Ljudska prava

Zaboravimo Peru Ložača

zilikaka RSS / 19.03.2019. u 20:56

Jer ovo više odavno nije za zezanje ni po jednom osnovu. Ovo je čist bezobrazluk.

Nema Pere Ložača ali ovo je Luka Petrović, čovek odgovoran za slučaj Šekspirove 8. leka%20petrovic_620x0.jpg

Kao što rekoh u prethodnom postu, opet sam poslala Sekretarijatu za investicije Beograda, na ime gorepomenutog Luke Petrovića, pismo sledeće sadržine:

Poštovani gospodine Petroviću,

15. januara sam iz uprave Beograda, a nakon prethodnog naloga Poverenika za informacije od javnog značaja, dobila obaveštenje da su u toku radovi na osposobljavanju sistema grejanja zgrade u Šekspirovoj 8 i da se predaja zgrade na korišćenje planira do kraja februara.

Kako zgrada evidentno nije predata na korišćenje, na osnovu Zakona o dostupnosti informacija od javnog značaja, tražim da mi pisanim putem dostavite sledeće podatke:
1. Sa kojim pravnim licem je sklopljen ugovor o rekonstrukciji odnosno osposobljavanju sistema grejanja u Šekspirovoj 8. i sa kojim tačnom obimom ugovorenih radova?
2. Koji je tačno ugovoreni rok završetka radova i koje su ugovorom predviđene posledice u slučaju kašnjenja?
3. Koji obim radova je do sada na sistemu grejanja izvršen, odnosno upisan u građevinsku knjigu?

Napominjem da je ovo drugi krug obraćanja sa moje i ignorisanja sa Vaše strane, što jasno ukazuje da sekretarijat na čijem ste čelu ne izvršava poslove zbog kojih je osnovan i ne poštuje zakonske obaveze informisanja javnosti na osnovu upućenih zahteva.

Na povratnici stoji da je pismo uručeno 8. marta. Naravno, dp danas nisam dobila nikakav odgovor ni od koga.

Ponovo objavljujem pismo i objavljivaću do besvesti, da vidimo koliko daleko je u stanju da ide ovaj bezobrazluk.

Ej bre, radi se o ugradnji dodatnog kotla, kako su sami rekli u jedinom odgovoru koji smo onomad dobili. To je posao od nekoliko dana!

Da napomenam da čak ne postavljam ni jedno od pitanja na koja kao građanin imam pravo, a koja se sama nameću, kao recimo: koliko koštaju ugovoreni radovi, ko je vlasnik firme koja je dobila posao i na osnovu čega je baš ta firma odabrana. Pitam samo ono što vodi konačnom rešavanju banalnog problema grejanja i predaje zgrade na korišćenje deci ometenoj u razvoju.

Ja rekoh da ne odustajem a koga ne mrzi neka prepiše moja pitanja ili sroči svoja i uputi istom tom sekretarijatu ili elektronski, nadležnom organu uprave (http://www.beograd.rs/lat/pitajte-gradsku-vlast/)
Neće me mrzeti da dok čekam zakonski rok od mesec dana, do ponovnog obraćanja Povereniku, pošaljem linkove na ovaj tekst ponovo i na predstavkegradjana@predsednik.rs. Ako su znali da mi traže lične podatke i da se više ne jave, nek bar čitajući zarade platu. 

 



Komentari (67)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 21:27 19.03.2019

...


Možda Peri Ložaču, pardon, Luki Petroviću, nisu rekli da mu je to posao?

Možda su mu rekli "ovo ti je kancelarija, ovo kompjuter, to ne diraj jer numeš, ćuti tu i smrdi ko ono u travi, pravi se nevidljiv, dobijaćeš platu i ne talasaj"?

Ali ne znaju tebe?
angie01 angie01 21:35 19.03.2019

Re: ...

zilikaka zilikaka 21:43 19.03.2019

Re: ...

Možda Peri Ložaču, pardon, Luki Petroviću, nisu rekli da mu je to posao?

Možda su mu rekli "ovo ti je kancelarija, ovo kompjuter, to ne diraj jer numeš, ćuti tu i smrdi ko ono u travi, pravi se nevidljiv, dobijaćeš platu i ne talasaj"?

A, ne, ne, mislim da grešiš. To je možda najvažnija funkcija u gradu, jer se sve ozbiljne para preko njega premeću.
Nema boljeg za okoristiti se od investicija.
Nije to ovde spacijalitet nego prosto univerzalno pravilo. Zato se na ta mesta ne postavlja bilo ko.
nsarski nsarski 00:41 20.03.2019

Re: ...

Nije to ovde spacijalitet nego prosto univerzalno pravilo. Zato se na ta mesta ne postavlja bilo ko.


Hm, teškoj kategoriji si, zili. Daleko da ovaj ne zna šta radi. Naprotiv.

Javnost vrlo dobro zna ko je Andrej Vučić. Međutim, ko je Vučićeva leva, a ko pomoćna ruka?

Vučićeva leva ruka za kontrolu naprednjačke mašinerije zove se Luka Petrović. Bio je potpredsednik Izvršnog odbora SNS-a, a sada je član Predsedništva.
On je ujedno i odbornik u Skupštini opštine Stari grad i direktor Agencije za investiranje i stanovanje grada Beograda.
Bio je momak Irene Vujović, Vučićeve bivše stranačke sekretarice, a sadašnje predsednice opštine Savski venac.

zilikaka zilikaka 08:32 20.03.2019

Re: ...

nsarski
Nije to ovde spacijalitet nego prosto univerzalno pravilo. Zato se na ta mesta ne postavlja bilo ko.


Hm, teškoj kategoriji si, zili. Daleko da ovaj ne zna šta radi. Naprotiv.

Javnost vrlo dobro zna ko je Andrej Vučić. Međutim, ko je Vučićeva leva, a ko pomoćna ruka?

Vučićeva leva ruka za kontrolu naprednjačke mašinerije zove se Luka Petrović. Bio je potpredsednik Izvršnog odbora SNS-a, a sada je član Predsedništva.
On je ujedno i odbornik u Skupštini opštine Stari grad i direktor Agencije za investiranje i stanovanje grada Beograda.
Bio je momak Irene Vujović, Vučićeve bivše stranačke sekretarice, a sadašnje predsednice opštine Savski venac.r



Ne mogu reći da sam iznenađena. Rekoh gore da se na takvo mesto postavlja proverena osoba.

Mogla bih da primetim da je ta osoba nadležna i za isgradnju fontane, gondole i sto drugih čuda po Begradu, al za ovu priču to nije važno.

Ne udaram ja na celu tu mašineriju jer mi je jasno da nema šansi ni da ih pomerim.

Sve ovo sam krenula jer mi je nedopustivo da se tako potreban objekat ne koristi zbog banalnosti.
Esnafski mi je nedopustivo.
mariopan mariopan 10:53 20.03.2019

Re: ...

zilikaka
nsarski
Nije to ovde spacijalitet nego prosto univerzalno pravilo. Zato se na ta mesta ne postavlja bilo ko.


Hm, teškoj kategoriji si, zili. Daleko da ovaj ne zna šta radi. Naprotiv.

Javnost vrlo dobro zna ko je Andrej Vučić. Međutim, ko je Vučićeva leva, a ko pomoćna ruka?

Vučićeva leva ruka za kontrolu naprednjačke mašinerije zove se Luka Petrović. Bio je potpredsednik Izvršnog odbora SNS-a, a sada je član Predsedništva.
On je ujedno i odbornik u Skupštini opštine Stari grad i direktor Agencije za investiranje i stanovanje grada Beograda.
Bio je momak Irene Vujović, Vučićeve bivše stranačke sekretarice, a sadašnje predsednice opštine Savski venac.r



Ne mogu reći da sam iznenađena. Rekoh gore da se na takvo mesto postavlja proverena osoba.

Mogla bih da primetim da je ta osoba nadležna i za isgradnju fontane, gondole i sto drugih čuda po Begradu, al za ovu priču to nije važno.

Ne udaram ja na celu tu mašineriju jer mi je jasno da nema šansi ni da ih pomerim.

Sve ovo sam krenula jer mi je nedopustivo da se tako potreban objekat ne koristi zbog banalnosti.
Esnafski mi je nedopustivo.


A da se proba proboj u medije? Recimo N1, predložiti im da naprave reportažu baš o ovom slučaju jer su u pitanju bolesna deca i njihovi roditelji? Možda bi to uspelo jer je trenutak takav, oni se ljuljaju pa da im zatresemo kavez još malo?
zilikaka zilikaka 11:19 20.03.2019

Re: ...

Nisi od početka pratila. Cela priča je i počela reportažom N1 kad se sznalo d zgrda stoji neotvorena godinama.
Posle su se pojavile neke obećavajuće izjave i ništa dalje.
Mediji mogu da podignu prašinu ali ne i da drže dugo temu. I ovde je verujem nezanimljivo da ja vrtim jedno isto mesecima ali mi se može jer ne jedem leba od broja čitalaca.
Oni moraju da traže uvek novo i ne mogu se dugo zadržavati na istoj temi, posebno ne ako se ništa ne dešava.
vcucko vcucko 14:10 20.03.2019

Re: ...

zilikaka

Esnafski mi je nedopustivo.

Možda nije prigodno, ali moram.

Sve ovo je sjajno i kao ilustracija i kao inicijativa, šta god. Prihvatilište za decu je tema koja će uvek privući pažnju, pobuditi emocije. Najveći problem je - bar meni - banalnost cele stvari. Na nekom iole normalnijem prostoru to bi sve zajedno bio rešivo na nivou, šta znam, stepen više od imaginarnog Pere ložača koji pušta paru. Znači neki šef pogona, taj rad.
Ako su neki talovi u pitanju, bar u Beogradu ima kvadrata (milioni?) nerešenih, svakakvih, dušu dalih za mutljavine svake vrste i da se naplati ko god treba, nebitno.
Znači u pitanju je (što najviše mrzim) obična fukarština.

Nego, evo s prozora kancelarije, iz prilične blizine, već 15 godina gledam one prazne spratove KCS. Podignute pre, koliko, 30? (u BG sam od 1990., ne sećam se tačno)

Sve i da sutra ranim jutrom neko pljune pare da se sve to popuni, opremi, pospe zlatnim prahom... opet 30+ godina je 30+ godina. Bukvalno je pitanje da li bi moglo da se pusti u rad bez ponovljenog prijema građevinskih radova i šta već ide uz to. Utvrđivanja elementarnog građevinskog stanja.
Mislim, nadovezujem se tokom misli na na ovo "esnafski" iz kvotanog posta.
Plus, nedavno ovde kod nas se motali neki likovi i premeravali, nekim crveno-belim instrumentima (ne razumem se), pominjali novu Tiršovu, ne znaju ni oni.

Pa ide ona klasična dilema. Jesam li to samo ja lud pa mi se priviđa da tu nešto blago rečeno, kak bi rekli, ne štima
zilikaka zilikaka 14:23 20.03.2019

Re: ...

Jesam li to samo ja lud pa mi se priviđa da tu nešto blago rečeno, kak bi rekli, ne štima

Ne, sjajno si opisao situaciju, i naravno da je ovo samo jedan od niza primera i to ne od j7če.
U krajnjem slučaju, zgrada je izidana i ostavljena tako još za vakta prethodne vlasti.
Ja sam, na žalost, tokom svojih dovoljno godina imala više puta priliku da se rvem za elementarno sa državnim organima.
Ono što mi je donosilo pobedu je bila isključivo ludačka upornost.
Kamo sreće da nije tako i da je neko odavno po službenoj dužnosti nadigao dreku i naterao koga treba da se ovo reši. Ali nije.
I dobro si primetio da je to nivo Pere Ložača, ali već dugo se za to pita Lula Petrović. Pera i ako postoji ne može sam ništa.

I tako. Svesni smo oklnosti ali nas one neće sorečiti da makar nešto uradimo, da malo pomerimo na pravu stranu.
nsarski nsarski 14:59 20.03.2019

Re: ...

Znači u pitanju je (što najviše mrzim) obična fukarština.


E tako se i meni čini. Baš tako. Dobili lovu, utalili se, od preostalih para napravili nešto polu dovršeno i tu se stalo. Love više nema, a i neke ozbiljnije zarade nema, i nikog nije briga.
Jabote, ne znam koliko puta već prave neke deonice na Koridorima koje prvo "napravljene" pa se pokvarile, a da nikad nisu korišćene. Prave ih od blata izgleda.

Evo jedne simpatične informacije od pre neki dan: Posle dugog čekanja renoviraju se fasade na nekoliko kuća u Brankovoj. Rekonstrukcija fasada u Brankovoj ulici najavljena je još 2017. godine, međutim tender je propao dva puta, što je produžilo procedure i odložilo početak radova. Izvođač je dobijen iz trećeg pokušaja sredinom 2018. godine, a ugovor je dodeljen konzorcijumu “Decoform” i “Arhi-Pro” iz Beograda.

Prošle nedelje konačno su počeli pripremni radovi i postavljanje skela, a rok za završetak radova je 90 dana od uvođenja izvođaca u posao.
Evo slike:



Cijena, prava sitnica - 47,2 meleona sa PDV, da zaokružimo na 450 tisuća doloresa. Pa, jbt, za te pare može da se kupi šest plastičnih Novogodišnjih jelki, čouveče!
bocvena bocvena 15:15 20.03.2019

Re: ...

šarski, ovaj prvi link desna i leva ruka - svi kao ovo znamo, naslućujemo, šuška se, ali kad se ovako taksativno pobroji...meni se onda ili plače ili urla.

u pravu je autor - po većim gradovima još i možeš da nađeš neki posao i budžak da im se ne nađeš na putu, ali lokal mora da je strašan.
nsarski nsarski 15:35 20.03.2019

Re: ...

šarski, ovaj prvi link desna i leva ruka - svi kao ovo znamo,


Pa, evo - odeš na sajt ugledne firme Decoform koja je dobila tender i nijednu informaciju nije moguće dobiti ako nisi registrovani korisnik.

Na sličan način, Arhipro firma ne odaje podatke o sebi.

INSERT.
Neki hawkeye će odmah primetiti/zapaziti da su sve zgrade koje treba apgrejdovati naslonjene jedna na drugu, te stoga imaju samo jednu fasadu - ovu što gleda na ulicu. Dakle, fasade koje treba urediti je ovo što vidiš pred sobom. Magic. Ćuj, za pola meleona ćemo je napraviti i da maše repom!
END INSERT.

E, gde su ona srećna vremena kada je firma g-dina Veselina Sjekloće radila fasadu Skupštine (cijena je bila tajna), dok je vlasnik firme istovremeno studirao 7 fakulteta (ne zna se da li je makar jedan od njih završio) i u Čikagu osnovao začetak Srpske Svemirske Agencije. A potom je zauzeo zgradu Instituta za Molekularnu genetiku i Genetsko Inženjerstvo. Odmah vidiš da čovek sve zna i svime se bavi i svestran je tip, a ne ovi, zaključani.
Ovakvim likovima, život je bajka.
maksa83 maksa83 15:45 20.03.2019

Re: ...

Odmah vidiš da čovek sve zna i svime se bavi i svestran je tip, a ne ovi, zaključani.

Meta-renesansni čovek takoreći.
G.Cross G.Cross 19:47 20.03.2019

Re: ...

nsarski
Znači u pitanju je (što najviše mrzim) obična fukarština.


E tako se i meni čini. Baš tako. Dobili lovu, utalili se, od preostalih para napravili nešto polu dovršeno i tu se stalo. Love više nema, a i neke ozbiljnije zarade nema, i nikog nije briga.
Jabote, ne znam koliko puta već prave neke deonice na Koridorima koje su se pokvarile a da nikad nisu korišćene. Prave ih od blata izgleda.

Evo jedne simpatične informacije od pre neki dan: Posle dugog čekanja renoviraju se fasade na nekoliko kuća u Brankovoj. Rekonstrukcija fasada u Brankovoj ulici najavljena je još 2017. godine, međutim tender je propao dva puta, što je produžilo procedure i odložilo početak radova. Izvođač je dobijen iz trećeg pokušaja sredinom 2018. godine, a ugovor je dodeljen konzorcijumu “Decoform” i “Arhi-Pro” iz Beograda.

Prošle nedelje konačno su počeli pripremni radovi i postavljanje skela, a rok za završetak radova je 90 dana od uvođenja izvođaca u posao.
Evo slike:



Cijena, prava sitnica - 47,2 meleona sa PDV, da zaokružimo na 450 tisuća doloresa. Pa, jbt, za te pare može da se kupi šest plastičnih Novogodišnjih jelki, čouveče!



U vecini EU clanica iz srednje i istocne Evrope dok su cekali svoj red da se uclane su "renovirali fasade"

To zbog toga sto je EU ulagao ali zaista ogromne pare da se poveca energetska efikasnost zgrada ( citaj da ih obuku u stiropor koji je jeftin a EU daje li daje pare)

E sad zaista ne znam ko placa za te zgrade u Brankovoj ali vredi proveriti.

A sto su se tu ugradjivali razni njihovi Vucici i Vucica uveoci, boli glava.
nsarski nsarski 20:56 20.03.2019

Re: ...

To zbog toga sto je EU ulagao ali zaista ogromne pare da se poveca energetska efikasnost zgrada ( citaj da ih obuku u stiropor koji je jeftin a EU daje li daje pare)


Evo, ja sam na svojoj privatnoj kući u Bg. pre tri godine sredio fasadu (stavio 8cm stiropor, hidroizolacija, i slično), i onda mi je došla inspekcija i tražila građevinsku dozvolu, pretila kaznama. Posle su digli ruke, ali mi nikakve pare nisu pominjali ili nudili za povećanje efikasnosti cele kuće. Eh, nekima je EU majka, a nekima maćeha! (Po tvom savetu, ne mešam se u politiku koju ne znam, samo konstatujem stanje na terenu).
zilikaka zilikaka 21:27 20.03.2019

Re: ...

Evo, ja sam na svojoj privatnoj kući u Bg. pre tri godine sredio fasadu

E, pa ne može za takve.
Ja sam to uradila pre desetak godina i silno se interesovala bar za beskamatni kredit, sve na temu tako popularne energetske efikasnosti.
Naravno da su me svi belo gledali i govorili "a, to ne postoji"
S druge strane, sigurna sad da su i tad za ovde postojale neke pare za tu namenu al tako nešto nikad ne dođe do običnih smrtnika.
mariopan mariopan 14:11 21.03.2019

Re: ...

zilikaka
Nisi od početka pratila. Cela priča je i počela reportažom N1 kad se sznalo d zgrda stoji neotvorena godinama.
Posle su se pojavile neke obećavajuće izjave i ništa dalje.
Mediji mogu da podignu prašinu ali ne i da drže dugo temu. I ovde je verujem nezanimljivo da ja vrtim jedno isto mesecima ali mi se može jer ne jedem leba od broja čitalaca.
Oni moraju da traže uvek novo i ne mogu se dugo zadržavati na istoj temi, posebno ne ako se ništa ne dešava.


Vidim da nisam obaveštena od početka, samo sam tako ljuta i ogorčena, i na sebe, što mi se čini da ne mogu ništa da uradim, osećam se jadno i nemoćno. To je grozan osećaj.

Divim ti se što si uporna i ne puštaš ali nemam pameti kako to da se iščupa od ovih ravnodušnih a moćnih.

Oni biju, pa i meni dođe da bijem jer je to jedini jezik koji razumeju?
zilikaka zilikaka 14:20 21.03.2019

Re: ...

Divim ti se što si uporna i ne puštaš ali nemam pameti kako to da se iščupa od ovih ravnodušnih a moćnih.

Ma nije to za divljenje. Ništa ja specijalno i veliko ne radim.
Stvar je prosta: započeo si nešto i treba to završiti.
mariopan mariopan 14:33 21.03.2019

Re: ...

zilikaka
Divim ti se što si uporna i ne puštaš ali nemam pameti kako to da se iščupa od ovih ravnodušnih a moćnih.

Ma nije to za divljenje. Ništa ja specijalno i veliko ne radim.
Stvar je prosta: započeo si nešto i treba to završiti.

Znam, ali u moru ravnodušnih to je lepo videti. I ja volim da završim šta počnem i razumem te da to ne ostavljaš jer ne možeš dok ne završiš, samo ovo sa čim se boriš je mnogo veće od samo socijalne teme.

Znam da nećeš o politici ali mislim da je ovde baš politika ta koja koči. Nekom nije u interesu da se to dovede do kraja, samo je to u pitanju.

Nije tehnički problem, našli bi se stručnjaci koji bi to i gratis odradili, nije ni materijalni, našle bi se i pare da se to završi, mislim da je nečiji politički interes da se to ne dira.

Zato je tako teško dobiti informacije, i zato se to ne završava godinama. Neko čeka da mu sazri momenat za neku svoju kombinaciju i to neko dovoljno moćan da sve to pokrije lažima i medijski filuje, sa najvišeg mesta, bajkom o sjajnoj brizi za bolesnu decu.

Sram ih bilo.
predatortz predatortz 15:06 21.03.2019

Re: ...

Nije tehnički problem, našli bi se stručnjaci koji bi to i gratis odradili, nije ni materijalni, našle bi se i pare da se to završi, mislim da je nečiji politički interes da se to ne dira


Nije ni to.
Pokrali pare, nema sad odakle da završe, stavili na led i glume ludilo.
Računaju, radi se o ranjivoj kategoriji, osobama koje su u mnogo većim problemima, neće tu niko puno talasati.
Naučeni da ih narod moli, opijeni vlašću, našli se gde nikad nisu ni sanjali da će se naći. Ljudi bez morala, poslušnici i dupeuvlakači, svesni da je ovo sad njihovo vreme. Vidite koliko je njih u vašim mestima od ranije slovilo za domaćine, za ljude od reda, ljude od struke, pa će vam se samo kazati sa kojom kategorijom sada svi mi imamo posla.
zilikaka zilikaka 15:09 21.03.2019

Re: ...

Ubeđena sam da grešiš i da su pravu dijagnozu postavili vcucko i nsarski.
Prosto i jasno - niko nema konkretnog interesa da se ovo završi i zato ih zabole.
Čista fukarština.
mariopan mariopan 16:24 21.03.2019

Re: ...

Čista fukarština.

To.
highshalfbooze highshalfbooze 21:31 19.03.2019

Svaka čast

Na upornosti i preduzimljivosti.

Ovakve stvari treba da radi opozicija i da podnosi izveštaj građanima o nadzoru nad korišćenjem javnih sredstava, kao i o institucionalnoj borbi za prava građana koje predstavljaju ili žele da predstavljaju. A oni tupe samo o jednom te istom.
I posle traže da glasamo za njih. Ne znam odakle im tako nešto pada na pamet, i na osnovu čega bi neko opredelio glas za njih.
freehand freehand 22:14 19.03.2019

Re: Svaka čast

I posle traže da glasamo za njih. Ne znam odakle im tako nešto pada na pamet, i na osnovu čega bi neko opredelio glas za njih.

TO može i kraće da se kaže. Živeo Vučić je skroz ok.
Ribozom Ribozom 22:54 19.03.2019

Re: Svaka čast

hehehe. Pazi ovaj troj na blogu. Zato sto vlast ne funkcionise i njihovi cinovnicu su bahati, ne glasati za opoziciju.

p.s. prijavio te moderatoru, zbog pokusaja ubistva logike
highshalfbooze highshalfbooze 22:58 19.03.2019

Re: Svaka čast

Ribozom
hehehe. Pazi ovaj troj na blogu. Zato sto vlast ne funkcionise i njihovi cinovnicu su bahati, ne glasati za opoziciju.

p.s. prijavio te moderatoru, zbog pokusaja ubistva logike


Šta je to "troj"?

Vlast ne funkcioniše zato što je niko ne kontroliše.

One koji ne rade svoj posao, a još su neki i plaćeni za to, ne treba ohrabrivati da i ubuduće tako rade.

Lepo od tebe što si me prijavio moderatoru, bar neko da radi svoj posao, pa makar to i botovi bili.
G.Cross G.Cross 21:48 19.03.2019

tragovi mu smrde necovjestvom

Zili,

Natera me da guuuglujem i vidim ko je doticni tip.


Koliko ja vidim tragovi mu smrde necovjestvom.


Tip je ocito bizi sa drugim stvarima i ta funkcija u sekretarijatu za investicije i gubljenje vremena je samo pokrice da moze da dobije platu.


Cepaj Zili imas puno moralno pravo a to je najvaznije.


kick68 kick68 22:57 19.03.2019

Re: tragovi mu smrde necovjestvom

Cepaj Zili imas puno moralno pravo a to je najvaznije.


samo napred
pa kom dosadi


Ovo me podsetilo na Djeknu - 'ajde ti Ljeposava, a mi cemo te kuraziti! Nego, hoce li biti kakva peticija?
mirelarado mirelarado 23:04 19.03.2019

Re: tragovi mu smrde necovjestvom

Nego, hoce li biti kakva peticija?


To bi trebalo da bude sledeći korak, ako se igra gluvih telefona otegne u beskraj.

Go, go, Zili!
zilikaka zilikaka 23:20 19.03.2019

Re: tragovi mu smrde necovjestvom

Nego, hoce li biti kakva peticija?

Nisam o tome razmišljala.
Imaš predlog?
kick68 kick68 01:28 20.03.2019

Re: tragovi mu smrde necovjestvom

Imaš predlog?

Nemam, ali mogu da potpisem:) A nije ti losa ni ova ideja da saljemo mejlove sa tvojim pitanjima coporativno.
zilikaka zilikaka 08:10 20.03.2019

Re: tragovi mu smrde necovjestvom

Nemam, ali mogu da potpisem:)

Mislim da ima nešto da ako se skupi 10 hiljada potpisa, poslanik može da tu temu stavi na dnevni red u Skupštini Srbije, al ovo niti je priča za to mesto niti mislim da imamo poslanika koji bi ovo vodio, niti je lako skupiti toliko potpisa.
Čak ne znam ni kako ide sa onim onlajn potpisivanjem a i sumnjam da se to nešto važi zvanično.
U krajnjoj liniji, nemam ja tapiju na slučaj Šekspirova 8. Ja teram šta i kako umem a ako bilo ko ima ideju i volju, svakako će dobro doći.
razmisljam razmisljam 20:56 20.03.2019

Re: tragovi mu smrde necovjestvom

kick68
[ Nego, hoce li biti kakva peticija?


Не бих да мрачим, али ми се из искуства чини да петиција неће одрадити посао.
Наиме, пре неколико година је блогерска иницијатива овдашња заједно са неким удружењима родитеља ( Мала Мама би конкретније знала о којима је реч, мене је памћење издало ) сакупила 26000 потписа, што он лајн што пешке, а за доношење закона родитељ-старатељ ( Да подсетим, то питање до данас није ни близу решења. ). Све је уредно предато на писарници Скупштине, и то је било то. Никад нико ништа није предузео на ту тему.
jadragoljub jadragoljub 21:53 19.03.2019

samo napred

pa kom dosadi
G.Cross G.Cross 22:02 19.03.2019

Re: samo napred

jadragoljub
pa kom dosadi



Ja bih pre rekao " pa kome pre dogori do nokata"

Ovo nije svadja oko mesta za parkiranje nego borba za normalnu zemlju u kojoj oni koji treba nesto da urade i za to su placeni treba to da urade bez obzira da li su u predsednistvu SNS ili ne.
zilikaka zilikaka 22:10 19.03.2019

Re: samo napred

Ovo nije svadja oko mesta za parkiranje nego borba za normalnu zemlju u kojoj oni koji treba nesto da urade i za to su placeni treba to da urade bez obzira da li su u predsednistvu SNS ili ne.

Upravo tako. Vrlo namerno je cela priča lišena politike.
Za ovaj i većinu drugih problema je potpuno nevažno kojoj političkoj opciji pripada onaj ko je na nekoj funkciji.
Interesuje nas samo da li radi posao za koji je plaćen.
Znači, unapred se eliminiše mogućnost da pokušaju ovo da prevedu u političko prepucavanje sa zamišljenim neprijateljem.

predatortz predatortz 22:46 19.03.2019

Re: samo napred

zilikaka
Ovo nije svadja oko mesta za parkiranje nego borba za normalnu zemlju u kojoj oni koji treba nesto da urade i za to su placeni treba to da urade bez obzira da li su u predsednistvu SNS ili ne.

Upravo tako. Vrlo namerno je cela priča lišena politike.
Za ovaj i većinu drugih problema je potpuno nevažno kojoj političkoj opciji pripada onaj ko je na nekoj funkciji.
Interesuje nas samo da li radi posao za koji je plaćen.
Znači, unapred se eliminiše mogućnost da pokušaju ovo da prevedu u političko prepucavanje sa zamišljenim neprijateljem.



Iskusno!
Bez politizacije priče, tu će te bitange dobiti na iskustvo. Što više pitanja koja zahtevaju egzaktne odgovore, to manje prostora za vrdanje ima.
Zili, moj naklon!

marco_de.manccini marco_de.manccini 13:49 20.03.2019

Re: samo napred

Ти си, Зили, храбар човек и геније. Скидам капу.
predatortz predatortz 08:25 21.03.2019

Re: samo napred

Bris'o ja, iz poštovanja prema domaćici i zbog ozbiljnosti teme.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:19 21.03.2019

Re: samo napred

...
zilikaka zilikaka 19:38 21.03.2019

Re: samo napred

Stvarno nemate mere. Sva trojica.
Neću ništa brisati a vi razmislite koliku će možda štetu napraviti vaša potreba da uvek i svuda kažete šta vam se ćefne.
predatortz predatortz 19:45 21.03.2019

Re: samo napred

zilikaka
Stvarno nemate mere. Sva trojica.
Neću ništa brisati a vi razmislite koliku će možda štetu napraviti vaša potreba da uvek i svuda kažete šta vam se ćefne.



Ja opet predlažem da brišeš sve, i to od tvog "služimo narodu", pa dalje.

Postova za ovakva prepucavanja ima koliko ti duša ište.
Ako pročitaju ovaj, ova naša trvenja će biti zloupotrebljena da obezvrede sve što je Zili radila po ovom pitanju, a radila je mnogo.

Zajebite sujetu, ćeraćemo se na drugom mestu.

Zili, metlu u ruke!
Od mene ti prosto!
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:50 21.03.2019

Re: samo napred

zilikaka
Stvarno nemate mere. Sva trojica.
Neću ništa brisati a vi razmislite koliku će možda štetu napraviti vaša potreba da uvek i svuda kažete šta vam se ćefne.


Ja ću da obrišem svoje, samo sam hteo hučiju da odgovorim na ovaj bezobrazluk.
zilikaka zilikaka 19:51 21.03.2019

Re: samo napred

Poslušaću te.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:56 21.03.2019

Re: samo napred

Ako pročitaju ovaj, ova naša trvenja će biti zloupotrebljena da obezvrede sve što je Zili radila po ovom pitanju, a radila je mnogo.


Jel stvarno misliš da je moguća situacija u kojoj bi oni zbog komentara odustali od onoga što bi inače, da nije ovakvih komentara, uradili?

Meni je to nezamislivo.

Razumem želju, potrebu, ili naprosto odluku Zili da blog očisti od ovakvih komentara, ali malo je preterano tvrditi da oni mogu napraviti neku štetu, u smislu da će oni biti razlog ili povod da se posao na uradi.

Post jeste važan i vredan, ali i na drugim vrednim i važnim postovima je nebrojeno puta razgovor skretao u sto pravaca, i ne sećam se da je neko neku štetu zbog toga pominjao.
Ovo nikako nije omalovažavanje angažovanja, samo konstatacija.
predatortz predatortz 20:02 21.03.2019

Re: samo napred

Razumem želju, potrebu, ili naprosto odluku Zili da blog očisti od ovakvih komentara, ali malo je preterano tvrditi da oni mogu napraviti neku štetu, u smislu da će oni biti razlog ili povod da se posao na uradi.


Neće, biće povod da njen aktivizam po ovom pitanju obezvrede. Odnosno, mogu da iskoriste naše komentare da kažu:

Eto, vidite... Ti pojma nemaju šta žele! Dokoni ljudi, koji se glože.

Moj predlog je da im se ovde, ako će da čitaju, zdušno upućuju pitanja tipa:

Gospodo, kada ćete da završite posao?
Ko je kriv zbog toga što posao nije završen?
Ko će biti kažnjen zbog nerada?

Midlim da je za ovu temu to jedino i važno.
zilikaka zilikaka 20:08 21.03.2019

Re: samo napred

Ne umišljam ja da će se iko silno potresti zbog problema kojim se bavim a još manje zbog pisanja ovde, nego, računam, ako sami ne poštujemo priču, kako da očekujemo da je neko drugi poštuje.

Ne kažem, i sama sam se bila opustila i negde možda ohrabrila izuvanje al pošto je krenulo da zastranjuje, obrisala sve što se ne bavi temom.
I svoje komentare.
Razumeće ko treba.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:08 21.03.2019

Re: samo napred

Moj predlog je da im se ovde, ako će da čitaju, zdušno upućuju pitanja tipa:

Gospodo, kada ćete da završite posao?
Ko je kriv zbog toga što posao nije završen?
Ko će biti kažnjen zbog nerada?


To se radi onako kako je Zili uradila, njima na mail, na adresu, na telefon, a komentar na blogu, pa možda može da umiri sasvest da smo i mi nešto uradili (meni ne) a u stvarnosti, nema od toga ništa.

Ali kakone košta ništa ni da se kaže kako smo mnogo doprineli usmerenim komentarima, nekošta ništa ni da se ćuti.
Evo ja ću da ćutim, da ne smetam, a vama sa srećom.
zilikaka zilikaka 14:05 20.03.2019

Stigao mail

Sa adrese Predstavke građana, na juče poslat mail u kojem je sadržan i link na ovaj post, stigao je odgovor:
Поштовани,

Ваш допис је примљен и узет у разматрање.

Doobro, eto, čekamo...
iqiqiq iqiqiq 14:09 20.03.2019

mozda je finta

Ono kao pises na pogresnu adresu,pa imaju izgovor, ovima je definitivno u opisu posla da ti odgovore

Sekretarijat za informisanje

Kraljice Marije 1/XI
e-mail: beoinfo@beograd.gov.rs

Mirjana Pavičić, sekretar, 7157-453
Marija Vračar, v.d. podsekretara, 7157-453

BEOINFO - Sektor za informisanje
Redakcija, 7157-447

Sektor za marketing i odnose sa medijima
7157-459, 7157-435

Sektor za protokol
3229-678

Službeni list grada Beograda - www.sllistbeograd.rs

Sekretarijat za informisanje obavlja poslove koji se odnose na:
- pravovremeno i potpuno informisanje građana o radu organa grada;
- organizovanje konferencija za novinare za potrebe organa grada;
- uređivanje i distribuiranje dnevnog pregleda gradskih vesti Beoinfo;
- organizovanje informisanja u vanrednim situacijama (poplave, sneg, zemljotresi i druge vanredne situacije);
- javne nabavke iz nadležnosti sekretarijata;
- objavljivanje oglasa, konkursa i tendera za potrebe organa grada;
- uređivanje i održavanje internet-prezentacije grada www.beograd.rs;
- organizovanje medijskih kampanja i akcija organa grada;
- izradu analitičkih materijala o javnom informisanju;
- uređivanje i izdavanje publikacija od značaja za grad;
- koordiniranje komunikacija Gradske uprave sa javnošću;
- izdavanje „Službenog lista Grada Beograda”;
- obezbeđivanje uslova za rad akreditovanih novinara u Skupštini grada;
- davanje mišljenja za upotrebu grba i zastave grada i pripremu i praćenje akata vezanih za upotrebu grba i zastave grada;
- čuvanje foto i bibliotečke dokumentacije i obavljanje administrativnih poslova za ovlašćeno lice za postupanje po zahtevu za davanje informacija od javnog značaja;
- stručne, operativne i organizacione poslove protokola gradonačelnika, Gradskog veća,predsednika i zamenika predsednika Skupštine grada.
jadragoljub jadragoljub 14:21 20.03.2019

Re: mozda je finta

Sekretarijat za informisanje

ima jedan da kaže ponešto o tom ministarstvu
zilikaka zilikaka 16:22 20.03.2019

Re: mozda je finta

Ono kao pises na pogresnu adresu,pa imaju izgovor, ovima je definitivno u opisu posla da ti odgovore

Hvala, poslaću i njima isto. Nije teško kad jednom spremiš.
P.S.
Mada, i nema potrebe da to radim. Ja sam još 28. februara poslala pitanje nadležnoj gradskoj upravi.
Tako je koncipirano da odabereš tu opciju.
Znači, oni opredeljuju nadležnost, ne možeš da pogrešiš.

...i naravno da nisam dobila odgovor.
st.jepan st.jepan 16:07 20.03.2019

...

Zaboravimo Peru Ložača

Isto takođe i celu ovu seriju.
Jer, kao što sam, ispod njene prve epizode napisao, ometeni u razvoju ometaju fensoću fensi lokacije; dunque, tu se, nažalost, ne može ništa.
zilikaka zilikaka 16:20 20.03.2019

Re: ...

Polako, kolega, di ti žuriš?!
Ovakve stvari se isteruju duuugo i uporno.
st.jepan st.jepan 17:14 20.03.2019

Re: ...

zilikaka
Polako, kolega, di ti žuriš?!
Ovakve stvari se isteruju duuugo i uporno.

Svaka tebi čast!
Mi defetisti i malodušnici možemo samo da ti bijedno zaviđamo.
U stvari, ista si moja pokojna majka.
Bila neko vreme, dok joj nje puko film, odbornik u Skupštini opštine Stari grad - podjednako dugo i uporno isterivala svakome očite neisterivosti. I gle, ponešto i uspevala (npr. jednu gradnju, za koju je već bila izdata dozvola, zaista sprečila, odnosno primorla fukaru da zacrtane kvadrate skreše na pola - morali da prave skroz novi projekat).

freehand freehand 17:22 20.03.2019

Re: ...

st.jepan
zilikaka
Polako, kolega, di ti žuriš?!
Ovakve stvari se isteruju duuugo i uporno.

Svaka tebi čast!
Mi defetisti i malodušnici možemo samo da ti bijedno zaviđamo.
U stvari, ista si moja pokojna majka.
Bila neko vreme, dok joj nje puko film, odbornik u Skupštini opštine Stari grad - podjednako dugo i uporno isterivala svakom očite neisterivosti. I gle, ponešto i uspevala da istera (npr. jednu gradnju, za koju je već bila izdata dozvola, zaista sprečila, odnosno primorla fukaru da zacrtane kvadrate skreše na pola - morali da prave skroz novi projekat).


E to su zaista osnovi, temelji korupcije. Sve što se gradnje tiče. I ja sam, na primer, spreman da poverujem da je najveći greh Oliver Dulića bilo gaženje u čanak krupnim ribama u toj dunđerskoj mafiji.

Inače, dražesan je primer nekadašnje načelnice građevinskog sektora (zaboravio sam kako se to tačno zove ali vrlo bitna opštinska služba koja, praktično, izdaje dozvole), tada članice i funkcionerke DS koju su sa posla i iz stranke uspeli da oteraju, al tek kad je završila posao oko legalizacije građevinskog divljanja svog supruga u centru grada.
razmisljam razmisljam 21:06 20.03.2019

Re: ...

st.jepan

Isto takođe i celu ovu seriju.
Jer, kao što sam, ispod njene prve epizode napisao, ometeni u razvoju ometaju fensoću fensi lokacije; dunque, tu se, nažalost, ne može ništa.


Стјепане, на истој локацији, у новој згради отвореној 2011. године, ради Центар за дневни боравак особа ометених у развоју. Не видим што би сад овај кварио фенсоћу. Мени се чини да се ту друге игре играју, али мислим да неће проћи тек тако, јер су родитељи очајни и уморни од игнорисања и никако неће одустати од постављања непријатних питања.

Ево шта о томе кажу људи из удружења Аутизам промена за 180 на својој Фејсбук групи:

ČETIRI GODINE

Na današnji dan pre četiri godine gradonačelnik Siniša Mali svečano je otvorio novoizgrađeni objekat „Predah plus“ u Šekspirovoj u Beogradu. ČETIRI GODINE OBJEKAT STOJI ZAKATANČEN I U NJEGA DEČIJA NOGA NIKADA NIJE KROČILA. Pre pet meseci i devet dana (6.oktobra 2018.) N1 je objavio ovaj prilog. Pre pet meseci i sedam dana (8.oktobra 2018.) je Gradska sekretarka Nataša Stanisavljević na sastanku sa predstavnicima našeg Udruženja obećala da će se objekat otvoriti za tri meseca (vidi info sa sastanka pod tim datumom na ovoj Fb stranici). Pre sedam dana (08.marta 2019.) u intervjuu Blicu pod nazivom „Briga o deci je najvažnija, za njih uvek moramo biti tu“ Gradska sekretarka je između ostalog rekla „grad Beograd uskoro pokreće novu uslugu „Predah smeštaja“, namenjenu korisnicima sa smetnjama u razvoju, u potpuno novom objektu izgrađenom za te namene, čiji će kapacitet biti 50 korisnika.“
NOVA USLUGA (???), NOVI OBJEKAT (???) – ŠTA ZNA RODITELJ ŠTA SU ČETIRI GODINE !!!

А ево и бајковитог интервјуа Градске секретарке Наташе Станисављевић.
mariopan mariopan 14:15 21.03.2019

Re: ...

razmisljam

А ево и бајковитог интервјуа Градске секретарке Наташе Станисављевић.


Srama nema.
Spiridon Spiridon 20:57 20.03.2019

..

bravo za blog!

povraca mi se od njih ...

gledam one kosovske politicare, onaj Pecoli covek napravio ogromnu lovu pre nego sto je usao u politiku, govori 5 jezika, karao Anu Oksu i radi za svoj narod.

a oni nasi?

prave lovu kad udju u politiku, falsifikuju diplome, i karaju ovaj jadni i napaceni narod

i sad ovi "nasi" hoce da ih prejebu na medjunarodnom planu =)))

tuga



Behgjet Pacolli (born in Marec, Prishtina) is the son of Isa and Nazmije, the second of ten children, married to Mrs. Masha Pacolli. He is the father of three daughters (Arbresha, Selena, Hana) and three sons (Isa, Diar and Arman). He completed his primary education in Marec and high school in Prishtina. He is Kosovo Albanian by ethnicity but has a Swiss citizenship as well. After receiving his bachelor's degree from the Hamburg Institute of Foreign Trade in Hamburg, Germany (1970-1973), in 1974, he completed his military service in the Yugoslav army and returned to Kosovo.

Behgjet Pacolli went to graduate school at the Mösinger Zurich Institute, where he received his master's degree in Marketing and Management (1980-1982). He speaks various foreign languages, including: English, French, German, Italian, Russian, Spanish, and Serbo-Croatian.[5][6]

In 2018, Pacolli said in Vienna that his ancestors used to be Orthodox Christians,[7] before converting to Islam.

uporedite ovo sa Dacicem, Vulinom, Stefanovicem, Nikolicem ...

neverovatan neverovatan 21:44 20.03.2019

Re: ..

Spiridon

...

In 2018, Pacolli said in Vienna that his ancestors used to be Orthodox Christians,[7] before converting to Islam.

uporedite ovo sa Dacicem, Vulinom, Stefanovicem, Nikolicem ...


Bedžete Srbine!
angie01 angie01 23:01 20.03.2019

Re: ..

uporedite ovo sa Dacicem, Vulinom, Stefanovicem, Nikolicem ...


da, da,...al ima deo koji ne stoji u pisanoj biografiji.
razmisljam razmisljam 21:12 20.03.2019

Оно што даје некакву наду

је чињеница да институција повереника за информације од јавног значаја и даље професионално обавља свој посао, барем судећи по данашњој вести о њиховом реаговању на неки нови случај из домена приватности података.
Изгледа да је господин Шабић ипак, упркос свему, успео да иза себе остави институцију која ради оно што јој је у опису посла.
Надам се да ће тако и остати.
zilikaka zilikaka 22:59 20.03.2019

Re: Оно што даје некакву наду

razmisljam
је чињеница да институција повереника за информације од јавног значаја и даље професионално обавља свој посао...

I ja se nekako u tu kancelariju uzdam, da će odraditi svoje.
Opet, zakonski rokovi i postupak su takvi da sve traje dugo. Od prvog obraćanja nekom do rešenja Poverenika prođe više meseci.
I kad obrneš tako nekoliko krugova, izgubi se vreme zbog banalnosti koju neće da reše.
cassiopeia cassiopeia 09:10 21.03.2019

Re: Оно што даје некакву наду

I kad obrneš tako nekoliko krugova, izgubi se vreme zbog banalnosti koju neće da reše.



Valjda igraju na kartu da izmore protivnika. Misle, odustaće. Ne znaju oni Zili.
zilikaka zilikaka 13:16 21.03.2019

Kopirano sa brisanih nizova

zilikaka

Ne pratim dogadjanja do mere da pojma nemam o čemu pričaš.
A kako stvari stoje, neću skoro ni stići da vidim.
Jedino molim da se nekakva svadja ovde ne razvije jer sam poslala linkove na tekst na više institucija od kojih očekujem da nešto preduzmu.
Ako se udostoje da pročitaju, nije zgodno da zateknu kermes.
zilikaka zilikaka 13:17 21.03.2019

Re: Kopirano sa brisanih nizova

Ukloniću i Pajketov i Hučijev, ovo poslednje.
Nadam se da ćete razumeti da je to samo ovog puta i to zbog višeg interesa.
P.S.Uklonila sam i dvojice kolega koji su sami to tražili.
Hvala vam
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:49 21.03.2019

Re: Kopirano sa brisanih nizova

zilikaka
Ukloniću i Pajketov i Hučijev, ovo poslednje.
Nadam se da ćete razumeti da je to samo ovog puta i to zbog višeg interesa.
P.S.Uklonila sam i dvojice kolega koji su sami to tražili.
Hvala vam


Ma, ok, kad su viši interesi u pitanju, sve mogu da podnesem!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana