Kultura| Planeta| Politika| Umetnost

Patriotska kultura, Mein kampf, Repić i spiskovi

freehand RSS / 30.09.2012. u 00:30

 

Kao što reče Radovan onomad - "To je istina ali to su mi amputirali!" - i ministar kulture Srbije Bratislav Petković  kaže da je njegova izjava o poželjnoj patriotskoj kulturi izvađena iz konteksta ali je aktuelna i korektna. 

I šta još kaže ministar Petković?

"Hoću da znam" 28.09.2012. - čitava emisija.

Ministar takođe kaže da je - ne savetnik nego pomoćnik - to (spisak nepatriota u kulturi) našao na nekom sajtu, gde je Demokratska stranka, ali da to nije ništa opasno.

Jeste ta promocija knjige Milana Lukića (a to je onaj, da podsetim, što je silovao, streljao i spaljivao žive ljude po istočnoj Bosni)  organizovana u njegovom prostoru. Ali to su saradnici, on Milana Lukića ne poznaje, a i tamo su i neke aukcije za decu ometenu u razvoju čak moguće. 

A i "Mein kampf" je objavljen, pa šta?

I da - imaćemo novu strategiju kulture koja je sve, uskoro. Za mesec, da sačekamo sto dana, do kraja godine. 

A i Ćirilov je, izgleda, tigar kad piše a maca kad polemiše. Možda i ne baš zbog pretnje od koje će ga ministar sigurno sačuvati?

 

 



Komentari (197)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

number42 number42 18:16 30.09.2012

prilicno

verujem da je ovo tema , tj da je puna kulturnih elemenata -

fotografija dana:



i sta tu imamo, znaci imamo tomu, narodnu nosnju, pogacu, so, nasmejanu omladinu, ono, covek je ko sav obican narod!

iz danasnjeg vise nego fantasticnog teksta
"Udaraju nam na temelj države"

za koji redakcija tanjuga treba da dobije minimum pulicerovu nagradu za domete novinarstva.

sta tu sve imamo? crkvena svecanost, mala uobicajena varosica, tomino podsecanje da mu udaraju i to mucki s ledja na same temelje drzave, crkva ilije koji je bio prorok ni manje ni vise, a na to se normalno nadovezuje zitije nevernog tome. ako neko ne kapira aluziju i asocijaciju evo pojasnjenja: neverni toma iz biblije i toma grobar iz srbije. znaci sve je jasno kako i kazu u tekstu:

"On se pozvao na žitije Isusovog sledbenika Nevernog Tome, koji je, prema hagigrafskim pričama, podizao duhovne građevine, za večnost, radije nego dvorove za svoje savremenike i istakao da je to nauk i za ljude današnjice."

zatim tu je druga fotografija na kojoj je preosvesteno visocanstvo neki popa i toma koji, zabrinut za sudbinu roda, gleda pravac u svecu.

inace je toma u toj varosici zavrsio osnovnu skolu, a o njegovim srednjoskolskim danima je divanio izvesni zivojin koji je bio direktor dok je nikolic bio djak u kragujevcu.

evo sta kaze zivojin:
"Poznat je bio u odeljenju po tome što je mnogo voleo da čita, a to kod tehničara nije baš često, jer su naklonjeniji stručnim predmetima. Pošto je dosta čitao, nije mu bio problem da piše pisane sastave i pomaže drugovima na nelegalan i legalan način, kao što to đaci znaju. Pošto je voleo da čita izgradio je u sebi smisao za humor koji je znao da izbaci na časovima i zasmeje celo odeljenje i profesore"

i tu su jos velja, secanje na poginule borce, voda nepresusnica koja je obnovljena, zahvalni zitelji sela, i toma, nasmejan ali kao i uvek zabrinut jer mu lome bagrenje tj temelje drzave.

tekst je za pod obavezno procitati(pola sata sam vristao od smeha )

"Udaraju nam na temelj države"
freehand freehand 19:02 30.09.2012

Re: prilicno

inace je toma u toj varosici zavrsio osnovnu skolu, a o njegovim srednjoskolskim danima je divanio izvesni zivojin koji je bio direktor dok je nikolic bio djak u kragujevcu.

A dekan, šta kaže dekan?
automatic automatic 19:09 30.09.2012

Re: prilicno

i tu su jos velja, secanje na poginule borce, voda nepresusnica koja je obnovljena, zahvalni zitelji sela, i toma, nasmejan ali kao i uvek zabrinut jer mu lome bagrenje tj temelje drzave.

mozda si zbog skromnosti propustio da pomenes svoju malenkost, da ti ovo nisi preneo ne bi bilo toliko smesno...
number42 number42 19:24 30.09.2012

Re: prilicno

freehand
inace je toma u toj varosici zavrsio osnovnu skolu, a o njegovim srednjoskolskim danima je divanio izvesni zivojin koji je bio direktor dok je nikolic bio djak u kragujevcu.

A dekan, šta kaže dekan?


dekan je zadnji put vidjen kako slusa tomine shale, od tada mu se gubi svaki trag.
number42 number42 19:46 30.09.2012

Re: prilicno

automatic
i tu su jos velja, secanje na poginule borce, voda nepresusnica koja je obnovljena, zahvalni zitelji sela, i toma, nasmejan ali kao i uvek zabrinut jer mu lome bagrenje tj temelje drzave.

mozda si zbog skromnosti propustio da pomenes svoju malenkost, da ti ovo nisi preneo ne bi bilo toliko smesno...


ma nemas pojma covece, tu sam se smrzo od ozbiljnosti zbog tomine brige za mrtve pretke i poluzive savremenike koja je izbijala iz svake pore njegovog vantelesnog bica.

tacno sam video duboku duhovnost kada se zagledao u onu svecu, i za trenutak mi nista nije bilo jasno kako se duboko koncetrisao, ali onda me kao grom osinula munja i shvatio sam da se blizi nirvani.
Milan Karagaća Milan Karagaća 21:48 30.09.2012

Re: prilicno

"Udaraju nam na temelj države"


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:47 30.09.2012

ja koliko vidim...

...ovaj tip još uvek nije počeo da strelja.
a nekako mi se čini da uopšte i nema takvu nameru.
freehand freehand 21:52 30.09.2012

Re: ja koliko vidim...

vrabac_u_steni
...ovaj tip još uvek nije počeo da strelja.
a nekako mi se čini, da uopšte i nema takvu nameru.

Takvi tipovi nisu tu da streljaju. Oni su tu da naprave model poželjnosti, proseju, preberu a onda dođu oni što su zaduženi.
A ovaj simpatični čika će da kaže - pa ja nisam znao, meni su samo obećali pare za moj muzej i hteo sam da popmognem..
Model Ajhman, Vrabac.

Edit: ispravio greške u kucanju, čitljivosti radi. Gejming tastatura ima prednosti, ali i mane.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:57 30.09.2012

Re: ja koliko vidim...

freehand
vrabac_u_steni
...ovaj tip još uvek nije počeo da strelja.
a nekako mi se čini, da uopšte i nema takvu nameru.

Takvi tipoivi nisu tu da streljaju. Oni su tu da naprave model,pož
eljnosti, proseju, preberu a onda dođu oni što su zaduženi.
A ovaj simpatični čika će da kaže - pa ja nisam znaom meni su samo obećali pare za moj muzej i hteo sam da popmognem..
Model Ajhman, Vrabac.


jebiga free, možeš ti bolje od karišika.
ubeđen sam.
freehand freehand 22:17 30.09.2012

Re: ja koliko vidim...

vrabac_u_steni
freehand
vrabac_u_steni
...ovaj tip još uvek nije počeo da strelja.
a nekako mi se čini, da uopšte i nema takvu nameru.

Takvi tipoivi nisu tu da streljaju. Oni su tu da naprave model,pož
eljnosti, proseju, preberu a onda dođu oni što su zaduženi.
A ovaj simpatični čika će da kaže - pa ja nisam znaom meni su samo obećali pare za moj muzej i hteo sam da popmognem..
Model Ajhman, Vrabac.


jebiga free, možeš ti bolje od karišika.
ubeđen sam.

Sad kad vidim koliko je tipfelera - ubeđen sam i ja da mogu.
Ako si na to mislio?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:27 30.09.2012

Re: ja koliko vidim...

ma ne bre.
ovi jesu smešni, negde prosti pa čak i primitivni.
ali nije to ta priča. i da, znam, sad može neko da kaže da su svojevremeno u Nemačkoj i ONI izgledali tako.
ja mislim da je to gledište ako ne manipulativno, onda bar nategnuto. veoma nategenuto.
freehand freehand 22:31 30.09.2012

Re: ja koliko vidim...

ma ne bre.


ovi jesu smešni, negde prosti pa čak i primitivni.
ali nije to ta priča. i da, znam, sad može neko da kaže da su svojevremeno u Nemačkoj i ONI izgledali tako.
ja mislim da je to gledište ako ne manipulativno, onda bar nategnuto. veoma nategenuto.

Nisam ni ja tako daleko išao. Al nije da me ne štreca po malo i da mi se istorijske paralele ne motaju po glavi.
Nemačka najmanje.
number42 number42 22:44 30.09.2012

Re: ja koliko vidim...

vrabac_u_steni
...ovaj tip još uvek nije počeo da strelja.
a nekako mi se čini da uopšte i nema takvu nameru.


pa nece on da strelja. on je neobavesteni bata stojkovic, petar bozovic pravi spiskove, strelja neki zarko lausevic, a na spisku je neki dragan bjelogrlic.



a ovo se sve desava ili moze da se desi zbog lepog vaspitanja u kulturi i drustvu ili sto bi prost narod reko konformizma, ili oni bas najprostiji poltronerije i ulizistva.

na one nacisticke spiskove umesto da, principijelno a ne politicki, danima zvone mediji od tekstova i izjava svih ljudi iz struke a i van struke da tako nesto uopste moze da se desava, cuje se kikot i klimoglavanje.

jer to se ne desava tebi jel, pa uvek mozes da okrenes pogled u plafon i zvizduces omiljeni deo iz opere. a ako se desi, onda se lepo nasmejes i budes drugar s nacistom koji te stavio na spisak, i telepatski mu fino obecas da neces vise praviti sranja.
bljak.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:58 30.09.2012

Re: ja koliko vidim...

number42


e, ovaj...
ok, biću pristojan.
number42 number42 23:44 30.09.2012

Re: ja koliko vidim...

vrabac_u_steni


ma ne bre.
ovi jesu smešni, negde prosti pa čak i primitivni.
ali nije to ta priča. i da, znam, sad može neko da kaže da su svojevremeno u Nemačkoj i ONI izgledali tako.
ja mislim da je to gledište ako ne manipulativno, onda bar nategnuto. veoma nategenuto.


hteo si mozda reci 'svojevremeno u srbiji 90-ih i ONI isti'?

ovo su isti ti ljudi, i ne razumem sta su to smesno tada proizveli.

hoochie coochie man hoochie coochie man 00:03 01.10.2012

Re: ja koliko vidim...

number42
pa evo trudim se ali


number42
i ne razumem


number42
iskreno, ne razumem


number42
ono, ne kontam.


number42
stvarno ne razumem


number42
ne razumem
Milan Karagaća Milan Karagaća 22:42 30.09.2012

Prioriteti

kako kaže ministar, radi se strategija kulture, valjda sa jasno definisanim prioritetima, a polazne osnove su im izgleda ove

a valjda će se zdogovoriti o duhovnoj i kulturnoj vertikali na napadnutim temeljima.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:57 30.09.2012

Re: Prioriteti

Milan Karagaća
kako kaže ministar, radi se strategija kulture, valjda sa jasno definisanim prioritetima, a polazne osnove su im izgleda ove

a valjda će se zdogovoriti o duhovnoj i kulturnoj vertikali na napadnutim temeljima.


pa gde bre nađe tog petričića, taj je deklarisani nacista!
ako ne veruješ idi tamo kod nataševb i pitaj outcast.
freehand freehand 23:01 30.09.2012

Re: Prioriteti

vrabac_u_steni
Milan Karagaća
kako kaže ministar, radi se strategija kulture, valjda sa jasno definisanim prioritetima, a polazne osnove su im izgleda ove

a valjda će se zdogovoriti o duhovnoj i kulturnoj vertikali na napadnutim temeljima.


pa gde bre nađe tog petričića, taj je deklarisani nacista!
ako ne veruješ idi tamo kod nataševb i pitaj outcast.

Izješće je nostalgija.
Milan Karagaća Milan Karagaća 15:28 01.10.2012

Re: Prioriteti

vrabac_u_steni
Milan Karagaća
kako kaže ministar, radi se strategija kulture, valjda sa jasno definisanim prioritetima, a polazne osnove su im izgleda ove

a valjda će se zdogovoriti o duhovnoj i kulturnoj vertikali na napadnutim temeljima.


pa gde bre nađe tog petričića, taj je deklarisani nacista!
ako ne veruješ idi tamo kod nataševb i pitaj outcast.

pa pogledaj šta sve ima a šta sve nema na njegovom uradku.
Kraja Kraja 00:48 01.10.2012

...kad se...


...drustvo lepo zabavlja evo da dodam i ja nesto zabavno...


boris tadic - autobiografija

...za jezicke cistunce: " Rođen sam pre skoro pedeset godina u Sarajevu, 15. januara1958. godine. Kažem to zbog toga što su mi uglavnom pričali o
nekom velikom snegu, koji je zavejao taj grad, ali i suncu koje jesijalo"...

...i kraj: "Sve ovo što sam radio ne bi imalo nikakvog smisla da ne posto
je njih dve, koje će umesto mene nastaviti život, jednom u budućnosti. A i sad ga čine celovitim."...

...upssssssss....
freehand freehand 08:17 01.10.2012

Re: ...kad se...

Kraja

...drustvo lepo zabavlja evo da dodam i ja nesto zabavno...


boris tadic - autobiografija

...za jezicke cistunce: " Rođen sam pre skoro pedeset godina u Sarajevu, 15. januara1958. godine. Kažem to zbog toga što su mi uglavnom pričali o
nekom velikom snegu, koji je zavejao taj grad, ali i suncu koje jesijalo"...

...i kraj: "Sve ovo što sam radio ne bi imalo nikakvog smisla da ne posto
je njih dve, koje će umesto mene nastaviti život, jednom u budućnosti. A i sad ga čine celovitim."...

...upssssssss....


Krajo, izvini što pitam, ali - da nemaš ti fiksaciju neku?
Kraja Kraja 00:49 01.10.2012

...potom...

...sam danima svracao na scribd ocekujuci da neko demantuje autorstvo ili skloni ovu bruku od texta (makar to bio i krstic), ali jok...
...ostade autobiografija...
...sad sameravam, levo nusic, desno tadic, kome li se privoleti carstvu...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 04:10 01.10.2012

Moram priznati..

Aj, da napravim uvod..
Dugo je kod mene freehend bio u banu. Ne zato što je džiber, mada su većina faca koje sam banovao u blogerskoj karijeri džiberi i naručeni provokatori (za to imam nos, ne trebaju mi dokazi). Kao što dokaz ne treba da pada kiša kad stvarno pada. Free je jedan, onako, teško trpeljiv "tadićevac", sorta što je uništila izvorni DS, ali nenamerno.dakle, "ubrojivost" je njihov greh, koji ne prihvatju. Nadaju se da je moguće okrpiti raspuknuti, prenapuvani balon, za koji već godinama najavljujem da će pući. I puknuti balon, kao što je poznato, još niko nije napuvo jer ga nije ni okrpio.Ne biva, ebiga. No, kao takav, bolji je i moralniji od ove sorte, predvođene Božom Đelićem, njegovom bišom greadonačelnicom Vesnom Martinović i sličnima, što je potrčala uvući se u dupe Đilasu, apsoluno netalentovanom političaru, bez vizije i sa kapacitetom da Srbiji iz populističkih razloga i vlastohleplja, donese teši belaj.
Dakle, priznajem da je free pokrenuo dobru temu, mada novinarka na koju se poziva, jako njemu liči.
Komentarišem kod free-a zato što on sada može i kod mene komentarisati. No, Tadić mu nema nikakve šanse, mada bih voleo da sjebe Đilasa, zapravo da sjebe koncepciju ovog ministra kulture. Ali, kako on to da uradi, kad je on sve to i napravio. Izvini Krle, ali, kako bih ti rekao...Svi ovi Nikolići, Vučići, pobratimi Dačići, Đilasi, Đelići i društvo, Tadićevi su produkti iz različitih priča. I ako je pogođen, najbolje bi bilo da podrži Z. Živkovića, koji je jedini u stanju rasterati i raspetljati taj belaj. Rasterati, ovu ekipu što je tobožnji DS, a politički ugroziti ove novoradikale...tu su, naravno, ne samo Nikolić, Dačić i Vučić, nego Palma, Velja, Mrka, Krkobabići i Rasim...Nikakvu snagu nema ta ekipa, a zamislimo koliko je DS jaka kad čak ni pero ne pokušava odbiti. Žileta dajte, nemate vi boljega...svega mi..
alselone alselone 07:17 01.10.2012

Re: Moram priznati..

Au brate, ti se ponovo danas neces secati sta si pisao sinoc. Kao onomad kad si me odbanovao pa me sutra zacudjeno pitao - Sta ti radis na mom blogu.

Ubile te emocije nocas. Ako Dragec, lepo je to. Nego, svidja mi se ova romansirana verzija ali da li se secas prozivanja ljudi, i istog tog free-a, kod tebe na blogu dok su/smo bili banovani? Onako, viteski, dok si tukao zavezane ljude, secas se?


freehand freehand 08:16 01.10.2012

Re: Moram priznati..

Dakle, priznajem da je free pokrenuo dobru temu, mada novinarka na koju se poziva, jako njemu liči.

Ja ne vezujem kosu.
Komentarišem kod free-a zato što on sada može i kod mene komentarisati.

A komentarisao si ti kod Free-ja i kad on kod tebe nije mogao.
Najbolje je bilo kad si mi onako duševno skoro posvetio blog a da nisam mogao da ti odgovorim.
A o temi ni reč??
mariopan mariopan 08:39 01.10.2012

Re: Moram priznati..

Drago Kovacevic

Moram priznati..
Aj, da napravim uvod..
Dugo je kod mene freehend bio u banu. Ne zato što je džiber, mada su većina faca koje sam banovao u blogerskoj karijeri džiberi i naručeni provokatori (za to imam nos, ne trebaju mi dokazi).

Drago, što lepo ne priznaš da je blog jedino mesto gde si osvojio Vlast, i da uživaš da vladaš tamo gde to možeš, i na način kako jedino umeš - silom?

Neka si ti nama pokazao.

Kakvi te provokatori spopali , tebe niko ne provocira, možda te samo malo zezaju što toliko tripuješ da si neki faktor u političkom životu Srbije.

Da si živizdrav, možeš da se opustiš, provokatori imaju preča posla, jure ozbiljne političare da im smrse konce.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:58 01.10.2012

Re: Moram priznati..

Žileta dajte, nemate vi boljega...svega mi..

Ubedio si me. Daj Žileta!
maksa83 maksa83 18:06 01.10.2012

Re: Moram priznati..

Nebojsa Krstic
Žileta dajte, nemate vi boljega...svega mi..

Ubedio si me. Daj Žileta!

Krle!
Stani-čekaj-nemoj!
Nije još sve izgubljeno, ima još mesec i nešto dana!



Eh, Drago, Drago...
mariopan mariopan 20:04 01.10.2012

Re: Moram priznati..

Nebojsa Krstic
Žileta dajte, nemate vi boljega...svega mi..

Ubedio si me. Daj Žileta!

Iju, izdajniče.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 04:42 01.10.2012

E, sad...

Ne pričam ja ovo što vas ne volim, nego zato što mi je do DS-a stalo. Do mnogo sjajnih ljudi koje tamo znam. Politički, za opciju koju ja favorizujem, mogao bi se očekivati samoi dobitak iz vašeg kefanja. Ali, ne treba nama taj dobitak. sa kim ćemo mi praviti neku normalnost u Srbiji ako vas nema. Ljudi, pogledajte o čemu priča današnja vlast. To je tragedija, rođena direktno iz muzike, što bi rekao Niče. Evo, razmotrite free i tadićrvsko društvo, šta je naša stajna tačka. A verujem da ovo Tadić nije hreo, ali je zapravo isto rezultat njegovce osmogodišnje vladavine.
koksy koksy 07:54 01.10.2012

blog.opruka

pošto ne mogu t a m o (link)
ovaj amanet zajednici ostavljam ovde:

ako ikada umrem, zabranjujem da mi nekrolog piše drago kovačević!

koksy
registry_machine registry_machine 08:16 01.10.2012

Re: blog.opruka

ako ikada umrem, zabranjujem da mi nekrolog piše drago kovačević!


1 0 0
zack2jack zack2jack 09:58 01.10.2012

ко о чему, баба о уштипцима..

Ако ће велика ДС своје језгровито опозиционо деловање и даље базирати на шамарању (као комунални полицајац оног лика без карте!)овог мученог власника гараже аутомобила од министра културног, поред свега што се тренутно дешава у земљи Србији онда боље да сви одемо у уметнике!! Изгледа да је у култури будућност, тачно после екологије и очувања животне средине, и евентуално можда мало просторног планирања...

freehand freehand 10:04 01.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

zack2jack
Ако ће велика ДС своје језгровито опозиционо деловање и даље базирати на шамарању (као комунални полицајац оног лика без карте!)овог мученог власника гараже аутомобила од министра културног, поред свега што се тренутно дешава у земљи Србији онда боље да сви одемо у уметнике!! Изгледа да је у култури будућност, тачно после екологије и очувања животне средине, и евентуално можда мало просторног планирања...



Ovaj način komentarisanja uvek dovede do glavolomnog pitanja: može li besmislica biti glupa?
zack2jack zack2jack 10:13 01.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

freehand
zack2jack
Ако ће велика ДС своје језгровито опозиционо деловање и даље базирати на шамарању (као комунални полицајац оног лика без карте!)овог мученог власника гараже аутомобила од министра културног, поред свега што се тренутно дешава у земљи Србији онда боље да сви одемо у уметнике!! Изгледа да је у култури будућност, тачно после екологије и очувања животне средине, и евентуално можда мало просторног планирања...



Ovaj način komentarisanja uvek dovede do glavolomnog pitanja: može li besmislica biti glupa?


Извини, немо се њутиш одма... Мени је да ли је неко лопов увек била непријатна тема, нема то везе са странкама и политиком, зар не?
freehand freehand 10:34 01.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

Извини, немо се њутиш одма... Мени је да ли је неко лопов увек била непријатна тема, нема то везе са странкама и политиком, зар не?

Pa kako reaguje tvoja okolina i tvoji bližnji na tu tvoju stalnu upitanost?
A ne ljutim se uopšte, nego ne vidim vezu između onoga što vidimo kao novu kluturnu strategiju u nastajanju što bi možda mogla biti tema ovog bloga, i tvojih mučnih dilema?

zack2jack zack2jack 11:26 01.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

freehand
Извини, немо се њутиш одма... Мени је да ли је неко лопов увек била непријатна тема, нема то везе са странкама и политиком, зар не?

Pa kako reaguje tvoja okolina i tvoji bližnji na tu tvoju stalnu upitanost?
A ne ljutim se uopšte, nego ne vidim vezu između onoga što vidimo kao novu kluturnu strategiju u nastajanju što bi možda mogla biti tema ovog bloga, i tvojih mučnih dilema?



признајем срамежљиво да сви заједно реагујемо врло радознало! стално пратимо новинске наслове да видимо ко ће следећи у полицију на информативни разговор..

стварно не видиш везу? са толико жара бранити културу ја мислим да је питање скроз на месту - да ли је култура Некст Биг Тинг за све нас и да ли би сви оправдано требало да одемо у уметнике, јер се можда ТАМО боље живи?

а нову културну стратегију у настајању (где си је ти чуо, видео, сагледао, помози..?)коју критикујеш а видим да си стварно у току, можда можеш да аргументујеш неком предходном, СТАРОМ културном стратегијом у колико је таква наравно постојала?
freehand freehand 12:19 01.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

признајем срамежљиво да сви заједно реагујемо врло радознало! стално пратимо новинске наслове да видимо ко ће следећи у полицију на информативни разговор..

I misliš da je svrsishodnije trolovati i mudrosetiti okolo umesto svoju zabrinutost izneti u komentarima na vesti koje te pogađaju ili u "Odjecima i reagovanjima" gde ove tvoje umotvorine po smislu i stilu, realno - spadaju?
стварно не видиш везу? са толико жара бранити културу ја мислим да је питање скроз на месту - да ли је култура Некст Биг Тинг за све нас и да ли би сви оправдано требало да одемо у уметнике, јер се можда ТАМО боље живи?

Da se ne ponavljam na temu besmisla i gluposti.
а нову културну стратегију у настајању (где си је ти чуо, видео, сагледао, помози..?)коју критикујеш а видим да си стварно у току, можда можеш да аргументујеш неком предходном, СТАРОМ културном стратегијом у колико је таква наравно постојала?

Predhodna, da.
Pismenost zaista jeste preduslov razumevanju izvesnih stvari.
Maročito kad je rasprava o kulturi u pitanju.
zack2jack zack2jack 12:25 01.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

trolovati i mudrosetiti okolo


ти много лепше пишеш, слажем се :)

Da se ne ponavljam na temu besmisla i gluposti.


било би супер кад би ти заправо имао шта да кажеш.. али признајем врло речит!

Predhodna, da.


па, где ти је та Предходна?
freehand freehand 14:01 01.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

ти много лепше пишеш, слажем се :)

било би супер кад би ти заправо имао шта да кажеш.. али признајем врло речит!

па, где ти је та Предходна?

A mogu li ja tebe da pitam nešto krajnje jednostavno, gde ti neće trebati ni krasnopis ni pravopis, kao bitni uslovi za jasan odgovor: šta si ti, u stvari,
hteo da kažeš? I ako zaista znaš šta si hteo da kažeš - zašto na ovom blogu?
zack2jack zack2jack 17:22 01.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

šta si ti, u stvari,
hteo da kažeš?


да је твоје познавање стања у култури очигледно озбиљно површно јер се твоја укупна квалификација новог министра и његовог рада своди на неко писмо о коме вртиш до изнемоглости ( ко о чему, баба о уштипцима..) а које он чак није ни написао.. а не стања у коме се култура налази које је резултат глупости и бесмисла свих предходних влада па и ДСа на чији помен тако фанатично реагујеш.. буквално крећеш да вређаш итд..

да та нова културна стратегија у настајању заправо и не постоји, већ да се постепено фабрикује од стране таквих ликова баш као што си ти, који се реално не баве стањем у култури већ пеглају народ глупим причама и прикривају разне Дулиће који су покрали овај народ и ову земљу, или пак неке комуналне полицајце који иду около па бију људе, итд.. дакле све је то култура, а тема има колико хоћеш али ти се бавиш само глупим писмом..

да те занима култура можда би причао о томе нпр како и зашто најважнији музеји у земљи не раде већ 10 и више година..

реално тебе култура не занима.. у о п ш т е!


I ako zaista znaš šta si hteo da kažeš - zašto na ovom blogu?

мене занима култура и све што је везано за њу, тако и овај твој пост..





freehand freehand 20:09 01.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

да та нова културна стратегија у настајању заправо и не постоји, већ да се постепено фабрикује од стране таквих ликова баш као што си ти, који се реално не баве стањем у култури већ пеглају народ глупим причама и прикривају разне Дулиће који су покрали овај народ и ову земљу, или пак неке комуналне полицајце који иду около па бију људе, итд.. дакле све је то култура, а тема има колико хоћеш


а тема има колико хоћеш али ти се бавиш само глупим писмом..

Kojim pismom?
zack2jack zack2jack 21:13 01.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

Kojim pismom?


tebe kultura zanima koliko i Dulica fejk satovi..:) hahahahahah
freehand freehand 21:19 01.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

zack2jack
Kojim pismom?


tebe kultura zanima koliko i Dulica fejk satovi..:)

Ne znam da Dulića zanimaju ikakvi satovi.
Niti mene, bar na ovom blogu, zanima Dulić po bilo kom osnovu.
Ali bih zaista voleo da znam o kojem pismu govoriš, jer se može desiti da pomislim kako to ni ti ne znaš?
automatic automatic 21:21 01.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

да те занима култура можда би причао о томе нпр како и зашто најважнији музеји у земљи не раде већ 10 и више година..

nije dobio direktivu da pise o muzejima.

po dobijanju direktive mozda u neki i ode.
freehand freehand 21:28 01.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

automatic
да те занима култура можда би причао о томе нпр како и зашто најважнији музеји у земљи не раде већ 10 и више година..

nije dobio direktivu da pise o muzejima.

po dobijanju direktive mozda u neki i ode.

Kakav tandem...
zack2jack zack2jack 06:55 02.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

automatic
да те занима култура можда би причао о томе нпр како и зашто најважнији музеји у земљи не раде већ 10 и више година..

nije dobio direktivu da pise o muzejima.

po dobijanju direktive mozda u neki i ode.


ма његова мисија је овде јасна, он се јуначки бори за културу... бори се против НОВЕ КУЛТУРНЕ СТРАТЕГИЈЕ У НАСТАЈАНЈУ! хахахахаха, браво јуначе!!! ЗАТО ВАМ СТРАНКА ДАНАС И ЛИЧИ НА ШПАНСКУ СЕРИЈУ! Причај нам мало о томе, радознали смо шта се ново дешава у фамилији. Буди друг па подели са колегама са блога онако из прве руке!
zack2jack zack2jack 07:07 02.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

o kojem pismu govoriš


наравно, мени није проблем да одговорим на твоја питања :) та нова културна стратегија у настајању против које се тако свето бориш, почела је са једним једнако глупим писмом као што је и ова твоја прича, саветника министра новог културног, писмо је постовао Крстић, и остало ти је познато... ти си талентован писац, то је евидентно :) али прича ти је глупа ко буранија.

Има један филм у коме Де Ниро каже како је најтужнија ствар на свету, протраћени таленат...

Ја бих се замислио да сам на твом месту.


kukusigameni kukusigameni 07:43 02.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

zack2jack


Znaš kako prijatelju, ako se neko drzne da bude ministar kulture u bilo kojoj vladi, ako uopšte ima želju da ikad postane kreator miljea u kome će se kultura jedne države razvijati i u kome će se gajiti ono što je do tada nastalo, onda valjda ima neku skicu kakvu će strategiju da primeni ako mu se posreći da postane to što želi.
Ovaj ministar za sada ne pokazuje ni kroki od te strategije, osim što se pojavilo neko pismo njegovog pomoćnika, bivšeg urednika kulturne rubrike Beogradskog programa.
To pismo pokazuje da će okvir moguće buduće strategije projekata koji su dobrodošli, biti sa prefiksom "nacinalno podoban", "patriotski" (za koje neko odredi minimalnu dozu patriotizma). Lep okvir. Manigasemito.
A moglo je bolje...
freehand freehand 08:43 02.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

zack2jack
automatic
да те занима култура можда би причао о томе нпр како и зашто најважнији музеји у земљи не раде већ 10 и више година..

nije dobio direktivu da pise o muzejima.

po dobijanju direktive mozda u neki i ode.


ма његова мисија је овде јасна, он се јуначки бори за културу... бори се против НОВЕ КУЛТУРНЕ СТРАТЕГИЈЕ У НАСТАЈАНЈУ! хахахахаха, браво јуначе!!! ЗАТО ВАМ СТРАНКА ДАНАС И ЛИЧИ НА ШПАНСКУ СЕРИЈУ! Причај нам мало о томе, радознали смо шта се ново дешава у фамилији. Буди друг па подели са колегама са блога онако из прве руке!

Dakle, VI (ko god da ste) smatrate da se o "strategiji kulture u nastajanju" ne može i ne sme govoriti?
A ne biste da se javljate komentarima na vesti i teme koje VAM remete nirvanu?
Nego bi da dohvatite četke i drljate svoje besmislene parole gde god stignete?

zack2jack zack2jack 11:43 02.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

kukusigameni
Znaš kako prijatelju, ako se neko drzne da bude ministar kulture u bilo kojoj vladi, ako uopšte ima želju da ikad postane kreator miljea u kome će se kultura jedne države razvijati i u kome će se gajiti ono što je do tada nastalo, onda valjda ima neku skicu kakvu će strategiju da primeni ako mu se posreći da postane to što želi.


Пријатељу, ову су сви предходни министри културе од 5. октобра на овамо,

2001 - 2003 Бранислав Лечић - ДС
2004 - 2007 Драган Којадиновић - СПО
2007 - 2008 Војислав Брајовић – није тешко закључити ко му је близак ако је у питању друга Коштуничина влада
2008 - 2011 Небојша Брадић - Г17+
2011 - 2012 Предраг Марковић - Г17+

можда можеш да ми кажеш која је била њихова стратегија развоја културе, и шта су то "они одгајили и шта је то настало" за време њихових мандата. Културни радници знају како (не)живе од културе а ти, као грађанин можда си задоволљан новим законом о информисању, Тијанићем на челу РТС-а и тв програмом Националне телевизије, чињеницом да Народни музеј, као најстарија и најважнија институција у земљи НЕ РАДИ.. већ 10 година пријатељу мој. Окрени се око себе па види колико је све културно и шта су то "они одгајили и шта је то настало" у Србији. Културе нема буразеру, у дефициту је, нема је нигде! Или је има јако мало, па се бори за ваздух од свог смрада око нас!

Ко је за то крив?

Нови министар?
zack2jack zack2jack 12:09 02.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

freehand
A ne biste da se javljate komentarima na vesti i teme koje VAM remete nirvanu?


Лафе можда си ти у некој својој нирвани кад пеглаш тим борбеним дисквалификацијама около по вебу, али ја сам далеко од ње!
freehand freehand 13:25 02.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

zack2jack
freehand
A ne biste da se javljate komentarima na vesti i teme koje VAM remete nirvanu?


Лафе можда си ти у некој својој нирвани кад пеглаш тим борбеним дисквалификацијама около по вебу, али ја сам далеко од ње!

Borbene diskvalifikacije iz nirvane?


Dragi Džeče, meni zaista nije jasno, i još jednom te pitam: zašto ne odeš na Radio S, Fokus, Kurir i ekspoiraš se uz ovacije? Ili - zašto ovde ne izabereš temu sa kojom to što emituješ ima nekakve veze?
zack2jack zack2jack 13:51 02.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

freehand


meni zaista nije jasno, i još jednom te pitam: zašto ne odeš na Radio S, Fokus, Kurir i ekspoiraš se uz ovacije? Ili - zašto ovde ne izabereš temu sa kojom to što emituješ ima nekakve veze?



Рекох да тебе култура занима таман толико да се не прича о Дулићу и његовим сатовима или Марковићу његовом тасту и њиховој јахти..


kukusigameni kukusigameni 16:05 02.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

zack2jack
Ко је за то крив?

Нови министар?


Ko je to i gde rekao?

freehand freehand 16:07 02.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

zack2jack
freehand


meni zaista nije jasno, i još jednom te pitam: zašto ne odeš na Radio S, Fokus, Kurir i ekspoiraš se uz ovacije? Ili - zašto ovde ne izabereš temu sa kojom to što emituješ ima nekakve veze?



Рекох да тебе култура занима таман толико да се не прича о Дулићу и његовим сатовима или Марковићу његовом тасту и њиховој јахти..



A meni izgleda da sam ja dobio svog mrmljova.
kukusigameni kukusigameni 16:16 02.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

freehand
A meni izgleda da sam ja dobio svog mrmljova.


zack2jack zack2jack 16:30 02.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

kukusigameni
Ko je to i gde rekao?


па ко је крив? питање је врло једноставно..
zack2jack zack2jack 16:35 02.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

freehand

A meni izgleda da sam ja dobio svog mrmljova.


жив био, и уздравље !
freehand freehand 16:43 02.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

zack2jack
freehand

zack2jack

freehandmeni zaista nije jasno, i još jednom te pitam: zašto ne odeš na Radio S, Fokus, Kurir i ekspoiraš se uz ovacije? Ili - zašto ovde ne izabereš temu sa kojom to što emituješ ima nekakve veze? Рекох да тебе култура занима таман толико да се не прича о Дулићу и његовим сатовима или Марковићу његовом тасту и њиховој јахти..A meni izgleda da sam ja dobio svog mrmljova.


драго ми је да си самном завршио,
жив био, и уздравље !

Dragi moj mrmljove, kad bismo zaista razgovarali o kulturi, rekoh već, ne bi bilo loše početi sa elementarnom pismenošću, koja, opet - podrazumeva - pravopis.
Ergo: ne preDhodni nego preThodni; ne samnom nego sa mnom.
Pa kad to savladaš ti dođi opet.
Onda možemo malo o citiranju na blogu.
I tako ćemo, možda, u nekom momentu u budućnosti doći do složenijih tema, ali ćemo paziti da ipak ne budu previše opterećujuće za tebe.
kukusigameni kukusigameni 16:46 02.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

zack2jack
па ко је крив? питање је врло једноставно..


Ne, ne i ne. Ne ide to tako.



Ja sam te pitao, ko je i gde rekao da je sadašnji ministar kriv za stanje u kulturi?



zack2jack zack2jack 16:51 02.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

freehand

zack2jack

freehandzack2jackfreehandmeni zaista nije jasno, i još jednom te pitam: zašto ne odeš na Radio S, Fokus, Kurir i ekspoiraš se uz ovacije? Ili - zašto ovde ne izabereš temu sa kojom to što emituješ ima nekakve veze? Рекох да тебе култура занима таман толико да се не прича о Дулићу и његовим сатовима или Марковићу његовом тасту и њиховој јахти..A meni izgleda da sam ja dobio svog mrmljova.драго ми је да си самном завршио, жив био, и уздравље !Dragi moj mrmljove, kad bismo zaista razgovarali o kulturi, rekoh već, ne bi bilo loše početi sa elementarnom pismenošću, koja, opet - podrazumeva - pravopis.Ergo: ne preDhodni nego preThodni; ne samnom nego sa mnom.Pa kad to savladaš ti dođi opet.Onda možemo malo o citiranju na blogu.I tako ćemo, možda, u nekom momentu u budućnosti doći do složenijih tema, ali ćemo paziti da ipak ne budu previše opterećujuće za tebe.


све сам разумео,
још једном, жив био!
zack2jack zack2jack 16:54 02.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

kukusigameni
zack2jackпа ко је крив? питање је врло једноставно..Ne, ne i ne. Ne ide to tako. Ja sam te pitao, ko je i gde rekao da je sadašnji ministar kriv za stanje u kulturi?


ти си ме питао? хахахаха, капирам да ви овако пеглате по цео дан, сваки дан...

жив ми био и ти јуначе :)
уздравље!
koksy koksy 17:08 02.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

freehand
zack2jack
freehand

zack2jack

freehandmeni zaista nije jasno, i još jednom te pitam: zašto ne odeš na Radio S, Fokus, Kurir i ekspoiraš se uz ovacije? Ili - zašto ovde ne izabereš temu sa kojom to što emituješ ima nekakve veze? Рекох да тебе култура занима таман толико да се не прича о Дулићу и његовим сатовима или Марковићу његовом тасту и њиховој јахти..A meni izgleda da sam ja dobio svog mrmljova.


драго ми је да си самном завршио,
жив био, и уздравље !




Pa kad to savladaš ti dođi opet.
Onda možemo malo o citiranju na blogu.
I tako ćemo, možda, u nekom momentu u budućnosti doći do složenijih tema, ali ćemo paziti da ipak ne budu previše opterećujuće za tebe.


ja b' to banov'o qme.
čisto da osetiš taj kovačevićevski adrenalin.
milisav68 milisav68 17:15 02.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

koksy

ja b' to banov'o qme.

Ionako će da priča da je banovan.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:15 02.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

U koliko se alotropskih modifikacija pojavljuje modelsica na blogu?
freehand freehand 19:23 02.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

ja b' to banov'o qme.
čisto da osetiš taj kovačevićevski adrenalin.

Ionako će da priča da je banovan.

U koliko se alotropskih modifikacija pojavljuje modelsica na blogu?

Priznajem da sam počinjao sa nekoliko kudikamo oštrijih odgovora gospodinu modifikaciji, pa brisao.
A nije da nisam bio u iskušenju da primenim i odsudnu meru.
No - čemu, zaista?
Realno nikoga nije uvredio, pa ni mene.
U krajnjoj liniji - vredi li takva pojava gaženja sopstvenih principa?
zack2jack zack2jack 19:47 02.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

freehand
ja b' to banov'o qme.čisto da osetiš taj kovačevićevski adrenalin.
Ionako će da priča da je banovan.
U koliko se alotropskih modifikacija pojavljuje modelsica na blogu?Priznajem da sam počinjao sa nekoliko kudikamo oštrijih odgovora gospodinu modifikaciji, pa brisao. A nije da nisam bio u iskušenju da primenim i odsudnu meru. No - čemu, zaista? Realno nikoga nije uvredio, pa ni mene.U krtajnjoj liniji - vredi li takva pojava gaženja sopstvenih principa?


хахахахахха, ево га и Крстић химселф!
па то је сјаааајно :)))))
ај салут ју ол!!!!!
живи били људи :)
freehand freehand 19:57 02.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

хахахахахха, ево га и Крстић химселф!
па то је сјаааајно :)))))
ај салут ју ол!!!!!
живи били људи :)

Đesi Džeče, živ bio?
Sivido, jbt, kako si postao popularan i slavan?
Koliko je ovo jače nego kad raširiš mantil u parku?
blogovatelj blogovatelj 20:23 02.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

U koliko se alotropskih modifikacija pojavljuje modelsica na blogu?


Citam komentare i bas mi to prolazi kroz glavu.
zack2jack zack2jack 20:56 02.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

freehand
Đesi Džeče, živ bio? Sivido, jbt, kako si postao popularan i slavan? Koliko je ovo jače nego kad raširiš mantil u parku?


хахахаха, мааа цааарски је рођени! и Крстић је легенда, Идоли и свеее.. мало је у штреберском фазону, али и то је ок..!
kukusigameni kukusigameni 21:02 02.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

zekaizjendeka
хахахаха, мааа цааарски је рођени! и Крстић је легенда, Идоли и свеее.. мало је у штреберском фазону, али и то је ок..!

Meni ovo super.
freehand freehand 21:14 02.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

kukusigameni
zack2jackass
хахахаха, мааа цааарски је рођени! и Крстић је легенда, Идоли и свеее.. мало је у штреберском фазону, али и то је ок..!

Meni ovo super.

Štreberu.
automatic automatic 22:53 02.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

Nebojsa Krstic
U koliko se alotropskih modifikacija pojavljuje modelsica na blogu?

nisam citao krstica, ne pamtim...
a ovaj fri jedva da razume krsticeve instrukcije.

citam neke nove tadiceve izjave, bas ste resili da ga zabetonirate!

zack2jack zack2jack 07:59 03.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

kukusigameni
zekaizjendeka
хахахаха, мааа цааарски је рођени! и Крстић је легенда, Идоли и свеее.. мало је у штреберском фазону, али и то је ок..!

Meni ovo super.




па да и НК је супер! видиш како су сви сморени на слици, само је он срећан!
да ми је само знати зашто..:) да ли ће ми одговорити???
freehand freehand 08:06 03.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

па да и НК је супер! видиш како су сви сморени на слици, само је он срећан!
да ми је само знати зашто..:) да ли ће ми одговорити???

Ja mislim da si ti zaljubljen.
Što je lepo po sebi živ bio, nema nikakvog razloga da se zbog toga stidiš, ali je možda ipak zgodnije da mu napišeš jednu privatnu poruku?
Ako bi to bila pesma, ili pesma u prozi - eto i veze sa kulturom!
zack2jack zack2jack 08:17 03.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

freehand

Ja mislim da si ti zaljubljen.
Što je lepo po sebi živ bio, nema nikakvog razloga da se zbog toga stidiš, ali je možda ipak zgodnije da mu napišeš jednu privatnu poruku?
Ako bi to bila pesma, ili pesma u prozi - eto i veze sa kulturom!


Као да слаб си на Крстића Ти што се представљаш са Фри..:) Тако???
Зар тебе не интригира зашто је срећан? Није да је битно за овај блог енд тему, слажем се.. Ма и нема везе, форгедабаутит!
Жив био :)


вреди прочитати и..

[url=http://www.vreme.com/cms/view.php?id=912751][/url]
freehand freehand 08:51 03.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

Као да слаб си на Крстића Ти што се представљаш са Фри..:) Тако???

Pa ni ti Zek nisi neki Džek ako svoju emociju zajedljivoštu prekrivaš.
Kako ah! to da bez tebe je srećan,
da li to je pitanje što ranjenu dušu ti muči?!
Da, živ bio!
Živ bio i Nebojšu snio
koji u snu ti tada
peva:
Ti si moja čokolada...
zack2jack zack2jack 09:06 03.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

freehand

Pa ni ti Zek nisi neki Džek ako svoju emociju zajedljivoštu prekrivaš.
Kako ah! to da bez tebe je srećan,
da li to je pitanje što ranjenu dušu ti muči?!
Da, živ bio!
Živ bio i Nebojšu snio
koji u snu ti tada
peva:
Ti si moja čokolada...


хахахахахах, ма добар је Небојша!
сад мало се угојио, шта знам ја... вероватно се и много секира, вотевер!
али зашто заједљивошћу, не капирам? прочитај текст, немо да те мрзи..
ај жив био!

freehand freehand 09:13 03.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

zack2jack
freehand

Pa ni ti Zek nisi neki Džek ako svoju emociju zajedljivoštu prekrivaš.
Kako ah! to da bez tebe je srećan,
da li to je pitanje što ranjenu dušu ti muči?!
Da, živ bio!
Živ bio i Nebojšu snio
koji u snu ti tada
peva:
Ti si moja čokolada...


хахахахахах, ма добар је Небојша!
сад мало се угојио, шта знам ја... вероватно се и много секира, вотевер!
али зашто заједљивошћу, не капирам? прочитај текст, немо да те мрзи..
ај жив био!


Što me ne čudi da link vodi u stormofrontovski web obor?!
zack2jack zack2jack 12:20 03.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

freehand

stormofrontovski web obor?!


не волиш Време??? шта значи "stormofrontovski"?
freehand freehand 12:44 03.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

zack2jack
freehand

stormofrontovski web obor?!


не волиш Време??? шта значи "stormofrontovski"?

Znači da kad iskopiram adresu koju si stavio u brauzer odem na sajt Stormfronta, eto to.
zack2jack zack2jack 12:51 03.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

freehand

Znači da kad iskopiram adresu koju si stavio u brauzer odem na sajt Stormfronta, eto to.


олрајт колега, ај андрстенд!
жив био!
freehand freehand 12:55 03.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

zack2jack
freehand

Znači da kad iskopiram adresu koju si stavio u brauzer odem na sajt Stormfronta, eto to.


олрајт колега, ај андрстенд!
жив био!

Pogledaj: LINK
zack2jack zack2jack 13:02 03.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

freehand

Pogledaj: LINK


гледам очиим не верујем!
све вајт супримаси енд адер крејзи скинхед шит! откуд то?

теј кер!
milisav68 milisav68 13:40 03.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

freehand

Znači da kad iskopiram adresu koju si stavio u brauzer odem na sajt Stormfronta, eto to.

Heh, em si loše kopirao link, em si ga turio na pogrešno mesto.
Treba da kopiraš samo ovo:
http://www.vreme.com/cms/view.php?id=912751
I da ga turiš u "Navigation Toolbar", to ti je ono skroz gore, gde ukucavaš adresu, na primer www.vreme.com.

I onda dobiješ Link


kukusigameni kukusigameni 13:50 03.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

Heh, em si loše kopirao link, em si ga turio na pogrešno mesto.


I onda sam ja štreber?!
milisav68 milisav68 14:01 03.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

kukusigameni
Heh, em si loše kopirao link, em si ga turio na pogrešno mesto.


I onda sam ja štreber?!


zack2jack zack2jack 14:29 03.10.2012

Re: ко о чему, баба о уштипцима..

kukusigameni
Heh, em si loše kopirao link, em si ga turio na pogrešno mesto.


I onda sam ja štreber?!


Штребери су кул!!! Увек били...

st.jepan st.jepan 10:21 01.10.2012

Kulturni ministar obečava:

imaćemo novu strategiju kulture koja je sve, uskoro. Za mesec, da sačekamo sto dana, do kraja godine.

Ma kakvi, nema od toga ništa. Nema taj ideju nikakvu, to što ste čuli, to je to.
Manj ako Automatic ne priskoči - on makar ume da nesuvislost našuška i skocka je u (edit: relativno) korektne rečenice.
kukusigameni kukusigameni 09:11 02.10.2012

nije kultura ali je nekultura



TENIS-OVO JE LINK

Kakve veze ima Peking ili Šangaj sa Bruce Lee-om?
AlexDunja AlexDunja 09:15 02.10.2012

Re: nije kultura ali je nekultura

TENIS-OVO JE LINK

qq
kukusigameni kukusigameni 09:25 02.10.2012

Re: nije kultura ali je nekultura

AlexDunja
qq


Molim, dušo?
koksy koksy 11:56 02.10.2012

Re: nije kultura ali je nekultura

kukusigameni


TENIS-OVO JE LINK

Kakve veze ima Peking ili Šangaj sa Bruce Lee-om?



ceniš da bi Čak Noris bolje pasao?
kukusigameni kukusigameni 16:07 02.10.2012

Re: nije kultura ali je nekultura

koksy
ceniš da bi Čak Noris bolje pasao?

Ma može i neki samuraj ili kamikaza.

Šta ima veze?! Žutaći su žutaći.
AlexDunja AlexDunja 18:19 02.10.2012

Re: nije kultura ali je nekultura


Molim, dušo?

ubiće me azijska turneja

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana