Energetika| IT| Kućni ljubimci| Roditeljstvo| Sex

Otkad ja ovo pričam

krkar RSS / 20.05.2012. u 20:11

 

scaled.php?server=69&filename=btdc.jpg&res=landing 

E sad Đilas da počisti govna.

Vidimo se ... kad bude.



Komentari (379)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Hansel Hansel 18:18 21.05.2012

Re: e krki

mikimedic
pa koja je koalicija prosecnom sps glasacu 2008. godine bila nesto podrazumevano - da nije je mozda obecavao koaliciju sa ds???

Ali, nije ni sa SRS. Ja stvarno ne mogu sa sigurnošću da odgovorim na tvoje pitanje, a ne možeš ni ti da odgovoriš, ako hoćeš da budeš pošten, osim da ti verujemo ako si ti taj prosečni glasač SPS-a, a čini mi se da nisi. Ja mislim da je nemoguće da su svi tadašnji glasači SPS-a prestali da glasaju za SPS, a da je SPS napravio potpuno novi, ovoliki rezervoar glasova. Neke elemente za taj zaključak dao sam u toj gornjoj logoreji od dva pasusa. Za ulaženje u psihologiju glasača sada ne bih imao vremena, ali, recimo, može se osnovano pretpostaviti da su ti glasači na kraju ipak zadovoljni.
o cemu ti uopste pricas - o kakvom ucescu spsa u vladama pre 2008.???jel sps tada bio opozicija ili ne?

Pa, ne mislim da je opozicija neko ko je podržavao manjinsku vladu - prvu, Koštuničinu, u kojoj je bio i G17+ (i koja je javno bila proevropska); tačno je da nisu bili u vladi, u mom pamćenju (nesavršenom, naravno) je ostalo kao da su bili, jer su je podržavali - kako to pamte glasači SPS-a, nemam pojma.
freehand freehand 18:29 21.05.2012

Re: e krki

Ali, nije ni sa SRS. Ja stvarno ne mogu sa sigurnošću da odgovorim na tvoje pitanje, a ne možeš ni ti da odgovoriš, ako hoćeš da budeš pošten, osim da ti verujemo ako si ti taj prosečni glasač SPS-a, a čini mi se da nisi. Ja mislim da je nemoguće da su svi tadašnji glasači SPS-a prstali da glasaju za SPS

Ma može Miki, ima garant neki pouzdan metod!
Miki, kaži mu: kako ti gledaš u misli prosečnog espesovskog birača?
mikimedic mikimedic 19:18 21.05.2012

Re: e krki

Ali, nije ni sa SRS




ne, nego sa ldpom, mozda.

aj budi malo posten - zaboravi na glasace spsa, koliki je procenat javnog mnjenja uopste pre izbora 2008 tipovao da, ako sps ostvari takav rezultat da ce moci da ulazi u bilo kakvu koaliciju, da ce tu koaliciju napraviti sa radikalima?

ja tipujem da je pre izbora 2008 u tako nesto verovalo 90% javnog mnjenja.

jel sam u pravu?
mikimedic mikimedic 19:23 21.05.2012

Re: e krki


Pa, ne mislim da je opozicija neko ko je podržavao manjinsku vladu - prvu, Koštuničinu, u kojoj je bio i G17+ (i koja je javno bila proevropska);


ma da, glasac spsa koji podrzava kostunicinu vladu sigurno glasa za njih zato sto ocekuje da ce posle izbora da napravi vladu sa ds.

nego, aj i ti i ovaj freereichstag.

jel ste vi glasali za ds?

jel ste glasali verujuci da ce tadic posle izbora da napravi koaliciju sa dacicem?

aj malo posteno, ako moze.

freehand freehand 19:52 21.05.2012

Re: e krki

nego, aj i ti i ovaj freereichstag.

Miki, kaži mu: kako ti gledaš u misli prosečnog espesovskog birača?

Čoveče, ne ubijaj mi iluziju!?
Pa ti govoriš uvek, samo i isključivo o faktima i jasno proverljivim stvarima!
Kod Miketa uvek jenijendva, bre!
Nemoj sad i ti filozofiju i umetnos', ko mi obične neznalice, mutivode i praznoglavci?!
mikimedic mikimedic 20:10 21.05.2012

Re: e krki

Miki, kaži mu: kako ti gledaš u misli prosečnog espesovskog birača?

Čoveče, ne ubijaj mi iluziju!?
Pa ti govoriš uvek, samo i isključivo o faktima i jasno proverljivim stvarima!
Kod Miketa uvek jenijendva, bre!
Nemoj sad i ti filozofiju i umetnos', ko mi obične neznalice, mutivode i praznoglavci?!


jel to opet 'odgovor' kad se nema odgovor?

aj jos jednom - koliki procenat javnog mnjenja 2008. godine je verovao u koaliciju ds/sps?

i koliki procenat ju je podrzavao?


pre izbora 2008.?

budi jednom musko, free reichstagu pa odgovori na postavljeno ti pitanje. ako imas balls.
freehand freehand 21:20 21.05.2012

Re: e krki

mikimedic
Miki, kaži mu: kako ti gledaš u misli prosečnog espesovskog birača?

Čoveče, ne ubijaj mi iluziju!?
Pa ti govoriš uvek, samo i isključivo o faktima i jasno proverljivim stvarima!
Kod Miketa uvek jenijendva, bre!
Nemoj sad i ti filozofiju i umetnos', ko mi obične neznalice, mutivode i praznoglavci?!


jel to opet 'odgovor' kad se nema odgovor?

aj jos jednom - koliki procenat javnog mnjenja 2008. godine je verovao u koaliciju ds/sps?

i koliki procenat ju je podrzavao?


pre izbora 2008.?

budi jednom musko, free reichstagu pa odgovori na postavljeno ti pitanje. ako imas balls.

Kakve to sve veze ima.?
Ti tvrdiš da znaš šta misli prosečan sps birač. Ja pitam kako.
Šta ti nije jasno?
I kakve to veze ima sa muškošću?
I kakve dvak ti imaš veze sa mojom muškošću?!
Da znaš da mi sad postaju sumnjive one tvoje ruske koračnice i opsednutost onim baćuuškama na tenkovima!
Hansel Hansel 21:54 21.05.2012

Re: e krki

I kakve to veze ima sa muškošću?
I kakve dvak ti imaš veze sa mojom muškošću?!
Da znaš da mi sad postaju sumnjive one tvoje ruske koračnice i opsednutost onim baćuuškama na tenkovima!



Mickey, pazi, počeli smo priču o tome da li je SPS samo dobio nove glasače ili su svi njegovi glasači iz 2012. novi glasači. Ja sam bio pobornik prve varijante, ti druge.

I, umesto da ponudiš analizu iz kog rezervoara je SPS dobio te nove glasače, i kome su otišli stari, i da onda ponudiš svoju kompletnu teoriju o dinamici celokupnog biračkog tela, ti gataš o tome šta je prosečan SPS glasač očekivao. Ja ti kažem - ne znam šta je očekivao posle trogodišnje podrške vladi s G17+, ali i da ti neamš nikakve dokaze da je birače iz 2008. neočekivana koalicija toliko prenerazila, da su se zavetovali na ignorisanje Dačića na sledećim izborima i taj zavet u maju 2012. ispunili.
Neka je i tkao, samo ti meni reci ko je u tolikom broju sada glasao za SPS?
Nisi mi odgovorio ni kako Palminim glasačima ne smeta njegovo iznenada otkriveno evropejstvo (valjda je shvatio odakle je njegov omiljeni Betoven?)
Nisi objasnio ni kako su za Tomom iz SRS-a mnogi krenuli u SNS, s obzirom na njegov salto mortale? Šta se desilo s biračima SRS-a? Je li i njih Toma prevario kada je posle izbora osnovao novu stranku i ostao u Skupštini s njihovim glasovima? I zašto su ipak nogi od njih sada glasali za njega? Ili i on ima potpuno nove birače? Ko su ti ljudi? Ali, hajde, lepo, u apsolutnim brojkama, da vidimo koja su pomeranja moguća i zamsiliva, pa da vidimo onda šta se dešavalo u glavama birača. Ili, kreni i odatle, ali dođi do apsolutnih brojeva, molim te.

P.S. Šta misliš, ako pretpostavljaš da su glasači SPS-a očekivali koaliciju s radikalima, što nisu odmah glasali za radikale, kao jače, ako su njih hteli na vlasti? Kako to objašnjava prosečni glasač SPS-a, 2008? I što, razočaran, makar sada nije glasao za radikale, pa - valjda bi prešli cenzus s tim glasovima?
mikimedic mikimedic 00:24 22.05.2012

Re: e krki

Kakve to sve veze ima.?


frajeru u pokusaju, odgovori na pitanje, ako imas balls.

necu te vise terati, ne boj se. znamo vrlo dobro ko si i kakvoj ekipi pripadas.

uzivaj na tvom balkonu.
mikimedic mikimedic 00:26 22.05.2012

Re: e krki

hansel - zavrsili smo ovu temu.

ako ces da se pravis lud kao ono freerajhstag cerekalo, prestacu da te uzimam za ozbiljno. pozdrav, dok ne budes nastavio sa nekim konstruktivnim razgovorom negde.
freehand freehand 00:44 22.05.2012

Re: e krki

mikimedic
Kakve to sve veze ima.?


frajeru u pokusaju, odgovori na pitanje, ako imas balls.

necu te vise terati, ne boj se. znamo vrlo dobro ko si i kakvoj ekipi pripadas.

uzivaj na tvom balkonu.



Mikikikiriki, da se ti to nisi iznervirao?
Čoveče, ulaziš u glave espeesovskih birača a nećete znati kojoj ja ekipi pripadam?!

Al budi drug, nemoj nikom da kažeš, ok?

E, a ko je to tako govorio znamo mi...?
Nešto mi poznato, al ne mogu da se setim?
Hansel Hansel 09:01 22.05.2012

Re: e krki

mikimedic
hansel - zavrsili smo ovu temu. ako ces da se pravis lud kao ono freerajhstag cerekalo, prestacu da te uzimam za ozbiljno. pozdrav, dok ne budes nastavio sa nekim konstruktivnim razgovorom negde.

Pošto smo završili, pretpostavljam da ovo nećeš ni pročitati, poslaću ti ja na PP, ne brini.

Ja sam sasvim ozbiljan (nisi pročitao pitanja iz komentara?), a i konstruktivan, ali smem i da se smejem, baš kao i ti, i da (uporno i, da logoreično) pitam, baš kao i ti (dobro, ti ne logoreično ).

Jedino ako te povod smeha naljutio - izvini, ja se često smejem tim Freehandovim doskočicama, meni je to zaista pozorište, ništa lično (a koliko bi lično moglo biti kada nekog, kao tebe npr., jedino znam ovde?).
dragoljub92 dragoljub92 18:20 22.05.2012

Re:абемики

кајгод да је мислио просећни гласаћ спс 2008 он се сложио са тим што је дачић урадио после приступа влади дс и наградио га на овим изборима тако што је поново гласао за њега,још и то што је дачић урадио им је донело дупло више гласача него на прошлим изборима.шта то значи,значи да се у политику боље разуме од тебе јер његови политички потези су се показали успешним.
једини лузер на овим изборима је бота и његов дс јер су потценили своје бирачко тело и кажњени су због охолости.
пази кад ти не разумеш да дачић боње познаје своје гласачко тело и поставњаш пиање на које је он већ дао одговор и дуплирао број гласача и не верујем да је иједан гласач спс из 2008 сад гласао за другог.могућност грешке 1%.
ако ти и ово није јасно онда бате батали да се петљаш у политику,онда стварно немаш способности да је разумеш.
G r o f G r o f 20:16 20.05.2012

Da sam vlas'...

Ja bih zabranio blogove od dve rečenice.
krkar krkar 20:19 20.05.2012

Re: Da sam vlas'...

Da sam vlas'...


Sad je Toma vlas' ... i sve duže od 2 rečenice zaista bi moglo biti zabranjeno.

Čisto da se zna - ja imam imunitet
mikimedic mikimedic 20:21 20.05.2012

Re: Da sam vlas'...

da si vlas' valjda ne bi morao da registrujes kola po crnoj gori.

docsumann docsumann 20:23 20.05.2012

Re: Da sam vlas'...

Sad je Toma vlas' ... i sve duže od 2 rečenice zaista bi moglo biti zabranjeno.


da se tome doskočiti.

Sveto Marović sa dvije rečenice napuni stranicu i po u dnevnim novinama.
antioksidant antioksidant 20:32 20.05.2012

Re: Da sam vlas'...

Sveto Marović sa dvije rečenice napuni stranicu i po u dnevnim novinama.

s 3 knjigu izda
sevarlica sevarlica 21:04 20.05.2012

Re: Da sam vlas'...

krkar
Da sam vlas'...


Sad je Toma vlas' ... i sve duže od 2 rečenice zaista bi moglo biti zabranjeno.

Čisto da se zna - ja imam imunitet


Krkar, ministar informisanja.
Sve vesti u 2 rečenice
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:33 20.05.2012

Re: Da sam vlas'...

krkar
Da sam vlas'...


Sad je Toma vlas' ... i sve duže od 2 rečenice zaista bi moglo biti zabranjeno.

Čisto da se zna - ja imam imunitet


stare veze?
Hansel Hansel 21:35 20.05.2012

Re: Da sam vlas'...

sevarlica
Krkar, ministar informisanja.
Sve vesti u 2 rečenice

Krkar, direktor RTS-a.

Ministar informisanja - oproban u toj ulozi - A. Vučić. Osim ako ne postane gradonačelnik Beograda.

(Ovo sam ja samo prihvatio šalu krkara na sopstveni račun... ne bi on u tu kombinaciju... )
krkar krkar 21:42 20.05.2012

Re: Da sam vlas'...

stare veze?


Ne dug jezik i karte uvek na stolu. Svoj čovek. Nikom dužan. Nikad adut nikad platka.

Jasno mi je zašto ne razumeš.
alselone alselone 21:46 20.05.2012

Re: Da sam vlas'...

platka

Sta je platka?
sevarlica sevarlica 21:51 20.05.2012

Re: Da sam vlas'...

krkar
stare veze?


Ne dug jezik i karte uvek na stolu. Svoj čovek. Nikom dužan. Nikad adut nikad platka.

Jasno mi je zašto ne razumeš.


Kontra!!!
milisav68 milisav68 21:52 20.05.2012

Re: Da sam vlas'...

alselone
platka

Sta je platka?

"Duženje" u Preferansu.
freehand freehand 21:52 20.05.2012

Re: Da sam vlas'...

alselone
platka

Sta je platka?

Pad i bruka.
Preferans.
Igra sa kartama, uz ajnc i tablonet naročito omiljena kod radikala i naprednjaka.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:53 20.05.2012

Re: Da sam vlas'...

krkar


Jasno mi je zašto ne razumeš.


samo zbog neke tvoje ranije price, u skladu s njom, pretpostavio sam da bi mozda mogao imati kontakta. inace, ovaj scenario je najbolji moguci po ds, i verujem da ce izaci normalniji iz 4 godine opozicije. mozda je istorijski pogresan trenutak jer su u jednoj od retkih saveznica (FRA) ideoloshki slichni dojucherashnoj vlasti doshli na vlast. nazalost tek ce se pokazati sa kojom nezreloshcu je tadiceva demokratska stranka funkcionisala. nadam se da ce biti smenjen, ili da ce se sam dostojanstveno povuci. opet je izbegao da preuzme odgovornost, vec je optuzio kritichare i analizu (valjda ljude slichne tebi) za izborni poraz. bice zanimljivo da gledamo pravac razvoja ds. mozda i vrate ovih milion glasaca na sledecim izborima. ja sam licno zadovoljan, jer smo uspeli da kaznimo ds.
krkar krkar 22:03 20.05.2012

Re: Da sam vlas'...

Igra sa kartama, uz ajnc i tablonet naročito omiljena kod radikala i naprednjaka.


E da sam znao da sam tako napredan kad sam počeo da ga kibicujem još u mračnom komunizmu, sa 7-8 godina, od tri totalno nepartijca.

Stvarno si beslovesan ponekad!
krkar krkar 22:05 20.05.2012

Re: Da sam vlas'...

nace, ovaj scenario je najbolji moguci po ds, i verujem da ce izaci normalniji iz 4 godine opozicije....

nazalost tek ce se pokazati sa kojom nezreloshcu je tadiceva demokratska stranka funkcionisala. nadam se da ce biti smenjen, ili da ce se sam dostojanstveno povuci. opet je izbegao da preuzme odgovornost, vec je optuzio kritichare i analizu (valjda ljude slichne tebi) za izborni poraz. bice zanimljivo da gledamo pravac razvoja ds. mozda i vrate ovih milion glasaca na sledecim izborima. ja sam licno zadovoljan, jer smo uspeli da kaznimo ds.


E sa ovim se potpuno slažem
freehand freehand 22:07 20.05.2012

Re: Da sam vlas'...

krkar
Igra sa kartama, uz ajnc i tablonet naročito omiljena kod radikala i naprednjaka.


E da sam znao da sam tako napredan kad sam počeo da ga kibicujem još u mračnom komunizmu, sa 7-8 godina, od tri totalno nepartijca.

Stvarno si beslovesan ponekad!

Ma ti si im za pelcer.

Od sutra da počneš Tomu da učiš preferansu a za Jorgovanku da se obezbedi neki nobles učitelj okretnih igara. I jedan počasni konzul Nikaragve.
krkar krkar 22:21 20.05.2012

Re: Da sam vlas'...

Od sutra da počneš Tomu da učiš preferansu a za Jorgovanku da se obezbedi neki nobles učitelj okretnih igara. I jedan počasni konzul Nikaragve.


Evo ekskluzivno da ti objavim da ću da se uključim u politiku i reaktiviram u DS ako vidim makar i najmanje naznake dubinskog čišćenja govana.

Iako znam da će me koštati vremena i živaca.

Naravno, samo pod uslovom da ne uđu u vladu.
AlexDunja AlexDunja 22:23 20.05.2012

Re: Da sam vlas'...


Naravno, samo pod uslovom da ne uđu u vladu.

sevarlica sevarlica 22:27 20.05.2012

Re: Da sam vlas'...

freehand
alselone
platka

Sta je platka?

Pad i bruka.
Preferans.
Igra sa kartama, uz ajnc i tablonet naročito omiljena kod radikala i naprednjaka.


Pa normalno, kad je džentlmenska igra :)
freehand freehand 22:32 20.05.2012

Re: Da sam vlas'...

Evo ekskluzivno da ti objavim da ću da se uključim u politiku i reaktiviram u DS ako vidim makar i najmanje naznake dubinskog čišćenja govana.

I ja tebe ekskluzivno da pitam - što si dozvolio da se govna natalože kad si već bio unutra?
Ili što si se pred njima povlačio, pa sad moraš da trošiš vreme i živce da ih čistiš?
Kad čovek ovako čita i sluša - sva je pamet i poštenje van politike, u ložama, a pljuje po onima što su spremni da se politikom i praktično bave.
E jebi ga, to ne biva.
I da, tu i na sebe mislim.
krkar krkar 22:36 20.05.2012

Re: Da sam vlas'...

što si dozvolio da se govna natalože kad si već bio unutra?
Ili što si se pred nima povlačio, pa sad moraš da trošiš vreme i živce da ih čistiš?


Zato što ja ne kradem i nikad nisam pa sam vreme koje bih pogubio boreći se za apstraktnu čistotu DS utrošio na svoj posao i karijeru.

Sad bih već, možda, taj luksuz i to iracionalno ponašanje sebi mogao da dozvolim.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:23 20.05.2012

Re: Da sam vlas'...

krkar
što si dozvolio da se govna natalože kad si već bio unutra?
Ili što si se pred nima povlačio, pa sad moraš da trošiš vreme i živce da ih čistiš?


Zato što ja ne kradem i nikad nisam pa sam vreme koje bih pogubio boreći se za apstraktnu čistotu DS utrošio na svoj posao i karijeru.

Sad bih već, možda, taj luksuz i to iracionalno ponašanje sebi mogao da dozvolim.



ovde ti verujem. jesi plah, ali si beskompromisan. korigovan nekim smirenijim timom oko sebe, bio bi korisna snaga u novoj ds (pod uslovom, kako velis, da se ne polakome na vlasto - za ochekivanje), a ne ostanu na chistoj (o)poziciji sa solidnih stotinjak poslanika: izraelska, znam da ne volis izrael, ali IL leva opozicija je dopustila sebi da zbog gramzivosti bude potpuno razorena. leva opozicija, sa stotinjak poslanika i novim (starim? ti, zivkovic? ), , je ozbiljna politichka opcija. predvidjam da bi 2016-u glatirali, i u dva mandata uveli drzavu u uniju - pod uslovom da ova ostane relevantna ekonomski-interesno za srbiju. da podsetim, vec smo bili saveznici propadajucih imperija (vizantije, francuske)...
freehand freehand 23:24 20.05.2012

Re: Da sam vlas'...

predvidjam da bi 2016-u glatirali, i u dva mandata uveli drzavu u uniju

Koju državu?
jkt2010 jkt2010 02:53 21.05.2012

Re: Da sam vlas'...

ovaj scenario je najbolji moguci po ds

Tacno tako. Imace vladu i jos 4 godine prilike da dokrajce sta se dokrajciti ima, a imace i Tomu (kao nekad Kostinicu) da svu krivicu za sopstvene promasaje svale na njega. A imaju i biracko telo koje ce taj spin da proguta bez problema.

Toma im je dosao kao kec na deset.
Lionsgate Lionsgate 20:16 20.05.2012

Naucna fantastika

Verovatniji scenario je da ce da se Djilasu potkresu krila...
krkar krkar 20:40 20.05.2012

Re: Naucna fantastika

Verovatniji scenario je da ce da se Djilasu potkresu krila...


Postoji i ta namera, da se za sve njega optuži. Ali koliko sam ja čuo Đilas je Tadiću poslao kolekciju nekih fotokopija...
antioksidant antioksidant 20:42 20.05.2012

Re: Naucna fantastika

kolekciju nekih fotokopija...

diploma?
Lionsgate Lionsgate 20:48 20.05.2012

Re: Naucna fantastika

krkar
Verovatniji scenario je da ce da se Djilasu potkresu krila...


Postoji i ta namera, da se za sve njega optuži. Ali koliko sam ja čuo Đilas je Tadiću poslao kolekciju nekih fotokopija...

Ma ne mislim na optuzbe za neuspeh, mislim na onu foru da ako jedan potpresednik stranke iskoci u odnosu na druge ( vecite i finansijski jako mocne) onda ga saseku, bar na nivo ostalih, ako ne do korena... a te price o fotokopijama dokumenata su stara carsijska nabadanja, zna se ko je doveo carapana za shefa udbe, taj ce i dalje da kroji kapu ostalima.

Pocelo orgijanje oko hot.Jugoslavija, k'o da su osvojili Ligu prvaka jebote...
alselone alselone 20:52 20.05.2012

Re: Naucna fantastika

adiću poslao kolekciju nekih fotokopija...


Nemoj ovako napola.
laziiprevare laziiprevare 21:25 20.05.2012

Re: Naucna fantastika

Tadić je sada balast, dokazane demokrate ostavku su smatrali pogrešnom odlukom i željom Tadića da sebi i svome kabinetu osigura budućnost posle veoma loših rezultata vlade i iritirajuće kohabitacije sa Miloševićevom partijom (može ih on zvati kako hoće).



Ovi izbori pokazali su nezadovoljstvo glasača i željom za promenama u DS. Tadićev plan da zadrži vlast sa koalicijom od 10+ stranaka nabacanih bez reda, pokazao se veoma loše za DS.

"Zа uspeh svаkog poslа morа dа postoji plаn, dа se tаčno znа štа se hoće, ne dа se eksperimentiše, iаko nаm je to nаcionаlnа osobinа. Trebа mnogo više vremenа dа se utroši nа oštrenje testere, nego drvа seći tupom."(Đinđić)

Upravo objavljena izjava Tadića, da sigurno neće biti premijer, veoma je važna i pozitivna za DS i sve građane, pokazuje da je prihvatio vlastitu odgovornost za pogrešnu kohabitaciju.
Pozitivno urađeno ne treba zaboraviti, ali jednostavno DS ima čoveka koji je sada u boljoj formi i mnogi žele da vide promene u DS.



"Od drugih se rаzlikujem po tome što želim dа promenim svet u Srbiji dok inetelektuаlci posmаtrаju i аnаlizirаju pušeći cigаrete i gunđаjući."(Đinđić)


krkar krkar 22:12 20.05.2012

Re: Naucna fantastika

Nemoj ovako napola


Već je krenula priča da će Đilas biti kriv ako Tadić loše prođe u Beogradu. Naravno, priča je krenula od Idola kojima dupe gaće žvaće.

A ako postoji čovek koga Đilas ne može očima da vidi to je Šaper. I godinama čeka trenutak da mu se napoteže mesa.

U tom sukobu ja nemam dvojbe.
Hansel Hansel 23:10 20.05.2012

Re: Naucna fantastika

A ako postoji čovek koga Đilas ne može očima da vidi to je Šaper.

Poslovna konkurencija? Ili još nešto?
laziiprevare laziiprevare 01:45 21.05.2012

Re: Naucna fantastika

Gledamo ovo:



...i ovo:



...i onda mi ovo dođe kao realnost:



"Nisаm došаo nа ovo mesto dа budem populаrаn. Došаo sаm dа obаvim istorijski posаo — uvođenjа redа u Srbiji, а tаj prvi koji uvodi red je uvek nepopulаrаn."(Đinđić)
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:44 21.05.2012

Re: Naucna fantastika

Već je krenula priča da će Đilas biti kriv ako Tadić loše prođe u Beogradu. Naravno, priča je krenula od Idola kojima dupe gaće žvaće.


A jes, primetio sam i ja da nam je drug Krle u poslednjim obraćanjima na blogu bivao melanholičniji nego obično.

Otkud to sa Djilasom i Šaperom, daj neku insajdersku informaciju, kategorije Trač, za nas radoznalce, da prodiskutujemo.
sevarlica sevarlica 08:27 21.05.2012

Re: Naucna fantastika

antioksidant
kolekciju nekih fotokopija...

diploma?


jok, izvoda iz knjige rođenih. Tadića pozdravila g-đica Tanja Anđelić.
tyson tyson 16:17 21.05.2012

Re: Naucna fantastika

jok, izvoda iz knjige rođenih. Tadića pozdravila g-đica Tanja Anđelić.

Da, i...? U čemu je problem?


mrale54 mrale54 16:27 21.05.2012

Re: Naucna fantastika

sevarlica
antioksidant
kolekciju nekih fotokopija...

diploma?


jok, izvoda iz knjige rođenih. Tadića pozdravila g-đica Tanja Anđelić.


Jes' mislio Tijana a otkucao Tanja Andjelic??

Ozbiljno pitam, bez ironije i zezanja!
sevarlica sevarlica 17:40 21.05.2012

Re: Naucna fantastika

mrale54
sevarlica
antioksidant
kolekciju nekih fotokopija...

diploma?


jok, izvoda iz knjige rođenih. Tadića pozdravila g-đica Tanja Anđelić.


Jes' mislio Tijana a otkucao Tanja Andjelic??

Ozbiljno pitam, bez ironije i zezanja!


NJen kum je zove Tanja, devojku ne poznavam lično.
krkar krkar 02:27 22.05.2012

Kakvo klanje


Danas na GO DS!!!
maksa83 maksa83 08:37 22.05.2012

Re: Kakvo klanje

krkar

Danas na GO DS!!!

Nemo' si sisa, daj detalje, znamo da imaš.
cassiopeia cassiopeia 08:54 22.05.2012

Re: Kakvo klanje

maksa83
Nemo' si sisa, daj detalje, znamo da imaš.


Neki bi u opoziciju a neki da Tadić ide na mesto premijera.

Nisam pametna. Čas pomislim da bi za DS bilo najbolje da ode u opoziciju, očisti redove, prizove se pameti (ovo pod uslovom da je ima), a onda mi bude muka kad pomislim ko će sve zasesti na njihove fotelje. Ona ekipa koju ipak više ne mogu da gledam. A Tadić neće mesto premijera jer tu mora da se radi i preuzima odgovornost za svoje postupke.

Dobro jutro :)
krkar krkar 16:29 22.05.2012

Re: Kakvo klanje

Nemo' si sisa, daj detalje, znamo da imaš.


Boris Izgubljeni došao je sa Savetnicima i sva trojica nastavila su sa mudrom politikom koja im je polučila ovakav izborni uspeh.

Napali su iz sve snage beogradski odbor (kojem je šef Šapić, oktroisan na to mesto uprkos savetima mudrih i iskusnih stranačkih aktivista da nema ni znanja ni autoriteta da ga vodi) koji je po Trojci Mudraca odgovoran za poraz.

Poltroni su se istakli time što su odmah tražili da Boris ide za premijera. On je odbijao (držte me...). Megjutoa, kaže moja tičica, još je znakovitije bilo ko je ćutao a i ko se uopšte nije pojavio.

Nemam detalje jer sam samo telefonom čuo, to je materijal za tetatet ali komentar je bio: ako je odlika dobrog generala koji ima samo tri metka da sva tri ispuca u jurišu bez nišanjenja čim se pojavi - onda je ovo sinoć bio Ajzenhauer lično

Farsa se nastavlja.

Samo, sve mi se čini da je sve to račun bRez krčmara.


niccolo niccolo 17:52 22.05.2012

Re: Naucna fantastika

sevarlica
mrale54
sevarlica
antioksidant
kolekciju nekih fotokopija...

diploma?


jok, izvoda iz knjige rođenih. Tadića pozdravila g-đica Tanja Anđelić.


Jes' mislio Tijana a otkucao Tanja Andjelic??

Ozbiljno pitam, bez ironije i zezanja!


NJen kum je zove Tanja, devojku ne poznavam lično.

Da, da, Tijana Anđelić...
maksa83 maksa83 20:14 22.05.2012

Re: Kakvo klanje

ako je odlika dobrog generala koji ima samo tri metka da sva tri ispuca u jurišu bez nišanjenja čim se pojavi - onda je ovo sinoć bio Ajzenhauer lično


krkar krkar 22:22 22.05.2012

Re: Naucna fantastika

Da, da, Tijana Anđelić...


Eh, da je jedina. A odlazak državnim avionom na porođaj drugoj u inozemstvo?
niccolo niccolo 06:42 23.05.2012

Re: Naucna fantastika

Eh, da je jedina

Dobro, mislim da niko u ovom nizu nije tvrdio da je jedina...samo je najnoviji slučaj.

A odlazak državnim avionom na porođaj drugoj u inozemstvo?

Pa kad čovek nema svoj avion...
krkar krkar 11:58 23.05.2012

Re: Naucna fantastika

Dobro, mislim da niko u ovom nizu nije tvrdio da je jedina...samo je najnoviji slučaj.


Al' mnogo dobra fora da, pošto ne poseduje ništa da ostavi tolikoj deci a samo od plate ne može da prehrani tolika gladna usta, samohranim majkama obezbedi dobre plate: ambasadorske, direktorske u javnim preduzećima...

AlexDunja AlexDunja 20:18 20.05.2012

:))

ma saće toma da uloži prigovor:))

izglasali ste ga protiv njegove volje.
nikola_kovac nikola_kovac 20:25 20.05.2012

Re: :))

AlexDunja
izglasali ste ga protiv njegove volje.



Мени жао човека, ни крив ни дужан завршио на власти.
AlexDunja AlexDunja 20:26 20.05.2012

Re: :))

Мени жао човека, ни крив ни дужан завршио на власти.

i ne sanja šta ga snašlo:)
alselone alselone 20:27 20.05.2012

Re: :))

nikola_kovac

Мени жао човека, ни крив ни дужан завршио на власти.


Dva najveca politicka ukenja u istoriji Srbije.

1. Natasa Micic
2. Tomislav Nikolic
freehand freehand 20:27 20.05.2012

Re: :))

AlexDunja
Мени жао човека, ни крив ни дужан завршио на власти.

i ne sanja šta ga snašlo:)

A tebe zabole...
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:28 20.05.2012

Re: :))

i ne sanja šta ga snašlo:)

Moje srce krvari...
nikola_kovac nikola_kovac 20:32 20.05.2012

Re: :))

Moje srce krvari...

Јелице, чувај срце, зашто да страда због потпуно погрешно вођене кампање ДС-а?
Bili Piton Bili Piton 20:33 20.05.2012

Re: :))

AlexDunja
ma saće toma da uloži prigovor:))

izglasali ste ga protiv njegove volje.




čoveče
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:34 20.05.2012

Re: :))

Јелице, чувај срце, зашто да страда због потпуно погрешно вођене кампање ДС-а?

Nisi shvatio, moje srce krvari zbog Tome "koji ne zna šta ga je snašlo".
mariopan mariopan 20:35 20.05.2012

Re: :))

izglasali ste ga protiv njegove volje.

Štaaa?
Toma precednik?
alselone alselone 20:36 20.05.2012

Re: :))

Štaaa?
Toma precednik?


Ta ne jedi se mariopan, nego kazi ste cemo lepog kuvati sutra. :)
AlexDunja AlexDunja 20:41 20.05.2012

Re: :))

A tebe zabole...

da, štooo?

meni lično je potpuno svejedno ko će od njih
blamirati i sebe i ovu zemlju.

po mom mišljenju benefit je što je poslata poruka
da je vlast smenjiva ako ne radi dobro.

taj benefit je minimalan, jer ni ovi neće raditi dobro,
ali bar će znati da će da zglajznu zbog toga.

edit:
ili će vrag da odnese šalu, pa će lepo da nastave zajedno
kao i do sada.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:59 20.05.2012

Re: :))

meni lično je potpuno svejedno ko će od njih
blamirati i sebe i ovu zemlju.

Meni nije...nešto mi se ne gleda Toma na mestu vrhovnog komandanta Vojske Srbije...ali kanda će tako biti.
AlexDunja AlexDunja 21:03 20.05.2012

Re: :))

Meni nije...nešto mi se ne gleda Toma na mestu vrhovnog komandanta Vojske Srbije...ali kanda će tako biti.


fir, ne postoje više uslovi za bilo kakvu upotrebu vojske.

krkar krkar 21:05 20.05.2012

Re: :))

ne postoje više uslovi za bilo kakvu upotrebu vojske.


Uslovi možda i postoje ali nema suvih dnevnih obroka, goriva, municije i para za dnevnice.
sevarlica sevarlica 21:07 20.05.2012

Re: :))

alselone
nikola_kovac

Мени жао човека, ни крив ни дужан завршио на власти.


Dva najveca politicka ukenja u istoriji Srbije.

1. Natasa Micic
2. Tomislav Nikolic


Videćemo!
Nadam se da neće biti, zbog svih nas, i onih koji su glasali za 1 i za 2.
sevarlica sevarlica 21:10 20.05.2012

Re: :))

krkar
ne postoje više uslovi za bilo kakvu upotrebu vojske.


Uslovi možda i postoje ali nema suvih dnevnih obroka, goriva, municije i para za dnevnice.


Štrajkuje vojska jer nema marende
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:14 20.05.2012

Re: :))

fir, ne postoje više uslovi za bilo kakvu upotrebu vojske.

Mani...
mariopan mariopan 21:26 20.05.2012

Re: :))

alselone
Štaaa?
Toma precednik?


Ta ne jedi se mariopan, nego kazi ste cemo lepog kuvati sutra. :)

Prelazimo na intravenoznu 'ranu, to spašava posle gladovanja, zna precednik, on je prob'o i sad ko nov, najbolje da ti on objasni?
AlexDunja AlexDunja 21:36 20.05.2012

Re: :))

Uslovi možda i postoje

definiši uslov
alselone alselone 21:42 20.05.2012

Re: :))

Prelazimo na intravenoznu 'ranu, to spašava posle gladovanja, zna precednik, on je prob'o i sad ko nov, najbolje da ti on objasni?


Ma nista se nece promeniti. Tek cemo sada da vidimo svu kolicinu nebitnosti funkcije predsednika.

Eno Gljiva rekao da je vlada dogovorena i da se nece menjati posle danasnjih izbora.
blogovatelj blogovatelj 22:43 20.05.2012

Re: :))

taj benefit je minimalan


O moja AD, to je benefit najbolji moguci za Srbiju, nikad veci nije ni imala.

jer ni ovi neće raditi dobro


Ja ne znam ni ko su to ovi, a ti vec znas da nece raditi dobro. Sta ti je snaga informacije. Ili imaginacije, svejedno.

Da malo proanaliziramo kako ce se sadasnja izmenjena politicka situacija odraziti na pisanje blogokolega mojih, da ne kazem nasih.
Vec vidim Krla kako od sutra hoda internetom u potrazi za novim poslom. Kad se malo sve slegne, nastavice pisanje vojnickih i ranolekarskih prica, na moje visestruko zadovoljstvo, jer ce na tim blogovima biti manje pacijenata koji dave o politici a samim tim i manje banovanja.
Dragov blog tipa "a sta sad" ocekujem u najkracem mogucem vremenu.
Mozda mu se i kakva fotelja zalomi, videcemo. Ako mu se zalomi fotelja, necemo ga videti na blogu, to se podrazumeva, sto je u neku ruku dobro, ali me ispunjava i tugom jer nastavak prase nikada necemo docekati.
I na kraju, sa nestrpljenjem cekam maksin komentar svega. Mozda ga i ima ovde negde nizbrdo, ali jos nisam stigao do njega.
AlexDunja AlexDunja 22:50 20.05.2012

Re: :))

Ja ne znam ni ko su to ovi, a ti vec znas da nece raditi dobro. Sta ti je snaga informacije. Ili imaginacije, svejedno.


znam. radiće zajedno. kogod.
benefit je minimalan. bilivjumi.
jesen92 jesen92 22:54 20.05.2012

Re: :))

izglasali ste ga protiv njegove volje.

..cudno da vise ne pominje kradju glasova...nema dzakova , sada je sve bilo savrseno, popravili se ovi u komisijama za brojanje..btw izglasali su ga oni koji nisu izasli tj oni koji ne podnose manekene ali izgleda vole cetnicke vojvode...sad imamo pravog precednika tomu srbina...uzivajmo ..
zilikaka zilikaka 16:58 21.05.2012

Re: :))

da, štooo?

meni lično je potpuno svejedno ko će od njih
blamirati i sebe i ovu zemlju.

po mom mišljenju benefit je što je poslata poruka
da je vlast smenjiva ako ne radi dobro.

taj benefit je minimalan, jer ni ovi neće raditi dobro,
ali bar će znati da će da zglajznu zbog toga.

edit:
ili će vrag da odnese šalu, pa će lepo da nastave zajedno
kao i do sada.

Već treći put ti dajem preporuku
Šteta što ne može.

blogovatelj blogovatelj 17:44 24.05.2012

Re: :))

Dragov blog tipa "a sta sad" ocekujem u najkracem mogucem vremenu.



Objavio je svetsku mudrost pod imenom

Fijuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu......tup....
alselone alselone 20:23 20.05.2012

Kratkorocno gore po nas

dugorocno bolje.

tyson tyson 20:47 20.05.2012

Re: Kratkorocno gore po nas

Ne znam za tebe, ali ja za takve eksperimente, naročito dugoročne, više nemam vremena.


alselone alselone 21:05 20.05.2012

Re: Kratkorocno gore po nas

tyson
Ne znam za tebe, ali ja za takve eksperimente, naročito dugoročne, više nemam vremena.


Bemliga, mislim da niko nema previse vremena, samo izrazavam misljenje kako ce biti.
freehand freehand 20:23 20.05.2012

Dragi Krkare

Prosto numem da opišem svoju želju da ti Toma bude direktor i vodi politiku firme, a Jorgovanka direktni nadređeni po liniji struke. I da ti od njihovog znanja i veština zavisi guzica.
krkar krkar 20:42 20.05.2012

Re: Dragi Krkare

Prosto numem da opišem svoju želju da ti Toma bude direktor i vodi politiku firme, a Jorgovanka direktni nadređeni po liniji struke. I da ti od njihovog znanja i veština zavisi guzica.


Ćuti i piši izveštaj partiji. Raskritikuj se.

Ali pazi, u desni xhep izveštaj u kojem napadaš Borisa. U levi onaj u kojem ga hvališ. I obavezno gledaj da ti izlaganje bude posle pauze.

I da ne pomešaš xhepove.
freehand freehand 21:02 20.05.2012

Re: Dragi Krkare

krkar
Prosto numem da opišem svoju želju da ti Toma bude direktor i vodi politiku firme, a Jorgovanka direktni nadređeni po liniji struke. I da ti od njihovog znanja i veština zavisi guzica.


Ćiti i piši izveštaj partiji. Raskritikuj se.

Ali pazi, u desni xhep izveštaj u kojem napadaš Borisa. U levi onaj u kojem ga hvališ. I obavezno gledaj da ti izlaganje bude posle pauze.

I da ne pomešaš xhepove.

U jebote...
Znaš, kad me neko ućutkuje uvek pomislim da je ili kreten ili radikal.

I da vidiš da bi bilo interesantno da poskidamo nick-ove i povadimo članske karte.
Ja recimo, imam samo jednu, nevažeću tačno 28 godina.


zilikaka zilikaka 22:18 20.05.2012

Re: Dragi Krkare

I da vidiš da bi bilo interesantno da poskidamo nick-ove i povadimo članske karte.
Ja recimo, imam samo jednu, nevažeću tačno 28 godina.


Ja nikad nikakvu. I tako treba i da ostane.

Nego, da iskoristim priliku da prekoračim limit (po cenu doživotnog banovanja) i da dodam još koju rečenicu.

Sinoć se srela sa osobom koja se pasionirano kladi na sveisvašta, ali na naučnoj bazi.
Matematičar po struci, a po prirodi posla obrađuje statističke podatke i radi sa analizama i procenama. Još da dodam da malo tako posvećenih budala poznajem. U stanju da danima pregleda sve podatke, da nešto ne promakne.

E, ta osoba mi tvrdi da je prvi krug pokraden. Kaže ne zna kako sve, ali izgleda na sve moguće načine.

Moj lični stav je da joj verujem


dragoljub92 dragoljub92 22:21 20.05.2012

Re: Dragi Krkare

posvećenih budala

mislila si prosvećenih budala ja ih znam na tone i kilometre
krkar krkar 22:22 20.05.2012

Re: Dragi Krkare

E, ta osoba mi tvrdi da je prvi krug pokraden. Kaže ne zna kako sve, ali izgleda na sve moguće načine.


Savršeno nebitno. Evo nama novih izbora na jesen.

A što će tek to da bidne veselooo
nikola_kovac nikola_kovac 22:22 20.05.2012

Re: Dragi Krkare

E, ta osoba mi tvrdi da je prvi krug pokraden.

Покраден у чију корист?
cult cult 22:24 20.05.2012

Re: Dragi Krkare

nikola_kovac
E, ta osoba mi tvrdi da je prvi krug pokraden.

Покраден у чију корист?


ds krao u korist sps-a. Kako nisi ukapirao? : )
Tamo sve sam ludak učlanjen.

Ma...to je samo posledica pobede Tome Nikolića.
Večeras se mnogi prisećaju drugara koji im se kune da je Toma sve tačno rek'o.
Sutra će ih biti još više.
Ljudi...
zilikaka zilikaka 22:27 20.05.2012

Re: Dragi Krkare

Покраден у чију корист?


Možda pre na čiju sve štetu...
libkonz libkonz 23:11 20.05.2012

Re: Dragi Krkare

Evo nama novih izbora na jesen.

iz tvojih usta u Božije uši

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana