Društvo| Sex| Život

Dala, ne dala kajaćeš se

Strongman RSS / 26.10.2010. u 11:30

2657pdeidre_sex_splash_673985a.jpgČesto spominjem babu jedne moje drugarice koja ima običaj da priča sa unukom o svemu pa i o seksu: "jeste ćero... kad sam bila mlada svima sam davala... Nije da nisam. A sad mi žao što nisam nudila." Neka vrsta kajanja će doći pre ili kasnije i kako god da se ponašate u životu niko neće da vam kaže hvala zbog toga. 

"Ako želiš da saznaš za prljav veš neke cure samo je pohvali pred drugaricama." Zato pamet u glavu, kondom u torbu i ne mora baš svi sve da znaju o vama i vašim zadovoljstvima.

Čitam neki od "onih" članaka na B92 u kome ambiciozni autor pokušava da objasni da li i zašto ženske osobe sa visokim libidom "one koje imaju više od 7 orgazama ili seksualnih susreta nedeljno" nailaze na neprihvatanje većeg dela nažnijeg pola. Kao to što su 7+ oslobodile svoju seksualnost ostalima nabija nervozu što se sudaraju kukovima jednom ili ni jednom nedeljno. Članak sam po sebi je boza limunada li sam uspeo da izvučem dva komentara iz liste od šezdesetak i oba sam ugurao u dva sukcesivna statusa na facebook-u.

komentar 1: "Srecno sam udata vec 7 godina i jos uvek me privlaci moj suprug, ali uvek je nesto: ili sam ja umorna jer sam imala maporan dan, ili je on umoran, ili smo prehladjeni, ili nisam izdepilirana... A mladost prolazi. Iskreno zavidim zenama koje to rade i jednom nedeljno."

Komentar 2: "Spoznala sam sebe i svoje telo tek posle 35-te (sada imam 37,5 godina,
nakon sto sam rodila cetvoro dece. Jedino sto nije dobro u celoj stvari
je to sto muskarac sa kojim dozivljavam nezaboravne trenutke i koji me
dize u nebesa NIJE moj muz! Anyway...sve su zene iste - samo su neke malo hrabrije!"


Po meni to je veoma zajebano pitanje i ne umem da savetujem ili da kudim nekog ako ima skladan brak s tim što ima veći deo seksualne porcije van braka ili ako se opredeli na siguricu.com i živi svoj život u braku bez seksa.

Interesantna mi je jedna druga stvar. Kako to muškarci koji imaju slične seksualne navike sa istom ili različitim partnerkama (poželjnije) imaju privilegiju tapšanja po ramenu, glorifikovanja i epitet "jebača" dok dama koja ima snažan libido i uživa u skesu u formuli 7+ popase epitet kurve, drolje i profuknjače? Osim što ih opanjkavaju na sva usta i žene i muškarci, kolege mužjaci su još dvoličniji. Međusbno pljuju tzv "radodajku" ali za svaki slučaj održavaju kontakt i imaju broj telefona, i neretko pričaju da su spavali sa njom lično ili preko svog ortaka bez obzira što se to nikada nije desilo.

Često spominjem babu jedne moje drugarice koja ima običaj da priča sa unukom o svemu pa i o seksu: "jeste ćero... kad sam bila mlada svima sam davala... Nije da nisam. A sad mi žao što nisam nudila." Neka vrsta kajanja će doći pre ili kasnije i kako god da se ponašate u životu niko neće da vam kaže hvala zbog toga. Samo što u zadnjem razdoblju života nema puno šanse da se nekom dopadnete i ispravite grešku. Da ne zaboravimo: "Ako želiš da saznaš za prljav veš neke cure samo je pohvali pred drugaricama." Zato pamet u glavu, kondom u torbu i ne mora baš svi sve da znaju o vama i vašim zadovoljstvima.

... A i onako će većina nas da umre u narednih 30 do 50 godina.



Komentari (84)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

g.radicevic g.radicevic 11:53 26.10.2010

ovo ovde je balkan...

sam postavio pitanje....
i sam dao odgovor

Interesantna mi je jedna druga stvar. Kako to muškarci koji imaju slične seksualne navike sa istom ili različitim partnerkama (poželjnije) imaju privilegiju tapšanja po ramenu, glorifikovanja i epitet "jebača" dok dama koja ima snažan libido i uživa u skesu u formuli 7+ popase epitet kurve, drolje i profuknjače? Osim što ih opanjkavaju na sva usta i žene i muškarci, kolege mužjaci su još dvoličniji. Međusbno pljuju tzv "radodajku" ali za svaki slučaj održavaju kontakt i imaju broj telefona, i neretko pričaju da su spavali sa njom lično ili preko svog ortaka bez obzira što se to nikada nije desilo.


ochigledno da ''mužjaci'' još uvek definišu šta je to društveno ''prihvatljivo''
ponašanje.
drugo ti neznam kaSti
Strongman Strongman 11:58 26.10.2010

Re: ovo ovde je balkan...

Prava i obaveze nisu simetrično raspoređena po polovima ni dan danas
edi-va edi-va 12:02 26.10.2010

Re: ovo ovde je balkan...

ochigledno da ''mužjaci'' još uvek definišu šta je to društveno ''prihvatljivo''
ponašanje.


Dok se ženke (pojedine) bezobzirno ponašaju društveno neprihvatljivo.
edi-va edi-va 12:04 26.10.2010

Re: ovo ovde je balkan...

Strongman
Prava i obaveze nisu simetrično raspoređena po polovima ni dan danas


Heh, ajd´ sad ne vuci me za tastaturu, popiću etiketu militantne feministkinje.
g.radicevic g.radicevic 12:08 26.10.2010

Re: ovo ovde je balkan...

Dok se ženke (pojedine) bezobzirno ponašaju društveno neprihvatljivo.




evo ova navija za Partizan
što je društveno neprihvatljivo...
sa moje tačke gledišta
Strongman Strongman 12:10 26.10.2010

Re: ovo ovde je balkan...

Predlažem da se skinu navijačka obeležja
edi-va edi-va 12:14 26.10.2010

Re: ovo ovde je balkan...

evo ova navija za Partizan
što je društveno neprihvatljivo...
sa moje tačke gledišta


Neprihvatljivo je (društveno) kada riba kaže: just safe!
On odgovori: definiši ...?

Taska Dana Taska Dana 12:16 26.10.2010

Re: ovo ovde je balkan...

edi-va
ochigledno da ''mužjaci'' još uvek definišu šta je to društveno ''prihvatljivo''
ponašanje.


Dok se ženke (pojedine) bezobzirno ponašaju društveno neprihvatljivo.


Ili....muskarci i zene se zajedno ponasaju drustveno neprihvatljivo ali muskarci vole da zavrse "mentalno" da ispadnu pametniji...ajajajaj...ccccc....
g.radicevic g.radicevic 12:20 26.10.2010

Re: ovo ovde je balkan...

Predlažem da se skinu navijačka obeležja


i ja
mislim nije lepo
kad je trenutno situacija
vrela
po tEm pitanju
navijačkom
edi-va edi-va 12:24 26.10.2010

Re: ovo ovde je balkan...

Ili....muskarci i zene se zajedno ponasaju drustveno neprihvatljivo ali muskarci vole da zavrse "mentalno" da ispadnu pametniji...ajajajaj...ccccc....


civilizacijski apsurd
g.radicevic g.radicevic 12:28 26.10.2010

Re: ovo ovde je balkan...

Neprihvatljivo je (društveno) kada riba kaže: just safe!
On odgovori: definiši ...?


pa normalno
da treba da definiše
zaštita na radu
il zaštita životne sredine
il protivpožarna zaštita
il
ima kolko oćeš
pa mora precizno da bude definisano

Milutin Milošević Milutin Milošević 13:47 26.10.2010

Re: ovo ovde je balkan...

evo ova navija za Partizan

Ćuti, one što navijaju za nas su možda "u crvenom"
soda-voda soda-voda 19:27 26.10.2010

Re: ovo ovde je balkan...

pa i žene to isto vide, čak su i rigoroznije od muškaraca
ivankagrump ivankagrump 19:53 26.10.2010

Re: ovo ovde je balkan...

ochigledno da ''mužjaci'' još uvek definišu šta je to društveno ''prihvatljivo''


Tacno.

Postoji debata o ljudskoj seksualnosti - da li smo mi prirodno monogamna ili prirodno poligamna vrsta. Tacan odgovor je i jedno i drugo - zelimo da nas partner bude monogaman a da mi sami budemo poligamni. U drustvima gde jedan pol ima vise moci nego drugi bice nametnut ideal da taj slabiji pol bude monogaman dok ce mocniji pol moci (i trebati) da bude poligaman. Na zapadu je to prikriveno, kao i sav ostali seksizam, dok je u muslimanskim zemljama sa dozvoljenom poligamijom vrlo ocigledno (kao i sav ostali seksizam).

Takodje, jedan primer seksizma koji ljudi cesto prihvataju zdravo za gotovo ne razmisljajuci da je to seksizam: prihvatljivo je da muskarac bude u toplesu, a ako zena nema odecu iznad pojasa ona je gola. Valjda zato sto zene nemaju oci i nema sanse da ih uzbudi pogled na muski torzo. Tacno se vidi kada neki standard definisu (strejt) muskarci - "ako mene nesto ne uzbudjuje, znaci da to nije erotski prizor".
mariopan mariopan 22:01 26.10.2010

Re: ovo ovde je balkan...

Neka vrsta kajanja će doći pre ili kasnije i kako god da se ponašate u životu niko neće da vam kaže hvala zbog toga. Samo što u zadnjem razdoblju života nema puno šanse da se nekom dopadnete i ispravite grešku.

Ne znam, meni se čini da si pobrkao lončiće, bar u ovoj rečenici?
Ne ponaša se zbog "hvala" nego zbog sebe ... bitnije je samopoštovanje. Ako samu sebe ispoštuje,uradi šta ona zaista želi, šta god da radi, "daje" ili "ne daje", onda se neće kajati ni zbog čega jer je živela po svojoj volji.
Kaju se neostvarene osobe, one koje ne žive onako kako bi one htele, da li zato što nisu dovoljno hrabre ili zato što im to okolina ne dopušta. Kaju se za sve drugo u životu i ne samo za to da li je davala, već su neostvarene u mnogim drugim oblastima, ovo je samo jedan delić neostvarenog života, vrh ledenog brega kajanja. Ostvarene se ne kaju nizašta.

I grešiš što misliš da što vreme više odmiče to su manje šanse da se nešto takvo doživi ( ispravi greška kao što ti kažeš)....pa to nije tačno. U svako vreme sve se može samo ako se hoće.

Evo, od prekjuče i nije vic:

Posetila sam prijatelja, daljeg rođaka mog pok. muža radi jedne male usluge...on sam kod kuće ( bitan preduslov da "selo" priča).... blago šlogiran ali zahebant kakav je oduvek bio...prati me na kapiju pa kada sam već htela da izađem on kaže : " Paaa ....snašo....selo će da priča i ovako i onako.......... bilo ne bilo....khm, khm, pa ti vidi šta ćeš..."


Smejala sam se celim putem.


Don Salieri Don Salieri 06:14 27.10.2010

Re: ovo ovde je balkan...


Milutin Milošević Milutin Milošević 10:24 27.10.2010

Re: ovo ovde je balkan...

Drugim rečima:

edi-va edi-va 11:58 26.10.2010

Moja baka bi rekla ...

So give it to me right,
Or don't give it to me at all
Strongman Strongman 11:59 26.10.2010

Re: Moja baka bi rekla ...

right!
JJ Beba JJ Beba 15:58 26.10.2010

Re: Moja baka bi rekla ...

edi-va
So give it to me right,
Or don't give it to me at all

ja bih rekla ovako - ako ti je do nekoga stalo ne žuri, sačekaj da ti stane još više
Spiridon Spiridon 14:11 27.10.2010

Re: Moja baka bi rekla ...

ja bih rekla ovako - ako ti je do nekoga stalo ne žuri, sačekaj da ti stane još više


pa ko ovo izmislja, svaka mu cast!!!

margos margos 12:23 26.10.2010

Da krenem od naslova...

Ko u seksualnom odnosu daje?
U najmanju ruku, morfološki je neispravno govoriti da žena daje.
g.radicevic g.radicevic 12:30 26.10.2010

Re: Da krenem od naslova...

U najmanju ruku, morfološki je neispravno govoriti da žena daje.

u pravu si
žena dozvoljava
a muškarac...
navaljuje
Strongman Strongman 12:32 26.10.2010

Re: Da krenem od naslova...

a muškarac...
navaljuje


Samnom to nije slučaj. Ja sam evroatlanski integrisan.
g.radicevic g.radicevic 12:33 26.10.2010

Re: Da krenem od naslova...

Samnom to nije slučaj. Ja sam evroatlanski integrisan.

blago tebi
daj malo...
edi-va edi-va 12:35 26.10.2010

Re: Da krenem od naslova...

margos
Ko u seksualnom odnosu daje?
U najmanju ruku, morfološki je neispravno govoriti da žena daje.


Tačno!

Ispravno bi bilo: uzimala ne uzimala ...
da ne kažem ... (nešto što bi imalo seksistički prizvuk)

ime_korisnicko ime_korisnicko 12:46 26.10.2010

Re: Da krenem od naslova...

margos

U najmanju ruku, morfološki je neispravno govoriti da žena daje.



edi-va

Tačno!


Netacno!
Mesate, sa i bez implikacija glede glagola - sex i semantiku!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:17 26.10.2010

Re: Da krenem od naslova...

Mesate

već krenulo mešanje? aujbt, gde ode ovaj blog...
reanimator reanimator 13:32 26.10.2010

Re: Da krenem od naslova...

Ko u seksualnom odnosu daje

Saška Karan?
Mislim..daću,daću, daću nego šta ću...?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:33 26.10.2010

Re: Da krenem od naslova...

Saška Karan?
Mislim..daću,daću, daću nego šta ću...?

margos margos 13:37 26.10.2010

Re: Da krenem od naslova...

reanimator
Ko u seksualnom odnosu daje

Saška Karan?
Mislim..daću,daću, daću nego šta ću...?

Kad si već kod teme - ko peva 'ramudavala' ?
To je direktno priznanje prevare:

Ja sam Jovicu šarala varala,
še će ra mu davala.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:39 26.10.2010

Re: Da krenem od naslova...

Ja sam Jovicu šarala varala,
še će ra mu davala.

čekaj malo, da li je Jovici ili mu šećera davala. to nije ista osoba, ok?
reanimator reanimator 13:49 26.10.2010

Re: Da krenem od naslova...

Kad si već kod teme - ko peva 'ramudavala'

One and only, Gaga Genčić
mikele9 mikele9 14:43 26.10.2010

Re: Da krenem od naslova...

Ko u seksualnom odnosu daje?
U najmanju ruku, morfološki je neispravno govoriti da žena daje.

Pametnice moja draga, ziva istina osim u slucaju kad je gerontoloski
sonja.m sonja.m 16:48 26.10.2010

Re: Da krenem od naslova...

Ko u seksualnom odnosu daje?
U najmanju ruku, morfološki je neispravno govoriti da žena daje.

E bas sam to htela da kazem.
Ne mogu da verujem da osim ove babe(svaka cast)
iz teksta jos neko moze da govori o davanju,
bilo s koje strane.
henryk henryk 21:26 26.10.2010

Re: Da krenem od naslova...

Ko u seksualnom odnosu daje?


semantiku na stranu... držim da u spolnom odnosu jedno drugom i daju i primaju.

znam, znam da zvuči poznato. ali, ovo potvrđuje i petrunjela (je li tako?) iz dunda maroja:

ja sam tvoja
ti si moj
tebi moja
meni tvoj


kakav spoj!
jednatanja jednatanja 12:34 26.10.2010

Pročitah

da inteligentiji muškarci češće ostaju verni u braku. Ima tu nečeg evolucijski bitnog....
Strongman Strongman 12:38 26.10.2010

Re: Pročitah

Inteligentni muškarci teže bivaju ufaćeni.
jednatanja jednatanja 12:45 26.10.2010

Re: Pročitah

ili su dovoljno pametni da ne priznaju, zaboravih disclaimer:

Men should be extra careful with pursuing more than one woman after reading this information. They will be in danger of not only becoming publicly humiliated for their infidelities but now, they will also be considered underdeveoped (evolutionary speaking)
Taska Dana Taska Dana 12:52 26.10.2010

Re: Pročitah

Ma kakvi evolucionarno...jos jedna muska patka...:)))
Slazem se sa strongijem...teze su ufatljivi...:))))

Razlika izmedju muskaraca i WC-a ...nikakva...ili su ukakani il su zauzeti ...:))))
Jel vi vidite kolika je ta muska sueta cak i u vicevima...:)))) Ovaj vic ko ono istrazivanje....:))) isti rezultat....:)))
Milutin Milošević Milutin Milošević 13:50 26.10.2010

Re: Pročitah

inteligentiji muškarci češće ostaju verni u braku

Znaš ti onaj vic o seljanki koja je imala seh sa intelektualcom pa definiše razliku izmedju (njegovog) penisa i qrca?
freehand freehand 22:11 26.10.2010

Re: Pročitah

jednatanja
da inteligentiji muškarci češće ostaju verni u braku. Ima tu nečeg evolucijski bitnog....

Istinito kao i ono što mi đuturumi pričamo devojkama - da se od tvrdog qrca dobija rak...
Marketing i spin, to su osnove uspeha!
mnenadic mnenadic 12:49 26.10.2010

Mala opaska

Seksualnost je ovih dana izgleda tema No 1. Seksualnost i seks kao deo seksualnosti su, po mom uverenju, duboko, duboko intimne kategorije i ne podležu nikakvoj generalizaciji. Način na koji se najčešće o seksu diskutuje, pa i propagira upražnjavanje istog, gotovo da isključuje emocije, što aktere takvog čina svodi na životinje. Ali svako ima pravo da kad god poželi bude životinja i ja ću to pravo braniti. Pod uslovom da se to pravo ne nameće kao jedini obrazac.
Atomski mrav Atomski mrav 12:52 26.10.2010

Šta ti je život...

... A i onako će većina nas da umre u narednih 30 do 50 godina.


Rodiš se, odeš u vojsku, vratiš se, oženiš se, staviš kupus da se kiseli jedno 40 do 50 puta i prođe život...
Taska Dana Taska Dana 12:54 26.10.2010

Re: Šta ti je život...

Atomski mrav
... A i onako će većina nas da umre u narednih 30 do 50 godina.


Rodiš se, odeš u vojsku, vratiš se, oženiš se, staviš kupus da se kiseli jedno 40 do 50 puta i prođe život...


ahahahahahahahaha
Strongman Strongman 12:54 26.10.2010

Re: Šta ti je život...

Rodiš se, odeš u vojsku, vratiš se, oženiš se, staviš kupus da se kiseli jedno 40 do 50 puta i prođe život...


turam u status na FB
complex complex 15:37 26.10.2010

Re: Šta ti je život...

Atomski mrav
Rodiš se, odeš u vojsku, vratiš se, oženiš se, staviš kupus da se kiseli jedno 40 do 50 puta i prođe život...


Ili ti je zivot mnogo kratak ili kupus kiselis jako retko :)
pnbb pnbb 15:42 26.10.2010

Re: Šta ti je život...

... A i onako će većina nas da umre u narednih 30 do 50 godina.

aj cuti tu ne baksuziraj
pnbb pnbb 15:44 26.10.2010

Re: Šta ti je život...

Rodiš se, odeš u vojsku, vratiš se, oženiš se, staviš kupus da se kiseli jedno 40 do 50 puta i prođe život...


ili kako rece pekic krace - leto zima leto zima - odose 2 godine
Atomski mrav Atomski mrav 15:52 26.10.2010

Re: Šta ti je život...

Ili ti je zivot mnogo kratak ili kupus kiselis jako retko :)

He he he... nije dvosmislen onaj koji kaže/napiše već onaj ko pogrešno razume...
olivera2804 olivera2804 13:06 26.10.2010

Ortak

i neretko pričaju da su spavali sa njom lično ili preko svog ortaka bez obzira što se to nikada nije desilo.


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:13 26.10.2010

.

Srecno sam udata vec 7 godina i jos uvek me privlaci moj suprug, ali uvek je nesto: ili sam ja umorna jer sam imala maporan dan, ili je on umoran, ili smo prehladjeni, ili nisam izdepilirana


da to je stvarno ozbiljan razlog

a ovo mi je omiljena tema:

Interesantna mi je jedna druga stvar. Kako to muškarci koji imaju slične seksualne navike sa istom ili različitim partnerkama (poželjnije) imaju privilegiju tapšanja po ramenu, glorifikovanja i epitet "jebača" dok dama koja ima snažan libido i uživa u skesu u formuli 7+ popase epitet kurve, drolje i profuknjače? Osim što ih opanjkavaju na sva usta i žene i muškarci, kolege mužjaci su još dvoličniji. Međusbno pljuju tzv "radodajku" ali za svaki slučaj održavaju kontakt i imaju broj telefona, i neretko pričaju da su spavali sa njom lično ili preko svog ortaka bez obzira što se to nikada nije desilo


jadni mali muškarci, sve je što ću reći
g.radicevic g.radicevic 13:18 26.10.2010

Re: .

jadni mali muškarci,

pnbb pnbb 15:48 26.10.2010

Re: .

ili nisam izdepilirana


da to je stvarno ozbiljan razlog


slusaj, ako su oboje bas zarasli, to moze da bude i bolno...
ili jednostavno ne vole o natural
banem92 banem92 13:29 26.10.2010

Truth is...

Nećeš se kajati zbog stvari što si uradio, već zbog onih što nisi.
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:02 26.10.2010

Re: Truth is...

Ponekad se može reći: bez jebanja nema kajanja
g.radicevic g.radicevic 14:06 26.10.2010

Re: Truth is...

Ponekad se može reći: bez jebanja nema kajanja


jrdno ti kaJanje ne gine
sigurno...
Spiridon Spiridon 14:14 27.10.2010

Re: Truth is...

Milutin Milošević
Ponekad se može reći: bez jebanja nema kajanja


ili: ne jebe lep, nego slep
freehand freehand 13:30 26.10.2010

Sex ili domine?

Da bi se do ispravnog odgovora na ovo pitanje došlo, potrebno je samo vreme. Jedno pet-šest decenija.
Onda nastupi spokoj.
Prosto otvoriš oči i shvatiš koliko je uzaludnog upinjanja, žara, trošenja kalorija iza tebe... I kako je besmislena ovakva diskusija.
margos margos 13:57 26.10.2010

Sexualni Hamlet ;)

Domine ili Domine, pitanje je sad?
g.radicevic g.radicevic 14:01 26.10.2010

Re: Sex ili domine?

Prosto otvoriš oči i shvatiš koliko je uzaludnog upinjanja, žara, trošenja kalorija iza tebe...


volEm sex
i rado ga se sećam...


P.S. Di si bio pre jedno dvaJes godina
da me posavetuješ
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:06 26.10.2010

Re: Sex ili domine?

A šta hvali šahu na Kelemegdanu (sem što ga žene ne igraju). Čekaj, žene - šta to ono beše
g.radicevic g.radicevic 14:14 26.10.2010

Re: Sex ili domine?

Čekaj, žene - šta to ono beše




poznatije kao ''nežniji'' pol
freehand freehand 14:21 26.10.2010

Re: Sex ili domine?

P.S. Di si bio pre jedno dvaJes godina
da me posavetuješ

Gde sam bio... U ropstvu tela svoga i volje njene, eto gde sam bio. U materinoj, čuj gde?! Gde muškarac provede dve trećine života svojega, čekajući da mu Usud malo milosti udeli kroz njen jednokratni pristanak I znam da sam ne jednom tražio od Milostivog da mi da da tako umrem, jer mi jedino tada ničega žao ne bi bilo, jedino tada nisam mislio da se išta više može videti, dosegnuti, doživeti.

Ali Bogu hvala, nijedno ropstvo nije do veka!
NNN NNN 14:44 26.10.2010

Re: Sex ili domine?

poznatije kao ''nežniji'' pol
Ova bi Strongmenu oborila ruku (itd...)
NNN NNN 14:45 26.10.2010

Re: Sex ili domine?

Ali Bogu hvala, nijedno ropstvo nije do veka!
Oprostićemo ti ružnu prošlost.
pnbb pnbb 15:46 26.10.2010

Re: Sex ili domine?

Ova bi Strongmenu oborila ruku

.. ne mora ni da daje ni da nudi..
nego uzme
margos margos 15:51 26.10.2010

Re: Sex ili domine?

freehand
P.S. Di si bio pre jedno dvaJes godina
da me posavetuješ

Gde sam bio... U ropstvu tela svoga i volje njene, eto gde sam bio. U materinoj, čuj gde?! Gde muškarac provede dve trećine života svojega, čekajući da mu Usud malo milosti udeli kroz njen jednokratni pristanak I znam da sam ne jednom tražio od Milostivog da mi da da tako umrem, jer mi jedino tada ničega žao ne bi bilo, jedino tada nisam mislio da se išta više može videti, dosegnuti, doživeti.

Ali Bogu hvala, nijedno ropstvo nije do veka!

Za ovo je malo jedna preporuka!

kakapo kakapo 13:54 26.10.2010

Razlike

Najtoplije preporučujem Ridlijevu i Dajmondovu knjigu iz kojih se vidi zašto žene, u pogledu seksualne strategije, nisu iste kao muškarci (što ne znači da su bolje ili gore). Trebalo bi da to bude osnovna literatura deci u pubertetu, da izbegnu mnoge sekiracije.
rade.radumilo rade.radumilo 14:11 26.10.2010

Kompleksi

Sve je samo stvar vaspitanja i odgoja. Mene nisu vaspitavali i podizali u patrijahalnom duhu usled čega sam ja uvek težio upravo devojkama/ženama koje poznaju sebe i svoje telo, znaju šta žele i šta ne žele. Nekako mi je bilo najbitnije ono što je Džoni rekao u jednom stihu:
"... ne pitaj me odakle sam, sve dok znadeš kuda putujem..."
Upravo sam u osobama ženskog pola sa dosta iskustva uviđao da jasno znaju kuda idu, tako da mi je vazda bilo lakše da im pravim društvo na tom putu.
Taska Dana Taska Dana 14:17 26.10.2010

Re: Kompleksi


Onda je kuguar tvoj najbolji izbor radumilo :) ...35, 38....koliko ti je godina ?
rade.radumilo rade.radumilo 14:24 26.10.2010

Re: Kompleksi

Taska Dana

Onda je kuguar tvoj najbolji izbor radumilo :) ...35, 38....koliko ti je godina ?


35

Š'o kuguar?
Taska Dana Taska Dana 15:06 26.10.2010

Re: Kompleksi

Tako zovu samouverene dame a one su najcesce od tebe starije bar desetak godina :)
Strongman Strongman 15:50 26.10.2010

Re: Kompleksi

Mene nisu vaspitavali i podizali u patrijahalnom duhu usled čega sam ja uvek težio upravo devojkama/ženama koje poznaju sebe i svoje telo, znaju šta žele i šta ne žele.




čekaj malo... Ovo što si napisao je u velikoj kontradikciji. Ili si vaspitvan patrijahalno da tražiš devojku svog života ili se družiš sa devojakam koje znaju šta "oćeju"

rade.radumilo rade.radumilo 21:09 26.10.2010

Re: Kompleksi

Htedoh reći da nikad nisam imao strpljenja i živaca za smerne, konzervativne, nevine kako god oćeš... Jedino sam sa devojkama koje imaju otvoren um mogao da ostvarim bilo kakvu vezu.
Ne vidim kako je u kontradikciji tražiti ženu svog života među ženama koje znaju šta "oćeju". Ja nikad nisam očekivao od žene svog života da nema posla ni sa kim osim samnom, a to što sam već 12 god. sa takvom ženom i što je ona meni jedina i ja njoj, to je posledica toga što nas naša veza u potpunosti ispunjava, a ne nekih tripova...
Pravi gurman će posle izvrsnog obroka, sa zanimanjem pogledati đakonije na drugom stolu, ali neće sebi pokvariti ugođaj preterivanjem.
fixxerus fixxerus 15:47 26.10.2010

wrestling:.




..žurka-fenomenalna, sve zanimljivo, raspoloženje isijava
puno ljudi, piće, pesma,..sve je kako treba

on poznat, zgodan, targetirao, krene polako sa pletenjem

ona prepozna, pa da ga ne dovede u nezgodnu situaciju kaže: ali ja sam udata!

on, ni da trepne, samo pita: a je l' srećno?
..

85%, rekla bix

uh.. uh.. znači, vidi: miiiisliiim, jasno ti je, ko i meni..
da je stvar s nama nezaustavljiva..
baš kao smeh, kijanje, orgazam..
ono, kad već jednom krene, nemoš se više zaustavi..
vidim otsekle ti se noge ko i meni..

ali ja ga volim, i ne bix da pravim sranje.. nisam taj tip..

eh.. i ti bi ovih 15% iracionalne privlačnosti nad umom i pameću nazvala sranjem?.

dobro.. možda bi mogla da ovu strast za početak usmerim na tajnu.. pa ću videti..
uh, kako mi je nešto toplo.. nije mi odavno bilo ovako..

aj, fala bogu.. spasavaš nas oboje sindroma praznog kimona.. najzad jedna pametna..


e sad,
intima donosi pravu sliku o pameti
a i šire:



.. u bree, ti ko neki kao mladi lizač
istraživač
misliš li ti to da je sladoled negde dole
zaleđen u špilji
znaj da meni često proviri baš tu gore ali malo unutra
u skoncentrisanom kružiću
i šta si bre zapeo da me ližeš u čičumiću i
gotovu priću
alo, rupa niže
ne mogu da verujem
mislim tako poznat i sve to
a nemaš pojma

ux, aa šta si čekala do sada
pustila si me da te ližem satima
otpali mi svi jezni ježni vratni i ostali glupi mišići
a tek mi sada kažeš da te je bilo sramota
da mi objasniš na početku
da tvoj orgazam ne stanuje tu gde ja mislim
i gde slomix jezik
već negde pri vrxnju
u zrnu graššška

a gde drugde

ja oduvek mislim da je sve u glavi
mozgu
tom čarobnom zrnu muškog pojma
o svetom trojstvu ženskog zadovoljstva
tajni
sigurnosti
i lizanju

tajna je u jebanju svim raspoloživim sredstvima
kontroli izlivanja
i umesto lizanju
u jedenju
moraš da mi jedeš klitoris

ok onda sledeći put u petak predveče

ne mogu idemo kod kumova na večeru

pa kad onda

aj sad još jednom







vidiš kako sve umeš






kad ti se nacrtaaaaaaaaaAAAAAAAAxxx
sonja.m sonja.m 18:02 26.10.2010

tri tacke...

Vidim da ovde muskarci vode kolo
aliiiii izmedju redova se mogu procitati(
(bez da se konsultuje strucna literatura po tom pitanju)
Sta bi hteli
sta bi zeleli
S koje strane
sad il nikad
drz nedaj
itditditditd


U potocima testerAaaaastona
koje je upravo prosuoooooo
kolega bloger fixxxxerus
moze se
zakljuciti da...
eeeeeeeeeeeeeeeeeee
49 41 49 41 04:05 27.10.2010

Seitensprung

je fini restoran u minhenskom starom delu grada.

Nazivamo, po naski "izlet van braka", neki drugi nazivaju - "konjicev skok".
Valjda i zdrebice skacu, "iskacu"- uskacu, naskacu; mislim ... u razlicite krevete, poze, prilike.

Svasta ljudi rade u zivotnom kambitu.
scout033 scout033 05:33 27.10.2010

baba i FB

Babine reci idu na status, ali odmah!
zoja444 zoja444 19:01 27.10.2010

(ni) ovo, (ni) ono

ja se vec kajem. jedino me tesi da mi to za 50 godina nista vise nece znaciti.
Obren Markov Obren Markov 12:42 28.10.2010

Ha !

... A i onako će većina nas da umre u narednih 30 do 50 godina.


A uzvišena zadovoljstva, bogobojažljivi život i visoki moralni principi ?
bzejak2010 bzejak2010 03:45 29.10.2010

citam komentare, a citam i blogera...

iskreno, ljudi bi kroz zivot trebalo da postanu mudriji, pametniji, da se uce na svojim greskama, da napreduju stepenicama duhovnog razvoja..

U Srbiji (na zalost, i sire), vecina populacije radi upravo obrnuto... idu na dole ili se rode zatucani i takvi ostanu do kraja zivota...

sta je zivot ako se svodi samo na jelo, spavanje, sex i trku za novcem? ako izuzmemo novac, ispada da nismo nista bolji od zivotinja... U cemu je kvalitativna prednost ljudske vrste... Valjda u razumu, duhu, kreativnosti, samosvesti, racionalnom i logickom razmisljanju kojim ustvari svoje animalno "ja" stavljas pod kontrolu a ne prepustas se zivotinjskim porivima svuda i u svakom trenutku...

Slusajuci tj. citajuci komentare vecine ovde prisutnih (ako nije u pitanju sprdnja i zezanje, a ne bih rekao) stice se utisak da su sve, samo ne ono sto sam gore nabrojao.

SVeli ste odnos izmedju muskarca i zene na sudaranje kukova i trku za zadovoljstvima u krevetu, emocije, ljubav.. ah, to nije nikome interesantno, daj da se nesto kre*ne...

ne kazu dzabe da neko to sve vidi pa podeli po zasluzi.. zato svaleri uvek dobiju zensku decu, da na svojoj kozi osete kako je ocu ciju cerku cereche sirovine, iste onakve kakav je i sam bio u mladosti (i u starosti)... nekima dodje iz D u G, nekima (na zalost) nikad... ti si strongmene, izgleda trebalo da imas zensku decu, potkrala se neka greska, cini mi se, ili se predbracni bludni zivot ne racuna?
stereotipiout stereotipiout 20:38 29.10.2010

žena prima, ne daje

Po meni dok god ima muškaraca koji smatraju da žena daje ili ne daje, do tada će radodajke smatrati radodajkama...

Žena nema razlog da se kaje ako odluke o izboru seksualnog partnera i prihvatanje/iniciranje konkretnog seksualnog odnosa pravi na osnovu onoga šta može da dobije (seksualno, ne materjalno ili duhovno). Osnovna razlika između žena koje muškarci nazivaju radodajkama i zrele, zdrave žene koja ima kvalitetan seksualni život je u kriterijumima za seks. Radodajka ima niske kriterijume, pristaje na loš seks (često bez predigre, na brzaka, sa muškarcem koji nije vešt...). Zato o tim ženama muškarci koji inače sa njima imaju seks pričaju sve najgore. One su jedine koje znaju kako su oni u stvari nikakvi j...či.

Drugi tip žene koji takođe ima jako nekvalitetan seksualni život su tzv. svetice. One ne uživaju u seksu i imaju ga iz obaveze. Takođe pristaju na jako loš seks.

Nije ni čudo da stoga muškarci koji su nikakvi j...či žene svetice a varaju ih sa kurvama. Oba tipa žena ne traže ništa na seksualnom planu od njih, već se samo daju muškarcu.
bzejak2010 bzejak2010 03:18 30.10.2010

Re: žena prima, ne daje

izvini, a jesi li ti ikada cuo za reci kao ljubav, paznja, lojalnost, briga, empatija....

ili je tvoje shvatanje zena u stvari slika tvog posrnulog karaktera, koji ne ceni zenski rod, ali mu treba da bi zadovoljio svoju pohotu (ili zudnju, nazovi je kako hoces)

slika karaktera koji ne zna sta je prava iskrena ljubav, nego masta o sudaranju kukova kao sto narkoman masta o igli sa koje curi kap heroina koji se presijava?

...ako ima ista gore od ljudi koji su sveli celokupni musko-zenski odnos na sudaranje kukova, onda su gore zene koje pristaju da ih takvi "heftaju" a jos gori oblik su zene koje pristaju na to zbog para ili materijalnih "zgoditaka" :)

srecno vam bilo... ko poslednji izadje, neka ugasi svetlo

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana