Budućnost| Društvo| Politika

Plašim se

expolicajac RSS / 02.01.2017. u 21:33
lethal_weapon_4_3.jpg?w=640

Ja nisam hrabar, plašim se.

Nisam hrabar, da verujem, da može neko pobediti Vučića. Plašim se njegove ideje da je mesija koji spašava Srbiju. Plašim se načina na koji je uzurpirao državne institucije

Plašim se da pogrešim kao građanin, zato što sudije koje procenjuju težinu mog eventualnog dela osećaju strah od svoje odluke. Bilo kakavu odluku da donesu može ih neko prozvati zato što su me malo kaznili. I zato je sigurno da će kazna prema meni biti maksimalna. Zato ne grešim. Ćutim i trpim. Pazim kako vozim. Prelazim ulicu samo na obeleženim pešačkim prelazima. A kada me kojim slučajem zaustavi policijajac ja ga uljudno zamolim da me kazni, da on slučajno ne bi imao problem ako ga snimaju tajne kamere svevidećeg ministra policije. Zašto čovek da izgubi posao zbog toga što ja nisam napravio grešku.

Plašim se dugovanja prema državi. Čim dobijem penziju ja odmah platim struju, vodu, telefone, ma platim sve. I to obavezno u iznosu višem za po 100 RSD, da slučajno neki službenik nije pogrešio prilikom obračuna i nešto zakinuo državi ili korporaciji a meni pribavio korist. Hvala bankama koje su omogućile da elektronskim plaćanjem budem oslobođen provozije. Hvala isitim bankama što su ukinule svaku pozitivnu kamatu za sredstva po viđenju, tako da nemam želju da imam višak novca na računu.

Plašim se odlaska kod lekara, zato što ne želim da sumnjam u to da moram nekog da znam ili ne daj bože moram da dam nekome novac da bih dobio brzu i stručnu medicinsku pomoć. Plašim se da me primi neki humani lekar, popriča ljudski i kaže mi da se ne brinem. Možda posle toga, takvog humanog lekara uzmu na zub i da se čovek posle toga pravda kako je to bila greška i da se neće više ponoviti.

Plašim se i da odem na pijac. Nikada se ne zna kada će da se pojavi komunalni policajac koji će da zbog tezge pomerene deset `santima`, da čuvajući svoj posao odradi službenu radnju kojom će nekoga da uputi na put bez povratka. Plašim se da izvadim jednu crvenu, zato što je drugi nemaju. Ako mi neko priđe i pita me „odakle ti bre čiča crvena“ da me ne prebije.

Plašim seeeeeee. Plašim se što nema pravila. Što nema pravde i nema moralnih vrednosti na koje sam navikao.

Plašim se i da Vam svima saopštim da ću glasati za Jankovića. Plašim se da me ne počnu smatrati manje Srbinom zbog toga.  Mnogo se plašim i nadam se da ćete mi oprostiti što to radim iz straha za budućnost Srbije.



Komentari (196)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 22:01 02.01.2017

nedajboze, da ti zatreba lekar...

bila prosle nedelje u hitnoj na VMA-tako mi rekli da odem,...prvo, dok sam cekala, ziva sam se isplakala od svega sto sam videla, izajdem da zduvam jednu i smirim se malo, kada za tih par minuta stadose troja kola hiten pomoci,...i ja u jos veci bedak.

...stignem na red, malo smo se unterhaltovali i poslase me na salter da zakazem pregled kod specijaliste- ona teta tamo, sto me je i poslala u hitnu, sve se necka, ne moze, ovo/ono, a ja imam uredno uput,...i na kraju me posalje na odelenje da se tamo dogovorim,...a sestra isto ima pricu i recitaciju, jedno pola sata u krug, ne mogu da je ukapiram sta 'oce,....u glavnom, na kraju mi kaze, vazi, evo imamo termin u oktobru,...what???...kako to mislite u oktobru, kaze, tako lepo,...pitam ja, a kada bih platila,...kaze, e onda moze odmah sledece nedelje i izgovori neku ne bas malu cifru za to zadovoljstvo.
highshalfbooze highshalfbooze 00:59 03.01.2017

Re: nedajboze, da ti zatreba lekar...

u glavnom, na kraju mi kaze, vazi, evo imamo termin u oktobru,...what???

To je zbog onih likova iz unutrašnjosti. Okupiraše prestoničke klinike.
Unfuckable Unfuckable 03:07 03.01.2017

Re: ne, pa gloopa! system fertzera!

a da nije bilo - bože, pobij šminkere - vma, nego nešto narodskije

Možda ne bi ispalo rok brat-bratu manje od 6 meseci!

Ali bi bar duže od dve godine čekala da saznaš to
(da je rok 6 meseci)

Šta bre zakeraš
-koji kurac-
karabasbarabas karabasbarabas 09:44 03.01.2017

Re: nedajboze, da ti zatreba lekar...

highshalfbooze
u glavnom, na kraju mi kaze, vazi, evo imamo termin u oktobru,...what???

To je zbog onih likova iz unutrašnjosti. Okupiraše prestoničke klinike.


Djubrad se namerno razboljeva a nece da ide u klinike u unutrasnjosti (koje ne postoje).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:09 03.01.2017

Re: nedajboze, da ti zatreba lekar...

alselone


Dabogda goreli u paklu svi odreda, zlotvorsku im majku jebem.


užas oko čega se u srbiji sapliću ljudi. moja keva neće da se vrati u srbiju dok se ne pomiri sa Smrću, samo zbog sistema zdravstva. dole je gospodski sve, javiš se, i odradiš sve što treba. penzioneri plaćaju neke simbolične sume a imaju vrhunsku zaštitu. dali ste život za državu, sada će se država brinuti o njemu kada ste došli do kraja. opušteno, bez stresa oko ovih najjednostavnijih stavki života. i, žive ljudi po ceo vek. mi svi riknjavamo ovde sa 40, 50.

nego, meni ovaj Saša Janković kao kuvana noga, flegma totalna, onako baš odgovarajuća figura za tako neinspirativnu poziciju kakva je predsednik Srbije. Jerema mi je dinamičan, ali je isto član komunjarske sekte, mislim zato mu je sve uvek bilo otvoreno u životu, opet, nije glup, ali sve iz sistema. nema neka vansistemska figura da se kandiduje a da ima zrno šanse umesto Tome txe Pesimiste? ili da se samo menjaju kurte za murte?


angie01 angie01 10:38 03.01.2017

Re: ne, pa gloopa! system fertzera!

Šta bre zakeraš
-koji kurac-


meni kazes?

ono, uporan si u "nameri"...za koju vise niko ni ne zna cemu,

...al 'ajd, ako ti bas nije jasno-mene su uputom poslali bas tamo, nisam sama birala- pri tome, za tvoju info, VMA vec neko vreme nije ono sto je bila, mnogi doktori vise nisu tamo, splaslo sve,....cene im vece nego na privatnim klinikama, valjda zbog stare slave,...

...moj komentar je trebalo da pokaze nove principe rada, kada si u situaciji da ne mozes da biras, cekas ili sta god od tih neuslova,...tako da tvoja replika deluje samo kao silovana kenjaza.


highshalfbooze highshalfbooze 11:30 03.01.2017

Re: nedajboze, da ti zatreba lekar...

Djubrad se namerno razboljeva a nece da ide u klinike u unutrasnjosti (koje ne postoje).

Ma naviklo to da pravi neku gužvu i da čeka neki red. Dok ne saučestvuje u nekom redu u toku dana, to je ko šugavo.
Evo i za izbore to već čeka u redu. Nisu ni raspisani još, ne zna se ko će da učestvuje, a oni stali u red za glasanje.
Unfuckable Unfuckable 12:04 03.01.2017

Re: ne, pa gloopa! system fertzera!

tako da tvoja replika deluje samo kao silovana kenjaza.


pročitaj ti bolje moju repliku pa onda polako

Suština priče je da se svaka potreba za bilo kakvom zdravstvenom uslugom koja nije puko ispisivanje recepta (pa zaboga, to može i apotekarka, ionako se razume...) dovede - tj već je dovedena - u rang žestokog luksuza.


Za vreme ovog (još traje, jelte) gripa ili kako se već OVO što kosi zove, običan jebeni dom zdravlja u bl44 ima formaciju: 2 lekara - 6 sestara (koje apso lut no lade jaja i bar 4 od njih nemaju pojma šta bi)
na oko 200 ljudi u čekaonici, u tom momentu

Što se VMA tiče, na žalost prilično sam upućen u stanje stvari i oni su se uklopili u tužni prosek (otprilike, do ušiju u govnima)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:30 03.01.2017

Re: nedajboze, da ti zatreba lekar...

Potpuno razumljivo. Ovo je jebeni horor kod nas. Cale treba da ide na operaciju oka, zakazali su mu za kraj godine. I sad mora da se plati. Djubrad.

jezivo, ljudi se zbog toga i razboljevaju i umiru mladi ovde, zbog tog unutrašnjeg stresa i nerviranja oko stvari koje su elementarne - zdravstvena zaštita i nega građanstva.
angie01 angie01 12:54 03.01.2017

Re: ne, pa gloopa! system fertzera!

pročitaj ti bolje moju repliku pa onda polako


evo, jesam,...i imam isti utisak,...mozda ne kapiram bas najbolje tvoj uradak, al zvuci kao uobicajeni zvoc upucen meni.

elem, nema veze,...zelim da dodam i to u odnosu na sicuejsn u domovima zdrvalja- zavisi o kom dz pricamo,...kod mene, na nbg- je katastrofalno, nenormalne guzve, gde jos uvek sestre iza pulta vode glavnu rec, one su bog i batina, ucutkuju bolesnike, dok razmenjuju dnevene traceve i pokazuju jedna drugoj sta su kupile na pauzi,...lekari nesto osnovno i odrade, al kad treba specijalista, tu zabaguje sistem nacisto, jer sad vec sami pitaju, je l imate negde vezu, inace cete stici na red- nikad.

a, npr, ja nasla vezu za jedan pregled u domu zdravlja Stari grad, kad tamo, milina od pustosi, tisine i reda, jedva po neko ispred ordinacija, ja stigla, odmah izasla sestra i bez obzira sto sam bila poslata od nekog, uvela me ne znajuci da imam taj bonus, kao sledecu- ceo unterhalting bio brz i efikasan-eto,...moji prijatelji koji pripadaju tom domu zdravlja, kazu kako je tamo uvek tako,...kod mene je na zalost, uvek siato tako, samo potpuno suprotno.

mada, da budem postena, na skolskom odelenju je obicno dezurna samo jedna lekarka, koja se ubije od posla za vreme svoje smene, ne ode ni na pauzu, kako bi uspela da pregleda dupke punu cekaonicu,....mislim, na Novom beogradu ima stanovnika kao u celoj Crnoj gori, kako bilo ko zamislja da jedan lekar moze da normalno odradi toliko pacijanata, koliko se obicno nadje u jednoj smeni u domu zdravlja.
Unfuckable Unfuckable 13:13 03.01.2017

Re: natgeowild

zahvaljujući birokratama (i ne samo njima) mi lagano postajemo jebeno čudo evolucije, msm ovo što (ako?) preostane biće otporno na metke.
Hrpa mutanata kojoj "zdravstvo" (da, čudno zvuči u srpskim uslovima) uopšte neće biti ni potrebno, eto uštede!
angie01 angie01 13:27 03.01.2017

Re: natgeowild

uopšte neće biti ni potrebno, eto uštede!


pa ni nije- njima, oni idu u inostranstvo kad nesto zatreba, a boranija da se istrebi.

ako nekom nije jasno, da ne mozes da foliras sa EU standardima ( koje eto moramo, da bi stigli), u raznim pravcima-al samo za gradjane, ako nemas i EU uslove i okolnosti- opet samo za gradjane,....

...maketarstvo i pozoriste senki.
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:49 03.01.2017

Re: nedajboze, da ti zatreba lekar...

Doktor i seljak, bivši zemljaci,


E ovome potseti na jednu priču iz zdravstva.
Poznati kardiohirurg, smenjeni direktor "Dedinja", je kao klinac, gimnazijalac, odlazio na kupanje u Vrujce.
Jbg, ćale stolar, ne baš previše para, nekad se nije imalo ni za ulaznicu na bazen.
Na ulazu krupan seljak, nema šanse da pusti bez katre, i klinac krene da ga farba.
Ali ne da se seljak, nema šanse.
Ovaj kao da pripreti pa kaže kako mu je prijatelj Šnicla (pozanti valjevski bokser Žika Šnicla) pa ne bi bilo dobro da mu kaže kako ga ovaj nije pustio.
Odjebe ga opet ovaj, nema pojma ko je Žika Šnicla, i još mu kaže, nemoj bre mali da pojedem i tebe i tu tvoju šniclu, beži odavde.

Prođe vreme gimnazijalac postane čuveni hirurg, a seljak/vratar se razboli.
Dospe nekako do Dedinja ali sad treba veza da ga neko operiše i da to bude brzo.
Traži rodbina, al tanko, nemaju veze, teško dobaciti do dobrih hirurga.
Nekao se namesti da direktor vidi u bolnici tog seljaka i, začudo, prepozna ga.
Pita ga, jesi li ti nekad cepao katre u Vrujcima?
Kaže, ma pusti, nekad bilo.
Šta radiš ovde?
Ma treba da operišem srce, al nešto ne ide.
Ja ću da te operišem.

Došla rodbina u posetu, teše ovoga, kažu mu, sad smo našli neku novu vezu, biće u redu, samo još....
Ovaj im kaže, ništa ne tražite, mene će direktor da operiše.
Ma gde bre tebe, seljaka, da operiše on, ajd ne lupaj, to si ti sanjao nešto.
Nisu mogli da veruju, al ga Šuška stvarno operisao i naravno sve bilo u redu.

Posle se doktor zakačio sa Vučićem i Lončarom i smene ga.
Jukie Jukie 21:40 03.01.2017

Re: ne, pa gloopa! system fertzera!

angie01
na Novom beogradu ima stanovnika kao u celoj Crnoj gori,

Kad su jedne godine promenili pravilnik za takmičenje iz biologije da smeju da se vode DVA učenika po odeljenju umesto jedan, a istovremeno je uvedeno takmičenje i za petake i šestake, na NBG je nastao problem prostora jer u predviđenoj školi nije bilo mesta za sve takmičare sa opštine (2 đaka po odeljenju) tako da su peti i šesti razred bili u jednoj školi a sedmi i osmi u drugoj (što je naravno bilo komplikovano za nastavnike koji su imali takmičare u obe škole pa treba da ih "vode" )
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:14 04.01.2017

Re: ne, pa gloopa! system fertzera!

Lepo je čuti da se ova vojvođanska opština uljudno razvija.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:18 04.01.2017

Провизија за наше животе

A da neko treba da utuče rogove SNS-u treba (ovo da budem 'u temi')

Да, и њима, али и онима пре.

Ми све више личимо на друштво у којима је онима на власти најважнија ствар како да наплате провизију за наше животе. Систем који су најпре СПО, па затим ДС и Г17 и остали здушно развијали дошао је, с овом влашћу, до врхунца. На факултетима, у болницама, у судству -- свуда је чланство у партији и политичка опредељеност битније од професионализма. Зато није ни чудо на шта нам личе образовање, здравство, судство.

Провизија је свуда: од новогодишње расвете до Београда на води, од тендера за компјутере до продаје државних вила. Као жаби која се кува у лонца нама праг осетљивости на муљање и блато у држави све више и све неприметније расте.
gedza.73 gedza.73 20:19 04.01.2017

Re: nedajboze, da ti zatreba lekar...

Višak
gedza.73 gedza.73 20:22 04.01.2017

Re: Провизија за наше животе

свуда је чланство у партији и политичка опредељеност битније од професионализма.

Zapamtio sam Mijačevu konstataciju kao odgovor liku iz SPS-a u nekoj političkoj emisiji
-Ti, da ti uzmu partijsku knjižicu, bi bio ništa.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:33 04.01.2017

Re: Провизија за наше животе

Ti, da ti uzmu partijsku knjižicu, bi bio ništa.

Да, писао сам неколико пута и овде о томе: ван партијског ухлебљења и позиције ови људи као професионалци у свом послу уопште не постоје. (Част ретким изузецима.) Зато се и тако грчевито држе за своје позиције. То им је једино право имање.
freehand freehand 20:38 04.01.2017

Re: Провизија за наше животе

Predrag Brajovic
Ti, da ti uzmu partijsku knjižicu, bi bio ništa.

Да, писао сам неколико пута и овде о томе: ван партијског ухлебљења и позиције ови људи као професионалци у свом послу уопште не постоје. (Част ретким изузецима.) Зато се и тако грчевито држе за своје позиције. То им је једино право имање.

Ovo, bez jasne odrednice, jednostavno nije istina.
među lekarima, na primer, u SPS je bilo i levaka i odličnih stručnjaka od kojih su neki časni ljudi.
U DS i daleko više ljudi sa profesionalnim i moralnim kvalitetima.
U sadašnjoj vlasti uopšte pa i među lekarima koji su ušli u SNS mahom je bagra po svakom kriterijumu.
anonymous anonymous 23:21 04.01.2017

Re: Провизија за наше животе

freehand
Predrag Brajovic
Ti, da ti uzmu partijsku knjižicu, bi bio ništa.

Да, писао сам неколико пута и овде о томе: ван партијског ухлебљења и позиције ови људи као професионалци у свом послу уопште не постоје. (Част ретким изузецима.) Зато се и тако грчевито држе за своје позиције. То им је једино право имање.

Ovo, bez jasne odrednice, jednostavno nije istina.
među lekarima, na primer, u SPS je bilo i levaka i odličnih stručnjaka od kojih su neki časni ljudi.
U DS i daleko više ljudi sa profesionalnim i moralnim kvalitetima.
U sadašnjoj vlasti uopšte pa i među lekarima koji su ušli u SNS mahom je bagra po svakom kriterijumu.


Meni kao proverenom SNS botu preostaje samo da te pitam, ono što bi ti u obrnutoj situaciji pitao nekog drugog :

Koliko to lekara poznaješ u SPS-u, SNS-u, DS-u .....????

U Pančevu,Valjevu,Kraljevu .....


.....ili si sprovodio ankete ....

...pa si utvrdio da su neki veća bagra od nekih drugih ?

Sve argument do argumenta.

freehand freehand 23:33 04.01.2017

Re: Провизија за наше животе

Meni kao proverenom SNS botu preostaje samo da te pitam, ono što bi ti u obrnutoj situaciji pitao nekog drugog :

kkava je to "obrnuta situacija", provereni bote?
Koliko to lekara poznaješ u SPS-u, SNS-u, DS-u .....????

i privatno i u politici, od 1990. prvih izbora i višestranačkih saziva skupština do danas sasvim dovoljno da bih bez trunke sumnje ponovio ovakvu tvrdnju gde god je to potrebno.
Sad ti meni kaži ovo: koliko ljudi od profesiionalnog i ličnog integriteta znaš da su članovi SNS, i koliko takvih a da podržavaju Vučića?

anonymous anonymous 23:48 04.01.2017

Re: Провизија за наше животе

freehand
Meni kao proverenom SNS botu preostaje samo da te pitam, ono što bi ti u obrnutoj situaciji pitao nekog drugog :

kkava je to "obrnuta situacija", provereni bote?
Koliko to lekara poznaješ u SPS-u, SNS-u, DS-u .....????

i privatno i u politici, od 1990. prvih izbora i višestranačkih saziva skupština do danas sasvim dovoljno da bih bez trunke sumnje ponovio ovakvu tvrdnju gde god je to potrebno.
Sad ti meni kaži ovo: koliko ljudi od profesiionalnog i ličnog integriteta znaš da su članovi SNS, i koliko takvih a da podržavaju Vučića?



Da nisi isključiv u svojim stavovima i žutilom obojen iz mojih dosadašnjih postova lako bi zaključio da ja imam otklon od celokupne političko partijske oligarhije.

Bez izuzetka.

Već sam isticao , da ono što se obično naziva "demokratskom opozicijom" treba dobro

"prosejati " kroz sva sita da bi se odvojilo žito od kukolja .

Pa tek onda da stanu pred birače.

Niko me više neće naterati da glasam za idote samo zato što sam protiv nekih drugih - većih .

...ko je od vajnih demokrata, danas, tvoj lik od integriteta ?


Usput 2

Balša Božović,Aleksandra Jerkov .....


freehand freehand 00:00 05.01.2017

Re: Провизија за наше животе

Da nisi isključiv u svojim stavovima i žutilom obojen iz mojih dosadašnjih postova lako bi zaključio da ja imam otklon od celokupne političko partijske oligarhije.

Valjda mi to žutilo omogućava da vidim smeđe tonove na loše maskiranom botu-propagandisti kriptofašističkie vlasti u Srbiji?
Niko me više neće naterati da glasam za idote samo zato što sam protiv nekih drugih - većih .

Ja bih te, da imam listu ili da sam na njoj usrdno molio da se slučajno ne prevariš i glasaš za mene. Nula glasova je bolji rezultat.
...ko je od vajnih demokrata, danas, tvoj lik od integriteta ?


Svi anonimusi-foliranti, level Zoran Babić sa fantomkom?

P.S. Balša Božović je budaletina i bruka za tu stranku. Aleksandra Jerkov je potpuno ok.
tetris tetris 00:04 05.01.2017

Re: Провизија за наше животе

Систем који су најпре СПО, па затим ДС и Г17 и остали здушно развијали дошао је, с овом влашћу, до врхунца.


Провизија је свуда: од новогодишње расвете до Београда на води, од тендера за компјутере до продаје државних вила. Као жаби која се кува у лонца нама праг осетљивости на муљање и блато у држави све више и све неприметније расте.


To je u principu isti sistem, samo se posuda iz koje se skuplja kajmak znatno smanjila (a apetiti porasli). Nije bilo potrebe da se uzima kinta na proviziju za rasvetu kad je bilo znatno unosnijih provizija. Sa presušivanjem darežljivijih izvora, spalo se na to da ne možeš štand za kokice da postaviš bez da nekom tutneš neku lovu.

Nažalost, većina nas i naših sugrađana je prihvatila taj sistem kao neminovnost i jako će teško biti promeniti smer spirale survavanja svih normi: poslovnih, etičkih, moralnih...
anonymous anonymous 00:12 05.01.2017

Re: Провизија за наше животе


freehand
00:00 05.01.



Valjda mi to žutilo omogućava da vidim smeđe tonove na loše maskiranom botu-propagandisti kriptofašističkie vlasti u Srbiji?




Izgleda da si odustao da protiv mene "filozofa i dubokomislećeg insana" "Teoretičara i Promislitelja " iznosiš racionalne argumente.

Verovatno sa razlogom.

freehand freehand 00:16 05.01.2017

Re: Провизија за наше животе

Verovatno sa razlogom.

Prema svecu i tropar. Ironija za blage, direktno za sirove ispade.
Trebalo bi da si u stanju da pratiš gradaciju. Još ako uspeš da je dovedeš u korelaciju sa sopstvenim ponašanjem možda jednog dana bude nešto od razgovora.
anonymous anonymous 00:22 05.01.2017

Re: Провизија за наше животе

freehand
Verovatno sa razlogom.

Prema svecu i tropar. Ironija za blage, direktno za sirove ispade.
Trebalo bi da si u stanju da pratiš gradaciju. Još ako uspeš da je dovedeš u korelaciju sa sopstvenim ponašanjem možda jednog dana bude nešto od razgovora.


Sila, nasilje,agresivnost,etiketiranje...izraz su nemoći i neodostatka argumenata.

Svaki pokušaj drugačijeg objašnjenja nema nikakve šanse da bude prihvaćen.
Davie Davie 06:25 05.01.2017

Re: Провизија за наше животе

P.S. Balša Božović je budaletina i bruka za tu stranku. Aleksandra Jerkov je potpuno ok.


Koliko zaludjen moras da budes da ti Jerkovka OK, stranacki podrepas ili lascivni matorac koji ima mokre snove sa njom. Zbog takvih kao sto je Jerkovka se i DS raspao kao igracka od lego kocaka, po cemu je ona bolja od Stefanovica iz SNSa? Isti kurac, drugo pakovanje, osobe bez integriteta, bez ikakvog radnog iskustva, partijski i politicki paraziti koji su uhlebljenje nasli u srskoj politici. Kratko i jasno: govna bez kojih bi svi mi mogli.

Koji uspesan strucnjak ima potrebu da se angazuje u politici? Kako covek koji se bavi naucnim radom, radom na nekoj klinici ili koji vodi neku uspesnu firmu ima vremena da se aktivno i bavi politikom? Ne trpi li njegova osnovna aktivnost zbog potrosenog vremena na sedeljkama po stranackim odborima, skupstinskim salama, predizbornim aktivnostima?
tetkino tetkino 06:32 05.01.2017

Re: Провизија за наше животе

tetris
Систем који су најпре СПО, па затим ДС и Г17 и остали здушно развијали дошао је, с овом влашћу, до врхунца.


Провизија је свуда: од новогодишње расвете до Београда на води, од тендера за компјутере до продаје државних вила. Као жаби која се кува у лонца нама праг осетљивости на муљање и блато у држави све више и све неприметније расте.


To je u principu isti sistem, samo se posuda iz koje se skuplja kajmak znatno smanjila (a apetiti porasli). Nije bilo potrebe da se uzima kinta na proviziju za rasvetu kad je bilo znatno unosnijih provizija. Sa presušivanjem darežljivijih izvora, spalo se na to da ne možeš štand za kokice da postaviš bez da nekom tutneš neku lovu.

Nažalost, većina nas i naših sugrađana je prihvatila taj sistem kao neminovnost i jako će teško biti promeniti smer spirale survavanja svih normi: poslovnih, etičkih, moralnih...


Pre par godina dosla norveska firma u Srbiju. Traze radnike. Od testova znanja, jezika, medicinske osposobljenosti... - ko astronaute da taze.
Plata dobra, ali nista posebno; obecani uslovi - divota
Odu tamo, kad ono radi se 16 sati, neki kontejneri u sred Norveske, bogu iza nogu, plate nigde
Vrate ih za Srbiju. Ljudi ocajni. Firma nestala. Srecom neko ih posavetova da tuze Norvestku. Za 3 meseca stigla presuda i pare.
I ono sto su zaradili i ono sto nisu - naime potpisali su ugovor za manje novca nego sto je minimum za tu vrstu posla. Oni su radili, ima li su dozvole, ugovor... - njima ima da se plati. A drzava Norveska ce vec da se razracuna sa barabom.

Pitali ih posle da li bi se posle takvog iskustva vratili - svi rekli - odmah! Vrte Norvezani glavom, mala plata, losi uslovi, lose iskustvo - sto bi se vracali?
A nasi svi u glas - pravna sigurnost!

Ebi ga - ko o cemu mi o korumpiranosti birokratije. Na RTS juce emisija o kralju Aleksandru Obrenovicu za cijeg je vakta plata oficirima kasnila 8 meseci, a činovnicima i ovim nižim činovima 18!
Pa ti živi, snadji se.

Srbija je zemlja u kojoj kad krenes da radis podrazumeva se da neces biti placen par nedelja ili mesec dana, u kojoj je sasvim normalno da mesec, dva ili tri nema plate.
Mozda su nekad ljudi koji su odlazili trazili druge stvari - sad su standardi drasticno opali - ako postoji pravna sigurnost i sansa da se zaradi da se opstane, dovoljno za raj
sugarbaby sugarbaby 09:38 05.01.2017

Re: Провизија за наше животе

Zbog takvih kao sto je Jerkovka se i DS raspao kao igracka od lego kocaka, po cemu je ona bolja od Stefanovica iz SNSa? Isti kurac, drugo pakovanje, osobe bez integriteta, bez ikakvog radnog iskustva, partijski i politicki paraziti koji su uhlebljenje nasli u srskoj politici. Kratko i jasno: govna bez kojih bi svi mi mogli.



kukusigameni kukusigameni 09:59 05.01.2017

Re: Провизија за наше животе

Davie
Ne trpi li njegova osnovna aktivnost zbog potrosenog vremena na sedeljkama po stranackim odborima, skupstinskim salama, predizbornim aktivnostima?


Trpi ali tebe to nije mnogo briga.

Ti si tu da nam objasniš kako neko ko je obrazovan, uspešan i stručnjak u svojoj oblasti (šta god to značilo) sedi i gleda svet oko sebe bez ikakve potrebe da bilo šta uradi i preduzme.

E izem ti tog stručnjaka i uspešnog čoveka.

Dovoljno si stručan da u istu ravan staviš A. Jerkov i Nebojšu iz Beograda.

Zato, nemoj da se baviš politikom. Nemaš dobru procenu ljudi.
anonymous anonymous 10:37 05.01.2017

Re: Провизија за наше животе

kukusigameni
Davie
Ne trpi li njegova osnovna aktivnost zbog potrosenog vremena na sedeljkama po stranackim odborima, skupstinskim salama, predizbornim aktivnostima?


Trpi ali tebe to nije mnogo briga.

Ti si tu da nam objasniš kako neko ko je obrazovan, uspešan i stručnjak u svojoj oblasti (šta god to značilo) sedi i gleda svet oko sebe bez ikakve potrebe da bilo šta uradi i preduzme.

E izem ti tog stručnjaka i uspešnog čoveka.

Dovoljno si stručan da u istu ravan staviš A. Jerkov i Nebojšu iz Beograda.

Zato, nemoj da se baviš politikom. Nemaš dobru procenu ljudi.


Razumem da si se pronašao negde u njegovom tekstu, ali to nije razlog da nekog guraš u pretpolitički prostor.


A što se tiče procene ljudi - ti si se čini mi se u pogledu ovoga javno polio vodom po glavi.

Samo čitam i pratim tok ...


kukusigameni kukusigameni 10:44 05.01.2017

Re: Провизија за наше животе

anonymous
kukusigameni
Davie
Ne trpi li njegova osnovna aktivnost zbog potrosenog vremena na sedeljkama po stranackim odborima, skupstinskim salama, predizbornim aktivnostima?


Trpi ali tebe to nije mnogo briga.

Ti si tu da nam objasniš kako neko ko je obrazovan, uspešan i stručnjak u svojoj oblasti (šta god to značilo) sedi i gleda svet oko sebe bez ikakve potrebe da bilo šta uradi i preduzme.

E izem ti tog stručnjaka i uspešnog čoveka.

Dovoljno si stručan da u istu ravan staviš A. Jerkov i Nebojšu iz Beograda.

Zato, nemoj da se baviš politikom. Nemaš dobru procenu ljudi.


Razumem da si se pronašao negde u njegovom tekstu, ali to nije razlog da nekog guraš u pretpolitički prostor.


A što se tiče procene ljudi - ti si se čini mi se u pogledu ovoga javno polio vodom po glavi.

Samo čitam i pratim tok ...




Radi malo na sebi.
freehand freehand 10:49 05.01.2017

Re: Провизија за наше животе

Koliko zaludjen moras da budes da ti Jerkovka OK, stranacki podrepas ili lascivni matorac koji ima mokre snove sa njom.

Za tebe nema bona. Nije problem što si glup, nego što si zao, uz šta podmuklost ide sasvim lepo.
freehand freehand 11:03 05.01.2017

Re: Провизија за наше животе

Ti si tu da nam objasniš kako neko ko je obrazovan, uspešan i stručnjak u svojoj oblasti (šta god to značilo) sedi i gleda svet oko sebe bez ikakve potrebe da bilo šta uradi i preduzme.

Ne trudi se.
Ali bih ja za primer, pošto smo ovde već pominjali lekare - a gomila prostačkog đubreta sa najvulgarnijim psovanjem sagovornika netragom je nestala - naveo trojicu aktivnih na političkoj sceni Srbije.
Dr Lončara, Dr Movsesijana i Dr Stojkovića.
Kao ilustraciju.
angie01 angie01 11:31 05.01.2017

Re: Провизија за наше животе

Razumem da si se pronašao negde u njegovom tekstu,




mojne se blamiras, kuku je svet to, samo potpuno suprotno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:46 05.01.2017

Re: Провизија за наше животе

Predrag Brajovic
Ti, da ti uzmu partijsku knjižicu, bi bio ništa.

Да, писао сам неколико пута и овде о томе: ван партијског ухлебљења и позиције ови људи као професионалци у свом послу уопште не постоје. (Част ретким изузецима.) Зато се и тако грчевито држе за своје позиције. То им је једино право имање.





provali koliko građana došlo da podrži tužbu građanina stefanovića protiv ćulibrka.


kakva mizerija. zašto imam utisak da Srbi ne umeju više nego da bude sitne slugeranjske njuške? ovo mi je baš jako gadna slika.
anonymous anonymous 12:46 05.01.2017

Re: Провизија за наше животе

kukusigameni
anonymous
kukusigameni
Davie
Ne trpi li njegova osnovna aktivnost zbog potrosenog vremena na sedeljkama po stranackim odborima, skupstinskim salama, predizbornim aktivnostima?


Trpi ali tebe to nije mnogo briga.

Ti si tu da nam objasniš kako neko ko je obrazovan, uspešan i stručnjak u svojoj oblasti (šta god to značilo) sedi i gleda svet oko sebe bez ikakve potrebe da bilo šta uradi i preduzme.

E izem ti tog stručnjaka i uspešnog čoveka.

Dovoljno si stručan da u istu ravan staviš A. Jerkov i Nebojšu iz Beograda.

Zato, nemoj da se baviš politikom. Nemaš dobru procenu ljudi.


Razumem da si se pronašao negde u njegovom tekstu, ali to nije razlog da nekog guraš u pretpolitički prostor.


A što se tiče procene ljudi - ti si se čini mi se u pogledu ovoga javno polio vodom po glavi.

Samo čitam i pratim tok ...




Radi malo na sebi.


Ok. Prihvatam savet....


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:48 05.01.2017

Re: Провизија за наше животе

freehand
Koliko zaludjen moras da budes da ti Jerkovka OK, stranacki podrepas ili lascivni matorac koji ima mokre snove sa njom.

Za tebe nema bona. Nije problem što si glup, nego što si zao, uz šta podmuklost ide sasvim lepo.


meni zbog ovakvih likova odvratne i DS i Nova, ti takozvani strančari... odeš da čuješ da li građani imaju neke konkretne ideje i onda naiđeš na ovako gadne likove, strančare.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:00 05.01.2017

Re: Провизија за наше животе

provali koliko građana došlo da podrži tužbu građanina stefanovića protiv ćulibrka.

И то је туга.
Очигледно припремљено судство, никад брже, и неки судија Керановић. Туга на шта наликује нам држава по многим сегментима.
freehand freehand 13:04 05.01.2017

Re: Провизија за наше животе

Srđan Fuchs
freehand
Koliko zaludjen moras da budes da ti Jerkovka OK, stranacki podrepas ili lascivni matorac koji ima mokre snove sa njom.

Za tebe nema bona. Nije problem što si glup, nego što si zao, uz šta podmuklost ide sasvim lepo.


meni zbog ovakvih likova odvratne i DS i Nova, ti takozvani stančari... odeš da čuješ da li građani imaju neke konkretne ideje i onda naiđeš na ovako gadne likove, strančare.

A ne možeš da banuješ i brišeš... Baš gadno kad si cionistički hiperventilirajući pizudn-fuksa sa otvorenim režimom.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:21 05.01.2017

Re: Провизија за наше животе

Predrag Brajovic
provali koliko građana došlo da podrži tužbu građanina stefanovića protiv ćulibrka.

И то је туга.
Очигледно припремљено судство, никад брже, и неки судија Керановић. Туга на шта наликује нам држава по многим сегментима.



da, jebi ga, mada Ćulibrk je preduzimljiv tip, ako ga iznerviraju, zna ga tast moj, dolazio mu je na gajbu dok su Slobsa rušili... danas je u Prestoničnim vodama, pa ga manje ima po gradu kod nas. mada, sa zadovoljstvom bih ga slušao. mogli bi neke tribine da počnete da cepate. ima puno pristojnog sveta kod nas, samo zavučenog po kućama.
Davie Davie 23:50 05.01.2017

Re: Провизија за наше животе

Trpi ali tebe to nije mnogo briga.

Ti si tu da nam objasniš kako neko ko je obrazovan, uspešan i stručnjak u svojoj oblasti (šta god to značilo) sedi i gleda svet oko sebe bez ikakve potrebe da bilo šta uradi i preduzme.

E izem ti tog stručnjaka i uspešnog čoveka.

Dovoljno si stručan da u istu ravan staviš A. Jerkov i Nebojšu iz Beograda.


Itekako treba da je briga i tebe jer taj strucnjak pored stranackih odbora ima recimo i poziciju u skupstini, upravnim i nadzornim odborima (za to ga naravno placaju poreski obveznici) a prima i nadleznosti u klinici ili na fakultetu na kom radi. Za vreme koje sedi u skupstini, glavnom i ostalim odborima svoje stranke kao i u upravnim odborima javnih preduzeca niko ne radi njegov posao, pacijenti cekaju mesecima da budu operisani, studenti cekaju nedeljama konsultacije itd. Ali sve to je nevazno, jel'tako?

Mislis da ti strucnjaci menjaju svet svojim radom u politici a ne u svojoj struci? Dr Stojkovic u koga se kune ovaj zaludjeni freehand je u politici uradio toliko da je sav njegov rad u oblasti medicine neuporediv? Izem ti strucnjaka kome je potrebna politika da bi nesto uradio u zivotu.

Ne da su Jerkovka i Stefanovic ista ravan nego preslikane osobe, po okoncanju skola su oboje usli u politiku (zato sto nista drugo normalno nisu mogli raditi sa njihovim vajnim skolama), guzili se, menjali stranke, bili i jesu poslusnici velikih tata. E sad sto je Jerkovka u DS-u treba da je bolja i vrednija osoba? Pa ja mislim da su i DS i SNS ista govna, samo sto nas freehand voli zuta govna.

hoochie coochie man hoochie coochie man 00:25 06.01.2017

Re: Провизија за наше животе

Itekako treba da je briga i tebe jer taj strucnjak pored stranackih odbora ima recimo i poziciju u skupstini, upravnim i nadzornim odborima (za to ga naravno placaju poreski obveznici) a prima i nadleznosti u klinici ili na fakultetu na kom radi. Za vreme koje sedi u skupstini, glavnom i ostalim odborima svoje stranke kao i u upravnim odborima javnih preduzeca niko ne radi njegov posao, pacijenti cekaju mesecima da budu operisani, studenti cekaju nedeljama konsultacije itd. Ali sve to je nevazno, jel'tako?


I, koji profil ljudi bi, po tebi, bio idealan da se bavi politikom?
Ako to ne treba da rade uspešni onda je logično da time treba da se bave neuspešni.

Možda da se zabrani uspešnim lekarima, profesorima, biznismenima, učećše u politici, da im se oduzme ili makar ograniči pravo glasa?

Ili ti imaš neku drugu ideju?

Samo, da te potsetim, bilo koja druga ideja osim one koja podrazmeva da politikom treba da se bavi ko god želi, bio uspešan ili ne, i da je to stvar isključivo njegove lične odluke, je negacija demokratije.

freehand freehand 00:40 06.01.2017

Re: Провизија за наше животе

samo sto nas freehand voli zuta govna.

Da li je moguće da čitav ovaj nastup nije samo izliv gluposti nego privlačenje pažnje i posledica nedostatka ljubavi?
Pogrešna adresa, nema bone za tebe. Pogrešio si, ja nikakav izmet ni izmećare ne volim. Bez obzira na boju i gustinu.
Davie Davie 05:28 06.01.2017

Re: Провизија за наше животе

I, koji profil ljudi bi, po tebi, bio idealan da se bavi politikom?
Ako to ne treba da rade uspešni onda je logično da time treba da se bave neuspešni.

Možda da se zabrani uspešnim lekarima, profesorima, biznismenima, učećše u politici, da im se oduzme ili makar ograniči pravo glasa?

Ili ti imaš neku drugu ideju?

Samo, da te potsetim, bilo koja druga ideja osim one koja podrazmeva da politikom treba da se bavi ko god želi, bio uspešan ili ne, i da je to stvar isključivo njegove lične odluke, je negacija demokratije.


Tokom svih ovih godina visestranacja imali smo gomilu ministara poljoprivrede, zdravstva, prosvete koji su bili univerzitetski profesori, hajde da poverujemo da su bili i neki strucnjaci u svojim bransama ali apsolutno niko vise ne pamti sta su pozitivno uradili. Pada mi na pamet ministar gradjevine Sumarac, on je profesor univerziteta a nista vise nije uradio nego Velja ilic ili Mihajlovicka na istoj funkciji, naprotiv, a oni cak nisu ni iz te struke.

Ne kazem ja da ne treba ti ljudi da se bave politikom ali ako ce da se bave politikom sasvim je normalno da daju ostavku na drugu funkciju u javnim ustanovama, tipa profa na faksu treba da napusti katedru, lekar na klinici takodje. Nesto kao sukob interesa. A i nije mi jasno ako neko treba 8 sati da se bavi svojim redovnim poslom, da dodatno uci i napreduje, plus porodica, kako da nadje desetak sati nedeljno za bavljenje politikom. Obicno su ti "strucnjaci" digli ruke od struke i unovcavaju svoju slavu u politici

freehand freehand 09:32 06.01.2017

Re: Провизија за наше животе

Ne kazem ja da ne treba ti ljudi da se bave politikom ali ako ce da se bave politikom sasvim je normalno da daju ostavku na drugu funkciju u javnim ustanovama, tipa profa na faksu treba da napusti katedru, lekar na klinici takodje. Nesto kao sukob interesa. A i nije mi jasno ako neko treba 8 sati da se bavi svojim redovnim poslom, da dodatno uci i napreduje, plus porodica, kako da nadje desetak sati nedeljno za bavljenje politikom. Obicno su ti "strucnjaci" digli ruke od struke i unovcavaju svoju slavu u politici

Nije da se za pristupanje blogu polaže test inteligencije, ali da postoje moroni koji veruju kako ministri predaju na fakultetima i operišu po bolnicama stvarno malo smori čoveka.
anonymous anonymous 12:31 06.01.2017

Re: Провизија за наше животе

freehand
Ne kazem ja da ne treba ti ljudi da se bave politikom ali ako ce da se bave politikom sasvim je normalno da daju ostavku na drugu funkciju u javnim ustanovama, tipa profa na faksu treba da napusti katedru, lekar na klinici takodje. Nesto kao sukob interesa. A i nije mi jasno ako neko treba 8 sati da se bavi svojim redovnim poslom, da dodatno uci i napreduje, plus porodica, kako da nadje desetak sati nedeljno za bavljenje politikom. Obicno su ti "strucnjaci" digli ruke od struke i unovcavaju svoju slavu u politici

Nije da se za pristupanje blogu polaže test inteligencije, ali da postoje moroni koji veruju kako ministri predaju na fakultetima i operišu po bolnicama stvarno malo smori čoveka.


Невероватно како олако оквалификујеш људе импутирајући им нешто што нису рекли.

У цитираном не видим да помиње министре .

А да појединци имају више политичких функција и раде више послова паралелно, труизам је, за који докази нису потребни.

kukusigameni kukusigameni 13:48 06.01.2017

Re: Провизија за наше животе

Davie
Tokom svih ovih godina visestranacja

A za vreme jednostranačja?

Davie
gomilu ministara poljoprivrede, zdravstva, prosvete koji su bili univerzitetski profesori,


Fri ti je napisao, da ministarsko mesto obično nije moguće obavljati paralelno sa nekim drugim poslom. Odbornik u nekoj lok. samoupravi ili u poslanik u skupštini može biti neko ko ima još neki posao.

Davie
Ne kazem ja da ne treba ti ljudi da se bave politikom ali ako ce da se bave politikom sasvim je normalno da daju ostavku na drugu funkciju u javnim ustanovama, tipa profa na faksu treba da napusti katedru, lekar na klinici takodje.


Da, ako je ministar i ako je struktura posla takva da ne može da obavlja oba posla. Može i da zamzne status na primer na fakultetu.

Davie
A i nije mi jasno ako neko treba 8 sati da se bavi svojim redovnim poslom, da dodatno uci i napreduje, plus porodica, kako da nadje desetak sati nedeljno za bavljenje politikom.


Pa, nađe se vremena.


Davie
Obicno su ti "strucnjaci" digli ruke od struke i unovcavaju svoju slavu u politici


A ova ti je rečenica kompletno pogrešna, na više načina.

Realno, ti čas zagovaraš potpunu profesionalizaciju politike, sa akcentom da to teško da mogu na sebe da preuzmu uspešni ljudi, a onda kritikuješ ukoliko se ljudi bave politikom odmah nakon studija i sl.

Zaista onda ne znam ko bi trebalo da se bavi politikom?!
emsiemsi emsiemsi 14:12 06.01.2017

Re: Провизија за наше животе

kukusigameni

...

Da, ako je ministar i ako je struktura posla takva da ne može da obavlja oba posla. Može i da zamzne status na primer na fakultetu.

...

Па да !
А студенти нека за време периода замрзавања уче сами !?
Иначе ми се чини да се многи професори на факсу понашају опуштеније него студенти као да им посао професора није основни посао.
anonymous anonymous 14:27 06.01.2017

Re: Провизија за наше животе

kukusigameni
Davie
Tokom svih ovih godina visestranacja

A za vreme jednostranačja?

Безразложна интервенција. Углавном се било какав осврт базира на постсоцијалистичко време.

Davie
gomilu ministara poljoprivrede, zdravstva, prosvete koji su bili univerzitetski profesori,


Fri ti je napisao, da ministarsko mesto obično nije moguće obavljati paralelno sa nekim drugim poslom. Odbornik u nekoj lok. samoupravi ili u poslanik u skupštini može biti neko ko ima još neki posao.

Није написао, него импутирао да је Д.нешто слично рекао, а није.

Davie
Ne kazem ja da ne treba ti ljudi da se bave politikom ali ako ce da se bave politikom sasvim je normalno da daju ostavku na drugu funkciju u javnim ustanovama, tipa profa na faksu treba da napusti katedru, lekar na klinici takodje.


Da, ako je ministar i ako je struktura posla takva da ne može da obavlja oba posla. Može i da zamzne status na primer na fakultetu.

Ништа спорно ни у претходном.Једноставно подвучен уобичајено прихватљив став против гомилања функција и немогућности квалитетног обављања више послова.
А да то може да се разреши на различите начине- може.


Davie
A i nije mi jasno ako neko treba 8 sati da se bavi svojim redovnim poslom, da dodatno uci i napreduje, plus porodica, kako da nadje desetak sati nedeljno za bavljenje politikom.


Pa, nađe se vremena.



Да,али најчешће страда породица. Када се то схвати буде касно.


Davie
Obicno su ti "strucnjaci" digli ruke od struke i unovcavaju svoju slavu u politici


A ova ti je rečenica kompletno pogrešna, na više načina.

Realno, ti čas zagovaraš potpunu profesionalizaciju politike, sa akcentom da to teško da mogu na sebe da preuzmu uspešni ljudi, a onda kritikuješ ukoliko se ljudi bave politikom odmah nakon studija i sl.

Zaista onda ne znam ko bi trebalo da se bavi politikom?!


Истинита је по више основа. У мојој средини готово да се никад не враћају свом послу.

Рекло би се да им никад и није било до посла за који су се школовали.

Више до статуса који обезбеђује, који онда лако замене за моћ коју доноси политика.

А што се тиче тога ко би требало да се бави политиком - питање остаје отворено.

Политика се тиче свих и сви се њом помало баве и када мисле да се не баве.

Неки је само мало више злоупотребљавају, па изгледа да су само они ти који мисле за све нас.

kukusigameni kukusigameni 14:45 06.01.2017

Re: Провизија за наше животе

Zbog ovolike količine paušalnih zaključaka, ova diskusija je za mene završena.

A što se ministara tiče, na ovo sam regovao.

Tokom svih ovih godina visestranacja imali smo gomilu ministara poljoprivrede, zdravstva, prosvete koji su bili univerzitetski profesori, hajde da poverujemo da su bili i neki strucnjaci u svojim bransama ali apsolutno niko vise ne pamti sta su pozitivno uradili. Pada mi na pamet ministar gradjevine Sumarac, on je profesor univerziteta a nista vise nije uradio nego Velja ilic ili Mihajlovicka na istoj funkciji, naprotiv, a oni cak nisu ni iz te struke.


Ja ne vidim da je priča o nekim drugim funkcijama i da su one uzete za primer.

A koliko si zlonameran, na tvoju žalost uzaludno, govori deo oko višestranačja i jednostranačja.

Da si pošten, video bi da nisam ja napisao višestranačje i uzeo to za početak vremena o kome govorimo.

Naime, u tom takođe paušalnom poigravanju sa proizvoljnostima i leži potpuno nerazumevanje problema.
anonymous anonymous 15:29 06.01.2017

Re: Провизија за наше животе

kukusigameni
Zbog ovolike količine paušalnih zaključaka, ova diskusija je za mene završena.

A što se ministara tiče, na ovo sam regovao.

Tokom svih ovih godina visestranacja imali smo gomilu ministara poljoprivrede, zdravstva, prosvete koji su bili univerzitetski profesori, hajde da poverujemo da su bili i neki strucnjaci u svojim bransama ali apsolutno niko vise ne pamti sta su pozitivno uradili. Pada mi na pamet ministar gradjevine Sumarac, on je profesor univerziteta a nista vise nije uradio nego Velja ilic ili Mihajlovicka na istoj funkciji, naprotiv, a oni cak nisu ni iz te struke.


Ja ne vidim da je priča o nekim drugim funkcijama i da su one uzete za primer.

A koliko si zlonameran, na tvoju žalost uzaludno, govori deo oko višestranačja i jednostranačja.

Da si pošten, video bi da nisam ja napisao višestranačje i uzeo to za početak vremena o kome govorimo.

Naime, u tom takođe paušalnom poigravanju sa proizvoljnostima i leži potpuno nerazumevanje problema.



Ја не видим где сам био злонамеран или личан.

Управо је моје полазиште да текст Д.није заслуживао тако темељиту вивисекцију,јер није рекао ништа непримерено, већ оно што колоквијално свакодневно чујемо од разних људи.

Тако се (понављам још једном,јер изгледа да се нисмо разумели ) у већини дискусија полази од вишестраначја,тј,од постсоц. што је и Д. урадио.

Дакле, ништа неуобичајено, нити подложно реплици.

Проблем са Д. је једино у томе што је додирнуо "недодирљиве" и њихову склоност седења на две столице.

Сујета,нажалост, јесте једна од доминантних особина лекара, бар оних које познајем,као и склоност ка политици са разлога које сам истакао.

То не мораш да прихватиш, али да те парафразирам, чињеницама и није потребна акламација.

Говоре за себе и видљиве су онима који имају очи.

Успут 2

Сада уочавам и део о министрима.
Шта не стоји у ономе што је написао ?
Можда је требало још и да дода - да је већина за затвор.

Понављам, за затвор ! Не за наногице.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:42 06.01.2017

Re: Провизија за наше животе

А да то може да се разреши на различите начине- може.


Kako?

Tako što će se npr urediti da poslanici moraju da napuste katedre, klinike, institute....
Super, i šta time postižemo, mi, društvo?
To da od bavljenja politikom teramo uspešne ljude, ljude koji nešto znaju, ucenjujemo ih da se opredele, ili/ili
Veoma verovatno je da bi se u tim uslovima iovako veliki broj podrepaša i nesotavrenih ljudi u politici još više povećao, a broj uspešnih, uglednih, i ljudi od autoriteta smanjio.

Na jednoj strani kukamo kako nam državu vode neostvareni ljudi, a na drugoj bi da ostvarene ucenimo ako se drznu da se bave politikom.



tetris tetris 18:09 06.01.2017

Re: Провизија за наше животе

Veoma verovatno je da bi se u tim uslovima iovako veliki broj podrepaša i nesotavrenih ljudi u politici još više povećao, a broj uspešnih, uglednih, i ljudi od autoriteta smanjio.


Može li taj odnos neostvareni/ostvareni da bude iole lošiji nego što je to sada?

Na jednoj strani kukamo kako nam državu vode neostvareni ljudi, a na drugoj bi da ostvarene ucenimo ako se drznu da se bave politikom.


Malo profesija (izvan sporta) ima gde se postaje ostvaren u relativno kratkom vremenskom periodu i ranom životnom dobu. Potrebne su decenije da bi se postigli profesionalni uspesi i da stručna javnost prepozna nekoga kao stručnjaka u određenoj oblasti. Sa druge strane su karijerni političari (Vučić, Dačić...) koji se "školuju" kroz praksu i za vreme koje je potrebno nekom da se profesionalno ostvari pokupe sve cake "real" politike tako da ne retko u bilo kakvom duelu "preslišaju" ostvarene.

Biti ostvaren profesionalac nije nikakav garant da možeš da se suprostaviš prefriganim političarima u temama koje su od interesa za političare.

Interesantan primer je bio nedavno u našoj skupštini kada se diskutovalo o basenu Bor (nova topionica i slične teme) gde ih je doktor tehnologije (ako sam dobro upamtio) ubeđivao i objašnjavao im nekompatibilnost tehnologija na kojima su insistirali (verovatno zbog masnih provizija) i sve to potkovano stručnim analizama. Nažalost, trenutne političare ne zanimaju stručne analize tog tipa, koje su donekle jasne jedino tehnički obrazovanijem delu javnosti, i vrlo brzo su ga ućutkali sa tipičnim repertoarom "sečenja glave" političkog oponenta: kako je bilo u vaše vreme, kako je bilo kod ovih, to nije tačno, odakle vam ti podaci, vi ste protiv progresa, "naši" eksperti su to bolje izračunali, videćete za 5 godina kad basen bude najveći izvoznik, i slično.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:31 06.01.2017

Re: Провизија за наше животе

Јбте, сморили сте, али што се партијци понашају као увређене цице... Bottom line jе да су најгори људи по Србији партијски активисти. Није чудо да нам је држава овакво дно.
freehand freehand 18:35 06.01.2017

Re: Провизија за наше животе

У цитираном не видим да помиње министре .

Možda bi video, da si gledao. Nego ti to nije ni bitno.
Mogu da citiram, mogu da linkujem - ali čemu?
Znaš, ozbiljnim retušerima i lažovima bilo je bitno da se sakrije istina, da se prekreči, da se uništi.
Jeftinim folirantima to ne treba.
freehand freehand 18:36 06.01.2017

Re: Провизија за наше животе

Srđan Fuchs
Јбте, сморили сте, али што се партијци понашају као увређене цице... Bottom line jе да су најгори људи по Србији партијски активисти. Није чудо да нам је држава овакво дно.

Našlo se šta će da priča ko je i šta je govno...
anonymous anonymous 18:51 06.01.2017

Re: Провизија за наше животе

Srđan Fuchs
..... али што се партијци понашају као увређене цице... .


Ј...боте ....кад је дошло време да и тебе цитирам....
gedza.73 gedza.73 18:52 06.01.2017

Re: Провизија за наше животе

партијски активисти. Није чудо да нам је држава овакво дно.

Pominjao sam skoro jednog rođu koji se otisnuo u politiku (nema veze sa prethodnom diskusijom već sa 'država dno')

Počinje rođa sve češće da se viđa na lokalnim televizijama tako da je u jednom trenutku falilo samo da ga zovu u kulinarske emisije.

Njegova žena ode na pregled u KBC Kragujevac i valjda je, po starom dobrom običaju, dobro izmuštrali.
Ona se iznervira, pozove muža, ovaj doleti, utrči pravo u ordinaciju i počne da se dernja na doktora i sestru.

I pazi komentar
-Nismo znali da je vaša žena.



E, jebajga, qme, čije žene da budemo mi ostali kako nas ne bi zajebavali.
anonymous anonymous 19:13 06.01.2017

Re: Провизија за наше животе

freehand
У цитираном не видим да помиње министре .

Možda bi video, da si gledao. Nego ti to nije ni bitno.
Mogu da citiram, mogu da linkujem - ali čemu?
Znaš, ozbiljnim retušerima i lažovima bilo je bitno da se sakrije istina, da se prekreči, da se uništi.
Jeftinim folirantima to ne treba.



Ок. Јефтини фолирант - није сујетан.

Кад погреши - извини се.

Дакле , теби и Кукусигањему.

Министри се заиста помињу.

Проблем је настао што сте и ти и К. у својим постовима цитирали одвојене пасусе , који тек заједно добијају смисао на коме инсистирате, а ја сам реаговао на ваше коментаре.....

За своју грешку се извињавам, у свему осталом остајем при раније написаном.


hoochie coochie man hoochie coochie man 19:54 06.01.2017

Re: Провизија за наше животе

Može li taj odnos neostvareni/ostvareni da bude iole lošiji nego što je to sada?


Uvek može da bude još gore.
Recimo taj tvoj primer sa tehnologom koji se suprotstavio, a onda ga politička mašinerija neostvarenih oduvala.
Gore od toga je da tehnolog ništa nije rekao, da takvih u skupštini nema, pa da partijcima baš ništa ne stoji na putu.
Ovako, postoji makar jedan tehnolog, i ako nema dodatnih prepreka sutra će ih možda biti dva.
A ako i njemu postavimo uslov i on će otići.

Kad je ovako loše i u uslovima kad "ostvarenima" nije nametnuto ograničenje koje se predlaže (ako se predlaže?) logično je zaključiti da bi još gore bilo ako bi se njima dodatno otežali uslovi.

U ovoj polemici se prilično jasno zapaža da se kritika usmerava ka onima koji su u politici a već imaju uspešne druge karijere, to je samo po sebi čudno.
Liči mi na neke uravnilovke tipa, šta ti tražiš ovde, ti već imaš karijeru, pusti ove koji nemaju ništa drugo sem politike da se malo ovajde.



tetris tetris 03:02 07.01.2017

Re: Провизија за наше животе

Ovako, postoji makar jedan tehnolog, i ako nema dodatnih prepreka sutra će ih možda biti dva.
A ako i njemu postavimo uslov i on će otići.

Ili će ih biti nijedan, kad ovom jednom dozlogrdi da šta god da kaže vredi kao lanjski sneg i vrati se svojoj primarnoj profesiji gde njegov rad ima nekog uticaja i daje neke rezultate.

Ja se ne zalažem za ograničenja kod "ostvarenih", osim ako nije sukob interesa u pitanju, ali ne mogu da se setim mnogo primera kada je "ostvareni" iz vladajuće partije (u bilo kom periodu u "novijoj istoriji" iskazao svoj stav protiv odluka vrha partije, a da brzo posle toga nije bio izbačen i/ili formirao svoju stranku.

Veliki je problem što dobar deo stvarno "ostvarenih" profesionalaca ne želi da ulazi (ili ako uđe, karatko se zadrži) u stranke čiji su lideri "neostvareni" karijerni političari. Trenutni lideri većine (a možda i svih) parlamentarnih stranaka pripadaju kategoriji "neostvarenih", a većina njih i kategoriji karijernih poliltičara.
kukusigameni kukusigameni 10:41 07.01.2017

Re: Провизија за наше животе

tetris
Ovako, postoji makar jedan tehnolog, i ako nema dodatnih prepreka sutra će ih možda biti dva.
A ako i njemu postavimo uslov i on će otići.

Ili će ih biti nijedan, kad ovom jednom dozlogrdi da šta god da kaže vredi kao lanjski sneg i vrati se svojoj primarnoj profesiji gde njegov rad ima nekog uticaja i daje neke rezultate.

Ja se ne zalažem za ograničenja kod "ostvarenih", osim ako nije sukob interesa u pitanju, ali ne mogu da se setim mnogo primera kada je "ostvareni" iz vladajuće partije (u bilo kom periodu u "novijoj istoriji" iskazao svoj stav protiv odluka vrha partije, a da brzo posle toga nije bio izbačen i/ili formirao svoju stranku.

Veliki je problem što dobar deo stvarno "ostvarenih" profesionalaca ne želi da ulazi (ili ako uđe, karatko se zadrži) u stranke čiji su lideri "neostvareni" karijerni političari. Trenutni lideri većine (a možda i svih) parlamentarnih stranaka pripadaju kategoriji "neostvarenih", a većina njih i kategoriji karijernih poliltičara.


Moje iskustvo nije takvo.

Naravno, demokratija podrazumeva da i ako se ne slažeš sa većinskim mišljenjem, pristaješ na odluku koja je doneta. Tako to funkcioniše.

Postoji i problem što jedan broj veoma obrazovanih i pametnih ljudi, zadržava stav za sebe, nikada ne želeći da se konfrontira. Posle se kao razočaraju i napuštaju stranku. Ali, iskreno, to su ljudi koji definitivno i nisu za politiku. Praktična politika zahteva sukob stavova, tako da im nije ni za zameriti što su probali, pa im na kraju sve to nije po volji.

Nova stranka ima i mogućnost stvaranja frakcija u okviru stranke. To je definisano statutom. Na taj način se omogućava različitost mišljenja.

Frakciju stranke može formirati 15% od ukupnog broja članova stranke. I zbog tog čina niko ne može biti pozvan na odgovornost.

Što se tiče isticanja vremena (gore pomenuto više i jednostranačje), meni predstavlja važan podatak razumevanja da ta odrednica u vezi sa ovom temom ima značaj zbog toga što je u Srbiji u pitanju veoma mlada demokratija. Samim tim, ovo partijsko postavljanje ministara i drugih funkcionera, baš vuče korene iz onog jednopartijskog sistema.

Polako, sve su ovo normalni koraci. Sve će se to promeniti brže ili sporije.
tetris tetris 11:07 07.01.2017

Re: Провизија за наше животе

Moje iskustvo nije takvo.

Naravno, demokratija podrazumeva da i ako se ne slažeš sa većinskim mišljenjem, pristaješ na odluku koja je doneta. Tako to funkcioniše.


Ne znam na šta konkretno misliš u ovoj rečenici, ali nisam siguran da demokratija podrazumeva da uvek pristaješ na odluku iako se ne slažeš sa većinskim mišljenjem. Nažalost, naša parlamentarna praksa potvrđuje sistem koji si ti naveo, ali to je ukalupljavanje članstva pod jedan kišobran. Ako se "ostvareni", ili bilo ko drugi, ne slaže sa određenim većinskim mišljenjem svojih partijskih kolega i glasa suprotno od svojih ubeđenja, onda njegova "ostvarenost" i profesionalni integritet padaju u vodu i on se pretvara u samo još jednog partijskog poslušnika.


Nova stranka ima i mogućnost stvaranja frakcija u okviru stranke. To je definisano statutom. Na taj način se omogućava različitost mišljenja.

Frakciju stranke može formirati 15% od ukupnog broja članova stranke. I zbog tog čina niko ne može biti pozvan na odgovornost.


Nisam upoznat sa statutom Nove stranke, ali mi se čini da je, iako na papiru zvuči sjano, u praksi gotovo nemoguće doći do frakcije koja će imati 15% članstva. Nek Nova ima 10 hiljada članova, to je 1500 partijskih kolega koji treba da se organizuju oko iste ideje (ili lidera?). Nije mali broj koji bi zahtevao priličnu kampanju po lokalnim odborima, a nisam siguran da bi centrala sedela skrštenih ruku bez da kreće u neku kontra kampanju i diskreditaciju. Međutim, to ne možemo ni da potvrdimo, ni da demantujemo sve dok se ne dogodi.
kukusigameni kukusigameni 11:48 07.01.2017

Re: Провизија за наше животе

tetris
Ne znam na šta konkretno misliš u ovoj rečenici, ali nisam siguran da demokratija podrazumeva da uvek pristaješ na odluku iako se ne slažeš sa većinskim mišljenjem.


Mislim na to da je grupa ljudi okupljena u nekoj stranci, ipak pročitala program te stranke i osnovna politička opredeljenja. Dakle, oko nečega se ljudi okupe. Izaberu stranku čija politička načela im se čine prihvatljiva.

Donošenje odluka o tome šta i kako dalje je pitanje demokratskog procesa.

Baš ovde na blogu smo u prilici da prečesto vidimo ono: Ja znam i ja sam u pravu.

Kada dođeš u političku stranku, takav stav ti ništa ne vredi jer to ja znam moraš da delegiraš pred nekim ljudima, obrazložiš i animiraš ih da glasaju za to tvoje ja znam.

tetris
Nažalost, naša parlamentarna praksa potvrđuje sistem koji si ti naveo, ali to je ukalupljavanje članstva pod jedan kišobran. Ako se "ostvareni", ili bilo ko drugi, ne slaže sa određenim većinskim mišljenjem svojih partijskih kolega i glasa suprotno od svojih ubeđenja, onda njegova "ostvarenost" i profesionalni integritet padaju u vodu i on se pretvara u samo još jednog partijskog poslušnika.


Pa sad... U skupštini to zaista mora da izgleda kao što ti kažeš. Trebalo bi da narodni poslanik bude predstavnik građana, pa tek onda stranke (naravno u skladu sa statutom i politikom stranke). To nije slučaj ali mislim da o tome ovde nije ni bilo reči. Bilo je o profesionalizmu političara, stručnjacima itd.

S druge strane, ne možeš svaku odluku koja je u saglasnosti sa stavom stranke procenjivati kao slepu poslušnost. Kao što je do integriteta te osobe da li će suprotstaviti svoj stav stavu stranke, ukoliko nisu u saglasnosti.

U krajnjoj instanci, od ostvarenog se očekuje da nametne svoje stavove i ubedi članstvo (predsedništvo, odbor...) u te svoje stavove.


tetris
Nisam upoznat sa statutom Nove stranke, ali mi se čini da je, iako na papiru zvuči sjano, u praksi gotovo nemoguće doći do frakcije koja će imati 15% članstva. Nek Nova ima 10 hiljada članova, to je 1500 partijskih kolega koji treba da se organizuju oko iste ideje (ili lidera?). Nije mali broj koji bi zahtevao priličnu kampanju po lokalnim odborima, a nisam siguran da bi centrala sedela skrštenih ruku bez da kreće u neku kontra kampanju i diskreditaciju. Međutim, to ne možemo ni da potvrdimo, ni da demantujemo sve dok se ne dogodi.


Tačno. Demokratska praksa u nekim drugim državama i demokratijama, pokazuje da je to dobar način. Zato i kažem da smo mi mlada demokratija.

Ali, razmisli malo, ako nisi u stanju da ubediš 15% članova stranke da je tvoja različita ideja dobra i da bi trebalo stranku razvijati u tom pravcu, onda to i nije ideja koja zaslužuje da bude primenjena.
tetris tetris 12:35 07.01.2017

Re: Провизија за наше животе

Mislim na to da je grupa ljudi okupljena u nekoj stranci, ipak pročitala program te stranke i osnovna politička opredeljenja.


Da li si siguran da su baš svi članovi Nove stranke pročitali statut?

Pa sad... U skupštini to zaista mora da izgleda kao što ti kažeš. Trebalo bi da narodni poslanik bude predstavnik građana, pa tek onda stranke (naravno u skladu sa statutom i politikom stranke). To nije slučaj ali mislim da o tome ovde nije ni bilo reči. Bilo je o profesionalizmu političara, stručnjacima itd.


Više sam mislio o konkretnim primerima nego o načelima. Uzmimo primer velikih ulaganja u neki industrijski objekat (neka bude basen Bor). Sa jedne strane imaš stručnjaka koji brani svoje mišljenje o negativnim posledicama određene tehnologije gde je mišljenje potkrepljeno "suvoparnim" naučnim analizama, a sa druge strane prekaljenog političkog vuka koji podržava ulaganje kroz priču o boljem životu, isto tako pokazujući neke svoje brojeve. Zanemarimo za trenutak ko je u pravu od njih dvojice. "Ostvareni" ne uspeva da, kako ti kažeš, nametne svoje stavove i mora da pristane da glasa kako prdsedništvo kaže. Tu pada sav njegov stručni integritet u vodu. Po meni to nije demokratija kojom bi trebalo biti "oduševljen".

Ovaj primer može dodatno da se zasoli sa zakulisnim igrama koje prate takve projekte. Pretpostaviš da je "ostvareni" u pravu, ali nije svestan da je politički vuk instruisan da podržava projekat iz ličnih interesa (provizije za prijatelja, radno mesto za člana porodice i slično). Predsedništvo podrži projekat i očekuje da i "ostvareni" podrži projekat. Stavljaš ga u situaciju da diže ruku za nešto za šta je sto posto ubeđen da je propast, a sve uvijeno u oblandu pripadnosti stranci i deljenju zajedničkih osnovnih principa iz statuta. Ako mene pitaš, to je pogrešno. Nisam siguran da bih kao član nekog projektnog tima stavio potpis na projekat sa kojim se ne slažem, uprkos tome što su ostalih 4 člana ubeđeni da su u pravu (ili učestvovao u nekom medicinskim zahvatu). Politička stranka te tera upravo da uradiš to.

Ali, razmisli malo, ako nisi u stanju da ubediš 15% članova stranke da je tvoja različita ideja dobra i da bi trebalo stranku razvijati u tom pravcu, onda to i nije ideja koja zaslužuje da bude primenjena.


Ideja je apstraktan pojam, dok je rezultat vidljiv. Mislim da je tu najveće mimoilaženje između političara i "ostvarenog". Političari su majstori "nalaženja" ideja koje ostaju bez rezultata iako su sjajno prezentovane i dobile popularnost širih masa (verujem da se možemo složiti oko toga da smo svedoci-savremenici ove pojave), dok "ostvareni" kreće od ideje koja je ponekad neshvaćena (dobar deo naučnih proboja je imao koren u ideji teško prihvatljivoj i struci, a pogotovo široj javnosti) a završava sa sjajnim rezultatima.
kukusigameni kukusigameni 13:18 07.01.2017

Re: Провизија за наше животе

Da li si siguran da su baš svi članovi Nove stranke pročitali statut?


Da li si siguran da su baš svi građani pročitali Ustav?

Naravno, od ostvarenog nekako to očekujem.

Što se tiče Bora, tu pominješ krivično delo korupcije. Za to se ne brine stranka nego tužilaštvo i sudovi.

Lično mislim da politika ne bi trebalo da bude uključena u donošenje takvih odluka ili makar da je ta uloga mnogo manja nego što je danas. I to je jedini pravi način, po meni.

Da bi bilo jasnije kako izgleda odlučivanje o nekom stručnom problemu objasniću ti par crtica.

Postoje resorni odbori i saveti stranke. To su tela koja okupljaju stručne ljude u različitim oblastima. Njihova uloga je savetodavna ali je zvanična i često ima oblik odluke. Naravno, bilo koji poslanik ili odbornik, ne mora da se povinuje odluci takvog savetodavnog tela ali to postaje (i ostaje) stav za koji kasnije postoji politička odgovornost. Ne govorim ovde o kršenju zakona. I, primetićeš, takav odbornik će početi da gubi poverenje članova ako stalno prelazi preko odluke resornih odbora.

Nova stranka ima u statutu naglašenu mogućnost da ti resorni odbori mogu za svoje članove imati i ljude koji nisu članovi stranke. Oni mogu da učestvuju u radu odbora ali nemaju pravo glasa (što je i normalno).

I za kraj odgovora

Političari su majstori "nalaženja" ideja


...ovo je ključna rečenica (bez tvog nastavka )

Ako si dobar političar, uspećeš da proguraš svoju ideju. A ostvareni i neostvareni su političari kada uđu u stranku i aktivno se bave politikom.
tetris tetris 14:09 07.01.2017

Re: Провизија за наше животе

Ako si dobar političar, uspećeš da proguraš svoju ideju. A ostvareni i neostvareni su političari kada uđu u stranku i aktivno se bave politikom.


Potpuno si u pravu. Prvi ešaloni svih naših političkih partija su popunjeni dobrim, karijernim, političarima koji uspešno proguravaju svoje ideje (čije rezultate živimo), a to im je ujedno i jedino profesionalno ostvarenje jer izvan politike niko od njih ne postoji (u stručnom smislu).

Iz tog aspekta je možda i pogrešno praviti podelu na "ostvarene" i "neostvarene" u politici jer se računa samo uspeh u proguravanju ideja gde su, nažalost, ovi potonji daleko uspešniji, pogotovo kad uđu u politiku sa nenapunjenih 20 godina i doguraju do najviših državnih funkcija.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:38 07.01.2017

Re: Провизија за наше животе

Sa jedne strane imaš stručnjaka koji brani svoje mišljenje o negativnim posledicama određene tehnologije gde je mišljenje potkrepljeno "suvoparnim" naučnim analizama, a sa druge strane prekaljenog političkog vuka koji podržava ulaganje kroz priču o boljem životu, isto tako pokazujući neke svoje brojeve. Zanemarimo za trenutak ko je u pravu od njih dvojice. "Ostvareni" ne uspeva da, kako ti kažeš, nametne svoje stavove i mora da pristane da glasa kako prdsedništvo kaže.


Da, to je realan problem.
Dobro je definisati ga ali treba tragati i za rešenjem.
Rešenje nije sigurno u samo konstataciji da je to tako, nije ni u onome što se do sad provlačilo, "ostvareni" da prvo zamrznu, napuste funkcije, pa posle u politiku.

Napritiv, treba im olakšati da uđu u politiku, pospešivati ih u tome, (nekad je to bilo i zakonom regulisano, postojala je obavezna kvota "ostvarenih" u parlamentu, pa ako ih izbori ne izbace dovoljno onda ih kralj imenuje) tražiti načina da ih bude što više, da bi se izbeglo ili makar otežalo preglasavanje "neostvarenih".

Većinski izbrni sistem bi sigurno tome doprineo, postoje verovatno i drugi mehanizmi, ali u svakom slučaju treba težiti tome, a ne otežavati.
I nije baš najmudrije očekivati da političke stranke na tome insistiraju jer to nije u njihovom interesu.
Sasvim je logično da svaka stranka teži da bude što je moguće više moćna, kao i da rukovodstvo stranke ima što više kontrole nad članstvom.
jednatanja jednatanja 22:48 02.01.2017

Kad shvatiš

koliko se plašiš, dođe ti...da se više ne plašiš. Samo friško, resetuj se, što manje misliš bolje će biti. Svako ima briga i strahova, gde god, sve dolazi iznutra. Propadanje traje dugo, a i uspon. Verovao ili ne, ja primećujem propadanje državnog sistema u Deutschlandu. Kad bih grafikon crtala, školstvo je na strmoglavo silaznoj putanji, zdravstvo na blago silaznoj, infrastruktura se održava, kriminal na blago uzlaznoj putanji, industriji pogoduje EU, ako se raspadne, i to će da se poljulja, opasnost od političke nestabilnosti zbog fizičke blizine sukoba na Bliskom Istoku - realna. Država je zaspala. Rade kako su radili i pre 30 godina. Možda ih niko iz Evrope neće prestići, ali ovi iz Azije i Amerike hoće. Srbija bi imala potencijala, kao manja agilna država, uz dobrog lidera da se organizuje i ponudi u jednom novom smeru, pravcu, da odene novo ruho, ali državni aparat kao državni aparat...spavaju na času. Pozdrav.
angie01 angie01 23:10 02.01.2017

Re: Kad shvatiš

ali državni aparat kao državni aparat.


boli ih tuki.
expolicajac expolicajac 23:29 02.01.2017

Re: Kad shvatiš

angie01
ali državni aparat kao državni aparat.


boli ih tuki.

pojasni "tuki"
Unfuckable Unfuckable 03:09 03.01.2017

Re: Kad shvatiš

Verovao ili ne, ja primećujem propadanje državnog sistema u Deutschlandu.


nije što je meni dno
neg što mi se digo!
jednatanja jednatanja 10:55 03.01.2017

Re: Kad shvatiš

Anfak, ovo sam napisala, ne da bih poredila teškoće sa Srbijom u kojoj je za veliku većinu teška finansijska situacija i kao što kažeš "dno", nego da iznesem zapažanja, a ovde sam već 15 godina. Kad ti par najbližih poznanika prošle godine govori da su im provalili u kuće i stanove i ukapiraš da je statistička verovatnoća da se baš svim tvojim poznanicima isto dogodi vrlo mala, kad moraš da provedeš sa decom sate da im krpiš rupe u znanju jer nastavnike i učitelje boli ćoše, a nemačku državu isto, jer im treba samo 10% u vrhu piramide da upravljaju jednog dana (ovo je jedan moj kolega lično čuo u Bundestagu od jednog političara), a koji će biti dobri i bez ičije pomoći i zalaganja. Živela sam i u Americi i u Srbiji, ali ovoliki nemar prema deci (i dobroj, i lošoj i onoj u sredini) ni u jednom drugom društvu nisam videla, peru ruke, kažu "nije do nas, mi samo radimo ovde". Zastareo, učmao, nazadan, preopterećen školski sistem, gde je diskriminacija svakodnevna pojava, gde roditelji peru školske prozore, škola zvrji bez direktora 3 godine, a učitelji ne preuzimaju ni trunku odgovornosti. Srbija ne treba da se ugleda na ovo, već da traži svoj, mnogo bolji sistem.
kleinemutter kleinemutter 23:08 03.01.2017

Re: Kad shvatiš

Kad shvatiš
koliko se plašiš, dođe ti...da se više ne plašiš.


Janković je slab kandidat. Ne odradi posao.
On je bio nosilac inicijative roditelj -hranitelj. Sećate se, ovde smo pisali o tome i na protest išli. Nije to obavio kako treba. Odustao je. Inicijativa nikada nije stigla na dnevni red u Skupštini.
Zakone ne znam. Ne znam ni kako je mogao to da izgura, ali se pitam , što se hvatao posla koji ne ume????

Drugo. Neki blogeri i ja im pišemo (Jankovićevom birou-KANCELARIJI )već tri godine o ne uspostavljanju sistema predah nega za porodice sa decom sa smetnjama.Zgrada stoji prazna već godinu dana a roditelji su sve bolesniji i nemoćniji!

Ovi iz Min. socijale, Gradonačelnik i kompanija im pošalju utešno pismo i oni se umire.

Ništa ne izguraju od posla.

Eto, ovih dana je jedna majka deteta sa smetnjama umrla. Otac je umro prošle godine. Niko ne zna šta je sa detetom. Ne znam ni ja!

Stalno se žalimo da nisu donešeni pravilnici na zakon o socijali i opet ništa.

Janaković je kandidat kavog Vučić priželjkuje , jer ga je lako pobediti!

sugarbaby sugarbaby 11:15 04.01.2017

Re: Kad shvatiš

Janković je slab kandidat. Ne odradi posao.




Ni kraće ni tačnije.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:24 05.01.2017

Re: Kad shvatiš

Ništa ne izguraju od posla.

Eto, ovih dana je jedna majka deteta sa smetnjama umrla. Otac je umro prošle godine. Niko ne zna šta je sa detetom. Ne znam ni ja!

Stalno se žalimo da nisu donešeni pravilnici na zakon o socijali i opet ništa.

Janaković je kandidat kavog Vučić priželjkuje , jer ga je lako pobediti!



Totalno kuvana noga. Menjajte bre to. Nema neka žena da se kandiduje?
Unfuckable Unfuckable 03:12 07.01.2017

Re: kad je tamo lepo ovde briljira

jednatanja
Anfak, ovo sam napisala, ne da bih poredila teškoće sa Srbijom u kojoj je za veliku većinu teška finansijska situacija i kao što kažeš "dno", nego da iznesem zapažanja, a ovde sam već 15 godina. Kad ti par najbližih poznanika prošle godine govori da su im provalili u kuće i stanove i ukapiraš da je statistička verovatnoća da se baš svim tvojim poznanicima isto dogodi vrlo mala, kad moraš da provedeš sa decom sate da im krpiš rupe u znanju jer nastavnike i učitelje boli ćoše, a nemačku državu isto, jer im treba samo 10% u vrhu piramide da upravljaju jednog dana (ovo je jedan moj kolega lično čuo u Bundestagu od jednog političara), a koji će biti dobri i bez ičije pomoći i zalaganja. Živela sam i u Americi i u Srbiji, ali ovoliki nemar prema deci (i dobroj, i lošoj i onoj u sredini) ni u jednom drugom društvu nisam videla, peru ruke, kažu "nije do nas, mi samo radimo ovde". Zastareo, učmao, nazadan, preopterećen školski sistem, gde je diskriminacija svakodnevna pojava, gde roditelji peru školske prozore, škola zvrji bez direktora 3 godine, a učitelji ne preuzimaju ni trunku odgovornosti. Srbija ne treba da se ugleda na ovo, već da traži svoj, mnogo bolji sistem.


evo, četvrti dan nisam svoj i lomim glavu kako mi (u dijaspori!?) da nekako pomognemo vama tamo da se to posrnuće ne pretvori u neki veći pičvajz
...u kom obično na kraju ipak mi ovde najebemo.


Stvarno nisam pametan, možda martin kurton da pomogne nekim jebomater- glupiste-srbi-i-u-sred-nemčije-savetom

Možda Srki dadne neku ideju kako iz pećine, ili brate krkiša da vam objasni kako ponovo ništa ne kapirate, i kako se zaista pere prozor.

Kako god bilo i koliko god (ne Onaj!)vama tamo bilo lepo, tačno toliko je i meni (kao u prvotnom komentaru) - dignut
ko pitbulu pred šetnju

anonymous anonymous 23:30 02.01.2017

Ja se ne plašim ....

....da kažem da za dotičnog neću glasati.

Zato što odlično radi svoj posao.

Kao što to rade i stotine drugih.

Iz istog razloga zbog kojeg neću glasati za njih , neću ni za gospodina Jankovića.

Jer to nije dovoljno, da bi, po meni, neko zaslužio moj glas.

A aferu ili "aferu" neću ni da uzimam u obzir.

Mada bi i ona bila dovoljan razlog za istu odluku.

expolicajac expolicajac 23:35 02.01.2017

Re: Ja se ne plašim ....

anonymous
....da kažem da za dotičnog neću glasati.

Zato što odlično radi svoj posao.

Kao što to rade i stotine drugih.

Iz istog razloga zbog kojeg neću glasati za njih , neću ni za gospodina Jankovića.

Jer to nije dovoljno, da bi, po meni, neko zaslužio moj glas.

A aferu ili "aferu" neću ni da uzimam u obzir.

Mada bi i ona bila dovoljan razlog za istu odluku.


Eto ja se plašim. Očigledno je da su nam iskustva različita. Šta ćeš, subjektivni odraz objektivne stvarnosti.
anonymous anonymous 23:39 02.01.2017

Re: Ja se ne plašim ....

expolicajac
anonymous
....da kažem da za dotičnog neću glasati.

Zato što odlično radi svoj posao.

Kao što to rade i stotine drugih.

Iz istog razloga zbog kojeg neću glasati za njih , neću ni za gospodina Jankovića.

Jer to nije dovoljno, da bi, po meni, neko zaslužio moj glas.

A aferu ili "aferu" neću ni da uzimam u obzir.

Mada bi i ona bila dovoljan razlog za istu odluku.


Eto ja se plašim. Očigledno je da su nam iskustva različita. Šta ćeš, subjektivni odraz objektivne stvarnosti.


Pre bih rekao da su nam iskustva slična, ali izvodimo različite zaključke.


Usput 2

Pohvala za koncept i stil teksta.


expolicajac expolicajac 23:42 02.01.2017

Re: Ja se ne plašim ....

anonymous
expolicajac
anonymous
....da kažem da za dotičnog neću glasati.

Zato što odlično radi svoj posao.

Kao što to rade i stotine drugih.

Iz istog razloga zbog kojeg neću glasati za njih , neću ni za gospodina Jankovića.

Jer to nije dovoljno, da bi, po meni, neko zaslužio moj glas.

A aferu ili "aferu" neću ni da uzimam u obzir.

Mada bi i ona bila dovoljan razlog za istu odluku.


Eto ja se plašim. Očigledno je da su nam iskustva različita. Šta ćeš, subjektivni odraz objektivne stvarnosti.


Pre bih rekao da su nam iskustva slična, ali izvodimo različite zaključke.


Usput 2

Pohvala za koncept i stil teksta.



Interesantno za diskusiju. Gde onda grešim po tvom mišljenju?
anonymous anonymous 23:53 02.01.2017

Re: Ja se ne plašim ....

Interesantno za diskusiju. Gde onda grešim po tvom mišljenju?


Ko je rekao da grešiš ?

Samo imamo različita vidjenja.
anonymous anonymous 08:09 03.01.2017

Re: Ja se ne plašim ....

expolicajac


Interesantno za diskusiju.


Moj omiljeni autor koji je objavio, pre Ničea, metafizičku smrt ne samo Boga , već i Čoveka, razmišljao je o moći , u vreme dok su svi drugi bili opterećeni pojmom revolucije na sledeći način :

"Revolucija i pobuna ne smeju se smatrati jednakoznačnima.Ona opstoji u prevratu stanja,opstojećeg stanja ili statusa,države ili društva, time jeste jedan politički ili socijalni čin,ova pak ima preobražaj stanja kao neizbežnu posledicu...ona nije jedno uzdizanje štita nego uzdizanje čoveka, jedno napredovanje bez obzira na uredjenja koja iz toga izniču.
Revolucija je ciljala na nova uredjenja, pobuna vodi tamo da se mi više ne damo uredjivati, nego da se sami uredjujemo i ne polaže u "institucije" nikakvu sjajnu nadu."
Pobuna " nije nikakva borba protiv opstojećeg , jer ako ona uspije , opstojeće od sebe propada, ona je samo jedno izvlačenje mene iz opstojećeg. Napustim li ja opstojeće ono je mrtvo i prelazi u trulost ....


Nije samo obaranje opstojećeg moja svrha , nego moje uzdizanje nad njim ... "
" ....Uvesti uredjenja zapoveda revolucija, sebe uzdići i podići zahteva pobuna. "

........

Teze o moći :

Moć je sveprisutna, nikad nije samo u jednoj stvari,jednom čoveku ili jednoj instituciji.

Njeno zauzdavanje nikad nije i ne može biti jednokratan čin , kakav je ubacivanje glasačkog listića u kutiju. Radi se o procesu koji mora imati neprekinuti kontinuitet.

Pobuniti se znači suprotstaviti se na svim tačkama ( ne samo centralnim nego i perifernim ) na kojima moć teži ili već jeste prešla u nadmoć - razobručila se. Taj čin moora biti jasna demomonstracija neprihvatanja zloupotrebe.Dakle, mora biti - uzdizanje čoveka,tj.gradjanina.


Usput 2

Samom sebi razjašnjavam različitost u pristupima.

Nedgovorno je, čak i kada je nesvesno i nenamerno, dovodjenje ljudi u opasnu zabludu da se zamenom jednog eksponenta moći drugim, nešto bitno u društvenim relacijama može postići.

A fokusiranjem na pitanje " KO ...? " upravo vodi tome.

Zato ja insistiram na "pobuni" - svesnom i odgovornom uzdizanju,uspravljanju Čoveka / Gradjanina i njegovoj neposlušnosti u svakom slučaju zloupotrebe moći.

Tako se stvara civilno društvo kojim se jedino može izgraditi kontramoć i izbalansirati odnos moći društva i države.


Učestvovati u promeni moćnih pojedinaca bez promene odnosa Gradjanina/Društva prema moći, znači samo biti saučesnik u uspostavljanju moći novog Uzurpatora.

A to nam se već više puta dešavalo.

Mislim da je sada razlika u pristupima jasnija.


Usput 3

Mislim i to, da niste dovoljno dobro promislili i razumeli gest vašeg, sada bivšeg potpredsednika i značaj ličnog primera.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:22 03.01.2017

Re: Ja se ne plašim ....

Mislim da je sada razlika u pristupima jasnija.



anonymous anonymous 10:36 03.01.2017

Re: Ja se ne plašim ....

Srđan Fuchs
Mislim da je sada razlika u pristupima jasnija.





Doduše, kako kome ....


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:44 03.01.2017

Re: Ja se ne plašim ....

opet neko novomarks-polivanje?
expolicajac expolicajac 11:02 03.01.2017

Re: Ja se ne plašim ....

Srđan Fuchs
opet neko novomarks-polivanje?

Pouzdano znam da nisi u pravu. Pročitaj postove anonymous-a i pokušaj da pronađeš izvorište njegovih stavova. Ako nećeš da se mučiš pitaj ga na PP.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:12 03.01.2017

Re: Ja se ne plašim ....

expolicajac
Srđan Fuchs
opet neko novomarks-polivanje?

Pouzdano znam da nisi u pravu. Pročitaj postove anonymous-a i pokušaj da pronađeš izvorište njegovih stavova. Ako nećeš da se mučiš pitaj ga na PP.



nekakav lagani, fluidni post-marksizam, u fazonu - oće kaki, neće kaki, ne zna da li hoće ili neće, samo fluidno. neomarksizam ili zapadni marksizam u suštini, ne vidim neki drugi, osobeniji pečat. što se tol'ko zagrcnete kada trebate da kažete nešto toliko jednostavno i očigledno? ne treba čoveka da bude sramota što je marksista. to što je meni smaranje ne znači da je neprimenjiv sistem na srbiju.
anonymous anonymous 11:24 03.01.2017

Re: Ja se ne plašim ....

expolicajac
Srđan Fuchs
opet neko novomarks-polivanje?

Pouzdano znam da nisi u pravu. Pročitaj postove anonymous-a i pokušaj da pronađeš izvorište njegovih stavova. Ako nećeš da se mučiš pitaj ga na PP.



Čak i da pita , pa i da mu odgovorim, on se neće potruditi da razume.


Marksizam , pri čemu on misli i na izvedene ideologije, insistira na revoluciji, diktaturi proletarijata.....dok ja sve vreme govorim o pobuni .

Razliku sam pokušao da objasnim.

Revolucijom se moć / vlast - osvaja.

Pobunom se teži da se moć, ograniči, zauzda, izbalansira i onemogući njena zloupotreba.

A to nema veze sa marksizmom,već sa konceptom civilnog društva,koji baštini ideje teoretičara anarhizma.




expolicajac expolicajac 11:28 03.01.2017

Re: Ja se ne plašim ....

anonymous
expolicajac
Srđan Fuchs
opet neko novomarks-polivanje?

Pouzdano znam da nisi u pravu. Pročitaj postove anonymous-a i pokušaj da pronađeš izvorište njegovih stavova. Ako nećeš da se mučiš pitaj ga na PP.



Čak i da pita , pa i da mu odgovorim, on se neće potruditi da razume.


Marksizam , pri čemu on misli i na izvedene ideologije, insistira na revoluciji, diktaturi proletarijata.....dok ja sve vreme govorim o pobuni .

Razliku sam pokušao da objasnim.

Revolucijom se moć / vlast - osvaja.

Pobunom se teži da se moć, ograniči, zauzda, izbalansira i onemogući njena zloupotreba.

A to nema veze sa marksizmom,već sa konceptom civilnog društva,koji baštini ideje teoretičara anarhizma.


Ja bih mu odao tajnu. Mislim da je mlad i pametan dečarac i zaslužuje blagu kritiku.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:20 04.01.2017

Re: Ja se ne plašim ....


Razliku sam pokušao da objasnim.

Revolucijom se moć / vlast - osvaja.

Pobunom se teži da se moć, ograniči, zauzda, izbalansira i onemogući njena zloupotreba.

A to nema veze sa marksizmom,već sa konceptom civilnog društva,koji baštini ideje teoretičara anarhizma.



Dokle god je sukobljeno sa mejnstrimom, može da se prihvati kao porodica.
a_jovicic a_jovicic 00:14 03.01.2017

... i prigodna muzička numera

anonymous anonymous 00:27 03.01.2017

Timeo ....

...ergo sum.


Atribucija čoveka pretparanoičnog društva.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 01:43 03.01.2017

Skidam kapu za tekst, ali..

... plašim se da kliknem na "PREPORUČI".
mesan mesan 02:06 03.01.2017

Hm

Poruka deluje jasno, ali malo je nespretno ispalo što si izlistao ove stvari:
Pazim kako vozim.
Prelazim ulicu samo na obeleženim pešačkim prelazima.
Čim dobijem penziju ja odmah platim struju, vodu, telefone, ma platim sve.
Hvala bankama koje su omogućile da elektronskim plaćanjem budem oslobođen provozije.

pa zaključio ovo:
Plašim se što nema pravila.
Što nema pravde i nema moralnih vrednosti na koje sam navikao.

Ispada npr. da su bahaćenje i mito u saobraćaju bila pravedna pravila i poželjne moralne vrednosti. I da ih je loše suzbijati strahom (od zakonskih kazni)
Unfuckable Unfuckable 03:14 03.01.2017

Re: ne sitničari

expolicaj nikad nije baš najbolje baratao rečima, ma koliko prokleto pokušavao

Međutim, meni je njegova poruka jasna.
looping looping 06:11 03.01.2017

1

Plašim se i da Vam svima saopštim da ću glasati za Jankovića. Plašim se da me ne počnu smatrati manje Srbinom zbog toga. Mnogo se plašim i nadam se da ćete mi oprostiti što to radim iz straha za budućnost Srbije.

Što bi se plašio?
Treba biti ponosan na takvu promenu.
Ako cela opozicija stane iza Jankovića biće to lepa promena u načinu razmišljanja opozicije i ja bih rekao jedna nova etapa u političkom životu Srbije. Interes države a ne pojedinaca.

PS.
Bez obzira što se meni Janković ne sviđa mnogo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana