"politički korektan" govor mržnje

Jelena Milić RSS / 26.09.2007. u 08:56

Ovaj poslanik je došao na sednicu da bi svojim romskim, ciganskim mentalitetom ugrozio njen rad, on nije došao da brani Kosovo, već da provocira članove Odbora”

 Marko Jakšić, poslanik DSS

 Ne znam šta će reći Božidar Đelić, pretpostavljam nešto tipa "pitanje stila." Predpostavljam da će i Dule Nedeljković  imati nešto tipa urbani sleng ugrožavaju žene iz NVO sektora. Za one koji ne znaju šta znači širenje negativnih etničkih i drugih stereotipa o drugima i različitima, pa neka se malo raspitaju. Internet je divna stvar. Počinje ( u slučaju Marka Jakšića i Co, tako se i ZATO i završva priča o Kosovu) tako. Nastavlja se  maršem firera  na ulicama Novog Sada.Završava u Batajnici.

BTW ne slažem se sa Nenadom Čankom, nipošto na ulice protiv njih, čemu služe insitucije države i žandarmerija.

A DSS i DS? Oni pozovu  obe strane da "smire strasti"! Ko da su se zakačili klinci u školskom dvorištu, a ne da je jedan NARODNI POSLANIK iz vladajuće kolaicije izrekao ovakvu gadost.

 I na kraju, skoro da je u pravu Tomislav Nikolić koji kaže:" Pametan je Koštunica političar, shvata on  da u Srbiji  ionako postoje samo dve velike stranke SRS i DS." 

 

Samo, šta je tačno DS? Ne "stiliski" nego vrednosno?

 



Komentari (214)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

medjutim medjutim 09:51 26.09.2007

Da li su romske partije reagovale?

Da li je Sajn nesto rekao na ovo, ili mozda onaj drugi? Jesu li trazili izvinjenje ili odgovornost?
Jelena Milić Jelena Milić 09:56 26.09.2007

Re: Da li su romske partije reagovale?

sajn jeste, ali je prvo rekao da je to malogradjanstina! ali posle je rekao i da je govor mrznje. sad cu da nadjem.
Urosh Urosh 09:58 26.09.2007

Re: Da li su romske partije reagovale?

Jelena Milić
sajn jeste, ali je prvo rekao da je to malogradjanstina! ali posle je rekao i da je govor mrznje. sad cu da nadjem.

Zar nije taj isti Sajn bio uzdrzan kad je Toma Grobar izglasan za predsednika parlamenta, kad su se svi povukli iz sale?
Jelena Milić Jelena Milić 10:00 26.09.2007

ds, ipak

26
ДС ТРАЖИ ЗАБРАНУ МАРША НЕОНАЦИСТА У НОВОМ САДУ

БЕОГРАД – Демократска странка (ДС) затражила је данас од полиције да „благовремено реагује и забрани одржавање скупа неонацистичког покрета Национални строј, најављеног за 7. октобар у Новом Саду”.

„Без обзира на званично образложење мотива за одржавање скупа, оправдана је бојазан, с обзиром на досадашње деловање ове организације и чињеницу да су њени припадници већ осуђивани због ширења националне, верске и расне мржње, да ће се и најављени марш претворити у промоцију антидемократских и нетолерантних идеја и говора мржње”, саопштила је ДС.

Та странка се придружила појединим партијама и невладиним организацијама које су тражиле забрану скупа, затраживши од надлежних органа да „не дозволе марш који би могао да доведе до изазивања нереда и нарушавања стабилних и толерантних односа, пре свега у Новом Саду и Војводини”.

ДС сматра да би то такође био „удар на традиционалне демократске и антифашистичке вредности које се у Србији негују и на такво опредељење које је Србија кроз историју доказала”.
Танјуг

blackbox blackbox 10:25 26.09.2007

Re: ds, ipak

ДС сматра да би то такође био „удар на традиционалне демократске и антифашистичке вредности које се у Србији негују и на такво опредељење које је Србија кроз историју доказала”.

Pa nije se baš ni DS pretrgla u očuvanju antifašističkih vrednosti, čak je bila inicijator ukidanja Bulevara AVNOJ-a, a bilo je mnogo drugih ulica i bulevara kojima se moglo dati Djindjićevo ime.

Dobro je što se oglašava stranka, ali ta stranka je i najveća u vladi pa što nije naterala da se i vlada oglasi.
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:01 26.09.2007

Jelena,

potpisujem.
A juče gledam RTS-ov dnevnik u kome uporno ponavljaju kako je taj odbor "obeležio sukob Vladana...", a o čem se u sukobu radilo i povodom čega, ni rečce...i time se završava prilog...pa, ti gledaj u pasulj.
Što se lika Jakšića tiče, ne čudi me, iznenadio bi me pametnom izjavom, a ovako - to su oni. To su oni i kada se zamotaju u celofan - mi smo miroljubiva stranka, sa satenskom mašnom - Evropa bi nas primila...
Ni ja se ne slažem sa gaženjem neonacista i ostale žgamadi. Ne treba dozvoliti da nas spuste na njihov nivo. Tu je policija, koja jedina ima pravo na sprovođenje represije, pa neka izvoli...ako su nekad mogli da mlate narod, da bi zaštitili stvora ispod lipe i onu njegovu čumu, e neka konačno počnu da zarađuju platu i silom, ako treba, zaštite ustav. Uostalom zar nije zaklinjanje u legalizam na vlasti?
A to da se vladajuća stranke ne oglašavaju i da to puštaju ispod žita da prođe i kao božemoj pa zauzeti su bitnijim stvarima, to isto dosta govori o njima. Ne zaboraviti na idućim izborima.
blackbox blackbox 10:19 26.09.2007

Re: Jelena,

[
Što se lika Jakšića tiče, ne čudi me, iznenadio bi me pametnom izjavom, a ovako - to su oni.

To su oni koji brane Kosovo još od mitinga istine sa legendarnim Šolevićem. I nemoj neko da postavlja pitanje gde su pare, ko ima kuće po Beogradu i Kraljevu, ni bilo šta sada kada nam otimaju svetu zemlju.
Umesto da se ova Srbija stidi takvih kao što su Jakšići, Ivanovići i njihovi kompanjoni u Vladi, računajući i ministra za Kosovo ,koji je bio na Odbori i nije reagovoao, mnogi se time ponose.
Što su god ovakvi branili, nisu odbranili, niti će odbraniti.
Jelena Milić Jelena Milić 11:03 26.09.2007

Re: Jelena,

blekboks,
evo jaksic ponavlja uvrede danas....
ponekad se osecam kao pokvarena ploca, ali mora se...u pravu ste skroz i za lazno ds pretstavljanje.

u ostalom izjednacili su antifassite i cetnike i po zakonu. dno. nebitno da li je ds tad bio u vladi, sad jeste.
gorran gorran 11:17 26.09.2007

Re: Jelena,

u ostalom izjednacili su antifassite i cetnike i po zakonu. dno. nebitno da li je ds tad bio u vladi, sad jeste.

bili su u parlamentu, i glasali "za"
dezelin dezelin 03:09 28.09.2007

Re: Jelena,

gorran
u ostalom izjednacili su antifassite i cetnike i po zakonu. dno. nebitno da li je ds tad bio u vladi, sad jeste.

bili su u parlamentu, i glasali "za"


vala pravo dno.
Tibor Jóna Tibor Jóna 10:02 26.09.2007

prekrasno

Sve vise sumnjam da u Centralnoj otadzbinskoj panslavjanskoj nadpravosloavnoj kongesno-ujediniteljskoj upravi DSS-a postoji nekakava masina, nesto kao Beacon of Extremism koji salje, ono ne znam, subliminarne zrake po Srbiji, 23 frejm, what not, na koji se onda roje takvi ko ovaj nesretni Jaksic.


"Gadi vam se krv, a ipak bi ste ucestvovali u genocidu?
Sa nama genocid je samo statistika!
DSS - Mi smisljamo, drugi prljaju ruke"
Jelena Milić Jelena Milić 10:10 26.09.2007

mi smisljamo....


upravo tako
urbanosaurus urbanosaurus 13:52 26.09.2007

Re: prekrasno

Tibor Jona
"Gadi vam se krv, a ipak bi ste ucestvovali u genocidu?
Sa nama genocid je samo statistika!
DSS - Mi smisljamo, drugi prljaju ruke"


tzv. salonski fashizam...

mi svi redom najoshtrije osudjujemo i gnushamo se i spremni smo na jednu veoma oshtru peticiju broj 34275425...

tzv. salonski antifashizam...
Urosh Urosh 10:03 26.09.2007

@ Jelica

Zasto bi moralo da ih se gazi?
Treba samo da budemo tamo i usprotivimo se fasizmu i nacizmu, kao gradjani i gradjanke.
To jeste gamad, a mi, svojim prisustvom, treba da pokazemo da nas ima vise i da se tome protivimo.
Seti se Martina Nimlera.


Urosh Urosh 10:03 26.09.2007

@ Jelica

Zasto bi moralo da ih se gazi?
Treba samo da budemo tamo i usprotivimo se fasizmu i nacizmu, kao gradjani i gradjanke.
To jeste gamad, a mi, svojim prisustvom, treba da pokazemo da nas ima vise i da se tome protivimo.
Seti se Martina Nimlera.


Jelica Greganović Jelica Greganović 10:05 26.09.2007

Jelena M.

je l' ovo današnja vest?
Jelena Milić Jelena Milić 10:07 26.09.2007

Re: @ Jelica

zato sto je i to opasno. eto zasto. neka policija reaguje. a ako drzava i policija ne reaguju, onda oebs, savet evrope, onda politickim a ne nasilnim metodama. oni upravohoce situaciju koja moze da se izmakne kontroli. niposto.
Jelena Milić Jelena Milić 10:07 26.09.2007

jelice DS

sad nasla na sajtu politike
Urosh Urosh 10:09 26.09.2007

Re: @ Jelica

Jelena Milić
zato sto je i to opasno. eto zasto. neka policija reaguje. a ako drzava i policija ne reaguju, onda oebs, savet evrope, onda politickim a ne nasilnim metodama. oni upravohoce situaciju koja moze da se izmakne kontroli. niposto.

Jel ti zivis u stvarnom svetu,.Jelena?
OSCE, EU i CoE ce reagovati samo tako sto ce osuditi marsh i nereagovanje wannabe srbijanskih institucija sistema.
Uostalom, sta bilo koga treba da bude briga za MZ u ovom slucaju?
Ne sprecavamo fasiste zbog MZ, nego zbog nas samih.
Kontramarsh ce pokazati nasu zrelost, jer to necemo raditi zbog MZ nego zbog sebe kao drustva!
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:20 26.09.2007

Jelena, hvala,

bolje ikad nego nikad.
pidola pidola 18:28 26.09.2007

Re: @ Jelica

Urosh

Kontramarsh ce pokazati nasu zrelost, jer to necemo raditi zbog MZ nego zbog sebe kao drustva!

zrelost?
tebi je kontramars zrelost,jeli?
tako se sredjuje drustvo,tako se radi na sebi,a?
protest decko,ne njima,nego drzavi,vladi.
oni su krivi sto su institucije mrtve,sto ne rade.
urbanosaurus urbanosaurus 18:40 26.09.2007

Re: @ Jelica

pidola
protest decko,ne njima,nego drzavi,vladi.
oni su krivi sto su institucije mrtve,sto ne rade.


imaaaa nade... :))

potpis i preporuka...!!
Jelena Milić Jelena Milić 10:09 26.09.2007

ПРАЖАНИ ОПЕТ СПРЕМНИ ДА СПРЕЧЕ ПОХОД НЕОНА

10:44
ПРАЖАНИ ОПЕТ СПРЕМНИ ДА СПРЕЧЕ ПОХОД НЕОНАЦИСТА

ПРАГ – Пражани се опет спремају да као пре четири године спонтано спрече најављени поход неонациста старим прашким јеврејским гетом 10. новембра а поход се, али тек на лицу места, спрема да забрани и прашки градоначелник Павел Бем.

Поход кроз четврт Јозефов са древним синагогама и јеврејским гробљем најавили су Млади национални демократи као протест против „чешког учешћа у окупацији Ирака”.

Иако иза младих демократа стоји екстремистички Народни отпор, градске власти су издале дозволу да неонацисти прођу са бакљама кроз јеврејски гето на годишњицу злогласне Кристалне ноћи, пошто им је забрану сличног похода прошле године поништио суд.

„То што неко има везе са неком организацијом још увек није довољан аргумент да се поход забрани” објаснио је портпарол града Прага Јиржи Волф, али је најавио да градске власти могу да распусте демонстрацију на лицу места, уколико буде прекршен закон.

По оцени судских вештака, потребно би било да скандирају неонацистичке пароле или употребе нацистичке симболе.

„Сматрам да је најављени поход велики ризик за безбедност. Дубоко се с њим не слажем и учинићу све да не може да се одржи”, казао је градоначелник Прага Павел Бем.

„Исто као 2003. године спремни смо да у случају нужде препречимо неонацистима пут. Не сумњамо да ће нас подржати друге невладине организације и грађани”, поручила је у писму градоначелнику Јеврејска заједница у Прагу.

Управо пре четири године маса Пражана спонтано се окупила на уласку у гето и није дозволила да неонацисти прођу.
„Антифашистичка акција припрема блокаду и надамо се да ће доћи сви они који нису равнодушни према таквим безочним провокацијама”, поручили су из те НВО.


Бета
Goran Nikolić Goran Nikolić 10:09 26.09.2007

nekorektno

To sto je rekao pomeniti g.
stvarno je neprihvatljivo
ali nije paradigmaticno
kao sto vi pokusavate da
predstavite
i to radite stalno

dakle, nije Srbija nista gora zemlja
od svog okruzenja ili regiona,
nije Srbija intrinsichno losha

naravno, iduci na severozapad
nailazimo,zbog istorisjkog legata,
na vishi opsti kulturoloski obrazac

u redu je kritika,
ali ne mora svaki ekces
da automatski podrazumeva
i implicitnu krivnju DS

pozdrav
by GoranChe
Jelena Milić Jelena Milić 10:14 26.09.2007

Re: nekorektno

nije stvar krivnje vec odsustva reakcije...ovo sto vi radite je mejnstrimiranje takvih stvari a sve zbog funkcija i sinekura, satro kosova. postanite onda dss. jer kad jednom progutate velimira ilica, ovo posle ide po automatizmu izgleda.

kako definises nepriohvatljivo--kakvu meru preduzimas protiv neprihvatljivog. konstatujes i ides dalje? osudis i prihvatas koaliciju i dalje! vrlo efikasno, nema sta. i moralno.



Urosh Urosh 10:15 26.09.2007

Re: nekorektno

Jelena Milić
nije stvar krivnje vec odsustva reakcije...ovo sto vi radite je mejnstrimiranje takvih stvari a sve zbog funkcija i sinekura, satro kosova. postanite onda dss. jer kad jednom progutate velimira ilica, ovo posle ide po automatizmu izgleda. kako definises nepriohvatljivo--kakvu meru preduzimas protiv neprihvatljivog. konstatujes i ides dalje? osudis i prihvatas koaliciju i dalje! vrlo efikasno, nema sta. i moralno.

Jelena, jel znas sta je neprihvatljivo za mene?
Za mene je neprihvatljivo to sto se u ovoj zemlji sve radi zbog EU,NATO, OSCE, CoE, itd!
Ajde nesto kao drustvo da uradimo ZBOG SEBE!
I pre svega mislim na kontramarsh!
Jelena Milić Jelena Milić 10:17 26.09.2007

Re: nekorektno

urose, ajde da ovim komentarom zavrsimo ovaj blog ti i ja. svako je reako svoje. rekao si sve sto si imao. molim te, da ne bih gubila vreme i brisala i banovala.



adam weisphaut adam weisphaut 10:19 26.09.2007

Re: nekorektno

JM
jer kad jednom progutate velimira ilica,

Kada neko moze da proguta Velimira Ilica znaci da ima vatrostalan stomak
Urosh Urosh 10:22 26.09.2007

Re: nekorektno

Jelena Milić
urose, ajde da ovim komentarom zavrsimo ovaj blog ti i ja. svako je reako svoje. rekao si sve sto si imao. molim te, da ne bih gubila vreme i brisala i banovala.

OK.
Ali mislim da si me pogresno razumela.
Ja nisam protiv NATO, EU, CoE, OSCE, MZ.
Ja sam protiv toga da se stvari rade zarad njih, umesto zarad nas samih.
I protiv sam toga da se stvari rade kao same sebi cilj.
A u ovoj zemlji se sve na to svelo.
Valjda treba izaci na kontra marsh zato sto je fasizam zlocinacka ideologija, valjda mi treba da reagujemo, valjda svoje dvoriste cistimo zbog sebe, a ne zbog komsije, da bi mu umrla krava zato sto je nase dvoriste cistije.
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:27 26.09.2007

Na žalost g. Nikoliću

DS je jedna od stranaka na vlasti, utoliko je njeno prozivanje sasvim na mestu. A najava ovoga traje poduže i po mom mišljenju DS je mogao i morao (kao i DSS, ali i svaka partija koja se diči demokratičnošću) da reaguje brže. To im je u opisu radnog mesta. Što se tiče drugih zemalja, niko ne spori da i tamo postoje slični problemi, ali u ovom slučaju je tema Srbija. A čak ni to što je drugde slično ili isto, neće takve stvari, kao što je marš ovih siledžija, učiniti prihvatljivijim.
Znate GoranChe, Srbija je potrošila poprilično svog kredibiliteta, naročito u poređenju sa drugim zemljama...i to ide u tu priču, hteli ili ne.
AlexDunja AlexDunja 11:02 26.09.2007

Re: nekorektno

adam weisphaut
JM
jer kad jednom progutate velimira ilica,

Kada neko moze da proguta Velimira Ilica znaci da ima vatrostalan stomak


tacno ,adame. a ima i neke parice
i bas ga briga za nas.
Goran Nikolić Goran Nikolić 11:08 26.09.2007

Re: Na žalost g. Nikoliću

g. Greganovic
ma u redu je da DS reaguje,
naravno, imajuci u vidu da se radi o koalicionom
partneru

ja sam potencirao
da stvar nije paradigmaticna,
kao i vecina ostalih kojima
se bavi g. Milic,

sta mislite o tome

Goran Nikolić Goran Nikolić 11:10 26.09.2007

Re: nekorektno

g. Milic,
(mada sam vec napisao g. Greganovic)
trebalo bi da stvari posmatrate kontekstualno
i da ne dovodite u vezu svako losh dogadjaj sa
ukupnom situacijom u Srbiji, i naravno DS
Jelena Milić Jelena Milić 11:13 26.09.2007

Re: nekorektno

ne radim to. od ds imam najveca ocekivanja pa su shodno tome i mozda brojcano najvise predmet moje anlaize i komentara.

no ds jeste vecinska stranka u vladi, tako je nemoguce razdvojiti situaciju u srbiji od njihove odgovornosti.

cinjenice, na zalost, mnogobrojne govore da ds zarad kojecega--a ja u deda mraza ne verujem--sa djavolom tikve sadi.
Jelena Milić Jelena Milić 11:17 26.09.2007

pitanje za goranche

ako je jaksicevo ispad "neprihvatljiv" kako kazete sta je TACNO po vama onda prihvatčjiva reakcija na neprihvatljivo ponasanje? kakva kazna? ili je u pitanju cista devalvacija svakog termina za osudu, da bi se maskirala sada vec zaista neprihvatljiva kohabitacija.
antioksidant antioksidant 11:33 26.09.2007

Re: pitanje za goranche

Jelena Milić
ako je jaksicevo ispad "neprihvatljiv" kako kazete sta je TACNO po vama onda prihvatčjiva reakcija na neprihvatljivo ponasanje? kakva kazna? ili je u pitanju cista devalvacija svakog termina za osudu, da bi se maskirala sada vec zaista neprihvatljiva kohabitacija.

imajuci u vidu prethodno iskustvo (da ne kazem istorijski legat) mislim da bi bilo sasvim ok od ds-a ocekivati izvinjenje u ime poslanika dss-a.

ja licno bih to prihvatio kao zadovoljavajucu reakciju stranke koja pretenduje da bude vodilja u promenama koje ocekuju ovo drustvo
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:40 26.09.2007

Ne razumemo se, očito,

ne radi se o tome "ma u redu je da DS reaguje", nego o tome da DS MORA da reaguje i to mnogo brže no što to čini.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 11:42 26.09.2007

Re: Ne razumemo se, očito,

mora
i
brže

ključne reči, jelice...
Goran Nikolić Goran Nikolić 13:46 26.09.2007

Re: Ne razumemo se, očito,

kazu za Luja XVI
da dok je padala Bastilja,
da je on proveravao
brave na Versaju

ako DS ovde zategne,
nece npr. moci adekvatno da reaguje
na nekom mestu koje je
krucijalno,
kao npr. odgovor na
eventualno proglasenje nezavisnosti Kosova,
koji bi morao biti u skladu sa formulom
konstruktuvno neslaganje
a ne destrukcija

i eto, dok se vi bavite
marginalijama
neko prozirljiviji
nadam se , misli o ovome

pozdrav by GoranChe
urbanosaurus urbanosaurus 13:55 26.09.2007

Re: Ne razumemo se, očito,

snezana mihajlovic
mora
i
brže

ključne reči, jelice...


...jer zivot ne moze da cheka... :)))
antioksidant antioksidant 13:58 26.09.2007

Re: Ne razumemo se, očito,

ako DS ovde zategne,
nece npr. moci adekvatno da reaguje
na nekom mestu koje je
krucijalno,

kao na primer kod ustava


ds ucestvuje u (ponovnom)stvaranju negativnog sistema vrednosti. cutanjem i nereagovanjem je legitimizovao velju ilica i njegov nacin komunikacije/odnosa prema poslu koji obavlja.

Bahatost u trosenju drzavnih para je posatlo nesto normalno. Tebe bi kao ekonomistu to trebalo da interesuje

eto, dok se vi bavite
marginalijama
neko prozirljiviji
nadam se , misli o ovome


ti si gorane pre nekoliko dana tvrdio da ds nece glasati za predlozeni zakon o drzavljanstvu (kod draga kovacevica mislim). nadam se da je bar tebi jasno da se po neki put zelje ne ostvaruju.

i za kraj, jos jednom ovo

ako DS ovde zategne,
nece npr. moci adekvatno da reaguje


da si ikada ucestvovao u bilo kakvim ozbiljnim pregovorima, bilo bi ti jasno koliko je ovo sto si napisao pogresno.
Goran Nikolić Goran Nikolić 14:19 26.09.2007

Re: Ne razumemo se, očito,

nisam ja rekao da DS nece glasati
za zakon o drzavljanstvu
nego sam mislio
da taj zakon nece proci
jer nisam imao u vidu
da ce se naci nacin (tajnost) da se zaobidje
pretnja CG vlasti
o oduzimanju drzavljanstva Srbima u CG
koji uzmu srpsko ili srbijansko drzavljanstvo


doktorka doktorka 14:25 26.09.2007

Re: nekorektno

Goran Nikolić
g. Milic, (mada sam vec napisao g. Greganovic)trebalo bi da stvari posmatrate kontekstualnoi da ne dovodite u vezu svako losh dogadjaj sa ukupnom situacijom u Srbiji, i naravno DS


ah da, vi ste onaj koji je napisao kako u srbiji nikad nije bilo bolje nego danas.
antioksidant antioksidant 14:31 26.09.2007

Re: Ne razumemo se, očito,

Goran Nikolić
nisam ja rekao da DS nece glasati za zakon o drzavljanstvunego sam mislio da taj zakon nece proce jer nisam imao u vidu da ce se naci nacin da se zaobidjepretanja CG vlasti o oduzimanju drzavljanstva Srbima u CGkoji uzmu srpsko ili srbijansko

e sad se stvarno ne razumemo

zakon "prodje" kada se izglasa u skupstini.
to sto ce on (zakon) da izazove probleme u medjunarodnim odnosima srbije i crne gore, je stvar koja vise nije tehnicke prirode. ds je glasanjem za taj zakon prihvatila deo odgovornosti za buduce probleme

a inace - nije nadjen nacin da se "zaobidje pretnja vlasti cg...." zakon o drzavljanstvu kaze da se moze imati samo jedno drzavljanstvo. ne mozes imati cg i jos neko. ni americko, ni japansko, ni rusko, pa ni srpsko. i to nije nikakva pretnja. to je njihov stav i formulacija u njihovom zakonu. postojala je mogucnost da se pregovorima srbije i cg pronadje resenje (jer problem postoji za jedan brojl gradjana cg koji zive/rade/studiraju/... u srbiji (ne znam tacnu brojku ali mislim da je mozda i par stotina hiljada)).

donosenjem ovakvog zakona situacija je pogorsana zarad unutar politickog pozicioniranja (u kome srs i dss prolaze bolje) a ds je na sebe prihvatila punu odgovornost glasajuci za taj zakon

toliko o tehnikama pregovaranja
Filip2412 Filip2412 15:06 26.09.2007

Re: Ne razumemo se, očito,

Jel moze neko da mi objasni kakve veze ovaj zakon ima sa CG?
postoje hiljada srba u evropi, sev americi i australiji koji zele da dobiju srpsko drzavljanstvo i njima nije ni na kraj pameti da o zakonu razmisljaju u kontekstu nekakvih odnosa Srbija-CG


Ako CG zeli da zabrani dvojno drzavljanstvo super, nek im je sa srecom.
Ali kakve zakone Srbija donosi to jednostavno nije njihova stvar.


antioksidant antioksidant 15:18 26.09.2007

Re: Ne razumemo se, očito,

Jel moze neko da mi objasni kakve veze ovaj zakon ima sa CG?

Državljaninom Republike Srbije, u smislu ovog zakona, smatra se i crnogorski državljanin koji je na dan 3. juna 2006. godine imao prijavljeno prebivalište na teritoriji Republike Srbije, ako podnese pismenu izjavu da se smatra državljaninom Republike Srbije i zahtev za upis u evidenciju državljana Republike Srbije

to ti je clan 16 novog zakona o izmenama i dopunama zakona o drzavljanstvu srbije
Ali kakve zakone Srbija donosi to jednostavno nije njihova stvar.

postoji nesto sto se zove medjudrzavni odnosi. daonosenje zakona koji se tice i drzavljana crne gore a bez konsultacijama sa crnom gorom (pa je jos kao pocasni gost pozvan opozicioni poslanik iz cg) predstavlja zabijanje prsta u oko cg.

po mom misljenju nepotrebno. da je pravi razlog donosenja ovog zakon bila zelja da se resi evidentan problem tih ljudi radilo bi se drugacije.

ovako - sve je za unutarpoliticku upotrebu
Goran Nikolić Goran Nikolić 15:48 26.09.2007

Re: nekorektno

taj
Goran Nikolić Goran Nikolić 16:27 26.09.2007

Re: Ne razumemo se, očito,

da vam pojasnim situaciju oko CG
intencija Zakona je da unapredi polozaj Srba
u CG
i to se otprilike,
imajuci u vidu rezistentan stav vlasti CG,
moralo raditi na ovaj nacin
antioksidant antioksidant 16:49 26.09.2007

Re: Ne razumemo se, očito,

Goran Nikolić
da vam pojasnim situaciju oko CGintencija Zakona je da unapredi polozaj Srba u CGi to se otprilike, imajuci u vidu rezistentan stav vlasti CG, moralo raditi na ovaj nacin


?????
Filip2412 Filip2412 17:08 26.09.2007

Re: Ne razumemo se, očito,

Državljaninom Republike Srbije, u smislu ovog zakona, smatra se i crnogorski državljanin koji je na dan 3. juna 2006. godine imao prijavljeno prebivalište na teritoriji Republike Srbije, ako podnese pismenu izjavu da se smatra državljaninom Republike Srbije i zahtev za upis u evidenciju državljana Republike Srbije


Antioksidante, ipak mislim da nije stvar Crne Gore kakvi se zakoni u Srbiji donose.
Kako bi ti resio problem tih ljudi? Osim dovodjenja tog opozicionog poslanika ja ne vidim provokaciju. I zaista ne vidim drugo resenje.

Uostalom, imaj u vidu da vlastima u CG uopste ne smeta taj clan zakona koji ti navodis, oni se tom zakonu raduju. Njima smeta sto se srpsko drzavljanstvo nudi srbima koji zive u Crnoj Gori

E tu zaista ispadaju smesni, jer je Crna Gora samo jedna od mnogobrojnih drzava u kojima zive Srbi zainteresovani za pasos i prema tome ne moze biti izuzeta.

antioksidant antioksidant 17:18 26.09.2007

Re: Ne razumemo se, očito,

Državljaninom Republike Srbije, u smislu ovog zakona, smatra se i crnogorski državljanin

sa jedne strane imas to, a sa druge imas cg zakon o drzavljanstvu koji kaze da ukoliko imas cg drzavljanstvo, ne mozes imati ni jedno drugo

i ti doneses ovakav zakon bez ikakvih bilateralnih dogovora

to je za mene nediplomatski potez

a to o cemu ti pricas ne bih komentarisao, jer ne mogu nabaviti zakon koji je donet (jos ga nema na mrezi- preciznije nisam ga nasao), ali mislim da se ne odnosi na srbe nego na sve koji srbiju priznaju za svoju drzavu

ako je to tacno, onda se oprosti od bele sengen liste

ali kazem, necu komentarisati, dok ne nadjem zakon (uneti su neki amandmani - podnosilac je srs, ali hajde da se uzdrzim od osmeha)

ik da prekinemo sa trolom, pomenuo sam slucaj samo kao ilustraciju goranu o tome u cemu ucstvuje ds, a on je izneo stav da taj zakon nece proci (mada me je ispravio sta je tacno mislio, ali nije mi bas jasan sa objasnjenjem)
Filip2412 Filip2412 18:01 26.09.2007

Re: Ne razumemo se, očito,

obecavam prestacu sa trolom, samo jos jednom :)

da, naravno treba da se odnosi na sve koji Srbiju smatraju svojom drzavom, ja licno uzimam slobodu da doticne nazivam "Srbi" bas kao sto cu i sebe nazivati "Kanadjanin" posle jos par godina provedenih ovde u Kanadi.

I dalje mislim da pominjanje CG u zakonu nije sporno, jer ponavljam, ne vidim drugo resenje, ako ti vidis drugo resenje OK, ja zaista ne.

Mislim da je Crna Gora zapravo trebala da konsultuje Srbiju pre nego sto je hiljadama Crnogogorskih drzavljana koji nemaju Srpsko drzavljanstvo a zive u Srbiji zabranila da ucestvuju na referendumu o nezavisnosti, eto o tome se radi.

pidola pidola 18:39 26.09.2007

Re: nekorektno

Goran Nikolić
g. Milic,
(mada sam vec napisao g. Greganovic)
trebalo bi da stvari posmatrate kontekstualno
i da ne dovodite u vezu svako losh dogadjaj sa
ukupnom situacijom u Srbiji, i naravno DS

a sa kim treba da dovodi u vezu?
ko cini vladu ili ih imamo vise,svaka stranka je vlada za sebe,jel to?
dok sede zajedno,dok jedni druge podrzavaju,zajedno cine vladu i svi su krivi,za lose stvari koje rade.
sentinel26 sentinel26 00:42 27.09.2007

Re: Ma razumemo se dobro,

Goran Nikolić
da vam pojasnim situaciju oko CG
intencija Zakona je da unapredi polozaj Srba
u CG
i to se otprilike,
imajuci u vidu rezistentan stav vlasti CG,
moralo raditi na ovaj nacin

Gospodine Nikoliću,
Šteta što nijeste moreplovac, otkrili biste bar još dvije Amerike.

1) Na koji način će se to položaj Srba u CG poboljšati, obzirom na te kako kažete "tajne" pasoše?

Jeli vi mislite da je EU blesava pa da se po istoj šetaju sa jednim javnim i jednim tajnim?

2) Rezistentan stav vlasti CG. Šta vi o tome znate Nikoliću? Zvaničan stav vlasti CG je bio da se sačeka donošenje Ustava CG i da se potom povedu razgovori i istovremeno dopunjavaju ili mijenjaju zakoni o državljanstvu prema dogovoru koji bude postignut.

Zašto DS jednom riječi nije kazala, zbog čega joj takav postupak ne odgovara?

3) Zar stvarno mislite da ćete "očuvati" tajnost tih pasoša?
Šta ćete da preduzmete protivu vlasti CG kada im bude oduzeto državljanstvo CG?
Vi ćete onda na granici da zagrmite. Kada tamo stignu Vojvode srpske iz Srbije i iz CG i uspostave telefonsku vezu sa Vojvodom Haškim kao prije neki dan. Ima Jevropa da se trese.

4) Zar mislite da u EU ne znaju koji je pravi cilj te rabote, kada svi Srbi iz CG i Republike Srpske dobiju državljanstvo Srbije?

Gradjane CG koji se izjasne kao Srbi i izjave da Srbiju smatraju svojom državom nagradjujete srskim državljanstvom i nekim nevidljivim načinom "povećavate" njihova prava u CG.

Gradjane Srbije, bez obzira na nacionalnost, koji imaju sada CG državljanstvo, takodje "nagradjujete" oduzimanjem prava ako ne uzmu i srbijansko državljanstvo.

A kao kolateralna šteta ove rabote bi bilo stalno miješanje u unutrašnja pitanja susednih država.
Da li stvarno mislite da je Evropa da vam to dozvoli?

Jabuke preko plota su stvarno i rumenije i nekako sladje, da li zato što su tudje ili su stvarno takve.
Srbijom se šetaju profašističke bande a vi i dalje zurite preko plota.

5) Taj zakon je još jedan iz niske dokaza na koliko niske grane je DS pala.
Mehanizmi za dizanje iz toga blata nalaze se kod DSS-a i SRS-a. Bolji izbor nijeste ni zaslužili.
Stranka koja je nekada imala i gradjansko krilo, misli da je zauzela centar nacionalističkog polja.

6) Hoćete da vam odmah prebrojim nove glasove koje ćete po tom osnovu da dobnijete? = 0 !

Blizu ste nule. Život može da čeka.

A ona u ministarskom fijakeru putuje od Ralje prema Beogradu.
Svakog trenutka će da stigne na Terazije. A gusta magla nikako da se spusti.


znikolic znikolic 08:08 27.09.2007

Re: Ne razumemo se, očito,

Državljaninom Republike Srbije, u smislu ovog zakona, smatra se i crnogorski državljanin koji je na dan 3. juna 2006. godine imao prijavljeno prebivalište na teritoriji Republike Srbije, ako podnese pismenu izjavu da se smatra državljaninom Republike Srbije i zahtev za upis u evidenciju državljana Republike Srbije


Pa šta je Srbija trebala da radi sa ljudima koji žive u Srbiji, a imaju državljanstvo SR Crne Gore zaostalo još od pokojne nam SFRJ? Mnogi od njih su rođeni u Srbiji, a među crnogorske državljane dospeli tako što su upisani u knjige državljana u očevom mestu rođenja. Na ovaj način je izbegnuta diskriminacija ovih ljudi, kojoj bi bili izloženi ako bi preko noći postali stranci u zemlji u kojoj žive. Ako se dobro sećam, na sličan način je postupila i Slovenija nakon osamostaljenja. To nema veze sa diplomatijom, nego sa osnovnim ljudskim pravima.

Što se tiče dvojnog (ili višestrukog) državljanstva, to nije obavezno stvar koja se rešava bilateralnim sporazumima. Npr. ni SAD ni Kanada se ne bave pitanjem da li njihovi državljani imaju još neko državljanstvo, smatrajući da je to njihova privatna stvar. Zašto bi se Srbija bavila takvim stvarima?

Pravo je Crne Gore da suvereno odlučuje o načinu na koji se stiče i gubi njeno državljanstvo, kao i o tome da li će dozvoljavati dvojna ili višestruka državljanstva. Međutim, ne može očekivati ni od Srbije niti od drugih država da u svoje državljanstvo ne primaju državljane CG ili da njihov prijem prijavljuju organima CG.

Mislim da se u Crnoj Gori nepotrebno oko ovog pitanja diže previše prašine. Ako neko ima državljanstvo npr. SAD i Francuske, on ne može da se ponaša kao Francuz u SAD, ili kao Amerikanac u Francuskoj. Prema tome, ni Crnogorci sa višestrukim državljanstvom ne bi mogli da se ponašaju u Crnoj Gori kao stranci.

Još nešto: stav određene države prema državljanstvu veoma često oslikava nivo društvenih odnosa i građanskih sloboda u toj državi. Zato ne čudi što se u Saudijskoj Arabiji posedovanje drugog pasoša kažnjava zatvorom, a u SAD i Kanadi proglašava privatnim pitanjem pojedinca.
Goran Nikolić Goran Nikolić 10:01 27.09.2007

Re: Ma razumemo se dobro,

g. Sentinel
Reakcija vlasti CG bila je
vrlo ostra glede ovog poteza Srbije
a razlog nije briga za ljudska prava ili za nesto slicno
vec prosto, sto bi ovaj potez mogao da oteza asimilaciju Srba ili pro-Srba u CG
Naravno, pitanje (fluidnog) identiteta u CG je najslozenije u Evropi
i, iako sam mnogo o tome citao,
ne bih se u to upushtao.
Sami znate, a vahsa vlast se time dichi da je broj Srba
i onih koji govore srpski snazno pao u poslednjih godinu dana,
tako da prema anketama koje navodi g. Vukovic
broj Srba je ispod 20% (sa 31,99% 2003), a srpski jezik govori 30%
(duplo manje nego na popisu 2003), dok crnogorskim , prema toj anketi, govori 35%.
antioksidant antioksidant 10:15 27.09.2007

Re: Ma razumemo se dobro,

a razlog nije briga za ljudska prava ili za nesto slicno
vec prosto, sto bi ovaj potez mogao da oteza asimilaciju Srba ili pro-Srba u CG

gospodine nikolicu, nije bas jasan ovaj vas stav - koliko vidim vi verujete da cg vrsi asimilaciju srba (ili pro srba)? ako to verujete, onda mi je i jasan vas stav da je neophodno da se srbi kojima preti asimilacija zastite (ne da se slazem sa njim, nego si mi malo jasnije vase pozicije)
Sami znate, a vahsa vlast.......

nije mi jasno, zasto tako klasifikujete ljude samo na osnovu njihovih komentara?

procitasmo jedan komentar od sentinel26 i on/ona vec postade neka vlast.
milandez milandez 15:53 27.09.2007

Re: Ne razumemo se, očito,

Pa šta je Srbija trebala da radi sa ljudima koji žive u Srbiji, a imaju državljanstvo SR Crne Gore zaostalo još od pokojne nam SFRJ? Mnogi od njih su rođeni u Srbiji, a među crnogorske državljane dospeli tako što su upisani u knjige državljana u očevom mestu rođenja. Na ovaj način je izbegnuta diskriminacija ovih ljudi, kojoj bi bili izloženi ako bi preko noći postali stranci u zemlji u kojoj žive. Ako se dobro sećam, na sličan način je postupila i Slovenija nakon osamostaljenja. To nema veze sa diplomatijom, nego sa osnovnim ljudskim pravima.

Što se tiče dvojnog (ili višestrukog) državljanstva, to nije obavezno stvar koja se rešava bilateralnim sporazumima. Npr. ni SAD ni Kanada se ne bave pitanjem da li njihovi državljani imaju još neko državljanstvo, smatrajući da je to njihova privatna stvar. Zašto bi se Srbija bavila takvim stvarima?

Pravo je Crne Gore da suvereno odlučuje o načinu na koji se stiče i gubi njeno državljanstvo, kao i o tome da li će dozvoljavati dvojna ili višestruka državljanstva. Međutim, ne može očekivati ni od Srbije niti od drugih država da u svoje državljanstvo ne primaju državljane CG ili da njihov prijem prijavljuju organima CG.

Mislim da se u Crnoj Gori nepotrebno oko ovog pitanja diže previše prašine. Ako neko ima državljanstvo npr. SAD i Francuske, on ne može da se ponaša kao Francuz u SAD, ili kao Amerikanac u Francuskoj. Prema tome, ni Crnogorci sa višestrukim državljanstvom ne bi mogli da se ponašaju u Crnoj Gori kao stranci.

Još nešto: stav određene države prema državljanstvu veoma često oslikava nivo društvenih odnosa i građanskih sloboda u toj državi. Zato ne čudi što se u Saudijskoj Arabiji posedovanje drugog pasoša kažnjava zatvorom, a u SAD i Kanadi proglašava privatnim pitanjem pojedinca.

Kao prvo, sustina dvojnog drzavljanstva (ja imam trojno) nije u deklarativnim pravima zemlje ciji si drzavljanin (svi se hvale u preambulama da su naj - naj) vec u realno ostvarljivim pravima a i obavezama datog drzavljanstve. Da li ce neki gradjani CG dobiti srpsko drzavljanstvo je nevazna stvar u odnosu na to da im, to isto, nece vaziti na teritoriji CG ciji su vec drzavljani - i obratno. Presao si granicu - vazice ti drzavljanstvo zemlje u kojoj si i sve sto uz to ide. Licno podrzavam da svako ko moze da dokaze nacionalnu pripadnost ( moze i izjasnjavanjem) dobije srpsko drzavljanstvo; protiv toga sam da je puko posedovanje drzavljanstva dovoljno za upis u biracki spisak.
Kazete, u SAD i Kanadi je to proglaseno privatnim pitanjem pojedinca, a ja pitam: "sta je sa Milanom Panicem kao predsednikom Jugoslavije ?"- ili se toga vise niko ne seca?!
znikolic znikolic 16:20 27.09.2007

Re: Ne razumemo se, očito,

Kazete, u SAD i Kanadi je to proglaseno privatnim pitanjem pojedinca, a ja pitam: "sta je sa Milanom Panicem kao predsednikom Jugoslavije ?"- ili se toga vise niko ne seca?!


Ne sećem se šta je bilo sa Panićem, ali Arnold Schwarzenegger je postao guverner Kalifornije, bez obzira na to što pored američkog ima i austrijsko državljanstvo. Vođa kanadske opozicije i ozbiljan kandidat za budućeg premjera Kanade je Stephane Dion, čovek koji ima i francuski pasoš.

protiv toga sam da je puko posedovanje drzavljanstva dovoljno za upis u biracki spisak


Potpuno se slažem.

sentinel26 sentinel26 23:12 27.09.2007

Re: Ma razumemo se dobro,

Goran Nikolić
g. Sentinel
Reakcija vlasti CG bila je
vrlo ostra glede ovog poteza Srbije
a razlog nije briga za ljudska prava ili za nesto slicno
vec prosto, sto bi ovaj potez mogao da oteza asimilaciju Srba ili pro-Srba u CG
Naravno, pitanje (fluidnog) identiteta u CG je najslozenije u Evropi
i, iako sam mnogo o tome citao,
ne bih se u to upushtao.
Sami znate, a vahsa vlast se time dichi da je broj Srba
i onih koji govore srpski snazno pao u poslednjih godinu dana
,
tako da prema anketama ......

Gospodine Nikoliću,
Stav (sadašnji) vlasti CG prema ovome (dovršenom) potezu Srbije nije sporan. Vi nijeste odgovorili zašto DS-u nije odgovarala varijanta da se sačeka donošenje Ustava CG, što je bio zvaničan stav te vlasti?

Zar vi stvarno vjerujete u tu priču o asimilaciji Srba u CG?
Vi ili o tome ne znate ništa ili morate da trubite jednu te istu priču koja nemna nikakve veze sa istinom.

Ko su to po vama pro-Srbi? Zar ne mislite da je ovo uvredljivo?

Hajde nešto kažite o pravima i asimilaciji Crnogoraca u Srbiji, pošto se razumijete u tu problematiku.

Kako tumačite činjenicu da Madjari iz Vojvodine masovno traže državljanstvo Madjarske, naglo se povećao broj Rumuna koji traže rumusko državljanstvo, naglo se povećao broj Bugara koji su masovno zatražili bugarsko državljanstvo.

Fluidni identitet ne stanuje u Cg nego putuje stalno do Terazija i natrag, pa su im noge u CG a zadnjica na Terazijama. Ma to CG uopšte ne smeta. Naprotiv.

Neću da vam sada obrazlažem, ali vi ne da nijeste poboljšali nego ste čak pogoršali njihov položaj.
Kako mislite da pred Evropom krijete dodelu državljanstva gradjanima CG i Republike Srpske?

Kako ste identifikovali koja je to moja vlast?
To bi trebalo da bude ona kojoj plaćam porez gospodine Nikoliću!

Sve statistike u Srbiji i CG su netačne po pitanju nacionalne pripadnosti.

Uzmite olovku i zapišite i Crnogorci i Srbi i još neki u CG govore jednim istim jezikom. Mijenja se samo broj onih koji neće više da ga nazivaju srpskim jezikom. Jedni ga nazivaju crnogorski, drugi bošnjački a treći hrvatski.

Gospodine Nikoliću, šta je ova "naša" vlast u Srbiji preduzela protiv najcrnjeg govora mržnje koji se maja meseca 2006. čuo i to sa ekrana Javne (državne) kuće (servisa - kako li se sada zove).
Sa toga ekrana pokuljale su izjave o "kristalnim noćima", "dugim noževima", javne prijetnje.
Količine uvreda koje su toga mjeseca prosute preko svih sredstava informisanja u Srbiji prevazilazi jednogodišnji opus Gebelsa.
Ne sjećam se reakcija DS-a.

Pozdravite sve prijatelje u DS-u i kažite im da su prošla vremena "Podgoričkih skupština" i da se o pravima gradjana CG neće više nikada odlučivati u Beogradu.

Život može da čeka.

A ona u ministarskom fijakeru putuje od Ralje prema Beogradu.
Svakog trenutka će da stigne na Terazije. A gusta magla nikako da se spusti.



Goran Nikolić Goran Nikolić 09:15 28.09.2007

Re: Ma razumemo se dobro,

g. Sentinel

ja ne volim da odgovaram na panflete,
puput vasheg, ali ovoga puta cu to uciniti

rekao sam vam da mi nije cilj, niti
posedujem dovoljno strucnog znanja da se bavim fenomenom
dvojnog identiteta dela Crnogoraca.
Ono sto je tema to je potez Skupstine Srbije,
koji ja podrzavam, a vi ne.
Moja podrska tom potezu bazirana
je na uverenju da se time stite prava Srba iz CG
kako u Srbiji tako i u CG (skrivanjem od policije CG
podataka o tome da li neko ima drzavljanstvo Srbije,
sta cete nije bilo drugog nacina, moglo se cekati jos sto godina).
To sto oficijelna CG negoduje je potpuno ocekivano,
jer im se otezava zapoceti posao asimilacije Srba, kao sto rekoh.
Ja sam se prilicno trudio da saznam da li ima ijedan covek na rukovodecoj drzavnoj funkciji u CG
koji se izjasnjava kao Srbin, i osim poslanika u parlamentu (cak i dvoje ili nekoliko iz DPS i dobar deo iz opozicije) mislim da nema nijedan. Nijedan........

Malo sam se bavio slicnim fenomenima,
za vreme Pakistana do 1973 (koji je inkorporiao i Bangladesh)
u svim bitnim drzavnim i vojnim funkcijama dominirali su oni sa zapada zemlje, pre svega Pendzabci,
tj, oni koji govore Urdu, kao maternji jezik (u vojsci je bilo nesto Pashtnuna generala, uglavnom iz Vaziristana)
slicna situacije je danas u Etiopiji, gde trecinske Amhare drze vecinu pozicija,
mada ne i predsednika drzave, koji pripada narodu Omoro,
u Senegalu dominira narod Volof.
ali nigde nije kao u CG,
da bash nema nijedan covek iz drugog po
brojnosti naroda.

sentinel26 sentinel26 23:29 28.09.2007

Re: Ma razumemo se dobro,

Goran Nikolić
g. Sentinel
ja ne volim da odgovaram na panflete,
puput vasheg
, ali ovoga puta cu to uciniti

rekao sam vam da mi nije cilj, niti
posedujem dovoljno strucnog znanja da se bavim fenomenom
dvojnog identiteta dela Crnogoraca
.
.................................
............................. moglo se cekati jos sto godina).
To sto oficijelna CG negoduje je potpuno ocekivano,
jer im se otezava zapoceti posao asimilacije Srba
, kao sto rekoh.
Ja sam se prilicno trudio da saznam da li ima ijedan covek na rukovodecoj drzavnoj funkciji u CG
koji se izjasnjava kao Srbin
, i osim poslanika u parlamentu (cak i dvoje ili nekoliko iz DPS i dobar deo iz opozicije) mislim da nema nijedan. Nijedan........

Malo sam se bavio slicnim fenomenima, ......................ali nigde nije kao u CG, da bash nema nijedan covek iz drugog po brojnosti naroda.

Gospodine Nikoliću,

Pa vi ste ovim tekstom pokazali kako izgleda egzemplarni primjer govora mržnje koji se pokušava zaviti u oblandu brige za nacionalna prava i baš ste lijepo to i pokazali. Škola stvarno radi.
Neka, neka, ima čime DS da se podiči.

Vi CG uporedjujete sa Senegalom i Etiopijom. Mora da ste bili na seminaru kod onog savjetnika.
Ne smijem ni da pitam sa kojom ste zemljom uporedjivali Srbiju u tim vašim istraživanjima.

Vi priznajete da ste pokušavali da saznate da li se neki visoki funkcioner u CG izjašnjava kao Srbin.
Na koji način ste vršili istraživanje i prebrojavanje? Zar vas nije sramota da tako nešto kažete?
Otidite u Skupštinu CG a ne u Mileševu i tamo ćete dobiti podatke o krvnim zrncima svih članova Vlade i saznaćete da vas je neko slagao.

Na vašu veliku žalost to što ste napisali nije istina ali ja neću da prozivam ljude koji su se tako izjasnili jer je to njihovo lično pravo i niko nema prava da sa njime manipuliše.
Pošto vas nijesu informisali koji su se članovi Vlade tako izjasnili, da li znate bar kako se zove Srbin, iz vama prijateljske partije iz CG, koji je odbio funkciju potpredsednika Skupštine CG zato što ne želi da mu u kancelariji stoji zastava Crne Gore. I vi pišete o asimilaciji.

Što ne predložite, u okviru one "suštinske" autonomije, Albancima, mjesto potpredsednika Skupštine Srbije i što mu ne predložite da u kancelariji umjesto zastave Srbije drži zastavu Albanije?

Bolje vi nastavite sa vašim istraživanjima u Africi, možda ćete imati više uspeha.

Vi ste cio moj tekst nazvali pamfletom. Tako rade članovi jedne stranke čiji je vodja na dužem putovanju.
Tako se radi kada nemate argumenata i kada ne raspolažete istinom već trulom i nacionalizmom obojenom ideologijom.

Cijela Evropa je vidjela i čula "kristalno i koljačko" trabunjanje i prijetnje na TV-u a vi kažete da je to pamflet.
Hoćete li da vam ovdje postavim snimak ili da isti ponesete sa sobom kada drugi put podjete u CG da prebrojavate krvna zrnca ljudima.

Što se ne postarate najprije za ljudska prava ovog naroda u Srbiji, (ili mislite da ste ih trajno sredili) pa kada to uspješno završite krenite od Darfura pa dokle stignete, neće vam se niko ljutiti.

Život može da čeka.

A ona u ministarskom fijakeru putuje od Ralje prema Beogradu.
Svakog trenutka će da stigne na Terazije. A gusta magla nikako da se spusti.

jesen jesen 10:14 26.09.2007

Sve si u pravu...

..al' nemoj Duleta da stavljas u isti kos bez razloga....Cinjenica je da vecina ljudi cigane zove ciganima i da oni sami sebe tako zovu...i ne znam sta je tu uvredljivo...Uvredljivo je kada se ta rec koristi u pogrdnom znacenju kao sto je to uradio vrli poslanik Jaksic...On je mogao da kaze i da je Batic rom a njegova poruka bi ostala ista tj i dalje bi zvucala kao uvreda i kao govor mrznje prema romima....U ostalom...toliko su puta radikali prozivali nekoga da je hrvat sa uvredljivim tonom....Kakva je razlika?
Jelena Milić Jelena Milić 10:20 26.09.2007

Re: Sve si u pravu...

draga jesen, zadnjih par blogova duleta nedeljkovica smatram potpuno neprimerenim. to je mnogo manje bitno od toga sto je on kroz njih pokayao elementarno nepoznavanje materije. to vec brine. kao sto rekoh ne postoji instanca sa koje je prihvatljivo ili ne siriti negativne stereotipe. to sto neko sam sebe naziva ciganinom ili siptarom, nije nikakva argumentacija. oni ionako sami ocito ne mogu da se izbore sa tako rasirenim trendom.
Zabran Zabran 10:25 26.09.2007

Re: Sve si u pravu...

Hm... i ja se slazem, Duleta stvarno u poslednje vreme malo boli (blogovska) glava... ali vratice se on sebi, verujem ja u njega:)
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:53 26.09.2007

Jesen, čak i

kad bi prošlo ovo sa većinom, zaboravljaš da se to dešavalo na parlamentarnom odboru, dakle u najvišem zakonodavnom telu Srbije...uostalo i da je na ulici, za to nema opravdanja. Ako je za Rome to uvredljivo, onda je uvredljivo i tačka.
jesen jesen 15:28 26.09.2007

Re: Jesen, čak i

..Nije nista sporno oko uvrede, ona je jasna i nedvosmislena, posebno sto se sve dogadjalo u parlamentu gde je jedan poslanik upotrebio rec "ciganin" u kontekstu rasne diskriminacije....Ja samo hocu da kazem da neke reči nemaju pogrdno znacenje same po sebi za razliku od nekih drugih koje su jednoznačne bez obzira na situaciju ili nameru...i u tom smislu misim da razumem sta je Dule hteo da kaze u svojim postovima...Toliko ima problema u ovoj nasoj jadnoj drzavi da zaista nema potrebe traziti ih tamo gde ih nema....Jezik je ziva stvar i jednog dana ce verovatno rec "cigani" nestati ali to ne znaci da je ta rec pogrdna ...ona postoji i u drugim jezicima.....Cigani lete u nebo"..."The Gypsy Camp Disappears In The Skies"?Sta je uvredljivo u ovoj recenici....po meni nista...Zasto se predstava iz marta 2007 ne zove "Romi lete u nebo" ili kao original "Тaбop yxoдит в нeбo" ?Da li bi imala drugacije znacenje ?.
....//http://www.b92.net/kultura/mojugao/?nav_id=249102&fs=1]
Dejan Stanković Dejan Stanković 10:19 26.09.2007

Krivicni zakonik kaze:

GLAVA ČETRNAESTA
KRIVIČNA DELA PROTIV SLOBODA I PRAVA ČOVEKA I GRAĐANINA
Povreda ravnopravnosti
Član 128.
(1) Ko zbog nacionalne ili etničke pripadnosti, rasi ili veroispovesti ili zbog odsustva te pripadnosti ili zbog razlika u pogledu političkog ili drugog ubeđenja, pola, jezika, obrazovanja, društvenog položaja, socijalnog porekla, imovnog stanja ili nekog drugog ličnog svojstva, drugome uskrati ili ograniči prava čoveka i građanina utvrđena Ustavom, zakonima ili drugim propisima ili opštim aktima ili potvrđenim međunarodnim ugovorima ili mu na osnovu ove razlike daje povlastice ili pogodnosti,
kazniće se zatvorom do tri godine.
(2) Ako delo iz stava 1. ovog člana učini službeno lice u vršenju službe,
kazniće se zatvorom od tri meseca do pet godina.
Povreda prava upotrebe jezika i pisma
Član 129.
Ko suprotno propisima o upotrebi jezika i pisma naroda ili pripadnika manjinskih nacionalnih i etničkih zajednica koji žive u SCG uskrati ili ograniči građaninu da pri ostvarivanju svojih prava ili pri obraćanju organima ili organizacijama upotrebi jezik ili pismo kojim se služi,
kazniće se novčanom kaznom ili zatvorom do jedne godine.
Povreda slobode izražavanja nacionalne ili etničke pripadnosti
Član 130.
(1) Ko sprečava drugog da izražava svoju nacionalnu ili etničku pripadnost ili kulturu,
kazniće se novčanom kaznom ili zatvorom do jedne godine.
(2) Kaznom iz stava 1. ovog člana kazniće se i ko prinuđava drugog da se izjašnjava o svojoj nacionalnoj ili etničkoj pripadnosti.
(3) Ako delo iz st. 1. i 2. ovog člana učini službeno lice u vršenju službe,
kazniće se zatvorom do tri godine.
Povreda slobode ispovedanja vere i vršenja verskih obreda
Član 131.
(1) Ko sprečava ili ograničava slobodu verovanja ili ispovedanja vere,
kazniće se novčanom kaznom ili zatvorom do jedne godine.
(2) Kaznom iz stava 1. ovog člana kazniće se i ko sprečava ili ometa vršenje verskih obreda.
(3) Ko prinuđava drugog da se izjašnjava o svom verskom uverenju,
kazniće se novčanom kaznom ili zatvorom do jedne godine.
(4) Službeno lice koje učini delo iz st. 1. do 3. ovog člana,
kazniće se zatvorom do tri godine.


To je nedovoljno, mora se penalizovati rasizam i nacizam u pokusaju, javno pozivanje na mrznju, govor rasizma i diskriminacije (makar javni) politicko organizovanje s nezakonitim diskriminatorskim ciljevima, ....

Bez jasnog zakona, sve je uzalud i sve zavisi od politickog trenutka.
Jelena Milić Jelena Milić 10:26 26.09.2007

Re: Krivicni zakonik kaze:

dejane, sasvim se slazem.

mislim da street events nisu ok u ovakvoj situaciji, kad se samo ceka momenat da stvar eksplodira, kad se ionako sprema atmosfera podele na izdajnike i patriote.

ovde se nedavno povela rasprava o tome koliko nas ima. NEBITNO. bitno je sta smo u stanju da postignemo. i kako. a sistemski raditi, predlagati zakone, biti dosledan izgleda da je teze i manje medijski atraktivno od performansa. nemam nista protiv mirnih performansa, ali kad se vecina aktivizma svede na to, to nije dobro.

Jelica Greganović Jelica Greganović 10:30 26.09.2007

Nemojmo zaboraviti

i ustav, koji isto to zabranjuje...a taj ustav je bio premijeru toliiiiiiiiiiko bitan...e, sad bi bilo fino videti kako se u stvarnosti i svakodnevici isti sprovodi.
Dejan Stanković Dejan Stanković 10:42 26.09.2007

Evo sta kaze ustav

Razvijanje duha tolerancije
Član 81.
U oblasti obrazovanja, kulture i informisanja Srbija podstiče duh tolerancije i međukulturnog dijaloga i preduzima efikasne mere za unapređenje uzajamnog poštovanja, razumevanja i saradnje među svim ljudima koji žive na njenoj teritoriji, bez obzira na njihov etnički, kulturni, jezički ili verski identitet.


PO ustavu se ne moze nikome suditi, medjutim, ukoliko politicar lupeta u ociglednom neskladu sa ustavom i isti krsi, treba da ode.
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:17 26.09.2007

Ustav kaže i:

Sloboda mišljenja i izražavanja

Član 46.

Jemči se sloboda mišljenja i izražavanja, kao i sloboda da se govorom, pisanjem, slikom ili na drugi način traže, primaju i šire obaveštenja i ideje.
Sloboda izražavanja može se zakonom ograničiti, ako je to neophodno radi zaštite prava i ugleda drugih, čuvanja autoriteta i nepristrasnosti suda i zaštite javnog zdravlja, morala demokratskog društva i nacionalne bezbednosti Republike Srbije.


Član 21.

Pred Ustavom i zakonom svi su jednaki.
Svako ima pravo na jednaku zakonsku zaštitu, bez diskriminacije.
Zabranjena je svaka diskriminacija, neposredna ili posredna, po bilo kom osnovu, a naročito po osnovu rase, pola, nacionalne pripadnosti, društvenog porekla, rođenja, veroispovesti, političkog ili drugog uverenja, imovnog stanja, kulture, jezika, starosti i psihičkog ili fizičkog invaliditeta.
Ne smatraju se diskriminacijom posebne mere koje Republika Srbija može uvesti radi postizanja pune ravnopravnosti lica ili grupe lica koja su suštinski u nejednakom položaju sa ostalim građanima.

antioksidant antioksidant 11:53 26.09.2007

Re: Krivicni zakonik kaze:

(2) Kaznom iz stava 1. ovog člana kazniće se i ko prinuđava drugog da se izjašnjava o svojoj nacionalnoj ili etničkoj pripadnosti.
(3) Ako delo iz st. 1. i 2. ovog člana učini službeno lice u vršenju službe,
kazniće se zatvorom do tri godine.

nema veze sa temom, ali na pola dokumenata/formulara koje popunjavam se trazi i nacionalnost? bar mislim. za drzavljanstvo sam sigurana ali mislim i nacionalnost ..... poslednji put da se secam sa sigurnoscu je bilo jos na fakulettu, ali to davno bese...

(da li neko moze da mi pomogne ovde?????)
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 16:16 26.09.2007

Re: Krivicni zakonik kaze:

U kojim konkretno formularima antioksidant?
Ja znam da se traži državljanstvo, ali se ne sećam da su me pitali za nacionalnost osim na popisu.
antioksidant antioksidant 16:55 26.09.2007

Re: Krivicni zakonik kaze:

Jelena Krajšić
U kojim konkretno formularima antioksidant? Ja znam da se traži državljanstvo, ali se ne sećam da su me pitali za nacionalnost osim na popisu.

kazem da je poslednji put bilo nesto na faksu jos (pre x godina) tada sam se raspravljao sa nekom babom u dekanatu da je moje pravo da se nacionalno ne izjasnjavam (nisam znao da je jos regulisano krivicnim zakonom, ala bi se baba usrala )

sad nesto kontam, mislim da ima neka fora da studenti koji se izjasne kao srbi a iz okolnih zemalja imaju sva prava pri studiranju kao i gradjani srbije. mada - ponovo naglasavam - moguce je da sam kupio (zveci ovde kod mene nesto - mozda sam ja)

ali verovatno sam lupio. zato i trazim pomoc ovde - da ustanem
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 18:57 26.09.2007

Re: Krivicni zakonik kaze:

Nisam sigurna za fakultete, davno beše, ali kada se vade lične karte, pasoši i tako te stvari niko ne pita za nacionalnost.
Treger Treger 10:21 26.09.2007

Politički korektan govor

Ako budemo mirno posmatrali fašiste u Novom Sadu to će u očima bolesnika iz naše vlasti značiti da se većina naroda slaže sa tim. Da su sile Artante pustile Naciste da da rade u miru oni bi vrlo brzo završili posao čišćenja nepodobnih. Prema tome treba pokazati takvima da su u manjini i da nije došlo vreme u kome ćeoni moći da rade ono što su zamislili. I nemojte se zavaravati da oni neznaju šta rade. Znaju i oni i njihovi naredbodavci i osnivači pre svih DB (KGB odelenje za Srbiju). Mi ne znamo da reagujemo na pravi način. Da iza njih ne stoji državni aparat njih odavno nebi bilo. Setite se kako je bio sa Otporom. Policija ih je premlaćivala na svakom koraku i do dan danas niko nije odgovarao za to. Prema tome zna se ko stoji iza ovoga.Ptičati kako oni neznaju šta rade i kosu fašisti je samo davanje opravdanja tim kriminalcima. Zato moramo im pokazati da nas ima više i da fašizam u Srbiji nema šanse.Slažem se da netreba biti nasilan ali na nasilje tereba treba odgovoriti nasiljem jer je ulog suviše veliki da bismo to mirno posmatrali.A što se tiče Batića on je potpuno u pravu, taj pop nema šta da traži u skupštini. Jakšić i njegova stranka u nedostatku argumenata vodi popove sa sobom kao pajace. Na kraju će krivicu za njihove poraze prebaciti po komunističkom običaju na druge.
Dax Dax 10:48 26.09.2007

Protiv nacista svim sredstvima.....

Ako drzava nece da reaguje,onda ali samo onda pravdu u svoje ruke i nabatinati celave fasiste.
Bicu 7.oktobra tamo pa da vidimo!
Jelena Milić Jelena Milić 10:59 26.09.2007

NOVO-jaksoc nastavlja

septembar 2007. | 10:18 -> 11:45 | Izvor: B92, Tanjug
Beograd -- Predsednik Skupštine prekinuo sednicu zbog uvreda koje je za govornicom izneo poslanik DSS-a Marko Jakšić.

Oliver Dulić je prekinuo sednicu Parlamenta posle istupa poslanika Demokratske stranke Srbije Marka Jakšića, koji je za skupštinskom govornicom ponovio optužbe na račun poslanika Demohrišćanske stranke Srbije Vladana Batića. Dulić je odredio pauzu i sazvao sastanak šefova poslaničkih grupa.

Prethodno je i šef Poslaničke grupe Liberalno-demokratske partije Čedomir Jovanović tražio od predsednika da, povodom jučerašnjeg sukoba te dve političke struje, na sednici Odbora za Kosovo i Metohiju, sazove konsultacije šefova poslaničkih grupa kako bi se utvrdila reakcija Parlamenta tim povodom.

Jovanović je tražio i da uvidom u zapisnik sa sednice bude utvrđen način na koji je "jedan poslanik sebi dozvolio neverovatno ponašanje prema Batiću, a preko kog se ne može preći".

"Jakšić je ponizio Parlament, ne Batića, tražeći od njega da ciganskim mentalitetom ne ugrožava rad Skupštine. Jakšić se danas izvinio Romima, ali je nastavio da iznosi uvrede na račun Batića, navodeći da on ima ciganski mentalitet kao karakternu crtu", rekao je Jovanović.

Poslanik LDP-a Žarko Korać izjavio je da najmanje što očekuje jeste da Demokratska stranka Srbije uskrati mandat svom poslaniku Marku Jakšiću.


blackbox blackbox 11:40 26.09.2007

Re: NOVO-jaksoc nastavlja

Jelena,
svaka vam čast bas imate energije da pravovremeno reagujete postavljajući na blog uvek aktuelne teme.
Beograd -- Predsednik Skupštine prekinuo sednicu zbog uvreda koje je za govornicom izneo poslanik DSS-a Marko Jakšić

To je samo potvrda da i u skupstini ima onih kojima Strojevi, Obr
Mungos Mungos 11:12 26.09.2007

Jaksicu samo izrecena opomena?!

Katastrofa!

Mungos, The Zgrozen
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:22 26.09.2007

Nije

dobio predviđen 7-dnevni put na Havaje, sva mesta su ispunjena...
blackbox blackbox 11:53 26.09.2007

Re: Jaksicu samo izrecena opomena?!

[Jelena,
svaka vam čast bas imate energije da pravovremeno reagujete postavljajući na blog uvek aktuelne teme.
quote]Jaksicu samo izrecena opomena?!
To je samo potvrda da i u skupstini ima onih kojima Strojevi, Obrazi, Dveri, Zveri i, kako se sve ne zovu nisu mnogo daleko.
Dobro je da se ova rasprava vrati osnovnoj temi bloga a to je kako Marko i DSS brane Kosovo.Šta li će tek Albanci reći na veliku ljubav koju im nudi ministar Samardžić navodno time što će im dati što do sada niko u svetu nikom dao nije, a s druge strane javno izražavaju mržnju prema Romima.Ajde da se ne setimo i da verujemo da više vole Šiptare nego Rome.
Ti što zdušno brane Kosovo iygleda brane svoje privilegije, zaklanjajući se iya jeftinih nacionalizma, primitivizma i
patriotizma, što je već viđeno na ovim prostorima. Očito da se trađe krivci što DSS nije naterala UN da se drži međunarodnog pravnopg poretka po njenim merilima,što se NATO ne raspada, i što Šiptari neće da veruju da im bolje misle Jakšići, Šormazi, Samardžić, Fleiner, Simić ,Lončar, Naumov i Frau Rašković-Ivić, nego njihovi Sejdiju, Čeku,Suroi i drugi šiptarski teroristi. Pored svetske zavere tu će krivci biti i domaći izdajnici i strani plaćenici, gde pored LDP, NGO, svakako spada i biće svrstana i DS unatoč sadašnjem dodvoravanju.
Dakle, pustite sada najavljeni skup nacista i što to potencirate u vreme kad upravo hoće da nam uzmu Kosovo!!
Upravo situacija u Skupštini mnogo govori, nažalost sumorno. Govor mržnje je ne samo odraz primitivizma nego totalnog poremećaja vrednosti i bolesti društva. Pa taj Jakšić jer izjavio da Šiptari genetski mrze Srbe i obrnuto i da sa njima nema zajednistva, pa šta se hoće.
Posebna je tema , koliko se stvarno na račun Kosova i pod tim izgovorom uzima para u privatne džepove.
To bi u organizovanoj državi bila tema nr.1.
antioksidant antioksidant 11:25 26.09.2007

DS

šta je tačno DS? Ne "stiliski" nego vrednosno?


zar ne mislis da ovo pitanje zasluzuje da bude posebna tema?
Narocito ako postavis "vrednosnu" dimenziju problema
mcvetkovic mcvetkovic 12:38 26.09.2007

Pitanje stila

Pretpostavljam da će i Dule Nedeljković imati nešto tipa urbani sleng ugrožavaju žene iz NVO sektora.


Ima li nesto lepse nego osuditi nekoga unapred? Ako se ne slaze 100% sa mnom, onda mora da je latentni fasista, zar ne? Jel to "pitanje stila" ili se borimo za te vrednosti.
Jelena Milić Jelena Milić 12:45 26.09.2007

Re: Pitanje stila

read my lips

PREDPOSTAVLJAM
antioksidant antioksidant 12:49 26.09.2007

Re: Pitanje stila

Ima li nesto lepse nego osuditi nekoga unapred? Ako se ne slaze 100% sa mnom, onda mora da je latentni fasista, zar ne? Jel to "pitanje stila" ili se borimo za te vrednosti.

tacno...
mada je meni vise zasmetalo
draga jesen, zadnjih par blogova duleta nedeljkovica smatram potpuno neprimerenim. to je mnogo manje bitno od toga sto je on kroz njih pokayao elementarno nepoznavanje materije. to vec brine

(autor ovih misli je isto vlasnik bloga)

nije mi jasno da li je bilo ocekivano da dule trazi necije prihvatanje pre nego sto iznese svoje stavove?

i jos osudjujuce izjave tipa elementarno nepoznavanje materije

bez obzira koliko bio siguran da se dule manj/vise zezao u zelji da izazove ovakve reakcije (u stilu - pao sneg da sve zverke pokazu trag), malo mi smeta arogantno apriori odbacivanje ljudi i stavova....

ali, mozda je to pitanje stila....

pozdrav
Jelena Milić Jelena Milić 12:51 26.09.2007

da pitanje je i stila

http://blog.b92.net/text/842/da%20li%20nas%20uopste%20ima%3F/

http://blog.b92.net/text/901/skandal%20na%20Dejvis%20kupu/

moj stil je da javno komentarisem ono sto je neko javno rekao/napisao. i dalje cu zadrzati to svoje pravo.
antioksidant antioksidant 12:54 26.09.2007

Re: Pitanje stila

Jelena Milić
http://blog.b92.net/text/842/da%20li%20nas%20uopste%20ima%3F/nije pitanje stila. procitajte pazljivije.

procitao...
moje misljenje o njegovim blogovima u poslednje vreme jeste da on pokusava neku provokaciju sa njima... (bas na tom blog je komentar da (mislim) cink - procitajte..)

a sto se tice stila, mislio sam na vas - duletov blog je apsolutno neprihvatljiv, pa pokazano elementarno nepoznavanje materije...

nista licno jelena, samo mi je malo zasmetalo
antioksidant antioksidant 12:56 26.09.2007

Re: Pitanje stila

ispravka - nije neprihvatljivim, nego neprimerenim (mada moje primedbe ostaju)
Jelena Milić Jelena Milić 13:01 26.09.2007

Re: Pitanje stila

meni su duletovi blogovi zasmetali malo vise. upravo zbog toga sto sam napisala. jer elementarno ne poznaje materiju. postoje stvari koje nisu domen urbanog-ruralnog, vec spadaju u domen krivicnog. skoro pa braniti nekog ko cini nesto neprihvatljivo i krivicno time da je onaj ko osudjuje to simaptican ili ne, skrece temu sa fokusa, i fokus ce nam se ponovo desiti 7 oktobra..i desio se juce u skupstini...i desava se danas aligrudicevim ispadima i pravdanjima i malverzacijama....

ps

takodje nista licno, meni se ne svidju ni prozivke tipa koliko nas ima. bitnije je kakve efekte smo u stanju da postignemo.
Atomski mrav Atomski mrav 13:03 26.09.2007

Re: da pitanje je i stila

moj stil je da javno komentarisem ono sto je neko javno rekao/napisao. i dalje cu zadrzati to svoje pravo.

To i Dule radi. To bi trebalo da je svačiji stil i da blog tome i služi... zar ne?
antioksidant antioksidant 13:11 26.09.2007

Re: Pitanje stila

bitnije je kakve efekte smo u stanju da postignemo.

ali to je dule i napisao - da sadasnjim nacinom delovanja ne postizemo previse. ne znam da li se secas/te - taj blog je pisan par dana posle promocije pescanika, kada se skupilo nas 600-700, u petak nas je slusalo jos 200.000 ljudi i sta???

a sto se tice nepoznavanja materije - koju tacno materiju ocekujes/te da dule poznaje?

dule nije osudjivao pobrojane osobe zato sto su simpaticne ili nesimpaticne, vec zato sto su rezultati njihovog delovanja zanemarljivi

i samo jedna napomena (vec s ponavljam pa zato citat od gore)
moje misljenje o njegovim blogovima u poslednje vreme jeste da on pokusava neku provokaciju sa njima... (bas na tom blog je komentar da (mislim) cink - procitajte..) --- (u stilu - pao sneg da sve zverke pokazu trag),

ps - i smatram da nije u redu menjati komentare posto je na njih vec odgovoreno (opet pitanje stila), pa cu sada komentarisati samo izmenu
moj stil je da javno komentarisem ono sto je neko javno rekao/napisao. i dalje cu zadrzati to svoje pravo.

sa ovim se slazem - ali zasto uskracujete duletu pravo da zadrzi sopstveni stil?
Jelena Milić Jelena Milić 13:17 26.09.2007

Re: Pitanje stila

stil mu uopste ne branim. gde ste to i na osnovu cega zakljucili?

meni se u tim postovima ucinilo da se forsira polarizacija i neki fajt na blogu, a nikad nisam bila bas u tom fazonu. jedan od razloga sto ih nisam komentarisala. no nikako ih ne bi izjednacavala. jedno jeste pitanje stila ( bs) ali samo to, no dule je izneo netacnosti pa i uvrede i to vec smatram necim na sta se mora reagovati.

ps ovo vec pocinje da lici na autotrol, pa da ne skrecemo dalje sa teme a ona je dss i jaksic i ds reakcija
milosib milosib 08:09 27.09.2007

Re: Pitanje stila

Jelena Milić
meni su duletovi blogovi zasmetali malo vise. upravo zbog toga sto sam napisala. jer elementarno ne poznaje materiju. postoje stvari koje nisu domen urbanog-ruralnog, vec spadaju u domen krivicnog. skoro pa braniti nekog ko cini nesto neprihvatljivo i krivicno time da je onaj ko osudjuje to simaptican ili ne, skrece temu sa fokusa, i fokus ce nam se ponovo desiti 7 oktobra..i desio se juce u skupstini...i desava se danas aligrudicevim ispadima i pravdanjima i malverzacijama....pstakodje nista licno, meni se ne svidju ni prozivke tipa koliko nas ima. bitnije je kakve efekte smo u stanju da postignemo.

Jelena i vi ste pokazali elementarno nepoznavanje materije u onoj kampanji za NATO od pre neki dan, pa nikom nista. I na ovom blogu ste napisali svasta o nepostojanju reakcije pa se pokazalo da niste u pravu. Malo vise samokriticnosti pre kritike drugih.
Jelena Milić Jelena Milić 11:57 27.09.2007

Re: Pitanje stila

milose, argumente. dokaze. korekcije svega sto nije tacno nas sunce.
milosib milosib 15:34 27.09.2007

Re: Pitanje stila

U raspravi sa Adamom sam bio prinudjen da napravim samo jedan mali deo analize na temu potreba Srbije za clanstvom u NATO zbog antiteroristicke borbe. Procitajte, na vasem je blogu. Po tezi koju ste izneli sam i rekao da slabo poznajete tu materiju, a ipak ste deo teksta pisali na tu temu. I vama sam samoj objasnio da nemate predstavu o ceni uclanjenja u NATO, kao ni ceni antiteroristicke borbe.
BigL BigL 13:20 26.09.2007

...jadan dule...

...mora da se gadno nasekirao kada je procitao ovu etiketu sto si mu prilepila...jel' super lepak u pitanju?...ili moze da se skine ako napise deset afirmativnih tema o nvo, isproziva djokovica i divca, i prestane da govori ciganin?




jinks jinks 13:29 26.09.2007

Mozda

se potvrdjuje teza da se od 2000. oblik lustracije desio samo u okviru jedne politicke organizacije, i verovatno vise nigde drugde (ukljucijuci i one koje se ne mogu podvesti pod politiku).
slavoljub slavoljub 13:30 26.09.2007

mandarin

oduzeti mandat pod hitno!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana