Ekonomija| Energetika| Gost autor

Sledeći najbolji trenutak za prevenciju poplava je - sada

UKinSerbia RSS / 18.11.2015. u 17:21

 

Vlada Velike Britanije donirala je do sada 1.3 miliona evra za projekat podrške Srbiji u saniranju posledica poplava iz maja 2014. godine. Danas nam je gost bloger UNOPS-ova projektna inženjerka, Dragana Novaković, koja piše o važnosti prevencije poplava.

 

Visok stepen ranjivosti sistema za zaštitu od poplava u Srbiji došao je u žižu javnosti u maju 2014. godine, kada su nezapamćene kiše prouzrokovale štetu procenjenu na 1,7 milijardi evra, što predstavlja 4,8 odsto bruto društvenog proizvoda Srbije.

image?format=raw&type=img&id=1905&lang=lat


Bilo je očigledno da je upravljanje rizicima i posledicama takvih elementarnih nepogoda u prethodnih nekoliko decenija bilo zanemareno, s obzirom da je sposobnost za pravovremeno predviđanje poplava bila smanjena, a prevencija razornih posledica skoro da nije ni postojala. Podaci, takođe, govore da Srbija svake godine gubi više od 100 miliona evra zbog nedovoljno razvijenih mera zaštite i lošeg ili nepostojećeg održavanja infrastrukture za prevenciju poplava.

CNPcIOqWEAAQlyY.jpg 


Rudarski basen „Kolubara" u Lazarevcu, koji obezbeđuje ugalj za proizvodnju više od polovine električne energije potrebne Srbiji, bio je poplavljen kada su popustili nasipi na četiri reke, čime je ugrožen rad najveće srpske termoelektrane „Nikola Tesla". Rečno korito se, u nekim slučajevima, uvećalo čak šest puta (sa 50 na 300 metara) i oštetilo infrastrukturu opštine (puteve, vodovode, kablove). Poplave su nanele i ogromne količine taloga koji je razorio korita i obale reka.


Na primer, reka Kolubara izlila se iz korita i napravila snažnu bujicu, preplavila zaštitne nasipe reka Lukavica i Peštan i delimično oštetila 1.100 metara nasipa, korita i mostove.

CE93ni1UkAAZNgU.jpg 


Zahvaljujući pomoći Velike Britanije, u vrednosti od 1,3 miliona evra (990.000 britanskih funti), u toku je rekonstrukcija ovih nasipa koja će omogućiti bezbednost za 60.000 stanovnika Lazarevca i Rudarskog basena „Kolubara". Ova pomoć obuhvata rekonstrukciju 1.100 metara nasipa i 24 oštećenja, utvrđivanje naučenih lekcija s ciljem definisanja postupaka Opštine Lazarevac u sličnim situacijama u budućnosti, kao i razvoj lokalnog Operativnog plana za prevenciju poplava.


Predviđeno je da u sklopu ovog projekta u nasipe bude ugrađeno 80.000 metara kubnih kamena i zemlje u cilju regulacije rečnog korita, dok će dodatne mere u okviru drugih projekata (drenažni sistem, hidroenergetska postrojenja, brane i rezervoari) omogućiti formiranje zaštitnog prstena i veću sigurnost rudnika, autoputa, međunarodne železnice, malih poljoprivrednih gazdinstava i naselja.

CNPj3owWoAAHImb.png:large 


Nacionalni program upravljanja rizikom od elementarnih nepogoda, koji je usvojen u martu 2015. godine, identifikuje neophodne korake koje relevantne institucije moraju da preduzmu da bi slična šteta u budućnosti bila sprečena. Uspostavljanje održivog sistema usmerenog ka prevenciji i upravljanju rizikom od elementarnih nepogoda ima ključnu važnost za razvoj zemlje. Ako uzmemo u obzir da je svaki dinar uložen u prevenciju jednak sedam dinara utrošenih na obnovu od posledica poplava, razumemo značaj postojanja sveobuhvatnog i efikasnog sistema upravljanja rizikom. Najbolji trenutak za brigu o sistemima zaštite od poplava bio je bar pre 30 godina. Sledeći najbolji trenutak je sada.

 


Dragana Novaković

projektna inženjerka

Kancelarija Ujedinjenih nacija za projektne usluge (UNOPS)

 

mapa
mapa
 

Atačmenti



Komentari (35)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

G.Cross G.Cross 21:13 18.11.2015

Hvala

Obrisao Sam svoj komentar
predatortz predatortz 21:16 18.11.2015

Re: Hvala

Pošto je kolega Cross obrisao svoj komentar iz protesta prema cenzuri koju su sproveli domaćini, i ja brišem svoj odgovor u kom je bio citiran Cross-ov komentar.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:27 19.11.2015

Re: Hvala

Meni su komentare obrisali, i to smatram svinjarijom.

Ako niste spremni na drugačije mišljenje, pristupe, primedbe i zamerke, neki put i iz perspektive pripadnika nacije koja se oseća izdanom i nepravedno oštećenom, onda nemojte ovde ni objavljivati tekstove i pozivati na raspravu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:33 19.11.2015

Kad već niko neće (osim Cross-a)

Da onda i ja kažem: hvala britanskoj ambasadi, a time i britanskim kolegama poreskim obveznicima, na donaciji (i) ove love.

princi princi 06:47 19.11.2015

Re: Kad već niko neće (osim Cross-a)

srdjan.pajic
Da onda i ja kažem: hvala britanskoj ambasadi, a time i britanskim kolegama poreskim obveznicima, na donaciji (i) ove love.


Molim, nema na čemu. Samo da pitam direktnog donatora, kako je konkretno uloženo tih 990K funti, da li kao cash koji je uplaćen srpskim projektantskim ili građevinskim firmama, ili je to u papirima i opremi (pretpostavljam da se radi o pumpama) koje su spremile i proizvele engleske firme? Vidim da su pare uložene i u nekakve lekcije. Može li se negde naći breakdown troškova?
highshalfbooze highshalfbooze 09:34 19.11.2015

Re: Kad već niko neće (osim Cross-a)

kako je konkretno uloženo tih 990K funti, da li kao cash koji je uplaćen srpskim projektantskim ili građevinskim firmama, ili je to u papirima i opremi (pretpostavljam da se radi o pumpama) koje su spremile i proizvele engleske firme?




UKinSerbia UKinSerbia 15:16 19.11.2015

Re: Kad već niko neće (osim Cross-a)


Hvala na konkretnom pitanju koje se tiče teme bloga, možda ova infografika pomogne



komentare koji se nisu ticali teme smo obrisali, jer mislimo da UNOPS i Dragana rade nešto što je korisno za sve građane Srbije, što se i vidi iz ovog pregleda projekta.

UkinSerbia tim
highshalfbooze highshalfbooze 17:00 19.11.2015

Re: Kad već niko neće (osim Cross-a)

Hvala na konkretnom pitanju koje se tiče teme bloga, možda ova infografika pomogne


Infografika nije pomogla iz razloga što tu ne piše konkretan odgovor na konkretno pitanje. Proverio sam, uveličao sam grafik i pročitao razmrljan uveličan tekst.

Kako sam siguran da ste pitanje razumeli, kao i da ste sasvim sposobni da rastumačite da navedenom grafikonu ne stoji odgovor na pitanje, pretpostavljam da se sprdate sa nama.
predatortz predatortz 17:14 19.11.2015

Re: Kad već niko neće (osim Cross-a)

komentare koji se nisu ticali teme smo obrisali, jer mislimo da UNOPS i Dragana rade nešto što je korisno za sve građane Srbije, što se i vidi iz ovog pregleda projekta.

UkinSerbia tim


Poštovani, divno je držati se teme. Zaista nije pristojno u tuđoj kući, a ovaj blog je vaša virtuelna kuća, mešati se domaćinu u sve i svašta.

Molim Vas da zamolite Vaše kolege, diplomatske predstavnike, da se na isti način ponašaju u mojoj kući. Da mi ne dele savete koje im nisam tražio, da ne odlučuju umesto mene šta je za mene dobro, a šta ne.

Hvala!
zilikaka zilikaka 17:24 19.11.2015

Re: Kad već niko neće (osim Cross-a)

jer mislimo da UNOPS i Dragana rade nešto što je korisno za sve građane Srbije, što se i vidi iz ovog pregleda projekta.



Ja bih molila da mi se konkretno odgovori šta je od objavljenog "pregled projekta"?

EDIT:
Ujedno koristim priliku da se direktno obratim koleginici "Projektnoj inženjerki" i celom PR timu, i skrenem im pažnju da u ovoj zemlji, ma kako to neverovatno zvučalo, ima još dovoljno ljudi koji, čak i ako se direktno ne razumeju u projekte i način njihovog predstavljanja, ono bar umeju da sa razumevanjem pročitaju napisano.
nikvet pn nikvet pn 17:25 19.11.2015

Re: Kad već niko neće (osim Cross-a)


Када колонијални чиновник донесе бомбе има да ћутиш.

Када поклања мрвицу поравнања од бомби има да аплаудираш.
UKinSerbia UKinSerbia 12:59 21.11.2015

Re: Kad već niko neće (osim Cross-a)

U okviru ovog projekta privodi se kraju rekonstrukcija oštećenja na 24 lokacije na nasipima na rekama Kolubarskog sliva - Kolubara, Peštan, Lukavica i Turija. Radove na obnovi nasipa, koji su počeli u maju ove godine, sprovodi Javno vodoprivredno preduzeće "Beogradvode", u čijoj nadležnosti i jeste briga o ovim vodotokovima. Kroz ugovor o dodeli bespovratnih sredstava, gotovo 85 odsto budžeta projekta ulaže se u građevinske radove na sanaciji tih oštećenja.

Ostatak sredstava namenjen je izradi plana naučenih lekcija, koje će definisati buduće aktivnosti ključnih insistucija u opštini u sličnim situacijama. Takođe se finansira i izrada Operacionog plana za prevenciju poplava, koji je obavezan za svaku lokalnu samoupravu prema Zakonu o vanrednim situacijama.

*na kraju teksta smo dodali fotografiju mape Kolubarskog sliva sa označenim lokacijama na kojima se saniraju oštećenja
zilikaka zilikaka 23:08 21.11.2015

Naravoučenije

Dakle, malo truda, nekoliko rečenica i već sve drugačije zvuči.

Ovo već liči, za razliku od onih zidnih novina koje ste prvo postavili, a koje su odraz lenjosti i nehaja, pre svega.

Nadam se da je PR tim nešto iz ovog bloga naučio.
G.Cross G.Cross 15:19 19.11.2015

sta bi?

Sta bi? Gde se dedose komentari?

Ili moj mobilni opet stuca pa ih ne vidim?

EDIT:posto ste obrisali komentare mojih kolega, ja Sam obrisao Sam svoj komentar
antioksidant antioksidant 15:26 19.11.2015

Re: sta bi?

Gde se dedose komentari?

ovo je dakle vucic od vas naucio?
glupo, jako glupo
emsiemsi emsiemsi 15:33 19.11.2015

Re: sta bi?

antioksidant
Gde se dedose komentari?

ovo je dakle vucic od vas naucio?
glupo, jako glupo

Ееее, сада га и ти претерујеш --- то је све за наше добро.
antioksidant antioksidant 15:44 19.11.2015

Re: sta bi?

Ееее, сада га и ти претерујеш --- то је све за наше добро.

obrazloženje je
komentare koji se nisu ticali teme smo obrisali, jer mislimo da UNOPS i Dragana rade nešto što je korisno za sve građane Srbije, što se i vidi iz ovog pregleda projekta.

drugim rečima "UkinSerbia tim" je nespreman da svoje mišljenje o tome šta je dobro za građane srbije proveri. svako ko se ne slaže sa "mišljenjem" biće obrisan.
kažem da me vučićeva nespremnost da proveri svoje "mišljenje" podseća na ovo.
emsiemsi emsiemsi 16:48 19.11.2015

Re: sta bi?

antioksidant
Ееее, сада га и ти претерујеш --- то је све за наше добро.

obrazloženje je
komentare koji se nisu ticali teme smo obrisali, jer mislimo da UNOPS i Dragana rade nešto što je korisno za sve građane Srbije, što se i vidi iz ovog pregleda projekta.

drugim rečima "UkinSerbia tim" je nespreman da svoje mišljenje o tome šta je dobro za građane srbije proveri. svako ko se ne slaže sa "mišljenjem" biće obrisan.
kažem da me vučićeva nespremnost da proveri svoje "mišljenje" podseća na ovo.

Ма, добро !
Знаш ваљда да је демократија да се ти слажеш са мном, обрат не мора да важи (а нити неке друге комбинације).
Успут --- ако хоћеш да се слажеш са собом, ради то у тишини (да не кажем - у себи) - и достојанствено.
highshalfbooze highshalfbooze 17:02 19.11.2015

Re: sta bi?

drugim rečima "UkinSerbia tim" je nespreman da svoje mišljenje o tome šta je dobro za građane srbije proveri.


Zbog čega, kada oni mnogo bolje znaju šta je dobro za nas, od nas samih.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:11 19.11.2015

Re: sta bi?

достојанствено.

Dođe ti neko u goste, donese ti poklon, i u tvojoj rođenoj kući ti određuje šta smeš da govoriš, a smeš se samo o tom poklonu, sve ostalo ti zabrani.
Jer, on zna, a ne ti, šta je za tebe dobro.

Minimum dostojanstva nalaže da mu se na tom poklonu zahvali, da se on zapakuje i da se vrati.

Obdijala je Srbija i veće poklone, i nije zbog toga zažalila.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:18 19.11.2015

Re: sta bi?

hoochie coochie man
достојанствено.

Dođe ti neko u goste, donese ti poklon, i u tvojoj rođenoj kući ti određuje šta smeš da govoriš, a smeš se samo o tom poklonu, sve ostalo ti zabrani.
Jer, on zna, a ne ti, šta je za tebe dobro.

Minimum dostojanstva nalaže da mu se na tom poklonu zahvali, da se on zapakuje i da se vrati.

Obdijala je Srbija i veće poklone, i nije zbog toga zažalila.


Huči, jel bi mogao da smanjiš malo doživljaj? (i ne samo ti). Prvo, ovo nije tvoja rodjena kuća, nego blog UKInserbia na kome si ti gost. Drugo, ni Srbija nije tvoja rodjena kuća, pa ne vidim na osnovu čega možeš da odbijaš poklon u ime drugih gradjana, pogotovu onih koji će imati korist od ovog projekta, a koji bez britanske kinte najverovatnije ne bi bio uradjen. A treće, nemoj odma da se jediš na mene, ja ovo kažem u najboljoj nameri. Ljudi pomogli, hvala im, ok, ne znam zašto muljaju sa ovim pamfletom i ne odgovore na princijevo pitanje, kao da je ne znam šta pitao i kao da bilo kakav odgovor nešto menja po pitanju dobročinstva.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:41 19.11.2015

Re: sta bi?

Prvo, ovo nije tvoja rodjena kuća, nego blog UKInserbia


a što se zove UK u Srbiji ako nije UK u Srbiji?
Dakle u Srbiji su, u mojoj državi, kuća je tu samo metafora.
Drugo, ni Srbija nije tvoja rodjena kuća, pa ne vidim na osnovu čega možeš da odbijaš poklon u ime drugih gradjana, pogotovu onih koji će imati korist od ovog projekta,

Na osnovu prava na slobodu govora.
ili bi ti da mi oduzmeš pravo da van svoje kuće, van svoja četiri zida, kažem da poklon treba odbiti ako je poklonovavac arogantan?
Odbijaš mi pravo da u svojoj rođenoj kući, državi u kojoj imam pravo glasa i pravo na slobodu govora, kažem šta mislim.
Da, mislim da je engleska politika Srbiji nanela mnogo zla i da njihove poklone sto puta treba premeriti.

Dokle bre ide to samoponižavanje?

predatortz predatortz 20:44 19.11.2015

Re: sta bi?

Da, mislim da je engleska politika Srbiji nanela mnogo zla i da njihove poklone sto puta treba premeriti.


Mislim da nismo baš tolika beda, i da ih uopšte ne bi trebali primati. Ne samo od Engleza. Srbija je bogata država, samo novac treba vratiti u tokove. Tu je nama spas, ne u izigravanju socijale i bednika.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:05 19.11.2015

Re: sta bi?

hoochie coochie man
Prvo, ovo nije tvoja rodjena kuća, nego blog UKInserbia


a što se zove UK u Srbiji ako nije UK u Srbiji?
Dakle u Srbiji su, u mojoj državi, kuća je tu samo metafora.
Drugo, ni Srbija nije tvoja rodjena kuća, pa ne vidim na osnovu čega možeš da odbijaš poklon u ime drugih gradjana, pogotovu onih koji će imati korist od ovog projekta,

Na osnovu prava na slobodu govora.
ili bi ti da mi oduzmeš pravo da van svoje kuće, van svoja četiri zida, kažem da poklon treba odbiti ako je poklonovavac arogantan?
Odbijaš mi pravo da u svojoj rođenoj kući, državi u kojoj imam pravo glasa i pravo na slobodu govora, kažem šta mislim.
Da, mislim da je engleska politika Srbiji nanela mnogo zla i da njihove poklone sto puta treba premeriti.

Dokle bre ide to samoponižavanje?



Što si kvaran.... Nisam ti ja branio slobodu govora, huči, i terao te da govoriš nešto izmedju svoja četiri zida, nego sam se iščudjavao nad time da si sebi uzeo za pravo nešto što ti ne pripada. A to je da zahtevaš i očekuješ da se poklon uručen svim gradjanima Srbije vrati darodavcu samo na osnovu tvoje procene njegove arogancije, i tvog vidjenja uloge britanske vlade, ne čak ni ove sadašnje, na nanošenje zla Srbiji. Ako si stvarno toliko uvredjen poklonom od tih milion funti, ja ti predlažem da sračunaš koliki je tu tvoj deo, napišeš ček i pošalješ ambasadi UK, sa "hvala, ne treba" porukom.

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:11 19.11.2015

Re: sta bi?

predatortz
Da, mislim da je engleska politika Srbiji nanela mnogo zla i da njihove poklone sto puta treba premeriti.


Mislim da nismo baš tolika beda,


Ja mislim da jeste, i da vam je svaki poklon dobrodošao, pogotovu ako postoji neka konkretna korist od toga, za opšte dobro, što je, kako mi se čini, slučaj u ovom primeru.
emsiemsi emsiemsi 21:12 19.11.2015

Re: sta bi?

srdjan.pajic
predatortz
Da, mislim da je engleska politika Srbiji nanela mnogo zla i da njihove poklone sto puta treba premeriti.


Mislim da nismo baš tolika beda,


Ja mislim da jeste, i da vam je svaki poklon dobrodošao, pogotovu ako postoji neka konkretna korist od toga, za opšte dobro, što je, kako mi se čini, slučaj u ovom konkretnom primeru.

Слажем се с тобом !
Према томе - само дозначуј.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:16 19.11.2015

Re: sta bi?

Tu je nama spas, ne u izigravanju socijale i bednika.


Ma naravno, ne postoji, niti može da postoji, koliko toliko uspešna država a da je to postala prenemažući se i šeneći pred svakim ko joj da neku crkavicu.

U redu je kada se države međusobno ispomažu, kada se donira u nekim specifičnim situacijama, ali te donacije niako, ali nikako, ne treba da budu ništa drugo nego donacije, pokloni, kojima se ne maše.
Kad neko krene da maše onime što je poklonio to se vraća.

Često se ovde, na blogu, može pročitati...a ko je dao najviše donacija, ovi ili oni, Ameri, Nemci, Englezi ili Rusi, Kinezi, marsovci
Pa kao ovi su više, znači treba rafditi ono što je u njihovom interesu, zaslužili su, dali su donacije.

Ne, ne treba raditi šta je u njihovom interesu, treba raditi ono što je u sopstvenom interesu, pa ako su interes Srbije i tih velikih donatora sukobljeni onda raditi protiv interesa tih donatora, bez obzira na donacije.

Milsim, neko da pare za poplave a onda kaže, ej, ajd vi dajte vaše crkve na Kosovu neka ih čuvaju oni koji ih javno i bez ikakve kazne ruše.

I još treba da mu se zahvaljujem za pare, ebale ga pare.

predatortz predatortz 21:17 19.11.2015

Re: sta bi?

srdjan.pajic
predatortz
Da, mislim da je engleska politika Srbiji nanela mnogo zla i da njihove poklone sto puta treba premeriti.


Mislim da nismo baš tolika beda,


Ja mislim da jeste, i da vam je svaki poklon dobrodošao, pogotovu ako postoji neka konkretna korist od toga, za opšte dobro, što je, kako mi se čini, slučaj u ovom konkretnom primeru.


Ja mislim da ti grešiš. Za Srbiju volim da kažem da je siromašna država bogatog naroda. Jedan od najvećih procenata posedovanja nekretnina u Evropi je u Srbiji. Para u slamaricama kao pleve. Srbija, odnosno njena administracija, je pre aljkava i duboko korumpirana nego siromašna. Kada bi se razbila određena grupa tajkuna, kada bi se ta lova vratila u tokove, uz ozbiljan menadžment Srbija bi bila srednje situirana evropska država. Prolem je što se ovde previše krade i što to traje decenijama unazad.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:25 19.11.2015

Re: sta bi?

ego sam se iščudjavao nad time da si sebi uzeo za pravo nešto što ti ne pripada.


Šta mi ne pripada?
Ne pripada mi da kažem da nije dovoljno da neko da neku crkavicu za poplave, pa da se zaboravi da je u mnogo ozbiljnijim situacijama od poplava je protiv interesa moje države.

Ako si stvarno toliko uvredjen poklonom od tih milion funti, ja ti predlažem da sračunaš koliki je tu tvoj deo, napišeš ček i pošalješ ambasadi UK, sa "hvala, ne treba" porukom.


Vidi Srki, da te naučim.
Pravo na slobodu govora podrazumeva i pravo da se slobodno iznese mišljenje koje se tiče ne samo svoje lične pozicije i svog ličnog dobra ili zla, nego i mišljenje koje se tiče kolektivnog, državnog, društvenog dobra.
Pa eto ja koristim to svoje pravo da kažem kako engleska politika utiče na to kolektivno dobro.
Ova kinta koja je, uzgredbudirečeno, ko zna kako potrošena, je minorna u odnosu na recimo Blerovu konstataciju da su Srbi varvari.
Pre bih takvima rekao neka hvala nego hvala.

Ti šeni, zahvaljuj se, sve je ok, i ti na to imaš pravo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:26 19.11.2015

Re: sta bi?

Para u slamaricama kao pleve.


Predo, uz dužno poštovanje, ja mislim da je ovo daleko od istine. Za sve ostalo što si napisao potpuno se slažem sa tobom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:40 19.11.2015

Re: sta bi?

Ti šeni,


Kučići šene, a ja ne vidim potrebu da me vredjaš, huči, to sigurno nije deo prava slobode govora, i mišljenja, koje ti ja ninakoji način ne osporavam. Ja se samo ne slažem sa tvojim predlogom na koji način bi da upravljaš javnim dobrom, koje nije samo tvoje vlasništvo. Ali ako bi se većina gradjana složila da se poklon vrati, iz bilo kog razloga, ne bih mogao tome da se usprotivim.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:49 19.11.2015

Re: sta bi?

Kučići šene, a ja ne vidim potrebu da me vredjaš, huči


Dobro, jesam preterao, izvini.
Nisam mislio na kuče, (mada otud potiče izraz, znam) nego na ljude koji su spremni da se dodvoravaju svima i svima sve nepravde zaborave ako im ovi daju neku paricu.

koje ti ja ninakoji način ne osporavam


Ih bre, pa vidi šta si napisao
da si sebi uzeo za pravo nešto što ti ne pripada. A to je da zahtevaš i očekuješ da se poklon uručen svim gradjanima Srbije vrati darodavcu


Zar mi ne pripada pravo na to mišljenje?
Ja se samo ne slažem sa tvojim predlogom

To je već druga stvar, ne slagati se i nemati pravo su dve sasvim različite stvari.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:04 19.11.2015

Re: sta bi?

hoochie coochie man
Kučići šene, a ja ne vidim potrebu da me vredjaš, huči


Dobro, jesam preterao, izvini.
Nisam mislio na kuče, (mada otud potiče izraz, znam) nego na ljude koji su spremni da se dodvoravaju svima i svima sve nepravde zaborave ako im ovi daju neku paricu.

koje ti ja ninakoji način ne osporavam


Ih bre, pa vidi šta si napisao
da si sebi uzeo za pravo nešto što ti ne pripada. A to je da zahtevaš i očekuješ da se poklon uručen svim gradjanima Srbije vrati darodavcu


Zar mi ne pripada pravo na to mišljenje?
Ja se samo ne slažem sa tvojim predlogom

To je već druga stvar, ne slagati se i nemati pravo su dve sasvim različite stvari.


E, ma ok, sve u redu, umem i ja da preteram. Ne mislim da je u pitanju zaboravljanje nepravdi, dodvoravanje, itd, nego osećaj zahvalnosti ovim ljudima u ambasadi, tom UKInSerbia timu, kako li se već zovu, i mislim da nemaju ništa sa tim za šta ih optužuješ, ni sa Toni Blerom, ni sa bombardovanjem, ni sa ovim za šta ih predator proziva. Dali, bre, lovu da se izgradi nešto što će da štiti ljude, tvoje i moje, od poplave. A vi zapeli kao da je ovo pisao lično Toni i iz svog džepa finansirao (ala ću da ispadnem glup ako stvarno jeste ).

Pa tvoje mišljenje je, valjda, izraz tvojih očekivanja, zahteva, itd, a ne otvaranje usta i proizvodjenje reči, i moj komentar se na sadržaj odnosio, ne na sam čin iznošenja mišljenja. Drugim rečima, ako si ga već izneo, onda primi kritiku.

emsiemsi emsiemsi 15:23 20.11.2015

Re: sta bi?

srdjan.pajic

...

E, ma ok, sve u redu, umem i ja da preteram.
...


Свака ти част када признаш.
Ако, ако - знао сам ја да ћеш ти надоћи, јер сам проценио да имаш потенцијал.
49 41 49 41 03:58 21.11.2015

Ambasadore Hvala

Pojam ambasadora u mojoj glavi je da promovise i sprovodi saradnju na politickom, privrednom, kultuloroskom nivou izmedju dve drzave.
Dobar glas se uvek cuje bolje i dalje

Vi ste to ucinili par exelance; ovim blogom i ne samo ovim.

Voleo bih da "vidim" - citam, isto ambasadore iz zemlje koje poticem; da to cine isto sirom sveta poput Vas.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana