Astronomija| Budućnost| Moj grad| Sex| Zabava

Dramatični anti-režimski protesti u Tel Avivu

Srđan Fuchs RSS / 31.05.2019. u 10:49

F180518YS023_i.jpg

 

Protesti su reakcija na izjavu jednog rabina da su "žene koje su žrtve silovanja same krive jer su izazvale pohotu kod inače smernih muškaraca svojim kurvinskim oblačenjem." Protesti su nazvani po tome - "Kurvinski marš."

Situacija je napeta. Učesnice protesta skidaju odeću sa sebe, a u masi se mogu videti i transparenti poput: "Brate, ako hoćeš da te kresnem, samo pitaj"; "Da li ti moja dojka izaziva strah", a učesnice na svojim telima nose i ispisane poruke: "Pogodna sam za seks", "Touch my skin, I am feminine". 
 
Napeto je. 
 
 


Komentari (177)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

G.Cross G.Cross 11:36 31.05.2019

Mujin treger

Sto bi u Mostaru rekli "napeto ko mujin treger"

U Rumuniji pre neki dan osudise na tri i po godine ( vec je u zatvoru) predsednika skupstine i predsednika vladajuce PSD partije.


Razlog : Zaposlio dve zene fiktivno u ustanovi za decu ometenu u razvoju , ali one se nikad tamo nisu pojavile nego radile u sedistu PSD partije.


Dobro I ukrao je stotine miliona evra ali to tek treba da se dokaze.


EDIT: I gledam upravo Chernobyl seriju i one komusticke aparatcike, pa me uhvatila neka nostalgija.
romi.daba romi.daba 11:45 31.05.2019

Re: Mujin treger

Kim Jong Il je izgleda streljao pregovarački tim zbog neuspeha pregovora sa SAD.
Kad bi mi mogli ovde da streljamo oko 90% ultradesničara sa PINKA, HAPPY-a, itd. možda bi izvukli zemlju iz zamrznutih govana.
kamilo_emericki kamilo_emericki 12:03 31.05.2019

Re: Mujin treger

romi.daba
Kim Jong Il je izgleda streljao pregovarački tim zbog neuspeha pregovora sa SAD.
Kad bi mi mogli ovde da streljamo oko 90% ultradesničara sa PINKA, HAPPY-a, itd. možda bi izvukli zemlju iz zamrznutih govana.

Izgleda da nisi poceo recenicu kakao ovakve recenice uobicajeno pocinju.
"Joj draga moja, moram ti reci u povjerenju, nemoj nikom pricati, izgleda da ................."
romi.daba romi.daba 13:47 31.05.2019

Re: Mujin treger

Bliži se kraj prijavama za "Vrmdža fest"
anonymous anonymous 17:09 01.06.2019

Re: Mujin treger

romi.daba
Kim Jong Il je izgleda streljao pregovarački tim zbog neuspeha pregovora sa SAD.
Kad bi mi mogli ovde da streljamo oko 90% ultradesničara sa PINKA, HAPPY-a, itd. možda bi izvukli zemlju iz zamrznutih govana.

A ultralevičare , koji bi da sve ustroje u skladu sa svojom ideologijom ?
romi.daba romi.daba 11:43 31.05.2019

Sve je bolje nego biti mali Rus

Bio sam Jugosloven
pa sam bio Srbin
a sad ona ustaška kurva Vojislav Šešelj i njegovo političko kopile hoće da me naprave u Malog Rusa!!!

Poruka svim neonacistima sa sajta: NOSITE SE U RUSIJU I ISTOČNU UKRAJINU!

Proterali su vas iz Krajine i Kosova i sada nam sedite u beogradskoj skupštini ološu!
predatortz predatortz 15:07 31.05.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Bio sam Jugosloven
pa sam bio Srbin
a sad ona ustaška kurva Vojislav Šešelj i njegovo političko kopile hoće da me naprave u Malog Rusa!!!


Jbga, to je do tebe! Ne krivi druge.
Ja sam uvek bio Srbin, moji takođe, crkvene knjige svedoče. Nit' nas je ko mogao naterati da se drugačije pišemo, nit' smo trčali da sami to radimo kad je bilo moderno.
freehand freehand 16:49 31.05.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Bio sam Jugosloven
pa sam bio Srbin
a sad ona ustaška kurva Vojislav Šešelj i njegovo političko kopile hoće da me naprave u Malog Rusa!!!

Ih, šta ti sve nisi bio... Pa po nekoliko puta u beskrajnoj petlji.
romi.daba romi.daba 19:07 31.05.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

predatortz
Bio sam Jugosloven
pa sam bio Srbin
a sad ona ustaška kurva Vojislav Šešelj i njegovo političko kopile hoće da me naprave u Malog Rusa!!!


Jbga, to je do tebe! Ne krivi druge.
Ja sam uvek bio Srbin, moji takođe, crkvene knjige svedoče. Nit' nas je ko mogao naterati da se drugačije pišemo, nit' smo trčali da sami to radimo kad je bilo moderno.


Prvo. Bebe ne biraju šta su. Drugo. Kad se raspala Jugoslavija nije bilo smisla smatrati se "Jugoslovenom".

Ali mali Rusi! Fuj gadosti!
romi.daba romi.daba 19:08 31.05.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

freehand
Bio sam Jugosloven
pa sam bio Srbin
a sad ona ustaška kurva Vojislav Šešelj i njegovo političko kopile hoće da me naprave u Malog Rusa!!!

Ih, šta ti sve nisi bio... Pa po nekoliko puta u beskrajnoj petlji.


Čak sam konačno bio i u PANČEVU!!!
freehand freehand 21:18 31.05.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

romi.daba
freehand
Bio sam Jugosloven
pa sam bio Srbin
a sad ona ustaška kurva Vojislav Šešelj i njegovo političko kopile hoće da me naprave u Malog Rusa!!!

Ih, šta ti sve nisi bio... Pa po nekoliko puta u beskrajnoj petlji.


Čak sam konačno bio i u PANČEVU!!!

I nije ti pomoglo...
Jebi ga, nema više magije i tih čudotvornih mesta. Umro Melkijades, umro Hose Arakdio, a ni ja se ne osećam najbolje.
tasadebeli tasadebeli 03:11 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

romi.daba

Proterali su vas iz Krajine i Kosova i sada nam sedite u beogradskoj skupštini ološu!



Није то београдска скупштина него српска скупштина.

Па сходно томе, мним да ти из Крајине и са Косова имају пуно право и да седе у тој српској скупштини ако су их већ суграђани изабрали на изборима у Србији пошто су их претходно њихови бивши суграђани протерали из тих демократских држава у којима су до тада живели вековима. Па пошто нису имали баш неки избор, Србија им је била једина дестинација.

Што се тиче "београдске скупштине", за то се обрати оним осталим усташама поред тог војводе племенитог од Хртковаца на супротној (наводно, како нас убеђују по својим медијима исти ти) страни српског политичког спектра од Војислава Шешеља.

Мада ја мислим да су они на истој страни. Мислим, тај војвода од Службе и ти његови наводни политички противници и неистомишљеници.

Питај Чанка и Чеду Јовановића ако мени не верујеш.

Можеш да питаш и Ђиласа и Тадића и ове остале у "опозицији".

Па ми јави преко телевизије N1 шта су ти они одговорили.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:14 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

A i kada bismo zakopkali po Romiju, našli bismo da je i on iz neke Hercegovine, Krajine i sa Kosova, nego se ovde nešto autošoveni.
romi.daba romi.daba 08:14 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Taso stop shiting (da lepše zvuči). Ti si x puta napisao da tebe politika ne interesuje. Zato kuš!
romi.daba romi.daba 08:31 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Srđan Fuchs
A i kada bismo zakopkali po Romiju, našli bismo da je i on iz neke Hercegovine, Krajine i sa Kosova, nego se ovde nešto autošoveni.


Neće meni jedan ruski rent-boy i hercegovački ustaški ultra-desničar da govori da sam ja "objektivno mali Rus još od vremena Petra Velikog".

Ne radi se o genetici nego o....
romi.daba romi.daba 08:48 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

freehand
romi.daba
freehand
Bio sam Jugosloven
pa sam bio Srbin
a sad ona ustaška kurva Vojislav Šešelj i njegovo političko kopile hoće da me naprave u Malog Rusa!!!

Ih, šta ti sve nisi bio... Pa po nekoliko puta u beskrajnoj petlji.


Čak sam konačno bio i u PANČEVU!!!

I nije ti pomoglo...
Jebi ga, nema više magije i tih čudotvornih mesta. Umro Melkijades, umro Hose Arakdio, a ni ja se ne osećam najbolje.



Jedino sam se naguatao pržene masti koju izbaciju iz restoranskih kuhinja direktno na šetalište u centru grada. Ludaci.
Inače simpatičan gradski centar, naravno unakažen socijalističkim blokovima ali šta da rade revolucionari nego da uništavaju.
romi.daba romi.daba 08:57 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Ono što predviđam za sledeće polugodište je nov talas rusifikacije kroz plakanje "majčici" Putinu da bude na našoj strani dok Albanci čereče Srbiju i Srbe. Da bi barem zajedno plakali i vikali na PINKU i HAPPY-ju (Ružičasti i Srećni)...

Pošto su im je ponestalo vernih sagovornika ponovo su mobilisali Nebojšu Čovića iz Miloševićeve garniture da priča na gornjim kanalima.

Nema nama nade u Srbiji, jer lađa za koju smo vezali naš čamac (kako to reče serbski patrijarh) plovi ka Antartiku.

Da li Žene u crnom primaju muškarce? Ili prvo moram da promenim pol.
predatortz predatortz 08:58 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

romi.daba
Srđan Fuchs
A i kada bismo zakopkali po Romiju, našli bismo da je i on iz neke Hercegovine, Krajine i sa Kosova, nego se ovde nešto autošoveni.


Neće meni jedan ruski rent-boy i hercegovački ustaški ultra-desničar da govori da sam ja "objektivno mali Rus još od vremena Petra Velikog".

Ne radi se o genetici nego o....


Ne razumem te! Poznato je da ja nisam rusofil, ali ako je u Srbiji dozvoljeno biti evrofil, amerofil, germanofil, ako ljudi otvoreno deluju sa tih pozicija, ne vidim zbog čega je toliko strašno biti rusofil.
predatortz predatortz 09:00 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Da li Žene u crnom primaju muškarce? Ili prvo moram da promenim pol.


Primaju i mržnja koju seješ oko sebe te čini ozbiljnim kandidatom za tu srbofobnu, prošiptarsku i proustašku organizaciju.
tasadebeli tasadebeli 09:10 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

romi.daba
Taso stop shiting (da lepše zvuči). Ti si x puta napisao da tebe politika ne interesuje. Zato kuš!



Да, политика ме не интересује, али то не значи да не умем да препознам булшитере који ми упорно деценијама шибицарски продају маглу са својих "узвишених политичких висина".

Разлози и мотиви који њих покрећу да раде тако нешто ме не занимају.

Сваки мој даљи интерес за такве особе и њихову причу се изгуби чим препознам булшитарење.

"Београдска скупштина"... Е, свашта... Шта још човек неће овде прочитати.
romi.daba romi.daba 09:10 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

predatortz
romi.daba
Srđan Fuchs
A i kada bismo zakopkali po Romiju, našli bismo da je i on iz neke Hercegovine, Krajine i sa Kosova, nego se ovde nešto autošoveni.


Neće meni jedan ruski rent-boy i hercegovački ustaški ultra-desničar da govori da sam ja "objektivno mali Rus još od vremena Petra Velikog".

Ne radi se o genetici nego o....


Ne razumem te! Poznato je da ja nisam rusofil, ali ako je u Srbiji dozvoljeno biti evrofil, amerofil, germanofil, ako ljudi otvoreno deluju sa tih pozicija, ne vidim zbog čega je toliko strašno biti rusofil.


Mislim da je strašno što je komunistička elita izabrala pogrešan put osamdesetih godina, put rata i konfrontacije, umesto saradnje i dogovora. I mi idemo tim pogrešnim putem koji je sastavljen od konsekvenci tog prvog izbora. Sve je tu greška, pogrešno i pogubno za mnoge, ali naglog skretanja i zaokreta nema niti može biti (ja mislim). Zato mi ne ostaje ništa drugo nego da pišem ružne grafite na blogu dok me ne proteraju.

Odvratne fašiste radikale u skupštini Srbije treba proterati:



Ako Radeta može da kaže da je neka Aleksandra Jerkov je ustaška kurva ili prostituka u jedoj skupštini ŠTA SE ONDA VI SNEBIVATE što ja kažem da je Vojislav Šešelj hercegovački pederski isprdak ili ustaška kurva!??? I onda MENE optužujete za nekakav "autošovinizam"? Da li ste vi blesavi ili branite ovu usranu elitu?

U Srbiji je sve pogrešno. Od glave riba smrdi.
predatortz predatortz 09:16 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Ako Radeta može da kaže da je neka Aleksandra Jerkov je ustaška kurva ili prostituka u jedoj skupštini ŠTA SE ONDA VI SNEBIVATE što ja kažem da je Vojislav Šešelj hercegovački pederski isprdak ili ustaška kurva!???


Ne snebivam se. Kao i ti, Šešelja smatram za veoma uspešnog ustašu.
No, i osobe niske inteligencije imaju pravo da se politički organizuju. Članove i simpatizere SRS smatram za takve, ali branim njihovo pravo da biraju i budu birani. Braneći njih i njihove slobode branim mnogo toga.

romi.daba romi.daba 09:29 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

predatortz
Ako Radeta može da kaže da je neka Aleksandra Jerkov je ustaška kurva ili prostituka u jedoj skupštini ŠTA SE ONDA VI SNEBIVATE što ja kažem da je Vojislav Šešelj hercegovački pederski isprdak ili ustaška kurva!???


Ne snebivam se. Kao i ti, Šešelja smatram za veoma uspešnog ustašu.
No, i osobe niske inteligencije imaju pravo da se politički organizuju. Članove i simpatizere SRS smatram za takve, ali branim njihovo pravo da biraju i budu birani. Braneći njih i njihove slobode branim mnogo toga.



Nonsense. To nikako nisu osobe niske inteligencije. Takve ocene ja ne dajem.

Treba se izboriti za dostojanstvenu skupštinu poštovanjem pravilnika o ponašanju. Nismo mi izmislili nedostojno ponašanje. U Britaniji mi se dopada što u parlamentu moraju da izgovore reči "right and honourable gentleman ...." kada se obraćaju sagovorniku u parlamentarnoj diskusiji.

Uostalom zašto je naša opozicija izašla iz Skupštine nego zbog nedostojnog ponašanja uglavnom radikala, bivših radikala i drugih ekstremista?

Još jednom: Hercegovci, Kosovari i Krajišnici ukrotite svoje zveri!
predatortz predatortz 09:38 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Još jednom: Hercegovci, Kosovari i Krajišnici ukrotite svoje zveri!


A šta kažu zakoni u Britaniji za diskreditovanje građana UK po osnovu geografskog porekla?
Ko god je biran u parlament, morao je ispuniti jedan uslov - mora biti državljanin Republike Srbije.
Insistiranje na čistoći po osnovu mesta rođenja, dragi blogokolega, nije baš neka civilizacijska tekovina kojom se treba dičiti.
romi.daba romi.daba 09:45 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

predatortz
Još jednom: Hercegovci, Kosovari i Krajišnici ukrotite svoje zveri!


A šta kažu zakoni u Britaniji za diskreditovanje građana UK po osnovu geografskog porekla?
Ko god je biran u parlament, morao je ispuniti jedan uslov - mora biti državljanin Republike Srbije.
Insistiranje na čistoći po osnovu mesta rođenja, dragi blogokolega, nije baš neka civilizacijska tekovina kojom se treba dičiti.


Gospode Bože o kakvoj čistoći se radi? Jedan veliki elitni politički i ekonomski blok u Srbiji čine doseljenici iz ovih krajeva. Da li su oni "ČISTI" i po kom merilu u to ne ulazim. POLITIČKI SU PRLJAVI I PRLJAJU NAŠU SKUPŠTINU POČEVŠI OD ŠEŠELJA KOJI JE PRIMER SVIMA. Naravno nisu jedini.
predatortz predatortz 09:51 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

I PRLJAJU NAŠU SKUPŠTINU. Naravno nisu jedini.


Sada me dovodiš u situaciju da ti objašnjavam kako ne postoje tvoja i moja skupština, nego jedna jedina - Skupština Republike Srbije, skupština svih njenih građana/državljana.
Ako bi sledili tvoju logiku, pa određivali ko može u nju da uđe, a ko ne, pa iz nje, prema afinitetima, isključivali građane Srbije rođene na Kosovu, Raškoj oblasti, Hercegovini, Vojvodini, Šumadiji, Podrinju, Mačvi... - brzo bi skliznuli u sve lepote i čari građanskog rata.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:04 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Šta s to poj'o, Romi, nešto si mentalno ljut? Kakve ustaše, kakvi renta-bojevi? Kome je to upućeno?
romi.daba romi.daba 10:06 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

predatortz
I PRLJAJU NAŠU SKUPŠTINU. Naravno nisu jedini.


Sada me dovodiš u situaciju da ti objašnjavam kako ne postoje tvoja i moja skupština, nego jedna jedina - Skupština Republike Srbije, skupština svih njenih građana/državljana.
Ako bi sledili tvoju logiku, pa određivali ko može u nju da uđe, a ko ne, pa iz nje, prema afinitetima, isključivali građane Srbije rođene na Kosovu, Raškoj oblasti, Hercegovini, Vojvodini, Šumadiji, Podrinju, Mačvi... - brzo bi skliznuli u sve lepote i čari građanskog rata.


A mene vređa da mi hercegovački ustaški isprdak govori na HAPPYju da sam "objektivno mali Rus"!

To tebi ne smeta?
predatortz predatortz 10:08 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

A mene vređa da mi hercegovački ustaški isprdak govori na HAPPYju da sam "objektivno mali Rus"!

To tebi ne smeta?


Ni najmanje!
Nemam krizu identiteta.
romi.daba romi.daba 10:09 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Srđan Fuchs
Šta s to poj'o, Romi, nešto si mentalno ljut? Kakve ustaše, kakvi renta-bojevi? Kome je to upućeno?


Zar ne vidiš temu SVE JE BOLJE NEGO BITI MALI RUS.
Je li se probudio? Kuku lele, briši to.
romi.daba romi.daba 10:10 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

predatortz
A mene vređa da mi hercegovački ustaški isprdak govori na HAPPYju da sam "objektivno mali Rus"!

To tebi ne smeta?


Ni najmanje!
Nemam krizu identiteta.


Ni ja, samo mi se piše protiv Šešelja i sličnih govana.
romi.daba romi.daba 10:11 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Ako Radeta može da kaže da je neka Aleksandra Jerkov je ustaška kurva ili prostituka u jedoj skupštini ŠTA SE ONDA VI SNEBIVATE što ja kažem da je Vojislav Šešelj hercegovački pederski isprdak ili ustaška kurva!??? I onda MENE optužujete za nekakav "autošovinizam"? Da li ste vi blesavi ili branite ovu usranu elitu?

romi.daba romi.daba 10:20 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

predatortz
A mene vređa da mi hercegovački ustaški isprdak govori na HAPPYju da sam "objektivno mali Rus"!

To tebi ne smeta?


Ni najmanje!
Nemam krizu identiteta.


Osim što ti nemaš krizu identiteta, da li ti nije jasno da stotine hiljada mladih ljudi koji nemaju oformljena mišljena gleda Šešelja na televiziji? I da se tim putem stvara identitet, javno mnjenje, politika...?
predatortz predatortz 10:26 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Osim što ti nemaš krizu identiteta, da li ti nije jasno da stotine hiljada mladih ljudi koji nemaju oformljena mišljena gleda Šešelja na televiziji? I da se tim putem stvara identitet, javno mnjenje, politika...?


Ma, iskristalisaće se to. Nije narod glup. Ko jeste, postaće vadikal.
To je to.
Svaka država ima svog Šešelja, svaki Šešelj svoju publiku.

docsumann docsumann 11:22 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Nije narod glup.


zato nam i ide tako dobro...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:26 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

romi.daba
Srđan Fuchs
Šta s to poj'o, Romi, nešto si mentalno ljut? Kakve ustaše, kakvi renta-bojevi? Kome je to upućeno?


Zar ne vidiš temu SVE JE BOLJE NEGO BITI MALI RUS.
Je li se probudio? Kuku lele, briši to.


Budan uveliko, branim Masadu sa braćom Makedoncima.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:34 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Samo ne volim jezik mentalne mržnje, k'o celi Hofman ka'se smaže... Ima načina da se svačija objektivna istina kaže na miran način. Posebno kod Levice. Kada toga nema, odgovarati na govor mržnje jezikom mržnje ne donosi izlaz iz začaranog kruga mržnje. And, the winner is... Guess who?
freehand freehand 15:37 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

romi.daba
Srđan Fuchs
A i kada bismo zakopkali po Romiju, našli bismo da je i on iz neke Hercegovine, Krajine i sa Kosova, nego se ovde nešto autošoveni.


Neće meni jedan ruski rent-boy i hercegovački ustaški ultra-desničar da govori da sam ja "objektivno mali Rus još od vremena Petra Velikog".

Ne radi se o genetici nego o....

Romi daba ustao na prednju levu nogu...
Sva sreća da nema moderatorski panel, kod njega nijedan koemntar ne bi opstao, kod fuksa samo neki iscure
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:48 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus





Ako Radeta može da kaže da je neka Aleksandra Jerkov je ustaška kurva ili prostituka u jedoj skupštini ŠTA SE ONDA VI SNEBIVATE što ja kažem da je Vojislav Šešelj hercegovački pederski isprdak ili ustaška kurva!??? I onda MENE optužujete za nekakav "autošovinizam"? Da li ste vi blesavi ili branite ovu usranu elitu?


Pa to je isto njegov rečnik. Mislim da on ne likuje više nego kada svuče nekoga na taj nivo bolesne - ne samo bolesne već zle komunikacije.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:00 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Pretekna dosta toga.

freehand

Romi daba ustao na prednju levu nogu...
Sva sreća da nema moderatorski panel, kod njega nijedan koemntar ne bi opstao, kod fuksa samo neki iscure

romi.daba romi.daba 16:17 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Па ми јави преко телевизије N1 шта су ти они одговорили.


Taso, Ja imam MTS i pratim isključivo državno-privatnu koprodukciju. Bolje je gledati sve iz prve ruke tu opasnu gomililu, pa zato i nemam N1. Dovoljno je tome pridodati dnevnu Politiku i imati dobar uvid u mutljavine naših pregovarača.

Gledam skoro svaki drugi dan tu odvratnu pojavu zvanu Vojislav Šešelj koji je došao ovde i zagadio domaću kulturu, politiku i opšte mentalno zdravlje ovog naroda. Upisao nas je u anale političke nekulture. Naravno da svakom normalnom mi ličimo na genocidne agresore. Hej svete "možete samo da pristanete da mi popušite kurac."

Da li sve te zajednice radikalske i krajišničke zdušno pozdržavaju Vojislava Šešelja? Odgovor je DA.

Ja samo koristim njegov metod adresiranja i adresiranja cele te POLITIČKE ZAJEDNICE koja je u njegovoj usranoj stranci. Kao u svakoj stranci tu postoje političke grupacije Krajišnika hrvatskih i bosanskih, pa Kosovara. Oni čine jedan znatan deo u svakom slučaju, njihovi interesi su da se održi ta skupštinska stranka koju bi već u 19tom veku zabranili zbog nepoštovanja poslovnika Skupštine.

Sa koje god strane da pogledam, ova zemlja je zagađena Vojislavom Šešeljem. Cela Šumadija je bila oblepenja njegovim plakatima još od 1990, i danas je on najviše oblepljen srpski političar JEBOTE!


Na primer. Sad se oće radikalskom lideru da svi budemo mali Rusi! Mrš bre! Odlazi budalo opasna!
romi.daba romi.daba 16:29 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

predatortz
Osim što ti nemaš krizu identiteta, da li ti nije jasno da stotine h...

Svaka država ima svog Šešelja, svaki Šešelj svoju publiku.




Sasvim je neistinito da svaka država ima ovakve tipove. Pada mi na pamet Gebels i niko više.

Uopšte ti ne dopire do glave niz poteza koje je povukao Vojislav Šešelj u svojoj političkoj antikarijeri. Pa stvorio je i recenzenta svojih knjiga Aleksandra Vučića.

AFERA HRTKOVCI I USTAŠKA KURVA NATAŠA KANDIĆ

Recenzenti: Zoran Krasić i Aleksandar Vučić
Autor predgovora: Nemanja Šarović
Godina izdanja: 2007.


Možda će trebati sto godina da se pročisti to zlo kod nas.


Ima li u Izrealu ovakvih smaknutih sa uma politicara ?
romi.daba romi.daba 16:34 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Srđan Fuchs




Ako Radeta može da kaže da je neka Aleksandra Jerkov je ustaška kurva ili prostituka u jedoj skupštini ŠTA SE ONDA VI SNEBIVATE što ja kažem da je Vojislav Šešelj hercegovački pederski isprdak ili ustaška kurva!??? I onda MENE optužujete za nekakav "autošovinizam"? Da li ste vi blesavi ili branite ovu usranu elitu?


Pa to je isto njegov rečnik. Mislim da on ne likuje više nego kada svuče nekoga na taj nivo bolesne - ne samo bolesne već zle komunikacije.


Mentalno ljut je tačan izraz. Ljut sam na srpsku politiku. Neću valjda da plačem od tuge? Ali nije mi ni jasno zašto više ljudi nije ljuto (na blogu pevaju pesmice i pišu eseje sve u stilu selo-gori-a-baba-se-češlja).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:36 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Krajišnici ne vole Šešelja. Hercegovci i Kosovari se osećaju izdano od strane zvaničnog Beograda, tj. ovog režima u kojem je i Šešelj. Štaviše, preostale manjinske srpske zajednice u gradovima poput Sarajeva, Mostara i Prizrena su veoma mirne i okrenute životu i koegzistenciji i u njihovim životima Šešelja nema. Tako da me je malo začudila ta količina gneva, posebno za nekoga ko se javlja iz slobodnog (?) sveta. Da ima pretnje stvaranja agresivnog podmlatka, ima, no to nije sve na Šešelju, ima nešto i nama roditeljima, pa na obrazovnim radnicima.
romi.daba romi.daba 16:36 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Hiperbola (stgrč. ὑπερβολή (huperbolḗ), od ὑπέρ (hupér, „pre”) i βάλλω (bállō, „baciti”)[1] upotreba je preterivanja kao retorički uređaj ili stilska figura. U retrorici ona je poznata i kao aukesis (buk. „rast”). U poeziji i u javnim govorima se naglašava, izaziva jaka osećanja i stvara jake utiske.
romi.daba romi.daba 16:40 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Srđan Fuchs
Krajišnici ne vole Šešelja. Hercegovci i Kosovari se osećaju izdano od strane zvaničnog Beograda, tj. ovog režima u kojem je i Šešelj. Štaviše, preostale manjinske srpske zajednice u gradovima poput Sarajeva, Mostara i Prizrena su veoma mirne i okrenute životu i koegzistenciji i u njihovim životima Šešelja nema. Tako da me je malo začudila ta količina gneva, posebno za nekoga ko se javlja iz slobodnog (?) sveta. Da ima pretnje stvaranja agresivnog podmlatka, ima, no to nije sve na Šešelju, ima nešto i nama roditeljima, pa na obrazovnim radnicima.


To što ga ne vole nije dovoljno. Potrebno je osuditi se ograditi. Međutim oni koji su u radiklaskoj stranci nemaju takve namere - iako su oni i pametni i učeni ljudi.

To što oni ostaju uz svog Voljenog lidera je zbog njihovih stranačkih funkcija i naravno ekonomske dobiti. Dobili su svu pomoć u Srbiji da se skrase i zaposle.

Ja gledam Šešelja skoro svakodnevno na srpskoj televizija zato nije nikakvo čudo što reagujem na te budalaštine in real time. JUČE je rekao na HAPPY da smo mi "objektivno" mali Rusi!! Juče u pmm!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:43 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

romi.daba


Mentalno ljut je tačan izraz. Ljut sam na srpsku politiku. Neću valjda da plačem od tuge? Ali nije mi ni jasno zašto više ljudi nije ljuto (na blogu pevaju pesmice i pišu eseje sve u stilu selo-gori-a-baba-se-češlja).


Mislim da si ljudi u Srbiji umorni i od stalne atmosfere ljutnje i negativizma, a i na kraju krajeva, šta imaš od te ljutnje? Ona konzumira samo tebe samog, prouzrokuje nekakav kancer... Prozora normalnosti ima, ko želi da ih nađe i otvori... Stalno spinovanje realnosti zatrovane zbilje je opasno po život!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:48 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

romi.daba


Ja gledam Šešelja skoro svakodnevno na srpskoj televizija zato nije nikakvo čudo što reagujem na te budalaštine in real time. JUČE je rekao na HAPPY da smo mi "objektivno" mali Rusi!! Juče u pmm!



Ko normalan u Srbiji još gleda televizije poput hepi, pinka ili rts-a.
anonymous anonymous 17:16 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Srđan Fuchs
romi.daba


Ja gledam Šešelja skoro svakodnevno na srpskoj televizija zato nije nikakvo čudo što reagujem na te budalaštine in real time. JUČE je rekao na HAPPY da smo mi "objektivno" mali Rusi!! Juče u pmm!



Ko normalan u Srbiji još gleda televizije poput hepi, pinka ili rts-a.


Pitam se - da li sam ja nenormalan ?

Zašto ?

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:08 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

A mene vređa da mi hercegovački ustaški isprdak govori na HAPPYju da sam "objektivno mali Rus"!


Meni ne govori.
Em ne slušam Šešelja, em ne gledam Hepi.
A vi koji se tamo družite rešitie to među sobom.

Ono što je bitno je da se nikome ne uskraćuje sloboda govora sve dok time ne krši ni jedan zakon, a koliko shvatam iz ovog tvoga Šešelj time nije prekršio zakon
Ono jeste da je Hercegovac, po tom osnovu mu treba oduzeti pravo glasa.
Jel tako?

Mada su ovi ovo iz Tuzle još grđi, njima treba zabraniti da pređu Drinu.
Hoćemo li?
:)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:21 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

anonymous


Pitam se - da li sam ja nenormalan ?

Zašto ?


To je barem neosporno.
tasadebeli tasadebeli 22:52 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

romi.daba

Taso,...Gledam skoro svaki drugi dan tu odvratnu pojavu



Е, јбг!

Ти ми прво рече да кушујем и сад сам ја помало емотивно растрзан и развучен к'о јунферица између кажипрста и средњег прста. А о палцу и да не говоримо.

'Ајде, пробаћу да саставим сва та три прста и да ти ипак одговорим.

А шта мислиш, како је нама који ту појаву гледамо свакога дана?

Ниси ме разумео. Нико теби није рекао да ниси у праву за то ДБ-овско говно које се, као и његов кум Ма'нити Маниту Вук, већ 40 година бави замлаћивањем овог народа.

Слажем се ту са тобом.

И да су њих двојица једини такви на српској политичкој сцени, ни по јада.

Само при томе не морамо баш да кривца тражимо у слуђеном народу него ваљда међу онима који га деценијама слуђују?

Шта би, по теби, био рецепт за излечење српске скупштине?

(И да додам још једном, не "београдске скупштине", него српске скупштине.)

Да се Србима који нису рођени у Србији (ти би то можда и пооштрио, па би тражио да се Србима који нису рођени у Београду зарад те твоје "београдске скупштине" ) забрани да гласају на изборима у својој матици Србији?

Е, па то неће да може.

Прво су нас поделили и испосвађали са осталим народима из Југославије, а сада ми треба да им помогнемо да нас поделе на Шумадинце, Београђане, Браничевце, Војвођане, Ере, Прекодринце, Косоваре, Босанце, Херцеговце, Нишлије, Крајишнике, оне племените од градова Чикага и Ванкувера и слично... Па да се сами међусобно покољемо јер нас нису довољно поклали током 20. века?

Неће да може.

П.С. - Ти о свему томе причаш као да Шешељ на изборима међу Србима носи 90% гласова, а сви остали 10%.

А управо је обрнуто. 10% зимзелени Војвода, 90% остали.

Иста слика као у било којој другој европској земљи.

Послушај мало Преду:


predatortz


Ma, iskristalisaće se to. Nije narod glup. Ko jeste, postaće vadikal.
To je to.
Svaka država ima svog Šešelja, svaki Šešelj svoju publiku.



Уместо што и сам оваквом вечитом виком о наводном фашизму и нацизму у Срба том истом Шешељу дајеш на значају много више него што он то заслужује, па се онда он лепо осети подржаним да и даље засерава овај народ и ову државу Србију када год му то његове газде наложе да ради.

Зар не би било боље да си поставио питање зашто Хаг не тражи изручење тог истог Шешеља уместо што су га пустили сасвим свесно и намерно да чини даљу штету овој Србији?

Боље на то да указујеш уместо што стално вречиш на ту смешну ДБ-овску параду српског наци кича по опскурним телевизијским каналима или на улицама по Србији, са све шајкачама и мајицама са Трамповим ликом и са иконографијом из Булајићевих блокбастера из седамдесетих у славу Вође. Параду којој се она већинска Србија смеје као на некакве штосове оних већ осведочених деценијама сеоских луда.

Није ти та појава са својим имплицираним лудилом у режији ДБ-овских медија довољна сама по себи него још и ти мораш да јој дајеш на значају и да јој помажеш својим сталним коментарима о "свим Србима - фашистима и нацистима"?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:54 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

оне племените од градова Чикага и Ванкувера и слично...


Kičenera!
freehand freehand 23:14 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

и са иконографијом из Булајићевих блокбастера из седамдесетих у славу Вође.

Koji su to?
tasadebeli tasadebeli 23:34 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Srđan Fuchs
оне племените од градова Чикага и Ванкувера и слично...


Kičenera!



О Београду негде у Њу Мексику и да не причамо!

П.С. - Гледао сам на Јућубету неки документарац о путовању групе немачких бајкера старом Рутом 66. (Кад то волим, јбг! И једно и друго, тј. и харлЕЕЕјЕЕЕ и Руту... - Никада ми се тај животни сан неће остварити... )

Њих двадесетак се заустави да паузира у некој вукојебини на том путовању (знаш оно, у граду је било 5 кућа, али је прошлогодишња поплава однела две куће) и у позадини на снимку на моје изненађење у излогу локала у који бајкери улазе да нешто клопају пише ћирилицом (!):

"Прослава српског Божића"

Живота ми, Срки! Запањио сам се.

Знаш која запиздина...



П.С. - Мој буразер негде у својој Србији.

(Исек'о сам се жив када сам први пут гледао, па видео оног кера на путу негде на 1:00. Буразеру ионако ниједна кошчица у телу није читава од силних падова и ломљаве...)

Чекам га да идемо на Тасос заједно да грејемо те старе кости на медитеранском сунцу...



tasadebeli tasadebeli 23:37 01.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

freehand
и са иконографијом из Булајићевих блокбастера из седамдесетих у славу Вође.

Koji su to?




На пример...




tasadebeli tasadebeli 00:27 02.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

freehand

и са иконографијом из Булајићевих блокбастера из седамдесетих у славу Вође.


Koji su to?



Кад смо већ потегли ту тему...

Запази фотошопираног лика у средини:








Е, тако сам ја замишљао да изгледа главни јунак Стојиљковићевог Константиновог раскршћа док сам читао ту књигу... Кеве ми. (На линку је део стрипа рађеног по књизи. Сценариста је сам писац.)


А коментари на сајту одакле је фотка су урнебесни:




GuythrustDeepwood
23 points
·
1 month ago
Dude in the middle made my coffee this morning.


PainStorm14
1 point
·
1 month ago
Funny enough, Transylvania is right next door to Serbia


thecaptaindeadpool
11 points
·
1 month ago
Dudes look like they are about to drop an album.


72killertomato
7 points
·
1 month ago
Dude in the middle was 20 years ahead, fashion-wise


PrincessBananas85
2 points
·
1 month ago
What are Chetniks?


photogenickiwi
1 point
·
1 month ago
That’s just John Lennon
anonymous anonymous 04:32 02.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

predatortz
Ako Radeta može da kaže da je neka Aleksandra Jerkov je ustaška kurva ili prostituka u jedoj skupštini ŠTA SE ONDA VI SNEBIVATE što ja kažem da je Vojislav Šešelj hercegovački pederski isprdak ili ustaška kurva!???


Ne snebivam se. Kao i ti, Šešelja smatram za veoma uspešnog ustašu.
No, i osobe niske inteligencije imaju pravo da se politički organizuju. Članove i simpatizere SRS smatram za takve, ali branim njihovo pravo da biraju i budu birani. Braneći njih i njihove slobode branim mnogo toga.


Tako je Predo.

To je esencija liberalnog pristupa politici.
anonymous anonymous 04:34 02.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Srđan Fuchs
A i kada bismo zakopkali po Romiju, našli bismo da je i on iz neke Hercegovine, Krajine i sa Kosova, nego se ovde nešto autošoveni.


freehand freehand 08:07 02.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

На пример...

Spadam u blgere koji rado hvataju svaku priliku da na blogu nauče nešto novo i zanimljivo. Ovde sam taman pomislio da sam zaista propustio neki od Bulajićevih blokbastera snimljenih osamdesetih. Sad, ako nisi mislio na "Veliki transport", u kome nema lčetnika koliko se ja sećam - "Kozara" i "Neretva" filmovi su koji su snimljeni šezdesetih. I koliko razumem i koliko mi saznanja omogučavaju da procenim a uz razumevanje da igrani filmovi nisu dokumentarci i da se likovi kreiraju tako da budu karakteristični - četnici su u njima prikazani realno i verno.
tasadebeli tasadebeli 09:12 02.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

freehand
На пример...

Spadam u blgere koji rado hvataju svaku priliku da na blogu nauče nešto novo i zanimljivo. Ovde sam taman pomislio da sam zaista propustio neki od Bulajićevih blokbastera snimljenih osamdesetih. Sad, ako nisi mislio na "Veliki transport", u kome nema lčetnika koliko se ja sećam - "Kozara" i "Neretva" filmovi su koji su snimljeni šezdesetih. I koliko razumem i koliko mi saznanja omogučavaju da procenim a uz razumevanje da igrani filmovi nisu dokumentarci i da se likovi kreiraju tako da budu karakteristični - četnici su u njima prikazani realno i verno.



Извини на погрешној фактографији. До тога је дошло јер су нас генерацијски водили из основних школа да гледамо Булајићева ремек-дела током седамдесетих, па сам се ја ухватио за ту деценију у којој су нас брејнвоширали, а нисам наводио тачне године снимања тих Булајићевих филмова.

Не замери, мој пионирски и омладински генерацијски друже.







Да се не би ти после питао тко је то одговоран за рушење моста, додао бих још и ово.

Знам, знам....

Релативизовање цитирањем небитних детаља или позивањем на њих је мајка сваког булшитера чиме он избегава да било шта каже о суштини реченога. (И успутно евентуално да изрекне и понеки истинити исказ.)

То је јаче од тебе. Заједно са на рођењу добијеним јапајаизмом који ти шикља до плафона, то све заједно од тебе чини безнадежан случај по питању комуникације на Блогу Б92.




tasadebeli tasadebeli 09:28 02.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

freehand



Нада умире последња...


А је л' ти се макар свиђа онај фотошопирани лик (Џон Ленон) у средини на другој фотки у следећем коментару?

Пази, та фотка је реална исто колико су реално приказани и четници у Булајићевим филмовима.

Хоћу рећи, можда Амери имају Холивуд, али смо зато ми имали "Авала филм" Ратка Дражевића и "Јадран филм" Бранка Лустига.

Зато те то питам.





freehand freehand 09:57 02.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

До тога је дошло јер су нас генерацијски водили из основних школа да гледамо Булајићева ремек-дела током седамдесетих, па сам се ја ухватио за ту деценију у којој су нас брејнвоширали, а нисам наводио тачне године снимања тих Булајићевих филмова.

Vodili su te sedamdesetih da gledaš blokbastere iz osamdesetih.
Razumem, sve ok.
Ali neminovno dolazi i sledeće:
Релативизовање цитирањем небитних детаља или позивањем на њих је мајка сваког булшитера чиме он избегава да било шта каже о суштини реченога. (И успутно евентуално да изрекне и понеки истинити исказ.)

Meni, nekako , izgleda, da detalji nisu nebitni. Jer osamdesetih je krenulo ludilo sa rehabilitacijom četništva, gromoglasnim horski otkrivanjem "skrivene" istorije a Drašković i Pogledi nisu roditelji su prozuklih mozgova koji su se odjednom prosvetlili na tim novim saznanjima i istinama.
Što se slike četnika tiče - nijednog pravog nisam video jer sam se rdoio dve decenije kasnije, ali mi ovi iz Bulajićevih filmova neobično liče na stotine fotografija i dokumentaraca koje sam imao priliku da vidim.
A tu onda dolzaimo i do sledećeg pasusa
То је јаче од тебе. Заједно са на рођењу добијеним јапајаизмом који ти шикља до плафона, то све заједно од тебе чини безнадежан случај по питању комуникације на Блогу Б92.

... u kome pravi Tasa izviri iz uprepodobljenog Tase iznova sa teme i činjenica okrećući reflektor na lik sagovornika. Koji, naravno, nije u stanju da skapira suštinu skrivenu iza te faktografski bangave forme. Zato što je, podrazumeva se, ovakav i onakav. Taso, jasnost ti je srednje ime.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:21 02.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus



jedan naš četnik
no kažu da je umro razočaran u četništvo (ceo život služio Kralju, da bi na kraju života doživeo da Kraljeva vojska postane antisemitska. Pijem kafu sa praunukom. Njujorčanin, dobar lik.
tasadebeli tasadebeli 10:28 02.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

freehand

Vodili su te sedamdesetih da gledaš blokbastere iz osamdesetih.



"Неретва"? "Сутјеска"?

Право да ти кажем не знам када су снимани... А то није ни битно за суштину реченога.

a Drašković i Pogledi nisu roditelji su prozuklih mozgova koji su se odjednom prosvetlili na tim novim saznanjima i istinama.



Ма'нити Маниту Вук (са својим кумом Шешељем)?

Та креација ДБ-а исто као што су то данас разноразни Информери, Курири, Ало, телевизије попут N!, Хепи и сличне?

Да ли треба на Вука Ма'нитога уопште више и трошити време и пажњу?


Доста о њему... И превише је добио пажње...



sagovornika. Koji, naravno, nije u stanju da skapira suštinu skrivenu iza te faktografski bangave forme. Zato što je, podrazumeva se, ovakav i onakav. Taso, jasnost ti je srednje ime.






Па је л' то "капирање" нешто што је до мене или до тебе?





tasadebeli tasadebeli 10:29 02.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

freehand

... u kome pravi Tasa izviri iz uprepodobljenog Tase iznova sa teme i činjenica okrećući reflektor na lik sagovornika.



Јао, јбт, ко ми каже па се и не љутим!

Жао ми је само што нисам лупао рецке (к'о у таблићима) сваки пут када си ме на Блогу Б92 назвао љотићевцем, фашистом, нацистом, неуспелим дисидентом, телетабисом,...

Па тако не знам фактографију по том питању и не могу да ти је представим сада овде да "научиш нешто ново".





П.С. - Предлажем споразумни прекид ватре?

Нека твоја буде последња и онда енде, што би рекао Кригер у Отписанима.

Јебаће нам Фукс кеву што му оволико тролујемо пост, па ће обојицу да нас банује.

Тако барем ја радим у школи кад се двојица потуку. Поделим укоре обојици. Ономе што је први почео јер је насилан, а оном другом што није на паметнији начин поступио и прекратио спиралу насиља.

Уопште се не упуштам превише у то "ко је више или мање крив".

Исти укор обојици.

И ефикасан ми је метод право да ти кажем, Фри.

Од 5. до 8. разреда буде можда 1-2 туче у одељењу. И то углавном у 5. разреду. Онда клинци укапирају и одељење после све до краја 8. разреда буде к'о хипи комуна. Оно, водимо љубав, а не рат...

Ако и направе неко срање, ја их само питам да ли је потребно ја да будем медијатор, они ми одговоре:

"Нека, разредни, сами ћемо да решиимо."

И буде Мир међу људима и Мир у људима у мом одељењу.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:24 02.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Neću vas kažnjavati - radim sa braćom filozofima sa Skopskog univerziteta pa nisam fokusiran na vaše peglanje.
freehand freehand 18:33 02.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

"Неретва"? "Сутјеска"?

Nema veze, Taso, sve ok. Sem što si sedamdesetih gledao blokbastere iz osamdesetih (vidiš ti kad su gadovi komunistički i debeovski izmislili vremeplov samo da tebe muče?!) ni "Sutjeska" nije Bulajićev film...
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:18 02.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

nijednog pravog nisam video jer sam se rdoio dve decenije kasnije, ali mi ovi iz Bulajićevih filmova neobično liče na stotine fotografija i dokumentaraca koje sam imao priliku da vidim.


Četnici, bradonje

Ajd da prebrojimo brade.
Koliko ih je?

predatortz predatortz 19:33 02.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Četnici, bradonje


Kad sam pitao babu da li je deda nosio bradu, odgovor je bio:

Jesi li lud?! Da se zaušljivi!

Po slikama, nosio je uniformu vojske, sa činovima kapetana, što je i bio u rezervi. Obrijan i uredno podšišan.
Ako je verovati babi, bradu i kosu su nosili Kerović, Leka Damjanović i još par njih iz štaba. Trupnim oficirima to nije padalo na pamet zbog higijenskih razloga, opasnosti od tifusa, a sa bradom i kosom se nije baš lako vijati po šumi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:47 02.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Po slikama, nosio je uniformu vojske, sa činovima kapetana, što je i bio u rezervi. Obrijan i uredno podšišan.


Manje od jedan posto vojske je nosilo bradu.
Al Veljko kaže drugačije, znači bilo je drugačije.
Nosio Draža, znači bradonje, a što su bradu nosili i komunisti, od Lenjina do Kastra, e oni nisu bradonje.

Ma Pred, jasno je šta se dešava, indoktrinacija deluje kod nekih do kraja života, nema to snage ni pameti da misli svojom glavom, to tako naučeno i tako gura ceo život.

Ali nevažno je šta će o četnicima misliti, nek misli ko šta hoće, važno je da zbog toga što tako misli može samo da se ždere, nikome ništa, na njihovu žalost, više ne mogu da naude, prošlo i njihovo.

Ali ono što baš smeta je kad takvi, koji bi ubijali jer im se tako kaže, a nisu sposobni da misle svojom glavom, krenu da dele lekcije o demokratiji.
Oni kao znaju šta je demokratija, oni će nekome nešto da pričaju, da li da glasaju ili da ne glasaju npr, a podržavaju ubijanje, ubijali bi, i podržavaju otimanje vlasti puškom.
I sad pričaju o demokratiji, izborima.
Oni!

Da ti se život smuči.
tasadebeli tasadebeli 20:02 02.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

hoochie coochie man
predatortz

Po slikama, nosio je uniformu vojske, sa činovima kapetana, što je i bio u rezervi. Obrijan i uredno podšišan.


Manje od jedan posto vojske je nosilo bradu.
Al Veljko kaže drugačije, znači bilo je drugačije.
Nosio Draža, znači bradonje, a što su bradu nosili i komunisti, od Lenjina do Kastra, e oni nisu bradonje.

Ma Pred, jasno je šta se dešava, indoktrinacija deluje kod nekih do kraja života, nema to snage ni pameti da misli svojom glavom, to tako naučeno i tako gura ceo život.

Ali nevažno je šta će o četnicima misliti, nek misli ko šta hoće, važno je da zbog toga što tako misli može samo da se ždere, nikome ništa, na njihovu žalost, više ne mogu da naude, prošlo i njihovo.

Ali ono što baš smeta je kad takvi, koji bi ubijali jer im se tako kaže, a nisu sposobni da misle svojom glavom, krenu da dele lekcije o demokratiji.
Oni kao znaju šta je demokratija, oni će nekome nešto da pričaju, da li da glasaju ili da ne glasaju npr, a podržavaju ubijanje, ubijali bi, i podržavaju otimanje vlasti puškom.
I sad pričaju o demokratiji, izborima.
Oni!

Da ti se život smuči.







Кажу зли језици да је ЦИА шездесетих смишљала како да приђе Кастру да би му сместили нешто не би ли му отпала брада.





Је л' схватате ви колико је свака таква прича са таквима

koji bi ubijali jer im se tako kaže, a nisu sposobni da misle svojom glavom, krenu da dele lekcije o demokratiji.
Oni kao znaju šta je demokratija, oni će nekome nešto da pričaju, da li da glasaju ili da ne glasaju npr, a podržavaju ubijanje, ubijali bi, i podržavaju otimanje vlasti puškom.
I sad pričaju o demokratiji, izborima.
Oni!



потпуно бесмислена и узалудна?


Срећом,


nevažno je šta će o četnicima misliti, nek misli ko šta hoće, važno je da zbog toga što tako misli može samo da se ždere, nikome ništa, na njihovu žalost, više ne mogu da naude, prošlo i njihovo.



'Бем ти ту српску културу и образовање када су у њој главни потпорни стубови и обрасци културних, образовних и уметничких вредности Булајићеви филмови снимани у славу Великог Вође за гомиле и гомиле пара из америчких кредита које још увек отплаћујемо...


Кад год ти "демократски" ликови потегну ту причу о четницима које они виде искључиво и само онако како су изгледали у Булајићевим филмовима (реално, јбт!), ја се осећам к'о да гледам овај клип:



hoochie coochie man hoochie coochie man 21:01 02.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Је л' схватате ви колико је свака таква прича са таквима

потпуно бесмислена и узалудна?



Ma da, ali uvek postoji ta ebena nada, očekivanje, šta li je, da i oni mogu da skapiraju običnu, jednostavnu stvar, da nije istina sve što je komunistička propaganda servirala.
I uvek se iznenadiš kad vidiš da to ipak ne uspevaju.
I ne samo da ne uspevaju, nego ih je ta boleščina sve više steže.
Nisam vervao da se ovde može pročitati, pobio bih ih, ali eto i to se desilo.
Napredovala bolest pa više ne mogu ni da se kontrolišu.

Pazi sad bisera, filmovi Veljka Bulajića su za njih obična filmska umetnost, a pošto nisu dokumentarni onda je to samo sloboda umetnika.
Nema to kao veze sa komunističkom propagandom, sa pravljenjem i održavanjem kulta ličnosti, to je samo onako, slučajno.
Pa koji debil moraš da budeš da tako nešto pomisliš, a tek da veruješ u to, stvarno mora da si budala.
I sad ti objašnjavaj.

tasadebeli tasadebeli 22:51 02.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

hoochie coochie man

I uvek se iznenadiš kad vidiš da to ipak ne uspevaju.



Не може ни да успе онај који и не покушава да разуме него је удобно уваљен у тај свој confirmation bias и из ко зна ког разлога не жели ни да устане из тога у чему се ваља деценијама, често и читав свој живот.


Што их онда приморава на тај њихов булшит (просеравање) којим се у комуникацији служе јер им није ни битно да утврде истину, него да оно у шта сами верују наметну, макар и на силу, другима, односно да на овом тржишту свега и свачега што боље продају своје "мишљење", политички став, себе саме или шта год већ продају.


Није им битно како појаве око њих заиста изгледају већ им је битније како они желе да их представе другима. Па онда говоре и пишу и о ономе о чему често ништа не знају изврћући истину до које им ионако није ни стало.


(Knowledge Goes Pop)


А то јесте по дефиницији булшит. Или просеравање на српском. Мало финије речено, млаћење празне сламе.

Пази, није лаж. Лаж је када је неко свестан да то што говори и пише није истина.

Булшитерима (просеравачима) је то потпуно неважно. Најважније им је да то што говоре и пишу послужи њиховом интересу, циљу који желе да постигну.

Па сад...

Ако то што говоре и пишу одговара истини и правом стању ствари у реду, а ако не одговара истини и правом стању ствари опет у реду јер булшитерима и није стало до истине него до постизања сопственог циља и интереса.

(Извини, знам да сам досадио и богу и људима са овим што вазда понављам, али то јесте тако. И та широко раширена појава нашег доба води директно у смрт било какву комуникацију са сврхом и смислом. Па самим тим обесмишљава и сваку заједницу људи.)



Napredovala bolest pa više ne mogu ni da se kontrolišu.






П.С. - Ово што су паметни људи уочили код њих на америчким универзитетима имаш исто и код нас већ неколико деценија уназад, само са нашим локалним специфичностима.

А та слика универзитета је само слика друштва у целини која у себи носи клицу потенцијалне опасности по то друштво у којем неће онда бити убијена само комуникација.





Atomski mrav Atomski mrav 23:24 02.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

confirmation bias


A kako se stučno zove ono "vidiš trun u tuđem oku a ne vidiš balvan u sopstvenom"?
tasadebeli tasadebeli 23:31 02.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Atomski mrav
confirmation bias


A kako se stučno zove ono "vidiš trun u tuđem oku a ne vidiš balvan u sopstvenom"?



The Lumberjack Song?


Претпостављам да је тај балван који ја не видим у сопственом оку у овом случају то што одбијам да четнике видим онако како су представљени у филмовима Вељка Булајића који су у Титославији служили за испирање мозга пионира и омладинаца?

(Заправо, свих оних који никада нису, по сопственом признању, четника ни видели у свом животу, али зато и дан-данас, иако одавно нису пионири и омладинци, сигурно знају да су четници изгледали баш онако како их је представљао Вељко Булајић у својим филмовима.)
freehand freehand 23:31 02.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Kako beše ono sa milovanjem i sa glavicama?
Atomski mrav Atomski mrav 23:37 02.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Претпостављам да је тај балван који ја не видим у сопственом оку у овом случају то што одбијам да четнике видим онако како су представљени у филмовима Вељка Булајића који су у Титославији служили за испирање мозга пионира и омладинаца?


Ne, balvan se odnosi na:

Не може ни да успе онај који и не покушава да разуме него је удобно уваљен у тај свој confirmation bias и из ко зна ког разлога не жели ни да устане из тога у чему се ваља деценијама, често и читав свој живот.

Што их онда приморава на тај њихов булшит (просеравање) којим се у комуникацији служе јер им није ни битно да утврде истину, него да оно у шта сами верују наметну, макар и на силу, другима, односно да на овом тржишту свега и свачега што боље продају своје "мишљење", политички став, себе саме или шта год већ продају.
tasadebeli tasadebeli 23:39 02.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

freehand
Kako beše ono sa milovanjem i sa glavicama?



Запамтио си, а?

Дакле, деловало је. Добро је, напредујемо ка излечењу.

Идемо даље!
tasadebeli tasadebeli 23:51 02.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Atomski mrav
Претпостављам да је тај балван који ја не видим у сопственом оку у овом случају то што одбијам да четнике видим онако како су представљени у филмовима Вељка Булајића који су у Титославији служили за испирање мозга пионира и омладинаца?


Ne, balvan se odnosi na:

Не може ни да успе онај који и не покушава да разуме него је удобно уваљен у тај свој confirmation bias и из ко зна ког разлога не жели ни да устане из тога у чему се ваља деценијама, често и читав свој живот.

Што их онда приморава на тај њихов булшит (просеравање) којим се у комуникацији служе јер им није ни битно да утврде истину, него да оно у шта сами верују наметну, макар и на силу, другима, односно да на овом тржишту свега и свачега што боље продају своје "мишљење", политички став, себе саме или шта год већ продају.



Да, па?

Зашто би то био балван у мом оку?

Зато што је мноштво докумената из српских архива (чак и из Војног архива, причао сам већ ту причу коју знам из прве руке од колеге историчара) о Другом светском рату покрадено и сада лежи по приватним кућама у сефовима да до те мучене истине никада не бисмо ни дошли?

Да би привилеговани из оних времена задржавали те своје ничим заслужене привилегије и дан-данас иако су у ствари такви какви јесу само најобичнији сировински састав негативне селекције?

Баш бих волео да ми тачно кажеш на шта мислиш.

Не мора овако твитерашки да ми то кажеш као до сада... Опусти се мало. Можеш ти то сигурно и боље и паметније од пар цитата и једне полудовршене реченице.

(Види моје дописивање са Алсом на мом посту о Ћирилу и Методију.)
Atomski mrav Atomski mrav 00:12 03.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Зашто би то био балван у мом оку?


Zato što druge optužuješ za ono što i sam radiš. Generalno, nevezano za trenutnu temu.

Баш бих волео да ми тачно кажеш на шта мислиш.


Dobar primer tvojih fantazmagoričnih tekstova i komentara, taj tekst koji si linkovao. OK, tvoj pogled na neke stvari, što da ne, ali uz ovo:

да оно у шта сами верују наметну, макар и на силу, другима, односно да на овом тржишту свега и свачега што боље продају своје "мишљење", политички став, себе саме или шта год већ продају.


Не мора овако твитерашки да ми то кажеш као до сада... Опусти се мало. Можеш ти то сигурно и боље и паметније од пар цитата и једне полудовршене реченице.


Spram tebe, svako ko je u stanju da se izražava koncizno piše tviteraški. Ako misliš da pisanje čaršava čini to što je napisano (i autora) pametnijim, grešiš.
freehand freehand 00:45 03.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

(Види моје дописивање са Алсом на мом посту о Ћирилу и Методију.)

tasadebeli tasadebeli 06:55 03.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Atomski mrav

Spram tebe, svako ko je u stanju da se izražava koncizno piše tviteraški. Ako misliš da pisanje čaršava čini to što je napisano (i autora) pametnijim, grešiš.



ОК. Усвајам твоје мишљење.

Zato što druge optužuješ za ono što i sam radiš. Generalno, nevezano za trenutnu temu.



Докажи.


Dobar primer tvojih fantazmagoričnih tekstova i komentara, taj tekst koji si linkovao. OK, tvoj pogled na neke stvari, što da ne, ali uz ovo:



Да, мој поглед на те ствари.

Поглед који никоме другом не намећем, не терам ни милом ни силом никога да има тај исти поглед на те ствари, него само кажем шта мислим.

Е сад, то што се некима не свиђа шта ја кажем, па би ме најрадије поништили у сваком виду као људско биће, неки чак и физички као што сами то кажу, а све у циљу што боље продаје себе самих у овом нашем друштву то већ није мој проблем него њихов.


freehand

(Види моје дописивање са Алсом на мом посту о Ћирилу и Методију.)





Објасни.


П.С. - Краће не може.
tasadebeli tasadebeli 07:26 03.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Поновићу још једном шта је Хучи Кучи написао јер је то најбољи закључак који се може извући из читавог овог низа коментара овде:

Manje od jedan posto vojske je nosilo bradu.
Al Veljko kaže drugačije, znači bilo je drugačije.
Nosio Draža, znači bradonje, a što su bradu nosili i komunisti, od Lenjina do Kastra, e oni nisu bradonje.

Ma Pred, jasno je šta se dešava, indoktrinacija deluje kod nekih do kraja života, nema to snage ni pameti da misli svojom glavom, to tako naučeno i tako gura ceo život.

Ali nevažno je šta će o četnicima misliti, nek misli ko šta hoće, važno je da zbog toga što tako misli može samo da se ždere, nikome ništa, na njihovu žalost, više ne mogu da naude, prošlo i njihovo.

Ali ono što baš smeta je kad takvi, koji bi ubijali jer im se tako kaže, a nisu sposobni da misle svojom glavom, krenu da dele lekcije o demokratiji.
Oni kao znaju šta je demokratija, oni će nekome nešto da pričaju, da li da glasaju ili da ne glasaju npr, a podržavaju ubijanje, ubijali bi, i podržavaju otimanje vlasti puškom.
I sad pričaju o demokratiji, izborima.
Oni!

Da ti se život smuči.


Само што ја мислим и да неки од њих, нарочито они кључни људи на културној, медијској, образовној и уметничкој сцени Србије, итекако имају и снаге и памети да мисле својом главом, али неће јер би онда наштетили свом ситносопственичком интересу сакупљачке природе који је код њих много јачи ментални оквир од те памети на коју се позивају просеравајући се успут.

Или што би рекла својевремено Борка Павићевић, ћерка Титовог генерала, Марини Рајевић у једној отвореној дискусији пред публиком:

"Ко није са нама, тај је против нас!"

То је, ваљда, та културна деконтаминација чија је једна од главних перјаница Борка Павићевић.


На то бих ја само поновио:


'Бем ти ту српску културу и образовање када су у њој главни потпорни стубови и обрасци културних, образовних и уметничких вредности Булајићеви филмови снимани у славу Великог Вође за гомиле и гомиле пара из америчких кредита које још увек отплаћујемо...

Је л' схватате ви колико је свака таква прича са таквима потпуно бесмислена и узалудна?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:49 03.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

A, s druge strane, ustaje svude fašizam i revizija pa što bi sada neočetnici bili manje cvećke od ostalih? Ako može Irac, Žabar, Francuz, Amer, Brit, Jevrejin, Mađar, Turčin, Rus, Hrvat... Što ne bi i četnik mogao?!
tasadebeli tasadebeli 08:02 03.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Atomski mrav



Успут, једно питање за тебе.

Ово што ради Фрихенд годинама на Блогу Б92 (и није он једини) релативизујући суштину нечијег коментара само да би избегао да се сложи са очигледним чињеницама јер оне не иду у прилог његовом confirmation bias, ти то сматраш пожељним моделом комуникације?

Сврсисходним и смисленим?

Подсетићу те...

Све ово дописивање је почело од питања да ли су четници заиста изгледали онако како их је приказивао Вељко Булајић у својим филмовима или нису и колико је тај филмски брејнвошинг у Титославији утицао на формирање слике свих нас о стварности каква је била из чега проистичу последице и данас на шта се Фрихенд надовезао својим просеравањем о фактографији (тј. небитним детаљима попут питања "деценија" у којима су снимани ти разни партизански филмови који су, што се мене тиче били само домаћи облик америчких вестерн филмова са гуд гајз-бед гајз какве је Маршал волео), што је било потпуно небитно за суштину коментара на који се он надовезао.

(А ја се врло добро сећам када су ме као основношлколца седамдесетих из школске клупе заједно са осталом школском дечурлијом одводили на тај брејнвошинг, тј. гледање "Неретве", "Сутјеске" и слично. И сад ће он да ме убеђује да нисам проживљавао то што сам проживео? Он зна боље од мене шта сам то проживљавао тада? Е, јбг онда!)

Знаш ли да је Министарство просвете у време Жарка Обрадовића 2011/2012. слало званичну препоруку школама да воде колективно децу на гледање филма "Парада" Срђана Драгојевића?

(Трендови су се малкице променили, па су сада неки други уместо партизана и четника главни јунаци филмова које препоручује за гледање Министарство просвете. Евровизија, брате рођени! Чини своје!)

То је иста та врста мозга као и седамдесетих година у СФРЈ. Та коју "Слободноруки" (судећи по нику који је сам себи доделио, мада ја не видим нигде у њему ту слободу на коју се позива) тако ревносно брани ваљајући се у свом confirmation bias.
tasadebeli tasadebeli 08:04 03.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Srđan Fuchs
A, s druge strane, ustaje svude fašizam i revizija pa što bi sada neočetnici bili manje cvećke od ostalih? Ako može Irac, Žabar, Francuz, Amer, Brit, Jevrejin, Mađar, Turčin, Rus, Hrvat... Što ne bi i četnik mogao?!



Ма пусти те неочетнике...(ЛИНК)


Они су се исто образовали и културно уздизали на Булајићевим филмовима к'о и ови партизани.

Зато они нису и не смеју да буду разлог да бисмо историјске чињенице и истину спиновали зарад некаквих "виших циљева", зар не?


П.С. - Је л' ти се свиђа онај фотошопирани "четник" што седи у средини на оној фотки коју сам окачио?

Јбт, исти Гари Олдман у Дракули!






А тек коментари са тог сајта који се зове MilitaryPorn.
Atomski mrav Atomski mrav 09:59 03.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Докажи.


OK, svaki put kad vidim da si napisao neki bulšit, reći ću ti to. Mrzi me da to radim retroaktivno.

Atomski mrav Atomski mrav 10:04 03.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Успут, једно питање за тебе.

Ово што ради Фрихенд годинама на Блогу Б92 (и није он једини) релативизујући суштину нечијег коментара само да би избегао да се сложи са очигледним чињеницама јер оне не иду у прилог његовом confirmation bias, ти то сматраш пожељним моделом комуникације?

Сврсисходним и смисленим?


Evo ga bulšit - zato što kritikujem tebe, mora da sam neki frihendov fan? Kada ćeš odrasti, mali veseljače?

Знаш ли да је Министарство просвете у време Жарка Обрадовића 2011/2012. слало званичну препоруку школама да воде колективно децу на гледање филма "Парада" Срђана Драгојевића?


Ne znam. Šta je poenta, što si sad ovo spomenuo?
freehand freehand 15:15 03.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

tasadebeli
Atomski mrav



Успут, једно питање за тебе.

Ово што ради Фрихенд годинама на Блогу Б92 (и није он једини) релативизујући суштину нечијег коментара само да би избегао да се сложи са очигледним чињеницама јер оне не иду у прилог његовом confirmation bias, ти то сматраш пожељним моделом комуникације?

Сврсисходним и смисленим?

Подсетићу те...

Све ово дописивање је почело од питања да ли су четници заиста изгледали онако како их је приказивао Вељко Булајић у својим филмовима или нису и колико је тај филмски брејнвошинг у Титославији утицао на формирање слике свих нас о стварности каква је била из чега проистичу последице и данас на шта се Фрихенд надовезао својим просеравањем о фактографији (тј. небитним детаљима попут питања "деценија" у којима су снимани ти разни партизански филмови који су, што се мене тиче били само домаћи облик америчких вестерн филмова са гуд гајз-бед гајз какве је Маршал волео), што је било потпуно небитно за суштину коментара на који се он надовезао.

(А ја се врло добро сећам када су ме као основношлколца седамдесетих из школске клупе заједно са осталом школском дечурлијом одводили на тај брејнвошинг, тј. гледање "Неретве", "Сутјеске" и слично. И сад ће он да ме убеђује да нисам проживљавао то што сам проживео? Он зна боље од мене шта сам то проживљавао тада? Е, јбг онда!)

Знаш ли да је Министарство просвете у време Жарка Обрадовића 2011/2012. слало званичну препоруку школама да воде колективно децу на гледање филма "Парада" Срђана Драгојевића?

(Трендови су се малкице променили, па су сада неки други уместо партизана и четника главни јунаци филмова које препоручује за гледање Министарство просвете. Евровизија, брате рођени! Чини своје!)

То је иста та врста мозга као и седамдесетих година у СФРЈ. Та коју "Слободноруки" (судећи по нику који је сам себи доделио, мада ја не видим нигде у њему ту слободу на коју се позива) тако ревносно брани ваљајући се у свом confirmation bias.

Tebi, Taso, nije dobro.
Težak oblik akutnog frihenditisa.
tasadebeli tasadebeli 15:36 03.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Atomski mrav
Докажи.


OK, svaki put kad vidim da si napisao neki bulšit, reći ću ti to. Mrzi me da to radim retroaktivno.




Само приложи неки доказ за то. Било бо добро.
tasadebeli tasadebeli 15:46 03.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Atomski mrav
Успут, једно питање за тебе.

Ово што ради Фрихенд годинама на Блогу Б92 (и није он једини) релативизујући суштину нечијег коментара само да би избегао да се сложи са очигледним чињеницама јер оне не иду у прилог његовом confirmation bias, ти то сматраш пожељним моделом комуникације?

Сврсисходним и смисленим?


Evo ga bulšit - zato što kritikujem tebe, mora da sam neki frihendov fan? Kada ćeš odrasti, mali veseljače?



Зашто Јеврејин на питање увек одговара питањем?

А зашто Јеврејин на питање не би увек одговарао питањем?

Зашто би био булшит то што сам објаснио Фрихендов начин комуникације који он практикује годинама на Блогу Б92?

То није истина? То моје објашњење?

Ко је рекао да си ти Фрихендов фан? Лепо сам те питао да ли ти тај његов булшитерски начин комуникације сматраш нормалним.

Ниси ми одговорио на то моје питање већ си мене оптужио да сам булшитер. Упућујући успут пар епитета не би ли ме дисквалификовао у овом нашем дописивању.

(Што управо ради и Фрихенд увек. Када год почне да губи тло под ногама у некој расправи.)

Што све заједно онда од тебе чини такође првокласног булшитера у овом дописивању овде.

И то не зато што си Фрихендов фан него зато што ни ти, као ни Фрихенд, не умеш другачије од те силне сујете која ти шикља до плафона и не дозвољава ти да мало изађеш из те мисаоне кутијице да си најлепши, најбркатији, најпаметнији итд. у коју си самог себе заробио.

Изгледа да сам коначно дошао до јединог правог могућег закључка када си ти у питању. (За Фрихенда то знам одавно.)


Bullseye!








Знаш ли да је Министарство просвете у време Жарка Обрадовића 2011/2012. слало званичну препоруку школама да воде колективно децу на гледање филма "Парада" Срђана Драгојевића?


Ne znam. Šta je poenta, što si sad ovo spomenuo?



Ти не видиш никакву везу између та два?

Вођење колективно деце из школе да гледају "Неретву", "Сутјеску" и вођење колективно деце из школе четири деценије касније да гледају филм "Парада"?

По препоруци државних институција?

Машала!

И аферим за тебе!


колико је свака таква прича са таквима потпуно бесмислена и узалудна
Atomski mrav Atomski mrav 16:19 03.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Ниси ми одговорио на то моје питање већ си мене оптужио да сам булшитер. Упућујући успут пар епитета не би ли ме дисквалификовао у овом нашем дописивању.

(Што управо ради и Фрихенд увек. Када год почне да губи тло под ногама у некој расправи.)


To isto radiš i ti. Zapravo najviše na Blogu jer si najsujetnija osoba i najveći bulšiter ovde.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:31 03.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

А бе сега затворисмо ли рачуните мегју партизаните на фрихендче и четниците на таскето?
jadragoljub jadragoljub 19:07 03.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:56 03.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

A, s druge strane, ustaje svude fašizam i revizija pa što bi sada neočetnici bili manje cvećke od ostalih? Ako može Irac, Žabar, Francuz, Amer, Brit, Jevrejin, Mađar, Turčin, Rus, Hrvat... Što ne bi i četnik mogao?!


Opet fašizam? :)
Srki bre pa kakav crni fašizam si ovde video?
Kad neko kaže da četnici nisu nosil brade, to je tebi fašizam?

Smanjite malo ljudi sa tim fašizmom, ko boga vas milom, naparviste od fašizma poštapalicu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:42 03.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

hoochie coochie man

Opet fašizam? :)
Srki bre pa kakav crni fašizam si ovde video?
Kad neko kaže da četnici nisu nosil brade, to je tebi fašizam?

Smanjite malo ljudi sa tim fašizmom, ko boga vas milom, naparviste od fašizma poštapalicu.


Dobro, obećavam da neću nikada dopustiti Dragoljubu da te likvidira bez časnog suda.

tasadebeli tasadebeli 23:24 03.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Srđan Fuchs
А бе сега затворисмо ли рачуните мегју партизаните на фрихендче и четниците на таскето?



Ниси, бре, ништа укапир'о!

Није то о партизанима и четницима него о медијима, култури, образовању и уметности преко којих се испирају мозгови.

А уместо "партизани" и "четници" можеш слободно да ставиш било шта...

Рецимо, Тојдаријанци, Ка(ла)мари и мастер Јоде.

А ја, ето, не падам на трикове умишљених самозваних џедаја, па се зато овај низ коментара толико отегао против чега ти протестујеш с пуним правом.





tasadebeli tasadebeli 23:27 03.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

hoochie coochie man
A, s druge strane, ustaje svude fašizam i revizija pa što bi sada neočetnici bili manje cvećke od ostalih? Ako može Irac, Žabar, Francuz, Amer, Brit, Jevrejin, Mađar, Turčin, Rus, Hrvat... Što ne bi i četnik mogao?!


Opet fašizam? :)
Srki bre pa kakav crni fašizam si ovde video?
Kad neko kaže da četnici nisu nosil brade, to je tebi fašizam?

Smanjite malo ljudi sa tim fašizmom, ko boga vas milom, naparviste od fašizma poštapalicu.






На крају ће бити к'о у оној причи о чобанчету које зајебава цело село вичући:"Вук! Вук!"

Па кад село дотрчи да му помогне, чобанче се смеје.

На крају, када се заиста и појави прави вук, чобанчету више нико не верује док дозива у помоћ.
tasadebeli tasadebeli 23:39 03.06.2019

Re: Sve je bolje nego biti mali Rus

Atomski mrav
Ниси ми одговорио на то моје питање већ си мене оптужио да сам булшитер. Упућујући успут пар епитета не би ли ме дисквалификовао у овом нашем дописивању.

(Што управо ради и Фрихенд увек. Када год почне да губи тло под ногама у некој расправи.)


To isto radiš i ti. Zapravo najviše na Blogu jer si najsujetnija osoba i najveći bulšiter ovde.



Опет уместо конкретног одговора на моја питања испаљујеш дисквалификације на мој рачун?

То се, БРАЛЕ, у мом селу зове замена теза.










Да те подсетим, мада не верујем да ћу икада добити одговор од тебе на то шта сам те питао:



Ово што ради Фрихенд годинама на Блогу Б92 (и није он једини) релативизујући суштину нечијег коментара само да би избегао да се сложи са очигледним чињеницама јер оне не иду у прилог његовом confirmation bias, ти то сматраш пожељним моделом комуникације?

Сврсисходним и смисленим?



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana