Društvo| Politika| Život

Pa može li skuplje...sedam hiljada evra mesečno za stanarinu

Drago Kovacevic RSS / 11.02.2010. u 17:48

Ne znam kako vi, ali odavno me nije naljutila vest poput one objavljene danas, a koja glasi da je Vlada Srbije na predlog Ministarstva spoljnih poslova odobrila plaćanje stanarine srpskoj ambasadorki pri UNESCO u Parizu u vrednosti od 7.000 evra mesečno, odnosno 84.000 evra godišnje.

Stvarno, skandal nad skandalima. U zemlji gde je prosečna plata 300 evra, gde država kasni po pola godine u isplati elementarnih socijalnih davanja (naknada za one koji su ostali bez posla isplaćena tek za septembar), 25 prosečnih plata se baci na udobniji, konforniji smeštaj ambasadorke.

Znam da njena ekselencija ne može stanovati u nekom predgrađu "grada svetlosti", ali ovi kraljevski uslovi su neprilični za budžet siromašne zemlje poput Srbije.

I da čovek bude još besniji čitajući ovako skaradne stvari pobrinulo se Ministarstvo spoljnih poslova čuvenom odbranom svih mogućih državnih nepodopština,a koje glasi - "sve je po zakonu"... Kako ovde ne opsovati i onoga ko je doneo taj zakon ako stvarno postoji, i onoga ko je odobrio da se primenjuje i onoga ko će odobravati takve fakture kad stignu na sto "ovlaštene osobe".. Voleo bih, strašno bih voleo znati, koliko recimo, sličnan smeštaj za svoje ambasadore plaćaju zemlje koje imaju približne platežne sposobnosti.. npr. Albanija, BIH, Moldavija, Makedonija....da ne nabrajam ove afričke i azijske..eto, koliko komšije slične po standardu i mogućnostima plaćaju..

Namerno neću da pišem ime ambasadorke koja se polakomila za neprimerenim luksuzom, tako nekulturnim, a Srbiju treba da predstavlja među svetskom kulturnom elitom. Diskvalifikovala se što se mene tiče, a stranka koja ju je tamo poslala već je, opet što se mene tiče davno diskvalifikovana.

Ako je Francuska, ne mora se baš biti Marija Antoaneta...

P.S. I kako je za ovo ruku mogao dići ministar za socijalna pitanja Rasim Ljajić...zaista, gde mi to živimo i da li je ostala i jedna mrvica solidarnosti i socijalne osetljivosti u našoj političkoj kasti...



Komentari (318)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Domazet Domazet 19:03 11.02.2010

Bojim se da si ovim pisanjem ...

...nachisto shebao buduceg ambasadora pri NATO-u. Chujem da Brisel nije mnogo jeftiniji od Pariza.

Ni kad imash zicer poput ovoga ne mozhesh bez populizma i bacanja parola.
Filip2412 Filip2412 19:15 11.02.2010

...

Uzgred, sta je bre to uopste UNESCO? Neki charity za pranje para? Dobro da znam na sta ide novac kada kupim UNESCO cestitku...

S obzirom na znacaj koji za nas ima UNESCO mislim da bi office od 1500EUR maksimalno bio sasvim zadovoljavajuci...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:18 11.02.2010

Re: Bojim se da si ovim pisanjem ...

Domazet
...nachisto shebao buduceg ambasadora pri NATO-u. Chujem da Brisel nije mnogo jeftiniji od Pariza.

Ni kad imash zicer poput ovoga ne mozhesh bez populizma i bacanja parola.

Haha, za mene je ovde ključna reč "zicer"... I ključa stvar, tvoja očekivanja za skoro članstvo u NATO...Mašala...
Šta ću, naučio sam te čitati....
ivana23 ivana23 19:26 11.02.2010

Re: ...

U danasnjem NIN-u objavljen je dobar tekst o predmetnom stanu. Na dve strane.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:33 11.02.2010

Re: ...

ivana23
U danasnjem NIN-u objavljen je dobar tekst o predmetnom stanu. Na dve strane.


Mora da je neko opravdavanje...Slutim, čim se javljaš, ovako neutralno...
ivana23 ivana23 19:45 11.02.2010

Re: ...

Drago Kovacevic

ivana23
U danasnjem NIN-u objavljen je dobar tekst o predmetnom stanu. Na dve strane.

Mora da je neko opravdavanje...Slutim, čim se javljaš, ovako neutralno...


Napisala sam dobar.

Naslov: Skandalozna kirija za stan Zorice Tomic

Tesko je prepricati napis sa dve strane, ali mogu reci da je bas kriticki, sa svim argumentima.
adam weisphaut adam weisphaut 19:52 11.02.2010

Re: Bojim se da si ovim pisanjem ...

Domazet
...nachisto shebao buduceg ambasadora pri NATO-u. Chujem da Brisel nije mnogo jeftiniji od Pariza.

Ni kad imash zicer poput ovoga ne mozhesh bez populizma i bacanja parola.

Za ovo stavljanje stvari u perspektivu mu sledi poljubac od sestre, slutim
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:52 11.02.2010

Re: ...

ivana23
Drago Kovacevic

ivana23
U danasnjem NIN-u objavljen je dobar tekst o predmetnom stanu. Na dve strane.

Mora da je neko opravdavanje...Slutim, čim se javljaš, ovako neutralno...


Napisala sam dobar.

Naslov: Skandalozna kirija za stan Zorice Tomic

Tesko je prepricati napis sa dve strane, ali mogu reci da je bas kriticki, sa svim argumentima.

ivana23
Drago Kovacevic

ivana23
U danasnjem NIN-u objavljen je dobar tekst o predmetnom stanu. Na dve strane.

Mora da je neko opravdavanje...Slutim, čim se javljaš, ovako neutralno...


Napisala sam dobar.

Naslov: Skandalozna kirija za stan Zorice Tomic

Tesko je prepricati napis sa dve strane, ali mogu reci da je bas kriticki, sa svim argumentima.

Eto..Izvini...Ja pomislih da ćeš nas uputiti na nešto što bi ovo opravdalo...
Pominjao se "čovek u sivoj majici".... a ja naučio da ga uvek braniš pa reko..
Repect Ivana....

ivana23 ivana23 20:03 11.02.2010

Re: ...

Drago Kovacevic
Eto..Izvini...Ja pomislih da ćeš nas uputiti na nešto što bi ovo opravdalo...Pominjao se "čovek u sivoj majici".... a ja naučio da ga uvek braniš pa reko..Repect Ivana....

Nikada o njemu nisam diskustovala, osim pred drugi krug izbora. Jednostavno sam ubedjena da mi Toma tek ne bi 'prijao'.
Domazet Domazet 20:10 11.02.2010

Pa kad te ovoliko...

Bata Drago
Šta ću, naučio sam te čitati....

...vezhbam ne bi valjalo drugachije(ni za mene ni za tebe)...A da je za tebe 'zicer' kljuchna rech teshko da za nekoga predstavlja iznenadjenje. A ne verujem ni da je ovo oko NATO-a za bilo koga preveliko iznenadjenje. Stvarno mislim da nisam ostavio prostora pretpostavci kako mislim da je politichka elita Srbioje spremna(sposobna?) za kreativni pristup spoljnoj politici...
adam weisphaut adam weisphaut 20:25 11.02.2010

Re: Pa kad te ovoliko...

Stvarno mislim da nisam ostavio prostora pretpostavci kako mislim da je politichka elita Srbioje spremna(sposobna?) za kreativni pristup spoljnoj politici...

Eh kad je tvoj zemljak Slobo vodio politiku:

samodakazemnesto samodakazemnesto 12:23 12.02.2010

Re: ...

kupujes unicef cestitku.
giger62 giger62 19:11 11.02.2010

B92 Vesti

Evo sad uhvatih ministra kako kaze parafraziram: "Nije to zbog stanovanja, to je zbog Kosova"...


E, stvarno smo zemlja Šojića...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:20 11.02.2010

Re: B92 Vesti

giger62
Evo sad uhvatih ministra kako kaze parafraziram: "Nije to zbog stanovanja, to je zbog Kosova"...


E, stvarno smo zemlja Šojića...

Kosovoje na žalost grudobran za razne lopovluke, razne marifetluke i razne opsene...
Domazet Domazet 20:17 11.02.2010

A shto...

giger62
Evo sad uhvatih ministra kako kaze parafraziram: "Nije to zbog stanovanja, to je zbog Kosova"...


E, stvarno smo zemlja Šojića...

...zar nije tako? Da necesh mozda da mi kazhesh da stavovi ne bi bili dijametralno suprotni da je umesto Kosova rech o Audi, DKW, Horch i Wanderer-u?
Exitus Letalis Exitus Letalis 03:00 12.02.2010

Re: B92 Vesti

E, stvarno smo zemlja Šojića...

i šojić dobio oskar popularnosti, najbolji glumac...
samodakazemnesto samodakazemnesto 12:23 12.02.2010

Re: A shto...

brena za 4 osobe.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:27 11.02.2010

Pa može li skuplje...

može.
mariopan mariopan 20:01 11.02.2010

Re: Pa može li skuplje...

Može ili ne može skuplje to će saznati kada budu izbori, možda će tada da utvrde šta ih je sve skupo koštalo? Onda će možda da utvrde pravu cenu svoje bahatosti, to neće biti jeftino, kladim se.
intrepid intrepid 20:09 11.02.2010

.....


Đelić je izjavio da je kuću na Senjaku platio 685.000 evra. Ipak, Đelić ne živi u toj kući, već je rentira jednom brokerskom preduzeću za 5.500 evra, tako da njemu kada plati sve poreze ostane nešto više od 3.000 evra mesečno.


eto, da vidite ko se buni. napad je najbolja odbrana. njemu nije mnogo rentati svoju u beogradu za 5.500 a u elitnom delu pariza je skupo 7.000. licemer.
samodakazemnesto samodakazemnesto 12:24 12.02.2010

Re: .....

veze s vezom ovo nema.
uros_vozdovac uros_vozdovac 20:10 11.02.2010

Samo da kukamo,

al će njima da padne ideja na pamet da kupe taj stan, a posle će talentovana Zorica da ga otkupi za siću. Po zakonu, molim lepo.
jaksa scekic jaksa scekic 20:19 11.02.2010

Sve vam mogu objasniti


ma koliko to nemoguce zvucalo


ZEM-JEREMICH-UNESKO
Jeremich:Rezidencija pri Unesko izabrana u skladu sa zakonom

BEOGRAD, 11. februara 2010. (Beta) - Ministar spoljnih poslova Srbije
Vuk Jeremich izjavio je vecceras da je rezidencija ambasadora Srbije
pri Unesko u Parizu izabrana i iznajmljena u skladu sa zakonom i da
ona ne sluzzi samo za stanovanje, vech i za ccitav niz "slozzenih
funkcija koje zahtevaju adekvatan prostor".

"Taj prostor je izabran u skladu sa propisima, zakonom, komisijski od
strane MSP, u potpunosti je posstovana procedura i ta transakcija je
uccinjena u okviru budzzetom predvidjene stavke", rekao je Jeremich za
televiziju B92, povodom medijskih napisa da Srbija placha 7.000 evra
meseccno za stan ambasadorke pri Unesko Zorice Tomich.

On je rekao da diplomatske aktivnosti koje se vrsse u toj rezidenciji
ne mogu biti obavljene u ambasadi Srbije u Francuskoj, possto je recc
o "dve strogo razdvojene organizacije, pa ni u organizacionom i u
diplomatskom smislu nije dozvoljeno vrssiti jednu funkciju u drugoj".

"Ovo nije cifra plachena za stanovanje bilo koje individue, vech da bi
Srbija mogla svoju diplomatsku funkciju pri Unesku da obavlja na
adekvatan naccin", rekao je Jeremich.

"Ogromna vechina zemalja u svetu, koje imaju daleko manji problem i
daleko manju potrebu za aktivnim diplomatskim angazzovanjem pri Unesku
od Srbije, imaju daleko veche, daleko luksuznije rezidencije za svog
ambasadora pri Unesku", dodao je Jeremich.

On je ponovio da je odluka o iznajmljivanju tog stana dossla na dnevni
red Vlade Srbije u skladu sa procedurama i sa zakonom, i da je
jednoglasno usvojena.

Pojedini beogradski mediji objavili su da je prostor za stan i
rezidenciju ambasadorke Zorice Tomich iznajmljen po veoma visokoj
ceni, iako se takav prostor u Parizu mozze pronachi po znatno nizzoj
ceni.

Ministarstvo spoljnih poslova je u pismenom odgovoru za B92 navelo da
je u pitanju "sluzzbena rezidencija, koja je u celosti opremljena i ne
zahteva dodatno opremanje, a koristi se u svrhe redovnih diplomatskih
aktivnosti koje podrazumevaju organizaciju prijema, razliccitih
skupova, veccera i sliccno".
marija.mt marija.mt 20:27 11.02.2010

Re: Sve vam mogu objasniti

Ministarstvo spoljnih poslova je u pismenom odgovoru za B92 navelo da
je u pitanju "sluzzbena rezidencija, koja je u celosti opremljena i ne
zahteva dodatno opremanje, a koristi se u svrhe redovnih diplomatskih
aktivnosti koje podrazumevaju organizaciju prijema, razliccitih
skupova, veccera i sliccno".


Ovi nas zajebavaju. Nemam ja zivaca da citam sve ovo, odoh da gledam kosarku.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:35 11.02.2010

Re: Sve vam mogu objasniti

A sta ce ona tacno tamo da radi? Kako ce da resava neki od tih teskih problema koje, jadni mi, ima samo Srbija. Kao da nekoga briga kolike troskove ima Rumunija, Etiopija (pa iako je bratska) ili Finska.
mariopan mariopan 20:49 11.02.2010

Re: Sve vam mogu objasniti

On je rekao da diplomatske aktivnosti koje se vrsse u toj rezidenciji

Ma da li je taj čovek normalan? Koje diplomatske aktivnosti?
Šta je taj UNESKO pa ne može?
Ne može u ambasadi, ne može u Kulturnom Centru, ZAŠTO NE MOŽE? Zato što su se nameračili da potroše naše pare, moje i vaše i one pare što su namenjene onoj gladnoj deci o kojima navodno brine ova ambasadrka iz Srbije. Ovako brine? Trošeci mesečno koliko bi se stotinak gladne dece moglo hraniti mesec dana?

A šta radi UNESKO da li se neko seća?
Brine o gladnoj deci sveta - i O NAŠOJ DECI KOJA SU GLADNA.
Koliko su dece mogli da nahrane da im guzica nije zinula na luksuz?

Praviće prijeme? Na kojima će da služe kavijar i šampanjac? Na koje će da pozovu i tu gladnu decu za koju brinu? I za to će još i da je plaćaju? Kolika joj je plata, sigurno je i to interesantan podatak a to sve MI PLAĆAMO. Odvratno.
Pa kako ih nije SRAMOTA?

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 20:49 11.02.2010

Re: Sve vam mogu objasniti

"Ogromna vechina zemalja u svetu, koje imaju daleko manji problem i
daleko manju potrebu za aktivnim diplomatskim angazzovanjem pri Unesku
od Srbije, imaju daleko veche, daleko luksuznije rezidencije za svog
ambasadora pri Unesku", dodao je Jeremich.

Kakvo je ovo ruganje zdravom razumu, pa to je strašno...
Ministarstvo spoljnih poslova je u pismenom odgovoru za B92 navelo da
je u pitanju "sluzzbena rezidencija, koja je u celosti opremljena i ne
zahteva dodatno opremanje, a koristi se u svrhe redovnih diplomatskih
aktivnosti koje podrazumevaju organizaciju prijema, razliccitih
skupova, veccera i sliccno".

A tek ovo...
On je ponovio da je odluka o iznajmljivanju tog stana dossla na dnevni
red Vlade Srbije u skladu sa procedurama i sa zakonom, i da je
jednoglasno usvojena.

E, ovo govori o tome da je naša država zapravo partiokratska despotija..
Što god zatraži bilo koja stranka od njih desetak što vrše vlast, sve se jednoglasno izglasava. Troškove takve vladavine snosimo mi...I zato je Srbija najsiromašnija zemlja u Evropi sa tendencijom da bude još siromašnija. Ovde ne pomaže da ljudi jedu vlastite prste, ne bi pomoglo da pojedu i vlastitu nogu. Ovakvi kao Jeremić obaveštavaće ih kako je sve po zakanu i kako bez Zorice Tomić i njenog stana od 7000 evra mesečne zakupnine ima da potone i Kosovo i manastiri i da sunce sutra ne izađe, ničega da ne bude...Pa kako je to do sada opstalo, bre...Bez Zorice Tomić i njenog stana od 84.000 evra godišnje.
Ako ovo ovako prođe, ako oko ovoga ne vide da su preterali, oni su spremni na mnogo strašnije stvari...


adam weisphaut adam weisphaut 20:54 11.02.2010

Re: Sve vam mogu objasniti

A šta radi UNESKO da li se neko seća?
Brine o gladnoj deci sveta - i O NAŠOJ DECI KOJA SU GLADNA.
Koliko su dece mogli da nahrane da im guzica nije zinula na luksuz?

Misliš na UNICEF?
ivana23 ivana23 20:56 11.02.2010

Re: Sve vam mogu objasniti

mariopan

Mariopan, izvini, nije rec o UNICEF-u, vec o UNESKO-u.

UNESKO je organizacija Ujedinjenih nacija za obrazovanje, nauku i kulturu. Izmedju ostalog brine o cuvanju svetske kulturne i prirodne bastine.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:05 11.02.2010

Re: Sve vam mogu objasniti

Mariopan, izvini, nije rec o UNICEF-u, vec o UNESKO-u.

UNESKO je organizacija Ujedinjenih nacija za obrazovanje, nauku i kulturu. Izmedju ostalog brine o cuvanju svetske kulturne i prirodne bastine.

Ma nije to za Maki važno...Jednom pogodi komentar, ali onda pogreši misju i posao organizacije.Da je slučajnho provalila kako je sve ovo u skladu sa Jeremićevom teorijom o "odbrani Kosova", nikad Maki ne bi mislila da je skupa ova stanarina..Ali, dobro...panta rei...
Preporuka za Maki....
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:05 11.02.2010

Re: Sve vam mogu objasniti

Da valjda je mislila na UNICEF, ali ni UNESCO nije mnogo uticajniji. Ukoliko Ministar i Zoki ne znaju evo da ih podsetim za sta je to skracenica:
United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization.
Kakve veze ima UNESCO sa problemima koje ima Srbija, bez obzira da li je u pitanju Kosovo, nezaposlenost, ulazak u EU, NATO, skup gas ili sta vec. Kako ce Ambasadorka sa €7ooo da resi i jedan od tih problema? Ljudi bez plata ce valjda prestati da seku sebi prste kad vide kako nam je Madam Luxe sposobna. Ili Srbija ima neke probleme kojih njeni gradjani nisu svesni.
adam weisphaut adam weisphaut 21:10 11.02.2010

Re: Sve vam mogu objasniti

Kakve veze ima UNESCO sa problemima koje ima Srbija, bez obzira da li je u pitanju Kosovo, nezaposlenost, ulazak u EU, NATO, skup gas ili sta vec. Kako ce Ambasadorka sa €7ooo da resi i jedan od tih problema?

Pa rešiće socijalni status Ms Tomić, a onda će ona preko povećane potrošnje da obezbedi veliki broj radnih mesta, to se valjda zove trickle down economy
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:10 11.02.2010

Re: Sve vam mogu objasniti

Neues aus der Nachbarschaft
Da valjda je mislila na UNICEF, ali ni UNESCO nije mnogo uticajniji. Ukoliko Ministar i Zoki ne znaju evo da ih podsetim za sta je to skracenica:
United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization.
Kakve veze ima UNESCO sa problemima koje ima Srbija, bez obzira da li je u pitanju Kosovo, nezaposlenost, ulazak u EU, NATO, skup gas ili sta vec. Kako ce Ambasadorka sa €7ooo da resi i jedan od tih problema? Ljudi bez plata ce valjda prestati da seku sebi prste kad vide kako nam je Madam Luxe sposobna. Ili Srbija ima neke probleme kojih njeni gradjani nisu svesni.

Nema, ali ima veze ko je sa kim drug i ko je kome drugarica....bre...
E, sad sve sam mogao znati, ali nikako da je Zorica Tomić specijalizovana za kulturno blago na Kosovu. I još nikako nisam mogao pretpostaviti da to ona zna otuda diplomatski štiti i izvlačiti..Pa šta da izvlačimo ako je Kosovo Srbija što Jeremić stalno trubi...Pa zar nije cilj da to blago tamo ostaje i tamo se štiti...
Evo, ja sam lično zainteresovan pošto slavim Sv. Stefana Dečanskoga, da sve vezano za manastir Dečane tamo ostane...
intrepid intrepid 21:16 11.02.2010

Re: Sve vam mogu objasniti

Kakve veze ima UNESCO sa problemima koje ima Srbija,


evo kakve:

UNESCO organized a donors’ conference on the protection of cultural heritage, including numerous historical monuments of Orthodox Serbian architecture, such as the Deĉani Monastery in Kosovo. Inscribed in 2004, it was added to the List of World Heritage in Danger in 2006. In 2006 the site was extended and the Medieval Monuments in Kosovo now also include the Patriarchate of Peć Monastery, Gračanica Monastery and the Church of the Virgin of Ljeviška. In 2007, Gamzigrad-Romuliana, Palace of Galerius, was added to the World Heritage List.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:17 11.02.2010

Re: Sve vam mogu objasniti

adam weisphaut
Kakve veze ima UNESCO sa problemima koje ima Srbija, bez obzira da li je u pitanju Kosovo, nezaposlenost, ulazak u EU, NATO, skup gas ili sta vec. Kako ce Ambasadorka sa €7ooo da resi i jedan od tih problema?

Pa rešiće socijalni status Ms Tomić, a onda će ona preko povećane potrošnje da obezbedi veliki broj radnih mesta, to se valjda zove trickle down economy

Znaš šta je meni ovde hit...
Maki nije provalila da se ovde radi o "odbrani Kosova" i zato je ogorčena na ambasadorku...Brajan, moj prijatelj je to provalio iz prve, i jesi video kako mudro u isti komentar stavi sve, a sve tobože napadajući mene da sam promašio zicer. I reče čovek, ovo je stvarno glupost, bez obzira što je ti navodiš...
mariopan mariopan 21:28 11.02.2010

Re: Sve vam mogu objasniti

adam weisphaut
A šta radi UNESKO da li se neko seća?
Brine o gladnoj deci sveta - i O NAŠOJ DECI KOJA SU GLADNA.
Koliko su dece mogli da nahrane da im guzica nije zinula na luksuz?

Misliš na UNICEF?

Da , jao kako sam besna da sam pogrešila , dobro, brinu o kulturnoj baštini sveta , ok, zašto to ne može pri ambasadi? Ili Kulturnom Centru u Prizu koji imamo?
adam weisphaut adam weisphaut 21:28 11.02.2010

Re: Sve vam mogu objasniti

Brajan, moj prijatelj je to provalio iz prve, i jesi video kako mudro u isti komentar stavi sve, a sve tobože napadajući mene da sam promašio zicer.

Naravno
Samo, mislim da je ovo na principu zašto kažeš ljubav a misliš na sex..samo zameniš reči sa Kosovo i pare
mariopan mariopan 21:36 11.02.2010

Re: Sve vam mogu objasniti

ivana23
mariopan

Mariopan, izvini, nije rec o UNICEF-u, vec o UNESKO-u.

UNESKO je organizacija Ujedinjenih nacija za obrazovanje, nauku i kulturu. Izmedju ostalog brine o cuvanju svetske kulturne i prirodne bastine.

Znam , već sam to i sama videla, nego sam toliko besna da sam samo u glavi imala decu odavde iz Srbije kojima je to uzeto da bi se tamo davalo šakom i kapom. Zato sam pomešala u besu...ok ohladila glavu...

......i dalje mislim da dok god gledam u ono gore "pošaljite SMS za jedan obrok gladnima u Srbijim donirajte 100 dinara (jadno je sto dinara), koliko li se obroka može mesečno napraviti od 700 000 dinara?

I da im je jadan izgovor da ne može ni u ambasadi ni u Kultrunom Centru u Parizu govoriti o kulturnoj baštini Srbije? Zašto ne može? Zato.Tako kaže Jeremić.

E, sad odoh da besnim i da pomešam i babe i žabe
prskalica prskalica 21:38 11.02.2010

Re: Sve vam mogu objasniti

"E, sad sve sam mogao znati, ali nikako da je Zorica Tomić specijalizovana za kulturno blago na Kosovu "

I ja imam s tim problem....Mozda neko ko je citao njenu knjigu "Poljubac u doba kuliranja" moze da nam kaze ima li u njoj nesto sto ju je preporucilo za tu vrstu specijalizacije!!!
mariopan mariopan 21:51 11.02.2010

Re: Sve vam mogu objasniti

Maki nije provalila da se ovde radi o "odbrani Kosova" i zato je ogorčena na ambasadorku.


A gde ti ovde vidiš odbranu Kosova?Makar i šale radi?
Ja vidim samo krađu, bezočno laganje i trpanje naših para u dzepove njihovih pulena.
Ali ako ti vidiš nešto drugo....hoćeš da ti pozajmim naočare?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:55 11.02.2010

Re: Sve vam mogu objasniti

mariopan
Maki nije provalila da se ovde radi o "odbrani Kosova" i zato je ogorčena na ambasadorku.


A gde ti ovde vidiš odbranu Kosova?Makar i šale radi?
Ja vidim samo krađu, bezočno laganje i trpanje naših para u dzepove njihovih pulena.
Ali ako ti vidiš nešto drugo....hoćeš da ti pozajmim naočare?

Pa ne vidim ja...To tvrdi tvoj ljubimac Vuk Jeremić...
I ja sam mislio da sve što vidi on da ćeš videti i ti..Ali, eto, prijatno sam iznenađen...
mariopan mariopan 22:11 11.02.2010

Re: Sve vam mogu objasniti

Drago Kovacevic
mariopan
Maki nije provalila da se ovde radi o "odbrani Kosova" i zato je ogorčena na ambasadorku.


A gde ti ovde vidiš odbranu Kosova?Makar i šale radi?
Ja vidim samo krađu, bezočno laganje i trpanje naših para u dzepove njihovih pulena.
Ali ako ti vidiš nešto drugo....hoćeš da ti pozajmim naočare?

Pa ne vidim ja...To tvrdi tvoj ljubimac Vuk Jeremić...
I ja sam mislio da sve što vidi on da ćeš videti i ti..Ali, eto, prijatno sam iznenađen...

Ma da, kad bi se zezali
Domazet Domazet 01:30 12.02.2010

Ma samo cool...

mariopan
Drago Kovacevic
mariopan
Maki nije provalila da se ovde radi o "odbrani Kosova" i zato je ogorčena na ambasadorku.


A gde ti ovde vidiš odbranu Kosova?Makar i šale radi?
Ja vidim samo krađu, bezočno laganje i trpanje naših para u dzepove njihovih pulena.
Ali ako ti vidiš nešto drugo....hoćeš da ti pozajmim naočare?

Pa ne vidim ja...To tvrdi tvoj ljubimac Vuk Jeremić...
I ja sam mislio da sve što vidi on da ćeš videti i ti..Ali, eto, prijatno sam iznenađen...

Ma da, kad bi se zezali

...Mariopan. Nisu to ni prve ni poslednje pare rasute na bezvezne stvari. Poput UNESCO-a i UNICEF-a kako su nam lepo objasnili Bata Drago, Amadchic i ostali burevesnici Druge i Bolje Kulture. Ambasada pri NATO-u bi bila mnogo jeftinija. Evo Drago bi pristao da mu u Briselu iznajme isti takav stan i za trichavih 1000 evra. A ni oko plate se, verujem, ne bi cenjkao, spreman je da radi za ideju. Kao i do sada. I neka shto bi ushtedeli nego bi se josh i novi poslovi otvorili. Amadchic bi se bar za shefa Valet Parkinga ogrebao. A chemu on da se nada od UNESCOa?

Eh moja Mariopan, nije najstrashnije to shto ti mamlazi nemaju mere, josh je strashnije shto ih u tome provaljuju likovi poput Bata Draga i Amada.
mariopan mariopan 02:07 12.02.2010

Re: Ma samo cool...


...Mariopan. Nisu to ni prve ni poslednje pare rasute na bezvezne stvari. Poput UNESCO-a i UNICEF-a kako su nam lepo objasnili Bata Drago, Amadchic i ostali burevesnici Druge i Bolje Kulture. Ambasada pri NATO-u bi bila mnogo jeftinija. Evo Drago bi pristao da mu u Briselu iznajme isti takav stan i za trichavih 1000 evra. A ni oko plate se, verujem, ne bi cenjkao, spreman je da radi za ideju. Kao i do sada. I neka shto bi ushtedeli nego bi se josh i novi poslovi otvorili. Amadchic bi se bar za shefa Valet Parkinga ogrebao. A chemu on da se nada od UNESCOa?

Eh moja Mariopan, nije najstrashnije to shto ti mamlazi nemaju mere, josh je strashnije shto ih u tome provaljuju likovi poput Bata Draga i Amada.

Hahahaha, vidim da nam Drago oboma postaje omiljeni bloger, nigde se toliko lepo ne zabavljamo na blogu kao kod njega.

Pozdrav Domazet
Exitus Letalis Exitus Letalis 03:02 12.02.2010

Re: Sve vam mogu objasniti

organizaciju prijema, razliccitih
skupova, veccera i sliccno".

toga sam se i bojala.
naročito ovog "i slično":)))
intrepid intrepid 03:08 12.02.2010

Re: Ma samo cool...

Hahahaha, vidim da nam Drago oboma postaje omiljeni bloger, nigde se toliko lepo ne zabavljamo na blogu kao kod njeg


da, uvek se iznenadim, taman mislim dotak'o je dno, a on roni sve dublje i dublje.



ps.hvala na preporuci


adam weisphaut adam weisphaut 07:24 12.02.2010

Re: Ma samo cool...

Kao i do sada. I neka shto bi ushtedeli nego bi se josh i novi poslovi otvorili. Amadchic bi se bar za shefa Valet Parkinga ogrebao.

U saradnji sa svojom sestrom bliznakinjom, poznatom srpskom književnicom, Mirjanom Bobić-Mojsilović, napisala je knjigu o horoskopu Liber Stellarum.
Šta ću kad mi je šupljikav CV pa nema ovih stavki, valjda je u zvezdama zapisano
adam weisphaut adam weisphaut 07:40 12.02.2010

Re: Ma samo cool...

da, uvek se iznenadim, taman mislim dotak'o je dno, a on roni sve dublje i dublje.

Ovo ti naravno o Domazetu ?
samodakazemnesto samodakazemnesto 12:27 12.02.2010

Re: Sve vam mogu objasniti

lazu bre,stan kosta 300e,peru pare. nemojte me odati,necu ni ja vas.
ilija cvorovic.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:15 12.02.2010

Re: Ma samo cool...

da, uvek se iznenadim, taman mislim dotak'o je dno, a on roni sve dublje i dublje.

ti to pratiš iz senke, al te baš sad iznerviro da se i uloguješ. il si bio i ranije kao neko drugi.
čovek sa sto nickova...
zilikaka zilikaka 18:42 12.02.2010

Re: Sve vam mogu objasniti

On je rekao da diplomatske aktivnosti koje se vrsse u toj rezidenciji
ne mogu biti obavljene u ambasadi Srbije u Francuskoj, possto je recc
o "dve strogo razdvojene organizacije, pa ni u organizacionom i u
diplomatskom smislu nije dozvoljeno vrssiti jednu funkciju u drugoj".


Sad sam tek obratila pažnju!
Pa to onda znači da mnoge države, između ostalih i Hrvatska, rade nedozvoljene, stvari? Imaju po jednog ambasadora na obe dužnosti, a to je zabranjeno!


...ili neko pored svega još i laže
krkar krkar 19:03 12.02.2010

Re: Sve vam mogu objasniti

"Ogromna vechina zemalja u svetu, koje imaju daleko manji problem i
daleko manju potrebu za aktivnim diplomatskim angazzovanjem pri Unesku
od Srbije, imaju daleko veche, daleko luksuznije rezidencije za svog
ambasadora pri Unesku", dodao je Jeremich.


Početkom 1993. odem na sastanak sa ambasadorom Albanije u Bonu.

Ambasada velika zgrada, reprezentativna, još iz doba kad je Enver Hodža hteo da se pokazuje. Dočeka me ambasador lepo ali - u kaputu (hladno, februar mesec). Kaže: Moram da vas zamolim da ostanete u kaputu, znate, mi smo mala i siromašna zemlja i ne možemo sebi da dozvolimo da plaćamo grejanje ovolike zgrade, grejanje uključujemo samo kad organizujemo veliki prijem za Dan republike.

Ali Srbija nije ni mala ni siromašna, je li?
libkonz libkonz 21:16 11.02.2010

a kad će

RTS da otkrije neku aferu?
Ipak su oni NACIONALNI SERVIS
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:19 11.02.2010

Re: a kad će

libkonz
RTS da otkrije neku aferu?
Ipak su oni NACIONALNI SERVIS

Koliko li bi zemljače, tek, ovi tvoji radikali bez bedža plaćali ambasadorke i stanove...
No, njima i tako nije do vlasti, i ovako im je dobro...
adam weisphaut adam weisphaut 21:29 11.02.2010

Re: a kad će

libkonz
RTS da otkrije neku aferu?
Ipak su oni NACIONALNI SERVIS

Nemre..pa da Tijanić napusti mesto Glodura
Dr M Dr M 22:12 11.02.2010

Re: a kad će

Ipak su oni NACIONALNI SERVIS


Za rucavanje, kafu...?
Exitus Letalis Exitus Letalis 03:04 12.02.2010

Re: a kad će

Drago Kovacevic
libkonz
RTS da otkrije neku aferu?
Ipak su oni NACIONALNI SERVIS

Koliko li bi zemljače, tek, ovi tvoji radikali bez bedža plaćali ambasadorke i stanove...
No, njima i tako nije do vlasti, i ovako im je dobro...

jok, oni samo kupuju.
svoje, po sići za koju bismo mogli i mi da se uzuajmimo.
libkonz libkonz 11:15 12.02.2010

Re: a kad će

Koliko li bi zemljače, tek, ovi tvoji radikali bez bedža plaćali ambasadorke i stanove..

onda ćemo da rušimo i njih, sve dok svi ne shvatite da sam ja u pravu i da je apsolutistička monarhija jedina dobra za Srbiju.
Ali sad je važno da padne lopovski režim DS G17!
samodakazemnesto samodakazemnesto 12:28 12.02.2010

Re: a kad će

njima je naajbolje.
intrepid intrepid 21:32 11.02.2010

....

ocekujem da neko ubrzo napise da su srpski manastiri na kosovu deo albanskog kulturnog nasledja. "sta, bre, nekakva zorica ima da petlja sa uneskom oko toga. kosovari treba da vode brigu o svojim kulturnim spomenicima." siguran sam da ima dosta komentatora koji tako misle.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:39 11.02.2010

Re: ....

intrepid
ocekujem da neko ubrzo napise da su srpski manastiri na kosovu deo albanskog kulturnog nasledja. "sta, bre, nekakva zorica ima da petlja sa uneskom oko toga. kosovari treba da vode brigu o svojim kulturnim spomenicima." siguran sam da ima dosta komentatora koji tako misle.

Pa čudi me ovo što pišeš..Zar ti imaš problem sa tim da je Kosovo Srbija...Ne mogu da verujem.
A ako imaš sa tim problem ne bi zaista niko trebao imati problem sa tim da su srpski manastiri, srpski manastiri...Uostalom to najbolje i za one najskeptičnije demonstriraju pripadnici KFORA (NATO) koji baš njih čuvaju.
I kakve veze ima kulturno stvaralašvo nekog naroda, sa nekom novom političkom i teritorijalnom konstelacijom..
Po tom principu bi recimo sve rimske iskopine u današnjoj Srbiji mogao proglasiti srpskom kulturom u najužem smislu, a samog rimskog cara Konstantina Srbinbom sa dnu kace..
adam weisphaut adam weisphaut 21:40 11.02.2010

Re: ....

intrepid
ocekujem da neko ubrzo napise da su srpski manastiri na kosovu deo albanskog kulturnog nasledja. "sta, bre, nekakva zorica ima da petlja sa uneskom oko toga. kosovari treba da vode brigu o svojim kulturnim spomenicima." siguran sam da ima dosta komentatora koji tako misle.

A straw man argument is an informal fallacy based on misrepresentation of an opponent's position.[1] To "attack a straw man" is to create the illusion of having refuted a proposition by substituting a superficially similar proposition (the "straw man", and refuting it, without ever having actually refuted the original position.[1][2]
hazar hazar 22:00 11.02.2010

Re: ....

I kakve veze ima kulturno stvaralašvo nekog naroda, sa nekom novom političkom i teritorijalnom konstelacijom..
Po tom principu bi recimo sve rimske iskopine u današnjoj Srbiji mogao proglasiti srpskom kulturom u najužem smislu, a samog rimskog cara Konstantina Srbinbom sa dnu kace..

Ne bi imalo mnogo veze sa zdravom pameću da nemamo pokušaje Albanaca da prisvoje naše spomenike kulture na KiM. Bilo je i ovde blogova na tu temu. Imajući u vidu apsolutno neprijateljski stav prema Srbiji većine zapadnih zemalja, kada je Kosovo u pitanju, borba po tom pitanju itekako ima smisla.

Molim vas da ovo ne shvatite kao odbranu ovog razbacivanja parama.
intrepid intrepid 22:06 11.02.2010

Re: ....

I zar srpski manastiri, nisu srpski manastiri..



tako bi trebalo da bude. ali pre neki dan procitah da ivo josipovic trazi od srbije, vracanje hrvatskog kulturnog nasledja iz manastira krka. pa ti vidi.


da unesko nije reagovao i stavio srpske manastire na listu svetske zasticene bastine, pitanje je da li bi ih danas vojnici nato-a cuvali. da ne govorim da je paljenje manastira jedan od glavnih razloga sto je kosovo

i pored velikih pritisaka priznalo samo pedesetak drzava. slike odvratnog divljastva su sokirale svet.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:33 11.02.2010

Re: ....

ako bi trebalo da bude. ali neki dan procitah da ivo josipovic trazi od srbije, vracanje hrvatskog kulturnog nasledja iz manastira krka. pa ti vidi.

Pa to i ja tražim...Kulturno blago iz manastira Krka pripada manastiru Krka. To je kupovano od novca koji je pored ostalog tom manastiru davala i moja porodica. Nije ga davala da bi to blago neko odneo u muzej SPC u Beograd. Oko manastira Krka žive ljudi, Srbi, valjda to njima pripada i kad je u najširem smislu deo srpske kulture. Nije valjda, da zbog toga što danas nema Jugoslavije to sve treba pokupiti i skrcati u Beograd. Kakav ti je to rezon...
Mokropoljsko jevanđelje je spomenik visoke vrijednosti. Mokro Polje je selo u okolini manastira Krka. U njemu danas žive samo Srbi, kao što su živjeli vjekovima unazad. Do duše danas ih nema hiljadu koliko ih je bilo prije rata, ali ih ima dvije stotine..Čije je to Mokropoljsko jevanđelje prije nego Mokropoljsko...I zalažeš li se ti za to da iz Hrvatske nestanu svi tragovi srpske kulture i srpskog postojanja. Mile Budak bi jedva čekao da te čuje šta pričaš..
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:39 11.02.2010

Re: ....

hazar
I kakve veze ima kulturno stvaralašvo nekog naroda, sa nekom novom političkom i teritorijalnom konstelacijom..
Po tom principu bi recimo sve rimske iskopine u današnjoj Srbiji mogao proglasiti srpskom kulturom u najužem smislu, a samog rimskog cara Konstantina Srbinbom sa dnu kace..

Ne bi imalo mnogo veze sa zdravom pameću da nemamo pokušaje Albanaca da prisvoje naše spomenike kulture na KiM. Bilo je i ovde blogova na tu temu. Imajući u vidu apsolutno neprijateljski stav prema Srbiji većine zapadnih zemalja, kada je Kosovo u pitanju, borba po tom pitanju itekako ima smisla.

Molim vas da ovo ne shvatite kao odbranu ovog razbacivanja parama.

Čekaj bre..Ti si, do sada pokazivao da se služiš logikom i pored tvrdoće..Misliš li stcvarno da će Albanci, hajde recimo albanski nacionalisti preko srpskih spomenika pokušavati dokazivati da nisu Albanci nego Srbi...Da su oni tako glupavi kako im pokušavate podmetati ne bi napravili države...Hej, tebiu se Hazar čudim..
Dakle, preko Dečana, Stefana Dečanskog, preko Milutina i Dragutina, Albanci bi pokušali dokazivati da su šta....hajde, kaži...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:43 11.02.2010

Re: ....

Drago Kovacevic
hazar
I kakve veze ima kulturno stvaralašvo nekog naroda, sa nekom novom političkom i teritorijalnom konstelacijom..
Po tom principu bi recimo sve rimske iskopine u današnjoj Srbiji mogao proglasiti srpskom kulturom u najužem smislu, a samog rimskog cara Konstantina Srbinbom sa dnu kace..

Ne bi imalo mnogo veze sa zdravom pameću da nemamo pokušaje Albanaca da prisvoje naše spomenike kulture na KiM. Bilo je i ovde blogova na tu temu. Imajući u vidu apsolutno neprijateljski stav prema Srbiji većine zapadnih zemalja, kada je Kosovo u pitanju, borba po tom pitanju itekako ima smisla.

Molim vas da ovo ne shvatite kao odbranu ovog razbacivanja parama.

Čekaj bre..Ti si, do sada pokazivao da se služiš logikom i pored tvrdoće..Misliš li stcvarno da će Albanci, hajde recimo albanski nacionalisti preko srpskih spomenika pokušavati dokazivati da nisu Albanci nego Srbi...Da su oni tako glupavi kako im pokušavate podmetati ne bi napravili države...Hej, tebi se Hazar čudim..
Dakle, preko Dečana, Stefana Dečanskog, preko Milutina i Dragutina,preko Nemanjića, Albanci bi pokušali dokazivati da su šta....hajde, kaži...Nego, pre će biti da je u điru jedna opasna logika za same Srbe. Da srpska kultura i tradicija postoji samo u granicama aktuelne države Srbije...Naopako, strašno naopako, braćo i sestre...

intrepid intrepid 22:44 11.02.2010

Re: ....

Nije ga davala da bi to blago neko odneo u muzej SPC u Beograd. Oko manastira Krka žive ljudi, Srbi, valjda to njima pripada i kad je u najširem smislu deo srpske kulture. Nije valjda, da zbog toga što danas nema Jugoslavije to sve treba pokupiti i skrcati u Beograd. Kakav ti je to rezon.


zasto je odneseno u beograd? "srbija htela da pokrade hrvatsku"? ili je verovatno neko odlucio da ga iz opravdanih razloga privremeno skloni na sigurno.

zasto ti danas zivis u beogradu? mogao si da ostanes u kninu i poslusas tudjmanove garancije da ces biti bezbedan. ali naravno, potpuno opravdano nisi mu verovao i sklonio si se na sigurno u beograd. tako su valjda i crkvene vlasti razmisljale o srpskom kulturnom nasledju iz manastira krke.


intrepid intrepid 22:46 11.02.2010

Re: ....

intrepid
Nije ga davala da bi to blago neko odneo u muzej SPC u Beograd. Oko manastira Krka žive ljudi, Srbi, valjda to njima pripada i kad je u najširem smislu deo srpske kulture. Nije valjda, da zbog toga što danas nema Jugoslavije to sve treba pokupiti i skrcati u Beograd. Kakav ti je to rezon.


zasto je odneseno u beograd? "srbija htela da pokrade hrvatsku"? ili je verovatno neko odlucio da ga iz opravdanih razloga privremeno skloni na sigurno.

zasto ti danas zivis u beogradu? mogao si da ostanes u kninu i poslusas tudjmanove garancije da ces biti bezbedan. ali naravno, potpuno opravdano nisi mu verovao i sklonio si se na sigurno u beograd. tako su valjda i crkvene vlasti razmisljale o srpskom kulturnom nasledju iz manastira krka.



Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:47 11.02.2010

Re: ....

i pored velikih pritisaka priznalo samo pedesetak drzava. slike odvratnog divljastva su sokirale svet.

Možda nije priznalo onoliko koliko je očekivano..Ali, nema koristi da minimizuješ..Istina je uvek blagotvorna..Nije "pedesetak" kako ti kažeš nego 65...
I što je njima najvažnije, praktično cela Evropa...
G r o f G r o f 22:56 11.02.2010

Re: ....

da unesko nije reagovao i stavio srpske manastire na listu svetske zasticene bastine, pitanje je da li bi ih danas vojnici nato-a cuvali. da ne govorim da je paljenje manastira jedan od glavnih razloga sto je kosovo

i pored velikih pritisaka priznalo samo pedesetak drzava. slike odvratnog divljastva su sokirale svet.


...i kakve veze ima ovo sa stanom od 7000 eura?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:57 11.02.2010

Re: ....

zasto je odneseno u beograd? "srbija htela da pokrade hrvatsku"? ili je verovatno neko odlucio da ga iz opravdanih razloga privremeno skloni na sigurno.

zasto ti danas zivis u beogradu? mogao si da ostanes u kninu i poslusas tudjmanove garancije da ces biti bezbedan. ali naravno, potpuno opravdano nisi mu verovao i sklonio si se na sigurno u beograd. tako su valjda i crkvene vlasti razmisljale o srpskom kulturnom nasledju iz manastira krke.

Hajde, za tebe je najveći problem ako pričaš o stvarima o kojima malo znaš..
Evo, u manastiru Krka je već godinama bogoslovija, đaci, profesori, monasi, kao što je i bilo. Zgrada bogoslovije, dom za bogoslove, crkva, riznica, štale, imanje,konak...tamo je monah moj stari prijatelj Uroš Jović. Kakv je problem vratiti tamo riznicu koja je odnijeta. Kažem, to su kupovali, plaćali i radili ljudi koji tamo žive..Misliš da će to neko pokrasti, uništiti, zapaliti..
O čemu ti pričaš...
A ja sam u Srbiji zato što volim Srbiju, kakva god da je..I što su mi deca ovde..Ali, ja sam i tamo i ovde. Ja imam privilegiju da imam dve države..U jednoj imam zavičaj, a drugoj plaćam porez...
G r o f G r o f 22:58 11.02.2010

Re: ....

da unesko nije reagovao i stavio srpske manastire na listu svetske zasticene bastine, pitanje je da li bi ih danas vojnici nato-a cuvali. da ne govorim da je paljenje manastira jedan od glavnih razloga sto je kosovo

i pored velikih pritisaka priznalo samo pedesetak drzava. slike odvratnog divljastva su sokirale svet.


...i kakve veze ima ovo sa stanom od 7000 eura?
intrepid intrepid 23:01 11.02.2010

Re: ....

Drago Kovacevic
i pored velikih pritisaka priznalo samo pedesetak drzava. slike odvratnog divljastva su sokirale svet.

Možda nije priznalo onoliko koliko je očekivano..Ali, nema koristi da minimizuješ..Istina je uvek blagotvorna..Nije "pedesetak" kako ti kažeš nego 65...
I što je njima najvažnije, praktično cela Evropa...



ma nemam pojma. znam da hilari zavrce ruke al' nejde pa nejde. ko ih je ono zadnji priznao...neki otoci, devicanska ostrva ili farski otoci ???
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:05 11.02.2010

Re: ....

G r o f
da unesko nije reagovao i stavio srpske manastire na listu svetske zasticene bastine, pitanje je da li bi ih danas vojnici nato-a cuvali. da ne govorim da je paljenje manastira jedan od glavnih razloga sto je kosovo

i pored velikih pritisaka priznalo samo pedesetak drzava. slike odvratnog divljastva su sokirale svet.


...i kakve veze ima ovo sa stanom od 7000 eura?

Nikave, UNESCO je to uradio dok još ambasadorka nije ni sanjala o mogućem poistavljenju. Dok još nije počela sa udvaranjem režimu...

intrepid intrepid 23:07 11.02.2010

Re: ....

A ja sam u Srbiji zato što volim Srbiju,


tako pateticno. znaci ti si odlucio da preselis u srbiju u augustu 1995 iz ljubavi prema njoj. e, to pricaj nekom drugom.
mariopan mariopan 23:16 11.02.2010

Re: ....

zasto ti danas zivis u beogradu? mogao si da ostanes u kninu i poslusas tudjmanove garancije da ces biti bezbedan. ali naravno, potpuno opravdano nisi mu verovao i sklonio si se na sigurno u beograd. tako su valjda i crkvene vlasti razmisljale o srpskom kulturnom nasledju iz manastira krke.

Ne insinuiraš valjda da je Drago iz Hrvatske kukavički pobegao?

I valjda Drago misli da blago iz crkava i manastira po Kosovu koji su spaljeni treba da je ostavljeno tamo da bude spaljeno jer i tamo na zgarištima živi šačica preživelih Srba?

Preporuka za tvoj komentar
mariopan mariopan 23:20 11.02.2010

Re: ....

Drago Kovacevic
i pored velikih pritisaka priznalo samo pedesetak drzava. slike odvratnog divljastva su sokirale svet.

Možda nije priznalo onoliko koliko je očekivano..Ali, nema koristi da minimizuješ..Istina je uvek blagotvorna..Nije "pedesetak" kako ti kažeš nego 65...
I što je njima najvažnije, praktično cela Evropa...

Da ti pokvarim radost, svet ima mnogo više država od tih 65 a koje NISU PRIZNALE Kosovo i neće....ako tako kažemo onda je ta cifra od 65 stvarno smešna.
intrepid intrepid 00:22 12.02.2010

Re: ....

..I zalažeš li se ti za to da iz Hrvatske nestanu svi tragovi srpske kulture i srpskog postojanja.



nemoj da mi stavljas u usta nesto sto nisam rekao. radi se o tome da ivo josipovic govori o hrvatskom kulturnom nasledju. opet te pitam: da li je bilo opravdano da se te dragocenosti sklone na sigurno? zasto ti nisi poslusao poziv hrvatske vlade i ostao u kninu, nego si udario "petama vjetru"? i sad pametujes iz beograda... vrati se u knin pa cu sa mnogo respekta gledati na tebe? budi dosledan.
hazar hazar 00:48 12.02.2010

Re: ....

Drago Kovacevic

Čekaj bre..Ti si, do sada pokazivao da se služiš logikom i pored tvrdoće..Misliš li stcvarno da će Albanci, hajde recimo albanski nacionalisti preko srpskih spomenika pokušavati dokazivati da nisu Albanci nego Srbi...Da su oni tako glupavi kako im pokušavate podmetati ne bi napravili države...Hej, tebiu se Hazar čudim..Dakle, preko Dečana, Stefana Dečanskog, preko Milutina i Dragutina, Albanci bi pokušali dokazivati da su šta....hajde, kaži...

I mnogo veće gluposti su prolazile od 1991.godine, samo ako je to bilo potrebno da se nadogradi loš imidž Srba. Krađa istorijskog nasleđa u cilju dokazivanja da je Kosovo bilo arbanaško, a da su recimo Srbi tu agresori ( zvuči li vam poznato) mi deluje kao dečija igra u odnosu na recimo dokazivanje da su hrvatski, srpski, bosanski i crnogorski različiti jezici. Zamislite prosečnog Amera ili EU građanina koji kaže hebem li ga šta je bilo na tom Kosovu pre 900 godina. Šta mu kažu on to i prihvati.
ana_radmilovic ana_radmilovic 01:56 12.02.2010

Re: ....

intrepid
.zasto ti danas zivis u beogradu? mogao si da ostanes u kninu i poslusas tudjmanove garancije da ces biti bezbedan. .

a zašto ti (danas!) nekoga pitaš zašto živi u beogradu?
Exitus Letalis Exitus Letalis 03:06 12.02.2010

Re: ....

Molim vas da ovo ne shvatite kao odbranu ovog razbacivanja parama.

a kako da shvatimo?
jer, upravo o tome govorimo.
a el zorica za jedinstvenu srbiju?
jel piše u cv-u?
jel to preporuka za unesko?
samo pitam.
hazar hazar 08:52 12.02.2010

Re: ....

Exitus Letalis
Molim vas da ovo ne shvatite kao odbranu ovog razbacivanja parama.a kako da shvatimo?jer, upravo o tome govorimo.a el zorica za jedinstvenu srbiju?jel piše u cv-u?jel to preporuka za unesko?samo pitam.

Ako sam uspeo da razaberem nešto iz ove papazjanije, vi hoćete reći, da ako napišem u CV-u da sam za jedinstvenu Srbiju i da ću rado braniti Kosovo unutar Srbije, da mi se smeši ambasadorsko mesto pri UNESCO.

Da li mora baš UNESCO? Znate, ja bih radije bio regularan ambasador. Najvažnije je da ću, svojim izjašnjavanjem o jedinstvenoj Srbiji, dobiti pravo na bahato trošenje državnih para, a to mi zaista deluje primamljivo.
adam weisphaut adam weisphaut 08:57 12.02.2010

Re: ....

Ako sam uspeo da razaberem nešto iz ove papazjanije, vi hoćete reći, da ako napišem u CV-u da sam za jedinstvenu Srbiju i da ću rado braniti Kosovo unutar Srbije, da mi se smeši ambasadorsko mesto.

Da li mora baš UNESCO? Znate, ja bih radije bio regularan ambasador. Najvažnije je da ću, svojim izjašnjavanjem o jedinstvenoj Srbiji, dobiti pravo na bahato trošenje državnih para, a to mi zaista deluje primamljivo.

Nemre, buraz, nemre..bez odgovarajućih kulturoloških kvalifikacija:

Fake indeed
samodakazemnesto samodakazemnesto 12:30 12.02.2010

Re: ....

jes,a sta cemo sa srpskim crkvama po USA,australiji...
samodakazemnesto samodakazemnesto 12:51 12.02.2010

Re: ....

ANA,CARICE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:17 12.02.2010

Re: ....

ocekujem da neko ubrzo napise da su srpski manastiri na kosovu deo albanskog kulturnog nasledja. "sta, bre, nekakva zorica ima da petlja sa uneskom oko toga. kosovari treba da vode brigu o svojim kulturnim spomenicima." siguran sam da ima dosta komentatora koji tako misle.

da ti nije familija?
vidim, pogibe braneći je.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:26 12.02.2010

Re: ....

adam weisphaut
Ako sam uspeo da razaberem nešto iz ove papazjanije, vi hoćete reći, da ako napišem u CV-u da sam za jedinstvenu Srbiju i da ću rado braniti Kosovo unutar Srbije, da mi se smeši ambasadorsko mesto.

Da li mora baš UNESCO? Znate, ja bih radije bio regularan ambasador. Najvažnije je da ću, svojim izjašnjavanjem o jedinstvenoj Srbiji, dobiti pravo na bahato trošenje državnih para, a to mi zaista deluje primamljivo.

Nemre, buraz, nemre..bez odgovarajućih kulturoloških kvalifikacija:

Fake indeed

zbači, samo oruginal prada

Exitus Letalis Exitus Letalis 14:26 12.02.2010

Re: ....

samodakazemnesto
jes,a sta cemo sa srpskim crkvama po USA,australiji...

to će seka da preuzme.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:24 13.02.2010

Re: ....

zasto je odneseno u beograd? "srbija htela da pokrade hrvatsku"? ili je verovatno neko odlucio da ga iz opravdanih razloga privremeno skloni na sigurno.

ti si i duhovit:)))
norden norden 10:33 13.02.2010

Re: ....

G. Kovacevic, pozdravljam vas blog!

Negde oko 1994, ili 1995, ne mogu se tacno setiti sam procitala u najvecem norveskom dnevnom listu Aftenposten clanak posvecen Kosovu i spomenicima, posebno manastirima na Kosovu, u kojem se kroz dijalog sa Albancima tvrdilo da su svi manastiri na Kosovu u stvari nekadasnje albansko/muslimanske dzamije koje su Srbi agresorskim renoviranjem pretvorili u srpske manastire.

Ne znam da li cu uspeti da dodjem do linka i da vam to dostavim.

Zelim da kazem da nikad nisam bila neprijateljski nastrojena prema Albancima i da to nije motiv mog komentara ovde. Zelela sam samo da kazem sta sve svetski mediji objavljuju.
bindu bindu 21:59 11.02.2010

...

to je bre toliko "gladno i zedno"da cisto sumnjam da moze 7000f da nahrani.
to je samo za gajbu a gde su ostali troskovi.....( na tih 7- dodaj jos 7-najmanje)


ps. who tf is z.bruncvik?
jaksa scekic jaksa scekic 22:01 11.02.2010

Dodatak na skupocu

Ako je verovati Googlu, kraljici istrazivackog novinarstva, jer me je zanimalo, hrvatski ambasador u Francuskoj je U ISTO vreme i hrvatski ambasador (veleposlanik) u UNESKO.
Istina adrese veleposlanstva i sedista za Unesko nisu na istoj adresi, ali je jedan ambasador

J

sad citam ..""Neprimereno je i nekorektno govoriti o Zorici Tomić u ovom kontrekstu. Ona je osoba vrhunskog integriteta i jedan od najboljih ambasadora Srbije u svetu, a po nekima i najbolji", zaključio je Jeremić. "

Pa onda je mesto ambasadora pri UNESCO malo, ili da ide u Njujork,Vasington, Moskvu, kad je vec najbolja, glupo je da sedi u UNESCO..

Ali da se zna:

Beograd - Predsednik Boris Tadić nije ni urgirao, niti odobrio, niti se složio sa odlukom da se pitanje stana i rezidencije ambasadora Srbije pri Unesku reši zakupom prostora po ceni od 7.000 evra mesečno, rečeno je Tanjugu u Kabinetu predsednika Republike.
Exitus Letalis Exitus Letalis 03:08 12.02.2010

Re: Dodatak na skupocu

sad citam ..""Neprimereno je i nekorektno govoriti o Zorici Tomić u ovom kontrekstu. Ona je osoba vrhunskog integriteta i jedan od najboljih ambasadora Srbije u svetu, a po nekima i najbolji", zaključio je Jeremić. "

jel dodao i čiste i svetle biografije.
u čemu se ogleda vrhunski integritet?
ne prihvatanjem, nego traženjem baš te gajbe.
samodakazemnesto samodakazemnesto 12:31 12.02.2010

Re: Dodatak na skupocu

pise li negde da se usprotivio?
ivana23 ivana23 22:10 11.02.2010

***

intrepid intrepid 22:19 11.02.2010

Re: ***

ivana23



Jos jedna serija komentara



zena je pametna, sarmantna, dobro izgleda, govori jezike, rodjena beogradjanka u najpozitivnijem smislu te reci...odlican izbor. da ti nisi pomalo ljubomorna?
ivana23 ivana23 22:22 11.02.2010

Re: ***

intrepid
zena je pametna, sarmantna, dobro izgleda, govori jezike, rodjena beogradjanka u najpozitivnijem smislu te reci...odlican izbor. da ti nisi pomalo ljubomorna?


Pu, Pu... daleko bilo...
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 08:28 12.02.2010

Re: ***

rodjena beogradjanka u najpozitivnijem smislu te reci.

ako bi mogao da malo razjasniš za nas sa jeftinijim kartama kako te to, u najpozitivnijem smislu (smislova) te reči, rodjenje svrstava u bilo kakvu pozitivu, ili pak negativu?
i zašto bi ivana, ili bilo ko drugi bio ljubomoran na to što je neko beogradjanin-ka, i to rodjen-a, pa još u najpozitivnijem smislu?

i,
je l' ima neki manje pozitivan, srednje pozitivan smisao pripadanja nekom gradu, selu, zemlji, naciji, regiji i ostaliim integritetskim i suverenitetskim kategorijama?

qq,
kakve se sve gluposti mogu pročitati na ovom blogu...
samodakazemnesto samodakazemnesto 12:32 12.02.2010

Re: ***

keeeri bredso u parizu,laaadno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana