Budućnost| Društvo| Politika

Dve reke

freehand RSS / 16.12.2018. u 14:12

Dok se nosilac propale politike, sateran u ćošak, bori da sačuva srpski narod od koalicionih partnera svoje partije koji bi da sve srpsko pobju i rasteraju sa Kosova, Baš kao onomad Dragutin Zelenović u skupštni Srbije dok su ustaše klale po Stocu a opozicija tražila izbore. I baš kao Dragan Jočić onomad kad je opozicja pitala o Legiji a Hilandar goreo - izdajnici opet otvoreno nasrću na sve svetinje, raspoređeni tako da izgleda da ih je mnogo iako ih je šačica, po jedan na sedam kvadratnih metara..  

 

sns-miting-680x430.jpg 

I kao da se grudva zakotrljala, a  Vučić zna koliko mu je krov strm, dok polako ostaje gole guzice na vetrometini. Stara je izreka da neke ljude možeš da lažeš sve vreme, da sve ljude možeš da lažeš neko vreme ali da ne možeš sve ljude lagati sve vreme. Polako se runi i ruši ekvilibrijum u kome je gola laž osnovni metod komunikacije u javnom diskursu a "prijatelji" iz inostranstva jedan po jedan prestaju da odgovaraju na panične pozive.  Šokantna će biti spoznaja da Tramp nije Srbin, da Angela nije ovca a da Putin nije veverica.

Oproban je metod da se u situaciji u kojoj je medijski mrak gust kao testo a partijski batinaši se sa policajcima zovu kolegama posegne za još jednim izborima sa referendumskim pitanjem: da li si ZA li PROTIV Vučića. I dok se ulcama Beograda ori "VUČIĆU PEDERU" on upravo to, izbore, i najavljuje.DuiX7FBXgAEWL0w.jpg:large 

Samo, ovoga puta kao da neće ići baš sve tako lako. Potrošila se podmetačina sa svi su isti floskulom, popustila je hipnoza koja je tako mnogo građana tako dugo držala a odjednom su i reflektori onoga što se kolokvijalno zove Međunarodnom zajednicom i naročito tela EU počeli neprijtano da blješte u oči. Medijska slika Srbije  više ne liči na ono što su svetski mediji prikazivali - i češće prećutkivali - do pre samo nekoliko meseci.  

Vučić diliveri junit , očgledno, ne fercera kako je obećano a naručioci ako i ne mogu da nađu efikasnijeg bar oslobođeni iluzija o njegovom ispunjavanju obećanja ne moraju da trpe baš najvećeg nitkova u političkoj ponudi Srbije. I kao da će - ako iko - u Briselu, Berlinu i Parizu pred te buduće izbore sa uvažavanjem biti primani neki drugi politički faktori iz Srbije. Naravno - oni će tada biti izdajnici, no to neće bitno menjati na stvari. Opet, Putin i Moskva mnogo su puta pokazali da se ne pecaju na bućkala i da vrlo dobro umeju da razlikuju iskrenost i laž, a svakako im neće biti interes da daju okrilje lažljivim luzerima. 

Pred nama je, dakle, zanimljiva zima i još zanimljivije proleće. 

 

Naravno i to: I tako za političke smatrače ostaju samo dva pitanja: hoće li, kad momenat dođe, zli Lignjoslav srpske politike posegnuti za silom, i ko će od pacova sa njegove crvotočne političke barke i kojim redom skakati u vodu.

Da, svakako i nezaoblazno: hoće li im sa obale i okolnih čamaca pružati ruke ili ih odgurivati veslima.

 

 



Komentari (525)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

looping looping 14:30 16.12.2018

1

Vučić diliveri junit , očgledno, ne fercera kako je obećano a naručioci ako i ne mogu da nađu efikasnijeg bar oslobođeni iluzija o njegovom ispunjavanju obećanja ne moraju da trpe baš najvećeg nitkova u političkoj ponudi Srbije. I kao da će - ako iko - u Briselu, Berlinu i Parizu pred te buduće izbore sa uvažavanjem biti primani neki drugi politički faktori iz Srbije.

Daj bože da budu vanredni izbori i da se smeni taj Vučić. Dosadan je koliko je loš.
Neka ga smeni bilo ko, samo da se razbije više ova monotonija na političkoj sceni Srbije.
freehand freehand 14:44 16.12.2018

Re: 1

looping
Vučić diliveri junit , očgledno, ne fercera kako je obećano a naručioci ako i ne mogu da nađu efikasnijeg bar oslobođeni iluzija o njegovom ispunjavanju obećanja ne moraju da trpe baš najvećeg nitkova u političkoj ponudi Srbije. I kao da će - ako iko - u Briselu, Berlinu i Parizu pred te buduće izbore sa uvažavanjem biti primani neki drugi politički faktori iz Srbije.

Daj bože da budu vanredni izbori i da se smeni taj Vučić. Dosadan je koliko je loš.
Neka ga smeni bilo ko, samo da se razbije više ova monotonija na političkoj sceni Srbije.

Ček, zar niste svi angažovani u Lučanima?


Inače, nema vanrednih izbora za predsednika republike bez njegove ostavke. Razbucavanje koprene od njegovih laži strašne korupcije koja je sinonim za njegovu vladavinu sasvim je druga stvar. Iz fotelje u ćeliju, to mu je sudbina.
looping looping 14:48 16.12.2018

Re: 1

freehand
looping
Vučić diliveri junit , očgledno, ne fercera kako je obećano a naručioci ako i ne mogu da nađu efikasnijeg bar oslobođeni iluzija o njegovom ispunjavanju obećanja ne moraju da trpe baš najvećeg nitkova u političkoj ponudi Srbije. I kao da će - ako iko - u Briselu, Berlinu i Parizu pred te buduće izbore sa uvažavanjem biti primani neki drugi politički faktori iz Srbije.

Daj bože da budu vanredni izbori i da se smeni taj Vučić. Dosadan je koliko je loš.
Neka ga smeni bilo ko, samo da se razbije više ova monotonija na političkoj sceni Srbije.

Ček, zar niste svi angažovani u Lučanima?


Inače, nema vanrednih izbora za predsednika republike bez njegove ostavke. Razbucavanje koprene od njegovih laži strašne korupcije koja je sinonim za njegovu vladavinu sasvim je druga stvar. Iz fotelje u ćeliju, to mu je sudbina.

Ma da. Ovi žuti pre njega su svi po ćelijama.

Neka da više ostavku. Ne mogu više da čitam kako ga svuda pljuju.
freehand freehand 14:53 16.12.2018

Re: 1

Neka da više ostavku. Ne mogu više da čitam kako ga svuda pljuju.

Blog kroz suze...
looping
zemljanin
da reaktivate Tomu ili pisi propalo

Da. Šteta da mu diploma skuplja prašinu.

Zar tako o svom pedsedniku?
looping looping 14:57 16.12.2018

Re: 1

Neka da više ostavku. Ne mogu više da čitam kako ga svuda pljuju.


Blog kroz suze...

Ej, nije lako ali stvarno postaje mnogo dosadno.

Kad bi mene toliko smarala opozicija ja bih dao ostavku i nikad se više ne bih kandidovao.

looping

zemljanin
da reaktivate Tomu ili pisi propalo

Da. Šteta da mu diploma skuplja prašinu.

Zar tako o svom pedsedniku?

Našem bivšem predsedniku.
anonymous anonymous 15:32 16.12.2018

Re: 1

Neka da više ostavku. Ne mogu više da čitam kako ga svuda pljuju.


Vratio sam se na ovaj post , da bih se još jednom nasmejao.



Da , .....jedva čekam ...muka mi je ....

Neka dođe neki drugi....treći ....

Da se smejem tome kako ćete opet kukati ....da vam ne valja ....i kako se vraća u dvehiljadedesete.



Bili Piton Bili Piton 16:55 16.12.2018

Re: 1

Dobro pišeš, Fri.
blogovatelj blogovatelj 20:52 19.12.2018

Re: Бот боту очи не вади

Да се Фри не наљути на мене... Оно јес да сам му обећао да више нећу отварати његове постове, али... Ипак је он код мене повећао број коментара барем за комада 5-6...


Već počinjem da te sažaljevam zbog opsednutosti time koliko je koji blog komentarisan i koliko je čiji komentar dobio preporuka.
tasadebeli tasadebeli 23:02 19.12.2018

Re: Бот боту очи не вади

blogovatelj
Да се Фри не наљути на мене... Оно јес да сам му обећао да више нећу отварати његове постове, али... Ипак је он код мене повећао број коментара барем за комада 5-6...


Već počinjem da te sažaljevam zbog opsednutosti time koliko je koji blog komentarisan i koliko je čiji komentar dobio preporuka.









Знао сам и раније... Али да је то код тебе баш толико узело маха... Нисам очекивао.

Настави по задатку.

Уживај.
blogovatelj blogovatelj 10:40 20.12.2018

Re: Бот боту очи не вади

Настави по задатку.




Brate, kakve ti paranoje imaš? Kakav zadatak? Ko mi dao zadatak? Pajić, CIA, Tramp, kraljica Elizabeta?
tasadebeli tasadebeli 16:23 20.12.2018

Re: Бот боту очи не вади

blogovatelj
Настави по задатку.




Brate, kakve ti paranoje imaš? Kakav zadatak? Ko mi dao zadatak? Pajić, CIA, Tramp, kraljica Elizabeta?



То се само тако каже...

А задатак си ти изгледа задао сам себи. Видим да не пропушташ да ме испратиш са пљувачином чак ни тамо у чему бисмо се вероватно сложили. Надам се...

Немој ми рећи да си на страни СНС ботова?

А ако не препознајеш иронију и самоиронију у ономе што си цитирао из тог мог коментара, онда је то напросто тужно.
freehand freehand 17:22 20.12.2018

Re: Бот боту очи не вади

tasadebeli
blogovatelj
Настави по задатку.




Brate, kakve ti paranoje imaš? Kakav zadatak? Ko mi dao zadatak? Pajić, CIA, Tramp, kraljica Elizabeta?



То се само тако каже...

А задатак си ти изгледа задао сам себи. Видим да не пропушташ да ме испратиш са пљувачином чак ни тамо у чему бисмо се вероватно сложили. Надам се...

Немој ми рећи да си на страни СНС ботова?

А ако не препознајеш иронију и самоиронију у ономе што си цитирао из тог мог коментара, онда је то напросто тужно.

Sreća te tebe ovde nema, pa niti čitaš niti učestvuješ.
tasadebeli tasadebeli 21:15 20.12.2018

Re: Бот боту очи не вади

freehand

Sreća te tebe ovde nema, pa niti čitaš niti učestvuješ.



Па 'ајде буди поштен макар једном у животу и реци ми искрено шта ти мислиш, зашто се Блоговатељ онда јавио на онај мој коментар о СНС ботовима?

Иначе ми не преостаје друго него да и за тебе и за њега онда дефинитивно констатујем да је то само напросто тужно.
freehand freehand 22:06 20.12.2018

Re: Бот боту очи не вади

Па 'ајде буди поштен макар једном у животу

Reče neko ko ne samo da se ne javlja nego i ne čita ovo? Taso... Budi mi dobar. :)
tasadebeli tasadebeli 22:18 20.12.2018

Re: Бот боту очи не вади

freehand
Па 'ајде буди поштен макар једном у животу

Reče neko ko ne samo da se ne javlja nego i ne čita ovo? Taso... Budi mi dobar. :)



Да, ипак је само тужно.

У нашем народу постоји веровање да према таквима не треба бити груб, не треба их кињити и малтретирати када на њих наиђеш било где.

Поштујем ја та народна веровања, ипак је то нагомилано вишевековно искуство многих генерација.
freehand freehand 23:06 20.12.2018

Re: Бот боту очи не вади

Да, ипак је само тужно.

Чим видим ник и аватар поред наслова, не отварам пост јер знам шта унутра пише.
У нашем народу постоји веровање да према таквима не треба бити груб, не треба их кињити и малтретирати када на њих наиђеш било где.

Držim se toga.
tasadebeli tasadebeli 23:20 20.12.2018

Re: Бот боту очи не вади

freehand
Да, ипак је само тужно.

Чим видим ник и аватар поред наслова, не отварам пост јер знам шта унутра пише.
У нашем народу постоји веровање да према таквима не треба бити груб, не треба их кињити и малтретирати када на њих наиђеш било где.

Držim se toga.



Нешто ти исхлапела она твоја већ пословична и на Блогу Б92 легендарна духовитост?

Пиће наше и ваше младости?

Швепссссссс?

За нова искуства!



zilikaka zilikaka 14:31 16.12.2018

Pare

hoće li im sa okolnih čamaca pružati ruke ili ih odgurivati veslima.

Hoće, kako neće. Biće Mali opet dobra udavača. I Željko Mitrović, sa pratećim setom. Dobro, možda baš Vulin ne bude prvi ešalon, al imaće svoje parče.
Ivica se podrazumeva.
Oni bre drže pare, mnogo, jako mnogo para.
Kako god da su stečene, legalnim putem im ništa ne možeš. A ko ima para, drži muziku. Bilo i biće.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:57 16.12.2018

Re: Pare

mislim da to nema toliko veze sa parama koliko ima sa službom.
aureus aureus 15:04 16.12.2018

Re: Pare

Србија се непотребно пати са Вучићем.

Умјесто да је прошле године изабрала за предсједника рецимо Јанковића - такав је какав је - на тој позицији би се снашао, правник је, био је заштитник грађана и вјероватно би се кретао у уставним оквирима; дакле, да је изабрала њега - није јасно шта би се тачно десило - али је сигурно да би дошло до мијешања карата након чега СНС не би могао бити јак као данас, ако ништа друго, нити би било укутрашње окупације на овом нивоу.

Али не, Вучић је био најбољи. Чак и након свега што је до тада показао.
Опозициони гласачи су се лудирали са Белим, са причама како нема за кога да се гласа (иако је понуда била можда и најбоља од увођења предсједничних избора), неки су наставили на истрајавању са апстиненцијим, чекајући да се коначно појави нека свијетла, чиста, неукаљана опција (а зашто би се појавила? - да чупа из проблема овако циничне грађане?) Други су наставили да истрајавају у разочарењу у "демократе", у "досовску власт", не знајући да немају право у политици да имају ову врсту разочарења у моменту кад им земља константно клизи у нешто у чему све мање има слободе, права и нормалности, а све више лажи, насиља и подјармљивања.

И док се на опозиционој страни чека не знам шта - прилично је извјесно да ће и 2020. (или кад већ дође час да се обори Вучић) ту у понуди бити као и до сад - разне фракције ДС-а плус још понеко (Јанковић, можда још неки покрет). И онда ће као и 2000. бити исти парадокс - људи ће смијенити диктатора не зато што су богзна шта схватили - него зато што им је изашао на нос. И замијениће га са људима који су им све вријеме били пред носом (за које су могли да гласају и пет година раније да нису били толико гадљиви). А онда ће од тих нових очекивати све оно што нису смјели да траже од претходног. И очекиваће да се све среди у року од годину-двије.

Е шипак. Па онда кад се то не деси, биће новог разочарења.
looping looping 15:10 16.12.2018

Re: Pare

Е шипак. Па онда кад се то не деси, биће новог разочарења.

Ne bih da pravim paniku ali i Dačić je moguća opcija.
freehand freehand 15:13 16.12.2018

Re: Pare

И онда ће као и 2000. бити исти парадокс - људи ће смијенити диктатора не зато што су богзна шта схватили - него зато што им је изашао на нос. И замијениће га са људима који су им све вријеме били пред носом (за које су могли да гласају и пет година раније да нису били толико гадљиви).

Ovo je potpuno tačno. Ali interesantno je da je uvek ista grupa onih kojima ništa sem savršenog nije dovoljno dobro. Savršeno bi, naravno, bilo samo njihova slika i prilika. I ta grupa je otprilike ono što je bilo u čuvenim belim listićima (mahom razočarani ledepeovski članovi i simpatizeri), pa se delom aktiviralo u Novoj, pa onda se deo prelio u DJB, pa je veliki deo izvikao Sašu Jankovića za Izabranog čuvenim Apelom. I od sveega toga tužnije je samo ono što se dešava posle nekoliko nedelja kad se među sobom posvađaju.
Ali - suština je da je u Srbiji SVE bolje od ovoga što imamo na vlasti. Nigde ne postoji ovolika koncentracija diletantizma, oportunizma, kapaciteta za nasilje, čistog, nepatvorenog kriminala i korupcije kao privredne grane.
zemljanin zemljanin 15:20 16.12.2018

Re: Pare

Ali interesantno je da je uvek ista grupa onih kojima ništa sem savršenog nije dovoljno dobro.

nisam planirao ali ako narod to zahteva
vrabac_onaj vrabac_onaj 15:21 16.12.2018

Re: Pare

looping
Е шипак. Па онда кад се то не деси, биће новог разочарења.

Ne bih da pravim paniku ali i Dačić je moguća opcija.


Ja tipujem na Zoranu Mihajlović, izgleda mi prilično neverovatno da u narednih desetak godina na vlast dođe nešto što nije frakcija ovih sadašnjih.
A Vučić će verovatno sam da se povuče kada zagusti sa zapadom uz svo njemu svojstveno dramoseranje i kukanje kako je neshvaćeni heroj.
Bati će naravno da ostanu unosni poslovi.
aureus aureus 15:29 16.12.2018

Re: Pare

freehand

Ali - suština je da je u Srbiji SVE bolje od ovoga što imamo na vlasti. Nigde ne postoji ovolika koncentracija diletantizma, oportunizma, kapaciteta za nasilje, čistog, nepatvorenog kriminala i korupcije kao privredne grane.

Посебна мука је што ови извлаче из привредног система земље толико велике количине новца за себе и тајкуне који их подржавају да постоји реална опасност да кроз неко блиско вријеме не можеш ни да смијениш власт јер - има велику финансијску подршку. Парајлије које настају у овом времену постају класа за себе. Ако им некако и уклониш ову власт, они ће, пошто имају пара, наћи начина да нове властодршце минирају у прогресивним плановима - или да их купе.

Зато ваља пожурити са промјенама.
aureus aureus 15:32 16.12.2018

Re: Pare

looping
Е шипак. Па онда кад се то не деси, биће новог разочарења.

Ne bih da pravim paniku ali i Dačić je moguća opcija.

Да је СПС раније показао склоност ка еволуирању - данас би био нешто слично као ДПС у Црној Гори.

А може и овако да се каже:
ДПС - то вам је СПС који је еволуирао на вријеме.
michiganac michiganac 18:42 16.12.2018

Re: Pare

Ali - suština je da je u Srbiji SVE bolje od ovoga što imamo na vlasti.



freehand freehand 18:54 16.12.2018

Re: Pare

michiganac
Ali - suština je da je u Srbiji SVE bolje od ovoga što imamo na vlasti.




Pa da, to je to. Šešelj i njegova deca. Mislim, Šekije na vlasti, ali iz drugog plana.
tasadebeli tasadebeli 23:28 16.12.2018

Re: Pare

freehand
michiganac
Ali - suština je da je u Srbiji SVE bolje od ovoga što imamo na vlasti.




Pa da, to je to. Šešelj i njegova deca. Mislim, Šekije na vlasti, ali iz drugog plana.



zemljanin zemljanin 14:34 16.12.2018

Toma

da reaktivate Tomu ili pisi propalo
looping looping 14:43 16.12.2018

Re: Toma

zemljanin
da reaktivate Tomu ili pisi propalo

Da. Šteta da mu diploma skuplja prašinu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 14:59 16.12.2018

Re: Toma

zemljanin
da reaktivate Tomu ili pisi propalo


Al' da mu Saša Janković bude savetnik. Baš bi lepo izgledali zajedno na plakatu uz neznatno izmenjen Sašin slogan:
"Ljudi koje čekatE smo mi!"
predatortz predatortz 14:57 16.12.2018

Dve reke istog sliva

Problem loše vlasti je evidentan. U bilo kojoj sferi srpskog društva je nevidljiv samo onim koji neće da ga vide. Na vlast ne želim da trošim reči

Problem opozicije nije ništa manji. Loša je, traljava, neharizmatična. Malo ko ozbiljno veruje u njenu sposobnost da učini kvalitetnu promenu u društvu.
Jedini adut opozicije je, paradoksalno, sam Vučić. On toliko ljudima piči po ganglijama, da će mnogi glasati samo da mu vide leđa. Ovaj put ću i ja pomeriti dupe.
gedza.73 gedza.73 15:49 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

Jedini adut opozicije je, paradoksalno, sam Vučić. On toliko ljudima piči po ganglijama, da će mnogi glasati samo da mu vide leđa.

izaziva inat kod ljudi.

Problem opozicije nije ništa manji. Loša je, traljava, neharizmatična. Malo ko ozbiljno veruje u njenu sposobnost da učini kvalitetnu promenu u društvu.

Pre neki dan Sergej Trifunović prozivao ljude u stilu 'jebo vas Vučić, kad sam ja pucpuc ožežiožeži protiv Miloševića a vi danas milenijalsi samo igrice'.

i krenu odgovori

Zauzeli ste fakultete, a zatim svaki segment društva, smatrali ste se mesijama i ponašali se kao da vam je sve dozvoljeno. Imali ste šansu da napravite nešto od ove države i upropastili ste sve vašim sebičlukom i egoizmom. Kad vas je odradio ko volove, sad gde su milenijasi...

Da li je moguće da su svi koji neće povratnike a neće ni Vučića po tebi "pi*kice"? Stvarno slusti loptu malo.

Ako si student a nisi šetao onda si SNS-ovac, nemaš pojma o politici i sta se dešava oko tebe, slušaš Maju Berovic i blago si retardiran po pitanju života. Ako si šetao onda si genije među milenijalcima

A da ne pričam o tome što ne smeš ni da pitaš ništa za opoziciju, odmah si fašista i bot i SNS itd...


Vučić će pre ili kasnije da padne. Više od njegove vladavine plaši što opozicija ništa ne shvata iz ovih par odgovora. čak i ako pobedi a nastavi po starom dovešće do novog kruga samo sa još ekstremnijim izborima.


Kome smetaju milenijalci tome smetaju i karanfili


predatortz predatortz 16:01 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva


i krenu odgovori


Ubili su ga komentarima.
Mislim da se opozicija treba da odrekne usluga pojedinih osoba. Sergej, Dule i Mirjana su među njima. Više odbijaju nego što privlače.

vrabac_onaj vrabac_onaj 16:09 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

predatortz

i krenu odgovori


Ubili su ga komentarima.
Mislim da se opozicija treba da odrekne usluga pojedinih osoba. Sergej, Dule i Mirjana su među njima. Više odbijaju nego što privlače.



Pa ne mogu da se odreknu sami sebe. Zato verovatno Vučić i neće da "padne" kako kaže Gedža, nego će da ode, siđe. Umesto njega doći će neka frakcija ovih njegovih orka i goluma. Neka koja će "međunarodnoj zajednici" biti najprihvatljivija.
freehand freehand 16:13 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

vrabac_onaj
predatortz

i krenu odgovori


Ubili su ga komentarima.
Mislim da se opozicija treba da odrekne usluga pojedinih osoba. Sergej, Dule i Mirjana su među njima. Više odbijaju nego što privlače.



Pa ne mogu da se odreknu sami sebe. Zato verovatno Vučić i neće da "padne" kako kaže Gedža, nego će da ode, siđe. Umesto njega doći će neka frakcija ovih njegovih orka i goluma. Neka koja će "međunarodnoj zajednici" biti najprihvatljivija.

Sa pozicije apsolutne moći se ne odlazi.
vrabac_onaj vrabac_onaj 16:16 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

freehand

Sa pozicije apsolutne moći se ne odlazi.


On i nema apsolutnu moć. U najmanju ruku je ona ograničena voljom stranaca.
predatortz predatortz 16:19 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

Pa ne mogu da se odreknu sami sebe.


Teško će privući simpatije isturajući antipatične njuške. Masa se pokrenula, ali sve je ovo još uvek daleko od kritične mase.
Ne možeš žene nazivati fuksama, Karanovićkom privući konzervativnije, ni Duletom Delije.
Za Sašu Jankovića mislim što i mlađi Trifunović.
freehand freehand 16:23 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

vrabac_onaj
freehand

Sa pozicije apsolutne moći se ne odlazi.


On i nema apsolutnu moć. U najmanju ruku je ona ograničena voljom stranaca.

To je sholastika. Njegova je moć ograničena samo i jedino slabošću Srbije, vojnom i ekonomskom. U samoj Srbiji on nema ništa što ga sputava, uključujući njegovu stranku, ustav, Miroslavljevo jevanđelje, zakon a da ne govorimo tek o nekakvim politčkim faktorima van institucija.
Čovek bez politike, bez morala, bez skrupula. Idealni kandidat za tiranina. E tu mu je spoljni faktor korektiv, na ozbljnije i šire posezanje za silom i represijom sigurno ne bi izostala reakcija.
anonymous anonymous 16:29 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

predatortz
Pa ne mogu da se odreknu sami sebe.


Teško će privući simpatije isturajući antipatične njuške. Masa se pokrenula, ali sve je ovo još uvek daleko od kritične mase.
Ne možeš žene nazivati fuksama, Karanovićkom privući konzervativnije, ni Duletom Delije.
Za Sašu Jankovića mislim što i mlađi Trifunović.


I ne samo to.

Narod, ma kakav da je .....nije ni gluv, ni slep.

Na jednoj strani je uigran i dobro utreniran i organizovan tim.

Na drugoj - anarhična , slabo organizovana, neprincipijelno okupljena skupina.

Gledano i pojedinačno - igrači na ovoj drugoj strani , nisu ni individualno kvalitetniji.

Misliš li da će poverovati da je dobro da ovi drugi zamene - prve ?

Za sistem - kakav je država.

I traži funkcionalnost.

vrabac_onaj vrabac_onaj 16:29 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

predatortz
Pa ne mogu da se odreknu sami sebe.


Teško će privući simpatije isturajući antipatične njuške. Masa se pokrenula, ali sve je ovo još uvek daleko od kritične mase.
Ne možeš žene nazivati fuksama, Karanovićkom privući konzervativnije, ni Duletom Delije.
Za Sašu Jankovića mislim što i mlađi Trifunović.


To ti kažem, a na kraju svega ipak moraju da budu neki izbori i da se na njima bez obzira na uslove pobedi(ili barem bude blizu pobede ako se uzmu u obzir ti neravnopravni uslovi).
Parlamentarni izbori su za nešto više od godinu dana, ne vidim kako će ova ekipa koja trenutno šeta da dođe na više od 20% na nivou cele Srbije.
gedza.73 gedza.73 16:34 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

Teško će privući simpatije isturajući antipatične njuške. Masa se pokrenula, ali sve je ovo još uvek daleko od kritične mase

Izglednije je da Vučić raspiše izbore.
On svoje biračko telo lako može da učvrsti sa 'ruše me Amerikanci, nemci i Englezi kako bi ispunili Haradinajevo obećanje o obaranju vlasti u Beogradu i davanju nezavisnosti Kosovu', 'otvorili smo fabrike' i 'nećemo dopustiti da nam špekulanti Milan Stojadinović i Ekipa ponovo kradu državu' dok šarenolika opozicija ulazi u igru bez jasnih zahteva i planova kako da povuče svoje biračko telo na izbore.

Klinci su u režimu rada 'školuj se pa beži na Zapad Srbija se urediti ne može' a opozicija stoji u reprizi 5. oktobra i rušenja Miloševića. koja je njihova ponuda toj deci a da nije šarena neostvarljiva laža?
predatortz predatortz 16:40 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

Klinci su u režimu rada 'školuj se pa beži na Zapad Srbija se urediti ne može' a opozicija stoji u reprizi 5. oktobra i rušenja Miloševića. koja je njihova ponuda toj deci a da nije šarena neostvarljiva laža?


Nema ponude!
Samo ovako bagljavi oponenti mogu da iznedre Vučića, da od njega, kojem je jedini ozbiljan posao u životu bio rukovođenje sportskom halom, naprave lidera, gospodara... Vučić, svojom biografijom, radnim dostignućem, da nije ovih, nije materijal ni za predsednika opštine Svrljig.
vrabac_onaj vrabac_onaj 16:56 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

gedza.73


Klinci su u režimu rada 'školuj se pa beži na Zapad Srbija se urediti ne može' a opozicija stoji u reprizi 5. oktobra i rušenja Miloševića. koja je njihova ponuda toj deci a da nije šarena neostvarljiva laža?


Ja se sve više plašim da će režim koji je uspostavio Vučić (u tom trenutku ne nužno sa njim na čelu) menjati tek klinci koji su rođeni kada je već taj režim bio na vlasti, koji i ne pamte da je nekada bilo i nečeg drugog.
Kazezoze Kazezoze 17:04 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

vrabac_onaj
predatortz
Pa ne mogu da se odreknu sami sebe.


Teško će privući simpatije isturajući antipatične njuške. Masa se pokrenula, ali sve je ovo još uvek daleko od kritične mase.
Ne možeš žene nazivati fuksama, Karanovićkom privući konzervativnije, ni Duletom Delije.
Za Sašu Jankovića mislim što i mlađi Trifunović.


To ti kažem, a na kraju svega ipak moraju da budu neki izbori i da se na njima bez obzira na uslove pobedi(ili barem bude blizu pobede ako se uzmu u obzir ti neravnopravni uslovi).
Parlamentarni izbori su za nešto više od godinu dana, ne vidim kako će ova ekipa koja trenutno šeta da dođe na više od 20% na nivou cele Srbije.


A na izborima imaju šanse samo ako izaberu nekog desno orjentisanog kandidata - populistu (taj izraz je danas moderan) kao protivkandidatu Vučića.
Možda Vuka Jeremića ili Obradovića jer njihova politika o EU i Kosovu je slična ostalim populistima u Evropi.

Bojim se da velika većina ovih šetača toga nije svestan, ali to je jedini način da na izborima pobede Vučića. Tako je uvek kada si doveden u poziciju da glasaš protiv nekoga, a ne za nekog.

Vučić im je preuzeo liberalnu politiku o EU i tako ih pobedio, ne verujem da će se ponovo prešaltati na nacionalnu politiku kako bi se suprotstavio populistima.
freehand freehand 17:13 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva


Vučić im je preuzeo liberalnu politiku o EU i tako ih pobedio, ne verujem da će se ponovo prešaltati na nacionalnu politiku kako bi se suprotstavio populistima.

Vučić se nikad nije zaista odrekao njedne politike, a usisao je sve druge. On i njegova stranka su jedan ogroman mikser u koji je strpano svea u čemu nema, zaista, ničega. ogroman volumen bez sadržaja. Već sam to koristio, čini mi se, ali da ponovim metaforu: dakle, kao na velikoj svadbi kad dvojica stoje pored četiri bureta punih vode i u njima boce sa pivom-. Pa ko god priđe oni pitaju "Koje ćeš?", a kad taj neko kaže koju bi marku oni izaberu plivajuću etiketu sa površine i nalepe na prvu bocu koju iz bureta dohvate.
Bojim se da velika većina ovih šetača toga nije svestan, ali to je jedini način da na izborima pobede Vučića. Tako je uvek kada si doveden u poziciju da glasaš protiv nekoga, a ne za nekog.

Nije problem da li će pobediti desničar ili levičar, čak ni trun populizma nije problem, ako će se država vratit u kolosek demokratije, slobodnih izbora, relativno slobodnih medija i i bar relativne vladavine prava. Danas je Srbija jedna izvrnuta država, jedno ovaploćenje vlažnih snova vođe iz "'84". Da vođa kaže crno je belo, zlo je dobro a dan je noć i narod to sa odobravanjem i ljubavlju ponavlja.
I tu da se ponovim: sutra bih kao i 2012. da je takva bila situacija glasao sa obe ruke za Koštunicu protiv Nikolića. Jer provalija je između. Provalija koja deli građanskog od fašiste.
aureus aureus 17:20 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

anonymous

I ne samo to.

Narod, ma kakav da je .....nije ni gluv, ni slep.

Na jednoj strani je uigran i dobro utreniran i organizovan tim.

Na drugoj - anarhična , slabo organizovana, neprincipijelno okupljena skupina.

Gledano i pojedinačno - igrači na ovoj drugoj strani , nisu ni individualno kvalitetniji.

Misliš li da će poverovati da je dobro da ovi drugi zamene - prve ?

Za sistem - kakav je država.

I traži funkcionalnost.


Ovaj tvoj komentar neće ostati nezapažen, Anonimuse.
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:26 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

Kazezoze

A na izborima imaju šanse samo ako izaberu nekog desno orjentisanog kandidata - populistu (taj izraz je danas moderan) kao protivkandidatu Vučića.
Možda Vuka Jeremića ili Obradovića jer njihova politika o EU i Kosovu je slična ostalim populistima u Evropi.

Bojim se da velika većina ovih šetača toga nije svestan, ali to je jedini način da na izborima pobede Vučića. Tako je uvek kada si doveden u poziciju da glasaš protiv nekoga, a ne za nekog.

Vučić im je preuzeo liberalnu politiku o EU i tako ih pobedio, ne verujem da će se ponovo prešaltati na nacionalnu politiku kako bi se suprotstavio populistima.


Obradović nema šanse, prosto zato što je, izvinjavam se na izrazu, volina.
Jeremić je previše oblaćen, uvek mu se može izvuči da je bio deo "žute bande", a i generalno ljudima je pomalo antipatična njuška.
Tako da od njih dvojica leba nema.

A i ne slažem se sa ovim da se Vučić može tući takvom igrom, uvek će on na kraju ispasti "bolji i veći Srbin".
Ako bi nešto palilo to su socijalna pitanja, Srbi su oduvek bili skloni levici tačnije "levom populizmu" i tu ih dobar demagog može preveslati bolje nego na nacionalnom pitanju.
Tako da bih ja pre tipovao na nekog kandidata socijaldemokratske provinijencije (ali one stare, ne ove "identitetske" ), koji pomalo ima i sluha za ta nacionalna pitanja i dileme.
Ali i da imamo takvog, ne bi nam dugo potrajao. Roknuli bi nam ga Ameri u roku od šest meseci

Dobro, ovo na kraju se malo zezam
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:39 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

Ako bi nešto palilo to su socijalna pitanja,


Teško.
Pre verujem da je polje na kom ga treba tući ono gde i jeste najtanji, a to je neka opšta demokratija, nedostatk slobode, nepotizam, negativna selekcija u upravi...
Sve što se tiče socijale, para, zaposlenosti/nezaposlenosti, nije nešto gde se oni mogu ostaviti bez argumenata, mogu tu da se brane.

Na ruku mu, naravno, ide i rast globalne ekonomije, ali stoji činjenica da je nezaposlenost pala, da su socijalna davanja, tolika kolika su (ja smatram i prevalika i preširoka, ali to je sad nevažno) redovna.

E sad, kobi to mogao da personifikuje, koje ime, koja stranka....zaebano.
Neko malo desno svakako, ali Obradović sigurno ne.
aureus aureus 17:42 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

predatortz

Teško će privući simpatije isturajući antipatične njuške.

Vidi se da još nije dogorilo do noktiju.
predatortz
Ne možeš žene nazivati fuksama, Karanovićkom privući konzervativnije

Kome u opoziciji može da smeta Mirjana Karanović? Žena koja je još 1991. rekla je je "ovo vreme kad se mora sačuvati ljudskost i kad se ne sme podleći mržnji", da parafraziram.
predatortz
ni Duletom Delije.

Ni ja ga ne volim. Glas'o za Slobu. Ponižavao Zvezdu. Unio loše emocije u košarkaški sport.
Ali neka ga, ne treba on da bude kamen razdora.
predatortz
Za Sašu Jankovića mislim što i mlađi Trifunović.

Mlađi Trifunović? Veliki je to politički mislilac i djelatnik.
Bio je među 100 potpisnika Apela kojim je Saša Janković prizvan u politiku.
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:53 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

Pre verujem da je polje na kom ga treba tući ono gde i jeste najtanji, a to je neka opšta demokratija, nedostatk slobode, nepotizam, negativna selekcija u upravi..


Mnogo ti lepo misliš o našem narodu :)

Da te pitam nešto...
Znaš li koliko ljudi u Srbiji prati one parove, farme, zadruge?
Iz iskustva razgovora sa tim ljudima, a nije ih malo uopšte, demokratiju i slobodu smatraju za prazna naklapanja (ma nije bilo slobode ni za Tite pa nam nikada bolje nije bilo) a ako im spomeneš nepotizam, stranačko zapošljvanje, negativnu selekciju odmah skaču u oči sa: "A oni tvoji žuti? A?".
(ovo sa "mojim" žutima je tek komično).

I to ne pričam o jednom razgovoru i ne samo sa jednom osobom. A svi oni teško krpe kraj sa krajem i sve im je teže. Zato mi pada da bi ih takva neka (socijalna) priča privukla.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:03 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

Da te pitam nešto...
Znaš li koliko ljudi u Srbiji prati one parove, farme, zadruge...
Iz iskustva razgovora sa tim ljudima, a nije ih malo uopšte, demokratiju i slobodu smatraju za prazna naklapanja


Da, ako bi se to tako radilo, ako bi kampanju vodili teoretičari demokratije, stvar bi propala sigurno.

Ali, nikome nije teško da pokaže koliko minuta ima opozicija na televiziji, kakav "novinar" je Barbara i kako je tu stigla, koliko je Vulin nekompetentan za vojnog ministra, kakve prošlosti je Gašić, ko je Nebojša Stefanović...a tek na lokalima, koliko je tu i kakvog šljama koji se o nečemu pita......

To je neodbranjivo i niko ne može to da odobri, samo treba to nekako predstaviti kao bitne stvari.
anonymous anonymous 18:03 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

aureus
anonymous



Na jednoj strani je uigran i dobro utreniran i organizovan tim.

Na drugoj - anarhična , slabo organizovana, neprincipijelno okupljena skupina.



Ovaj tvoj komentar neće ostati nezapažen, Anonimuse.



Nisam ga ni pisao da bi ostao nezapažen.

A ti si upravo dokaz , da jeste ....i da si nakon iščitavanja dobro promislio o tome šta sam hteo da kažem.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:10 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

hoochie coochie man


Ali, nikome nije teško da pokaže koliko minuta ima opozicija na televiziji, kakav "novinar" je Barbara i kako je tu stigla, koliko je Vulin nekompetentan za vojnog ministra, kakve prošlosti je Gašić, ko je Nebojša Stefanović...a tek na lokalima, koliko je tu i kakvog šljama koji se o nečemu pita......

To je neodbranjivo i niko ne može to da odobri, samo treba to nekako predstaviti kao bitne stvari.


Ma razumem ja tebe, ali ja svaki put kad sve to pokušavam da predstavim tim ljudima, i ne spominjuči neke alternative, čak se namerno trudeči da ih spminjem, naletim na već spominjano vrlo agresivno "A oni tvoji žuti? A?".

Pazi, "moji žuti"!
freehand freehand 18:11 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

Ma razumem ja tebe, ali ja svaki put kad sve to pokušavam da predstavim tim ljudima, i ne spominjuči neke alternative, čak se namerno trudeči da ih spminjem, naletim na već spominjano vrlo agresivno "A oni tvoji žuti? A?".

Pazi, "moji žuti"!

Xexe
aureus aureus 18:11 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

anonymous
aureus

Ovaj tvoj komentar neće ostati nezapažen, Anonimuse.

Nisam ga ni pisao da bi ostao nezapažen.
A ti si upravo dokaz , da jeste ....i da si nakon iščitavanja dobro promislio o tome šta sam hteo da kažem.

Pa sve si kazao.
Ostaje samo da se vidi 'oće li skoro ta autorska.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:20 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

"A oni tvoji žuti? A?".

Pazi, "moji žuti"


Miliš da je kod mene bolje? :)
Još kad mi pomenu Ćedu, a nije bez razloga, jesam se tu baktao, pa sad ti objasni da ovaj Čeda i onaj Čeda veze jedan sa drugim nemaju.

Ali suština je u stvarnom autoritarizmu, on je zaista na opasnom nivou u Srbiji, mora da postoji način da se to stavi u centar interesovanja.

A kad pomenu komunizam i srpsku toleranciju prema neslobodi, da se setimo da postoji i kontrateža tome, da su Srbi zbog samovolje i kneževe i kraljeve* terali u materinu, što ne bi i Vučića.

*mislim na kneza A Karađorđeviča i Milana Obrenovića.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:24 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

hoochie coochie man
E sad, kobi to mogao da personifikuje, koje ime, koja stranka....zaebano.

Kad se jednog dana vlast bude "valjala ulicama" i trgovima Beograda, a taj dan nije daleko, pojaviće se novi lideri.
Pretpostavljam da će to biti ljudi poput Novice Antića, predsednika Vojnog sindikata.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:28 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

vrabac_onaj
Pre verujem da je polje na kom ga treba tući ono gde i jeste najtanji, a to je neka opšta demokratija, nedostatk slobode, nepotizam, negativna selekcija u upravi..


Mnogo ti lepo misliš o našem narodu :)

Da te pitam nešto...
Znaš li koliko ljudi u Srbiji prati one parove, farme, zadruge?
Iz iskustva razgovora sa tim ljudima, a nije ih malo uopšte, demokratiju i slobodu smatraju za prazna naklapanja (ma nije bilo slobode ni za Tite pa nam nikada bolje nije bilo) a ako im spomeneš nepotizam, stranačko zapošljvanje, negativnu selekciju odmah skaču u oči sa: "A oni tvoji žuti? A?".
(ovo sa "mojim" žutima je tek komično).

I to ne pričam o jednom razgovoru i ne samo sa jednom osobom. A svi oni teško krpe kraj sa krajem i sve im je teže. Zato mi pada da bi ih takva neka (socijalna) priča privukla.


Da, huči zvuči malo kao da je pao sa marsa, tačno znam o čemu pričaš, iz moje kuće direktno, a i ovo zaglupljivanje sa Kosovom je sasvim efektno. No, ja sa mojima više o politici ne razgovaram, tabu tema, pre sam se donekle zajebavao na ovu ili onu temu, a sad zucnem nešto protov Njega, oće da me se odreknu, gore nego za vreme Slobe, tad su samo blago negodovali i više se plašili da mi neko ne azbije labrnju pendrekom na demonstracijama. A i žao mi da dragoceno vreme na skajpu trošimo na to da li je gori Živković ili je bolji Gašić. Ali, primećuju se i tu pukotine - juče mi se keva požalila da je Vučić na svakom kanalu, samo ga još u Farmi nema, i da priča jedno te isto, to jest svi prenose u dlaku isto, malo joj dosadno. Ali kad joj kažem, dobro, kevo, imaš N1, tu se odma naroguši, CIJA, američka televizija, psovke, a ćale se pridružuje iz druge sobe.

No, dug je put, nadam se da se bar tvoj matori još drži (dobro, verovatno ne vozi motor po ovoj suznežici, bar ne dok veje).

hoochie coochie man hoochie coochie man 18:35 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

Da, huči zvuči malo kao da je pao sa marsa,


Joooooj... on će meni da govori o Marsu :)
Ja bre svaki dan sa tima sa farme i zadruge.

Tnak je tu Vučić, verujte mi, ako mu išta ti zameraju zameraju mu šljam po opštinama.
E kad im se pokaže da je taj njihov lokalni šljam mala maca za Gašiča i društvo, neće im biti svejedno.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:36 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

hoochie coochie man

A kad pomenu komunizam i srpsku toleranciju prema neslobodi, da se setimo da postoji i kontrateža tome, da su Srbi zbog samovolje i kneževe i kraljeve* terali u materinu, što ne bi i Vučića.

*mislim na kneza A Karađorđeviča i Milana Obrenovića.


Da, znam na koga misliš.

To su bili neki drugi ljudi, ti tadašnji Srbi. Mentalitet jednog naroda nije nešto što je uklesano u kamenu i on se menja. Naravno, ne može se promeniti iz korena za par godina ali ovde je u pitanju znatno duži vremenski period.

Pri tome se i svet dosta promenio. Danas je mnogo većem broju mladih i sposobnih ljudi koji bi bili nezadovoljni mnogo lakše da odu napolje nego u to vreme. Uz to se bilo kakvo angažovanje za zajednicu smatra glupošću a pozivanje na to proglašava populizmom. Naravno, sem ako nije u pitanju neka manjinska i po trenutnim uzusima "ugrožena" zajednica - onda je to prava stvar.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:39 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

To su bili neki drugi ljudi, ti tadašnji Srbi.


Možda, ali ja se tešim time da dok smo bili Srbija, značila nam je sloboda, kad smo trpeli zuluum bili smo Jugoslavija.
Sad smo opet Srbija.

Lepo mi da tako mislim.
michiganac michiganac 18:40 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

ali stoji činjenica da je nezaposlenost pala, da su socijalna davanja, tolika kolika su (ja smatram i prevalika i preširoka, ali to je sad nevažno) redovna.


= opozicioni glasacki korpus u presudnoj mjeri odmaglio preko grane. Ali u pravu si - (po ovom pitanju) stanje redovno jos od pocetka 90-ih.

E sad, kobi to mogao da personifikuje

Jovo Bakic



Ima harizmu, ali ne bas i petlju da se utrpava u polit-septicku jamu Srbije. Leftista po uvjerenju, ali sudeci po komentarima ispod ovih YT-klipova rekao bih istovremeno da ima zavidnu podrsku i tih rodoljubivijih slojeva (prevashodno mladjih).

Doduse, odgledah na ovom klipu samo uvodni dio, u kom je cak i "zuti period" okarakterisao kao nasilnicki (malo me je i iznenadilo - ali pominje potom i kompromitujuce privatizacije u kojim su radnici izbacivani na ulice). A na nekom drugom kog sam odgledao prije nekoliko mjeseci ili godinu cak je pominjao i "revolucionarnu pravdu" (sjecam se samo da je pritom pomenuo Z.Mitrovica kao onog nad kojim bi prvo izvrsio narecenu).


Mislem, i pored svega djeluje mi ipak kao OK tip, mada se samo ovako dobacujem sa distance.
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:42 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

srdjan.pajic


No, dug je put, nadam se da se bar tvoj matori još drži (dobro, verovatno ne vozi motor po ovoj suznežici, bar ne dok veje).



A ne taj je još uvek (skoro pa) na tvojoj ideološkoj liniji. Odreći ću ga se keve mi!

Ovaj primer sa Vučićem je tetka, doduše ne rođena, ali i nje ima da se odreknem iz potpuno drugih razloga.
(ali ne samo ona, što je najgore ima takvog sveta i među tridesetogodišnjacima, dakle mlađima od nas).
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:43 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

Jovo Bakic


Padao mi je na pamet, a i onaj gradonačelnik Šapca, slušao ga jednom, ima štofa, sad koliki je kapacitet??
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:44 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

hoochie coochie man
To su bili neki drugi ljudi, ti tadašnji Srbi.


Možda, ali ja se tešim time da dok smo bili Srbija, značila nam je sloboda, kad smo trpeli zuluum bili smo Jugoslavija.
Sad smo opet Srbija.

Lepo mi da tako mislim.


Pa onda možda kapiraš zašto mislim da će krenuti na bolje tek kad stasaju neke nove generacije, koje ne pamte?
Bili Piton Bili Piton 18:46 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

michiganac



Mislem, i pored svega djeluje mi ipak kao OK tip, mada se samo ovako dobacujem sa distance.


Ja recimo mislim da je Jovo Bakić jedan od najpametnijih i najprisebnijih ljudi koji se ovih godina javno oglašavaju u Srbiji.
predatortz predatortz 18:52 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva


Ja recimo mislim da je Jovo Bakić jedan od najpametnijih i najprisebnijih ljudi koji se ovih godina javno oglašavaju u Srbiji.


I kao takav, među nama, nema ama baš nikakve šanse.
Mi Srbi imamo neki sistemski bag! Te, koji su razumni, izlažu smireno, činjenice slažu u mozaik, uopšte ne slušamo.

Dočim, grlate idiote, koji viču, prete, pljuju, psuju, obećavaju kojekakve gluposti - e u njih se zaljubljujemo!

vrabac_onaj vrabac_onaj 18:55 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

Te, koji su razumni, izlažu smireno, činjenice slažu u mozaik, uopšte ne slušamo.


Jesi li imao nekada priliku da gledaš Bakića u živom nastupu?

Pre više liči na ovo:

grlate idiote, koji viču, prete, pljuju, psuju, obećavaju kojekakve gluposti

michiganac michiganac 19:00 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

Bili Piton


Ja recimo mislim da je Jovo Bakić jedan od najpametnijih i najprisebnijih ljudi koji se ovih godina javno oglašavaju u Srbiji.


Dijelim misljenje, najiskrenije.
freehand freehand 19:01 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

Bili Piton
michiganac



Mislem, i pored svega djeluje mi ipak kao OK tip, mada se samo ovako dobacujem sa distance.


Ja recimo mislim da je Jovo Bakić jedan od najpametnijih i najprisebnijih ljudi koji se ovih godina javno oglašavaju u Srbiji.

Jovo Bakić je jedno od najglupljih i najbezobraznijih stvorenja koja se pojavljuju na javnoj sceni Srbije.
jel ti poznato da je u pšitanju čovek koji je u razgovoru sa Vučićem, kad mu je nuđeno da pristupi, prihvatio da čita dosijee državne bezbednosti javnih ličnosti, između ostalih i Ivice Dačića, svestan da čini ozbiljno krivično delo?

A ako te ne mrzi i kad budeš imao vremena - pogledaj ovo.Ima svačega za čuti a Jovo Bakić prikazan je u potpuno dženuin izdanju.
Kao folirantska dripčina.

predatortz predatortz 19:03 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

vrabac_onaj
Te, koji su razumni, izlažu smireno, činjenice slažu u mozaik, uopšte ne slušamo.


Jesi li imao nekada priliku da gledaš Bakića u živom nastupu?

Pre više liči na ovo:

grlate idiote, koji viču, prete, pljuju, psuju, obećavaju kojekakve gluposti - e u njih se zaljubljujemo!


Iskreno, nisam. Ovo sam napisao iz ličnih iskustava. Vojska nije volela Manojla Milovanovića, ubedljivo najsposobnijeg oficira VRS, čoveka koji je vojnički zanat imao u malom prstu. Nije im bio po meri jer je smiren i tih čovek. U Mladića su bili zaljubljeni, uprkos činjenici da se radi o budaletini. Bio im po meri jer preti, galami, vitla pištoljem... Dakle, vojničina! Koljević, koji je Radovana, što se pameti tiče, u čaši vode mogao popiti je imao isti status. Za ovde, kako su stvari išle, znaš bolje od mene.

aureus aureus 19:07 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

Jovo Bakić može konačno da bude zadovoljan. Em još uvijek izgleda sjedi u istoj organizaciji u kojoj su Zorana Mihajlović i Ana Brnabić em se desilo ono što je priželjkivao: opozicija je nestala, to jest, nijedna opoziciona stranka nema sama cenzus.
- I šta će onda biti?
- Doći će do čišćenja. I onda će moći da se napravi nešto novo i zdravo.

Dobro. Idemo na čišćenje snijega.
Bili Piton Bili Piton 19:08 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

freehand

Jovo Bakić je jedno od najglupljih i najbezobraznijih stvorenja koja se pojavljuju na javnoj sceni Srbije.
jel ti poznato da je u pšitanju čovek koji je u razgovoru sa Vučićem, kad mu je nuđeno da pristupi, prihvatio da čita dosijee državne bezbednosti javnih ličnosti, između ostalih i Ivice Dačića, svestan da čini ozbiljno krivično delo?

A ako te ne mrzi i kad budeš imao vremena - pogledaj ovo.Ima svačega za čuti a Jovo Bakić prikazan je u potpuno dženuin izdanju.
Kao folirantska dripčina.



Nije mi poznato, ovo sam na brzaka premotao, pogledaću kad budem mogao. Šutanovčevo prisustvo ne obećava mnogo.

Ko bi bio tvoj favorit u tom smislu a da nije Stojan Cerović?
aureus aureus 19:10 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

predatortz
Vojska nije volela Manojla Milovanovića, ubedljivo najsposobnijeg oficira VRS, čoveka koji je vojnički zanat imao u malom prstu. Nije im bio po meri jer je smiren i tih čovek. U Mladića su bili zaljubljeni, uprkos činjenici da se radi o budaletini. Bio im po meri jer preti, galami, vitla pištoljem... Dakle, vojničina!

Blackadder:
Tell me, do you ever stop shouting at the lower orders?

Duke of Wellington:
NEVER! There's only one way to win a campaign: SHOUT, SHOUT AND SHOUT AGAIN!

Blackadder:
You don't think inspired leadership and tactical ability has anything to do with it?

Duke of Wellington:
(pause) NO! It's all down to shouting! BAAAH!
freehand freehand 19:11 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

Bili Piton
freehand

Jovo Bakić je jedno od najglupljih i najbezobraznijih stvorenja koja se pojavljuju na javnoj sceni Srbije.
jel ti poznato da je u pšitanju čovek koji je u razgovoru sa Vučićem, kad mu je nuđeno da pristupi, prihvatio da čita dosijee državne bezbednosti javnih ličnosti, između ostalih i Ivice Dačića, svestan da čini ozbiljno krivično delo?

A ako te ne mrzi i kad budeš imao vremena - pogledaj ovo.Ima svačega za čuti a Jovo Bakić prikazan je u potpuno dženuin izdanju.
Kao folirantska dripčina.



Nije mi poznato, ovo sam na brzaka premotao, pogledaću kad budem mogao. Šutanovčevo prisustvo ne obećava mnogo.

Ko bi bio tvoj favorit u tom smislu a da nije Stojan Cerović?

U kom smislu? Lidera? Nemam pojma. Uopšte ne razmišljam na taj način o politici. Ne vidim nikog sa harizmom ko bi mogao da povuče baš jako, ali ujedno i ne smatram da je takav neophodan. Ali sve je bolje od ovoga sad. Srbija se survava u blatnjavi ponor neslobode i korupcije koja su je premrežili upravo oni koji su na korupciju najviše vrištali.
P.S. pogledaj ipak tu emisiju, i zbog Šutanovca. Ali prvenstveno zbog dripca koji se odaziva na Jovo Bakić.
Bili Piton Bili Piton 19:14 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

freehand

U kom smislu? Lidera?


Ne, pričamo o likovima za koje tvrdimo da su pametni. Dakle, koga bi ti apostrofirao umesto Bakića?
freehand freehand 19:22 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

Bili Piton
freehand

U kom smislu? Lidera?


Ne, pričamo o likovima za koje tvrdimo da su pametni. Dakle, koga bi ti apostrofirao umesto Bakića?

Voja Šešelj je za njega Yoda.
Na primer.
Ako pitaš za pamet. Samo ima neke druge, baš velike felere.
Bili Piton Bili Piton 19:34 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

freehand
Samo ima neke druge, baš velike felere.


Pa što ga onda uzimaš u obzir uopšte? Osim da mi prikažeš koliko ne podnosiš Bakića.

Nije problem, reci slobodno. Btw baš sam zbunjen ovolikom količinom tvog antagonizma prema njemu, nisam očekivao da ćemo se baš toliko razići u stepenu simpatije.
blogovatelj blogovatelj 20:20 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

"A oni tvoji žuti? A?".


U tome je problem.
Skoro sve stranke u Srbiji su diktatorskog tipa. Nije samo Vučić diktator. Mnogo manjih gospodara ima u Srbalja koji samo čekaju da postanu onaj Najveći.
Ali ih jebe sloboda izbora. Da ponovim po ko zna koji put - demokrate ne mogu da se nadaju vlasti dokle god imaju ma i jednog velikaša koji je bio eksponiran u prehodnoj im vladavini.
Da su bili normalna demokratska partija, pa posmenjivali celo izvršno rukovodstvo 2012, da su sproveli unutarstranačke demokratske izbore, pa se lepo odmah izvinili građanima Srbije, sledeće bi izbore dobili. Pošto to nisu uradili, pošto su tu i Đilas i Jeremić, od ta posla nema ništa.
Delim Vrapčevo mišljenje, mislim da će posle Vučića predsednik Srbije biti predsednica. Zorana. A on će u putinovsko-milovsko-diktatorskom stilu sebe da prebaci na mesto premijera i odatle gospodari. Do daljnjeg.
Dok se opozicija ne opameti.
blogovatelj blogovatelj 20:24 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

Tnak je tu Vučić, verujte mi, ako mu išta ti zameraju zameraju mu šljam po opštinama.
E kad im se pokaže da je taj njihov lokalni šljam mala maca za Gašiča i društvo, neće im biti svejedno.


To treba da se radi, ali ne može dokle god je u opozicionom vrhu žuti krem de la krem iz prethodne vladavine.
Ali generalno je to put uspeha.
freehand freehand 21:20 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

Pa što ga onda uzimaš u obzir uopšte? Osim da mi prikažeš koliko ne podnosiš Bakića.

Pitao si za pemet, za pamet sam ti odgovorio. Upravo njega jer je kontradiktoran. A da bismo o Bakiću razgovaralimolim te ipak da bpogledaš tu emisiju koju sam postavio. Daleko od toga da je jedina, ali se sve vidi, bar je meni njegov odnos prema činjenicama, sagovorniku, politici bio potpubno neverovatan ako u obzir uzmeš da je u pitanju univerzitetski profesor, da je kobajagi neki levičar i da pretenduje da bude tretiran kao intelektualac građanske provenijencije.
No pogledaj pa da pričamno, ako ti nije previše zamorno.
softelectronics_e softelectronics_e 22:33 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

vrabac_onaj
Pre verujem da je polje na kom ga treba tući ono gde i jeste najtanji, a to je neka opšta demokratija, nedostatk slobode, nepotizam, negativna selekcija u upravi..


Mnogo ti lepo misliš o našem narodu :)

Da te pitam nešto...
Znaš li koliko ljudi u Srbiji prati one parove, farme, zadruge?
Iz iskustva razgovora sa tim ljudima, a nije ih malo uopšte, demokratiju i slobodu smatraju za prazna naklapanja (ma nije bilo slobode ni za Tite pa nam nikada bolje nije bilo) a ako im spomeneš nepotizam, stranačko zapošljvanje, negativnu selekciju odmah skaču u oči sa: "A oni tvoji žuti? A?".
(ovo sa "mojim" žutima je tek komično).

I to ne pričam o jednom razgovoru i ne samo sa jednom osobom. A svi oni teško krpe kraj sa krajem i sve im je teže. Zato mi pada da bi ih takva neka (socijalna) priča privukla.

Mislim da bi se pobeda na izborima mogla ostvariti na osnovu sledećih predizbornih konstrukata, tj. obećanja stavljenih u predizborni program.
Npr. svakom Srbinu 2 mijarde dolara i 3 milijarde evra.
Ili - svaki građanin Srbije će nakon izbora postati direktor komunalnog preduzeća ili gradske direkcije za građevinsko zemljište.
Ili - Srbija će se vratiti u svoje prirodne granice - od Tehrana do Lužičko-srpskih prostora.
Dakle, što luđe, to bolje.
Jer - ovaj sam vlada na takav način.
No, ja se bojim da se ovoliko nakrivljen sistem ne može ispraviti na izborima.
I kada dođe do smene, opet Jovo nanovo.
U svakom slučaju - pošto je ovo potpuno iracionalna situacija, nada da se može razrešiti racionalnim potezima, je, blago rečeno, detinjasta.
Bili Piton Bili Piton 22:45 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

freehand

Pitao si za pemet, za pamet sam ti odgovorio


Hajde ovako, jer ili sam ja neprecizan ili ti manevrišeš - ne valja ti Bakić, u redu, ko ti valja?

Pitam ovo jer mi serviraš njegov duel baš sa Šutanovcem od svih ljudi, za koga ja slučajno i već odavno smatram da je glup ko ponoć. Ako mi nešto i poručuješ, nisi odabrao baš najbolji kanal.
gedza.73 gedza.73 23:52 16.12.2018

Re: Dve reke istog sliva


vrabac_onaj
Ja se sve više plašim da će režim koji je uspostavio Vučić (u tom trenutku ne nužno sa njim na čelu) menjati tek klinci koji su rođeni kada je već taj režim bio na vlasti, koji i ne pamte da je nekada bilo i nečeg drugog.

plaćamo za svoje greške iz prošlosti.
docsumann docsumann 15:53 17.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

Narod, ma kakav da je .....nije ni gluv, ni slep.


narod niko ne može da prevari

znaš otkud ta izjava? negdje iz prve polovine 90-tih prošlog vijeka, iz tabora SPS-a, nakon nekih netom okončanih izbora.
mislim da ju je upravo Daćić lansirao u besmrtnost.
anamarkana anamarkana 15:56 17.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

freehand
Bili Piton
freehand

U kom smislu? Lidera?


Ne, pričamo o likovima za koje tvrdimo da su pametni. Dakle, koga bi ti apostrofirao umesto Bakića?

Voja Šešelj je za njega Yoda.
Na primer.
Ako pitaš za pamet. Samo ima neke druge, baš velike felere.





"PAMET"? Koja, destruktivna? Upotrebljiva, za - šta?

(ok, ali verujem da si ovim mnoge iznenadio)




aureus aureus 16:23 17.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

docsumann
Narod, ma kakav da je .....nije ni gluv, ni slep.


narod niko ne može da prevari

znaš otkud ta izjava? negdje iz prve polovine 90-tih prošlog vijeka, iz tabora SPS-a, nakon nekih netom okončanih izbora.
mislim da ju je upravo Daćić lansirao u besmrtnost.

Осим тога, који народ?
Овај што протестује по улицама Београда или онај што га развозе на страначке скупове СНС-а? Или онај што не иде ни тамо ни вамо него код куће гледа "Фарму", "Парове", Марића и Сарапу? Или "Дискавери", "Хистори", "Арену", "СК", штагод?
Онај што гледа колико је смјештај сад на Златибору и Копаонику јер ваља мало скијати, један је живот?
docsumann docsumann 16:47 17.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

један је живот


više njih su životi

aureus aureus 19:38 17.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

docsumann
један је живот

više njih su životi

Ако свако од седам милијарди људи на планети има по један живот, можемо рећи да је тренутно актуелно седам милијарди људских живота.

А ако Каспаров са мајмуном одигра бесконачно много партија...како оно би?
docsumann docsumann 07:54 18.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

А ако Каспаров са мајмуном одигра бесконачно много партија...како оно би?


izgubiće beskonačno mnogo puta
kamilo_emericki kamilo_emericki 09:25 18.12.2018

Re: Dve reke istog sliva

freehand
Bili Piton
michiganac



Mislem, i pored svega djeluje mi ipak kao OK tip, mada se samo ovako dobacujem sa distance.


Ja recimo mislim da je Jovo Bakić jedan od najpametnijih i najprisebnijih ljudi koji se ovih godina javno oglašavaju u Srbiji.

Jovo Bakić je jedno od najglupljih i najbezobraznijih stvorenja koja se pojavljuju na javnoj sceni Srbije.
jel ti poznato da je u pšitanju čovek koji je u razgovoru sa Vučićem, kad mu je nuđeno da pristupi, prihvatio da čita dosijee državne bezbednosti javnih ličnosti, između ostalih i Ivice Dačića, svestan da čini ozbiljno krivično delo?

A ako te ne mrzi i kad budeš imao vremena - pogledaj ovo.Ima svačega za čuti a Jovo Bakić prikazan je u potpuno dženuin izdanju.
Kao folirantska dripčina.


Ne znam puno o konkretnim stvarima i licnostima u Srbiji danas.
Gledao sam ovaj rzgovor do 42. minuta i vise nisam mogao.
Ako je ovaj Bakic profesor univerziteta onda nije ni cudo sto je Srbija u poziciji u kojoj je sada. Covjek lici na polupijanog luzera koji pred seoskom zadrugom, uz mlako pivo, siri istinu o bilo cemu sto je tema u tom trenutku.
Ne mogu zamisliti ko u ovakvim ljudima vidi buducnost i kakva je vlast kojoj je ovo bolja alternativa.
anonymous anonymous 15:18 16.12.2018

E, ja ću ....

....u kontru .

Samo zato da bi neki rekli da sam uvek - u kontri.

E, pa ....

Ovako...

Da li ste uspeli da se na skupštini stambene zajednice dogovorite da sredite fasadu, okrečite ulaz ili promenite sijalice.....sredite dvorište oko zgrade ?

Ili još niste skupili dovoljno novca, jer se neki prave ludi ?

Ili ništa od toga....A smeta vam - Vučić !
freehand freehand 15:20 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

Da li ste uspeli da se na skupštini stambene zajednice dogovorite da sredite fasadu, okrečite ulaz ili promenite sijalice.....sredite dvorište oko zgrade ?

Sve. Sredili krov, okrečili, sijalice se redovno menjaju, po smenama se čisti sneg. Imaš li još neko pitanje?
zemljanin zemljanin 15:22 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

Da li ste uspeli da se na skupštini stambene zajednice dogovorite da sredite fasadu, okrečite ulaz ili promenite sijalice.....sredite dvorište oko zgrade ?

pih, kupis zgradu i nema sta da se diskutuje ...
anonymous anonymous 15:22 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

freehand
Da li ste uspeli da se na skupštini stambene zajednice dogovorite da sredite fasadu, okrečite ulaz ili promenite sijalice.....sredite dvorište oko zgrade ?

Sve. SRedili krov, okrečili, sijalice se redovno menjaju, po smenama se čisti sneg. Imaš li još neko pitanje?


Možda i nema....ili ima ....?

Samo bi prvo trebalo da ti poverujem u prthodno izrečeno.


...poenta je u svakom slučaju na drugoj strani.


predatortz predatortz 15:23 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

freehand
Da li ste uspeli da se na skupštini stambene zajednice dogovorite da sredite fasadu, okrečite ulaz ili promenite sijalice.....sredite dvorište oko zgrade ?

Sve. SRedili krov, okrečili, sijalice se redovno menjaju, po smenama se čisti sneg. Imaš li još neko pitanje?


Imam ja! Kako si uspeo? Evo, mene ubiše leđa posle lopatanja snega jer mlađe komšije nemaju taj nivo urbane i socijalne kulture da mi se pridruže. Svi fensi, svi cool, ali za lopatu se ne vataju.
vrabac_onaj vrabac_onaj 15:24 16.12.2018

Re: E, ja ću ....

Da li ste uspeli da se na skupštini stambene zajednice dogovorite da sredite fasadu, okrečite ulaz ili promenite sijalice.....sredite dvorište oko zgrade ?


Evo i kod mene isto. Jutros smo zajedničkim snagama čistili sneg i iskopavali kola uz parolu - "Ljudi koje čekamo da očiste sneg smo mi".

Bez zezanja, mislim, jes bilo zezanje, ali smo stalno to ponavljali :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana