Ljudska prava| Reč i slika| Zabava| Život| Životni stil

Čista mizandrija

alexlambros RSS / 16.06.2010. u 18:30

AleXandar Lambros

Pokrenuti ovu temu zaista pomalo jeste kao pisati o sigurnoj kući za muškarce u zemlji u kojoj je nasilje nad ženama toliko deo folklora da se u najvećem broju slučajeva niti prepoznaje. Ili, recimo, ozbiljno raspravljati na temu diskriminacije belih anglosaksonskih protestanata u Americi.

Ali, prvih par dana leta s temperaturom preko trideset stepeni i meni postaje nemoguće a da ne negodujem protiv pandemijskog zlostavljanja muškaraca. Maltretiranje o kome je reč, do te mere se prećutkuje i podrazumeva da nisam ni znao kako se to stručno zove te sam na internetu morao da potražim koji je to izraz pandan svima poznatoj judeo-hriščanskim kulturnim kodom uslovljenoj mizoginiji. Reč je o mizandriji.

Scena od pre nekoliko godina. Ja u poseti baki na VMA. Leto, a vreme posete kad je sunce već sve spržilo a asfalt počinje da se topi dok beton istovremeno sa svih strana isijava saharsku vrelinu. Inače, vredi napomenuti, spadam u one koji odlično podnose i najgore letnje žege. Drugim rečima, ako sam ja pred kolapsom to znači da vlada uredno zataškava da je u pitanju vanredno stanje i da su se i gušteri razbežali po rupama.

Dakle, 40 i kusur u hladu, subjektivan osećaj da je oko 120. E sad, verujem da ste manje više svi upoznati sa beogradskim javnim prevozom. Dok se ne ostvari vladin plan o povezivanju metroom svih srpskih pičkovaca i izgradnji aerodroma u svim varošima sa preko 10.000 duša, Dantea ćemo vrlo praktično da izučavamo. Jedna vožnja gradskim prevozom na vrhuncu leta mogla bi se, zapravo, uvrstiti u nastavni plan i program.

Koji bi krug Danteovog pakla bio tramvaj bez klime, ko usijan kontejner, sa bukom koja izaziva mentalno rastrojstvo, onim sajlama što se otkačinju svaki čas, Cigančićima koji povremeno uleću da zaleleču neku nacionalnu žalopojku i razvuku razjebanu harmoniku i saputnicima koji, prinuđeni da biraju između sapuna i dezodoransa i cigareta i bensedina, biraju ovo drugo? Cenim, barem sedmi. Kakvi li se karmički gresi ispaštaju u gradskom prevozu u Beogradu?

I tako, pošto sam otklimao nekih četrdesetak minuta boreći se za život u svojevrsnom odavanju pošte žrtvama Holokausta, pojavljujem se na ulazu u VMA gde me dočekuje propisno ozbiljan vojnik i saopštava da ne može da me pusti jer sam nedolično odeven!

Nedolično odeven?!?! Kakva je ovo zajebancija?!?

Bermude do kolena, majica kratkih rukava i japanke. A šta drugo po ovom paklu?

Blenem zbunjeno u vojnika koji mi rukom nestrpljivo pokazuje da se odmaknem od prolaza kako ne bih zaustavljao protok zabrinute rodbine i prijatelja. Sklanjam se u stranu baš na vreme da propustim cicu zanjihanu na potpeticama sa kojih bi se strmeknuli i profesionalni cirkuski hodači na štulama, a odevenu samo u malo deblji kaiš i u XL portiklu s dve pertle vezanu oko vrata.

Pitam portira da li je ona dolično obučena ali me on prečuo budući su mu sva čula privremeno zgasnula na račun očinjeg vida a moždani receptori obustavili funkcionisanje zbog pregrevanja izazvanog hemijsko biološkim reakcijama u genitalno urinarnom predelu anatomske mape ljudskog tela.

Bes izazvan ovim besprizornim šikaniranjem, seksizmom i flagrantnim kršenjem ljudskih prava (jednakost polova?), ustupa mesto zabrinutosti - šta ako se ova rasna lepotica obučena u modne detalje uputila u posetu nekome na internom? A od mojih maljavih listova teško da bi nekog strefio infarkt.

Ja ću s vama spremno da se složim da je lepo, (polu)obnaženo žensko telo praznik za oči. I izraziću zadovoljstvo što ovdašnje žene nisu primorane da hodaju u šatorima ko u pojedinim delovima sveta. Ali, moje pitanje je - da li je muško telo ženama odvratno? Istinski lepo žensko telo učestala je pojava taman koliko i lepo muško telo. Zbog čega je onda regularno i društveno prihvatljivo izlagati naslage celulita ali ne i kvrgava kolena i malo dlaka?

Zbog čega dolazak muškaraca na radno mesto u majici bez rukava, japankama ili bermudama zagarantovano izaziva sveopštu sablazan dok je njihovim koleginicama istovremeno dozvoljeno da na posao dolaze u suknjama iznad kolena, košuljicama bez rukava, haljinama na bretele i u sandalama koje često nemaju više od dva ukrštena kaišića?

Situacija je još gora u takozvanim ozbiljnim firmama gde dress code ne dozvoljava, ni u ekstremnim vremenskim prilikama, čak ni farmerke i majice, već su košulje, kravate, sakoi i cipele obavezni.

Zbog kojih razloga je polovina stanovništva osuđena doslovce na paklene muke za vreme vrelih letnjih dana?

Mizandrija, kažem vam.
 

Atačmenti



Komentari (110)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 18:42 16.06.2010

...

jednostavno:
lažeš.
žene maltretiraju, takodje.
dres kod je maltretman. za sve.

i ne kapiram ljude koji hodaju naokolo goli.
bilo kog pola. bez obzira na vrućinu.

edit:
nije to baš toliko teška reč.
inco inco 15:07 18.06.2010

Re: ...

A sta se tebe tice ko kako hoda? Ako mi je vrucina zasto ne bih mogao da skinem slojevitu odecu i prosetam u gacama ako treba? Ako mi je hladno zasto ne bih mogao da obucem bundu i naturim rusku subaru? Hocu li tebe ikako ugroziti time?
Filip2412 Filip2412 18:42 16.06.2010

...

sta reci osim preporuciti...

Kancelarijska diskriminacije je opsteprihvacena stvar. Zenama je dozvoljeno da polugole dodju na posao a muski striktno pantalone & cipele, slicno ko sto se u muslimanskom svetu zene teraju na pokrivanje u zapadnom svetu takav tretman sleduje muskarcima

Ima jos primera, recimo u severnoj americi su prvo spido gace proglasene za gej a sada se cak i zabranjuju na nekim bazenima.... dakle samo sorcevi do kolena, pitam se samo kada ce proglasiti za nepristojno da se suncamo u toplesu
maca22 maca22 18:46 16.06.2010

Re: ...

I zenama je negde (ne na VMA, izgleda) zabranjeno da dolaze polugole (a i ako je). A ovo za zatrpavanje muskaraca ni meni nije jasno.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 18:56 16.06.2010

Re: ...

Automizandrija.

Kad se kaže mizandrija najčešće se pomisli kako neke žene mrze muškarce. U navedenom primeru je u pitanju automizandrija, odnosno mržnja muškaraca prema muškarcima.

Da se ne lažemo, te dreskodove su smislili muškarci.

Onog trenutka kada golo muško telo bude zarađivalo koliko golo žensko telo, možda će se situacija promeniti. Gole žene su na naslovnim stranama muških i ženskih magazina, dok su muškarci samo na naslovnoj strani Men's Healtha i gej magazina. Tako da se golo žensko telo toleriše i želi.
alexlambros alexlambros 19:01 16.06.2010

Re: ...

Onog trenutka kada golo muško telo bude zarađivalo koliko golo žensko telo


hm ... a buduci je ovo izgleda jedini izuzetak, onda mozda da ne talasamo?

Predrag Azdejković Predrag Azdejković 19:06 16.06.2010

Re: ...

pa jedino da pozovemo žene na solidarnost i da ih molimo da ne kupuju proizvode sve dok ih ne reklamira goli muškarac

zamisli reklamu za prašak u kojoj je goli muškarac... mljac
maca22 maca22 19:34 16.06.2010

Re: ...

Predrag Azdejković
Da se ne lažemo, te dreskodove su smislili muškarci.

Evo ja cu prva. Ako podjemo od toga da se tamo gde se u svetu zene zatrpavaju, to je da ne bi pobudjivale 'neduzne' muskarce, sto ne bi i ovde bio slican razlog?
mlekac mlekac 19:43 16.06.2010

Re: ...

Predrag Azdejković
pa jedino da pozovemo žene na solidarnost i da ih molimo da ne kupuju proizvode sve dok ih ne reklamira goli muškarac

zamisli reklamu za prašak u kojoj je goli muškarac... mljac

Pedjice, imas moj glas za tu reklamu!
lucidalina lucidalina 20:08 16.06.2010

Re: ...

Da se ne lažemo, te dreskodove su smislili muškarci.

angie01 angie01 08:19 17.06.2010

Re: ...

Tako da se golo žensko telo toleriše i želi.


U Torontu, u gej kvartovima, mushkarci ladno shetaju sa golim guzama-dlakavim i groznim, u isechenim pantalonama, a da isto tako izadje devojka sa zategnutom, glatkom guzom-isto tako ladno bi je uhapsili za ometanje javnog reda & mira!
alexlambros alexlambros 11:46 17.06.2010

Re: ...

U Torontu, u gej kvartovima, mushkarci ladno shetaju sa golim guzama-dlakavim i groznim, u isechenim pantalonama, a da isto tako izadje devojka sa zategnutom, glatkom guzom-isto tako ladno bi je uhapsili za ometanje javnog reda & mira!


U Torontu ce vise da te osude i ako na putu zgazis vevericu nego ako zgazis Indijanca
angie01 angie01 11:54 17.06.2010

Re: ...

U Torontu ce vise da te osude i ako na putu zgazis vevericu nego ako zgazis Indijanca


pre,rakuna & skanka!
ivankagrump ivankagrump 10:47 18.06.2010

Re: ...

Ja mislim da su dlake u pitanju, kada bude normalno da se muskarci depiliraju onda ce i obnazivanje muskog tela postati prihvatljivo. Znam da ima i zena koje se ne depiliraju ali opet malo koja zena moze da dostigne musku dlakavost, ja to cudo jos nisam videla.
inco inco 15:09 18.06.2010

Re: ...

Predrag Azdejković
zamisli reklamu za prašak u kojoj je goli muškarac... mljac


Pa dobro, lagano se krecemo ka tome, eno Zdravko Colic se lepi uz Merix prasak...
sesili sesili 18:47 16.06.2010

Nepravda

pa to ti je. Slatko me nasmeja XL portikla, ali si potpuno u pravu. Naježim se (bar se rashladim) da uz OVE temperature vidim muškarca u odelu i vezanom kravatom. Hajd, dok su u kancelariji, ima klima, ali kako klimaju DO radnog mesta. Ali,eto, tebe je vratio muškarac. Mis'm, ja sam žensko.
mlekac mlekac 18:50 16.06.2010

Ima tu nesto...

Ali stvarno...

Iskreno, smatram da bi svako trebalo da zna sta je pristojno a sta nepristojno odevanje. Ali, neke ustanove su uzele na sebe da ljudima propisuju u cemu mogu da hodaju uokolo.

Ne govorim o zaposlenima u tim ustanovama, nego o ljudima koje su im musterije.

Nazalost, muskarci su u toj podeli prosli daleko gore, to se slazem. Mada, ima tu svega. Secam se da su meni jednom prebacili da je majica sa TZV camac izrezom, samo zato sto otkriva ramena suvise izazovna, a koleginica, koja je imala dekolte mal'ne do pupka nije imala taj problem jer je njena, molim lepo, imala neku naznaku rukava.

Naravno, ja sam bila dovoljno drska i bezobrazna pa sam ipak prosla pored obezbedjenja praveci se luda, ali je zato nekoliko muskih kolega zaista bilo vraceno kuci zbog dolaska na posao u tzv "safari" bermudama. Do dana danasnjeg nisam uspela da shvatim zbog cega su iste bile nepristojne?


EDIT:
Morala sam da promenim sliku, nisam odmah primetila logo
inco inco 15:13 18.06.2010

Re: Ima tu nesto...

Ne postoji pristojno i nepristojno odevanje, postoje samo pristojni i nepristojni ljudi. Kakvu ce krpu ko na sebe da nabaci ne bi trebalo da se tice ikoga, pogotovo ne drzave i/ili kompanijskih `imidzera`...
the_raven the_raven 19:00 16.06.2010

Saosecam

Potpuno se slazem. Nama zenama je mnogo lakse. Ja smatram da sam krajnje pristojno obucena kad se na poslu pojavim u haljini kratkih rukava duzine do kolena,a pritom mi nije toliko vruce i zdusno saosecam sa svojim kolegama koji moraju da nose duge pantalone. Mada kod nas dres kod nije toliko strog, odnosno ima se razumevanja po ovakvim vrucinama pa kolege ipak dodju u bermudama do kolena, mada ako se prevare pa obuju sandale ne mogu da cak ni po najhitnijem servisu uci u gradsku opstinu, u kojoj by the way rade sluzbenice u haljinama za plazu. Pobogu znam da vam je vruce ali suknja do gaca ili do kolena ne pravi veliku razliku kad je komfor u pitanju, a velika je razlika kada je kultura u pitanju.
sonja.m sonja.m 19:01 16.06.2010

pardon

A ja sam pomislila da ces stvarno da pises
o zlostavljanju muskaraca od strane zena.
Valjda ce neko vec pisati i o tome.
Primera ima koliko hoces.

alexlambros alexlambros 19:02 16.06.2010

Re: pardon

Primera ima koliko hoces


licno ne znam ni jedan
duchesse duchesse 19:46 16.06.2010

Re: pardon

Primera ima koliko hoces.

maca22 maca22 19:47 16.06.2010

Re: pardon

Sad me zanima da ih cujem.
dragoljub92 dragoljub92 19:49 16.06.2010

Re: pardon

duchesse
Primera ima koliko hoces.


maca22
Sad me zanima da ih cujem.

u ameriki ,po statistici,godišnje milion muškaraca dobije batine od svojih žemskih.kod nas se nezna jer se nevodi statistika nizašta
gedza.73 gedza.73 21:40 16.06.2010

Re: pardon

U gostima kod prijatelja dođe do kraće prepirke što je muž sat, koji je kupio ženi a njoj se nije svideo, dao sestri a ne njenoj majci ona od njega traži da upali svetlo, on greši, i gasi i postojeće. Da samo znaš kakvu mu je šamarčinu zavalila da mi nismo mogli da ver7ujemo.
Posle nekog perioda igramo tablić i dotični muž pravi grešku koja izaziva opšti smeh nas igrača. Gospođa ustaje od drugog stola i umilno progovara:
-Šta je ovaj moj konj uradio?
Ako treba ima još primera.
Filip2412 Filip2412 21:52 16.06.2010

Re: pardon

gedza.73
U gostima kod prijatelja dođe do kraće prepirke što je muž sat, koji je kupio ženi a njoj se nije svideo, dao sestri a ne njenoj majci ona od njega traži da upali svetlo, on greši, i gasi i postojeće. Da samo znaš kakvu mu je šamarčinu zavalila da mi nismo mogli da ver7ujemo.


ma nema veze bojs dont kraj

Zamisli da je bilo obratno, da je on odvalio zeni samarcinu, sta bi ste uradili:
zvali policiju/skocili u njenu odbranu/nastavili sa igranjem tablića?
maca22 maca22 21:53 16.06.2010

Re: pardon

Shvatam. I taj muz je pokusavao da se izvuce iz te situacije, ali je okolina i pravosudje redovno bila na strani zene. "Bas si morao da pogresis pri paljenju svetla", prebacivala mu je policija dok se njima, kao poslednjoj nadi, obracao taj fizicki slabiji covek.
Filip2412 Filip2412 21:56 16.06.2010

Re: pardon

Zanimljiva je situacija sa zenama koje seksualno zloupotrevljavaju decu, vrlo retko bivaju osudjenje.... ako je osumnjiceni musko, pravni sistem mnogo lakse prihvata optuzbe.

Ovo znam jer sam slucajno citao neke statistike, zapanjio sam se brojkama.
maca22 maca22 22:03 16.06.2010

Re: pardon

Hmmm, ja sam bila sarkasticna, jer onaj problem nije problem polova, no licnosti. :)
Filip2412 Filip2412 22:08 16.06.2010

Re: pardon

maca22
Hmmm, ja sam bila sarkasticna, jer onaj problem nije problem polova, no licnosti. :)
ej bre greskom sam te citirao ne procitavsi ceo komentar, evo sad ispravih
filantrop filantrop 22:09 16.06.2010

Re: pardon

alexlambros
Primera ima koliko hoces


licno ne znam ni jedan


ma ima, evo malo edukacije

http://www.mayoclinic.com/health/domestic-violence-against-men/MY00557
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:29 16.06.2010

Re: pardon

kod nas se nezna jer se nevodi statistika nizašta

Pre će biti da i kad bi ih neko pitao, oni to ne bi od sramote priznali. Iako ja mislim da zlostavljane muškarce treba zaštiti kao i žene.
gedza.73 gedza.73 22:29 16.06.2010

Re: pardon

Zamisli da je bilo obratno, da je on odvalio zeni samarcinu, sta bi ste uradili:
zvali policiju/skocili u njenu odbranu/nastavili sa igranjem tablića?

Kako šta? Pa pomogli čoveku.
jer onaj problem nije problem polova, no licnosti.

Ček, ček kad žena bije muža onda je to problem ličnosti, kad je obrnuto onda je nasilje.
A ja sve vreme mislio da su batine, batine.
dragoljub92 dragoljub92 22:50 16.06.2010

Re: pardon

Jelica Greganović
kod nas se nezna jer se nevodi statistika nizašta

Pre će biti da i kad bi ih neko pitao, oni to ne bi od sramote priznali. Iako ja mislim da zlostavljane muškarce treba zaštiti kao i žene.

давно сам то читао али се сећам још податка да су мушкарци углавном, трпели батине,и то озбилјне,само због тога што нису могли да узврате и ударе жену то им је био табу,наравно причам о америма
јеси у праву да би наше било срамота да признају али меније већи проблем што код нас нико не води статистику него само преписују туђе,најчешће америчке и онда доносе ,на основу туђе статистике,закључке о нама.
maca22 maca22 22:57 16.06.2010

Re: pardon

gedza.73
Ček, ček kad žena bije muža onda je to problem ličnosti, kad je obrnuto onda je nasilje.
A ja sve vreme mislio da su batine, batine.

Postoji odgovor gde je ovde greska, ali posto mi deluje kao trijumf, onda da ne kvarim.
duchesse duchesse 08:16 17.06.2010

Re: pardon

Ako treba ima još primera.

Ne. Mislim da je imbecilno govoriti o primerima žena koje zlostavljaju muškarce, kada to kod nas postoji na nivou izuzetka, dok je maltretiranje žena od strane muškaraca gotovo pravilo. Tu primera ima koliko hoćeš. Mislim, naravno da treba zaštititi zlostavljane kojeg god pola bili, al nemojmo sad biti hipokritični i praviti se da to postoji u podjednakoj meri i sa jedne i sa druge strane. Pliz.
gedza.73 gedza.73 21:46 17.06.2010

Re: pardon

Postoji odgovor gde je ovde greska, ali posto mi deluje kao trijumf, onda da ne kvarim.

Nisam stavio smajlija na kraju, izvini.
dok je maltretiranje žena od strane muškaraca gotovo pravilo. Tu primera ima koliko hoćeš....Pliz.

Primer koji je naveden kruži među nama, građanima i građankama, kao interna šala.
Maltretiranje žena nije gotovo pravilo.
Sori.
duchesse duchesse 07:49 18.06.2010

Re: pardon

Maltretiranje žena nije gotovo pravilo.
Sori.

Ja iz svog komšiluka i bliže okoline mogu da nabrojim nekolicinu primera, a sigurna sam da svako može takodje da nadje bar nekoliko, tako da eto tebi jedno sorry. I pod maltretmanom ne podrazumevam samo tuču, nego i psihičko zlostavljanje, mobing i ttsl. što kod nas vazda pre pljušti po ženama nego po muškarcima. Mislim, logično je, jer će teže da uzvrate.
maca22 maca22 09:25 18.06.2010

Re: pardon

gedza.73
Primer koji je naveden kruži među nama, građanima i građankama, kao interna šala.

Koji primer je sala? Naveo si jedan primer kao da je realni argument.
dragoljub92 dragoljub92 09:30 18.06.2010

Re: pardon

Ja iz svog komšiluka i bliže okoline mogu da nabrojim nekolicinu primera

губиш време дачиз,нико ко постави такву теорију ил се зајебава или је тотална будала циничног типа
gedza.73 gedza.73 14:43 18.06.2010

Re: pardon

Ja iz svog komšiluka i bliže okoline mogu da nabrojim nekolicinu primera, a sigurna sam da svako može takodje da nadje bar nekoliko

Ja iz svog komšiluka i bliže okoline ne mogu da nađem primer gde muž tuče ženu. Mlađi parovi zajedno rade, zajednički dele i teret i radost, a i među starijima nema takvih nesuglasica koje bi dovodile do tuča. Takvih primera tipičnih za tvoje okruženje sećam se ali samo iz detinjstva.
I pod maltretmanom ne podrazumevam samo tuču, nego i psihičko zlostavljanje, mobing i ttsl

Psihičko maltretiranje više ide od žena ka muškarcima. To je posebno vidljivo u urbanim sredinama gde su, obično, žene u 30-im ili ranim 40-im do imbecilnosti vezane za majke i onda dolazi do psihičkog zlostavljanja, i što je najgore, najviše trpe deca. Naravno to kod pojedinaca prođe u trenutku kad formiraju ličnost, tamo krajem 50-ih.
Koji primer je sala? Naveo si jedan primer kao da je realni argument.

Primer je istinit, ali nama služi za šalu. Ta gospoja spada u kategoriju 'majkinihnedoraslihćera'.
Skrećemo sa teme
dragoljub92
губиш време дачиз,нико ко постави такву теорију ил се зајебава или је тотална будала циничног типа

Nema potrebe da se toliko uvlačiš možeš i sopstvenim rečima da obrazložiš teoriju
maltretiranje žena od strane muškaraca gotovo pravilo
maca22 maca22 15:13 18.06.2010

Re: pardon

...
dragoljub92 dragoljub92 17:50 18.06.2010

Re: pardon

gedza.73


dragoljub92
губиш време дачиз,нико ко постави такву теорију ил се зајебава или је тотална будала циничног типа

Nema potrebe da se toliko uvlačiš možeš i sopstvenim rečima da obrazložiš teoriju
maltretiranje žena od strane muškaraca gotovo pravilo

kome be da se uvlačim i to time što kažem da je stobom beskorisno se ubeđivati,i jeste beskorisno,te tvoje moronske tvrdnje o maltretmanu si izvuko iz par slučajeva koje si video ,naravno za tebe ne postoje zvanične statistike ,što bi ih čitao srušile bi ti snove muškoj ugroženosti od žena,zato je stobom raspravljati čisto bacanje vremena
ti se usuđuješ da samo na osnovu svog iskustva uspostavljaš socijalnu teoriju,vrhunac gluposti.
zbogom
gedza.73 gedza.73 18:22 18.06.2010

Re: pardon

Zbogom.
Prvo je počelo kao fora, zez, geg.

Sad ozbiljno. Naravno da je strašno i da postoje slučajevi gde se muškarci divljački ponašaju i, po meni, kazna za njih treba da bude ista, batine, i to od muškaraca. I naravno da fizičko 'maltretiranje' muškaraca od strane žena postoji na 'nivou statistističke greške'
Ovde je Jelica napisala jednu potresnu pri;u koja je mene setila na neke događaje, koji su se odigravali pre 20-ak godina.
Ali danas nije isto, bar se nadam, i beš statistiku kad vidim da kod mene i u mom okruženju nema takvih situacija, da nema prebijanja žena-muževa (nepotrebno precrtati) i da ljudi žive u miru i nose sve događaje, lepe ili loše, zajedno.
Tako da ponavljam da prebijanje žena nije pravilo. To na osnovu mog iskustva. A zovi ga ti socijalna teorija ili glupost meni je svejedno.
Zbogom
dragoljub92 dragoljub92 20:15 18.06.2010

Re: pardon

Tako da ponavljam da prebijanje žena nije pravilo. To na osnovu mog iskustva. A zovi ga ti socijalna teorija ili glupost meni je svejedno.

pravilo? negde smo se izgubili u prevodu. sigurno da nije pravilo ali ni ti ni ja ne možemo da tvrdimo da li je nešto pravilo ili ne samo na osnovu svog iskustva.uvid u količinu nasilja ,svake vrste imaju samo policija,zdravstvi i socijarni radnici jer samo oni imaju svakodnevni dodir sa žrtvama nasilja i to nepoznatim ljudima,ne ljudima iz svog okruženja.
drugo ti,ja ili bilo ko nestručan možemo svakod dana da komuniciramo sa žrtvom nasilja i da je nikad ne prepoznamo ,zašto pa niko ne ide oklo i pokazuje svoje modrice,niko ne ide okolo i priča kolko je šamara popio prošlo veče.retko kad nasilnik vrši nasilje pred svedocima to je već zadnji stadium kad je sve prešlo granice.mogo bi još da ga tupim ali ti ne donosiš zaključke na osnovu analiza nego analiziraš na osnovu unapred donetih zaključaka.ja nisam video i to ne postoji.ifibegaj
jovadokrova jovadokrova 19:01 16.06.2010

Bos ili Hadžija

Ko ti je kriv što se znojiš, ja imam super poso - pišem komentare na b92 logu, (ko što vidiš na avataru radim ga u tregerici.) Puca mi ono što se ne vidi na sličici što nemam mogućnosti da objavljujem blogove već samo mogu da komentarišem... ako imaš neku vezu kod analitičara b92 loga sredi mi da i ja dobijem šansu...
Moj CV: diplomirao u roku,sa visokom prosečnom ocenom na jednom od najtežih fakulteta BU, oženjen, otac, sredovečan, kažu duhovit, govorim sveczke jezike, putovao po svetu...
A ja ću tebi pomoći da formiramo pokret ANTIMIZANDRIJA, ti pretscednik a ja tvoj zamenik, pa da ... mizandričarke
Dragan Jakovljević. Dragan Jakovljević. 19:30 16.06.2010

Re: Bos ili Hadžija

... ako imaš neku vezu kod analitičara b92 loga sredi mi da i ja dobijem šansu...

Ja ti rek'o koji je put do VIP bloga, tj. na cija vrata treba da zakucas za dalja uputstva. Medjutim, nemoj da se pozivas na mene jer, sudeci po tome sto sam samo JEDNOM U OVOM ZIVOTU bio najavljen na naslovnoj strani B92, nisam siguran da sam u nekoj narocitoj milosti kod nadleznih. Ili mozda gresim..? Uostalom, i bez digitrona ces moci o'cas posla da izvedes tu statistiku, pa ces vec znati kome treba da se javis za preporuku s garancijom.
alexlambros alexlambros 19:40 16.06.2010

Re: Bos ili Hadžija

ako imaš neku vezu kod analitičara b92 loga sredi mi da i ja dobijem šansu...


azdejkovica najvise vole i budimca, njima se obrati, ja zaista nemam pojma
dragoljub92 dragoljub92 19:02 16.06.2010

ako

uniš je zabranjeno i posetiocima i radnicima opštine da dolaze kao za plažu i asko ,kakvih sam se idiota i idiotkinja naGLEDAO,A I OVE GODINE ĆE VEROVATNO DA SE TAJ PROCENAT DEBILA JOŠ POVEĆA.
mora da se uvede zakon jer su ljudovi u praksi pokazali da nemaju ni priznake pojma o tome šta je pristojnost.
sybil sybil 19:05 16.06.2010

kako

Zbog čega dolazak muškaraca na radno mesto u majici bez rukava, japankama ili bermudama zagarantovano izaziva sveopštu sablazan dok je njihovim koleginicama istovremeno dozvoljeno da na posao dolaze u suknjama iznad kolena, košuljicama bez rukava, haljinama na bratele i u sandalama koje često nemaju više od dva ukrštena kaišića?

ne razumes. to je zato sto su muskarci u bermudama, sandalama, golih rukava jednostavno- grozni. ja kada vidim nekog takvog na ulici prestravim se, k'o godzilla. i obavezno predjem na drugu stranu ulice uz pomisao da bih volela homoseksualno iskustvo - sada.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 19:10 16.06.2010

Re: kako

to je zato sto su muskarci u bermudama, sandalama, golih rukava jednostavno- grozni.


ne lupetaj... muškarci su divni

ja kada vidim nekog takvog na ulici prestravim se, k'o godzilla.


počni da skupljaš potpise za zakon kojim bi se uvele burke ružnim ženama i muškarcima kako ne bi vas lepe stravili.
Filip2412 Filip2412 19:10 16.06.2010

Re: kako

sybil
Zbog čega dolazak muškaraca na radno mesto u majici bez rukava, japankama ili bermudama zagarantovano izaziva sveopštu sablazan dok je njihovim koleginicama istovremeno dozvoljeno da na posao dolaze u suknjama iznad kolena, košuljicama bez rukava, haljinama na bratele i u sandalama koje često nemaju više od dva ukrštena kaišića?

ne razumes. to je zato sto su muskarci u bermudama, sandalama, golih rukava jednostavno- grozni. ja kada vidim nekog takvog na ulici prestravim se, k'o godzilla. i obavezno predjem na drugu stranu ulice uz pomisao da bih volela homoseksualno iskustvo - sada.
I ja sam cuo tu interperetaciju, kao moze ali da pocnete da brijete noge itd.

Ne kapiram... kom se ne svidja nek prelazi u drugi tim.
mlekac mlekac 19:12 16.06.2010

Re: kako

sybil

ne razumes. to je zato sto su muskarci u bermudama, sandalama, golih rukava jednostavno- grozni.

Ma daj Sybil, to je vrlo proizvoljna opaska. Kao, grozni su mi na ulici, ali, ako su potpuno goli i u mom krevetu, onda nisu????

Ne pije vodu.
sybil sybil 19:15 16.06.2010

Re: kako

ako su potpuno goli i u mom krevetu, onda nisu????

go muskarac u krevetu
jesi li ti normalna
mlekac mlekac 19:22 16.06.2010

Re: kako

sybil
ako su potpuno goli i u mom krevetu, onda nisu????

go muskarac u krevetu
jesi li ti normalna

Sasvim. Ili mislis da mi je cetvoro dece donela roda?

Nije, veruj mi. Morao je zmu tu poprilicno da se oznoji. A, hvala na pitanju, radi to i dalje - kad god nadjemo priliku
maca22 maca22 19:22 16.06.2010

Re: kako

Ma ja bih da muskarci ostaju kod kuce.
sybil sybil 19:31 16.06.2010

Re: kako

Sasvim. Ili mislis da mi je cetvoro dece donela roda?

Nije, veruj mi. Morao je zmu tu poprilicno da se oznoji. A, hvala na pitanju, radi to i dalje - kad god nadjemo priliku

pomislila sam - ne mora valjda da bude go dok pravi decu.
mlekac mlekac 19:38 16.06.2010

Re: kako

sybil
Sasvim. Ili mislis da mi je cetvoro dece donela roda?

Nije, veruj mi. Morao je zmu tu poprilicno da se oznoji. A, hvala na pitanju, radi to i dalje - kad god nadjemo priliku

pomislila sam - ne mora valjda da bude go dok pravi decu.



Ne mora, ali tako je lepse
dragoljub92 dragoljub92 19:40 16.06.2010

Re: kako

maca22
Ma ja bih da muskarci ostaju kod kuce.

i ja sam za to
maca22 maca22 19:42 16.06.2010

Re: kako

dragoljub92
maca22
Ma ja bih da muskarci ostaju kod kuce.

i ja sam za to

I to po vrucini.
mariopan mariopan 19:53 16.06.2010

Re: kako

sybil
ako su potpuno goli i u mom krevetu, onda nisu????

go muskarac u krevetu
jesi li ti normalna

Pa dobro, nije mi jasno šta radiš sa obučenim muškarcem u krevetu? Ako je već tu zar nije bolje da je go

A ovde pričamo o "golim" muškarcima na ulici
Možeš da glasaš sa da ili ne.
Glasam "za", gre'ota je da se kuvaju u pantalonama, znaš kako kuvane stvari odmeknu?
S tim što bih ja njih bez pantalona izbacila malo i na mraz radi obratnog efekta
dragoljub92 dragoljub92 20:02 16.06.2010

Re: kako

S tim što bih ja njih bez pantalona izbacila malo i na mraz radi obratnog efekta

matoro pa zaboreavilo,kad ga baciš na mraz ono ne otvrdne nago se šrinkuje dao nestalosti
mariopan mariopan 20:17 16.06.2010

Re: kako

dragoljub92
S tim što bih ja njih bez pantalona izbacila malo i na mraz radi obratnog efekta

matoro pa zaboreavilo,kad ga baciš na mraz ono ne otvrdne nago se šrinkuje dao nestalosti

Jel?
Pa neka zamota šal ali ne oko vrata
Imaš pravo, zaboravelo se, ihaaaj kad je to bilo
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:32 16.06.2010

Re: kako

to je zato sto su muskarci u bermudama, sandalama, golih rukava jednostavno- grozni. ja kada vidim nekog takvog na ulici prestravim se, k'o godzilla.

Ovo stvarno nije lepo...kao kad bi neko prelazio ulicu zato što mu golišava žena liči na puža golaća ili vanil puding na federima.
mlekac mlekac 22:39 16.06.2010

Re: kako

Jelica Greganović
vanil puding na federima.


Jelice, okaci mi ovde onu Sreku - nisu je svi videli! Pls...
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:49 16.06.2010

Evo

mlekac mlekac 22:51 16.06.2010

Re: Evo

Jelica Greganović


Hvala, hvala...
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:57 16.06.2010

Re: kako

gre'ota je da se kuvaju u pantalonama, znaš kako kuvane stvari odmeknu?
S tim što bih ja njih bez pantalona izbacila malo i na mraz radi obratnog efekta

tigrks tigrks 22:59 16.06.2010

Re: kako

to je zato sto su muskarci u bermudama, sandalama, golih rukava jednostavno- grozni.

He, he...
Definitivno ti imaš problem. Ja grozne žene i ne konstatujem, a ima ih čak i malo više od groznih muških.
sybil sybil 23:23 16.06.2010

Re: kako

Ovo stvarno nije lepo...

gilty as charged.
dragoljub92 dragoljub92 23:30 16.06.2010

Re: kako

tigrks
to je zato sto su muskarci u bermudama, sandalama, golih rukava jednostavno- grozni.

He, he...
Definitivno ti imaš problem. Ja grozne žene i ne konstatujem, a ima ih čak i malo više od groznih muških.

нарочито оне рибице које имају метар осамдесет у куковима а носе хеланке
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:21 16.06.2010

Šteta

Kada sam počeo da čitam, pa video ovo
Pokrenuti ovu temu zaista pomalo jeste kao pisati o sigurnoj kući za muškarce u zemlji...

meni postaje nemoguće a da ne negodujem protiv pandemijskog zlostavljanja muškaraca


a onda detaljisanje oko prevoza u prepunom vozilu gradskog saobraćaja

...Dakle, 40 i kusur u hladu, subjektivan osećaj da je oko 120. E sad, verujem da ste manje više svi upoznati sa beogradskim javnim prevozom. Dok se ne ostvari vladin plan o povezivanju metroom svih srpskih pičkovaca i izgradnji aerodroma u svim varošima sa preko 10.000 duša, Dantea ćemo vrlo praktično da izučavamo. Jedna vožnja gradskim prevozom na vrhuncu leta mogla bi se, zapravo, uvrstiti u nastavni plan i program.Koji bi krug Danteovog pakla bio tramvaj bez klime, ko usijan kontejner, sa bukom koja izaziva mentalno rastrojstvo, onim sajlama što se otkačinju svaki čas, Cigančićima koji povremeno uleću da zaleleču neku nacionalnu žalopojku i razvuku razjebanu harmoniku i saputnicima koji, prinuđeni da biraju između sapuna i dezodoransa i cigareta i bensedina, biraju ovo drugo? Cenim, barem sedmi. Kakvi li se karmički gresi ispaštaju u gradskom prevozu u Beogradu?


pa, povrh svega, video i prvu sličicu koju si okačio



ja sam pomislio, ne znam zašto, da te je, u prepunom beogradskom autobusu, dok si ti bio veoma lagano obučen, jako uštinio za zadnjicu neki grubijan, neko za koga bi Francuzi koristili reč SOUDARD. Kao i da si ti onda bio na muci da li da vrisneš ili ne... (S takvima ne smeš započinjati tuču, nikako).



Da, da, očekivao sam nešto konretnije o potrebi formiranja Sigurne kuće za muškarce.
mariopan mariopan 20:55 16.06.2010

Re: Šteta

Sigurne kuće za muškarce.

Kafane, bircuzi... itd?
alexlambros alexlambros 21:04 16.06.2010

Re: Šteta

jako uštinio za zadnjicu neki grubijan


sto je babi milo
cokamiki cokamiki 22:13 16.06.2010

Re: Šteta

Ima jedna sigurna kuca za muske u Ćupriji!
vishnja92 vishnja92 22:16 16.06.2010

jeste

maltretiranje, ali to je do vas a ne do nas.

moj intimni poslovni letnji dres-kod (za oba pola) zapoveda: ne gola ramena i ne gola stopala, i time se i ostalo (vise-manje) dovodi u red.

a ovo - pa to ste valjda i hteli, da zene izgledaju onako a vi ovako?
pa decaci, resite to medju sobom. zene po polnom pitanju ionako nisu bazdarene (samo) na vizuelno. vi ste :)
(ovde ide neopisiv smajli)
mlekac mlekac 22:42 16.06.2010

Re: jeste

vishnja92
maltretiranje, ali to je do vas a ne do nas.

moj intimni poslovni letnji dres-kod (za oba pola) zapoveda: ne gola ramena i ne gola stopala, i time se i ostalo (vise-manje) dovodi u red.

a ovo - pa to ste valjda i hteli, da zene izgledaju onako a vi ovako?
pa decaci, resite to medju sobom. zene po polnom pitanju ionako nisu bazdarene (samo) na vizuelno. vi ste :)
(ovde ide neopisiv smajli)


Ja bih tu uvela i ne gola kolena - nemam nista protiv bermuda, ali bolesno kratke haljine i pripijene sorceve zaista ne smatram pristojnim...

Sto se stopala tice - nemam nista protiv golih peta (pod uslovom da su, jel' te, uredno oljustene), ali prsti bi, ipak, trebalo da budu nekako zasticeni.

vishnja92 vishnja92 22:55 16.06.2010

Re: jeste

da, da, prsti - na to sam i mislila.
i kolena naravno (u stojecem polozaju, za oba pola. dalje je stvar komfora&stila)
dragoljub92 dragoljub92 23:37 16.06.2010

Re: jeste

vishnja92
da, da, prsti - na to sam i mislila.
i kolena naravno (u stojecem polozaju, za oba pola. dalje je stvar komfora&stila)

не сметају ми голе ноге у целиниицелости,ал ми сметају сисе и п+ч+е наизволте и хеланке које поручују балашевићево -у раздељак те љубим-

пс
ово
a ovo - pa to ste valjda i hteli, da zene izgledaju onako a vi ovako

нико ту нас није ништа пито а кад нешто и кажемо одма нас ућуткате да смо задрти сељаци
inco inco 15:25 18.06.2010

Re: jeste

Znaci na svoje nago zmijsko telo prilepim naramenice i nataknem vojnicke cizme, i ja sam ok po tvom dres kodu?

Dres kod je za one koji drugih `kodova` nemaju.
Ime Prezime - Nadimak Ime Prezime - Nadimak 00:28 17.06.2010

SAGLASAN 99%

Samo mi nije jasna ova maliciozna opaska:

E sad, verujem da ste manje više svi upoznati sa beogradskim javnim prevozom. Dok se ne ostvari vladin plan o povezivanju metroom svih srpskih pičkovaca i izgradnji aerodroma u svim varošima sa preko 10.000 duša, Dantea ćemo vrlo praktično da izučavamo.


Čemu takva drskost?

Kao pravim se da ne razumem šta oni koji nemaju metro sistem u svojoj prestonici (čitaj egoistični licemeri) misle povodom negodovanja ostatka Srbije (čitaj pičkovci i varoši sa preko 10.000 stanovnika, jer jedan je jedini srpski grad - Beograd!) u vezi sa finansiranjem tih famoznih BEO simbola.

....ma, da.... u redu je! Haj'mo Srbijo - proleterski isfinansirajmo sve po nasoj prestonici koja je sastavni deo naših svakodnevnih siromaština ! ! !

A ostalo u tekstu.....BRAVO! Glasna preporuka!!!
alexlambros alexlambros 02:32 17.06.2010

Re: SAGLASAN 99%

Samo mi nije jasna ova maliciozna opaska:


pogresno protumaceno, zaista ... maliciozna opaska se odnosila na ovo

Srbija gradi mostove, metro, puteve
duchesse duchesse 08:23 17.06.2010

Re: SAGLASAN 99%

Haj'mo Srbijo - proleterski isfinansirajmo sve po nasoj prestonici koja je sastavni deo naših svakodnevnih siromaština ! ! !

Ova priča je toliko smorila da nemam više reči. Beograd, izgleda, ništa ne privredjuje u ovoj Srbiji, samo unutrašnjost. Mi svi sedimo na laktovima, je li, dok vi odvajate od usta da bi mi mogli da imamo metro?
nalickana nalickana 01:00 17.06.2010

неке

девојчице почињу да се депилирају већ од 11 године јер "није естетски привлачно да имају длаке на ногама". кад више од 50% мушкараца крене да сређује "шишке испод мишке" и друге делове тела, јавите се за реч. до тад... чула сам да постоје панталоне које хладе.
dragoljub92 dragoljub92 01:05 17.06.2010

Re: неке

девојчице почињу да се депилирају већ од 11 године јер "није естетски привлачно да имају длаке на ногама".

ко их тера,ми,јок
кад више од 50% мушкараца крене да сређује "шишке испод мишке" и друге делове тела, јавите се за реч. до тад... чула сам да постоје панталоне које хлад

нисмо будале а и не палимо се тако лако ко ви на ништа од тога што си рекла вас мушкарци нису присилили саме сте хтеле
nalickana nalickana 01:49 17.06.2010

Re: неке

као што рече неко:


mlekac mlekac 01:17 17.06.2010

Ne znam...

Mozda je krivo moje "africko" iskustvo, ali kad vrnem film, ja 90% vremena u Kalahariju provedoh u cizmama i lanenim pantalonama.

Jeste, to su bile tanke, tzv "letnje" cizme, ali one su mi bile udobnije od otvorenih papuca (ne volim nikako pesak medju prstima), a duge pantalone sam preferirala jer kako-tako stite noge od sunca...

Problem je sto danas, nema vise starih majstora krojackog zanata koji su znali od kojih se materijala kroje i siju letnja odela, da gospoda i dalje izgledaju kao gospoda, ali da im ne bude vruce.

Danas sve neka konfekcija i 70% sintetika. Nije ni cudo da ste prokuvali!
maca22 maca22 01:23 17.06.2010

Re: Ne znam...

Mlekac, a na glavi cime ste se stitili od sunca? Sesir, marama, nesto trece?
dragoljub92 dragoljub92 01:30 17.06.2010

Re: Ne znam...

Problem je sto danas, nema vise starih majstora krojackog zanata koji su znali od kojih se materijala kroje i siju letnja odela, da gospoda i dalje izgledaju kao gospoda, ali da im ne bude vruce.

колко сам чуо лан се више нигдре не сади а од лана се прави најлакши материјал,сад није да се баш не сади јер би уметници остали без платна алије интересантно да се лан више не употребаљава у конфекцији.ланене панталоне су чудо.
ја лично никад нисам отишо у неку јавну установу у кратким панталонама и папучама,ал ја сам матор и мене су учили да не могу да идем обучен како ја оћу него како правила налажу па се знало где се како иде.а и нисам длакав.
даја кад сам имао 14 година у градски аутобус ниси мого да уђеш ако немаш кошуљу,мајце су углавном и једино биле беле или морнарске.
mlekac mlekac 01:56 17.06.2010

Re: Ne znam...

maca22
Mlekac, a na glavi cime ste se stitili od sunca? Sesir, marama, nesto trece?



Stari dobri kisobran - stiti od sunca kao i od kise.
mlekac mlekac 02:00 17.06.2010

Re: Ne znam...

dragoljub92
Problem je sto danas, nema vise starih majstora krojackog zanata koji su znali od kojih se materijala kroje i siju letnja odela, da gospoda i dalje izgledaju kao gospoda, ali da im ne bude vruce.

колко сам чуо лан се више нигдре не сади а од лана се прави најлакши материјал,сад није да се баш не сади јер би уметници остали без платна алије интересантно да се лан више не употребаљава у конфекцији.ланене панталоне су чудо.
ја лично никад нисам отишо у неку јавну установу у кратким панталонама и папучама,ал ја сам матор и мене су учили да не могу да идем обучен како ја оћу него како правила налажу па се знало где се како иде.а и нисам длакав.
даја кад сам имао 14 година у градски аутобус ниси мого да уђеш ако немаш кошуљу,мајце су углавном и једино биле беле или морнарске.


Generalno, primecujem da je sve teze naci prirodne materijale. Znaci nesto sto bi bilo 100% pamuk ili lan, svilu i vunu necu ni da pominjem...

A ako ih slucajno i nadjes, kao sto rekoh, nema vise starih majstora koji su umeli da od njih naprave odela.

Jednako je tesko (da ne kazem finansijski nemoguce) naci pristojne letnje cipele sa koznim djonom.

Ni to nema ko da napravi


dragoljub92 dragoljub92 05:53 17.06.2010

Re: Ne znam...

Jednako je tesko (da ne kazem finansijski nemoguce) naci pristojne letnje cipele sa koznim djonom.

moj prijatelj je godinama nosio opanke koje je kupovao na pjaci,zadnjih godina na ,moraću da ga pitam zašto,a nosio ih baš iz tog razloga što je čista koža i manje mu se znoje noge i da ne greju.najbolje u svemu je da nisu bili baš kao opanci ono kljun i te foreveć više kao mokasine.moguće da ni to nema više
maca22 maca22 07:52 17.06.2010

Re: Ne znam...

Ja se nadam da lanene odece ima u etno bazarima.
(hvala Mlekac! :) uzgred, ta crnkinja na slici ima turban. Stite li turbani od jare, posto meni deluje da je samo jos vise vruce sa njima)
angie01 angie01 08:16 17.06.2010

lepo-nek se vidi,

ruzno-pokri!

Ima i zena i mushakraca, koji javno otkrivaju delove tela koji su uzasno zapushteni, a to nije bash za gledanje, jer je degute!

sedi u sred bgda- u kaficu u bashti mushki primerak sa raskopchanom koshuljom i otrombeshenom meshinom sa oznojenim dlakama na pokazivanje,..il' u istom centru sveta, ispod oskudne majce , a na bratele, preliva masno, kiselo testo na sve strane, sa sve pojasom za spasavanje u tri sloja,... pa se sad ti spasavaj od vrucine & uzasa!
bocvena bocvena 09:24 17.06.2010

Siroti mali hrčki:)

Ja bih da se svi redovno kupaju! I žene i muškarci:)
maca22 maca22 09:28 17.06.2010

Re: Siroti mali hrčki:)

To. Meni smrad i lose ponasanje smetaju, a krpe ili njihov nedostatak me zanimaju. Osim ako ne mislim da se taj ponasa nehigijenski (tacnije da po javnim sedistima rasipa svoje stidne vasi, papiloma viruse i ostalo)
wukadin wukadin 10:42 17.06.2010

Nismo isti

Prva slika (mi) je stvarno degutantna, ostale onako...
Nismo polno isti, pa ni (u pojedinacnim stvarima) jednaki... Zaustih ravnopravni. Naravno, ja jesam za zakonsku ravnopravnost, cak legalnu prednost datu zenama (precizno - u funkciji majcinstva, jer to ih razlikuje od muskaraca). No traziti u svemu jednakost muskaraca i zena je benasto, cak valjda i feministkinje to uvidjaju. Ajde onda svake druge godine da se Sunce okrece oko Zemlje, nije fer samo zato sto je Sunce centar vece mase...
Ergo, ako su zene manje ravnopravne u nizu stvari, red je i muskarci u ponecemu da budu.
Citao sam kod Kembela, proucavaoca mitova. U africkim plemenima mladi ratnici prolaze kroz stvarno bolne inicijacije. Jedan to objasnjava ovako - nase sestre krvare, red je i mi da krvarimo. Zenske inicijacije inace postoje, ali su mnogo redje. Zato sto postoji prirodna incijacija u red zena...
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:51 17.06.2010

Da nije

ovog bloga, ne bih ni primetila...evo, kod nas poštari i panduri leti nose bermudice. Jutros sam natrčala na našeg poštara i uverila se na licinom mestu - ima tegetne bermudice, sa srebrnim crtama mačjih očiju sa strane i žutu majicu sa kratkim rukavima.
Tad sam se opsetila i da imamo pandure u bermudama, to je letnje izdanje policajaca na biciklima.
alexlambros alexlambros 11:51 17.06.2010

Re: Da nije

Tad sam se opsetila i da imamo pandure u bermudama, to je letnje izdanje policajaca na biciklima.


eto lepog resenja, sta tome fali?
mlekac mlekac 13:11 17.06.2010

Re: Da nije

Jelica Greganović
ovog bloga, ne bih ni primetila...evo, kod nas poštari i panduri leti nose bermudice. Jutros sam natrčala na našeg poštara i uverila se na licinom mestu - ima tegetne bermudice, sa srebrnim crtama mačjih očiju sa strane i žutu majicu sa kratkim rukavima.
Tad sam se opsetila i da imamo pandure u bermudama, to je letnje izdanje policajaca na biciklima.

Slazem se!
Jednobojne bermude zaista ne ugrozavaju pristojnost!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana