Ustaša na buzari

Queeria RSS / 06.06.2008. u 01:28

ustasa-soup.2879.jpgZbog primernog vladanja i odličnog uspeha na kraju školske godine, „Queeria“ je odlučila da me za nagradu biznis klasom pošalje na zasluženi odmor u „Excelsior“ hotel u Dubrovniku. Nagradu sam oberučke prihvatio i jedva dočekao da pobegnem u neku prijateljsku zemlju gde će se moja izdajnička i stranoplaćenička duša odmoriti od slobodnih radikala koji nagrizaju naše društvo kao što Domestos nagriza nežne domaćinske ruke. Kad bolje razmislim, prijateljska Hrvatska je odličan izbor za beg od srpske stvarnosti, naročito u trenutku kada „nas“ tuži za genocid.

Ali, kao što odlično znate, život u Srbiji nas na neki način obogalji i od nas stvori osobe s invaliditetom ili bolje rečeno osobe sa srpstvom. To srpstvo se, kao neki parazit, zakači za nas i osim što nam sisa krv ogleda se i u veoma glasnom govoru, inaćenju, prkosu i naravno preteranom korišćenju reči „bre“ (kokoške kokodaču, krave muču, ovce bleje, a mi Srbi brecamo). Tog parazita postajemo svesni tek kada napustimo teritoriju („genocidne?!“) lepše naše, a posebno je vidljiv ako odemo u prijateljsku Hrvatsku. Mislio sam da smo mi izdajnici i strani plaćenici špricani protiv tih parazita, ali sam se duboko prevario. Prvo što sam učinio kada sam ušao u hotel „Excelsior“, sasvim nesvesno sam pitao recepcionera da li imaju goste koji se lažno predstavljaju da su iz lažne, nepostojeće i nepriznate države koja nosi lažno ime Republika Kosovo. Recepcioner mi je odgovorio da imaju nekoliko albanskih gostiju koji tvrde da su iz nezavisne države Kosovo. Besan i revoltiran sam zatražio da ih ODMAH izbace iz hotela ili ću ja morati da otkažem svoju rezervaciju i napustim hotel. I tako sam u sred Dubrovnika, sa sedamnaest „Louis Vuitton“ kofera u rukama ostao na ulici bez hotelske sobe. Nadam se da će mi taj patriotski gest doneti državno priznanje koje će mi lično uručiti Vuk Jeremić.

Šta ću bez hotelske sobe, bez igde ikoga u tuđini?! Koga da nazovem i da pomoć ištem?! I onda sam se setio ko mi može pomoći, ko mi duguje uslugu:

- Halo

- Paris, droljo. Šta ima? Peđa von Queeria ovde.

- Pedja, droljo. Evo spremam kompot od trešanja i slatko od jagoda za zimnicu. Posle ću da kuvam ručak, dolaze mi neki gosti. Šta ti radiš?

- Evo me u Dubrovniku i imam mali problem. Ostao sam bez hotelske sobe. Da li možeš da mi središ da odsednem kod vas u „Hiltonu“?

- Naravno Pedja, za tebe sve. Dovoljno je da se na recepciji pozoveš na mene i kažeš da smo nerazdvojni prijatelji. Daće ti predsednički apartman koji čuvaju za mene i moje prijatelje.

- Hvala ti Paris, mnogo si mi pomogla. Nikada ti ovo neću zaboraviti.

I tako sam ja dospeo u predsednički apartman „Hilton International“ hotela u Dubrovniku. Zahvaljujući čistom hrvatskom zraku dejstvo srpskog parazita je popustilo te se u Hiltonu nisam raspitivao da li imaju albanske goste iz lažne, nepostojeće i nepriznate Republike Kosovo.

Odmor je mogao da počne. Sunce, seks, more, seks, hrana, seks, vino, seks, droge, seks, seks, seks… Koga naći za toliki seks kad turisti u Dubrovniku prosečno imaju dvesta godina?! Jedina opcija su mi mladi, zgodni, seksi Dubrovčani. Ali ako se budem petljao s njima to će me diskvalifikovati za državno priznanje koje bi mi lično uručio Vuk Jeremić! Seksi Dubrovčani ili državno priznanje?! Državno priznanje ili seksi Dubrovčani?! Dubrovčani ili Vuk Jeremić?! Ne znam za vas, ali sam ja izabrao seksi Dubrovčane. Da budem precizan izabrao sam samo jednog.

Radi u hotelu kao animator. Ima 23 godine. Lep. Zgodan. Snažan. Zove se Ante Cash.

Dugo sam ga posmatrao iz daleka, kao što nas je učila drugarica Desanka. Gledao i maštao kako mi prilazi, uzima u naručje i odvodi u predsednički apartman. Otključava vrata dok me još uvek drži u naručju. Unosi u sobu do ogromnog bračnog kreveta na koji me baca. Kida službenu košulju sa sebe ispod koje se otkrivaju snažne grudi i veliko crno istetovirano slovo U. Ja vrisnem od straha i uzbuđenja kad to videh.

- Za seks spremni, - pocepa pantalone sa sebe ispod kojih se otkrivaju snažne butine i teška artiljerija. Ja opet vrisnuh od straha i uzbuđenja.

- Dolazi ovamo da se na tebi osvetim za sve što ste nam učinili, - zarežao je na mene kao tigar, te ja nemadoh kud.

- Majčice, majčice, spasi me majčice, - drao sam se iz sveg grla.

- Nitko ti sada neće pomoć. Platićeš mi droljo agresorska. – vrištao je na mene dok se u pozadini na tranzistoru čuo Thompson.

- Nemoj Ante, nemoj. Ja sam vaš. Ja sam izdajnik. Nataša Kandić mi je drugarica. Sa Sonjom Biserom svake nedelje pijem kafu. Nemoj Ante, nemoj.

- Šuti. Nećeš me prevarit tim lažima. Platićeš mi za sve dane, tjedne opsade Dubrovnika, za svaki kamen koji ste nam srušili – govorio ljutito dok mi je vezivao ruke na leđima.

- Nemoj Ante, nemoj. Ko boga te molim, nemoj. Nisam ja agresor, nisam… Joj Ante, pa nemoj bez kondoma. Nemoj, nemoj, nisi ti takav.

Imaš kondome u prvoj fijoci pored krevet.

Kuku lele, nemoj. Šta će tvoji da ti kažu!!! Nemoj Ante, tako ti Franje.

Stavi i lubrikant, nemoj bez podmazivanje.

Kuku majčice, šta sad doživeo. Jooooooooooooj, Ante… Boli, boli, boli, nemoj, nemoj, nemoj… Oooooooooo Ante…

…posle pet minuta…

- To mi radi Ante, osveti mi se za sve što smo vam radili. Za svaki kamen dubrovački. Za svaki dan i nedelju pod opsadom. Tako Ante, to mi radi Ante. Ne zaboravi i ostale zločine. I za Vukovar i Karlovac, Karlobag, a naročito Viroviticu. Za sve mi se osveti Ante, moj Ante. Zaslužio sam. Osveti mi se. Kazni me, Ante, moj Ante. Evo blješti mi pred očima i oluja mi utrobi. Joj Ante, moj Ante, kako ti to dobro radiš.

Ali se Ante odjednom zaustavi.

- Šta? Gotovo? Pa ovo bi neki blic krig?

Krenuo Ante da skuplja svoju garderobu s poda i da se približava izlaznim vratima.

- Ante, gde ti misliš da si krenuo? Sad je red na mene da se osvetim. Za sve što ste nam radili od 1941. pa naovamo. Sad će da vidiš čija majka crnu vunu prede!!!

U tom trenutku trgoh se iz maštanja. Vreme je da svoja maštanja najzad ostvarim. On je još uvek animirao neke sredovečne Britanke kraj bazena. Ustao sam sa stolice i uputio se ka njemu.

dubrovnik.2880.jpg- Zdravo Ante, ja sam Pedja von Queeria, prijatelj Paris Hilton i mnogih drugih slavnih ličnosti, među kojima su… (vadim iz džepa urolani metar dugi papir na kojima su ispisana imena svih slavnih ličnosti koje poznajem. Pokazujem i ponovo urolam i vraćam u džep). Jako si simpatičan dečko i rado bih voleo da popijem jedno žestoko piće s tobom u gradu. Večeras. Naravno ti plaćaš, kao i svaki džentlmen.

- Žao mi je, ali mi je zabranjeno intimiziranje s gostima hotela – okrenu se i nastavi da animira sredovečne Britanke.

Vratih se u svoju stolicu kao pokisao. Eh Ante, moj Ante sve sam u glavi isplanirao. Šta bi radili, kako i gde. Čak i šta bih ti rekao na rastanku: „We'll Alway Have Dubrovnik“. Ali ostaju mi maštanja. To mi Ante ne možeš oduzeti. Biću veoma grub i žestok prema tebi u maštanjima. Čak ću i bič koristiti.

Zbog ovog incidenta sam skratio svoj odmor i kod menadžera hotela insistirao da Antu izbace s posla. Odlučio sam da se više nikada neću vratiti u Dubrovnik. Osim ako me Paris ne pozove u goste. Nju ne mogu da odbijem.

Vuče Jeremiću, nadam se da sam zaslužio jednu nacionalnu nagradu, ako već ne nacionalnu penziju. Kaj ne?!

Vaš ponizni,

Predrag M. Azdejković

www.queeria.com

www.queeriacentar.org

www.youtube.com/queeriaTV

Muzička preporuka:

Anthony and the Johnsons: I Fell in Love with the Dead Boy

Atačmenti



Komentari (88)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dobronamjeran dobronamjeran 01:48 06.06.2008

Prvi

Hrkljus.
Queeria Queeria 02:09 06.06.2008

Re: Prvi

Da li da te brišem ili ne... Hm... hm... hm... Nećem... Neka, raduj se :)
dobronamjeran dobronamjeran 06:25 06.06.2008

Re: Prvi

Queeria
Da li da te brišem ili ne... Hm... hm... hm... Nećem... Neka, raduj se :)

Kad sam to napisao kod vasilija on je od toga napravio epski odgovor vidjeci u toj rijeci i ono sto nije znacilo.
No sad o prici koju si napisao. No meni je ta prica malo vjerojatna jer oni koji bi imali istetovirano U na prsima tesko da su seksualne orjentacije koju navodis u svojim mastanjima.
edi-va edi-va 07:32 06.06.2008

Re: Prvi

No sad o prici koju si napisao. No meni je ta prica malo vjerojatna jer oni koji bi imali istetovirano U na prsima tesko da su seksualne orjentacije koju navodis u svojim mastanjima.


Preporuchujem ti da odgledash American History X (ako josh nisi), da vidish samo kako chasom promene orijentaciju, bash ti hardcore istetovirani.

Queeria Queeria 09:13 06.06.2008

Re: Prvi

No sad o prici koju si napisao. No meni je ta prica malo vjerojatna jer oni koji bi imali istetovirano U na prsima tesko da su seksualne orjentacije koju navodis u svojim mastanjima.


Ah, predrasude, predrasude :))
Zašto to misliš? Objasni...
dobronamjeran dobronamjeran 12:13 06.06.2008

Re: Prvi

Ah, predrasude, predrasude :))
Zašto to misliš? Objasni...

Ma tek onako. Razmisljam o tome koliko ima homo osoba recimo u pokretu sturmfront. To jest takvima koji tetoviraju u ili koji su pripadnici pokreta blad and honor u opisu mrznje stoji i mrznja prema "pederima". No to je mozda samo prikriveni latentni homoseksualizam koji pokusavaju zatomiti mrznjom prema razlicitima.
Kud ste bas liku nadjenuli ime Ante Cash? Obzirom da postoji reper sa istim imenom.
KafaJeGotova KafaJeGotova 15:22 06.06.2008

Re: Prvi

edi-va
Preporuchujem ti da odgledash American History X (ako josh nisi), da vidish samo kako chasom promene orijentaciju, bash ti hardcore istetovirani.

ili pak 'skin flick'... e, to je prozivka :)))
One infamous scene involves a character masturbating and ejaculating onto a copy of Mein Kampf by Adolf Hitler.
Spadalo Spadalo 03:59 06.06.2008

Do prvog

Pun Dubrovnik galebova, a ti zapeo za Antu! I šta ima Vuk Jeremić da te nagrađuje kada se zna da je Dubrovnik u Srbiji, pitaj doktora Šešelja. On je, bre, doktor međunarodnog prava.
Queeria Queeria 09:14 06.06.2008

Re: Do prvog

Dubrovnik je srpski, vazda bio i tako će ostati!!!
mayo1 mayo1 07:50 06.06.2008

Be careful!

Ispred gostionice Mare na kornatskom otoku Katina češkom turistu Jírki iz Ostrave raža je odgrizla nos, a drugi češki turist - kirurg Karel - prišio mu ga je na mjestu događaja

Egzemplarni primjerak raže gostioničar je za rep privezao o mulo, gdje je čekala kupca za večeru. Karel je došao na ideju da fotografira impresivnu beštiju u samom bazenčiću. Zaronio je s maskom i napravio dvije snimke bez bljeskalice.

No treći je put uključio bljeskalicu i ostao bez dijela nosa, piše Jutarnji list.

Na njegovu sreću, u drugoj grupi čeških turista bio je kirurg Karel koji je uza se imao kirurški pribor te mu je na mjestu prišio nos. Uspješno ili ne, tek će se vidjeti
.


Q, pazi gdje se kupaš i čuvaj...nos.
Ili barem povedi kirurga.
Nemoj sada praviti probleme, trebamo u EU, ako Jose Manuel Barroso čuje da je Srbin ostao bez. ... nosa u Dubrovniku...
Queeria Queeria 09:17 06.06.2008

Re: Be careful!

Vratio sam se ja s nosom i svim ostalim delovima
I to sam se vozio zajedno sa Milenom Dravić avionom iz Tivta. Baš sam se iznenadio kad naše Lenče ne sede u bizmis klasu. Potrošile se sve pare od grand kafu!!!
man ray loves me man ray loves me 10:49 06.06.2008

Re: Be careful!

pa na lekara - gorusica!
darmar darmar 08:23 06.06.2008

Kao i više puta do sada,

bejah u divnom gradu za poslednje uskršnje/prvomajske praznike i kao po starom dobrom već ustaljenom običaju, (ovaj put pun entuzijazma vukući za sobom nevoljnike kojima nije do života a kamoli pentranja) skakutasmo laganim koracima po zidinama gradskim.
Ljubazni Dubrovčani, već navikli na silne goste ine, ne zbore domaćim jezikom već u startu ti se obraćaju na engleskom, a ja ih ponosno sasečem na čistom srpskom, ali bez "bre"-ktanja. Ipak sam ja valjda neki intelektualac, bre!
Elem, obiđosmo zidine, islikasmo se (ja već desetine istih fotki skoro svake godine na skoro identičnim mestima), ja ponosan pastir srpski predvodim svoje stado u tudjinskom i neprijateljskom gradu, na silu otrgnutog iz samih grudi "naše lepše" (kao što reče naš ponizni P.M.Azdejković). Društvo razdragano, malo umorno, već polako zaboravlja da su na neprijateljskom tlu, mada mog dečka još drma teška boles' zvana Croatophobia (o istoj neki drugi put i kako se ispoljava), opušteno zauzesmo svoje pozicije u jedom od mnoštva kafića poređanih s obe strane Straduna. Pridje nam konobar, mlad, božanski lep, visok..., a moj dragi ko iz topa "produženi s mlekom!" Ovaj ga "Ante" ošinu pogledom, pa pogleda u mene, a ja procedih "isto, hvala" (Pa dobro, bre, majku mu, nisi u Beogradu!) Dobismo dva nikad kraća espresa bez bijele kravlje tjekućine, grubo spuštena na sto bez ijedne reči i pogleda upućenog nama. A onda primetismo da dubrovački Apolon imade istetoviran kukasti krst, popularnu "svastiku" na jednom od prstiju desne ruke. Mašala! Šta li mu je tek na grudima apolonskim, ili drugde negde!?! I tako, pored svog mog truda uloženog u predstavljanje ovog kosmopolitskog grada kao prijatnog i vrednog posete i uživanja, teška boles' zvana Croatophobia izbi na površinu!
Završi se nekako naš izlet, sve u svemu i nije bilo tako loše, kad na putu nazad prema "Oj, svijetloj majskoj zori", presretnu nas velika reklama s likom heroja Ante Gotovine, a ispod crnim sprejom ispisano "Ubij Srbina!" a samo malo dalje dva klinčića od nekih 14-15 godina, videvši naše hercegnovske tablice, iz sveg glasa se prodraše "Srbi Cigani!"
Ipak je to Balkan...

Izvinjavam se poštovanom blogeru P.M.Azdejkoviću na dužini svog komentara.
Queeria Queeria 09:23 06.06.2008

Re: Kao i više puta do sada,

Sve sam pročitao...

Pa sam se družio sa lokalcima i tražio produženi espreso s mlekom i ponašao se jako slobodno... Za 300 evra noćenje u hotelu, e pa ima da dobijem produženi s mlekom i basta... Ali, priznajem da sam se u Dubrovniku osećao slobodnije kao peder nego kao neko ko je iz Srbije i ko govori srpski jezik...

Naročito mi je bilo frka kada sam primetio da se neki mladići jedni drugima javljaju sa: "Živeo Ante Pavelić"... Brzo sam se prebacio na english...
darmar darmar 09:51 06.06.2008

Re: Kao i više puta do sada,

A ma i ja sam inače jako opušten kada idem u Dubrovnik i pričam srpsku ekavicu jer drugačije ne znam i neću, ali ipak ponekad biram reči pa umesto s mlekom tražim makijato... sve zavisi na koga naletiš. Ja lično do sada nisam imao nikakvih problema mada sam prisluškivao lokalne dubrovčane koji su kao vodiči vukli turiste po zidinama i pričali kako su Srbi i Crnogorci bombardovali grad, te brdo Srđ i čuvenu žičaru... nije baš prijatno slušati.
Ovog puta sam svoje društvance skrenuo s glavnog ulaza brzom brzinom unutar grada, da ne vide veliku mapu starog grada koja dočekuje sve turiste, sa detaljno obeleženim oštećenjima načinjenim tokom rata i propratnim tekstom na nekoliko jezika koji pominje Srbe i Crnogorce kao odgovorne za uništavanje. Neke stvari moraju da se promene i u njihovim glavama... ima pomaka, ali sporo, mogo sporo...
sabi sabi 08:58 06.06.2008

Dubrovnik&Hilton

E ja sam prosle godine od Hiltona u Dubrovniku videla samo garazu. Bili u Cg, pa krenuli na jednodnevni izlet do Dubrovnika. A tamo, nigde parkinga. vise od sat vremena smo kruzili u potrazi za istim, i na kraju, odemo do Hiltona, lepo, 4 sata- 20EUR, automobil na sigurnom , a mi "ko popishani", sto bi rekla moja rahmetli nana. Kada smo tako lepo zbrinuli auto, ostalo nam je samo da budemo gladni i zedni, ali vrlo srecni, jer mozemo da setamo po Stradunu sa dvestagodisnjim starcima iz tvoje price.
Queeria Queeria 09:25 06.06.2008

Re: Dubrovnik&Hilton

Sledeći put rečite da ste Pedjini prijatelji koji je prijatelj Paris Hilton i dobićete popust
grofisneki grofisneki 09:39 06.06.2008

Jednostavno

iz iskustva znam da nikad vise biti nece kao ono nase sto bejase :)
Tu su sad neki novi klinci sa nekim novim pravilima i jezikom. Kuj ce ga znati...
grofisneki grofisneki 09:43 06.06.2008

Re: Jednostavno

Ali, kao što odlično znate, život u Srbiji nas na neki način obogalji i od nas stvori osobe s invaliditetom ili bolje rečeno osobe sa srpstvom.

mislim da ovo nije lepo za poredjenje :(
krunoslava krunoslava 11:51 06.06.2008

Re: Jednostavno

Ali, kao što odlično znate, život u Srbiji nas na neki način obogalji i od nas stvori osobe s invaliditetom ili bolje rečeno osobe sa srpstvom.


ne brigaj ! .... ovakvi n i k a d a ne bi krochili ni u Dubrovnik niti na Croatia tle !

oni se chvrsto drze svog srbstva u Guchi, Drvengradu, Belanovici ..... etc.
marijainatasha marijainatasha 09:52 06.06.2008

Eh, Dubrovnik ...

... već godinama moja tiha patnja :). Te ove godine reših da raskrstim sa svojim strahovima, pa si uplatih letovanje po sred-srede Dalmacije, u Brelima, u jednom vrlo finom 'otelu. Vidim, organizuju izlete za Dubrovnik, pa će se zaputim, da me želja mine. Inače, idem sama, samo u pratnji svog srpskog pasoša i tečnog srpskog jezika. Kriću,k'o zmija noge, svoje polu-hrvatsko poreklo, ne bi' da neko odustane od napastvovanja mene zbog nekih tamo kapi hrvatske krvi u tragovima:).
Queeria Queeria 13:14 06.06.2008

Re: Eh, Dubrovnik ...

Lepo se provedi i pošalji razglednicu
Lektorka Lektorka 22:31 07.06.2008

Re: Eh, Dubrovnik ...

marijainatasha
... već godinama moja tiha patnja :). Te ove godine reših da raskrstim sa svojim strahovima, pa si uplatih letovanje po sred-srede Dalmacije, u Brelima, u jednom vrlo finom 'otelu. Vidim, organizuju izlete za Dubrovnik, pa će se zaputim, da me želja mine. Inače, idem sama, samo u pratnji svog srpskog pasoša i tečnog srpskog jezika. Kriću,k'o zmija noge, svoje polu-hrvatsko poreklo, ne bi' da neko odustane od napastvovanja mene zbog nekih tamo kapi hrvatske krvi u tragovima:).

Brela su fino malo misto, proverila i ja prošlog leta, ništa neće da ti bude. Samo nabaci osmeh od uha do uha, nemoj da "brekćeš" nego pričaj negovani, književni srpskohrvatski jezik, i izbegavaj u sitne sate mesta sa kojih se čuje pisma pijanih momaka . A ako te ćapi strah - ti ko Peđa: pređi na engleski :))
man ray loves me man ray loves me 10:52 06.06.2008

lepo mesto

Bila sam u Dubrovniku 2004 i 2006 na letovanju i oba puta bilo je super (cak sam videla i dva delfina!) i naravno, bez ikakvih incidenata. Ne razumem ljude koji se zale. Glavna stvar - kupovala sam Feral u papiru. :)
Mada, imam drugaricu koja je ulazila u pekaru da kupi 'kruh'. Ja sam normalno pricala i niko nije reagovao.

Inace, to je bio super dijalog (kome doduse nisam licno prisustvovala):
-Molim Vas jedan kruh.
-Koji hocete?
-Bijeli....
Ribozom Ribozom 11:05 06.06.2008

Re: lepo mesto

Prica o Dubrovniku ti je losa...uopste ti nije trebalo ovaj dodatak o Kosovu...gubis koncept.
Sem postera Gotovine, skoro da se osecam ko kod kuce u Dubrovniku. Cak mi se ucinilo da su ljubazniji prema nama sa cistom ekavicom od na pr. Italijana, na koje su strasno kukali.

Nego...
Juce citam o 'palmi'. Verovatno je deo i tvoje zasluge to sto ce se ' navuci ' u vladu.
Molim te, nemoj vise da ih kritikujes... baksuzan si
A jos da si procitao komentare, sve sam pederluk; te simpatican im je, te ima sexy stomak, te razume se u muziku....
man ray loves me man ray loves me 11:16 06.06.2008

Re: lepo mesto

get out of my thread.

Inace, mislim da je u pitanju paranoja. Sve zavisi na koga naletis, ali vecina ljudi ce biti sasvim ok. Na kraju, kom Hrvatu bi bilo prijatno npr da kupuje cigarete na trafici blizu zvezdinog stadiona u vreme pred utakmicu? Ali nije ni meni tada prijatno da kupim Danas.
Drugim recima, uvek imas probleme sa nekim ljudima, ali to ne zavisi od toga da li su Srbi ili Hrvati.
Queeria Queeria 13:10 06.06.2008

Re: lepo mesto

Prica o Dubrovniku ti je losa...uopste ti nije trebalo ovaj dodatak o Kosovu...gubis koncept.


Ako tebi Kosovo nije bitno, meni jeste !!!

Inace, mislim da je u pitanju paranoja.


Nije... Dovoljan je jedan kreten da ti upropasti letovanje... To ne znači da su svi Dubrovčani takvi...
suzi quatro suzi quatro 17:23 06.06.2008

Re: lepo mesto

Queeria
Prica o Dubrovniku ti je losa...uopste ti nije trebalo ovaj dodatak o Kosovu...gubis koncept.Ako tebi Kosovo nije bitno, meni jeste !!!
Inace, mislim da je u pitanju paranoja.Nije... Dovoljan je jedan kreten da ti upropasti letovanje... To ne znači da su svi Dubrovčani takvi...


jedan kreten je dovoljan za puno više od upropaštenog ljetovanja, zar ne?
man ray loves me man ray loves me 17:31 06.06.2008

Re: lepo mesto

e, pedja, iz dzaka sa *** ti bi *** izvukao! :)
slazem se, naravno. slazem se i sa trinidadom da je besmisleno skup - za iste pare mozes da odes u italiju. ali jeste lep, a lep je i cavtat.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 12:21 06.06.2008

like a starfish

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 12:26 06.06.2008

Bio i ostao najlepsi na svetu

Queeria Queeria 13:05 06.06.2008

Re: like a starfish

Volim ga... To mi je second omiljena pesma :)))
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 13:08 06.06.2008

Dubrovnik...

Dubrovnik je golo govno. Nikada neću skapirati fasciniranost tom rupom u kojoj espreso košta 5e, ljudi su obaška pogani i osetljivi na "bre", "mleko" i ostalo. "Prelijepi Duborvnik"... al do moga. Nabijem ga BRE sa sve Stradunom i poganim Konavljanima i Hercegovcima koji tamo obitavaju.
Idite u kosmopolitsku Istru, gde možete do mile volje da govorite "bre" i da naručujete produženi s mlekom, da se vozite kolima sa BG tablama a da vam ne polupaju šoferku ili nazivaju vas ciganima. Normalan čovek ne ide u Hrvatsku na more da bi BREktao besomučno i pevao četničke pesme, ali nije prijatno ni kad morate da se ujedate za jezik svaki put kad kažete "mleko" ili "hleb".
Queeria Queeria 13:13 06.06.2008

Re: Dubrovnik...

Da li da priznam da se slažem sa Trinidadom?!
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 13:16 06.06.2008

Re: Dubrovnik...

bolje nemoj, biće to tvoj ljudski i blogerski poraz

a ako se slažeš samo zbog onog dela "nabijem ih sve..." to je onda drugo

a ako se slažeš da je Istra gotivnija, onda mogu samo da se složim sa tvojim slaganjem.
Queeria Queeria 13:40 06.06.2008

Re: Dubrovnik...

Slažem se s celim postom. I super je što se slažemo... Hajde sad da vodimo ljubav
Palilula Palilula 13:48 06.06.2008

Re: Dubrovnik...

ali nije prijatno ni kad morate da se ujedate za jezik svaki put kad kažete "mleko" ili "hleb".


Tacno tako, izem ti letovanje ako stalno moram da mislim da cu mozda imati neprijatnosti. Nebrojeno puta sam bila u Dubrovniku, jeste lepo, ali neka hvala. Za te pare mogu da letujem gde god hocu. Poslednji put sam imala neprijatnosti, i pred kraj letovanja pricala engleski. Malo mi je glupo da idem sa americkim pasosem i pricam engleski.
edi-va edi-va 13:49 06.06.2008

Re: Dubrovnik...

Queeria
Slažem se s celim postom. I super je što se slažemo... Hajde sad da vodimo ljubav


Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 13:57 06.06.2008

Re: Dubrovnik...

Slažem se s celim postom. I super je što se slažemo... Hajde sad da vodimo ljubav


sacre bleu
Queeria Queeria 14:06 06.06.2008

Re: Dubrovnik...

Nemoj da se isčuđavaš... vidi kako se lepo slažemo...
Nego da popijemo mi po jednu čašu vina, pa da krenemo na posao :)
Da vidimo kakvu ti tetovažu imaš na grudima

Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 14:11 06.06.2008

Re: Dubrovnik...

Nemoj da se isčuđavaš... vidi kako se lepo slažemo...
Nego da popijemo mi po jednu čašu vina, pa da krenemo na posao :)
Da vidimo kakvu ti tetovažu imaš na grudima




Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 14:12 06.06.2008

Re: Dubrovnik...

ne samo po grudima, po svuda BRE... hehehehe :)
Queeria Queeria 14:30 06.06.2008

Re: Dubrovnik...

Uf, kad mi kažeš tako BRE... sav se uzbudim :)

Mada ja se palim na ovakve tetovaže:

Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 14:56 06.06.2008

Re: Dubrovnik...

BRE Azdejkoviću mora da si mnogo dokon kad muvaš jednog mene :))))) mani me se čoveče, nisam tvoj tip :)))))) imam veći bojler nego na toj fotki gore
Queeria Queeria 15:12 06.06.2008

Re: Dubrovnik...

Pa što to odmah nisi rekao!!! Nego me ovde zavlačiš
Možemo da idemo zajedno u teretanu
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 15:21 06.06.2008

Re: Dubrovnik...

lol
suzi quatro suzi quatro 17:20 06.06.2008

Re: Dubrovnik...

Palilula
ali nije prijatno ni kad morate da se ujedate za jezik svaki put kad kažete "mleko" ili "hleb". Tacno tako, izem ti letovanje ako stalno moram da mislim da cu mozda imati neprijatnosti. Nebrojeno puta sam bila u Dubrovniku, jeste lepo, ali neka hvala. Za te pare mogu da letujem gde god hocu. Poslednji put sam imala neprijatnosti, i pred kraj letovanja pricala engleski. Malo mi je glupo da idem sa americkim pasosem i pricam engleski.


U vezi jezika, mogo vam reći da je isto kad netko iz lijepe naše dodje u Bg
Bivša sam prognanica, dakle rat nisam gledala na tv, već uživo , u full coloru. Kad sam prije dvije godine u ljeto posjetila BG, niti na recepciji, niti konobari po kafićima nisu bili ljubazni kad bi čuli moj naglasak. Mislim, bilo je i jednih i drugih.

Izvolte (-nekoliko puta je bilo po kafićima izvolte i na engleskom,)
Kavu.
Kafu ste rekli?!

Juhu tu-i-tu,
Može samo čorba
Onda dajte čorbu. (restorančić u Knezmihajlovoj)

Da ne pričam o neljubaznim službenicama u pošti koje su inzistirale da kažem za koju stranu zemlju trebam marku za razglednicu, uuuuu kako su bile zločeste kad sam rekla za Hrvatsku.....

Btw,mislim da je bolest Croatofobia vulgaris vrlo raširena.
man ray loves me man ray loves me 17:33 06.06.2008

Re: Dubrovnik...

trinidade, draža ti je do jaja :)
a de ti je dobrica ćosić?
darmar darmar 21:59 06.06.2008

Re: Dubrovnik...

suzi quatro
Btw,mislim da je bolest Croatofobia vulgaris vrlo raširena.


Jeste, nažalost. Mislim da je skoro ravnopravno raširena kao i Srbophobia u Hrvatskoj. I jedni i drugi imamo neprijatna iskustva i kod jednih i kod drugih. Mog su, recimo, komšiju kilometrima jurili kolima neki mladići i pretili mu samo zato što je prolazio s beogradskim tablicama kroz Hrvatsku... a svoje neprijatno iskustvo sam već gore pomenuo.
vladimir petrovic vladimir petrovic 05:58 07.06.2008

Re: Dubrovnik...

Suzi Quatro
Btw,mislim da je bolest Croatofobia vulgaris vrlo raširena.


Gospodjo, vi imate potpuno pogresan pristup u vasim komentarima od kako se javljate na svim blogovima B92 u kojima se pomenu Hrvatska i hrvatstvo, od onih duhovno inspirisucih i konscilijatornih (kod Nikole Knezeveca) do ovog elitistickog kvirijskog (Queeria). Kada se ukaze da je na Tomsponovom koncertu na trgu Bana Jelacica u Zagrebu, u prisustvu policije, mladez urlala “Ubij Srbina”, vi to ne oosudjujete, vec odgovarate “da se prica da se na nekoj fudbalskoj utakmici negde u Srbiji culi povici ‘Noz, zica, Srebrenica’”. Kada se ukaze da se srpski turisti u Dubrovniku nelagodno osecaju kada govore srpski, jer ih Hrvati onda gledaju popreko, pa se stoga ne usudjuju da izgovore reci “hleb” i “mleko”, vec moraju reci “kruh” i “mlijeko”, vi odmah odgovarate da ste vi LICNO doziveli takve frustracije u Beogradu, kada su vas, navodno, ismejavali zbog “vaseg naglaska”, odnosno zato sto ste govorili “kava” i “juha” umesto “kafa” i “supa”. Onda se setite da je pre tridesetak godina vas brat u JNA imao slicne probleme. A ako vam neko kontrira i kaze da nemate pravo (kada ponavljate mantru da je “Srbija izvrsila agresiju na Hrvatsku” vi onda kazete da ta osoba “nema podataka”, “da se informisala samo na TV”, dok ste vi bili “na licu mesta” itd. itd.
Gospodjo, nije dobro to sto radite. Nije dobro da, ako vam se ukaze na neku anomaliju u ponasanju Hrvata danas, vi odmah dajete opravdanje “da isto to postoji kod Srba”. Intelektualci i zdravorazumski ljudi bi morali biti kriticni, pa ako se ukaze na lose postupke hrvatske mladezi za vreme Tomsonovih koncerata (koji su zabranjeni u vecini zapadnoevropskih drzava, ne bez razloga), moraju da razmisljaju o nacinu kako da se takve stvari sprece, da se ne ponavljaju iz godine u godinu, a ne da odmah govori da i na drugoj strain – toga ima.
Vi biste sigurno nasli opravdanja i za pokolj Srba od strane ustasa za vreme NDH, odnosno za masovno unistavanje Srba i Jevreja u Jasenovcu da je neko potegao to pitanje.
Otreznite se. EU vec opominje Hrvatsku (to je potvrdio i Hrvat Mayo1 u svojim blogovskim komentarima) da se mora osloboditi tih sentimenata mrznje prema susedima (tu se misli i na Sloveniju, a ne samo na Srbiju, naravno), da mora gledati napred a ne stalno i stalno podgrevati mrznju. Kada mislite da ce Hrvatska i Srbija poceti da se ponasaju kao Nemacka i Francuska (s tim da Hrvatska bude Nemacka a Srbija da bude Francuska)? Pored ovakvih kao sto ste vi, nikada nece doci pomirenje, jer vi uvek i za sve sto se spocitava Hrvatskoj strani nalazite - opravdanja. Nece biti da je tako, gospodjo.
Okrenite curak. Postanite konstruktivni, zagovarajte pomirenje, pa ce ljudi koji vas citaju da vam zele dobrodoslicu.
Prestanite, dakle, da svuda vidite "croatophobia vulgaris", razvijajte ljubav prema drugima u svom srcu, pa ce vas drugi voleti. I pogledajte u enciklopedijama ideju "o cojstvu i junastvu", pa cete bolje shvatiti da se mora voditi racuna o drugima, a ne svuda i u svemu nastupati samo odbranaski, samo misliti o sebi i jedino o sebi.
suzi quatro suzi quatro 08:06 07.06.2008

Re: Dubrovnik...

vladimir petrovic
Suzi QuatroBtw,mislim da je bolest Croatofobia vulgaris vrlo raširena. Gospodjo, vi imate potpuno pogresan pristup u vasim komentarima od kako se javljate na svim blogovima B92 u kojima se pomenu Hrvatska i hrvatstvo, od onih duhovno inspirisucih i konscilijatornih (kod Nikole Knezeveca) do ovog elitistickog kvirijskog (Queeria). Kada se ukaze da je na Tomsponovom koncertu na trgu Bana Jelacica u Zagrebu, u prisustvu policije, mladez urlala “Ubij Srbina”, vi to ne oosudjujete, vec odgovarate “da se prica da se na nekoj fudbalskoj utakmici negde u Srbiji culi povici ‘Noz, zica, Srebrenica’”. Kada se ukaze da se srpski turisti u Dubrovniku nelagodno osecaju kada govore srpski, jer ih Hrvati onda gledaju popreko, pa se stoga ne usudjuju da izgovore reci “hleb” i “mleko”, vec moraju reci “kruh” i “mlijeko”, vi odmah odgovarate da ste vi LICNO doziveli takve frustracije u Beogradu, kada su vas, navodno, ismejavali zbog “vaseg naglaska”, odnosno zato sto ste govorili “kava” i “juha” umesto “kafa” i “supa”. Onda se setite da je pre tridesetak godina vas brat u JNA imao slicne probleme. A ako vam neko kontrira i kaze da nemate pravo (kada ponavljate mantru da je “Srbija izvrsila agresiju na Hrvatsku” vi onda kazete da ta osoba “nema podataka”, “da se informisala samo na TV”, dok ste vi bili “na licu mesta” itd. itd. Gospodjo, nije dobro to sto radite. Nije dobro da, ako vam se ukaze na neku anomaliju u ponasanju Hrvata danas, vi odmah dajete opravdanje “da isto to postoji kod Srba”. Intelektualci i zdravorazumski ljudi bi morali biti kriticni, pa ako se ukaze na lose postupke hrvatske mladezi za vreme Tomsonovih koncerata (koji su zabranjeni u vecini zapadnoevropskih drzava, ne bez razloga), moraju da razmisljaju o nacinu kako da se takve stvari sprece, da se ne ponavljaju iz godine u godinu, a ne da odmah govori da i na drugoj strain – toga ima. Vi biste sigurno nasli opravdanja i za pokolj Srba od strane ustasa za vreme NDH, odnosno za masovno unistavanje Srba i Jevreja u Jasenovcu da je neko potegao to pitanje. Otreznite se. EU vec opominje Hrvatsku (to je potvrdio i Hrvat Mayo1 u svojim blogovskim komentarima) da se mora osloboditi tih sentimenata mrznje prema susedima (tu se misli i na Sloveniju, a ne samo na Srbiju, naravno), da mora gledati napred a ne stalno i stalno podgrevati mrznju. Kada mislite da ce Hrvatska i Srbija poceti da se ponasaju kao Nemacka i Francuska (s tim da Hrvatska bude Nemacka a Srbija da bude Francuska)? Pored ovakvih kao sto ste vi, nikada nece doci pomirenje, jer vi uvek i za sve sto se spocitava Hrvatskoj strani nalazite - opravdanja. Nece biti da je tako, gospodjo. Okrenite curak. Postanite konstruktivni, zagovarajte pomirenje, pa ce ljudi koji vas citaju da vam zele dobrodoslicu.Prestanite, dakle, da svuda vidite "croatophobia vulgaris", razvijajte ljubav prema drugima u svom srcu, pa ce vas drugi voleti. I pogledajte u enciklopedijama ideju "o cojstvu i junastvu", pa cete bolje shvatiti da se mora voditi racuna o drugima, a ne svuda i u svemu nastupati samo odbranaski, samo misliti o sebi i jedino o sebi.


-moj cilj nije podgrijavati mržnju, već ukazati na stvari o kojima vi osobno očito nemate pojma
- u jasenovcu su ubijani i hrvati

-teško je doći do pomirenja sa ljudima koji ne žele čuti tudja iskustva i negiraju ih, nema tu dijaloga
-ne znam šta vama ima smetati da iznesem ne svoje mišljenje, već svoja osobna iskustva, vladimire petroviću zašto vas to smeta?
-osobno smatram je selektivna empatija vaš problem

-tako je, srbija je sa svojim dobrovoljcima i organiziranim skupinama izvršila agresiju i prema hrvatskoj
-ne znam da li ste vi imali priliku vidjeti naoružanog ustašu, ali ja sam imala prilike vidjeti naoružanog četnika
-srećom, nakon godinu i pol trčanja u sklonište, glava je na ramenu

sorry, pedja
vucko vucko 10:59 07.06.2008

Popović?

Prestanite, dakle, da svuda vidite "croatophobia vulgaris", razvijajte ljubav prema drugima u svom srcu, pa ce vas drugi voleti. I pogledajte u enciklopedijama ideju "o cojstvu i junastvu", pa cete bolje shvatiti da se mora voditi racuna o drugima, a ne svuda i u svemu nastupati samo odbranaski, samo misliti o sebi i jedino o sebi.

Vladimire, da nije vaše pravo prezime Popović?
cult cult 15:53 07.06.2008

Re: Dubrovnik...

Gospodja Quatro je klasičan nacionalista.
Ono što su kod nas de es es ili vadikavi.
A ovo oko neprijatnosti koje je imala u Bgd prvi put čujem.
Na kraju njene posete Beogradu pričali smo o tome da li je imala ikakvu neprijatnost, ne nije je imala.
A ako bude želela može vam da ti link do svog bloga, gde se može pročitati kakav je utisak/dojam na nju Beograd ostavio i gde se, naravno, ne pominje nikakva juha koju joj nisu dali jer govori hrvatskim akcentom.
cult cult 15:58 07.06.2008

Re: Dubrovnik...

Ne, u Beogradu, gdjo Suzi nije bilo naoružanih ustaša, ali je došlo stotinjak hiljada gradjana Hrvatske, Vaših sugradjana, koji su od tnaoružanih bežali glavom bez obzira. A zašto su pobegli? Preslušajte snimak objavljen nedavno na HRT u kojem je pok. predsednik Hrvatske dao nalog dotičnima kako da se ponašaju prema svojim sugradjanima kada ih sretnu na ulici.
Vera Johnson Vera Johnson 19:04 07.06.2008

Re: Dubrovnik...

cult
Gospodja Quatro je klasičan nacionalista.Ono što su kod nas de es es ili vadikavi.A ovo oko neprijatnosti koje je imala u Bgd prvi put čujem.Na kraju njene posete Beogradu pričali smo o tome da li je imala ikakvu neprijatnost, ne nije je imala.A ako bude želela može vam da ti link do svog bloga, gde se može pročitati kakav je utisak/dojam na nju Beograd ostavio i gde se, naravno, ne pominje nikakva juha koju joj nisu dali jer govori hrvatskim akcentom.


da. bilo bi jako zanimljivo da gospodza quatro izadje iz anonime i sa nama podeli adresu svog bloga. ja bih jako bila rada procitati sta tamo pise.
suzi quatro suzi quatro 20:15 07.06.2008

Re: Dubrovnik...

Vera Johnson

cultGospodja Quatro je klasičan nacionalista.Ono što su kod nas de es es ili vadikavi.A ovo oko neprijatnosti koje je imala u Bgd prvi put čujem.Na kraju njene posete Beogradu pričali smo o tome da li je imala ikakvu neprijatnost, ne nije je imala.A ako bude želela može vam da ti link do svog bloga, gde se može pročitati kakav je utisak/dojam na nju Beograd ostavio i gde se, naravno, ne pominje nikakva juha koju joj nisu dali jer govori hrvatskim akcentom.da. bilo bi jako zanimljivo da gospodza quatro izadje iz anonime i sa nama podeli adresu svog bloga. ja bih jako bila rada procitati sta tamo pise.


-dobila sam čorbu, ali ono što sam htjela napisati da takvi susreti sa konobarima od kog ovdje ljudima se diže kosa na glavi, za mene osobno znače samo jeftinu provokaciju i više ništa
-čak ni kad se sretnem sa blogerima koji tvrde da su npr crnogorci stoka, smatram da je to njihovo osobno mišljenje
-pitala sam šta nije u redu sa postovima koje sam objavila, ali nikada nisam dobila odgovor, već gomilu uvreda od nekoliko osoba na svoj račun, ali i podršku od drugih
-vrijedjanje cilja na ušutkvanje, a ne na dijalog

-ovdje ne iznosim svoje stavove, već govorim o onome što sam doživjela, to mi se ovdje najviše zamjera
moje pitanje je zašto?
-da li to potkopava vaša razmišljanja?

Vera Johnson Vera Johnson 20:38 07.06.2008

Re: Dubrovnik...

suzi quatro

Vera JohnsoncultGospodja Quatro je klasičan nacionalista.Ono što su kod nas de es es ili vadikavi.A ovo oko neprijatnosti koje je imala u Bgd prvi put čujem.Na kraju njene posete Beogradu pričali smo o tome da li je imala ikakvu neprijatnost, ne nije je imala.A ako bude želela može vam da ti link do svog bloga, gde se može pročitati kakav je utisak/dojam na nju Beograd ostavio i gde se, naravno, ne pominje nikakva juha koju joj nisu dali jer govori hrvatskim akcentom.da. bilo bi jako zanimljivo da gospodza quatro izadje iz anonime i sa nama podeli adresu svog bloga. ja bih jako bila rada procitati sta tamo pise.-dobila sam čorbu, ali ono što sam htjela napisati da takvi susreti sa konobarima od kog ovdje ljudima se diže kosa na glavi, za mene osobno znače samo jeftinu provokaciju i više ništa-čak ni kad se sretnem sa blogerima koji tvrde da su npr crnogorci stoka, smatram da je to njihovo osobno mišljenje-pitala sam šta nije u redu sa postovima koje sam objavila, ali nikada nisam dobila odgovor, već gomilu uvreda od nekoliko osoba na svoj račun, ali i podršku od drugih -vrijedjanje cilja na ušutkvanje, a ne na dijalog-ovdje ne iznosim svoje stavove, već govorim o onome što sam doživjela, to mi se ovdje najviše zamjeramoje pitanje je zašto?-da li to potkopava vaša razmišljanja?


draga suzi, ne razumem sta ste hteli reci. citirali ste moj post, na malo cudan nacin, gde ispada da sam vas je okvalifikovala kao nacionalistu sto nije slucaj. ja sam samo pitala za adresu vaseg bloga. rado bih procitala sta pisete. to bi mi omogucilo da lakse shvatim vasu gorcinu, bol i jad. samo boldovano je mojih prstiju vez. ostalo je pisao neko ko vas poznaje i ko vam je bio domacin u beogradu. cini se.
cult cult 21:17 07.06.2008

Re: Dubrovnik...

ne gubite vreme.
osećaj je kao da razgovarate sa radikalom, ali u ogledalu.
isti "argumenti", iste "istine", ista opravdanja i jednaka "rešenja".
samo je predznak, jel, drugačiji.
Vrlo brzo shvatite da se vrtite u krug.
Ako od prosečnog radikala dobijete karakteristiku "izdajnika", od hrvatskog nacionaliste ćete tokom razgovora svakako dobiti epitet apologete četništva.


Uzgred, ne znam zašto je "nacionalista" uvreda.
To je, nekako, stanje uma, stanje svesti.
Posledice nerešenih frustracija iz detinjstva.
Tako nekako.
suzi quatro suzi quatro 21:18 07.06.2008

Re: Dubrovnik...

Vera Johnson

draga suzi, ne razumem sta ste hteli reci. citirali ste moj post, na malo cudan nacin, gde ispada da sam vas je okvalifikovala kao nacionalistu sto nije slucaj. ja sam samo pitala za adresu vaseg bloga. rado bih procitala sta pisete. to bi mi omogucilo da lakse shvatim vasu gorcinu, bol i jad. samo boldovano je mojih prstiju vez. ostalo je pisao neko ko vas poznaje i ko vam je bio domacin u beogradu. cini se.


već sam doživjela hajku na netu, nije prvi put
dovoljno je da te netko okvalificira i dalje kreće lavina

Vera Johnson Vera Johnson 21:30 07.06.2008

Re: Dubrovnik...

cult, dozvolite da nam suzi q odgovori i da adresu svog bloga. da li ste zaista bili domacin/domacica prilikom suzine posete beogradu?

radite u nvo i jedno i drugo?

vremena za gubljenje upravo imam. moze mi se :)

"nacionalista" je teska uvreda. moze se prevesti u nacista, cetnik, ustasa, i sto-sta jos :)

vidite, jezici se (na balkanu) upravo razvijaju. radjaju se nekakve nove reci i konstrukcije. moracemo ponovo u osnovnu (puchku) skolu, da se "edukujemo" :(
Vera Johnson Vera Johnson 21:41 07.06.2008

Re: Dubrovnik...

hajka na internetu? nadam se da niste pomislili da ja u tako stome ucestvujem? kakva lavina? kazu da imate blog. mogu li dobiti adresu? to je sve. ni manje, ni vise.

pozdrav.

cini mi se da ne zelite dati odgovore na neka pitanja. mozda sam u krivu.
suzi quatro suzi quatro 22:09 07.06.2008

Re: Dubrovnik...

provjerite pp
imam blog i vjerovatno ću početi pisati i ovdje
a imao ga je i gospodin koji tvrdi slijedeće

od hrvatskog nacionaliste ćete tokom razgovora svakako dobiti epitet apologete četništva.


sa takvom laži pokušava opravdati sve one epitete koje je izrekao na moj račun

Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 09:48 07.06.2008

hm

SuziQ
Kavu.
Kafu ste rekli?!


Ja sam bosanac tako da i sam često naručim "kavu" umesto "kafe" i dosad me niko nije ispravljao.
Lično nisam imao loših iskustava u Hrvatskoj osim jednog malicioznog pandurskog đubreta, koje je, moš mislit, bilo baš Dubrovčanin.
Možda ipak najbolje da i jedni i drugi pričamo na engleskom kad se posećujemo, ipak su naši jezici toliko različiti, nemaju veze 1 sa drugim LOL
mariopan mariopan 16:21 07.06.2008

Re: hm

Svojevremeno, kada smo se setre, ja i braca poudavali i pozenili, nas tata je odlucio da zivi u Dubrovniku do kraja zivota...bila je to jos ona stara Jugoslavija. Iako je bio Crnogorac nije otisao u Crnu Goru, nego, eto u Dubrovnik..voleo ga je i tamo proziveo dvadesetak godina do svoga kraja, tamo je i sahranjen. Moj muz i ja samo godinama letovali po hrvatskom primorju, nema mesta gde nismo bili a na povratku nedelju dana i kod tate, da vidi unuke i da se vidimo. Srecom, umro je pre ovoga rata. Od tada ja nisam bila ni na grobu ni u Dubrovniku, ne mogu iz privatnih razloga, ali kada budem mogla da putujem nece me spreciti tetovirani, mogu ja da svecu zapalim tati a da ni kafu ne popijem....ako im ne trebaju nasi evri onda nista ima toliko obala i mora gde ce nase novce sa srecnim osmehom da uzmu.

A sta si umesao Kosovo da mi je znati? Volis da zabadas ljudima prst u ranu zabave radi?
Queeria Queeria 16:37 07.06.2008

Re: hm

A sta si umesao Kosovo da mi je znati? Volis da zabadas ljudima prst u ranu zabave radi?


Odakle ti pravo da se postaviš u ovu poziciju? Šta, ja živim na Marsu, pa se s Marsa sprdam s Kosovom?! To samo vi špricani srbstvom i Kosovski bojem možete da pričate o Kosovu?! Eto, ja pijem vino Carica Milica - dovoljno da mogu da pričam o Kosovu kako ja hoću.
mariopan mariopan 18:21 07.06.2008

Re: hm

Pa zato sto se ti zezas....a nije bas smesno. Ne znam kakve veze je imala ona pricica o Albancima koje bi ti kao izbacio iz hotela...kao iz nekakve nezavisne drzave koja ne postoji? A to sve u kontekstu Hrvatske i Dubrovnika...ja ne vidim vezu...jedino ako si hteo da potkacis, onako usput, koga god stignes...zato i pitam.Mozda ja ne razumem poentu, mozda je cilj bio samo potkaciti...a odakle meni pravo? Pa recimo ja sam tamo rodjena, sva familija mi je proterana, sve pljackom i zlom, mozda ja imam vise prava nego ti da to Kosovo spomenem?
man ray loves me man ray loves me 18:51 07.06.2008

Re: hm

Mariopan, svako ima pravo na svoju verziju, svidjalo se to Vama ili ne.
Meni nije jasno - ako Vam toliko smetaju Pedjini tekstovi, zasto ih uporno citate i negativno komentarisete? Sta zelite time da postignete - da se Pedja predomisli i prestane da prica stvari koje Vi ne zelite da cujete? A sta je sa nama koji zelimo da ih cujemo?

Daleko od toga da ne treba da dodjete ovde, treba samo da proverite sta ocekujete od ovog bloga - ako ocekujete razgovor sa istomisljenicima, mozda je bolje da ih potrazite na nekom drugom mestu. Ako zelite razgovor sa neistomisljenicima - treba da cujete sta oni govore i da ih uvazite.
Ovako me podsecate na new born christians koji u subotu uvece odu ispred kafica gde se ljudi zabavljaju i tamo stoje sa natpisima tipa 'alkohol je greh' i slicno. Rekli ste jednom - and we don't care.
(Ovo pisem i na osnovu nekih prethodnih blogova gde ste zamerili Pedji da 'vredja Vasu veru'.)
Vera Johnson Vera Johnson 19:08 07.06.2008

Re: hm

Trinidad Tobagović
SuziQKavu.Kafu ste rekli?!Ja sam bosanac tako da i sam često naručim "kavu" umesto "kafe" i dosad me niko nije ispravljao.Lično nisam imao loših iskustava u Hrvatskoj osim jednog malicioznog pandurskog đubreta, koje je, moš mislit, bilo baš Dubrovčanin.Možda ipak najbolje da i jedni i drugi pričamo na engleskom kad se posećujemo, ipak su naši jezici toliko različiti, nemaju veze 1 sa drugim LOL


moram ovo podeliti sa svim ljubiteljima kafe/kave/kahve:

bila ja (onomad) u sarajevu. mali, predivan butik hotel, takoreci u "podnozju" bas carsije. porucim kafu, mladi kelner pita kakvu zelite. ja se zbunim i kazem "tursku". on me ljubazno pogleda i rece: "mislite, bosansku?" nasmejem se i kazem da bas tu :) bilo mi jako simpaticno. nisam se osecala uvredjenom, ponizenom ili na bilo koji nacin uskracenom, a bosanska kava je bila odlicna!
man ray loves me man ray loves me 19:17 07.06.2008

Re: hm

sve ove price o narucivanju kafe me podsecaju na fight club i food terrorism :)
Vera Johnson Vera Johnson 19:45 07.06.2008

Re: hm

man ray loves me
sve ove price o narucivanju kafe me podsecaju na fight club i food terrorism :)


yo man, nastavljas da me zbunjujes. napade zenu sto negativno komentarise pedjine tekstove, sad o nekom fight club i food terorizmu... nis' ne razumem.

to sto neko negativno komentarise pedjine tekstove, to je njegovo/njeno pravo. cak ni pedja (ciji tekst ni u ludilu ne bih mogla negativno da komentarisem, volim ih sve i svaki od pedjinih tekstova mi natera osmeh na lice) ne moze da ocekuje da ce svi pozitivno reagovati na njega i njegove tekstove (bez obzira koliko to zasluzeno bilo).

nego, ovaj fight club and food terorism.... zaista ne razumem.
man ray loves me man ray loves me 19:55 07.06.2008

Re: hm

to je bila samo sala - u filmu brad pitt prica o tome kako je urusavao sistem iznutra - dok je radio kao konobar desavalo mu se da pljune u supu itd (da ne budem eksplicitna). pala mi je na pamet scena tipa da konobar-nacionalista bude vrhunski ljubazan, a da u kuhinji 'ugrozi integritet proizvoda'... just a joke.

ma naravno svako ima pravo da negativno komentarise, ali mariopan uvek ima isti negativan komentar da se tekst kosi sa stvarima u koje ona veruje i da njeno misljenje u sustini vise vredi od pedjinog (kao vernika, kao nekog ko je rodjen na kosovu, itd...) nisam je napala, to je samo moje misljenje.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 20:24 07.06.2008

Re: hm

man ray loves me
sve ove price o narucivanju kafe me podsecaju na fight club i food terrorism :)

Vera Johnson Vera Johnson 20:44 07.06.2008

Re: hm

man ray loves me
to je bila samo sala - u filmu brad pitt prica o tome kako je urusavao sistem iznutra - dok je radio kao konobar desavalo mu se da pljune u supu itd (da ne budem eksplicitna). pala mi je na pamet scena tipa da konobar-nacionalista bude vrhunski ljubazan, a da u kuhinji 'ugrozi integritet proizvoda'... just a joke.ma naravno svako ima pravo da negativno komentarise, ali mariopan uvek ima isti negativan komentar da se tekst kosi sa stvarima u koje ona veruje i da njeno misljenje u sustini vise vredi od pedjinog (kao vernika, kao nekog ko je rodjen na kosovu, itd...) nisam je napala, to je samo moje misljenje.



ha, ha,ha! bas ti hvala na pojasjenu. ne zameri, jako malo gledam televiziju, u bioskop uopste ne idem, pa sam slabo upucena. hvala ti sto si mi omogucila da shvatim salu. trudicu se da sledeci put ne ispadnem "glup u drustvu" :)

ako se tekst kosi sa stvarima u koje mariopan veruje, ona ima pravo to i da kaze. ako se to nekome ne dopada, ne mora da cita. fist amendment... ne ljuti se. meni je, naprimer, savrseno svejedno sta ko misli o mom nacinu zivota, mojoj religiji, deci, kucnim ljubimcima i slicno. volim da procitam razlicita misljenja i to je to. pozdravcic :)
mariopan mariopan 20:44 07.06.2008

Re: hm

man ray loves me
Mariopan, svako ima pravo na svoju verziju, svidjalo se to Vama ili ne.
Meni nije jasno - ako Vam toliko smetaju Pedjini tekstovi, zasto ih uporno citate i negativno komentarisete? Sta zelite time da postignete - da se Pedja predomisli i prestane da prica stvari koje Vi ne zelite da cujete? A sta je sa nama koji zelimo da ih cujemo?

Daleko od toga da ne treba da dodjete ovde, treba samo da proverite sta ocekujete od ovog bloga - ako ocekujete razgovor sa istomisljenicima, mozda je bolje da ih potrazite na nekom drugom mestu. Ako zelite razgovor sa neistomisljenicima - treba da cujete sta oni govore i da ih uvazite.
Ovako me podsecate na new born christians koji u subotu uvece odu ispred kafica gde se ljudi zabavljaju i tamo stoje sa natpisima tipa 'alkohol je greh' i slicno. Rekli ste jednom - and we don't care.
(Ovo pisem i na osnovu nekih prethodnih blogova gde ste zamerili Pedji da 'vredja Vasu veru'.)

Ne ocekujem isto misljenje, daleko bilo, u pravu si da sam mu ranije zamerala na nacin kako se nesto kaze (ruganjem) dobro, to je njegov nacin, ali ja bas mislim da ne bi trebalo koristiit blog za izazivanje neprijateljstva prema nekome, bilo kome i tako bih reagovala i da je druga vera u pitanju.A ovde samo nisam videla vezu u prici..ne vidim je ni sada pa sam ocekivala pojasnjenje, mozda u nekom duhovitom tonu. Smeta mi sto se to Kosovo zloupotrebljava bez mere od strane svakoga koga danas zasvrbe prsti pa bi malo da oplete po tastaturi i da ga ugura i gde mu jeste i gde mu nije mesto.Ali u pravu si, ja ne moram ni da gledam sta neko pise ako mi to smeta jedini razlog zasto sam ovde je to sto Pedja vidi neke lose stvari koje se dogadjaju u Srbiji i tako i mi saznajemo za neke dogadjaje, volim to da znam, cisto da se informisem, da skinem "mrak" sa ociju..ali ima i drugih blogera koji o tome pisu pa onda da se pozdravim sa svima vama....laku noc. Pozdrav i gazdi bloga )
man ray loves me man ray loves me 20:53 07.06.2008

Re: hm

why should we fight - we are all friends. pozdrav i od mene :)
Queeria Queeria 23:27 07.06.2008

Re: hm

mariopan
Pa recimo ja sam tamo rodjena, sva familija mi je proterana, sve pljackom i zlom, mozda ja imam vise prava nego ti da to Kosovo spomenem?


Spominjite ga... Šta se to mene tiče?!

A to sve u kontekstu Hrvatske i Dubrovnika...ja ne vidim vezu...


Da li vidite vezu sa Vukom Jeremićem koji to isto pita gde god otišao?
mariopan mariopan 10:54 08.06.2008

Re: hm

Queeria
mariopan
Pa recimo ja sam tamo rodjena, sva familija mi je proterana, sve pljackom i zlom, mozda ja imam vise prava nego ti da to Kosovo spomenem?


Spominjite ga... Šta se to mene tiče?!

A to sve u kontekstu Hrvatske i Dubrovnika...ja ne vidim vezu...


Da li vidite vezu sa Vukom Jeremićem koji to isto pita gde god otišao?

Vidim vezu sad kad si mi prstom pokazao )))
Pa on radi svoj posao i radi ga dobro jer treba to da govori gde god stigne...ma usta da ne zatvara, vidis na tim pricama kojima su nas obasuli svi ucesnici onoga rata, a i oni su pricali i pisali i na sve strane sveta slali svoju sliku o nevinosti a nasu o krivici sada se grade neke nove istorije ociscene od zlocina i jos ima na ruku ide i Hag sa svojim sertifikatima o nevinosti koji se izgleda dodeljuju zavisno od toga kome narodu zlocinac pripada pa tako se deli i oprostaj od grehova...vidis da treba da prica, malo smo okasnili sa tim pricama ali nikada nije kasno , vidi se to po reakcijama.....hvala za objasnjenje, nemamo isti stav po tom pitanju pa da utvrdimo da se tu ne slazemo, dovoljno bi bilo. Pozdrav, volim da citam sta pises jer si duhovit i nemas dlaku na jeziku ali se ne slazem sa tvojim misljenjem o nekim stvarima, naravno to je samo moje misljenje, ne znaci da sam u pravu ali sebi zadrzavam pravo i da budem subjektivna, ima takvih ovde koliko hoces. Pozdrav
Queeria Queeria 11:10 08.06.2008

Re: hm

Ih, gde bi nam bio kraj da se u svemu slažemo... Ja mislim da to vodi ka dosadi...
mariopan mariopan 12:28 08.06.2008

Re: hm

Queeria
Ih, gde bi nam bio kraj da se u svemu slažemo... Ja mislim da to vodi ka dosadi...

I ja mislim)))
A dosada ubija...pa ziv bio i veliki (ti) narastao ))
man ray loves me man ray loves me 13:34 08.06.2008

Re: hm

e ovo je vec za banovanje :)
Queeria Queeria 23:27 08.06.2008

Re: hm

Slažem se.
Ban na jedan dan
Barbara Kopicl Barbara Kopicl 20:55 07.06.2008

Ku(r)varica

Pedja dragi,
ja sam bila na toj veceri kod Paris kad si zvao...Jao majcice mila, pa to mucenje ne znam da li bih mogla proci opet...
Duso molim te ti joj reci da ne kuva vise, ja stvarno nemam srca...
Pusa...
Queeria Queeria 23:20 07.06.2008

Re: Ku(r)varica

Paris nikad nije bila dobra ku(r)varica... a ona ko mutava... volim da ku(r)va pa to ti je...
Kasper Kasper 09:18 09.06.2008

Ko ovo tolerise?

Ali, kao što odlično znate, život u Srbiji nas na neki način obogalji i od nas stvori osobe s invaliditetom ili bolje rečeno osobe sa srpstvom


Ima li ovaj blog moderatora za ovakve izjave?
Queeria Queeria 09:25 09.06.2008

Re: Ko ovo tolerise?

He, he, he, he, he...
Kasper Kasper 09:42 09.06.2008

Re: Ko ovo tolerise?

He, he, he, he, he...

To dobijemo kada vi uvredite vise miliona ljudi i njihov osecaj pripadnosti nazovete invaliditetom. A kada se neko usudi da vas osecaj pripadnosti nazove bolescu, nezgodno ukrstenim genima, onda ...
Queeria Queeria 23:40 09.06.2008

Re: Ko ovo tolerise?

Jeste, a ja živim na Marsu a ne u Srbiji... Ja sebe nisam izdvojio iz tvrdnje... A drugo ne shvataš kontekst.
Kasper Kasper 10:14 10.06.2008

Re: Ko ovo tolerise?

Jeste, a ja živim na Marsu a ne u Srbiji... Ja sebe nisam izdvojio iz tvrdnje... A drugo ne shvataš kontekst


Ama sebe zovi kako hoces. Znaci ako se ti tako osecas to je to , nema rasprave! Sto se konteksta tice - suvise si se rasplinuo. Ako ga je i bilo , do kraja posta ga covek smetne s uma.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana