Hronika

PLJUJTE BRAĆO SRBI PO NAMA POLICAJCIMA

expolicajac RSS / 25.08.2012. u 08:53

Duboko sam uvređen ali nimalo iznenađen. Naslovi u novinama, elektronskim medijima a bogami i na malim ekranima naših čarobnih kutija počinju besomučnu hajku na policajce koji su „brutalno pretukli urednika NIN-a“. Odmah je pronađen i video zapis bezbednosne kamere koja treba da dočara taj „vandalski“ čin „neobuzdane horde nasilnika“ koja „nevinašce“ prebijaju na očigled zgroženih građana.

Nazivate nas braćo Srbi i sestre Srpkinje: Džukelama, Pubovima, Skotovima, Glupacima, Drotovima. I u pravu ste.

Vi nama možete sve a mi vama ne smemo ništa. Mi moramo da hladnih pogleda budemo spremni da po nama mokrite, gađate nas fekalijama, psujete nam žene i majke, vređate decu i da pri tome mi budemo džak nad kojim će te vi vaše frustracije zbog neostvarenih nadanja, prokockanih šansi i svih propusta da istresete. Da mi treba da budemo u službi vlasti i bijemo samo kad vlast to traži a u međuvremenu da budemo predmet omalovažavanja i objekat nad kojim se frustracija građana najednostavnije prazni.

 

Šta se vidi na tom „famoznom“ snimku. Jedan čovek prilazi automobilu koji stoji na sred kolovoza. Odlučnim korakom, koji ne sluti ništa dobro. Posle obraćanja nekome u kolima okreće se i odlazi, a onda se vidi kako izlazi neko iz kola i tog koji odlazi sprečava da ode.

Da to se vidi. To je objektivno.

Sve ostalo su izvedeni zaključci na osnovu sterotipa koji su se, u glavama posmatrača, stvorili nakon saznanja da se radi o policajcima u civili.

 

Prvi sam za to da moje kolege budu disciplinski i krivično gonjeni ako se u  njihovim radnjama utvrde činjenice koje ukazuju na disciplinsku, prekršajnu ili krivičnu odgovornost.

Ali ako je „gospodin iz NIN“ isprovocirao ceo događaj ili vređao policajce pozivajući se na to što je novinar, tražim njegovu odgovornost. I naravno izvinjenje za sve neopravdane konstatacije o policajcima iznetete tokom ove harange.  

 

 



Komentari (172)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 10:40 25.08.2012

Re: Panduri

kako objašnjavaš činjenicu da su glavni kriminalci po Srbiji uglavnom deca pandura?

To ti je k'o ono što su porodice jednog sina slali u partizane a drugog u četnike
alselone alselone 10:41 25.08.2012

Re: Panduri

expolicajac

Ovaj tvoj avatar mi ukazuje da su ti ručna bacanja bila jača strana u džudo.


Pluskvamperfekat Ex, nisam ja nikad bio posvecen tome, imam drugare koji se bave pa samo malo uz njih. I to vise zbog kardio vezbi nego sto zapravo znam.

Ja povezujem sport sa loptom.
libkonz libkonz 10:42 25.08.2012

Re: Panduri

To ti je k'o ono što su porodice jednog sina slali u partizane a drugog u četnike

loader loader 10:42 25.08.2012

Re: Panduri



Nije da branim domaćina bloga
ali
prvo DNK potvrda očinstva
pa tek onda raspravica
expolicajac expolicajac 10:43 25.08.2012

Re: Panduri

Ali me zanima jedna stvar: kako objašnjavaš činjenicu da su glavni kriminalci po Srbiji uglavnom deca pandura?

Deca pandura i vojnih lica su ili stoka neopevana ili izuzetni ljudi. Sredine nema.
U mojoj porodici smo izabrali ovu drugu stranu.
Moji sinovima sam uvek citirao onu fantastičnu rečenicu iz "spideman" filma.
Velika moć, nosi i veliku odgovornost.
loader loader 10:45 25.08.2012

Re: Panduri

Velika moć, nosi i veliku odgovornost.

Veličanstveno.
Ex je promašio profesiju - šteta što se tu trošio.
libkonz libkonz 10:48 25.08.2012

Re: Panduri

Deca pandura i vojnih lica su ili stoka neopevana ili izuzetni ljudi. Sredine nema.

tako kažu i za Crnogorce

Ex, odličan odgovor! Ne sumnjam da si decu dobro vaspitao.
alselone alselone 10:50 25.08.2012

Re: Panduri

Deca pandura i vojnih lica su ili stoka neopevana ili izuzetni ljudi.


Ovo mogu da potvrdim po sopstvenom iskustvu. Moja zena zategne krevet za 38 sekundi, i dan danas.
loader loader 10:51 25.08.2012

Re: Panduri

za 38 sekundi



expolicajac expolicajac 10:56 25.08.2012

Re: Panduri

alselone
Deca pandura i vojnih lica su ili stoka neopevana ili izuzetni ljudi.


Ovo mogu da potvrdim po sopstvenom iskustvu. Moja zena zategne krevet za 38 sekundi, i dan danas.

Mora da joj je tata bio inžinjerac
alselone alselone 10:58 25.08.2012

Re: Panduri

expolicajac

Mora da joj je tata bio inžinjerac


Iskreno, svaka cast Ex!
expolicajac expolicajac 11:00 25.08.2012

Re: Panduri

libkonz
Deca pandura i vojnih lica su ili stoka neopevana ili izuzetni ljudi. Sredine nema.

tako kažu i za Crnogorce

Ex, odličan odgovor! Ne sumnjam da si decu dobro vaspitao.

Imam i ja propuste u vaspitanju. Obojica navijaju za Zvezdu.
Jebem ti demokratiju, kad ja kao partizanovac moram zbog slobode mišljenja da trpim. Ali se nadam da sa unucima neću napraviti tu kardinalnu grešku
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:18 25.08.2012

Re: Panduri

Obojica navijaju za Zvezdu.


meni moj matori,samo jednom rekao važnu stvar;
"sine , navijaj za koga hoćeš, ali pisni jednom za zvezdu i letećeš napolje!"

i što ćeš

Jukie Jukie 11:57 25.08.2012

Re: Panduri

alselone

Ja povezujem sport sa loptom.

Bila Jovčić (ova glavna za prosvetu u gradu) u nekom programu (mislim na RTS) da priča o školskim ormarićima (lokerima) pa je voditeljka-roditeljka pomenula udžbenik za fizičko (kao skup je), a Jovčić kaže (parafraziram): "Pa ja ne znam šta ti ljudi misle, šta ima deca da uče neku teoriju, pa svako zna da se lopta udara nogom"
(tu sam prebacio pa ne znam koji je još biser smislila, ko zna, možda se i dosetila da postoje košarka i odbojka)
Milan Karagaća Milan Karagaća 17:02 25.08.2012

Re: Panduri

Dr M
Sta se sad tu desilo prilikom kratke razmene reci izmedju novinara i policije, ostaje da se sazna naknadnim izvestajem.


Saopštenje policije zakazano za 14.00.

a zašto kasni priopćenje ili ga barem ja nisam čuo ni video.
loader loader 10:39 25.08.2012

Razotkriveno šta se desilo

Razotkriveno šta se desilo. Objavila "Radio Srbija" maločas u vestima.
(Inače, edit, ovaj moj komentar je objavljen pola sata pre onih spekulacija o zvezdašima u gornjim komentarima kod domaćina i mog prijatelja S.Hauzera. Čisto da ne bude zabune. Uzgred, oni te svoje plagijate mogu i da izbrišu :))

Dakle, vest glasi da su oni u kolima bili partizanovci, a ovaj što je prišao zvezdaš - koji im je u lice rekao da će ove godine titula u basketu crveno-belima. Ne mogavši da otrpe tako bezočan hir građanina-navijača, panduri ga sustignu i dodele mu ono što je zaslužio.
Zaslužio, da
Nego, da vidite kad ovu dvojicu vernih Vujošević još večeras odvede na duplu turu pića ! :)



Eto, dakle, ništa specijalno.
Brate, ispade tuča trojice navijača sto puta gora medijska histerija nego za one skoro redovne čarke i tuče čitavih gomila raznoraznih profesionalnih navijača.


sevarlica sevarlica 11:25 25.08.2012

...

Ex preterao si. Uzeo si jedan nejasni primer da odbraniš svoju firmu kojoj odbrane nema.

Pa da im je ovaj čovek i psovao milu mamu, ko im bre daje za pravo da zbog toga hapse. Da su uvreda i psovka zakonom zabranjene pa mi ne bi imali skupštinsko zasedanje.
Druga stvar, pandur je moj zaposleni i kad sam nezadovoljan njegovim radom i bahatošću ima da ga nagrđujem do sutra, a ako mu se ne sviđa neka traži drugi posao.

To vi ne možete da shvatite, vi bre od nas dobijate pare i treba nama da služite a ne smradovima na vlasti, buržujima itd.
Vi ste sami napravili sliku o sebi kakva jeste.
Korumpirani ste, većina ste prostaci, krijete se iza značke, lečite komplekse ličnih neuspeha istom, pokvareni ste i najviše od svih kršite zakon i propise.

P.S. Na ovom snimku mi više liči da je pandur parkirao na sred ulice, neko mu je prišao rekao mu da se skloni(pri tom verovatno opsovao), i ovi su izašli da ga zgaze ko mušmulu. Živeo ŠTAZI!!!
expolicajac expolicajac 11:33 25.08.2012

Re: ...

Vi ste sami napravili sliku o sebi kakva jeste.
Korumpirani ste, većina ste prostaci, krijete se iza značke, lečite komplekse ličnih neuspeha istom, pokvareni ste i najviše od svih kršite zakon i propise.

Sad sam shvatio šta znači "'ladan špricer na vreli letnji dan dok sedim na splavu koga valjaju dunavski talasi".
Svaka čast
sevarlica sevarlica 12:26 25.08.2012

Re: ...

expolicajac
Vi ste sami napravili sliku o sebi kakva jeste.
Korumpirani ste, većina ste prostaci, krijete se iza značke, lečite komplekse ličnih neuspeha istom, pokvareni ste i najviše od svih kršite zakon i propise.

Sad sam shvatio šta znači "'ladan špricer na vreli letnji dan dok sedim na splavu koga valjaju dunavski talasi".
Svaka čast


Što je problem da se primeti kakva se policija pravi i kakva se pravila. Čast izuzecima, ali većina policajaca su KRIMINALCI.
Stvar će moći da se menja kad oni policajci koji su normalni "čuvari reda i zakona" budu bili većina, kada se izbor policajaca ne bude svodio na to da li slepo prate naredbe, već da li rade svoj posao.
Naravno, cela priča mora da se pokrene od strane političkog faktora, ali i policija treba da prestane da uči svoje pripadnike da je "narod stoka".

Moj komša, ex policajac, je prijavio svog kolegu za ulimanje mita i popušio otkaz, toliko o tome.
expolicajac expolicajac 13:16 25.08.2012

Re: ...

Čast izuzecima, ali većina policajaca su KRIMINALCI.

Većina policajaca je poštena, možda ne previše sposobna, ali sigurno poštena. Onaj mali broj kriminalaca kojih ima u policiji toliko zagade ambijent da se od njih ništa drugo i ne vidi.
sevarlica sevarlica 21:53 25.08.2012

Re: ...

expolicajac
Čast izuzecima, ali većina policajaca su KRIMINALCI.

Većina policajaca je poštena, možda ne previše sposobna, ali sigurno poštena. Onaj mali broj kriminalaca kojih ima u policiji toliko zagade ambijent da se od njih ništa drugo i ne vidi.


Možda, ali u malom mestu u kom ja živim SVI panduri su nekoj kombinaciji, i žive poprilično iznad svojih mogućnosti. Samo da pogledaš parking sa civilnim kolima(da, svi dolaze kolima na posao), pa da vidiš kućerine i stanove koje su širili na divlje.
Bivši načelnik u stambenoj zgradi dozidao još 2 sobe. Razbio fasadu i proširio se čovek.

Moraš da razumeš da ja najmanje krivim policajce, sistem je pogrešan, način izbora, način rada, itd. Uvek na ovu temu volim da kažem, da policija prvo što treba da nauči je:
"vas plaća NAROD, taj narod morate da poštujete"
looping looping 12:32 25.08.2012

1

Da mi treba da budemo u službi vlasti i bijemo samo kad vlast to traži a u međuvremenu da budemo predmet omalovažavanja i objekat nad kojim se frustracija građana najednostavnije prazni.

Zakon regulise ko koga sme da vredja a zakon regulise i ko koga sme da bije. Policija je tu da hapsi, sudovi da sprovode zakon a novinari sve to da proprate svojim komentarima simpaticnim za citaoce.
Sta tu nije jasno?
Kada policajac uvredi gradjanina (a to se desavalo) da li sme gradjanin da ga izudara?
Nazivate nas braćo Srbi i sestre Srpkinje: Džukelama, Pubovima, Skotovima, Glupacima, Drotovima. I u pravu ste.

Inace, ovi iznad nazivi nisu tu niodakle. Trebalo je to zasluziti tokom svih onih studentskih i gradjanskih protesta devedesetih.

PS.
Siguran sam da bi po zakonu policajci sa snimka trebali da provedu vise vremena u apsu od novinara koji ih vredja, cak i ako je isprovocirao ceo dogadjaj. Ipak je on malo vise povredjen (barem po zakonu).

blogov_kolac blogov_kolac 13:27 25.08.2012

nema opravdanja za ovakvo postupanje

Naravno ds su stihovi
"...every cop is a criminal
And all the sinners saints..."

pesnicka ironija, ali to nema nikakve veze sa ovim, bar sa stanovista policije poprilicno jasnim primerom kako nikako ne treba postupati u ovakvim prilikama.

Prvo jedna ispravka - pretuceno lice nije tamo nekakav novinarcic, nego jedan od urednika jednog od 2-3 najuticajnijih politickih nedeljnika u zemlji, i naravno da obicni gradjani moraju posle ovoga sebi postaviti pitanje sta onda oni mogu da ocekuju od "organa reda" ako je ovako nesto moguce u sred bela dana da se dogodi u centru prestonice nekome takvom, i to pred samim sedistem njegovih novina.

Po onome sto se moglo cuti i procitati po raznim medijima, sceni koju vidimo na ovom snimku je prethodilo naglo presecanje putanje motoru kojim je na posao stigao ovaj urednik, od strane ovih policijskih kabadahija. Kao sto svi znamo iz iskustva, covek (pogotovo "intelektualac" ) mora bas da bude mnogo iznerviran da bi uopste ulazio u ikakvu verbalnu konfrontaciju sa dvojicom krupnijih od sebe, bez obzira da li je znao ili ne da su u pitanju policajci u civilu.

A ako se drzimo samo snimka, najvise cime je ova zrtva policijske torture mogla da "ugrozi" ove nasilne policajce u kolima bila je neka verbalna uvreda na racun nekog od njih (ili na racun nekog od blizih clanova njegove porodice) - sigorno im nije ubacio u auto bombu sa suzavcem ili nesto tako. Ako su ocenili da je taj njegov postupak bio vredan privodjenja, zna se kako se to radi uz pomoc legitimacije, jer niti je zrtva bezala, niti je bila naoruzana, niti je pruzala otpor u trenutku kada je protiv nje upotrebljena sila (uz dodatno overavanje dok je vezana ubacivana u auto). Dakle, da bi se iz ovoga sto vidimo optuzio gradjanin-zrtva mi treba da upotrebimo mastu, a da bi odbranili policajce-nasilnike - ni masta ne pomaze.

Dodatni razlog za brigu i uzbunu je cinjenica da niko ne objavljuje imena ili inicijale dvojice policajaca - da li nam se to i po tome vracaju 90'te kada su policajci u civilu imali status svetih krava? Sta je sledece - ponovno delenje policijskih super-legitimacija zasluznim kriminalcima!? Ovo jeste skolski primer prekomerne upotrebe sile, ali i najdirektnijeg policijskog zastrasivanja gradjana i slanja jasne poruke "da ce opet biti reda u ovoj drzavi", iza koje se kriju mnogo mracniji motivi.
expolicajac expolicajac 13:51 25.08.2012

Re: nema opravdanja za ovakvo postupanje

blogov_kolac

Ako se odbrana demokratije sastoji u pljuvanju po policiji, gde god se stigne znano i neznano, onda stvarno treba da se zamislimo da li smo se borili ispravno za tu demokratiju.
Demokratija se ne brani kupovanjem vila i stanova, nego stvaranjem ambijenta da postoji srednji stalež.
Policija nije institucja koju treba osloboditi od kontrole, već ta kontrola treba da bude racinalna a ne iracinalna.
Ovo što se desilo je po meni iracionalno i uporno pokušavam makar ovde da ga predstavim na racionalna način. Odgovornost za sve prema teživni učešća u incidentu.
blogovatelj blogovatelj 15:06 25.08.2012

Re: nema opravdanja za ovakvo postupanje

Ako se odbrana demokratije sastoji u pljuvanju po policiji, gde god se stigne znano i neznano, onda stvarno treba da se zamislimo da li smo se borili ispravno za tu demokratiju.


U Srbiji sam ziveo 34 godine i video dovoljno da slobodno mogu da kazem da se murija ponasa kao stoka veoma cesto.
Doduse, moja iskustva sa policijom datiraju od ranih osamdesetih.
Primeri...
1. Ranih devedesetih desilo mi se da nisam mogao u banci da kesiram cek i dodjem regularno iz NS u KG. Banka nema para. Jedino sto bi banka morala da ima, ona nema. Onda sam stopirao. Covek me dovezao iz NS do izlaza za Veliku Planu. Tu stopiram dalje.
Naidje pandur.
Kaze ne smem da stopiram na autoputu. Probam da mu objasnim, on ne jebe dva posto. Moram da odem sa autoputa.
Da se ne bih raspravljao sa njim ja lepo zamaknem za krivinu, a kad je otisao dalje, ja se vratim da stopiram. Pogadjas zasto, jer banke nemaju para, a ja nit znam u koju banku da idem u Plani, niti sam siguran da ce tamo para biti.
Prodje deset minuta, eto ti istog pandura, ovog puta sa kolegom.
I pocinje igra good cop - bad cop. Ovaj prvi kao hoce da me bije sto ga nisam poslusao, ovaj drugi ga kao smiruje, pa me legitimise i uzima podatke. Ja i drugome pricam istu pricu, on kao ima razumevanja jer je good cop, ali uzima podatke.
Kad sam pitao kako to da ja ne smem da budem na autoputu, a seljaci na svaki kilometar stoje sa buricima i reklamama na kojima pise ili "kupujem dizel" ili "prodajem dizel" ovaj losi je bukvano pobesneo i smrtno ozbiljan rece:
- Koji seljaci? Gde si ti video seljake?
A ja stopom stigao do Plane i na svakih par kilometara je stajao neko ko je radio gorivo.
Posle par nedelja mi postom stigne prekrsajna prijava....
2. Isto vreme, isti problem. Banke nemaju kes, ja moram da idem u KG.
Odem do trafike, kupim cigara kojih je u tom momentu moglo da se nadje. LD upitnik je bio, secam se. Kupim za maksimalan iznos na ceku tri boksa. Pravac Najlon pijaca da prodam ta tri boksa. Jeftinije nego na trafici, samo da ih sto pre prodam i da krenem! Pored mene stoje sverceri cigara, njih desetak, oni profi. Nije proslo par minuta, dodje murija.
I odvede samo mene. Njih nije ni pipnula.
Tad sam dobro prosao. Inspektor kod kog su me odveli na raport je imao razumevanja. Bas kao i onaj pandur na pocetku. Da me video tu drugi put, bila bi nevolja. Ali sam ja poucen prethodnim iskustvom otisao odatle i nisam pokusavao opet.

Da budem politicki korektan, bilo je i puno slucajeva kada je policija reagovala bas kako i treba. Ali dok god ima ovih losih u policiji, ja cu da smatram da policija radi lose posao. Jer u hijerarhijskom sistemu kakav je policijski, ako makar i jedan ne radi posao dobro, to znaci da sistem ne valja
.
.

U Kanadi sam deset punih godina i jedino sto mogu da kazem da policajci savrseno rade svoj posao.
Ali savrseno. Svaki od njih. Uvek.
expolicajac expolicajac 16:17 25.08.2012

Re: nema opravdanja za ovakvo postupanje

U Kanadi sam deset punih godina i jedino sto mogu da kazem da policajci savrseno rade svoj posao.
Ali savrseno. Svaki od njih. Uvek.

Verovao ti ili ne, ali moji san je bio organizacija policije na takav način i u tom obliku.
Milan Karagaća Milan Karagaća 17:00 25.08.2012

Re: nema opravdanja za ovakvo postupanje

Verovao ti ili ne, ali moji san je bio organizacija policije na takav način i u tom obliku

izgleda su te zato i penzionisali, kakav bre zapadni model.
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:11 25.08.2012

Re: nema opravdanja za ovakvo postupanje

Milan Karagaća
Verovao ti ili ne, ali moji san je bio organizacija policije na takav način i u tom obliku

izgleda su te zato i penzionisali, kakav bre zapadni model.


Holandska policija je jako korektna (nije bez greske ali gde toga pa ima?) pa je opet svaki cas provociraju, psuju, pljuju.

Nikad ugoditi narodu.
bolid1 bolid1 18:36 25.08.2012

Re: nema opravdanja za ovakvo postupanje

expolicajac
blogov_kolac

Ako se odbrana demokratije sastoji u pljuvanju po policiji,


Naravno da se ne svodi, svodi se na podrsku onim postenim da rasciste olos...

Ajd, par primera, samo ono sto pamtim:

1. Seca se neko onih kraljeva sto su uzjahali trotoar iza SIVa, pre par godina, bez rotacije, bez icega, prosli celu kolonu i nikom nista. Umesto, da im poskidaju uniforme i istog dana izbace na ulicu, jok, bila vest dva dana i nikom nista.

2. Klinci, 19 godina (mesano drustvo, nas 6-7) idemo od KSTa prema centru, skripa kocnica, iskace interventa, stani, ruke na kola, LK...premrli smo jbt, drugar mal' ne popi samarcinu jer se nije snaso da izvrsi naredjenje. Kad su shvatili da nemamo po pistolj i 5kg dopa svako, sledi recenica: Mrs' kuci, pizda vam materina!!! Sta vi sa onim: dobro vece, hvala, izvolte, izvinite na zadrzavanju/smetnji/neprjatnosti, dovidjenja....

Da ne bude da samo pljujem, JEDAN JEDINI put u zivotu sam doziveo legitimisanje gde se nisam osecao kao lice sa poternice i to u vozu BG-NS. Hebote, bio sam iznenadjen, sve gotovo za par min, sa sve "srecan put" za kraj. Do NSa sam bio zbunjen da nije skrivena kamera...znaci moze i tako. Za to ne treba ni para, ni zakona, ni opreme...treba VOLJE! Fora, nisam bio jedini, dva vagona dalje sedelo neko drustvo koje znam iz vidjenja, sretnemo se na peronu u NS i prva tema je bila: Brate, jel' si video sto je bio ql pandur...
expolicajac expolicajac 18:39 25.08.2012

Re: nema opravdanja za ovakvo postupanje

Da ne bude da samo pljujem, JEDAN JEDINI put u zivotu sam doziveo legitimisanje gde se nisam osecao kao lice sa poternice i to u vozu BG-NS. Hebote, bio sam iznenadjen, sve gotovo za par min, sa sve "srecan put" za kraj. Do NSa sam bio zbunjen da nije skrivena kamera...znaci moze i tako. Za to ne treba ni para, ni zakona, ni opreme...treba VOLJE! Fora, nisam bio jedini, dva vagona dalje sedelo neko drustvo koje znam iz vidjenja, sretnemo se na peronu u NS i prva tema je bila: Brate, jel' si video sto je bio ql pandur...

Bio pandur na obuci kod alselonea i maxe.
appendix appendix 08:46 26.08.2012

Re: nema opravdanja za ovakvo postupanje

ql

blogovatelj blogovatelj 03:41 27.08.2012

Re: nema opravdanja za ovakvo postupanje

Holandska policija je jako korektna (nije bez greske ali gde toga pa ima?)


Nije ni kanadska.
Pricao sam iskljucivo o svojim iskustvima sa kanadskom policijom.
U Vankuveru su pre nekoliko godina Poljaka imigranta ubili na aerodromu greskom. Nesretnik je imao regularnu vizu, ali ga je aerodromsko osoblje drzalo na stend baju satima bez objasnjenja. Presao pola sveta, a oni mu nisu dali da udje u Kanadu i jos mu ne daju bas nikakvo objasnjenje sta je problem. Posle ko zna koliko sati cekanja on poludi, pocne nesto da vristi i histerise, a njih cetvorica uleti. Spucali ga strujnim pistoljem i on od elektrosoka umre. Sada im sude. Mislim da su ga nekoliko puta spucali i da je to razlog smrti bio.
A majka ga cekala tu na aerodromu.
Ali zato ima i slucaj kad je ludak u sred jutarnjeg krkljanca u dauntaunu u Torontu hteo da isteruje neku pravdu i dohvati prvu prolaznicu, stavi joj noz pod grlo i trazi da dodje murija da bi ko zna sta pregovarao sa njima.
Doslo njih nekoliko i pregovarali pet minuta, a za to vreme spakovali snajperistu na susednu zgradu. I resili problem u najkracem roku metkom u celo.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:34 27.08.2012

Re: nema opravdanja za ovakvo postupanje

blogovatelj
Holandska policija je jako korektna (nije bez greske ali gde toga pa ima?)


Nije ni kanadska.
Pricao sam iskljucivo o svojim iskustvima sa kanadskom policijom.
U Vankuveru su pre nekoliko godina Poljaka imigranta ubili na aerodromu greskom. Nesretnik je imao regularnu vizu, ali ga je aerodromsko osoblje drzalo na stend baju satima bez objasnjenja. Presao pola sveta, a oni mu nisu dali da udje u Kanadu i jos mu ne daju bas nikakvo objasnjenje sta je problem. Posle ko zna koliko sati cekanja on poludi, pocne nesto da vristi i histerise, a njih cetvorica uleti. Spucali ga strujnim pistoljem i on od elektrosoka umre. Sada im sude. Mislim da su ga nekoliko puta spucali i da je to razlog smrti bio.
A majka ga cekala tu na aerodromu.
Ali zato ima i slucaj kad je ludak u sred jutarnjeg krkljanca u dauntaunu u Torontu hteo da isteruje neku pravdu i dohvati prvu prolaznicu, stavi joj noz pod grlo i trazi da dodje murija da bi ko zna sta pregovarao sa njima.
Doslo njih nekoliko i pregovarali pet minuta, a za to vreme spakovali snajperistu na susednu zgradu. I resili problem u najkracem roku metkom u celo.


Da, shvatam sta si hteo da kazes.

Ja sam napomenula kako se kontrolisana i dobro organizovana policija na zapadu cesto srece sa zloupotrebom te korektnosti tj. kao pozivom da izgrednici znajuci da policija nece (ne sme) da mlati - provociraju ih, napadaju i slicno.
Ali valjda ne moze drugacije, ovlascenja su im striktno propisana, kontrolisan im je rad i tako je jedino moguce spreciti zloupotrebe u funkcionisanju.

S druge strane uvek naravno ima prekoracenja sluzbene duznosti ali na nivou incidenata, nikako po pravilu. I sudski epilog.

Ipak, ne zaboravimo, oni godinama rade sa klijentelom sa kojom niko normalan ne bi voleo da ima dodira ni posla. Tako da je nivo samokontrole i cestih psiholoskih (i fizickih) testova, koje moraju tokom sluzbe da obavljaju, neophodan za odrzavanje tog nivoa rada policije.

A da su frustrirani (sami to iznose cesto) nedovoljnim brojem, a danas i sve losijom finansijskom situacijom/finansiranjem i rastucim brojem krivicnih prijava i nemogucnost prosledjivanja usled nedovoljnog broja policajaca i sluzbenika, u velikoj meri i sudskim sistemom, obaska. (plus mediji koji cesto naprave jos veci cirkus od izvestavanja)

A u Srbiji je sva ta problematika tek visestruko, pa i ne samo tehnicke prirode, primetna.



Atomski mrav Atomski mrav 15:01 25.08.2012

Interpetacija

Ex, tvoja interpretacija ovog snimka me podseća na ovo:




Nego, interesantno je kako se ovaj snimak ovako brzo pojavio u javnosti, dok se do snimka napada na Filipa Vukšu nikako nije moglo doći...
anamarkana anamarkana 15:09 25.08.2012

sve


to mi liči na sudar adrenalina dveju strana ne znajući ko je ko a tek pošto su saznali
krenulo je kurčenje po osnovi sile i moći šta god to za koju od strana značilo, prema tome
dabome - niko tu nije cvećka mirišljavka . . .
karabasbarabas karabasbarabas 16:21 25.08.2012

Sta li bi sa pozornicima?

Cini mi se da je to bio u doba Dusana Mihajlovica kad su uveli one setajuce policajce odgovorne za svoj rejon. Meni je to bilo super, sada, na primer, prodavnicu bebi opreme prekoputa stanice u 29tog novembra pljackaju vec peti put i to u po bela dana.
Ili jos jedna pricica. Neki narkoman obija kola u komsiluku, moja je jednom skroz razbio i ja odem u stanicu kad oni tamo kartaju saha igraju karte, ni prstom da mrdnu. Krenem do servisa da popravim stakla, interventna me zaustavi i izvuce iz kola, jedva sam dokazao da je auto moje. I stvarno su super momci, odmah su me pitali ko mi je to uradio i da ih zovem drugi put da oni "intervenisu", a zna se da gde oni nagnjece tu boli.
Sto nas dovodi do epiloga price o narkomanu. Komsija se jedne noci sakrio, zatekao ga, prebio kao vola i vezao zicom za banderu. Od tada, evo vec pola godine, sve u redu.
Dakle pitanje je samo u cijim rukama je zica.
mlekac mlekac 16:51 25.08.2012

Da ne zaboravim

Preporuku pljunula jos pri prvom citanju, al' zaboravila da se zapljunem i ovde.

Je li ti dovoljno, ex?
expolicajac expolicajac 17:13 25.08.2012

Re: Da ne zaboravim

Je li ti dovoljno, ex?

mlekac mlekac 17:20 25.08.2012

Re: Da ne zaboravim

expolicajac
Je li ti dovoljno, ex?


expolicajac expolicajac 18:56 25.08.2012

Normaln poridačan čovek

Koji tako vozeći motor udara po kolima i kroz otvoren prozor udara nepoznatog čoveka. Normalno nema šta.
bolid1 bolid1 19:23 25.08.2012

Re: Normaln poridačan čovek

E, da ga hebem...

Ima nas raznih...
margos margos 19:32 25.08.2012

Re: Normaln poridačan čovek

Normaln poridačan čovek

Baš si se iznervirao. Nemoj.

Zanimljiva su i dva noža, valjda služe za uređivanje novina.

Atomski mrav Atomski mrav 20:01 25.08.2012

Re: Normaln poridačan čovek

Zanimljiva su i dva noža, valjda služe za uređivanje novina.

Možda je imao i vadičep?
Atomski mrav Atomski mrav 20:03 25.08.2012

Re: Normaln poridačan čovek

Koji tako vozeći motor udara po kolima i kroz otvoren prozor udara nepoznatog čoveka. Normalno nema šta.


Nije normalno. Ali ipak su ovi tvoji zasrali stvar pošto su primenili prekomernu silu.
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:12 27.08.2012

Re: Normaln poridačan čovek

Atomski mrav
Koji tako vozeći motor udara po kolima i kroz otvoren prozor udara nepoznatog čoveka. Normalno nema šta.


Nije normalno. Ali ipak su ovi tvoji zasrali stvar pošto su primenili prekomernu silu.

Očito je siledžijsko ponašanje.Taj novinar je siledžija jer je nastupio siledžijski i da je iumesto one dvojice policajaca koji su znali da se biju bio neki čovek sam i koji nije vičan tuči popio bi sigurno prekomerne batine od novinara siledžije.E sada, ispada da su se ova dva policajca branili ali ne znamo kakakv su duel imali ranije i tim gore po novinara jer je značio video dvojicu i rešio da ih bije, dakle tip siledžija van kontrole.Uostalom i policajci su ljudi pa ako ih je napao i vređao reagovali su, ali su trebali ipak da postupe shodno pravilu službe i smire budalu tako što će mu odmah pokazati značke i privesti ga.Ovako prvo su ga izudarali pa onda pokazali značku.
Inače, nevereovatno je koliko su ljudi za volanom agresivni, sviraju, seku, pretiču, psuju, ako im se ne skloniš prepreče i izađe da se bije. Pri tome, izgleda ima mnogo ljudi koji se ponašaju kao polupijani, drogirani pa sav zapeni zbog sitnice, agresivnost se pokazuje bez obzira prema kome starijima, ženama,jačim od sebe, prena dvojici kao ovaj.
Znači takve agresivce treba nekako opametiti a to jedino može visokim novčanim kaznama ili istom vaspitnom merom kako on nastupa prema drugima.
Da zaključim, u konkretnom slučaju siledžija je dobio preko nosa što je zaslužio,što ne znači da su policajci bili baš mirni građani ali treba videti kako je počelo.
I umesto onih pristrasnih naslova kao "Brutalno pretukli zamenika urednika"treba napisati možda i tekst pod naslovom "Siledžijsko ponašanje zamenika urednika "
expolicajac expolicajac 09:19 27.08.2012

Re: Normaln poridačan čovek

Milan Karagaća
Atomski mrav
Koji tako vozeći motor udara po kolima i kroz otvoren prozor udara nepoznatog čoveka. Normalno nema šta.


Nije normalno. Ali ipak su ovi tvoji zasrali stvar pošto su primenili prekomernu silu.

Očito je siledžijsko ponašanje.Taj novinar je siledžija jer je nastupio siledžijski i da je iumesto one dvojice policajaca koji su znali da se biju bio neki čovek sam i koji nije vičan tuči popio bi sigurno prekomerne batine od novinara siledžije.E sada, ispada da su se ova dva policajca branili ali ne znamo kakakv su duel imali ranije i tim gore po novinara jer je značio video dvojicu i rešio da ih bije, dakle tip siledžija van kontrole.Uostalom i policajci su ljudi pa ako ih je napao i vređao reagovali su, ali su trebali ipak da postupe shodno pravilu službe i smire budalu tako što će mu odmah pokazati značke i privesti ga.Ovako prvo su ga izudarali pa onda pokazali značku.
Inače, nevereovatno je koliko su ljudi za volanom agresivni, sviraju, seku, pretiču, psuju, ako im se ne skloniš prepreče i izađe da se bije. Pri tome, izgleda ima mnogo ljudi koji se ponašaju kao polupijani, drogirani pa sav zapeni zbog sitnice, agresivnost se pokazuje bez obzira prema kome starijima, ženama,jačim od sebe, prena dvojici kao ovaj.
Znači takve agresivce treba nekako opametiti a to jedino može visokim novčanim kaznama ili istom vaspitnom merom kako on nastupa prema drugima.
Da zaključim, u konkretnom slučaju siledžija je dobio preko nosa što je zaslužio,što ne znači da su policajci bili baš mirni građani ali treba videti kako je počelo.
I umesto onih pristrasnih naslova kao "Brutalno pretukli zamenika urednika"treba napisati možda i tekst pod naslovom "Siledžijsko ponašanje zamenika urednika "

E Milane, Milane sad si se zamerio onoj "blogerskoj urbanoj legendi" Unfuch-u.
Hvala za korektno razmišljanje i analizu, bar sa moje tačke gledišta
Milan Karagaća Milan Karagaća 17:00 27.08.2012

Re: Normaln poridačan čovek

sad si se zamerio onoj "blogerskoj urbanoj legendi" Unfuch-u

nadam se da nisam, razumna je to osoba, a valjda vidi šta se dešava.
Ko misli da sam mu se zamerio neka kaže šta nije tačno od onoga šta sam napisao.
prapra prapra 20:48 25.08.2012

samokontrola

Expolicajče zamolio bih te da mi malo objasnis koliko i kako se radi na samokontroli u policiji. To bi trebalo da bude jedna od najvažnijih stvari u obuci i ne samo na obuci nego kroz čitavi karijeru.
expolicajac expolicajac 23:27 25.08.2012

Re: samokontrola

prapra
Expolicajče zamolio bih te da mi malo objasnis koliko i kako se radi na samokontroli u policiji. To bi trebalo da bude jedna od najvažnijih stvari u obuci i ne samo na obuci nego kroz čitavi karijeru.

Davne 2001 godine sam sa Mauricijem Masarijem započeo jedan od bitnih projekata upravo iz te oblasti. projekat se zvao "podrška kolegi". Sadržao se u procesu oslobađanja od stresa posle izvršenja objektivno teških zadataka koji su postavljeni pred policiju. Projekat je predviđao da se u svakoj organizacionoj jedinici, na osnovu mišljenja kolektiva, odredi po jedan pripadnik policije koji će biti obučen da prepozna stresnu situaciju i da je na adekvatan način u početku apsorbuje, a kad to prevaziđe njegova znanja i sposobnosti o tome obavesti psihologa koji treba da nastavi saniranje nastalog problema. Projekat je finansirala norveška vlada.
Naravno da je dolaskom Jočića, to stavljleno u drugi plan i tek kada se pojavila norveška vlada da pita "šta je sa našim novcima" projekat je u izmenjenom obliku pokrenut 2007 godine. Naravno sa totalnom promenom koncepcije u kojoj su opet počeli da dominiraju nepotizam, poltronstvo i licemerje. Za sada koliko znam održana su dva kursa za "kolege za podršku" ali je specifično da se to razvija samo u PU Beograd, i mislim u Nišu i Novom Sadu.
To je bio jedan od pokušaja da se policajcima omogući da imaju psihološku prevenciju. Naravno to je proces, ali je on prekinut idiotskim ministrovanjem Jočića i smenom svih rukovodioca MUP-a koji su i malo ličili na ideju evropskog razvoja ovog društva. Nadam se da će se naći neki novi entuzajisti u MUP- koji će shvatiti kuda treba povesti ovu ozbiljnu instituciju
prapra prapra 00:03 26.08.2012

Re: samokontrola

Hvala na odgovoru.
Neverovatno kako su vodeći ljudi u bilo kom segmentu ove poludržave nesposobni i misle samo na trenutni dobitak. Nedostatak vizije i planiranja nas je doveo u ovakvo stanje.
Unfuckable Unfuckable 03:33 26.08.2012

Re: naravno, kerovi

Naravno da je Jočić kriv.
Bedan blog i bedna zamena teza, naravno - šta bi se drugo i moglo očekivati.
expolicajac expolicajac 07:46 26.08.2012

Re: naravno, kerovi

Unfuckable
Naravno da je Jočić kriv.
Bedan blog i bedna zamena teza, naravno - šta bi se drugo i moglo očekivati.

O vaša veličin se pojavila. Čast mi je da takva blogerska urbana legenda ima stav, pa makar on bio tako omalovažavjući.
Najzad da i ti pokažeš svoje pravo političko lice.
srllemo srllemo 21:22 25.08.2012

Jbg

U neku ruku razumijem vasu razocaranost time sto je u obradi cijelog dogadjaja kroz vijesti nekako dominiralo to da je uhapseni i pretuceni covjek novinar. Medjutim bez obzira kako i na koji nacin je sam dogadjaj interpretiran u toj vijesti za mene je sustina upravo u prekomjernoj upotrebi sile od strane policajaca u civilu. Cak i ako je tacno ono sto je receno u saopstenju policije koje sam cuo danas na vijestima b92 da je covjek psovao policajce i udario nogom u vrata njihovog automobila dvojica policajaca iz automobila mogli su se legitimistai kao policajci i privesti ga bez da mora zavrsiti prebijen na uregentnom centru.

Ono sto me dodatno zgrazava je to sto je predstavnik policije kojeg sam slusao u vijestima da objasnjava sta se ustvari dogodilo koristi takav ton iz koga se vidi da nekako opravdava takav postupak policajaca. Iz nekih svojih poznanstava sa policajcima na razlicitim polozajima cini mi se da bi 9 od njih 10 bez ikakvog razmisljanja podrzalo to da se neko ko opsuje policajca i lupi nogom u njihov automobil prebije tako da zavrsi na urgentnom centru sav polomljen a sa njihove tacke gledista u tome nema nista pogresno. Kada bih im i pokusao objasniti zbog cega to nije normalno i opravdano gledali bi pogledom koji jasno pokazuje koliko iskreno smatraju da je jedino normalno nekoga u takvoj situaciji prebiti na mrtvo ime.

Mogu da razumijem i prihvatim da vi licno mozda spadate u onog jednog od 10 koji bi smatrao drugacije, ali mi se zaista cini da bi u najiskrenijem razgovoru vecina zaposlenih u policiji podrzali prebijanje nekoga ko bi opsovao policajca i lupio nogom u vrata njegovog automobila...cak i oni za koje vi kazete da pripadaju onoj vecini postenih pripadnika policije.

aleksandarkarisik aleksandarkarisik 12:10 26.08.2012

Na žalost,...

...moram da se delimično ne složim i nešto primetim. Dakle, prvi nisam za uopštavanje i generalizaciju, prvi nisam za vređanje bilo koga i mogu da razumem tvoju ogorčenost verovatno neodgovarajućim odijumom u javnosti protiv policije.
Ali, baš na žalost moram nešto da primetim:
- Moju stariju ćerku i njenu drugaricu šest (6) devojaka su oplavile od batina. Tukle su ih onako muški. Mojoj ćerki je pocepana košulja, brushalter, naočare su skroz izlomljene. Maltretiranje i batinanje je trajalo od male pumpe kod kasarne na Futoškom putu pa sve do futoške pijace ispred jedne banke gde je eskaliralo. Naime, moja ćerka i njena drugarica pokušavale su da izbegnu i uzmaknu, stigle su ih tamo gde su ih stigle. To nije kratak put.
- E, sad, zašto ja ovo spominjem ovde? Putem odakle je sve počelo pa sve do mesta gde se dogodio najgori deo ima brat-bratu tridesetak kamera. Policiji je događaj uredno prijavljen ali evo već mesec dana ništa, ni jednog snimka. A evo, kada su policajci nepravedno optuženi, snimak se pojavio u roku od odmah.
Drago mi je što je sa tvojih nepravedno optuženih kolega skinuta ljaga ali mislim da ti je jasno štaq hoću da kažem.
expolicajac expolicajac 13:05 26.08.2012

Re: Na žalost,...

E, sad, zašto ja ovo spominjem ovde? Putem odakle je sve počelo pa sve do mesta gde se dogodio najgori deo ima brat-bratu tridesetak kamera. Policiji je događaj uredno prijavljen ali evo već mesec dana ništa, ni jednog snimka

Evo prostog objašnjenja. Snimak kamere je dobio glavni urednik NIN-a i to na samo jedan telefonski poziv. Zatim je kao pravi novinar segmentno prikazao događaj i stvorio ambijent, blago rečeno, otvorenog lova na policajce. Vlasnik kamere raspolaže snimcima i može ih dati ili po svom nahođenju ili na sudski zahtev. U tvom slučaju policija treba da traži zahtevom od tužioca a on od istražnog sudije da se dostave snimci napada na tvoju ćerku. Da si neki "budža" i da odeš tamo i da potražiš snimke, dali bi ti odmah ali ih nebi mogao koristiti na sudu kao dokaz jer nisu u pravnoj proceduri dostavljeni kao dokaz.
Ali su ti isti snimci poslužili glavnom uredniku NIN-a da napravi harangu.
Eto to je naša država. I onda se odlazeći direktor setio da napravi ustupak i pusti "normalnog porodičnog čoveka" koji ide ulicom u udara svakog koga sretne kad mu se zameri, jer je on "normalan poridičan čovek" koji slučajno radi u NIN-u.
Samo koliko mi iskustvo govori ovo neće na dobro da se završi i biće zataškano kao sve u Srbiji.
Osiljeni "normalan porodični čovek" je sada dobio silinu kojom će sigurno u narednih šest meseci da napravi neko sranje zbog čega će se svi pitati kako je moguće bilo da ga puste na slobodu.
Elem, pravo u policiju i pitaj ih da li su podneli zahtev tužiocu i kom. Onda iz policije kod tužioca da ga pitaš dokle je to stiglo. Na to imaš pravo kao zainteresovna strana u postupku. Odatle kod istražnog sudije da da nalog. Ako hoće da sakriju nekog od učesnika tuče vlasnici kamere ima da dostave sudiji svoj pravilnik u kome stoji da se svi događaji zbog ekonomičnosti brišu posle mesec dana. To im je standardna fora da izbegnu davanje snimaka pravosudnim organima.
Zato u ponedeljak "naoštri cipele" i u poteru za snimkom. Srećno
bolid1 bolid1 14:09 26.08.2012

procedure...

Ex, jednom davno rece da ces da napises blog/blogove, bas o procedurama policijskim u raznim situacijama, kad, sta, kako i koliko sme, a sta ne sme..

Ajd, ako ti nije mrsko, kucki koji red o tome, bilo bi interesantno za citanje, a mislim da niko bas ne zna sta i kako policija sme, a sta ne sme i onda dolazimo do toga da svi pricamo o necemu, a zapravo, ne znamo kako bi to nesto trebalo da izgleda...
expolicajac expolicajac 14:18 26.08.2012

Re: procedure...

bolid1
Ex, jednom davno rece da ces da napises blog/blogove, bas o procedurama policijskim u raznim situacijama, kad, sta, kako i koliko sme, a sta ne sme..

Ajd, ako ti nije mrsko, kucki koji red o tome, bilo bi interesantno za citanje, a mislim da niko bas ne zna sta i kako policija sme, a sta ne sme i onda dolazimo do toga da svi pricamo o necemu, a zapravo, ne znamo kako bi to nesto trebalo da izgleda...

Uopšte nisi bolid
Pa posle kad te zaustavi policija a ti "ovo mi reko ex" pa vi vidite. Izvadiš laptop i otvoriš blog i daš ima da čitaju
Sad stvarno. Ideja ti nije loša, ali se plašim da ne dovodem nekog u neprijatnu situaciju ako se sretne sa pandurom koji tu proceduru ne zna. Veruj mi ima ih podosta.
U svakom slučaju napisaću nešto za one naejkstremnije situacije u kojima može da dođe do konflikta sa policijom.
bolid1 bolid1 14:40 26.08.2012

Re: procedure...

expolicajac

Uopšte nisi bolid




expolicajac

Izvadiš laptop i otvoriš blog i daš ima da čitaju


Izvini, MOLIM TE, jace je od mene, to samo kad ih je dvojica (jedan cita, drugi pise) ili trojica (jedan cita i pise, a dvojica cuvaju genija)


expolicajac

Sad stvarno. Ideja ti nije loša, ali se plašim da ne dovodem nekog u neprijatnu situaciju ako se sretne sa pandurom koji tu proceduru ne zna. Veruj mi ima ih podosta.


Verujem ti, bez da si mi reko...kako da dovedes nekog u neprijatnu situaciju? Jbg, vidi ovako, nek znam da je protiv pravila nesto sto mi radi, ali je bolje za mene da ja to znam i, ako se resim, imam podlogu da isteram to do kraja, nego, da mi sluzbenik objasni: ma, to je to..manje-vise. Ne znam dal' razumes sta mi je ideja...a, sa "besnim" pandurom se raspravljati necu, sve po onoj: On ima pusku, a ja ne...jbg, tako je...

Molim te, izvini jos jednom za ono citanje.

fijumau fijumau 17:45 27.08.2012

#

ex...
Da ima skotova među policajcima ima, ali bre nismo svi isti.

U velikoj većini slučajeva ste potpuno svi isti. Sa veoma malim brojem odstupanja.
Ili možda možeš ovo da objasniš.
expolicajac expolicajac 18:34 27.08.2012

Re: #

fijumau
ex...
Da ima skotova među policajcima ima, ali bre nismo svi isti.

U velikoj većini slučajeva ste potpuno svi isti. Sa veoma malim brojem odstupanja.
Ili možda možeš ovo da objasniš.

Nema objašnjenja a nema ni opravdanja.
Spiridon Spiridon 20:22 27.08.2012

mogu li pokusati konacno?

sta se zapravo desilo

expolicajac expolicajac 22:23 27.08.2012

Re: mogu li pokusati konacno?

Spiridon
sta se zapravo desilo


Sve što imam da kažem je ...

Dragan Jakovljević. Dragan Jakovljević. 21:28 27.08.2012

hapsenje

Verovatno ih je i vradjao (ne znam), ali i da jeste, i da je hapsenje bilo potrebno, ono se u takvim okolnostima ne izvodi na takav nacin. Pomislio sam da hapse Darka Sarica, licno. Problem je, dakle, u brutalnom nacinu hapsenja nekoga ko ocigledno nije bio naoruzan, a ne u tome da li ga je trebalo uhapsiti zbog eventualno vredjanja.
bolid1 bolid1 23:09 27.08.2012

Re: hapsenje

Dragan Jakovljević
Problem je, dakle, u brutalnom nacinu hapsenja nekoga ko ocigledno nije bio naoruzan, a ne u tome da li ga je trebalo uhapsiti zbog eventualno vredjanja.


To je ono i ja ne kontam kako to policija ne kapira, sto si finiiji imas bolje opravdanje za primenu sile, ocu reci: Policija, lezi na zemlju...ili sta se vec kaze u tim situacijama...ako zamanes pesnicom, sam si kriv sto si bio oboren na zemlju...
expolicajac expolicajac 23:16 27.08.2012

Re: hapsenje

bolid1
Dragan Jakovljević
Problem je, dakle, u brutalnom nacinu hapsenja nekoga ko ocigledno nije bio naoruzan, a ne u tome da li ga je trebalo uhapsiti zbog eventualno vredjanja.


To je ono i ja ne kontam kako to policija ne kapira, sto si finiiji imas bolje opravdanje za primenu sile, ocu reci: Policija, lezi na zemlju...ili sta se vec kaze u tim situacijama...ako zamanes pesnicom, sam si kriv sto si bio oboren na zemlju...

Koliko ja shvatam bolida, srpsak policjia treba da bude spremna da bude sposobna i glumački obdarena na ovaj način
bolid1 bolid1 23:41 27.08.2012

Re: hapsenje



Ne, ne...bolid samo misli da ne mora uvek da se ide do maximuma...znas ono, dozirana sila daje bolje rezultate...jbg, vidi ovako, da na ovu dileju nisu potegli oruzije, tj. da su ga samo privezali, pretresli i spakovali na zadnji zic, sve bi bilo cistije po njih...
expolicajac expolicajac 23:54 27.08.2012

Re: hapsenje

bolid1


Ne, ne...bolid samo misli da ne mora uvek da se ide do maximuma...znas ono, dozirana sila daje bolje rezultate...jbg, vidi ovako, da na ovu dileju nisu potegli oruzije, tj. da su ga samo privezali, pretresli i spakovali na zadnji zic, sve bi bilo cistije po njih...

Dok je stari ex bio načelnik, rad policije na jugu Srbije je ličio na ovo

Ova dva kretena koja preskaču ogradu su kontrole Uprave policije i Uprave kriminalističke policije iz Beograda
bolid1 bolid1 23:58 27.08.2012

Re: hapsenje

Prvo ga pustis da otpeva, a onda ide da svira klavir...
expolicajac expolicajac 00:03 28.08.2012

Re: hapsenje

bolid1
Prvo ga pustis da otpeva, a onda ide da svira klavir...

Primenjena fizika iz četvrtog razreda gimnazije "Bora Stanković", predmetni profesor "Vučko Surovi"
bolid1 bolid1 01:23 28.08.2012

Re: hapsenje

Heheh, pratili se casovi.

Nego, nesto mi se cini da ti samo fali neko da prica u pozdini ko Morgan Freeman:

bene_geserit bene_geserit 06:44 28.08.2012

Mariopan ti sve lepo objasnila a ti ...

... odgovori ako nisi xyz (tj. ne pravi se blesav) ...
... ako si vec srceparajuce zakukao kako vas murkane niko ne voli ...
evo ponovo ako ne mozes da nadjes njen post
mariopan
Qme nemoj se ljutiš ali i ja moram da pitam :

ZAŠTO POLICIJA UVEK TUČE NAROD I SIROTINJU A NE HAPSI LOPOVE I LOPINE ?
Znam, kazaćeš da vi postupate po naređenju , ali zar vam nije blam da vas onako obučene i oklopljene šalju na radnike koji štrajkuju što nisu dobili plate godinu dana i vi SLUŠATE NAREĐENJE, a dilere i veeeelike lopine držite u fioci gde piše "poznati policiji" odranije?

Hoćete li i vi kada se digne gladan narod kao u Grčkoj mlatiti tu sirotinju pod izgovorm da "slušate naređenja", kao vaše grčke kolege? Jer to vreme dolazi i biće jako zanimljivo u tom smislu, ko će koga da bije i da li ćeš i onda da zavapiš da mi bijeni treba da razumemo policiju?

Hoćemo li mi doživeti taj dan da poliicja stvarno bude naša a ne tajkunsko mafijaška udarna pesnica?

A sada, pošto to nije slučaj i niste naši čuvari, već čuvate vlast od nas, čija god bila, nemoj da se čudiš što vama psuju sve po spisku i neće vas razumeti ni zaštititi - jer ni vi ne štitite nas nego elitu i lopove.
Čija ste vi to policija?

expolicajac expolicajac 07:06 28.08.2012

Re: Mariopan ti sve lepo objasnila a ti ...

odgovori ako nisi xyz (tj. ne pravi se blesav) ...

Odkada sam postao blesav, mnogo mi lepše
A što se "tiče od mariopanku" "sama si je pitala, sama si je odogovrila" (akcenat na rečima pitala i odogovrila je na prvom slogu)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana