Čeka li nas skori pad Vlade...

Drago Kovacevic RSS / 27.12.2008. u 00:30

Današnji intervju Mlađana Dinkića "Politici" u kome napada sve oko Tadića, ali ne i njega imenom, u kome kaže da Vlada, premijer, ministri, nemaju autoritet, da kasne sa odlukama, da se sa vladom upravlja van vlade, da bi "neko" trebao da otkoči neke mehanizme kako bi ona mogla raditi, najavljuje da ova vlada brzo pada.

Da je sklona padu vlada, ukazuje Pajtićeva izjava - ponuda o prihvatljivoj koaliciji između DS-a i SNS-a.

Rasim Ljajić jučer kaže da će vlada otstupiti ako sindikati nastave sa pritiskom za primenu kolektivnoga ugovora koji je on lično potpisao pre samo mesec dana, a istoga dana u Prijepolju pravi koaliciju sa SNS.

Dolazi gadna godina i vidi se jasno nervoza vlasti ali i čitave političke elite. Nešto slično onome što je pre koji mesec opisujući stanje u Hrvatskoj izjavio njihov premijer - "Mi smo u banani - visimo o niti"..

E sad, da smo u banani nije teško zaključiti, ali već počinje utakmica ko će uzeti kakve pozicije u tom neudobnom staništu. I očigledno se sprema neka prekompozicija.

Pre možda mesec dana moglo se misliti da iza Nove godine sledi rekonstrukcija vlade, gde bi umesto G17 posto nastupio SNS, a premijersko mesto uzeo Tadićev alter - ego Vuk Jeremić. Sada takva kombinacija ne dolazi u obzir jer nije matematički izvodiva, a i politički je vrlo riskantna. Matematički zbog toga što je Tadić naljutio mađarsku koaliciju jer nije prihvatio njihove zahteve vezane za Zakon o sudovima, a bez njihova učešća ne postoji većina koja bi se mogla sklepati bez Dinkića. Naime, Dinkić ima 25 poslanika a Nikolić 22. Politički, Nikoliću se ne isplati ulaziti u koaliciju sa Tadićem, sada, sa ovim brojem poslanika, na početku galopirajuće krize.

Više bi mu odgovarali izbori jer računa na bar 50 poslanika i na komotnu većinu sa Tadićem. Ruski kurs su zauzeli, kuća sa više vrata je sagrađena i tako bi mogli u banani boraviti mnogo lagodnije.

Dakle, spremite se za izbore. I za novu seriju fantastičnih laži o boljem životu. Biće to teško podneti, ali sve je za žive ljude. Mart, mislim da će to biti već u martu...

 



Komentari (68)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 00:57 27.12.2008

Dragi Drago

Konacno shvatam da ste ti i buducnost - jedno.
I kazem to sa strahopostovanjem.
Pozdrav !
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:05 27.12.2008

Re: Dragi Drago

Ninoslav Randjelovic
Konacno shvatam da ste ti i buducnost - jedno.
I kazem to sa strahopostovanjem.
Pozdrav !

Pozdrav Nino..
I poštovananje, također..
a.andjelkovic a.andjelkovic 01:09 27.12.2008

Vidovnjastvo

Dragi Drago.time se bavila vidovita Zorka,pa je osudise.Svakodnevno,toliko mracnih slutnji,poverovcu da ovi,gresnici,sto se ubijaju citaju tvoje tekstove.Opusti i sebe i citaoce malo.
a.andjelkovic a.andjelkovic 01:19 27.12.2008

Re: Vidovnjastvo

[dokle
ćemo mi da trpimo ove tvoje "diverzije" na blogu
a.andjelkovic
Dokle

ćemo mi da trpimo ove tvoje "diverzije" na blogu


a.andjelkovic
Dragi Drago.time se bavila vidovita Zorka,pa je osudise.Svakodnevno,toliko mracnih slutnji,poverovcu da ovi,gresnici,sto se ubijaju citaju tvoje tekstove.Opusti i sebe i citaoce malo.

ssvetlana92 ssvetlana92 01:11 27.12.2008

Ma pripremaju se oni

na veliku pljačku stoleća, i pritom da nikome ne odgovaraju. Kome oni nisu jasni, neka mene pita!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:19 27.12.2008

Re: Ma pripremaju se oni

ssvetlana92
na veliku pljačku stoleća, i pritom da nikome ne odgovaraju. Kome oni nisu jasni, neka mene pita!

Pa...pljačka traje...a stoleće je dugo..
ssvetlana92 ssvetlana92 01:32 27.12.2008

Re: Ma pripremaju se oni

Drago Kovacevic
ssvetlana92
na veliku pljačku stoleća, i pritom da nikome ne odgovaraju. Kome oni nisu jasni, neka mene pita!

Pa...pljačka traje...a stoleće je dugo..

Pa mi imamo svake godine premijerno izvodjenje! I mnoštvo rimejka..repriza
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:36 27.12.2008

Re: Ma pripremaju se oni

ssvetlana92
Drago Kovacevic
ssvetlana92
na veliku pljačku stoleća, i pritom da nikome ne odgovaraju. Kome oni nisu jasni, neka mene pita!

Pa...pljačka traje...a stoleće je dugo..

Pa mi imamo svake godine premijerno izvodjenje! I mnoštvo rimejka..repriza

Sad razumem kako je to izgledalo u Engeleskoj u onom periodu koji Mars zove vremenom "kad su ovce pojele ljude"..o))
ssvetlana92 ssvetlana92 01:44 27.12.2008

Re: Ma pripremaju se oni

Drago Kovacevic
ssvetlana92
Drago Kovacevic
ssvetlana92
na veliku pljačku stoleća, i pritom da nikome ne odgovaraju. Kome oni nisu jasni, neka mene pita!

Pa...pljačka traje...a stoleće je dugo..

Pa mi imamo svake godine premijerno izvodjenje! I mnoštvo rimejka..repriza

Sad razumem kako je to izgledalo u Engeleskoj u onom periodu koji Mars zove vremenom "kad su ovce pojele ljude"..o))

Volela bih da ih sačekam "Na kraju tunela", i priupitam za junačko zdravlje! Nije lako puziti u koloni, dupe u dupe sa sve koferčićima! Naši maleni hrčki!
thebee269 thebee269 16:10 27.12.2008

Re: Ma pripremaju se oni

ssvetlana92
na veliku pljačku stoleća, i pritom da nikome ne odgovaraju. Kome oni nisu jasni, neka mene pita!

ma koji su to oni
sentinel26 sentinel26 01:11 27.12.2008

Dokle

ćemo mi da trpimo ove tvoje "diverzije" na blogu.

Kad god ti postavljaš novi tekst mi svi imamo probleme. Hajde istinu na sunce, inače će te tužimo u MO.

Pajhtićeva izjava je poruka Dinkiću i onim "ostalim" vojvodjanima.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:15 27.12.2008

Re: Dokle

sentinel26
ćemo mi da trpimo ove tvoje "diverzije" na blogu.

Kad god ti postavljaš novi tekst mi svi imamo probleme. Hajde istinu na sunce, inače će te tužimo u MO.

Pajhtićeva izjava je poruka Dinkiću i onim "ostalim" vojvodjanima.

Ja stvarno ne znam šta je...a događa se..
Mislim da je Pajtićeva izjava više mostobran za buduću koaliciju..koaliciju posle izbora..
die hard die hard 01:24 27.12.2008

A sta ako Ldp ..


i Ceda krenu da spasavaju Vladu ko onomad u Skupstini?Bilo bi tu dovoljno glasova za spas.Nisam siguran da LDPu odgovaraju novi izbori, mada me neki prijatelji razuveravaju.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:34 27.12.2008

Re: A sta ako Ldp ..

die hard

i Ceda krenu da spasavaju Vladu ko onomad u Skupstini?Bilo bi tu dovoljno glasova za spas.Nisam siguran da LDPu odgovaraju novi izbori, mada me neki prijatelji razuveravaju.

Ne razumem zašto to radi...zaista..a ja delim tvoj utisak..
No, i on je negde pre mesec - dva kazao da očekuje izbore u 2009.
Stvari se ubrzvaju i ne verujem da to ne vidi..
a.andjelkovic a.andjelkovic 18:57 28.12.2008

Re: A sta ako Ldp ..

Ja sam siguran,za razliku od nekih vasih prijatelja.Prosla Vlada je pala,da bi LDP usao u Skupstinu.
NNN NNN 01:27 27.12.2008

Yeah!

Unf was right, Drago je opet blokirao/sabotirao blog!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:37 27.12.2008

Re: Yeah!

NNN
Unf was right, Drago je opet blokirao/sabotirao blog!

Ne znam šta se dogodi, ali to je postalo redovna pojava..
NNN NNN 01:56 27.12.2008

Re: Yeah!

Preporuka.
Iskreno mi se sviđaju tvoje vizije (naravno ne svaka kvalitativno), nego mi se sviđa ta hrabrost (da ne kažem ludost) i samouverenost (tj. to što ih uopšte imaš i deliš sa nama)!
Nego koja je vjerojatnost da LDP uđe u koaliciju sa G17+ (vremenom)?
NNN NNN 02:00 27.12.2008

Re: Yeah!

Preporuka.
Iskreno mi se sviđaju tvoje vizije (naravno ne svaka kvalitativno), nego mi se sviđa ta hrabrost (da ne kažem ludost) i samouverenost (tj. to što ih uopšte imaš i deliš sa nama)!
Nego koja je vjerojatnost da LDP uđe u koaliciju sa G17+ (vremenom)?
switch92 switch92 02:04 27.12.2008

Re: Yeah!

Nego koja je vjerojatnost da LDP uđe u koaliciju sa G17+ (vremenom)?


Jako interesantno pitanje. Mislim, da po programu(ako to uopste neko i cita) ove dve ideje mogu da cine koaliciju. Mada, mislim da po odnosu lidera, koji se i ne mirisu bas, sumnjam da je to izvodljivo, barem za sada. Ono sto i se cini kao izvesno, je pad popularnosti G17, a blagi skok LDPa. E sada, Mladja vec poslednje dve sezone ne igra u singlu (podrzao BT na predsednickim, a sada bio u koaliciji sa DS), i mislim da Mladja i nema bas dobru poziciju u predizbornoj trgovini. Sa druge strane, Dinkic je izvrteo sve moguce kombinacije, ostaju mu samo Ceda i Dacic

Bice ovo jako interesantno pregrupisavanje snaga....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 02:21 27.12.2008

Re: Yeah!

NNN
Preporuka.
Iskreno mi se sviđaju tvoje vizije (naravno ne svaka kvalitativno), nego mi se sviđa ta hrabrost (da ne kažem ludost) i samouverenost (tj. to što ih uopšte imaš i deliš sa nama)!
Nego koja je vjerojatnost da LDP uđe u koaliciju sa G17+ (vremenom)?

Sada nikava..Ako G17 posto preživi ovaj ciklus, možda..U politici je nemoguće reći nikada..
Jedina pozitivnu stvar koju mogu doneti izbori jeste nestanak nekih partija..PUPS-a, Palme, SPS-.a..
Evo Dačić hapsi OVK-a...To je već početak izborne trke..Mislim da će teško sada preko lestvice...
thebee269 thebee269 16:17 27.12.2008

Re: Yeah!

NNN
Preporuka.
Iskreno mi se sviđaju tvoje vizije (naravno ne svaka kvalitativno), nego mi se sviđa ta hrabrost (da ne kažem ludost) i samouverenost (tj. to što ih uopšte imaš i deliš sa nama)!
Nego koja je vjerojatnost da LDP uđe u koaliciju sa G17+ (vremenom)?


po evropskoj orjentaciji to bi bilo jako dobro, medjutim kako se lideri bogami uopste ne trpe licno, nije moguce.

ali to i jeste strasno sto je to nas usud da lideri koji vode stranke uvek bas uvek ispred opsteg stavljaju licni interes i odnos, zato nam i nema napretka ni u jednoj sferi zivota.
trilogy trilogy 19:08 27.12.2008

Re: Yeah!

U citavoj ovoj kombinaciji mislim da cinite kljucnu grasku time sto ponovo potcjenjujete Mladjana Dinkica. On je, kao jedna od rijetkih konstanti od 2000. pa na ovamo, uvijek uspijevao da za sebe napravi neku kombinaciju koja mu je donosila ono sto je zelio. Ako mu je cilj da na sledece izbore izadje samostalno, a ni to nije bas 100% sigurno, ne sumnjam da ce je ponovo naci. Takodje, previdjate da veliki dio glasaca g17 za njih glasa iz cisto licnog interesa, a ne neke ideologije ili programa. Stranka koja drzi najveci dio ekonomije i finansija ove zemlje vec nekoliko godina ima cime da namami birace, a Mladja je najbolji u tome.
Sto se LDP-a tice, sve te ankete u kojima oni rastu, rastu i rastu, mislim da se do sada nisu pokazale kao istina. Pa oni nikada nisu imali ni 6%, tako da se o nekom njihovom povecanom uticaju ne moze govoriti. Ono sto ja od njih ocekujem, a indicije za to vidim u naglasenom 'pragmatizmu' poslednjih mjeseci, jeste da ce u sledecoj vladi, ciju ce okosnicu ciniti DS sa nekim neprirodnim partnerom, LDP figurirati kao onaj tas na vagi koji ce progutati tog aliena, ali samo zbog EU, Haga, ili sta vec smisle. Ceda ocajnicki zeli u vlast jer se ogromne nade i entuzijazam clanstva koji su postojali pri osnivanju partije polako splasnjavaju svakim izbornim ciklusom koji oni zavrse van vlasti. On zna da svoj momenat moze da ceka i deset godina, pa da tek tad bude u punoj snazi, ali se brine kako da zadrzi stranku na okupu svo to vrijeme. Zbog toga ce krenuti u avanturu kojom ce ili podrzati manjinsku vladu, ili i konkretno uci u vladu pravdajuci to pragmatizmom.
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:45 27.12.2008

KOLICITACIONA, A NE KOALICIONA VLADA!

Sve srpske Vlade posle 9. marta 1991. bile su taoci tzv. neformalnih centara moći, koji su premijere i ministre tretirali kao vlastite menadžere, da ne upotrebim neku ružniju reč.
U Srbiji ne postoji ni politički ni gradjanski konsenzus u vezi sa ulaskom zemlje u evropske integracije. To je epilog neraščišćenih računa iz devedesetih, poznatijih kao "godine raspleta". Krležinim rečnikom, u balkanskoj krčmi je ponovo upaljeno svetlo, ali malo, malo, pa ga neko gasi! KO?! Sprega tajkuna, tajnih službi i korumpiranih segmenata državnog aparata!
Nadam se da će ekonomska kriza osvestiti najzad ovdašnje sindikate i da nas na proleće čeka budjenje autentičnog pokreta poput poljske SOLIDARNOSTI. Sa nestrpljenjem i velikim nadama očekujem mart 2009!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 02:23 27.12.2008

Re: KOLICITACIONA, A NE KOALICIONA VLADA!

Filip Mladenović
Sve srpske Vlade posle 9. marta 1991. bile su taoci tzv. neformalnih centara moći, koji su premijere i ministre tretirali kao vlastite menadžere, da ne upotrebim neku ružniju reč.
U Srbiji ne postoji ni politički ni gradjanski konsenzus u vezi sa ulaskom zemlje u evropske integracije. To je epilog neraščišćenih računa iz devedesetih, poznatijih kao "godine raspleta". Krležinim rečnikom, u balkanskoj krčmi je ponovo upaljeno svetlo, ali malo, malo, pa ga neko gasi! KO?! Sprega tajkuna, tajnih službi i korumpiranih segmenata državnog aparata!
Nadam se da će ekonomska kriza osvestiti najzad ovdašnje sindikate i da nas na proleće čeka budjenje autentičnog pokreta poput poljske SOLIDARNOSTI. Sa nestrpljenjem i velikim nadama očekujem mart 2009!

Mislim da bi ovo mogao biti početak artikulacije neke autentične levice...
I ja se tome nadam...no, videćemo..
sentinel26 sentinel26 16:28 27.12.2008

Re: KOLICITACIONA, A NE KOALICIONA VLADA!

Filip Mladenović
Sve srpske Vlade posle 9. marta 1991. bile su taoci tzv. neformalnih centara moći, koji su premijere i ministre tretirali kao vlastite menadžere, da ne upotrebim neku ružniju reč.
U Srbiji ne postoji ni politički ni gradjanski konsenzus u vezi sa ulaskom zemlje u evropske integracije. To je epilog neraščišćenih računa iz devedesetih, poznatijih kao "godine raspleta". Krležinim rečnikom, u balkanskoj krčmi je ponovo upaljeno svetlo, ali malo, malo, pa ga neko gasi! KO?! Sprega tajkuna, tajnih službi i korumpiranih segmenata državnog aparata!
Nadam se da će ekonomska kriza osvestiti najzad ovdašnje sindikate i da nas na proleće čeka budjenje autentičnog pokreta poput poljske SOLIDARNOSTI. Sa nestrpljenjem i velikim nadama očekujem mart 2009!
Filipe, ovaj izraz "kolicitaciona" ću ponekad zloupotrebiti, ako bude "tužbe" za autorska prava, nagodićemo se.

switch92 switch92 01:56 27.12.2008

Mart 2009.

Više bi mu odgovarali izbori jer računa na bar 50 poslanika i na komotnu većinu sa Tadićem. Ruski kurs su zauzeli, kuća sa više vrata je sagrađena i tako bi mogli u banani boraviti mnogo lagodnije.


Postavlja se pitanje, koliko ce poslanika BT imati na iducim izborima. Ovako, BT vec duze vreme povlaci poteze, koje bi njegovi biraci trebali da kazne. Mislim da je sada pravo vreme za jedan hladan tus. Za sta danas uopste glasaju oni clanovi i simpatizeri stranke, koji su u DSu od devedeset i neke? Da li oni glasaju za pomirenje sa SPSom? Da li glasaju za majcicu Rusiju, kao obecanu zemlju? Da li glasaju za novu elitu u stranci, kojih nigde nije bilo pre 5 okt? Za potpresednike koji i clanove glavnog odbora koji su znacajnu ulogu u stranci zauzeli poslednjih godina (Djilas, Jeremic, Sutanovac, Petrovic). Mislim da je doslo vreme da ga biraci kazne!

Na zalost, ne vidim nista bolje posle novih izbora. Agonija se nastavlja. Grobar ulazi u vladu, jaci za Vojine glasace. Iduci se krdu najverovatnije prikljucuje Velja....Za nas, bice to jos jedna vlada koja nas nece pribliziti Evropi. Jos bacenih godina. Mada, ovoga puta spremnija da radikalnije reaguje po pitanju Kosova (Naostreni Toma umesto kao spricer 'ladnog Mladje). Sve u svemu, nista dobro

Mart, mislim da će to biti već u martu...


Citiracu Biljanu Srbljanovic, iz jednog starog teksta: "pazite se ljudi, dolazi mart. Mesec koji Srbiji zlo nosi."
NNN NNN 02:05 27.12.2008

Re: Mart 2009.

pazite se ljudi, dolazi mart. Mesec koji Srbiji zlo nosi."
Ide mart.
Čuvajte se martovskih ida!
madam_mym madam_mym 02:48 27.12.2008

Re: Mart 2009.

Za sta danas uopste glasaju oni clanovi i simpatizeri stranke, koji su u DSu od devedeset i neke?

Da kazem ja???
Ne glasaju!!! Isclanili se !!! Ostali su oni koji su manje-vise videli neku vajdicu DS-ujuci , ili se jos nadaju da ce je videti , ili bar svih ovih godina nisu imali stetu !!!
Salu na stranu - ljudi su razocarani, jako. Kaznice ga, jos kako.
Ja licno, nikada vise necu zaokruziti nikoga, ni iz jedne stranke, ni na jednom listicu....Bice dobro da obuzdam emocije i sprecim sebe da nacrtam NESTO (garant znate sta!) preko celog listica, javno, krupno, pa da pisu novine
Bice jos bacenih godina.
dolybell92 dolybell92 06:22 27.12.2008

Re: Mart 2009.

madam_mym
Za sta danas uopste glasaju oni clanovi i simpatizeri stranke, koji su u DSu od devedeset i neke?

Da kazem ja???
Ne glasaju!!! Isclanili se !!! Ostali su oni koji su manje-vise videli neku vajdicu DS-ujuci , ili se jos nadaju da ce je videti , ili bar svih ovih godina nisu imali stetu !!!
Salu na stranu - ljudi su razocarani, jako. Kaznice ga, jos kako.
Ja licno, nikada vise necu zaokruziti nikoga, ni iz jedne stranke, ni na jednom listicu....Bice dobro da obuzdam emocije i sprecim sebe da nacrtam NESTO (garant znate sta!) preko celog listica, javno, krupno, pa da pisu novine
Bice jos bacenih godina.


Fala takođe - što se tiče izbora ne vidim šta bih mogla da izaberem,
sem novog pasoša .... il da pravim Zorana od blata,
samo što znamo da to ne pomaže.... sad je očigledno i onima kojima to nije bilo,
da su ubistvom Zorana - isekli granu na kojoj su i sami sedeli...
Toliko budala, na tako malo prostora - po zakonu verovatnoće - nije moguće ?
Ne, ipak je moguće - ovde je sve moguće.
Svaka normalnost je slučajna.

Samo me jedno interesuje: Da li neko može da navede nešto
što bi se smatralo nekakvim "kamenom temeljcem" za koji bi se
moglo reći - e to je mogućnost koja daje nadu ?
Taj "kamen" bi trebalo da bude realnost a ne verovatnoća i iluzija.

Inače crtala i pisala svojevremeno, svašta - pa ništa.




Kardinale Kardinale 02:33 27.12.2008

Nemam reci.

Uzasnut sam.
Mada sam ovako nesto predvideo
jos pre pucanja prosle vlade.
Mracno doba se odavno vratilo,
samo je ukraseno kablovskom televizijom,
brzim internetom i zutim busevima gsp-a.
I predivnim bilbordima na svakom koraku.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 02:36 27.12.2008

Re: Nemam reci.

I predivnim bilbordima na svakom koraku.
*novo

I Borisom Tadićem kao najznačajnijim likom na tim slikama....
Kardinale Kardinale 02:59 27.12.2008

Re: Nemam reci.

jos nesto sam zeleo da podelim sa vama.
nije me bilo dugo.

svi verovatno znate da je kostunicina vlada
dala austrijancima (grand casino) monopol
nad zivim igrama u 50-100km (nisam siguran)
od njiovog kazina beograd kod hotela jugoslavija.
ja u to vreme nisam mogao da verujem koliko
su se oni opustili i osilili.
nedavno je vodjena parnica izmedju kazina i drzave
na drugom (mozda) opstinskom sudu oko ukidanja monopola.
austrijanci su naravno izgubili spor, i naravno nece podneti zalbu,
posto im nijedan sud na svetu ne bi ozakonio taj monopol.
ali rusi ce imati monopol nad naftom u srbiji do kraja 2010,
iako smo za evropljanima potpisali da ce nis-ov monopol
biti ukinut do kraja sledece godine.
kako kaze djole: "putuj evropo, nemoj vise cekati na nas..."

takodje mi je zanimljivo ovo u olimpiskom savezu
cepter je dobio parnicu koju je vodio oko nacina
njegove smene sa mesta predsednika olimpiskog komiteta.
tako da samo on, po zakonu, moze da sazove izbornu sednicu skupstine
saveza na kojoj se glasa za novog predsednika.
kandidati su sadasnji ilegalni predsednik (ivan cirkovic)
i dacicev mali (vlade divac). ja stavljam sve pare na dacicevog malog.

izvinjavam se za ove "dodatne" teme,
ali ja ne mogu da napravim svoju temu.
Filip Mladenović Filip Mladenović 03:02 27.12.2008

Re: Nemam reci.

Predstava u kojoj godinama statiramo ima barem šareni dekor, sa preovladjujućom crnom bojom službenih limuzina našeg džep-seta!
madam_mym madam_mym 03:18 27.12.2008

Re: Nemam reci.

Drago Kovacevic
I predivnim bilbordima na svakom koraku.
*novo

I Borisom Tadićem kao najznačajnijim likom na tim slikama....

za bilborde ima para??? A za regres i topli obrok nema? Kako ih nije sramota? Cime se oni voze, gde i kako letuju njihova deca? I sta jedu, i koliko to kosta u skupstinskom restoranu? Nema para? Da stegnemo kaiseve?
Pa neka stegnu prvo oni koji su otegli stomake do patosa i podvaljke do pupka - za samo nekoliko godina "politicenja"!
Kaze premijer da se na ulicama ne zaradjuje, vec se na ulicama samo vice...i ostaje bez posla. Neka se seti ta prezasicena gospoda - da nije bilo izlazenja na ulice, i svega ...setite se... ne bi oni sada bili tu gde jesu, nikada! Sa ulice su uskocili u te fotelje mnogi koji nam sada prete, javno i bestidno.A pare uzimaju da bi se sprdali sa nama za skupstinskom govornicom, da bi cackali noseve, hrkali, ogovarali ili bljuvali kletve i bacali anateme...? Nemam reci, zaista, i ni jena rec ne moze da docara kolicinu zuci i gorcinu u ustima... Niko od njih ne zasluzuje moj glas, niti ce ga dobiti, posle ovih polemika oko OKU, i bestidnih pretnji radnicima-svojim glasacima! Pojeli su 'lebac, sto se mene tice, a vi kako 'ocete. Naravno da znam da bolje od mene znate sta valja ciniti, al' ja cu ovako ovoga puta
dolybell92 dolybell92 06:34 27.12.2008

Čeka li nas skori pad Vlade...

Čeka nas to je jasno - samo što nije jasno ko će da se popne,
zapravo, ko god to bude bio od postojećih i poznatih, već izraubovanih likova,
nema šanse da će imati za nas ikakvog značaja.
Nema onog ko bi trebalo da na vlast dođe - a ovi koji
to hoće - nama ne trebaju.


adam weisphaut adam weisphaut 06:56 27.12.2008

Re: Čeka li nas skori pad Vlade...

zapravo, ko god to bude bio od postojećih i poznatih, već izraubovanih likova,
nema šanse da će imati za nas ikakvog značaja.

Ma i nema veze. I kada se desi "lični diskontinuitet" nastavi se "kontinuitet politike".
Srpska politika radi po principu babuške.
dolybell92 dolybell92 08:52 27.12.2008

Re: Čeka li nas skori pad Vlade...

adam weisphaut
zapravo, ko god to bude bio od postojećih i poznatih, već izraubovanih likova,
nema šanse da će imati za nas ikakvog značaja.

Ma i nema veze. I kada se desi "lični diskontinuitet" nastavi se "kontinuitet politike".
Srpska politika radi po principu babuške.


Taj "kontinuitet politike" će nas na kraju dokrajčiti,
kao svaka teška bolest koja nije lečena niti na vreme,
niti pravim lekovima...
libkonz libkonz 08:55 27.12.2008

Čemu izbori?

Odavno je kraduckanje preraslo u krađu, toliko da mi nije jasno kako mi do sada nismo bankrotirali. Svako može sa svakim, stranke su pune poltrona i sitnih duša koje jedino maštaju o tome da se ubace na državne jasle, krupnije ribe nemaju granice u otimanju narodne imovine, a i Gorica G. ponovo jaše, doduše nema je na Tv'u, pa ne znam da li još nosi one KGB kapute. Jedino fali da onog Gorana Matića (sećate ga se sigurno) postave za portparola Vlade.
dolybell92 dolybell92 09:03 27.12.2008

Re: Čemu izbori?

toliko da mi nije jasno kako mi do sada nismo bankrotirali.


Mi JESMO bankrotirali... u tome je catch 22 (vezano za NIS....i što šta)
libkonz libkonz 09:24 27.12.2008

Re: Čemu izbori?

I posle neko da kaže da nije urađena lustracija. Urađena je ona, traje skoro 20 godina i odstranjeni su pošteni i pametni.
dragoljub92 dragoljub92 08:58 27.12.2008

свака част

абе драго ,онолки ћетници и ини се труде не успевају да сруше блог,а ти једним обичним постом им разбуцаш знање.ово да патентираш.
а што се тиче владе,власти и осталих сецикеса и муватора .да убацимо ми тебе некако у власт .па ти оп једно писмо и готово распад система.
него ми да наватамо ови пемзионери,незапослени и остали реметилачки фактор и да то избацимо у свемир.нек си иду па нек деставбилишу остале галаксије .и мирна србија.
и незнам шта се бините што ови штрајкују за топли оброк то и јесте највећи проблем у овом делу свемира.

пс
молим те драго да убудуће постављаш блог понедељком око 8 изјутра,тад има најмање шансе да се неко врти по блозима.овако док они поправе ћеси дође понедеоник.
rastinjak rastinjak 10:32 27.12.2008

Dajte narodu vina i igara i ... izbora!

Vlada je odavno pala, samo još da to neko objavi. Svi naši politički profiteri uveliko kupuju patike za izbornu trku.
Vlada građana Srbije ubijena je jednim hicem 12.marta 2003.godine. Od tada Srbija ima Vladu raznoraznih tajkuna a ne građana. Nisu tajkuni samo u oblasti ekonomije, nije samo novac motor destrukcije i moć je čudesan pokretač ljudi, da drugima čine zlo a zarad zadovoljavanja svojih potreba, u ovom slučaju potrebom da vladaju.
Mnoga imena ljudi koji zaista utiču na dešavanja u Srbiji ostaju nepoznata, vidjamo samo njihove pajace koji igraju obešeni o končiće, koji moćnici povlače. Meni je lično zanimljiva pozicija Ljube Tadića. Imam utisak da on ima ozbiljan uticaj iz senke na dešavanja na političkoj sceni Srbije, ipak je on duhovni otac Koštunici a biološki Borisu. O ideologiji našeg predsednika ili predsjednika on sam kaže''Boris Tadic kaze da nije levicar, vec liberal u ideoloskom smislu i da je politicki uticaj na njega imala knjiga "Stranacki pluralizam ili monizam" Vojislava Kostunice i Koste Cavoskog. ''

Srpski brod je vraćen pod okrilje majčice Rusije. Sa njom nam nikad nije bilo dobro.Daj Bože da se varam.

A glasanje na sledećim izborima? Zaista neznam, mislim da po prvi put neću izaći. Ja više nemam nade, sve smo imali i svi su oni isti.
aguero aguero 10:58 27.12.2008

Rak nije,a leka nam nema.....

Vlade se smenjuju,a zivot prolazi.......U ovakvoj zemlji,sa ovako velikim i nagomilanim problemima,tesko da bilo koja vlada moze da bude po volji gradjana.I zato,gradjani se,(sto je samo po sebi apsurdno) uvek raduju padu Vlade.Ispevana je u tom smeru i prigodna pesma PADA VLADA.Dobra pesma!
Osnovno je pitanje - ne da li ce i kada ce da padne (ova) Vlada,vec da li cemo moci da dobijemo(konacno) dobru Vladu.
Novi izbori nece doneti nista novo.Male su mogucnosti za nove kombinacije.Ostaje jos jedino da Ceda bude premijer,i da se posle toga vratimo u komunizam!
Stalno jurimo sopstveni rep,malo novca pravimo,a previse trosimo.Danas je Trezor Budzeta u minusu 25 milijardi dinara.Cini se,nista strasno,desava se.To,pored ostalog, govori da Budzet za 2oo8. nije bio dobar,pa sada minus iz ove godine treba da nadoknadi Budzet za 2oo9.godinu.Koji je takodje nerealan.
Drzava je bankrot - i to je ono sto niko nema hrabrosti da saopsti.U takvoj situaciji nece nam pomoci ni bilo koja i kakva nova Vlada.
Da li ce ova da padne uskoro?Mozda.Danas je poput trule kruske na drvetu,koja samo sto nije pala na zemlju.
Voleo bih da (bar jedna) Vlada izgura ceo mandat (4 godine),pa da onda vidimo ima li nam spasa ili ne.Ni Vladi nije lako da radi u atmosferi u kojoj svi od samog starta njenog rada prognoziraju (njen ) skori pad!
dolybell92 dolybell92 03:06 28.12.2008

Re: Rak nije,a leka nam nema.....

Vladi nije lako da radi u atmosferi u kojoj svi od samog starta njenog rada prognoziraju (njen ) skori pad!


Vlada je sama sklopljena tako da je u startu sklona padu,
koji ona sama očekuje - samo ne zna tačno kad će tresnuti,
te stoga sve i radi u startu od straha od sledećih izbora ... i
umesto da radi svoj posao - ona se odmah sprema za sledeće izbore...

Nije bilo lako srušiti jednog Miloševića sa vlasti - ali srušiti
ovaj konglomerat je nemoguće - nema te kombinacije na koju
neće pristati zarad ostanka na vlasti - pa taman da su izbori
svake nedelje.

Svi smo izlazili na izbore kada je postojala opasnost da SRS postane većinska
stranka i preuzme vlast - sada se pitam kako dabiram kad me je strah
i od jednih i od drugih ? Treće još ne vidim ....

thefreak thefreak 11:57 27.12.2008

Sa proslog Vaseg bloga...

General Ponoš,Šule i politika odbrane....

Danas nam je generl Ponoš saopštio da Srbija nema politiku odbrane. To je veoma jaka izjava i u kom god je kontekstu tumačili treba imati u vidu da je ona došla od Načelnika štaba vrhovne komande.

Nakon takve izjave jasno je da mora otići ili ministar odbrane koji je zadužen za tu politiku ili pak Načelnik štaba. Otići će Načelnik štaba i to je za mene loš razvoj događaja. Da će tako biti govori jasno današnji događaj u Moskvi gde je uz svečano rukovanje našega predsednika Tadića i ruskoga predsednika Medveda, Rusima svečano izručen NIS sa sve monopolima, a uz njihovo obećnje da će za koju godinu videti šta će biti sa gasovodom.


Pa kaze:
Epilog sukoba ministra i generala
Tadić izabrao Šutanovca, Ponoš odlazi i bla bla


Drago, jel gledate i u solju?
jaksa scekic jaksa scekic 13:04 27.12.2008

Nit ce vlada pasti

nit ce biti izbora


J


PS:da ne duzim-pad vlade i novi izbori nikom ne odgovaraju od LDP pa do Radikala (a ni onima u sredini)
Krugolina Borup Krugolina Borup 13:22 27.12.2008

Re: Nit ce vlada pasti

jaksa scekic
nit ce biti izboraJPS:da ne duzim-pad vlade i novi izbori nikom ne odgovaraju od LDP pa do Radikala (a ni onima u sredini)


A ne odgovara ni porodiljama.
Jedva nađosmo ministra koji hoće uopšte da komunicira i radi s nama oko nečeg, i sad nam samo fali da padne vlada!
Očajna sam bila kad je osvanuo ovaj blog gosn. Kovačevića, koji ima vrlo dobar skor kad je reč o predikcijama.
Ako i ovaj put bude u pravu: ode mas' u propas'...

Gosn. Jakša, kako vi stojite kad je reč o prošlim skorovima predicija?
jaksa scekic jaksa scekic 13:28 27.12.2008

Re: Nit ce vlada pasti

Krugolina Borup
jaksa scekic
nit ce biti izboraJPS:da ne duzim-pad vlade i novi izbori nikom ne odgovaraju od LDP pa do Radikala (a ni onima u sredini)


A ne odgovara ni porodiljama.
Jedva nađosmo ministra koji hoće uopšte da komunicira i radi s nama oko nečeg, i sad nam samo fali da padne vlada!
Očajna sam bila kad je osvanuo ovaj blog gosn. Kovačevića, koji ima vrlo dobar skor kad je reč o predikcijama.
Ako i ovaj put bude u pravu: ode mas' u propas'...

Gosn. Jakša, kako vi stojite kad je reč o prošlim skorovima predicija?


Ja se ustrucavam prognoza (takav mi pos'o) , ali za sad stvarno ne vidim. Jos ako uspeju da proguraju budzet u zakonskom roku......

J

PS:U medjuvremenu ovaj Blog "pada " svaki cas, mozda ovi u B 92 znaju ipak nesto vise nego mi :)

PS:Ne brinite za ministra Vaseg, bice on i u novoj vladi,a ako ne bude potpisace Vam peticiju :)
Unfuckable Unfuckable 18:14 27.12.2008

Re: Nit ce vlada pasti

surfujem ti ja tako, surfujem
pa reko' "ajd' da svratim malo i na Blog"
dođem tamo, a ono sve poluuuupano u paramparčad, pičvajz opšti.....
"Aha" rekoh, " mora da je to Dragetz nešto objavljivao", pomislim
sentinel26 sentinel26 20:02 27.12.2008

Re: Nit ce vlada pasti

Unfuckable
surfujem ti ja tako, surfujem
pa reko' "ajd' da svratim malo i na Blog"
dođem tamo, a ono sve poluuuupano u paramparčad, pičvajz opšti.....
"Aha" rekoh, " mora da je to Dragetz nešto objavljivao", pomislim

Pa gdje si ti Unfe ?
Mi smo ti na mukama, Dragetza smo opet "optužili" da nam namjerno drma blog da pokaže kako izgleda kad pada vlada.
Unfuckable Unfuckable 23:24 27.12.2008

Re: Nit ce vlada pasti

aevo, posmatram sa uživanjem šta jedan Rešeni Pojedinac može učiniti Sistemu
Dr M Dr M 00:14 28.12.2008

Re: Nit ce vlada pasti

posmatram sa uživanjem šta jedan Rešeni Pojedinac može učiniti Sistemu


Ako je Atila bio "Bic boziji" onda je Dr. Ago "Bic bloziji":))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:18 28.12.2008

Re: Nit ce vlada pasti

jaksa scekic
nit ce biti izbora


J


PS:da ne duzim-pad vlade i novi izbori nikom ne odgovaraju od LDP pa do Radikala (a ni onima u sredini)

Hmmm..ne sumnjam Jakša da si ti dobro obavešten čovek...ali..da probamo drugačiju logiku..
DS odnosno Tadić zna da smo u bedaku ili banani... ali da će taj bedak biti još teži krajem 09. i tokom 10. godine. Ova vlada je dosta toga za kratko vreme već potrošila. Stvari ne funkcionišu. Zašto Tadić ne bi mogao domisliti da mu je proleće ove godine mnogo bolje vreme za izbore nego recimo proleće 2010. godine. Računa na dobar rezultat i na jakoga partnera koji će odneti veliki broj mandata. Na Tomu Nikolića. I opravdaće lako tu koaliciju pričom o potrebi narodnog jedinstva u odbrani Kosova i provođenju programa kontrole efekata krize. Zaoštriće odnose sa zapadom što je ovde uvek donosilo poene, pričati priču o neutralnosti, parničiti se sa susedima, a ima uvek razloga za parnicu.
Opoziciju će skoro eliminisati. Zapravo osim LDP-a neće ni biti druge opozicije. Izbori su još potrebniji Nikoliću jer želi da stekne pravu legitimaciju, jer mu sada prigovaraju da je uljez u parlamentu, a relano gledajući može računati na minimalno 50 mandata. Ako pokupi Koštuničine birače, a hoće, može i više. Mandati su za SNS novac, partnerstvo u vladi im nosi dodatan novac....što bi oni čekali kad ne moraju.
Sve ovo što se događa zapravo ide u tome pravcu....i ja mislim da izbori sada trebaju i Tadiću i Nikoliću..Zato će ih biti..

dragoljub92 dragoljub92 00:44 28.12.2008

Re: Nit ce vlada pasti

Sve ovo što se događa zapravo ide u tome pravcu....i ja mislim da izbori sada trebaju i Tadiću i Nikoliću..Zato će ih biti..

богме кад тако поставиш има ту неке логике.тома је опран и чист ко дечја гуза бориско има доста гласача ако тома одузме радикалима гласаче ,па они ће владају сто године онда кукуилеле
ichat ichat 09:53 28.12.2008

Re: Nit ce vlada pasti

Ako i ovaj put bude u pravu: ode mas' u propas'...


Biće, kao što je bio i ovde u pravu:

Prvi blog

Drugi blog

Treći blog

Četvrti blog

A posle ni objašnjenja, ni izvinjenja ...
jaksa scekic jaksa scekic 15:25 28.12.2008

Re: Nit ce vlada pasti

Drago Kovacevic
jaksa scekic
nit ce biti izbora
J
PS:da ne duzim-pad vlade i novi izbori nikom ne odgovaraju od LDP pa do Radikala (a ni onima u sredini)

Hmmm..ne sumnjam Jakša da si ti dobro obavešten čovek...ali..da probamo drugačiju logiku..
DS odnosno Tadić zna da smo u bedaku ili banani... ali da će taj bedak biti još teži krajem 09. i tokom 10. godine. Ova vlada je dosta toga za kratko vreme već potrošila. Stvari ne funkcionišu. Zašto Tadić ne bi mogao domisliti da mu je proleće ove godine mnogo bolje vreme za izbore nego recimo proleće 2010. godine. Računa na dobar rezultat i na jakoga partnera koji će odneti veliki broj mandata. Na Tomu Nikolića. I opravdaće lako tu koaliciju pričom o potrebi narodnog jedinstva u odbrani Kosova i provođenju programa kontrole efekata krize. Zaoštriće odnose sa zapadom što je ovde uvek donosilo poene, pričati priču o neutralnosti, parničiti se sa susedima, a ima uvek razloga za parnicu.
Opoziciju će skoro eliminisati. Zapravo osim LDP-a neće ni biti druge opozicije. Izbori su još potrebniji Nikoliću jer želi da stekne pravu legitimaciju, jer mu sada prigovaraju da je uljez u parlamentu, a relano gledajući može računati na minimalno 50 mandata. Ako pokupi Koštuničine birače, a hoće, može i više. Mandati su za SNS novac, partnerstvo u vladi im nosi dodatan novac....što bi oni čekali kad ne moraju.
Sve ovo što se događa zapravo ide u tome pravcu....i ja mislim da izbori sada trebaju i Tadiću i Nikoliću..Zato će ih biti..



Drago,

Hvala na komplimentu, ali ja sam daleko od politickih izvora, te samo koristim neku vrstu logike. Dobro informisani i politicki situirani su u Utisku nedelje
Elem, tacno je da bi eventualni izbori najvise odgovarali Tadicu i Nikolicu.
Ali na vanredne izbore u principu ides kad si relativno jak (citaj Milo Djukanovic), ali Milo i Boris nisu u istoj poziciji.
1.Milo ima mnogo jasniju poziciju i moze posle podnosenja kandidature da sve svoje resurse usmeri na pisanje aplikacije.

2.CG parlament je mnogo artikulisaniji od Srpskog (vidi zezanje oko budzeta) i odnos pro evropskih zakona koji su usvojeni. Negde sam procitao da je skor 55:5

3.Iduce godine od marta krece kriza u Srbiji, o stepenu mozemo da raspravljamo samo da podsetim bice deset godina od Nato bombardovanja, okrugla godisnjica da se ljudi opsete u sta je proslo tih deset godina.

4. DSS i Radikalima izbori nisu u interesu. Kostunica u jednoj godini je sa premijerskog mesta spao na mesto sefa gradskog odbora. Radikali znaju da su u crvenoj zoni, zato lakmus moze da bude (ne)usvajanje budzeta.

5. Socijalisti i G 17 ce imati cenzus, Dinkic kao macka ima 7 zivota i tacno zna koliko moze da kontrira DS-u

6. Toma ce biti ko-operativan, jer nema druge, kao i LDP

Elem, kad se sve sabere i oduzme zasto bi Boris isao na izbore. Jos ako uhvate misterioznog coveka koji seta u vunenim carapama, pa krene SSP, ..

Festina lente rekli bi stari Latini.

J


PS: Za sad ne vidim cak ni na obzorju osobu koja bi mogla Borisa da ugrozi unutar DS, elem zasto bi Tadic komplikovao sebi zivot bez preke potrebe
libkonz libkonz 22:03 28.12.2008

Re: Nit ce vlada pasti

Možda da stvari postavite na sledeći način: Tek treba da osetimo svetsku krizu, uskoro se očekuje ispunjavanje haških obaveza, a bojim se i da će u narednoj godini Evropa da iznese karte na sto i da će nas pritiskati da promenimo politiku prema Kosovu. Jasno je da ćemo imati problema sa očuvanjem broja radnih mesta, a porodični nakit smo najvećim delom prodali. Šta će biti sa dinarom, samo Bog zna. Mislite li da bi Tadić voleo da u toj situaciji u vladi ima Dinkića? Prethodne vlade su padale onda kada je Dinkić procenio da to odgovara njemu i njegovoj stranci. Tada bi izbori za DS bili vrlo opasni, a to bi znali da iskoriste svi koalicioni partneri, a mnogo ih je, to znamo. Mislim da je nemoguće da Nikolić uđe u bilo kakve šeme sa Tadićem bez izbora. Zato se slažem da se DS sprema za izbore i to u rano proleće, da ne bi bilo kasno za uspeh na njima.
thebee269 thebee269 16:37 27.12.2008

AKO

pogodis ovo za izbore svaka cast, ali sta ako promasis.

ja mislim da si promasio potpuno. sada je takav odnos snaga da nikom ne odgovaraju izbori,jer


DS bio bi u minusu
G17 ne bi usao u parlament
Manjine bi nekako prosle ali sa kim?
DSS ne bi prosao cenzusNS takodje
SRS nikad slabiji
SNS pa mozda bi prosli dobro
LDP ne mogu jos uvek sami, a nece ni sa kim
itd...

znaci niko nema interesa, a da ne spominjem krizu, pa ko bi uopste hteo tako vruc krompir u svojim rukama, pa oni nemaju m..a za manje probleme a kamoli za to.
libkonz libkonz 22:57 27.12.2008

Re: AKO

DS bio bi u minusu
G17 ne bi usao u parlament
Manjine bi nekako prosle ali sa kim?
DSS ne bi prosao cenzusNS takodje
SRS nikad slabiji
SNS pa mozda bi prosli dobro
LDP ne mogu jos uvek sami, a nece ni sa kim
itd...

Losa ti je matematika. Zbir na kraju mora biti 250 poslanika. Ili cemo uzeti manju saksiju.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:33 28.12.2008

Re: AKO

libkonz
DS bio bi u minusu
G17 ne bi usao u parlament
Manjine bi nekako prosle ali sa kim?
DSS ne bi prosao cenzusNS takodje
SRS nikad slabiji
SNS pa mozda bi prosli dobro
LDP ne mogu jos uvek sami, a nece ni sa kim
itd...

Losa ti je matematika. Zbir na kraju mora biti 250 poslanika. Ili cemo uzeti manju saksiju.

I ja mislim da je to loša matematika...Stvar treba gledati dinamički...
Evo, Milo Đukanović u Crnoj Gori ima nadmoćnu većinu, stabilnu vladu i još više od godinu i po dana do redovnih izbora. Ali na izbore će sigurno već u martu. Ići će zato što zna da mu je to mnogo bolji tajming nego da čeka redovne izbore u maju 2010. godine. U martu ove godine će izaći birači koje još nije zapravo ošinula kriza.
DS će, ako sada raspiše izbore proći mnogo bolje nego u sitauciji kad stignemo u 2010. Tada bi, budući da je Nikolić opozicija, verovatno sa Nikolićem pravio vladu kao manji partner...Znaju to ljudi u DS-u veoma dobro..
dolybell92 dolybell92 03:10 28.12.2008

Re: AKO

Losa ti je matematika. Zbir na kraju mora biti 250 poslanika. Ili cemo uzeti manju saksiju.


Nešto se mislim da ovih 250 izađe - a uđe ostatak ?!
Koja bi to skupština bila !
dzudi dzudi 00:57 28.12.2008

Vanredni parlamentarni izbori?!

Da.

Posle jednog " probnog balona ".

Pozdrav gospodine Kovačeviću...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 02:54 28.12.2008

Re: Vanredni parlamentarni izbori?!

dzudi
Da.

Posle jednog " probnog balona ".

Pozdrav gospodine Kovačeviću...

Pozdrav Džudi..i hvala..
Zavulon Zavulon 01:50 28.12.2008

Stara pesma - Novi ljudi

SRBIN U RAJU
Umre jedan Srbin, ne zna se od čega,
Ali Gospod primi u naselja njega,
I reče mu Gospod: "o ljubezni sine!
Dospeo si, evo, u rajske visine."

"Evo ovde ima blaga svakojaka,
I učenih ljudi, i dobrih junaka
Tu su našli mira i naslade sebi,
Tu će rajska sladost pristati i tebi.
Nek' te, dakle, briga i tuga ne guši,
No slobodno išti što ti drago duši."

A Srbin će njemu: "O, Gospode jaki!
Ja bih željno isk'o novina ma kaki',
U kojima piše šta sad dole rade,
Kakve nove spletke pred izbore grade?"

Okrete se Gospod anđelima redom,
I zatrese tužno svojom glavom sedom:
"Podajte mu, - reče - a šta drugo znamo?
Ta to jedan Srbin i razume samo

Vojislav Ilić (1890)
Dragan Jakovljević. Dragan Jakovljević. 12:47 28.12.2008

Sjasi Kurta...

Vlada kao i svaka vlada. Sjasi Kurta da uzjasi... Sto se mene tice, vise nikad i ni za koga.
Ribozom Ribozom 14:46 28.12.2008

Skeptik

Ne citam prognoze, al ne vidim da bi izbori odgovarali DS-u (prividja mi se).
Toma u Vladi po zelji DS tesko. Da se Evropa malo pobunila za prodaju NIS-a, a Vuk 'obrusio' toj Evropi - to bi znacilo da Toma ulazi u Vladu. Mozda i Evropljani naucili kako s nama. Ono spektakularno hapsenje OVK je valjda dokaz da DS racunaju i dalje na Dacica.
No, ja nemam licencu za tarot.
Drago, prporuka, ako uspem da je dodelim
banem92 banem92 00:39 30.12.2008

Trgovina

Vaša prognoza je samo - prognoza, a evo i zašto: Srbija je zemlja trgovine. Robne, materijalne, duhovne, političke... Sa svime i svačim se trguje. Tako još juče (tj. pre možda sat vremena) bili smo svedoci da se čak i radikali mogu kupiti. Drugo pitanje je čime, bitno je da _mogu_.

Zato, ne brinite za izbore, istrgovaće ova haotična koalicija već nečim ili s nekim. Vlast je čudo, nema jačeg afrodizijaka.

Drugo, sve što nije bilo moguće tek "juče", danas je realnost. Tako su u koaliciji DS i SPS, radikali se raspali, pa će ponovo da se sastave (ja sam ubeđen da je raskol montiran i sve više verujem u to), Šešelj je gledaniji od Beverli Hilsa, a i ova s. ek. kriza (sa kojom ama baš nikakve veze nemamo) čini našoj zemlji i građanima samo dobro. Još kad dogodine ne bih kupio taj šporet što mi savetuju, a, evo, rad sam da pomognem zemlji tako što neću da kupim šporet u inat, tek će nam onda krenuti nabolje. U zemlji apsurda sve je moguće. Samo niko ne reče njenim stanovnicima da je u SAD deflacija i da država podstiče kupovinu deleći pare. Mi kontra. Valjda znamo bolje.

A evo i moje prognoze: za manje od pola godine u koaliciji s DS-om će biti i radikali i naprednjaci (ista priča: "zarad interesa Srbije" ), Čanak, Čeda, Mlađan i Pastor moraju napolje, inače nemaju nikakvu budućnost.

I onda - idila - dva ovna sa brvna zajedno caruju (Tadić i Nikolić; Todorović je statista koji je odigrao svoje) i više ih bog-otac neće skinuti. Dok smo imali Slobu znali smo ko je, ovako aždaja sa sto glava, svaka ljigava, ne možeš ni za glavu ni za rep.

Ko da ide na izbore? Radikali, naprednjaci i DS jedni protiv drugih, a to je sve jedno isto (da bi zahvatanja bila veća)? Ništa od toga...

Vidite kako se sve lako istrguje, u jednom danu. Kad treba LDP tu su, kad onaj savet ne može bez Pastora tu je, kad nam treba glasova radikala tu su. Jedino da daju mr Velji da i on bude neki ministar i onda osim ovih malih Vojvođana više nam ko da talasa.

U stvari - kad na ovoliko stanovnika imamo 25 ministarstava, toliko ministara i 160 njihovih pomoćnika, parlament kao Rusija, agencija već niko ne zna koliko i zašta, što ne bi otvorili još koje ministarstvo, "gurnuli" ovih pe-šes' talasača za ministre i - nirvana.

Predlažem odmah dva ministarstva: za unutrašnjost i ono okolo unutrašnjosti. Znate ono kad daju prognozu, pa kažu "U Beogradu i unutrašnjosti". Valjda je Beograd u spoljašnosti, šta li. Pa onda ministarstvo "za Severnu Pokrajinu" (opasno je kazati: Vojvodinu!). Imam još par ideja, ali već postajem dosadan kao skupština, zato - drugi put.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana