Politika

Šta se dogodilo u Majdanpeku

Saša Radulović RSS / 09.09.2014. u 19:21

Lokalni izbori u Majdanpeku su neregularni i moraju biti poništeni. Grubo je prekršen Zakon o lokalnim izborima. Ako smo pravna država. Naši slobodni mediji ćute o svemu.


Član 30 Zakona o lokalnim izborima govori o obaveznom sadržaju glasačkog listića i glasi:

Član 30
Glasački listić sadrži:
1) redni broj koji se stavlja ispred naziva izborne liste;
2) nazive izbornih lista, prema redosledu utvrđenom na zbirnoj listi, sa ličnim imenom prvog kandidata sa liste;
3) napomenu da se glasa samo za jednu izbornu listu, zaokruživanjem rednog broja ispred naziva te liste ili naziva liste.

Glasački listić u Majdanpeku nije sadržavao lično ime prvog kandidata sa liste.

Na listiću je pisao samo naziv lista, odnosno ovo:
1. ALEKSANDAR VUČIĆ - Srpska napredna stranka
2. „Ivica Dačić - SPS, PUPS, JS" i SDPS
3. DEMOKRATSKA STRANKA - DRAGAN POPOVIĆ - POP
4. Grupa građana „Okupljanje za Majdanpek i Porečje"
5. VLAŠKA STRANKA
6. Grupa građana „DOSTA JE BILO - SAŠA RADULOVIĆ"
7. SRPSKI POKRET OBNOVE - ISKRENO ZA MAJDANPEK - VLADIMIR BOŽIĆ

Ono što nije pisalo je lično ime prvog kandidata sa liste:
1. ALEKSANDAR VUČIĆ - Srpska napredna stranka , Dejan Vagner
2. „Ivica Dačić - SPS, PUPS, JS" i SDPS , Slaviša Božinović
3. DEMOKRATSKA STRANKA - DRAGAN POPOVIĆ - POP , Dragan Popović
4. Grupa građana „Okupljanje za Majdanpek i Porečje" , Isidor Igić
5. VLAŠKA STRANKA , Nebojša Trailović
6. Grupa građana „DOSTA JE BILO - SAŠA RADULOVIĆ" , Snežana Todorović
7. SRPSKI POKRET OBNOVE - ISKRENO ZA MAJDANPEK - VLADIMIR BOŽIĆ , Vladimir Božić

SNS je očigledno želeo da glasački listić u Majdanpeku izgleda kao glasački listić na republičkim izborima, da na njemu ne bude ime i prezime prvog sa njihove liste, trenutnog predsednika opštine Dejana Vagnera koji je potpuno zalutao na taj posao. Boljeg kandidata nemaju. Lista im je katastrofa. Kadrovi su im katastrofa. Pravnici i ekonomisti koji su se prihvatili knjige u kasnijim godinama života, kao i predsednik države, i diplomirali na univerzitetu iz recimo Trstenika.

Kako su ovo „pravno" odradili? Na sednici opštinske izborne komisije održanoj 27.08.2014.godine usmeno je predložen sadržaj biračkog listića. Izgleda da je to redovna pojava. Sve se radi usmeno, bez ikakvog pisanog materijala, pa se onda piše zapisnik. Na pomenutoj sednici naš pokret nije imao predstavnike jer su na toj istoj sednici primljeni naši članovi proširenog sastava opštinske izborne komisije. Nakon toga, nije bilo sednice sve do 02.09.2014.godine kada je članovima izborne komisije dat na usvajanje zapisnik u kome su otkucane sve usmeno saopštene odluke sa sednice 27.08.2014.godine. Sporna odluka u zapisniku glasi:

"Zoran Topalović je predložio da se na glasačkom listiću nalazi oznaka lokalnih izbora za odbornike Skupštine opštine Majdanpek, koji će se održati 07.09.2014. godine, kao i naziv svih proglašeni izbornih lista sa rednim brojem od 1 do 7, kao i naznakom da se glasanje vrši isključivo zaokrućivanjem rednog broja ispred naziva izborne liste."

U prevodu, vrhunski pravnik Zoran Todorović je predložio, a opštinska izborna komisija (OIK) usvojila, da ne važi član 30 Zakona o lokalnim izborima, već da se ignorišu tačke 2) i 3) tog člana. Ova protivzakonita odluka nije objavljena u Službenom listu Majdanpeka tako da niko nije ni mogao da je pročita.

Pored toga, u zapisniku se našla i odluka da se izborni materijal štampa u „Štampariji Spektar Kučevo". „Štampariji Spektar Kučevo" je preduzetnička radnja preduzetnika-paušalca, člana opštinskog odbora SNS-a. Članovi opštinske izborne komisije koji su prisustvovali sednici 27.08.2014.godine su rekli da to niko nije pomenuo na sednici i da se o tome nije glasalo. Zbog ovog pokušaja zloupotrebe službenog položaja podnesena je krivična prijava protiv predsednika OIK-a i člana SNS-a Dejana Škorića.

Svi članovi izborne komisije osim SNS-ovih članova su se usprotivili i zapisnik nije usvojen. Nakon toga, sve stranke osim SNS-a su napustile OIK i OIK je izgubio kvorum. Znači jedini trag o nezakonitoj odluci o sadržaju glasačkog listića je neusvojeni zapisnik.

Dana 04.09.2014.godine, sve izborne liste, osim SNS-a, i svi njihovi članovi OIK-a su dali i predlog da se zakaže nova sednica OIK-a i glasa o predlogu da se štampanje glasačkih listića poveri Službenom glasniku, kao i da se novac predviđen za predizbornu kampanju podeli između svih potvrđenih izbornih lista. SNS je planirao da sav novac zadrži za sebe. Ovi predlozi nikada nisu stavljeni na dnevni red.


Naši predstavnici su podneli prigovore na sadržaj glasačkog listića koje je OIK danas odbacio kao neblagovremene. Jer kažu odluka je doneta 27.08. a rok za žalbu upravnom sudu je 24 sata. A činjenica da odluku niko nije mogao da vidi, osim što su za nju mogli da čuju članovi izborne komisije koji su prisustvovali sednici, da odluka ne postoji u pisanoj formi, i da su glasači i odbornici prvi put mogli da „vide" tu odluku tako što su videli glasački listić, to ih izgleda ne uzbuđuje. To što su prekršili zakon, na to se ne osvrću.

Ovo je dno pravne države. Kada ljudi koji predstavljaju državu u Majdanpeku i sede u OIK-u, umesto da štite zakon, pokušavaju da pronađu način da izvrdaju zakon. Da odluka OIK-a, volja većine u jednoj komisiji, bude iznad zakona.

To je suština Aleksandra Vučića i njegove vladavine: njegov pogled na društvo se ne zasniva na vladavini prava, zakona i institucija već na jednom jedinom principu - država to sam ja.

Sve i da prigovor jeste neblagovremen, a nije jer rok teče od dana kada je odluka objavljena i kada su glasači mogli da saznaju za nju, odluka je NEZAKONITA i bitno utiče ne rezultat izbora. Recimo da su odlučili da naprave listić na kojem bi pisalo:
1. ALEKSANDAR VUČIĆ
2. Ivica Dačić
3. DEMOKRATSKA STRANKA
4. Grupa građana „Okupljanje za Majdanpek i Porečje"
5. Vlaška stranka
6. Stečajni upravnik
7. SPO
i da su taj listić objavili u Službenom listu i da se niko nije žalio u roku od 24 sata, to i dalje ne znači da je to pravno moguće. Odgovor na ovo „komplikovano" pravno pitanje će dati sudovi.

Inače, naš Zakon o lokalnim izborima je jedno dno od zakona i trebalo bi ga hitno menjati

Najveća neregularnost na izborima je bilo zastrašivanje građana. Na žalost, za to ne postoji prigovor. Niti zakon o tome išta govori. Građane Majdanpeka su na dan glasanja zvali nebrojeno puta, odlazili su im u kuće i stanove, i izvodili na izbore da „glasaju za Vučića". Ovo je naravno direktno kršenje izborne tišne, ali nikoga nije bilo da reaguje. Grupe ćelavih „opasnih momaka", neki u majicama sa natpisom ЖАНДАРМЕРИЈА na leđima, su se skupljale ispred biračkih mesta i sačekivale glasače. Policija je reagovala nakon nekoliko poziva, tek kada su se „momci" sami povukli. Jedno biračko mesto je bilo zatvoreno dok se čekala policija. Niko naravno ne želi da podnese prijavu. A nema ni dokaza. Ukratko mučno. Sumrak demokratije.

Želim da verujem da će sudstvo smoći snage da donese odluku da se izbori ponove. Tada ćemo tražiti od stranih organizacija da pošalju posmatrače. Dotle je došlo.

Inače ponovljeni izbori će biti odlični i za građane Majdanpeka. Dobiće još nekoliko sedmica užurbane gradnje i izgradnje opštine, njenih puteva, posete ministara kao i armije SNS-ovih aktivista koji će dati dodatnu injekciju razvoju turizma i prihodima lokalnih hotela, kafana i restorana. A i promet u radnjama će porasti. A doći će im u posetu Aleksandar Vučić lično još jednom. Samo zbog toga, vredelo bi za građane Majdanpeka da se ponove izbori.

 

Kako smo prošli?

Pokret „Dosta je bilo" danas ima gotovo 1.300 članova. Na početku avgusta, u Majdanpeku nismo imali ni jednog člana. U celoj istočnoj Srbji imamo sličnu situaciju. U Majdanpeku nismo imali nikoga ni ko nam je dao potpis za republičke izbore u martu mesecu. Na tim republičkim izborima smo u Majdanpeku osvojili 83 glasa, odnosno 0,8% izašlih birača.

U celoj opštini smo bili gotovo potpuno nepoznati na početku avgusta. U selima pogotovo. Za ovih mesec dana uspeli smo da izgradimo organizaciju u celoj opštini, da napravimo odborničku listu od 24 kandidata (7 kandidata je odustalo zbog straha i pretnji), da imamo po 2 kontrolora na svih 41 biračkih mesta. Najvažnije od svega, upoznala nas je cela opština. I gradovi i sela. I to predstavlja temelj za dalji rad.

Upoznali smo mnogo divnih ljudi, i onih koji su glasali za nas, i onih koji nisu. Upoznali smo sve lokalne političke aktere i uspostavili kontakt sa njima.

Rezultat tog rada je osvojenih 272 glasa, odnosno 2,5%.
U gradu Majdanpeku smo osvojili 4,3% glasova. Na jednom biračkom mestu u Majdanpeku 8,8%.
U selu Debeli lug smo osvojili 6,6% glasova. U selu Leskovo 4,2%. U ta dva sela smo imali jake lokalne koordinatore koji su organizovali susret sa meštanima.
Podbacili smo u Donjem Milanovcu. Tu smo osvojili 1,2% glasova.
U selima smo u proseku osvojili 1,5% glasova.

Sve ovo je više od 3 puta bolje od republičkih izbora pre 6 meseci. Trčimo maraton. Ne sprint. I glavni neprijatelj nam je medijski mrak. Ogromna većina građana jednostavno ne zna da smo aktivni i šta radimo. Ako niste na televizijama sa nacionalnom frekvencijom i u tabloidima, kao da vas nema.

I tu je kabinet postigao autogol kada je Pink izmontirao prilog sa naše konferencije za štampu u vezi sa štetnim dilom sa Etihadom. Sve što su ljudi zapamtili je da je bilo smešno, da je izgledalo da nešto nije u redu i moju veliku sliku pa su me zaustavljali na ulici da me pitaju o čemu se radi :)

Medijski mrak je bio nešto manji problem u Majdanpeku jer su ljudi mogli da nas vide na ulici. U Majdanpeku je glavni neprijatelj bio strah. Imali smo bazu „sigurnih" glasova na nivou od 4% dva dana pred izbore. Nakon toga smo stali. Poštovali smo izbornu tišinu. Slično je bilo i sa drugim listama. SNS nije. Zbog te baze sigurnih glasova smo očekivali da ćemo doći do cenzusa. Na žalost baza koju smo sačinili za mesec dana nije bila baza sigurnih glasova koja se multiplikuje na izborima. Recimo na republičkim je multiplikator bio 7 puta. U Majdanpeku 0,66 puta.

 

Kako su prošli drugi

Osim nas, ni jedna lista nije imala program za Majdanpek. SNS posebno. Sve se svodi na: mi i oni. I mi glasamo za naše, a oni za njihove. I nema potrebe za programom. Ljudi se opredeljuju prema tome koga znaju. Osim za SNS.

LDP, NDS i URS nisu izašli na izbore.  Izašla je grupa građana "Okupljanje za Majdanpek i Porečje". Kandidati na toj listi pripadaju ili su pripadali tim strankama. Nosilac liste LDP-a na prethodnim loklanim izborima i glavni ljudi Preokreta u Majdanpeku su se našli na listi SNS-a na ovim izborima.

Na lokalnim izborima je strašno važno ko je na čelu liste. Recimo SPO. Čelnici stranke nisu učestvovali na izborima. Rezultat te stranke od 3,2% nema nikakve veze sa samom strankom i ima samo veze sa lokalnim liderom. Po informacijama sa terena, njihovi glasači su mlađi ljudi, sportski nastrojeni, mnogi glasači Dveri.

Slično je i sa DS-om. Lokalni lider Dragan Popović - Pop je bivši predsednik opštine iz Donjeg Milanovca sa izuzetno jakim vezama i poznanstvima u gradu i selima koja gravitiraju ka Milanovcu (Donja reka). U gradu je osvojio 734 glasa, odnosno 47%, dok je SNS osvojio 38%. DS kao stranka uopšte nije učestvovala na izborima. Lideri DS-a nisu dolazili u Majdanpek na izričit zahtev lokalnog lidera koji je prvo bio planirao da izađe na izbore kao grupa građana, ali se onda predomislio zbog pitanja finansiranja kampanje. Iz prve ruke.

SNS je potpuno drugačiji. Kod njih se glasa isključivo za Aleksandra Vučića. Njihovi glasači ne znaju ni ko su kadrovi u opštini. Misle da je Vučić. A Vučić hapsi. Doduše po tabloidima, ali to je očigledno najvažnije.

Imajući ovo u vidu, SNS je doživeo poraz na ovim izborima. Za razliku od DS-a i SPO, kod njih su uporedivi republički i lokalni izbori. Vučić je izgubio deo podrške. Sa 51,2% u martu je pao na 46,6% u septembru. To je gotovo 5%. Mislim da je to početak opadajućeg trenda koji se neće dobro završiti za njegov ostanak na vlasti, a pogotovu za SNS. To nam ja naravno slaba uteha, jer će do tada sa svojim nesposobnim timom i sobom kao nesposobnim premijerom, dotući privredu i finansije države. Tačno je da smo i ranije imali nesposobne premijere, ali tada ekonomska situacija nije bila ovako teška.


Na ovim lokalnim izborima je glasalo 10.761 glasača:

SNS -                5.012 glasova, 46,6%
DS -                  2.398,    22,3%
SPS -                1.745,   16,2%
Nevažeći -           404,      3,7%
SPO -                  349,      3,2%
Vlaška stranka -  313,      2,9%
Dosta je bilo -      272,      2,5%
Okupljanje za Majdanpek -   267, 2,5%

Na republičkim izborima u martu mesecu izašlo je 10.263 glasača:
SNS -           5.259, 51,2%
SPS -           1.732, 16,9%
DS -             1.348, 13,1%
NDS -             445,   4,3%
Nevažeći -      318,   3,1%
LDP -             272,    2,7%
URS -             226,    2,2%
Dveri -            220,    2,1%
DSS -             143,    1,4%
Dosta je bilo -   83,    0,8%

Na lokalnim izborima u aprilu mesecu 2012.godine izašlo je 10.738 glasača:
DS -           3.433,  32,0%
SNS -         1.754  16,3%
SPS -         1.462  13,6%
URS -        1.147   10,7%
LDP -         1.041     9,7%
JS -              478      4,5%
Nevažeći -    381      3,5%
DSS -           290      2,7%
Vlaška -        254      2,4%
SRS -           250      2,3%
Dveri -          179      1,7%

 

majdanpek.dostajebilo.rs  

www.dostajebilo.rs

Facebook grupa - Dosta je bilo

https://twitter.com/SasaRadulovich

.

 

 



Komentari (119)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hajkula1 hajkula1 19:33 09.09.2014

Kandidati


Moze spisak ko je potpisao primedbe? Da li je Zapisnik uredno potpisan?


Saša Radulović Saša Radulović 19:35 09.09.2014

Re: Kandidati

Zapisnici su u redu. Nisu dozvolili da se primedbe na sadržaj biračkog listića unesu u primedbe. Divlji zapad. Potpuna samovolja predsednika biračkih odbora iz SNS-a.
hajkula1 hajkula1 19:41 09.09.2014

Nova boles`


A nema ni dokaza.


Epidemija! Dok smo mi normalci, rezignirani, ironicni a cesto i bespomocni, dok izgovaramo tu recenicu, BIVSI i svi njima bliski, keze nam se u lice, izazivacki nam je nabijaju na nos Nema dokaza.

kleinemutter kleinemutter 19:45 09.09.2014

napomena

G.Raduloviću, nažalost,moram da primetim da Vi šta god da napišete u zadnje vreme to izgleda kao dobro osmišljena reklama za Vučića.

Schade. Steta.....
looping looping 19:51 09.09.2014

Re: napomena

kleinemutter
G.Raduloviću, nažalost,moram da primetim da Vi šta god da napišete u zadnje vreme to izgleda kao dobro osmišljena reklama za Vučića.

Schade. Steta.....

Saša Radulović Saša Radulović 19:53 09.09.2014

Re: napomena

G.Raduloviću, nažalost,moram da primetim da Vi šta god da napišete u zadnje vreme to izgleda kao dobro osmišljena reklama za Vučića.


Vi mora da se šalite. Objasnite mi. Stvarno me interesuje zašto.
G.Cross G.Cross 20:35 09.09.2014

Re: napomena

kleinemutter
G.Raduloviću, nažalost,moram da primetim da Vi šta god da napišete u zadnje vreme to izgleda kao dobro osmišljena reklama za Vučića.

Schade. Steta.....

Saša Radulović Saša Radulović 20:39 09.09.2014

Re: napomena

Za vas isto pitanje.
hajkula1 hajkula1 21:30 09.09.2014

Re: napomena

kleinemutter
napomena

G.Raduloviću, nažalost,moram da primetim da Vi šta god da napišete u zadnje vreme to izgleda kao dobro osmišljena reklama za Vučića.

Schade. Steta.....



Na ovo si mislila?


Zoran Topalović je predložio da se na glasačkom listiću nalazi oznaka lokalnih izbora za odbornike Skupštine opštine Majdanpek, koji će se održati 07.09.2014. godine, kao i naziv svih proglašeni izbornih lista sa rednim brojem od 1 do 7, kao i naznakom da se glasanje vrši isključivo zaokrućivanjem rednog broja ispred naziva izborne liste."

U prevodu, vrhunski pravnik Zoran Todorović je predložio, a opštinska izborna komisija (OIK) usvojila, da ne važi član 30 Zakona o lokalnim izborima, već da se ignorišu tačke 2) i 3) tog člana. Ova protivzakonita odluka nije objavljena u Službenom listu Majdanpeka tako da niko nije ni mogao da je pročita.

Pored toga, u zapisniku se našla i odluka da se izborni materijal štampa u „Štampariji Spektar Kučevo". „Štampariji Spektar Kučevo" je preduzetnička radnja preduzetnika-paušalca, člana opštinskog odbora SNS-a. Članovi opštinske izborne komisije koji su prisustvovali sednici 27.08.2014.godine su rekli da to niko nije pomenuo na sednici i da se o tome nije glasalo. Zbog ovog pokušaja zloupotrebe službenog položaja podnesena je krivična prijava protiv predsednika OIK-a i člana SNS-a Dejana Škorića.

Svi članovi izborne komisije osim SNS-ovih članova su se usprotivili i zapisnik nije usvojen.



looping looping 05:39 10.09.2014

Re: napomena


Meni lično ovakve stvari smetaju.
Osim nas, ni jedna lista nije imala program za Majdanpek. SNS posebno.

Neko nema program a neko ga posebno nema. Taj posebni je onaj koga baš ne varimo.

Čini mi se da postoji neko lično prepucavanje sa SNS-om što zapravo velika greška u privlačenju glasača.
Bolji pristup bio bi: "Ne zanima nas ko je bio na vlasti, ni ko je sada na vlasti već samo da mi dođemo na vlast i sredimo Srbiju da bude onakva kakva treba da bude" umesto "Pu! Taj Vučić, đubre jedno!"
I ne bi bilo loše na neki način poštovati one koji su glasali za SNS. Ja lično nisam glasao ni za koga ali ima onih koji su glasali za SNS a niko ih nije na to naterao osim muke. Jer im niko osim Vučića nije ništa ponudio. Osim ako se ne računa pljuvanje Vučića i neosnovane kritike prodaje JAT-a, Beograda na Vodi, prodaje svete srpske zemlje "arapima"...
Bolje bi bilo predstaviti (preferiranu) listu budućih ministara DJB-a, i ljude koji će voditi državu kada DJB dođe na vlast.


a_jovicic a_jovicic 10:13 10.09.2014

Re: napomena

looping
Ja lično nisam glasao ni za koga ali ima onih koji su glasali za SNS a niko ih nije na to naterao osim muke. Jer im niko osim Vučića nije ništa ponudio.

A šta im je to "sveti" Vučić ponudio?!? Najavu najavljene najave?!?

A da ... Ponudio im je posao u već pretrpanim javnim preduzećima ... po principu "100 SNS-ovaca za 1 DS-ovca". Nije ponudio ništa što već nisu nudili i DS i SPS pa ni URS a što nas je i dovelo ovde gde jesmo ... to je otprilike isto k'o i kad ti diler ponudi besplatnu "gudru" a onda kad se "navučeš" bude "e pa nema sad nazad, sad ima da radiš sve što ti mi kažemo pa ako treba i da nešto ukradeš ili nekog da prebiješ da bi dobio još" ... i mi sad treba da ćutimo o tome i da pričamo o tamo nekim ministrima 2034-te godine (kad' će narodu otprilike da dodje iz d* u glavu da ih ovaj samo laže i folira)?!?

"Sreća" te će "banca rotta" da se desi mnogo ranije pa će oni koji su mu i dali apsolutnu vlast (a i vi "dobronamerni" savetnici) da ga najure motkama (a onda, na žalost opet da postave nekog ko ih "tako divno laže" )


Usput ... oni koji su i posle skoro 2 godine "pali" na Vučićevu demagogiju (pored svih dokaza o nesposobnosti njegovog partijskog kadra, sklopljenim tajnim štetnim ugovorima, "aflatoksinima", "hiljadama milijardi", "egejskim kanalima" i ostalim lažima) nisu ni sposobni da procene koji je kandidat dobar. Problem je što ima mnogo (i sve više) onih koji su pacifikovani zahvaljujući delovanju partokratske mafije pa su previše oprezni da bilo kome daju svoj glas. A njih ima mnogo više nego iskrenih Vučićevih sledbenika.
Saša Radulović Saša Radulović 10:43 10.09.2014

Re: napomena

G.Raduloviću, nažalost,moram da primetim da Vi šta god da napišete u zadnje vreme to izgleda kao dobro osmišljena reklama za Vučića.

Schade. Steta.....


Šteta što ne dobih odgovor.

Kod nas su teorije zavere široko rasprostranjene i ljudi poveruju u najneverovatnije konstrukcije pre nego u nešto što im stoji ispred nosa.

Kakva bi to "dobro osmišljena reklama za Vučića" uopšte teoretski mogla da bude kada javno govorite da je nesposoban premijer, da uništava državu, da su mu ministri plagijatori, da potpisuje štetne ugovore itd. zaista mi nije jasno.

Inače ova glupost se povlači iz predizborne kampanje, a plasirala ih je opozicija na izborima. Kao: pokret "Dosta je bilo" je dogovor između Vučića i mene da opoziciji uzmem glasove. Čoveče. Mi se ubismo od posla, bez novca, u medijskom mraku, cepamo ga direktno u glavu po svim pitanjima.

A ako vas zaista interesuje kako zaista izgleda nežna kritika Vučića koja skriva interese, u ovom slučaju ekonomske, čitajte kolegu blogera.

looping looping 10:45 10.09.2014

Re: napomena

a_jovicic
looping
Ja lično nisam glasao ni za koga ali ima onih koji su glasali za SNS a niko ih nije na to naterao osim muke. Jer im niko osim Vučića nije ništa ponudio.

A šta im je to "sveti" Vučić ponudio?!? Najavu najavljene najave?!?

A da ... Ponudio im je posao u već pretrpanim javnim preduzećima ... po principu "100 SNS-ovaca za 1 DS-ovca". Nije ponudio ništa što već nisu nudili i DS i SPS pa ni URS a što nas je i dovelo ovde gde jesmo ... to je otprilike isto k'o i kad ti diler ponudi besplatnu "gudru" a onda kad se "navučeš" bude "e pa nema sad nazad, sad ima da radiš sve što ti mi kažemo pa ako treba i da nešto ukradeš ili nekog da prebiješ da bi dobio još" ... i mi sad treba da ćutimo o tome i da pričamo o tamo nekim ministrima 2034-te godine (kad' će narodu otprilike da dodje iz d* u glavu da ih ovaj samo laže i folira)?!?

"Sreća" te će "banca rotta" da se desi mnogo ranije pa će oni koji su mu i dali apsolutnu vlast (a i vi "dobronamerni" savetnici) da ga najure motkama (a onda, na žalost opet da postave nekog ko ih "tako divno laže" )


Usput ... oni koji su i posle skoro 2 godine "pali" na Vučićevu demagogiju (pored svih dokaza o nesposobnosti njegovog partijskog kadra, sklopljenim tajnim štetnim ugovorima, "aflatoksinima", "hiljadama milijardi", "egejskim kanalima" i ostalim lažima) nisu ni sposobni da procene koji je kandidat dobar. Problem je što ima mnogo (i sve više) onih koji su pacifikovani zahvaljujući delovanju partokratske mafije pa su previše oprezni da bilo kome daju svoj glas. A njih ima mnogo više nego iskrenih Vučićevih sledbenika.

Pa, da ponovimo:
Umesto pljuvanja Vučića:

Bolji pristup bio bi: "Ne zanima nas ko je bio na vlasti, ni ko je sada na vlasti već samo da mi dođemo na vlast i sredimo Srbiju da bude onakva kakva treba da bude" umesto "Pu! Taj Vučić, đubre jedno!"

i

Bolje bi bilo predstaviti (preferiranu) listu budućih ministara DJB-a, i ljude koji će voditi državu kada DJB dođe na vlast.


Ali ko može da odoli pljuvanju Vučića.

Ako Vučić ne valja narod to nekada i može da skonta ali kakva korist od toga kada nema ničeg što valja?
a_jovicic a_jovicic 10:54 10.09.2014

Re: napomena

looping

Pa, da ponovimo:
Umesto pljuvanja Vučića:

Bolji pristup bio bi: "Ne zanima nas ko je bio na vlasti, ni ko je sada na vlasti već samo da mi dođemo na vlast i sredimo Srbiju da bude onakva kakva treba da bude" umesto "Pu! Taj Vučić, đubre jedno!"

i

Bolje bi bilo predstaviti (preferiranu) listu budućih ministara DJB-a, i ljude koji će voditi državu kada DJB dođe na vlast.


Ali ko može da odoli pljuvanju Vučića.

Ako Vučić ne valja narod to nekada i može da skonta ali kakva korist od toga kada nema ničeg što valja?

Evo čisto za podsećanje "dobronamernih" savetnika kakvo društvo "Restart" želi da izgradi ...


... tako da je sasvim netačno da se bavi samo negativnom kampanjom. Oštra kritika postojećeg haosa je nužna ... a Krle nek se bavi "drugarskom kritikom" (samo još i kad bi saznali za čiji račun)


EDIT: Nagradno pitanje ... U kojem se od spotova Restarta za kampanju u Majdanpeku spominje lik i delo Nj.V.?!?

YouTube kanal "Izbori za Skupštinu opštine Majdanpek (7. septembar 2014)"
princi princi 11:21 10.09.2014

Re: napomena

looping

...

Da, fino primećeno. U osnovi, radi se o fascinaciji vođom, liderom, a manifestacija je jedne psihološke falinke koja se, na žalost, kod ljudi prečesto sreće: fundamental attribution error (FAE). Sve što se dešava, čak i one slučajne stvari, čak i one stvari koje su evidentno rezultat delovanja neke grupe ili grupacije, se pripisuje ličnim svojstvima lidera, bez obzira da li je maligan (recimo Milošević) ili benevolentan (recimo Tadić). Tako će se, jelte, Tadiću (a ne biračkom telu Srbije) pripisati to što je SRS->SNS, tako "samo Tadić/Vučić/Radulović/Đinđić/Živković/Koštunica/..." mogu spasiti Srbiju. Nisu Srbi tu nikakav izuzetak. FAE je tvar od koje se prave filmovi, pišu romani, pevaju pesme, ali i prave fašistički idoli. Epska, ali u osnovi policijska i autoritarna svest, protiv nje se treba boriti i nju razotkrivati i na ličnom i na društvenom planu.
G.Cross G.Cross 11:39 10.09.2014

Re: napomena

Saša Radulović
Za vas isto pitanje.


Sasa, evo da pokusam da odgovorim.

Ja sam se slozio sa kleinemutter zato sto sam verovao da je htela da kaze da u poslednje vreme , verovatno zbog malo raspolozivog vremena, kvalitet vasih postova dramaticno pada, i time posredno pomaze Vucicu.

Kvalitet ovog posta je toliko los, prosto sa formalnog i sadrzajnog stanovista, da zelim verujem da ga vi niste napisali nego neko drugi. U tom slucaju za vas bi bilo bolje da to jasno naznacite.

Ja razumem teskoce kreiranja stranacke infrastrukture ali verujem da ne treba da zrtvjuete kvalitet zbog kvantiteta.

Ko god da je napisao ovaj tekst bi trebalo prvo da bude treniran u komunikaciji pa tek onda pusten da predstavlja Vas.

Osoba koja je ovo pisala je jasno uzbudjena i povredjena, ali to ne bi smelo da se vidi u takstu.

Looping je lepo dole rekao:

Čini mi se da postoji neko lično prepucavanje sa SNS-om što zapravo velika greška u privlačenju glasača.


Tekst izgleda vise kao jadikovka bespomocnog i uvredjenog, koji samo salje uvrede nazad , nego tekst koji bi me privukao DJB.

I konacno, ako verujete, ovo sve pisem sa dobrom namerom.




looping looping 11:41 10.09.2014

Re: napomena

Evo čisto za podsećanje "dobronamernih" savetnika kakvo društvo "Restart" želi da izgradi ...

... tako da je sasvim netačno da se bavi samo negativnom kampanjom. Oštra kritika postojećeg haosa je nužna ... a Krle nek se bavi "drugarskom kritikom" (samo još i kad bi saznali za čiji račun)

Svaka čast na ovom intervjuu. Očigledno je da na blogu nije tako ubedljiv.
Vidim ideju ali i dalje ne vidim tim ljudi sposobnih da sprovede tako nešto.
Osim ako ne misli da će sam da ostvari tako nešto jer za to bi trebao da bude mnogo veći "apsolutista" od Vučića.
Sve te ideje je imao i Koštunica pa eto kako se završilo. Poštovati pravni sistem, zakone... ali pitanje je kako sprovesti promene, sa kim, kada?
Lakše nam je da volimo Radulovića nego da mu verujemo, kao i Koštunicu.

... a Krle nek se bavi "drugarskom kritikom"

Krle je počeo da piše realne političke blogove, napokon.
Valjda neće da se vrati na staro.

Pa valjda nije suština kritike sama kritika? Takva kritika potkopava kritičara.
Saša Radulović Saša Radulović 12:30 10.09.2014

Re: napomena

Kvalitet ovog posta je toliko los, prosto sa formalnog i sadrzajnog stanovista, da zelim verujem da ga vi niste napisali nego neko drugi. U tom slucaju za vas bi bilo bolje da to jasno naznacite.


I ovaj i sve druge tekstove na blogu sam lično pisao.

U tekstu nema jadikovke. Samo konstatovanje činjenica, delom sarkazam, i delom moja analiza.

Razumem da se vama lično ne dopada. Mnogim drugim ljudima se dopada i ne mislie da je loš. Ni sa formalnog, ni sa sadržajnog stanovišta.

G.Cross G.Cross 13:01 10.09.2014

Re: napomena

Saša Radulović
Kvalitet ovog posta je toliko los, prosto sa formalnog i sadrzajnog stanovista, da zelim verujem da ga vi niste napisali nego neko drugi. U tom slucaju za vas bi bilo bolje da to jasno naznacite.


I ovaj i sve druge tekstove na blogu sam lično pisao.

U tekstu nema jadikovke. Samo konstatovanje činjenica, delom sarkazam, i delom moja analiza.

Razumem da se vama lično ne dopada. Mnogim drugim ljudima se dopada i ne mislie da je loš. Ni sa formalnog, ni sa sadržajnog stanovišta.



U redu je Sasa, pitali ste me i ja sam vam odgovorio.
Ima mnogo ljudi kojima se svidja. Meni ne.

Izgleda mi kao dobar partijski bilten ali definitvo ne nesto sto bi privuklo nove glasace.

Kvalitet komuniciranja sa target grupom predstavlja znak da postujete target grupu.

Je ne komentarisem kvalitet vasih ideja, ja komentarisem kvalitet nacina na koji ih komunicirate. Izgleda da zurite. Upotrebljavate unutarpartijski zargon komunicirajuci sa outsiderima. Mnogo dugih recenica koje zahtevaju napor da ih razumemo.Onda neke vrlo kratke recenice koje su jos teze za razumeti.


Usput:

DS kao stranka uopšte nije učestvovao na izborima. Lideri DS-a nisu dolazili u Majdanpek na izričit zahtev lokalnog lidera koji je prvo bio planirao da izađe na izbore kao grupa građana, ali se onda predomislio zbog pitanja finansiranja kampanje.

- Pa je li DS ucestvovala ili ne?
- DS je zenskog roda, kaze se "ucestvovala".

Iz prve ruke.
– Sta iz prve ruke?

Zbog te baze sigurnih glasova smo očekivali da ćemo doći do cenzusa. Na žalost baza koju smo sačinili za mesec dana nije bila baza sigurnih glasova koja se multiplikuje na izborima;
- Pa je li baza bila sigurna ili nije?




i Konacno:

The two words 'information' and 'communication' are often used interchangeably, but they signify quite different things. Information is giving out; communication is getting through.
Sydney J. Harris

Krugolina Borup Krugolina Borup 13:44 10.09.2014

Re: napomena

Izgleda mi kao dobar partijski bilten ali definitvo ne nesto sto bi privuklo nove glasace.

Kvalitet komuniciranja sa target grupom predstavlja znak da postujete target grupu.


Ne razumem ovo nikako.

Slažem se da Sašin stil pisanja blogova odudara od načina na koji smo navikli da nam se političari obraćaju, ali ne razumem zašto se iskrenost i direktnost - koji su glavni činioci tog odudaranja - proglašavaju za manu? Ako Saša ičim odudara od drugih činilaca na našoj političkoj sceni, to je onda činjenica da stvari naziva pravim imenom. Bez trulih političkih kompromisa.

Vama možda više odgovara stil u kojem je DS održala konferenciju za štampu, na kojoj je od A do Š izlistala sve nepravilnosti i kršenja zakona koje je i Saša ovde naveo, istovremeno ne poduzimajući apsolutno ništa da zvaničnim putem, kroz prigovore, žalbe i tužbe, obori rezultate i zahteva nove izbore. Ladno, bez blama, uzeli ljudi mikrofon u ruke i rekli: Jaooo, strašno je bilo koliko se kršio zakon, koliko je bilo pritisaka i nepravilnosti - ali neka rezultata. Činjenica da nam rezultati odgovaraju preteže nad činjenicom da se zakon kršio.

To je taj stil koji Saša treba da preuzme? Time treba da privuče birače?

Ne bih rekla. Tim stilom je DS pogubio birače. I još i gubi.

A što se Vaših opaski o dužini rečenica, kao i rodu i broju tiče - potpuno su u skladu sa glavnom političkom i birokratskom linijom naše države: FORMA ISPRED SUŠTINE.

I za kraj da naglasim: verujem Vam kada kažete da su Vaše sugestije i opaske krajnje dobronamerne. Samo ih - jednostavno - ne razumem.
G.Cross G.Cross 13:55 10.09.2014

Re: napomena

I za kraj da naglasim: verujem Vam kada kažete da su Vaše sugestije i opaske krajnje dobronamerne. Samo ih - jednostavno - ne razumem.


Uh, upadoh je u osinje gnezdo

Zasto verujete, da ako kritikujem Sasu podrzavam nekoga drugog (DS na primer)?

Ja sam Sasu kritikovao zato sto verujem da ima odlicnu ideju, ali da ima problema sa proelaskom od ideje u stvarnost.

I on nije defnitivno jedini u tome.

Ja sam ga kritikovao zato sto mi se svidja 90% od onoga sto radi. Ali djavo je u detalju.

Zasto je Sasa objavio ovaj post ovde?

a) Da informise partijsko clanstvo ? - U tom slucaju je dobar post, ali sta
radi ovde na B92
b) Da pridobije nove ljude? - U tom slucaju ovo je los post. Zbog jezika,
negativnosti, ,nejasnosti.

Bilo bi interesantno da se javi iko ko je procitao ovaj post i zbog njega odlucio da sledeci put glasa za Radulovica, ili koji je do sada imao pozitivno misljene o AV pa ga promenio.

Eto, valjda razjasnih malo.


princi princi 14:55 10.09.2014

Re: napomena

Eto, valjda razjasnih malo.

Naivni čoveče... Mislio sam da će Radulovićevi evidentni nedostaci u komunikaciji s ljudima biti dobra osnova za sprečavanje formiranja kulta ličnosti i inicijaciju nekakvog autentičnog grassroot pokreta u kome će crowd wisdom nadjačati (nadri)vizije (nadri)lidera. Na žalost, kao i u slučaju Ćedooženime, politika u Srbiji još uvek funkcioniše na nivou verskih sekti.
blogovatelj blogovatelj 18:00 10.09.2014

Re: napomena

Eto, valjda razjasnih malo.


Naivni čoveče...


Decaci, sijate. Zasluzujete javnu pohvalu.
violina violina 18:42 10.09.2014

Re: napomena

Ono što treba da smeta svakome je: “Grubo je prekršen Zakon o lokalnim izborima. Član 30 Zakona o lokalnim izborima govori o obaveznom sadržaju glasačkog listića”, ostalo je za razglabanje pristrasnih i nepristrasnih. Nije mi jasno zašto je ovo reklama samo za Vučića, zašto ne i za izbornu komisiju, za Zorana Topalovića, Dejana Vagnera, Dragana Popovića, Žandarmeriju, za sve negativno spomenute u tekstu.
Saša Radulović Saša Radulović 19:43 10.09.2014

Re: napomena

Ja sam Sasu kritikovao zato sto verujem da ima odlicnu ideju, ali da ima problema sa proelaskom od ideje u stvarnost.


Vi to umete bolje? Sasvim moguće. Umesto da beskorisno dobronamerno dobacujete sa tribina, učlanite se, uđite u borbu i pokažite da umete bolje.

Kažete da su ideje 90% dobre. Iz onoga što govorite izlazi da biste vi, u sred ovog medijskog mraka, umeli mnogo bolje da ih "prodate" biračima. Bujrum.

- DS je zenskog roda, kaze se "ucestvovala".


Hvala. Ispravio.
G.Cross G.Cross 20:01 10.09.2014

Re: napomena

Umesto da beskorisno dobronamerno dobacujete sa tribina, učlanite se, uđite u borbu i pokažite da umete bolje.


U redu , prestacu da dobacujem sa tribina.
predatortz predatortz 20:04 10.09.2014

Re: napomena

G.Cross
Umesto da beskorisno dobronamerno dobacujete sa tribina, učlanite se, uđite u borbu i pokažite da umete bolje.


U redu , prestacu da dobacujem sa tribina.

Uzivajte u vasoj realnosti.


Čitajući vašu prepisku, zaključio sam da je Radulović veoma sujetan čovek. Iskustvo mi kazuje da za takve ne treba glasati.
Krugolina Borup Krugolina Borup 20:12 10.09.2014

Re: napomena

zaključio sam da je Radulović veoma sujetan čovek.


A i stečajni je upravnik.
Bljak!
predatortz predatortz 20:15 10.09.2014

Re: napomena

Krugolina Borup
zaključio sam da je Radulović veoma sujetan čovek.


A i stečajni je upravnik.
Bljak!


Kakve sad to ima veze? U svakom slučaju, ovakvim nastupom glasače neće privući...
Mislite o tome. Mislim, ako hoćete nešto da postignete u politici...
satinelle satinelle 20:20 10.09.2014

Re: napomena

Ovo nije "bacanje rukavice" koje rezultira odgovorom na izazov. Žao mi je što ovo konstatujem, ali smatram da je G.Cross u pravu.
looping looping 20:22 10.09.2014

Re: napomena

predatortz
G.Cross
Umesto da beskorisno dobronamerno dobacujete sa tribina, učlanite se, uđite u borbu i pokažite da umete bolje.


U redu , prestacu da dobacujem sa tribina.

Uzivajte u vasoj realnosti.


Čitajući vašu prepisku, zaključio sam da je Radulović veoma sujetan čovek. Iskustvo mi kazuje da za takve ne treba glasati.

Kao što reče KM:
Schade. Steta.....

Krugolina Borup Krugolina Borup 20:28 10.09.2014

Re: napomena

Kakve sad to ima veze?


Upravo.

Tema bloga je više nego očigledno i izuzetno lako dokazivo kršenje zakona tokom izbornog procesa u Majdanpeku.

Niko ni reč da kaže o tome, nego se raspravlja o Sašinom stilu pisanja, rodu i broju koju u tekstu koristi, i tome da li je sujetan.

predatortz predatortz 20:38 10.09.2014

Re: napomena

Niko ni reč da kaže o tome, nego se raspravlja o Sašinom stilu pisanja, rodu i broju koju u tekstu koristi, i tome da li je sujetan.


Dakle, ti politički život zamišljaš kao u vreme svemoćnog CK. Šef CK izabere temu, svi drugi ga slede na toj 'liniji'. Ko izađe iz zacrtanih okvira, biva optužen za oportunizam, frakcijašenje i sl. sranja.
Ovo je blog. Saša ga je otvorio za komentare. Neki komentari mogu da budu suvisli, neki pak nesuvisli. Shvati ovo kao obraćanje biračkom telu. Ako se budete brecali na birače, nećete nikad ništa uraditi. Ako na dobronamerne sugestije odgovorite uljudno, možda imate neku šansu da dobacite do cenzusa. Meni ni iz džepa, ni u džep.
martin_krpan martin_krpan 21:00 10.09.2014

Re: napomena

Krugolina Borup
Kakve sad to ima veze?


Upravo.

Tema bloga je više nego očigledno i izuzetno lako dokazivo kršenje zakona tokom izbornog procesa u Majdanpeku.

Niko ni reč da kaže o tome, nego se raspravlja o Sašinom stilu pisanja, rodu i broju koju u tekstu koristi, i tome da li je sujetan.



Zaista, Radulovićeva ideja se sve manje vidi od kritičkog sfumata. Mračnjaci na sve strane a sve iz dobre namjere. Niko od Radulovića ništa da nauči i da eventualno pokrene razmišljanje. Kako se može usmjeriti nezadovoljstvo i kvanitifikovati, kako pokrenuti organizaciju, koliko rezultata se može ostvariti bez novca, šta je potrebno za političku partiju/organizaciju.

P.S. Bez ikakvih aluzija, ali i kada je Đinđić kretao sa nekim svojim idejama koje su bile širem auditoriju nejasne, bivao je ismijavan. Ne želim da poredim Đinđića i Radulovića, ali ljudi ovdje ne vole pomjeranje. Da li je to teorija govana na površini i vode do grla, ili je nešto drugo, ne znam? Znam samo da je jeziv stav reći nekome da griješi zato što nešto pokušava.
Saša Radulović Saša Radulović 21:03 10.09.2014

Re: napomena

Čitajući vašu prepisku, zaključio sam da je Radulović veoma sujetan čovek.


Samo što nisam. Što vas naravno ne sprečava da to zaključite. Uopšte potreba za takvim "zaključivanjem" mi je potpuno strana.
Saša Radulović Saša Radulović 21:05 10.09.2014

Re: napomena

U redu , prestacu da dobacujem sa tribina.


Sindrom suvozača. A druga opcija?

Kažete da su ideje 90% dobre. Iz onoga što govorite izlazi da biste vi, u sred ovog medijskog mraka, umeli mnogo bolje da ih "prodate" biračima. Bujrum.

predatortz predatortz 21:06 10.09.2014

Re: napomena

Saša Radulović
Čitajući vašu prepisku, zaključio sam da je Radulović veoma sujetan čovek.


Samo što nisam. Što vas naravno ne sprečava da to zaključite. Uopšte potreba za takvim "zaključivanjem" mi je potpuno strana.


Eto! U nizu komentara izaberete, kad se već persiramo - što nije običaj ovde, one koji nisu povoljni po vas i na njih zajedljivo odgovarate. Ja to nazivam sujetom? Vi?
princi princi 21:09 10.09.2014

Re: napomena

Krugolina Borup


Ne vredi, Krugolina, morate svi u tom pokretu, partiji šta je to već, da se odlučite: da li je "dostajebilo" privatan projekat preduzetnika Saše Radulovića (kao što je bio, na primer, Ćedin ledepe) koji za cilj ima prodaju njegovog lika i dela srpskom glasačkom telu ili je nekakav građanski pokret koji za cilj ima preobražaj srpskog društva (sine, smrzla mi se čuka od pompeznosti dok sam ovo otkucao). Drugim rečima, da li ste svi vi njegovi najamnici ili saborci. Ako je prvo, onda je SRadule potpuno u pravu: potpuno je njegova stvar kako će se ponašati i šta će raditi i niko nema pravo da mu išta prigovara. Treba svima da se najebava majke, jer njegov je rizik i njegovo sve što dobije i/ili izgubi u tom njegovom političkom poduhvatu. Ako je drugo, onda, jbg, treba da istrpi dobronamernu kritiku, i pokuša da moderira svoje pnašanje.

Meni se, a vidim da izgleda nisam sam u tome, stalno čini da SRadule cross-talkuje, tj da pokušava da prodaje jedno pod firmom drugog.
looping looping 21:11 10.09.2014

Re: napomena

Ja to nazivam sujetom? Vi?

Taština?
Saša Radulović Saša Radulović 21:12 10.09.2014

Re: napomena

Žao mi je što ovo konstatujem, ali smatram da je G.Cross u pravu.


Ne razumem zašto vam je žao što tako smatrate?

Svi imaju odlične recepte šta treba raditi, a broj onih koji su spremni da se uključe i urade to nešto za šta smatraju da treba raditi i što kažu da znaju da rade, teži nuli.

A onda stižu i obavezni konstruktivni i dobronamerni komentari o sujetama (koji su uvek jednostrani) i o "kultu" vođe. I tu je kraj svakom racionalnom razgovoru.
Saša Radulović Saša Radulović 21:14 10.09.2014

Re: napomena

Meni se, a vidim da izgleda nisam sam u tome, stalno čini da SRadule cross-talkuje, tj da pokušava da prodaje jedno pod firmom drugog.


Zaista dosta.
Saša Radulović Saša Radulović 21:20 10.09.2014

Re: napomena

U nizu komentara izaberete, kad se već persiramo - što nije običaj ovde, one koji nisu povoljni po vas i na njih zajedljivo odgovarate.


Nigde nije bilo zajedljivosti. Pročitajte još jednom.

Inače obično sujetni ljudi zovu druge ljude sujetnim. Bilo bi korisno kada bi prekinuli ovu jalovu prepisku o navodnoj "sujeti".

Persiram ljudima koje ne poznajem.
predatortz predatortz 21:22 10.09.2014

Re: napomena

Bilo bi korisno kada bi prekinuli ovu jalovu prepisku o navodnoj "sujeti".


Sa zadovoljstvom. Pozdravljam vas.
Saša Radulović Saša Radulović 21:24 10.09.2014

Re: napomena

Niko ni reč da kaže o tome, nego se raspravlja o Sašinom stilu pisanja, rodu i broju koju u tekstu koristi, i tome da li je sujetan.


Ne znam odakle dolazi potreba da se raspravlja o meni. A sa druge strane priča kako ne treba negovati kult ličnosti. Kako je važna ideja, a ne ljudi.
O svemu samo ne o temi.

I svi bi da savetuju, a niko ništa da uradi.
Saša Radulović Saša Radulović 21:26 10.09.2014

Re: napomena

Sa zadovoljstvom. Pozdravljam vas.


Držim vas za reč. Ovo je jedno N-ti put.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:28 10.09.2014

Re: napomena

Saša Radulović
I svi bi da savetuju, a niko ništa da uradi.

Ово је начело целог једног помало блазираног политичког приступа.
emsiemsi emsiemsi 21:38 10.09.2014

Re: napomena

Saša Radulović
Žao mi je što ovo konstatujem, ali smatram da je G.Cross u pravu.


Ne razumem zašto vam je žao što tako smatrate?

Svi imaju odlične recepte šta treba raditi, a broj onih koji su spremni da se uključe i urade to nešto za šta smatraju da treba raditi i što kažu da znaju da rade, teži nuli.

A onda stižu i obavezni konstruktivni i dobronamerni komentari o sujetama (koji su uvek jednostrani) i o "kultu" vođe. I tu je kraj svakom racionalnom razgovoru.

Право кажеш !
Сујетни ти добацују да си сујетан !
... да не ширим даље причу (јер тако то у животу увек иде).
ПС. Сада сам угледао да си ти то већ констатовао - но, нека остане и од мене.
satinelle satinelle 21:43 10.09.2014

Re: napomena

Ne razumem zašto vam je žao što tako smatrate?

Svi imaju odlične recepte šta treba raditi, a broj onih koji su spremni da se uključe i urade to nešto za šta smatraju da treba raditi i što kažu da znaju da rade, teži nuli.


Ideja i cilj su dobri, recept valja, kuvar zakazao.

Ne teže nuli oni koji znaju, već je njima pun kufer ovih koji sve znaju, zato se i ne uključjuju previše.
Saša Radulović Saša Radulović 22:16 10.09.2014

Re: napomena

Ideja i cilj su dobri, recept valja, kuvar zakazao.


To ćemo videti :) Tek smo počeli. A ako umete da pomognete, uključite se.

Ne teže nuli oni koji znaju


To nisam ni rekao, već:

broj onih koji su spremni da se uključe i urade to nešto ... teži nuli.



već je njima pun kufer ovih koji sve znaju, zato se i ne uključjuju previše.


Ovo je nedopustivo. I to mi zaista smeta. Svi bi da savetuju nekoga drugog da on uradi ono što "oni" mislie da znaju, a kako se "oni" ne bi uključivali previše. Jer im je pun kufer. Za razliku od nas koji smo se uključili.

Zato se i ponašate na način koji vas čini moćnim


Ovo već ode u peršun.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:24 10.09.2014

Re: napomena

Ovo je nedopustivo. I to mi zaista smeta. Svi bi da savetuju nekoga drugog da on uradi ono što "oni" mislie da znaju, a kako se "oni" ne bi uključivali previše. Jer im je pun kufer. Za razliku od nas koji smo se uključili.

Има још једна друга, једнако тупава логика, која каже: Сви који се баве политиком су непоштени. Ми, поштени, ми се политиком не бавимо. Политика је за непоштене. А како, по том резону, да политика постане ствар одговорних и поштених, нико жив не зна...

Бесплодно праведништво.
disident79 disident79 22:25 10.09.2014

Re: napomena

Kao prvo svaka čast na detaljnom pregledu izbora, pošto u medijima to nije pokriveno kako treba.
Drugo, kapa dole za institucionalnu borbu, to je put u civilizovanom društvu.
Treće, poštovanje za političke ideje i ulazak u blato političke borbe.

Komentar(bez saveta):

Rezultat je razoračavajuč za DJB, bez obzira na okolnosti. Kako ja vidim stvari, dobar rezultat DS ne ide na ruku izbornim rezultatima DJB. Šta mislite da je trebalo uraditi da bi se prešao cenzus? Stekao se utisak na osnovu teksta da je to bilo skoro nemoguće u ovim uslovima, a to je 250 glasova, pa deluje čudno.

Komentar o lokalnom lideru liste DS je neobičan, zanimljiv ali u isto vreme maglovit "iz prve ruke", vrlo sugestivan. Da li ste pregovarali sa njim o izlasku na izbore na zajedničkoj listi?


I svi bi da savetuju, a niko ništa da uradi.

Rade. Glasaju.

Molio bih za još jedan odgovor, mislim da sam razvio predrasudu pa loše zaključujem. Da li ste za vikend izbora bili u Majdanpeku?


satinelle satinelle 23:23 10.09.2014

Re: napomena

Rade. Glasaju.


To je ono što Saša ne razume. Neće svi u politiku, niti ih zanima da se angažuju.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:48 10.09.2014

Re: napomena

satinelle
Rade. Glasaju.


To je ono što Saša ne razume. Neće svi u politiku, niti ih zanima da se angažuju.

A zašto bi on bio u blatu, da bi sve nas iz njega izvlačio? Je l' mu to dužnost? Neka obaveza? Plaćamo ga za to?
:)
blogovatelj blogovatelj 01:34 11.09.2014

Re: napomena

A zašto bi on bio u blatu, da bi sve nas iz njega izvlačio? Je l' mu to dužnost? Neka obaveza? Plaćamo ga za to?


To mu je bila želja. Sopstveni izbor.
a_jovicic a_jovicic 01:35 11.09.2014

Re: napomena

satinelle
Rade. Glasaju.

To je ono što Saša ne razume. Neće svi u politiku, niti ih zanima da se angažuju.

Naravno ... Niti su svi talentovani za to (ja prvi nisam) ... Medjutim šta mi, koji nećemo u politiku, da uradimo da pomognemo onima koji su zagazili u taj mulj? Bez takvih sistem neće moći da se menja a mi im svojim savetima pomažemo taman koliko i srpski tajkuni zaraženima od Ebole u Liberiji.

Znači svima nam je jasno da postojeće stanje ne valja. Svima nam je jasno da su mediji u gorem stanju nego 90-tih. Svima nam je jasno da nešto mora da se menja ... ali svima smeta kad neko ko ima petlju da zagazi u blato više nema snežno-bele rukavice i odelo.

Evo ... Jel' mogu blogo-kolege koji smatraju da to sve može bolje, da napišu svoje tekstove na temu "Kako izvući Srbiju iz blata", pa ako i nemaju autorski nalog, naći će se valjda neka dobra duša da to pusti u formi "gost autor"? Jel' ima bolji način za čistu, izvornu, narodnu demokratiju? ... Makar sve ideje pokrao onaj koga neki od nas "pljuju" konstantno (BTW ne kritikujemo ga što nam je antipatičan, nego što svaku dobru ideju upropasti ... al' eto ... možda mu se posreći da neku i ostvari a autor "pobedničkog bloga" možda dobije ministarsko mesto)
jkt2010 jkt2010 01:40 11.09.2014

Re: napomena

Saša Radulović
Ne znam odakle dolazi potreba da se raspravlja o meni. A sa druge strane priča kako ne treba negovati kult ličnosti. Kako je važna ideja, a ne ljudi.
Pa o kome drugom? Spominje se 1300 clanova. Ja (obicni citac novina koji ne zivi ni od ni za politiku) ne vidim ni jednog drugog clana da igde ista pise/prica. Osim A_Jovicica, a i on se odrice clanstva ko sv.Petar Isusa.
a_jovicic a_jovicic 03:50 11.09.2014

Re: napomena

jkt2010
Saša Radulović
Ne znam odakle dolazi potreba da se raspravlja o meni. A sa druge strane priča kako ne treba negovati kult ličnosti. Kako je važna ideja, a ne ljudi.
Pa o kome drugom? Spominje se 1300 clanova. Ja (obicni citac novina koji ne zivi ni od ni za politiku) ne vidim ni jednog drugog clana da igde ista pise/prica. Osim A_Jovicica, a i on se odrice clanstva ko sv.Petar Isusa.

Od kad to postoji jednakost izmedju: "Nastupati zvanično u ime stranke (imati funkciju u upravnim organima)", "Baviti se politikom (biti biran za javne funkcije)" i "Biti 'drug' član (imati pravo da biraš upravnu strukturu)"?!?

Funkciju nemam (niti govorim u ime "Restarta" ) ... Odbornik/poslanik/ministar/savetnik nemam nameru da budem (niti sam kvalifikovan za tako nešto) ... a ako i jesam "drug" član to se tiče samo onih koje mogu da biram.




A valjda je jasno da ne krijem podršku programu i aktivnostima Pokreta?!? Da li još nekako pomažem istom? ... opet je to stvar onih kojima pomažem. Da li ću "preleteti" u neku "lukrativniju" stranku? Naravno da neću pošto se i moje "političko budjenje" desilo u trenutku spoznaje da postoji šansa za promenu kartelskog političkog sistema. Ako i ovaj pokušaj propadne bar sam nešto pokušao a ne čekao da se nešto samo od sebe desi.

BTW Ko malo proGoogla može da nadje i javne nastupe ljudi koji imaju funkcije. Ne moraju svi oni da pišu na Blogu '92-ke ... Neki imaju i svoje blogove.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 05:07 11.09.2014

Re: napomena

blogovatelj
A zašto bi on bio u blatu, da bi sve nas iz njega izvlačio? Je l' mu to dužnost? Neka obaveza? Plaćamo ga za to?

To mu je bila želja. Sopstveni izbor.

Па ништа, онда: толика му је онда и снага и одговорност -- само његовог сопственог избора. Тако да остали губе право на валидне примедбе и савете. Ми га ни на шта не обавезујемо.
naginata_83 naginata_83 07:31 11.09.2014

Re: napomena

Evo i ja da po prvi put dobacim sa tribina - Meni zaista nije jasno zasto pozicija lidera ima tako negativnu konotaciju i izjednacuje se sa nekim kultom autoritarnog vodje? Mislim da te dve stvari moraju da se rasclane. DJB mora da ima lidera (ili jos bolje lidere) ako zeli da preraste u bilo kakvu ozbiljnu pokretacku drustvenu snagu. Neko mora da povede i kanalise energiju i pristup (i Sasa je za sada odradio lavovski posao). Mislim da od neusmerene, neciljane i stihijske pobune nema nista. Sasa pretenduje da bude lider. Cini mi se da svako ko u sebi prepozna slicne kvalitete moze da se pridruzi i oproba. I tu mislim da su trenutne kritike za ekskluzivno vodjstvo pokreta krajnje neprimerene.

Ali takodje mi se cini da je jedan od kljucnih trenutnih nedostataka DJB taj sto i dalje ne uspeva da kanalise energiju svih ljudi koji ih prate i dele slicne vrednosti i ideje, tj. nedostaje organizacija (ne kritikujem i ne potcenjujem dosadasnji trud samo primecujem). Mnogi ljudi koji posecuju ovaj blog dele Sasine stavove i licno su vrlo aktivni u promovisanju DJB ideja (govorim i o sebi i o jos nekim ljudima koje poznajem) ali nemamo ni vremena niti pretenzija da se politikom aktivno bavimo (ja npr. zivim u inostranstvu ali Srbiju cesto posecujem, pa stoga sam u kontaktu sa puno ljudi na cije stavove mogu uticati i uticem zato sto mislim da moram biti drustveno odgovorna ali nikako se ne mogu aktivno pridruziti pokretu i posecivati prostorije i sastanke). Svakako da i mi (navijaci sa tribina) mozemo pomoci i treba nas iskoristiti. Ovaj blog omogucava odredjenu vrstu interakcije ali postoje i ogranicenja. Npr. primecujem da Sasa cesto napomene da treba da prestanemo da dobacujemo sa tribina i ucinimo nesto. Ali vecina nas to nesto vec i cini i to u svom krugu poznanstava. Licno iako mi uopste nije do toga, koristim svaku priliku da razgovaram sa ljudima o ovim pitanjima i ponudim DJB kao alternativu. Verujem da je to i razlog ovolikih i dobronamernih (i nedobronamernih) sugestija. Osecamo se delom price. Nedostaje pozitivan feedback. Bez obzira koliko neko od nas ponekad promasi poentu, mislim da je diskusija zdrava i svaka sugestija dobrodosla (pa sad nesto se moze uzeti u obzir, nesto i ne mora a i ne treba).

U svakom slucaju, sve najbolje. Ja cu i dalje nastaviti da dajem sve od sebe u podrsci pokreta zato sto verujem da je doslo vreme za uzbunu a da alternativa DJB ne postoji. Samo se nadam da cemo zajedno naci nacin kako ovo sve da podignemo na jedan visi nivo.
nikvet pn nikvet pn 09:16 11.09.2014

Re: napomena

G.Cross
Ja sam Sasu kritikovao zato sto verujem da ima odlicnu ideju, ali da ima problema sa proelaskom od ideje u stvarnost.


Немојмо бити престроги и нестрпљиви.

Овај ветеринар је тек загазио у свињац.

violina violina 09:52 11.09.2014

Re: napomena

Dobra strana politike, da je ima i tamo gde ničeg više nema, političar postoji zato da bi ljudi mislili da se nešto radi, tako i deo kritike ovde prisutna, zanemaruje kršenje zakona, to je sporedno, a glavnim putem došli do reči sujetan, taština (od šest neprijatelja ljudske svijesti, taština se može smatrati najgorom. Ona je umišljenost, bahatost, drskost, pojačani egoizam.) Ako dobronamertnost ima taj oblik, na šta onda liči zla namera. Nadam se da kritika nestrpljivih neće nikada naterati Radulovića da Vučićevim načinom osvaja srce biraća.
naginata_83 naginata_83 11:38 11.09.2014

Re: napomena

violina
Nadam se da kritika nestrpljivih neće nikada naterati Radulovića da Vučićevim načinom osvaja srce biraća.


Meni se ovde cini da je doslo do nekakve vrste nesporazuma. Radulovic na ovom mestu niti moze niti zeli (cini mi se) da Vucicevim nacinom osvaja srca biraca zato sto ljudi koji ovo citaju tu robu ne kupuju (ona se i nudi i prodaje na drugacijim mestima i na drugaciji nacin: videli ste kako to cini Vucic i on je po meni odlicno mapirao potrebe svoje target grupe i na njih na odgovarajuci nacin odgovorio). Radulovic se ocigledno obraca jednoj drugacijoj populaciji kojoj je odbojna demagogija i koja se u trenutnom politickom i drustvenom haosu u Srbiji uopste ne snalazi. Toj ciljnoj grupi pripadaju ljudi koji misle svojoj glavom i odluke donose sami za sebe, njima autoritativni vodja koji obecava bajke nije potreban, dakle dzabe im se obraca. Ti ljudi verovatno nisu vecina ali imaju potencijal da budu elita i pokrenu lavinu ka ostalim slojevima drustva. Inteligencija nije dzabe evolutivna prednost i kada ljude sa tim kvalitetom istinski pridobijete, pridobicete i ostale (bar ja u to verujem).

Ali posto je ovaj deo drustva trenutno apatican, nezainteresovan, nemotivisan (dakle bystanders) potreban je lider koji bi ove posmatrace inspirisao i pretvorio u pratioce (followers, ljude koji prate desavanja, daju komentare, diskutuju online i offline) i konacno i najbitnije u aktiviste (koji aktivno podrzavaju pokret i na terenu za zalazu za razvoj strategije i implementaciju ciljeva).

Sasa se vec postavio kao lider (i to je odlicno jer neko treba i mora a taj prvi korak je najtezi) - postavio je jasne ciljeve i akcioni plan. Racionalno je vec mnoge pridobio. Ono sto po meni po malo skripi su delimicno neki drugi aspekti tog liderstva koji treba da inspirisu i motivisu i uticu i na emotivnu ne samo racionalnu stranu (npr. percepcija da se svacije misljenje uvazava, da smo svi deo tima i sl.). I Sasa a i mnogi die-hard aktivisti kao da ne shvataju da ljudi ovde ne kritikuju Radulovica kao privatno lice (coveka o kome vecina nas privatno gotovo nista ne zna) vec Radulovica kao 'grassroot movement' lidera. U takvom slucaju, sasvim je normalno da ce ljudi komentarisati i neke njegove "ljudske" atribute tj. percepciju koju svako od nas licno o njemu ima. Ne mora to nuzno da bude niti zlonamerno niti bezobrazno (mada ponekad jeste) a nacin na koji se pojedinac odnosi prema takvim kritikama otkriva da li postoji ili nepostoji kapacitet za lidera koji je sposoban da pokrene drustvenu lavinu, da inspirise i povede druge. Ako pokret a pogotovo njegovi lideri ne mogu bar veci deo nas koji ih vec razumemo i koji smo vec zainteresovani da motivisu, 'prevedu' od posmatraca do aktivnog pobornika, onda dzabe krecenje. Ne odupiremo se mi iz inata. Ocigledno smo vrlo zainteresovani. Dakle, zrele vocke samo se treba protegnuti i ubrati.

Ja licno verujem (mozda gresim, mada mislim da je svacija licna percepcija izuzetno bitna jer emotivna a ne samo racionalna strana ocestvuje u odluci) da Radulovic vecinu liderskih kvaliteta ima ali da nista nema lose ni u sugestiji i kritikama, pa taman i onim nesto ostrijim a cak ni onim glupim i besmislenim. One su u svakom slucaju ogledalo za svakog pametnog politicara i nacin na koji na njih reaguje je izuzetno bitan. Licno mislim da Sasa moze (a apsolutno to nije duzan da radi jer ne duguje nista nikome) da pokaze malo vise takta kada odgovara na sugestije i kritike. Poruka moze biti ista ali mozda za nijansu manje grubo izrecena. I da me neko pogresno ne razume, ne govorim ovde ni o kakvim socijalnim manipulacijama i udvornistvu radi sticanja politickih poena, vec samo o tome kako drustvene organizacije inace funkcionisu (postoji struktura i interakcija na vise nivoa).

Nadam se da je OK da podelim link jedne studije koja se bavi online politickim ucescem na primeru jedne grassroot kampanje iz Brazila [url=http://www.academia.edu/1476245/Online_Political_Participation_Slacktivism_or_Efficiency_Increased_Activism_Evidence_from_the_Brazilian_Ficha_Limpa_Campaign][/url]


Unapred se izvinjavam ako post odstupa od teme bloga.
naginata_83 naginata_83 12:09 11.09.2014

Re: napomena



PS. bas se ja raspisah za nekoga ko prvi put komentarise
emsiemsi emsiemsi 13:54 11.09.2014

Re: napomena

naginata_83


PS. bas se ja raspisah za nekoga ko prvi put komentarise

Баш си му га дао/дала !
G.Cross G.Cross 14:32 11.09.2014

Re: napomena

Saša Radulović
U redu , prestacu da dobacujem sa tribina.


Sindrom suvozača. A druga opcija?

Kažete da su ideje 90% dobre. Iz onoga što govorite izlazi da biste vi, u sred ovog medijskog mraka, umeli mnogo bolje da ih "prodate" biračima. Bujrum.


Ogovorio na PP.
blogovatelj blogovatelj 14:47 11.09.2014

Re: napomena

Па ништа, онда: толика му је онда и снага и одговорност -- само његовог сопственог избора


Vidi ovako...
Koliko znam, ti si vlasnik kafica, jel tako?
Tako je.
I zamisli pokvari ti se aparat za espreso. Dodje majstor, cacka par sati i onda ti kaze da ne zna da popravi. Ti se naravno iznerviras.
I zamisli majstorov oddgovor "kad si tako pametan, uzmi pa popravi sam"
Sta bi rekao takvom majstoru?
Radulovic je resio da se bavi politikom, nema pravo da nama ovde prebacuje jer se mi njom ne bavimo.
Isto vazi i za Krstica. I on se slicno ponasa od kako je opozicija.
Prvo i osnovno je da birace tretiraju kao musterije, jer mi to za njih i jesmo. Tj vi, ja na srpskim izborima ne glasam.
Oni su jos uvek daleko od takvog tretiranja biraca.

Ovo sa espreso aparatom sam parafrazirao Marcela, the repera. Intervju u Politici. Sad sam u poslu, pa nemam kad da linkujem.
emsiemsi emsiemsi 14:55 11.09.2014

Re: napomena

blogovatelj
Па ништа, онда: толика му је онда и снага и одговорност -- само његовог сопственог избора


Vidi ovako...
Koliko znam, ti si vlasnik kafica, jel tako?
Tako je.
I zamisli pokvari ti se aparat za espreso. Dodje majstor, cacka par sati i onda ti kaze da ne zna da popravi. Ti se naravno iznerviras.
I zamisli majstorov oddgovor "kad si tako pametan, uzmi pa popravi sam"
Sta bi rekao takvom majstoru?
Radulovic je resio da se bavi politikom, nema pravo da nama ovde prebacuje jer se mi njom ne bavimo.
Isto vazi i za Krstica. I on se slicno ponasa od kako je opozicija.
Prvo i osnovno je da birace tretiraju kao musterije, jer mi to za njih i jesmo. Tj vi, ja na srpskim izborima ne glasam.
Oni su jos uvek daleko od takvog tretiranja biraca.

Ovo sa espreso aparatom sam parafrazirao Marcela, the repera. Intervju u Politici. Sad sam u poslu, pa nemam kad da linkujem.

Лепо си ово елаборирао !
Штета што не гласаш на српским изборима, јер нам - треба твој глас !
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:26 11.09.2014

Re: napomena

blogovatelj
Koliko znam, ti si vlasnik kafica, je l' tako?
Tako je.

Не, није тако.
Нисам.
Побркао си нешто.
blogovatelj
I zamisli pokvari ti se aparat za espreso. Dodje majstor, cacka par sati i onda ti kaze da ne zna da popravi. Ti se naravno iznerviras.

Не могу да замислим.
Јер је немогуће.
Ја знам да поправљам еспресо апарате.
blogovatelj
Tj vi, ja na srpskim izborima ne glasam.

И?
То ти даје право на шта?
Да стављаш примедбе? Не.
Да предлажеш стратегије? Не.
Мислим, можеш, али то, онда, некако танко делује.

Из моје перспективе, ти си дисквалификован за политику.
Зашто?
Замисли како убедљиво звучи кад ти кажеш следеће: Хеј, људи, хајмо овако-онако да радимо, то је прави пут, ово су прави људи!
А онда те неко пита: А ти, исто, гласаш за њих?
А ти кажеш: Кхм, кхм -- знате, ја не излазим на изборе...

Политика је увек некакав ангажман у реалном животу, њиме се она потврђује.

P.S.
И сам твој коментар, његова страна којом демонстрираш ко сам ја, потврђује колико је битан тај јавни став и јавно деловање. За политику...
blogovatelj blogovatelj 18:17 11.09.2014

Re: napomena

То ти даје право на шта?
Да стављаш примедбе? Не.
Да предлажеш стратегије? Не.
Мислим, можеш, али то, онда, некако танко делује.


Zasto mi ne daje pravo? Niko te moje primedbe ne mora da usvaja i niko ne tvrdi da su ispravne, ali ja svakako imam pravo da pricam i predlazem.


Замисли како убедљиво звучи кад ти кажеш следеће: Хеј, људи, хајмо овако-онако да радимо, то је прави пут, ово су прави људи!
А онда те неко пита: А ти, исто, гласаш за њих?
А ти кажеш: Кхм, кхм -- знате, ја не излазим на изборе...


Imam pravo da glasam na srpskim izborima.
To sto ne glasam ima i objasnjenje. Zasto bih ja iz Kanade glasao i uticao na rezultat izbora, a vasi zivoti zavise od toga, ne moj.
Mislim da je moralnije da vi imate predstavnike u parlamentu.
I u celoj prici ja sam nebitan, bas zbog toga jer ne glasam.
Ali ogromna vecina citalaca bloga jesu glasaci i oni koji imaju nameru da uspeju u politici morali bi da sa njima vode razgovor na drugaciji nacin.
Eto moga tankog misljenja, a vi vid'te sta cete. Meni ni iz dzepa ni u dzep. Zato sam uostalom i otisao. Da ne moram da zavisim od srpskih politicara. To nije jedini razlog, ali jedan od glavnih razloga svakako jeste.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:09 11.09.2014

Re: napomena

blogovatelj
Zasto mi ne daje pravo?

Rekao sam ti da daje pravo, ali ono tanko deluje. To je kao onaj tvoj majstor za espreso aparat koji se ne snalazi s kvarom.
violina violina 07:51 12.09.2014

Re: napomena

Radulovic se ocigledno obraca jednoj drugacijoj populaciji kojoj je odbojna demagogija i koja se u trenutnom politickom i drustvenom haosu u Srbiji uopste ne snalazi. Toj ciljnoj grupi pripadaju ljudi koji misle svojoj glavom i odluke donose sami za sebe, njima autoritativni vodja koji obecava bajke nije potreban, dakle dzabe im se obraca. Ti ljudi verovatno nisu vecina ali imaju potencijal da budu elita i pokrenu lavinu ka ostalim slojevima drustva. Inteligencija nije dzabe evolutivna prednost i kada ljude sa tim kvalitetom istinski pridobijete, pridobicete i ostale (bar ja u to verujem).

Meni u centru pažnje uopšte ne bi bio Radulović sa njegovim manama i vrlinama, ali mi je cilj koji je istakao pred sebe veoma inspirativan. Udruženje “Dosta je bilo Saša Radulović” (nadalje DJB) je programom dosta je bilo partijske pljačke, otvorio front na kom su na drugoj strani sve partije u Srbiji. Da se ta bitka dobije nisu dovoljni ljudi koji misle svojoj glavom i odluke donose sami za sebe, udruženje umesto prsta koji preti treba pesnicu, a to je više od mislećih, primer kako je prošao Građanski saveza Srbije koja je okupila veći broj uglednih javnih ličnosti, profesora univerziteta, naučnika, umetnika, takva organizacija mora u koaliciju s nekom partijom sličog programa a takve trenutno u Srbiji nema. Obraćanje drugim slojevima društva ne može biti pogrešno, ako čovek ne želi biti Don Kihot, cilj promašiti za sto kilometara, za očekivati je da to shvate i misleći ljudi. Sa druge strane ljudi koji misle svojoj glavom i odluke donose sami za sebe, kalkulišu najviše od svih građana, imaju ugled, ugled se ne stiče lako a lako gubi, pa čekaju šta će se dogoditi, onda će možda da, možda ne, bez obzira da li u sebi daju podršku DJB cilju. Ne verujem da bar jedan deo mislećih ne smatra da treba ukinuti partijsku pljačku, ali niko ne istupa javno dajući podršku toj ideji, svi su sakriveni u mračnim uglovima blogova. Saša Radulović je, a biće još više izložen raznim pritiscima, sigurno je da to utiče i na senzor osetljivosti na kritiku, kritikujmo ga najoštrije, ali da i njemu bude lakše, dajte i javnu podršku, što ništa manje nije važno.
disident79 disident79 17:34 12.09.2014

Re: napomena

Domaćine?

Šta mislite da je trebalo uraditi da bi se prešao cenzus? Stekao se utisak na osnovu teksta da je to bilo skoro nemoguće u ovim uslovima, a to je 250 glasova, pa deluje čudno.


Komentar o lokalnom lideru liste DS je neobičan, zanimljiv ali u isto vreme maglovit "iz prve ruke", vrlo sugestivan. Da li ste pregovarali sa njim o izlasku na izbore na zajedničkoj listi?


Molio bih za još jedan odgovor, mislim da sam razvio predrasudu pa loše zaključujem. Da li ste za vikend izbora bili u Majdanpeku?

satinelle satinelle 01:36 13.09.2014

Re: napomena

A zašto bi on bio u blatu, da bi sve nas iz njega izvlačio? Je l' mu to dužnost? Neka obaveza? Plaćamo ga za to?
:)



Mislim se nešto da li da ti odgovorim ili da zaćutim?!
satinelle satinelle 01:48 13.09.2014

Re: napomena

Naravno ... Niti su svi talentovani za to (ja prvi nisam) ... Medjutim šta mi, koji nećemo u politiku, da uradimo da pomognemo onima koji su zagazili u taj mulj? Bez takvih sistem neće moći da se menja a mi im svojim savetima pomažemo taman koliko i srpski tajkuni zaraženima od Ebole u Liberiji.


Nisam ni ja, ali pošto spoznajem svoje sposobnosti, ne uplićem se mnogo u debatu. G.Cross je dobronamerno dao neke savete, potpuno ispravne, koje podržavam i koji nisu naišli na razumevanje. Nedopustivo, što bi rekao autor bloga. Pa, takav feedback je zaista nedopustiv, složićeš se.
satinelle satinelle 01:59 13.09.2014

Re: napomena

Сујетни ти добацују да си сујетан !


A ti Charlie, ajde malo u ćošak! Tvojoj sujeti nema kraja!
Saša Radulović Saša Radulović 19:25 13.09.2014

Re: napomena

Domaćine?


Samo vreme i rad na terenu :)

Nismo pregovarali. Razgovarali smo više puta za vreme predizborne kampanje.

Da. U poslednjih mesec dana, 12 sam proveo u opštini Majdanpek.
emsiemsi emsiemsi 08:22 14.09.2014

Re: napomena

satinelle
A zašto bi on bio u blatu, da bi sve nas iz njega izvlačio? Je l' mu to dužnost? Neka obaveza? Plaćamo ga za to?
:)



Mislim se nešto da li da ti odgovorim ili da zaćutim?!

Реци !
Што се фемкаш ?
Да те замолимо !?
Ок - није ми тешко : реци, молим те. Нећу моћи да спавам док не чујем шта имаш ти да изјавиш.
emsiemsi emsiemsi 08:25 14.09.2014

Re: napomena

satinelle
Naravno ... Niti su svi talentovani za to (ja prvi nisam) ... Medjutim šta mi, koji nećemo u politiku, da uradimo da pomognemo onima koji su zagazili u taj mulj? Bez takvih sistem neće moći da se menja a mi im svojim savetima pomažemo taman koliko i srpski tajkuni zaraženima od Ebole u Liberiji.


Nisam ni ja, ali pošto spoznajem svoje sposobnosti, ne uplićem se mnogo u debatu. G.Cross je dobronamerno dao neke savete, potpuno ispravne, koje podržavam i koji nisu naišli na razumevanje. Nedopustivo, što bi rekao autor bloga. Pa, takav feedback je zaista nedopustiv, složićeš se.

Немој да се љутиш, само мала сугестија --- квалификатив потпуно исправно, као и друге сличне њему, треба користити са опрезом (најбоље их је уопште не користити), јер иза тога следи питање (добронамерно) - шта је то што тебе квалификује (мислим, било кога, не само тебе) да их изричеш ?
emsiemsi emsiemsi 08:30 14.09.2014

Re: napomena

satinelle
Сујетни ти добацују да си сујетан !


A ti Charlie, ajde malo u ćošak! Tvojoj sujeti nema kraja!

Не знам ко ти је тај за кога ме проглашаваш.
Што се мене тиче - ту си веома погрешила.
emsiemsi emsiemsi 19:55 09.09.2014

Шта ће сада бити ?

До када се може очекивати коначно проглашење резултата избора - или њихово, евентуално, поништавање ?
Saša Radulović Saša Radulović 20:09 09.09.2014

Re: Шта ће сада бити ?

Zaista je teško reći. OIK je mogao ovo da popravi nekoliko puta do sada. Poslednji put kada je dobio prigovor. Očigledno su odlučili da se bore da održe nezakonitu odluku. Upravni sud ima rok od 48 sati da odluči o žalbi.
Krugolina Borup Krugolina Borup 20:24 09.09.2014

Za sesti i plakati

Obavezno pogledati video na linku:

Ginekološka kampanja u Majdanpeku

HINT: SNS u Majdanpeku nije organizovao ginekološke preglede radi prevencije; organizovao ih je kao deo naučno-istraživačkog projekta.
Saša Radulović Saša Radulović 20:35 09.09.2014

Re: Za sesti i plakati

SNS u Majdanpeku nije organizovao ginekološke preglede radi prevencije; organizovao ih je kao deo naučno-istraživačkog projekta.


Ovo izgovara sadašnji predsednik opštine i prvi na listi SNS-a Dejan Vagner.
Krugolina Borup Krugolina Borup 20:37 09.09.2014

Re: Za sesti i plakati

Ovo izgovara sadašnji predsednik opštine i prvi na listi SNS-a Dejan Vagner.


Čije ime SNS nije smeo da stavi na glasački listić.

Sad jasnije zašto?
predatortz predatortz 20:39 09.09.2014

Re: Za sesti i plakati

SNS u Majdanpeku nije organizovao ginekološke preglede radi prevencije; organizovao ih je kao deo naučno-istraživačkog projekta.


Da li su pacijenti bili upoznati sa tim da su deo nekog eksperimenta?
appendix appendix 20:43 09.09.2014

Re: Za sesti i plakati

Da li su pacijenti bili upoznati sa tim da su deo nekog eksperimenta?


Milutin Milošević Milutin Milošević 22:58 09.09.2014

Re: Za sesti i plakati

Srpska ginekološka stranka
nim_opet nim_opet 13:15 10.09.2014

Re: Za sesti i plakati

predatortz
SNS u Majdanpeku nije organizovao ginekološke preglede radi prevencije; organizovao ih je kao deo naučno-istraživačkog projekta.


Da li su pacijenti bili upoznati sa tim da su deo nekog eksperimenta?


Zasto li imam utisak da nisu. I da nisu potpisali nista cime dozvoljavaju da im se podaci koriste u eksperimentu.


appendix appendix 20:34 09.09.2014

...

Ako smo pravna država. Naši slobodni mediji ćute o svemu.


Slobodni mediji..?
Saša Radulović Saša Radulović 20:37 09.09.2014

Re: ...

Sarkazam.
translator translator 20:48 09.09.2014

Hm

Može biti medijski mrak, ali da neko hoće da gleda onda bi i video. Eto evro je 120, može u svakoj menjačnici da se vidi, u bankama je verovatno i preko 120. Prema svecu i tropar, kakav narod takva i vlast.
b92fmember b92fmember 21:14 09.09.2014

Re: Hm

translator
Može biti medijski mrak, ali da neko hoće da gleda onda bi i video. Eto evro je 120, može u svakoj menjačnici da se vidi, u bankama je verovatno i preko 120. Prema svecu i tropar, kakav narod takva i vlast.



ako cemo pravo, kad je SNS pre dve godine doso na vlast evro je bio 119 din. tako da danasnji kurs i nije neki argument, sam po sebi.
translator translator 21:51 09.09.2014

Re: Hm

Ako treba baš precizno, krajem aprila i početkom maja kada su se održavali izbori 2012. bio je 111-112 dinara, kasnije je tek otišao gore. Mada to je samo bezvezan primer.
Zanimljivo je da kao što reče Radulović tim ljudima uopšte nije bitno ko je na čelu opštine, niti znaju niti ih zanima. Možda onda bolje i ne kvariti takvu idilu.
stvarnojedosta stvarnojedosta 22:12 09.09.2014

Air Serbia ugovor

Taman sam ovo ostavio u prethodnom blogu pre par sati, kad su zaključani komentari pa ne možete da odgovorite. Zato evo mog zakasnelog komentara o Air Serbija ugovoru:

Komentarisanje za prethodni blog o Er Serbiji je zaključan posle 7 dana, a pošto za to vreme nisam bio u prilici da postavim komentar, stavljam ga ovde. Ako je to razlog za cenzuru, brišite ga, ali se nadam da ako komentar preživi ima nade da popravi par nejasnih činjenica iz bloga i vaših komentara.
Nekoliko puta je ponovljeno da „Air Serbia uzima od Etihada 10 aviona na lizing“. Ovakve činjenice se lako mogu proveriti za svaku registraciju aviona koju ima Air Serbia. Svi avioni koje Er Serbija uzima u lizing su od kompanija za lizing aviona, kao što su CIT i ALS. Ni jedna od tih kompanija nije u vlasništvu Etihada, pa mislim da je ovo trebalo pojasniti. Jedini „wet lease“ koji Er Serbiju povezuje sa imenom Etihad je mali Saab avion kojim Etihad Regional iz Švajcarske par puta nedeljno opslužuje liniju Beograd – Banja Luka za potrebe Er Serbije.
U tekstu pišete da „AirSerbia dobija garantovan monopolski položaj“ na Aerodromu Beograd. Da ste rekli „povlašćen“ složio bih se, ali monopolski položaj ne odražava stanje na tržištu. U prvoj polovini 2014, Air Serbia drži samo 48.8% prometa na aerodromu.
Sa druge strane u antimonopolskoj Americi Delta Erlajnz u 2013 drži 80.1% tržišta u Atlanti. U regionu, tržišta na aerodromima kao što su Tuzla ili Krajova 100% (dakle monopolski) drži Wizz Air. Ako neki aerodrom u Srbiji bude u skoroj budućnosti u monopolskoj poziciji jednog avio prevoznika, to neće biti Er Serbija u Beogradu već Wizz Air u Nišu po najavama o budućim letovima iz Niša.
Raduje me što ste odškrinuli vrata za ideju da je vrednost JAT-a iz vašeg infografika možda precenjena. U ime dobronamerne diskusije, pretpostavimo da se slažem sa vašom procenom i ponudom za prodaju JAT-a: „Pretpostavimo da je cifra od 200 miliona $ precenjena i da je realna vrednost imovine 100 miliona $. Tada bi ponudili 30% JAT-a za 40 miliona $.“
Ako je ovo fer ponuda, ako je sve uradjeno po vašem pristupu (sa kojim se u principu slažem), sad samo ostaje da čekamo da se pojavi kupac, zar ne? Pa tu je problem sa predloženim pristupom, jer sve činjenice ukazuju da se JAT tako sigurno ne bi prodao. To što je ovakva ponuda dobra i fer na papiru, ne znači da je to cena koju je tržište spremno da plati u tom trenutku za JAT. Evo činjenica da nije:
Sredinom 2008 raspisan je tender za prodaju JAT-a. Čak i da pristup nije bio onako transparentan kao što ste vi predložili, minimalna cena za 51% vlasništva je tada bila spuštena na EUR 51M, što je zapanjujuće slično vašoj ceni. I pored aktivnog provodadžisanja i prethodnih direktnih razgovora sa kompanijama kao što je Aeroflot, nije bilo interesenata za tender. Ne zaboravimo da je sredina 2008 bila pre finansijskog kraha, da su JAT avioni imali šest godina manje a da su dugovi JAT-a bili daleko manji nego 2013, pa bi zato bilo za očekivati lakšu prodaju nego u 2013.
Sredinom 2011 raspisan je novi tender, niko nije ni otkupio dokumentaciju. Ako tada nije bilo čak ni interesa, ne bi se JAT prodao ni po vašim uslovima. A onda treba i dalje ubrizgavati infuzije keša u zombija od firme, ili staviti katanac na vrata i suočiti se sa ogromnim dugom kao što je uradio Malev.
Kad se tako pogleda, ovo što Etihad nudi aviokompanijama u Evropi i nije tako loš dil. Etihad takodje dobija 49% Alitalije za manje od 49% investicije, to je ono što je realnost u ovom trenutku, za razliku od vaše ponude koja zvuči sjajno na papiru ali na stvarnom tržištu ne bi prodala stari JAT.
Čak i da ostavimo (nepostojeću) cost-benefit analizu po strani, treba imati viziju o katalizatoru koji avijacija može imati na privredu. U ekstremnim slučajevima kao što je Hong Kong, avijacija doprinosi 8.5% od GDP-ja. Čak i da jednog dana bude samo trećina od toga u Srbiji, malo li je da se dil tretira kao makar neutralan?
Ne mogu da izbegnem lični utisak da će pored svih drugih svari koje zaslužuju kritiku, dil sa Etihadom tokom vremena polako prelaziti u zadnji plan kako se pozitivni efekti Er Serbijine transformacije budu popravljali. Bez velikih najava, samo usporeni, „soft“ detant. Možda je to najbolji ishod sa PR stanovišta?
Ako vam trebaju detalji o podacima koje sam naveo, objašnjenja o drugim pitanjima (recimo o pomenutoj „kupovini“ aviona) koja mogu da vam pomognu da imate bolju sliku o ovom dilu, samo recite, spreman sam da vam dobronamerno pomognem. Sve najbolje!
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 22:59 09.09.2014

Re: Air Serbia ugovor

stvarnojedosta
Taman sam ovo ostavio u prethodnom blogu pre par sati, kad su zaključani komentari pa ne možete da odgovorite. Zato evo mog zakasnelog komentara o Air Serbija ugovoru:



Dakle "iz dobre namere" mogu da masiram koju god hoću temu gde god hoću(pod uslovom da je autor ikada obrađivao drugu temu koju masiram) i koristim izgovor "dobra namera".

Takođe bi za masiranje teme trebalo obelodaniti koje su tarife za te monopolske položaje prema licima na tim aerodromima, kao što je navedeno kod nas...iz dobre namere.
Pored toga bi trebalo da dodate broj zaposlenih, mala kratka fina uporedna analiza svih primera, da neko ko nema dobru nameru iz zida teksta ne bi izvukao želju za skretanjem teme sa izbora. Sve ovo pišem, pogađate, iz dobre namere.
nim_opet nim_opet 23:36 09.09.2014

Re: Air Serbia ugovor

Ehm...a i bloger registrovan od pre dve nedelje? :)
hajkula1 hajkula1 00:22 10.09.2014

Re: Air Serbia ugovor

Svi avioni koje Er Serbija uzima u lizing su od kompanija za lizing aviona,



Da, a šta ćemo s reklamom da je kupljen novi avion, Novak Đoković? Pa je najavljen i drugi novi avion? U stvari, lizing a ne kupovina i to nije ulaganje Etihada, nego investicija Er Serbie, što je značajna razlika.



Nego, šta mislite o ovome



izborni materijal štampa u „Štampariji Spektar Kučevo". „Štampariji Spektar Kučevo" je preduzetnička radnja preduzetnika-paušalca, člana opštinskog odbora SNS-a.




Imate neki dobronameran komentar?
Saša Radulović Saša Radulović 10:49 10.09.2014

Re: Air Serbia ugovor

Ako vam trebaju detalji o podacima koje sam naveo, objašnjenja o drugim pitanjima (recimo o pomenutoj „kupovini“ aviona) koja mogu da vam pomognu da imate bolju sliku o ovom dilu, samo recite, spreman sam da vam dobronamerno pomognem. Sve najbolje!


Ovo nije blog o tome. Pročitajte prethodni blog. Lizing aviona je podatak iz ugovora i poslovnog plana. Oko cene, očigledno je da ne razumete šta pišete, a ipak pišete kao da znate šta pišete.

Ako imate neke podatke koje ste spremni da podelite sa nama, javite se na office@dostajebilo.rs I izvinite što ne shvatam ozbiljno nekoga ko se predstavlja kao znalac, a ne piše pod svojim punim imenom i prezimenom.
emsiemsi emsiemsi 13:52 10.09.2014

Re: Air Serbia ugovor

stvarnojedosta
Taman sam ovo ostavio u prethodnom blogu pre par sati, kad su zaključani komentari pa ne možete da odgovorite. Zato evo mog zakasnelog komentara o Air Serbija ugovoru:

Komentarisanje za prethodni blog o Er Serbiji je zaključan posle 7 dana, a pošto za to vreme nisam bio u prilici da postavim komentar, stavljam ga ovde. Ako je to razlog za cenzuru, brišite ga, ali se nadam da ako komentar preživi ima nade da popravi par nejasnih činjenica iz bloga i vaših komentara.
Nekoliko puta je ponovljeno da „Air Serbia uzima od Etihada 10 aviona na lizing“. Ovakve činjenice se lako mogu proveriti za svaku registraciju aviona koju ima Air Serbia. Svi avioni koje Er Serbija uzima u lizing su od kompanija za lizing aviona, kao što su CIT i ALS. Ni jedna od tih kompanija nije u vlasništvu Etihada, pa mislim da je ovo trebalo pojasniti. Jedini „wet lease“ koji Er Serbiju povezuje sa imenom Etihad je mali Saab avion kojim Etihad Regional iz Švajcarske par puta nedeljno opslužuje liniju Beograd – Banja Luka za potrebe Er Serbije.
U tekstu pišete da „AirSerbia dobija garantovan monopolski položaj“ na Aerodromu Beograd. Da ste rekli „povlašćen“ složio bih se, ali monopolski položaj ne odražava stanje na tržištu. U prvoj polovini 2014, Air Serbia drži samo 48.8% prometa na aerodromu.
Sa druge strane u antimonopolskoj Americi Delta Erlajnz u 2013 drži 80.1% tržišta u Atlanti. U regionu, tržišta na aerodromima kao što su Tuzla ili Krajova 100% (dakle monopolski) drži Wizz Air. Ako neki aerodrom u Srbiji bude u skoroj budućnosti u monopolskoj poziciji jednog avio prevoznika, to neće biti Er Serbija u Beogradu već Wizz Air u Nišu po najavama o budućim letovima iz Niša.
Raduje me što ste odškrinuli vrata za ideju da je vrednost JAT-a iz vašeg infografika možda precenjena. U ime dobronamerne diskusije, pretpostavimo da se slažem sa vašom procenom i ponudom za prodaju JAT-a: „Pretpostavimo da je cifra od 200 miliona $ precenjena i da je realna vrednost imovine 100 miliona $. Tada bi ponudili 30% JAT-a za 40 miliona $.“
Ako je ovo fer ponuda, ako je sve uradjeno po vašem pristupu (sa kojim se u principu slažem), sad samo ostaje da čekamo da se pojavi kupac, zar ne? Pa tu je problem sa predloženim pristupom, jer sve činjenice ukazuju da se JAT tako sigurno ne bi prodao. To što je ovakva ponuda dobra i fer na papiru, ne znači da je to cena koju je tržište spremno da plati u tom trenutku za JAT. Evo činjenica da nije:
Sredinom 2008 raspisan je tender za prodaju JAT-a. Čak i da pristup nije bio onako transparentan kao što ste vi predložili, minimalna cena za 51% vlasništva je tada bila spuštena na EUR 51M, što je zapanjujuće slično vašoj ceni. I pored aktivnog provodadžisanja i prethodnih direktnih razgovora sa kompanijama kao što je Aeroflot, nije bilo interesenata za tender. Ne zaboravimo da je sredina 2008 bila pre finansijskog kraha, da su JAT avioni imali šest godina manje a da su dugovi JAT-a bili daleko manji nego 2013, pa bi zato bilo za očekivati lakšu prodaju nego u 2013.
Sredinom 2011 raspisan je novi tender, niko nije ni otkupio dokumentaciju. Ako tada nije bilo čak ni interesa, ne bi se JAT prodao ni po vašim uslovima. A onda treba i dalje ubrizgavati infuzije keša u zombija od firme, ili staviti katanac na vrata i suočiti se sa ogromnim dugom kao što je uradio Malev.
Kad se tako pogleda, ovo što Etihad nudi aviokompanijama u Evropi i nije tako loš dil. Etihad takodje dobija 49% Alitalije za manje od 49% investicije, to je ono što je realnost u ovom trenutku, za razliku od vaše ponude koja zvuči sjajno na papiru ali na stvarnom tržištu ne bi prodala stari JAT.
Čak i da ostavimo (nepostojeću) cost-benefit analizu po strani, treba imati viziju o katalizatoru koji avijacija može imati na privredu. U ekstremnim slučajevima kao što je Hong Kong, avijacija doprinosi 8.5% od GDP-ja. Čak i da jednog dana bude samo trećina od toga u Srbiji, malo li je da se dil tretira kao makar neutralan?
Ne mogu da izbegnem lični utisak da će pored svih drugih svari koje zaslužuju kritiku, dil sa Etihadom tokom vremena polako prelaziti u zadnji plan kako se pozitivni efekti Er Serbijine transformacije budu popravljali. Bez velikih najava, samo usporeni, „soft“ detant. Možda je to najbolji ishod sa PR stanovišta?
Ako vam trebaju detalji o podacima koje sam naveo, objašnjenja o drugim pitanjima (recimo o pomenutoj „kupovini“ aviona) koja mogu da vam pomognu da imate bolju sliku o ovom dilu, samo recite, spreman sam da vam dobronamerno pomognem. Sve najbolje!

Ма све је то ОК !
Из твога текста кипи (шта кипи - кључа) добронамерност, тако да о томе не бих овај пута (јер смо то елаборирали на прошлом блогу, где смо, тј. ја, констатовао --- све ја то поздрављам око ЕрСрбије и тих стратешко-козмичких ствари ...), но, мене занима само следећа ствар --- зашто се те ствари не објавјују (јавно) када је то све тако ? Зар смо ми грађани малоумни ?
Када постављам оваква питања (да се оградим - брига ме за Радуловића као политичара, јер када бих га и подржао, подржао бих га, из одређених разлога, као инжењера, јер ми је економиста, правника, и политичара, да извину све поменуте професије - доста), пре свега полазим од тога (и не пристајем) да се било ко према мени (за друге ме баш брига) понаша као према малоумном. Радећи на разним пословима, комуницирао сам са мноштвом људи, домаћих и страним, и никада нисам, посебно према страним, осећао никакву инфериорност - а камоли хендикеп.
Глупих прича сам се наслушао још код 'драгог друга Тите'.
Дакле, суштина онога што желим да кажем је селедећа - ја, и мени слични, не пристајемо добровољно да нас било ко прави глупим.
Стога и критикујем (сада ја) добронамерно и желим да истакнем следеће - сигуран сам да ми сами, уз помоћ наше браће у расејању, можемо сами себе да извучемо из кризе и обезбедимо пристојан живот.
У томе не дајем никоме предност.
Онога трена када се појави нека политичка фигура која гледа слично мени - прикључићу се (без икакве апанаже и накнаде).
stvarnojedosta stvarnojedosta 14:20 10.09.2014

Re: Air Serbia ugovor

Lizing aviona je podatak iz ugovora i poslovnog plana


Stvarnost je drugačija, ni jedan Air Serbia mlaznjak nije na lizingu od Etihada kao što sam ukazao. Višestruki propusti vašeg tima da provere ovakve činjenice erodiraju kredibilitet vaše celokupne analize i zaključka da dil nije dobar.

Oko cene, očigledno je da ne razumete šta pišete, a ipak pišete kao da znate šta pišete


Na činjenice i brojke koje sam naveo odlučili ste se da ne odgovorite činjenicama. Ovim indirektno priznajete da nemate argumentovan odgovor i da se JAT ne bi prodao po vašoj ceni.

Ako imate neke podatke koje ste spremni da podelite sa nama, javite se…


Kažete da ne razumem šta pišem, ali me pozvate da podelim podatke sa vama. Zar ovo nije kontradikcija?

I izvinite što ne shvatam ozbiljno nekoga ko se predstavlja kao znalac, a ne piše pod svojim punim imenom i prezimenom.


Vi mora da se šalite, ovo deluje kao uvreda za vaše pristalice na ovom blogu jer velika većina koja vas podržava ne piše pod punim imenom i prezimenom. Da li to znači da ni njih ne shvatate ozbiljno samo zbog toga što B92 u ime demokratskog dijaloga dozvoljava korisnicima da učestvuju u komentarima bez legitimisanja i objavljivanja punog imena i prezimena?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana