Društvo| Mediji| Nauka

Ratni planovi

expolicajac RSS / 21.09.2016. u 12:41
rat-vojnik.jpg
Ta famozna feč „Ratni planovi“, kojom tabloidna štampa i kvazi analitičari svih vrsta već danima podižu „temperaturu“ umornom i napaćenom narodu, stvaraju utisak da je RAT „ono što se maže na hleb“. Problem je mnogo ozbiljan da bi se površno, bahato i nadmeno iz kožnih fotelja, a zarad samo ličnih interesa, prosipala pamet i širila iluzija moći. Zato sam se i upustio u „avanturu“ da vam u okviru zakonskih ovlašćenja i bez bilo kakve političke pozadine prikažem osnovne okvire toga što oni nazivaju „ratnim planovima“
Ratni plan je samo jedan deo sveobuhvatnog procesa koji se jedinstvenim imenom zove „PROCENA VOJNIH, EKONOMSKIH I DRUGIH USLOVA ZA SLUČAJ AGRESIJE“. Svaka država ima zakonskom regulativom propisane postupke i nosioce zadužene za obavljanje ove aktivnosti.
Procenom se bliže sagledavaju i procenjuju sledeći elementi: vojna procena, bezbednosna procena, procena uslova i mogućnosti za organizovanje i rad organa Republike, procena uslova i mogućnosti izvršenja mobilizacije, procena uslova i mogućnosti organizacije i funkcionisanja veza i kriptozaštite, procena mogućnosti, organizacije i funkcionisanja sistema osmatranja i obaveštavanja, procena ugroženosti i mogućnosti za zaštitu i spasavanje, procena uslova i mogućnosti funkcionisanja privrednih delatnosti i delatnosti javnih službi.
1. Vojnom procenom se na osnovu raspoloživih podataka naročito procenjuju: vrste i način napada agresora, ciljevi, snage i mogućnosti agresora; osnovni pravci i objekti dejstva; moguće posledice, koje se mogu očekivati; sopstveni ljudski i materijalni potencijali i mogućnosti za odbranu i druga pitanja za planiranja mera odbrane.
Prilikom izrade ove procene Ministarstvo odbrane sarađuje sa nadležnim organima oružanih snaga.
2. Bezbednosnom procenom se naročito procenjuju: ugroženost državnih organa, preduzeća, drugih organizacija i građana; mogućnost zaštite od obaveštajne aktivnosti i delovanja neprijatelja; zaštićenost državnih organa, preduzeća, drugih organizacija i objekata od posebnog značaja za odbranu i mere suprotstavljanja; snage, sredstva i osposobljenost organa bezbednosti za izvršavanje zadataka.
Ovaj deo procene izrađuje Ministarstvo unutrašnjih poslova u saradnji sa  Ministarstvom odbrane.
3. Procenom uslova i mogućnosti za organizovanje i rad organa Republike naročito se procenjuju: uslovi i mogućnosti organizacije i rada organa i organizacija Republike, a posebno na ratnim lokacijama i na privremeno-zaposednutoj teritoriji.
Pri izradi ovog dela procene Ministarstvo odbrane ostvaruje neposrednu saradnju sa Ministarstvom pravde i drugim ministarstvima.
4. Procenom uslova i mogućnosti izvršenja mobilizacije procenjuje se na osnovu specifičnosti konkretnih organa i organizacija, organizacije materijalno-tehničkih i drugih uslova naročito: uslovi u kojima se vrši mobilizacija u slučaju neposredne ratne opasnosti i iznenadne agresije organa i organizacija Republike; geografski i meteorološki uslovi; uticaj i delovanje neprijatelja; vreme potrebno za izvršenje mobilizacije; mobilizacijske lokacije; mesta i zborišta; materijalno, zdravstveno i drugo obezbeđenje mobilizacije.
U pripremi ovog dela procene Ministarstvo odbrane sarađuje sa nadležnim organima Republike.
5. Procenom uslova i mogućnosti organizacije i funkcionisanja veza i kriptozaštite naročito se sagledava: uticaj dejstva agresora na organizaciju i mogućnosti održavanja veza; korišćenje sistema i sredstava veza PTT i drugih imalaca; način organizacije veza rukovođenja i kriptografske zaštite u različitim varijantama ratnih dejstava, a posebno u uslovima elektronskih dejstava i u uslovima privremeno-zaposednute teritorije.
U pripremi ovog dela procene Ministarstvo odbrane sarađuje sa Ministarstvom saobraćaja i veza, Javnim preduzećem PTT saobraćaja "Srbija" i drugim nadležnim organima i organizacijama u Republici.
6. Procena mogućnosti, organizacije i funkcionisanja sistema osmatranja i obaveštavanja naročito se procenjuju: uticaj veličine teritorije i reljefa zemljišta; geografski položaj; udaljenost aerodroma agresora sa kojih se očekuju dejstva; broj i vrste vazduhoplova koji se mogu očekivati; objekti verovatnog dejstva avijacije i rejoni moguće upotrebe vazdušnih desanata; opasnosti od elementarnih nepogoda i tehničko-tehnoloških i drugih većih opasnosti; mogućnost uključivanja preduzeća i drugih organizacija i organa koji se u okviru svoje redovne delatnosti bave osmatranjem i utvrđivanjem pojava od značaja za odbranu; mogućnost povezivanja elemenata sistema osmatranja i obaveštavanja sa elementima osmatranja i obaveštavanja oružanih snaga i razmene podataka sa njima; funkcionisanje sistema osmatranja i obaveštavanja u uslovima privremeno-zaposednute teritorije.
U pripremi ovog dela procene Ministarstvo odbrane sarađuje sa komandama i štabovima oružanih snaga.
7. Procena ugroženosti i mogućnosti za zaštitu i spasavanje sadrži:
a) procenu ugroženosti i povredljivosti od ratnih dejstava, koja, naročito sadrži: položaj, karakteristike i ugroženost pojedinih delova i ukupne teritorije; objekte od posebnog značaja na teritoriji koji bi mogli biti ugroženi dejstvom agresora; povredljivost teritorije u odnosu na demografske karakteristike, uticaj prirodnih uslova, tehnički sadržaj urbanih struktura; posledice dejstava i razaranja; gubitke u ljudstvu i materijalnim dobrima.
b) procenu potreba i mogućnosti za zaštitu i spasavanje ljudi, materijalnih i drugih dobara, kojom se naročito, procenjuje: osposobljenost i mogućnost za organizovanje lične i uzajamne zaštite u naseljima i preduzećima i drugim organizacijama (samo za opštinu); potrebe i mogućnosti za organizovanje i funkcionisanje mera zaštite i spasavanja; potrebe i mogućnost za organizovanje jedinica civilne zaštite, operativno-stručnog organa za rukovođenje akcijama zaštite i spasavanja; potrebe i mogućnost za izvršavanje zadataka zaštite i spasavanja od strane preduzeća i drugih organizacija i službi opremljenih i osposobljenih za zaštitu i spasavanje.
Procena ugroženosti i mogućnosti za zaštitu i spasavanje, čini osnovu za razradu dokumenata plana civilne zaštite Republike, opština, naselja i preduzeća i drugih organizacija.
Republički štab civilne zaštite izrađuje procenu za Republiku i izvode iz te procene dostavlja okružnim štabovima civilne zaštite, koji izvode iz svoje procene dostavljaju opštinskim štabovima civilne zaštite na svojim područjima. Opštinski štabovi civilne zaštite, na osnovu dobijenih izvoda, razrađuju procene opštine i, zajedno sa štabovima civilne zaštite naselja, odnosno sa poverenicima u manjim naseljima, izrađuju procenu za svako naselje na teritoriji svoje opštine. Opštinski štabovi civilne zaštite dostavljaju izvode iz procene opštine i svim preduzećima i drugim organizacijama koja su u obavezi da na osnovu ovog izvoda izrade svoje planove civilne zaštite.
U pripremi ovog dela procene Republički štab okružni i opštinski štabovi civilne zaštite sarađuju sa organizacionim jedinicama Ministarstva odbrane i preduzećima i drugim organizacijama.
8. Procenom uslova i mogućnosti funkcionisanja privrednih delatnosti i delatnosti javnih službi naročito se procenjuju: uticaj agresora na funkcionisanje privrede i društvenih delatnosti u ratu; karakteristike privrede i društvenih delatnosti po oblastima i značajnim granama, sa mogućnošću proizvodnje i pružanja usluga u ratu; procenu bitnih elemenata koji uslovljavaju funkcionisanje u ratu; mogućnost za obezbeđenje radnika za obavljanje delatnosti u ratu; druge elemente značajne i specifične za funkcionisanje u ratu (izmeštanje delova kapaciteta i robnih fondova, onesposobljavanje objekata kapaciteta).
U izradi ovog dela procene Ministarstvo odbrane sarađuje sa nadležnim ministarstvima u oblasti privrednih delatnosti i delatnosti javnih službi.
9. Za sve delove procene organi koji ih pripremaju izrađuju i kratke zaključke, koji naročito treba da obuhvate težišne objekte dejstva agresora; moguće posledice i gubitke; sopstvene snage i sredstva suprotstavljanja dejstvima agresora(ukupne mogućnosti).
Ti tabloidni analitičari bi trebalo da se upoznaju sa svim ovim elementima pa tek onda donose olako izrečene procene o tome ko i koliko je spreman za rat. Naravno da je to za njih nepremostivi intelektualni napor, tako da ne očekujem neku značajniju promenu u upotrebi te reči „Ratni plan“.



Komentari (282)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 12:50 21.09.2016

Kaži ti nama...

Super ti je ovo, što se teorijskog pristupa tiče.

Nego, kaži ti nama, 'oće li biti rata?
uros_vozdovac uros_vozdovac 13:09 21.09.2016

Re: Kaži ti nama...

Izvesno - hoće. Drugo je pitanje ka`će?
G.Cross G.Cross 13:14 21.09.2016

Re: Kaži ti nama...


Nego, kaži ti nama, 'oće li biti rata?



A kad je to bio prestao ?



Dobra ti fotka Ex.
stopalo stopalo 13:15 21.09.2016

Re: Kaži ti nama...

'oće li biti rata?

kategorija tendencioznih pitanja

...bes li nesto i sto ne?
expolicajac expolicajac 13:23 21.09.2016

Re: Kaži ti nama...

predatortz
Super ti je ovo, što se teorijskog pristupa tiče.

Nego, kaži ti nama, 'oće li biti rata?

Rat je politička odluka. Ovaj blog je ukazivanje na sve ono što se mora znati, naravno da ima još mnogo toga, da bi se donela odluka o ratu.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 16:04 21.09.2016

Re: Kaži ti nama...

uros_vozdovac
Izvesno - hoće. Drugo je pitanje ka`će?


Šta da ti rečem, pripremi Stetson ☻

uros_vozdovac uros_vozdovac 16:33 21.09.2016

Re: Kaži ti nama...

the ants go marching ten by ten
the little one stops to shout THE END

and they all go marching down to the ground
to get out of the rain

boom.. boom.. boom.. boom..
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:39 21.09.2016

Re: Kaži ti nama...

'oće li biti rata?

Rat već duže vreme tinja, ali ne vode se svi ratovi na konvencionalan način. Ovaj trenutno što traje, koji neki nazivaju i krajem istorije, pretvara čoveka u samozadovoljnog jedača čipsa ispred usijalog monitora. No, ima taj monitor i svojih prednosti:)


Milan Karagaća Milan Karagaća 22:30 21.09.2016

Re: Kaži ti nama...

Biće po Informerovom gazdi isto kao i onaj famozni državni udar.
Mene čudi na šta se sve budale pale, kako narod kaže.Pa kao da jedva dočekaju da tamo neka budaletina nešto izvali, a onda se ovde na to prime ministri i ponižavaju se i ponižavaju državi pridajući značaj nekim likovima koji ništa ne znače ni u svojoj ulici ili selu. Ko je Sefer Halilović ali onda još gore kada naš ministar spoljnih poslova nađe za shodno da mu još podiže rejting, pa ga razrađuje pa proglašava nekim portparolom. A istovremeno, kao mi se ne mešamo u BiH, mi poštujemo tzv. celovitost BiH, mi ne raspirujemo i ne potpirujemo , mi ne odgovaramo na svaku.....
Zapravo, taj referendum nema nikakve veze ni sa ratom ni sa rušenjem Dejtona, već treba Dodiku da ojača poziciju pred neke izbore, a i Bakiru da ima na čemu da se javlja kao blanitelj Dejtona.
RS je i do sada obeležavala taj dan kao dan RS, na to ima pravo kao što i svaka opština ima pravo da ima dan opštine, kao što i fBiH ima dan svog entiteta.
E sada, da postoji normalan zakon o štampi i slično, neki bi morali da odgovaraju zbog širenja lažnih vesti i uznemiravanja javnosti, ali toga nema ni ovde ni u RS ni u fBiH, u Croaciji da ne govorimo.
Vučić kaže da neće da odgovara na razne izjave ali zato ima ministre koji se spuštaju na nivo seoskih snaša svađalica.
Eto juće novine alarmantno objavljivaše kao udarnu vest da Vučić prekida posetu SAD zbog izjave Sefera Halilovića, a to uopšte nije tačno niti je prekinuo, pa zašto onda neko ne kaže tim urednicima da ne lupetaju.
Neće biti rata jer niti ima ko niti hoće da ratuje, a i kad bi hteli ne bi im oni veliki dali ni Rusija ni SAD , ni Nemačka.
Nego, bolje je da Republiku Srpsku neki više ne brane odavde iz Beograda jer se pokazalo kako su ih branili više puta.
blogovatelj blogovatelj 23:52 21.09.2016

Re: Kaži ti nama...

A kad je to bio prestao ?


Groblje j' spomen doba sviju;
groblje - knjige sto se štiju;
povesnica svih zemalja,
starostavnik cara, kralja,
i čitulja viših slika
izbranika, mučenika,
od početka pamtiveka.
Sve j' to groblje -
al' je i kolevka.
martin_krpan martin_krpan 07:00 22.09.2016

Re: Kaži ti nama...

Milan Karagaća


Nego, bolje je da Republiku Srpsku neki više ne brane odavde iz Beograda jer se pokazalo kako su ih branili više puta.




Preporuka za cijeli komentar.
mariopan mariopan 12:35 22.09.2016

Re: Kaži ti nama...

Milan Karagaća



Bravo.

Nadam se da si dobro? Dugo Te nije bilo.
Milan Karagaća Milan Karagaća 17:51 22.09.2016

Re: Kaži ti nama...

pravo da ti kažem ne vidim više nikakvu svrhu ni pisanja postova ni komentarisanje jer je ovaj blog odavno izgubio smisao.Ne uključujem se jer mi je bilo dosta primitivizma raznih anonimusa koje argumenti ne interesuju.
Hvala na pitanju, dobro sam što i tebi želim.
Veliki pozdrav
mariopan mariopan 18:29 22.09.2016

Re: Kaži ti nama...

Milan Karagaća
pravo da ti kažem ne vidim više nikakvu svrhu ni pisanja postova ni komentarisanje jer je ovaj blog odavno izgubio smisao.Ne uključujem se jer mi je bilo dosta primitivizma raznih anonimusa koje argumenti ne interesuju.
Hvala na pitanju, dobro sam što i tebi želim.
Veliki pozdrav



I Tebi veliki pozdrav
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:38 22.09.2016

Re: Kaži ti nama...

Milan Karagaća
pravo da ti kažem ne vidim više nikakvu svrhu ni pisanja postova ni komentarisanje jer je ovaj blog odavno izgubio smisao.Ne uključujem se jer mi je bilo dosta primitivizma raznih anonimusa koje argumenti ne interesuju.


a' si svilen, druže, kao da si devojčurak a ne oficir u rezervi!

nego, momci, biće rata, kada nasrnemo sa oba razarača iz NS na Bosančerose i Ujkice, pocepaćemo ih k'o dete zvečku!



Milan Novković Milan Novković 09:51 23.09.2016

Re: Kaži ti nama...

Nego, kaži ti nama, 'oće li biti rata?

Makedonija je u prvom timu, Srbija, Hrvatska i Bosna i Hercegovina su na klupi za sada - tj ta regionalna galama je zabava za mase, Ameri i Evropljani tu vuku konce. Neki sažetak sažetka bi mogao da bude:

- Bitka je oko prodaje energije Evropi, evropskog energetskog tržišta koje je ogromno i profil mu se sve više pomera ka van-evropskoj zavisnosti kako Severna Mora, Norveške i slično presušuju olako.

- Pa je, u ime energije kao osnove, i svega i svačega, evroazijska integracija gde Katar i KSA ne vode kolo bila no-no priča

- A rusko-nemačko približavanje je bila panična priča, ta osovina je glogov kolac, one of, (no pun intended wrt našeg kolege blogera) US hegemoniji.

- Tako se desila Ukrajina, pa pojas Baltik, Poljska, Rumunija, Bugarska i Turska, kao US alat za sprečavanje te integracije.

- Bitka u Siriji je oko cevovoda, gasovoda, dok su cene gasa niske LNG je preskup, i potrebni su cevovodi.

- US priča je ok zamene ruskog gasa u evropi katarskim, i KSA energentima.

- Rusi su mogli još da se bore za Južni Tok preko Bugarske, Evropa je to i očekivala i bila iznenađena i uvređena kad su Rusi naglo odustali od te bitke, tj Evropa se femkala, ali sa porazom Sirije bi Rusija doživela strategijski poraz uz relativno malu taktičku pobedu.

- A strageija je neminovno oko evroazijske integracije u koju galopiraju Rusija, Kina, Iran, Indija, Turska, Evropa i ostali.

- Ameri su naglo nadigrani na Bliskom Istoku, ali nadigravanje nekom brzinom je bilo neminovno, oni se sporo prilagođavaju promenama u svetu, ušuškani finansijskom i ratnom silom.

- Ne mogu ih dojučerašni partneri tako preko noći spustiti na zemlju, oni su ko zahuktali bik, nije ni bitno da li imaju nešto geo-političkog mozga, potrebno je vreme da ga uključe i bootstrepuju, a i vreme da se zaustave iz trka, pa su UK izbrexitovali neprimetno približavanje Rusima po pitanju šta-kako sa pucaljkama u svetu, i Kinezima ekonomski, Evropljani prave svoju vojsku da bi skinuli NATO sa grbače, Kinezi piče OBOR i new silk road, Iranci se polako brinu o Iraku i Siriji, Indija ide na smešak, svilene rukavice i umaranje bika ugovorima koji zvonko zvuče ali su uglavnom suFtilna diplomatija, Turci malo grubo presekoše neke kritične US i NATO konce, a zajedno sa Izraelom i dalje igraju prijatelja koliko moraju u novom kontekstu, dok se pomeraju ka novoj realnosti.

- Američki "pivot ka Aziji" je ovih dana doživeo šok i za obične posmatrače kako su Kinezi Obami i ekipi na G20 druženju grubo rekli da oni ne vode glavnu reč, Ameri, i dočekali ga bez crvenog tepiha i stepenica za izlazak iz aviona, a Filipinac mu odbrusio da je kučkin sin i da želi da polako, specijalci prvo, počnu da kupe prnje iz Filipina - šok pošto su Fiipini trebali da budu jedna od značajnih US odskočnih dasaka u pivotiranju ka Aziji, pa je sad interesantna tema repetiranja hibridnog oružja kad su Filipini u pitanju.

- U tom šoku je Američki Satir na LSDu (trebao da bude naslov mog bloga ali me ex i kometatori pretekli pa pišem ovde) u kvantnoj superpoziciji, nimfa mu je i pobegla kako je došla do obale reke pa se pretvorila u trsku i mace, i nije mu pobegla pošto LSD radi svoje, pa smo svedoci, za ne poverovati, "blagog" ...

- ... vojnog udara u US, gde je Pentagon izignorisao dilove što je Bela Kuća napravila i u nekontrolisanom ritanju raspalio po Sirijskim snagama da bi podrio dil što su napravili sa Rusima - kažu greška, neki pešadinac greškom poslao 4 aviona da sat vremena bombarduju vladine pozicije.

- I mnogi se pitaju zašto Rusi prave te dilove sa Amerima kad znaju da ovima više ništa nije ostalo osim laži, manipulacije i kupovanja vremena - opet stupa zakon inercije na snagu, prosto igraju sitan šah sa amerima, ko posebnim pacerima, gde znaju da ih ne mogu zaustaviti odjednom u trku, i uvako im samo zakivaju po neki sledeći ekser u reputacioni kovčeg u svetu.

- Sa izuzetkom Katara, KSA, i možda još neke siće US su postali predmet sprdnje u Evroaziji, nkei pojedinci su kupljeni pa igraju igru, nekima bi mogla da odskoči glavica pa igraju igru, ali svi polako igraju tu igru i čekaju da pomahnitali bik iskrvari.

- Deep Gov se javila na dva karakteristična načina - Zbigniev kaže da mora da se menja strategija i prihvataju realnosti (ovo sve kaže), dok je Buš senior podržao Klintonku - ovo je teže za interpretaciju i iako je njegov neocon šešir veći od njegovog deep gov šešira ja mislim da se samo igra diplomatije - Klinonka je na kolenima, Trump vodi, pa će naše nagađanje biti pojašnjeno na ovaj ili onaj način iznenađenjima sledećih mesec i nešto. Pomeranje Trumpa ka nekom ekvilibrijumu interesneh grupa tamo je indikativno, jedva primetno se pomeraju i mediji (čitačima WPa je oprošteno, oni su hard-core neocon)

- Od četiri US spoljne politike, nači, ne znam gde je kongresna, oni mu dođu ko Monti Pajtonovski tim, Pentagonska je prigrlila Cijicu, Obama ima mentalne i hormonske poremećaje od kad je došao da potpisuje i lupa pečate i više služi kao lutak za zabavljanje naroda koji ima preča posla od praćenja politike.

- Posle grubosti Kine i Filipina, pa neponašanja US u dogovoru i Rusi su se odlučili na nedrugarsko ponašanje naglim sazivanjem vanredne sednice UN, gde su ameri baš bili iznenađeni i uvređeni, u ime daljeg srozavanja njihove svecke "reputacije", pa su Rusi raspalili Kalibar oružjem po zapadnom kontrolnom centru kod Alepoa, popunjenim najviše Izraelcima, pa u manjoj meri Amerima i Britancima, ubili nekoliko desetina operativaca-menadžera alkaidinig i ajsisovih ratnika. Izraelci i Britanci ne veruju više u pobedu, nego nisu imali izbora ovom prilikom i ovo im je bila cena koju su morali platiti.

- Kinezi polako dovlače ljude u Siriju, prave se planovi oko obnove, Rusi potpisuju papire sa Turskom oko južnog toka, pa na ispit istrčavaju, ovim redom, Grčka, Makedonija i Srbija.

Evopa može da kaže da neće rat, verovatno će tako i biti, iako dosta zavisi i od integriteta srpskih i hrvatskih političara, pa bosansko-hercegovačkih, pod US uvrtanjem ruke - crni humor, znam, što da ne.
kukusigameni kukusigameni 10:48 23.09.2016

Re: Kaži ti nama...

Milan Novković
Evopa može da kaže da neće rat, verovatno će tako i biti, iako dosta zavisi i od integriteta srpskih i hrvatskih političara, pa bosansko-hercegovačkih, pod US uvrtanjem ruke - crni humor, znam, što da ne.


Džaba analiza(e) ako nema zaključka i strategije.

Problem je što Srbija klizi ka tome da će uskoro ostati izbor između Vučića i Šešelja, a za to više nikakve analize neće biti potrebne.

I na ovom blogu se pokazalo da se ljudi u Srbiji mahom bave stvarima na koje ne mogu da utiču. I onda se kao prepuštaju sudbini (ništa tu mi ne možemo, to sve neko drugi radi, Rusija vs. USA i sl.)

Ja bih to nazvao grehom nečinjenja.

A Beograd nikad prljaviji.
freehand freehand 11:05 23.09.2016

Re: Kaži ti nama...

Evopa može da kaže da neće rat, verovatno će tako i biti, iako dosta zavisi i od integriteta srpskih i hrvatskih političara, pa bosansko-hercegovačkih, pod US uvrtanjem ruke - crni humor, znam, što da ne.

Sve si dobro složio, ali ovo u Bosni i RS daleko je od naivnog i samo prvog sloja. Nekoliko godina unazad ozbiljno se ljulja RS u smnslu revizije Dejtona i ukidanja entiteta. I to je stari projekat isto kao i ukidanje rezolucije 1244, jer se i jedno i drugo tretira kao srednjoročni marketinški ustupci Srbiji i Srbima u tom balkanskom i jugoslovenskom mešanju karata.
Vlasti u RS već su smenjivane odlukama administratora u Bosni, Dodik doveden kao kooperativni lutak.
E sad je - tvojim rečnikom rečeno - u toku šahovska partija u kojoj se situacija raspetljava. A zveckanje oružjem uopšte nije naivno, koliko god ovako ušuškani u priče da se nema čime ni zašto mislili da je u ptianju samo buka bez sadržaja.
Mala varnica u ovoj fazi može da napravi veliko sranje, naročito sa vatrogascima okolo koji su sa kantama benzina spremni da gase malu vatru.
Milan Novković Milan Novković 16:38 23.09.2016

Re: Kaži ti nama...

kukusigameni
Milan Novković
Evopa može da kaže da neće rat, verovatno će tako i biti, iako dosta zavisi i od integriteta srpskih i hrvatskih političara, pa bosansko-hercegovačkih, pod US uvrtanjem ruke - crni humor, znam, što da ne.


Džaba analiza(e) ako nema zaključka i strategije.

Problem je što Srbija klizi ka tome da će uskoro ostati izbor između Vučića i Šešelja, a za to više nikakve analize neće biti potrebne.

I na ovom blogu se pokazalo da se ljudi u Srbiji mahom bave stvarima na koje ne mogu da utiču. I onda se kao prepuštaju sudbini (ništa tu mi ne možemo, to sve neko drugi radi, Rusija vs. USA i sl.)

Ja bih to nazvao grehom nečinjenja.

A Beograd nikad prljaviji.

Sa zaključcima je teško i onima što vuku većinu konaca, skup scenarija je nešto lakši, pa podloga i odskočna daska za reagovanje na neočekivano.

To klizanje u Srbiji - teško (ovo moje mišljenje je teško naivnije izneti, tj ja ne znam) da će preko noći da se nađe rešenje dok skakanje čak i (skoro) istomišljenicima za vrat bude baš popularan sport, dok bude nemoguće smeniti vođu partije i posle poraza, dok ljudi ne poveruju da mogu nešto da promene, ...

... dok neki sindikalizam ne stupi na scenu - a dok bude gladnih u komšiluku većine ljudi treba biti hrabar pa držati optimizam na visini.

Može da se utiče na stvari, strategijski genije Rusije danas nije u njihovoj ekonomskoj snazi nego u spoljnoj politici poslednjih 15+ godina. Ne uzvraćati na provokaciju provokacijom je potentna stvar.

Da, više danas ima grehova nečinjenja nego činjenja, strašno je kad ljudi više zavole cirkus nego kafanu.

Beograda sam se uželeo, baš, meni prljavo retko smeta, i London je prljav, prljavo me podseća na Prigrevicu u detinjstvu i otpade sa Karaburme za mojih 10 godina u Bgd, sve prijatna iskustva, a ja to ionako doživljavam kao "prljavo" samo na silu, sada za potrebe diskusije, a ne intuitivno - prljavština je prolazna i neprimetna, a često kreativnija od čistog, od sterilnog uvek .
Milan Novković Milan Novković 16:43 23.09.2016

Re: Kaži ti nama...

freehand
Evopa može da kaže da neće rat, verovatno će tako i biti, iako dosta zavisi i od integriteta srpskih i hrvatskih političara, pa bosansko-hercegovačkih, pod US uvrtanjem ruke - crni humor, znam, što da ne.

Sve si dobro složio, ali ovo u Bosni i RS daleko je od naivnog i samo prvog sloja. Nekoliko godina unazad ozbiljno se ljulja RS u smnslu revizije Dejtona i ukidanja entiteta. I to je stari projekat isto kao i ukidanje rezolucije 1244, jer se i jedno i drugo tretira kao srednjoročni marketinški ustupci Srbiji i Srbima u tom balkanskom i jugoslovenskom mešanju karata.
Vlasti u RS već su smenjivane odlukama administratora u Bosni, Dodik doveden kao kooperativni lutak.
E sad je - tvojim rečnikom rečeno - u toku šahovska partija u kojoj se situacija raspetljava. A zveckanje oružjem uopšte nije naivno, koliko god ovako ušuškani u priče da se nema čime ni zašto mislili da je u ptianju samo buka bez sadržaja.
Mala varnica u ovoj fazi može da napravi veliko sranje, naročito sa vatrogascima okolo koji su sa kantama benzina spremni da gase malu vatru.

Verujem da je tako, i tek iz ponekog humorističnog trnutka online mi se ponekad čini, optimistički, da se raja sada nešto više sprda i dosta mnaje ozbiljno shvata ludake pri vlasti i tabloidima, besmislenim novinama.
blogovatelj blogovatelj 04:15 24.09.2016

Re: Kaži ti nama...

Problem je što Srbija klizi ka tome da će uskoro ostati izbor između Vučića i Šešelja, a za to više nikakve analize neće biti potrebne.


Brale, ti si u nekoj partiji, a izjavljuješ ovo?! Pa kakva ti je to onda partija? Što ne razbucate bagru?
Milan Novković Milan Novković 09:51 24.09.2016

Re: Kaži ti nama...

blogovatelj
Problem je što Srbija klizi ka tome da će uskoro ostati izbor između Vučića i Šešelja, a za to više nikakve analize neće biti potrebne.


Brale, ti si u nekoj partiji, a izjavljuješ ovo?! Pa kakva ti je to onda partija? Što ne razbucate bagru?

Bagra je "fluidna", u kretanju, upotrebi "alata" i pravilima igre.

Gledam juče nefluidan sistem, kolega i ja testiramo major release - recimo 1000 test vektora, nači ne previše (a i nismo se ubili praveći test plan). I ovo je release candidate, 999 testova prođe.

Kažemo petak, šanse da 1000ti test ne prođe su "nula" (pamćenje sesije kad ubiješ browsere), odemo na lep ručak, popijemo i lepo novozelandsko vince kod Italijana, vratimo se, i taj 1000ti test pukne (a radilo pre par dana u dev okruženju).

Šta-kako i ne prolaze nam cookies uredno kad tom session jednom stavimo "expires" atribut.

I gledamo, code nije diran dve godine najmanje, preključe radilo, proverimo, i MS "odjednom" (kunemo se, al samo površno) proenio format dobacivanja vremenske zone na kraju datuma.

Naravno, u test planu nemamo taj vektor, testiranje formata datuma, izgubimo dva sata psujući MS pošto slepi višestruke Set-Cookie linije u hederu u jednu i odvoji zarezom, a zarez koristi i u odvajanja dana u nedelji u datumu, dok ne primetimo grešku.

Pa zaključimo da i ovako mali sistem (medizm to big(gish) u stvari, ne možemo da pokrijemo sa ne 1000 testova nego ni sa 100,000.

I odosmo kući sa posla u 10PM umesto u 8PM.

Što samo naglašava potrebu da se "nešto" često ne dešava po planu (npr biznis se retko desi po biznis planu), pa je jako važno ubaciti u planiranja i ograničen broj mogućih scenarija, pa infrastrukturalnu podršku za lakše plivanje u neočekivanom.

Druga od mnogo dimenzija je onda vredan i "tvrdoglav" rad, kao što ti sugerišeš, ako i kad treba i glavom kroz zid, iako, doduše, treba paziti kroz koje zidove idemo glavom
freehand freehand 09:55 24.09.2016

Re: Kaži ti nama...

treba paziti kroz koje zidove idemo glavom

I čijom glavom. To zna da bude od važnosti, takođe.
kukusigameni kukusigameni 10:41 24.09.2016

Re: Kaži ti nama...

Milan Novković
Sa zaključcima je teško i onima što vuku većinu konaca, skup scenarija je nešto lakši, pa podloga i odskočna daska za reagovanje na neočekivano.


Slažem se. I ne slažem se.

Dakle, u pravu si. Jedino što je ovde svakodnevno prisutna politika spina, koja ište pecanje velikog broja ljudi. I onda se ti ljudi tokom dana bave vešto bačenom udicom na kojoj je neodoljivi crv spina.

Ja se trudim da to izbegavam ali avaj kada je crv nekad toliko neodoljiv da postaješ anahron ako nešto u vezi njega ne kažeš. Da ne govorim o kumulativnom efektu takvog političkog marketinga.

Milan Novković
dok skakanje čak i (skoro) istomišljenicima za vrat bude baš popularan sport


Milion posto tačno.

Ako se nadovežeš na mojih prethodnih par rečenica, jasno ti je odakle kreće to zaskakanje. Barem deo.


Milan Novković
dok bude nemoguće smeniti vođu partije i posle poraza, dok ljudi ne poveruju da mogu nešto da promene, ...


Opet tačno.

Ipak, dešava se. I sam si rekao da to ne ide preko noći.

Moje je iskustvo da je teško raditi sa ljudima koji nisu bili u politici, a takvi se ljuti tobože traže. Takav rad zahteva vreme. Naravno, i i zbegavanje onih crva na udicama.

Milan Novković
... dok neki sindikalizam ne stupi na scenu - a dok bude gladnih u komšiluku većine ljudi treba biti hrabar pa držati optimizam na visini.


Eh, ovde se ne slažem. sindikalizam nije baš neki put koji bi u Srbiji doneo boljitak. Svako strukovno udruženje ili udruženje manjinskih grupa, okreće se isključivo prema onome ko je osvojio vlast. Tako je i za sada će tako biti.

Ja se bavim edukacijom u kojoj se trudim da objasnim kako interese tih grupacija neki ljudi mogu ostvariti na mnogo širem planu. A to je partijski angažman. Naime, ako se u većini slažeš sa nekom od ponuđenih političkih opcija, onda se uključi i kroz partijsko delovanje pokušaj da realizuješ interese svoje manjinske grupe.

S druge strane, pasivnost građana u politici, nije samo problem Srbije. Ali, da ne davim ovde o tome.

Što se tiče optimizma, jasno ti je iz prethodnog, koliko širim optimizam.

Milan Novković
Može da se utiče na stvari, strategijski genije Rusije danas nije u njihovoj ekonomskoj snazi nego u spoljnoj politici poslednjih 15+ godina. Ne uzvraćati na provokaciju provokacijom je potentna stvar.


Ih, kolka je Rusija. Đe sam ja, a đe je Dejo?!

Rusija predstavlja smetnju Srbiji ne kao Rusija, već kao neka lažna ljubav među državama, koja se koja se reflektuje u spoljnjoj politici, a služi i jednima i drugima isključivo za unutrašnju politiku, baziranu na tim lažnim emocijama.

Problem je komšiluk, susedstvo. Tu se mora pronaći interes, a ne emocije, vake ili nake.

Milan Novković
prljavština je prolazna i neprimetna, a često kreativnija od čistog, od sterilnog uvek


Ovo nije ta prljavština. Ovo više nije kreativno, a mogao bih da ti to i dokažem.
kukusigameni kukusigameni 10:42 24.09.2016

Re: Kaži ti nama...

blogovatelj
Problem je što Srbija klizi ka tome da će uskoro ostati izbor između Vučića i Šešelja, a za to više nikakve analize neće biti potrebne.


Brale, ti si u nekoj partiji, a izjavljuješ ovo?! Pa kakva ti je to onda partija? Što ne razbucate bagru?


Da bi ti pitao.
freehand freehand 11:01 24.09.2016

Re: Kaži ti nama...

@Kuku - čoveče, fantstično je koliko si ti sazreo u političkim stavovima i promišljanju politike i društva. Kako blagotvorno može praksa da deluje - mada često bude i potpuno suprotno.

blogovatelj blogovatelj 17:42 24.09.2016

Re: Kaži ti nama...

Da bi ti pitao.


Da bi se budale čudile.
anonymous anonymous 14:09 21.09.2016

Чија је БиХ ....?



"Никоме не претимо, али никоме нећемо допустити да однесе и део БиХ без белаја", рекао је Халиловић, који је гостујући на ТВ1 о референдуму о Дану Реублике у РС говорио као о референдуму о сецесији.


"И зато ја апелујем да се добро размисли. Јер Милошевић је умро, ЈНА не постоји, не постоји хиљаде тенкова, хиљаде транспортера... Не може Србија помоћи РС. Нећемо допустити да нам неко пола државе отцепи", казао је Халиловић.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:48 22.09.2016

Re: Чија је БиХ ....?

masa govnara svi ti političari, treba to po'apsiti, sve huškače u republikicama i usredsrediti se na ekonomski razvoj. informer zatvoriti koliko sutra i uredništvo komplet na robiju zbog stvaranja histerije u državi.
looping looping 14:50 21.09.2016

1

Ti tabloidni analitičari bi trebalo da se upoznaju sa svim ovim elementima pa tek onda donose olako izrečene procene o tome ko i koliko je spreman za rat. Naravno da je to za njih nepremostivi intelektualni napor, tako da ne očekujem neku značajniju promenu u upotrebi te reči „Ratni plan“.

I pre ratova devedesetih isto su izveštavali, pa šta nam sad fali?
rade.radumilo rade.radumilo 16:51 21.09.2016

Re: 1

pa šta nam sad fali?


doboš mali...
rade.radumilo rade.radumilo 16:54 21.09.2016

Rekli su:

In preparing for battle I have always found that plans are useless, but planning is indispensable.

Dwight D. Eisenhower


No Battle Plan Survives Contact With the Enemy

Helmuth von Moltke
krkar krkar 16:56 21.09.2016

Re: Rekli su:

rade.radumilo
In preparing for battle I have always found that plans are useless, but planning is indispensable.

Dwight D. Eisenhower


No Battle Plan Survives Contact With the Enemy

Helmuth von Moltke



Sve loše vojske prave plan za poslednji rat koji su vodile.
rade.radumilo rade.radumilo 17:07 21.09.2016

Re: Rekli su:

Sve loše vojske prave plan za poslednji rat koji su vodile.


krkar krkar 16:55 21.09.2016

Mnogo dugačak uvod

Da prostiš ne stigoh da pročitam, noćas ću.

Ali ako mogu preko reda da pitam od koga će Srbija sad da izgubi neki rat*? Od Bugara ili je prvo na redu neko drugi?

*) Može i neki rat u kojem ne učestvuje. Po običaju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:45 21.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

krkar
Da prostiš ne stigoh da pročitam, noćas ću.



A i malo je kao iz skrpte za polaganje ispita iz ONO i DSZ, ja se smorio posle dve rečenice. Mogao je ex malo to i svojim rečima, nije baš toliko ozbiljna tema, realno. Plus, ovo je sve neka procena, nikakav plan. Onda sam se setio, sad kad ovde pobedi Hilari, nema šanse da tu bude nekog rata, ima svi da budu mirni ko miševi. Tako da je tema totalan promašaj, idealno za trolovanje.

Zato, Krke, kaće bre blog o oštrenju nožekanja (kulinarskih, razume se, ne ovih za na cev od puške)?
gedza.73 gedza.73 20:03 21.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Onda sam se setio, sad kad ovde pobedi Hilari, nema šanse da tu bude nekog rata,

I njoj odma' da daju Nobelovu nagradu za mir. Avansno. Možda i pre zakletve.
ima svi da budu mirni ko miševi.

Ne ide tako. Prvo morate po običaju da bombardujete jedno dve, tri zemlje (izbegice, ruševine, pljačkanje) kao primer da bi se drugi umišovili.

predatortz predatortz 20:06 21.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

gedza.73
Onda sam se setio, sad kad ovde pobedi Hilari, nema šanse da tu bude nekog rata,

I njoj odma' da daju Nobelovu nagradu za mir. Avansno. Možda i pre zakletve.
ima svi da budu mirni ko miševi.

Ne ide tako. Prvo morate po običaju da bombardujete jedno dve, tri zemlje (izbegice, ruševine, pljačkanje) kao primer da bi se drugi umišovili.



Hilari mi ne izgleda kao neko ko ċe još dugo da uživa u činjenju zla.
alselone alselone 20:09 21.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Hilari mi ne izgleda kao neko ko ċe još dugo da uživa u činjenju zla.

gedza.73 gedza.73 20:16 21.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Hilari mi ne izgleda kao neko ko ċe još dugo da uživa u činjenju zla.

Ujedaće ona.

A imaju izbor. Šećeroski i Arkan.
mariopan mariopan 20:27 21.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Hilari mi ne izgleda kao neko ko ċe još dugo da uživa u činjenju zla.

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:44 21.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

gedza.73
Onda sam se setio, sad kad ovde pobedi Hilari, nema šanse da tu bude nekog rata,

I njoj odma' da daju Nobelovu nagradu za mir. Avansno. Možda i pre zakletve.
ima svi da budu mirni ko miševi.

Ne ide tako. Prvo morate po običaju da bombardujete jedno dve, tri zemlje (izbegice, ruševine, pljačkanje) kao primer da bi se drugi umišovili.



Ja ne znam Srbina koji pod komandom generala Ivice i komandanta Vulina život svoj ne bi položio na braniku otadžbine, i povraćanju privremeno zaposednutih teritorija u najbližem i daljem komšiluku. Da, i obnovi asortimana kućnih uređaja i bele tehnike. Čak i ovi milenijalsi, što su vojsku odslužili ko pičkice, na fakultetima.
gedza.73 gedza.73 21:00 21.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Čak i ovi milenijalsi, što su vojsku odslužili ko pičkice, na fakultetima.

Ja molim da se zapamti da sam vojksu regularno odslužio 365 dana sa uključenom tromesečnom pešadijskom obukom poslušno izvršavajući naređenja koja su pomagala u dopunjavanju kućnih budžeta nadređenih tokom tih kriznih vremena.
lični animoziteti provejavaju zbog emotivnih pehova i 'neka mu bojevi metak u pušci, moraju da nauče da proveravaju oružje' obuke

Ja ne znam Srbina koji pod komandom generala Ivice i komandanta Vulina život svoj ne bi položio na braniku otadžbine, i povraćanju privremeno zaposednutih teritorija u najbližem i daljem komšiluku.

Ne mešati babe i žabe.
Zna se ko je trenutno najveći nadrogirani siledžija na svetu.
Jedino što možete da izaberete lepšeg predsednika





G.Cross G.Cross 21:21 21.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

, sad kad ovde pobedi Hilari


Dream on baby...

arianna arianna 21:29 21.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:06 21.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod


Ja molim da se zapamti da sam vojksu regularno odslužio 365 dana sa uključenom


Ti si, geždo, mator za bila šta, a pogotovu za to da budeš milenijals.

Ne, meni je ova nepatvorena mržnja prema Hilari Klinton u vas, patriotskijeh Srba, zaista smehotresna, a moža čak i malo tužna. Jer više govori o vama, nego o njoj. Ajde, prema Klintonu još mogu i da razumem, sjebao je plan da budemo zaista "lider u regionu", za početak da povratimo privremeno zaposednute teritorije, jelte, i spustio nas je na pravu meru, ali bre, Hilari, stvarno ne znam šta vam je ona skrivila?
expolicajac expolicajac 22:13 21.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

srdjan.pajic
krkar
Da prostiš ne stigoh da pročitam, noćas ću.



A i malo je kao iz skrpte za polaganje ispita iz ONO i DSZ, ja se smorio posle dve rečenice. Mogao je ex malo to i svojim rečima, nije baš toliko ozbiljna tema, realno. Plus, ovo je sve neka procena, nikakav plan. Onda sam se setio, sad kad ovde pobedi Hilari, nema šanse da tu bude nekog rata, ima svi da budu mirni ko miševi. Tako da je tema totalan promašaj, idealno za trolovanje.

Zato, Krke, kaće bre blog o oštrenju nožekanja (kulinarskih, razume se, ne ovih za na cev od puške)?

Pajiću, to što tebe smara, dokaz je tvoje nadprosečne inteligencije. Ali mi glupi panduri moramo tako. I usput rečeno, ONO i DSZ je ozbiljna tema a RAT je još ozbiljnija.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:15 21.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Ne, meni je ova nepatvorena mržnja prema Hilari Klinton u vas, patriotskijeh Srba, zaista smehotresna,


I meni vala Srki to tvoje panično stajanje na stranu Amerike a protiv Srbije ama baš uvek.
Čak i više od smehotresnog, prelazi ponekad u sažaljenje.
Ovo ti najiskrenije kažem.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:21 21.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

expolicajac
srdjan.pajic
krkar
Da prostiš ne stigoh da pročitam, noćas ću.



A i malo je kao iz skrpte za polaganje ispita iz ONO i DSZ, ja se smorio posle dve rečenice. Mogao je ex malo to i svojim rečima, nije baš toliko ozbiljna tema, realno. Plus, ovo je sve neka procena, nikakav plan. Onda sam se setio, sad kad ovde pobedi Hilari, nema šanse da tu bude nekog rata, ima svi da budu mirni ko miševi. Tako da je tema totalan promašaj, idealno za trolovanje.

Zato, Krke, kaće bre blog o oštrenju nožekanja (kulinarskih, razume se, ne ovih za na cev od puške)?

Pajiću, to što tebe smara, dokaz je tvoje nadprosečne inteligencije. Ali mi glupi panduri moramo tako. I usput rečeno, ONO i DSZ je ozbiljna tema a RAT je još ozbiljnija.


Ne morate, bre, oslobodite se malo, ovde ste među drugarima.

Sine, kako sam ja ubo devetku na ETFu iz ONO i DSZ, bez dana učenja, ma ni skriptu nisam otvorio (kod nekog matorog crnogorca udbaša, zaboravih mu ime). Svež, iz vojske, ali prave, ne ove što služe ove sisice, civilno. Izašao u predroku, onako totalno kurčevito, i uleti mi pitanje (usmeno se polagalo), sistem subordinacije u oružanim snagama, ili tako neka glupost. Jebote, kad sam ja krenuo da serem, onako iz glave, totalna improvizacija, ovom nisam dao da dođe do reči, da postavi neko subverzivno potpitanje. I kad sam posle 45 minuta do sat i po, završio izlaganje, čovek je bio plav, pita molećivo, kolega, jel dosta devetka, ili biste još jedno pitanje za deset? Reko', dosta je devetka...
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:37 21.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

hoochie coochie man
Ne, meni je ova nepatvorena mržnja prema Hilari Klinton u vas, patriotskijeh Srba, zaista smehotresna,


I meni vala Srki to tvoje panično stajanje na stranu Amerike a protiv Srbije ama baš uvek.
Čak i više od smehotresnog, prelazi ponekad u sažaljenje.
Ovo ti najiskrenije kažem.


Tebi se često priviđaju stvari, huči, najiskrenije ti to kažem, možda bi trebalo da se obratiš nekom za stručnu pomoć: ne znam gde si video paniku. Pazi, ni mi, Srbi, bez obzira što nam liče krštenice, nismo svi bili na istoj strani kad se klalo i palilo po komšiliku, i otimale teritorije, televizori i bela tehnika, pod raznim izgovorima. Tako da, valjda možemo da imamo i donekle različite stavove, ne?
expolicajac expolicajac 22:49 21.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

krkar
Da prostiš ne stigoh da pročitam, noćas ću.

Ali ako mogu preko reda da pitam od koga će Srbija sad da izgubi neki rat*? Od Bugara ili je prvo na redu neko drugi?

*) Može i neki rat u kojem ne učestvuje. Po običaju.

A bre čitaš li ti nešto ili se samo švrćkaš po Balkanu. Ajde unesi malo živosti. Nemoj bre posle da bude "Željuvao, željuvao pa pregoreo"
I u poverenju. Onaj "kamerman" opet bio u Nišu i za samo dva sata dodao 1 kilogram na težini. Al mi se žali da ga snajka sačekala kući samo sa "kuvanim klot kupusom"
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:15 21.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Pazi, ni mi, Srbi, bez obzira što nam liče krštenice, nismo svi bili na istoj strani kad se klalo i palilo po komšiliku, i otimale teritorije, televizori i bela tehnika, pod raznim izgovorima. Tako da, valjda možemo da imamo i donekle različite stavove, ne?


O tome ti i ja imamo makar slične ako ne i iste.
Ali nije o tome reč, reč je o tome da ti na to potsećaš kad god se pomene bilo šta negativno o Americi.
To jevaljda neka panika.
Kažeš šta vam smeta Kilintonka.
Pa eto npr meni deluje ružna, glupa i zla, jel to dovoljno je ne simpatišem? Ili moram to da krijem, ili makar detaljno da obrazložim, pošto je ona kandidat za predsednika velike Amerike?
E pa jebe mi se za Ameriku Srki, i za sve njene predsednike redom, a za baba Hilari posebno.

Da, da to Srki, čim neko pomene bilo šta loše o Americi ti o šporetima, ebali te šporeti, kao da je cela Srbija išla po šoprete.
svarog svarog 23:25 21.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Ja ne znam Srbina koji pod komandom generala Ivice i komandanta Vulina život svoj ne bi položio na braniku otadžbine, i povraćanju privremeno zaposednutih teritorija u najbližem i daljem komšiluku. Da, i obnovi asortimana kućnih uređaja i bele tehnike. Čak i ovi milenijalsi, što su vojsku odslužili ko pičkice, na fakultetima.


Promeni društvo, izgleda da poznaješ samo neku bagru, a znaš kako kažu s kim si takav si
blogovatelj blogovatelj 23:56 21.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

sad kad ovde pobedi Hilari


A sta cemo ako pobedi ovaj drugi, pa napravi dil sa Vladimirom Vladimirovicem da popole Bosnu?
blogovatelj blogovatelj 23:58 21.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Ja ne znam Srbina koji pod komandom generala Ivice i komandanta Vulina život svoj ne bi položio na braniku otadžbine


blogovatelj blogovatelj 00:00 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

ali bre, Hilari, stvarno ne znam šta vam je ona skrivila?


Na ranu da je covek privije.
Brate, jesi ti svestan da ona ima psiholoski profil dovoljno lud da zapocne svetski rat. A gde ces da bezis onda?
blogovatelj blogovatelj 00:02 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Reko', dosta je devetka...


Trebo si da rizikujes.
blogovatelj blogovatelj 00:05 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Pa eto npr meni deluje ružna, glupa i zla


Za razliku od Trampa koji je lep, pametan i dobar.
Mala sala. Fakat je dobra stvar sto Tramp zeli da normalizuje odnose sa Rusijom, ali to automatski znaci da protiv sebe ima americki lobi koji prodaje oruzje.
martin_krpan martin_krpan 07:03 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Ja ne znam Srbina koji pod komandom generala Ivice i komandanta Vulina život svoj ne bi položio na braniku otadžbine, i povraćanju privremeno zaposednutih teritorija u najbližem i daljem komšiluku. Da, i obnovi asortimana kućnih uređaja i bele tehnike. Čak i ovi milenijalsi, što su vojsku odslužili ko pičkice, na fakultetima.


Aaaaaahahahahahahahahahahahaa.
gedza.73 gedza.73 07:35 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

srdjan.pajic
Ne, meni je ova nepatvorena mržnja prema Hilari Klinton u vas, patriotskijeh Srba, zaista smehotresna,

Da Amerika bude ono što je bila, da se vrati na dane stare slave



Vama treba neki kauboj što je prod'o stoku, našao zlato, napio se, 'vata ženske po salunu, sve spicka na karte, pobije se, izbace ga u valov vode a ujutru se probudi kaljav, mamuran i švorc. Pa ukrug. Do sledećeg morgidža i bankrota.

A ne KGB babac.
Pazite samo da ne pokisne, da se ne istopi, posle vam ostaje samo


maksa83 maksa83 08:58 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Pa eto npr meni deluje ružna, glupa i zla

Prvo, glupa nije, drugo, molim vas da budete nežni prema mom drugu Paji - on treba da bira između duboko korumpirane i evidentno beskrupulozne corporate shill Babe Nixon i evidentno opaljenog Vojsilava Drumpfa koji naginje svijetonazorima likova koji ponekad noći provode pokriveni čaršavima sa prorezima za oči i mlatarajući zapaljenim krstovima. Kobayashi Maru, što bi rekli Star Trek fanovi. Dakle imaš demokratskog kandidata pred kojim Demokrate zapuše nos i okrenu glavu i republikanskog kandidata od kog se ježe Republikanci. I sad, budi ti moj drug Paja u svoj toj šizofreniji, a pobegao odavlen da se ne bi zajebavao sa takvim glupostima.

Paradoksalno, postoji idealan republikanski kandidat i to je - Baba Nixon, ali ona kozaqrac nije republikanski nego kandidat Demokrata. Pa dosta ti je što je pre neki dan i Džordž Buš rekao da će da glasa za nju.

Ono što meni nije jasno je zašto moj drug Paja krivi nas - poštene putinoljubive Srbe - za nadoleklizajući rejting Babe Nixon.
predatortz predatortz 09:02 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod


Ono što meni nije jasno je zašto moj drug Paja krivi nas - poštene putinoljubive Srbe - za nadoleklizajući rejting Babe Nixon.



svarog svarog 09:36 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Paradoksalno, postoji idealan republikanski kandidat i to je - Baba Nixon,


Dabre, al da je kilari slonić tonić umesto magarence isti ovi napredni amerikanci što sad debelo meso daju za nju napušavali bi je do prekosutra
alselone alselone 10:30 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Čak i ovi milenijalsi, što su vojsku odslužili ko pičkice, na fakultetima.



Pajke iskuliraj, ubi crnca, udri meksikanca. Daj izbaci taj pravednicki americki gnev.
predatortz predatortz 10:31 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

alselone
Čak i ovi milenijalsi, što su vojsku odslužili ko pičkice, na fakultetima.



Pajke iskuliraj, ubi crnca, udri meksikanca. Daj izbaci taj pravednicki americki gnev.


To je bar lako! Prijavi se u nacionalnu gardu, onda može da nekažnjeno ubija crnce koji se bune što ih ubija bela policija.
Sve je po zakonu, patriotski!
alselone alselone 10:37 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Sve je po zakonu


Da, kao sto osudjenici gube pravo da glasaju posto odleze kaznu. A kako je vecina zatvrorenika, jelte, meksicko crnacke populacije, jako je zanimljivo kako se time manipulise rezultatima izbora. Zamisli kakvi bi tek rezultati glasanja bili da zaista svi mogu da glasaju. Ovako em imaju one debilne elektore, em pola stanovnistva nema pravo glasa, pa onda kao DEMOKRATIJA.

Moj q.
freehand freehand 10:48 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

opaljenog Vojsilava Drumpfa koji naginje svijetonazorima likova koji ponekad noći provode pokriveni čaršavima sa prorezima za oči i mlatarajući zapaljenim krstovima.

Vidiš, interesantna je a izgleda nedovoljno poznata činjenica da je KKK tradicionalna pobočna organizacija demorkata sa američkog Juga.
maksa83 maksa83 10:58 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Vidiš, interesantna je a izgleda nedovoljno poznata činjenica da je KKK tradicionalna pobočna organizacija demorkata sa američkog Juga.

To su duboki istorijski razlozi i imaju više veze sa građanskim ratom i rađanjem njihovih partija nego sa samim rasizmom, pošto su Republikanci kao partija nastali iz pokreta za ukidanje robovlasništva (i sledstveno su bili za ujedinjenje), tj. kontra Juga u građanskom ratu. Nisu te stvari tamo (kakav izraz za kontekst) skroz crno bele.
freehand freehand 11:04 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Ne, meni je ova nepatvorena mržnja prema Hilari Klinton u vas, patriotskijeh Srba, zaista smehotresna, a moža čak i malo tužna.

Ok, možda je i tužna no je u kontekstu nebitna. Pitanje je otkud mržnja polovine Amerikanaca prema njoj, i šta ćeš ti sa tom činjenicom? A pazi, ne mrze je samo tradiconalni konzervativci i slična družina, nego i mnoštvo humanista i intelektualaca za koje bi se pretpostavilo da su njeni podržavaoci i birači.
freehand freehand 11:05 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

maksa83
Vidiš, interesantna je a izgleda nedovoljno poznata činjenica da je KKK tradicionalna pobočna organizacija demorkata sa američkog Juga.

To su duboki istorijski razlozi i imaju više veze sa građanskim ratom i rađanjem njihovih partija nego sa samim rasizmom, pošto su Republikanci kao partija nastali iz pokreta za ukidanje robovlasništva (i sledstveno su bili za ujedinjenje), tj. kontra Juga u građanskom ratu. Nisu te stvari tamo (kakav izraz za kontekst) skroz crno bele.

Tako je, to i kažem. Ima i belo-belih, ali su uglavnom belo-crne.
Ali Natan Bedford Forest figura je o kojoj se vredi obavestiti.
vcucko vcucko 12:14 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

predatortz
alselone
Čak i ovi milenijalsi, što su vojsku odslužili ko pičkice, na fakultetima.



Pajke iskuliraj, ubi crnca, udri meksikanca. Daj izbaci taj pravednicki americki gnev.


To je bar lako! Prijavi se u nacionalnu gardu, onda može da nekažnjeno ubija crnce koji se bune što ih ubija bela policija.
Sve je po zakonu, patriotski!

Kolega koji je svojevremeno maturirao na razmeni u Lake Havasu (penzionerski raj u Arizoni) tvrdi da su se skoro svi profesori dobrovoljno javili za Gardu kad su bili oni veliki nemiri u LA. Kao, možeš slobodno da pucaš i na crne i na žute (na ulicama je bio pravi rat između njih), a još dobiješ kakvu-takvu dnevnicu. Milina.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:53 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Ono što meni nije jasno je zašto moj drug Paja krivi nas - poštene putinoljubive Srbe - za nadoleklizajući rejting Babe Nixon.


Pa valjda misli (ne bez osnova ☻) da je ova dole pokazata zaraza odavle krenula ;>>



Posebice ovaj deo od 4.30 ☻☻

https://youtu.be/eFQhw3VVToQ?t=278
maksa83 maksa83 12:57 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Pa valjda misli (ne bez osnova ☻) da je ova dole pokazata zaraza odavle krenula ;>>


Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:15 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Vidiš, interesantna je a izgleda nedovoljno poznata činjenica da je KKK tradicionalna pobočna organizacija demorkata sa američkog Juga.


Tjah, šta se i kako zvalo pre sto ili dvesta ili pet stotina godina je nebitno. Kao da su pa Pašić i šešelj ista stvar samo zato što im se stranka zove Radikali. Pa tako je valjda bitnije - kome se i na koji način _sada_ obraća stranka, a ne kome se obraćala.

Ovako kako se od morona američkih - "O'Reilly, Hannity i ostala žgadija) ta stvar pominje, kao da su ove sada Demokrate "Izmislile" i praktikovale rasizam, ksenofobiju, i ostale omiljene domaće zabave sadašnjih moronrepublikanaca (koji nisu svi taki, čak dapače, ali kada jesu, itekako jesu, a jesu od kako su postali zavisni od Tea party kubmorona) to je isto kao dati nekome Protokole bez objašnjenja (ovde isto takođe ;> veoma popularna rabota).

A ona gore žgadija stalno voli da pominje Republikance kao stranku Linkolna, dočim je u stvari to netačno. Kada je Linkoln (prvi put) bio u politici, Republikanci nisu ni postojali ;>

Linkoln je Whigovac. Stranka koja je bila Druga Stranka - suparnik Demokrata, a koja se počela raspadati zbog podela oko robovlasništva a koja je dokrajčena od frakcije koja bi se mogla zvati Tea Trump Party ☻ ali koja je poznata kao "Know Nnothing" - i koja je htela da "očisti" Ameriku od "prljavih katolika" imigranata (i inih sličnih prljavaca u zavisnosti kako su gde koji "prljavci" imigranti bili prisutni, negde Irci i Nemci, katolici, negde Kinezi ;> ).

Manje više, ko je još video da se na Blogu nadoknađuju propuštene godine obrazovanja ;>
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:24 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

maksa83




He, he ;>>

Doduše, ovi šešeljotrumpčići su za klasu vizuelno bolji od stvarnih trumpova i trumpeta ;>

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:01 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

alselone
Čak i ovi milenijalsi, što su vojsku odslužili ko pičkice, na fakultetima.



Pajke iskuliraj, ubi crnca, udri meksikanca. Daj izbaci taj pravednicki americki gnev.


Ti, dečko, prvo da odslužiš vojni rok kao muškarac: da naučiš da iskopavaš aplasmane za topove, i ukopavaš nagazne mine, i klozeta zapušenih šinjelima da se načistiš, kreveta da zategneš, strojevog koraka da izudaraš, pa se onda javi ovde da pričaš o temama za odrasle.

Maksa je, kao moj drugar izvan bloga, gotovo sasvim razumeo situaciju, samo je zaboravio ključni detalj, a to je dodatni problem - matice. I o vama moram da se brinem, kad zaokružujem glasački listić. Vi ste malo, kako da kažem, kao nedoščad, prerano rođena deca roditelja koji se nisu baš mnogo voleli, i kojoj je neko greškom zavrnuo kiseonik, pa...ne umete ništa sami. Tako da imam dodatan pritisak da glasam za Hilari, jer cenim da će ona tu da drži stvari pod kontrolom, da se opet ne ukakite i upiškite u gaće, i ne pofajtate između sebe. Da će da skloni ove dileje koje zveckaju oružjem, da mune neke parice tu i tamo, i tako. Mada, pitanje je koliko će imati vremena i snage da se jebava i sa Balkanom, no, cenim da nije ni glupa ni nesposobna (lepota je ionako prolazna), a dovoljno je kvarna da ume da skapira i na kraj izađe sa tim džukcima koje ste sebi za vlast izabrali, snaći će se ona nekako. Tramp je kompletna budala, to je jasno, i prosto je smešno gledati vas kako se u njega uzdajete kad je u pitanju bilo šta. Ako kojom nesrećom dođe na vlast, u najboljem slučaju će ga boleti patka za tamo neke Srbe i Hrvate i Bosančerose, što je idealno da tu opet krene neko rokanje. Ili će da vas pod svoje sve uzme onaj kagebeovac, utera vam cevku, i sredi da vam se iz izgnanstva vrati kraljica Baba Jula, onda ste ga najebali, jer čujem da je napisala još bar pedeset knjiga u azilu koji ste sami nevoljno sponzorisali milijardama koje je ukrala i iz zemlje iznela onomad.

Tako ja to gledam, uprošćeno, jer za ulaženje u detalje baš i nemam vremena. A imam i određeni lični interes da se to ne desi (familija, investicije, sentimentalni odnos prema mestu gde sam se rodio i odrastao, i tako dalje). Tako da - hvala vam, braćo, ruka će mi se osušiti dok zaokružujem Hilari, ali - sve za otadžbinu!
freehand freehand 15:33 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Tjah, šta se i kako zvalo pre sto ili dvesta ili pet stotina godina je nebitno. Kao da su pa Pašić i šešelj ista stvar samo zato što im se stranka zove Radikali. Pa tako je valjda bitnije - kome se i na koji način _sada_ obraća stranka, a ne kome se obraćala.

Upravo, pa sve ostalo što si napisao primeni na današnju situaciju u kojoj je gospođa Klinton - Pajićeva i drugih Pajića što vole Vučića - izbor neokona i sluđenih a nikako onoga što bi Evropljani pretpostavili da je slika demokratskih glasača u SAD, liberala, levičara, ljudi novog doba.
A ono što sam rekao odnosilo se upravo na detalje koje ljudi ili ne znaju ili ih površno znaju vođeni nekakvim stereotipnim slikama usvojenim usput, iz dajdžestiranih knijižica svaznanja.
Inače, da dopunim - od prvih koraka KKK još je, meni, interesantnija i luđa priča o DRugom KKK, onom Simonsovom kad je ta organizacija brojala milione članova i bila ozbiljan paralelni politički vladar u južnim državama, preteći da pregazi čitav sistem. A u pitanju su dvadesete godine prošlog veka, da podsetim samo.
martin_krpan martin_krpan 18:08 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

srdjan.pajic
alselone
Čak i ovi milenijalsi, što su vojsku odslužili ko pičkice, na fakultetima.



Pajke iskuliraj, ubi crnca, udri meksikanca. Daj izbaci taj pravednicki americki gnev.


Ti, dečko, prvo da odslužiš vojni rok kao muškarac: da naučiš da iskopavaš aplasmane za topove, i ukopavaš nagazne mine, i klozeta zapušenih šinjelima da se načistiš, kreveta da zategneš, strojevog koraka da izudaraš, pa se onda javi ovde da pričaš o temama za odrasle.

Maksa je, kao moj drugar izvan bloga, gotovo sasvim razumeo situaciju, samo je zaboravio ključni detalj, a to je dodatni problem - matice. I o vama moram da se brinem, kad zaokružujem glasački listić. Vi ste malo, kako da kažem, kao nedoščad, prerano rođena deca roditelja koji se nisu baš mnogo voleli, i kojoj je neko greškom zavrnuo kiseonik, pa...ne umete ništa sami. Tako da imam dodatan pritisak da glasam za Hilari, jer cenim da će ona tu da drži stvari pod kontrolom, da se opet ne ukakite i upiškite u gaće, i ne pofajtate između sebe. Da će da skloni ove dileje koje zveckaju oružjem, da mune neke parice tu i tamo, i tako. Mada, pitanje je koliko će imati vremena i snage da se jebava i sa Balkanom, no, cenim da nije ni glupa ni nesposobna (lepota je ionako prolazna), a dovoljno je kvarna da ume da skapira i na kraj izađe sa tim džukcima koje ste sebi za vlast izabrali, snaći će se ona nekako. Tramp je kompletna budala, to je jasno, i prosto je smešno gledati vas kako se u njega uzdajete kad je u pitanju bilo šta. Ako kojom nesrećom dođe na vlast, u najboljem slučaju će ga boleti patka za tamo neke Srbe i Hrvate i Bosančerose, što je idealno da tu opet krene neko rokanje. Ili će da vas pod svoje sve uzme onaj kagebeovac, utera vam cevku, i sredi da vam se iz izgnanstva vrati kraljica Baba Jula, onda ste ga najebali, jer čujem da je napisala još bar pedeset knjiga u azilu koji ste sami nevoljno sponzorisali milijardama koje je ukrala i iz zemlje iznela onomad.

Tako ja to gledam, uprošćeno, jer za ulaženje u detalje baš i nemam vremena. A imam i određeni lični interes da se to ne desi (familija, investicije, sentimentalni odnos prema mestu gde sam se rodio i odrastao, i tako dalje). Tako da - hvala vam, braćo, ruka će mi se osušiti dok zaokružujem Hilari, ali - sve za otadžbinu!


Pajiću, odvajanje od kosti a la Vujadin Stanojković onomad.
alselone alselone 19:17 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Ti, dečko, prvo da odslužiš vojni rok kao muškarac: da naučiš da iskopavaš aplasmane za topove, i ukopavaš nagazne mine, i klozeta zapušenih šinjelima da se načistiš, kreveta da zategneš, strojevog koraka da izudaraš, pa se onda javi ovde da pričaš o temama za odrasle.


E, je l' znaš da Badvajzer menja ime svog poznatog piva iz Bud u America? U kakvoj ti nacionalističkoj tvorevini živiš, to je piš živi. Mi smo Skandinavija za vas.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:11 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

alselone
Ti, dečko, prvo da odslužiš vojni rok kao muškarac: da naučiš da iskopavaš aplasmane za topove, i ukopavaš nagazne mine, i klozeta zapušenih šinjelima da se načistiš, kreveta da zategneš, strojevog koraka da izudaraš, pa se onda javi ovde da pričaš o temama za odrasle.


E, je l' znaš da Badvajzer menja ime svog poznatog piva iz Bud u America? U kakvoj ti nacionalističkoj tvorevini živiš, to je piš živi. Mi smo Skandinavija za vas.


mi smo za nji' Zapadna Evropa, preterani a oni to ne razumeju...

a u Izri, mi lupamo kontru svetskom ludilu uvek, Izraelci pozvali Palestince da se obrate u izraelskom Parlamentu, a Izraelci u palestinskom, i da se uđe u završnu fazu dogovora o osamostaljenju Palestine! Obi van Kenobi je očetkao Bibija na sastanku danas, a jevrejski političari u Administraciji kod demokrata kažu da je two states for two (groups of) people jedino rešenje koje USA DP Admin vidi kao razumno i održivo. cela incijativa je krenula od Rusa! Rusi neće više frku na blistoku! jeee! Srbija! ako spojimo jedan i jedan i želju RP da se USA okrene k sebi, to je to, složile se kockice. o-ovaj - IsraPal! jeee... mir, mir, niko nije kriv!
maksa83 maksa83 20:18 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Da će da skloni ove dileje koje zveckaju oružjem

Da, kao što su onomad poslali Cimermana da kaže Aliji da prEtisne Ctrl-Z na svoj potpis Kutiljerovog plana, što je baš dobro ispalo.

Pismejkeri...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:33 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

ovo je bilo funny sa Hilaricom

you down with TPP?
now you should say, yeah you know me.

don't tell me what to say.
koja glupsonka, Bože siroma vi, braćo Ameri, stvarno.

alselone alselone 20:59 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

mi smo za nji' Zapadna Evropa, preterani a oni to ne razumeju...


Pa i da okacimo.
karabasbarabas karabasbarabas 21:36 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

blogovatelj
ali bre, Hilari, stvarno ne znam šta vam je ona skrivila?


Na ranu da je covek privije.
Brate, jesi ti svestan da ona ima psiholoski profil dovoljno lud da zapocne svetski rat. A gde ces da bezis onda?

Nesto slicno epilepsiji.
Ovo nije montaza ni loop, zena je dobila napad usred pitanja novinara.

A onda su je odvukli ko krepalo pasce sa "proslave" najn elevena.

Slobodno joj dajte nuklearno dugmence, ova planeta ni ne zasluzuje bolje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:39 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

alselone
Ti, dečko, prvo da odslužiš vojni rok kao muškarac: da naučiš da iskopavaš aplasmane za topove, i ukopavaš nagazne mine, i klozeta zapušenih šinjelima da se načistiš, kreveta da zategneš, strojevog koraka da izudaraš, pa se onda javi ovde da pričaš o temama za odrasle.


E, je l' znaš da Badvajzer menja ime svog poznatog piva iz Bud u America? U kakvoj ti nacionalističkoj tvorevini živiš, to je piš živi. Mi smo Skandinavija za vas.


E jeste tuki Skandinavija, znam vas, bre, ko zlu paru, džabe se gicate i ovde predamnom folirate. To možete da lagite neke strance, kad dođu u posetu, ili vi kod njih odete. Poubijali biste se sa Hrvatima i Bosancima za pola veš mašine i Panasanik video rekorder, a tek oko toga ko je kome klao dedove kamama i zarđalim kašikama da ne pominjem. Samo me brukate ovde u belom svetu!

"America" je kontinent, i to dva komada, a ova se zemlja zove United States of America. Ali, svejedno, firma koja pravi Bud (Anheuser/Busch) je starija i ozbiljnija tvorevina od svih tih ex yu patrljaka od državica zajedno (>40 milijardi dolara godišnjeg prometa), tako da, što se mene tiče, može sebi da nadene ime kakvo god poželi (pri tome im je pivo totalno sranje).
freehand freehand 21:44 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

starija

Interesantno je ovo kad pečalbari posle par godina među dabrovima i pumama i starost počnu da mere u dolarima, još ionteresantnije nego kad se babi obraćaju sa zavijajućim samoglasnicima a ona sve krivi glavu i sažaljivo mu se smeška jer ne zna dal ga je sunce opičilo ili se nalizao brlje* u tom avijonu.

* copyright by cerski
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:44 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

a u Izri, mi lupamo kontru svetskom ludilu uvek, Izraelci pozvali Palestince da se obrate u izraelskom Parlamentu, a Izraelci u palestinskom, i da se uđe u završnu fazu dogovora o osamostaljenju Palestine! Obi van Kenobi je očetkao Bibija na sastanku danas, a jevrejski političari u Administraciji kod demokrata kažu da je two states for two (groups of) people jedino rešenje koje USA DP Admin vidi kao razumno i održivo. cela incijativa je krenula od Rusa! Rusi neće više frku na blistoku! jeee! Srbija! ako spojimo jedan i jedan i želju RP da se USA okrene k sebi, to je to, složile se kockice. o-ovaj - IsraPal! jeee... mir, mir, niko nije kriv!


I odma je leglo 40 milijardi dolara bespovratne pomoći u vidu doznaka za vojne potrebe.

LINK

Bre, koje ste vi, Izraelci, teše belosvetske fufe. Od usta, bre, za vas odvajamo!
gedza.73 gedza.73 21:51 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Pajke
Samo me brukate ovde u belom svetu!


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:54 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Prvo, glupa nije, drugo,


E sad ti ozbiljno.
Ako ćemo tako nije ni ružna, od Trampa je sigurno lepša.
Ja to hteo da iznerviram Srkija, pošto je on iznervirao mene sa onim šporetima.

A za ostalo si u pravu, šta sam ti ja, Srki, kriv što je ti Amerika na to spala da moraš da biraš između ovo dvoje.

Šta bi dao za jednog Putina u konkurenciji, a? :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:55 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

freehand
još ionteresantnije negose babi


Bogami, deluješ kao da si se baš nalizano (brlje), pa da ti pomognem: posle reči

starija


nalazi se reč

ozbiljnija


kompanija. Mi to ovde ovde, u pumojebini, merimo najčešće godišnjim prometom izraženim u $ (mada neko voli i profit, podjednako je impresivno)

A verujem da će tvoj drugar alse biti u stanju sam da pronađe i starost kompanije, pa da sedne, i malo se zamisli nad tim podatkom.
gedza.73 gedza.73 21:59 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

A za ostalo si u pravu, šta sam ti ja, Srki, kriv što je ti Amerika na to spala da moraš da biraš između ovo dvoje.

Bolje bi prošli da su navatali za predsednika prvog Meksikanca koji je uspeo da im se provuče ispod onog zida.

Meni samo žao silnih panegirika Obami, bio sam ubeđen da će da obori OR u plivanju, stigne na Mars, pronađe izvore besplatne energije i nov recept za vrhunski sos za špagete.
alselone alselone 22:02 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

"America" je kontinent,


Da, da, mislili su na Honduras kad su davali ime pivu.
Eh, lozano, sta sve neces braniti.
freehand freehand 22:02 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Bogami, deluješ kao da si se baš nalizano (brlje), pa da ti pomognem: posle reči

Tipfeler, Pajiću. Na to se samo ukaže ili se prećuti.
nalazi se reč

Tako je, pa kad se tako nalazi u nabrajanju a ne razdvoji se mernom jedinicom onda se podrazumeva da je navedena jedinica važeća za obe.
Bar u srpskom jeziku.
A verujem da će tvoj drugar alse biti u stanju sam da pronađe i starost kompanije, pa da sedne, i malo se zamisli nad tim podatkom.

Pozdravio te Vuk Drašković. :)
freehand freehand 22:04 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Meni samo žao onih silnih panegirika Obami, bio sam ubeđen da će da obori OR u plivanju, stigne na Mars, pronađe izvore besplatne energije i nov recept za vrhunski sos za špagete.

Pa uspeo je da dobije Nobela za kevemi. Šta ćeš više?
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:07 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Ja to hteo da iznerviram Srkija, pošto je on iznervirao mene sa onim šporetima.




Ma, bre, huči, nemoj da se nerviraš, malo se nadgornjavamo ovde po običaju. Nisi ti meni ništa kriv, ja sam samo pitao šta je vama Hilari skrivila, da je ovoliko mrzite? Ali se to izgubilo negde u toku trola, jer je svako imao nešto drugo mi da kaže, što ga lično tišti i na srcu mu leži.

Sad čekam samo ex-a disuče pendrek iz gaća i rastera nas odave sa bloga ko mačke s jebišta jer ne diskutujemo o ovome što je on istakao u Pravilniku, šta li je, Uputstvu, o planiranju ratovanja, nego kenjamo ovde, o Hilari i zamrzivačima.



srdjan.pajic srdjan.pajic 22:09 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

alselone
"America" je kontinent,


Da, da, mislili su na Honduras kad su davali ime pivu.
Eh, lozano, sta sve neces braniti.


Ma glup ti je bio primer, to sam hteo da ti kažem, mogao si i boljeg da se setiš.
alselone alselone 22:09 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Nisi ti meni ništa kriv, ja sam samo pitao šta je vama Hilari skrivila, da je ovoliko mrzite?


Šta je tebi toliko dobro uradila, da je toliko voliš?
alselone alselone 22:09 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Ma glup ti je bi primer, to sam hteo da ti kažem, mogao si i boljeg da se setiš.


Primer je odličan je oslikava podivljali američki nacionalizam koji je počeo da dobacuje i do običnog piva.
gedza.73 gedza.73 22:10 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Pa uspeo je da dobije Nobela za kevemi. Šta ćeš više?

Realno je i zaslužio. Malo su razbucali Bliski istok, malo Ukrajinu a mogli su da biju još par zemalja. Samo to suzdržavanje vredi bar dva Nobela za mir.

Dobro, sve će to da nadoknadi blagorodna Hilari
alselone alselone 22:11 22.09.2016

Re: Mnogo dugačak uvod

Dobro, sve će to da nadoknadi blagorodna Hilari


Pa da, jer ima čvrstu ruku a Pajke se loži na jake žene. Sto puta smo već rekli da je on veća Srbenda od svih, voli čovek kad prešjednik-ca zna da lupi šakom o sto. To se traži.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana