Uzgredne beleške o hrabrosti i stvarnosti...

Nebojša Milenković RSS / 12.01.2008. u 23:15

Poslednjih nedelja intenzivno posmatram lica prolaznika. Ne sećam se tačno ko – ali svakako neko veoma pronicljiv – u vreme najžešćeg beznađa devedesetih rekao je, (citiram po sećanju), da se sva materijalna beda i moralna raspuštenost jednog društva najbolje čita sa lica ljudi na ulicama.  

Pošto sam poslednjih nedelja dosta putovao ─ većina žena i muškaraca koje sam na ulicama (Novog Sada, Niša, Bora, Beograda...) susretao izgledali su mi kao da su nekom čudnom srećom pobegli sa mitinga Srpske radikalne stranke, Nove Srbije, ili, ne daj bože, s glavnog odbora DSS-a. Traume, fizičko i duhovno nasilje vidljivi su svuda oko nas. Koštuničin facijalis postaje opšte mesto, a lica ljudi kao da naprosto vape za tim da ih neko ohrabri. Da im kaže neku dobru vest...

Ukoliko su, po Jaspersu, narodi itekako odgovorni za način na koji se njima vlada, tada smo za kulturocid koji nad nama sprovode sva čika Dobričina deca odgovorni upravo mi! Ta magla koju živimo ─ dodatno zamagljena onim odlučnim možda koje tako često čujemo iz usta odlazećegpredsednika─ taj zločin koji aktuelni vlastodršci svakodnevno čine nad vlastitim narodom naprosto mora da se nazove svojim pravim imenom: kulturocid

slobo.jpgInaugurisan onim poznatim Miloševićevim Malo morgen iz 1991.godine, baš kao i umotvorinama narodnog genija tipa: Ne tražimo ništa novo, samo carstvo Dušanovo – taj kulturocid ovih dana svoju metastazu doživljava Koštuničinim izumom stavljanja Evropske unije pred sudbinski izbor po kom će zapravo EU morati da se opredeli tj. bira da li ćemo da joj se priključimo ili ne – dakako pod uslovima koje ćemo mi diktirati!? 

Ma koliko nemali sumnje da EU i neće biti teško da napravi taj po našu budućnost fatalan sudbinski izbor ─ u ime normalnosti u ovoj zemlji dužni smo da učinimo sve da do tog izbora ne dođe. Povlađivanje primitivizmu mase i njeno namerno držanje u mraku jeste najkriminalniji gest koje bilo koja vlast može da učini prema vlastitom narodu. Alter-ego Slobodana Miloševića, koji je danas u stanju da ucenjuje pola sveta kako bi prikrio vlastitu dezorijentisanost i ordinarnu nesposobnost razumevanja vremena u kom živi, mora svakoga dana i na svakom mestu da se raskrinkava i demaskira.

Uhvaćeni u zamku etničkih i teritorijalnih kvaziprincipa, Srbi ni danas nisu spremni da drugima ponude ono što traže i zahtevaju za sebe. Živeći ponovo svoju lošu prošlost, današnja Srbija mora da iznedri snagu koja će na navedeni zločin vlasti prema sopstvenom narodu uspeti jednom za svagda da udari tačku. Zemlja u kojoj se vrhunskom hrabrošću smatra izjava Čedomira Jovanovića o tome kako je prvi uslov normalnog života u ovoj zemlji taj  da svima oko nas moramo da pružimo ruku, jeste zemlja u kojoj je nasilje nad drugim ─ pa čak i nad onim drugim i različitim u nama samima i dalje smatra legitimnim i poželjnim izborom. Sve dok ne smognemo snage da stanemo na put takvom izboru ─ bićemo prinuđeni da iznova preživljavamo svoju lošu prošlost.  

U narodu bez vlastite stvarnosti, danas je hrabrost reći nemoj, hrabrost je reći dosta, hrabrost je reći pamtim, hrabrost je reći ne pristajem, hrabrost je reći oprosti, hrabrost je reći ne kradi, hrabrost je reći ne ubij, hrabrost je reći volim...  

Sve ono što se u ostalim društvima smatra normalnim i svakodnevnim ─ ovde se smatra hrabrim. Srećom, te hrabrosti ipak ne nedostaje. Možda se ona slabije vidi, možda se malo teže čuje ─ ali ona postoji kao jedini pouzdani garant blizine vremena kada će današnja hrabrost napokon postati stvarnost! 

Tada će ovo biti mnogo srećnija i normalnija zemlja.



Komentari (255)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nikson nikson 23:34 12.01.2008

...

Ukoliko su, po Jaspersu, narodi itekako odgovorni za način na koji se njima vlada


У друштвеној производњи свога живота људи ступају у одређене, нужне, од њихове воље независне односе – осносе производње, које одговарају одређеном ступњу развитка њихових материјалних производних снага.

Целокупност тих односа производње сачињава економску структуру друштва, реалну основу на којој се диже правна и политичка надградња и којој одговарају одређени облици друштвене свести. Начин производње материјалног живота условљава друштвени, политички и духовни процес живота уопште. Не одређује свест људи њихово биће, већ обрнуто, њихово друштвено биће одређује њихову свест.
igipop igipop 00:54 13.01.2008

Re: ...

Zar ovo nije Marks?
TheRaven TheRaven 03:18 13.01.2008

Re: ...

Vaistinu Marks. I nikako, ali nikako ne vidim vezu sa citiranom Jaspersovom recenicom. Ili je nikson mozda zeleo da kaze kako je ovaj Marksov citat daleko istinitiji od bilo kog drugog citata bilo kog drugog filozofa....
Ko zna, nitko ne zna, krhko je znanje :)
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 04:16 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

У друштвеној производњи свога живота људи ступају у одређене, нужне, од њихове воље независне односе – осносе производње, које одговарају одређеном ступњу развитка њихових материјалних производних снага.
Da, svi skoro znamo šta bi bilo najlepše i šta bi trebalo. Politika podrazumeva i procene. Recimo, procene o tome da li neka lepuškasta želja može da se ispuni. I Milošević je lepo pričao o slobodi, hteo da porazi NATO.., ali ta ambicija... Za one koji umeju da procenjuju, ta ambicija je unapred delovala nerealno, a za one koji ne procenjuju, nego samo slušaju šta političar obećava, ta procena je delovala zanosno i zapaljivo, i tek mnogo kasnije su sebi priznali da je bila nerealna.

Č.Jovanović lepo zbori. Šta mislite, da li će ući u drugi krug?




Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:46 13.01.2008

Re: ...

igipop
Zar ovo nije Marks?

Hahaha, pa to je citat iz "Priloga kritici političke ekonomije"..o))
Nije loše Niksone, kad sve razbistriš možda od tebe bude solidan marksista...o))
silver bullet silver bullet 13:52 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

Politika podrazumeva i procene. Recimo, procene o tome da li neka lepuškasta želja može da se ispuni.

Ajmo, Dragane, da primenimo vasu taktiku - zamena teza. Ovaj put na vas.
"I Kosovo i EU" - lepuskasta zelja, ali da li moze da se ispuni?
Ili je to oksimoron?
AlexDunja AlexDunja 14:47 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

Ajmo, Dragane, da primenimo vasu taktiku - zamena teza. Ovaj put na vas.
"I Kosovo i EU" - lepuskasta zelja, ali da li moze da se ispuni?
Ili je to oksimoron?

a posto svi znamo da jeste:)))
da vidimo sta ce b.t. izabrati ;
a) ono sto predlazete vi dragane
b) ono sto predlaze v.k.
nestorijanac nestorijanac 15:20 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

a posto svi znamo da jeste:)))
da vidimo sta ce b.t. izabrati ;
a) ono sto predlazete vi dragane
b) ono sto predlaze v.k.


Mozda nesto pod c) ? Ni Kosovo ni EU ?
AlexDunja AlexDunja 15:24 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

Mozda nesto pod c) ? Ni Kosovo ni EU ?


to bi bilo zanimljivo, ali to cak ni u kampanji ne obecava:))
a ,da se vi kandidujete?
nestorijanac nestorijanac 15:27 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

a ,da se vi kandidujete?

Ne mogu. Nisam timski igrac.
AlexDunja AlexDunja 15:37 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

Ne mogu. Nisam timski igrac.

nema veze.
predsednicko je usamljeno mesto.
vazno je da ste igrac:))
i imate moj glas:))
nestorijanac nestorijanac 15:41 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

vazno je da ste igrac:))

Hm, pojma nemam, zaista. Izgleda mi da nisam ni igrac.
i imate moj glas:))

Imate i Vi moj glas. U svakom slucaju. Kandidovali se ili ne.
:)
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 19:16 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

Napisao sam, gore, komentar koji glasi:

"Da, svi skoro znamo šta bi bilo najlepše i šta bi trebalo. Politika podrazumeva i procene. Recimo, procene o tome da li neka lepuškasta želja može da se ispuni. I Milošević je lepo pričao o slobodi, hteo da porazi NATO.., ali ta ambicija... Za one koji umeju da procenjuju, ta ambicija je unapred delovala nerealno, a za one koji ne procenjuju, nego samo slušaju šta političar obećava, ta procena je delovala zanosno i zapaljivo, i tek mnogo kasnije su sebi priznali da je bila nerealna.
Č.Jovanović lepo zbori. Šta mislite, da li će ući u drugi krug? "

Prema očekivanju, usledila je rafalna reakcija jednog broja mojih prijatelja sa mitinga, uličnih protesta, sa degustacije suzavca, .., prijatelja koji su se igrom slučaja i najboljom namerom zatekli u LDP-u (što je svakako mnogo bolje nego u SRS). Rekoše, dakle:
silver bullet: "Ajmo, Dragane, da primenimo vasu taktiku - zamena teza. Ovaj put na vas.
"I Kosovo i EU" - lepuskasta zelja, ali da li moze da se ispuni?
Ili je to oksimoron?


AlexDunja : " Ajmo, Dragane, da primenimo vasu taktiku - zamena teza. Ovaj put na vas.
"I Kosovo i EU" - lepuskasta zelja, ali da li moze da se ispuni?
Ili je to oksimoron?
a posto svi znamo da jeste:)))
da vidimo sta ce b.t. izabrati ;
a) ono sto predlazete vi dragane
b) ono sto predlaze v.k.


Nestorijanac: " a posto svi znamo da jeste:)))
da vidimo sta ce b.t. izabrati ;
a) ono sto predlazete vi dragane
b) ono sto predlaze v.k.

Mozda nesto pod c) ? Ni Kosovo ni EU ?


AlexDunja : .... ..... ..... .......


( ITD... u sličnom stilu )


... Ali na ono osnovno pitanje - Šta mislite, da li će Č.Jovanović ući u drugi krug? - ODGOVORA NEMA

Eto, pričaju, pričaju, a kad treba da ...
Svojim dragim prijateljima iz LDP-a ovo pitanje sam postavio ne zato što znam da im je ono najomraženije, već zato što to pitanje ima za cilj da priču sa jedne stranke i jednog čoveka premesti u onaj kontekst koji se tiče svih nas, zajedno, a to je, hoće li kandidat iz redova tzv. demokratskog bloka pobediti kandidata 90-tih.


silver bullet silver bullet 19:41 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

Konkretan odgovor: Ceda ne moze u drugi krug. To nije ni poenta njegove kandidature. Vazno je da mi postojimo i da ce se videti da nas je vise. I da je to uzlazna tendencija.
Sad cekam vas konkretan odgovor. I Kosovo i EU? Da li se i to moze? Ali realno, ne ono: "Mi to necemo priznati", a niko nam nece ni traziti da priznamo.
AlexDunja AlexDunja 19:53 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

da li će Č.Jovanović ući u drugi krug?

da odgovorim prvo da mi ne postavite opet to besmisleno
pitanje. nece. naravno.
a mogu li ja nesto da pitam?
gde videste ldp u maloj ,zabavnoj prepisci
izmedju mene i mr.n-a?
nikson nikson 19:58 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

silver bullet
Konkretan odgovor: Ceda ne moze u drugi krug. To nije ni poenta njegove kandidature. Vazno je da mi postojimo i da ce se videti da nas je vise. I da je to uzlazna tendencija.
Sad cekam vas konkretan odgovor. I Kosovo i EU? Da li se i to moze? Ali realno, ne ono: "Mi to necemo priznati", a niko nam nece ni traziti da priznamo.


pa bas zbog toga je i realno. ako nam niko nece traziti, zasto bi priznali?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 20:02 13.01.2008

Evo, ja da vam odgovorim!

Prema očekivanju, usledila je rafalna reakcija jednog broja mojih prijatelja sa mitinga, uličnih protesta, sa degustacije suzavca, .., prijatelja koji su se igrom slučaja i najboljom namerom zatekli u LDP-u


Vidite, ljudi koji su u LDP-u u njemu se nisu, kako vi kažete, zatekli
verovali ili ne - tu su zato što veruju da ova zemlja može da bude drugačija!
Zbog toga poenta ovih izbora uopšte nije u tome da li će Čedomir Jovanović
ući u drugi krug ili ne - poenta je u tome da na jednoj strani imamo jedinog kandidata
koji iza sebe ima realnu politiku - i da na drugoj imamo frazere, pozere, alkoholičare...

Upravo iz tog razloga na predstojećim izborima za Čedomira Jovanovića glasaće sve one građanke i građani Srbije koje/i su razočarani činjenicom da je Koštunica premijer, da je Jočić ministar policije, da je Mihajlov generalni sekretar Vlade, da je Velja Ilić ministar bilo čega, da je Tijanić direktor javnog servisa a Mišković vlasnik Srbije...

Žao nam je Tadiću, ali stvari su jasne: Ko s Koštunicom vladu pravi Veljo mu je drug.
Uz Čedomira Jovanovića biće ona Srbija koja nije spremna da pravi kompromise sa suštinom, koja nije spremna da zarad bilo kakvih upravnih odbora, javnih preduzeća, etc...etc... prihvati Koštunicu na čelu svoje vlade
kao i njegovu izolacionističku retoriku.
Ta Srbija danas možda jeste obeznađena, možda ne izgleda brojna kao nekad - ta Srbija je, ako baš hoćete, 2000. godine glasala za Koštunicu, ta Srbija je na prethodnim izborima htela Božu Đelića na čelu svoje Vlade.
Ta Srbija nije kalkulisala - bila je iskrena - kako onda, tako i danas!
I ta Srbija je prevarena na najperfidniji mogući način!
E, vidite, zato je jako važno da upravo ta i takva Srbija koja se radovala 5.oktobra
i koja nije pobeđena 12.marta svoju snagu i brojnost pokaže na izborima pred nama.

A za drugi krug se ne sekirajte - baš kao ni mi!
silver bullet silver bullet 20:11 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

Niksone, znam da se pecam na jadnu foru, al ne mogu da izdrzim.
Realnost=stvaran zivot. Hleb, zakoni, kazne, pasosi, kisa, sunce... tako to.
Kad se reci zakona suvise udalje od realnosti, ona postaju - mrtvo slovo na papiru. Ili prostije receno: fikcija,paranoja, shizofrenija, paralelna stvarnost, ali i svesna laz, pokvarenost, podao racun... birajte svoj otrov.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 20:49 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

Konkretan odgovor: Ceda ne moze u drugi krug. To nije ni poenta njegove kandidature. Vazno je da mi postojimo i da ce se videti da nas je vise. I da je to uzlazna tendencija.
Sad cekam vas konkretan odgovor. I Kosovo i EU? Da li se i to moze? Ali realno, ne ono: "Mi to necemo priznati", a niko nam nece ni traziti da priznamo.

Poštovana Silver, za ovih par dana sazreli ste, u političkom smislu, čitavih par godina! To me veoma, veoma raduje. Znam ja šta je poenta oko Č.J. Verujem da i vi znate da ja to znam. A ta reč, tendencija, pravi je neprijatelj isključivosti.
Sabiranje i oduzimanje sila - rezultanta! :
Kako ono beše? "I Srbija, i Kosovo?" Evo mog konkretnog odgovora. Sporazum sa EU će svakako biti potpisan. Sve evropske zemlje, osim jedne, slažu se da Srbija treba da postane deo EU. Taj jedan nedostajući glas jeste naš glas, glas Srbije. Apsurdno, ali je tako. Potpisaćemo dakle. VK će verbalno odreći taj akt, a formalno će ga rastezati i mrcvariti dokle god bude mogao; kočiće sve dok se ne pojavi opasnost da će ga to kao kočničara života ove države razotkriti čak i pred njegovim najvatrenijim pristalicama. Onda će naći neki izgovor da to više ne pominje. Dakle, Tadić će svom snagom da nas vuče prema EU, a VK će da koči. Rezultanta će biti - ipak kretanje ka EU. Ne onako brzo, kako bismo i vi, i ja voleli, ali će se to desiti. Da nije Borisa Tadića, pa i Dinkića, sigurno je da se ne bi desilo. Da su se Boris, Mlađan i Čeda ovih dve-tri godine zajedno našli u opoziciji, kritikujući dekadentnog VK, EU bi sada bila, daleka misaona imenica. Ako će neko reći da je i ovako daleko, ili nedovoljno blizu, onako bi bila neuporedivo, neuporedivo dalje.
A Kosovo..? Uh. Kosovo je jednom nogom već van Srbije. Ta noga je trajno zaključana u Bonstil-u. Nadam se da vas ta činjenica nije zapanjila i ganula. Šalim se, naravno. Ova druga noga će ostati na zamišljenoj granici. Otprilike negde na severu Kosova. Sve u svemu, Kosovo će se kao problem vući još najmanje dvadesetak godina. Za to vreme će se postepeno ređati pregovori, odluke, osporavanja, podrške, nove inicijative, napetosti i popuštanja... Stoga mi ni u jednom izdvojenom trenutku unutar tog višedecenijskog perioda nećemo moći da kažemo ni "Kosovo je sasvim izgubljeno", ni "Kosovo je spašeno". Biće to proces. Tendencija. Ako budemo pametni, mi ćemo kao nacija i retorički i praktično sa "principa teritorije" preći na "princip zbližavanja" albanskog i (ukupnog) srpskog stanovništva, pa se za generaciju-dve mogu očekivati i konkretni rezultati. Za to vreme, Srbija (i Kosovo) će već uveliko biti u EU, pa će pojam granica biti daleko manje važan, a samim tim i sveukupna nervoza, odnosno, promeniće se psihologija i jednog, i drugog naroda zbog saznanja da se (u EU) postalo integrativni deo nekih sasvim drugih, naprednijih civilizacijskih principa.
Dakle, u nekom objektivnom smislu, i EU, i Kosovo.

Puno vas pozdravljam :))
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 21:11 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

Da li sam ja rekao da sam u vašoj prepisci sa "mr.n-om" video ldp? Nisam rekao. Ako neko od vas nije član ldp, a smatra da sam ga svojim pisanjem nepravedno tamo "učlanio", iskreno se izvinjavam. No, ako kažem da ste moji prijatelji ldp-ovci, ne mislim na to da imate ili nemate njihove članske karte, već na to da razmišljate u duhu ldp-ovskog učenja o politici i životu. Tako sam vas uključio u svoj komentar, i, dakako, na osnovu toga što ste se sami prijavili u serijal koji se ticao direktne i indirektne odbrane lika i dela Č.J. Ali i na osnovu toga što mi je bilo drago da vas kao već višednevnu poznanicu pozovem, umesto na kafu, na malo razmene reči uz :)))
doktorka doktorka 21:11 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

Dragan Vujanović
Konkretan odgovor: Ceda ne moze u drugi krug. To nije ni poenta njegove kandidature. Vazno je da mi postojimo i da ce se videti da nas je vise. I da je to uzlazna tendencija.Sad cekam vas konkretan odgovor. I Kosovo i EU? Da li se i to moze? Ali realno, ne ono: "Mi to necemo priznati", a niko nam nece ni traziti da priznamo.Poštovana Silver, za ovih par dana sazreli ste, u političkom smislu, čitavih par godina! To me veoma, veoma raduje. Znam ja šta je poenta oko Č.J. Verujem da i vi znate da ja to znam. A ta reč, tendencija, pravi je neprijatelj isključivosti. Sabiranje i oduzimanje sila - rezultanta! :Kako ono beše? "I Srbija, i Kosovo?" Evo mog konkretnog odgovora. Sporazum sa EU će svakako biti potpisan. Sve evropske zemlje, osim jedne, slažu se da Srbija treba da postane deo EU. Taj jedan nedostajući glas jeste naš glas, glas Srbije. Apsurdno, ali je tako. Potpisaćemo dakle. VK će verbalno odreći taj akt, a formalno će ga rastezati i mrcvariti dokle god bude mogao; kočiće sve dok se ne pojavi opasnost da će ga to kao kočničara života ove države razotkriti čak i pred njegovim najvatrenijim pristalicama. Onda će naći neki izgovor da to više ne pominje. Dakle, Tadić će svom snagom da nas vuče prema EU, a VK će da koči. Rezultanta će biti - ipak kretanje ka EU. Ne onako brzo, kako bismo i vi, i ja voleli, ali će se to desiti. Da nije Borisa Tadića, pa i Dinkića, sigurno je da se ne bi desilo. Da su se Boris, Mlađan i Čeda ovih dve-tri godine zajedno našli u opoziciji, kritikujući dekadentnog VK, EU bi sada bila, daleka misaona imenica. Ako će neko reći da je i ovako daleko, ili nedovoljno blizu, onako bi bila neuporedivo, neuporedivo dalje. A Kosovo..? Uh. Kosovo je jednom nogom već van Srbije. Ta noga je trajno zaključana u Bonstil-u. Nadam se da vas ta činjenica nije zapanjila i ganula. Šalim se, naravno. Ova druga noga će ostati na zamišljenoj granici. Otprilike negde na severu Kosova. Sve u svemu, Kosovo će se kao problem vući još najmanje dvadesetak godina. Za to vreme će se postepeno ređati pregovori, odluke, osporavanja, podrške, nove inicijative, napetosti i popuštanja... Stoga mi ni u jednom izdvojenom trenutku unutar tog višedecenijskog perioda nećemo moći da kažemo ni "Kosovo je sasvim izgubljeno", ni "Kosovo je spašeno". Biće to proces. Tendencija. Ako budemo pametni, mi ćemo kao nacija i retorički i praktično sa "principa teritorije" preći na "princip zbližavanja" albanskog i (ukupnog) srpskog stanovništva, pa se za generaciju-dve mogu očekivati i konkretni rezultati. Za to vreme, Srbija (i Kosovo) će već uveliko biti u EU, pa će pojam granica biti daleko manje važan, a samim tim i sveukupna nervoza, odnosno, promeniće se psihologija i jednog, i drugog naroda zbog saznanja da se (u EU) postalo integrativni deo nekih sasvim drugih, naprednijih civilizacijskih principa. Dakle, u nekom objektivnom smislu, i EU, i Kosovo. Puno vas pozdravljam :))



vi kao da ste savetnik borisa tadica. zato nam tako i jeste
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 21:23 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

Dobar savetnik... jer se krećemo prema EU, što je direktno vama na korist
silver bullet silver bullet 21:32 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

Sporazum sa EU će svakako biti potpisan.

Cenim da ste na izvoru dogadjaja pa imate vise informacija od mene. Iz ove moje perspektive zabe koja je iskocila iz vrele vode, ja to tako ne vidim. Pritom mi ceo taj proces vuci-koci-vuci(za usi), kooooci... ne deluje kao "rezultanta - kretanje ka EU". Jos nas smatraju zemljom rizicnom za ulaganja, jos su Mladic i Karadzic u sumi, jos zabadamo prst u oko onima "kog je moliti nije ga srditi", jos nam trebaju vize za putovanja, jos nam fali more potrebnih zakona i najvaznije - ni izbliza nije raskrinkana veza DB-tajkuni-monopoli. A tu je veliki novac u igri. I ima ga jos za prvobitnu akumulaciju kapitala. Tu EU i njeni standardi ne smeju ni da primirisu, a takve nas nece pustiti ni na prag EU. I tacno, to ce trajati jos nekih deset godina. Kao i otezanje sa Kosovom, ali samo sa nase strane. Svi koji nesto znace - priznace ih. Za to vreme nema prijema u EU.

Drugo: mislim da se grdno varate glede Vojislava Kostunice i njegove sposobnosti da izazove kataklizmu. Vi ste sve svoje potonje zakljucke izvukli iz premise da ce Kostunica kociti, ali da ce na kraju, kad dodje stani-pani, on "da nadje izgovor da to vise ne pominje". Verujem da ste do takvog zakljucka dosli gledajuci primer Crne Gore. Avaj, tada Kostunici nije bilo na raspolaganju ovoliko alatki da istraje u svom naumu koliko ih danas ima. Posle cetiri godine sludjivanja naroda, on mirne duse moze da se okrene SRS-u. To ce i uraditi kad mu bude najkorisnije. Ako Nikolic pobedi na izborima - mozda malo kasnije jer ce onda SRS biti suvise jak, ako Tadic pobedi - u trenutku kad bude potrebno ratifikovati Sporazum o pridruzivanju ili najkasnije kad EU odluci da posalje svoje trupe na Kosovo. Ja svoju procenu zasnivam na cistoj logici. Kostunici je samo Kosovo ostalo. I istorija. Ja mislim da je on presao tu granicu razuma kao sto je nekad Milosevic. Vise ne moze i nece nazad. Plus, ima puta i nacina da ostvari svoj naum, a to je: da nas udalji od EU koja po njemu "otima nas Kosmet". Kod njega to nije poza, nije blef.

Vase verovanje da Tadic i DS kontrolisu Kostunicu kao dreser lava lici mi na taktiku Vuka Draskovica kad je usao u vladu SPS-a i JUL-a. Rezultat znamo. Osim ako ne mislite da je uspeh da sve ovo o cemu pricamo otegnemo na 10-15 godina, pa da nas u EU prime tamo negde 2020. , a da za to vreme DS predje u opoziciju i prica, prica, prica... Istina, tako se ne gubi glava.

I za kraj: ma koliko mi vasa opaska da sam sazrela u politickom smislu godi dusi i usima, nazalost nije tacna. Ja svoje misljenje ni za jotu nisam promenila. Prvi krug - Ceda, drugi - bojkot.

Politicki korektno, i ja vas pozdravljam.
sentinel26 sentinel26 22:04 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

silver bullet
I za kraj: ma koliko mi vasa opaska da sam sazrela u politickom smislu godi dusi i usima, nazalost nije tacna. Ja svoje misljenje ni za jotu nisam promenila. Prvi krug - Ceda, drugi - bojkot.
Politicki korektno,.....

Odlična zapažanja i još bolji zaključak.

Sa Tadićem i Nikolićem nećemo stići nigde a još manje u Evropu.

Prvi krug - Čeda !

Drugi krug - Čeda ili bojkot !

Dragan Vujanović Dragan Vujanović 22:05 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?


SilverBullet: "...on (VK) mirne duse moze da se okrene SRS-u. To ce i uraditi kad mu bude najkorisnije. "
Ta mogućnost postoji. Ali postoji i mogućnost da ekipa oko njega shvati da bi im svima, ponaosob, politički identitet bio zatarabljen, te da se to ipak ne desi. U svakom slučaju, krenimo vašom procenom, pa pretpostavimo da će VK to da uradi. Opet je bolje ovako - dok VK to ne uradi, DS i G17+ će učešćem u vladi stvari upravljati ka EU i gledati da rezultanta, opet, bude što više ka EU. Najjednostavnije je povući se u poziciju Č.J. i iz neobavezne pozicije opozicionara tući moralističkom artiljerijom po "onima tamo". Ali ne brinite, stvari će doći na svoje mesto.
SilverBullet: " Vase verovanje da Tadic i DS kontrolisu Kostunicu kao dreser lava lici mi ..."
Nisam rekao, niti verujem da Tadić i DS kontrolišu VK na taj način. Vrši se međusobna kontrola, a pomoću klasičnih političkih mehanizama, odnosno konstantne međusobne ucene niskog intenziteta koja obezbeđuje nespavanje one druge strane.
a da za to vreme DS predje u opoziciju i prica, prica, prica... Istina, tako se ne gubi glava.
Ne daj bože da bilo ko više izgubi glavu. Đinđić je preterano riskantno vozio lošim i krivinjavim putevima zemlje Srbije, to sam već više puta napomenuo. To je koštalo njega i njegovu porodicu, a koštalo je i Srbiju. Ne pomišljajte da je politika žustrina i simboličko-praktična težnja ka nemogućem. Politika je staložena umetnost mogućeg.
I za kraj: ma koliko mi vasa opaska da sam sazrela u politickom smislu godi dusi i usima, nazalost nije tacna. Ja svoje misljenje ni za jotu nisam promenila. Prvi krug - Ceda, drugi - bojkot.
Vaš izbor, za sada. I ja ga, verujte, poštujem. Druga je stvar što smatram da nije dovoljno ... promišljen. A da vas pozdravljam... to već znate :)))
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 22:26 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

Nebojša Milenković: "Vidite, ljudi koji su u LDP-u ... "
E, vidite, zato je jako važno da upravo ta i takva Srbija koja se radovala 5.oktobra
i koja nije pobeđena 12.marta ...
Nebojša, vaš komentar je pun poleta, i meni je to veoma simpatično. Izvesni vaši stavovi ohrabruju, samo što ja ne bih da ih ovde javno pominjem zbog nedobronamernih...
AlexDunja AlexDunja 22:33 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

uz :)))

na primerdoors
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:40 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

silver bullet
Ja svoje misljenje ni za jotu nisam promenila. Prvi krug - Ceda, drugi - bojkot.
Politicki korektno,.....


Pa korektno je ako ne mozete da se odlucite izmedju politike: "granice Karlobag-Virovitica i svi smo mi Srbi (cak i oni koji toga jos nisu svesni)" i onoga sto predstavlja Boris Tadic (racunam da to ipak i vi i svi osatli znate) ...

A nama ostalima ostaje da se nadamo da je takvih jako malo u Srbiji ... i da izbore nece odluciti toliko mali broj ...



Dragan Vujanović Dragan Vujanović 22:42 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

AlexDunja
uz :)))
na primerdoors
Dunja, kako ste pogodili?!!!
Ma, vi mora da ste neka moja gimnazijska drugarica koja tačno zna...
Veliko hvala
AlexDunja AlexDunja 22:58 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

Veliko hvala

ma no problemo:))
ima i dijagnoza ))
silver bullet silver bullet 23:13 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

SilverBullet: "...on (VK) mirne duse moze da se okrene SRS-u. To ce i uraditi kad mu bude najkorisnije. " Dragan Vujanovic: Ta mogućnost postoji

Dobro je da se bar oko ovoga slazemo, no od nje zavise sve vase dalje pretpostavke.
Ali postoji i mogućnost da ekipa oko njega shvati da bi im svima, ponaosob, politički identitet bio zatarabljen, te da se to ipak ne desi.

Posto vidim da ste bliski stranackim esalonima DS, onda sigurno znate sa koliko ogorcenja uzi krug ljudi oko Kostunice govori "oni zuti, majku im...", "zutima ne treba verovati", "zuti ce nas prodati'"... uz jos sijaset pogrdnih epiteta. Tesko da ce biti kako vi mislite.
Vrši se međusobna kontrola

Sto se tice Srbije i njene buducnosti, samo oko minornih stvari, sto se tice podele novca - tu je kontrola besomucna.

Kratko: Tadicev put je corsokak, ako on to ne vidi - znaci da i zeli njime da ide. Kad-tad ce morati da se vrati na nultu tacku. Ako ne on, neko drugi ce.
Ima nas koji cemo ga tamo cekati.
silver bullet silver bullet 23:17 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

A nama ostalima ostaje da se nadamo da je takvih jako malo u Srbiji ... i da izbore nece odluciti toliko mali broj ...

Pa, Vasilije, ako iskreno verujete u vasu koaliciju i ispravan put na celu sa Kostunicom, ne bi trebalo da bude problema, Tadic ce pobediti.
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 23:23 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

Draga Silver, eno, Nikolić upravo gostuje na tv B92. Nije loše da pogledate. Da sa strane uvidite kako neke fraze zvuče već pomalo prazno. Ne, ne želim da budem ciničan. Nije loše da se i taj vid komparacije katkad napravi. To je dobro za svakoga, uključujući i vas, i mene, i neke naše kolege odavde...

Mislim da je naš prethodni krug re-komentara bio puno kvalitetniji. Bolje da nas pamte po njemu.

Ne zaboravite da čestitate četničku Novu Godinu "onima koji se tako osećaju". Pozdravljam vas puno :))
silver bullet silver bullet 23:27 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

Draga Silver, eno, Nikolić upravo gostuje na tv B92. Nije loše da pogledate

Gledam ga. Gledala sam i Borisa. Nije stvar u recima i nastupu, nego u delima. Nije stvar u zeljama, nego u mogucnostima da se zelje i ostvare.
Mislim da je naš prethodni krug re-komentara bio puno kvalitetniji.

Da, da, slazem se.

Laku noc. Nova godina je bila pre 13 dana.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:35 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

silver bullet
Pa, Vasilije, ako iskreno verujete u vasu koaliciju i ispravan put na celu sa Kostunicom, ne bi trebalo da bude problema, Tadic ce pobediti.


Ma kakva crna ISKRENA VERA u koaliciju (onih koji bi trebali da budu politicki protivnici da je razuma u Srbiji). Ja samo mislim da je ta koalicija bila najbolja od svih losih kombinacija koje su stajale na raspologanju posle izbora. Naravno da koalicija moze da pukne pre zavrsetka izbora ... onda su Tadiceve sanse minimalne (i uz podrsku Cedinih biraca ) ...

Ali i ako Kostunica podrzi Tadica to ne znaci da ce svi biraci da poslusaju njegov poziv ... posebno oni koji se i inace dvoume izmedju "narodnjaka" i SRS ( i kod kojih postoji ona dilema koju sam pomenuo a vi elegantno preskociste ... Ako je verovati agencijama koje predvidjaju vrlo tesnu odluku ...

pozz
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 23:40 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

Gledam ga. Gledala sam i Borisa. Nije stvar u recima i nastupu, nego u delima. Nije stvar u zeljama, nego u mogucnostima da se zelje i ostvare.
Upravo taj kriterijum vama ne ide na ruku. A oko četničke Nove Godine... Pa, i tu treba pružiti ruku, čestitati onima koji i tu varijaciju slave. Vežbajte se toleranciji i poštovanju različitosti. :)) Ako sada (rekli ste "laku noć" planirate da spavate, lepo spavajte..
silver bullet silver bullet 23:48 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

A oko četničke Nove Godine... Pa, i tu treba pružiti ruku, čestitati onima koji i tu varijaciju slave. Vežbajte se toleranciji i poštovanju različitosti. :))

Necete me upecati na jeftinu foru. Cetnicka Nova godina? Nova godina po kalendaru Pravoslavne crkve, ili ako vec zelite - srpska Nova godina. Jedva cekam kinesku u februaru.
Zaista, planiram da spavam. Ako me ne probudi pucnjava.
Laku noc.
silver bullet silver bullet 23:49 13.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

Ma kakva crna ISKRENA VERA u koaliciju (o


Vasilije, budjenje!!!!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:51 13.01.2008

Baš me interesuje...

Nebojša, vaš komentar je pun poleta

Mislim, nije samo komentar... sav sam takav...

meni je to veoma simpatično

hehehe...

Izvesni vaši stavovi ohrabruju, samo što ja ne bih da ih ovde javno pominjem zbog nedobronamernih...

Ma pominjite slobodno!
Tj. pustite "nedobronamerne" - oni se ne broje!


poz.
n.m.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 00:23 14.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

silver bullet
Vasilije, budjenje!!!!


Eh pa ja zaboravio da vi niste citali moje postove pa nisam naglasio da sam od pocetka koaliciju smatrao NUZNIM ZLOM ...

A od budjenja nema nista ... bar do ujutru - posto tek sad idem na spavanje ...

zelim vam laku noc, lepe snove i ... nemojte se mnogo sekirati - valjda ce nekako Srbija preziveti i bez vaseg glasa u drugom krugu:)))) ... hm, ko zna, mozda se i poveca?:p
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:30 14.01.2008

Re: Vasilije, budjenje!!!!

Василије спавање!!!!
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 00:33 14.01.2008

...Može li Ceda u drugi krug..!!?

Ma pominjite slobodno!
Tj. pustite "nedobronamerne" - oni se ne broje!
Reći će posle, eto, kao prepiru se, a u stvari šuruju protiv pravih patriota ove zemlje!
Mislim, nije samo komentar... sav sam takav...
Utičete na ove (još) mlađe junoše, koje ionako samo traže povod da se dokažu u pohodu na vetrenjače po Srbiji.
hehehe...
A bez osmeha ... svet bi se pretvorio u dasku.

Eto, trapava sedmica je upravo prošla... Vidim, pucalo se. Samo da nisu i kod nas izrešetali neki avion u letu!
doktorka doktorka 01:24 14.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

AlexDunja
uz :)))na primerdoors

moze li tadic postati predsednik bez podrske ldp-a. moze, malo morgen
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 02:58 14.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?


moze li tadic postati predsednik bez podrske ldp-a. moze, malo morgen

Doktorko, pa ... čuće vas neko !
doktorka doktorka 03:31 14.01.2008

Re: ...Može li Ceda u drugi krug..!!?

Dragan Vujanović
moze li tadic postati predsednik bez podrske ldp-a. moze, malo morgen Doktorko, pa ... čuće vas neko !


nije lepo prisluskivati
sentinel26 sentinel26 21:40 15.01.2008

Re: ...

Crnogorska nacionalna zajednica

iz Beograda, pozvala je danas sve Crnogorce koji žive u Srbiji

da na predsjedničkim izborima u Srbiji

svoj glas daju

Č e d o m i r u J o v a n o v i ć u.

„Glasajući za Jovanovića, glasamo za budućnost Srbije, koja će biti lišena nacionalne, rasne, vjerske netrpeljivosti, za kulturni obrazac, gdje će različitost predstavljati prednost, a ne razlog za progone“,

navodi se u saopštenju Crnogorske nacionalne zajednice iz Beograda.

----------------------------------------------

To je jedina šansa da odnosi Srbije i Crne Gore budu potpuno normalizovani i na nivou
kako dolikuje dvema državama i njihovim gradjanima.

----------------------------------------------
Bez obzira što Srbija nije još uspostavila svoja diplomatska predstavništva u CG, Vlada CG je dala dozvolu da se u 7 gradova može glasati za izbor novog predsjednika Srbije.

Ne zna se kako će se tamo sastavljati birački odbori i da li će se kontrolisati tok glasanja, niti ko su ti glasači, ali s obzirom da je Boža Nacionale sakupio spisak od preko 70 iljada, za vjerovati je da će Božino penkalo biti umnoženo u više primjeraka.
Taman da se malo zagrije i da se mastilo ne ugruša.
nikson nikson 04:25 20.01.2008

Re: ...

sentinel26
Crnogorska nacionalna zajednica

iz Beograda, pozvala je danas sve Crnogorce koji žive u Srbiji

da na predsjedničkim izborima u Srbiji

svoj glas daju

Č e d o m i r u J o v a n o v i ć u.

„Glasajući za Jovanovića, glasamo za budućnost Srbije, koja će biti lišena nacionalne, rasne, vjerske.........


ili drugim recima, milo djukanovic podrzao cedu jovanovica, samo zasto to nije uradio direktno, vec preko nekakvog udruzenja, ali ajde kao ``ne mesamo se u unutrasnje stvari srbije`` :))))

zasto je djukanovic podrzao jovanovica je tema za razmisljanje
niki m niki m 23:37 12.01.2008

ne kradi

Ovo je gomila opstih mesta primenljivih na gotovo svakoj tacki zemljine kugle.Sta vi uopse predlazete? Ipak su izbori, tebalo bi da budete bar malo inventivniji.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:54 12.01.2008

Inventivniji...

Sta vi uopse predlazete? Ipak su izbori, tebalo bi da budete bar malo inventivniji.

Mislio sam da nije neophodno i da vam crtam, ali, evo, recimo:
http://www.youtube.com/watch?v=MimnL2ULpr4
Mića Marković Mića Marković 00:10 13.01.2008

Re: ne kradi

Ovo je gomila opstih mesta primenljivih na gotovo svakoj tacki zemljine kugle.Sta vi uopse predlazete? Ipak su izbori, tebalo bi da budete bar malo inventivniji

Iz principijelnih razloga ne ucestvujem na postovima sa politickim temama. Cinim izuzetak, jer mi se cini da komentatoru nije poznato koga je citirao nikson.
Over and out.
doktorka doktorka 00:13 13.01.2008

Re: ne kradi

niki m
Ovo je gomila opstih mesta primenljivih na gotovo svakoj tacki zemljine kugle.Sta vi uopse predlazete? Ipak su izbori, tebalo bi da budete bar malo inventivniji.


ako treba da vam sada neko objasnjava sta nije dobro u nasoj zemlji, onda stvarno ,ali stvarnoooo...
no ldp vam stoji na raspologanju. a znate kako se kaze, ponudjen ko pocascen. sudbina vas i vase porodice, kao i vasih prijatelja je i u vasim rukama. zato razmislite dobro sta vam valja ciniti. nemate puno vremena.
niki m niki m 00:17 13.01.2008

Re: ne kradi

Iz principijelnih razloga ne ucestvujem na postovima sa politickim temama. Cinim izuzetak, jer mi se cini da komentatoru nije poznato koga je citirao nikson.


Komentator nije komentarisao niksona, vec uvodni tekst g. Milenkovica.
Mića Marković Mića Marković 00:21 13.01.2008

Re: ne kradi

Komentator nije komentarisao niksona, vec uvodni tekst g. Milenkovica.

Tacno.
Hvala.
nikson nikson 00:23 13.01.2008

Re: ne kradi

Karla Marksa sam citirao
niki m niki m 00:24 13.01.2008

Re: ne kradi

no ldp vam stoji na raspologanju


Poslednji put kada je Jovanovic bio u prilici uhapsio je 12000 ljudi za mesec dana. Hvala, nisam zainteresovan da zivim u logoru.
Nenad M. Nenad M. 00:35 13.01.2008

Re: ne kradi

Cinim izuzetak, jer mi se cini da komentatoru nije poznato koga je citirao nikson.


lici na Marxa
Nenad M. Nenad M. 00:37 13.01.2008

Re: ne kradi

Hvala, nisam zainteresovan da zivim u logoru.


mislis zatvoru. Bg nikada nije bio sigurniji grad nego za vreme vanrednog stanja. I nije Ceda hapsio, nesto si pomesao. Ajd ponovo.
niki m niki m 00:40 13.01.2008

Re: ne kradi

Bg nikada nije bio sigurniji grad nego za vreme vanrednog stanja


Ma, naravno. Kazu i da je Pjong Jang izuzetno siguran grad.
Nenad M. Nenad M. 00:42 13.01.2008

Re: ne kradi

Karla Marksa sam citirao


i nije bilo tesko pogoditi. Kapital. Neke stvari znam by hearth :)))

Samo teorija radne vrednosti je odavno pobijena teorijom subjektivne vrednosti koja mi je bliza. Ukratko, vrednost se ne stvara u proizvodnji vec u potrosnji pa prema tome nema ni osnova za eksploataciju viska vrednosti u onom delu u kojem radnici navodno rade za kapitalistu. Da ne pominjem da Marxsova analiza istikljucuje posedovanje akcija od strane radnika... ma prevazidjeno
doktorka doktorka 00:44 13.01.2008

Re: ne kradi

niki m
no ldp vam stoji na raspologanjuPoslednji put kada je Jovanovic bio u prilici uhapsio je 12000 ljudi za mesec dana. Hvala, nisam zainteresovan da zivim u logoru.

a "sablja " vas muci! eto, umalo ceca da ne zapeva premijeru na uvce .
no da se podsetimo i pisma koje je kostunica uputio aci tomicu :

"Dragi Aco, Radetu sam napisao da mi teško pada ovo pisanje, tebi mi je još teže da pišem jer mislim da se nas dvojica baš u ćutanju razumemo.Kolike su muke na kojima si zapravo samo ti znaš, ja mogu samo da ih naslutim. Mene pre svega muči to što znam da si utamničen zbog mene, naravno i zbog toga što si pokazao i dokazao koliko si dobar u svom poslu i koliko si častan vojnik. Znam da znaš da činimo sve što možemo i da smo uporni. Uzdam se u tvoju stamenost i upornost i u tvoj inat. Tvoj Vojislav Koštunica"
niki m niki m 00:47 13.01.2008

Re: ne kradi

a "sablja " vas muci! eto, umalo ceca da ne zapeva premijeru na uvce .
no da se podsetimo i pisma koje je kostunica uputio aci tomicu :




Petpostavljam da niste primitivna osoba, zasto vam je potrebno ovakvo obracanje i ton.
KafaJeGotova KafaJeGotova 00:57 13.01.2008

Re: ne kradi

ovo kostunicino pismo aci tomicu je vrh vrhova! umro sam od smeha kad sam cuo za to.
nalupetao se za ceo zivot.
mlatio tukijem o sto da mu se digne :))))))
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 01:26 13.01.2008

Re: ne kradi

niki m
no ldp vam stoji na raspologanju


Poslednji put kada je Jovanovic bio u prilici uhapsio je 12000 ljudi za mesec dana. Hvala, nisam zainteresovan da zivim u logoru.


e jadan ti
G r o f G r o f 01:45 13.01.2008

Re: ne kradi

uhapsio je 12000 ljudi za mesec


Bolje u logoru 12000, nego 8000000..
JJ Beba JJ Beba 02:03 13.01.2008

Re: ne kradi

Poslednji put kada je Jovanovic bio u prilici uhapsio je 12000 ljudi za mesec dana. Hvala, nisam zainteresovan da zivim u logoru.

jeste , sve divni ljudi.
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:04 13.01.2008

Re: ne kradi

Ma, naravno. Kazu i da je Pjong Jang izuzetno siguran grad.


pa beograd sve više liči na pjong jang sada.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 02:09 13.01.2008

Re: ne kradi

pa u doktorkinom postu zaista ne vidim APSOLUTNO ništa primitivno
osim, naravno, samog "dragog Ace i dragog Radeta", no, to ipak od nje ne zavisi...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 02:10 13.01.2008

Neka se pripremi Sablja 2!

Beograd nikada nije bio sigurniji grad nego za vreme vanrednog stanja.

Naravno!
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:21 13.01.2008

Re: ne kradi

z principijelnih razloga ne ucestvujem na postovima sa politickim temama.
Over and out.

ma i ne treba. samo nek je veselo.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 02:30 13.01.2008

Žmurke...

quickspace quickspace 02:33 13.01.2008

Re: ne kradi

Da, jeste bio, ti neotesani 'tardu - a i Pjongjang se pisse zajedno.

giger giger 15:45 13.01.2008

Re: ne kradi

niki m
no ldp vam stoji na raspologanju

Poslednji put kada je Jovanovic bio u prilici uhapsio je 12000 ljudi za mesec dana. Hvala, nisam zainteresovan da zivim u logoru.


Jedino vreme kada je bilo lepo ziveti u Srbiji. Skoro sva bagra je bilo pozatvarana. Vidim danas tim govnojedima isplacuju milionske odstete, a ja pocinjem da se raspitujem kako napokon otici iz ove zemlje pacova i budala.
nestorijanac nestorijanac 15:52 13.01.2008

Re: ne kradi

a ja pocinjem da se raspitujem kako napokon otici iz ove zemlje pacova i budala.

Pa, cekali ste prilicno ako se tek sada raspitujete. Stoga, kojoj "vrsti" mislite da Vi trenutno pripadate -
pacovima ili budalama ?
Sladjana NS Sladjana NS 00:11 13.01.2008

HRABROST

U narodu bez vlastite stvarnosti, danas je hrabrost reći nemoj, hrabrost je reći dosta, hrabrost je reći pamtim, hrabrost je reći ne pristajem, hrabrost je reći oprosti, hrabrost je reći ne kradi, hrabrost je reći ne ubij, hrabrost je reći volim...




Svidja mi se ovo, ali da sve ovo u narednom periodu postane deo naseg nacionalnog i gradjanskog karaktera, prosto pitanje nase licne casti treba svakog dana govoriti:

Nemoj Tadicu da lazes, vec smo te uhvatili u lazi, idi pevaj u crkvenom horu ako te prime.
Dosta Kostunice, nismo zaboravili Djindjica, a ni tvog uzora i duhovnog vodju Milosevica.
Pamtimo i zlocine i siromastvo i jad i bedu 90-tih, 2008. je nema nazad.
Ne pristajemo na manje od evropskih vrednost i standarda, trenutno trcimo polako ali cemo zagrebati brze.
Oprostite svi vi kojima smo naneli zlo ne cineci nista da ga sprecimo, trudicemo se da se nikad ne ponovi.
Ne kradi vise Dinkicu ici ces u zatvor kad tad, a i svi drugi koji kraduckate tu i tamo.
Ne ubijajte ni mladost ni starost ove zemlje vi Jocici, Stanisici i svi ostali bubasmrdi.
Volim svoju zemlju i necu da najgori odredjuju nasu buducnost.

Svaki dan treba vristati iz sveg glasa o ovim stvarima, dok vecina ne shvati sustinu i ne prepozna to kao svoj interes, jer to jesu interesi jednog pristojnog coveka i zene.


Jelena Pavlović Jelena Pavlović 00:27 13.01.2008

Re: HRABROST



Svidja mi se ovo, ali da sve ovo u narednom periodu postane deo naseg nacionalnog i gradjanskog karaktera, prosto pitanje nase licne casti treba svakog dana govoriti:

Nemoj Tadicu da lazes, vec smo te uhvatili u lazi, idi pevaj u crkvenom horu ako te prime.
Dosta Kostunice, nismo zaboravili Djindjica, a ni tvog uzora i duhovnog vodju Milosevica.
Pamtimo i zlocine i siromastvo i jad i bedu 90-tih, 2008. je nema nazad.
Ne pristajemo na manje od evropskih vrednost i standarda, trenutno trcimo polako ali cemo zagrebati brze.
Oprostite svi vi kojima smo naneli zlo ne cineci nista da ga sprecimo, trudicemo se da se nikad ne ponovi.
Ne kradi vise Dinkicu ici ces u zatvor kad tad, a i svi drugi koji kraduckate tu i tamo.
Ne ubijajte ni mladost ni starost ove zemlje vi Jocici, Stanisici i svi ostali bubasmrdi.
Volim svoju zemlju i necu da najgori odredjuju nasu buducnost.

Svaki dan treba vristati iz sveg glasa o ovim stvarima, dok vecina ne shvati sustinu i ne prepozna to kao svoj interes, jer to jesu interesi jednog pristojnog coveka i zene.



Potpisujem ovaj Sladjanin komentar i dajem preporuku!!!!!!
Soylent Green Soylent Green 00:12 13.01.2008

iznenadjenje u Petrijevoj posudi

Mozda je najispravnije posmatrati "narod" i "vodje" kao bakterijske kulture. U zoologiji je odavno poznato da postoji parazitiranje unutar vrste, kada neke jedinke uspeju da iskoriste druge. Radi se o dinamickoj ravnotezi. Ravnotezu u principu definise bazna vrsta a ne paraziti - paraziti uvek rade sto bolje mogu. Male promene u ponasanju bazne vrste mogu da izazovu velike promene u zivotu parazita.

Izgleda da konkretno u Srbiji Bacillus Narodus nije razvio odgovarajucu otpornost prema vrsti Bacillus Politicus, tako da relativno primitivni sojevi uspevaju da kontaminiraju celu Petrijevu posudu. Pitanje je - zbog cega srpski B. Narodus ima tako slab imunitet prema B. Politicusu? Biolozi su ocekivali da je ukidanje hrane i svetla tokom 90-tih stvorilo antitela prema soju B. Politicusa koji je onda bio glavna zaraza, medjutim sada se isti soj ponovo javlja i bez mnogo problema se hrani B. Narodusom.

Da li je moguce da se iz Petrija odselila populacija kojoj B. Politicus smeta, a ostala samo ona koja moze da zivi u simbiozi sa parazitom? Da li poklanjanje NIS-a B. Rusomafiosu i preuzimanje uloge koju je Albanija u evropi imala 60-tih u stvari znaci plodno tlo za B. Narodus? Mozda ce porodice imati po 4-5 dece? Mozda Srbija u stvari moze da opstane kao gljivicna infekcija u sred evrope, ako se okruzi sanitarnim kordonom? Ovo mislim sasvim ozbiljno - poznati su slucajevi u istoriji kada jedna zemlja ne pripada okruzenju ni kulturoloski ni ekonomski, i takva stanja mogu da traju decenijama.

Ako je to slucaj, a izgleda da jeste, zgrazavanje je gubljenje vremena. Treba videti kako stvar moze da se iskoristi.

Radna snaga ce biti jevtina mada ne mnogo kvalifikovana - to je najvazniji resurs ovakve fleke. Kupovna moc ce biti niska, tako da trziste za tehnolosku robu nije mnogo zanimljivo. Moguce je da ce turizam procvetati zbog ocuvanja prirode usled nerazvijenosti. Real estate ce biti jevtin ali nece biti kupovine zbog pravne nesigurnosti.

U koji bi biznis ulozili pare u ovakvoj Srbiji?
doktorka doktorka 00:26 13.01.2008

sta kazu ameri


Izvor : Glas Amerike

”Jedina stvar koja se više ne može braniti jeste zahtev za dalje odlaganje. To je kontraproduktivno, verovatno da nikuda ne vodi i samo će izazvati veću nestabilnost.“

Robert Hend je viši savetnik američke Helsinške komisije.

Jednostavno, ne možemo da beskrajno držimo Kosovo u stanju iščekivanja. Njegovi stanovnici moraju da znaju kakva će im biti budućnost, oni to zaslužuju. Mislim da Sjedinjene Države to shvataju i da su prilično čvrste u svom stavu o tome kojim putem Kosovo treba da pođe. Mislim da nije reč o tome kuda bismo želeli da Kosovo krene, već o tome kako da tamo stigne.“Rusija i Srbija kažu da bi proglašavanje nezavisnosti Kosova i njeno priznavanje od strane drugih zemalja, bez rezolucije Saveta bezbednosti, predstavljalo kršenje međunarodnog prava. Rusija ističe da bi to bio opasan presedan, imajući u vidu pedesetak teritorijalnih sporova širom sveta. Ali drugi ukazuju da je, za razliku od njih, slučaj Kosova internacionalizovan.

Neki eksperti smatraju da Rusija izražava svoju moć na mestima važnim Zapadu, kao što su Iran, Kavkaz i Kosovo, zato što nastoji da obnovi svoj status svetske sile. Kako kaže istoričar sa Univerziteta zapadnog Ilinoisa, Nikolas Pano, kao što Sjedinjene Države nastoje da održe svoje obećanje dato Kosovu, tako i Rusija smatra da treba da održi svoje obećanje dato Srbiji.

”Svim stranama biće veoma teško da odstupe. Mnogo će zavisiti od opšte međunarodne situacije. Da li ćemo ući u nov period nadmetanja Sjedinjenih Država i Rusije? Da li ćemo se vratiti na diplomatiju pritiska? Mislim da to još nije jasno, ali će svakako uticati na to kako će se ova situacija razrešiti.“

Rasprostranjeno je gledište da će Kosovo ostati kamen spoticanja, ali većina spoljnopolitičkih eksperata smatra da to ipak neće izazvati veću zategnutost Istoka i Zapada. Robert Hanter je viši savetnik korporacije Rend, u Vašingtonu, i bivši američki ambasador pri NATO-u i Evropskoj uniji, tokom administracije predsednika Klintona, sredinom devedesetih godina.

”Rusija neće ići u rat zbog Kosova. I neće suštinski promeniti svoje gledište prema saradnji sa Amerikancima i Evropljanima. Ali ako želite da izgradite konstruktivnu evropsku bezbednost, ako želite da izgradite konstruktivne odnose sa Rusima u mnogim svetskim žarištima, onda je korisno stvoriti širi okvir u kome se o tim pitanjima može razgovarati. Ali ja se ne bih okrenuo i rekao: žao mi je, ali ako će Rusija da se uznemiri zbog onoga što bi Kosovo moglo da uradi, onda je bolje da Kosovo to ne čini.“

Sjedinjene Države, Britanija i Francuska već su pojačale svoja nastojanja na sticanju podrške manje ubeđenih članica Evropske unije za zaobilaženje Ujedinjenih nacija i priznavanje nezavisnosti Kosova. U okviru onoga što neki smatraju prvim korakom u tom pravcu, Evropska unija namerava da uskoro pošalje na Kosovo misiju koja će zameniti sadašnju upravu Ujedinjenih nacija.
Specijalista za spoljnu politiku, Ajonis Saratsis, iz Hadsonovog instituta, kaže da su Sjedinjene Države nestrpljive da završe priču o Kosovu. Ali on upozorava da ta pokrajina neće videti svetlije dane bez aktivnog angažovanja Sjedinjenih Država.

”Uopšteno govoreći, Evropljani nemaju baš sjajne rezultate na Balkanu, još od prvog rata u bivšoj Jugoslaviji. Oni možda smatraju Srbiju za priliku da dokažu svetu kako su u stanju da deluju jedinstveno, da mogu da imaju jedinstvenu spoljnu politiku. Ali nisam optimista da će Evropska unija sjajno obaviti posao na Kosovu ili u Srbiji.“

doktorka doktorka 00:28 13.01.2008

a sta kaze tadic

Predsednik Srbije Boris Tadić izjavio je da Srbija nikad neće prihvatiti nezavisnost Kosova i Metohije i da će svoju pokrajinu braniti pregovorima i argumentima, ističući da tu ne sme biti nikakve predaje.

"Srbija će u slučaju jednostranog priznavanja takav akt poništiti. Jedino Savet bezbednosti UN može doneti pravno validno rešenje o budućem statusu Kosova", rekao je Tadić, ističući da će se Srbija za svoj suvereitet i integritet boriti svim pravnim, diplomatskim, mirnim sredstvima.

Jelena Pavlović Jelena Pavlović 00:34 13.01.2008

Re: sta kazu ameri

Da li ćemo ući u nov period nadmetanja Sjedinjenih Država i Rusije?


Bojim se da je odgovor na ovo pitanje potvrdan.
Sladjana NS Sladjana NS 00:38 13.01.2008

Re: a sta kaze tadic

doktorka
Predsednik Srbije Boris Tadić izjavio je da Srbija nikad neće prihvatiti nezavisnost Kosova i Metohije i da će svoju pokrajinu braniti pregovorima i argumentima, ističući da tu ne sme biti nikakve predaje."Srbija će u slučaju jednostranog priznavanja takav akt poništiti. Jedino Savet bezbednosti UN može doneti pravno validno rešenje o budućem statusu Kosova", rekao je Tadić, ističući da će se Srbija za svoj suvereitet i integritet boriti svim pravnim, diplomatskim, mirnim sredstvima.



Zivo me zanima da li Tadic nekad preslusa svoje nastupe ili procita svoje intervjue, pa on nije normalan s kim ce da pregovara sam sa sobom ili Kostunicom, ovo vec prerasta u bolest. A posebno sentimentalna postanem kad tugaljivo kaze: "Ne sme biti nikakve predaje."
doktorka doktorka 00:49 13.01.2008

[b]Aci Tomiću odšteta od šest miliona din



Aci Tomiću odšteta od šest miliona dinara

Autor: Blic online | 11.01.2008 - 08:42
Država Srbija isplatila je dosad najveću dosuđenu odštetu zbog nezakonitog hapšenja tokom akcije Sablja - šest miliona dinara penzionisanom vojnom generalu Aci Tomiću, piše beogradska "Politika".

Tomić je tu odštetu "zaradio" pošto je tokom vanrednog stanja 2003. godine u pritvoru proveo 100 dana.

Penzionisani general tražio je tužbom 50 miliona dinara odštete, ali mu je Prvi opštinski sud u Beogradu dosudio u junu 2006. godine odštetu od 13 miliona dinara. Na tu presudu su se žalili i država i Tomićev zastupnik Milorad Vukosav, posle čega je dosuđeno šest miliona dinara naknade, a novac je isplaćen oštećenom pre otprilike mesec dana.

Tomić je u akciji Sablja bio uhapšen zbog sumnje da je učestvovao u zaveri koja je dovela do ubistva Zorana Đinđića. Protiv njega je bila podignuta i optužnica, u kojoj je pisalo da je Tomić u više navrata ostvarivao kontakte sa Dušanom Spasojevićem i Miloradom Ulemekom Legijom u zgradi Uprave bezbednosti VJ i u svom stanu.

Kasnije se ispostavilo da je hapšenje Tomića bilo politički motivisano i da je nezakonito proveo u pritvoru 100 dana.

Postupak protiv Tomića je obustavljen, a Ustavni sud Srbije doneo je kasnije odluku kojom je pojedine odredbe vanrednog stanja proglasio neustavnim. Na osnovu te odluke, svi koji su bili u pritvoru, a protiv njih nije poveden krivični postupak ili se od suđenja odustalo, dobili su pravo da tuže državu i zatraže materijalnu odštetu.

U vreme Sablje privedeno je 11.665 lica, a ukupno je podneto 3.560 krivičnih prijava protiv 3.946 osoba. Do sada je država isplatila više desetina miliona dinara, a bivši ministar pravde Zoran Stojković izjavio je svojevremeno da je isplaćeno više od 600 zahteva. Država je sa pojedinima pokušala da se nagodi tako što im je ponudila 3.000 dinara za svaki dan proveden u pritvoru. Neki su pristali na to, kako bi izbegli suđenje, dok su drugi ipak tužili državu, navodi beogradski list."

Eto gde idu pare gradjana



KafaJeGotova KafaJeGotova 01:01 13.01.2008

Re: Aci Tomiću odšteta od šest miliona din

Eto gde idu pare gradjana

lopovstine se zaletele. ali snaga i mudrost borisa mi uliva nadu tooooliku da.... (sad cu da se vratim, moram hitno u wc!)
Sladjana NS Sladjana NS 01:06 13.01.2008

Re: [b]Aci Tomiću odšteta od šest miliona din

Vazno da je drtina generalska dobila pare a da pri tome ne znamo zasto nije do kraja sproveden sudski proces. U stvari znamo. Ali zato 75000 vojnih lica tuzi drzavu vec godinama za nezakonitu isplatu plata, opljackali su ih najstrasnije generali poput Ace Tomica ali drzava ne brine. Kazu sudije ne znaju kako da sude u tim predmetima, ali znaju za Pahomija i Acu Tomica. Uzas. Sta ono bese predsednicki kandidat Tadic kaze o tome ili on samo pici medjunarodno pravo.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:45 13.01.2008

Re: a sta kaze tadic

doktorka
Predsednik Srbije Boris Tadić izjavio je da Srbija nikad neće prihvatiti nezavisnost Kosova i Metohije i da će svoju pokrajinu braniti pregovorima i argumentima, ističući da tu ne sme biti nikakve predaje.

"Srbija će u slučaju jednostranog priznavanja takav akt poništiti. Jedino Savet bezbednosti UN može doneti pravno validno rešenje o budućem statusu Kosova", rekao je Tadić, ističući da će se Srbija za svoj suvereitet i integritet boriti svim pravnim, diplomatskim, mirnim sredstvima.



sad me zanima dal se i čanak sa ovim složio?
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:48 13.01.2008

Re: [b]Aci Tomiću odšteta od šest miliona

Eto gde idu pare gradjana

ovde život ne vredi ni dve banke.
prebijaju rome i odšteta 10 hiljada.
al nema ko da im piše kao tomiću.
G r o f G r o f 01:50 13.01.2008

Re: Aci Tomiću odšteta od šest miliona din

moram hitno u wc


Ne guraj se. Ja sam već tamo.
nikson nikson 02:03 13.01.2008

Re: a sta kaze tadic

sad me zanima dal se i čanak sa ovim složio?


exitus, gde je to sa cankom?
JJ Beba JJ Beba 02:06 13.01.2008

Re: a sta kaze tadic

Zivo me zanima da li Tadic nekad preslusa svoje nastupe ili procita svoje intervjue,

zašto bi to radio? Ima tim : savetnika Krstića & Šapera the kreativnog direktora
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:08 13.01.2008

Re: sta kazu ameri

Bojim se da je odgovor na ovo pitanje potvrdan.

samo ne znam što se podmećemo.
koji nas đavo tera da se trpamo.
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:09 13.01.2008

Re: Aci Tomiću odšteta od šest miliona din

Ne guraj se. Ja sam već tamo.

nepristojni ste obojica.
neki sada ovde večeraju:)
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:11 13.01.2008

Re: a sta kaze tadic

nikson
sad me zanima dal se i čanak sa ovim složio?


exitus, gde je to sa cankom?

pa na vestima.
podržao borisa tadića.
al će da mu poraste rejting, ne pitaj.
čanak je inače omiljen.
KafaJeGotova KafaJeGotova 02:24 13.01.2008

Re: Aci Tomiću odšteta od šest miliona din

Ne guraj se. Ja sam već tamo.

e, potrosio sam sav papir. ali ostalo je jos onog sa likom ace tomica...
JJ Beba JJ Beba 02:37 13.01.2008

Re: Aci Tomiću odšteta od šest miliona din

e, potrosio sam sav papir. ali ostalo je jos onog sa likom ace tomica...


Nebojša Milenković Nebojša Milenković 02:41 13.01.2008

Estetika...

e, potrosio sam sav papir. ali ostalo je jos onog sa likom ace tomica...
Ja sam ipak mislio da držite do estetike:

p.s.
valjda su večerali oni od malopre
ako ne...sorry...
KafaJeGotova KafaJeGotova 03:06 13.01.2008

Re: Aci Tomiću odšteta od šest miliona din

JJ Beba

mozda je kostunica za ovo istripovao da je za lice, te otuda i facialis :)))


a vidi ovaj kung-fu :))))


a vidi ovu snagu vizije izrazenu kroz facijalis :))))

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 10:56 13.01.2008

Re: Aci Tomiću odšteta od šest miliona din

ovo nisu facijalisi - a, pošto znamo koštunicu,
čak bi se reklo da su ovo simpatične tj. naklonjene slike
mislim, verovatno najbolje koje uopšte ima
te bi, u datom kontekstu, pošto ih sad ima dovoljno
(ne mogu da nađem samo onu antologijsku s čarapama)
bilo super da bar neku fotku skinete!

facijalisi su, npr. ovo:





Nebojša Milenković Nebojša Milenković 11:04 13.01.2008

IZNEVERENA REVOLUCIJA

... Zlobnici mlađe generacije bi rekli da izgleda kao da ga je poplava izbacila.
Odelo mu je bar dva broja veće, a prsti šaka jedva izviruju iz predugačkih rukava. Kravata nikad zategnuta, UVEK TAMNA I DEPRESIVNA, POTPUNO U SKLADU S MRZOVOLJNIM Koštuničinim karakterom. Debeljušan, s viškom sala oko struka, mlohav i smotan, naš Vojislav ne haje mnogo za spoljašnji utisak. Kratkih nogu i velike glave, njegova figura deluje šira negu duža. Na to još dođu poguren stas i povijena kolena da upotpune urođenu nezgrapnost.

Jedino o čemu vidno vodi računa jeste njegova kosa. Ona je veštački obojena u crno s neposlušnim šiškama na čelu i pramenovima preko ušiju. Buljave oči i debele usne krase njegovo upečatljivo lice.

Kad sedi ne zna šta će s nogama, kad stoji ne zna šta će s rukama. Kad sluša drugog vrpolji se i drma rukom do ramena. Kad govori, prevrće očima na sve strane, gleda levo i desno, i gore i dole, nikako da ne pogleda pravo u oči. Glas mu je unjkav i razvučen. Kad podvikne počne da krešti.

Koštunica se najgore snalazi u javnim nastupima. Nenaučen na veliku scenu, mucav i nervozan, on ne uspeva da prikrije tremu... Naočare mu uvek stoje na vrh nosa zato što svaku izjavu mora da čita. On ne ume da govori iz glave i zato mu je sve unapred napisano.


Milan St. Protić, IZNEVERENA REVOLUCIJA, 2005.
niki m niki m 11:06 13.01.2008

Re: Aci Tomiću odšteta od šest miliona din

ovo nisu facijalisi - a, pošto znamo koštunicu,


Civilizacija, ocigledno, nije bas ostavila puno traga na vama.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 11:08 13.01.2008

Civilizacija

mislite?
doktorka doktorka 11:08 13.01.2008

evo je

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana