Politika

Mogu li politički "čudaci iz prošlosti" spasiti bilo koga?

Drago Kovacevic RSS / 05.02.2011. u 21:22

Gledam danas tu tužnu srpsku političku predstavu ispred Skupštine.Tih pedesetak hiljada ljudi koji stoje u očaju i slušaju Vučića, Nikolića, Vulina, Velju, Kariće kako im obećavaju bolji život, samo kad oni dođu na vlast.

I ne zna čovek bi li se tome grohotom smejao ili gorko plakao. Miloševićeva era nesmiljeno traje. Sve je tu, na sceni. Isti ljudi, iste glupave poruke, ista publika, isti vozovi i autobusi koji ih dovoze iz unutrašnjosti Srbije, čak su i oni koji su sve to platili isti. U bocu isti kao i kod prvotnih "hepeninga"..Miloševićevih, Šešeljevih, Nikolićevih ili Koštuničinih. Ovoga puta para nije bilo samo za "navijače". .Predstavljali su višak za "novu", a zapravo plagiranu, Vučićevu koreografiju...Koreografiju prenemaganja...

Skoro da je i ista simbolika, samo što je ona ovom zgodom, u skladu sa Vučićevim "plagijatorskim sklonostima", nešto ublažena. U skladu sa time, ovi "februarski demonstranti" nisu divljali i to je jedina vidljiva razlika u odnosu na prethodnu praksu organizatora skupa. Dakle, nema "navijača," pa nema ni paljevina, rušenja i pljačke.

Danas je Nikolić, preteći aktuelnoj vlasti, kao glavno oruđe pominjao stiropor...Kao, ne posluša li ga vlada,za dva meseca će doći pred Skupštinu, sesti na komad stiropora i čekati da mu se priključe pristalice. Tako će uz pomoć stiropora koji po svemu sudeći služi tome da "čuva dupe", a čemu bi drugo mogao služiti - Nikolić, Vučić, Velja i Vulin izvesti "stiropor revoluciju"... 

E, sad, zašto je ova lažna alternativa sazivala današnji skup. Da li zato da pokaže kako uopšte nema nikakav program, ili da silno nezadovoljstvo koje se prosto može "napipati" po Srbiji pokuša da malo ublaži.

Mislim da je ublažavanje nezadovoljstva ono što su ovoga puta hteli..Jer, Nikolić, Vučić, Ilić, Vulin..svi oni žive od postojeće politike. I nema vidljive razlike u načinu njihova života od načina života onih koji su na vlasti. Usudio bih se čak ustvrditi da je značajn deo onih što su stajali na "Vučićevoj bini", na slobodi samo zato što se niko nije ozbiljno potrudio da protiv njih prikupi i sortira dokaze. Srpski krupni kapital prema njima, kao i prema vlastima ima isti odnos. Svi oni, sa evidentiranim zaradama od 15.000 evra na godišnjem nivou, kupuju stanove od pola miliona evra, voze automobile od bar 30.000 evra, na letovanja i zimovanja troše sa porodicom bar 5.000 evra, imaju bankovne račune, akcije, firme koje uvek pobeđuju na tenderima, skupe ljubavnice i slične stvari...

Dakle, svi ovi likovi su za očuvanje, u donsu na srpsko društvo, katastrofalne ravnoteže rđavih interesa. Jer da nisu, zakazo bi Nikolić skup dan pre, kad je "Delta" slavila dvadesetogodišnjicu... na primer. A, ne, taman posla..... kako to da uradi kad su svi tamo sedeli sa gazdom, finasijerom i protežeom... I aplaudirali njegovim planovima za daljnjim razvojem...Poduprli njegove agrarne ambicije..Valjda se tamo, u agrar, seli monopol, šta li...Može li u Srbiji iko zamisliti Miškovićevo poslovanje a da je on lišeno monopola...Da li je današnja Srbija uopšte zamislivabez monopola...Da li bi Nikolić, Tadić, Vučić, Velja, Koštunica, Palma,Dačić, uopšte, čitava ta politička klasa, ukupno bili mogući kao "delatna kategorija" bez monopola ili izvlačenja novca iz javnih preduzeća, koja su opet, a šta drugo, nego monopoli...

Srbiju, na žalost, ako ne bude kakvih spoljnih impulsa,onih sličnih u hrvatskom slučaju,čeka daljnje stanje socijalnoga i svakoga drugoga propadanja. Ovde su vlast i opozicija na istom poslu koji se svodi na to kako političkoj klasi i nešto širem  krugu vezanom za njene ineterse omogućiti nesmetanu egzistenciju i kako neosetno blokirati bilo kakve promene koje bi to ugrozile... Upravo zato postoje i zato su napravljeni Vučić, Nikolić, Jorgovanka, Vulin, Vučela, Velja,Pelević,Ljušić,Antić.... svi oni što ih videsmo danas na bini.

Miloševićevi "ormani očito nisu još ni iz bliza presloženi", ako su to uopšte bili Miloševićevi ormani. Jer, sve mi se čini, da je i on bio samo "deo sadržaja nekih većih ormana"čije stvarne vlasnike tek samo povremeno, stidljivo pomenemo. 

Ali, hajde, da sad ne pokrećem neka ambiciozna pitanja...Da kažem samo ono što se danas moglo golim okom videti...Ljudi koji su držali današnje proteste protiv groznog stanja u Srbiji nisu alternativa...nisu, na žalost ili na radost, pa kako ko razume...

 

Atačmenti



Komentari (116)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 21:28 05.02.2011

jasno ko dan

Miloševićevi "ormani očito nisu još ni blizu presloženi", ako su to uopšte Miloševićevi ormani. Jer, sve mi se čini, da je i on bio samo "deo sadržaja nekih većih ormana"čije stvarne vlasnike tek samo povremeno, stidljivo pomenemo.


rekoh ja krkaru pre nekoliko meseci
da će toma napraviti gaf da ne pobedi...

alli, mislila sam da će sačekati trenutak
pred izbore....
ovo je gore.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:40 05.02.2011

Re: jasno ko dan

rekoh ja krkaru pre nekoliko meseci
da će toma napraviti gaf da ne pobedi...

alli, mislila sam da će sačekati trenutak
pred izbore....
ovo je gore.

Evo, a Ateljeu se igraju Glembajevi....Napisani davne 1929. godine..kad i "Gospđa ministarka"..Mi danas živimo Glembajeve...kao da 82 godine nisu mrdnule sa mesta...
pozz
G r o f G r o f 23:21 05.02.2011

Re: jasno ko dan

da će toma napraviti gaf da ne pobedi..


Ovaj put se neće izvući. Pobedjuje sigurno, sve u paketu sa Veljom.

mirelarado mirelarado 03:02 06.02.2011

Re: jasno ko dan

Evo, a Ateljeu se igraju Glembajevi....Napisani davne 1929. godine..kad i "Gospđa ministarka"..Mi danas živimo Glembajeve...kao da 82 godine nisu mrdnule sa mesta...
pozz


A живимо и Госпођу министарку, и то знатно моћнију и алавију од оне Нушићеве.
abraham_linkoln abraham_linkoln 00:00 08.02.2011

Lapsus ili ne ?

sad nešto razmišljam i pade mi napamet da pitam:

Gos-n Drago,
a jeste li vi sigurni u to da se u naslovu ipak nije potkrala
greška - jeste li hteli da kažete čudaci ili ludaci ?
background noise background noise 15:45 08.02.2011

Re: jasno ko dan

Ovaj put se neće izvući. Pobedjuje sigurno, sve u paketu sa Veljom.


Dr M Dr M 21:29 05.02.2011

PR


Ovi traze PRomene, oni traze PReokret.

Sve je to PRrrr...PRrrr...

PR.

PRazno.

PRopast.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:42 05.02.2011

Re: PR

Dr M

Ovi traze PRomene, oni traze PReokret.

Sve je to PRrrr...PRrrr...

PR.

PRazno.

PRopast.

Dobri moj "doture" šta da ti kažem...
PRazno, jakako...
gospodin_ne gospodin_ne 22:20 05.02.2011

Re: PR

PR.

Public Relations (PR) is a field concerned with maintaining a public image for businesses, non-profit organizations or high-profile people, such as celebrities and politicians
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:37 06.02.2011

Re: PR

"Ljudi koji su držali današnje proteste protiv groznog stanja u Srbiji nisu alternativa...nisu, na žalost ili na radost, pa kako ko razume... "
U pravu si Drago.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:14 06.02.2011

Re: PR

Milan Karagaća
"Ljudi koji su držali današnje proteste protiv groznog stanja u Srbiji nisu alternativa...nisu, na žalost ili na radost, pa kako ko razume... "
U pravu si Drago.

oni su aveti iz prošlosti.

vodim na večeru svakog ko pronađe tominu fotku sa romanije kad je lično od
vojvode šešelja postao i sam vojvoda.
nema!
počišćeno. a bilo. i čak tomina glava zaokružena crveni.
on sve u beloj košulji.

al se pere prošlos'
samo tako.

a pučanstvo ima pamćenje ...

koliko juče je rekao da ako postane predsednik da će prekinuti odnose
sa mrskom hrvatskom.

a velja ...
koji je to tip ...
kao ovi kradu (što ne sporim) al ko je on da to kaže?
de je šarančić?
de je ona krađa na autoputu, na rampama?
čije je to bilo?



a nije ni fer. čovek mu pomogao kad mu je najteže a on tako, cccc ...



a vozovi?



kad je veselo nek je veselo!

Supermod Supermod 10:57 06.02.2011

Re: PR

Exitus Letalis


...
ko pronađe tominu fotku sa romanije kad je lično od
vojvode šešelja postao i sam vojvoda.
nema!
počišćeno. a bilo. i čak tomina glava zaokružena crveni.
on sve u beloj košulji.
...

je l' može video klip? (oko 2,20)



i fotka




Exitus Letalis Exitus Letalis 17:18 06.02.2011

Re: PR

je l' može video klip? (oko 2,20)

moze!
fala!

18 komata, bokte!!!
i lančužanin, koji je za ovčaru dobio maksimalnu kaznu.

i milika čeka dačević ...
sve cvećka do cvećke.

a martić da uveliča skup! amin!

al koliko vidim, ovo je prilog sa RTS-a.

može večera?
u naćosu, na primer:)))

il po ličnom izbru!

edit: to više nema u biografiji ... disappear ...fly off in vapor:))

sad samo jevropa, čim prije!
tajatehno tajatehno 21:33 05.02.2011

Kolubara


Naravno da su ,,cudaci iz proslosti,, sa krvavim rukama od pre nepunih dvadeset godina,da su spodobe u ljudskom obliku,ali kako coveka da ne zaboli stomak kada pogleda poslednji Insajder sa Kolubarom,kako da od besa ne izadje na ulicu?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 09:14 06.02.2011

Apsurdistan

Sećam se dobro drugog kruga prošlih izbora: sedim kraj tv-a i na netu ceo dan i u pola sedam uveče idem ko kreten da glasam za „nacionalnu instituciju“ kako ne bih posle bio krivac što će grobar da postane predsednik... ok. Taj smo film već gledali.

Najgore od svega je nas neodgovorna i bahata vlast i dalje tretira kao kokoške, misleći kako pamtimo samo poslednje kljucnuto zrno. Već gledam/slušam kako će pred izbore opet početi da igraju na naš osećaj krivice, odgovornosti... etc... kao da krezube na vlast dovodimo mi a ne oni. Umesto nas, ovaj put, svoj deo krivice mogli bi malo da preuzmu i arogantna Trivanka, ćoškasti Dulić, nadobudni Čiplić:
http://www.e-novine.com/srbija/srbija-tema/44504-Napad-Dulia-atak-okovia.html

Na stranu razlozi zašto ti ljudi tako žive, ko ih je osudio na to da budu/ostanu večita margina - pa iste te kvazielite koje se i danas sprdaju sa njima... Nažalost, to je očajan, nesrećan, poniženi narod - koji se, takođe, niko ne bavi. Do čijeg mišljenja nikome nije stalo, koji se samoedukuje gledajući Farmu i ostale reality štale...

NNN NNN 21:33 05.02.2011

Meni žao ljudi koji su došli

(a i nas koji nismo)

A liderima i na vlasti i u "opoziciji" se živo jebe za sve!


Komentari su skroz na mestu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:39 05.02.2011

ne

Mogu li politički "čudaci iz prošlosti" spasiti bilo koga?


Ne mogu.
Evo, niti sam citao tekst ni komentare ali znam odgovor :)
mlekac mlekac 21:40 05.02.2011

Ma nek se nose...

I jedni, i drugi!

Imam, bre, pametnija posla u zivotu od njihovih mrsomudjenja.

Kao, na primer, dal' ce da mi cviknu struju i kako sutra da prehranim decu...

Da necu, slucajno, ovo malo obuce sto mi je jos u voznom stanju da derem kako bih slusala njihove (ili bilo cije) baljezgarije?

To mogu i preko TV-a (dok jos imam struje)

Izvini, Drago, nesto sam danas na tri coska...
mili92 mili92 22:08 05.02.2011

Re: Ma nek se nose...

Ma nek se nose...



Dramoseri, splačitresi, pomijaristi,...

Kakva otužna slika, video bim sa zadatkom da, koliko - toliko, poravna sve gigaponovljene baljezgarije. Repriza reprize, otrcani klišei, ništa korisno. Ista matrica. Ponavljanje do u besvijest. Dno dna.
Ono rješenje, to je drveni bat u čelo sputanog teleta.
blekburn blekburn 21:53 05.02.2011

U Srbiji svima odgovara ovakav sistem...

Videli ste gospodo, SNS-nema nikakav program, nikakav plan, ništa ne nudi, ništa ne bi menjao suštinski i sistemski u državi...a hoće vlast, to jest podelio bi je sa sadašnjom.
SNS-vidimo zanimaju samo funkcije, živa vlast, uhlebljenje njihovih kadrova, koji počinju da gube živce, jer kriza velika, a para u budzetu ko pleve, a izazovi još veći.
Postavlja se pitanje, zašto niko od stranaka ne želi da išta menja u državi, iako je sve otišlo do djavola.
Pa naravno, ko je lud da se odrekne usluga ovakvog bezbrižnog sistema po kojem možeš da radiš šta hoćeš, da drpaš gde hoćeš, da javna preduzeća pljačkaš ko tudja, i da ti niko ništa ne može i ne sme.
Pogledajmo samo vladajuću koaliciju, pogotovu najveću stranku u njoj, ona ništa ne radi, ništa ne menja, nikoga ne smenjuje, a rezultati vlade su čista NULA.
Toliku nemaštovitost, toliku apataju, toliku nezainteresovanost vlade da išta promeni u državi odavno nismo videli. Njih baš ništa ne zanima u državi, sem da primaju velike plate, bonuse, i da gledaju kako da obezbede i sledeći mandat u istom sastavu ako je ikako moguće.
I sve ovo se zna, svi ovo vide, i niko ništa ne čini da to stanje promeni, ni vlast koja nema razloga da išta menja. A narod ko narod, ništa nije bolji ni gori od vlasti...gledamo kako cela Srbija gleda da tonemo gotovo iz dana u dan, i nikoga to ne brine, ne tangira i ne zanima.
O čemu se radi tu, da li ovo status kvo stanje svima nama odgovora, ili smo toliko ubijeni u pojam, da više pojma nemamo ni šta nam je činiti ni šta sami sa sobom da radimo.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:08 05.02.2011

Re: U Srbiji svima odgovara ovakav sistem...

U Srbiji svima odgovara ovakav sistem...

Evo, ja to zovem ravnotežom rđavih interesa..

To je sada ključni politički problem Srbije, a glavni čuvar te ravnoteže je DS i Boris Tadić..
I potpuno je svejedno, hoće li u sledećm ciklusu vlasti, jedna nogavica biti potpuno "žuta", a druga pripadati Dačiću i Dinkića po pola, ili će pripadati ta druga nogavica Tomi i Vučiću...isti je to "materijal" samo što za narod postoji vrlo vešta igra bojama...
tabasko_pit tabasko_pit 22:11 05.02.2011

Re: U Srbiji svima odgovara ovakav sistem...

I potpuno je svejedno, hoće li u sledećm ciklusu vlasti, jedna nogavica biti potpuno "žuta", a druga pripadati Dačiću i Dinkića po pola, ili će pripadati ta druga nogavica Tomi i Vučiću...isti je to "materijal" samo što za narod postoji vrlo vešta igra bojama...


potpuno sam siguran da ce ta politika sedenja na 2 stolice ovog puta kostati Tadica... SPS nije toliko daleko od ovih "cudaka" a Dacic je sigurno neko kog ne treba potcenjivati...
abraham_linkoln abraham_linkoln 01:02 06.02.2011

Re: U Srbiji svima odgovara ovakav sistem...

poštovani gospodine kovačeviću,

rado čitam vaše tekstove, međutim, ovaj put moram primetiti da ste malkice promašili fokus. ok. sve to za ovaj polusvet danas, i na bini a i ispod i okolo nje jeste tačno - no, ne čini li vam se da odgovornost za ove koji danas govore "Srbija želi promene", što je, ruku na srce, prilično tačno - ipak snose aktuelna vlast i njihovi kohabitanti: ds, g17-, sps, ldp, spo. lsv...
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:16 06.02.2011

Re: U Srbiji svima odgovara ovakav sistem...

ništa ne nudi

nudi stiropor.
ja taman raspakovala šporet, pa da ne bacim...
trebaće da sedimo al tek kad otopli.
nemoj da je neko pomislio da ća sad ...
tabasko_pit tabasko_pit 21:57 05.02.2011

Nema spasa

Drago, ovakvi tekstovi, ali ni bilo sta sto ucini trenutna vlast nazalost nece spreciti ove "cudake" da dodju na vlast.

Samo covek koji ne zna gde se nalazi i koji je odsečen od svih dešavanja i realnosti ne vidi kolika je beda i bezidejnost u Srbiji. Tolika da su ljudi ocajni, ne vide izlaz i hvataju se za slamku...

Nazalost DS s preigrala. Losa, do zla boga losa ekonomska politika konacno ce joj se obiti o glavu. Losi, do zla boga losi kadrovi ce je konacno poslati u opoziciju. Katastrofalni politicki potezi, nazalost, su unistili onaj duh koji je doveo do petog oktobra.

Ova vlast zaluzje da se skloni i ode u istoriju. nardod nazalost nema drugu opciju i ma koliko se svi mi opirali, i sad izmisljali ili sklapali price, podsecali na devedesete, nista nece pomoci... mladi su danas glasaci ovih koji su danas organizovali miting. Mladi se ne secaju devedesetih... U potpunom su istom odnosu prema ovoj vlast kao sto smo mi bili prema onoj vlasti. Kada smo cekali da odumru neke generacije, a da neke druge dobiju pravo glasa...
ovo ne vide samo autisti koji su na vlasti, koji se o svemu obavestavaju samo na b92... sada ce poceti sa mantrama kako ovi nemaju sta da ponude, da su u sprezi sa tajkunima, samo jos da pronadju i neki vilu na Zenevskom jezeru...

Nazalost, Drago, uskoro ces cuti i parole Gotov je i Spasi Srbiju i ..... ma sveopsta katarza....

sve u ovoj vlasti ima svoje kopije iz devedesetih... i predsednik i TV i novine i ministri i Jul i SPS , Otpor...
sve samo u drugacijem ruhu i izmenjenim ulogama. A kraj ce biti isti... i tako smo izgubili jos 10 godina i izgubicemo jos 10, do nekog novog kruga.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:22 05.02.2011

Re: Nema spasa

Samo autistican covek ne vidi kolika je beda i bezidejnost u Srbiji. Tolika da su ljudi ocajni, ne vide izlaz i hvataju se za slamku...

Ovde postoji samo "zrnce" ohrabrenja...Očaj i bezidejnost nikada ne traju večno..A kad bi ovi "čudaci iz prošlosti" i došli na vlast..(mislim da oni ni kad bi dobili potpunu većinu na to ne bi pristali,iz više razloga, sad nemam prostora da to elaboriram), to bi bio brzi kraj ravnoteže rđavih interesa. Ta ravnoteža se ne zasniva na njima nego na Tadiću i DS-u..Ovi, što su danas držali miting su tu ipak smao "spoljni momci"...
Politički, Srbija ima izlaz samo na dva načina...Prvi je...da DS kaže, grešili smo, menjamo predsednika, rukovodstvo stranke i politiku koju vodimo od 2004. godine (što je nemoguće), ili drugi, gde će na vlast oni doći sa Dačićem ponovo ili Nikolićem, pa da se u tom periodu formira neka ozbiljna politička alternativa...( formiranje alternative u tom slučaju vidim kao neminovnost)..Toliko korupcije, pljačke, praznoslovlja, bezidejnosti, laži..to ne može bez da napravi alternativu...
tabasko_pit tabasko_pit 22:30 05.02.2011

Re: Nema spasa

ima i treca da se Dacic i Toma dogovore. Za razliku od prethodnih izbor a sada su oni povoljni partneri i za EU i za USA...

A onda krece onaj drugi krug o kom sam pricao i krece jos propustenih godina...

mislim da u ovoj tvojoj kalkulaciji veoma mnogo potcenjujes Dacica i socijaliste... Oni ce biti teg na tasu koji ce prevagnuti na ovu ili onu stranu... sa druge strane Radikali i Kostunica su sad u ulogama strasila...

Sa druge strane, alternative u ovoj zemlji nece biti sve dok se maksimalno ne poromeni i politicki sistem i stanje u medijima...

DS sa ovom politikom ne zasluzuje vise ni jednu sansu. upropastili su i unazadili sve sto su dotakli...nazalost, sve ove godine glasam samo za njih, i sada sam potpuno siguran da nikad vise necu...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:46 05.02.2011

Re: Nema spasa

ima i treca da se Dacic i Toma dogovore.

Ovo nije moguće..Jer da jeste bilo, dogodilo bi se prošlog puta, a mi bi sada znali tačno gde smo..Politička klasa nije glupa..Ona zna da njen ključni nosilac može biti samo Boris Tadić i današnje rukovodstvo DS-a..E, sad i tome ističe vreme trajnja..Tadiću ostaje, politički, da napravi još jednu koaliciju, ovu sa Nikolićem i Vučićem...I po mome uverenju će je napraviti..samo gledaj, film je već počeo...Sa tim, da će to konačno sa političke scene udaljiti nebite likove i velike,preskupe štetočine..Palmu, Dinkića, Krkobabiće,Vuka, čak možda i Dačića...
Srbiju u roku od nekoliko godina čeka ozbiljna politička kriza i prekompozicija političke scene. Ne zato što bi to htela politička klasa, nego zato što je Srbija sada u svim mogućim krizama, a što je već dvadeset godina najozbiljniji "evropski bolesnik"...
DS sa ovom politikom ne zasluzuje vise ni jednu sansu

Slažem se sa tim...Ali, i na sledećim izborima, imaće značajnu podršku. Mnogo ljudi od njih zavisi, a narod što je god siromašniji, lakše je potkupljiv..
pozz
freehand freehand 23:19 05.02.2011

Re: Nema spasa

pa da se u tom periodu formira neka ozbiljna politička alternativa...( formiranje alternative u tom slučaju vidim kao neminovnost)..

Ovoj tvojoj tezi u prilog govore i neki novi kadrovski vetrovi
koji počinju da duvaju političkim nebom Srbije.
Eto, pojava onog momka Kapičića mnogo obećava!
outcast outcast 19:34 06.02.2011

Pogresna upotreba reci "autistican"

Samo autistican covek ....


Izvinjavam se na trolu, ali samo da pojasnim...

Pretpostavljam da autoru posta nije bila namera da vredja ljude koji imaju autizam. Poimanje toga sta to stvarno znaci za ne-autisticnu populaciju je toliko komplikovano, ne zato sto je komplikovano razumeti sta je autizam, nego zato sto ne-autisticna populacija ne zeli da ukljuci ljude sa autizmom u mainstream. Autizam nije samo jedna tacka, autizam je spektrum, i ljudi koji se nalaze na spektrumu, mogu i te kako da prosudjuju i zakljucuju, mnogi imaju prosecnu ili nadprosecnu inteligenciju.

Zato bih zamolila one koji ovu rec koriste liberalno da opisu nekoga ko pojma nema sta se desava, da pokusaju da nadju neku drugu rec, jer koristenje reci "autistican" u ovom kontekstu je uvredljivo.
tabasko_pit tabasko_pit 14:42 07.02.2011

Re: Pogresna upotreba reci "autistican"

nije mi bila namera da bilo koga vredjam (mada su neki debelo zaslužili vredjanje),pogotovo ne ljude koji imaju stvaran problem sa autizmom. Doduše ovo je već postao kolokvijalan način da se označe ljudi koji neće i ne žele da gledaju svet oko sebe. Dakle, ovo je više bilo u smislu karakterne osobine...

Upravo sam iz tog razloga i izmenio moj komentar i ubacio drugačiji opis. Ne želim da se niko smatra povredjenim (osim onih koji su to zaslužili :))
sevarlica sevarlica 13:23 08.02.2011

Re: Nema spasa

Teško da će se Toma i Tadić dogovoriti, bar neće pre izbora, jer to ne odgovara ni jednima ni drugima.
Tomi ne odgovara jer mu se cela priča zasniva na činjenici da su jedina alternativa ovakvoj vlasti, a da se do sada nisu na vlasti oprobali.
Tadiću takođe ne odgovara, jer DS-ovi glasači naprednjake vide kao one stare radikale i ne bi mogli da stanu na tu stranu.

Što se tiče DS-a i šansi, da se ja pitam oni NIKADA nisu ni trebali da dobiju šansu, pokazali su se kakvi su i pre 2000-te.
expolicajac expolicajac 22:26 05.02.2011

Katalizator

Bacih pogled na blog. Kad tamo Dragec u svojoj nemoći opet piše sa nadom da će neko shvatiti. Dragi moj Drago u zemlji Srbiji postoji samo jedno prvilo političkog života: "Kad svima jasno onda kasno".
Zato poslušaj Debisija i popij onu grejanu što sam ti dao recept. Spasa nam nema preživeti moramo.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:55 05.02.2011

Re: Katalizator

Dragi moj Drago u zemlji Srbiji postoji samo jedno prvilo političkog života: "Kad svima jasno onda kasno".

Nije, prijatelju...Kasno je možda za ono što bi mi želeli..Ali istorija ima svoj neumitni tok...No, na žalost, naši životi su vremenski ograničeni...
Ovo, za "kuvanu", slušam te ne brini...Što u "kuvanom", što u nešto svežijem obliku...I potpomognut, kiselim kupusom na salatu, sa malkice maslinova ulja, gonim od sebe svaku boljku i svaki belaj, onoliko koliko je smrtniku moguće...
A za Kloda ti hvala....dođe dobro po nekada..
pozz
ljuboten ljuboten 10:24 06.02.2011

Re: Katalizator

Bacih pogled na blog. Kad tamo Dragec u svojoj nemoći opet piše sa nadom da će neko shvatiti. Dragi moj Drago u zemlji Srbiji postoji samo jedno prvilo političkog života: "Kad svima jasno onda kasno".
Zato poslušaj Debisija i popij onu grejanu što sam ti dao recept. Spasa nam nema preživeti moramo


Vaši me komentari inspirišu, ovoga puta ohrabruju, da pošaljem kometar koji sam poslao na sajtu RTS. No, tamo su umovi koji se nalaze u Vašem komentaru, pa neće objaviti ovo što sam im poslao. No, smatram da je dobar prilog za ovde. Jer ovde čitam najobrazvane Srbe, a brine me što ni oni ne znaju dijagnozu naše bolesti pa kako da mogu da znaju lek?!

Dok sam pomagao supruzi da magistrira i doktorira na tezi iz Psiholingivistike, a za potrebe Insitutu pri MIT Univerzitetu, pročitao sma sve knige Čomskog obvjavljene do 1988 godine.Naučnici pri ovom Univerzitetu primetili su da stundenti na tri Univerutezeta u SFRJ, u Zagrebu znaju i ćirilicu, ali se služe latinicom, u Skoplju znaju latinicu, ali se služe ćiricom, dok u Beogaradu približno isto studenu su se služili sa oba pisma, pa je ta mogućnost bila idealna da se naprave eksperimenti koji će ukazati gde se u mozgu nalaze mesta za najvažnije funkcije, a sve za potrebe stvaranja veštačke inteligencije. Ovo pišem da moderatorima poručim da nisam bilo ko, za da mi objave komentar u vezi teksta koji je posvećen mišljenju Čomskog oko akutelne teme danas.
Treba reći da je Oligarhija ta koja u SAD, i svugde gde je vlasnicima velikog kapitala dozvoljeno da rade šta hoće sa ljudima, da bi imalo više para za one koji vode politiku u tim državama, da bi mogli sa tim parama da štite udružene kapitaliste sa državom i u drugim zemljama, da štite svoje interese u zemljama koje eksploatišu, plaćajući simbolično njihovu robu, u arapskim zemljama najvažnije je nafta, koja je bila jeftinja nego da se vadi u naftnim poljima Teksasa; željezna ruda iz Brazila, jer je Amerika svoje rezerve čuvala i zato što bi bilo skuplje da ih je iz zemlje vadila; bakar iz Čilea i Perua, nafta iz Venecuele, no i jeftina droga iz Kolumbije, koja se godišnje realazuje preko američkog tržitša u vrednosti o preko 500 miljardi dolara, od čega se novac legalizuje, opere u visini od 200 milijardi dolara. Zato genijalni nobelovc Markes je još pre tri decenije predložio da se prodaja droge legalizuje, na šta je američka ologarhija reagovala sa krajnim negodovanjem, naravno tvrdećei da „brine za potrošače, za narod“. Licemerstvo. A evo kako brine za arapski narod, pogotovu za Egipćane.
Čomski ne sme da kaže otvoreno jer ne raspolaže sa dokazima, kao što je to pokazao Asanž sa Vikilikosom - da javno lideri u Vašingtonu poručuju Mubaraku da „sluša glas napoda“, a istovremeno drugo mo govore tajno i pomažu ga lažnim dolarima. Poenta je da će Oligarhija da radi tako da u arapskim zemljama dođu na vlast oni koji najviše mrze Zapad, no i sve Hrišćane, a to su islamisti tipa Bin Ladena, „Muslimanska braća“ u Egiptu, što će biti početak pripremi za atomski rat.
Zapadna Oligarhija je podržavala nacističku Namačku i Japan tridesetih godina prošlog veka sa jednim ciljem - da unušte ideju komunizma začetu u Rusiji, a proširenu među najuglednije intelektualce toga vremena na Zapadu, naravno i u SAD. Tako su uspeli da ruski lideri uđu u paranoju, naročito Staljin, pa da kompromituju marksizam kao što je Oligarhija Rimskg carstva kompromitavala ideje Isusa Hrista, koje potom nikada nisu relazovane. Zbog čega se pojavio novi ideolog - Poslanik Mohamad i postavio u Kuranu nove uzuse, no ne odbacujući ideje njegovog predhodnika, Isusa Hrista.
No, dobre ideje nikada ne umiru, pa su komunisti u Kini primenjući kapitalizam u proizvdnji dobara potpuno urušli proizvodnju u SAD, pa je Oligarhija zbog nedostotka novca iz proizvodnje dobara pribegla neviđenoj manipulaciji do sada – pritom je opljačkala sopstveni narod - sa idiotskom monetarnom politikom, u kojoj je u postojećoj standardnoj formuli u ekonomiji N-R-N (Novac- Roba- Novac) zamenila srednje slovo sa N-novac. Zato i sada u SAD fabrika dolara bez pokrića radi u tri smene. A to uvek u istoriji značilo novi ratovi.
Druga država koja je postala posle Kine ekonomski najmoćna je Turska, gde su na vlasti ljudi koji imaju nameru da praktikuju ideologiju Kurana, pa je postala briga za Oligarhiju Evropsjke Unije. A mi sa našim zarobljenim umom nećemo da iskoristomo priliku, iako smo bili deo Turske imperije koja nikada nije otišla.
Tako i u našoj Srbiji nije dozvoljeno da se dogovre oni koji umeju da spase naord i džavu, već samo da rade tako da imaju kontrolu nad ojađenim narodom, a pritom da ih drže u nadi da samo treba da radimo tako i čekamo za da nas prime u Evropsku Uniju. A do tada ko ostane živ neka priča kako je bilo. A koliko će biti živih Srba, možete sami da izračunate ako zvanično zanamo da svake godine odumiremo po jedan grad od 34.000 žitelja.
sevarlica sevarlica 13:38 08.02.2011

Re: Katalizator

Bolji i kompletniji tekst skoro nisam pročitao. Svaka čast gospodine.
Konačno neko ko ne vidi svet samo: crno/belo, istok/zapad, komunizam/kapitalizam, već i onaj ogroman prostor između.

mili92 mili92 22:54 05.02.2011

Ili

freehand freehand 23:14 05.02.2011

Došao je i taj dan

Mogu li politički "čudaci iz prošlosti" spasiti bilo koga?


Možda Borisa Tadića?

Ne znam da li je istina, ali - čuo sam neke glasine da su Tomi "Idoli" pisali govor?!

No sve je to luk i voda u odnosu na to da je danas, ipak, ispunjeno proročanstvo starih Maja:

Kad živi konji međ' konjima kamenijem budu magistarske titule nosili
i pred zdanjem velelepnim pred publikom njištali;
kad raskumljeni kumovi i oni bez bedža
budu svojijem guzicama mesto fottelja u stiroporu gnezda tražili -
toga će dana Nikolić i Drago tekstove objaviti
a Freehand im Mrsomudni primedbe neće naći!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:25 05.02.2011

Re: Došao je i taj dan

freehand
Mogu li politički "čudaci iz prošlosti" spasiti bilo koga?


Možda Borisa Tadića?

Ne znam da li je istina, ali - čuo sam neke glasine da su Tomi "Idoli" pisali govor?!

No sve je to luk i voda u odnosu na to da je danas, ipak, ispunjeno proročanstvo starih Maja:

Kad živi konji međ' konjima kamenijem budu magistarske titule nosili
i pred zdanjem velelepnim pred publikom njištali;
kad raskumljeni kumovi i oni bez bedža
budu svojijem guzicama mesto fottelja u stiroporu gnezda tražili -
toga će dana Nikolić i Drago tekstove objaviti
a Freehand im Mrsomudni primedbe neće naći!

E, pa znao sam ja da će se ova DS-ova, profi press sluzžba javljati...dakako..
I da sada osim drevnih Maja i nema neki ozbiljniji argumenat...Ali, neka, samo se vi "služite ovim što ste Srbiji doneli"..Onako za probu....da vam se više veruje...
A sami znate šta ste doneli....i kako se zove "jelo" koje ste pripremili...pa zvali ga vi najlepšim i najplemenitijim imenom..
Jukie Jukie 00:24 06.02.2011

Re: Došao je i taj dan

Ne mogu da verujem kako je dobra pesmica.
Unfuckable Unfuckable 14:13 08.02.2011

Re: Došao je i taj dan

E, pa znao sam ja da će se ova DS-ova, profi press sluzžba javljati...dakako..
I da sada osim drevnih Maja i nema neki ozbiljniji argumenat...Ali, neka, samo se vi "služite ovim što ste Srbiji doneli"..Onako za probu....da vam se više veruje...
A sami znate šta ste doneli....i kako se zove "jelo" koje ste pripremili...pa zvali ga vi najlepšim i najplemenitijim imenom..


Dragec, banovao si ga pod okriljem tame, priznaj
jaksa scekic jaksa scekic 23:18 05.02.2011

Ukratko

posto nemam nameru da pisem Blogove u bliskoj buducnosti, a komentare da, evo jednog.

1. DS ce dobiti jos dva mandata, 2012 i 2016.
2. Zasto, pitate me Vi,
3. Odgovor: jer Tadic MOZE da bira vise koalicionih partnera nego Toma, odnosno Tadic moze da uzme SPS, G 17, LDP, reprezente manjinskih partija, a Toma samo moze koga, Velju i to je to.
4. Sticice neka kinta do kraja godine, zonglirace se kandidaturom, uhapsice nekog tajkuna i april 2012 nema frke.
5. A 2016 uz izbore raspisace referendum o ulasku u EU (Srbi najrealnije moze da udje 2018) i eto, zavrsili ljudi posao

E, posto je tako sto bi se ja vise zamantavao dnevnom politikom, kad znam ko ce biti na vlasti do 2020.

Sto se tice Tome, posto je izvesno da se Seselj vraca, a Seselj je opsednut Tomom i vice versa, to ce ih medjusobno unistiti, a mladjahni Vucic ce probati da profitira iz ovog sukoba
mlekac mlekac 23:20 05.02.2011

Re: Ukratko

jaksa scekic
posto nemam nameru da pisem Blogove u bliskoj buducnosti, a komentare da, evo jednog.

1. DS ce dobiti jos dva mandata, 2012 i 2016.
2. Zasto, pitate me Vi,
3. Odgovor: jer Tadic MOZE da bira vise koalicionih partnera nego Toma, odnosno Tadic moze da uzme SPS, G 17, LDP, reprezente manjinskih partija, a Toma samo moze koga, Velju i to je to.
4. Sticice neka kinta do kraja godine, zonglirace se kandidaturom, uhapsice nekog tajkuna i april 2012 nema frke.
5. A 2016 uz izbore raspisace referendum o ulasku u EU (Srbi najrealnije moze da udje 2018) i eto, zavrsili ljudi posao

E, posto je tako sto bi se ja vise zamantavao dnevnom politikom, kad znam ko ce biti na vlasti do 2020.


Jaksa, mene samo zanima da nadjem posao PRE 2012.
Sve ostalo me, pravo da ti kazem, u ovom trenutku ne zanima. A ponajmanje ko ce vladati 2016.
jaksa scekic jaksa scekic 23:26 05.02.2011

Re: Ukratko

Znam da zvuci mozda glupo, ali kad novi dodju na vlast, ima da zamene ove sa svojima, pa dok se to zavrsi, opet nece biti posla.
Najgore je kad si niciji, e onda je zeznuto za posao.
G r o f G r o f 23:36 05.02.2011

Re: Ukratko

znam ko ce biti na vlasti do 2020.


Ne verujem da imaju dovoljno resursa da održavaju socijalni mir do 2020.
Ja ipak mislim da ća pući već na sledećim izborima.
Zapravo, njihova ustrajnost u glupostima govori da razmišljaju kao Jakša.
mlekac mlekac 23:38 05.02.2011

Re: Ukratko

jaksa scekic

Najgore je kad si niciji, e onda je zeznuto za posao.

Pricaj mi o tome...

Ponekad se stvarno pitam koliko mi treba da popustim, al' dzaba...

Ne umem ja tako da se igram.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:42 05.02.2011

Re: Ukratko

A 2016 uz izbore raspisace referendum o ulasku u EU (Srbi najrealnije moze da udje 2018) i eto, zavrsili ljudi posao

Auu..Jakša, kad će ta 2016...pa tada će i Tijanić biti penzioner po sili zakona, ako Tadić, Toma i društvo ne smisle neki zakon da ga prepriraju...
Neće, nemoguće je čak i u Srbiji, uz sav "vulgarni optimizam" i resurse koji ga prate, tako nešto realizovati...Možda to bude,možda slična logika bude vladala i tada, ali evo, da se kladimo danas..Tadić neće raspisivati takav referendum...
Hajde, probaj mi naznačiti kojega će to tajkuna Tadić hapsiti, kako će on hapsiti svoje tajkune...mislim ove iz DS-a, čime te Tadić uverio da ima iti mrvicu hrabrosti da bilo šta uradi...Ništa on neće uraditi u periodu dok je vlasti, nego govoriti o "viziji", "optimizmu" i susresti se jedno pet - šest puta sa Josipovićem, Dodikom, Bakirom Izbetbegovićem, a možda jednom i sa Tačijem, kako bi pokazao da je "za unapređenje regionalne saradnje"...
Tadić je politički, "besploda biljka"...
jaksa scekic jaksa scekic 23:45 05.02.2011

Re: Ukratko

mlekac
jaksa scekic

Najgore je kad si niciji, e onda je zeznuto za posao.

Pricaj mi o tome...

Ponekad se stvarno pitam koliko mi treba da popustim, al' dzaba...

Ne umem ja tako da se igram.


Pricaj mi malo o tome, kad vidim ko se sve bavi novinarstvom na javnom servisu gde sam poceo, i nameravao da zavrsim karijeru, ali mi ne daju, explodiram
jaksa scekic jaksa scekic 23:51 05.02.2011

Re: Ukratko

Drago Kovacevic
A 2016 uz izbore raspisace referendum o ulasku u EU (Srbi najrealnije moze da udje 2018) i eto, zavrsili ljudi posao

Auu..Jakša, kad će ta 2016...pa tada će i Tijanić biti penzioner po sili zakona, ako Tadić, Toma i društvo ne smisle neki zakon da ga prepriraju...
Neće, nemoguće je čak i u Srbiji, uz sav "vulgarni optimizam" i resurse koji ga prate, tako nešto realizovati...Možda to bude,možda slična logika bude vladala i tada, ali evo, da se kladimo danas..Tadić neće raspisivati takav referendum...
Hajde, probaj mi naznačiti kojega će to tajkuna Tadić hapsiti, kako će on hapsiti svoje tajkune...mislim ove iz DS-a, čime te Tadić uverio da ima iti mrvicu hrabrosti da bilo šta uradi...Ništa on neće uraditi u periodu dok je vlasti, nego govoriti o "viziji", "optimizmu" i susresti se jedno pet - šest puta sa Josipovićem, Dodikom, Bakirom Izbetbegovićem, a možda jednom i sa Tačijem, kako bi pokazao da je "za unapređenje regionalne saradnje"...
Tadić je politički, "besploda biljka"...


Pazi Drago,

DS ima plan, jerbo svaka stranka koja je na vlasti, ima plan da ostane i to je razumljivo.
Posto Mladic vise nije uslov svih uslova, a u isto vreme nasima dobro dodje kao vecni izgovor, koji su glavni uslovi.
1. Korupcija
2.Reforma pravosudja
3. Restitucija

Za ovo prvo, ako hoce kandidaturu, morace da sredjuju, jer nije problem ocena ljudi zaposlenih u EU Komisiji ovde, vec ima strane ambasade i ljudi koji to prate, te EU komisija kaze npr, eto Srbija se bori protiv korupcije, ali ustanu Englezi i kazu, po nasim nekim saznanjima i dalje se javna preduzeca cerupaju od strane ...
Morace Tadic to da uradi, jednostavno on mora da ostavi stranku na vlasti do 2020, nema druge, pa ce morati nekog da zrtvuje u ime visih ciljeva.
Sto se tice RTS-a, i to ce se dovesti u red cim krenu pregovori po poglavljima, znaju ovi u EU kako je ovde, mnogo bolje od bilo kog popunjenog upitnika, to im u sustini ne treba.
mlekac mlekac 23:54 05.02.2011

Re: Ukratko

jaksa scekic
mlekac
jaksa scekic

Najgore je kad si niciji, e onda je zeznuto za posao.

Pricaj mi o tome...

Ponekad se stvarno pitam koliko mi treba da popustim, al' dzaba...

Ne umem ja tako da se igram.


Pricaj mi malo o tome, kad vidim ko se sve bavi novinarstvom na javnom servisu gde sam poceo, i nameravao da zavrsim karijeru, ali mi ne daju, explodiram

Ti si bio na TV, ja na radiju...

A iste smo snove sanjali. (o tome gde cemo okoncati karijeru)

Jes' da nisam bila bas tvoj kalibar, al' bar se ne stidim nicega sto sam radila - dok sam radila.

A sad ne mogu ni to. (Da radim, nesto, negde... ) To je ono sto me izjeda.

Nisam dovoljno matora za penziju, a sve moje znanje i iskustvo, ocigledno, nikome ne trebaju.

Kako onda da ne potonem?

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:08 06.02.2011

Re: Ukratko

jaksa scekic
Drago Kovacevic
A 2016 uz izbore raspisace referendum o ulasku u EU (Srbi najrealnije moze da udje 2018) i eto, zavrsili ljudi posao

Auu..Jakša, kad će ta 2016...pa tada će i Tijanić biti penzioner po sili zakona, ako Tadić, Toma i društvo ne smisle neki zakon da ga prepriraju...
Neće, nemoguće je čak i u Srbiji, uz sav "vulgarni optimizam" i resurse koji ga prate, tako nešto realizovati...Možda to bude,možda slična logika bude vladala i tada, ali evo, da se kladimo danas..Tadić neće raspisivati takav referendum...
Hajde, probaj mi naznačiti kojega će to tajkuna Tadić hapsiti, kako će on hapsiti svoje tajkune...mislim ove iz DS-a, čime te Tadić uverio da ima iti mrvicu hrabrosti da bilo šta uradi...Ništa on neće uraditi u periodu dok je vlasti, nego govoriti o "viziji", "optimizmu" i susresti se jedno pet - šest puta sa Josipovićem, Dodikom, Bakirom Izbetbegovićem, a možda jednom i sa Tačijem, kako bi pokazao da je "za unapređenje regionalne saradnje"...
Tadić je politički, "besploda biljka"...


Pazi Drago,

DS ima plan, jerbo svaka stranka koja je na vlasti, ima plan da ostane i to je razumljivo.
Posto Mladic vise nije uslov svih uslova, a u isto vreme nasima dobro dodje kao vecni izgovor, koji su glavni uslovi.
1. Korupcija
2.Reforma pravosudja
3. Restitucija

Za ovo prvo, ako hoce kandidaturu, morace da sredjuju, jer nije problem ocena ljudi zaposlenih u EU Komisiji ovde, vec ima strane ambasade i ljudi koji to prate, te EU komisija kaze npr, eto Srbija se bori protiv korupcije, ali ustanu Englezi i kazu, po nasim nekim saznanjima i dalje se javna preduzeca cerupaju od strane ...
Morace Tadic to da uradi, jednostavno on mora da ostavi stranku na vlasti do 2020, nema druge, pa ce morati nekog da zrtvuje u ime visih ciljeva.
Sto se tice RTS-a, i to ce se dovesti u red cim krenu pregovori po poglavljima, znaju ovi u EU kako je ovde, mnogo bolje od bilo kog popunjenog upitnika, to im u sustini ne treba.

Pazi, sve što si kazao je nešto što Tadić nije u stanju da uradi...Za Mladića ne bih rekao ovo što ti tvrdiš...ali dozvoljam da Tadić traži sve načine da ga ne izruči..
Ono, u čemu se ti i ja ne slažemo jeste činjenica da Tadić gleda da ništa teško ne uradi. On, nema ideja, neko ga na to upućuje. Ko, ne znam, ali mislim da su to isti krugovi koji su Miloševića izvesno vreme ohrabrivali da radi to što je radio..koji su na sličnu stvar upućivali Koštunicu, koji su iz političke arhive "podigli" ove čudne tipšove iz prošlosti, i slično...
Hajde, molim te kaži, kako bi Tadić mogao bar hipotetički da uhapsi bilo kog tajkuna..kojeg..koliko ih je u Srbiji...nemamo mi puno tajkuna iako imamo puno kriminalaca...Kad će recimo, zatvoriti aferu oko Šarića...kad će završiti denacionalizaciju, kad će završiti aferu oko političke pozadine Đinđićeva ubistva,kad će rešiti bilo koju veliku korupcionašku aferu vezane za ministre iz svoje stranke ili za finansijere njegova političkoga uspona...
Ili misliš da EU "voli" DS bez obzira na ono što se u Srbiji zbiva...
Tadić je baš onakav kakvog su ga u DS-u opisivali u Đinđićevo vreme.."Lep i beskoristan" u smislu neke politike progresa i promene...
Evo, 7 godina je vlast..Pomeni išta da je uradio, a da to nije bio neki popust..ono da se Srbija baš ne zaboravi, da ne bude Moldavija...
jaksa scekic jaksa scekic 00:22 06.02.2011

Re: Ukratko

ja ne mogu da ocenjujem Tadica jer pre svega ne znam coveka, nit igram kosarku sa njim, nit znam ljude oko njega pa da bi kao pricali o njemu, niti ga znam od ranije iz devedesetih godina. Ja samo govorim da ce ga okolnosti naterati da uradi neke stvari.
Odnosno ne okolnosti nego redosled dogadjaja, evo primer, il su se svi kleli u Rezoluciju o Kosovu, koju je Vuk napisao (normlano nije sam). I onda ispalo da ce rezolucija na gen Skupstini da prodje i da ce Srbija zajedno sa Iranom da stane na celo anti-Us zemalja.
I sta je bilo, otisao tadic u brisel, Bajden bio na conference call-u i obrt za 180 stepeni, niko vise ne spominje rezoluciju u prvobitnom obliku, koja bi PROSLA u Gen skupstini.
E, to mi je dokaz da ce Tadic sve to uraditi, voljno, nevoljno ne znam, nije moj problem, ali izbori 2012 zavise od para od MMF i telekoma, plus da urade ono sto moraju za kandidaturu.
A Mladic je uvek sjajan izgovor, da se ne bi govorilo o pravim uzrocima ako kandidatura bude odlozena za koji mesec.
Drago, korupcija je sad uslov broj jedan za bilo kakve EU integracije, i to je Cvetkovicu receno jasno i glasno, a uz to ide i reforma pravosudje jer Brisel zna sve kako je ona izvedena.
Jukie Jukie 00:28 06.02.2011

Re: Ukratko

jaksa scekic
ja ne mogu da ocenjujem Tadica jer pre svega ne znam coveka, nit igram kosarku sa njim,

I'll be playing basketball with the President
Dunking on his delegates
Then I'll compliment him on his political etiquette
jimraynor jimraynor 18:34 06.02.2011

Re: Ukratko

jaksa scekic
E, posto je tako sto bi se ja vise zamantavao dnevnom politikom, kad znam ko ce biti na vlasti do 2020.


Da vas drzimo za rec?

Ja licno verujem da je gresite i da je sledeci korak vlada DS-SNS. Uopste ne bih ulazio u neke dublje analize (raspodela mandata u slucaju da ex-G17 ne prodje cenzus), dovoljno sto znam da ih finansiraju isti tajkuni i da se maltene maze po medijima umesto napadaju na krv i noz. Ovaj idiotski, uopsteni stiropor-govor je samo kulminacija tog gimnasticarskog diskursa. DS je napravio toliko korupcionaskih brljotina da bi ga svaka iole pristojna opozicija masakrirala, svaka, ali ne i ona koja ima iste tajkunsko-bezbednosne gazde kao vlada.
aleksanadar aleksanadar 02:15 08.02.2011

Re: Ukratko

izvesno da se Seselj vraca


Заиста? Када? Признајем да немам појма. А има ли негде нека вест на ту тему?

Шешељев повратак би развеселио сиротињу рају...
deki-the-boy deki-the-boy 23:47 05.02.2011

.

Da bi krenuli na gore, prvo moramo da dotaknemo dno. Koliko je to dno duboko, pitanje je. Nazalost prag tolerancije naseg naroda je vrlo veliki i morace DS jos dosta da se pomuci da dostigne taj prag.Nazalost.
Mislim da bi ta koalicija DS i SNS bila uslovno recena i najbolja varijanta jer bi u tom slucaju morao da se formira neki suprotni blok. Ovako dok je DS sama sa SPS-om, suprotni blok ce joj uvek biti SNS. U slucaju koalicije DS-SNS valjda bi se spontano formirao neki gradjanski pokret koji bi licio na DS 90-tih.Valjda.
jaksa scekic jaksa scekic 00:07 06.02.2011

I samo da dodam

bio na mitingu poslovno, ne zzanima me bina, ni Vulin, a da ne govorim o najvecem apsurdu mitinga da Mara Karic prica siromasnima i ljudime bez posla, to je u najmanju ruku neukusno, ali to je problem njenih koalicionih partnera.

tamo je skoro svaki drugi-treci bio bez posla, ili otpusten, ili neka neuspesna privatizacija, ili zaposlen u Balkanskoj varijanti kapitalizma - radi a gazda kupio nov auto i nema plata.
Bio je to skup lumpen proletarijata (autor A. Vasovic), ocajnih ljudi, koji traze spas, bio to Toma, bio to Tadic.
Njih ne interesuje ko ce da im da i ponudi izlaz.
Tako da udrite po tribini, ali tamo u masi je bilo dosta ocajnika, koji ne vide perspektivu.
E, da sam ja vlast, to bi me zabrinulo, ne to sto ce Toma da sedne na stiropor za dva meseca, to je autogol do jaja.I sta dodje april i sedne Toma na stiropor, i nista.
Ali od tolikog sveta, tu je bilo ocajnih ljudi do bola, koji vise ne zna sta ce i kako ce, i ubija ga nepravda.
Jer, malo ljudi je to primetilo, a u medijima niko (izem ti ja to novinarstvo) ni reci o Kosovu, (cak ni jedan transparent), ni reci o Mladicu (ni jedan transparent), nije bilo popova, crkve, nista.
Samo socijala, pa cak i najava Cavesovog ponasanja, kupac Telekoma neka racuna kad mi dodjemo na vlast...
mlekac mlekac 00:12 06.02.2011

Re: I samo da dodam

jaksa scekic

Jer, malo ljudi je to primetilo, a u medijima niko (izem ti ja to novinarstvo) ni reci o Kosovu, (cak ni jedan transparent), ni reci o Mladicu (ni jedan transparent), nije bilo popova, crkve, nista.


Ajd' bar nesto pozitivno...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:30 06.02.2011

Re: I samo da dodam

Ajd' bar nesto pozitivno...

Pa rakoh i ja, da su to bili očajni ljudi...
I da ovoga puta nisu bili plaćeni "navijači da dođu"..pa zato nije bilo ni Mladića, ni Kosova...
Zato nije ništa gorelo, ništa razbijano i ništa pljačkano...Što će reći, da su u prethodnim slučevima sve od ovih stvari što su danas izostale, ranije bile naručivane...
Priroda današnjeg skupa bila je ta, da organizatori pripremaju buduću koaliciju sa Tadićem.U ostalom, njihov je gnev išao najviše ka Dačiću..Zašto. Pa oni žele biti ta druga "nežuta noga vlasti".Sam Nikolić je već više puta rekao da je "Tadićeva politika dobra" samo se loše provodi..Kao što su on i Šešelj pre petnaest godina govorili da je "Miloševićeva politika dobra ali je nema ko provoditi"..
Radi se o istim metodama i istim političkim parazitima..Bez obzira što je prošlo toliko godina...
jaksa scekic jaksa scekic 00:37 06.02.2011

Re: I samo da dodam

Pre odlaska na spavanje, moram priznati da sam i ja pomisljao na moguci koaliciju DS-SNS, ali zato bi to Tadic radio, |Toma je za takvu ujdurmu mnogo skup, moze da trazi mnogo, narocito ako nominalno dobije vise glasova, moze da trazi Premijersko mesto, ili mesto Predsednika skupstine, ili MUP.
lakse je Tadicu da namiri SPS, a onda da bira hoce li Cedu ili Dinkica, onda manjine, da im po koje mesto vise, i covek opusten, ionako imamo u praksi predsednicki sistem,lepo kad citas brzojave iz Beograda (Wikileaks), lepo vidis kako se vodjenje sposljen politike seli iz Nemanjine na Dvor.
Sad se sve resava na Dvoru, od zaobilaznice do toga ko i kad postaje ambasador.
I to je to, i kad ukapiras, lakse se dise
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:14 06.02.2011

Re: I samo da dodam

Sad se sve resava na Dvoru, od zaobilaznice do toga ko i kad postaje ambasador.

Na dvoru, dakako...To traje već dugo...i DS postoji mimo dvora samo u krajnje ograničenim "količinama"..
Ne znam da li se registoravao izjavu A. Vučića, odnosno odgovor da je "blizak" sa DS-om...Kazao je otprilike ovako..Nije tačno..Jedino je tačno da je moj dobar prijatelj...dvorski sekretar.(šef kabineta neokrunjenog kralja Srbije)..
shumska shumska 02:32 06.02.2011

Re: I samo da dodam

Tako da udrite po tribini, ali tamo u masi je bilo dosta ocajnika, koji ne vide perspektivu.
E, da sam ja vlast, to bi me zabrinulo,

ovo je suština.
a kad se čovek osvrne koliko je podsmeha bilo u nekim komentarima, shvati koliko smo duboko podeljeni kao društvo.
p.s. ovo u vezi sa eu - je takodje potpuno tačna analiza. ne mogu zaboraviti kako sam 2006. godine ostala zabezeknuta slušajući jednog italijanskog poslanika eu za balkan -- koji tad čovek lepo reče kako nije realno ni malo očekivati da pre 2017. udjemo u eu. i tad to sebi pribeležim. i prodju godine. i stvarno tako bi.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 09:17 06.02.2011

Re: I samo da dodam

Jer, malo ljudi je to primetilo, a u medijima niko (izem ti ja to novinarstvo) ni reci o Kosovu, (cak ni jedan transparent), ni reci o Mladicu (ni jedan transparent), nije bilo popova, crkve, nista.
Samo socijala, pa cak i najava Cavesovog ponasanja, kupac Telekoma neka racuna kad mi dodjemo na vlast...

vidiš, ni ja nisam primetio: šta bi s kolevkom, đe nestade Kosovo...
legalizacijabg legalizacijabg 15:50 06.02.2011

Re: I samo da dodam

postoji rešenje i ideje da se ti ljudi zaposle,i prehrane porodice.čak i uz sveprisutnu korupciju.sve je stvar dobre organizacije i menadžmenta.
Milan Karagaća Milan Karagaća 00:35 06.02.2011

Sve pod kontrolom

"U skladu sa time, ovi "februarski demonstranti" nisu divljali i to je jedina vidljiva razlika u odnosu na prethodnu praksu organizatora skupa. Dakle, nema "navijača," pa nema ni paljevina, rušenja i pljačke."
To znači da ih neko kontroliše pa kad im kaže budite mirni oni budu, a kad im kažu pravite nered oni prave.
Dakle, čiji su oni što su lupali ambasade i razbijali Beograd i ko ih kontroliše?
blekburn blekburn 00:56 06.02.2011

Re: Sve pod kontrolom

Milan Karagaća
"U skladu sa time, ovi "februarski demonstranti" nisu divljali i to je jedina vidljiva razlika u odnosu na prethodnu praksu organizatora skupa. Dakle, nema "navijača," pa nema ni paljevina, rušenja i pljačke."
To znači da ih neko kontroliše pa kad im kaže budite mirni oni budu, a kad im kažu pravite nered oni prave.
Dakle, čiji su oni što su lupali ambasade i razbijali Beograd i ko ih kontroliše?


Kontroliše ih onaj ko im nešto obeća, da, naredi da urade. Prosto rečeno.
E sad ko su to oni stvarno, pa zna se ko može i ko ima kontakt sa takvim polusvetom i polucivilizovanim bićima. A zna se ko ima fond za takva plaćanja.
Ako baš insistiraš na bliži odgovor, evo ga: To su ona lica, gospoda koja već deceniju i po sprečava da se donese zakon o sportu.
U prevodu na srpski; to je bagra koja lovi naveće kapitalce u mutnoj vodi made in Serbija.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:06 06.02.2011

Re: Sve pod kontrolom

Dakle, čiji su oni što su lupali ambasade i razbijali Beograd i ko ih kontroliše?

Čiji su...
Pa čiji su uvek i bili...Onoga, čiji su i "Obraz", "Dveri", Naši 1389"..
Ni njih nigde ni od "korova"...
Evo, najprostijeg odgovora..Oni su onoga ko ih ne sudi za dosadašnja krivična dela - pljačke, paljevine, nasilje, ubistva. Onoga čija je i Ceca...državni, čiji bi bili...
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:23 06.02.2011

Re: Sve pod kontrolom

ne znam, drago, što ih zoveš čudacima.
što ih ne zoveš pravim imenima.
zlikovci, ratnici, komandanti, dobrovoljci, radikali ... bez
bedža...
nisu se oni rastali s šešeljem 91.

neki dan!

ko ono reče da je i broz imao problema sa nogom pre smrti?
ko reče da mu nije žao što je ćuruvija ubijen?

i mnoooogoooo toga ...

al da ponovim, sećenje u milisekundama.
il su se možda ovi što su danas došli slagali sa tom politikom
al im sada fali samo leba.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:28 06.02.2011

Re: Sve pod kontrolom

Exitus Letalis
ne znam, drago, što ih zoveš čudacima.
što ih ne zoveš pravim imenima.
zlikovci, ratnici, komandanti, dobrovoljci, radikali ... bez
bedža...
nisu se oni rastali s šešeljem 91.

neki dan!

ko ono reče da je i broz imao problema sa nogom pre smrti?
ko reče da mu nije žao što je ćuruvija ubijen?

i mnoooogoooo toga ...

al da ponovim, sećenje u milisekundama.
il su se možda ovi što su danas došli slagali sa tom politikom
al im sada fali samo leba.


U pravu si ti...Bilo je na bini takvih,oni najgorih, ali i onih koji su bili samo navijači, pa sam tražio nešto što bi za sve bio "najmanji nazivnik"..
zadnjapetoletka zadnjapetoletka 07:17 06.02.2011

Re: Sve pod kontrolom

sa takvim polusvetom i polucivilizovanim bićima.

Ako ja nekoga ko nema posao, ne moze detetu da priusti normalan obrok, samo zato sto imam 100 puta veca primanja svrstam u polusvet i polucivilizovana bica - to se moze biti i za ocekivati u kapitalizmu. Ako se ja ljutim sto neko ko od mene ima 10.000 puta veca primanja od mene smatra da sam ja polusvet i polucivilizovano bice, sto bih se ja ljutio na njega? Osim ako mi nista nije jasno.
aleksanadar aleksanadar 01:40 06.02.2011

Ех!

"čudaci iz prošlosti"


Потцењујете, Драго, ове чудаке. Да су само "из прошлости", па да их се, онако са сетом и носталгијом, сећамо.

Али, ти чудаци, какви су да су, наша су јадна садашњост.

О будућности не смем да мислим.




Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:58 06.02.2011

Re: Ех!

Али, ти чудаци, какви су да су, наша су јадна садашњост.

Jesu, nesporno..Ali, mene više od njih brine Tadić...On ih je vratio u život i na njih računa kao buduće partnere.To je ta njegova "politička stabilnosti", a zapravo nastavak Koštuničine politike kontinuiteta....Politička Srbija to ne vidi i nije u stanju da formira alternativu...I bačena joj je udica da ponovo bira "manje zlo"...Mada će idućega puta svi zajedno...
fantomatsicna fantomatsicna 02:04 06.02.2011

Isti..

A koji drugi bi trebalo da budu i gde su?Mislim fino sto si posmatrao..i vidi se znas da ne valja a gde su tvoje i demonstarcije istomisljenika?Ili uvek neko drugi treba nesto da uradi pa od toliko roditelja ispadne dete kilavo..na kraju.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 02:22 06.02.2011

Re: Isti..

fantomatsicna
A koji drugi bi trebalo da budu i gde su?Mislim fino sto si posmatrao..i vidi se znas da ne valja a gde su tvoje i demonstarcije istomisljenika?Ili uvek neko drugi treba nesto da uradi pa od toliko roditelja ispadne dete kilavo..na kraju.

Ja više ne "demonstriram".....Neka "demonstrira" onaj kome je preostalo mnogo više vremena...Moje je da kažem ono što vidim..
I ovde nije poenta u demonstriranju nego u alternativi..A alternativa je program, savremen i efikasan...I naravno, ljudi koji taj program mogu izneti..Nužda će do toga dovesti, jer u Srbiji je kriza tako duboka, da bez istinske alternative ne može proći puno vremena..Gledaj samo..
palilula92 palilula92 03:32 06.02.2011

pecanje

Gledam ja danas preko interneta reportazu o demonstracijama, i cujem o stiroporu i Velju koji ce ko zna sta da uradi. Okrenem na americke kanale, kad tamo Olbrajtova, pa Klintonka i Amanpurova. Eto divan dan, sve poznata mi lica. Gledam sta se desava u Egiptu i zelim im vise srece nego sto smo mi imali.

Nema novih svezih ideja ni ljudi koji bi mogli da ih realizuju. Ovo danas je potpuna patetika. Zao mi je tih koji im veruju verovatno iz ocajanja, jer drugoga nema. Valjda cu nauciti da pecam do izbora.
bene_geserit bene_geserit 03:46 06.02.2011

Dakle da glasamo za SRS na narednim izbori

Najbrzi put do istinske politicke alternative je ta DS/SNS koaliocija.
Niti valja danasnja DS + prisipetlje (SPS/Dinkic/Velja/Palma/manjine/LDP) varijanta jer je alternativu preuzeo Toma, a tek ne bi valjala varijanta SNS + prisipetlje (recimo SPS/Velja/Palma/nezibezni Dinkic/SPO ako u nekoj varijanti predje cenzus/mozda manjine/verovatno ne DSS i sigurno ne SRS) jer bi onda DS preuzeo ulogu alternative sto je tek tragedija.

E sad na sta ce ta alternativa da lici, to je tek posebna prica, tj. moz' da bude svasta (kao u Egiptu ovih dana). Ali ce morati da bude bazirana na iskrenoj borbi protiv korupcije (makar u pocetku), tako da ko god da dodje bice bolje nego danas.

Najsmesnji deo cele price: da bi do te koalicije doslo treba glasati za nekoga ko ce da predje cenzus a nece ni sa DS ni sa SNS u vladu (jedini kandidat je SRS), ili makar hoce eventualno samo sa jednom varijantom (tipa LDP, SDU ili neke manjinske stranke) a nikako za ljude koji hoce sa svima (Dinkic, SPS, Velja, Palma, Ljajic/Ugljanin, mozda DSS mada ko bi znao za njih sa kime hoce a sa kime nece).
Dakle svi za SRS da predju cenzus (jos ako se vrati Seselj eto i pozorista) da dobijemo tu DS/SNS koaliciju. Ko zeli dobro Srbiji treba da glasa za Seselja. Teatar apsurda u punom sjaju.
palilula92 palilula92 04:02 06.02.2011

Re: Dakle da glasamo za SRS na narednim izbori

mozemo mi da glasamo za koga god hocemo, ali sudeci po proslim izborima to nema nikakve veze jer oni prave sve moguce i nemoguce koalicije. Znaci svaki scenario je moguc.
seceranac seceranac 08:36 06.02.2011

Re: Dakle da glasamo za SRS na narednim izbori

kao da ljudi glasanjem bilo gde u svetu nesto odlucuju

Svasta, predstavnicka demokratija je prevara epohalnih razmera i za koju deceniju kada se sve to zahvali mi cemo se pitati gde nam je pamet bila
seceranac seceranac 08:33 06.02.2011

Mogli bi

Mogu li politički "čudaci iz prošlosti" spasiti bilo koga?


mogu nas spasiti ali nece,

Naime mogli bi nas spasiti kada bi posle neminovne smene vlasti koja nam predstoji pohapsili i pozatvarali na dozivotne robije ctavu postojecu garnituru i tako uvedu obicaj da se odgovara za nedela.

Naravno to nece uraditi kao sto ni ovi sadasnji to nisu uradili kada su dosli na vlast. Tako cemo mi ostati zemlja u kojoj politicari kradu i otimaju znajuci da nikada nece odgovarati za to.
angie01 angie01 08:39 06.02.2011

Drago,

ne znam da l je rech chudaci najadekavtnija- prvo shto oni mogu biti veoma simpa i pozitivni,(chudaci), a drugo i oni negativni, vishe su u nekom smusheno-chudnom kontekstu u odnosu na uobichajeno,....ovi bre nisu nishta od toga!
blekburn blekburn 08:43 06.02.2011

Pitanje i odgovor ?

Mogu li politički "čudaci iz prošlosti" spasiti bilo koga?


Mogu, sebe same, to jest sebe i svoje najbliže saradnike, to jest uže rukovodstvo mogu da uguraju na funkcije gde se mlate velike pare i gde se planduje do penzije.
Malo li je na ovu krizu ? Da citiram Djošu: vama neće da bude bolje, al' mene 'oće 100%.
lady_d lady_d 10:06 06.02.2011

Je li neko obavestio Tajkune..

sta je posao decenije? Proizvodnja stiropora!
Salim se malo... jer nas samo sala jos moze izdrzati iznad vode.

Jedino nadu polazem u EU, mislim ne u nasu kandidaturu i ulazak u istu (jer mislim da su vece sanse da se ista raspadne nego da se mi toliko popravimo da zasluzimo clanstvo... sem na rec stiropor jezim se i na rec clanstvo!) vec na njihovo uporno insistiranje da pocistimo dvoriste. I to njih ne zanima zbog nas, vec zbog njih. Mislim dzabe vam vila sa super sredjenom bastom ako vam komsija gaji prasice i ne cisti redovno! U tom smislu... ko ce biti na vlasti... na zalost mislim da nas niko ne pita (mislim mogli su ne jednom nego n-puta da skolne Slobu... pa nisu!). Na vlast ce sesti onaj koji ima najvise sluha i zelje da naloge izvrse.
Takodje mislim da ce EU traziti i da ako ne da se resimo nasih sveimajucih Tajkuna onda da im skratimo rogove... jer smo jedina zemlja u okruzenju koja nema ni Lidl, ni Spar ni... A kod zapadnjaka, ljubav se meri novcanicama. A kad im ukinemo monopole... kako su jaki u menadzmentu propasce sami od sebe.
vojislav948 vojislav948 10:15 06.02.2011

jedino rešenje


Srbiju, na žalost, ako ne bude kakvih spoljnih impulsa

Sve više sam ubeđen da idemo potpuno pogrešnim putem. Srbiju ne mogu izvući iz ovih problema ovi likovi preobučeni u političare. Srbiju moraju iz ovoga izvući samo i isključivo građani, koji će pritiskati vlast da menja i donosi zakone koji odgovaraju građanima, a sprečavaju korupciju, kriminal i anarhiju. Samo zakoni i njihovo provođenje očistiće Srbiju od mnogih zala. Građani u svojim sredinama moraju istrajavati u prozivkama lokalnih moćnika, zbog korupcionaških afera, prekomernog zapošljavanja stranačkih podanika u javna i javno komunalna preduzeća i ispostavljanja računa za sve to građanima. Mislim da je to jedini i najefikasniji put, a ne naivno verovanje propalim i istrošenim političarima i sedenje na stiroporu. Ne treba ići u Beograd, treba se ujediniti i boriti u svojim sredinama za bolje sutra svih nas.
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 15:21 06.02.2011

Re: jedino rešenje

Човек који се налази у главном обору или председништву какве странке, тај може све. Тај може да има све. Новаца колико год пожели, уз то стан, ауто, кућа, летовања, зимовања... Једном речју великаш савременог доба. Чак и ако би убио, не би га снашла иста казна као за друге, ниже људе. Наравно, то зависи од тога у ком разреду је убио.
Свакако да они који су чланови одбора попут управног, градског, извршног, да ти нису у истој равни са члановима општинског али да скратимо: то су успешни људи данашњице и као такви, сасвим лепо живе. Њима је на располагању све што и вишем нивоу, само у мањој мери.
Чланови се не разликују од робота, они су ту како би извршавали наредбе одозго, пешадија. Њих нико ништа не пита, чак их и не броје. Имају неку заштиту самим тим што су чланови али од привилегија готово ништа или бар онолико како би чланство било виши разред од следеће описаног.

Ванчланска телеса. Два разреда: гласачи и негласачи.
Гласачи добијају на значају приликом избора. Тада се колач, који се дели сваки дан у оквиру странке, подели са потенцијалним гласачима. Ти су потпуно небитни иначе. Изузев у случају јавних личности или одвећ важних, имовина њихова нема заштиту, живот њихов најмање вреди!
Негласачи, разред оваца - мееееее!
kjersti kjersti 11:04 06.02.2011

RR

Uzaludno je uopšte pričati na ove teme. Uostalom gospodin Jovo je pre neki dan rekao da se uopšte ne trudimo previše, jer je sve pod kontrolom, i da naši veliki stvaraoci vode računa o nama. Elem preporučujem svakome, ko je sačuvao još malo mozga i živaca, da počne da pravi KATAPULT, i blagovremeno se katalputira sa ovih divnih prostora.
G r o f G r o f 11:12 06.02.2011

...a

...a koje je rešenje?
Logično mi je da iza svake kritike postoji bar naznaka nekog drugog rešenja.
Kako stvari postaju komplikovanije sve je manje tih naznaka. Kritika postaje dovoljna sama sebi.
Dakle Drago, šta je po tebi činiti.
libkonz libkonz 11:20 06.02.2011

Re: ...a

samokritika na partijskim sastancima.
lady_d lady_d 13:24 06.02.2011

Nemamo ljude!

Sta god da Mr. Drago i mi blogersi i van blogerski pametnjaci smislimo... tesko je naci ljude da to sprovedu (da nisu skloni pre svega kvarenju pod uticajem vlasti i stalnim pritiskom tajkunskog novca!... znam novac je prljav! ali cak i belosvetski strucnjaci uzimaju kredit da kupe stan vrednosti od 400.000 eura sto recimo Toma Nikolic kupi za kes... mislim samo moja mama moze da veruje da je on vredan covek i da je u zemlji Srbiji zaradio iste pare!). Taj problem je imao i Djindjic... napraviti tim ljudi... ko god se bavio bilo kojim menadzerskim poslom (a vodjenje drzave je i to) znace koliko je to tesko! Jos teze je to uraditi sa zatecenim kadrom.
Nisam preterano u toku mnogih oblasti... ali eto vi sto ste u toku... probaj te da sastaviti listu ljudi koji ce da pored premijera i predsednika da vode ovu zemlju. Da budem iskrena ne znam da li bih imala koga da predlozim recimo i za Ministarstvo Nauke i Tehnologije (koje mi je blisko po profesionalnoj vokaciji!) ili Zivotne Sredine, za ostala nemam ideja!
dragannalovic dragannalovic 13:48 06.02.2011

Re: Nemamo ljude!

Nisam preterano u toku mnogih oblasti... ali eto vi sto ste u toku... probaj te da sastaviti listu ljudi koji ce da pored premijera i predsednika da vode ovu zemlju. Da budem iskrena ne znam da li bih imala koga da predlozim recimo i za Ministarstvo Nauke i Tehnologije (koje mi je blisko po profesionalnoj vokaciji!) ili Zivotne Sredine, za ostala nemam ideja!

Ne bih se složio,te priče kako nam narod ne valja idu na ruku samo ovima koji bi da što duže održe ovakvo stanje. Ima zaista mnogo ljudi koji su se već dokazali u svome okruženju i koji znaju i umeju da rade pa čak i kada je u pitanju Min. Nauke i Tehnologije, evo možemo da krenemo od aktuelnog Rektora BU , koji je na toj funkciji već drugi mandat, uprkos tome što nije kadar nijedne stranke i što pošteno i vredno obavlja svoj posao ,izmedju ostalog i zato što ga na to mesto nisu postavile stranke već kolege koje su upućene u njegovo znanje i rad!
lady_d lady_d 15:54 06.02.2011

Re: Nemamo ljude!

Imamo ljude ali je pitanje koliko njih bi se upustilo u to (licno poznajem bar 10 svetski priznatih naucnika). A sem ovih "manje vaznih ministarstava" tu su i Ministarstva Pravde (gde se nismo proslavili), pa Energetike, pa Poljoprivrede, a da ne pominjemo toliko pominjano Ministarstvo Zdravlja.
Ne poznajem rektora BU, ali znam da nam je nauka (bar ona kojom se ja bavim-unapred se izvinjavam svima onima ciji rad ne poznajem) daleko od svetskog nivoa. Uz to uvodjenje Bolonjskog nacina studiranja nam nije bas transparentno (pitanje ostaje otvoreno da li je to dobro ili ne), gomila fakulteta tavori sa neplacenim racunima, oprema mnogih fakulteta nije decenijama menjana, neki profesori jos uvek predaju po skriptama napravljenim 80-tih, imamo brdo privatnih fakulteta ciji se rad ne kontrolise, diplome se stancuju (seti te se afere diploma!).... Zatim ne bih se kao rektor bas ponosila univerzitetom u kome samo par fakulteta je priznato u svetu. Tako da je tu stvarno i pitanje kako proceniti neciji rad, i da li uvek biramo od najveceg zla ono manje. U BU su uvek postojali klanovi i tako se od pamtiveka birali rektori. Bila bih prijatno iznenadjena da se nesto promenilo
moderatokantabile moderatokantabile 23:46 06.02.2011

Re: Nemamo ljude!

Da poznajete Rektora kao i njegov rad i sve ono šta je učinio i na koji način je izabran sigurno bi ste se prijatno iznenadili. Što se tiče opreme i opšteg stanja na BU to zavisi od raspoloživih sredstava i uglavnom prevalizali ingerencije rektora a od novih projekata koje je pokrenuo Rektor, navešću najnoviji projekat praćenja studenata na ETF-u od početka studiranja do završetka studija. Ali ne bih da širim temu , niti da izigravam advokata , medjutim ne slažem se ni sa kritikom svega i svačega bez nekog udubljavanja u problem. Koliko mogu da primetim uglavnom su na delu oni koji imaju interes da nas zadrže u ovom neodrživom stanju i da pripadnike aktuelne vlasti promovišu kao bogom dane i nezamenjive jer navodno boljih od njih nemamo, što je svojevrstan nonsens!
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:42 06.02.2011

Srpska posla

Mnogo babica - kilava deca!
Mnogo akademika - kilava nacija!

Kako glasi množina od Sizifov posao!
Srpska posla!

I režim i opozicija spremni su za promene!
Promeniće telohranitelje!

Vrana vrani oči ne vadi, već samo avionske karte za Kipar i ostala egzotična ostrva!

DS i SNS - osovina beščašća i zla!
lady_d lady_d 21:27 06.02.2011

Re: Srpska posla

Gospodine Mladenovicu,
nasa Akademija Nauka je slika nase politike... tako da mozda sem par ljudi, ostale bih zaobisla u najsirem luku.

Naravno da Vam novine pisu novinari a ne mesari... tako Vam i Energetiku, Telekomunikaciju, izgradnju mostova... trebaju i moraju da vode dokazani strucnjaci (koji sem znanja i postenja moraju da poseduju i menadzerske osobine... ovo podvlacim jer znam mnoge koji poseduju prva dva kvaliteta ali su zato katastrofalni kao vodje projekata). Na zalost mislim da toga nema u bilo kojoj partiji (ili ako ih ima... onda su na nivou simpatizera). Verujem i znam da imamo strucnjake u mnogim oblastima... ali to nije dovoljno... na zalost...
srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:30 06.02.2011

Re: Srpska posla

Filip Mladenović
I režim i opozicija spremni su za promene!Promeniće telohranitelje!Vrana vrani oči ne vadi, već samo avionske karte za Kipar i ostala egzotična ostrva!DS i SNS - osovina beščašća i zla!


Није битно која коалиција ће се направити. У основи, све странке у Србији су потпуно исте, њихови лидери се разликују, у појединостима.
G.Cross G.Cross 19:18 06.02.2011

A jel' vam ikada...

palo na pamet, da oni u stvari pojma nemaju kako se vlada drzavom, jos manje ekonomijom.
Svi, i vlast i opozicija, sve i kad bi se odjednom propostenili, ne bi imali pojma kako da vladaju u normalnoj drzavi i koja je njihova uloga u Trzisnoj ekonomiji.

lady_d lady_d 21:19 06.02.2011

Re: A jel' vam ikada...

Meni jeste... zato i kazem "nemamo ljude"-ljude spremne da ucestvuju u vlasti (znaci pametni, obrazovani, posteni, dokazani) a u strankama mislim da nemaju kadar (izvinjavam se ako gresim!)
G.Cross G.Cross 21:33 06.02.2011

Re: A jel' vam ikada...

A zasto kompetentni ljudi nisu zainteresovani da se bave politikom?

srdjazlopogledja srdjazlopogledja 21:42 06.02.2011

Re: A jel' vam ikada...

kompetentni ljudi nisu zainteresovani da se bave politikom?


Постављате реторичко питање?
Што би се неко бактао са тим људима, слушао их, заклињао им се на беспоговорну послушност?
G.Cross G.Cross 21:49 06.02.2011

Re: A jel' vam ikada...

E pa vidite onda ako kompetentni nece da se bave politikom, ona je ostavljenima onima koji nisu kompetentni ali hoce...I koji je izlaz ?
lady_d lady_d 22:00 06.02.2011

Re: A jel' vam ikada...

Vidi te slicno pitanje sam postavila svom profesoru koji (iako vrlo uspesan naucnik) se prihvatio pozicije rektora na jednom zapadnom Univerzitetu. Generalno svuda u svetu vazi misljenje, sto je neko losiji u svom poslu on ce lakse potraziti izlaz u politici. Taj moj profesor je odgovorio: Zato sto hocu da nesto promenim! Ne mogu vise da trpim ove budale iz ministarstva i investicionih fondova. Hocu da mladjim ljudima omogucim da urade nesto sto ja nisam mogao.
E sad sto mi- Srpski narod nemamo takve ljude? Zato sto kod nas pamet nikada nije bila na ceni. Na zalost.
Ubrajam se u one koji su verovali u promene, ali naslutila dovoljno rano da ih nece biti pa otisla dalje. Zasto? Zato sto imam jedan zivot i ne vidim smisao da se jedna osoba bori protiv 300 vetrenjaca. I zato sto je sistem napravljen protiv pametnih ljudi (glupima je lakse upravljati!). U tom smislu je vec decenijama radi na zaglupljivanju dece, sistematski!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana