Ljudska prava| Na današnji dan| Život

Stid!

Nebojša Milenković RSS / 03.08.2015. u 22:18

STID.18231.jpg

Ovo nije nešto što pristojni i civilizovani narodi mogu/trebaju da slave!
Dan žalosti može da bude samo odraz licemerja naše države što nije učinila gotovo ništa za intergaciju i povratak ili obeštećenje tih ljudi!Ukratko: Dan Oluje može da bude samo dan hrvatske i srpske sramote! 

Sve ostalo su besprizorne balkanske političke manipulacije...

Atačmenti



Komentari (293)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cane cane 15:01 05.08.2015

Re: Stid

Ok. Tvoja teza je da Srbija nije dužna ništa da čini za te ljude.


banalizovan odgovor, kad se ostane bez argumenata. ocekivano.
predatortz predatortz 15:07 05.08.2015

Re: Stid

cane
Ok. Tvoja teza je da Srbija nije dužna ništa da čini za te ljude.


banalizovan odgovor, kad se ostane bez argumenata. ocekivano.


Ne shvatam, šta je tvoj odgovor?
Ja svoje mišljenje rekoh. Država je trebala žešće pritiskati Hrvate. Nije to činila. Ni po pitanju povratka izbeglih, ni za procesuiranje ratnih zločina. Hrvati su pritiskali nas, ovaj Vukčević je kao da su ga oni birali i postavili, lobirali su i izlobirali oslobađajuću presudu Gotovini i ekipi...

Znali su ljudi šta hoće, radili su na tome. Tu mogu samo da im se naklonim.

Mi, evo, polemišemo o tome da li se Srbija trebala zauzeti za 250.000 svojih sunarodnika!
cane cane 15:25 05.08.2015

Re: Stid

Država je trebala žešće pritiskati Hrvate. Nije to činila.


Vrlo prosto pitanje na koje nemas odgovor - zasto?

Mi, evo, polemišemo o tome da li se Srbija trebala zauzeti za 250.000 svojih sunarodnika!


sta bi to znacilo tacno 'sunarodnik'?

da li mi pricamo o 250,000 hrvatskih drzavljana ili 'srpskih sunarodnika'.

ako su oni 'srpski sunarodnici' sta su onda tacno kosovski albanci?

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:40 05.08.2015

Re: Stid

ovaj Vukčević je kao da su ga oni birali i postavili, lobirali su i izlobirali oslobađajuću presudu Gotovini i ekipi...


Ovo je prilično ozbiljna besmislica.
predatortz predatortz 17:39 05.08.2015

Re: Stid

Nebojsa Krstic
ovaj Vukčević je kao da su ga oni birali i postavili, lobirali su i izlobirali oslobađajuću presudu Gotovini i ekipi...


Ovo je prilično ozbiljna besmislica.


Rekao sam 'kao da su', ne i da su ga birali. U svakom slučaju, želeh ukazati na činjenicu da ni jedan proces za silne zločine nad Srbima nije doveden do kraja. Uvek sa istim izgovorom nedostupni, loša saradnja, kalimero... Pa, odstupi čoveče! Pusti to nekom sposobnijem, mlađem, dinamičnijem. Nekom pitbulu!
predatortz predatortz 17:44 05.08.2015

Re: Stid


sta bi to znacilo tacno 'sunarodnik'?


Kako je mene učiteljica učila, to znači pripadnik istog naroda.


ako su oni 'srpski sunarodnici' sta su onda tacno kosovski albanci?


Kosovski Albanci su državljani Republike Srbije, ali nisu sunarodnici Srbima. Možda da ih probaš ubediti da jesu? Ili, da to pokušaš sa Crnogorcima u Lovćencu, ili Mađarima u Malom Iđošu? Bošnjacima u Pazaru?
cane cane 18:43 05.08.2015

Re: Stid

vidi ovako - jel tvoja teza da drzava treba da vodi racuna o pripadnicima vecinskog naroda koji nisu drzavljani te drzave?

tebe kao srbina i drzavljanina srbije brine sta tvoja drzava cini za tvoje sunarodnike koji nisu njeni drzavljani?

da li tibor jona isto tako moze da ocekuje od svoje drzave srbije da vodi racuna o njegovim sunarodnicima koji nisu njeni drzavljani?

ako je odgovor negativan, da li ti imas veca prava u srbiji od tibora jone?
predatortz predatortz 18:51 05.08.2015

Re: Stid

vidi ovako - jel tvoja teza da drzava treba da vodi racuna o pripadnicima vecinskog naroda koji nisu drzavljani te drzave?


Da, jer su u statusu izbeglica.

tebe kao srbina i drzavljanina srbije brine sta tvoja drzava cini za tvoje sunarodnike koji nisu njeni drzavljani?


Naravno.


da li tibor jona isto tako moze da ocekuje od svoje drzave srbije da vodi racuna o njegovim sunarodnicima koji nisu njeni drzavljani?


Tibor Jona mora da ima ista prava i obaveze kao i svaki drugi državljanin Republike Srbije. Ne nalazim ništa loše ni u tome da mađarska vlada ( ako je Tibor Mađar, a po imenu bih rekao da jeste ) uputi demarš našoj vladi ukoliko su prava Mađara u Srbiji na bilo koji način ugrožena. Siguran sam da bi to mađarska vlada, pogotovo ova Orbanova, i uradila-
cane cane 18:59 05.08.2015

Re: Stid

Da, jer su u statusu izbeglica.




dakle, srbija isto tako treba da se zalaze kod vlada avganistana i sirije za ove sto su na zeleznickoj stanici (kada budu dobili izbeglicki status, naravno)?

ibor Jona mora da ima ista prava i obaveze kao i svaki drugi državljanin Republike Srbije. Ne nalazim ništa loše ni u tome da mađarska vlada ( ako je Tibor Mađar, a po imenu bih rekao da jeste ) uputi demarš našoj vladi ukoliko su prava Mađara u Srbiji na bilo koji način ugrožena. Siguran sam da bi to mađarska vlada, pogotovo ova Orbanova, i uradila-


niko nije pominjao madjarsku vladu.

hajde malo kad se pravimo blesavi, onda ce cane da ti nacrta jos jednom - pricamo o vladi srbije - i da li tibor jona ima pravo da ocekuje od vlade srbije da brine o svojim sunarodnicima isto onako kao sto ti ocekujes od te vlade da brine o tvojim.

DA ili NE?
predatortz predatortz 19:05 05.08.2015

Re: Stid

- i da li tibor jona ima pravo da ocekuje od vlade srbije da brine o svojim sunarodnicima isto onako kao sto ti ocekujes od te vlade da brine o tvojim.

DA ili NE?


Cane, brate, veoma se neprecizno izražavaš. Ja bih tebi rado odgovorio, ali često nemam pojma šta me pitaš.

Ako je pitanje da li Tibor Jona ima pravo da očekuje da Vlada Srbije brine o Mađarima, građanima ove zemlje, odgovor je - DA. Vlada Srbije, po ustavu i zakonima, dužna je da jednako tretira sve građane Republike Srbije. Mislim, ma šta mislio o ovoj vlasti, da to i rade.
cane cane 19:07 05.08.2015

Re: Stid

često nemam pojma šta me pitaš.


sta da ti kazem, ne bih komentarisao tvoje kognitivne sposobnosti.

Ako je pitanje da li Tibor Jona ima pravo da očekuje da Vlada Srbije brine o Mađarima, građanima ove zemlje, odgovor je - DA.



Ne, nije. Pitanje je da li Tibor Jona ima pravo da ocekuje da Vlada Srbije brine o Madjarima koji NISU gradjani ove zemlje.

Bas kao sto ti trazis da Vlada Srbije brine o Srbima iz Hrvatske koji takodje NISU gradjani ove zemlje.

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:15 05.08.2015

Re: Stid

pricamo o vladi srbije - i da li tibor jona ima pravo da ocekuje od vlade srbije da brine o svojim sunarodnicima isto onako kao sto ti ocekujes od te vlade da brine o tvojim.

DA ili NE?


Cane, jel se to zezaš?
Pa znaš za koncept nacionalne države, znaš, siguran sam.
Taj je još uvek uglavnom na snazi.

A svrha nacionalne države je okupiti što više pripadnika nacije u jednu državu, makar toliko da budu većina u njoj, i starati se o interesima pripadnika te nacije koji nisu građani nacionalne države svoje nacije.
Dakle, sasvim je normalno da Srbija više brine o interesima Srba koji nisu njeni građani nego o interesima Mađara koji nisu njeni građani.
Kao što je normalno da Mađrska brine o Mađarima u Srbiji (ili bilo gde) više nego o Srbima u Kanadi (ili bilo gde)
predatortz predatortz 19:21 05.08.2015

Re: Stid

Bas kao sto ti trazis da Vlada Srbije brine o Srbima iz Hrvatske koji takodje NISU gradjani ove zemlje.


Ali većina njih ima dvojno državljanstvo, i jesu građani ove zemlje.

Ja, recimo, imam državljanstvo Republike Srbije i državljanstvo BiH. Imam pravo da očekujem zaštitu od obe vlade, ukoliko mi ta zaštita bude tzebala. Obaveza tih vlada je da mi tu zaštitu i pruže.

Osim toga, postoji i Zakon o izbeglicama, kojim su jasno definisane obaveze države prema toj populaciji. U tom zakonu se spominje i pomoć u integraciji ili povratku kao obaveza organa Republike Srbije.

Zakon
cane cane 19:36 05.08.2015

Re: Stid

Pa znaš za koncept nacionalne države, znaš, siguran sam.
Taj je još uvek uglavnom na snazi.


ne znam.

A svrha nacionalne države je okupiti što više pripadnika nacije u jednu državu, makar toliko da budu većina u njoj, i starati se o interesima pripadnika te nacije koji nisu građani nacionalne države svoje nacije.


daj mi primer jos jedne takve drzave. italija, nemacka, francuska, engleska - da li brinu o italijanima, nemcima, francuzima ili englezima koji nisu njihovi drzavljani (ako takvi uopste postoje)?

cak ni rusija ne radi ono sto vi ocekujete od srbije.
predatortz predatortz 19:38 05.08.2015

Re: Stid


daj mi primer jos jedne takve drzave. italija, nemacka, francuska, engleska - da li brinu o italijanima, nemcima, francuzima ili englezima koji nisu njihovi drzavljani?


Aj' čukni negde nemačku nacionalnu manjinu, ili počni negde da sprovodiš teror nad englezima...
cane cane 19:39 05.08.2015

Re: Stid

Ali većina njih ima dvojno državljanstvo, i jesu građani ove zemlje.


good for them. a i za tebe.

ja imam drzavljanstvo samo srbije.

Osim toga, postoji i Zakon o izbeglicama, kojim su jasno definisane obaveze države prema toj populaciji. U tom zakonu se spominje i pomoć u integraciji ili povratku kao obaveza organa Republike Srbije.


i kojim tacno clanom zakon o izbeglicama srbije regulise povratak imovine i 'stvaranje bezbednosnih uslova' u hrvatskoj?
predatortz predatortz 19:41 05.08.2015

Re: Stid


i kojim tacno clanom zakon o izbeglicama srbije regulise povratak imovine i 'stvaranje bezbednosnih uslova' u hrvatskoj?


Za to ti ne treba zakon Srbije, sasvim je dovoljna Univerzalna deklaracija o ljudskim pravima.

cane cane 19:41 05.08.2015

Re: Stid


Aj' čukni negde nemačku nacionalnu manjinu, ili počni negde da sprovodiš teror nad englezima...


pa cuknuli smo ih mi, u vojvodini, posle drugog svetskog rata.

znas neke nemce ili engleze koji nisu drzavljani nemacke ili engleske, a da ih nemacka i engleska stite?

cane cane 19:42 05.08.2015

Re: Stid

Za to ti ne treba zakon Srbije, sasvim je dovoljna Univerzalna deklaracija o ljudskim pravima.


koja kaze konkretno - sta?


predatortz predatortz 19:48 05.08.2015

Re: Stid

cane
Za to ti ne treba zakon Srbije, sasvim je dovoljna Univerzalna deklaracija o ljudskim pravima.


koja kaze konkretno - sta?




Pravo na život, slobodu i sigurnost ličnosti.
Pravo na obrazovanje.
Pravo na zaposlenje, plaćene praznike, zaštita od nezaposlenosti i socijalna sigurnost.
Pravo na puno učešće u kulturnom životu.
Sloboda od torture ili svirepog, nehumanog tretiranja ili kazne.
Sloboda mišljenja, uverenja i veroispovesti.
Sloboda izražavanja i mišljenja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:51 05.08.2015

Re: Stid

daj mi primer jos jedne takve drzave. italija, nemacka, francuska, engleska - da li brinu o italijanima, nemcima, francuzima ili englezima koji nisu njihovi drzavljani (ako takvi uopste postoje)?


ajd ovako, ovo je gugl prvo izbacio pa da n elistam dalje

ZAKON O POTVRĐIVANJU UGOVORA IZMEĐU REPUBLIKE HRVATSKE I
TALIJANSKE REPUBLIKE O PRAVIMA MANJINA
ZAKON O POTVRĐIVANJU SPORAZUMA IZMEĐU REPUBLIKE HRVATSKE I
REPUBLIKE MAĐARSKE O ZAŠTITI MAĐARSKE MANJINE U REPUBLICI
HRVATSKOJ I HRVATSKE MANJINE U REPUBLICI MAĐARSKOJ
SPORAZUM IZMEĐU REPUBLIKE HRVATSKE I SRBIJE I CRNE GORE O ZAŠTITI
PRAVA HRVATSKE MANJINE U SRBIJI I CRNOJ GORI I SRPSKE I
CRNOGORSKE MANJINE U REPUBLICI HRVATSKOJ.......................


Dakle ne samo da brinu nego se i međudržavni sporazumi potpisuju, i zakoni donosew, koji garantuju da će biti sve u redu.
Mađarska se brine o Mađarima koji nisu njeni, nego hrvatski državljani, Hrvatska o Hrvatima koji nisu državljani Hrvatske, Italija o Italijanima van Italije...... i tako redom, svi se brinu za svoje sunarodnike koji nisu u matici.

Nego, jel ti stvarno ovo nisi znao?

Sve čekam neku caku posle ovoga, sve nešto mislim da nema baš mnogo ljudi kojima ovo nije jasno, kad vidi jada.
predatortz predatortz 19:57 05.08.2015

Re: Stid


Sve čekam neku caku posle ovoga, sve nešto mislim da nema baš mnogo ljudi kojima ovo nije jasno, kad vidi jada.


Ja mislim da je caka u tome što se cane oseća ugroženim zbog dolaska tih ljudi. Naslušao sam se ja tih priča, na ličnom primeru. Te uzeli ste poslove našoj deci, te odakle vam pare da pravite kuće, te odakle ti auto... Ja, doduše, u Srbiju nisam došao kao izbeglica, došao sam nakon rata, ali sam nebrojeno puta bio podvrgnut ovakvom ispitivanju. I sad mnogima uši para moja ijekavica, jer ekavicom samo pišem.

No, ja sam svestan da to meni ne govori Srbija. Govori mi neka sitna duša, a sitne duše svuda Bog posejao.
workaholic workaholic 19:59 05.08.2015

Re: Stid

predatortz

No, ja sam svestan da to meni ne govori Srbija. Govori mi neka sitna duša, a sitne duše svuda Bog posejao.



cane cane 20:02 05.08.2015

Re: Stid

Pravo na život, slobodu i sigurnost ličnosti.
Pravo na obrazovanje.
Pravo na zaposlenje, plaćene praznike, zaštita od nezaposlenosti i socijalna sigurnost.
Pravo na puno učešće u kulturnom životu.
Sloboda od torture ili svirepog, nehumanog tretiranja ili kazne.
Sloboda mišljenja, uverenja i veroispovesti.
Sloboda izražavanja i mišljenja.


ajde? filipe mladenovicu, ti li si?
predatortz predatortz 20:04 05.08.2015

Re: Stid

ajde? filipe mladenovicu, ti li si?


Bolje Filip, nego Cane.
cane cane 20:11 05.08.2015

Re: Stid

ZAKON O POTVRĐIVANJU UGOVORA IZMEĐU REPUBLIKE HRVATSKE I
TALIJANSKE REPUBLIKE O PRAVIMA MANJINA


odlicno - i na koji nacin italija stiti svoju manjinu u hrvatskoj; ista ili ista manje nego sto je srbija ucinila?

hocemo jos da se pravimo blesavi ?

sta konkretno ocekujes da drzava srbija cini za srpsku manjinu u hrvatskoj, da to nije ucinila, a da recimo bilo koja drzava koji si izguglovao gore jeste?

hajde da vidimo sta konkretno kaze to sto si guglovao:

Uzimajući u obzir odgovarajuće međunarodne dokumente koji su spomenuti u preambuli, Republika
Hrvatska obvezuje se osigurati na najvišoj mogućoj razini jednakost postupka u svom pravnom poretku
prema talijanskoj manjini unutar svog područja; ta se jednakost može postići putem postupnog proširenja
postupka zajamčenog talijanskoj manjini u bivšoj zoni B na području Republike Hrvatske u kojima
tradicionalno obitava talijanska manjina i njezini pripadnici.
Članak 4.
Republika Hrvatska priznaje Talijansku uniju, koja je po hrvatskom zakonu pravna osoba, kao
organizaciju koja predstavlja talijansku manjinu.
Članak 5.
Republika Hrvatska jamči potpunu slobodu kretanja pripadnicima talijanske manjine iz i u
Republiku Sloveniju u cilju održanja bliskih veza što su postojale prije 1992.
Članak 6.
Republika Hrvatska jamči slobodu rada na vlastitom području slovenskim državljanima
pripadnicima talijanske manjine zaposlenim u djelatnostima u svezi s manjinom, kao što su to Talijanska
unija, druge ustanove, škole, sredstva javnog priopćavanja, itd.
Članak 7.
Republika Hrvatska obvezuje se štititi slovenske državljane pripadnike talijanske manjine sada
zaposlene na svom području od diskriminacije na radu na temelju državljanstva, u skladu sa standardima
Međunarodne organizacije rada.
Članak 8.
Bez ugrožavanja provedbe od Stranaka svih odredbi sadržanih u ovom Ugovoru, a uzimajući u obzir
odredbe sadržane u Statutu regije Molise, Talijanska Republika obvezuje se osigurati autohtonoj hrvatskoj
manjini na području tradicionalne naseljenosti gdje je njena nazočnost utvrđena, očuvanje i slobodno
izražavanje njezinoga kulturnog identiteta i nasljeđa, upotrebu materinjeg jezika u privatnom i javnom
životu, te osnivanje i održavanje vlastitih kulturnih ustanova i udruga.


sta od ovoga gore citiranog bi bio primer sto bi srbija trebalo da radi za srpsku manjinu u hrvatskoj, a nije uradila?

cane cane 20:16 05.08.2015

Re: Stid

Ja mislim da je caka u tome što se cane oseća ugroženim zbog dolaska tih ljudi. Naslušao sam se ja tih priča, na ličnom primeru. Te uzeli ste poslove našoj deci, te odakle vam pare da pravite kuće, te odakle ti auto... Ja, doduše, u Srbiju nisam došao kao izbeglica, došao sam nakon rata, ali sam nebrojeno puta bio podvrgnut ovakvom ispitivanju. I sad mnogima uši para moja ijekavica, jer ekavicom samo pišem.

No, ja sam svestan da to meni ne govori Srbija. Govori mi neka sitna duša, a sitne duše svuda Bog posejao.


nije, nisam ni najmanje ugrozen. samo mi je muka od dvolicnih koji ocekuju od srbije da radi nesto sto na primer zameraju rusiji.

kakvom ispitivanju si podvrgnut u srbiji?

ona gore se zali da ne moze da se zaposli jer nema licnu kartu - pa nemas sestro, jer je nisi izvadila.

muka mi je od poluistina koje se plasiraju - povratak imovine u hrvatskoj???
pitao sam te za jedan primer zauzete privatne imovine, i naravno da nisi u stanju da mi ga pruzis, jer ga nema.




hoochie coochie man hoochie coochie man 20:17 05.08.2015

Re: Stid

Ja mislim da je caka u tome što se cane oseća ugroženim zbog dolaska tih ljudi.


Pa ne znam jebote, stvarno sam se iznenadio toliko da sam nekoliko puta pročitao, posumnjavši u svoje razumevanje, u neverici da neko ovo može da ispiše.

Da li Srbija treba da brine više o Srbima u Hrvatskoj nego o Egipćanima na Novom Zelandu!
Jok, ne treba.

A tih priča, uzeli ste nam posao, šta ćete ovde, idite negde, ima, svi smo ih čuli, ili smo za njih čuli.
Radi se o, blago rečeno, stoci, koja svoje neuspehe uvek pravda nečim, uvek mu je neko drugi kriv.

Znam autolimara koga je oluja oduvala u moj kraj, i njegovog sapatnika.
Došao čovek bez igde ičega, našao neku šupu, skrpio malo alata uglavnom prevaziđenog (ja mu dao bocu za acetilen i jedan brener) i krenuo da krpi krševe, jer je samo njih mogao da radi u toj šupi sa takvim alatom.
Imalo pomalo, napravio kuću u predgrađu, radionica u prizemlju, sad je to solidna radnjica.
Onaj njegov sapatnik, zajedno došli, neradnik koji je sve upropastio i ne znam gde je sad.

I čujem od mog komšije takođe limara, ali alkosa, koji bi više da političi pred kafanom nego da radi, kaže, kome ja da popravljam kola kad vidi onoga što je došao u moju Srbiju da radi.
Pa ona šupa je bila prazna pre nego što je ovaj došao, što je ti ne uze pa ne napravi ovo isto, nije ti on smetao.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:21 05.08.2015

Re: Stid

sta od ovoga gore citiranog bi bio primer sto bi srbija trebalo da radi za srpsku manjinu u hrvatskoj, a nije uradila?


da ne čitam ceo citat evo na prvu
osigurati na najvišoj mogućoj razini jednakost postupka u svom pravnom poretku


Koliko je presuda za stradale u Oluji ili za zločince?
Ili Srbi nisu podneli ni jednu prijavu ili nisu jednaki u pravnom postupku?
Šta ti misliš?
Cane, da prostiš, koji je tebi đavo?
cane cane 20:22 05.08.2015

Re: Stid

zasto imputiras?

Da li Srbija treba da brine više o Srbima u Hrvatskoj nego o Egipćanima na Novom Zelandu! Jok, ne treba.


aj sad ovako - da li srbija treba vise da brine o srbima nedrzavljanima u hrvatskoj, nego srbima drzavljanima u egiptu?

i nisam dobio odgovor - da li predator ima pravo da vise ocekuje od srbije nego sto ima tibor jona?


da li srbija treba vise da brine o srbima nedrzavljanima u hrvatskoj, nego o kosovskim albancima, njenim drzavljanima?

za sve ostalo sto si imputirao da je moje misljenje, sram te bilo.
cane cane 20:26 05.08.2015

Re: Stid

ovo

osigurati na najvišoj mogućoj razini jednakost postupka u svom pravnom poretku


nema nikakve veze sa ovim

Koliko je presuda za stradale u Oluji ili za zločince?
Ili Srbi nisu podneli ni jednu prijavu ili nisu jednaki u pravnom postupku?


ali da bi to ukapirao potrebno je poznavati pravo..


predatortz predatortz 20:31 05.08.2015

Re: Stid

muka mi je od poluistina koje se plasiraju - povratak imovine u hrvatskoj???
pitao sam te za jedan primer zauzete privatne imovine, i naravno da nisi u stanju da mi ga pruzis, jer ga nema.


Evo na šta se ljudi žale, a oni malo bolje znaju koje ih vaške jedu nego što to znamo ti i ja.

Link
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:31 05.08.2015

Re: Stid

aj sad ovako


Pa ćemo onda onako, pa opet u krug, ti pitaš a ja odgovaram.
Paz kako da ne.
Baš mi se igra sa tobom.

Jbt Cane, napišeš besmislicu da Srbija nema ništa sa time ako neko krši prava Srba negde, a sad bi da merimo na terazije, koliko treba da brine za ove a koliko za one.
Treba da brine o svima njima, nemam kantar na koji se mere precizne doze brige, ali o svima tima koje si naveo treba da brine. Među tima njima su i Srbi koji nisu državljani Srbije. Ti si to poricao, ako sad prihvataš onda smo se dogovorili.


Eto ako ti baš treba stepen zabrinutosti evo ti i nejga.
O Srbima van Srbije treba da brine više nego o onima koji niti su državljani Srbije niti pripadnici srpske nacije.
ivana23 ivana23 20:32 05.08.2015

Re: Stid

muka mi je od poluistina koje se plasiraju - povratak imovine u hrvatskoj???
pitao sam te za jedan primer zauzete privatne imovine, i naravno da nisi u stanju da mi ga pruzis, jer ga nema.



Povratak.hr

Cane, pojma nemas!
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:35 05.08.2015

Re: Stid

cane
ovo

osigurati na najvišoj mogućoj razini jednakost postupka u svom pravnom poretku


nema nikakve veze sa ovim

Koliko je presuda za stradale u Oluji ili za zločince?
Ili Srbi nisu podneli ni jednu prijavu ili nisu jednaki u pravnom postupku?


ali da bi to ukapirao potrebno je poznavati pravo..




Sa jednakošču pred sudom nema veze to što pripadnici jedne nacije pred sudom ne mogu ostvariti svoja prava, a pripadnici druge nacije mogu?
To nema veze sa jednakošću pred sudom?

Cane, ti bi da se zabavljaš?
Razuem, al glup ti način jbg.
cane cane 20:57 05.08.2015

Re: Stid

Povratak.hr

Cane, pojma nemas!


nemam pojma ivana - hvala.

samo to sto si citirala upravo pokazuje da je hrvatska nasla modalitete kako ce sva privatna imovina biti vracena - i to pazi sad, u roku od najvise 90 dana. opet nasla si dokument iz neke 2002-3 godine, pretpostavljam - kada je najveci deo i vracen.

pojma nemam stvarno. jel imas ti primer 2015 da je nekome danas zauzeta kuca od strane hrvata i da nije uspeo da udje u posed?

volim sto srbi uvek umeju da izaberu prave bitke.

predatoru, koji ima dve drzave, ni najmanje ne smeta sve sto dolazi iz natoa, ukljucujuci i ponizavanje sa kosovom, ali mu eto smeta sto srbija ne trazi od hrvatske da vrati imovinu srbima.

koja je vracena.



cane cane 20:59 05.08.2015

Re: Stid

jednakost postupka u svom pravnom poretku


nema nikakve veze sa

jednakošću pred sudom


ovde se besplatne pravne lekcije zavrsavaju

predatortz predatortz 21:01 05.08.2015

Re: Stid


predatoru, koji ima dve drzave, ni najmanje ne smeta sve sto dolazi iz natoa, ukljucujuci i ponizavanje sa kosovom, ali mu eto smeta sto srbija ne trazi od hrvatske da vrati imovinu srbima


Predatoru smeta mnogo toga, NATO voli manje nego ti. Samo, predator smatra da je biti van NATO-a u momentu nekog ozbiljnijeg rata u Evropi san svih naših neprijatelja.

Dakle, NATO je za mene nečastan i kukavički izbor, koji bi sačuvao neku srpsku glavu više. Naravno da dozvoljavam mogućnost da nisam u pravu, i naravno da se Srbija neće rukovoditi po predatorovoj pameti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:16 05.08.2015

Re: Stid

jednakost postupka u svom pravnom poretku


nema nikakve veze sa

jednakošću pred sudom


Dobro Cane.
Ajd ti nađi nekog drugog da se zamajava sa tobom.
ivana23 ivana23 21:25 05.08.2015

Re: Stid

predatoru, koji ima dve drzave, ni najmanje ne smeta sve sto dolazi iz natoa, ukljucujuci i ponizavanje sa kosovom, ali mu eto smeta sto srbija ne trazi od hrvatske da vrati imovinu srbima.

koja je vracena.



Moja kuma sa Korduna jos vodi administrativnu bitku za vracanja stana u Glini.

Pazi, 20 (dvadeset) godina je proslo.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:28 05.08.2015

Re: Stid

Predatoru smeta mnogo toga, NATO voli manje nego ti. Samo, predator smatra da je biti van NATO-a u momentu nekog ozbiljnijeg rata u Evropi san svih naših neprijatelja.

Dakle, NATO je za mene nečastan i kukavički izbor, koji bi sačuvao neku srpsku glavu više. Naravno da dozvoljavam mogućnost da nisam u pravu, i naravno da se Srbija neće rukovoditi po predatorovoj pameti.


Ne, članstvo u NATO bio bi praktičan i višestruko koristan potez.
freehand freehand 21:30 05.08.2015

Re: Stid

Nebojsa Krstic
Predatoru smeta mnogo toga, NATO voli manje nego ti. Samo, predator smatra da je biti van NATO-a u momentu nekog ozbiljnijeg rata u Evropi san svih naših neprijatelja.

Dakle, NATO je za mene nečastan i kukavički izbor, koji bi sačuvao neku srpsku glavu više. Naravno da dozvoljavam mogućnost da nisam u pravu, i naravno da se Srbija neće rukovoditi po predatorovoj pameti.


Ne, članstvo u NATO bio bi praktičan i višestruko koristan potez.

Sem što bi bio sranje po sopstvenoj glavi, istoriji, kulturi i moralu?
Šta bi bilo korisno u tom potezu priključivanja najvećoj terorističkoj organizaciji na svetu?
not2old2rock not2old2rock 22:24 05.08.2015

Re: Stid

Nebojsa Krstic
Predatoru smeta mnogo toga, NATO voli manje nego ti. Samo, predator smatra da je biti van NATO-a u momentu nekog ozbiljnijeg rata u Evropi san svih naših neprijatelja.

Dakle, NATO je za mene nečastan i kukavički izbor, koji bi sačuvao neku srpsku glavu više. Naravno da dozvoljavam mogućnost da nisam u pravu, i naravno da se Srbija neće rukovoditi po predatorovoj pameti.


Ne, članstvo u NATO bio bi praktičan i višestruko koristan potez.


Ako pročitaš ponovo ustanovićeš da je predator isto to napisao, samo, za razliku od tebe, s manje entuzijazma.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:34 05.08.2015

Re: Stid

Ako pročitaš ponovo ustanovićeš da je predator isto to napisao, samo, za razliku od tebe, s manje entuzijazma.

Ne brini, shvatio sam...samo mu dodajem entuzijazam.
predatortz predatortz 22:35 05.08.2015

Re: Stid

Nebojsa Krstic
Ako pročitaš ponovo ustanovićeš da je predator isto to napisao, samo, za razliku od tebe, s manje entuzijazma.

Ne brini, shvatio sam...samo mu dodajem entuzijazam.


To je ono što ćemo svi morati da odglumimo. Krle uči unapred.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:37 05.08.2015

Re: Stid

Sem što bi bio sranje po sopstvenoj glavi, istoriji, kulturi i moralu?
Šta bi bilo korisno u tom potezu priključivanja najvećoj terorističkoj organizaciji na svetu?


Ta prva rečenica spada u mitološku liriku...to s nekim drugim raspravi.

Korist...pa da smo bili članica NATO Kosovo bi se otcepilo na Sveti Nikad. Pa ko velim da predupredimo daljna secanja u tom pravcu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:37 05.08.2015

Re: Stid

freehand

Sem što bi bio sranje po sopstvenoj glavi, istoriji, kulturi i moralu? Šta bi bilo korisno u tom potezu priključivanja najvećoj terorističkoj organizaciji na svetu?


for the moral - go to the church for the liturgy and take the Eucharist. for the Military, fast paced renewal. for Croatia - shutting Kolly's mouth up.

ivana23
Moja kuma sa Korduna jos vodi administrativnu bitku za vracanja stana u Glini.Pazi, 20 (dvadeset) godina je proslo.

to funkcionise tako sto se menja jedan znak - recimo, slucaj Ratkovic postane slucaj Matkovic, ili slucaj Iva phr40301 postane slucaj Iva phr50301, pa se ti drndaj posle i placaj advokate. gubis 10 godina zasigurno. iskuliraj, pusti lika da pije fuke svoje.

predatortz
.Dakle, NATO je za mene nečastan i kukavički izbor, koji bi sačuvao neku srpsku glavu više. Naravno da dozvoljavam mogućnost da nisam u pravu, i naravno da se Srbija neće rukovoditi po predatorovoj pameti.


naravno, ali to treba commie-jima crtati. oni znaju, jebi ga, a nisu drzali gun 30 godina. inace, ekstra i lagana oprema, s tom opremom bi opkolili Knin kol'ko za lapo dana.
cane cane 22:38 05.08.2015

Re: Stid

Moja kuma sa Korduna jos vodi administrativnu bitku za vracanja stana u Glini.

Pazi, 20 (dvadeset) godina je proslo.


jel u pitanju stanarsko pravo ili PRIVATNA imovina?


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:38 05.08.2015

Re: Stid

Nebojsa Krstic
na Sveti Nikad.


cool thinking, koliko od Vojske razmislja tako? nayo?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:39 05.08.2015

Re: Stid

cane
PRIVATNA imovina?


privatna.
cane cane 22:42 05.08.2015

Re: Stid

Srđan Fuchs
cane
PRIVATNA imovina?


privatna.


poznajes ivaninu kumu?

not2old2rock not2old2rock 23:02 05.08.2015

Re: Stid

Nebojsa Krstic
Ako pročitaš ponovo ustanovićeš da je predator isto to napisao, samo, za razliku od tebe, s manje entuzijazma.

Ne brini, shvatio sam...samo mu dodajem entuzijazam.


Lako je tebi da kažeš da ne brinem...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:06 05.08.2015

Re: Stid

Rekli ste da je nije problem samo što je Srbija učinila, već i dileme izbeglica...pa htedoh da vam približim u čemu su se sastojale naše dileme, a o njima znam malo više od Vas koji ih niste imali...Jer, po Vašim komentarima na ovom i drugim blogovima na ovu temu vidim da niste razumeli skoro ništa!
Ma nema to veze konkretno sa temom - on to tako
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:12 05.08.2015

Re: Stid

cane

poznajes ivaninu kumu?


jedna raja.
ivana23 ivana23 23:15 05.08.2015

Re: Stid

cane
jel u pitanju stanarsko pravo ili PRIVATNA imovina?


Privatna imovina. Dva stana u istoj kuci, bratovljev i njen.
cane cane 23:23 05.08.2015

Re: Stid

Privatna imovina. Dva stana u istoj kuci, bratovljev i njen.


ok, i sigurno je slucaj da je zauzet od strane nekog bez pravnog osnova za vreme rata i od tad nije vracen? nije u pitanju problem nasledstva, ugovora, ili nesto slicno?

ne zelim da zvucim nekonstruktivno, ali veliki broj slucajeva kojima sam se bavio nisu imali ni najmanje veze sa ratom.
ivana23 ivana23 23:54 05.08.2015

Re: Stid

cane
Privatna imovina. Dva stana u istoj kuci, bratovljev i njen.


ok, i sigurno je slucaj da je zauzet od strane nekog bez pravnog osnova za vreme rata i od tad nije vracen? nije u pitanju problem nasledstva, ugovora, ili nesto slicno?

ne zelim da zvucim nekonstruktivno, ali veliki broj slucajeva kojima sam se bavio nisu imali ni najmanje veze sa ratom.


Izasli svako iz svog stana 7.VIII '95. Pravno sve cisto. Ubacili se neki Hrvati iz Bosne koje ne mogu da izbace. Ono na sajtu koji sam prvo linkovala su samo lepe zelje i 'maska', a vecina predmeta se vuce i dan danas. Sve ti kaze ono prvo pismo sa tog sajta.
cane cane 00:27 06.08.2015

Re: Stid

ok.

http://www.unhcr.hr/sto-radimo/obnova-i-povrat-imovine

Od 19,280 privatnih kuća koje su bile zauzete, gotovo sve (19,271) su vraćene u posjed povratnika i raseljenih osoba. 15 slučajeva samoinicijativnih ulaganja (ulaganja privremenih korisnika u nekretnine koja vlasnici nisi odobrili) je u tijeku pravnog rješavanja.


verovatno jedan od 15 slucajeva.
tyson tyson 01:05 06.08.2015

Re: Stid

Imam poznanicu ovde, Litvanku, koja kaze isto i pizdi nevidjeno zbog toga.

Pa naravno; Litvanci, za razliku od druge dve baltičke republike (i velikog broja drugh nacija) nikada nisu imali SS jedinice.

tyson tyson 01:18 06.08.2015

Re: Stid

Ne, članstvo u NATO bio bi praktičan i višestruko koristan potez.

freehand freehand 06:00 06.08.2015

Re: Stid

Korist...pa da smo bili članica NATO Kosovo bi se otcepilo na Sveti Nikad. Pa ko velim da predupredimo daljna secanja u tom pravcu.

Kad odgovor počinješ sa "da smo" ne razumem zašto se ograničavaš na tako sitne stvari. "Da smo imali Teslino tajno oružje", "da smo iza sebe imali intergalaktičku flotu Federacije", "da smo svi ivsoki 18m i imamo dve glave" deluje još mnogo poželjnije.
Da smo '14 bili uz savezu sa Austro-Ugarskom ona nas nikad ne bi napala. Da smo bili pouzdan Hitlerov saveznik -41 ni Nemačka nas ne bi napala.
Dakle, ja bih ipak ostao kod prve rečenice koja kaže zašto ne u NATO.
Uostalom - da smo u tom četrnaestom veku lepo i na vreme prihvatili islam i postali fina raja stambolskom sultanu sad bi ovo bilo baš super mesto za život sve u skladu sa principom korisnosti, a Predatorz ne bi imao probleme sa komšijama.
anonymous anonymous 15:39 06.08.2015

Re: Stid

Nebojsa Krstic
Rekli ste da je nije problem samo što je Srbija učinila, već i dileme izbeglica...pa htedoh da vam približim u čemu su se sastojale naše dileme, a o njima znam malo više od Vas koji ih niste imali...
Jer, po Vašim komentarima na ovom i drugim blogovima na ovu temu vidim da niste razumeli skoro ništa!


Vidim samo ironiju, a nikakvo objašnjenje.

kakve ovo ima veze sa Srbijom?

Pa recimo nikakve

A objašnjenje? Ima li ga?

Aaaa, bili ste u Kninu? I sad sve znate?
Vi videli neke, ja mnoge i najbliže...Nisu imali iluzije i nemaju ih ni dan danas da je normalan život moguć, između ostalog i zbog onog što ste sami naveli ( spiskovi, imovina, bezbednost...)


Pa jel moguć, il nije moguć?

Drugim rečima opet
kakve ovo ima veze sa Srbijom?


Čekam vaše cenjeno objašnjenje.



Рече Крле - експерт за репатријацију избеглица !


dan5 dan5 21:55 06.08.2015

Re: Stid

ona gore se zali da ne moze da se zaposli jer nema licnu kartu - pa nemas sestro, jer je nisi izvadila.


Sestra se ne žali nikom, najmanje Vama!
Sestra nastoji da živi svoj život najbolje što zna i ume, kao i svako razumno biće na planeti!
U malom smo nesporazumu jer, izgleda, govorimo o različitim vremenskim razdobljima.

90-ih godina Srbi iz Hrvatske nisu mogli postati ravnopravni, regularni građani ove zemlje, osim kao uvek " preko veze". Ova država, bez obzira kako se tada zvala, tvrdila je da je pravni naslednik SFRJ, a ja i mnogi od nas, nismo mogli kao građani SFRJ nastaviti život na teritoriji države naslednice osim kao izbeglice, kasnije prognanici...nismo mogli dobiti državljanstvo, nismo mogli dobiti ličnu kartu...
Sestra nije htela da bude izbeglica, izdržavali su je roditelji, nije joj, srećom, trebala pomoć iz Crvenog krsta itd, ali se morala prijaviti kao izbeglica da bi nastavila svoje školovanje, bez izbegličke legitimacije ništa...

Da ne dužim više...
Žalosno je da bez dovoljno informacija i znanja o onome o čemu iznosite stav, donosite omalovažavajuće sudove o ljudima o kojima ne znate ništa.
Žao mi je što Vas je neko od mojih sunarodnika toliko povredio da ne možete obuzdati gorčinu i netrpeljivost...
I slažem se, stvarno nisam Vaš sunarodnik...
dan5 dan5 21:56 06.08.2015

Re: Stid

Nebojsa Krstic
Čekam vaše cenjeno objašnjenje.

Poštovani,
Sve mogu objasniti, ali ne mogu razumeti umesto Vas...
Zato, da ne gubimo vreme...
workaholic workaholic 21:58 06.08.2015

Re: Stid

dan5

Žao mi je što Vas je neko od mojih sunarodnika toliko povredio da ne možete obuzdati gorčinu i netrpeljivost...
I slažem se, stvarno nisam Vaš sunarodnik...


Ne potresaj se bezveze. Dotični gospodin samo tako i zna da razgovara.
anonymous anonymous 21:59 06.08.2015

Re: Stid


Nebojsa Krstic
16:40 05.08.2015
Re: Stid


Ovo je prilično ozbiljna besmislica.


Prilično neozbiljna besmislica .... bi bila .... šta ....???


barese barese 23:03 06.08.2015

Re: Stid

odlicno - i na koji nacin italija stiti svoju manjinu u hrvatskoj; ista ili ista manje nego sto je srbija ucinila?


Nije zapravo toliko bitno za temu o tretmanu izbeglica u Srbiji, ali čisto da ne ostane nezabeleženo: Italija ima jedan od najdrastičnijih primera ius sanguinis zakona o državljanstvu. Po muškoj liniji državljanstvo može dobiti potomak Italijana bilo kog kolena, pa čak i ako je predak emigrirao iz Italije 1861., ukoliko može da dokaže ovo poreklo krštenicama.
Po ženskoj liniji postoji više problema - tokom fašizma su Italijanke gubile državljanstvo udajom za stranca, i dan danas u pojedinim slučajevima teško ide ispravljanje ove istorijske nepravde. No poseban zakon štiti italijansku manjinu iz "Istre, Rijeke, iz Dalmacije i njihove potomke" i svi oni imaju pravo na državljanstvo, nebito je u kom kolenu su potomci italijanskog državljanina, bilo muškarca ili žene.

Svi državljani Italije iz dijaspore imaju pravo glasa poštom, nebitno je gde se nalaze, i ne moraju da dolaze u konzulat za glasanje.


freehand freehand 23:07 06.08.2015

Re: Stid

No poseban zakon štiti italijansku manjinu iz "Istre, Rijeke, iz Dalmacije i njihove potomke" i svi oni imaju pravo na državljanstvo, nebito je u kom kolenu su potomci italijanskog državljanina, bilo muškarca ili žene.

Slabo im je to u fojbama i na Vergaroli pomoglo...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:11 06.08.2015

Re: Stid

Poštovani,
Sve mogu objasniti, ali ne mogu razumeti umesto Vas...


Šta ne možete da razumete?
cane cane 00:48 07.08.2015

Re: Stid

.nismo mogli dobiti državljanstvo, nismo mogli dobiti ličnu kartu...




"Službeni list SRJ", br. 33/96, 9/01
Z A K O N
O JUGOSLOVENSKOM DRŽAVLJANSTVU

Član 48.
(1) U jugoslovensko državljanstvo može biti prihvaćen
državljanin SFRJ koji ima državljanstvo druge republike SFRJ,
ili je državljanin druge države nastale na teritoriji SFRJ koji kao
izbeglo, prognano ili raseljeno lice boravi na teritoriji
Jugoslavije ili je izbeglo u inostranstvo i koji saveznom organu
nadležnom za unutrašnje poslove podnese zahtev za
prihvatanje u jugoslovensko državljanstvo.


dan5 dan5 23:04 08.08.2015

Re: Stid

"Službeni list SRJ", br. 33/96, 9/01


Godine 1996. i 2001. govore umesto mene!
cane cane 03:30 09.08.2015

Re: Stid

??
princi princi 05:55 04.08.2015

Izvinjavam se, ali

Sve ostalo su besprizorne balkanske političke manipulacije...

meni ovo smrdi na rasizam. Šta je to specifično "balkansko" bilo u političkim manipulacijama oko "oluje"?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:22 04.08.2015

Re: Izvinjavam se, ali

ma, druze, to ti je novosadsko gradsko foliranje - imas desnicarsko, i levicarsko. desnicari su chobani u raznoraznim ojha fazonima, kool im je da se nose kao seljana, dok se levicari gade svega toga kao shatro austrougari, kao nisu balkanci... srecom, pa dolazi puno srbijanskih Osmanlija i Osmanlijki pa oplemenjuje ovaj izgubljeni, sebicni gen balkanstvom.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:31 04.08.2015

Re: Izvinjavam se, ali

inace, jedan superfini Hrvat, Balkanac Oliver Frljic, organizuje drugacije secanje na Dan Oluje u rijeckom HNK Zajc...
princi princi 09:34 04.08.2015

Re: Izvinjavam se, ali

Ма знам, јасно је, види се из авиона, него баја баш узлетео па се сад прави већи Аустроугарин и од пургера. Иако је, колико капирам из његове биографије, Milenkowicz, заправо, пореклом, нека јужна пруга, што читаву ову жваку чини истовремено и разумљивијом и смешнијом.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 09:44 04.08.2015

Re: Izvinjavam se, ali

Baš ste dražes(t)ni.
Balkanac = čovek/žena koji/a živi na Balkanu.

U datom kontekstu, balkanske jeste pridev
koji, čini mi se najpreciznije, opisuje sve "privilegije"
života na Balkanu i njegovim nedovršenim, podeljenim,
istorijski frustriranim i (dnevno) politički urnisanim društvima...

Sva ostala učitavanja jesu zlonamerna
te, kao takva, ne zaslužuju komentar
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:36 04.08.2015

Re: Izvinjavam se, ali

Nebojša Milenković
Baš ste dražes(t)ni.

Sva ostala učitavanja jesu zlonamerna
te, kao takva, ne zaslužuju komentar


fala, srce, ne učitava ti se, samo slight zivkapro...

talk to us, your majesty, oh talk to us!

nego, Princi, popizdeli Izraelci oko Dačićeve posete Iranu, mal'ne nakon što su mu pomogli da premosti NATO-ovo odsustvo sa parade u ZG-u i da premosti Srebrenicu (bila je velika pomoć od J-lobija protiv [m]ujakluka), te nakon što pomažu Srbiji da digne muzej Holokausta na Sajmištu?! ali to je Srbija, od danas do sutra... ja čak mislim da bi svi voleli i da Srbi prelome i odu u Rusiju, a ne ovako da te lože da su saveznici a nisu? a sve je commie culture. nikad democracy zaživ'la ođe nije, a niti će, bićemo mala principality Ruskog Carstva. verovatno je tako prirodnije nego ovi neki zanosi da možemo biti deo Zapada? dobro, diplomate se ljute, međutim dosta ljudi iz biz-sfere smatra da će Srbija proći bolje ekonomski s tom Eastern ekipom, mada i da može narod da se pozdravi od demokratije? možda mu i ne treba demokratija, pretvorićemo kamen u hleb, što je Šešelj govorio, svaki građanin će imati zagarantovanu veknu hleba?!
jkt2010 jkt2010 05:15 05.08.2015

Re: Izvinjavam se, ali

Srđan Fuchs
popizdeli Izraelci oko Dačićeve posete Iranu, mal'ne nakon što su mu pomogli da premosti NATO-ovo odsustvo sa parade u ZG-u i da premosti Srebrenicu (bila je velika pomoć od J-lobija protiv [m]ujakluka), te nakon što pomažu Srbiji da digne muzej Holokausta na Sajmištu?! ali to je Srbija, od danas do sutra...

Nije im Dačić ni uvodio sankcije, niti im ih sada skida. Nego Ameri, od danas do sutra. Neka se dakle Izraelci obrate ankl Semu.

A Srbi bi bili teške budale da ne probaju da u Iranu uzmu neku kintu, ako se može.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:25 05.08.2015

Re: Izvinjavam se, ali

jkt2010


A Srbi bi bili teške budale da ne probaju da u Iranu uzmu neku kintu, ako se može.


okej, slažem se, nego, da ispravno shvatim moral: vaćariš za kintu gde god možeš, i nemaš moralnu obavezu ni prema kome, čak ni prema onima koji su ti pomogli da prebrodiš neke veoma pogranične situacije (recimo, prisustvo nato-a na neoustaškom skupu, ili izbegavanje da vas definišu kao genocidne, gde bi sledeće bilo da pljusnete gomilu para na sudskim procesima kada bi već bilo jednom definisano da je srpska državnost genocidna)?
princi princi 16:43 05.08.2015

Re: Izvinjavam se, ali

Dačićeve posete Iranu

Gura se da bude prvo prase u Teheranu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:31 05.08.2015

Re: Izvinjavam se, ali

jkt2010
Neka se dakle Izraelci obrate ankl Semu.


исто и за премошћавање немачке забране за музеј холокауста на сајмишту - да ли и они треба да одговоре у том стилу, Срби, обратите се Батјушки Володји? је л' то наш морал?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:37 05.08.2015

Re: Izvinjavam se, ali


princi
Gura se da bude prvo prase u Teheranu.


nisam naklonjen ovom vidu nipodastavanja pol. neistomisljenika. mislim da je ova poseta i ideoloski obojena, ta titoisticka spika. takodje, ovo je ili mrkiceva odluka, ili nikoliceva, zanimljivo i da tadicisti to podrzavaju. znaci, nema apsolutno commie/free opcije u zemlji, kako stvari stoje? jos cekam jkt-ija s odgovorom, posto je on jedini od blogera (ili, medju jedinima) zaposlen u trenutnoj srpskoj vladi.

ps. dobri grobari u evropi, zanimljiva, uzbudljiva tekma. sutra vosha. mozda ipak srbija ima kapacitet da se obnovi bez zabrana i izolacije?
cane cane 18:40 05.08.2015

Re: Izvinjavam se, ali

Gura se da bude prvo prase u Teheranu.



godinama pokusavam da ukapiram sta je tacno problem prasicima u teheranu, i ne ide.
licno, da sam prase, mislim da bih vise voleo da zivim u teheranu nego u srbiji...


freehand freehand 18:59 05.08.2015

Re: Izvinjavam se, ali

princi
Dačićeve posete Iranu

Gura se da bude prvo prase u Teheranu.

Možda će da bude prvo prase, ali biznismena i ministara se tamo već naguralo na desetine, stotine, pa i hiljade. Ozbiljan se red ovih dana čeka u Iranu da bi se uletelo u biznis. Amerikanci, Francuzi, Nemci, pa redom dalje.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:24 05.08.2015

Re: Izvinjavam se, ali

cane








druze, shlogiraces se tol'ke fuke. just saying.
jkt2010 jkt2010 04:34 06.08.2015

Re: Izvinjavam se, ali

Srđan Fuchs
jkt2010

A Srbi bi bili teške budale da ne probaju da u Iranu uzmu neku kintu, ako se može.

okej, slažem se, nego, da ispravno shvatim moral: vaćariš za kintu gde god možeš, i nemaš moralnu obavezu ni prema kome, čak ni prema onima koji su ti pomogli da prebrodiš neke veoma pogranične situacije (recimo, prisustvo nato-a na neoustaškom skupu, ili izbegavanje da vas definišu kao genocidne, gde bi sledeće bilo da pljusnete gomilu para na sudskim procesima kada bi već bilo jednom definisano da je srpska državnost genocidna)?

Pa bate, ako smo braća nisu nam kese sestre. Msm, radio sam nešto malo sa Izraelcima i znam da se tu gleda cena na 3. decimalu, tako da me zaobiđi to sa bratskom pomoći.

Priznaću ti i da sam valjao nekim Arapima stvari kupljene od Izraelaca i to tako da su i jedni i drugi znali šta se zbiva al se pravili blesavi. Pa me zaobiđi i sa moralom...

Druga stvar, samo se čeka da padnu sankcije pa da se uleće ko sa čime može. To što Izraela nema na crti (zbog ideologije ili čega već) ne znači da neće da ga bude na terenu, preko proxyja i na razne okolne načine. I sad, šta trebaju Srbi da rade? Da štite izraelske interese više od Izraelaca?

Ti si bre ponekad ko dete, vreme je da naučiš kako stvari funkcionišu u stvarnom životu.

jos cekam jkt-ija s odgovorom, posto je on jedini od blogera (ili, medju jedinima) zaposlen u trenutnoj srpskoj vladi.

Eto ti ga odgovor. A ti si jedini zaposlen u izvesnoj izraelskoj ludnici i to kao pacijent...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:59 06.08.2015

Re: Izvinjavam se, ali

jkt2010

Eto ti ga odgovor. A ti si jedini zaposlen u izvesnoj izraelskoj ludnici i to kao pacijent...


šta te navede na ovakav kraj riplaja, živo me zanima? ovo ostalo mi je razumljivo. tako podvlačiš svoj stav? samo me interesuje, šta čoveka navede da podjebne drugog čoveka, zbog nekih priča? mene interesuje stav srbije, jer ću biti sutra poslenik - kada padne kape s vlas', tako da, hajde reci mi - šta te je navelo da drndneš još na kraju? zašto? koja je to vrsta psihopatije (ne znam kako da objasnim drugačije da ozbiljan čovek ima nagon da se iskenjači tako?) nemam drugačije racionalno obrazloženje nego da su tebe drndali kada si bio klinac. to je srž kape-a, sekta. interesantno da svi koji ste iole raduckali za državu tako postupate, to vam je znak raspoznavanja. tužno. još čekam Srbiju budućeg veka.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:39 06.08.2015

Re: Izvinjavam se, ali

пренећу од А до Ш овако како си ми написао, са све пежоративима, па се ти касније објашњавај с Мрком и Дачкетом шта си мислио, кул је јул?
jkt2010 jkt2010 22:30 06.08.2015

Re: Izvinjavam se, ali

Srđan Fuchs
jkt2010

Eto ti ga odgovor. A ti si jedini zaposlen u izvesnoj izraelskoj ludnici i to kao pacijent...

šta te navede na ovakav kraj riplaja, živo me zanima?

Pravimo se blesavi?

Srđan Fuchs
01:37 06.08.2015
jos cekam jkt-ija s odgovorom, posto je on jedini od blogera (ili, medju jedinima) zaposlen u trenutnoj srpskoj vladi.
jkt2010 jkt2010 23:21 06.08.2015

Re: Izvinjavam se, ali

Srđan Fuchs
пренећу од А до Ш овако како си ми написао, са све пежоративима, па се ти касније објашњавај с Мрком и Дачкетом шта си мислио, кул је јул?

Drugar, ako već moraš da ga duvaš, makar ga ne uvlači tolko duboko.





Dim, mislim.
Sepulturero Sepulturero 13:06 04.08.2015

Вештачки баланс кривица

"bojim se da napisana neistina u tekstu služi samo da bi se napravio veštački balans krivica"

Тачно, Крстићу, најбољи коментар на овај блог.
cane cane 14:58 04.08.2015

auf koliko blogova na temu oluje

pa zajebacete i srebrenicu...

ali neka neka... sta sve necu da vidim i cujem ovde...



dusebriznike koji zameraju srbiji sto ne vodi racuna o Srbima iz Hrvatske (!). Iste one dusebriznike kojima isto tako smeta briga Rusije o Rusima u Ukrajini ili na Baltiku...
a i kojima isto tako smeta briga Albanije o Albancima na Kosovu...

pa Krla Bana koji nekome zamera sto je zamoljen da ode, argumentom da 'ovo nije nicija privatna prcija'... you name it.

pa gomilu dusebriznika koji napadaju Hrvatsku za nekakav povratak imovine, ni ne pokusavajuci da saznaju prvo da li u Hrvatskoj uopste postoji nekakva 'zauzeta imovina' i sta bi to tacno predstavljalo...


bice ovde toga jos, osecam da cu ovaj post da editujem nekoliko puta...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana