Kako je Novi Sad pobedio

zeka Novi Sad RSS / 09.10.2007. u 00:03

Tesko je opisati jucerasnje dogadjaje u Novom Sadu bez mnogo emocije,pa se necu ni truditi. Mnogo se toga desilo puno je ustalasanih strasti a odjeci & reagovanja ne prestaju i verujem da nece prestati jos dugo. Da ne opisujem nadugacko sta se desilo i ko je poceo jer to su videli milioni ljudi na televizijama sirom Evrope. Bitno je nekoliko stvari koje su postignute 7.oktobra u Novom Sadu.

Gradjani su izasli na ulice masovno i iskazali svoj rezolutni antifasisticki stav. Pajaci u parlamentu sa svih strana trude se da omalovaze taj stav i ruse ionako maleni i zakrzljali ugled institucija u Srbiji. Medjutim ni sva graja svih desnicarskih poslanika zajedno, ni relativizacija uticaja nacista u drustvu, ni sramni pokusaj optuzivanja antifasista za izazivanje incidenta ne mogu ponistiti istinu. A istina je da su Novi Sad i njegovi gradjani dokazali svima da nece trpeti nikakva nacisticka okupljanja i divljanja i da ce uvek kad to bude potrebno odlucno stati u odbranu elementarnih humanistickih i demokratskih vrednosti.

Razbijena je fama o nenasilnim mirnim i smernim patriotama koji nose srpske zastave i bore se protiv zlih ljudi koji navodno zele zlo Srbiji. Nacisti su pokazali svoje pravo lice,agresivno divljacko i licemerno. Pokazali su to jer su flasama i kamenjem zasuli kolonu antifasista, jer su im saborci, nacisticki olos iz svih krajeva Evrope, pohvatani sa nacistickim transparentima i obelezjima, jer je vecina njih dizala desnaju u naci pozdrav urlajuci ime svog idola.

ns01_show.jpg

Pokazalo se da u Srbiji postoji grupa odlucnih i hrabrih ljudi koji ce uvek biti tu da spreci nacisticko divljanje ,ljudi koji su spremni da se bez obzira na okolnosti suprotstave nacistima.Pokazalo se da postoje ljudi koji se ne plase nacistickih pretnji, njihovog nasilnickog i bahatog ponasanja i ti ljudi su 7. oktobra zajedno sa gradjanima Novog Sada zaustavili naciste.

16335390884708f20f8f26a672249646.jpg

Policija & drzavni organi takodje su se pokazali u pravom svetlu jer Jocic i co. vise su brinuli da krivicu za nasilje ,koje su zapoceli nacisti, svale na organizatore antifasistickog skupa,nego da li ce doci do sukoba i hoce li u tom sukobu biti povredjenih.Njima bi cak i odgovaralo da je bilo sto vise povredjenih,jer kako drugacije objasniti cinjenicu da je proslo vise od 10 minuta od kad je bacena prva flasa od strane nacista, do intervencije policije? Kako je moguce da posle 2 zabrane skupa policija dozvoli bilo kakvo okupljanje nacista bilo gde? Da ne govorimo o eksplicitnom nasilju i raspirivanju rasne nacionalne i verske mrznje.Kako je moguce da zandari gledaju kako lete kamenice flase i letve prema antifasistima i da se cak ni ne okrenu da vide ko to radi? Kako je na kraju moguce da je od 44 uhapsena samo sedmoro ili manje zadrzano u pritvoru i kako je moguce da drzavni tuzilac nije podigao ni jednu optuznicu za sirenje rasne nacionalne i verske mrznje pored onoliko podignutih ruku u nacisticki pozdrav i skandiranja Hitleru ?

61348163947090a8aa918c827455261.jpg

Zandari su stitili svoje pulene i drugare,sa kojima bi ,siguran sam, da mi nismo prosli tamo,kasnjije seli ,popili pivo i razgovarali o zlim antifasistima i levicarima. Sve to ne moze da opovrgne jednu cinjenicu ,a to je da su nacisti i njihovi fasisticki partneri iz Obraza PORAZENI juce u Novom Sadu i da u nasem gradu nemaju sta da traze.

Veliko hvala svim drugarima blogerima koje sam video juce, ali najveu zahvalnost svi mi dugujemo gradjanima Novog Sada koji su pokazali hrabrost politicku svest i odgovornost i pocistili sljam sa ulica svoga grada.

 



Komentari (164)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gorran gorran 00:18 09.10.2007

Čestitke Novom Sadu

Ubeđen sam da i drugi gradovi imaju šta da kažu naci-fašistima...
Tibor Jóna Tibor Jóna 08:11 09.10.2007

Re: Čestitke Novom Sadu

gorran
Ubeđen sam da i drugi gradovi imaju šta da kažu naci-fašistima...


... i ostalim kolektivistima, te da to nece raditi pod crvenim zastavama i che gevarom i onim predivnim transparentnom /kukasti krst = nato = eu/... to kad sam video meni bilo dovoljno bolesno da se okrenem i vratim doma....

mislim, sa jednim ubicama protiv drugih ubica nemam nameru da marsiram. potpuno mi sve jedno da li ce da me siluju zbog rase ili zbog klase.
gorran gorran 08:14 09.10.2007

Re: Čestitke Novom Sadu

mislim, sa jednim ubicama protiv drugih ubica nemam nameru da marsiram. potpuno mi sve jedno da li ce da me siluju zbog rase ili zbog klase.
Preživećemo i bez Vas. Jedno vreme ćemo plakati, ali ćemo preživeti...
hoochie coochie man hoochie coochie man 08:26 09.10.2007

Re: Čestitke Novom Sadu

Tibor Jóna

gorranUbeđen sam da i drugi gradovi imaju šta da kažu naci-fašistima...... i ostalim kolektivistima, te da to nece raditi pod crvenim zastavama i che gevarom i onim predivnim transparentnom /kukasti krst = nato = eu/... to kad sam video meni bilo dovoljno bolesno da se okrenem i vratim doma....mislim, sa jednim ubicama protiv drugih ubica nemam nameru da marsiram. potpuno mi sve jedno da li ce da me siluju zbog rase ili zbog klase.

Dobro da je skup bio saren bio je.
Ali valjda je normalno da se protiv nacizma okupi saren skup. Ljudi sa vrlo razlicitim udedjenjima znaju sta je nacizam. li bi smo da se i tu podelimo? Podelicemo se na izborima lako, Prvo da ovima pokazemo gde im je mesto.
A za druge gradove.... pa bilo ih (nas) je i u Novom Sadu:)
Jelena Milić Jelena Milić 10:08 09.10.2007

to tibor

point made. slazem se. citala sam neke lime izgovore glede tog transparenta. see komentar urednicki u danasnjem danasu.

jm
Tibor Jóna Tibor Jóna 10:26 09.10.2007

Re: Čestitke Novom Sadu

gorran
Preživećemo i bez Vas. Jedno vreme ćemo plakati, ali ćemo preživeti...


naravno da hocete. kolektivisti uvek prezive.

njihove zrtve su vec sasvim druga prica.
zeka Novi Sad zeka Novi Sad 11:12 09.10.2007

Re: Čestitke Novom Sadu

Evo ga ovaj :) Na tvoju veliku zalost jedino tako, pod tim zastavama otpor fasizmu je bio, jeste i uvek ce biti efikasan svidjalo se to vama liberalima ili ne. Ako su oni mogli da istrpe Cedu, Canka, Koraca pa i tebe.,a ti nisi mogao njih jer neces da budes antifasista, ako su oni antifasisti to samo govori o tebi i tvojoj ideoloskoj zaslepljenosti i mrznji prema svemu sto nisi ti. Uspeh ovog okupljanja jeste upravo u tome sto su se na jednom mestu okupili toliko razliciti ljudi. Razliciti po politici koju zastupaju, po ideologiji, po senzibilitetu, po pogledu na svet,ali su svi oni ,za razliku od tebe, bili spremni da zanemare sve te razlike zarad suprotstavljanju zajednickom neprijatelju fasizmu. No kao sto je neko vec rekao preziveli smo dosad bez tebe pa cemo nekako pregurati i taj "tezak gubitak" i tvoj otvoreni prelazak na pozicije anti anti fasizma tj. na stranu fasizma.
Tibor Jóna Tibor Jóna 11:47 09.10.2007

Re: Čestitke Novom Sadu

zeka Novi Sad
....


a. ne laskaj sebi, ok?
b. Niti ces ti i tvoji crveni eskadroni klasnog kolektivizma pobediti vasu ideolosku sabracu, kolektiviste rasiste, niti istorija pokazuje da je to ikako moguce.

Silovali su prvo nacisti Istocnu Evropu, posle su dosli tvoji ideoloski sadruzi, a ona je ipak ozivela tek kada se oslobodila i jednih i drugih. I kolektivista rasista i klasnih kolektivista .

Prema tome samo ti masi crvenim barjacima i che gevarinim slikama i tuci se sa ljoticevcima i nacistima, a meni dozvoli da mi dileme tipa NKVD/Gestapo, Gulag/KonzLager, Kulturna revolucija/Kristalna noc budu samo lazne dileme laznih boraca za slobodu.

To sto ti hoces sa Cankom i Chedom tvoj je problem i problem tvojih politickih skrupula. Ili njihovog manjkanja. Ja sa tobom i tebi podobnima necu, jer mi se ideoloski gadite podjednako kao i nacisti jer ste u sustini isto - masovne ubice, antisemite, demagozi, zlotvori i krvnici covecanstva.

A to da li ces ti bez mene da prezivis ili ne , stole me, da vidis, bojko. Ja ti kazem, komuniste i naciste su preziveli jedino komunisti i nacisti. Posten svet je pak uglavnom stradao.


vucko vucko 12:08 09.10.2007

S kim si onakav si

Zeka
No kao sto je neko vec rekao preziveli smo dosad bez tebe pa cemo nekako pregurati i taj "tezak gubitak" i tvoj otvoreni prelazak na pozicije anti anti fasizma tj. na stranu fasizma.
Tibor
Ja sa tobom i tebi podobnima necu, jer mi se ideoloski gadite podjednako kao i nacisti jer ste u sustini isto - masovne ubice, antisemite, demagozi, zlotvori i krvnici covecanstva.

Uuuu, jeeee, šta je fašista, masovnih ubica, krvnika - a ja se još družim sa njima ovde na blogu - pa da li sam ja normaaaalan
Dejan Stanković Dejan Stanković 12:15 09.10.2007

Re: S kim si onakav si

a samrcine pucaju, samo tako.
cecas cecas 12:41 09.10.2007

Re: Čestitke Novom Sadu

Sta su ti to kolektivisti?
Ni jedna jedinka u svetu prirode ne uspeva potpuno sama.
Ili si ti neki frik koji misli da je iznad svih?
Da nisi ti mozda Bog,ali se krijes pod pseudonimom?!
Tibor Jóna Tibor Jóna 13:07 09.10.2007

Re: Čestitke Novom Sadu

cecas
Sta su ti to kolektivisti?
Ni jedna jedinka u svetu prirode ne uspeva potpuno sama.
Ili si ti neki frik koji misli da je iznad svih?
Da nisi ti mozda Bog,ali se krijes pod pseudonimom?!


sta su kolektivisti ? svi ti sto misle da bolje i od tebe same znaju kako ti treba da zivis svoj zivot, a kojima je izvor tog znanja u rasnim, klasnim, plemenskim ili ko zna kakvim sve teorijama koje plasiraju trudeci se da se medjusobno razlikuju.
apatrid apatrid 13:49 09.10.2007

Re: Čestitke Novom Sadu

Tibor Jóna

Ja ti kazem, komuniste i naciste su preziveli jedino komunisti i nacisti. Posten svet je pak uglavnom stradao.


Evo, ti si zivi primer.
Tibor Jóna Tibor Jóna 14:09 09.10.2007

Re: Čestitke Novom Sadu

apatrid
Tibor Jóna

Ja ti kazem, komuniste i naciste su preziveli jedino komunisti i nacisti. Posten svet je pak uglavnom stradao.

Evo, ti si zivi primer.


bravo. vidis kako si sve skapirao.
Jerry Jerry 17:26 09.10.2007

Re: Čestitke Novom Sadu

Tibor Jóna

cecasSta su ti to kolektivisti?Ni jedna jedinka u svetu prirode ne uspeva potpuno sama.Ili si ti neki frik koji misli da je iznad svih?Da nisi ti mozda Bog,ali se krijes pod pseudonimom?!sta su kolektivisti ? svi ti sto misle da bolje i od tebe same znaju kako ti treba da zivis svoj zivot, a kojima je izvor tog znanja u rasnim, klasnim, plemenskim ili ko zna kakvim sve teorijama koje plasiraju trudeci se da se medjusobno razlikuju.
A šta si ti ?Ubermensch ?
Tibor Jóna Tibor Jóna 18:20 09.10.2007

Re: Čestitke Novom Sadu

Jerry
.A šta si ti ?Ubermensch ?


nego sta drugo?
sasvim skromno verujem da sam jedini vlasan da raspolazem svojim zivotom i njegovim plodovima i da mi za to, posebno potonje, ne treba nicija pomoc.
Doctor Wu Doctor Wu 18:27 09.10.2007

Čestitke Tiboru!

mislim, sa jednim ubicama protiv drugih ubica nemam nameru da marsiram. potpuno mi sve jedno da li ce da me siluju zbog rase ili zbog klase.
vucko vucko 18:32 09.10.2007

Re: Čestitke Tiboru!

mislim, sa jednim ubicama protiv drugih ubica nemam nameru da marsiram. potpuno mi sve jedno da li ce da me siluju zbog rase ili zbog klase.

Hehe podseti me na jednu koleginicu, žena je tada već imala decu na studijama, pa nam priča kako su imali kolegu koji je tako malo starijim koleginicama umeo da kaže: ne boj se, niko te neće
Doctor Wu Doctor Wu 19:11 09.10.2007

Re: Čestitke Tiboru!

ne boj se, niko te neće

he he, bolje i to nego da pričaju: ma nije sapun da se istroši, .
gorran gorran 19:12 09.10.2007

Re: Čestitke Tiboru!

Bravo, Tibore!
Ne daj se kolektivistima!
Čovek je 100% anarhista. (Samo to još izgleda nije priznao samom sebi.)
cecas cecas 19:19 09.10.2007

Re: Čestitke Novom Sadu

Tibor Jóna
Jerry
.A šta si ti ?Ubermensch ?


nego sta drugo?
sasvim skromno verujem da sam jedini vlasan da raspolazem svojim zivotom i njegovim plodovima i da mi za to, posebno potonje, ne treba nicija pomoc.


I ja sam vlasna nad svojim zivotom,dok ne dodje neka budala i uzme moj zivot!
Dejan Stanković Dejan Stanković 19:30 09.10.2007

Re: Čestitke Tiboru!

Jos jednom ne mogu da se ne slozim s Doktorom a i s Tiborom.
Ima ko ne zeli da bude identifikovan ni s crnima, ni s crvenima.
Takvih je u svetu, hvala Bogu, najvise.
Ne zanimaju me ni Ljotici, ni HItleri ali ni Staljini ni Guevare.
gorran gorran 20:46 09.10.2007

Re: Čestitke Tiboru!

Ne zanimaju me ni Ljotici, ni HItleri ali ni Staljini ni Guevare.
Malo ste iskrivili problem. Stvari stoje ovako:
1. Održan je uspešan antifašistički miting u Novom Sadu. Da li ste možda ožalošćeni zbog toga?
2. G. Tibor je izjavio svoje gnušanje prema ovom događaju iz razloga postojanja crvenih zastava - među mnogim ostalima - na ovom skupu. Njegovo pravo.
3. Kao što bi isto bilo njegovo pravo da učestvuje u mitingu, noseći svoj transparent na kome bi možda pisalo Marks = Hitler = Tito = Paja Patak. Koje pravo on nije iskoristio. Izabrao jre stav "bolje biti protiv antifašističkog mitinga, nego učestvovati u događaju u kojem su učestvovali i neki sa crvenim zastavama.
4. Čime je postavo Vaš heroj.
5. Uzgred, nisam baš siguran da je to preovlađujuća intonacija u velikoj Evropi, kojoj navodno težimo. Tamo su, generalno, nacisti zabranjeni, ispoljavanje nacizma vrlo strogo kontrolisano. Dok, na primer, reformisani komunisti predstavljaju deo legitimnog političkog spektra.
6. Anti-NATO? Podsetio bih Vas na zanimljiv kuriozitet da je, na primer, PSOE u Španiji (sa sve Havijerom Solanom) na anti-NATO retorici svojevremeno dobila izbore. Da bi vrlo ubrzo ekspresno učlanila zemlju u NATO.

Dakle, na skupu se izražavalo neslaganje sa nacizmom danas, koji je u bliskoj ideoološkoj vezi za Hitlerovim nacizmom. Učestvovali su, između ostalih, i neki današnji levičari sa crvenim zastavama, za koje ne verujem da imaju bilo kakvu bliskost sa Staljinom i staljinizmom.
Naprotiv.
Stoga, vikati "ua" i "silovanje" u ovoj i ovakvoj prilici, mislim da Vam to nikako ne služi na čast. Uz sve poštovanje za Vašu odbojnost prema Hitleru, Ljotiću, Staljinu i Gevari.
Dejan Stanković Dejan Stanković 20:52 09.10.2007

Re: Čestitke Tiboru!

Da li ste možda ožalošćeni zbog toga?


do ovoga pitanja smatrao sam Vas sagovornikom s kojiim vredi ukrstati koplja. Sad sam zbunjen.
Ukoliko mi se izvinete, mozemo da nastavimo razgovor.

s postoivanjem,

Dejan Stankovic
gorran gorran 21:11 09.10.2007

Izvinjavam se vrlo rado

i priznajem da mi je drago što su moje sumnje bile neopravdane. Naime, shvatio sam ovu Vašu reakciju kao znak da se radujete uspehu a-f mitinga u Novom Sadu (za razliku od g. Tibora). (Doduše, motam da priznam da kod mene još tinja nada da će me i on demantovati)

S poštovanjem,
Goran Despotović
Doctor Wu Doctor Wu 21:22 09.10.2007

Bravo,

obojici! Lepi maniri iznad svega.
Tibor Jóna Tibor Jóna 21:54 09.10.2007

Re: Čestitke Tiboru!

gorran
Bravo, Tibore!
Ne daj se kolektivistima!
Čovek je 100% anarhista. (Samo to još izgleda nije priznao samom sebi.)


odakle ti to da nisam?
gorran gorran 22:00 09.10.2007

Re: Čestitke Tiboru!

odakle ti to da nisam?
Pa, otuda što su na mitingu bili neki anarhisti sa sve zastavama, oznakama, rekvizitima, i nisu osećali gađenje.
Šta, zar sam opet pogrešno zaključio?
gorran gorran 22:05 09.10.2007

Re: Bravo,

@ Dr Wu
Eh doktore...
Mislim, ne razumem taj manjak entuzijazma. Pokazali smo naci-fašistima - zar to nije lepo?
Tako dugo nismo imali snage ni za ovako nešto...
Ako se pojave neki komunisti sa planom da istrebljuju narode, suprotstavićemo se valjda i njima. Ali sada takvih, bar koliko ja vidim, jednostavno nema...
gorran gorran 00:22 10.10.2007

O tempora, o mores...

to kad sam video meni bilo dovoljno bolesno da se okrenem i vratim doma....
mislim, sa jednim ubicama protiv drugih ubica nemam nameru da marsiram

Čovek ladno nazove grupu mladića i devojaka iz Novog Sada - učesnika antifašističkog skupa - masovnim ubicama .
I? Nikom ništa?
Eh, kamo sreće...
Biva citiran, pohvaljivan, tapšan po ramenu. Pobere aplauze na otvorenoj sceni...
A ja, eto, koji sam nazvan kolektivistom iza kojeg su ostale nebrojene žtrve, treba da se izvinjavam jednom ovim aktom oduševljenom gospodinu što sam neoprezno doveo u pitanje toplinu njegovih osećanja prema antifašističkom skupu...
Eh, Cicerone, Cicerone...
Dejan Stanković Dejan Stanković 00:32 10.10.2007

Re: O tempora, o mores...

pretpostavite Gorane da je neko direktan potomak zrtava komunizma (kulaka, folksdojcera, monarhista, demokrata,... bilo je takvih onoliko. Kod nas stotine hiljada u Rusiji milioni) Taj neko, naravno, ne zeli da marsira pod crvenim zastavama pa makar ih nosio Branko Kockica i njegovi drugari.
Jednako kao sto nece da marsira pod svastikama. Ima na to pravo, ne?
Sta je tu tako komplikovano za razumeti? Ljudski je a nije podlo.
I nemojte se zalostiti sto ste mi se ispricali, insinuacija nije bila fer, izvinjenje vas nista nije kostalo a stekli ste jednog postovaoca. Ko zna za sta je to dobro.
gorran gorran 00:42 10.10.2007

Re: O tempora, o mores...

Sta je tu tako komplikovano za razumeti?
Pa, ne pratite me dovoljno za jednog poštovaoca . :)
Ja sam eksplicitno izrazio razumevanje za svaku nevinu žrtvu i spreman sam na osudu svakog zločina.
Konačno, svi smo mi potomci žrtava, i potomci zločinaca - da ponovim namerno preterano izoštren izraz koji često koristim,
Samo, eto... Ne vidim kako nešto takvo može ovlastiti nekoga - ko uostalom tada još nije bio rođen - da neke druge mladiće i devojke - koji takođe tada nisu bili ni rođeni - nazove masovnim ubicama.
Da li vi to pledirate za "nije kriv zbog neuračunljivosti"?
Zbog produžene traume od nekog zločina koji se desio 30-40 godina pre nego što se rodio?

Znate, ja sam video te mladiće i devojke. I, Stvarno mislim, nazvati ih masovnim ubicama, jednostavno nije fer...
Dejan Stanković Dejan Stanković 00:52 10.10.2007

Re: O tempora, o mores...

Govori o simbolima koji predstavljaju ubice ne o nesvesnoj omladini koja ih iz pomodarstva nosi.
Tako sam makar ja, dobronamerno, shvatio.
A autora pratim - izrazava se u stilskim figurama... tako sam tu rec i shvatio, kao metaforu. I same insignije su metafora, i to nečega s čim se mnogi ne slažu i ne identifikuju. Mlatarati time nad njihovim glavama je neka vrsta silovanja (opet metafora).
gorran gorran 01:05 10.10.2007

Gnevni mladi ljudi

Pa, mora se priznati da je Tibor duhovit mladi čovek.
Ali ipak, reći nekome "ti si masovni ubica" , čini mi se da bi to bio jako loš stilski izbor za nekoga ko je možda želeo da kaže "neki koji su nekad nosili tu zastavu počinili su zločine".
Stilska figura? Nategnuto...
A, ako stvarno mislite da su svi koji su nekad stupali pod tim zastavama masovni ubice, pa, takvih je zaista bilo prilično na mitingu.
Na primer, da li je Latinka Perović masovni ubica?

Uzgred - po pitanju zastava - šta mislite o marširanju pod zastavom Srbije? Hrvatske? USA? Rusije? Da li bi to bila prihvatljiva stilska figura reći za sve pod tim zastavama reći da su masovne ubice?
Dejan Stanković Dejan Stanković 01:08 10.10.2007

Re: Gnevni mladi ljudi

ovo prevazilazi moj intelekt. predajem se.
Urosh Urosh 08:34 10.10.2007

Re: Čestitke Novom Sadu

Tibor Jóna

gorranUbeđen sam da i drugi gradovi imaju šta da kažu naci-fašistima...... i ostalim kolektivistima, te da to nece raditi pod crvenim zastavama i che gevarom i onim predivnim transparentnom /kukasti krst = nato = eu/... to kad sam video meni bilo dovoljno bolesno da se okrenem i vratim doma....mislim, sa jednim ubicama protiv drugih ubica nemam nameru da marsiram. potpuno mi sve jedno da li ce da me siluju zbog rase ili zbog klase.

Tibore,

1) ni ja ne podnosim ni ASI ni AFANS ni Socijalni front, bas zbog onoga sto pominjes, ali bilo je vazno pojaviti se tamo i iskazati svoj stav o fasizmu.
2) Cini mi se da poistovecujes komunizam i fasizam, koji u nacinu vrsenja vlasti jesu isti, ali u ideji samoj nisu.
Komunizam je kao ideja bio human, fasizam nije.
Konunizam nije propagirao gasne komore, fasizam jeste.
I to je dovoljno.
3) Koga je to Zeka ubio i cije ubijanje propagira?
Nikoga i nicije.
A neonacisti propagiraju ideologiju koja je ubila 10 miliona ljudi.
I, ma koliko bio soclib, osnovne ljudske vrednosti su mi najdraze.
Ako ih u 1% delim sa Zekom, to je super.
To je mnogo vise od vrednosti, koje ne delim sa Nacionalnim strojem!
Tibor Jóna Tibor Jóna 16:42 10.10.2007

Re: Čestitke Novom Sadu

Urosh

A neonacisti propagiraju ideologiju koja je ubila 10 miliona ljudi.


komunisti mnogo vise od 10 miliona. 12 milona samo u Ukrajni tokom 20tih.
gorran gorran 17:12 10.10.2007

zečititis

komunisti mnogo vise od 10 miliona. 12 milona samo u Ukrajni tokom 20tih.
Dijeta na bazi istiorijske žute literature ume da bude vrlo opasna.
Na primer, tako je svojevremeno uništena Jugoslavija.
Dejan Stanković Dejan Stanković 19:21 10.10.2007

If you have a minute to spare, I'd like to

pick your brain, Gorrane. Vidim razumete se u temu, pa da iskoristim priliku da pitam.
Koliko je onda ko stvarno potamanio naroda? i ko vodi? crni ili crveni.
da se ogranicimo recimo na XX vek, Evropa. Eto nama prilike da nesto i naucimo, a ne samo da se ideoloski prepucavamo.

gorran gorran 19:56 10.10.2007

Re: If you have a minute to spare, I'd lik

ko vodi? crni ili crveni.
Kako ćemo obeležiti "građansku" Jevropu? Plavi?
Jer, ona je vrlo ozbiljan pretendent na "zlato"...
Dejan Stanković Dejan Stanković 21:59 10.10.2007

Re: If you have a minute to spare, I'd lik

Daj potkerepi to cinjenicama/brojkama. Bas si mi zagolicao radoznalost.
gorran gorran 00:27 11.10.2007

Re: If you have a minute to spare, I'd lik

Ova podosta izlazi iz teme. A nikakvih epohalnih otkrića tu nema. Evo šta kaže engleska vikipedija:

The number of World War I casualties, both military and civilian, was over 40 million — 20 million deaths and 21 million wounded. This includes 9.7 million military deaths and about 10.0 million civilian deaths.


Znači, ako računamo samo civile, 10 miliona na konto "plavih".

The total estimated human loss of life caused by World War II was roughly 72 million people. The civilian toll was around 47 million, including 20 million deaths due to war related famine and disease. The military toll was about 25 million, including the deaths of about 5 million prisoners of war in captivity. The Allies lost around 61 million people, and the Axis lost 11 million.

Od 47 miliona civila, oko 25 miliona je iz Evrope. Od toga savezničke žrtve možemo grubo proceniti na 3 miliona, gde bi "crveni" recimo odneli 2 miliona, a "plavi" jedan. Dakle, 22 miliona za "crne".

Ruski građanski rat:

...at least 1,000,000 soldiers of the Russian Red Army and more than 500,000 White soldiers who died in battle. 50,000 Russian Communists were killed by the counter-revolutionary Whites, and 250,000 civilians were wiped out by the CHEKA.

Teško je proceniti opravdanost, ali, hajde da recimo ovih 0,25 miliona pišemo kao civilne žrtve. Jako mnogo ljudi stradalo je od gladi i bolesti, ali nije baš jasno kome bi to trebalo pripisati.

Što se tiče žrtava Staljinovog režima, o tome su nažalost moguće samo spekulacije. Bitno za broj žrtava je da se radilo o primarno o političkom, a ne etničkom teroru, koji - uprkos svoje monstruoznosti - u pravilu beleži mnogo manje žrtava. Postojala je doduše i izvesna etnička komponenta - Tatari, Čečeni, baltički narodi, povolški Nemci i još neke "nepouzdane" grupe su u velikom broju pod pritiskom kolonizovani u divlje i egzotične predele, gde su mnogi umrli. Zatim prisilna kolektivizacija i glad kao posledica potpunog neuspeha privrednog sistema. Mada ovo nije ubijanje u najužem smislu, ekstremno neodgovoran i zlonameran odnos prema sopstvenom građanstvu doveo je do smrti miliona.

Svi ostali doprinosi Titovi partizani, gušenje pobuna u Berlinu i u Mađarskoj, staljinistički procesi, sve su to događaji koji su u ovoj igri velikih brojki jedva vidljivi. Mada naravno zavređuju da se dostojno obeleže. Uz veliku darežljivost, mogli bismo staljinizmu staviti na račun možda čak i 10 miliona, tako da bi se negde izjednačio sa plavima. A zajedno bi u zbiru mogli negde da pariraju "crnima"...

Međutim, za našu svrhu korisno je imati u vidu sledeće momente:

1. Komunizam je već duže od veka meta medijskog rata i demonizacije od strane najmoćnijih svetskih zemalja i vlasnika praktično celokupnog medijskog prostora. Jedan deo proizvoda tog medijskog rata čine ozbiljna, razumna i suprilno tendenciozna dela. Drugi deo - koji je više po ukusu široke publike, i na koji se izgleda g. Tibor upecao - čine maštovita, zapaljiva i divlja izmišljanja slabo nadovezana na neke elemente realnosti.

2. Nacizam je ideologija nasilja nad drugačijima. Komunizam nije. Marksizam, za razliku od nacizma i građanskog liberalizma, uopšte nije ideologija.

3. Najveća zvezda nacizma je Adolf Hitler, koji je i danas apsolutni autoritet za neonaciste. Ljudi iz "crvenog tabora" za koje se vezuju najteže optužbe - Staljin i Mao - odbačeni su od današnje levice. U svakom slučaju, niko od ovih mladića i devojaka sa crvenim zastavama iz Novog Sada, sasvim sigurno ne zastupa Staljinove ideje i metode.

Otuda je povezivanje neonacista sa Hitlerom potpuno opravdano. Povezivanje ovih današnjih levičara sa Staljinom nije. Ne morate se slagati sa njima u bilo čemu. Ipak, preporučio bih razgovor umesto teških kvalifikacija, verbalnih nasrtaja, gađenja i pljuvanja.
Urosh Urosh 12:34 11.10.2007

Re: Čestitke Novom Sadu

Tibor Jóna

UroshA neonacisti propagiraju ideologiju koja je ubila 10 miliona ljudi.komunisti mnogo vise od 10 miliona. 12 milona samo u Ukrajni tokom 20tih.

Jebote, ti si toliko ophrvan mrznjom prema komunistima da bi prihvatio i neonaciste samo da oslobodis komunista?
Ti nisi normalan covek.
I, btw, ja ne pricam o komunizmu kao vlasti, nego o komunizmu kao ideji.
A to sto si ti zaslepljen je vec tvoja stvar.
Red Devil Red Devil 18:42 11.10.2007

Re: O tempora, o mores...

O Gorrrrane, kako si se uprepodobio pred VIP blogerom Dejanom Stankovicem, ni traga od one "lucidne" bahatosti koju ispoljavas prema nama tebe nedostojnim obicnim blogercicima.
A ova ti je sjajna: "Ne vidim kako nesto takvo moze ovlastiti nekoga, ko uostalom tada jos nije bio rodjen, da neke druge mladice i devojke, koji takodje tada nisu bili ni rodjeni, nazove masovnim ubicama."
Pa majstore, ti si ih ovlastio i to vise puta posto predstavljas drugu stranu te medalje. "Svi smo mi zlocinci i svi mi treba da ispastamo zbog zlocina koji su u nase ime pocinjeni i nijedna kazna nije dovoljno pravedna...." -- ima toga jos jer tvoja niska bisera je nepregledna ali dovoljno je i ovo.
Dejan Stanković Dejan Stanković 18:49 11.10.2007

Re: O tempora, o mores...

nemoj, leba ti, da nas svadjas, taman smo se pomirili.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:25 09.10.2007

zeko

moja pohvala za jučerašnji nastup. žao mi je što moraš da stojiš pred tužbom u sudu onog mizantropa bulovića zbog svojih istinoljubivih stavova. but keep on doing the good civic work!

građanin ns
nsarski nsarski 00:32 09.10.2007

Kako je pobedio?

Prosto.
Uz'o pa pobedio.
A i nije tesko pobediti onoga fotografisanog gore sa soboslikarskim pozdravom - "dovde stricla, gore valjak!".
Cestitke!
molecule_of_fun molecule_of_fun 00:32 09.10.2007

Re:Kako je Novi Sad pobedio

Zeko, da te pitam gde ste bili da protestvujete protiv Hortijevaca kada su se okupili u NS-u?
Drugo, ako ste anti fashisti zasto ste prilikom protesta protiv Sahse Adamovica kada ste upali na apolo tv psovali Patrijarha Pavla i cirilicu i vredjali zaposlene iste te TV nazivajuci ih fashistickim placenicima.
Zbog cega su juce na protestu nosene uglavnom zastave AP Vojvodine, gde je bila srpska zastava?
Zasto ni jednom nisi spomenuo srpske zzrtve fashizma u 2. svetskom ratu kod Olje u emisiji i uopste kada se pojavis u medijima ili na nekim skupovima?

Znas lako je sprovoditi "pravdu" kada ne odgovaras za svoje postupke, razmisli malo o tome...
pokusaj da se setis kako je tebi bilo kada su vam upali ovi iz nacionalnog stroja vredjajuci vas i shamarajuci...
a zaboravljas da ste vi upali i izvredjali ni krive ni duzne radnike apolo nstv, nazivajuci ih fashistickim placenicima, zar ne mislis da je to nekoga mozda i uvredilo, npr, nekog ko je doziveo da bude proteran iz svoje kuce samo zato sto se krsti sa tri prsta...
razmisli malo o tome, ako ti je uopste stalo do neke pravde!

Ako se boris proiv necega onda to radi do kraja i iskreno, a ne tako na nacin kako vi to iz LSV radite.

I poruka za kraj:

SMRT FASHIZMU I NADOLAZECEM SEPARATIZMU!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:39 09.10.2007

Re: Re:Kako je Novi Sad pobedio

molecule_of_fun
Ako se boris proiv necega onda to radi do kraja i iskreno, a ne tako na nacin kako vi to iz LSV radite.I poruka za kraj:SMRT FASHIZMU I NADOLAZECEM SEPARATIZMU!


oklen ti da je zeka iz lsv? nisam stekao taj utisak. a šta i da jeste? je l' nešto fali LSV? neša je ubedljivo najvispreniji političar na demokratskoj sceni srbije, well, pored čede i ds-a iz voše. svako normalan u vojvodini danas je na toj strani. a ovo za separatizam, je l' to nešto Vojvođanima upućeno?
gorran gorran 00:46 09.10.2007

Re: Re:Kako je Novi Sad pobedio

SMRT FASHIZMU I NADOLAZECEM SEPARATIZMU!
Opušteno, druže molekule!
Fašizam i separatizam u istoj rečenici - ne ide!
Fašizam je pitanje morala, civilizacije, pristojnosti, karaktera.
"Separatizan" je političko pitanje. Ako si za, ok. Ako si protiv, ok. To jest, ako imaš argumente...
Ja slabo marim za tu politiku, ali fašizam mi baš ide na ganglije. U antifašizmu ima mesta za sve ljude dobre volje.
akai akai 01:00 09.10.2007

Re: Re:Kako je Novi Sad pobedio

Pa nisam video nikog da je nekom branio da ponese i srpsku zastavu. Verovatno ljudi nisu nasli za shodno da je nosaju sa sobom.

Ja je sigurno necu nositi dok god se stidim ovakve Srbije koja jos uvek krije ratne zlocince, u kojoj su popovi iznad reda i zakona, Srbije u kojoj je mrak.

Nemam vremena da cekam da se balkanska drzava Srbija opameti i glasam za evropsku Vojvodinu
molecule_of_fun molecule_of_fun 01:01 09.10.2007

Re: Re:Kako je Novi Sad pobedio

Srđan Fuchs
molecule_of_fun
Ako se boris proiv necega onda to radi do kraja i iskreno, a ne tako na nacin kako vi to iz LSV radite.I poruka za kraj:SMRT FASHIZMU I NADOLAZECEM SEPARATIZMU!

oklen ti da je zeka iz lsv? nisam stekao taj utisak. a šta i da jeste? je l' nešto fali LSV? neša je ubedljivo najvispreniji političar na demokratskoj sceni srbije, well, pored čede i ds-a iz voše. svako normalan u vojvodini danas je na toj strani. a ovo za separatizam, je l' to nešto Vojvođanima upućeno?


Pitaj ga i sam ce ti reci, a u ostalom to je i sam rekao zajedno sa Chankom kod Olje u emisji.

@goran

Meni je separatizam isto sto i fashizam... nisi ziveo u HR do 91. pa i ne mozes bas da shvatis o cemu pricam...
nadam se da nece ovo shvatiti kao uvredum jer mi nije cilj nikog da vredjam.

jasno je meni ko si ti ljudi iz N. stroja... ima mesta i za njih, ali u ludnici, to je moj stav o tome...

alo opet, ne sprovodite se antifashizam os strane Zeke i ostalih LSV drugara iskrenom jer se prave razlike...

evo cekam ga da odgovri na ovo gore sto sam napisao...

mozda hocem, mozda i nece jer zna da je svo vreme bio snimam sa kemerom i da postoji dokaz o vredjanju nevinih ljudi... pa... zar se on upravo ne bori protiv toga?

pozdravljam samo iskrene ljude koji su juce pokusali da nesto promene i da se suprostave necem sto je lose,
a osudjujem neiskrene folirante koji sve sto znaju je da isprovociraju incident i da pri ome glume zrtve.
gorran gorran 01:21 09.10.2007

pade pretpostavka

nisi ziveo u HR do 91. pa i ne mozes bas da shvatis o cemu pricam...
E, pa jesam. I šta sad?
Sve ja to znam - mnogo ljudi bez ikakve krivice doživelo je ružne stvari od strane propalica iz raznih struktura, ili izmanipulisane mase. Saosećam sa traumama, imam razumevanja za nesreću.
Ali bitno je da se ne izvuče pogrešan zaključak.
A zaključak da je neki narod opak bio bi takav jedan pogrešan zaključak. Naprotiv, iz tih traumatičnih iskustava sledi sasvim suprotno - naime, da je pozivanje na nacionalno grupisanje, prebrojavanje, širenje podozrenja prema drugima, pogrešno i opasno. I da nosi u sebi klicu fašizma.

A ako misliš da je "separatizam" nešto što povezuje Tuđmanove raspirivače antisrpske histerije sa onima koji traže autonomiju Vojvodine, mislim da ozbiljno grešiš.
Jadnostavno, treba razdvojiti fašizam od politike, odnosno mržnju od legitimnih prava i interesa.
hoochie coochie man hoochie coochie man 07:56 09.10.2007

Re: Re:Kako je Novi Sad pobedio

gde je bila srpska zastava

Bila na antinacistickom skupu. I ona.
spomenuo srpske zzrtve fashizma u 2. svetskom

Pomenute nekoliko puta na protestu. Trebalo je biti tamo pa cuti.
SMRT FASHIZMU I NADOLAZECEM SEPARATIZMU!


Smrt fasizmu i neznanju!
molecule_of_fun molecule_of_fun 11:09 09.10.2007

Re: Re:Kako je Novi Sad pobedio

[q[/b]uote=hoochie coochie man]


[b]Smrt
fasizmu i neznanju!

jako demokratski u antifashisticki BRAVO, pokazao si svoje lice... shut down
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:54 09.10.2007

Re: Re:Kako je Novi Sad pobedio

Srđan Fuchs
je l' nešto fali LSV? neša je ubedljivo najvispreniji političar na demokratskoj sceni srbije, well, pored čede


Canak i LSV su, po meni, najzasluzniji sto je jedna tako tolerantna sredina kao sto je novosadska/vodjvodjanska postale bastion radikalne stranke. Pa evo sad se pojavili cak i fasisti. To je prirodni zakon akcije i reakcije: jedan ekstremizam hrani i proizvodi drugi.

A Cankova inteligencija i visprenost ga cini samo jos stetnijim ... kao i njegovog "kolegu" sa suprotne strane, Seselja.

Kod Cede je vec malo teze primetiti visprenost. Osim ako njemu i Canku u visprenost ne racunamo veze i druzenje sa kriminalcima ...


ps. antifasisticki skup kao takav naravno da podrzavam. Ali mi smeta da ga predvode gorepomenuti politicari ... posto to ostavlja gorak ukus politicke promocije pa samim tim i zloupotrebu u politicke svrhe ... Iskreno receno ne mogu da zamislim da ovi fasisti i u NS-u a i u celoj Srbiji imaju znatno vise pristalica nego sto je ta njihova brojnost (od nekoliko desetina ljudi) ...
Bonner D Bonner D 13:56 09.10.2007

Re: Re:Kako je Novi Sad pobedio


...i glasam za evropsku Vojvodinu



ANTIFA i ANARHISTI se zalažu za jačanje državnog aparata, ili tačnije za stvaranje još jednog novog???


Jedinstvo različitosti, što bi rekao Uroš.

Meni samo kontradiktorno. Čovek se uči dok je živ.



hoochie coochie man hoochie coochie man 14:35 09.10.2007

Re: Re:Kako je Novi Sad pobedio

molecule_of_fun
[q[/b]uote=hoochie coochie man][b]Smrt fasizmu i neznanju!
jako demokratski u antifashisticki BRAVO, pokazao si svoje lice... shut down

Dobro izvini,
Zivelo neznanje!
oldtajmer oldtajmer 14:49 09.10.2007

Re: Re:Kako je Novi Sad pobedio

neša je ubedljivo najvispreniji političar na demokratskoj sceni srbije


ne, to je Kostunica. Da je Nesa najvispreniji bio ni on manjinski Premijer po drugi put!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:04 09.10.2007

Re: Re:Kako je Novi Sad pobedio

Virtuelni Vasilije
je l' nešto fali LSV? neša je ubedljivo najvispreniji političar na demokratskoj sceni srbije---

well, pored čede Canak i LSV su, po meni, najzasluzniji sto je jedna tako tolerantna sredina kao sto je novosadska/vodjvodjanska postale bastion radikalne stranke. Pa evo sad se pojavili cak i fasisti. To je prirodni zakon akcije i reakcije: jedan ekstremizam hrani i proizvodi drugi. A Cankova inteligencija i visprenost ga cini samo jos stetnijim ... kao i njegovog "kolegu" sa suprotne strane, Seselja. Kod Cede je vec malo teze primetiti visprenost. Osim ako njemu i Canku u visprenost ne racunamo veze i druzenje sa kriminalcima ... ps. antifasisticki skup kao takav naravno da podrzavam. Ali mi smeta da ga predvode gorepomenuti politicari ... posto to ostavlja gorak ukus politicke promocije pa samim tim i zloupotrebu u politicke svrhe ... Iskreno receno ne mogu da zamislim da ovi fasisti i u NS-u a i u celoj Srbiji imaju znatno vise pristalica nego sto je ta njihova brojnost (od nekoliko desetina ljudi) ...


ne znam, to je verovatno vaš pogled iz Nemačke, Sajber-Vaso. tamo se, u nekim ozbiljnim krugovima, priča i za pokojnog Đinđića da se sa mafijašima družio... ne znam, kažem. je l' vi imate neke ozbiljne podatke o tome da se Č&Č druže s mafijašima? ta dostavite ih policiji, iovako bi se i policija i pola političke scene u zemlji radovali kada bi se našli neki tako podaci da se Č&Č bace u tamnicu. optužba da politički predstavnici građanske levice uzrokuju porast ekstremizma na desnoj strani mi je malo apsurdna i prilično komična. to je kao da kažete da su jevreji iznervirali nemce, ili crnci u americi ili u j.a.r. belce, pa su ovi, jadni, postali malo ekstremni pa su morali malko da izgasiraju jevreje a crncima malo da popale imanja i kudikamo ih obese il' kju kluks klan da ih malko žive spali. nevaljali bili crnci i jevreji, nevaljó i Čanak. ista je to bagra.

naš pogled, odavde iz Voše, je da se Čanak odlično držao u celoj ovoj situaciji, i da je jedan od retkih ljudi koji se smelo i naglas, dosta bučno, usprotivio sveprisutnom krembilizmu na našim ulicama. da li je politički profitirao iz toga? verovatno jeste.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:01 09.10.2007

Re: Re:Kako je Novi Sad pobedio

Srdjan
je l' vi imate neke ozbiljne podatke o tome da se Č&Č druže s mafijašima? ta dostavite ih policiji, iovako bi se i policija i pola političke scene u zemlji radovali kada bi se našli neki tako podaci da se Č&Č bace u tamnicu


Srdjane,

druzenje sa kriminalcima koliko ja znam nije kaznjivo ... inace bi sva rodbina, komsije i prijatelji raznih kriminalaca morala da ide u zatvor.

Canak se sam hvalio svojim prijateljstvom sa vodjom zemunskog klana za Vojvodinu u raznim svojim intervjuima (ostavljao sam vec linkove i citate ovde na vise blogova). A za Cedino druzenje i veze postoji vise svedocanstava i to bas na sudjenjima za atentat na Djindjica. Meni licno je najubedljivije svedocenje Bebe Popovica bas zato sto pokusava da opravda njegovo druzenje time sto mu je to bilo navodno "zaduzenje" (kontakt sa zemunskim klanom). Posle 5. oktobra medjutim ne vidim da se takvo druzenje moze bilo cim opravdati. Isti Beba, po sopstvenom svedocenju, nije cak govorio sa Cedom nekoliko meseci i to sve do mesec i po dana pre Djindjicevog ubistva zbog tog Cedinog druzenja sa "zemuncima" ... Bez obzira na razna Bebina opravdanja sve u svemu mislim da je tesko imati poverenja u politicara koji ima "prljave ruke i cistu savest" (po Cedinom sopstvenom priznanju). Ne vidim kako Srbiju u buducnost mogu da vode politicari "prljavih ruku" ... i kako ljudi mogu da veruju u njegovu cistu savest ...

To da jedan ekstremizam izaziva drugi ektremizam nije nista novo i ne moze se demantovati vasim tendcioznim primerima. Inace ja ne mislim da je gradjanska levica ekstremna pa recimo o politicarima kao sto su Vesna Pesic, Zarko Korac i Goran Svilanovic imam dobro misljenje.

Ali Canak jeste ekstremista za mene ... izmedju ostalog sto recimo poziva na "obracun letvama" ... kao sto je nekad pricao "o vesanju na prvu banderu". U sustini je to slicna politicka retorika kao i Seseljeva ...

Pa i ovo javno optuzivanje da iza ovih fasista stoji Kostunica, osim ekstremizma, pokazuje i to da ovaj njegov "antifasizam" ima za cilj politicki profit ... ili napad na politicke protivnike. Ko iza cega stoji ja ne znam ali ovako besmislene parole bez dokaza najvise govore o njemu ...

Moj pogled jeste iz Nemacke, ali povremeno i "iz Vose" ... i razlikuje se drasticno od vaseg kad je u pitanju g. Canak - posle Seselja, najstetnija figura na politickoj sceni Srbije ... Da bi Srbija usla u Evropu prvo bi morala da se oslobodi takvih politicara (ili ih marginalizuje) ... oni je mogu samo ponovo odvesti tamo gde je i bila zadnjih decenija - u bedu, sukobe, rat ...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:08 09.10.2007

Re: Kako je Novi Sad pobedio

Virtuelni Vasilije

Ne vidim kako Srbiju u buducnost mogu da vode politicari "prljavih ruku" ... i kako ljudi mogu da veruju u njegovu cistu savest ...To da jedan ekstremizam izaziva drugi ektremizam nije nista novo i ne moze se demantovati vasim tendcioznim primerima. Inace ja ne mislim da je gradjanska levica ekstremna pa recimo o politicarima kao sto su Vesna Pesic, Zarko Korac i Goran Svilanovic imam dobro misljenje...


ovde dolazimo do jednog paradoksa, poštovani i dragi gos'n Sajber Vaso, naime, Pešić i Korać pristaju da budu na poslaničkoj listi ili u partijskom savetu tog i takvog mračnog Čede? pa jedan Filip David? zbog čega bi ljudi tog kalibra i takve reputacije pristajali da svoj teškom mukom stečeni životni ugled bace na jednog mračnog tipa kako vi opisujete Jovanovića?

do realizacije budućnosti srbije će proteći puno vode savom i dunavom i Pešić, Koraća, Davida verovatno biti više neće.

o mojim tendencioznim primerima, da upotrebim primer iz domovine mi Izraela. Hamas upotrebljava ekstremne metode protiv nas građana. država Izrael upotrebljava razne metode. kada vodi mirovne pregovore nastupaju ekstremni bombaši-samoubice; kada upotrebi ekstremne militirastičke metode, izuzetno nepopularne u slobodnom svetu, oštrica Hamasa biva otupljena? ispada da je ekstremna reakcija delotvornija od ustaljene, civilizovane, diplomatske? šta misliti? mislim da se između Hamasa i fašizma u srbiji sasvim mirne duše može povući analogija.

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:12 09.10.2007

Re: Kako je Novi Sad pobedio

ovde dolazimo do jednog paradoksa, poštovani i dragi gos'n Sajber Vaso, naime, Pešić i Korać pristaju da budu na poslaničkoj listi ili u partijskom savetu tog i takvog mračnog Čede?


Slazem se gos'n Srdjane, to je i za mene paradoks ... i mislim da je velika greska tih politicara (bas mi je neshvatljivo: da jedna Vesna Pesic bude u partijskoj hijerarhiji ispod nekog "klinca" kome je najjaca "referenca" koordinacija sa zemunskim klanom???!!!) A posto se polako priblizavaju kraju svoje karijere verovatno nece imati prilike ni da je isprave. Steta i za njih a i za Srbiju.

Sto se tice Cede ne tvrdim ja da je on "mracan" (nemam dovoljno saznanja za takve stvari). Ali informacije koje postoje u javnosti o njemu (neke sam naveo) ga jednostavno ne cine politicarem od poverenja. U normalnoj zapadnoevropskoj zemlji politicar sa takvim "repovima" ne bi mogao da opstane u politici. A posebna prica je to sto ja zbilja ne vidim kod njega nekih posebnih sposobnosti i kvaliteta ...

Situaciju u Izraelu ne znam ali mi primer izgleda pogresan. Ne znam da li i koliko ima ekstremnih-ortodoksnih Jevreja u tvojoj domovoini ali bi bilo logicno da njihov broj raste (ili da su bar ekstremniji-ortodoksniji) sto je Hamas jaci i njegove akcije zesce i surovije. To bi bila ta dva moguca ekstrema. Mada naravno ne mora da znaci da se u svakoj zemlji i situaciji takve stvari moraju razvijati na isti nacin. Cinjenica je da od ovog dogadjaja u NS-u imaju najvise koristi dvojica: Canak i taj "firer" Davidovic. I ta korist se zove publicitet.

Inace vas primer sa ostrom akcijom izraelskih vlasti bih pre mogao da uporedim sa akcijom srpksih vlasti: zabranili su miting a onda na prvi eksces pohapsili sve fasiste.(i ja se slazem sa takvim ostrim nastupom). Evo sta se desava u Evropi u koju po sopstvenim tvrdnjama bi Canak hteo da nas uvede: kad neonacisti najave svoj mars/manifestaciju onda se naravno organizuju i protiv-demonstracije anti-fasista. Vecina ovih drugih su naravno mirni i pristojni/pozitivni ljudi ali jedan deo su militantni "levi autonmni" (to su uglavnom razni anarhisti koji hoce da se biju). I imamo onda paradoksalnu situaciju: neonacisti koriste svoje ustavna prava i mirno demonstriraju a policija ih stiti od militantnih levicara!!!

pozz

ps. Naravno, cini mi se da je besmisleno uporedjivati ove "fasiste iz NS" sa neonacistima u Nemackoj ili Hamasom u Izraelu ... posto ovih prvih ima nekoliko desetina i ja zbilja ne mogu da zamislim da oni uopste imaju podrsku u bilo kom delu srpskog drustva ... A ove druge dve "formacije" su ozbiljne opasnosti/problemi za svoje respektivne sredine ...
jesen jesen 22:30 09.10.2007

Re: pade pretpostavka

Jadnostavno, treba razdvojiti fašizam od politike, odnosno mržnju od legitimnih prava i interesa.
Treba razdvojiti, slazem se...ali hoce li neko da objasni parolu "kukasti krst = nato = eu"....mozda sam glupa ali za mene je to politicka poruka koja mi se ne svidja...a verujem da se ne svidja ni onima od kojih zavisimo...Zasto neko uporno zabada prst u oko medjunarodnoj zajednici..?..vise ne mozemo reci da su to samo radikali.......
Red Devil Red Devil 18:51 11.10.2007

Re: Re:Kako je Novi Sad pobedio

Naravno Gorrrane,

da slabo maris kada delis moralne lekcije preko bare pa ti dodje na isto neko ko je protiv separatizma, neko ko od Kosova pravi narko-drzavu i neko ko hoce da otkine Vojvodinu a i ovi majstori sa juga Srbije koji su Presevsku dolinu vec prekrstili u "Istocno Kosovo." Vidis i meni fasizam ide na ganglije...s tim da mi podjenako smeta i Nacionalni Stroj i taj tvoj virtuelni NADnacionalni stroj kojeg bi mogao da budes pocasni predsednik.
Queeria Queeria 00:47 09.10.2007

Što bi rekla Erika Džong o fašistima:

Njihove ideje su odvratne, ali njihovi penisi su zanosni.



Šteta... Seksi, a kreten... A i ovaj autfit je totalni dizaster :)))
hercule poirot hercule poirot 00:54 09.10.2007

Re: Što bi rekla Erika Džong o fašistima:

jel te nije sramota ponekad?
nsarski nsarski 00:58 09.10.2007

Re: Što bi rekla Erika Džong o fašistima:

Ne predaj se iskusenjima Q.!
Mozda ti izgledaju seksi, ali oni bi te rastrgli njihovim zubima, i noktima, i ....ah, svacim!
Izdrzi.
Milena Mitic Milena Mitic 02:32 09.10.2007

Re: Što bi rekla Erika Džong o fašistima:

nsarski
Ne predaj se iskusenjima Q.!
Mozda ti izgledaju seksi, ali oni bi te rastrgli njihovim zubima, i noktima, i ....ah, svacim!

pa dobro je l' ga vi odvracate od skusenja ili iskusavate jos vise? )


Queeria Queeria 10:34 09.10.2007

Re: Što bi rekla Erika Džong o fašistima:

Milena Mitic
pa dobro je l' ga vi odvracate od skusenja ili iskusavate jos vise? )


Bogome još više me iskušava :))
Mada sam ja to zamišljao više, on go i vezan, a ja sa bičem i ostalom SM opremom...


nsarski nsarski 12:14 09.10.2007

Re: Što bi rekla Erika Džong o fašistima:

Tako to pocinje, a posle, kad ostare zajedno,

Queeria Queeria 13:01 09.10.2007

Re: Što bi rekla Erika Džong o fašistima:

Razgovor sa slike:
A: Jel se sećaš one orgije kod Kize iz Marinkove bare. Eeeeeee, to su bila vremena.
B: Srk, srk... E vala jeste. Evo sećam se kao da je danas bilo. Ta 1935. je bila skroz zabavna.

nsarski nsarski 13:32 09.10.2007

Re: Što bi rekla Erika Džong o fašistima:

Hhaha,
ovaj levo je Bruce Steiner (76), desno je Jim Antony (71). Ima cela prica u NYT
Filip2412 Filip2412 17:19 09.10.2007

Re: Što bi rekla Erika Džong o fašistima:

Queeria

Osim gej zastavica koje su ocekivane apsolutno nemam nista protiv njih, jel moze neko da mi objasni kakve su ono crno crvene zastave i zasto nema srpske zastave jel toliko strasno?

Zato smo mi glupava drzava eto, ti kojima je mrsko da uzmu srpsku zastavu u ruku zapravo svojim stavom samo proizvode manijake kao sto su ti nacisti jer im daju argument. Patriotizam treba preoteti iz ruku extremista a to se radi tako sto se srpska zastav uzme u ruke jel to nekom ovde jasno bre?
sashaNS sashaNS 18:02 09.10.2007

Re: Što bi rekla Erika Džong o fašistima:

zasto nema srpske zastave jel toliko strasno?

Ocekivali smo da ih predsednik i premijer donesu:)
Ja licno sam donela samo sebe.
Filip2412 Filip2412 18:14 09.10.2007

Re: Što bi rekla Erika Džong o fašistima:

Ocekivali smo da ih predsednik i premijer donesu:)


Nije ti ovo nikakvo opravdanje. Ovakvo razmisljanje je posledica 500 godina ropstva:
Ako ti se ne svidja vlast onda ces da mrzis drzavu jel tako?

Tek kad se srpske zastave pojave na ovakvom skupu imamo sanse.

Osim ako vi na tom skupu zapravo zaista imate nesto protiv srpske zastave? Onda uredu, samo nastavite, to mozda jeste demokratija ali ne i antifasizam.





sashaNS sashaNS 18:18 09.10.2007

Re: Što bi rekla Erika Džong o fašistima:

Nije nikakvo opravdanje.Imas odgovore na svoja pitanja na drugim blogovima
pa se informisi (ako te bas zanima).
Osim ako vi na tom skupu

Ja licno sam donela samo sebe.

Filip2412 Filip2412 18:45 09.10.2007

Re: Što bi rekla Erika Džong o fašistima:

OK
izvini ako sam zvucao napadno, nista licno,
generalno mi smeta totalno anacionalni pristup napaljenih gradjanskih eztremista koji bi sve sto je tradicionalno da strpaju u kos sa nekakvim neonacizmom itd.

Pa na ovim B92 blogovima Novaka Djokovica i Vlade Divca bi neki da proglase za klerofasiste zato sto podizu tri prsta.

sashaNS sashaNS 19:09 09.10.2007

Re: Što bi rekla Erika Džong o fašistima:

generalno mi smeta totalno anacionalni pristup napaljenih gradjanskih eztremista

Antinacizam i treba da je anacionalni.
Vama (tebi)smetaju anacionalni gradjani, nekom smetaju politicari, nekom smetaju komunisti antifasisti, ovima homoseksualci, nekoliko ih je sigurno videlo na protestu i pse, pa zbog macaka nisu hteli da ucestvuju...
Sta da ti kazem.
A njima ne smetaju ni Slovenci, ni Bugari, ni Slovaci samo ako su naci.
Pozdrav!
Filip2412 Filip2412 21:30 09.10.2007

Re: Što bi rekla Erika Džong o fašistima:

A njima ne smetaju ni Slovenci, ni Bugari, ni Slovaci samo ako su naci.


Pa vidis, nije bas tako, ostrasceni anacionalni ekstremisti koje oznacavam diskutovali su o tome kako je Novak Djokovic pozdravljao klerofasisticki publiku na Davis Cup mechevima u Beogradu.

Zatim su kao tesko seljacenje i "srbovanje" oznacavali ponasanje Marije Serifovic.

Obe licnosti koje ovde navodim su iz nekakvih mesanih brakova pa im nije smetalo da podignu srpsku zastavu, medjutim na nekim B92 je blogovima podignuta hajka zbog njihovog chetnikovanja???

To je taj ekstremizam "nazovi gradjanski" opredeljenih.
Filip2412 Filip2412 21:42 09.10.2007

Re: Što bi rekla Erika Džong o fašistima:

Antinacizam i treba da je anacionalni.


Svako ima prava na svoje misljenje, nemam nista protiv ako ti tako kazes. Ali okreni se malo oko sebe pa pogledaj. Recimo u Kanadi ili U.S.A. ima zastave na svakom koraku i niko ne smatra da isticanjem svoje zastave nekoga vredja.

Ne moze se protiv fasista ici samo partijskim i sexy gey zastavama, protiv fasizma je normalno ici srpskom zastavom. Zasto je nema, to je samo naoko nebitan detalj, ustvari to je fenomen koji dosta govori o stanju svesti u zemlji. Nacionalni Stroj necu ni da komentarisem jer je to kriminalna organizacija poremecenih likova.
Filip2412 Filip2412 21:47 09.10.2007

Re: Što bi rekla Erika Džong o fašistima:

da da... nisam razumeo iz prve jer citam nabrzinu
htela si reci da su fasisti zapravo otvoreni za sve nacije :)

paradoksalno na prvi pogled.

Ma OK, ne smeta meni niko ko je doso da se pridruzi antifasistickom skupu kazem samo da je uvrnuto koliko se svako drzavno ili nacionalno obelezje vezuje za nesto negativno medju nabedjenim intelektualcima gradjanske orjentacije.




sashaNS sashaNS 22:19 09.10.2007

Re: Što bi rekla Erika Džong o fašistima:

Izvini, ali sada sam te definitivni izgubila :( Nemam pojma o cemu pricamo.
pozdravljao klerofasisticki publiku na Davis Cup mechevima u Beogradu

?
diskutovali su o tome

Vidis, onaj Davidovic je vec samarao ljude po Novom Sadu.Dokumentovano.Mada je uz put i diskutovao(mnogo lepim recnikom).
Obe licnosti koje ovde navodim su iz nekakvih mesanih brakova pa im nije smetalo da podignu srpsku zastavu

Ne znam zasto su ti zastave toliko bitne, ali bilo je i drzavnih (jer to je zastava Srbije, a ne srpska zastava).
I da ostanemo u temi ja sad dizem belu zastavu.Predajem se :)
Dax Dax 23:24 09.10.2007

Re: Što bi rekla Erika Džong o fašistima:

Filip2412
Queeria Osim gej zastavica koje su ocekivane apsolutno nemam nista protiv njih, jel moze neko da mi objasni kakve su ono crno crvene zastave i zasto nema srpske zastave jel toliko strasno?Zato smo mi glupava drzava eto, ti kojima je mrsko da uzmu srpsku zastavu u ruku zapravo svojim stavom samo proizvode manijake kao sto su ti nacisti jer im daju argument. Patriotizam treba preoteti iz ruku extremista a to se radi tako sto se srpska zastav uzme u ruke jel to nekom ovde jasno bre?


Patriotizam se ne dokazuje nosenjem zastave.Mada na skupu je i bilo srpskih zastava.Zastava Vojvodine je srpska zastava takodje.Kao i zastava PACE.Ako si mislio na zastavu "Srbije" nje je takodje bilo.
Mislim da nije problem u zastavi,vec sta ko ucini ili ne ucini da drzavi bude bolje.
raskoljnikov raskoljnikov 11:28 10.10.2007

Filip2412 Zasto je nema

protiv fasizma je normalno ici srpskom zastavom. Zasto je nema,


bio sam tamo video sam srpsku zastavu. ako bolje pogledaš fotke razumećeš na šta ciljam .....
mp40 mp40 01:56 09.10.2007

64 Svinjarije, Honvedi...

AFANS Je prvi reagovao na okupljanja honveda i na sve svinjarije 64 zupanije i dosta vise sa tim lazima. Nazalost (i zaista je tako) za skup se saznalo tek kad je bio zavrsen, nakon par dana. Sve sto smo mogli da uradimo je saopstenje i najstroza osuda. Znas, nije mi jasno sta ti zelis da pokazes? Da ce antifa reagovati samo na srpski fasizam?
Mi bismo ovako reagovali da 64 zupanije dodju i pokusaju nesto u NS. Samo, tu bi u startu bilo ljage i sramote jer sam siguran da ne bismo stigli na red od Radikala, Obraza i inih nepismenih koji bi tu dosli ne zato sto su antifasisti nego zato sto mrze Madjare. Tako bi se tu sukobila dva fasizma a ne fasizam i antifasizam. Antifasizam nema naciju, veru... Ja bih najvise voleo da vidim i neki Madjarski odgovor na Madjarske fasiste. Ako svako cisti u svom dvoristu, sva dvorista ce biti cista.

Pozdrav starijim sugradjanima koji su juce pokazali borbeni duh i neustrasivost. Ako njima nije bilo mrsko da "prljaju ruke", nema izgovora za neaktivnost.
molecule_of_fun molecule_of_fun 03:35 09.10.2007

Re: 64 Svinjarije, Honvedi...

mp40
AFANS Je prvi reagovao na okupljanja honveda i na sve svinjarije 64 zupanije i dosta vise sa tim lazima. Nazalost (i zaista je tako) za skup se saznalo tek kad je bio zavrsen, nakon par dana. Sve sto smo mogli da uradimo je saopstenje i najstroza osuda. Znas, nije mi jasno sta ti zelis da pokazes? Da ce antifa reagovati samo na srpski fasizam?
Mi bismo ovako reagovali da 64 zupanije dodju i pokusaju nesto u NS. Samo, tu bi u startu bilo ljage i sramote jer sam siguran da ne bismo stigli na red od Radikala, Obraza i inih nepismenih koji bi tu dosli ne zato sto su antifasisti nego zato sto mrze Madjare. Tako bi se tu sukobila dva fasizma a ne fasizam i antifasizam. Antifasizam nema naciju, veru... Ja bih najvise voleo da vidim i neki Madjarski odgovor na Madjarske fasiste. Ako svako cisti u svom dvoristu, sva dvorista ce biti cista.

Pozdrav starijim sugradjanima koji su juce pokazali borbeni duh i neustrasivost. Ako njima nije bilo mrsko da "prljaju ruke", nema izgovora za neaktivnost.



znaci u srbiji je 40% fashista, jer SRS i DSS imaju toliko glasova (od prilike, 2% manje-vise)?

jako ti je smesna ta izjava, ali... jasno je je da je ovo sve iz poltickih razloga a ne iz razloga koje navodite.

ali, ok... voleo bi da gresim.

ALI sto izbegavate da odgovorite na moj prvi post u ovoj temi???

OK u redu borite se iskreno protiv zla i tu cu vas uvek podrzati, ali odgovorite mi KO VAMA DAJE PRAVO DA VREDJATE NEVINE LJUDE, obicne radnike koji su popljuvani i vredjani od strane vasih aktivista???

pa ne cini li vas do upravo tim ljudima protiv kojih se borite???

znaci dajte mi bilo kakav odgovor, a ne kao predhonici koji su me nazvali drugom, pa je jedan pokusao da se sprda na racun govora nekih mojih zemljaka (OKLEN SI)itd... pa nije li to put ka fashizmu???

i tri prsta nisu fashisticko znamenje, za nepismene to je sveto trojstvo... nemojte biti toliko drski!
Postujte bar malo one koju su juce sa vama zajedno isli u koloni a koji su krsteni i veruju u boga!
Spadalo Spadalo 03:50 09.10.2007

Re: 64 Svinjarije, Honvedi...

i tri prsta nisu fashisticko znamenje, za nepismene to je sveto trojstvo... nemojte biti toliko drski!
Postujte bar malo one koju su juce sa vama zajedno isli u koloni a koji su krsteni i veruju u boga!

Pa, ni kukasti krst nije Hitlerov izum, vec stari, hiljadugodisnji simbol, koji je on zloupotrebio. I danas kada ga vidite, da li pomislite na Hitlera ili na taj stari simbol? Sta mislite da ce se desiti sa podignuta tri prsta ako ga budu ovako reklamirali ovi novi nacisti?
Mungos Mungos 04:09 09.10.2007

Re: 64 Svinjarije, Honvedi...

Spadalo
i tri prsta nisu fashisticko znamenje, za nepismene to je sveto trojstvo... nemojte biti toliko drski!
Postujte bar malo one koju su juce sa vama zajedno isli u koloni a koji su krsteni i veruju u boga!

Pa, ni kukasti krst nije Hitlerov izum, vec stari, hiljadugodisnji simbol, koji je on zloupotrebio. I danas kada ga vidite, da li pomislite na Hitlera ili na taj stari simbol? Sta mislite da ce se desiti sa podignuta tri prsta ako ga budu ovako reklamirali ovi novi nacisti?


Rodjo, jesil' dobro?

Mungos, The Rodjak Zabrinuti
molecule_of_fun molecule_of_fun 11:13 09.10.2007

Re: 64 Svinjarije, Honvedi...

Spadalo
i tri prsta nisu fashisticko znamenje, za nepismene to je sveto trojstvo... nemojte biti toliko drski!
Postujte bar malo one koju su juce sa vama zajedno isli u koloni a koji su krsteni i veruju u boga!

Pa, ni kukasti krst nije Hitlerov izum, vec stari, hiljadugodisnji simbol, koji je on zloupotrebio. I danas kada ga vidite, da li pomislite na Hitlera ili na taj stari simbol? Sta mislite da ce se desiti sa podignuta tri prsta ako ga budu ovako reklamirali ovi novi nacisti?


Alo covece kazem ti da si jako drzak sa takvim stavom, sa takvim izjavama samo izazivas bes i provociras nasilje, upravo kao Nenad i Zeka gostujuci kod Olje sa svojim fashisoidnim izjavama.

za mene ste sa takvim stavom isti kao i ovi debili iz N. Stroja!!!

Razmili malo ako ti je uopste stalo do necega!
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 12:26 09.10.2007

Re: 64 Svinjarije, Honvedi...

sa takvim izjavama samo izazivas bes i provociras nasilje

Uuuu jeee! Je l ovo pretnja?
molecule_of_fun molecule_of_fun 14:07 09.10.2007

Re: 64 Svinjarije, Honvedi...

Jelena Krajšić
sa takvim izjavama samo izazivas bes i provociras nasilje
Uuuu jeee! Je l ovo pretnja?


Ti ili se pravis glup ili si stvarno glup... sto mu dodje na isto!

Kakva crna pretnja?
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 14:24 09.10.2007

Re: 64 Svinjarije, Honvedi...

Ti ili se pravis glup ili si stvarno glup

Da, da, ja ili se pravim glup ili sam stvarno glup :))))
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:34 09.10.2007

Re: 64 Svinjarije, Honvedi...

Jelena Krajšić
Da, da, ja ili se pravim glup ili sam stvarno glup :))))


Ma ja mislim decko da si ti samo lajav :)))))))))))))))))
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 14:36 09.10.2007

Re: 64 Svinjarije, Honvedi...

Virtuelni Vasilije
Jelena Krajšić
Da, da, ja ili se pravim glup ili sam stvarno glup :))))


Ma ja mislim decko da si ti samo lajav :)))))))))))))))))

Lajavi krelac :)
molecule_of_fun molecule_of_fun 16:10 09.10.2007

Re: 64 Svinjarije, Honvedi...

Jelena Krajšić
Virtuelni Vasilije
Jelena Krajšić
Da, da, ja ili se pravim glup ili sam stvarno glup :))))


Ma ja mislim decko da si ti samo lajav :)))))))))))))))))

Lajavi krelac :)


eto mesta i za shalu...

promaklo mi dva puta slovo A, nije namerno.
Filip2412 Filip2412 18:01 09.10.2007

Re: 64 Svinjarije, Honvedi...

Uuuu jeee! Je l ovo pretnja?


Nije pretnja nego cinjenica. Ja licno takodje mislim da Canak tajno ljubi kukasti krst jer mi isti daje veliku mogucnost za samopromociju.
Spadalo Spadalo 19:07 09.10.2007

Re: 64 Svinjarije, Honvedi...



Rodjo, jesil' dobro?

Mungos, The Rodjak Zabrinuti


Evo me sabrate! Mucim se sa ovaj Dial-up! Kada startujes istog dana si na internetu, sta da ti pricam dalje!
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 19:09 09.10.2007

Re: 64 Svinjarije, Honvedi...

Ja licno takodje mislim da Canak tajno ljubi kukasti krst jer mi isti daje veliku mogucnost za samopromociju.

Ja lično mislim da ti voliš da zvoniš ljudima na vrata pa da pobegneš. Činjenica.
Tibor Jóna Tibor Jóna 22:02 09.10.2007

Re: 64 Svinjarije, Honvedi...

kad smo vec kod svinjarija - rec Honvéd na madjarskom znaci vojska... i danasnja madjarska vojska se tako zove...honved - samo jer je to jedina madjarska rec za vojsku.... postoji i fudbalski klub koji se tako zove (madjarski pandan partizanu)

prema tome reci nekom da je honved nema ali aman bas nikakvog simsla niti ima smisla reci "okupljaju se honvedi" jer to znaci da se "okuplja vojska"... cak se i srpska vojska na madjarskom kaze honved, kao i hrvatska, portugalska, marokanska i bilo koja druga vojska na svetu... pogadjate to je zato sto se na madjarskom jeziku vojska kaze .... tri, cetiri.... honved

"skole, skole braco, a ne zvona i prangije...."

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana