Dole Guča

Nebojša Spaić RSS / 12.08.2007. u 20:41

Srpska autonomna oblast Svetosavlje bila je duhovna teritorija na kojoj obitava nebeski narod, a evo, on je sada našao i svoj zemaljski pandan.

"Ako volite Srbiju, onda volite Guču", reče danas Dodik. Sram ga bilo. Pa zar to da bude prva vest koju čujem posle 4 nedelje bez TV-a? Kud sam se i vraćao sa odmora!

Alooo!!! A onda znači, ko ne voli Guču, ne voli ni Srbiju, i izdajnik je i neprijatelj, zar ne? A takvog, pak, treba poraziti. Svim sredstvima. Prijavljujem se, evo, instantno.

Nikad nisam bio u Guči, a i ne nameravam. Ponekad, uz dosta alkohola i veliko društvo, nekoliko duvačkih pesama prijaju, ali ne više od toga. I do Dodikove izjave nisam imao ništa protiv Guče. Ko voli, nek izvoli - zamišljam pijani primitivizam i haos, buku, galamu i vašarište, ali - što da ne, ko voli, rekoh, baš me briga. A sad, evo, da me neko pita ono čuveno pitanje, Exit ilu Guča, odgovorio bih - Guču treba trostruko oporezovati za šund, zabraniti svaku pomoć iz državnih para, a eventualne sponzore i donatore natarati da za svaki dinar dat tamo, daju dinar muzičkim akademijama i orkestrima umetničke muzike po unutrašnjosti Srbije. E, onda ko voli Guču, voli Srbiju. A Exit može i sam da zaradi, siguran sam.

 



Komentari (332)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milandez milandez 03:14 14.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim

Covek u belo!
Dakle bas smo na nivoJu. Nisi ti prijatelju sovinista, ti si samo kvazi-intelektualac, kvazi-filozof (zaostao u antici i usput procitao Popera - naravno, jer je to urbano) i uz to (da upotrebim konstrukciju dragog nam Pedjice) "latentni saban". Sto kaze nas narod, 'moz' ti da pobegnes iz sela, al ne moz' ono iz tebe'. Dzabe ti sto "furas urbano", kad se osecas na kilometar.

Pomenuti cova nije ni intelektualac a ni filozof. Od titula ima onu sahovskog FIDE majstora.

A nije ni u belom - sto je samo po sebi vrednost. Ma, pusti ga, pogodilo ga ono za bele bubrege i nije odoleo da ih odmah ne upotrebi smisljajuci navedeni odgovor. Kvazi, kvazi.kvazi...Pa. kvazi sta hoces!?
Moje je, jedino, da te zamolim da se ubuduce predstavljas onakvim kakvim jesi, kao: "saban u belom".
Covek u belom Covek u belom 03:22 14.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim

Mene samo pesma pogadja, al ona prava - narodna, tako da ako imas neku, izvoli, nemoj da se stidis... :))
A sad samo za majstora fide i drustvo u cosku jedan Saban, al onaj pravi.
dezelin dezelin 03:29 14.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim

Nego, jesi li ti mozda nekad isao da gledas kako love soma??? Jel i to bila "parada pijanstva i kica" il ti se mozda dopalo?


Nisam shabke. Jel si ti video nekad kako se lovi lignja?
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 03:31 14.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim


Bravo za majstora Sabana, a za majstora FIDE ... 1. E4
tuzlanac tuzlanac 13:38 14.08.2007

Re: Blog

vucko
Pa to slusamo ovde stalno da je sve dobro sto dolazi sa Zapada

Pa nije baš - evo Dodik nam je, recimo, došao sa Zapada...


dodik sa zapada, a truba dosla iz turske.....
Covek u belom Covek u belom 13:55 14.08.2007

Re: Blog

tuzlanac
dodik sa zapada, a truba dosla iz turske.....
Pa i ti si, i kakve sad to veze ima?
dezelin dezelin 16:09 14.08.2007

Re: Blog

Pa i ti si, i kakve sad to veze ima?


E stvarno si iskvaren do daske!!
milandez milandez 17:38 14.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim

a za majstora FIDE ... 1. E4


10. ...b5
bojang bojang 23:11 14.08.2007

Re: Blog

Tarkovski
"Ako volite Srbiju, onda volite Guču"Ovo gore ne iskljucuje da i ostali vole Srbiju. .


Na zalost, A->B je <-> B'->A'.
U prevodu "Ako volite Srbiju, onda volite Gucu" je ekvivalentno "Ako ne volite Gucu, onda ne volite Srbiju."

Btw, zna li neko da l' je Palma doveo Betovena da mu svira? Ah, da, ne moze, Betoven je umro kad je Palma bila fikus, inace bi ga Palma dovela u Jagodinu, a mozda i u Gucu.
vucko vucko 23:19 14.08.2007

Re: Blog

Btw, zna li neko da l' je Palma doveo Betovena da mu svira? Ah, da, ne moze, Betoven je umro kad je Palma bila fikus, inace bi ga Palma dovela u Jagodinu, a mozda i u Gucu.

Bojane, ne potcenjuj Palmu - da njega nije bilo, kad bi moji zemljaci Jagodinci videli majmuna uživo (da parafraziram jednu moju stariju zemljakinju, oduševljenu Zoo vrtom) :)
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 00:48 15.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim


a za majstora FIDE ... 1. E4

10. ...b5


ne mozes tupsone da igras 10. potez posle mog prvog poteza. Mozes da igras samo svoj prvi potez 1...b5. Ako hoces stvarno da igras evo ti 2. d4
Covek u belom Covek u belom 10:07 15.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim

Zdravicu nisi razumeo, on u stvari koristi binarnu notaciju :).
Kasper Kasper 11:49 15.08.2007

Re: Blog

Covek u belom

tuzlanacdodik sa zapada, a truba dosla iz turske.....Pa i ti si, i kakve sad to veze ima?


Nije on dosao sa zapada, njemu je srce u Anadoliji!
dezelin dezelin 16:43 15.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim

Ko li je ovde tupson??
dezelin dezelin 16:45 15.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim

Vi srbi ni sah ne znate da igrate.
Covek u belom Covek u belom 16:59 15.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim

dezelin
Vi srbi ni sah ne znate da igrate.
A moj tata je jaci od tvog tate i sta cemo sad?
dezelin dezelin 19:03 15.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim

Cisto sumnjam. A i ne slusa narodnjake kao ti i tvoji tata i mama :)
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 19:51 15.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim


dezelin
Vi srbi ni sah ne znate da igrate

Uf, moram da priznam da ovo mi bas nije najjasnije - sta zelis da kazes:

- da li da dobro igras - zato sto nisi Srbin (ovo je cist rasizam, dodao i idiotizam)
- Ili da mi Srbi ne znamo bas nista - pa ni sah da igramo (cist rasizam)
- ili samo hoces da jos jednom potvrdis mrznju prema Srbima

Sta je tvoj problem decace, odakle tolika mrznja u tebi. By theway, koje si ti nacionalnosti, kad toliko mrzis pripadnike druge nacije i siris toliku mrznju ovde na blogu. Zasto? Jel' te neko uvredio na nacionalnoj osnovi? I ako jeste ko?
dezelin dezelin 22:26 15.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim

Pa zajebavam se samo. Jel to rasizam.

By theway, koje si ti nacionalnosti, kad toliko mrzis pripadnike druge nacije i siris toliku mrznju ovde na blogu.


Nikakvu mrznju ne sirim na blogu. A zar je bitno koje sam nacionalnosti? Ali ajde, srpske sam nacionalnosti.
A zasto ovde na blogu uvek mora da se reaguje na takve stvari?

Ja sam samo rekao da 90% ljudi u Srbiji slusa narodnjake i da takve smatram sabanima. Nisam rekao da su svi srbi sabani. Kakve to veze ima sa rasizmom?
dezelin dezelin 22:30 15.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim

dezelin
Kakve to veze ima sa rasizmom?


Jel onda rasizam i kad kazes da ako je 80% ljudi u Srbiji funkcionalno pismeno, da su oni onda nepismenjaci?

poz.
milandez milandez 23:04 15.08.2007

Re: Sahiista sam, tim se dičim

ne mozes tupsone da igras 10. potez posle mog prvog poteza. Mozes da igras samo svoj prvi potez 1...b5. Ako hoces stvarno da igras evo ti 2. d4

Tupson zna sve poteze izmedju 1. & 10... napamet - pa izvoli! Mogu istovremeno da igram tri partije "na slepo" i da, pri tom, recimo, pijem "Krccku ZZlahtinu"...
Da li te - posmatrajuci do sada - ispravno svrstavam u grupu "gucholjubaca"? Ako to jeste, mislim da si u stvari hteo da kazes: "Tompsone...".Usput, Srbi igraju odlican sah, za razliku od, recimo, Crnogoraca; "Tarkovski" je, kao sto smo to ranije vec konstatovali, stvarno BINARAN.
Covek u belom Covek u belom 00:26 16.08.2007

Re: Sahiista sam, tim se dičim

milandez
Tupson zna sve poteze izmedju 1. & 10... napamet - pa izvoli! Mogu istovremeno da igram tri partije "na slepo" i da, pri tom, recimo, pijem "Krccku ZZlahtinu"...
Hm, a npr. moj laptop (i to nije neki od 500evra) moze da igra bar 100 partija u isto vreme (i na slepo ako bas zelis) i verujem isto tako da moze da te pobedi u svih 100, jedino sto ne moze da pije "Krccku ZZlahtinu" . I jel to dokaz inteligencije?
Isto tako moj laptop kaze da ima bar 20 otvaranja "po knjizi" sa 1.e4 i 10.b5 i jos mali milion knjiskih slucajeva koje niko nije ni analizirao posle 7., 8. poteza npr., mnogi od njih nikad nisu ni igrani u istoriji, gde je 10.b5 smisleno.
Ajd pametnjakovicu sad mi reci na koji si konkretno mislio? Ili mislis da bi sve mogao da igras u isto vreme?
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 00:27 16.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim


DEZELIN
Pa zajebavam se samo. Jel to rasizam

Pa izvini nisam znao da se zajebavas, naravno da nije onda rasizam. Ako se zezas onda stvarno nema veze koje si nacije:))) a iako se ne zezas, opet isto, samo sam onako pitao iz radoznalosti

MILANDEZ
Tupson zna sve poteze izmedju 1. & 10... napamet - pa izvoli! Mogu istovremeno da igram tri partije "na slepo" i da, pri tom, recimo, pijem "Krccku ZZlahtinu"...

moze tebra na slepo ne do desetog poteza nego celu partiju - i to do golih kraljeva ako treba...1. e4 (taj 1...b5 je osamdesetih bio cuven po Savi Babovicu u Radnickom, u Gospodara Vucica - ali tada uz zidarsko BIP druzzzzze)

jel' stvarno igras sah ili zislo loma?

Kakav bre tvoj Gucholjubac, ja...hahaha, ne ja sam liberal ali pravi - izvorni liberal, sto znaci sloboda za sve - podjednako - i u neogranicenim kolicinama. To ti je ono nek radi ko sta voli, svako ima pravo da uziva u onom sto voli i to mu niko ne sme zabraniti. Uzivaj u svojoj slobodi i pusti druge nek budu slobodni. Kapiras tebra? Ljubav i jednakost za sve - dole foliranje, laz i prevara! Hahahaha, malo njamke!

Pozdrav obojici:)
Covek u belom Covek u belom 00:40 16.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim

Bojan Zdravic
jel' stvarno igras sah ili zislo loma?
Ne lozi te, milandez ima trenutni rejting 2331 i igra za "bracu", al ko sto rece gore to ni nema veze. Doduse moj laptop je i dalje daleko preko 2500 i pritom je prava "srbenda" :).
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 00:55 16.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim


Pa ako ima 2331 onda je bolji od mene, ali mogli bi da igramo, ja nemam rejting - nemam vremena da se bavim profesionalno, ali sigurno imam snagu MK i mogao bih da mu pariram, poneki put i da pobedim...Mozemo dopisni sah jednu partiju ako ima vremena, mislim ako hoce...
dezelin dezelin 05:35 16.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim

Ne lozi te, milandez ima trenutni rejting 2331 i igra za "bracu",


Za bracu pandure, to mu jedino zameram.

poz.
dezelin dezelin 05:37 16.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim

dezelin
Ne lozi te, milandez ima trenutni rejting 2331 i igra za "bracu" .


Za bracu pandure, to mu jedino zameram. E opet ispadoh rasista. Jbg, podsvest.

poz
dezelin dezelin 05:41 16.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim

ne ja sam liberal ali pravi - izvorni liberal, sto znaci sloboda za sve - podjednako - i u neogranicenim kolicinama


Problem, po meni, lezi u tome sto "gucanci" rokerima ugrozavaju ljudska prava i slobode glasanjem za SRS i ostale progresivne muzicke i politicke opcije.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 06:28 16.08.2007

Re: Rasista sam, tim se dičim


Ma ne problem je potpuno drugi, nema veze shvatices jednog dana mozda. Izvini ne mogu da se ponavljam vise, stalno pricam jedno te isto na blogu - dosadio sam i sam seb vise, verovatno drugima. Ajde sve najbolje - odoh da spavam. Vidimo se na nekom drugom blogu, ovaj je vec "predimenzioniran".
Pozdrav
Bojan
milandez milandez 10:51 16.08.2007

Re: Sahiista sam, tim se dičim

uomo in bianco
Hm, a npr. moj laptop (i to nije neki od 500evra) moze da igra bar 100 partija u isto vreme (i na slepo ako bas zelis) i verujem isto tako da moze da te pobedi u svih 100, jedino sto ne moze da pije "Krccku ZZlahtinu" . I jel to dokaz inteligencije?

Sahovski program uvek igra "na slepo". To je dokaz "bozijeg dara" - hvala ti Boze! - mozda mogu da igram i na vecem broju tabli bez gledanja, ali, suvislo, do, recimo, matiranja skakacem i lovcem, mogu da igram na tri istovremeno. Naravno, 1. e4 ...10...b5! je haiku za "zdravica". Ljudi, humanoidi, znaci i Srbi, ne moraju da racunaju sve moguce poteze - kompjuteri: da! - to je vrsta inteligencije. Od "gucholikih" sabana 99,99 % nemaju pojma sta je to "Krccka ZZlahtina" - isto kao i tvoj computer.
poz.
Covek u belom Covek u belom 11:42 16.08.2007

Re: Sahiista sam, tim se dičim

milance rodoljub
Sahovski program uvek igra "na slepo".
Ajde, sto bi rekao Radovan, gornja recenica je bila sarkasticna.

Ljudi, humanoidi, znaci i Srbi, ne moraju da racunaju sve moguce poteze - kompjuteri: da! - to je vrsta inteligencije.
Cudi me da jedan Fide majstor ne zna mnogo o sahovskim engin-ima i kako funkcionisu. Mogao bi malo kod rodjaka da se raspitas, on bi trebalo bar po nesto da zna.

"gucholikih" sabana 99,99 % nemaju pojma sta je to "Krccka ZZlahtina" - isto kao i tvoj computer
A sto bi pa i trebalo da znaju, znaju za banatski rizling (eto opet moz kod rodjaka da se raspitas) i smederevku, koji doduse jesu losiji, ali razlika i nije nesto zapanjujuca. Nije to St. Emilion grand cru classe :). Ja licno jedino od tih iz lijepe sto smatram vrednim i volim da konzumiram je porecko, al sta cu kad sam saban.

milandez milandez 14:06 16.08.2007

Re: Sahiista sam, tim se dičim

Cudi me da jedan Fide majstor ne zna mnogo o sahovskim engin-ima i kako funkcionisu. Mogao bi malo kod rodjaka da se raspitas, on bi trebalo bar po nesto da zna.

Snabdevao sam, instalirao, razmenjivai, obucavao ili kako vec hoces to da nazoves - raznim sah. programima i bazama - negdasnje YU, a sada bijedne ostatke reprezentacije - Zlatko Ilincic, Dejan Antic, Dragan Kosic, Nenad i Nebojsa Ristic, Dusan Rajkovic, Dragan Barlov, Svetozar Gligoric, Aleksandar Kovacevic, Ivan Ivanisevic, Suzana i Branimir Maksimovic, Branko Damljanovic, Miroslav Markovic, Milos Pavlovic, i ine, da ne nabrajam (poredak je slucajan i neuvredljiv)...
A sto bi pa i trebalo da znaju, znaju za banatski rizling (eto opet moz kod rodjaka da se raspitas) i smederevku, koji doduse jesu losiji, ali razlika i nije nesto zapanjujuca.

ZZlahtinu probao nisi, inace ne bi lupio ovakvu sabansku glupost.
Postovanje
jaglika jaglika 16:41 16.08.2007

Milandez

izvinite sto upadam, ali kad smo kod programa, koji preporucujete i gde se moze nabaviti? Jos sam htela da pitam da li postoji neki program za decu (obuka)?
Unapred hvala.
milandez milandez 19:08 16.08.2007

Re: Milandez

izvinite sto upadam, ali kad smo kod programa, koji preporucujete i gde se moze nabaviti? Jos sam htela da pitam da li postoji neki program za decu (obuka)?
Unapred hvala.

Postovanje
Sada su popularni klijenti PTP poput raznih "torrenta" - ako imate stalnu vezu potrazite pod "chess base", "chess assistant" i sl. Narocito "Chess Assistant" ima sjajne edukativne programe.
Urosh Urosh 01:44 18.08.2007

Re: Blog

2 dezelin-moze i tebi i meni da bude smrdljakusha, al Evropljanima se dopada.
I traze je kada dodju u Srbiju.
Jedan Francuz ili bilo ko u EU sigurno ovde nece piti Cassis de Dijon kad ga ima u toj istoj EU, nego ce piti sljivovicu.
dezelin dezelin 16:31 18.08.2007

Re: Blog

Ali problem je u tome sto ih mnogo malo dolazi, pa neznaju za sljivu. Mislim da je to pice kod nas malo izvikano. Nije nista posebno. Covek bazdi na bacvu posle konzumiranja istog.

poz.
Queeria Queeria 22:25 12.08.2007

Istina je, ne volim...

Ne volim Guču, a ne volim ni Srbiju...
-petar- -petar- 22:36 12.08.2007

Re: Istina je, ne volim...


meni je konstatacija (preCednika) zanimljiva sa stanovista (matematicke) logike:

ako volite Srbiju => onda volite Gucu

to je isto sto i:

ako ne volite Gucu => onda ne volite Srbiju

(tzv. pravilo kontrapozicije, ako se dobro secam, a secam se)

Ali sta cemo ako neko voli Gucu? Onda jos nije sasvim jasno da li taj nuzno mora voleti Srbiju, ili je mozda izdajnik i strani placenik... O tome preCednici nista nisu rekli. Kako ce oni da testiraju Gucofile na patriotizam, to za sada jos ne znamo. Ili su se mozda neprecizno izrazili, pa su mislili na ekvivalenciju a ne samo na implikaciju...
U tom slucaju, formulacija bi mogla da glasi: Ako volite Srbiju, tada, i samo tada, volite Gucu. Molim da zapamte do sledece godine. Mogu da im dam i link na wikipediju, ili na neki ruski sajt, ako im ustreba sazetak iz logike, zavisi sta preferiraju...

MMMila MMMila 22:49 12.08.2007

Re: Istina je, ne volim...

-petar-
:ako volite Srbiju => onda volite Gucuto je isto sto i:ako ne volite Gucu => onda ne volite Srbiju(tzv. pravilo kontrapozicije, ako se dobro secam, a secam se)...

Ne secas se bash dobro! Ponovi gradivo!

No, gledaj ovako:

ako ne volite Gucu => volite Srbiju i ako ne volite Gucu => NE volite Srbiju, svejedno je!

Jer iz LAZI SLEDI SVE! (Cista matematika...neT=>T ili neT=> neT je oboje T)
-petar- -petar- 22:56 12.08.2007

Re: Istina je, ne volim...


ne volim imperativ, no to sad nije bitno...

ono sto ne razumem u tvom argumentu, to je otkuda na levoj stani imas neT uvek? leva stana ne mora uvek biti neT? postoje valjda i oni koji vole, a i oni koji ne vole Gucu...
MMMila MMMila 23:00 12.08.2007

Re: Istina je, ne volim...

Ma cista matematika:)

Implikacija je tacna kada iz t sledi t, ili iz neT bilo sta, jel tako. Znaci, iz lazi sledi sve!
znaci, tacno bi bilo (ako je implikacija u pitanju)
voli gucu, voli srbiju
ne voli gucu, voli srbiju
ne voligucu , ne voli srbiju
netacno je voli gucu, ne voli srbiju:) (Iz istine ne moze laz)

(umesto zareza implikacija)

a sta mislis o ekvivalenciji <=>! Ono, samo ako je isto, tacno je:
voli gucu, voli srbiju!
ne voli gucu, ne voli srbiju!

:)

PS
Matematicku logiku mi je u MG predavao Milan Bozic:) I primeti osmehe svuda:)
Tarkovski Tarkovski 23:09 12.08.2007

Re:

Love it or leave it!

Ima mnogo Srba koji su otisli a vole je.

A ti izvoli ako mrzis Srbiju - imas i ti pravo izbora a i zdravije i za tebe i okolinu. Kako seksulano tako mozes da se opredelis da ne zivis u zemlju koju ne volis. I drugima ce biti lepse.
-petar- -petar- 23:14 12.08.2007

Re: Istina je, ne volim...


moje pitanje je, otkud ti znas koja je istinitosna vrednost iskaza: osoba X voli gucu?
to moze biti i T i neT, zavisi od osobe.

dakle, iskazi: p = "osoba X voli Srbiju"
i
q = "osoba X voli Gucu"

mogu da imaju bilo koje istinitosne vrednosti (zavisi od osobe do osobe X)

i onda:

p => q <=> (ne q) => (ne p) (pravilo kontrapozicije)
MMMila MMMila 23:20 12.08.2007

Re: Istina je, ne volim...

-petar-
moje pitanje je, otkud ti znas koja je istinitosna vrednost iskaza: osoba X voli gucu?to moze biti i T i neT, zavisi od osobe.dakle, iskazi: p = "osoba X voli Srbiju"iq = "osoba X voli Gucu"mogu da imaju bilo koje istinitosne vrednosti (zavisi od osobe do osobe X)i onda:p => q (ne q) => (ne p) (pravilo kontrapozicije)

tvoja "kontrapozicija":
Ako je p netacno, a q tacno (iskaz tacan),
negacija je: tacno=>netacno (iskaz netacan), NE MOZE ekvivalencija izmedju (netacna je). Kraj dokaza. QED
-petar- -petar- 23:27 12.08.2007

da dodam zagrade



( p => q) <=> ( (ne q) => (ne p) )
MMMila MMMila 23:29 12.08.2007

Re: da dodam zagrade

-petar-
( p => q) ( (ne q) => (ne p) )

Nece ti pomoci, jer ne menjaju redosled operacija:)
vucko vucko 23:29 12.08.2007

Modus tolens

Mislim da je Petar samo malo slobodno reinterpretirao modus tolens, koji glasi ovako:

((P => Q) & ~Q) => ~P

što baš nisam siguran da je isto što i

(P => Q) <=> (~Q => ~P)
MMMila MMMila 23:32 12.08.2007

Re: Modus tolens

Pa nije isto! i ne vazi njegova ekvivalencija, sto ja dokazah, samo on nesto ne veruje zeni koja logicno razmislja, sta li:)
-petar- -petar- 23:35 12.08.2007

Re: Modus tolens

Ima na Wikipediji [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Propositional_calculus][/url] u velikoj plavoj tabeli na sredini strane, pod nazivom Transposition.
A i lako se provere sve 4 mogucnosti da zaista jeste tautologija. ))
MMMila MMMila 23:41 12.08.2007

Re: Modus tolens

http://en.wikipedia.org/wiki/Propositional_calculus

Pa proveri sta si napisao u slucaju da je p netacno a q tacno! Moze naglas, da i mi slusamo. Ispravimo ako pogresis. Jel ti trebaju tabele za implikaciju i ekvivalenciju?
A sto islis da nema gresaka u vikipediji, mozda?
vucko vucko 23:45 12.08.2007

Re: Modus tolens

Vid' stvarno... a koliko vidim Mila je u njenom dokazu negirala P i Q ali nije obrnula stranu... jbg, nema veze, bilo je zabavno.

Nego se sad pitam, po istom principu, nešto drugo:

Da li iz "(Ne valja Koštunica) => (Ne valja Guča)" i "Nije tačno da ne valja Guča" možemo izvesti "Nije tačno da ne valja Koštunica"?

Čini mi se da prva implikacija ne drži vodu :)
MMMila MMMila 23:48 12.08.2007

Re: Modus tolens

Vucko, pokvari mi zabavu:)

Rekoh li vam, vidite smeska!

:)
-petar- -petar- 23:49 12.08.2007

evo, da proverim


elem napisao sam:

( p => q) <=> ( (ne q) => (ne p) )

provera, kako kazes, za p= neT i q = T

( (neT) => T ) <=> ( (neT) => T )

T <=> T

OK

isto se proveri i za bilo koje druge vrednosti p i q. QED
MMMila MMMila 23:52 12.08.2007

Re: Modus tolens

Petre, izvini, stvarno sam preterala:) Saljivo sam raspolozena, al svidjao mi se zakljucak:
voli, ne voli Gucu, voli ne voli Srbiju.
:)

Stvarno Petre, izvini, zamajavam te!

:)
-petar- -petar- 23:55 12.08.2007

Re: Modus tolens

ma nije vazno, u svakom slucaju lepo smo se zabavili u ove kasne sate, pa da i od mistera K. ima neke vajde. pozdraf svima za nocas
codex_casti codex_casti 00:07 13.08.2007

Re: Istina je, ne volim...

a sto ti meni predraze skidas komentare sa tvog posta - "ja nevernik"? jel to ta sloboda govora za koju se zalazes? ili mislis da sloboda govora treba da se odnosi samo na tebe? :))
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 01:11 13.08.2007

Re: Istina je, ne volim...

Da li tebe neko voli ?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 01:15 13.08.2007

Re: Istina je, ne volim...

Ninoslav Randjelovic
Da li tebe neko voli ?

Ovo je bilo pitanje za onog kriticara Crkve i Pravoslavlja sto, kako skoro rece na svom Blogu, " voli prvo u glavu, a onda u dupe."
Queeria Queeria 09:33 13.08.2007

Re: Istina je, ne volim...

codex_casti
a sto ti meni predraze skidas komentare sa tvog posta - "ja nevernik"? jel to ta sloboda govora za koju se zalazes? ili mislis da sloboda govora treba da se odnosi samo na tebe? :))


"Ja nevernik" nije moj blog, već Bobanov - obrati se njemu...
Queeria Queeria 09:34 13.08.2007

Re: Istina je, ne volim...

Ninoslav Randjelovic
Ninoslav Randjelovic
Da li tebe neko voli ?

Ovo je bilo pitanje za onog kriticara Crkve i Pravoslavlja sto, kako skoro rece na svom Blogu, " voli prvo u glavu, a onda u dupe."


Pa ti me voliš... u duhu hrišćanstva i voli bližnjeg svoga... vidi kako sam ti ja blizu... znači voliš me :)
Covek u belom Covek u belom 16:02 13.08.2007

Re: Istina je, ne volim...

Za petra:
Problem nije u implikaciji, niti u tautologiji, vec je problem u pogresnoj Dodikovoj interpretaciji :).

Tacna tvrdnja je: Ako volite Guču, onda volite Srbiju!
I iz nje se kao jedini ispravni namece zakljucak da barem stranci koji dolaze u Gucu ne mrze Srbiju. A i jos par drugih .

@vucko
Sramoto jedna ni ORT ne bi polozio, a kamoli Algebru. Upropasti te taj zapad nacistno :))).
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 16:58 13.08.2007

Re: Istina je, ne volim...

@ Queeria
U pravu si. Blizak si mi. I volim te. Tako kako si i rekao.
dezelin dezelin 21:40 13.08.2007

Re: Istina je, ne volim...

Ne volim Guču, a ne volim ni Srbiju...


Prezirem Gucu, a prezirem i Srbiju...

i tim se dicim!!
Kasper Kasper 12:13 15.08.2007

Re: Istina je, ne volim...

Queeria
Ne volim Guču, a ne volim ni Srbiju...



Nemoj da te zadrzavamo. Sledi svoje srce...
Dusan _ Silni Dusan _ Silni 22:34 12.08.2007

Mrkli mrak na kvadrat

Sve svoje frustracije resavajete na mestima koja su predvidjena za to, muka mi je od gomile nikad-cuo blogera koji u nedostatku bilo kakve ideje pisu prvo sto im padne napamet.
Ovakav komentar je potpuno ocekivan, vec danima ocekujem pljuvanje po Guci na ovom blogu, tako da moze da se otvori sala pljuvanja. Ljudi koji sebe predstavljaju da su "open mind" se zalazu za zabranjivanje, ukidanjne ...
pa sta je ovo staljinisticka rusija? Isti ste kao i oni koji su se svojevremeno zalagali za ukidanje egzita govoreci da je to leglo droge usled koje omladina isusta neljudske zvuke, upravo ste ovakvim stavom izjednacili vas i njih.
I egzit i guca tek tada postoji sloboda izbora.
"Ako volite Srbiju, onda volite Guču" to je ta straaaasna izjava koja kao prelila casu. Ne, to je laz, to je trazenje povoda za ispoljavanje licne frustracije, i iz toga ne sledi "ko ne voli Guču, ne voli ni Srbiju, i izdajnik je i neprijatelj" ovo tvrdjenje je cista konstrukcija i to u radikalskom stilu, i od kad se to uzima za aksiom sto neki politicar kaze,i to sto u nekom pozdravnom govoru na otvaranju necega? Zar si ocekivao da kaze Ko voli Srbiju ne voli Gucu???
Milan Rakić Milan Rakić 22:46 12.08.2007

Re: Mrkli mrak na kvadrat

Da li to znači ja kao nov na blog-u ne bih trebao da iznesem svoje mišljenje? Ako sam pravilno protumačio komentar?
Dusan _ Silni Dusan _ Silni 22:50 12.08.2007

Re: Mrkli mrak na kvadrat

Ne znaci, mislio sam na vip blogera.
Gucana Gucana 22:56 12.08.2007

Re: Mrkli mrak na kvadrat

"Sve svoje frustracije resavajete na mestima koja su predvidjena za to, muka mi je od gomile nikad-cuo blogera koji u nedostatku bilo kakve ideje pisu prvo sto im padne napamet."
Hallo??? Da nisam nesto propustila?
-petar- -petar- 23:04 12.08.2007

Re: Mrkli mrak na kvadrat


A sta ako je VIP bloger rekao "dole Guca", ne zbog Guce, nego da bi kontrirao izjavi predsednika?

Jer izjava predsednika je upravo uperana na to da napravi podelu medju gradjanima Srbije, a to se moze cak tretirati i kao PROTIVUSTAVNO delovanje, jer on je predsednik svih gradjana, dakle npr. i Egipcana koji zive u Srbiji a na Gucu ne polazu koliko ni na lanjski sneg (u Egiptu).

Mislim, otkuda im uopste ideja da iz godine u godinu daju izjave tipa ako.... onda ...., gde u ... stoje nacionalne kvalifikacije. To su vrlo opasne izjave...
Tarkovski Tarkovski 23:12 12.08.2007

Re: Mrkli mrak na kvadrat

Gucana
"."Hallo??? Da nisam nesto propustila?

Ma ne moze to da ti se to desi.
Dusan _ Silni Dusan _ Silni 23:19 12.08.2007

Re: Mrkli mrak na kvadrat

Od muve pravite vola. (ne mislim na onog vola sa ražnja)
Gucana Gucana 23:22 12.08.2007

Re: Mrkli mrak na kvadrat

tarkovski, moze svima da se desi,ne?
codex_casti codex_casti 23:36 12.08.2007

Re: Mrkli mrak na kvadrat

"A sta ako je VIP bloger rekao "dole Guca", ne zbog Guce, nego da bi kontrirao izjavi predsednika?



Ako volite Srbiju, onda volite Guču", reče danas Dodik. "

A cega je Dodik predsednik?????/
codex_casti codex_casti 23:38 12.08.2007

Re: Mrkli mrak na kvadrat

tako je dusane, potpisujem sve sto si rekao :)
Tarkovski Tarkovski 23:49 12.08.2007

Re: Mrkli mrak na kvadrat

Ma sigurno samo to je reakcija na te nipodastavajuce ono-liner odgovore.
Džudi S Džudi S 23:30 12.08.2007

Ех...

Свака тема на блогу Б92 искористи се за пљување по премијеру Коштуници...
vucko vucko 23:32 12.08.2007

A kad smo već tu, mogli bismo i o...

Da, čudna koincidencija, zar ne? :)
Gucana Gucana 23:33 12.08.2007

Re: Ех...

ako je ova teza istinita sigurna sam da se VK sam toplo preporucuje svojim recima, delima i inteligencijom.
Inace, "pljuvanje" premijera je svuda normalan sport, krepi telo i dusu:)
Dusan _ Silni Dusan _ Silni 23:35 12.08.2007

Re: Ех...

Najironicnije kod tebe Gicane sto ti je nik Gucana, jel ovo c treba da citam kao č.
vucko vucko 23:36 12.08.2007

Zdravlje i lepota

Do duše, džak za boksovanje bi verovatno blagotvorno uticao i na liniju
Dax Dax 23:40 12.08.2007

a priori

Bilo bi lepo da odete do Guche pa iskomentarisite.
Gucana Gucana 23:40 12.08.2007

Re: Ех...

svaka slicnost sa Guchom je odvratna, nick je g u c a n a...otkud ti Gicana, ti silni?
Dusan _ Silni Dusan _ Silni 23:46 12.08.2007

Re: Ех...

I je greska u kucanju.
Nego pretvorismo ovo u chat, pobrisace nas sve.
Gucana Gucana 23:51 12.08.2007

Re: Ех...

Ok, spasio si se...stvarno postaje caskanje, a nikog nema...ni da brani VK, a ja se spremila, mislm da cu pa,pa...
codex_casti codex_casti 00:14 13.08.2007

Re: A kad smo već tu, mogli bismo i o...

a jel ti vucko vise volis vucicu ili ovcicu? :))
p.s.querijci su mi skinuli odgovor na njihovom postu - ja nevernik, ne znam da li si stigao da procitas?
vucko vucko 00:53 13.08.2007

A najviše pitu od detlića

Dete se česka rukom po glavi,
Kao da ne zna šta bi od sveg -
- Ah, babo, babo, kupi mi, babo,
Pečenja kupi jarećeg...
Unfuckable Unfuckable 01:38 13.08.2007

Re: Ех...

so wtf ?
Onako autistican, nece ni da prepozna ...
njemu isto, a nama lakse..
prima se samo ljakse

Unfuckable Unfuckable 01:49 13.08.2007

Re: Ех...

Unfuckable
so wtf ?
Onako autistican, nece ni da prepozna ...
njemu isto, a nama lakse..
prima se samo ljakse


...upuceno blogerki Dzudi S, cisto da se zna - posto mi ova opcija "uredjivanje" nikako ne pomaze, il sam ja - verovatnije - gloop
vucko vucko 01:55 13.08.2007

Citirati, citirati i samo citirati

...upuceno blogerki Dzudi S, cisto da se zna

Hehe pa nekako se i nije uklapalo na Đurine stihove koje sam ostavio Kodeksu. Ovo citiranje je korisna stvar za praćenje prepletenih tokova konverzacije.
Nevena Nevena 22:28 13.08.2007

Re: Ех...

Džudi S
Свака тема на блогу Б92 искористи се за пљување по премијеру Коштуници...


Niko ne ''pljuje'' sveca ti tvoga :))) vec on sam od sebe pravi smejuriju sa svojim nerazdvojnim drugom Veljom.
Znas li neku zemlju u kojoj predsednik vlade ide po seoskim vasarima? Ali malo napredniju, please.




lovely021 lovely021 00:26 13.08.2007

Dole Guca

Pre sam mislila da su manifestacije kao sto je Guca popularne samo u Srbiji ali zapravo nije tako. I Nemci i drugi Evropljani imaju vasare na kojima se pije jeftino pivo i dele besplatne kobasice, samo sto kod njih takve cirkuse ne promovise vlada na celu sa premijerom i nemaju "nacionalni znacaj". Mene Guca i "tradicionalno" okretanje vola na raznju na periferiji Novog Sada (tradicija naravno datira od nesrecnih devedesetih) uzasavaju! I stvarno ne mogu da razumem ni Gucu ni tu takvu Srbiju. Onda se opet setim da postoje dve Srbije. Ne znam samo dokle ce ova druga biti prva!
vucko vucko 00:51 13.08.2007

Živelo pivo i kobaje :)

Pa čini mi se da je barem Oktobarfest unekoliko podržan, makar od lokalne samouprave :)

A to što kod nas vlada to podržava - to je više problem vlade nego Guče (iako ova groteskno-preterana popularizacija može da izazove takoreći ekološku katastrofu - uništenje okolnog stočnog fonda i zelenih površina)

Mislim da bi pod hitno trebalo osnovati još bar 2-3 ovakva festivala - jedino to može spasiti Guču od totalne propasti :)

I makar jedan u Laktašima, da gosn. Dodik ne mora da se maltretira da putuje čak do Guče.

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:01 13.08.2007

Re: Živelo pivo i kobaje :)

vucko
Pa čini mi se da je barem Oktobarfest unekoliko podržan, makar od lokalne samouprave :)A to što kod nas vlada to podržava - to je više problem vlade nego Guče ...


Oktoberfest OTVORE zajedno gradonacelnik Minhena (levicar - socijaldemokratska partija) i predsednik Bavarske (desnicar - hricansko-socijalna unija) ... i zamisli cuda, obojica u narodnim nosnjama!!! Ko bi tako nesto mogao da zamisli u Srbiji u kojoj je takva politicka "kultura" da cak ni pristalice razlicitih politickih opcija ne mogu da razgovraju kao ljudi (recimo ovde na blogu) nego se pljuju i vredjaju (i u tome prednjace predstavnici "proevropske, napredne i kulturne" opcije).

I Nemci se ponose Oktoberfestom kao najvecom turistickom atrakcijom i najvecim narodnim festivalom na svetu koga u dve nedelje trajanja poseti 6-7 miliona ljudi, od toga nekoliko miliona turista, pre svega mladih iz Italije, Japana ... Engleske. Medju njima sigurno ima i onih koji dolaze i na Exit da piju pivo (i kad su pijani, bauljaju i povracaju) ... a sve vise i na Gucu ...

I sasvim je normalno (uobicajeno) da u Minhenu jedna (skoro svaka?) svetski poznata firma uplati(rezervise - i tom esecima unapred, posto kasnije nema mesta) svojim zaposlenima(medju kojima je recimo 90% posto fakultetski obrazovanih) mesto u "satri" (u koju stane po 10.000 ljudi) i "porciju" od (bar) dve krigle (dva litra!!!) piva i pecenog vola ... I da vecina mladih (i ostalih) ljudi dodje obuceni u narodne nosnje ... I to ne znaci da ti isti ljudi ne idu na koncerte ozbiljne muzike ili RHCP-a ...

A nasi snobovi "vole" romsku muziku ako im bude prezentirana od strane Gipsy Kingsa ali nikako ako im dolazi iz Guce ili iz filmova Emira Kusturice (posebno ne iz filmova iz njegove "kasnije" faze kad vise nije bio "politicki podoban". Sabacki vasar ili neku ma'alu i da ne pomnjemo. I ne smetaju im pijani mladi stranci koji bauljaju po ulici/travi/blatu ako su na Exitu (ili Woodstock-u) ali im smetaju u Guci... Mada ce se i to verovatno promeniti, kad bude jos vise tih mladih za zapada, otkrice i oni da vole "etno" muziku (i to ne samo onu sa druge strane zemljine kugle nego i iz svog, pa cak i komsijskog, sacuvaj me boze, turskog, dvorista)... Pa jos kad bi (ne daj boze:))) dosao na vlast neki mladji, "ozeni me" politicar ... pa i on dosao na Gucu ...

Kako moze neko (ako nije "do koske" politicki ostrascen) da napise da ne voli Gucu zbog neke (glupe) Dodikove (ili bilo kog drugog politicara) izjave? Sta da radimo ako Dodik izjavi da obozava i Exit? I sto onaj ko voli Exit mora da mrzi Gucu? Valjda iz istog razloga sto moraju da postoje i dve (suprostavljene) Srbije? Znaci ako neki politicar, osvedoceni prijatelj teskog kriminalca, da neku pozitivnu izjavu o Exitu, onda svi njegovi politicki neistomisljenici treba da mrze taj festival?!!!
vucko vucko 11:38 13.08.2007

Re: Živelo pivo i kobaje :)

Hehe, i šta beše kaže gradonačelnik Minhena, nabijajući slavinu u pivsko bure jednim udarcem? "Nek se toči"? Sram ga bilo, propagira neumerenu upotrebu alkohola :)

Baš sam se ložio dok sam bio u Danskoj da odem na to pivo i bele kobaje, ali nešto mi se ne posreći. Zato je u Danskoj bilo leti doživljaja pod šatorima, gde recimo u jednom šatoru rokeri, u drugom džezeri, a u trećem Tirolci - sve uz pivo i kobaje (iliti pølser, kako bi to rekli Danci - viršle i kobasice su kod njih ono što je kod nas pljeskavica na tim narodnim svečanostima).

Video si verovatno gore moju elaboraciju Nebojšine teze na bazi matematičke logike - pročitah juče jureći referencu za modus tolens za Milu i Petra da je ga je proslavio ovde cenjeni Karl Poper :)

Evo sad toga istog u malo više reči - izvinjavam se zbog dužine posta onima kojima ista bude zasmetala.

Meni se čini da je najgora stvar u vezi Guče to idolopoklonstvo i megalomanizam narodnjaka (poput Selje i Koštunice) u vezi nje, posebno u odnosu na te lokalce, kojima računam da je cela stvar prilična trauma. Stvaranje još par takvih događaja i rasterećenje Guče od tih "velikih očekivanja" nacionalista mislim da bi bilo više nego zdravo za celu tu stvar etno brass muzike.

Trubači, čini mi se, jesu nešto što možemo da "izvezemo" (čak su, da se razumemo, već i izvezeni, od strane Kusturice i Bregovića - znam da po Kaliforniji sad ima orkestara koji sviraju tu vrstu muzike a da imaju jednog ili nijednog člana iz naših krajeva, čak da se to smatra prilično cool muzikom - jedan drugar mi je slao linkove).

Možda to sve neće doživeti svetsku slavu kao regae ili bossa nova, ali je definitivno jedan fer dodatak šarenilu world music. Pa nek za početak budu "samouki" igrači tipa Fejata Sejdića (ako smem njega tako da nazovem) - i tango je prvo bio čisto "narodna" stvar, svirali ga neki Gardel, Di Sarli, Puljeze - a onda se pojavio Astor Piazzolla, pa mu je dodao poneku novu dimenziju.

Evo jednog simpatičnog citata iz Vikipedije:

At Ginastera's urging, in 1953 Piazzolla entered his Buenos Aires Symphony in a composition contest, and won a grant from the French government to study in Paris with the legendary French composition pedagogue Nadia Boulanger. The insightful Boulanger turned his life around in a day, as Piazzolla related in his own words:

When I met her, I showed her my kilos of symphonies and sonatas. She started to read them and suddenly came out with a horrible sentence: “It's very well written.” And stopped, with a big period, round like a soccer ball. After a long while, she said: “Here you are like Stravinsky, like Bartók, like Ravel, but you know what happens? I can't find Piazzolla in this.” And she began to investigate my private life: what I did, what I did and did not play, if I was single, married, or living with someone, she was like an FBI agent! And I was very ashamed to tell her that I was a tango musician. Finally I said, “I play in a night club.” I didn't want to say cabaret. And she answered, “Night club, mais oui, but that is a cabaret, isn't it?” “Yes,” I answered, and thought, “I'll hit this woman in the head with a radio....” It wasn't easy to lie to her. She kept asking: “You say that you are not pianist. What instrument do you play, then?” And I didn't want to tell her that I was a bandoneon player, because I thought, “Then she will throw me from the fourth floor.” Finally, I confessed and she asked me to play some bars of a tango of my own. She suddenly opened her eyes, took my hand and told me: “You idiot, that's Piazzolla!” And I took all the music I composed, ten years of my life, and sent it to hell in two seconds.

Piazzolla returned from New York to Argentina in 1955, formed the Octeto Buenos Aires to play tangos, and never looked back.


"Mrzim Guču" je, po meni, kombinacija intelektualne lenjosti i političkih "trauma iz detinjstva". Nekada je nepodnošljivo lako prosuti iz lavora i bebu, zajedno sa prljavom vodom. "Biti deo sveta" možda nije tako jednostavno i jednoznačno, kao što neki to, možda, misle :)
Doctor Wu Doctor Wu 14:10 13.08.2007

Re: Živelo pivo i kobaje :)

Uh, Vučko, ovo sa Pjacolom i Featom Sejdićem (ili, još gore, Bregovićem) je stvarno nategnuto. Mada je interesantno da je glavni argument i 'Gučana' i 'Exitovaca' sličnost sa prevashodno germansko-svinjskim proslavama života (Oktober Fest, na pr).
MMMila MMMila 14:35 13.08.2007

Re: Živelo pivo i kobaje :)

Dragi doktore, onda se uputite malko u istorije muzike koju je Vucko spomenuo, pa vam nece biti strano i nategnuto "to sa Pjacolom i Sejdicem"!
vucko vucko 15:05 13.08.2007

I have a dream

Dragi doktore, onda se uputite malko u istorije muzike koju je Vucko spomenuo, pa vam nece biti strano i nategnuto "to sa Pjacolom i Sejdicem"!

Feat i Brega su narodni muzičari. Pjacolu još nemamo, ali valjda i ja imam pravo da sanjam?

Evo - sad smo kod "zabavnjaka" imali evropski hit, a "mala" je iz narodnjačke porodice. Školovani muzičari se možda još malo stide svega ovoga oko brass etno-a zbog ovog oreola primitivizma, ali vidite kako je to izgledalo sa Velikim Astorom :)

Baš bi bilo lepo kad bi naš bloger-komšija iza ćoška Mića Marković rekao reč-dve o ovome (ako sme )

Doctor Wu Doctor Wu 15:20 13.08.2007

Bora Roković, možda?

Iako nema brass komponente (ali važan je duh) ... ima dosta toga. E sad, jedan je Vlatko Stefanovski. Mića Marković, slažem se, prava referenca (da napise neku o Rumljaninu Stjepku Gutu, kolegi Misi Krsticu).
MMMila MMMila 15:23 13.08.2007

Re: Bora Roković, možda?

Vidim ja da sam "upala" u muzicko drustvo:)

Kazezoze Kazezoze 16:03 13.08.2007

Re: I have a dream

ja mislim da je OVO ili OVO JAAAAAKO DOBRO!
da ne spominjem Vlatka ili Shabana koji su pricha za sebe u balkanskom folku;-)
e sad druga je stvar shto smo mi dozvolili da od istinske muzichke feshte napravimo vashar za krkane, koje najmanje interesuje kvalitet muziciranja. njima je interesantno krkanje svinjetine i nalevanje brljom, pa zato i ispadne to shto ispadne)))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana