Astrologija| Budućnost| Društvo| Politika

Neka bije, neka bije

freehand RSS / 26.12.2016. u 23:45

Realno - ima li Srbija boljeg kandidata za predsednika od Tomislava Nikolića? Da je reprezentuje u njenoj punoći i celini? Nekog oko koga mogu da se, kako nam istorija kaže, ujedine muftija Zukorlić, magistar Velimir Ilić, doktor Vojislav Koštunica, Milo prepodobni Đukanović, doktor Vesna Pešić, Nataša Kandić?

Ok, ima li takvog kandidata sem Vučića, jer on, Vučić još i Čedu Jovanovića, Andrića, Nenada Prokića, Vuka Draškovića i našeg Krleta reprezentuje. Ali - on je zauzet. Možda.

C0n6_Zj_XEAAe_VJK.jpg

Cz_UC2_BIXg_AE7_Nze.jpg 

Dakle, postoji li čovek koji bi bio kompletnija i verodostojnija slika u kojoj bi se Srbija ogledala? Toma, Dragica i ja mislimo da ne. Ako se Aleksandar tako izjasni i sa nama složi, onda će nam se pridružiti bar još 50% onih kojima demokratija daje pravo da se sa Aleksandrom (kao sa drugom Titom, Slobom, Vojom jednim i drugim u neposrednoj prošlosti) slože potpisom na glasačkom listiću. Dakle, misleći deo Srbije, koji uvek ima jasan stav i ozbiljno, objektivno i odgovorno promišlja žiuvot i politiku.

 

Saša Janković, zaštitnik građana se konačno izjasnio. Možda pre vremena, ali izašao je u susret onima koji su ga pozivali da se mane foliranja i skrivanja, iskoračio je u susret stotinama potpisanih i hiljadama nepotpisanih aali poštenih intelektualaca koji su vapili za "novim licem".

DSS je istakla Aleksandra Popovića kao svog kandidata, čime se ispostavilo da nije u toj grupici nije baš sva pamet izbačena na ulicu.

Vuk Jeremić još uvek je u svojim smutnjama i premišljanjima dok ga umereni nacionalisti, iz demokratskog intelektualnog serkla podržavaju i priželjkuju a druga ga se Srbija gadi koliko i šekija..

I toliko o "viđenim" kandidatima

Da se vratimo Vučiću: predsednički izbori uvek su bili ono što je lomilo politiku i tokove u Srbiji, još od '90. Ličnosti su bile te koje su određivale magistralne tokove i budućnost.

Tomislav Nikolić nema nikakve šanse da ove izbore dobije bez obzira na podršku svog političkog sina i naslednika u partiji koju je rodio začevši malo sa Amerima a malo sa Tadićem i Rakićem.                                       Nema šanse čak ni ako Vučić raspiše još jedne vanredne parlamentarne izbore ne bi li oko njih napravio referendumsko pitanje "da li ste za mene". Vučić, pak, ako misli da zadrži monolit koji je načinio, slepio i omalterisao intrigama, korupcijom, klevetama i lažima - moraće da se kandiduje. Od kohabitacije za njega  vajde nema, toga je svestan. Zamislimo da se kandidovao, pa zamislimo i da je pobedio dajmo sebi slobodu i da - a kako bi on drugačije?! - postupi po ustavu pa stranku prepusti...

Kome?

Kome stranku a kiome li vladu?  Doktoru Stefanoviću? Zorani Mihajlović? Ili Aleksandru Vulinu? 

To su pitanja za milion dolara, na kojima se runi i osipa ovo Vreme bruke. Ambicije buknu najedared, a i od morskog praseta izraste Brut, očas. 

 



Komentari (547)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cane cane 23:58 26.12.2016

.

freehand freehand 00:52 27.12.2016

Re: Kandidati

Milutin Milošević
Evo, Chadda predlaže da kandidat opozicije bude Vučić pa da uđu u kohabitaciju

Ovo je ozbiljna situacija: bez podrške LDP šanse za pobedu na izborima ozbiljno padaju. Da budem umeren i skroman.
predatortz predatortz 08:29 27.12.2016

Re: Kandidati

Milutin Milošević
Evo, Chadda predlaže da kandidat opozicije bude Vučić pa da uđu u kohabitaciju


Ovaj put moram da se složim sa Čedom.
Koja je politika Saše Jankovića?
Ne podnosi Vučića?!
Ne podnosim ga ni ja. Ajde, onda, da ja budem predsednik Srbije.

Opozicija (kako krupna reč za ovo što se njome danas zove i smatra) ima samo jednu šansu - da svi stanu iza jednog kandidata. Taj kandidat mora biti prepoznatljiv u celoj Srbiji, a ne samo u uskim intelektualnim krugovima Beograda. Janković to nije. Janković ima harizmu morskog krastavca, dosadan je kad izlaže nešto, nema stranačku infrastrukturu iza sebe. Boljeg protivkandidata naprednjaci nisu mogli ni da sanjaju.
freehand freehand 09:06 27.12.2016

Re: Kandidati

predatortz
Milutin Milošević
Evo, Chadda predlaže da kandidat opozicije bude Vučić pa da uđu u kohabitaciju


Ovaj put moram da se složim sa Čedom.
Koja je politika Saše Jankovića?
Ne podnosi Vučića?!
Ne podnosim ga ni ja. Ajde, onda, da ja budem predsednik Srbije.

Opozicija (kako krupna reč za ovo što se njome danas zove i smatra) ima samo jednu šansu - da svi stanu iza jednog kandidata. Taj kandidat mora biti prepoznatljiv u celoj Srbiji, a ne samo u uskim intelektualnim krugovima Beograda. Janković to nije. Janković ima harizmu morskog krastavca, dosadan je kad izlaže nešto, nema stranačku infrastrukturu iza sebe. Boljeg protivkandidata naprednjaci nisu mogli ni da sanjaju.

Priznaj da si ovo rpepisao od Krleta ili Mićana.
predatortz predatortz 09:11 27.12.2016

Re: Kandidati

freehand
predatortz
Milutin Milošević
Evo, Chadda predlaže da kandidat opozicije bude Vučić pa da uđu u kohabitaciju


Ovaj put moram da se složim sa Čedom.
Koja je politika Saše Jankovića?
Ne podnosi Vučića?!
Ne podnosim ga ni ja. Ajde, onda, da ja budem predsednik Srbije.

Opozicija (kako krupna reč za ovo što se njome danas zove i smatra) ima samo jednu šansu - da svi stanu iza jednog kandidata. Taj kandidat mora biti prepoznatljiv u celoj Srbiji, a ne samo u uskim intelektualnim krugovima Beograda. Janković to nije. Janković ima harizmu morskog krastavca, dosadan je kad izlaže nešto, nema stranačku infrastrukturu iza sebe. Boljeg protivkandidata naprednjaci nisu mogli ni da sanjaju.

Priznaj da si ovo rpepisao od Krleta ili Mićana.


Mož' biti samo to da su oni počeli da razmišljaju logično.

Ne, bez zajebancije...
Ako se opozicija ne objedini oko jednog, dovoljno prepoznatljivog kandidata, a vidimo da neće, onda će izbori biti puka formalnost na kojima će se verifikovati pobeda kandidata SNS. Ma ko to da bude. Za razliku od tebe, mislim da Vučić ne mora da se kandiduje. Na ovakvo stanje stvari, oni mogu da kandiduju bilo koga. Glasačka mašina im je dobro podmazana, tek je postigla radnu temperaturu, svi bitni delovi su pažljivo servisirani... Radiće ta mašina još dva ciklusa bez štucanja.
tetkino tetkino 09:12 27.12.2016

Re: Kandidati

Niko ko radi u Srbiji za 22 000 RSD, nece podrzati nekog ko radi za 600 000 RSD, kao njegov zastitnik.

Ebi ga, mozda nije pametno, mozda nije fer, al tako je.

3 centralne beogradske opstine i malo glasova po Vojvodini to je domet Sase Jankovica na ovim izborima.

freehand freehand 09:23 27.12.2016

Re: Kandidati

Niko ko radi u Srbiji za 22 000 RSD, nece podrzati nekog ko radi za 600 000 RSD, kao njegov zastitnik.

Možda je ovo suština? Jer Zaštitnik građana ovoliku platu ima samo u govorima lažova iz SNS i njihovim propagandnim glasilima. Činjenice o tome kolika mu je zaista plata samo su na jedan klik mišem i ista je kao plata drugih državnih službenika i funkcija istog ranga, kako je to zakonom propisano.
Plata Saše Jankovića je 340.000 dinara.

Sa druge strane iz ovog komentara proizilazi da će isti ti građani glasati za nekog ko ima hiljade kvadratnih metara nekretnina po Srbiji i njenom glavnom gradu, od kojih su neke izgrađnene na "divlje"' Ili za druge koji imaju garsonjere, ali zid u zid sa suprugama koje imaju ar stana na najsupljoj lokaciji u Beogradu, a uz to iako žive samo od svoje populistički skresane plate i siromašni kao crkveni miševi imaju braću milionere?
tetkino tetkino 09:40 27.12.2016

Re: Kandidati

Ti stvarno mislis da ce neko da ide da proverava kolika mu je stvarno plata ili ce da baci pogled na Informer / Kurir / Blic - i da vidi naslov 600 000 RSD

Ako si premijer, predsednik, ministar, direktor ... to je neka funkcija, to je neki posao, ovo je nesto za sta neko prima 15 plata "obicnog" coveka koga stiti

Pojesce ga zivog dok mrdne izvan BG.
freehand freehand 09:46 27.12.2016

Re: Kandidati

Ti stvarno mislis da ce neko da ide da proverava kolika mu je stvarno plata ili ce da baci pogled na Informer / Kurir / Blic - i da vidi naslov 600 000 RSD

Pa evo, kod nas dvojice je 50% takvih koji stvarno hoće da utvrde šta je istina a šta laž i propaganda.
U skladu sa tim slobodan sam da izvedem zaključak da bar jedan od nas dvojice stvarno razmišlja o tome gde živi i gde mu deca žive i šta nas čeka u neposrednoj budućnosti, i može li se nešto učiniti da ta budućnost bude bar malo snošljivija.
Ako si premijer, predsednik, ministar, direktor ... to je neka funkcija, to je neki posao, ovo je nesto za sta neko prima 15 plata "obicnog" coveka koga stiti

Pojesce ga zivog dok mrdne izvan BG.

Isto važi i za protivkandidate, ako se pogled glasača pravilno usmeri. Treba naći način.
highshalfbooze highshalfbooze 10:08 27.12.2016

Re: Kandidati

Ti stvarno mislis da ce neko da ide da proverava kolika mu je stvarno plata ili ce da baci pogled na Informer / Kurir / Blic - i da vidi naslov 600 000 RSD


Čemu istina kada postoji Kurir.
vcucko vcucko 10:59 27.12.2016

Re: Kandidati

tetkino
Niko ko radi u Srbiji za 22 000 RSD, nece podrzati nekog ko radi za 600 000 RSD, kao njegov zastitnik.

Ebi ga, mozda nije pametno, mozda nije fer, al tako je.

3 centralne beogradske opstine i malo glasova po Vojvodini to je domet Sase Jankovica na ovim izborima.


Zaštitinik je kandidat mentalnog sklopa "Krug dvojke plus potez Zmaj-Jovina/DunAvska" (ne nužno oni koji tamo žive, prosto taj način razmišljanja). Pogrešno, jer taj deo glasača bi glasao protiv Vučića makar i za morskog krastavca zvanog trp. Ali van tog kruga malo koga će da pridobije. A smisao kandidata je, valjda, da pridobije što više glasača.
highshalfbooze highshalfbooze 11:29 27.12.2016

Re: Kandidati

Ovaj put moram da se složim sa Čedom.
Koja je politika Saše Jankovića?
Ne podnosi Vučića?!
Ne podnosim ga ni ja. Ajde, onda, da ja budem predsednik Srbije.

Ne treba uopšte ni da se razmišlja da bi se sa Čedom složio.
Nego, voleo bih da vidim tekst u kome je Saša Janković izrazio svoje političke stavove, kao i stav da ne podnosi Vučića.
Može neki link?
highshalfbooze highshalfbooze 11:31 27.12.2016

Re: Kandidati

Pogrešno, jer taj deo glasača bi glasao protiv Vučića makar i za morskog krastavca zvanog trp.

Znači da bi Krle tu imao velike šanse.
karabasbarabas karabasbarabas 15:16 27.12.2016

Re: Kandidati

highshalfbooze
Ovaj put moram da se složim sa Čedom.
Koja je politika Saše Jankovića?
Ne podnosi Vučića?!
Ne podnosim ga ni ja. Ajde, onda, da ja budem predsednik Srbije.

Ne treba uopšte ni da se razmišlja da bi se sa Čedom složio.


Cedomiru preostaje samo jedan izlaz ako hoce da prezivi u politici.

Da se utopi u SNS. Ne koalicija, ne podrska, nego potpuno utapanje. Sve je druge opcije ispucao, cenzus vise nikad videt' nece.

Posto je lomio kicmu Aleksandru, kako kaze, red je i da zapale po jednu posle, na jastuku.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:26 28.12.2016

Re: Kandidati

Niko ko radi u Srbiji za 22 000 RSD, nece podrzati nekog ko radi za 600 000 RSD, kao njegov zastitnik.

Ebi ga, mozda nije pametno, mozda nije fer, al tako je.

3 centralne beogradske opstine i malo glasova po Vojvodini to je domet Sase Jankovica na ovim izborima

freehand freehand 22:47 28.12.2016

Re: Kandidati

Predrag Brajovic
Niko ko radi u Srbiji za 22 000 RSD, nece podrzati nekog ko radi za 600 000 RSD, kao njegov zastitnik.

Ebi ga, mozda nije pametno, mozda nije fer, al tako je.

3 centralne beogradske opstine i malo glasova po Vojvodini to je domet Sase Jankovica na ovim izborima


Odakle je ovo? Daj izvor, da vidimo, a interesantno je uporediti sa onim što sam napisao u tekstu.
Ja, naime, zaista mislim da Tomislav Nikolić apsolutno nikakve šanse nema bez obzira ko ga zapadne u drugom rkugum a pitanje je i kako bi Vučić prošao. No da se ne ponavljam.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:12 28.12.2016

Re: Kandidati

US наручио, а моји шпијуни добили.
Знаш да сам повезан.
:)

Иначе, све вас што серињате по Јанковићу, поздрављам једним пионирским поздравом -- Дабогда вам Тома na svadbi сваког детета đuskao kao počasni gost i doživotni predsednik Srbije!

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:19 28.12.2016

Re: Kandidati

Иначе, све вас што серињате по Јанковићу, поздрављам једним пионирским поздравом -- Дабогда вам Тома na svadbi сваког детета đuskao kao počasni gost i doživotni predsednik Srbije!


Gadne se asocijacije javljaju na ovo
Npr..dabogda vam se.....hajd, komšija, družio sa Sašom Janković.
predatortz predatortz 23:22 28.12.2016

Re: Kandidati


Иначе, све вас што серињате по Јанковићу, поздрављам једним пионирским поздравом -- Дабогда вам Тома na svadbi сваког детета đuskao kao počasni gost i doživotni predsednik Srbije


Može li to bez dece. Deca i dabogda u istoj rečenici nisu baš mera lepog ukusa. A ni ta 'bolja Srbija', koju prizivaš, zbog 'dabogda' mi se ne razlikuje mnogo od ove Tomine.

O pokušaju da uhvatim logiku u tome da je onaj ko nije za Jankovića automatski za Tomu neću trošiti reči.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:30 28.12.2016

Re: Kandidati

Nek ste se javili :)
Moja je procena da će Toma i Saša u drugi krug.
Ja nemam nedoumica: ako treba da biram između uzurpatora savske obale i falsifikatora diploma, s jedne strane, i Saše u Tabloidima Oblaćenog Jankovića, s druge, ja biram... kao i vi: Tomu!
milojep milojep 23:30 28.12.2016

Re: Kandidati

Ja, naime, zaista mislim da Tomislav Nikolić apsolutno nikakve šanse nema bez obzira ko ga zapadne u drugom rkugum a pitanje je i kako bi Vučić prošao. No da se ne ponavljam.


Ja pa mislim da će ovo biti izbori sa ekstremno malom izlaznošću, da će između Jankovića i Jeremića biti mrtva trka da dođu do nekih 10%! Samo od izbora Vučićevog kandidata zavisi da li će uopšte biti drugog kruga! Ne volim što je tako ali živi bili pa videli.
predatortz predatortz 23:39 28.12.2016

Re: Kandidati

Predrag Brajovic
Nek ste se javili :)
Moja je procena da će Toma i Saša u drugi krug.
Ja nemam nedoumica: ako treba da biram između uzurpatora savske obale i falsifikatora diploma, s jedne strane, i Saše u Tabloidima Oblaćenog Jankovića, s druge, ja biram... kao i vi: Tomu!


A smemo li mi da ne biramo uzmeđu Tome uzurpatora i Saše oblaćenog ako nam se ni jedan ne dopada?
Mislim, kad čovek stavi prst na čelo postoji i ta mogućnost da su ti odvratna oba kandidata...
Za jednog znam kakva mu je politika, i ne dopada mi se ta politika. Za ovog drugog pojma nemam ni šta su mu prioriteti, ni koje stavove zastupa, niti vidim da se iko ozbiljan otima oko toga da mu da podršku. Sem Živkovića, ako je on ozbiljan.
milojep milojep 23:43 28.12.2016

Re: Kandidati

Za ovog drugog pojma nemam ni šta su mu prioriteti


Zaštitnik građana brani žandarmeriju od grupe građana
To mu je prioritet
freehand freehand 23:50 28.12.2016

Re: Kandidati

predatortz
Predrag Brajovic
Nek ste se javili :)
Moja je procena da će Toma i Saša u drugi krug.
Ja nemam nedoumica: ako treba da biram između uzurpatora savske obale i falsifikatora diploma, s jedne strane, i Saše u Tabloidima Oblaćenog Jankovića, s druge, ja biram... kao i vi: Tomu!


A smemo li mi da ne biramo uzmeđu Tome uzurpatora i Saše oblaćenog ako nam se ni jedan ne dopada?
Mislim, kad čovek stavi prst na čelo postoji i ta mogućnost da su ti odvratna oba kandidata...
Za jednog znam kakva mu je politika, i ne dopada mi se ta politika. Za ovog drugog pojma nemam ni šta su mu prioriteti, ni koje stavove zastupa, niti vidim da se iko ozbiljan otima oko toga da mu da podršku. Sem Živkovića, ako je on ozbiljan.

Zaboravio si da kažeš da je u čudnim i nerazjašnjenim okolnostima samoubio druga i mlatarao pištoljem po gradu pucajući na prvake pred školom i u crkvenoj porti. Dobro, nije baš ali sumnjivo je to...
Nego da se manemo toga: kampanja još nije krenula. Jankovićeva radna biografija je besprekorna. kao zaštitnik građana radi tačno ono što treba da radi, a najbolja potvrda da to radi dobro jeste da je imao primedbe i sukobe sa vlašću do 2012. kao i sa ovom sada. Količina i intenzitet tih sukoba odličan su pokazatelj tih vlasti, a i njihovog odnosa prema nezavisnim institucijama. Histerija sa kojom orci reaguju na svako pitanje i primedbu na sebe za njih je inače karakteristična. Intenzitet vriske i napada na jankovića pokazuje koliko ga opasnim doživljavaju.
A on svoj status "nedodirljivog" može da zahvali strahu foliranata od evropskih institucija i državnika, inače bi davno leteo sa funkcije ako ne i nešto gore.
O svemu ostalom imaćeš dovoljno prilike da sve saznaš, sa obe strane. Od njega u kampanji i iz Informera i bratskih tiskovina o pikanterijama koje su naročito interesantne i o kojima ni on još ne sanja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:59 28.12.2016

Re: Kandidati

ja biram... kao i vi: Tomu!


Sad treba da se upecam pa da krenem da se pravdam kako ne biram Tomu :)
E moj Brajo, daleko je to iza mene.

Nego ovo,
Saše u Tabloidima Oblaćenog Jankovića


Da ti pravo kažem, ne zbog tablioda, ali mi je malo (malo više) antipatičan.
Nadmenost je prva reč koja mi pada na pamet kad se on pomene.

Sećam se da je ovde neko (ne znam više ko) pričao neka svoja izrazito negativna iskustva sa njim, sa njim kao zaštitinikom građana.
Nešto u smislu da ga običan, mali čovek i njegova prava nije previše zanimao, više je voleo slučajeve koji su medijski atraktivniji, u kojima se pojavljuju zvučnija imena.
Nekako mi to liči na njega, uklapa se u neku moju sliku.
I još po neki detalj se u tu sliku uklapa, tako da između toga da mi predsednik bude kulov, ili neki nadmeni lik koji je umislio da njemu pripada sve, ne vidim neki izbor.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:08 29.12.2016

Re: Kandidati

Sećam se da je ovde neko (ne znam više ko) pričao neka svoja izrazito negativna iskustva sa njim, sa njim kao zaštitinikom građana.
Nešto u smislu da ga običan, mali čovek i njegova prava nije previše zanimao, više je voleo slučajeve koji su medijski atraktivniji, u kojima se pojavljuju zvučnija imena.

Neistina!
Znam slučaj, za koji niko ne zna, kada taj isti Saša Janković i fizički štite ugroženog, nebitnog građanina, a onda zove policiju. Kada stane, istupi da se pobije, ako treba, da zaštiti momka od koga nikad u životu neće imati nikakve koristi, niti je može imati.

Nikad o tome nije pričano. Nigde. Ni on. Ni ja. Ni taj momak.

A vi ovde serinjate po njemu.
blogovatelj blogovatelj 00:17 29.12.2016

Re: Kandidati

Moja je procena da će Toma i Saša u drugi krug.


Šta ćeš ako u drugom krugu budeš imao Tomu i Šešelja?

Samo da te podsetim, na ovim sam stranicama predvideo da će Tramp biti predsednik Amerike. Imam neki predosećaj da bi kumovi mogli završiti u drugom krugu, a onda te već vidim kako gutaš knedlicu i pišeš komentare kako je Toma skroz OK i kako nam poručuješ "dabogda vam Šešelj na svadbi deteta igrao ako ne glasate za Tomislava"
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:40 29.12.2016

Re: Kandidati

Neistina!


Šta je neistina?
Da je to ovde pisano, ili je neistina to što je pisano?

Da je pisano je istina, ja čitao, i ne samo ja, siguran sam.
A kako ti znaš da je pisana neistina?
To što je nekad negde skočio za nekog nikako ne opovrgava istinitost tog pisanja.

Ja ne znam da li je to istina ili ne (ne znaš ni ti, naravno) ja samo kažem da mi se to uklapa u sliku o njemu.

A u to se uklapa i ono spektakularno cepanje zdravstvene knjižice.
Spektakl a ne ispravna reakcija institucije.
milojep milojep 00:51 29.12.2016

Re: Kandidati

ili neki nadmeni lik koji je umislio da njemu pripada sve


ma to bi još i moglo da se proguta da se smeni ovaj kulov što kažeš ali čovek koji je šetao pištolje u studentskim danima Beogradom(neka mi niko više ne sere da je to iz ljubavi prema oružju), šetao kroz Mirina ministarstva, bio neko mudo u OEBS-u pa na kraju došao sa svom tom biografijom u poziciju zaštitnika građana u postpetooktobarskoj Srbiji! e pa nema toga ko me može ubediti da nije marioneta DB,CIA,BIA i sličnih struktura.
Ne zanosim se da će ikada kandidat biti neko ko iz takvih struktura nije, ali ako svi podaci ukazuju da to jeste e pa nemoram da glasam za njega
freehand freehand 00:56 29.12.2016

Re: Kandidati

nemoram da glasam za njega

Nemoj Milojep ni slučajno. To bi bila tragedija za obocjicu.
milojep milojep 01:03 29.12.2016

Re: Kandidati

freehand
nemoram da glasam za njega

Nemoj Milojep ni slučajno. To bi bila tragedija za obocjicu.


Bravo mudri čoveče
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:06 29.12.2016

Re: Kandidati

li čovek koji je šetao pištolje u studentskim danima Beogradom(neka mi niko više ne sere da je to iz ljubavi prema oružju),


Da, i to, naravno.
Devedesete i momci sa pištoljima po ulicama...jbg, tad sam se toga gadio, sad treba da ih glasam.
milojep milojep 01:20 29.12.2016

Re: Kandidati

hoochie coochie man
li čovek koji je šetao pištolje u studentskim danima Beogradom(neka mi niko više ne sere da je to iz ljubavi prema oružju),


Da, i to, naravno.
Devedesete i momci sa pištoljima po ulicama...jbg, tad sam se toga gadio, sad treba da ih glasam.


Zaista sam tužan da takav lik izigrava pero spasa nekakvoj 'mislećoj' Srbiji! A pri tome sve da je i apsolutno čist nit' ima harizme, nit je nešto elokventan, što bi rekao narod tipčina najobičnija.
Što bre Šapića neko ne predloži? Jes' malo gangulast ali čovek ima i neki minuli rad, vole ga na Novom Beogradu! Što ne predlože Sinišu Kovačevića? Čovek pisac,rečit, pametan, nezavistan (nisu ga voleli ni njegovi desničari)? Pa čak i Jeremić da su stali iza njega imao bi mnogo veće šanse! Kao da se neko zajebavao sa ovim Jankovićem. Klasičan prdež u čabar
little_radojica little_radojica 03:18 29.12.2016

Re: Kandidati

Što bre Šapića neko ne predloži? Jes' malo gangulast ali čovek ima i neki minuli rad






looping looping 06:10 29.12.2016

Re: Kandidati

Nego da se manemo toga: kampanja još nije krenula. Jankovićeva radna biografija je besprekorna. kao zaštitnik građana radi tačno ono što treba da radi, a najbolja potvrda da to radi dobro jeste da je imao primedbe i sukobe sa vlašću do 2012. kao i sa ovom sada. Količina i intenzitet tih sukoba odličan su pokazatelj tih vlasti, a i njihovog odnosa prema nezavisnim institucijama. Histerija sa kojom orci reaguju na svako pitanje i primedbu na sebe za njih je inače karakteristična. Intenzitet vriske i napada na jankovića pokazuje koliko ga opasnim doživljavaju.


Mislim, ja razumem kampanju ali baš si ga preterao.
Hoće da se kandiduje za Predsednika Srbije, bavi se politikom i besprekoran?
Je li on vanzemaljac? Jer ne vidim drugo objašnjenje.

Ovi bedni pokušaji smene SNS-a sa nekom drugom opcijom stvarno postaju žalosni.
Mislim, biće frke da li će Predsednik biti Radulović ili Janković.
Ili ko zna, možda kandidat ujedinjene opozicije.


cane cane 13:27 29.12.2016

Re: Kandidati

ma to bi još i moglo da se proguta da se smeni ovaj kulov što kažeš ali čovek koji je šetao pištolje u studentskim danima Beogradom(neka mi niko više ne sere da je to iz ljubavi prema oružju), šetao kroz Mirina ministarstva, bio neko mudo u OEBS-u pa na kraju došao sa svom tom biografijom u poziciju zaštitnika građana u postpetooktobarskoj Srbiji! e pa nema toga ko me može ubediti da nije marioneta DB,CIA,BIA i sličnih struktura.


д 2003. до избора на функцију Заштитника грађана, био је национални правни саветник у Одељењу за демократизацију Мисије ОЕБС-а у Београду.


al' ga je demokratizovao, svaka mu cast!


milojep milojep 14:44 29.12.2016

Re: Kandidati

саветник у Одељењу за демократизацију Мисије ОЕБС-а у Београду


ili u prevodu takozvani 'oficir za vezu'
sugarbaby sugarbaby 21:37 29.12.2016

Re: Kandidati

Janković ima harizmu morskog krastavca




nego videste li ovo (pa bravo bravo):"„Klinton, Toni Bler, Šreder... Oni imaju svog favorita u Srbiji, a to nisam ja, to je Aleksandar Vučić“, kaže Jeremić.



milojep milojep 00:07 30.12.2016

Re: Kandidati

little_radojica
Što bre Šapića neko ne predloži? Jes' malo gangulast ali čovek ima i neki minuli rad








pogledaj samo ovaj sajt pa onda se kleberi dalje

http://www.budihuman.rs/
tyson tyson 01:06 30.12.2016

Re: Kandidati

milojep
саветник у Одељењу за демократизацију Мисије ОЕБС-а у Београду


ili u prevodu takozvani 'oficir za vezu'

Lupetaš gluposti, na nivou Vučićevih tabloida.


little_radojica little_radojica 07:58 30.12.2016

Re: Kandidati

http://www.budihuman.rs/


Његов мото је буди љигав. То је лик којег није блам да се кити туђим перјем, било да је у питању стављање свог имена на школицу коју финасирају порески обвезници, било да је у питање стављање своје слике на сајт где други раде и донирају*, било кад је у питању преузимање заслуга за туђе научне радове (можда ти је промакло да је украо докторат!?). Ел треба рећи да му је на листи било пола уже фамилије?

*можда тебе његов допринос стављања слике импресионира, али ако мало размислиш крајње је љигаво преусмерити сав тај СМС саобраћај да пролази кроз твој рачун као проточни бојлер и доводити људе у заблуду да си баш хуман и да пружаш некакву услугу. Иначе то са фондацијама иде другачије, оснивају их људи својим новцем, а онда опет својим личним ангажовањем прикупљају средства (организују донаторске вечери, хуманитарне концерте и утакмице, конкуришу за програме итд. као што раде Вања Грбић, Владе Дивац, Ђоковићи, итд.)

*************************

Да не мењам све оно горе, након пар секунди гуглања ситуација са том љигом изгледа још горе него што сам мислио! Пази сад ово: на интернету нађем вести из 2014. кад је фондација основана и ту се каже да је оснивач фондације ОПШТИНА НОВИ БЕОГРАД, а на сајту се она нигде не помиње (аааа!!!), напротив, тврди се да је оснивач Александар Шапић лично! Онда одем на АПР и клупко се полако размотава: ОПШТИНА НБГ оснива фондацију 2014. са именом Хуманитарна фондација Нови Београд и приликом оснивања помажу разне компаније, што приватне што државне, па и Вучић лично и материјално и нематеријално помажу општинску фондацију, а онда волшебно у септембру 2016. године Шапић оснива фондацију "Буди хуман - Александар Шапић", преузима софтвер општинске фондације (исти управни одбор, све исто) и гаси општинску (нема је више у АПР), присвајајући тако све минуле заслуге општинске фондације за себе лично (на сајту пише да је фондација основана 2014., и присвајају се све заслуге у целом том периоду, а у прилогу је само статут од септембра 2016)! Одличан минули рад, таман у складу са "научним" радом истог љигавца. Ово није само морално дно, за ово се може и у затвор.

Šapić: Vučiću, hvala ti za pomoć!>>>>ЛИНК
[url=http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2014&mm=04&dd=11&nav_id=835387]
Хуманитарна фондација Нови Београд (Б92)>>>>ЛИНК[/url]

БудиЉигав (АПР)>>>>ЛИНК

Једино је АЛО ђуброид писао о томе, али је пренела и Транспарентност Србија>>>>ЛИНК

Љигино "објашњење":

Naša saznanja potvrdio je i sam Aleksandar Šapić. On nam je objasnio da je Skupština opštine Novi Beograd, koja je formirala Humanitarnu fondaciju „Novi Beograd“, kao osnivač donela odluku o njenom pripajanju Humanitarnoj fondaciji „Novi Beograd Aleksandar Šapić“, da bi se na kraju prva izbrisala iz registra. To je učinjeno zato što su korisnici humanitarne fondacije, to jest roditelji i deca još u februaru i martu tražili da fondacija ne zavisi od izbora i pitali me da ja, kao što sam preuzeo moralnu, preuzmem i pravnu odgovornost i da fondacija ne bude povezana sa mojom političkom funkcijom kazao je Šapić, navodeći da tada nije bio spreman da preuzme odgovornost. Poprilična je odgovornost da uzmete na sebe da vodite računa, maltene do kraja života, o ljudima kojima ste vi jedina šansa i nada. Nakon izbora, kada sam ostao na mestu na kojem jesam, oni su sastavili peticiju i uputili je predsedniku Skup štine sa zahtevom da se to uradi i meni lično uputili pismo da me pitaju da li sam spreman da preuzmem odgovornost. Tada sam prelomio, nisam mogao te ljude da pogledam u oči i da kažem: „Slušajte, dok sam ja ovde, ja ću da se borim, a kada ja ne budem, onda baš me briga” iskren je Šapić. O b j a š njava i zbog čega je u naziv fondacije stavio svoje ime. Morao sam da registrujem u APR u fondaciju koja bi nosila isto ime, samo smo ubacili i moje ime i prezime. Onda je na osnovu peticije i inicijative predsednik Skupštine to stavio ispred Skupštine, Skupština je jednoglasno donela odluku da se slaže da ja preuzmem tu odgovornost, bez obzira na to što su oni bili osnivači i da ubuduće ono što sam dosad formalno radio radim dalje i pravno. Sve će ostati isto, neće se ništa menjati, ni adresa, ni logo kaže Šapić.


Осим што је (пред изборе ) дао иницијативу да фондацију неко други (читај: неко ко има кредибилитет) оснује, шта је ту његов допринос? Телекоми дали јединствени број и одрекли се услуга (као и иначе што раде), Комтрејд израдио сајт, општина поднела трошкове оснивања (колико год да су), људи се сами пријављују, неки други сами уплаћују донације, а шта ради Шапић, осим што приписује заслуге себи?

Едит: није пред изборе, извињавам се. Избори су ипак били у марту, ХФ Нови Београд је основана у априлу. Побркао сам са последњим изборима који су били у априлу.
predatortz predatortz 08:04 30.12.2016

Re: Kandidati

саветник у Одељењу за демократизацију Мисије ОЕБС-а у Београду


Možda bi me ova zvučna titula impresionirala da nisam upoznao drvne tehničara, večite studente, svršene menaĐere univerziteta u Orašju i slične lumene, koji nose ništa manje zvučne titule u Misiji OSCE u BiH.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:58 30.12.2016

Re: Kandidati


Možda bi me ova zvučna titula impresionirala da nisam upoznao drvne tehničara, večite studente, svršene menaĐere univerziteta u Orašju i slične lumene, koji nose ništa manje zvučne titule u Misiji OSCE u BiH.

:))))))))))))
Иди, бре: испаде да је Саша Јанковић као ти твоји дрвни техничари.

Ко у шуми живи, само дрво види.
milojep milojep 09:25 30.12.2016

Re: Kandidati

little_radojica


Ne znam šta ti je čovek nažao uradio, deluje mi kao da imaš nešto lično protiv njega.
Kažeš da je ukrao doktorat?! Da nije kapacitet za Dr. slažem se, da je doktorirao na nekom ledina-fakultetu verovatno ali ukrao?
Što se tiče te fondacije Novi Beograd koju pominješ,ne znam, ali sumnajm da je išta značajno uradila (slobodno iznesi podatke). Sa druge strane taj Šapić nešto evidentno radi! Imaš na sajtu i sume kome,koliko, još koliko...
Pri tome ne znam da li su čuo da je dotični na aukciji prodao sve svoje medalje zarad bolesne dece! Sve da je i za reklamu ipak je to potez vredan poštovanja.
Dalje, masa ljudi čije mišljenje cenim i koji čak su i apolitični hvla ga za stvari koje radi po Novom Beogradu (na kraju izbori su to i pokazali). Možeš da kažeš da je čovek menjao samo ljuljaške i popravljao parkiće ali evidentno je da i to nešto znači ljudima. Zato ja nemam mnogo šta protiv ljudi koji odskaču pozitivno iz ove žabokrečine.
milojep milojep 09:50 30.12.2016

Re: Kandidati

Ко у шуми живи, само дрво види.


reče cepanica
freehand freehand 09:54 30.12.2016

Re: Kandidati

Ne znam šta ti je čovek nažao uradio, deluje mi kao da imaš nešto lično protiv njega.
Kažeš da je ukrao doktorat?! Da nije kapacitet za Dr. slažem se, da je doktorirao na nekom ledina-fakultetu verovatno ali ukrao?


Milojep - ti si, čoveče, jedna misaona i moralna gromada! Volim kad ne daš da se blati čovek i da se napada bez osnova, da se ljaga, da se insinuira na njegov račun.
Šapić, Janković - nebitno je to kod Milojap, on je čovek istine i principa! Jelda da je tako?
predatortz predatortz 10:07 30.12.2016

Re: Kandidati


Ко у шуми живи, само дрво види.


Ko je govnar, govnar je i u krugu dvojke.
milojep milojep 10:13 30.12.2016

Re: Kandidati

Šapić, Janković - nebitno je to kod Milojap


Znao sam da ćeš se zakačiti po tom osnovu ali priznaćeš da su razlike između ta dva slučaja. Šapić nije dobio titulu doktora na ETF-u pa da to dovodim u sumnju, već na nekom 'megatrend' fakultetu. Zašto je imao potrebu da bude Dr. je drugo pitanje ali daleko je od priče S.Jankovića sa balastom događaja iz prošlosti i opasnim političarenjem otkada je došao za zaštitnika građana.
Ako poredimo njih dvojicu, mnogo je realnija priča da je Janković uz pomoć svog pištolja(indiretno naravno) završio svoje studije nego da je Šapić kupio diplomu ledina-fakulteta umesto što ju je verovatno i odbranio ledina-odbranom sa ledina-kvalitetom.
freehand freehand 10:17 30.12.2016

Re: Kandidati

milojep
Šapić, Janković - nebitno je to kod Milojap


Znao sam da ćeš se zakačiti po tom osnovu ali priznaćeš da su razlike između ta dva slučaja. Šapić nije dobio titulu doktora na ETF-u pa da to dovodim u sumnju, već na nekom 'megatrend' fakultetu. Zašto je imao potrebu da bude Dr. je drugo pitanje ali daleko je od priče S.Jankovića sa balastom događaja iz prošlosti i opasnim političarenjem otkada je došao za zaštitnika građana.
Ako poredimo njih dvojicu, mnogo je realnija priča da je Janković uz pomoć svog pištolja(indiretno naravno) završio svoje studije nego da je Šapić kupio diplomu ledina-fakulteta umesto što ju je verovatno i odbranio ledina-odbranom sa ledina-kvalitetom.

Gromada.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:29 30.12.2016

Re: Kandidati

Ko je govnar, govnar je i u krugu dvojke.

reče cepanica

Што се љутите, другари???

Баш сте тешки :)
Бре, не замерам ја вама што нећете ви да гласате за Сашу Јанковића, гласајте за кога хоћете, него што сте прихватили реторику и памет оних који га блате.
И тиме већ сада гласали за њих.

little_radojica little_radojica 12:32 30.12.2016

Re: Kandidati

Kažeš da je ukrao doktorat?! Da nije kapacitet za Dr. slažem se, da je doktorirao na nekom ledina-fakultetu verovatno ali ukrao?


Украо, брате, украо. Преписао 70%, има све лепо да се види и упореди. Можда ти се мој речник чини груб, а ја ипак мислим да сам још и благ, с обзиром на безобразлук и манипулације дотичног.
Све што је он на том сајту приписао себи урадила је та фондација уствари, од свог оснивања у априлу 2014. до октобра 2016. Дакле рубрика "помогли смо", треба да буде "помогли су". Истим маниром којим је присвојио туђи докторат, присвојио је и туђу хуманост (у овом случају јавну, изражену преко јавних институција). Башка што он никакав ангажман ту нема осим што се кити почасном титулом "оснивач". Има још случајева с њим, нпр. сигуран сам да ти није промакло кад је лумен као председник општине отворио бесплатну школу пливања и рекреацију на Новом Београду коју је плаћао град (как красно), да би након две године затворио школу пливања и отворио свој приватни пливачки клуб (и преусмерио полазнике) заузимајући цео базен без икаквог конкурса као да је његова дедовина. Мислим да му тад није прошло, био је жешће критикован. Читав систем тих спортских програма је употребио за личну промоцију. Можда ти је сад јасно да није ништа лично? А можда ти је јасно и како се нађу људи који гласају за њега, успео је да за јавне (и туђе) паре себе представи као доброчинитеља, а и ти си на ту причу насео. Популизам у свом најпримитивнијем облику.

Па кад имаш таквог моралног пигмеја (који се при том према свим оптужбама односи крајње ноншалантно у фазону "па шта", онда се мораш запитати и о његовим мотивима за продају медаља. И на крају, посао председника општине уопште није да изиграва Мајку Терезу (обично то иде након политичке каријере, али ајде), већ да се бави заштитом јавног интереса и комуналним пословима. За град величине Новог Београда то је озбиљан посао.

П.С а има и онај моменат кад је изашао из ДС-а и напао их кад је то било најопортуније, а да сачува своју фотељу (јер би га ДС избацио због срамоте коју им је нанео крађом доктората). Тако да није украо само докторат и заслуге за туђу хуманост, већ и мандат. А ти сад настави да релативизујеш и да се плетеш ко пиле у кучине.
milojep milojep 13:19 30.12.2016

Re: Kandidati

него што сте прихватили реторику и памет оних који га блате


neće biti da je tako, nego vaša standardno shvatanje - ako niste sa nama onda ste protiv nas!
milojep milojep 13:22 30.12.2016

Re: Kandidati

а има и онај моменат кад је изашао из ДС-а и напао их кад је то било најопортуније, а да сачува своју фотељу (јер би га ДС избацио због срамоте коју им је нанео крађом доктората)


Nakako imam utisak da sve ovo pišeš iz neke perspektive DS-a. Ali OK vidim da znaš svašta nešto detalja pa da ne ulazimo dalje.Ubedio si me neću ni za njega glasati ako bude kandidat.
st.jepan st.jepan 13:25 30.12.2016

Re: Kandidati

не замерам ја вама што нећете ви да гласате за Сашу Јанковића, гласајте за кога хоћете, него што сте прихватили реторику и памет оних који га блате.


Izvini Predraže, ali ovo što si napisao, na mnoge je načine pogrešno. A i ružno. Ne verujem da tako zaista misliš. Sa retardima koji nekritički prihvataju bilo čiju retoriku i pamet, zasigurno ne bi pričao.

U sličnom gardu moglo bi se (ali s puno više osnova) reći da je kandidovanje Jankovića elitistički samoblud. Kojim se isključuje mogućnost eliminisanja Tome i tevabije.

I da to nije (a belodano jeste) luzeraj, ne vidim zašto bih Jankoviću davao podršku. Samo zato što je neki Linđo viknuo Janković!?

Izrazito nesimpatičan, ne-drag, nepoznatih stavova o bitnim pitanjima, dosadan, prilično kompromitovan (u najmanju ruku, šta će studentu pištolj), najverovatnije višestruko ucenjen, bez minimuma šanse za iole značajniji rezultat... Kritički govori o Vučiću, ok, ali tako govore mnogi.

Jedini benefit Jankovićeve kandidature vidim u tome što će srpska "elita" opet samoj sebi dokazati svoju otmenu posebnost - oštru odijeljenost od beslovesne mase, koja ne provaljuje ono što je njoj ("eliti" ) očigledno.

7 do 10% glasova. Jankovićev je maksimum. A cilj bi, zar ne, morao biti da opozicioni kandidat osvoji najviše glasova. Ili se varam?

predatortz predatortz 13:30 30.12.2016

Re: Kandidati

Predrag Brajovic
Ko je govnar, govnar je i u krugu dvojke.

reče cepanica

Што се љутите, другари???

Баш сте тешки :)
Бре, не замерам ја вама што нећете ви да гласате за Сашу Јанковића, гласајте за кога хоћете, него што сте прихватили реторику и памет оних који га блате.
И тиме већ сада гласали за њих.



A zašto misliš da tebi treba da polažemo račune, pa nam zameraš?
Nije li to, u najmanju ruku, čudan stav?


milojep milojep 13:32 30.12.2016

Re: Kandidati

st.jepan


Svako slovo potpisujem
predatortz predatortz 13:37 30.12.2016

Re: Kandidati

milojep
него што сте прихватили реторику и памет оних који га блате


neće biti da je tako, nego vaša standardno shvatanje - ako niste sa nama onda ste protiv nas!



Upravo tako! Čini mi se da je taj totalitaristički pogled na svet najzastupljeniji kod onih koji sebe u ogledalu vide kao demokratske kolose.

Ja ću sada razočarati Braju i izneti istinu:

Boli me patka ko će za koga da glasa! Ni od svoje lepše polovine ne očekujem da mora da deli moje političke stavove.
Što se zaštitnika tiče, em mi nije simpatičan, em nemam pojma koji su njegovi politički stavovi, em mi ona priča o tragovima baruta na ruci liči na priču onih koji tvrde da su gonoreju pokupili sa daske na wc šolji.

Eto, to su moji razlozi.
little_radojica little_radojica 13:40 30.12.2016

Re: Kandidati

Nakako imam utisak da sve ovo pišeš iz neke perspektive DS-a.



Јој, где ме нађе! Питај Фрија да ли би ми икад пало на памет да причам било шта из перспективе ДС-а... Мада овај ДС данас, иако и даље лута, није онај ДС који сам ја некад критиковао. Што јес, јес, најгори део тог ДС-а је већ одавно код Вучића или има своју кућну партију, па је ред да им бар ја мало сјашем с грбаче (мислим, није да ће им то нешто значити, али ајде).
predatortz predatortz 13:40 30.12.2016

Re: Kandidati

milojep
st.jepan


Svako slovo potpisujem


Takođe!

Bolji način da se Tomi da još jedan mandat od zahteva da se podrži lik za kog 2/3 Srbije nije nikad čulo, a antipatičan je za 9/10 onih koji znaju za njega, ne postoji.
st.jepan st.jepan 13:46 30.12.2016

Re: Kandidati

Bolji način da se Tomi da još jedan mandat

Tj. da se osiguraju još četri Tomine godine (16 čovečijih godina).
little_radojica little_radojica 13:59 30.12.2016

Re: Kandidati

predatortz
milojep
st.jepan


Svako slovo potpisujem


Takođe!

Bolji način da se Tomi da još jedan mandat od zahteva da se podrži lik za kog 2/3 Srbije nije nikad čulo, a antipatičan je za 9/10 onih koji znaju za njega, ne postoji.


Хм, ово не стоји баш. По сећању причам, али мислим да је његова каријера добила на убрзању кад се заузео за неке правне случајеве неких "малих" људи па онда то бандоглаво гурао. Популарност му је толико порасла да га је то препоручило за функцију заштитника грађана која је делимично и његовом заслугом ушла у Устав (он се тиме практично бавио и пре, па је то на неки начин његовим именовањем само озваничено). Можда сам мало изромансирао, давно је било, а мрзи ме да гуглам. Било је и пре пар година неко истраживање, опет, не сећам се чије, које је показало да је ЗГ одмах иза војске по поверењу које ужива у народу.
predatortz predatortz 14:00 30.12.2016

Re: Kandidati

st.jepan
Bolji način da se Tomi da još jedan mandat

Tj. da se osiguraju još četri Tomine godine (16 čovečijih godina).



Opozicija, praktično, ne postoji. I da svi stanu, a neće, iza jednog kandidata, šanse da pobede kandidata naprednjaka su minimalne.
Šta onda činiti?

Naći nestranačku osobu, osobu koju narod voli i ceni i dovesti ljude u poziciju da ih bude sramota da zaokruže Tomu.
Ima takvih ljudi u Srbiji, nije da nema.
Al', jbga, gde su tu onda razne šićardžije?! E te šićardžije su nam i navukle Tomu i Vučića na vrat. I sad ja da ih vadim iz septičke?! Neka se kisele još malo.
Na kraju krajeva, glasaču je svejedno ko će biti na vlasti. Svi će morati po stav u iste ambasade, svi će moljakati za kredite iz istih fondova, svi će morati da ispunjavaju sve ono što se od njih za tu lovu traži.

Samo onim koji pretenduju da budu vlast nije svejedno. Oni žele da kraduckaju. Ja znam protiv koga sam. Ne znam za koga sam. Oni za koje sam bio su me zajebali. Neće više nikad!
tyson tyson 14:13 30.12.2016

Re: Samo te gledam

Ne znam šta ti je čovek nažao uradio, deluje mi kao da imaš nešto lično protiv njega.

Kad ovo dođe od osobe koja po drugi put vodi klasičnu tabloidnu kampanju protiv Jankovića na Blogu B92, od trenutka kada je pomenut kao mogući kandidat za predsednika te sam ergo siguran da ćemo te se tek nagledati, onda mora da je tako.


tyson tyson 14:17 30.12.2016

Re: Kandidati

st.jepan
u najmanju ruku, šta će studentu pištolj

Kaže neko ko je ovde u više navrata, pa i na ovom blogu, sa ponosom opisivao kako je sa 12-13 godina pravio vatreno oružje?!

Parada licemerja na ovom blogu.


st.jepan st.jepan 14:26 30.12.2016

Re: Kandidati

tyson
st.jepan
u najmanju ruku, šta će studentu pištolj

Kaže neko ko je ovde u više navrata, pa i na ovom blogu, sa ponosom opisivao kako je sa 12-13 godina pravio vatreno oružje?!
Parada licemerja na ovom blogu.

Bedastoća!
Ja se nikada ne bih kandidovao ni za predsednika kućnog saveta , a sem toga, da je Janković taj svoj pištolj konstruisao i pravio sam, kao što sam ga (sa drugarima vagabundima) barbarogenijski pravio ja, skinuo bih mu kapu.
Edit: Ali, dabome, ne bih za njega glasao. Kao ni za sebe.

vcucko vcucko 15:51 30.12.2016

Re: Kandidati

predatortz


Boli me patka ko će za koga da glasa! Ni od svoje lepše polovine ne očekujem da mora da deli moje političke stavove.
Što se zaštitnika tiče, em mi nije simpatičan, em nemam pojma koji su njegovi politički stavovi, em mi ona priča o tragovima baruta na ruci liči na priču onih koji tvrde da su gonoreju pokupili sa daske na wc šolji.

Eto, to su moji razlozi.

Kad od duga vremena zabasam na komentare ispod vesti (ne mislim samo na B92) uvek se slatko-gorko nasmejem na uvek isti komentar kod koga se menjaju samo godine i ime, naravno i potpisnik. Kud lepe sreće da je u pitanju uvek isti bot, ali nije na žalost. Otprilike: "alal vera g. Jankoviću, imate glas od mene i moje porodice!" ili "g. Jankoviću, tog i tog datuma nas petoro-šestoro... izlazimo na biralište da vam damo glas!"
Ne mogu, a da se ne setim Bate Stojkovića u "Varljivom letu". Valjda traži od njih da pokažu sliku sa mobilnog koga su zaokružili? Što je najcrnje, takvih likova ima koliko nećeš i ubeđeni su da su so nečega za šta oni veruju da je demokratija. Ma Ben Frenklin je gledao na njih kad su pisali Deklaraciju
blogovatelj blogovatelj 16:28 30.12.2016

Re: Kandidati

Opozicija, praktično, ne postoji. I da svi stanu, a neće, iza jednog kandidata, šanse da pobede kandidata naprednjaka su minimalne.


Pitanje je da li bi i Šešelja pobedili. Ne zaboravite ga, zajeban je igrač. Ogromna većina onih koji su glasačko telo Dveri, Obraza, Zavetnika, SRS-a a bome i DSS-a glasaće za Šešelja. Mislim da je Šešelj siguran kandidat za drugi krug izbora. Već vidim Brajovića na proleće kako se kune po blogovima da je Toma pojam demokratije i tolerancije i pravi čovek sa kojim Srbija ima budućnost.
milojep milojep 17:16 30.12.2016

Re: Samo te gledam

tyson
Ne znam šta ti je čovek nažao uradio, deluje mi kao da imaš nešto lično protiv njega.

Kad ovo dođe od osobe koja po drugi put vodi klasičnu tabloidnu kampanju protiv Jankovića na Blogu B92, od trenutka kada je pomenut kao mogući kandidat za predsednika te sam ergo siguran da ćemo te se tek nagledati, onda mora da je tako.



Mislio sam da si pametniji!
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:31 30.12.2016

Re: Kandidati

Svako slovo potpisujem



Takođe!


ijaijaija....
A ovo mi je zamnimnjivo

u tome što će srpska "elita" opet samoj sebi dokazati svoju otmenu posebnost


Mogu da razumem i taj poriv, da se teži nekom elitizmu, nekom "savršenstvu" ali..majku mu ebem, pa ima li donje granice tome, postoje li neki kriterijumi koje mora da zadovolji onaj koga elita ili "elita" bira za svog kandidata.

Od Ivana Đurića se spalo na Sašu Jankovića.
Čuje se da će Janković dobti u centralnim beogradskim opštinama i nešto Vojvodine, tačno tako izgleda mapa "elitnih" glasača, pa se pitam šta se to srozalo, ponuda ili kriterijumi "elite".
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:32 30.12.2016

Re: Samo te gledam

Mislio sam da si pametniji!


Mislim (najiskrenije) da je kampanja u pitanju.
vcucko vcucko 17:55 30.12.2016

Re: Kandidati

blogovatelj


Pitanje je da li bi i Šešelja pobedili. Ne zaboravite ga, zajeban je igrač. Ogromna većina onih koji su glasačko telo Dveri, Obraza, Zavetnika, SRS-a a bome i DSS-a glasaće za Šešelja.

Izvini, ali ovo je u najmanju ruku diskutabilno.
Zemun je pun grafita "Dveri su američki plaćenici" koje su očigledno ispisali Šešeljevci. Sa druge strane, na svim sadržajima na netu koje kontrolišu Dveri, najcrnje se napada upravo Šešelj (naravno uz Vučića).
Ne pretendujem da znam pravo stanje stvari, bilo kakva vrsta stranačkih pravila i discipline su mi strani i uvek su bili; da postoji opcija "dopiši" pa lepo upišem imenjaka Vladimiroviča (k'o Gedža Trampa) pa da mi bar srce bude puno, ovako žali Bože vremena.
freehand freehand 18:20 30.12.2016

Re: Kandidati

I da to nije (a belodano jeste) luzeraj, ne vidim zašto bih Jankoviću davao podršku. Samo zato što je neki Linđo viknuo Janković!?

Nisi jedini ni ovde ni inače koji je navalio sa ovim slamnatim ljudima da maše. Ko je tebe, uopšte, terao da bilo kome daješ glas? A tvoja je retorika samo malkice upeglanija od Šešeljeve dece kad je u pitanju bilo ko ko se na Vučića drzne, pa eto i Janković. Mislim - odakle taj gard i taj bes "Ne dam moj glas!" Pa ne daj, brate. đe je zapelo?
Izrazito nesimpatičan, ne-drag, nepoznatih stavova o bitnim pitanjima, dosadan, prilično kompromitovan (u najmanju ruku, šta će studentu pištolj), najverovatnije višestruko ucenjen, bez minimuma šanse za iole značajniji rezultat... Kritički govori o Vučiću, ok, ali tako govore mnogi.

Jedini benefit Jankovićeve kandidature vidim u tome što će srpska "elita" opet samoj sebi dokazati svoju otmenu posebnost - oštru odijeljenost od beslovesne mase, koja ne provaljuje ono što je njoj ("eliti" ) očigledno.

Ovako i Vučićević piše kolumnu na naslovnoj, pa posle malo pojača i doda psovke., Ali to je, u principu, to.

7 do 10% glasova. Jankovićev je maksimum. A cilj bi, zar ne, morao biti da opozicioni kandidat osvoji najviše glasova. Ili se varam?

Bi li se ti kladio oko tog procenta, pošto si tako siguran i rezolutan u izdavanju ovih rečenica-saopštenja?
freehand freehand 18:24 30.12.2016

Re: Kandidati

Opozicija, praktično, ne postoji. I da svi stanu, a neće, iza jednog kandidata, šanse da pobede kandidata naprednjaka su minimalne.
Šta onda činiti?

Najbolje ništa, a ako nešto već mora - za Vučića.
Naći nestranačku osobu, osobu koju narod voli i ceni i dovesti ljude u poziciju da ih bude sramota da zaokruže Tomu.
Ima takvih ljudi u Srbiji, nije da nema.

Kolko hoćeš, brate. Nego ja ne mogu da se setim nijedne. Jel možeš ti, majke ti, da mi pomogneš da ne lupam glavu?
Evo nekadašnji beli listići i još neko drugo društvo setili se Jankovića, jebiga, al za njega se utvrdilo da je ubica samoubice i vlasnik arsenala naoružanja, mimo toga što je Šorošev ljubavnik i prodana duša Mire Marković.
gedza.73 gedza.73 18:58 30.12.2016

Re: Kandidati

(k'o Gedža Trampa

Čitam komnetare i pokušavam da zumbiram utiske.

Ne pamtim sitnice ni kada sam počeo da se akam oko politike. Sećam se DS kampanje i Elmera daveža sa magarećim ušima (ili sam taj poster umislio), sećam se da sam se i pre toga neki đavo bunio, da smo zviždali ispred stana Slavice Đukić Dejanović, 'branili' kragujevački nedeljnik 'Svetlost', šetali po gradu, u selu pričali da je M. mali nosio nemačku zastavu za 500 DM...
I konačno pada Milošević. Lokalni JULovci čašćavaju po kafanama, slave 'oslobođenje'... Iste JULovce koji suza vakta miloševića mahali DB legitimacijama, pretili i cinkarili ljude nova vlast pita za pojedince i njihovu procenu tih ljudi u mom kraju.

i opet sam glasao za te stranke. Tadića svaki put.

I sad da me neko proziva da sam Šešeljevac, tračara i kukavica?
Lepo me zabole i ko će da bude predsednik (može i Tramp i Putin, svejedno) i ko će da bude vlast. Ništa (slovima ništa) se nije promenilo.
Potpuno istu politiku je vodila DS dok je bila vlast kao i SNS danas.

Koja je razlika između rušenja livnice u vreme vlasti jednih ili hale u Savamali za vreme drugih? možda botovima nije isto ali u pravom svetu jeste.

koji će qrac studentu pištolj? te barabe nisam voleo u ona srećna 'dizel' vremena dok su se qrčili naoružani po kafićima. Ili su bili bili bezmozgaši sitni kriminalci ili 'tatina' deca kojoj je sve dozvoljeno.

Možda je Janković dobar lik meni je antipatičan, jednostavno ne podnosim ljude koji onako njanjavo govore (za razliku od Dušana Pavlovića).

Ne sporim ljudima da misle (opet možda je stvarno pošten i možda bi bio pdličan presednik a i ne bi bilo loše da se SNS-u utuču rogovi da ne pomisle kao DS da su najbolji i jedini na svetu) o Jankoviću kao najboljem kandidatu kao što ne treba ni oni da osporavaju ostalima da tvrde suprotno ili da ih jednostavna ta tuča u blatu interesuje kao i ko će biti pobednik nareddnog rijalitija.







Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:22 30.12.2016

Re: Kandidati

Ал' сам вас прцнуо, у душу, изгледа :)
Него, није то важно, хтео сам о овоме:



О резулататима избора, о томе, дакле, хоћу да говорим.
Хтео бих да подсетим да је ДЈБ на сваки начин било омалаважавано у анкетама, а и јавно, као скуп будалетина око Саше Радуловића. Шта би да би, они испадоше најјача аутентично опозициона партија. А нисте им давали шансе, узгред -- ви исти који данас серуцкате о Јанковићу :)

Зајебана је игра то с прогнозама резултата. А још зајебаније причати како нестраначки кандидат -- као да вас је Небојша Крстић инструирао -- нема никакаве шансе. Јер, на пример, у Бугарској је РУМЕН РАДЕВ, независни кандидат, изабран за председника. Исто у Аустрији. И тамо је изабран независни кандидат за председника, па је, тако, АЛЕКСАНДАР ФАН ДЕР БЕЛЕН, који је у првом кругу имао тек 21% гласова, данас заклети председник. У другом кругу погурао га је десничарима заједнички опозициони ветар, те је надокнађена велика разлика из првог круга, заостатак од 14%.

Дакле, о резултатима избора хоћу да говорим, и о том шта све на њих утиче. Ево, утиче и она песмица горе. У тој песмици неки виде тек властити трансфер блама, а други -- добро погођен маркетиншки потез, који укида ону елитистичку и интелектуалну црту ДЈБ партије и приближава их обичном гласачу.

Наравно, ја спадам у оне друге. Уосталом, ова песмица је као она крава коју је Тадић пред изборе мазио, на Крстићев савет. Има топле, нежне очи, с дугим трепавицама, а то народ воли.

Мислите о томе. И о новом бугарском председнику. И аустријском.
gedza.73 gedza.73 19:28 30.12.2016

Re: Kandidati

А нисте им давали шансе, узгред

sam glasao za DJB (u komentaru sam i pomenuo Dušana Pavlovića, zbog njega se odlučio da glasam i pored svih DJB manjkavosti i ne-ponude ostalih stranaka).

Зајебана је игра то с прогнозама резултата.

Misliš kao Hilari i Tramp?




Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:36 30.12.2016

Re: Kandidati

sam glasao za DJB

Нисам мислио на тебе.

Тачно -- мислим на Хиларин hilarious случај. У прогнозама сигурни победник, по финалном пребројавању -- губитник.

Оне анкете горе које сам окачио рађене су за америчку амбасаду (хвала, Кајле). И то у трену кад још нема јасне профилизације учесника избора. "Наш" кандидат -- ја сигурно нећу гласати за Тому, то препуштам овом друштву овде -- не стоји лоше и пре почетка кампање. Не бих га ја отписивао.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:40 30.12.2016

Re: Kandidati

А нисте им давали шансе, узгред -- ви исти који данас серуцкате о Јанковићу :)


Nešto si se zbunio :)

Koji bre mi, koji vi?
Nema tih tako formiranih grupa, šareniji je ovaj svet nego što se tebi čini.

Kako si ti one koji nešto rade Jankoviću poistovetio sa onima koji su to radili Raduloviću?
Ja sam, npr, za Radulovića glasao, javno o tome ovde pisao, ovo u skupštini mi je sasvim ok (dobro, pevanje i nije neko al ajd :), a Janković mi nikako ne leži.
Ni on lično, a politiku mu ni ne znam.
Znaš li je ti?
Kakvu politiku će on zastupati prema NATO, prema Rusiji, prema Republici Srpskoj, Kosovu, EU....?
Šta o tome znamo?

Šta uopšte znamo o politici koju bi Janković na mestu predsednika zastupao?
Osim toga da je protiv Vučića malo šta.
A ako je samo to dovoljno evo ga i Boško Obradovć, i on je protiv Vučića, pa hajd njega, a?
freehand freehand 19:41 30.12.2016

Re: Kandidati

"Наш" кандидат -- ја сигурно нећу гласати за Тому, то препуштам овом друштву овде -- не стоји лоше и пре почетка кампање. Не бих га ја отписивао.

A Dušan Pavlović? Opet za Tomu ili mu kandidat sa prethodnih izbora nije ispunio očekivanja?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:52 30.12.2016

Re: Kandidati

Osim toga da je protiv Vučića malo šta.

Опет -- као да вам мој друг Крстић пише реплике.

По мени, можда највећи проблем Србије јесте та институционална рашрафљеност. Судство је разјебано, институције такође (погледајте кога Тома гура у Агенцију противу корупције), и партијство заменило професионализам. Хеј, од тендера за расвету преко факултета па до Београда на води, свуда шкрипи јер су уништене -- институције.

Јанковић, формалан и тврд какав јесте, управо то оличава -- поштовање институција. А отуда и право сваког грађанина једнако.

Дакле, један добар део његове политике се зна: од борбе против лажних дилплома до поштовања демократских права сваког појединца.

Мислите да и Тома има истоветан програм?
freehand freehand 19:55 30.12.2016

Re: Kandidati

хеј, од тендера за расвету преко факултета па до Београда на води, свуда шкрипи јер су уништене -- институције.

Јанковић, формалан и тврд какав јесте, управо то оличава -- поштовање институција. А отуда и право сваког грађанина једнако.

Дакле, један добар део његове политике се зна: од борбе против лажних дилплома до поштовања демократских права сваког појединца.

Мислите да и Тома има истоветан програм?

Ali je samo Beograd na vodi dobra stvar za Srbiju, bez obzira na formalnosti i pravne tričarije? Ili mašim nešto?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:10 30.12.2016

Re: Kandidati

Ali je samo Beograd na vodi dobra stvar za Srbiju, bez obzira na formalnosti i pravne tričarije?

Ствари нису црно-беле.

До БгдХа2О дошло се кршењем права и обавеза институција, али сами силазак града на реку велика је ствар. То ће покренути и Дорћол, рецимо, и готово заувек на један начин изменити изглед Београда. Изградњу многих монументалних здања у Београду пратиле су афере, али данас се на то више и не мисли, и кога брига да ли је први градитељ Дома народне скупштине Васа Тешић на поштен или непоштен начин добио тај посао.

Мислим, и асфалт је по Србији постављала мафија, па нико ко њим се вози не може да разликује које је асфалт криминалаца а који нормалних извођача.
freehand freehand 20:17 30.12.2016

Re: Kandidati

До БгдХа2О дошло се кршењем права и обавеза институција, али сами силазак града на реку велика је ствар. То ће покренути и Дорћол, рецимо, и готово заувек на један начин изменити изглед Београда. Изградњу многих монументалних здања у Београду пратиле су афере, али данас се на то више и не мисли, и кога брига да ли је први градитељ Дома народне скупштине Васа Тешић на поштен или непоштен начин добио тај посао.

The victor will not be asked whether he told the truth - Adolf Hitler, pred napad na Poljsku.
Mislim, Saša janković i relativizacija prava i zakona ne idu baš.
Dobre namere i sjajna budućnost kao posledica kriminalnih radnji? Phu...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:31 30.12.2016

Re: Kandidati

Dobre namere i sjajna budućnost kao posledica kriminalnih radnji? Phu...

Један од највећих проблема Александра Вучића јесте што настоји (барем на речима, не улазим у суштину) да изгради европску Србију са људима лажних диплома и коруптивног менталног склопа. А то неће да бива.

Био сам, мислим, јавно обећао: гласаћу за Вучића ако полтички уклони Синишу Малог, Тому и Н. Стефановића због њихове увреде свим другим акадамским грађанима који су своје дипломе стекли на частан начин. Но, не бива, изгледа...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:46 30.12.2016

Re: Kandidati

A ako je samo to dovoljno evo ga i Boško Obradovć, i on je protiv Vučića, pa hajd njega, a?

cane cane 21:06 30.12.2016

Re: Kandidati

Јанковић, формалан и тврд какав јесте, управо то оличава -- поштовање институција. А отуда и право сваког грађанина једнако.


auf.

jel i on drzi macke?

st.jepan st.jepan 21:09 30.12.2016

Re: Kandidati

ДЈБ на сваки начин било омалаважавано у анкетама, а и јавно, како скуп будалетина око Саше Радуловића. Шта би да би, они испадоше најјача аутентично опозициона партија. А нисте им давали шансе, узгред -- ви исти који данас серуцкате о Јанковићу :)


Možda ćeš reči da se ne odnosi na mene, no svejedno, hvala ti za ovo.
Zagrcnula me (nažalost, samo na trenutak) meni nepoznata radost pripadnosti - konačno i ja deo nekog "mi"!
Samo još da shvatim kojeg "mi".

Onog koje je omalovažavalo Raduleta i njegove "budaletine"? Avaj, bio sam jedan od "budaletina", dakle nije to.

Ili onog koje im nije davalo šanse? Ne samo da sam glasao za Raduleta, nego i agitovao za nj', pa dakle nije ni to.

Ili onog koje serucka po Jankoviću? Taman posla, ne seruckam po njemu, samo hladno i pristojno saopštavam kakvim mi se, po svemu što vidim i čujem, čovek čini (a veruj, reč o njemu ne bih rekao da ga nisu kandidovali).

No ako baš insistriraš da su "naše" opaske seruckanje, onda su možda seruckanje jedino po onima koji nam Jankovića bez-alternativno i rukobludno naturaju, uopšte pri tom ne vodeći računa o potrebi da se kandidat bar malo svidi masi. Ili da ga masa makar doživi kao nerazumljiv i nedohvatan, dakle i neupitan autoritet. Kao što na primer doživljava ugledne profesore, sveštenike, lekare.

Zašto se opozicija nije dogovorila da im zajednički kandidat bude neko od (pominjanih) čuvenih profesora i akademika, koje ne bi trebalo najpre defekalizovati, i o čiji je rep teško išta okačiti?

freehand freehand 21:18 30.12.2016

Re: Kandidati

Ili da ga masa makar doživi kao nerazumljiv i nedohvatan, dakle i neupitan autoritet

Preedatorz šuti, ali ćeš mi, možda, ti odgovoriti: znaš li nekog takvog? Ali pazi: nekog takvog (bilo koga) ko će takav ostati i sedam dana nakon prvog suprotstavljanja Vučiću i bandi hulja oko njega?
Zašto se opozicija nije dogovorila da im zajednički kandidat bude neko od (pominjanih) čuvenih profesora i akademika, koje ne bi trebalo najpre defekalizovati, i čiji je rep teško išta okačiti?

Pre defekalizacije ide fekalizacija. General Račkovski najviše voli takve, kojima princip i metod fekalizacije ne predstavlja problem, nego stanje žrtve po njegovom (metoda) primenjivanju.
Koji je to, po tebi, St.jepane profesor i akademik neupitan?
sugarbaby sugarbaby 21:25 30.12.2016

Re: Kandidati

Čuje se da će Janković dobti u centralnim beogradskim opštinama


malo morgen.
st.jepan st.jepan 21:39 30.12.2016

Re: Kandidati

znaš li nekog takvog?

Lično ne. a i nedovoljan mi je uvid, ali ja pitam šta je sa onima koje su mnogi upućeni do nedavno pominjali?
S akademikom Teodorovićem, recimo?

gedza.73 gedza.73 21:39 30.12.2016

Re: Kandidati

Preedatorz šuti, ali ćeš mi, možda, ti odgovoriti: znaš li nekog takvog?

Evo ja ću.
Bilo je. Sigurno da je bilo takvih ljudi. Pada mi na pamet pokojna Verica Barać koju nisu zarezivali dva posto koliko god ukazivala na korupciju i nepravilnosti.

I zamisli kako su se osećali svi oni ljudi kad su videli posle dvehiljadite kako se stranke na vlasti ponašaju.

jednostavno ljudi se ili povukli ili nisu hteli da zalaze u taj glib.

Znam da je sledeće pitanje što se ne skupite vi pošteni pa...

nebulozno kao kad bi ja pilotu rekao što familijo nemaš baštu iza kuće pa da jedeš zdravu hranu. Svako bi trebao da radi svoj posao.
I čeka bolju ponudu.


freehand freehand 21:46 30.12.2016

Re: Kandidati

st.jepan
znaš li nekog takvog?

Lično ne. a i nedovoljan mi je uvid, ali ja pitam šta je sa onima koje su mnogi upućeni do nedavno pominjali?
S akademikom Teodorovićem, recimo?


Ja u tekstu rekoh da mislim da se i Janković zaleteo i prenaglio.
Izbori nisu raspisani, A pitanja možeš da uputiš DJB gde su ga pominjali i potencijalnom kandidatu lično. Ono što ne razumem jeste kome i zašto prebacuješ što nije kandidovao nekog ko je po tvom ukusu i ko nije "fekalizovan"?
Po mom sudu i razumevanju ovde se krug onih sa integritetom u javnom životu poklapa sa krugom fekalizovanih, jer takav je svako ko se javnom rečju ili delom suprotstavio ovom kriptofašizmu koji je na delu.
I svako ko nije na nekom od Vučićevih spiskova i ko se nije našao na čuvenoj izložbi koju su orci pravili o slobodi medija treba ozbiljno da se zapita o sopstvenom integritetu.
st.jepan st.jepan 21:58 30.12.2016

Re: Kandidati

znaš li nekog takvog?

Da si me ovo pitao pre..., majko mila, četvrt veka (!), kad sam se, u vezi svog tadašnjeg posla, bavio ovdašnjim ljudskim resursima, verovatno bih bio u stanju da ti iz glave nabrojim bar stotinjak.

Nisam bio loš procenitelj. U redakcioni odbor svog privatnog izdavačkog preduzeća kooptirao sam tridesetak, po meni najuglednijih, i u svojim oblastima najcenjenijih građana Srbije. Ponosim se činjeniocom da se, tokom ove dve i po smradne decenije, ni jedan jedini od njih nije ulitavio baš ni malo.
freehand freehand 22:07 30.12.2016

Re: Kandidati

st.jepan
znaš li nekog takvog?

Da si me ovo pitao pre..., majko mila, četvrt veka (!), kad sam se, u vezi svog tadašnjeg posla, bavio ovdašnjim ljudskim resursima, verovatno bih bio u stanju da ti iz glave nabrojim bar stotinjak.

Nisam bio loš procenitelj. U redakcioni odbor svog privatnog izdavačkog preduzeća kooptirao sam tridesetak po meni najuglednijih i u svojim oblastima najcenjenijih građana Srbije. Ponosim se činjeniocom da se, tokom ove dve smradne decenije, ni jedan jedini od njih nije ulitavio baš ni malo.

Nisam tražio alegorije i braću Andersen nego imena, pobogu. Insistiraš da postoje.
A ja ti, evo, kažem da ne postoji savršen kandidat kakvog pominješ, prijemčiv svima a koga ovdašnji islednici, istražitelji sreski špijuni ne bi na isti način opljuvali, opanjkali i izljagali.
Opet, sa druge strane - slažem se sa Brajovićem (koji se slaže sa mnom ) da svaki od kandidata opzicije u drugom krugu može da pobedi svakog kandidata vlasti, pa čak i Vučića.
jer sem što Vučić mora opasno da se plaši šta će mu biti sa partijom koja mu je temelj i baza - dodatno će u kampanji biti izložen sa svih strana. A sve pizdraije i sranja koja pravi u svesti građana imaju kumulativni karakter, i kampanja je prilika da se to dodatno istakne i formuliše i usmeri otpor. Daleko su oni od mira i spokoja.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:16 30.12.2016

Дојебници

Како сте сви фини, поштени и принципијални :)

Их, свака би вас мајка пожелела за зета!
Шта зета, па макар и да јој дојебавате ћерку, ако јој нисте зет, тако фини.

Политика у Србији је кал. Блато. Оног трена кад бих се ја у њу укључио, сели би ми на кичму, и то све сероње. Стјпан Препоштени да се укључи, нашли би му како је као клинац већ био насилан и пиштољаш а доцније муљатор у издаваштву.

Тако је.
Не би било важно ко сте и шта сте. Машина би вас дохватила.

Седао сам, једном, са једном познатом јавном личношћу, и читао шта је изјавила за Вучића, и бистрили смо политику. И кажем тој личности ја: "Слушај, данас је уторак, ето тебе за викенд на насловној Информера." Испостави се да сам погрешио: појавила се већ у петак. Са све неким, као, документима, који потврђују да је та личност превејани лопов, пљачкаш. (Или као Стјепан и Саша Јанковић -- пиштољаш.)

Ето, ви фини, али нема ко да вас заступа.
У политици.
О томе причам.
Штета.

А баш се истичите, као што наслов коментара каже.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:20 30.12.2016

Re: Kandidati

Opet, sa druge strane - slažem se sa Brajovićem (koji se slaže sa mnom )

Ја да поздравим ово ново савезништво, до првог следећег међусобног пичкарања
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:22 30.12.2016

Re: Kandidati

Bilo je. Sigurno da je bilo takvih ljudi.


A ako ih nema, ako je Janković jedina alternativa, onda ova Srbija stvarno treba da ide u tri lepe materine.
I otićiće ako od Jankovića bude zavisila.

To, a ko drugi, je stara, izanđala caka, još od Miloševića i njegovih izraubovana.
Ta caka ide smerom,
- A ko drugi?
- taj i taj
- A on!? Pa on je.......
I onda treba braniti toga....
To se gore več desilo sa nesretnim Šapićem, čudi me da nije i sa Kovačevićem.
Besmisleno do zla boga.

Nije rešenje u licitiranju imenima, rešenje je u sistemu.

Sistem poput onog koji je srušio Miloševića, da se opozicija, ili njen značajan deo odrekne svojih sitnostranačkih ćarova, da se dogovore oko neke, najbolje nestranačke, ličnosti, i da iskreno, sa svojom stranačkom infasrukturom, stanu iza njega.
Ne mora to da bude neki bezgrešni svetac, tek da nije iritantan, da nema nekih prevelikih mrlja, da ima neku solidnu prošlost i da nije totalni anonimus.

To bi stvorilo front protiv Vučića i kamarile.
Ovako sto slobodnih strelaca, za koje bog sveti ne zna koji su im motivi i koji ciljevi na jednoj starni, i "veliki" Vučić sa svojim satrapima i silnom mašinerijom na drugoj.
Pa misli li neko zaista da je tako moguće dobiti Vučićevog kandidata?

Šta nam ostaje?
Pa ovo što i radimo, da iz duga vremena komentarišemo ličnosti tih strelaca, jer kod Jankovića samo to i imamo.
Šta iz njegove biografije komentarisati osim pištolj i te pikanterije?
Šta je on to značajno uradio osim što se uvek motao oko vlasti, ove ili one.



freehand freehand 22:26 30.12.2016

Re: Kandidati

Predrag Brajovic
Opet, sa druge strane - slažem se sa Brajovićem (koji se slaže sa mnom )

Ја да поздравим ово ново савезништво, до првог следећег међусобног пичкарања

Sa radošću i nestrpljenjem iščekujem. Uz principijelno držanje svog i poštovanje tuđeg stava.
st.jepan st.jepan 22:32 30.12.2016

Re: Kandidati

Ono što ne razumem jeste kome i zašto prebacuješ što nije kandidovao nekog ko je po tvom ukusu

Zaboga, valjda je jasno da u ovoj stvari svoj ukus ne smatram bitnim!
Bitno mi je ko bi prosečnom građaninu mogao da imponuje u meri potrebnoj da ga bude sramota da zaokruži Tomu. Naravno da nema idealnog, ali ubeđen sam da ima normalnih i pristojnih (kažem da sada ne mogu imena jer nisam više u toku). Jankoviću lako pakuju jer im je po nekim momentima blizak, a rečeni Teodorović im je, garant, nepoznanica, pa im je posao puno teži.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana