...sve što je padu sklono...

Jelena Milić RSS / 08.03.2008. u 16:34

 

 Premijer Srbije Vojislav Koštunica je rekao i da bi najracionalnije bilo da se održe vanredni parlamentarni izbori 11. maja, za kada su zakazani i lokalni izbori.

Konačno i od njega nešto suvislo. Ko čeka dočeka.

Nego, jel znate onaj kad neka pobozna jevrejska udovica ode kod rabina da kuka kako joj je strasno dosadno bez pokojnog muza, kako joj je zivot prazan, etc...

Kaže joj rabin: " Idi u pet shop kupi nekog mezimaca, to ce ti sigurno pomoci."

 Ode ona, gleda, skupo, kučići skupi, mačići skupi, ribice ćutljive.  

Kaže joj vlasnik:" Imam jednu papagajku sa felerom na rasprodaji, povoljno".  

"Šta joj je?" pita udovica.  

"Ništa, priča svašta, al mnogo je je simpa, samo trtlja, taman vam to treba, da vas oraspoloži."  

"Ok, kupljeno. "

Sva sretna ode udovica kući, skine čaršaf sa kaveza cim je usla u kuću, kad ono prvo što papagajka progovori bude:" Uuuu što sam napaljena, moram  odmah da se kresnem".

Pobožna i smerna udovica u šoku, kuku, šta sad da radi, roba sa felerom, nema vraćanja, kuku, trk kod rabija.

"Rabi šta da radim, kuku, psuje papagajka!"  

"Nema problema,"  kaze rabi, "imam ja dva papagaja, vrlo su pobožni, samo Talmud i Toru čitaju, godinam već, dovedite vi papagajku, pa ce oni da je preobrate, sigurno."  

Odjuri ona, donese papagajku, stave je u kavez, prvo sto papagajka kaze bude: "Uuuu što sam napaljena, moram odmah da se kresnem!"  

Okrene se jedan papagaj pobožni drugome i kaže:"Šta sam ti reko, ako se budemo molili dovoljno dugo, bog će nam ispuniti zelje."

 

Eto doktorka me kritikovala da sam optimista. Jesam. A i Ponoš i dalje na čelu GS.  Bunila se bunila i dočekala  da LDP stavi  EU high on  the agenda. U zadnji čas. Miliću, čuvam decu and blogujem  7/11, 24/30 etc. Go for it.

 

A da, pala vlada, kažu.

 

Koštunica: Kraj vlade
8. mart 2008. | 16:03 -> 16:18 | Izvor: B92
Beograd -- Vojislav Koštunica na konferenciji za novinare izjavio da ne postoji više mogućnost za dalji rad vlade i da treba vratiti mandat narodu.

 
Premijer Vojislav Koštunica (FoNet)
Premijer Srbije Vojislav Koštunica je rekao i da bi najracionalnije bilo da se održe vanredni parlamentarni izbori 11. maja, za kada su zakazani i lokalni izbori. Koštunica je najavio da je za 10. mart zakazao sednicu Vlade Srbije na kojoj će biti razmotrena odluka o raspuštanju Skupštine Srbije i raspisivanju vanrednih izbora.

Koštunica je rekao da Vlada više nema jedinstvenu politiku o pitanju Kosova u sastavu Srbije, što znači i njen kraj.

 



Komentari (230)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dragonKa dragonKa 16:41 08.03.2008

prva ! : D

odo da chitam :)
dragonKa dragonKa 16:44 08.03.2008

a sad ...

preporuka : )
Xenon Xenon 16:42 08.03.2008

...

drugi
cyN cyN 16:44 08.03.2008

BBC BREAKING NEWS

[/b][b]Serbia's PM Kostunica stands down

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/7285322.stm


Srecan nam 8.Mart !!!
Jelena Milić Jelena Milić 16:45 08.03.2008

Re: BBC BREAKING NEWS

vaistinu
florian florian 19:09 08.03.2008

Re: BBC BREAKING NEWS

cyN
[/b][b]Serbia's PM Kostunica stands down

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/7285322.stm


Srecan nam 8.Mart !!!

A šta ako on misli da je 1. april pa se našalio. Sačekajmo ipak ponedeljak.
Dubravka Bozinovic Dubravka Bozinovic 00:24 09.03.2008

Re: BBC BREAKING NEWS

President of Serbia, also known as Boris "give-me-five" Tadic, jedva ceka da izaberu novog predsednika Vlade, pa da se i sa njim bori "i za Kosovo i Evropu"...
Nenad M. Nenad M. 16:49 08.03.2008

Pala vlada

A da, pala vlada, kažu.


mene je Kostunjavi iznenadio. Mislio sam sve sve, al da dss-u ne odgovaraju izbori. Opet, dobro je. A sad sve ili nista.
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:54 08.03.2008

Re: Pala vlada

Nenad M.
A da, pala vlada, kažu.


mene je Kostunjavi iznenadio. Mislio sam sve sve, al da dss-u ne odgovaraju izbori. Opet, dobro je. A sad sve ili nista.

bogami ne znam da li je dobro.
ima on jaku bazu u radikalima i novoj srbiji.
čim je žrtvovao vikend u belanovici, dobo se
proračunao.
Jelena Milić Jelena Milić 16:55 08.03.2008

mene je DS opet iznenadio, negativno

Pazi ispade ima DSS vise herca od DS!


Pozivamo Predsednika Borisa Tadića da odmah potpiše Politički sporazum sa EU koji je Srbiji već ponuđen, kao prvi korak ka potpisivanju Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju. Sledeći korak moraju biti izbori, jer bez njih i izručenja Mladića, Srbiji neće biti ponuđen SSP na potpisivanje.

Da smo u pravu, pokazuje i jučerašnja spremnost Predsednika Borisa Tadića da preuzme odgovornost za potpisivanje Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju, što smo mu predložili još pre mesec dana.

LDP je siguran da je danas svima jasno da Vlada Vojislava Koštunice ne vodi zemlju ka evropskim integracijama i da zemljom ne mogu da upravljaju dve većine i dve sukobljene politike, jedna u vladi, a druga u Skupštini.

Ovakva situacija uništava institucije i razara zemlju te je zbog toga svaki dan saradnje sa Koštunicom i svaki dan ove vlade, izgubljen dan za evropsku budućnost Srbije.

Prolongiranje izbora, izjave da nova skupštinska većina neće uticati na rad Vlade i obrnuto, pokušaji trulih i neprincipijelnih kompromisa kojim bi se produžio život Vladi, samo slabi evropski blok i omogućava konsolidaciju antievropskih i konzervativnih snaga.

Zbog toga LDP ponavlja da su vanredni parlamentarni izbori jedini demokratski izlaz iz ove krize i jedina šansa za evropsku Srbiju
Nenad M. Nenad M. 17:02 08.03.2008

Re: Pala vlada

bogami ne znam da li je dobro.
ima on jaku bazu u radikalima i novoj srbiji.
čim je žrtvovao vikend u belanovici, dobo se
proračunao.


to je tacno ali, sto se mene tice, dolazak radikala je neminovan bio pre ili kasnije i to sam pisao i pre predsednickih izbora. Kratkorocna radikalizaciaj je neophodna da bi imali dugorocnu deradikalizaciju. Ne treba se plasiti izbora jer oni su uvek resenje bey obzira da li mi koji smo u manjini budemo zadovoljni rezultatom.
Nenad M. Nenad M. 17:02 08.03.2008

Re: Pala vlada

bogami ne znam da li je dobro.
ima on jaku bazu u radikalima i novoj srbiji.
čim je žrtvovao vikend u belanovici, dobo se
proračunao.


to je tacno ali, sto se mene tice, dolazak radikala je neminovan bio pre ili kasnije i to sam pisao i pre predsednickih izbora. Kratkorocna radikalizaciaj je neophodna da bi imali dugorocnu deradikalizaciju. Ne treba se plasiti izbora jer oni su uvek resenje bez obzira sta mi koji smo u manjini mislimo o ishodu istih
dragonKa dragonKa 17:04 08.03.2008

Re: Pala vlada

e pa ja mislim da nije bash kako kazhesh nenade, tj da su ova poskupljenja i skok eura bili u stanju da neke zaboravne podsete na ono od pre osam godina.
Jelena Milić Jelena Milić 17:09 08.03.2008

Re: Pala vlada

ja se nadam i da ce pro EU snagama doci iz dupeta u glavu da se objedine, ili bar da se u kampanji mnogo ne kace ....inace ide onaj vic o papagaju i muji ili crnogorcu ne secam se u avionu...kad zajebavaju stjuardesu
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:13 08.03.2008

Re: Pala vlada

Nenad M.
to je tacno ali, sto se mene tice, dolazak radikala je neminovan bio pre ili kasnije i to sam pisao i pre predsednickih izbora. Kratkorocna radikalizaciaj je neophodna da bi imali dugorocnu deradikalizaciju.


Da ce pre ili kasnije doci izgleda neminovno ...ali je bolje kasnije nego pre. A ne vidim ni jedan razlog - osim tvoje (pa i moje) zarke zelje sto bi bilo kratkorocnije nego redovnih 4 godine? ... Ne bih ja njih bas tako potcenjivao ... niti njihovu sposobnost adaptacije ... Ne mislis valjda da su toliko glupi da ratuju sa celim svetom? (pa to su vec bezuspesno pokusali sa Slobom, sto bi opet - od njega su i tako pametniji) ...

Uostalom time bi se oni etablirali kao desna alternativa na politickoj sceni - kao i HDZ u HR. Nemas ti ni u Evropskim demokratijama slucaj da nema desnice i da se redovno ne smenjuje na vlasti sa onima sa druge strane ...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:14 08.03.2008

Re: Pala vlada

Jelena Milić
ja se nadam i da ce pro EU snagama doci iz dupeta u glavu da se objedine, ili bar da se u kampanji mnogo ne kace ....inace ide onaj vic o papagaju i muji ili crnogorcu ne secam se u avionu...kad zajebavaju stjuardesu



wishful thinking.

ti, Jelena, kao da zaboravljaš da smo mi SRB.
Jelena Milić Jelena Milić 17:18 08.03.2008

Re: Pala vlada

oh, kako bih to zaboravila, kad mi pravimo koaliciju, sirokoooo brate, nema da se cepidalci ko oni EU, odma i covica, i mihajlovica, i perisica....
Nenad M. Nenad M. 17:18 08.03.2008

Re: Pala vlada

Ne mislis valjda da su toliko glupi da ratuju sa celim svetom? (pa to su vec bezuspesno pokusali sa Slobom, sto bi opet - od njega su i tako pametniji) ...


nece oni ratovati sa svetom vec ce svet pobedji od nas.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:22 08.03.2008

Re: Pala vlada

Nenad M.
nece oni ratovati sa svetom vec ce svet pobedji od nas.


A ti zaboravaljas da svet nije vise tako unipolaran kao pre 10-ak god? Ako ce pobeci zapadni deo ... nece istocni - koji u medjuvremenu ima kapitala na pretek. A obicni ljudi ipak gledaju ono od cega svakodnevno zive (i mali deo putuje na zapad ...) ... Drugim recima - moze to biti i dugo putovanje u nepoznato ...

ps. naravno da ne navijam ja za radikale ... ali pokusavam da tebi (a i meni ... i nama) pomognem da sagledamo realnije situaciju ... i sa svih strana. A ne da se naivno uljuljkujemo u lepe (dugorocne) snove ...
Nenad M. Nenad M. 17:32 08.03.2008

Re: Pala vlada

da nije bash kako kazhesh nenade, tj da su ova poskupljenja i skok eura bili u stanju da neke zaboravne podsete na ono od pre osam godina.


jeste to ali tesko ce se napraviti referendumska atmosfera iz januara. ds je istrosio pricu o povratku u 90te i tesko da ce je ponoviit
Jovana Tavcar Jovana Tavcar 17:51 08.03.2008

Re: Pala vlada

i palma je sad kandidirao
Atomski mrav Atomski mrav 19:17 08.03.2008

Re: mene je DS opet iznenadio, negativno

Pazi ispade ima DSS vise herca od DS!

Pazi stvarno, "tunjavi" Koštunica imao više muda od Tadića... a bojim se da ima više i mozga od njega.
Ufff... uvek neki belaj u državi za moj rođendan.

Ipak...


Brrr... već se ježim kad zamislim predizbornu kampanju :(
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:06 08.03.2008

Re: mene je DS opet iznenadio, negativno

Atomski mrav
Pazi ispade ima DSS vise herca od DS!

Pazi stvarno, "tunjavi" Koštunica imao više muda od Tadića... a bojim se da ima više i mozga od njega.
Ufff... uvek neki belaj u državi za moj rođendan.

Ipak...


Brrr... već se ježim kad zamislim predizbornu kampanju :(


biračko telo:)))

NoSurrender NoSurrender 21:25 08.03.2008

Re: Pala vlada


Uostalom time bi se oni etablirali kao desna alternativa na politickoj sceni - kao i HDZ u HR. Nemas ti ni u Evropskim demokratijama slucaj da nema desnice i da se redovno ne smenjuje na vlasti sa onima sa druge strane ...

Problem je u tome sto kod nas nema ni prave desnice ni prave levice. Radikali sa svojim egalitaristickim predizbornim obecanjima vise lice na komuniste nego na desnicu. Ni HDZ u Hrvatskoj nije bio moderna desnica dok je pokojni Tudjman bio na njenom celu.Tako nema nista ni od Radikala, kao prihvatljive politicke opcije, dok se potpuno ne odreknu svog najveceg balasta a to je V.Seselj.
Kada bi sada Radikali dosli na vlast, biraci bi od njih ocekivali sve ono (ili bar vecinu) sto su godinama obecavali, od hleba za 3 dinara do granice K-K-O-V, i oslobodjenja Kosova po svaku cenu.
Dolazak na vlast bi ih vrlo brzo razoblicio kao demagoge i politikante, a uz to bi i reakcija medjunarodne zajednice bila nepovoljna(pre svega ekonomski), sto bi dovelo do nezadovoljstva gradjana koje vecinski interesuju standard, zaposljavanje... jednom recju NORMALAN ZIVOT.
Radikali svu svoju moc crpe iz lagodne pozicije najjace stranke koja je vecito u opoziciji, i iz hladovine nudi "spasonosna resenja" prilagodjena vecinskom misljenju javnog mnjenja.
Problem je u tome sto niko ne bi mogao da ih skine, sve dok DS ne raskrsti sa svojom " i levo i desno, i napred i nazad" politikom,tj. dok je na njenom celu maneKen sa svojim skolskim ortacima.
Ali, niko nije naucio da pliva dok se nije otisnuo u vodu dublju od svoje visine.
antioksidant antioksidant 00:04 09.03.2008

Re: mene je DS opet iznenadio, negativno

Pazi ispade ima DSS vise herca od DS!

To te cudi?
Dubravka Bozinovic Dubravka Bozinovic 00:29 09.03.2008

Re: mene je DS opet iznenadio, negativno

[quote: stvarno, "tunjavi" Koštunica imao vise ... od Tadića... a bojim se da ima više i mozga od njega. :(
Kao da je to tesko!
manitu manitu 12:15 15.03.2008

Re: Pala vlada

kakva neobicna nebuloza.

mislili da je apsolutno nemoguce da neko iz ldp'a moze da 'navija za radikale . tadic je rekao da moze biti tako . mislili smo da bash preteruje .

evo, dokaza da BT &co. i te kako poznaje bilo ldp .
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:50 08.03.2008

zašto 11. maja?

da uvaćare nešto na brzaka?
zašto ne 11. juna?
Jelena Milić Jelena Milić 16:52 08.03.2008

Re: zašto 11. maja?

pa tad su lokalni vec zakazani, nema bas uvek ni teorije zavere
Nenad M. Nenad M. 16:55 08.03.2008

Re: zašto 11. maja?

Bice ovo najprljavija kampanja do sada. Podela patriote vs izdajnici je aktivna. Zabranjivace se mitinzi isl.
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:55 08.03.2008

Re: zašto 11. maja?

Jelena Milić
pa tad su lokalni vec zakazani, nema bas uvek ni teorije zavere

ne mislim da je zavera, nego da je kratak period za parlamentarne izbore.
treba da se pomere i lokalni.
Jelena Milić Jelena Milić 16:59 08.03.2008

Re: zašto 11. maja?

to bre EL i radikali traze ..sta je tu je, nemoj sad defetizam, ej sta si docekala da te ja opominjem

pocela kampanja breeee EL!
dragan7557 dragan7557 19:56 08.03.2008

Re: 2008 Srbija

Nenad M.
Bice ovo najprljavija kampanja do sada. Podela patriote vs izdajnici je aktivna. Zabranjivace se mitinzi isl.


Kako je počela 2008 će u Srbiju doneti u Prvoj polovini:
Pola godine baktanja izborima
Pola godine obmanjivanja i laganja glasača od strane stranačkih lidera i njihovih idolopoklonika.
Pola godine propasti privrede.
Pola godine rasta nezaposlenosti zbog polit nesigurnosti.
Pola godine stagniranja i onako beznačajnih stranih investicija.
Pola godine užurbanog rasprodavanja srpske imovine šrivatizacijom bez ikakve kontrole.
Pola godine neupravljanja državom.
Pola godine jačanja uloge crkve u Srbiji (talibanizacije)
Pola godine kolektivnog rasula i svađe oko vlasti.

U Drugoj polovini :

Pola godine međusobnog optuživanja "demokratskog"bloka zbog pobede radikala.
Pola godine formiranja vlade.
Pola godine kolapsa rada institucija zbog smene vlasti.
Pola godine kolapsa tržišta svim i svačim i divljanje monopolista.
Pola godine rasta nezaposlenosti.
Pola godine finansiranja iz stranih izvora i nesuvislo zaduživanje u inostranstvu dodatnih oko 7 - 10 mld €
itd.

Još jedna godina u nizu "srećnih" u kojima ostatak sveta radi a Srbi glasaju i ništa ne rade drugim rečima žive na račun budućih generacija koje će morati da vraćaju zaduženo SVOJIM RADOM jer je rad BIVŠIH Generacija
opljačkan i podeljen a ostatak imovine rasprodat bud zašto kako bi se održali u životu.
dragan 7557
08 mart 2008
Jelena Milić Jelena Milić 22:51 08.03.2008

Re: 2008 Srbija

saglasna. ali sta je alternativa bila izborima?

ja vidim samo jedan los scenario, sad kad su izbori tu ipak, a to je da DS u kampanji drzi odbranu kosova na prvom mestu, i nastavak pregovora, i odbije da javnosti predstavi da je srbija do sad zbog spelta okolnosti morala da gubi toliko vremena, i da sekund vise nema, sto ste sve lepo pobrojali.

antioksidant antioksidant 00:06 09.03.2008

a

Pola godine međusobnog optuživanja "demokratskog"bloka zbog pobede radikala.
Pola godine formiranja vlade

ako pobede ladikali nece trebati pola godine za formiranje vlade
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:43 09.03.2008

Re: a

ako pobede ladikali nece trebati pola godine za formiranje vlade

tačno, oma mobilizacija pa dokle stignemo!
do merdara il preko merdara.
zavisi.
Dolybell Dolybell 03:47 09.03.2008

Re: a

tačno, oma mobilizacija pa dokle stignemo!
do merdara il preko merdara.


Samo preko Merdara, zamenite lovu na crno pa na baklavu, tulumbe, burek. Skenderbeg konjak...
povedite i žene, devojke, već šta ko ima pa u LUD provod..
(ne zaboravite pasoše, možda će vam trebati)
ChainReaction ChainReaction 16:55 08.03.2008

Wow!

Cool
AmosMouse AmosMouse 16:56 08.03.2008

B.Miljkovic

O moje sunčano poreklo ta potonula krv
Neka se zaboravi prijateljstvo drveća i ptica
Neka se zemlja razvenča sa suncem Žica
od vode prodenuta kroz uši bolja je nego crv
Otišao Izašao na vrata kojih nema
U svim vodama zeleni psi me traže
Ovde niko ne dolazi odavde niko ne odlazi,
tople laži
poljubaca zakopa u pesak ova pustinja gde se
sprema
krvožedna tišina koju svojom ljubavlju hraniti
treba
u ovom izobličenom prostoru čija smo
polomljena rebra
iz čijeg kamena čudovišne ptice vire
Ruko ispružena prema drugoj obali kloni
Ako smo pali bili smo padu skloni
Ovde je noć što se životu opire
Jelena Milić Jelena Milić 16:58 08.03.2008

Re: B.Miljkovic

Ovde je noć što se životu opire


greetings from Serbia
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:03 08.03.2008

čovek zaista ima stila...

garant se kačio nešto sa gospođom Radović, pa je mira u braku radi odlučio da ponudi ostavku na praznik Žene...

Dolybell Dolybell 03:52 09.03.2008

Re: čovek zaista ima stila...

garant se kačio nešto sa gospođom Radović


Nije se kačio, varaš se, ona je to smislila, kao i ostalo.
Misliš da bi se on posle onakvog govora na miiiitiiingu
toga uopšte setio ?

p.s. razmišljam da postanem vernik, sumnjala sam u moleban,
sad kad vidim da je izgleda uspeo, neznam....?
angie angie 17:14 08.03.2008

ne znam,

rado bih da podelim vash optimizam, sa sve fazonom iz posta-mislim, da Bog na kraju uslishi,....al koshtunije obichno sve razvlachi ko zvaku, a ne ume ni balon da napravi, a sad kao zauzeo stav da je ispljune po kratkom postupku jer nije bash lepo da se zvace.

Halo bre, zar vama nije logichnije da su tu pale neke kombinacije, koje obichno ova druga strana nikako da napravi, iako se pokazalo da samo tako funkcionishu?
Jelena Milić Jelena Milić 17:17 08.03.2008

Re: ne znam,

pile moje kako stvari stoje...vreme radi za nas...sta je tu je sakrimo se od oluje....

ko peva zlo ne misli, ko misli nije mu do pevanja...

kao sto rekoh nekom gore, ako EU snagama ne dodje iz dupeta u glavu ide vic o muji papagaju i zajebavanju stjuardese:)

a znas kako to odjekne kad ja pripretim :))
angie angie 17:29 08.03.2008

Re: ne znam,

a zans kako to odjekne kad ja pripretim :))


ovo nisam bash shvatila, al ako bi moglo da sa ovom ispljunutom zvakom nestanu i one silne skeri face iz skupshtine sa sve lidijom u prvom redu i njenim ribljim otvaranjem usta i da dodju neku konstruktivni i normalniji ljudi- onda bih mogla da slusham i fazone-koje god volite i josh da se smejem.
silver bullet silver bullet 21:01 08.03.2008

Re: ne znam,

Halo bre, zar vama nije logichnije da su tu pale neke kombinacije, koje obichno ova druga strana nikako da napravi, iako se pokazalo da samo tako funkcionishu?


Pale, pale kombinacije - ali u vodu.
Izgleda da su radikali ispostavili vecu cenu nego sto je Kostunica bio voljan da plati.
Recimo - dve trecine ministarskih mesta i to najvaznijih, pa predsednik Parlamenta, pa nacelnik Generalstaba...
Ostavili bi mu samo premijersko mesto (jer s te pozicije polazi), Ministarstvo za Kosovo i jos neko nevazno.

Mislim da Kostunica uopste nije hteo da bude fer, nego je bio priteran uza zid.
Nije SRS metiljavi DS, oni znaju koliko vrede.

Ali ima i jedna dobra vest: koji god blok da pobedi na ovim izborima, Kostunica vise nikad nece biti premijer!

Sa DS- nece on sam, a SRS mu to nikad nece dati.

Kosmicka pravda.
Zare Zare 21:05 08.03.2008

Re: ne znam,

..."da dodju neku konstruktivni i normalniji ljudi":...
Slazem se za prvi red...a' Angie...ko su po tebi ti normalniji i konsrtuktivniji???
Ne vidim nikoga na zalost.

zare sa Lemana
Jelena Milić Jelena Milić 22:54 08.03.2008

Re: ne znam,

Mislim da Kostunica uopste nije hteo da bude fer, nego je bio priteran uza zid.
Nije SRS metiljavi DS, oni znaju koliko vrede.


good point ( btw,nacelnik gs je pod nadleznoscu predsednika nije mogao biti deo dila)

inace, ovo sto ste istakli je i DS morao znati, pa je morao pretpostaviti da do "rekonstrukcije" vlade nije moglo doci, i da je farsa da to koriste kao izgovor sto vladu koja tone ne napustaju.

Dolybell Dolybell 04:19 09.03.2008

Re: ne znam,

al ako bi moglo da sa ovom ispljunutom zvakom nestanu i one silne skeri face iz skupshtine sa sve lidijom u prvom redu i njenim ribljim otvaranjem usta i da dodju neku konstruktivni i normalniji ljudi-



Otkako prenose skupštinska zasedanja, posle toliko
puta menjanog sastava, ja uopšte nisam primetila da se sastavi razlikuju
meni je uvek nekako sve isto, kao da gledam iste face, slušam iste
glupave replike, nema ih na radnim mestima, dođu kad hoće,
odu kad im dune, što na piće, što na klopu, van Skupštine,
a gro njih uopšte nema pojma šta treba da radi i zašto je tu,
sem da mazne lovu koju mu daju, kad je već došao što
da ne uzme, svako bi uzeo na njihovom mestu.
Zbog toga ne očekujte uopšte da će skupštinski sastav
izgledati drukčije nego do sada. To je prosek Srbije.
Sviđalo vam se to ili ne, ali je tako.






Jedino su mi sad LDP- ovi osvežili sastav.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 17:22 08.03.2008

:$

bežo sam sa časova ustava u gimnaziji pa molim da mi neko siromahu objasni:
1) nema vlade
2) nema skupštine

do 11.maja još 2 meseca

ko vodi državu za to vreme?
Jelena Milić Jelena Milić 17:25 08.03.2008

Re: :$

trinidade,

postajem dosadna ok, al samo da podsetim, imamo legitimno i legalno izabranog predsednika na direktnim izborima, predsednika koji ipak nije toma nikolic i nacelnika GS koji nije delic
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 17:29 08.03.2008

Re: :$

znači kod Lepog je batina... super, nek iskoristi ta dva meseca i potpiše SPP, taman će mu dobro doći pred izbore, a i svodi se šteta na minimum... mislim šteta od gubljenja još pola godine na formiranje nove vlade, ovako će barem taj sporazum biti potpisan
Bonner D Bonner D 17:35 08.03.2008

Re: :$

Trinidad Tobagović
bežo sam sa časova ustava u gimnaziji pa molim da mi neko siromahu objasni:1) nema vlade2) nema skupštinedo 11.maja još 2 mesecako vodi državu za to vreme?


Vlada u ostavci, ili "legalistički" definisano čuvena tehnička Vlada, a ona kao što znamo ništa ne potpisuje i ni na šta se ne obavezuje, a platu prima, naravno, redovno...

Tarkovski Tarkovski 17:37 08.03.2008

Re: :$

al samo da podsetim, imamo legitimno i legalno izabranog predsednika na

Ne bas. Pitanje je bilo oko vlade. I ova vlada (u nekoj ostovaci) i limitiranom kapacitetu vodi do sledecih izbora.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 17:38 08.03.2008

Re: :$

Vlada u ostavci, ili "legalistički" definisano čuvena tehnička Vlada, a ona kao što znamo ništa ne potpisuje i ni na šta se ne obavezuje, a platu prima, naravno, redovno...


onda nek uzu siromasi još to par soma evra crkavice, trebaće im ako ostanu bez posla
florian florian 19:15 08.03.2008

Re: :$

postajem dosadna ok, al samo da podsetim, imamo legitimno i legalno izabranog predsednika na direktnim izborima

a on hoće da vlada?
dragan7557 dragan7557 22:05 08.03.2008

Re: :$

Trinidad Tobagović
bežo sam sa časova ustava u gimnaziji pa molim da mi neko siromahu objasni:
1) nema vlade
2) nema skupštine

do 11.maja još 2 meseca

ko vodi državu za to vreme?


Potpuno nepismena i nesposobna administracija[quote=Jelena Milić]trinidade,

postajem dosadna ok, al samo da podsetim, imamo legitimno i legalno izabranog predsednika na direktnim izborima, predsednika koji ipak nije toma nikolic i nacelnika GS koji nije delic

Predsenici država ne vode iste osim u diktatorijalnim režimima a načelnici GS u Huntama = Junta.
dragonKa dragonKa 23:53 08.03.2008

Re: :$

trinidade,poznajem nekoliko profesionalaca koji ti mogu pomoci.svi su oni medicinski radnici.
nemoj da shtedish pare idi kod shrinka.lezi i pochni od detinjstva.
ali ne ovde!
a ko je vodio drzhavu do danas?
a ko te shtitio u zadnje vreme?
a jel ce sutra da se pojave ti koje ce instruirati "neko" a nisu postojali juche?
glavu gore prijatelju i ne shtedi pare ...
skyspoter skyspoter 17:22 08.03.2008

na BBC world

kazu da ce Rusija da podrzi otcepljenje Kosova za odredjene usluge.
Sa novim "predesdnikom" U Rusiji mozda duva neki novi vetar pa promaja udarila Kostunjavog.
Bonner D Bonner D 17:23 08.03.2008

Iz krize u krizu!

Ne razumem i na žalost ne delim Vaš optimizam. Izborima se sadašnji odnos snaga definitivno neće promeniti, Koštunica će i dalje biti onaj koji će da diktira uslove za neku novu koaliciju, jer bez njega sastavljanje nijedne Vlade neće biti moguće. SRS i DSS, sa ili bez SPS-a neće dobiti dovoljno poslaničkih mesta za većinu, to je jedino što je sigurno.

To znači opet, dugotrajni pregovori o koalicionom sporazumu, Vlada ne pre Božića, to će da znači manje od 5 zajedničkih principa, a evropska perspektiva zemlje će opet da dobije nekakav okruglo pa na ćoše okvir, gori i teži nego što je ovaj sada. 2008 definitivno izgubljena u izborima...

Ovakav scenario odgovara jedino Koštunici i izgeda LDP-u, koji se ovako raduju izborima a ni sami ne znaju zašto, a posle izbora će opet da se pokriju po ušima kao posle predsedničkih izbora, i jedni i drugi. Zanima me samo kako će da sednu za isti sto i evtl. pregovaraju o zajedničkoj koalicionoj Vladi.

Bolje rešenje od ovoga bi bilo da su nastavili dalje da rade ovako, i jedni i drugi spuste malo loptu, ekonomske teme gurnu u prvi plan, puste Mladjanoga i Djelića da se malo izduvaju i rade, malo plaču za Kosovom, malo se bave diplomatijom, a evropske integracije stave u drugi plan do jeseni, a onda punom parom napred. Al’ izgleda razum stanuje malo podalje od Nemanjine ulice...

Aleksandar Sotirovic Aleksandar Sotirovic 17:32 08.03.2008

Re: Iz krize u krizu!

Bonner D


SRS i DSS, sa ili bez SPS-a neće dobiti dovoljno poslaničkih mesta za većinu, to je jedino što je sigurno.





Gresis prijatelju, SRS - 39%, DSS(+sateliti) oko 7-8%, SPS (standardnih) - 6%; i vise nego dovoljno...

CRNO!!!

Bonner D Bonner D 17:38 08.03.2008

Re: Iz krize u krizu!

Aleksandar Sotirovic

Bonner DSRS i DSS, sa ili bez SPS-a neće dobiti dovoljno poslaničkih mesta za većinu, to je jedino što je sigurno.Gresis prijatelju, SRS - 39%, DSS(+sateliti) oko 7-8%, SPS (standardnih) - 6%; i vise nego dovoljno...CRNO!!!


A šta je sa Majom Gojković?

SRS 31%
DSS 12%
SPS 5%

Exitus Letalis Exitus Letalis 17:43 08.03.2008

Re: Iz krize u krizu!

Gresis prijatelju, SRS - 39%, DSS(+sateliti) oko 7-8%, SPS (standardnih) - 6%; i vise nego dovoljno...

CRNO!!!

to neće da može. matematika je jedno a život je drugo.
misliš da će radikali sa svojih 39 posto (oklen taj procenat) da daju dss-u i velji 7 ministarskih fotelja a sps-u bar jednu.
teško.
Tarkovski Tarkovski 17:44 08.03.2008

Re: Iz krize u krizu!

jedino Koštunici i izgeda LDP-

Nisam procitao pre moga posta. U osnovi se slazem. S tim sto bih dodao tu SRS. Nazalost, odgovara partijskim ciljevima nekih ali ono sto ce u ovom periodu Mar - Jun/Jul/Avg izgubit je Srbija. Sta ce biti sa incijativama, Hagom, potisom za pridruzivanje,... Hmm.. Nista... A ako dodju radiklai i posle toga......Hmm.. Nista... I sada ovi genijalci koji su hteli da ruse, ne znajuci da li nesto bolje sledi.... gde ce biti ... U daljoj partijskoj iskljucivosti.

Poenta je bila, da polarizacija na dve strane je suluda. Da ipak mora da postoji dijalog i neka vreks kohezije oko osnovnih pitanja uz sve velike razlike koje postoje.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:48 08.03.2008

Re: Iz krize u krizu!

E Bonner,

ovoga puta se ne slazem sa tobom - Aleksandrova racunica mi izgleda mnogo verovatnija. Nedavni prvi krug predsednickih izbora kad su bile (manje-vise) sve partije je pokazao raspolozenje birackog tela koje nedvosmisleno govori o tome da SRS+SPS+DSS imaju vecinu. A Kostunica ovim jasno i glasno kaze da DSS+DS nema smisla i ne moze da funkcionise...

Iako sam po prirodi optimista, sada mi poprilicno tesko da to budem...
Bonner D Bonner D 17:59 08.03.2008

Re: Iz krize u krizu!

Virtuelni Vasilije
E Bonner,ovoga puta se ne slazem sa tobom - Aleksandrova racunica mi izgleda mnogo verovatnija. Nedavni prvi krug predsednickih izbora kad su bile (manje-vise) sve partije je pokazao raspolozenje birackog tela koje nedvosmisleno govori o tome da SRS+SPS+DSS imaju vecinu. A Kostunica ovim jasno i glasno kaze da DSS+DS nema smisla i ne moze da funkcionise...Iako sam po prirodi optimista, sada mi poprilicno tesko da to budem...


Virtuelni, veruj mi, i to je bila najcrnja varijanta....

Optimistička varijanta:

SRS 29%
DSS 12%
SPS 5%

Šta je sa Majom Gojković?

Aleksandar Sotirovic Aleksandar Sotirovic 18:00 08.03.2008

Re: Iz krize u krizu!


to neće da može. matematika je jedno a život je drugo.
misliš da će radikali sa svojih 39 posto (oklen taj procenat) da daju dss-u i velji 7 ministarskih fotelja a sps-u bar jednu.
teško.



SRS - 39% - izvor Medium Gallup, sredina feb, pre nezavisnosti;

Mislis da im je posle proglasenja procenat opao; malo sutra, moz' samo da se poveca uz terciranje kostunjavog o patriotizmu i dr. nebulozama na koje se narod prima k'o baba na penziju...

Sto im nebi dali? Pa vid'o si kako kostunjavi vodi vladu sa manjim brojem ministara od DS-a. Sto im, onda, toma ne bi dao par mesta.
Palilula Palilula 18:02 08.03.2008

Re: Iz krize u krizu!

Sta ce biti sa glasanjem na Kosovu? Da li ce tamo biti dozvoljeni izbori? To bi definitivno bio gubitak za SRS i DSS.
Bonner D Bonner D 18:03 08.03.2008

Re: Iz krize u krizu!

A ako Maja Gojković "progovori" i da poneki intervju:

SRS 25%

Al' ne znam šta se tu dešava, jel' se ona negde oglasila?

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:07 08.03.2008

Re: Iz krize u krizu!

Bonner D
Virtuelni, veruj mi, i to je bila najcrnja varijanta....


Hahahaha, e moj optimisto ... iz tvojih usta u bozje usi - al' opet ne mogu da ti verujem:)))

Sta je sa drugom stranom racunice? DS vise od SRS? ... hm. G17+LDP vise od DSS+SPS? ... hm, hm. I ko ce uopste jos da predje cenzus? Naravno nadam se i ja da, nekim cudom, DS varijanta ipak uspe ... ali VRLO mrka kapa ...

ps. A Tomi je ipak najbitnije da posle toliko godina udje u vlast, '"probije led" i stekne neku vrstu legitimiteta ... pa ce sigurno biti popustljiviji ovog prvog puta ...
Aleksandar Sotirovic Aleksandar Sotirovic 18:09 08.03.2008

Re: Iz krize u krizu!



Virtuelni, veruj mi, i to je bila najcrnja varijanta....

Optimistička varijanta:

SRS 29%
DSS 12%
SPS 5%

Šta je sa Majom Gojković?




Ne znam sto si tako uporan sa Majom, kao da se ona van Novog Sada nesto pita...
A i uveren sam da ce u NS-u bez stranke proci k'o, recimo, LDP u Cacku...
Bonner D Bonner D 18:19 08.03.2008

Re: Iz krize u krizu!

Aleksandar Sotirovic
Virtuelni, veruj mi, i to je bila najcrnja varijanta....Optimistička varijanta:SRS 29%DSS 12%SPS 5%Šta je sa Majom Gojković?Ne znam sto si tako uporan sa Majom, kao da se ona van Novog Sada nesto pita...A i uveren sam da ce u NS-u bez stranke proci k'o, recimo, LDP u Cacku...


Pa znaš šta, ako Srbljanovićka i LDP društvance i dalje nastave da se samo bave "manekenom" i "trutom", onda SRS može i da dosegne magičnih 35%.

Al' ako tema narednih par nedelja bude SRS i Maja Gojković, onda je SRS 25% potpuno realno. Evo, šta mi znamo o tim detaljima i unutarstraničkim dešavanjima u SRS?

A ovde na Blogu su DS-u svako crevce stavili na histološku analizu i izložili javnosti. A to je ključ za izbore.

Aleksandar Sotirovic Aleksandar Sotirovic 18:30 08.03.2008

Re: Iz krize u krizu!



Pa znaš šta, ako Srbljanovićka i LDP društvance i dalje nastave da se samo bave "manekenom" i "trutom", onda SRS može i da dosegne magičnih 35%.

Al' ako tema narednih par nedelja bude SRS i Maja Gojković, onda je SRS 25% potpuno realno. Evo, šta mi znamo o tim detaljima i unutarstraničkim dešavanjima u SRS?

A ovde na Blogu su DS-u svako crevce stavili na histološku analizu i izložili javnosti. A to je ključ za izbore.




Fantastican primer zamene teza : LDP je kriv sto Radikalima raste rejting: a ne maneken i trut koji su za godinu dana uspeli toliko toga pozitivnog da naprave;
da nabrojimo:

1.

E, izvini, ja ne mogu da se setim ni jedne stvari. Aj' pomozi malo...


I dalje mislim da Maja Gojkovic neme nikakvu politicku tezinu.
Nenad M. Nenad M. 18:42 08.03.2008

Re: Iz krize u krizu!

Sta je sa drugom stranom racunice? DS vise od SRS? ... hm. G17+LDP vise od DSS+SPS? ... hm, hm. I ko ce uopste jos da predje cenzus? Naravno nadam se i ja da, nekim cudom, DS varijanta ipak uspe ... ali VRLO mrka kapa ...



slazem se Vaso da ce biti tesno ali treba videti ima li nekih novih koalicija i to. Bilo bi dobro da recimo ds i g17 dodju do radikala, ldp malo popravi rezultat a sps ne predje cenzus - to je sansa mada... ali ajde neki dogovor medj blogerima da idemo bez defetizma jer nam je cilj manje vise svima isti

Bonner D Bonner D 18:43 08.03.2008

Re: Iz krize u krizu!

Aleksandar Sotirovic

Fantastican primer zamene teza : LDP je kriv sto Radikalima raste rejting: a ne maneken i trut koji su za godinu dana uspeli toliko toga pozitivnog da naprave; da nabrojimo:1. E, izvini, ja ne mogu da se setim ni jedne stvari. Aj' pomozi malo...I dalje mislim da Maja Gojkovic neme nikakvu politicku tezinu.


Radikalima raste rejting, a LDP ima preča posla... Ajde, ok, super...

Da podsetim da su i neki iz LDP-a učestvovali u vlasti, al' zaista ne bi o tome, to su sve stare i istrošene teme...


Mene zanima SRS, šta nude, šta se dešava unatar stranke, zašto je Maja Gojković marginalizovana, gde su detalji o tim dešavanjima, da li će i kako ona da učestvuje na izborima...


Jelena Milić Jelena Milić 18:56 08.03.2008

Re: Iz krize u krizu!

pomislila na to.

da nam MZ jednom, nama demokratama, izadje u susret i ne da
Bonner D Bonner D 19:10 08.03.2008

Re: Iz krize u krizu!

Jelena Milić
pomislila na to. da nam MZ jednom, nama demokratama, izadje u susret i ne da


Šta nam ne da?

AmosMouse AmosMouse 19:17 08.03.2008

Re: Iz krize u krizu!

DS/G17=94
LDP/LSV...=20
Romi=2
Madjari=5
Albanci=2
Bosnjaci=3

Total=126
Atomski mrav Atomski mrav 19:21 08.03.2008

Re: Iz krize u krizu!

I ja se pitam. MZ će sigurno odigrati presudnu ulogu na sledećim izborima, pod uslovom da se "demokratski" blok ne bude opet bavio samim sobom više nego radikalima, socijalistima i narodnjacima...
Unfuckable Unfuckable 17:23 08.03.2008

ono što je najgore je

da treba - neka su izbori u maju - pa dok se skocka bilokoja vlada : kolk'o ono beše....2-3 meseca...

Onda ta neka nova vlada dok se ispodogovara, pa onda prvih 100 dana....
U prevodu : još jedna bačena godina.
Za to vreme, Neko se u polumraku smeška i trlja ruke, gledajući kako se bisage pune parama, zahvaljujući bezakonju i manipulacijama na tržištu.
Neko ko je dosta truda uložio da sve ovo ovako ispadne i da nemamo stabilnost. Jer, dok se brod ljulja - ko razmišlja o tome koliko košta večera .....
AlexDunja AlexDunja 17:31 08.03.2008

pozdrav brate!big time:))

tvoj optimizam i energija su
prosto neodoljivi.
hug, bre:)
Jelena Milić Jelena Milić 17:40 08.03.2008

Re: pozdrav brate!big time:))

moj ili od unfckb:)
AlexDunja AlexDunja 17:43 08.03.2008

Re: pozdrav brate!big time:))

moj ili od unfckb:)

samo ti si moj, blog-brat, jelena:)))
inace sam jedinica:))
inokosna:)
Jelena Milić Jelena Milić 17:48 08.03.2008

brate sestro gospodjo

samo za vas danas

ako i ovaj nije available poludecu. :)

http://www.youtube.com/watch?v=GblFYm3KZjY
AlexDunja AlexDunja 17:54 08.03.2008

Re: brate sestro gospodjo

samo ovako mogu da uzvratim:))
martha & the vandellas-dancing in the streets
Unfuckable Unfuckable 17:56 08.03.2008

Re: pozdrav brate!big time:))

osećam se krajnje odbačeno.... : (((((((((
AlexDunja AlexDunja 18:01 08.03.2008

Re: pozdrav brate!big time:))

osećam se krajnje odbačeno.... : (((((((((

samo za tebe:)))
moj omiljeni brat (njegov:)))
Jelena Milić Jelena Milić 18:01 08.03.2008

odbacen/non-fckb

takoreci :)))

pa kad si partibrejker, sad si nasao da racunas koliko je to izgubljenog vremena zbog sastava nove vlade, a sta mislis da je ovo do sad bilo sa ovom :)

nemoj da si defetista danas nam je divan dan, divan dan, divan dan

ne samo 8 mart :)
AlexDunja AlexDunja 18:04 08.03.2008

Re: odbacen/non-fckb

ne samo 8 mart :)

he, he:)))
to ti nije lose, to dr vojislav oce da ucini zenama
da im se skloni sa ociju, jednom za svagda:))))
Unfuckable Unfuckable 18:39 08.03.2008

Re: odbacen/non-fckb

to ti nije lose, to dr vojislav oce da ucini zenama

pa nek učini malo i Čikama, ybt.... malo i mi da gledamo
a ne da se krlja sa Tomom u usta (s jezikom !) samo u mraku
Tarkovski Tarkovski 17:31 08.03.2008

Re; Blog

Mnogi su gurali ovo sto se desava, a sta nam sledi sada? Nadam se bolje ali racionalno to bas ne izgleda tako. Samo ludi mogu da guraju u sto gore to bolje opciju.

Naime, nisam siguran da je pravo vreme za izbore iako mozda bolje sada nego kasnije. Nisam siguran da najverovatnija opcija nije vlada SRS sa nekom manjinksom podrskom nekih stranaka. Da li ce nesto da rese ili cemo opet dobiti jedan sareni palament, nestabilnu vladu,...

Ono sto bi veorvatno najbolji rezultat bio je vlada DS, G-17, SPO, i manjina.

Svakoj vladi koja bi imala LDP bi vodila velikom zaostrasvanju u drustvu, velikoj nestabilnosti te vlade i novim neprilkama. Ne vidim ih ni kao manjinsku podrsku jer njima to nije u interesu. SRS vlada vodi u totalnu destrukciju. DSS cini se ide u opoziciju ili na neku manjinsku podrsku. Mozda opet oni biraju vladu.
Nenad M. Nenad M. 18:08 08.03.2008

Re: Re; Blog

Ono sto bi veorvatno najbolji rezultat bio je vlada DS, G-17, SPO, i manjina.


ti bas nemas pojma o cemu pricas. No, verujem da si tuzan jer si bio glasnogovornio opstanka ove stramone Vlade.

Kakav spo covece!? Nemaju ti ni 1%, nisu te obavestili!? A ds ce morati da se odredi, ako hoce ponovo sa Kostunjavim neka to jasno kazu pa da vidimo kako ce na to reagovasti ds-ovci.
Nemanja Starović Nemanja Starović 19:53 08.03.2008

Re: Re; Blog

Kakav spo covece!? Nemaju ti ni 1%, nisu te obavestili!?


Istine radi, SPO je na prošlogodišnjim parlamentarim izborima, pri praktično samostalnom nastupu, zadobio poverenje oko 135,000 birača, što je, nažalost, više od razlike koju je Boris Tadić pre mesec dana ostvario nad Tomislavom Nikolićem.
Tarkovski Tarkovski 20:31 08.03.2008

Re: Re; Blog

Kakav spo covece!?


E ako ti kazes da nemam pojma - koji je jedan od najvecih LDP propagandista i koji u najvecem broju slucajeva ima neobavestene i promasene procena - tada mi je vrlo drago jer mora da sam onda vrlo verovatno u pravu.

Sto se tice SPO-a, to je manje bitna tema, ali ne bi me iznenadilo da ce nastupiti sa nekim u koaliciji.

Ako DS ide u koaliciju sa LDP racunaj da ogroaman deo biraca DS nece biti za to pa i cak ne bi ni glasati za DS ako imaju tu nameru. Drago bi mi bilo da se i sa tim ne slazes. Nista licno ali samo potvrda.
Nenad M. Nenad M. 20:43 08.03.2008

Re: Re; Blog

ako ti kazes da nemam pojma - koji je jedan od najvecih LDP propagandista i koji u najvecem broju slucajeva ima neobavestene i promasene procena - tada mi je vrlo drago jer mora da sam onda vrlo verovatno u pravu.

Sto se tice SPO-a, to je manje bitna tema, ali ne bi me iznenadilo da ce nastupiti sa nekim u koaliciji


nisam iskljucio da ce spo ici u neku koaliciju ali to i dalje ne govori nista o njihovom znacaju na politickoj sceni. Koje su to moje ocene bile "neobavestene i promasene" ? Istina je sasvim suprotna - sve sto sam pricao/pisao desava nam se.

Ako DS ide u koaliciju sa LDP racunaj da ogroaman deo biraca DS nece biti za to pa i cak ne bi ni glasati za DS ako imaju tu nameru. Drago bi mi bilo da se i sa tim ne slazes. Nista licno ali samo potvrda.


nisam za predizbornu koaliciju koju pominjes, ona nije na dnevnom redu. Sa tim da ds glasaci nisu za ldp se apsolutno ne slazem jer imam odlican uvid u ds.
Tarkovski Tarkovski 22:26 08.03.2008

Re: Re; Blog

Sa tim da ds glasaci nisu za ldp se apsolutno ne slazem jer imam odlican uvid u ds.


Ima neko istazivanje koje si radio pa imas odlican uvid ili to sam ocenjujes da imas odlican uvid?
Pa sigurno ih ima u DS koji su za koalicju (post-zibornu) sa LDP. Onda to DS treba da kaze biracima aki ima tu nameru. Ja nikada - a i mnogi koje znam koji su isto glasali za Tadica - ne bih glasao za DS ako ima nameru za tu koaliciju. Poenta je drugacija. A to je da mozda je i vecina u DS stranci za to ali izgubice vrlo mnogo glasaca (sto po meni moze da bude presudjujuce) ako udju u bilo kakvo priblizavanje ili koalicju sa LDP-om. Snaga i rast DS je bio u toj umerenoj orijentaciji.
Nenad M. Nenad M. 09:20 09.03.2008

Re: Re; Blog

Ja nikada - a i mnogi koje znam koji su isto glasali za Tadica - ne bih glasao za DS ako ima nameru za tu koaliciju
.

ok, a skim mislis da prave koaliciju? sa srs-om ili ponovo sa Kostunjavim?
Tarkovski Tarkovski 21:16 09.03.2008

Re: Re; Blog

Ni sa jednim u ovoj turi izbora. Skoro da je neverovatna manjinska podrska DSS-a a sa SRS je iskljuceno.
Tarkovski Tarkovski 21:16 09.03.2008

Re: Re; Blog

Ni sa jednim u ovoj turi izbora. Skoro da je neverovatna manjinska podrska DSS-a a sa SRS je iskljuceno.
Tarkovski Tarkovski 21:16 09.03.2008

Re: Re; Blog

Ni sa jednim u ovoj turi izbora. Skoro da je neverovatna manjinska podrska DSS-a a sa SRS je iskljuceno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana