Društvo

Policija je odbranila Beograd

Saša Radulović RSS / 10.10.2010. u 22:28

Napala su ga naša deca i omladina. Izgleda oni isti koji su napali ambasade pre par godina. Još samo čekam da mi kažu kako lekari protestuju u belim mantilima sa stetoskopima, JSO pod oružijem, a naša draga deca i omladina sa kamenicama, štanglama i sa molotovljevim koktelima.

Gradonačelnik nije u pravu. Ulice i izlozi i automobili imaju cenu, ali sloboda nema cenu. Ako ljudi ne mogu da koriste svoje ustavom zagarantovane slobode zato što ih je strah od nekoga, ako država ne može da omogući da ljudi koriste svoje ustavom zagarantovane slobode bez straha, onda nismo slobodno društvo.

I koštalo nas je. Mnogi automobili i izlozi su polupani. Beograd je ličio na ratnu zonu. Međutim, neodržavanje parade bi nas koštalo mnogo više. Koštalo bi nas prava da se nazovemo slobodnim društvom i slobodnim ljudima. Jer jedino u slobodnom društvu, ljudi koji misle različito mogu slobodno jedni pored drugih da ispoljavaju svoje razlike. Bez straha. I ovim branimo pravo svih ljudi, ne samo onih drugačije seksualne orjentacije, da budu drugačiji od drugih. Da budu drugačiji bez straha.

Danas smo mnogo slobodniji nego što smo juče bili. I mnogo jači. Kao društvo. Jači smo za odsustvo straha. I sigurniji da je država jača od huligana i njihovih podstrekača i organizatora.

Zahvaljujem se policiji na načinu na koji je odgovorila na nasilje. Koštalo ih je. Mnogo. Preko 80 policajaca je povređeno. Jedno veliko hvala za način na koji su odbranili grad od preko 6.000 napadača. Hvala i njihovim porodicama koje su sigurno strahovale mnogo više nego mi, ostali građani. Zahvaljujem im se na suzdržanosti. Zahvaljujem im se na profesionalnosti i stručnosti. Zahvaljujem im se što su odbranili Beograd.

Sada me samo još interesuje da država pronađe sve one koji su decu organizovali i poslali ih da napadnu Beograd. Od ovoga ne smemo odustati. Od ovoga, država ne sme odustati.

Ovo nam se dešava zato što smo kao društvo ustuknuli pred siledžijama pre godinu dana, ali i zato što država nije imala snage da posle poslednjih demonstracija kada je paljen Beograd, uradi ovo što sada obećavaju da će uraditi: da drastično kazni napadače na Beograd. I što je najvažnije: da otkrije generale i planere ovog napada. I napravi primer za sve one kojima padne na pamet da ovako nešto planiraju ponovo.

Policiji još jednom veliko hvala. Kao građanin i roditelj, ja se večeras osećam slobodnije i ponosnije nego juče.

 



Komentari (52)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mrdax mrdax 22:40 10.10.2010

Hvala

na ovako plemenitim i jasnim recima.

Danas je ulog bio velik! Konacno je policija rekla huliganima jedno veliko NECETE PROCI!!!

Ne moze svako po svom nahodjenju da izadje na ulicu i da motkama i kamenicama napadne drugu osobu samo zato sto je drugacijeg seksualnog opredeljenja.
Naravno , za vecinu njih ovo je bio mini anti 5 oktobar i to treba da je snazna poruka vlasti i neka se dobro zamisli o "deci" koja su odrasla od 2000 na ovamo.

Gradonačelnik nije u pravu. Ulice i izlozi i automobili imaju cenu, ali sloboda nema cenu.

Potpuno se slazem.
domazetovic.andrej domazetovic.andrej 23:29 10.10.2010

Re: Hvala

ali sloboda nema cenu.


Ima - 1000 din/dan. Zar niste citali novi zakon o bezbednosti u saobracaju?
G r o f G r o f 22:41 10.10.2010

korektno...

Policija je korektno obavljala posao ali..
Ko je kriv što ekstremne desničarske organizacije nisu na vreme zabranjene.
Zar je tako teško bilo otkriti planove organizatora i preventivno ih pohapsiti?
Hoćemo li i posle sledećeg rušenja Beograda slušati opet istu priču...ili ćemo nešto uraditi da ga ne bude.
jkt2010 jkt2010 08:41 11.10.2010

Re: korektno...

Mozes da zabranis organizacije, ali sa ljudima je teze. A cega sam se sve naslusao poslednjih par nedelja na LGBT temu od naizgled pametnih ljudi.... Nisu problem organizacije nego prosecni Srbin. Tu zabrane ne pomazu, nego edukacija. I vreme. I strpljenje. Na silu ne ide.
mlinarslavko mlinarslavko 12:09 11.10.2010

Re: korektno...

Ma da, u ovoj zemlji je za sve kriv prosecni Srbin !

Vidimo kako su svi iznad proseka kvalitetni. Genijalni bankari, pravnici, filozofi, ekonomisti i filozofi.

Za bilo kakvu aktivnost kojom zelis da poboljsas svoj zivot moras da ides kod nabrojanih genijalaca i da se uclanis u partiju ili NVO.

Onda odes na blog i ako ti oni kazu da je sunce zeleno, moras da branis tu "istinu".
babmilos babmilos 22:48 10.10.2010

uh

Zahvaljujem se policiji na načinu na koji je odgovorila na nasilje. Koštalo ih je. Mnogo. Preko 80 policajaca je povređeno. Jedno veliko hvala za način na koji su odbranili grad od preko 6.000 napadača. Hvala i njihovim porodicama koje su sigurno strahovale mnogo više nego mi, ostali građani. Zahvaljujem im se na suzdržanosti. Zahvaljujem im se na profesionalnosti i stručnosti. Zahvaljujem im se što su odbranili Beograd.

ne slažem se. gledam danas kordon na terazijama. stoje, gledaju, SKUPLJAJU KAMENJE I GAĐAJU NAZAD. taktika - katastrofa. informacije o kretanju - katastrofa. prethodna obrada i sprečavanje pojave 6000 tzv. dece sa ciglama - katastrofa.
ali paradoksalno - da beograd nije razlupan, tužna kolona ljudi koji se šetaju kroz puste ulice opkoljeni policijom pod punom opremom da bi prisustvovali autističnoj žurki bi bila suštinska slika naše realne slobode. ovako smo dobili tzv. osećaj povećane slobode kroz borna kola koja ulaze u knez mihajlovu. zato hvala navijačima... i nemojte više nikad
dragomije dragomije 23:19 10.10.2010

Re: uh Re,... uh i tuzne kolone

Od svih Vsih pisanija koje izgleda pisete sami sebi ( jer je poznato da onaj ko pise blog banuje opoziciju )ovaj komentar je naj idiotski i to deset na dvadeset petu

Pa zna Beograd da se ophodi prema nekom koga ne voli ,a mora da istrpi
takva ista autistična zurka je bila u proleće 41 kada su Nemci ulazili u Beograd
Ne razumijem sta ti hoces čoveče, da izadje 100 hiljada ljudi da Vas pozdravi da vam pod noge baca latice Ruza?
Pa nije ti ovo Severna Koreja, ako moram da Vas trpim ne moram da vas volim

To vas jeli na vise boli?
Te puste ulice zatvoreni prozori i spustene roletne i sta,..... sta hoces
Bojkot je demokratski vid borbe

A huligane i izgrednike u Zatvor
veliot veliot 00:05 11.10.2010

Re: uh Re,... uh i tuzne kolone

dragomije
Od svih Vsih pisanija koje izgleda pisete sami sebi ( jer je poznato da onaj ko pise blog banuje opoziciju )ovaj komentar je naj idiotski i to deset na dvadeset petu

Pa zna Beograd da se ophodi prema nekom koga ne voli ,a mora da istrpi
takva ista autistična zurka je bila u proleće 41 kada su Nemci ulazili u Beograd
Ne razumijem sta ti hoces čoveče, da izadje 100 hiljada ljudi da Vas pozdravi da vam pod noge baca latice Ruza?
Pa nije ti ovo Severna Koreja, ako moram da Vas trpim ne moram da vas volim

To vas jeli na vise boli?
Te puste ulice zatvoreni prozori i spustene roletne i sta,..... sta hoces
Bojkot je demokratski vid borbe

A huligane i izgrednike u Zatvor


od nekoga ko toliko gresi u pravopisu u tako malo teksta se ocekuje bas ovakav komentar. pritom upravo registrovan da nam bas ovo saopsti. kao nije ih briga za pride samo hoce da ih ostavimo na miru a zatim se registruje na blog da bi taj isti prajd komentarisao.
babmilos babmilos 07:00 11.10.2010

Re: uh Re,... uh i tuzne kolone

Ne razumijem sta ti hoces čoveče, da izadje 100 hiljada ljudi da Vas pozdravi da vam pod noge baca latice Ruza?

ne. hoću da BILO KOG dana MOGU da izađem na ulicu. Bilo bi lepo BAŠ TOG DANA da mogu da stojim na trotoaru. A bilo bi sjajno ako bih tada posmatrao tople usne žene kako se ljube ... :)
jkt2010 jkt2010 08:45 11.10.2010

Re: uh Re,... uh i tuzne kolone


od nekoga ko toliko gresi u pravopisu u tako malo teksta se ocekuje bas ovakav komentar. pritom upravo registrovan da nam bas ovo saopsti. kao nije ih briga za pride samo hoce da ih ostavimo na miru a zatim se registruje na blog da bi taj isti prajd komentarisao.
maca22 maca22 09:30 11.10.2010

Re: uh Re,... uh i tuzne kolone

jkt2010

od nekoga ko toliko gresi u pravopisu u tako malo teksta se ocekuje bas ovakav komentar. pritom upravo registrovan da nam bas ovo saopsti. kao nije ih briga za pride samo hoce da ih ostavimo na miru a zatim se registruje na blog da bi taj isti prajd komentarisao.

Ahm, a sad ja, tj. ona Kristina. Od nekog ko mislis da su ovo greske, taj ne poznaje pravopis u okruzenju interneta...
supljizub supljizub 09:37 11.10.2010

Re: uh Re,... uh i tuzne kolone

Apsolutno se slažem sa komentarom. Samo mi nije jasno da neko može da se danas oseća slobodnije a kući ga prevoze u kavezu kao ....Ma možda to i jeste za nekoga sloboda.
manituu manituu 22:55 10.10.2010

Da li je izvojevana ta sloboda, bez cene?

mislim da nije...
da li ce sutra 2 muskarca ili 2 zene moci u bg-u da se prosetaju ulicom drzeci se za ruke, a da ih neko ne izvredja, ili eventualno ne dobiju batine?

u Indoneziji npr, bi ova parada bila zabranjena...ali se tamo ljudi setaju ulicom drzeci se za ruke, iako su navodno "neslobodna" zemlja i drustvo, po zapadnjackim standardima...
mi treba da pricamo o licnim, i stvarnim slobodama, a ne deklarativnim, i zakonskim, tzv. papirnim, slobodama....
posle ovoga danas, mislim da ce sloboda izrazavanja sexualne orijentacije POJEDINCA u srbiji i dalje biti na niskim granama, eventualno moze izazvati jos vecu netrpeljivost kod odredjenih ljudi, koji su generalno oslonjeni na autoritarizam kao nacin razmisljanja/ponasanja...
freehand freehand 23:01 10.10.2010

drugo poluvreme

...se igra upravo u ovim momentima, a igraće se još nekoliko dana. Dok policajci ne pohapse sve vandale i kriminalce, koji su tokom današnjeg dana atakovali na ljudske živote , rušili, palili i pljačkali, a snimljeni su i identifikovani.

A onda je na potezu pravosuđe, da ekspresno odradi svoj deo posla, u skladu sa zakonom.
I mislim da ne grešim ako kažem da današnje izjave političara, uključujući Predsednika i ministre, slute da će ovoga puta taj posao biti valjano i konzistentno odrađen.
Recimo da bi nekoliko hiljada godina (ne manje od dve i ne više od četiri, rekao bih) trebalo da pošalje jasnu poruku za na dalje i ubuduće.
Već sam na drugom blogu napisao da bi u kumulativ trebalo dodati i zabranu prisustva bilo kakvom sportskom događaju na duži rok, kao i nadoknadu za svaku načinjenu materijalnu štetu. Uz nemilosrdnu prinudnu naplatu.

Takođe se nadam da i povređeni policajci imaju pravo da privatno tuže svakog kriminalca za koga postoje dokazi, snimci ili svedoci, koji im je povrede naneo.

I ne očekujem ali bih voleo (bez obzira što znam da je to nediplomatski i da nije mudro, te potpuno nemoguće) da se onoj ljigi od Jelka Kacina trajno zahvalimo na gostovanju, te da ga zamolimo da više Srbiju ne pominje.
babmilos babmilos 23:05 10.10.2010

Re: drugo poluvreme

u taj scenario ne verujem ama nimalo. vuk (tzv. država) će svariti magarca (nas normalne) - pošto nas je odavno pojeo.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:24 10.10.2010

Re: drugo poluvreme

freehand
...se igra upravo u ovim momentima, a igraće se još nekoliko dana. Dok policajci ne pohapse sve vandale i kriminalce, koji su tokom današnjeg dana atakovali na ljudske živote , rušili, palili i pljačkali, a snimljeni su i identifikovani.

A onda je na potezu pravosuđe, da ekspresno odradi svoj deo posla, u skladu sa zakonom.
I mislim da ne grešim ako kažem da današnje izjave političara, uključujući Predsednika i ministre, slute da će ovoga puta taj posao biti valjano i konzistentno odrađen.
Recimo da bi nekoliko hiljada godina (ne manje od dve i ne više od četiri, rekao bih) trebalo da pošalje jasnu poruku za na dalje i ubuduće.
Već sam na drugom blogu napisao da bi u kumulativ trebalo dodati i zabranu prisustva bilo kakvom sportskom događaju na duži rok, kao i nadoknadu za svaku načinjenu materijalnu štetu. Uz nemilosrdnu prinudnu naplatu.

Takođe se nadam da i povređeni policajci imaju pravo da privatno tuže svakog kriminalca za koga postoje dokazi, snimci ili svedoci, koji im je povrede naneo.

I ne očekujem ali bih voleo (bez obzira što znam da je to nediplomatski i da nije mudro, te potpuno nemoguće) da se onoj ljigi od Jelka Kacina trajno zahvalimo na gostovanju, te da ga zamolimo da više Srbiju ne pominje.

Eto sve se slažem.
A taj Kacin je rekao samo ono što se videlo, pa da li je on kriv što je rekao ili neko što se to dešavalo.Prema tome, i ti si skoro isto rekao kao i Kacin.
Nama se tako dešava već više od 20 godina, mi pravimo gluposti a onda optužimo za malicioznost, zaveru i za srbomrce svakog ko to jednostavno opiše kako je video.Naravno bilo je i nekorektnih i onih sa izrazito antisrpskim stavovima ali smo i njima vrlo redovno obezbeđivali argumentaciju.
freehand freehand 23:53 10.10.2010

Re: drugo poluvreme

Prema tome, i ti si skoro isto rekao kao i Kacin.

Ma neće biti da sam rekao išta što i Gosin Jelko. O državi Srbiji i njenim službama sam danas govorio sa poštovanjem. Naročito nisam pominjao slanje ružnih slika i preporuku Holandiji kako da se postavi po pitanju kandidature Srbije u svetlu današnjih događaja.
Ako ćemo i o tome - Srbija je danas ispunila sve zshteve i standarde, uz velike žrtve dostojne poštovanja. U skladu sa svim evropskim zakonima i normama, po pitanju ljudskih prava i svega drugog.
mi pravimo gluposti a onda optužimo za malicioznost, zaveru i za srbomrce svakog ko to jednostavno opiše kako je video.Naravno bilo je i nekorektnih i onih sa izrazito antisrpskim stavovima ali smo i njima vrlo redovno obezbeđivali argumentaciju.

Danas gluposti nismo pravili "mi", nego huligani i kriminalci, bez obzira na godine, razloge, upušteno vaspitanje i šta već.
A dotični nije opisivao ono što je video nego ono što je hteo da vidi i da drugima predstavi. Izveštava k'o RTS-ov TV Dnevnik '93.
Te bih mu, vrlo rado, poželeo jedno zbogom.
Miroslav Trajkovic Miroslav Trajkovic 03:25 13.10.2010

Re: drugo poluvreme

A taj Kacin je rekao samo ono što se videlo, pa da li je on kriv što je rekao ili neko što se to dešavalo.Prema tome, i ti si skoro isto rekao kao i Kacin.
Ja za sebe mogu da kazem da sam glup, ali ne volim kad drugi to kazu. Kacinova izjava (koju sad nazalost ne mogu da nadjem)je bila krajnje nediplomatska. Da je tako nesto prigovorio Nemcima zbog poslednjih anti-imigrantskih izjava, momentalno bi ga proglasili za persona-non-grata.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:17 10.10.2010

Pitam se

Policiji još jednom veliko hvala

Hvala, slažem se, ali 10 puta više povređenih policajaca nego huligana govori da ipak nešto nije u redu.
Kao građanin i roditelj, ja se večeras osećam slobodnije i ponosnije nego juče.

Kao građanin, čovek i roditelj ja se osramoćenim, razočaranim i poniženim.
Srbija je opet na najružniji način dospela u udarne vesti svetskih agencija.Slika koja je išla u svet je slika naše sramote, nemoći i neodlučnosti vlasti da se suzbije desni radikalizam, verski fanatizam i nasilje.
Ako je nekome bila interesantna ona parada ostao je razočaran jer skoro ništa nije video jer je divljanje i nasilje došlo u prvi plan.
Ne mislim da smo išta slobodniji, bogatiji, demokratskiji time što je ta parada održana.Ali ne sporim pravo.
E sada, juče je održan skup onih što su protiv,ovi što su za nisu ih ometali a danas oni koji su juče sve pozivom na pravoslavlje i crkvu mirno promovisali domaćinske vrednosti iveliku srtpsku pravoslavnu dušu danas pokazaše pravo lice.
Država koja ni danas nije rasčistila da li je ono 90-ih bilo OK ili nije, koja i dalje ima primat na naciji a ne na ljudima, na religiji i veri a ne na demokratiji, koja je slepa na sve pojave ekstremizma i nasilništva, počev od verbalnog pa do konkretnog,mora znati da će joj se obiti o glavu.
Da li se neko u državi zapita s kojim pravom neke samoorganizovane grupe uzimaju sebi za pravo da uz primenu sile bratski ubeđuju sve ostale šta je to SrBstvo, vera svetosavska pravoslavna, da nećemo u Evropu , u NATO a da hoćemo ono što oni hoće. Pa organizujte se u stranku , izađite na izbore, uđite u parlament i promovišite svoju politiku, ali ni tada neće moći silom na ulicama.
Da li su baš sve da deca i malo stariji, jer su sada deca do 30 godina, kriva što se tako ponašaju ili su to oni koji su ih takvom ponašanju učili i oni koji to tolerišu.
Test pitanje je koliko ih se poziva na SPC i neke stranke kao uzore, pokrovitelji a ni SPC ni stranke se ne distanciraju od njih.
Drugo test pitanje je zašto danas napadoše prostorije DS, SPS, LDP a ne i nekih drugih stranaka i zašto te neke druge stranke već uveliko za nemire i nasilje optužuju vlast zato što nije zabranila onu paradu, a ne napada one koji su se nasilno ponašali.Naravno, svi će elegantno reći da osuđuju nasilje.
I konačno, ako nemaju političke pozadine, zašto su činili i te čisto političke akte.
Kažu šteta je milion evra i da će to platiti Beograđani.Pa u kojoj to zemlji može da neko ruši a narod plaća,valjda su snimili ko je šta razbijao pa neka plati.
Nema tu mnogo filozofije, kao što nema ni u Nemačkoj, razbiješ, platiš štetu i kaznu.
Eto grad je pun grafita raznih grupa i organizacija, a zna se ko je na čelu svake od njih,pa valjda je najprostije pozvati ih i dati rok da izbrišu ono što su naškrabali i okreče.
Sve u svemu, ne vidim da je juče bilo išta lepo u Beogradu, toliko policajaca povređeno, toliko materijalne štete i haosa.
Srbija je pokazana u najružnijem svetlu i ako je to patriotizam,ako oni treba da budu slika Srbije i spskog naroda, neka hvala.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:34 10.10.2010

Re: Pitam se

a što su ti isti promoteri porodičnih vrednosti vikali "ubi pedera" to ništa.
mislim juče.
jel to porodična šetnja i porodična vrednost.

i ovaj što je bio u utisku nedelje, ne znam kako se zove, ništa o tome ne zna.

"a danas nisam bio majkemi, čuvao sam porodičnu vrednost dok mi je trećina porodične vrednosti bila kod pedikira..."

da se ne zezamo.
a nasilje u porodici? incest centar izdao podatke.
samo ove godine preko 20 žena ubijeno.
skoro sva seksualno zlostavljana deca su zlostavljana u porodici, od najbližih, najčešće oca.
i to posle niza godina prijavljuje zlostavljana osoba a ponekad majka.

kome prodaju maglu da su u toj povorci sve neki hepi brakovi, sloga, ljubav, i bog naravno i neizostavno.


freehand freehand 23:42 10.10.2010

Re: Pitam se

Hvala, slažem se, ali 10 puta više povređenih policajaca nego huligana govori da ipak nešto nije u redu.

Šta tu nije jasno? Tako je u svakoj demokratskoj zemlji, u kojoj policija postupa u skladu sa zakonom i pravilima, a kriminalci ta ograničenja nemaju. I policiji još jednom svaka čast na današnjem profesionalizmu! I želja da sve povrede budu brzo i uspešno zaceljene a onda i debelo naplaćene!
Srbija je opet na najružniji način dospela u udarne vesti svetskih agencija.Slika koja je išla u svet je slika naše sramote, nemoći i neodlučnosti vlasti da se suzbije desni radikalizam, verski fanatizam i nasilje.

A kakve slike ti dopiru iz čitave Evrope, Milane? Oćeš linkove za Francusku, Dansku, italiju? To nije opravdanje za ovu današnju katastrofu, ali to i nije ekskluziva Srbije.Štaviše, ulice su nam i mirnije nego u nekim najrazvijenijim zemljama EU.
Da li se neko u državi zapita s kojim pravom neke samoorganizovane grupe uzimaju sebi za pravo da uz primenu sile bratski ubeđuju sve ostale šta je to SrBstvo, vera svetosavska pravoslavna, da nećemo u Evropu , u NATO a da hoćemo ono što oni hoće.

Evo, vidiš da se pita, a iskreno se nadam i verujem da će u narednih nekoliko dana uslediti i energični koraci da se toj domaćinskoj i svetosavskoj gospodi sve potanko i objasni.
Test pitanje je koliko ih se poziva na SPC i neke stranke kao uzore, pokrovitelji a ni SPC ni stranke se ne distanciraju od njih.

Ja svojim ušima na Dnevniku B92 čuo vladiku Atanasija koji kaže da niko nije imao blagoslov niti bi smeo da se usudi da kaže da jeste za ovo što se događalo.

Eto grad je pun grafita raznih grupa i organizacija, a zna se ko je na čelu svake od njih,pa valjda je najprostije pozvati ih i dati rok da izbrišu ono što su naškrabali i okreče.

Ako napišem, na primer, "Živeo Pahomije", i potpišem tvojim imenom i prezimenom, hoćeš li se buniti kad ti policija zakuca na vrata da te pozove da to obrišeš? Hoću reći - to je koještarija. Sad već protiv tih finih ljudi i organizacija imaju dovoljno ozbiljnih dokaza za mnogo delikatnije procese i procedure.
Srbija je pokazana u najružnijem svetlu i ako je to patriotizam,ako oni treba da budu slika Srbije i spskog naroda, neka hvala.

Država Srbija je omogućila LGBT ljudima da naprave svoju povorku i paradu. Država je te ljude zaštitila plaćanjem visoke cene, ali će se to, dugoročno, isplatiti. Pokazano je da je država jača od uličnih nasilnika, i - treći put ponavljam - u narednih nekoliko dana tek očekujem da bitange to počnu da shvataju.


Milan Karagaća Milan Karagaća 23:59 10.10.2010

Re: Pitam se

I policiji još jednom svaka čast na današnjem profesionalizmu!

izgleda da treba još profesionalizma u smislu da ne dozvole da im guraju baklje, pa i da se obezbedi da neki likovi i ne dolaze na takve skupove.
A kakve slike ti dopiru iz čitave Evrope,

to nam nije ni opravdanje ni uteha
Evo, vidiš da se pita, a iskreno se nadam i verujem da će u narednih nekoliko dana uslediti i energični koraci da se toj domaćinskoj i svetosavskoj gospodi sve potanko i objasni.

i ja se nadam.
Ja svojim ušima na Dnevniku B92 čuo vladiku Atanasija koji kaže da niko nije imao blagoslov niti bi smeo da se usudi da kaže da jeste za ovo što se događalo.

i to je dobro ali su ga trebali da on govori pre neki dan i to kaže a ne onako Amfilogije. U svakom slučaju dobro je da se konačno pokaže da oni koji se najglasnije pozivaju na pravoslavlje i SPC ne govore istinu.
Sad već protiv tih finih ljudi i organizacija imaju dovoljno ozbiljnih dokaza za mnogo delikatnije procese i procedure.

i to se nadam.
Ako napišem, na primer, "Živeo Pahomije"

a što on, čovek nije ništa kriv niti je osuđen, nemoj da nasedaš na klevete.
maca22 maca22 00:46 11.10.2010

Re: Pitam se

freehand
Država Srbija je omogućila LGBT ljudima da naprave svoju povorku i paradu. Država je te ljude zaštitila plaćanjem visoke cene, ali će se to, dugoročno, isplatiti. Pokazano je da je država jača od uličnih nasilnika, i - treći put ponavljam - u narednih nekoliko dana tek očekujem da bitange to počnu da shvataju.

Ma jok. Omogućila je paradu pro forme jer mora. A posle sve po starom.
Čak ni decu nije htela da bije. Sad će i pravosuđe opet po starom.
Žurite sa radovanjem.

Potpis: pesimista.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:26 10.10.2010

deca ...

deca nisu napala beograd.
napala su policiju, jer ih je izneverila.
jer je bila na njihovoj strani over 20 godina.
izdala ih je.

jer je i pre godinu dana bila uz njih.

gledala sam svojim očima kako unuštavaju tursku ambasadu.
to je trajalo pola sata, ako ne i duže. dok su se "hrabri" momci verali
po ambasadi da skinu i zapale zastavu, da skinu grb, da skinu tablu ... rulja je uz nacistički pozdrav uzvikivala "ubi, ubi, ubi turčina...".
usitnili su kućicu za policajca.
zvala sam nekoliko puta policiju. čak i načelnika nekog.

gledala sam ih kako kradu iz prodavnice sve, al sve ... prodavnica kompjutera ...
nikad se više nije otvorila.
sad je tu nešto drugo.
razbili su izlog i prodavnice hrane i koječegadrugog.
odneli piće, cigarete i čokolade a ostalo razbacali.

u krunskoj su još neke kućice polomili i stakla na bosanskoj ambasadi.
to je ono što sam ja videla tog dana i pre početka mitinga na kom nas je
kusturica nazvao miševima.

a policije ni na mapi.
nije se uopšte pojavila.

dakle, ovi nisu mogli ni da zamisle da to isto neće moći da rade i sada.
i zato su razlupali sedišta ds i sps.
ne zbog ekonomije, ne zbog lošeg života, ne zbog parade.
zbog izdaje onih koji su ih stvorili!
dragomije dragomije 23:37 10.10.2010

Re: deca ...

ma kako mi nisi Videla kako kad LA Police nacisti demoliraju Rodni Kinga ,pa se digne milion ljudi da rusi ubija,krade,otima

Inace te vase Patike za Kosovo
toga kad su neredi ima svugde
to sam gledao i po Belgiji i po Francuskoj i u Britaniji

nego mi je siptomaticno to potenciranje ,ma i nije siptomaticno nego akutno
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:58 10.10.2010

Re: deca ...

ma kako mi nisi Videla kako kad LA Police nacisti demoliraju Rodni Kinga ,pa se digne milion ljudi da rusi ubija,krade,otima

kakav je to odgovor?
ne razumem kakve to veze ima sa nama.
jer se iz sveta pominju samo loši primeri da bi se naši loši postupci
opravdali/ublažili/relativizovali ...

niko ne piše kakav je autoput ili kakvi su autoputevi u nabrojanim zemljama i šire ...

ja govorim konkretno šta je bilo ovde i ne samo tada, nego i kad je uhapšen karadžić etc.

dakle, povod je nebitan.
samo da se maklja ... i da se krade ... i da se razbija ...

al policija ovog puta ne dade.
mora da je to ogromno razočarenje.

srdjan.pajic srdjan.pajic 00:00 11.10.2010

Re: deca ...

dragomije
ma kako mi nisi Videla kako kad LA Police nacisti demoliraju Rodni Kinga ,pa se digne milion ljudi da rusi ubija,krade,otima

Inace te vase Patike za Kosovo
toga kad su neredi ima svugde
to sam gledao i po Belgiji i po Francuskoj i u Britaniji

nego mi je siptomaticno to potenciranje ,ma i nije siptomaticno nego akutno


A da ti nabaciš neki spell checker, ako nije problem? Mislim, komentar ti je "siptomatičan".

freehand freehand 00:11 11.10.2010

Re: deca ...

dragomije
to sam gledao i po Belgiji i po Francuskoj i u Britaniji

Ne reci da su i tamo krljali izloge zbog Kosova?!
ludakludi ludakludi 23:30 10.10.2010

...de je odbranila...

...policija je trebala jutros da pripremi vodene topove, da vidis kako bi se razbezali po ovom hladnom vremenu, samo da idu i da stavljaju lisice i svi koji su bili danas tamo i demolirali grad, treba im poslati racune da plate stetu !!!
...isprani mozgovi...
1odnas 1odnas 23:45 10.10.2010

jadna demokratija

meni slika danasnjeg dana a i razni komentari koje sam procitao izgleda ovako:
Ma i sa tim pederima, bas su pederi, pokvarise nam idilicnu sliku naseg nam drustva.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:56 10.10.2010

?!

"Izgleda oni isti koji su napali ambasade pre par godina"

Izgleda??! Sigurno su ih Koštunica ili Grobar poslali.
Predrag Azdejković Predrag Azdejković 00:01 11.10.2010

Naša deca

Naša deca obnovila garderobu. Pocepalo se ono od Kosova...
djape_djape_djape djape_djape_djape 00:07 11.10.2010

Hmmmmm

Napala su ga naša deca i omladina.

Tako je, a zašto je tako?

Gradonačelnik nije u pravu.

Ne slažem se, gradonačelnik je 100% u pravu. Ako je cilj LGBT populacije bila promocija njihovih prava, sloboda, poštovanja...onda je parada promašena tema. Mislim da ih danas podržava mnogo manje nego ih je podržavalo juče, iz razgovora sa nekoliko ljudi koji su bili totalno ambivalentni prema toj populaciji, posle današnjeg dana izjednačavaju ih sa ovima koji su kidisali na kordon. Toliko o uspehu parade.

I koštalo nas je.

I tek će da nas košta.

Danas smo mnogo slobodniji nego što smo juče bili.

Ne znam zašto? Ja se ni juče nisam osećao manje ili više slobodan. Ako je sloboda da je pola grada blokirano, da ne mogu sa decom nedeljom na Kališ, onda hvala, ja bi diktaturu.

Zahvaljujem se policiji na načinu na koji je odgovorila na nasilje.

I ja, cenim njihovu uzdržanost, pokazali su izuzetnu profesionalnost, bar prema TV snimcima, a ne kao do sada želju za odmazdom i odmazdu ka izgrednicima.


Kao građanin i roditelj, ja se večeras osećam slobodnije i ponosnije nego juče.

Ponavljam ja ne.

I još nešto, vidim da kroz komentare pristalice parade provejava trijumfalizam i taj kako ga ja volim nazvati "liberalno-demokratski fašizam", a to je ono trebala je policija ubiti boga u njima, vodenim topovima...pa gospodo, ne zaboravite da palica ima 2 kraja, ja sam 90tih bio gde i ova "naša" deca i omladina danas, ne prija batina ni ladna voda, to može da traži samo neko ko nije probao ili ko uživa u tuđoj nesreći.

Do danas nisam bio homofob, naprotiv, počeo sam ponovo da preispitujem svoje stavove. Hvala vam LGBT plaćenici, koji celu jednu mirnu, kreativnu i vrednu populaciju gurate ka otvorenoj diskriminciji...Živela NAŠA sloboda.
Goran Vučković Goran Vučković 00:15 11.10.2010

Re: Hmmmmm


Do danas nisam bio homofob, naprotiv, počeo sam ponovo da preispitujem svoje stavove. Hvala vam LGBT plaćenici, koji celu jednu mirnu, kreativnu i vrednu populaciju gurate ka otvorenoj diskriminciji...Živela NAŠA sloboda.

Pa ne može se reći da ovi koji su danas izašli sa kamenicama nisu bili vredni. A mislim da su mirniji više nego što su kreativniji.
djape_djape_djape djape_djape_djape 00:22 11.10.2010

Re: Hmmmmm



Naravno da sam mislio na LGBT populaciju.

Mada ni ja strejt nisam bolje prošao, i mene moji plaćenici voze od kad znam za sebe.
dragonKa dragonKa 00:22 11.10.2010

Re: Hmmmmm

Ma dajte, molim vas, promenite naslov.
Uvredljiv je.
Policija danas nije sprečila ništa sem mlaćenja učesnika parade, što nije malo,naprotiv.
Ama vaš naslov je čista laž.
freehand freehand 00:35 11.10.2010

Re: Hmmmmm

I još nešto, vidim da kroz komentare pristalice parade provejava trijumfalizam i taj kako ga ja volim nazvati "liberalno-demokratski fašizam", a to je ono trebala je policija ubiti boga u njima, vodenim topovima...pa gospodo, ne zaboravite da palica ima 2 kraja, ja sam 90tih bio gde i ova "naša" deca i omladina danas, ne prija batina ni ladna voda, to može da traži samo neko ko nije probao ili ko uživa u tuđoj nesreći.

Do danas nisam bio homofob, naprotiv, počeo sam ponovo da preispitujem svoje stavove. Hvala vam LGBT plaćenici, koji celu jednu mirnu, kreativnu i vrednu populaciju gurate ka otvorenoj diskriminciji...Živela NAŠA sloboda.

Vidiš, kod mene je baš suprotno: ja do danas nisam imao nikakav izgrađen stav po pitanju te LGBT priče, sem što sam potpuno nenaklonjen bilo kakvom aktivizmu: e dogodine ću, verovatno, izaći na paradu. iz inata.
Pa nisu tzmeđu tebe, tvoje dece i Kalemgdana bili pederi i lezbejke, nego mazgovi sa kapuljačama i kamenicama.
Ni jedan od ovih iz parade nije razbio ni jedan izlog, nisam čuo ni jednu pogrdu iz te povorke.
A kad god vidim snimak onog nesrećnika okrvavljenog na Trgu republike, i kako ga šutiraju one 2001. stomak mi se okrene i dođe mi da puknem od muke. Zato što je došao na trg da kaže - jeste, ja sam peder, ja sam vaš komšija, sin, brat, školski drug i živim ovde?
Što ga unakaziše, djape?
I što su hteli da masakriraju ove danas?
Zato što kažu - ne mogu više mamlazi kad im je dosadno da se dogovaraju - ej, aj' da umaltimo nekog pedera!
Vidi, eno pederi, aj da im jebemo kevu!
U brate, al smo sinoć razvalili neke pederčine...
Jel to tebi ok priča?
Biće da ovde pirkaš savest, da je u tebi čučalo nešto što je samo čekalo zgodno opravdanje da se ispili i raširi krila, ako si danas odlučio da revidiraš stavove.
maca22 maca22 00:55 11.10.2010

Re: Hmmmmm

djape_djape_djape
Mislim da ih danas podržava mnogo manje nego ih je podržavalo juče, iz razgovora sa nekoliko ljudi koji su bili totalno ambivalentni prema toj populaciji, posle današnjeg dana izjednačavaju ih sa ovima koji su kidisali na kordon. Toliko o uspehu parade.

Naprotiv. Uveravam vas da ce narod krenuti ubrzano da ne samo razvija toleraniciju prema gejevima, već i da ih simpatiše. A evo i zašto. Čim su videli da vlas' njih štiti počeće i da glasaju za njih. To vam je ovde mentalitet "Kad ti budeš na vlasti, onda ću da glasam za tebe".
djape_djape_djape djape_djape_djape 00:59 11.10.2010

Re: Hmmmmm

A kad god vidim snimak onog nesrećnika okrvavljenog na Trgu republike, i kako ga šutiraju one 2001. stomak mi se okrene i dođe mi da puknem od muke. Zato što je došao na trg da kaže - jeste, ja sam peder, ja sam vaš komšija, sin, brat, školski drug i živim ovde?
Što ga unakaziše, djape?

Ovo je ono čuveno retoričko pitanje. Ja šta god da ti odgovorim na ovo, neće za tebe biti OK. Ako kažem da mi ga je žao, reći ćeš mi da to ne iskazujem iskreno sa dovoljno sažaljenja, samopokore i entuzijazma. Ako kažem da me boli k. za njega, onda ćeš da kažeš da si to od mene i očekivao.
Iskreno, meni ga je žao. (tačka)

I što su hteli da masakriraju ove danas?

Verovatno zbog toga što oni u životu nemaju šta da rade, jer su odrasli na izneverenim očekivanjima, jer su kreteni, jer ne znaju za bolje, jer se dokazuju...otkud znam zašto!
Jel zbog toga treba u logore i gasne komore s njima ili ih je dovoljno linčovati, ili samo da ih policija oleši od batina?
Za mene su i njihova stajališta ploitički legitimna, ali ne i način njihova iznošenja.

Jel to tebi ok priča?

Ja mislim da bilo koja priča na silu nije OK. Ja zato mislim da je parada plod LGBT po zanimanju (isto kao i Srbi po zanimanju), što gore - to bolje, samo da nam parice redovno dolaze, da se čiste fondovi, putuje...ogledalo srpske vlasti. Musavo lice i jaka šminka.
Boli aktiviste ona stvar da li će neko da dobije preko leđa, oni su svoje odradili, paradu za policiju.
Mislim da bi puno bolji efekat dalo da su organizovali žurku kod recimo Hajdučke česme ili na Ušću, kao recimo u Brajtonu, tu bi došao i ja, i mnogi drugi koje ne interesuje ta stvar. Nećeš se nekom dopasti, niti će te neko poštovati ako mu zabijaš prst u oko, izvini ne mogu da kažem da mi je lepo sa prtom u oku. Ali aktivistima nisu cilj prava i vidljivost LGBT populacije, nima su bitni sukobi, politički uticaj i moć!

Biće da ovde pirkaš savest, da je u tebi čučalo nešto što je samo čekalo zgodno opravdanje da se ispili i raširi krila, ako si danas odlučio da revidiraš stavove.

Ja sam rekao da sam počeo da preispitujem a ne da revidiram, i da volim ove lične diskvalifikacije, ko nije sa nama taj je protiv nas...juriš!




freehand freehand 01:18 11.10.2010

Re: Hmmmmm

Iskreno, meni ga je žao. (tačka)

Ništa ti neću reći. Ovo je sasvim dovoljno. I ljudski.
I ne znam odakle ti ideja da znaš šta ću reći?
Za mene su i njihova stajališta ploitički legitimna, ali ne i način njihova iznošenja.

Prosvetli me, molim te: koja su njihova politčka stajališta?
Ali aktivistima nisu cilj prava i vidljivost LGBT populacije, nima su bitni sukobi, politički uticaj i moć!

Ovo je možda tačno, i ne bi bila retkost u NVO svetu.
Ali... Ti ljudi, svi u povorci, nisu uradili NIŠTA što bi izazvalo bilo kakvu, kamoli ONAKVU reakciju. Ni danas, ni juče, ni prekjuče.
ko nije sa nama taj je protiv nas...juriš!

Ovo od mene nisi čuo. Niti ćeš.
Jel zbog toga treba u logore i gasne komore s njima ili ih je dovoljno linčovati, ili samo da ih policija oleši od batina?

Gasne komore? Linč? Lešenje od batina?
Dakle, ovo lešenje mi baš primamljivo zvuči, kad pogledam kako kockama iz trotoara gađaju one nesrećne pandure. Ali, sve što sam u svojim komentarima pominjao je - svaka čast policiji, između ostalog, i zato što NIJE bilo lešenja.
A kažnjavanje po zakonu; ako bih se pitao, držao bih se gornje margine.
Plus striktna nadoknada svake štete, materijalne, moralne, povrede telesne i duševne.
Pa nek izvole oni i roditelji da sprovode politiku čiste rase i uzvišenog morala, i da prate sve što je moderno na srpskom Fejs svetu.
djape_djape_djape djape_djape_djape 01:41 11.10.2010

Re: Hmmmmm

svaka čast policiji

To i ja kažem. Eto slažemo se oko toga

A kažnjavanje po zakonu

Već 2 stvari oko kojih se slažemo , ali samo delimično, jer mislim da treba da kazne budu pravične, a ne drakonske.

Ti ljudi, svi u povorci, nisu uradili NIŠTA što bi izazvalo bilo kakvu, kamoli ONAKVU reakciju.

Nažalost, ti u povorci su manje-više ti fondaši o kojima govorim, oni su se prošetali ispred policiju, izduvali se u pištaljke, u marici se razvezli, i sutra će verovatno u jEvropu, jerbo su im ovde ugrožena prava. A sitna boranija koja nema pare iz fondova, ostaje da živi ovde u još homofobičnijem okruženju, gde će još teže moći da se slobodno šeću.
Reakcija je takva kakva je, i zato postoji zakon i policija, a upravo ti plaćenici su i željeli takvu reakciju, da nije bilo "naše" dece i omladine, verovatno bi oni krenuli da lupaju izloge i policajce, jer bez frke nema para. A bez para nema "aktivizma".

A što se tiče njihovih političkih stavova, pa to je jedna slavjensko-pravoslavna-rasna mantra, nejasna i njima samima. Moraš da shvatiš da ovo društvo nema nikakva moralna ustrojstva već 20 godina, da je "use, nase i podase" jedino moralno načelo koje vlada ovim društvom. Gomila dece beži u SPC crkvu (koju ja lično, uz Karađorđeviće i Ustaše, držim za najveće krvnike srpskog naroda), jer tamo dobijaju jasne moralne kodekse, ne kažem da su ispravni, ja sam ateista, ali su kratki, jasni i prihvatljivi. Rezultat je pravoslavni ekstremizam i ksenofobija. Pa na to dodaj agresivnu kampanju sa tzv. nezavisnih medija (tu uključujem pre svih i B92, koji je postao skoro kao dnevnik 2 u kasnim devedesetim) gde sve koji ne podžavaju paradu proglašavaju fašistima...itd...i onda dobiješ to što dobiješ, ja mislim prvenstveno strah od sutra. A onda se to artikuliše kroz nasilje, a na nasilje se odgovara medijskim nasiljem...itd...krug je zatvoren.
mikimedic mikimedic 08:05 11.10.2010

Re: Hmmmmm

e dogodine ću, verovatno, izaći na paradu. iz inata.


forhendu, brate srbine!


freehand freehand 09:03 11.10.2010

Re: Hmmmmm

mikimedic
e dogodine ću, verovatno, izaći na paradu. iz inata.


forhendu, brate srbine!



Reči Miki, sestro slatka?
mikimedic mikimedic 09:35 11.10.2010

Re: Hmmmmm

mikimedic
e dogodine ću, verovatno, izaći na paradu. iz inata.
forhendu, brate srbine!
Reči Miki, sestro slatka?


nista brate forhendu, samo kad god cujem rec inat iz srpskih usta... a meni milo...

Vera Johnson Vera Johnson 03:27 11.10.2010

kazne treba da

budu drakonske. djape, ne boj se fondasa. ubedi svoje zakukukljene (mis'm na one sa kapuljacama) prijatelje, da nista od nikoga nece dobiti ako skrivenih lica stetu prave.

da mene neko pita, a ne pita me niko, onaj prostor predvidjen za proteste bio bi opasan zicom, pa bi svi "kukuljasi" bili tamo oterani. oni rodjeni u srbiji dobili bi po dosta godinica robije za unistavanje glavnog grada. oni koji su nedavno (u poslednijh 20 godina) dobili drzavljanstvo bili bi (po meni) kratkim postupkom deportovani u zemlju porekla.

tako je u demokratskoj zemlji u kojoj ja zivim.
djape_djape_djape djape_djape_djape 09:00 11.10.2010

Re: kazne treba da

oni rodjeni u srbiji dobili bi po dosta godinica robije za unistavanje glavnog grada. oni koji su nedavno (u poslednijh 20 godina) dobili drzavljanstvo bili bi (po meni) kratkim postupkom deportovani u zemlju porekla.

Živeo liberalno-demokratski fašizam!

tako je u demokratskoj zemlji u kojoj ja zivim

Drago mi je da ja u istoj ne živim.
Vera Johnson Vera Johnson 03:42 11.10.2010

eh

"Ovo nam se dešava zato što smo kao društvo ustuknuli pred siledžijama pre godinu dana, ali i zato što država nije imala snage da posle poslednjih demonstracija kada je paljen Beograd, uradi ovo što sada obećavaju da će uraditi: da drastično kazni napadače na Beograd. I što je najvažnije: da otkrije generale i planere ovog napada. I napravi primer za sve one kojima padne na pamet da ovako nešto planiraju ponovo."

sasa: kao drustvo nismo ustuknuli pred nasilnicima pre godinu dana. bilio je to mnogo ranije.

u cemu je razlika izmedju nato bombardovanja i ovih rusitelja/unistitelja? "nati" necemo oprostiti, al' oni ruse "svoje" pa, moze im se. sram ih bilo.
Krugolina Borup Krugolina Borup 08:20 11.10.2010

Pravo u sridu!

Saša, svaka ti je ka Njegoševa.

Gradonačelnik nije u pravu. Ulice i izlozi i automobili imaju cenu, ali sloboda nema cenu.


I koštalo nas je. Mnogi automobili i izlozi su polupani. Beograd je ličio na ratnu zonu. Međutim, neodržavanje parade bi nas koštalo mnogo više. Koštalo bi nas prava da se nazovemo slobodnim društvom i slobodnim ljudima.


Danas smo mnogo slobodniji nego što smo juče bili. I mnogo jači. Kao društvo. Jači smo za odsustvo straha. I sigurniji da je država jača od huligana i njihovih podstrekača i organizatora.


I najvažnije:

Zahvaljujem se policiji na načinu na koji je odgovorila na nasilje. Koštalo ih je. Mnogo. Preko 80 policajaca je povređeno. Jedno veliko hvala za način na koji su odbranili grad od preko 6.000 napadača. Hvala i njihovim porodicama koje su sigurno strahovale mnogo više nego mi, ostali građani. Zahvaljujem im se na suzdržanosti. Zahvaljujem im se na profesionalnosti i stručnosti. Zahvaljujem im se što su odbranili Beograd.
milosss92 milosss92 09:18 11.10.2010

repriza mitinga za Kosovo

kada je policiji takodje naredjeno da se ne suprotstavlja ozbiljno huliganima vec da ih puste da lome Beograd.
Srecom ovog puta nije bilo mrtvih, jer je policija opet naveliko stajala u mestu i samo primala udarce.

Svaka im cast sta su sve izdrzali, ali im je opet neko vezao ruke.

132 povredjenih policajaca a samo nekoliko demonstranata je jasan pokazatelj da se ponovio miting za Kosovo i da ljudi iz vrha MUP-a nisu imali volje da se obracunaju sa fasistima, dok se zivoti obicnih policajaca i zandarma zrtvuju na terenu.

Nesto je ozbiljno zlo u vrhu drzave.
looping looping 10:40 11.10.2010

Odbrana grada

Ovaj nacin razmisljanja je prilicno jednostran i bez sagledavanja dugorocnih posledica.
Misljenje vecine je ono sto ce preovladati. Na ovaj ili onaj nacin. U svakoj drzavi.
Ne znam samo ko ce onda odbraniti grad? Ko ce braniti prava LGBT zajednice izmedju "Parada ponosa"?
Lepa je ova predstava za Evropu, novine , primer borbe za demokratiju , bla ,bla... ali sta sutra? Ko ce pobediti na sledecim izborima? Da nece mozda demokratska opcija?
Mislim da je daleko pametnije bilo izbeci ovu paradu pod izgovorom pretnje nasiljem. Jednostavno onaj ko malo razmisli o LGBT zajednici znace da ce sada imati mnogo veci problem javnog izrazavanja nego ranije ( i to ne zato sto ja tako kazem ili pozivam na to!!! ).
Trebalo je sacekati da se narod kol'ko tol'ko kultivise ili ne znam ni ja sta, strogo kaznjavati svako ugrozavanje razlicitosti ali nikako ne praviti paradu!
Ali niko ne razmislja sta ce biti posle, mi hocemo nasa prava i tacka!
Hocu i ja moja prava ali ne idem glavom kroz zid.
Svaka cast gejevima na hrabrosti (ako su znali u sta se upustaju) ali vlasti su katastrofalne zbog ugrozavanja bezbednosti istih sto ce se videti u narednom periodu.
Ne bih voleo da me iko stiti onako kako sada stite LGBT zajednicu u Srbiji.
Ocigledno je da svako gleda sebe.

PS.
Da li ste citali u novinama da su na ulasku na paradu neki momci slikali za "arhivu"? :
"Uzvikujući pogrdne izraze, oni su fotografisali sve koji su ulazili na manifestaciju. Na pitanje novinara ”Politike” ko su i šta rade odgovorili su da su protivnici parade i da snimaju ”za arhivu”. Policajci su rekli da ne mogu da im zabrane da fotografišu."

asparagus asparagus 22:00 11.10.2010

Eno ga ministar...

...povisio plate policajcima. A ti posle kukaj o rezanju budzeta i o drzavnoj potrosnji.
ben-akiba ben-akiba 22:18 11.10.2010

Policija je odbranila Beograd

Odbranili glavni grad sami od sebe slobodniji pod opstom opsadom grada ja neznam onda sta je sloboda i odbrana.Ok kod nas Srba je sve moguce mi smo i Knin i Vukovar odbranili i pbedili NATO 1999. dajte ljudi budimo jednom realni i iskreni prema sebi samima s juce smo svi izgubili ali svi pa cak i onih hiljadu optimista koji su zadovoljni sto je PRIDE odrzan,promocija neceg sto je normalno i lepo koliko ja znam neizgleda tako.

Ben Akiba 2

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana