, i potpredsednik vlade,i neki ministri.
Sad ce polako i ambasadori nazad

J

antioksidant antioksidant 20:33 14.07.2008

Re: Evo ga, na....

,a oni koji ne glasaju kako partija kaze zovu ih "rebels" -

zovu ih rebels ali takvi postoje i to je poenta. partijska disciplina je jedno ali prodati svoj glas za sinekuru je nesto drugo

sto se tice francuske ambasade - da li bila pokrivena cela vladajuca koalicija? lakse ce se vratiti ambasadori ako postoji jedinstvo bar medju 128 izabranih
sentinel26 sentinel26 18:58 15.07.2008

Re: Evo ga, na....

Da ne ostane pitanje bez odgovora.

Danas je TV B-92 objavila da novu vlast na opštini Rakovica u Beogradu sačinjava koalicija sastavljena od "dve" koalicije: ZEvS + SPS i koalicija: ZEvS + LDP (ukupno 27 + 4 + 4 = 35 odbornika).

Isti model primijenjen je i na opštinama Novi Beograd i Voždovac a u toku je isti postupak i na Paliluli.

katarinamedici92 katarinamedici92 15:13 14.07.2008

Evo ga, na....

Da, sve naše nedaće su počele sa DS-om, jer DS je izmislio gluve kutije, na njihovim unutarstranačkim izborima se glasa po diktatu!
Žalosno je što DS nema telo koje se zove otadžbinska uprava, pa da sami sebi daju ostavke i biraju se ponovo, to verujem nije dovedeno do prefekcionizma?
Moj Drago, tako si očigledan i neuspešno patetičan, pa i da je tako, kao što nije, koga to intersuje?
Jadna moja malenkost bila u SC, kada je otperjan kreten Zoran Živković, od čijeg smo se poteza jedva oporavili (jer je dao sebi za pravo da podnese ostavku na mesto predsednika Vlade Srbije, bez unutarstranačkih konsultacija), jer sam bila slepa kod očiju i glupa da vidim i čujem direktivu za koga da glasam, već to uradila po sopstvenom nahođenju.
No, ako ti je želja da skrenemo temu, pusti tekst koji sam napisala sentinel26, a ti sklonio, da se nisi našao prozvanim, može biti?
Ukoliko jesi i na tebe se odnosi izrečeno, pustite nas da danemo dušom MOLIMO VAS, znaš li od kada je prošao drugi svetski rat i jbni Broz?
p.s. da ne zaboravim i uskratim ti informaciju, od 94. sam u savršeno patentiranom DS-u.
antioksidant antioksidant 15:18 14.07.2008

Re: Evo ga, na....

jer je dao sebi za pravo da podnese ostavku na mesto predsednika Vlade Srbije, bez unutarstranačkih konsultacija

mislis trebalo je da se konsultuje sa svim onim clanovima UO, direktorima javnih preduzeca... da li dati gljivici 50.000 eura tudjih para? pa sta mislis sta bi ga "posavetovali" na tim stranackim konsultacijama???

I jos jedno pitanje - sto je Zivkovic kreten? sto nije hteo da raspise izbore mesec dana posle Djindicevog ubistva? Zato sto nije smatrao moralnim da na njegovoj smrti profitira?

A DS je tada rascerecena od medija koje je "informacijama" punio vas sadasnji saradnik a buduci predsednik (koji je bez izlaska na izbore dobio 6 ministarstava)
darko54 darko54 16:54 14.07.2008

Re: Evo ga, na....

Moja podrška stavovima antioksidanta.
Zoran Živković je odlučan u odnosu na Tadića kome je trebalo 102 poslanika da bi na jedvite jade napravio vladu sa saborcima Slobodana Miloševića. U vreme Zorana Živkovića bilo je sramota reći da glsaš za radikale, danas je to "političko opredeljenje". To je uspeo da napravi Boris Tadić za vreme svoje vladavine.
sentinel26 sentinel26 18:31 14.07.2008

Re: Evo ga, na....

katarinamedici92
.....................No, ako ti je želja da skrenemo temu, pusti tekst koji sam napisala sentinel26, a ti sklonio, da se nisi našao prozvanim, može biti?
Ukoliko jesi i na tebe se odnosi izrečeno, pustite nas da danemo dušom MOLIMO VAS, znaš li od kada je prošao drugi svetski rat i jbni Broz?
p.s. da ne zaboravim i uskratim ti informaciju, od 94. sam u savršeno patentiranom DS-u.
Gosn Drago,
Jako mi je žao ako ste stvarno vi uklonili tekst "specijalno" namijenjem meni.
Veoma sam znatiželjan, iako već punih 10 godina nijesam član DS-a ja još uvijek čuvam neke glasačke listiće i "pozdravni govor" BT kada se kandidovao za potpredsjednika stranke. Imam podosta dokaza o "demokritskoj" proceduri glasanja na raznim organima DS-a.

Uvrede napisane na račun Zorana Živkovića govore mnogo o strrukturi članstva DS-a koje plače što Živković nije "unovčio" ubistvo Z.Djindjića. Sramota.
Uzgred da podsjetim, J.Broz je u II sv. ratu bio na pravoj strani, a poslije rata je unovčio tu svoju stranu i trebalo bi da se dopada dotičnoj odbornici.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:47 14.07.2008

Re: Evo ga, na....

katarinamedici92
Da, sve naše nedaće su počele sa DS-om, jer DS je izmislio gluve kutije, na njihovim unutarstranačkim izborima se glasa po diktatu!
Žalosno je što DS nema telo koje se zove otadžbinska uprava, pa da sami sebi daju ostavke i biraju se ponovo, to verujem nije dovedeno do prefekcionizma?
Moj Drago, tako si očigledan i neuspešno patetičan, pa i da je tako, kao što nije, koga to intersuje?
Jadna moja malenkost bila u SC, kada je otperjan kreten Zoran Živković, od čijeg smo se poteza jedva oporavili (jer je dao sebi za pravo da podnese ostavku na mesto predsednika Vlade Srbije, bez unutarstranačkih konsultacija), jer sam bila slepa kod očiju i glupa da vidim i čujem direktivu za koga da glasam, već to uradila po sopstvenom nahođenju.
No, ako ti je želja da skrenemo temu, pusti tekst koji sam napisala sentinel26, a ti sklonio, da se nisi našao prozvanim, može biti?
Ukoliko jesi i na tebe se odnosi izrečeno, pustite nas da danemo dušom MOLIMO VAS, znaš li od kada je prošao drugi svetski rat i jbni Broz?
p.s. da ne zaboravim i uskratim ti informaciju, od 94. sam u savršeno patentiranom DS-u.

Katarina, nikakav Vaš tekst ja nisam skloni, brisao ili radio bilo šta da se on ne pojavi...Dakle, nikakava tekst nisam dirao ni video....
Što se tiče ružnih reči upućenih na adresu Zorana Živkovića, neka to ide na vašu dušu....
O glasanju na toj DS skupštini vi očito znate što znate......ja nigde nisam napisao da je DS glavni problem, nego da mu je poznato takvo glasanje koje vi s pravom ismevate...
A što se tiče Josipa Broza Tita i njegove vojske, to je bila antifašistička vojska. Verifikovana od čitave svetske antifašističke koalicije.Sve normalne zemlje sveta se ponose svojim antifašistima jer su se baš oni borili za civilizacijske vrednosti, jedino je izgleda kod nas to sporno....
Koliko znam, DS baštini vrednosti antifašizma, bez sumnje....
Otac predsednika vaše stranke je nosilac partizanske spomenice 1941. godine. Ja sam siguran da se i on time ponosi.
Po ovome što ste napisali vi meni više ličite na nekoga ko je blizak SPO-u nego DS-u...

Moderator08 Moderator08 12:21 15.07.2008

Re: Evo ga, na....

No, ako ti je želja da skrenemo temu, pusti tekst koji sam napisala sentinel26, a ti sklonio, da se nisi našao prozvanim, može biti?


Moderacija je obrisala Vaš tekst
Puerta Puerta 15:15 14.07.2008

zanimljivo

E voleo bih da vidim stenogram sa danasnje sednice skupstine Beograda.
Puerta Puerta 15:20 14.07.2008

Re: zanimljivo

Daćemo našu ponudu SPS-u. Imamo podršku LDP-a i ako socijalisti žele da gradimo Beograd zajedno, gradićemo ga. Ako ne žele, ići ćemo na nove izbore, pobediti i graditi Beograd sami, rekao je Đilas novinarima u Skupštini grada posle sednice na kojoj su verifikovani mandati novih odbornika.
Inner Party Inner Party 16:18 14.07.2008

Laz

Naravno, bar sam naviknut na njihove laži...


Prilicno depresivan pogled na domacu politicku scenu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana