Društvo| Ljudska prava| Planeta

Izbeglička kriza - lični utisci

UKinSerbia RSS / 13.09.2015. u 14:14

Jedan britanski reporter je u izveštaju koji je dostavio redakciji u šoku govorio o „reci izbeglica" koja neprekidno teče u pravcu severa Evrope.

Nezahvalan je i težak pokušaj da se rečima opiše tragedija sa kojom se suočava više od 11 miliona Sirijaca koji su prinuđeni da pred brutalnošću ISIS-a i Asadovog režima napuste svoje domove.

Tokom proteklih 15 dana sam posetio tri lokacije koje se najčešće pominju u izveštajima u Srbiji - prihvatne i sanitarne centre u Preševu, Zaječaru i Subotici.

Želeo sam da se na licu mesta upoznam sa humanitarnom situacijom i mehanizmima kojima lokalne vlasti, Crveni krst i druge organizacije pokušavaju da odgovore na nove izazove. Evropska unija zajedničkim snagama već pruža pomoć. Ove posete su posebno važne jer verujem da sam sada u poziciji da kolegama u Londonu dam konkretnije preporuke, koja bi to dopunska, bilateralna podrška Britanije Srbiji bila od najveće koristi.

Od izbijanja krize u Siriji Velika Britanija je, kao drugi najveći bilateralni donator, opredelila milijardu funti za različite oblike pomoći ugroženima (od obroka i vode za piće, do medicinskog materijala i sredstava za higijenu)

 

Ljudski, humanitarni aspekt ove krize je najvažniji i, ponavljam, on se bez ličnog uvida u situaciju na terenu ne može u pravoj meri razumeti.

Prema zvaničnim podacima UNHCR, čak 20% (od 4,088,099) izbeglica registrovanih u inostranstvu su mlađi od 11 godina. Kao otac sam bio najviše lično dirnut susretima sa decom koja odrastaju u višemesečnim zbegovima, praktično pod otvorenim nebom.

Njihovi roditelji su mi rekli da nisu imali izbora i da su pod granatama morali da napuste Siriju, ne bi li svojoj deci omogućili lepšu budućnost.

Put koji ovi ljudi prevaljuju je opasan i neizvestan. Osim prirodnih prepreka, stalna pretnja za izbeglice su trgovci ljudima i razne druge kriminalne grupe koje žele da zarade na njihovoj nesreći.

Ovo je ključni razlog zbog koga je premijer Kameron izneo stav da je najbolji način za rešavanje humanitarne krize - otklanjanje njenog uzroka i pomoć izbeglicama u prihvatnim centrima, pre nego što se uopšte otisnu u nepoznato. Tokom mandata aktuelne vlade Velika Britanija će pružiti utočište za još 20,000 sirijskih izbeglica (do sada je kroz redovnu proceduru azil dobilo 5,000 Sirijaca). Naša je moralna obaveza da pružimo podršku.

 

Druga stvar koja je na mene ostavila izuzetno snažan utisak (i o tome sam već govorio) je neverovatna solidarnost koju građani Srbije svakodnevno pokazuju, na individualnoj, samoorganizovanoj, koordiniranoj osnovi... U svet je iz Srbije prethodnih nedelja otišla snažna poruka čovečnosti i velikodušnosti: od Beograđana koji odnose namirnice izbeglicama kod autobuske stanice i u Savamali, do medicinskih radnika koji u Miratovcu volontiraju do granica izdržljivosti. Samo dva dana pre mog dolaska, u izbegličkim porodicama su rođene dve bebe, o kojima brigu vode lekari iz Preševa.

Nažalost, priroda ove krize je takva da je teško očekivati da se okonča preko noći. Sve civilizovane države sveta imaju moralnu i međunarodnu pravnu obavezu da u hodu pronađu najefikasniji, koordinirani odgovor.

Pozicija Britanije je da pomoć izbeglicama treba pružati u sigurnom okruženju (prihvatni centri) i tako ih poštedeti nedelja neizvesnosti na Mediteranu i u zbegovima.

 

Denis Kif

@DenisKeefe

ambasador

Atačmenti



Komentari (174)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:23 13.09.2015

Verujem...

... da je britanski stav u ovoj krizi duboko sramotan.
Nasuprot njemu, Nemačka se, uz Švedsku i još neke zemlje, ukazala kao ne samo politički i ekonomski lider Erope, već sada kao i moralni.

sokodbuba sokodbuba 14:54 13.09.2015

Re: Verujem...


Verujem...
... da je britanski stav u ovoj krizi duboko sramotan.


Sramotan, ali ohrabruje pojava gospodina Jeremy Corbyn-a, pa će se to možda promeniti.

Nemačka se, uz Švedsku i još neke zemlje, ukazla kao ne samo politički i ekonomski lider Erope, vežć sada kao i moralni.


Možda moralni i nije dobar opis, Aleksandar Šmeman je uočio - ''Dobar čovek. Moralan čovek. Između njih dvojice je ogromna razlika. Dobar čovek jeste dobar zato što „prihvata“ ljude kakvi oni jesu, „pokriva“ ih svojom dobrotom. Dobrota je prekrasna, nešto najprekrasnije na zemlji. Moralni ljudi su aktivisti koji su obuzeti težnjom da drugim ljudima nameću principe i „dobro“, i koji lako padaju u osuđivanje, gnev i mržnju. Turgenjev, Čehov su dobri ljudi. Tolstoj je moralan čovek. U svetu je mnogo morala, a tako malo dobra.''

Od izbijanja krize u Siriji Velika Britanija je, kao drugi najveći bilateralni donator, opredelila milijardu funti za različite oblike pomoći ugroženima (od obroka i vode za piće, do medicinskog materijala i sredstava za higijenu


Mogli biste da napišete i koliko ste zaradili od prodaje i potrošnje oružja, ako raspolažete takvim podacima, naravno. Evo ovde nešto malo ogovaraju na tu temu:

''Information released under the Freedom of Information Act seen by The Independent shows that 61 countries have received official invitations to attend DSEI from the Defence & Security Organisation (DSO), the arm of the UKTI dedicated to the sale of military and security equipment.

Andrew Smith, of the Campaign Against Arms Trade (CAAT), which obtained the figures, said: “The list includes a whole roll call of authoritarian regimes and dictatorships with appalling human rights records.''
blogovatelj blogovatelj 17:34 13.09.2015

Re: Verujem...

već sada kao i moralni.


Moralni lider Evrope je trenutno obustavio železnički saobraćaj ka Austriji. Od sutra, možda već od večeras, poništiće dogovor iz Šengena i uvesti kontrolu granica.
Ali da su bolji od UK do sada, to nije sporno.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:04 13.09.2015

Re: Verujem...

blogovatelj
već sada kao i moralni.


Moralni lider Evrope je trenutno obustavio železnički saobraćaj ka Austriji. Od sutra, možda već od večeras, poništiće dogovor iz Šengena i uvesti kontrolu granica.
Ali da su bolji od UK do sada, to nije sporno.

Да, на граници са Аустријом су проблеми: око 20.000 емиграната и избеглица дневно улази у Немачку. Сутра је састанак земаља ЕУ, на којем се тражи расподела тог терета. У овом трену у Немачкој је већ стигло, само ове године, њих 500.000. У светлу тог састанка треба сагледати и ову меру, као додатни притисак на остале земље, како би и оне прихватиле део емиграната и избеглица. Рецимо -- Британија.

princi princi 18:28 13.09.2015

Re: Verujem...

Da, prvom komentaru se nema šta dodati, osim da osećaj pristojnosti i mere biva izazvan svaki put kad se neki britanski novinar javi da nešto, bilo šta napiše na temu izbeglica.

Ovo su vremena kojih će se Britanci svakako duboko stideti.
princi princi 18:30 13.09.2015

Re: Verujem...

Sramotan, ali ohrabruje pojava gospodina Jeremy Corbyn-a, pa će se to možda promeniti.

Corbyn je do te mere marginalna ličnost, da samo mnogo naivni ljudi mogu očekivati bilo kakvu promenu britanske zvanične politike i uopšte stava prema izbeglicama. Jednostavno, mediji su predugo potpirivali antiimigrantsku histeriju (posebno uperenu protiv ljudi iz Istočne Evrope) i postepenu ali sigurnu fašizaciju britanskog društva da je te trendove sada praktično nemoguće kontrolisati.
grmfrm grmfrm 18:37 13.09.2015

Re: Verujem...

Ovo su vremena kojih će se Britanci svakako duboko stideti.


Da, apsolutno.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:00 13.09.2015

Re: Verujem...

Da, taj problem imigracije, koji je u Britaniji uzdignut u problem broj jedan moderne Britanije, istovremeno je i odraz njenog starenja: antimigrantski raspoloženje mahom je prisutno kod onih u poodmaklim godinama, dok mladi nemaju takvu vrstu percepcije. Takođe, onaj manje obrazovani deo populacije jeste protiv imigranata. Mislim da ova prethodna odlika nije samo odlika Britanije, već i drugih evropskih zemalja. Ipak, tamo gde su imigranti u značajnom broju prisutni, ovo raspoloženje se menja: što je kraj/grad/regija imigrantima bogatiji, to se raspoloženje spram njih u javnosti popravlja.

No, kako god -- Britanija, koja imigrantima duguje mnogo (1/3 Londonaca nisu rođeni u UK), i koja trenutno ima percepciju njihove mnogobrojnosti (nasuprot dosadnih statistika koje kažu da onih azijsko-crnačkog-mešanog stanovništva nema ni 13%), ta nadmoćno belačka Britanija vraća se, izgleda, tradiciji Oswalda Mosleya i britanskih unionista, i tradiciji aristokratskog prezira i kolonijalnog pogleda na svet?

Long live the... hm?
anonymous anonymous 19:15 13.09.2015

Re: Verujem...

Ovo su vremena kojih će se Britanci svakako duboko stideti.



Не знам шта је наивније размишљање..... да ли оно самог аутора блога који мисли да смо ми ..... , а не људи .... и да не умемо да размишљамо ...а посебно о томе ко је прави и једини узрочник кризе о којој пише... ко је кризу изазвао ... и ... не знам зашто то све уопште називам ...еуфемизмом ...криза ....


.....или аутора коментара ....

....када и којих времена су се Брити стидели ... ? .....а било је и прилика и повода.....






krkar krkar 19:24 13.09.2015

Re: Verujem...

Verujem...
... da je britanski stav u ovoj krizi duboko sramotan.


Vrlo duboko sramotan.

A stav gospodina ambasadora

tragedija sa kojom se suočava više od 11 miliona Sirijaca koji su prinuđeni da pred brutalnošću ISIS-a i Asadovog režima napuste svoje domove.


još je sramotniji jer je bezobrazan i ciničan!

Sirijci su živeli i pod još brutalnijim režimom Asada Oca pa nisu masovno napuštali zemlju. Niti se ISIS pojavio dok budale (američke i britanske budale) nisu krenuli da "uvode demokratiju". Prvo u Iraku a onda i u Siriji (ostale arapske demokratije sa ovim nemaju neposredne veze).

Ambasadore, promenite PR agenta i/ili agenciju. Sada je jedino poželjno da se pokrijete ušima i ćutite!
Kraja Kraja 20:04 13.09.2015

Re: Verujem...

...kako mi se zabola u oko ta recenica
pred brutalnošću ISIS-a i Asadovog režima napuste svoje domove.

ali pretekao si me...

...ne propustaju priliku da obmanjuju javnost...
...ovaj ceo text je zalutao ovde, to je pisano za engleze...
emsiemsi emsiemsi 20:07 13.09.2015

Re: Verujem...

princi

...
Ovo su vremena kojih će se Britanci svakako duboko stideti.

Како да не !?
Јебе им се - као и увек.
Како да се стиде припадници нације "који су све по свету покрали и отели да би сачували" (образложење које су дали када је грчки државни музеј тражио да врате оно што су мазнули).
tasadebeli tasadebeli 20:30 13.09.2015

Re: Verujem...

krkar

Sada je jedino poželjno da se pokrijete ušima i ćutite!



Под условом да уши буду довољно велике да покрију сву ту срамоту...


Зар не видиш да сада и опозиција постаје претња по националну безбедност? Чудно неко схватање демократије... (ЛИНК)







EDIT:

Амаркорд

Ееее, драги мој... А Слобу смо пљували када је пред 5. октобар говорио да су у опозицији све сами страни плаћеници...
freehand freehand 20:44 13.09.2015

Re: Verujem...

krkar
Verujem...
... da je britanski stav u ovoj krizi duboko sramotan.


Vrlo duboko sramotan.

A stav gospodina ambasadora

tragedija sa kojom se suočava više od 11 miliona Sirijaca koji su prinuđeni da pred brutalnošću ISIS-a i Asadovog režima napuste svoje domove.


još je sramotniji jer je bezobrazan i ciničan!

Sirijci su živeli i pod još brutalnijim režimom Asada Oca pa nisu masovno napuštali zemlju. Niti se ISIS pojavio dok budale (američke i britanske budale) nisu krenuli da "uvode demokratiju". Prvo u Iraku a onda i u Siriji (ostale arapske demokratije sa ovim nemaju neposredne veze).

Ambasadore, promenite PR agenta i/ili agenciju. Sada je jedino poželjno da se pokrijete ušima i ćutite!

Krkara haknulo.
Ili se odao drozi. Nema trećeg objašnjenja.
princi princi 20:47 13.09.2015

Čudna stvar sa britanskim medijima

Kad pišu o izbeglicama u Kaleu (Calais), onda niko ne protivreči kad PM Cameron izbeglice naziva insektima ("swarms of immigrants" ), kad preti da šalje vojsku na izbeglice, kad se na desetine izbeglica poguši u tunelu u pokušajima da se domognu Britanije, štaviše, pišu kako su uslovi u izbegličkim kampovima sjajni i prosto im nije jasno šta te izbeglice uopšte hoće.

Kad pišu i prikazuju stanje izbeglica u Makedoniji i Grčkoj, onda su puni kritike na ponašanje lokalne policije i vlasti ("zar se tako tretiraju ljudi?" ) i stalno se kritikuju istočnoevropske vlade što ne žele veći prijem izbeglica.

Ono što je najviše disturbing je da ta hipokrizija skoro nikom ne smeta.
qqriq qqriq 21:19 13.09.2015

Re: Verujem...

nešto je i u fudbalu .........

princi princi 21:24 13.09.2015

Re: Verujem...

Niti se ISIS pojavio dok budale (američke i britanske budale) nisu krenuli da "uvode demokratiju". Prvo u Iraku a onda i u Siriji (ostale arapske demokratije sa ovim nemaju neposredne veze).

Mislim da grešiš u vezi ovoga. ISIS nije američki nego saudijski proizvod, nastao kao odgovor na jačanje iranskog uticaja u regionu (ovo poslednje je moja interpretacija).
anonymous anonymous 21:39 13.09.2015

Re: Verujem...

ISIS nije američki nego saudijski proizvod, nastao kao odgovor na jačanje iranskog uticaja u regionu


..... можда ја нисам обавештен ...... да ли то Саудијци поред луксузних аутомобила .... имају и тајно Теслино оружје ...... опасније од свег америчког ... па диктирају политику у региону .....





isidora.k isidora.k 21:45 13.09.2015

Re: Verujem...


... da Nemačka nije imala izbora sa munjevitim naletom izbeglica, sada više ne pomaže ni čokolada .

najbolji način za rešavanje humanitarne krize - otklanjanje njenog uzroka i pomoć izbeglicama u prihvatnim centrima ( vidi dole iz aviona )




Gde je evropska amdinistracija predvidela da se podignu dodatni "mamut" logori pre dolaska zime i zatvaranja prolaza u Mađarsku ? Za koje vreme nastaju planirani "mamut" logori ?

Iz Grčke sada stižu svi oni koji su sa grčkih ostrva prebačeni za Atinu, što znači da će u sledećih nekoliko dana doći bar 20.000 ljudi. (vest danas)



Šta će biti kada Grci okrenu brodove dalje od Makedonije i Bugarske ? Hoće li zemlje EU otvoriti luke za mamut kruzeve ili tankere ?

bez ličnog uvida u situaciju na terenu ne može u pravoj meri razumeti



Ako bi vlada Srbija odobrila izbeglicama transport redovnom aviolinijom u London, kao što danas čini kopnom prema Mađarskoj, da li bi vlada Aleksandra Vučića izgubila ugled kod engleske i evropske administracije ?

Šta kažu zvanične procene šta se moze očekivati u Jemenu koji ima 26 miliona stanovnika, bez ličnog uvida ambasadora u situaciju na terenu ?




Deca Jemena danas i sutra.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:52 13.09.2015

Re: Verujem...

princi
Niti se ISIS pojavio dok budale (američke i britanske budale) nisu krenuli da "uvode demokratiju". Prvo u Iraku a onda i u Siriji (ostale arapske demokratije sa ovim nemaju neposredne veze).

Mislim da grešiš u vezi ovoga. ISIS nije američki nego saudijski proizvod, nastao kao odgovor na jačanje iranskog uticaja u regionu (ovo poslednje je moja interpretacija).

ISIS je samonikla biljka, za koju se potrefilo -- kao što ume da se potrefi -- stotinu potrebnih preduslova, od pokvarenog saudijskog finansiranja do sumanutih religijskih i sektaški ostrašćenih izvršilaca. I njega više niko ne kontroliše, ako je i ikada...
krkar krkar 23:05 13.09.2015

Daiš

Mislim da grešiš u vezi ovoga. ISIS nije američki nego saudijski proizvod, nastao kao odgovor na jačanje iranskog uticaja u regionu (ovo poslednje je moja interpretacija).


Krenuo da ti odgovaram pa ispalo opširno... pa napisah blog.
not2old2rock not2old2rock 15:30 13.09.2015

The immigrants They want to sing all night

blogovatelj blogovatelj 18:41 13.09.2015

Re: The immigrants They want to sing all night

The immigrants They want to sing all night
http://www.youtube.com/watch?v=bkyCrx4DyMk


Da pomognem...



I da posolim sa još malo Stramera.

Lord, there goes Martin Luther King
Notice how the door closes when the chimes of freedom ring
I hear what you're saying, I hear what he's saying
Is what was true now no longer so

Hey - I hear what you're saying
Hey - I hear what he's saying
If you're after getting the honey - hey
Then you don't go killing all the bees


kick68 kick68 17:41 13.09.2015

.

Pozicija Britanije je da pomoć izbeglicama treba pružati u sigurnom okruženju (prihvatni centri) i tako ih poštedeti nedelja neizvesnosti na Mediteranu i u zbegovima.


Cinjenica je da ti ljudi beze upravo iz takvih "sigurnih" prihvatnih centara iz kojih s vremena na vreme novinari posalju poneku potresnu reportazu o uzasnim uslovima zivota... Cinjenica je takodje da se ne moze vise racunati na lepo vaspitanje tih nesrecnika da ostaju u izbeglickim kampovima decenijama, zaboravljeni od svih, i da pristojno traze vize legalnim putem, pa sta bude. Oni dolaze.

Nadam se da ce sva ova pometnja imati za posledicu uzdrzaniji stav zapadnih zemalja po pitanju mesanja u uredjenja zemalja Bliskog istoka, Afrike itd. Ako ih bombardujete ili naoruzate zavadjene strane, civili ce vam doci na vrata, nece uljudno provoditi zivote u neljudskim usovima.
anonymous anonymous 19:21 13.09.2015

Re: .


Nadam se da ce sva ova pometnja imati za posledicu uzdrzaniji stav zapadnih zemalja po pitanju mesanja u uredjenja zemalja Bliskog istoka, Afrike itd. Ako ih bombardujete ili naoruzate zavadjene strane, civili ce vam doci na vrata, nece uljudno provoditi živote u neljudskim uslovima.


.....a možda svrate i kod komšije .....sa kojim niste u dobrim odnosima .........ako ih tamo usmerite .... ne toliko primetno ....
anonymous anonymous 19:31 13.09.2015

Obaveza ....ali kakva ?

Sve civilizovane države sveta imaju moralnu i međunarodnu pravnu obavezu da u hodu pronađu najefikasniji, koordinirani odgovor.





Safety of refugees is not a moral responsibility, it’s an obligation
krkar krkar 19:54 13.09.2015

Re: Heroji

Heroji
Malo o herojima:


Na veselje fašista vascelog dunjaluka!

Da vam ne pozli od tolikih zdravica, neki dan za 9/11, sada za suspenziju Šengena...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 19:58 13.09.2015

Re: Heroji

krkar
Heroji
Malo o herojima:


Na veselje fašista vascelog dunjaluka!

Da vam ne pozli od tolikih zdravica, neki dan za 9/11, sada za suspenziju Šengena...


bezobrazan si
krkar krkar 19:59 13.09.2015

Re: Heroji

bezobrazan si


I ako jesam - opet to ne menja suštinu. Već ste počeli da seirite.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:01 13.09.2015

Re: Heroji

krkar
bezobrazan si


I ako jesam - opet to ne menja suštinu. Već ste počeli da seirite.


ko to mi i ko to seiri - idiote, da bi idiote?
Kraja Kraja 20:08 13.09.2015

Re: Heroji

...do pre neki dan su svi u horu urlali na orbana koji se pozivao na evropske propise...
...dok nije stiglo do njihove ulice...
krkar krkar 20:15 13.09.2015

Re: Heroji

ko to mi i ko to seiri - idiote, da bi idiote?


Evo sam se uplašio pa ne mogu da ti odgovorim.
grmfrm grmfrm 20:30 13.09.2015

Re: Heroji

Na veselje fašista vascelog dunjaluka!

Da vam ne pozli od tolikih zdravica, neki dan za 9/11, sada za suspenziju Šengena...


Rimljani idite kuca.
isidora.k isidora.k 21:47 13.09.2015

Re: Heroji

angie01 angie01 22:23 13.09.2015

Re: Heroji

ovom zagrljaju nedostaju jos neki likovi u nizu.
isidora.k isidora.k 23:32 13.09.2015

Re: Heroji

ovom zagrljaju nedostaju jos neki likovi u nizu

Izbeglice ne žele da rade kako kod nas, u Nemačkoj, a ni u Engleskoj. Ja imam iskustva iz gvožđarske radnje na Gloster roudu ...( "dobro je kada bilo ko daje gol u korist Srbije" )




Sutra ( šapuće) ima da dobijate oko 900 evra pomoći u Nemačkoj , što je tri puta više od moje plate u Srbiji, a uz to ima da dobijate besplatnu hranu ...

Sutra ce vas organizovano prevesti do granice s Mađarskom . Ajde sada dole u radnji sa alatom, imate besplatne makaze za sečenje žice. Ćebad i kartone podeliće vam ranom zorom.

Ti manji , ne hvataj se mača ! Sutra ima da nas maltretira sa atentatom na najmonstruozniji način.
tess tess 07:19 14.09.2015

Re: Heroji

Vrabac
ko to mi i ko to seiri - idiote, da bi idiote?

Srbi i psi iz Bosne. Iznenadi me kad vidim da Krkar u zaglavlju bloga ne napiše "zabranjeno za Srbe i pse iz Bosne", mislim, baš baš nas ne voli i teško prikriva.

Nego, ovo kod Germana, šta god da se dešava, prvo, dešava se mnogo brže nego što sam mislila, drugo, sve što unekoliko koči vašeg premijera il mu poremeti planove, dobro je. Ako mu poremeti planove. Hm, mada sumnjam, prihvatiće migrante i ako ne mora, da bi održao atmosferu geta, bespomoćnosti i igranja na emocije naroda.

A, stari dobri kultur fašisti i ustašoidi, humanisti i anarhisti iz salona, što ućutkuju Srbe tako što im govore da su fašisti. Hm. Imam prijedlog, za te migrante što su im za srce prirasli (ako su prirasli, na blogu primjetim da hipokrizija ima hiljadu lica, svako lice sebi račun podmiri), pošaljite ih sve u HR na primorje, prazni su hoteli, milion ih prezimi bez velike brige, znači, ako im želite dobro - vidimo da su ponuđeni parkovi Beograda bili katastrofalna odluka, da zima dolazi, Vučko se ponudio Merkel da riješi problem, u tim kampovima bi im moglo biti hladno, Vučko nema pojma koliko je sve ozbiljno i da je nedorastao sa Srbima izazovu koji im najnovija istorija natovarila na pleća - prazna odmarališta Hrvatske u ovom trenutku su najčovječnija prilika i ideja. Ili?

Hajde da napravimo neku peticiju, premda potpisujem samo one peticije za spas pčela i spas šuma Brazila..
krkar krkar 08:38 14.09.2015

Re: Heroji

pošaljite ih sve u HR na primorje


Ja očekivao da ponudiš Jahorinu. Al' Karadžićevci vole tuđe da nude. Ček, nisi ti Karadžićeva? Nego od humaniste Predraga Radića? Ili Sime Zarića?

Sitni balkanski fašizmi, neiskorenjeni. Moraće kad-tad popravni!
tess tess 09:38 14.09.2015

Re: Heroji

Ja očekivao

Hm, bogami i nije ti neki odgovor.

Ništa ne nudim, predlažem.

Dva-tri miliona Srba peticijom predloži Frau Merkel da jedna od njenih članica EU ustupi prazna odmarališta za smještaj migranat zimus, registraciju, sve..(naravno, ugovor o sanaciji štete načinjene privremenim boravkom, iz kase EU)

(I što sad Jahorinu, cc, 'ajde da si rekao Krajinu pa i nekako. Dragan Čavić je dobar političar, bistar, britak i bezobrazan, rekoh dobar ne i da mi je duhovni vođa, hm, doduše duh i politika su kao potrošiti mnogo novca na sitnice za dušu, na zabavu)

Dalje, trajektima iz Grčke da ih razvoze od Dubrovnika do Rovinja.

- problem Mađara riješen, problem kako oni kažu siromašnih i korumpiranih Makedonije i Srbije, problem da oni te ljude pate da prelaze toliki put da bi ih odabirali i vraćali nazad - ček, tj ne voziti ih na ostrva Grčke, jbt. šta mi je, ravno iz Turske u Hrvatsku, cc -

I, vidi i ovo, sinu mi, teroristi - i oni koji će to postati iz prezira - imaju pristup Federaciji BiH odmah odozdo, od suseda, ne moraju ni prolaziti kroz Srbiju - dobro mi u RS znamo s kim imamo posla, dočekaćemo ih s kahvom i ratlukom na putu do Beča - cc, da me čuju rekli bi da mi je plan odličan..ma da, mozak separatiste ima preglednost..

Moraće kad-tad popravni!

Opa. Cenim da nisi mislio da ću/ćemo nakon popravnog zahvaljivati kao Hitleru i Paveliću što smo. Ili?


p.s. Vadiš li ti Karadžića i đenerala Mladića iz džepa, barem kad ideš na spavanje?- m. Pobogu, ljudi su na robiji, od rata prošlo 25 godina. Il imaš neki sindrom, ućutkivali te Pavelićem, Alojzijem Stepincom, Njofrom, sad Kolindom? - pitam.
angie01 angie01 13:54 14.09.2015

Re: Heroji

na blogu primjetim da hipokrizija ima hiljadu lica, svako lice sebi račun podmiri)


pe evo, kada Bosanka iz emigracije agituje Srbima u Srbiji, da pisu peticiju za akciju u tudjoj drzavi, njoj omrazenoj Hrvatskoj, da oni prime njoj jos omrazenije Muslimane, jer je to pravi pokazetelj da im dobro zelimo.

hm? ili? ccc? m?

...al pri tome, samanka se stvarno brine samo za prirodu, ovo samo 'nako, da pomogne njima & nama,...ne znam koji smajli ovde cuci,...onaj zgrozen licemerjem, demagogijom i manipulaicjom...lose prikrivenim sovinizmom i fasizmom, za koji cmizdi da je lazno optuzuju.
princi princi 14:12 14.09.2015

Re: Heroji

angie01
na blogu primjetim da hipokrizija ima hiljadu lica, svako lice sebi račun podmiri)


pe evo, kada Bosanka iz emigracije agituje Srbima u Srbiji, da pisu peticiju za akciju u tudjoj drzavi, njoj omrazenoj Hrvatskoj, da oni prime njoj jos omrazenije Muslimane, jer je to pravi pokazetelj da im dobro zelimo.

hm? ili? ccc? m?

...al pri tome, samanka se stvarno brine samo za prirodu, ovo samo 'nako, da pomogne njima & nama,...ne znam koji smajli ovde cuci,...onaj zgrozen licemerjem, demagogijom i manipulaicjom...lose prikrivenim sovinizmom i fasizmom, za koji cmizdi da je lazno optuzuju.


Чекај, бре, Енџи, шта ти знаш о тој Босанки? Можда су јој, жени, Хрвати поклали пола фамилије, можда је била жртва силовања... Откуд знаш каква су њена искуства с Хрватима. Мислим, немој судити преко колена тако о особи о којој шрактично ништа не знаш.

Мислим, кад ти она твоја Тереза дође па се пренемаже по Београду и прича како је певала домољубне песмице зато што су јој Црногорци украли гаће, онда су сви пуни разумевања. Покажи мало разумевања и за ову жену, немој је одмах заскакивати само зато што је Српкиња.
emsiemsi emsiemsi 14:27 14.09.2015

Re: Heroji

angie01
na blogu primjetim da hipokrizija ima hiljadu lica, svako lice sebi račun podmiri)


pe evo, kada Bosanka iz emigracije agituje Srbima u Srbiji, da pisu peticiju za akciju u tudjoj drzavi, njoj omrazenoj Hrvatskoj, da oni prime njoj jos omrazenije Muslimane, jer je to pravi pokazetelj da im dobro zelimo.

hm? ili? ccc? m?

...al pri tome, samanka se stvarno brine samo za prirodu, ovo samo 'nako, da pomogne njima & nama,...ne znam koji smajli ovde cuci,...onaj zgrozen licemerjem, demagogijom i manipulaicjom...lose prikrivenim sovinizmom i fasizmom, za koji cmizdi da je lazno optuzuju.

Ја сам схватио да је Тесс, пре свега, Српкиња.
Што се тиче шовинизма и фашизма, пре бих рекао да су то твоје одлике (које покушаваш невешто да прикријеш --- ти и теби слични).
Успут - није лако бити Србин !
angie01 angie01 14:31 14.09.2015

Re: Heroji

Мислим, кад ти она твоја Тереза дође па се пренемаже по Београду и прича како је певала домољубне песмице зато што су јој Црногорци украли гаће, онда су сви пуни разумевања. Покажи мало разумевања и за ову жену, немој је одмах заскакивати само зато што је Српкиња.


e, ajd sad ti sa tvojim podmetanjem,...sto moja Tereza?...ja nju nisam gotivila ni kada je bila YU, sa sve njenom afektacijom i dahtanjem , k'o da ce dusu da ispusti,...niti me zabole k'o je koje nacionalnosti, ko tebe, pa mi ne imputiraj taj model- molim te.


ovde koliko vidim, prozvani su svi koji imaju neki pozitivan stav i zele migrantima da pomognu i nazvani su na razne nacine pogrdno, pa reko da pokazem o cemu se u stvari radi....a to sto si u prvom pasusu napisao, mogao bi razna primere da dodas, pa tako u nedogled sa mrznjom i baskrajnim podgrevanjem zla na ovim prostorima.


ili se ti moze biti, slazes sa predlogom?!
princi princi 14:33 14.09.2015

Re: Heroji

ili se ti moze biti, slazes sa predlogom?!

Е, и ја нашао с којим буздованом ћу да причам.
angie01 angie01 14:39 14.09.2015

Re: Heroji

Што се тиче шовинизма и фашизма, пре бих рекао да су то твоје одлике (које покушаваш невешто да прикријеш --- ти и теби слични).


carli, sve vreme se ustaezem da ti reknem konkretno, jer sam nekako sentimentalna prema tebi,...al si nevidjeni tupadzija i zabole me sto je neko Srbin i sto misli da mu je to zivotni kredo i pise gluposti po blogu,....a jeste tes u tom fazonu kao i ti, pa te je tako i prigrlila, da skocis uvek na ovakve budalastine,....je l bi se ti slozio, da neko iz Hrvateske pise peticiju da Srbi nesto treba da urade, ili bi to onda bilo nesto drugo?!
angie01 angie01 14:41 14.09.2015

Re: Heroji

Е, и ја нашао с којим буздованом ћу да причам.


ovako pricaj sa nekim drugim, niti sam ti se obratila, niti sam ti nesto ruzno rekla- naprotiv, ti si se ubacio i ucitao mi kojesta, a ja ti jos lepo odgovorila.
tess tess 14:50 14.09.2015

Re: Heroji

princi
можда је била жртва силовања...

Napravi ti od mene žrtvu, ček, Angie je priglupa i sad valjda pikiraš na njeno antifašističko srce, il šta, nema drugog načina da bez psovke objasnim da sam za nju Srpkinja?

Spriječio si me da joj pojasnim, uuu, osetio si. Zezam se. :)

Kakva silovanja i streljanja, pa jel da su mi to argumenti sa kultur-fašistkinjom, da bi me ona razumjela, oprostila mi, primila u društvo? Ccc.

No, dobro. Kao da smo na koktelu nakon premijere Lepa sela lepo gore, uglavnom nemam pojma šta pričate, prespavala sam film.

Doco, drugi put, idemo opet ti i ja, bez Angie, u kino. Važi. :)
tess tess 14:53 14.09.2015

Re: Heroji

Emsi
Ја сам схватио

Emsi, ti si meni kul.
emsiemsi emsiemsi 14:54 14.09.2015

Re: Heroji

angie01
Што се тиче шовинизма и фашизма, пре бих рекао да су то твоје одлике (које покушаваш невешто да прикријеш --- ти и теби слични).


carli, sve vreme se ustaezem da ti reknem konkretno, jer sam nekako sentimentalna prema tebi,...al si nevidjeni tupadzija i zabole me sto je neko Srbin i sto misli da mu je to zivotni kredo i pise gluposti po blogu,....a jeste tes u tom fazonu kao i ti, pa te je tako i prigrlila, da skocis uvek na ovakve gluposti,....je l bi se ti slozio, da neko iz Hrvateske pise peticiju da Srbi nesto treba da urade, ili bi to onda bilo nesto drugo?!

Па то Хрвати стално раде.
Успут --- шта је то некоректно што Тесс (људски) покушава да наведе солидан предлог --иде зима, а хотели празни.
Успут 2 --- када ја напишем да није лако бити Србин, не мислим на тебе (и теби сличне). Додуше, није лако бити нити Хрват, Муслиман, Маџар и слично, али то није мој, нити проблем Срба.
Додуше 2 --- нисам сигуран да ти можеш да схватиш то, али пришапнућу ти (не љутим се што не капираш), да би био Србин, мораш да будеш човек.
emsiemsi emsiemsi 14:56 14.09.2015

Re: Heroji

tess
Emsi
Ја сам схватио

Emsi, ti si meni kul.

Наши смо !
angie01 angie01 15:03 14.09.2015

Re: Heroji

da bi me ona razumjela, oprostila mi, primila u društvo?


pa vidi, tes- razumem to sto pises- ponekad:))),...toliko ga uheklas u sve moguce pravce i u lonac ubacis i sta treba i sta ne treba, valjda da bu bolje zvucalo, il da se ne primeti, m?,ccc,...nemam sta da ti oprostim, sem sto si ti ufiksirala, da ti treba da pljuckas, i to je onda ok, al kada ti se odgovori, onda je to kakano,...a to za primanje u drustvo,...pa ne znam da l dobro brojis, al jedna sam od retkih koja s tobom komunicira, ovi sto ti lupaju preporuke na na sovinisticke komentare, su lokalni nacosi, eto, to im odgovara, ili kada meni kazes nesto ruzno, tu racunaj i na moje obozavatelje, pa sad vidi da l ti je to ok.
angie01 angie01 15:05 14.09.2015

Re: Heroji

када ја напишем да није лако бити Србин, не мислим на тебе (и теби сличне).



daaa?, a kakva sam to ja i meni slicni?

...mada, hvala ti sto me ne brojis u te tvoje gluposti.
angie01 angie01 15:06 14.09.2015

Re: Heroji

emsiemsi
tess
Emsi
Ја сам схватио

Emsi, ti si meni kul.

Наши смо !



princi princi 15:09 14.09.2015

Re: Heroji

angie01
Е, и ја нашао с којим буздованом ћу да причам.


ovako pricaj sa nekim drugim, niti sam ti se obratila, niti sam ti nesto ruzno rekla- naprotiv, ti si se ubacio i ucitao mi kojesta, a ja ti jos lepo odgovorila.

Дочим си се ти клонила учитавања...
princi princi 15:10 14.09.2015

Re: Heroji

Doco, drugi put, idemo opet ti i ja, bez Angie, u kino. Važi. :)

Важи, ал' само ако ме жена пусти.
angie01 angie01 15:14 14.09.2015

Re: Heroji

Дочим си се ти клонила учитавања...


daaa? ucitala sam sta?

nesto ne pratis- doduse konfuzna i predugacaka pisanija blogokoleginice , pa si propustio opservacije na zadatu temu ili?...al ti zato lagano idu uvrede u mom pravcu- jer ne delimo nacoska ubedjenja, ( da ne bude zabune, na ovo si me sam upozorio, jos davno, na pocetku), sta li?
angie01 angie01 15:15 14.09.2015

Re: Heroji

ал' само ако ме жена пусти.


mozda bi te lakse pustila, da krenem i ja:)))))
tess tess 15:27 14.09.2015

Re: Heroji

Angie, kao što sam obećala ignorišem te, al, evo, obećavam i da nećemo pisati tu peticiju, dva miliona desničara i nacoša i ja. Hajde sad odjebi. Važi?
tess tess 15:29 14.09.2015

Re: Heroji

Важи, ал' само ако ме жена пусти.

Eh, sad, a lijepo smo mogli ići u kino gledati neki ratni film o Bosančerosima i Bosančicama. No, dobro.
princi princi 15:34 14.09.2015

Re: Heroji

angie01
Дочим си се ти клонила учитавања...


daaa? ucitala sam sta?

nesto ne pratis- doduse konfuzna i predugacaka pisanija blogokoleginice , pa si propustio opservacije na zadatu temu ili?...al ti zato lagano idu uvrede u mom pravcu- jer ne delimo nacoska ubedjenja, ( da ne bude zabune, na ovo si me sam upozorio, jos davno, na pocetku), sta li?


:)))))))))))))))))). Мислим, шта рећи?
angie01 angie01 15:38 14.09.2015

Re: Heroji

kao što sam obećala ignorišem te


pa nisam primetila- uvek neku aluziju na mene ukucas- nesto sto si mi prvo rekla, ili spomenula pored mog imana, a sada ponovis, kao zna se vec o kome je rec:),...a i kakve to veze ima sa mnom,...to za peticiju je i onako smesno, tako da nema frke oko iste- ono, ne bi valjalo da se blamiramo,... a vidis, to sa sjasi i slicnim prostaklucima, to ti sa ovim tvojima, sa kojima se tako razgovaras- ja sam kultur fasista, hebigica.
angie01 angie01 15:39 14.09.2015

Re: Heroji

Мислим, шта рећи?


pa, to sto pise u zagradi.
blogovatelj blogovatelj 15:54 14.09.2015

Re: Heroji

e, ajd sad ti sa tvojim podmetanjem,...sto moja Tereza?...ja nju nisam gotivila ni kada je bila YU, sa sve njenom afektacijom i dahtanjem , k'o da ce dusu da ispusti,...


Aj, dobro, stavi umesto Tereza Prljavo Kazalište.
Jel sad bolje? Tvoje Prljavo Kazalište. Pisala si blog o njima. Tj. nije to bio blog, to je bio hvalospev.
Dakle, puna si razumevanja i tolerancije kad treba da se peva Ruža hrvatcka u Beogradu, ali čim "Bosančica" progovori, tebi radi živac.

niti me zabole k'o je koje nacionalnosti, ko tebe, pa mi ne imputiraj taj model- molim te.


Sem kad je "Bosančica" u pitanju. I oni koji dolaze iz vukojebina da ti zagađuju Beograd.
blogovatelj blogovatelj 15:57 14.09.2015

Re: Heroji

Мислим, шта рећи?


Šta reći? Jedino zaplakati, ili se grohotom nasmijati.
Ona ne ostavlja mesta neutralnim osećanjima.
princi princi 16:00 14.09.2015

Re: Heroji

Tvoje Prljavo Kazalište

Сине, Јајо Хоура. Име све говори.
angie01 angie01 16:16 14.09.2015

Re: Heroji

Pisala si blog o njima.


da i?..ja volim muziku Prljavog kazalista, kave to veze ima sa ovom raspravom?...mislim, ne pitam te, ti ne mozes ni lakse stvari da shvatis, samo si zlonameran.


Sem kad je "Bosančica" u pitanju.


pa ni ovo ne kapiras, kad bosancica pise sovinisticke pamflete, a pravi se da je neko napada, kada pljucka svoj otrov upakovan u razne papirice da se ne vidi,...nisu vam bile dobre izbeglice iz Bosne, al sad ove jesu, nece valjda da mi dodju ovde i slicno.

pa izvini, je l si ti nekome pomogao, ili ona, ili princi, koji me blanko napada, kao i bosancica- (od kada sam se suprotstavila tvrdnji njene prijateljice, da smo glupi, prljavi i lijeni),...pa vidis, ja i moja porodica i prijatelji- jesmo, smatram najvecmim licemrejem da kada nekom pomognes, da o tome pricas i nikada nisam, evo sad cu par reci,iznudjeno - kada su stigle izbeglice iz Bosne, iste one, koje je rezim, koji ih je u to sranje doveo, odbio da pusti da udju u grad, moj muz i ja smo zbrinuli dve porodice, zene zaposlili i placali im pored plate i penziono i zdravstveno- sto tada niko nije radio, nasli im besplatan smestaj kod prijatelja, obukli ih i hranili zajedno sa prijateljima, pomagali deci oko skole, posle oko upisa na faxs,...kada su se posle snasli i otisli- nikada se nisu javili, ne da kazu hvala, nego, dobor smo, sto smo culi iz druge ruke,...i mi smo se tada borili za opstanak, al ga sa ljudima u nevolji podelili, koliko smo mogli, ...kao i svaki put kada smo bili u mogucnosti- kao imnogi drugi koje poznajem i toliko o tome, a ti i bosancica sa carlijem i princijem, svirajte u tu nacosku tikvu, koliko god vam je volja, to je samo zlo proizvelo.

Basara je napisao tekst o unistavanju Beograda, sa kojim se slazem i toliko o tome.
angie01 angie01 17:35 14.09.2015

Re: Heroji

Сине, Јајо Хоура. Име све говори.


i sad se cudis?...nas'o si s kim ces se podsmevati i mrzeti.
emsiemsi emsiemsi 18:30 14.09.2015

Re: Heroji

angie01

...
- ja sam kultur fasista, hebigica.

Ниси култур, него обични.
Успут --- слажем се да је сјаши - узјаши простаклук. Додуше, наши смо, па нам се у жару 'дискусије' омакне и нека непримерена.
Успут 2 --- борба против Срба мора бити непрестана, како су то већ другови специфицирали.
tess tess 20:37 14.09.2015

Re: Heroji

Успут --- слажем се да је сјаши - узјаши простаклук

Emsi, molim te.

U stvari obrisaću je, hm, primjetih da nikad i ne koristim tu riječ , hm, ima kulja i univerzalnija..
not2old2rock not2old2rock 21:03 14.09.2015

Sevap ili kako se postaje autošovinista

.pa vidis, ja i moja porodica i prijatelji- jesmo, smatram najvecmim licemrejem da kada nekom pomognes, da o tome pricas i nikada nisam, evo sad cu par reci,iznudjeno - kada su stigle izbeglice iz Bosne, iste one, koje je rezim, koji ih je u to sranje doveo, odbio da pusti da udju u grad, moj muz i ja smo zbrinuli dve porodice, zene zaposlili i placali im pored plate i penziono i zdravstveno- sto tada niko nije radio, nasli im besplatan smestaj kod prijatelja, obukli ih i hranili zajedno sa prijateljima, pomagali deci oko skole, posle oko upisa na faxs,...kada su se posle snasli i otisli- nikada se nisu javili, ne da kazu hvala, nego, dobor smo, sto smo culi iz druge ruke,...i mi smo se tada borili za opstanak, al ga sa ljudima u nevolji podelili, koliko smo mogli, ...kao i svaki put kada smo bili u mogucnosti- kao imnogi drugi koje poznajem i toliko o tome

angie01 angie01 21:04 14.09.2015

Re: Heroji

Ниси култур, него обични.


nisam sigurna da uopste kapiras sta to znaci, jer upravo ti i tvoja pokroviteljka ispoljavate takve stavove, a ne ja.


борба против Срба мора бити непрестана, како су то већ другови специфицирали.


ako se ovo odnosi na mene- jer meni repliciras, onda si ti stvarno veca budaletina nego sto sam pretpostavljala- evo, spustila mi se rucna sama od sebe- ono, pretera ga brate sa glupostima.
angie01 angie01 21:07 14.09.2015

Re: Heroji

i univerzalnija.


hm, pa na to i licicis, ne znam zasto onoliko okolo/naokolo, kada se posle svedes na to sto se odmah vidi. ccc, m?
angie01 angie01 21:10 14.09.2015

Re: Sevap ili kako se postaje autošovinista

tvoje pritrcavanje sa zlom namerom u pokusaju cu da zanemarim- do sada, apsolutno nikada nisi napisao komentar vredan paznje.
not2old2rock not2old2rock 21:22 14.09.2015

Re: Sevap ili kako se postaje autošovinista

angie01
tvoje pritrcavanje sa zlom namerom u pokusaju cu da zanemarim- do sada, apsolutno nikada nisi napisao komentar vredan paznje.


Vaspitanom bi bilo dosta da se postidi kad mu se pomene sevap, ali ima nas raznih, a ja da ti crtam neću.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:26 14.09.2015

Re: Sevap ili kako se postaje autošovinista

tvoje pritrcavanje


:)

A što malo ne prošaraš tim izrazima, ovo sa pritrčavanjem postaje dosadno.
Paz endži, ovo je blog, a to tako radi, kad neko hoće nešto da kaže, on kaže, to se ne zove pritrčavanje nego komentarisanje.

Nego, daj malo samokontrole, najdobronamerniji savet, isprovociraše te, pa ti tako isprovocirana im daješ za pravo a da toga nisi ni svesna.

Pazi sad...

Kažeš, ja im pomogla,(plemenito, ljudski) a oni ni da se jave, (nekulturno, nezahvalno, bezobrazno)

Hajd i da pretpostavimo da je sve to tako (samo pretpostavka, jer je sasvim moguće i da nije tako, da je sve ovo izmišljeno, zar ne?)

Dakle postavljaš situaciju tako da si ti plemenita a oni nezahvalni.
Ko si ti, to kao znamo, neka angie što piše na blogu.
A ko su oni?
Ti o "njima" pišeš u kontekstu
kada su stigle izbeglice iz Bosne,

Nema ograde, sve prilepljuješ bosančicama i bosančićima, a kad se tome doda i da se znamo, da ne pišemo ovde od juče, nema te Morave koja te može oprati.
A ti kao pokušavaš da se pereš.

Samo ne daj da te mangupi (i mangupkinje?) isprovociraju.
tess tess 16:01 15.09.2015

Re: Sevap ili kako se postaje autošovinista

Samo ne daj da te mangupi (i mangupkinje?) isprovociraju.


Ma, moram priznati da ima nešto korekt u ovoj otvorenoj netrpeljivosti koju iskazuje Angie (u svoje i u ime drugih), već nekoliko mjeseci. Šteta što je operisana od duhovitosti, satiričnosti i tako nekih vrlina. Sad, površno, vidim i da je udomila Bosance, oni otišli, nisu joj se javili. Mati moja..

Hmm..ček, ako se ona prema njima odnosila ovako kao prema meni - kao prema kučencetu koje je zalutalo na blog pa ga čas kara (ruži), čas mu se osmjehuje i samo ona s njim se igra - hm, ne znam šta bih rekla, ili, na koncu, možda su ti Bosanci jednostavno bili fukare, i, šta sad, idemo dalje..

'tedoh reći, korekt je u netrpeljivosti i kad ugleda da planiram naseliti Jadran migrantima pa joj se sloši, ej, ona je dočarala u glavi te trajekte, i, ko zna, pretpostavila kako me dva miliona čestitih serbskih desničara podrži - zamisli Frau Merkel razmotri i odobri moju ideju, moju briljantnu i humanu ideju - o, šta li bi mi autošovinistkinje radile.. mašala.

I, sva patnja krenu dok se obraćam Krkaru, a, on je opet korektniji i od Angie pa odmah, op, opauči Ratkom il Dabićem po glavi. Angie voli da napati, mrcvari "jesi, nisi, volim, ne volim, vruće, hladno, sisi, papirić, hebigica", Dabića i đenerala Mladića čuva za kraj. - Te što se mene tiče, u pravu je, ja ću za nju uvijek biti srpska desničarka - Za rest bi mi pomogao psihoanalitičar da rastolmačimo, čemu sve..il, trezven, nepristrasan, čovjek što je ovde - kad su silovanja aduti da opravdavamo šovinizam, gdje ga i nema - selten, što bi rekli Švabe.

A, od i Angie i Krkara je zakukuljenija qqriq, ona na blogu - Čovjeka koji voli ptice - piše stra'ote, napaćena. I, mislim, bogami, doco pripazi na ženu, ribica je u fazonu da ti je iz strasti ukanta..

Toliko na temu migranata, u ovoj godini. Za dalje, ništa, dešava se i bez nas..
nikvet pn nikvet pn 17:32 15.09.2015

Re: Sevap ili kako se postaje autošovinista


Ух ...

На блогу колонијалног чиновника ...

... смореног бедом лоше прекоманде ...

... домороци се поџакали.


Има ли лепше забаве за њега ...

... и похвале да се пренесе шефу ?
predatortz predatortz 18:01 15.09.2015

Re: Sevap ili kako se postaje autošovinista

nikvet pn

Ух ...

На блогу колонијалног чиновника ...

... смореног бедом лоше прекоманде ...

... домороци се поџакали.


Има ли лепше забаве за њега ...

... и похвале да се пренесе шефу ?





Tess, sestro, opusti se!
Koga boli qrac šta neka tamo Angie misli o Bosančicama?
Nikog ozbiljnog!
Na ove druge se ionako ne vredi trošiti...
tess tess 20:14 15.09.2015

Re: Sevap ili kako se postaje autošovinista

Koga boli qrac šta neka tamo Angie misli

Brate, kako god okreneš ja sam ti kolovođa, domorodaca. :)
angie01 angie01 20:17 15.09.2015

Re: Sevap ili kako se postaje autošovinista

Hmm..ček, ako se ona prema njima odnosila ovako kao prema meni


pa, ceTkaj, tes, sta sad bi, ohrabrili te nacosi svojim bedastocama od koji su ti porasla krila-ko eliksir da si popila-, pa si se ipak vratila- iako si se prostacki pozdravila i zaklela na ignor taster- da i ti dodas koju, kada vas vec ima vise, kako to vec lakse ide u grupi,..M? cccc,....e moja ti, sad vec dajes jasniju sliku, pa si se dzaba trudila onolikim pakovanjem- sve je izvirilo,...tuzna slika, kako god okrenes.

...tebi valjda duhovite ove tvoje interpretacije sa dodavanjem prideva-sto uvek rade nemocni i oni bez argumenata, inace bi normalno razgovarali, ne bi se krili iza smeca koje naprave u tu svrhu,...ili kada zenu zoves- ribica,...to je valjda kod vas vrhunac hebavanja....Hmm.
predatortz predatortz 20:20 15.09.2015

Re: Sevap ili kako se postaje autošovinista

tess
Koga boli qrac šta neka tamo Angie misli

Brate, kako god okreneš ja sam ti kolovođa, domorodaca. :)


Nikad ne čuh neku ostvarenu osobu da mi spočitava poreklo, ijekavicu, mesto rođenja...
Neostvarenih, koji su na taj način pokušavali da me uvrede, je bilo kao muva. I, nije to ovdašnji specijalitet. Ima toga i kod nas u RS, koliko ti duša ište. Svaka šuša se, kad nema na šta drugo, poziva na mesto rođenja i pravo prvenstva proisteklo iz toga...
angie01 angie01 20:25 15.09.2015

Re: Sevap ili kako se postaje autošovinista

Nikog ozbiljnog!


ne znam sto si mi onda onomad slao pp, da mi pojasnis svoj slucaj, kako o tebi ne bi napravila pogresnu sliku:)....znam, znam, ovako kad se zbijete, sve bude drugacije.

...cudno je, da se apsolutno uvek pojavis i das svoj doprinos oko nekog ko te ne zanima,...dobro, dobro, ti si to ipak malo konkretnije rekao, onako kako ti bolje stoji.... ne secam se da bas ja tako pritracavam tvojim komentarima i dajem svoju ekspertizu o njima- a nije da ne dajes materijala, nekako mi se cini da sam ja ipak manje zainteresovana.
angie01 angie01 20:28 15.09.2015

Re: Sevap ili kako se postaje autošovinista

nikvet pn


potpuno si u pravu!
predatortz predatortz 20:33 15.09.2015

Re: Sevap ili kako se postaje autošovinista


ne znam sto si mi onda onomad slao pp, da mi pojasnis svoj slucaj, kako o tebi ne bi napravila pogresnu sliku:)....znam, znam, ovako kad se zbijete, sve bude drugacije.


Ako nekome pošaljem pp, uradim to kad procenim da sam koristio grube reči u svojim komentarima. Verovatno je to bio slučaj sa porukom na koju se pozivaš. Nemam pojma, ne sećam se. Uzmimo za činjenicu da sam ti nekad i poslao takvu poruku.

No, posle ovog tvog, nevešto prikrivenog, prezira prema nama iz Bosne nemam potrebu da ti se pravdam i objašnjavam. Savetujem tess da ostane imuna na ta tvoja sranja. Savetujem je javno. Savetujem je, jer jedino tako može da se uzdigne iznad tog bulšita kojeg prosipaš.

I, nisi ti tema moje i njene prepiske. Ti si pojava, ta pojava je tema. Pojava u kojoj neko misli da je iznad tebe jer je rođen negde gde ti nisi. Smešna i tužna pojava istovremeno...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:33 15.09.2015

Re: Sevap ili kako se postaje autošovinista

I, sva patnja krenu dok se obraćam Krkaru, a, on je opet korektniji i od Angie pa odmah, op, opauči Ratkom il Dabićem po glavi.


To za početak, kasnije ima ubojitije oružje, ban, večni.

Dobro, to radi samo u situaciji kad zna da mu ni Dabić ni đeneral ne bi mogli pomoći da objasni svoje bedastoće ako bi krenuo razgovor.
Banovanjem ga efikasno izbegava.

Zna da to što se desilo u realnom svetu, a za šta postoje nepobitni dokazi napisani njegovom rukom, ali u privatnim porukama, neću izneti njemu iza leđa, a da bih to učinio u direktnom razgovoru jedan na jedan.

Zato taj direktni susret izbegava, zato banuje za večnost.

Pičkica*

*
demunitivi su u trendu pa zato on, augmentativ bi bolje prisatajao.
not2old2rock not2old2rock 20:38 15.09.2015

Re: Sevap ili kako se postaje autošovinista

angie01
.znam, znam, ovako kad se zbijete, sve bude drugacije.



A niko da "pritrči" i tebe slabašnu i sirotu dok držiš čas odbrani...
angie01 angie01 20:43 15.09.2015

Re: Sevap ili kako se postaje autošovinista

Ako nekome pošaljem pp, uradim to kad procenim da sam koristio grube reči u svojim komentarima.


nije to bio slucaj, nego tvoja zelja da mi se predstavis u boljem svetlu- mada ja nisam nikakvo misljenje izrazila.



No, posle ovog tvog, nevešto prikrivenog, prezira prema nama iz Bosne


i ovo je netacno- to je interpretacija na koju si ti naisao,( izgleda da nisi bas otpratio sve epizode i replike- ili ti pak tako odgovara), a sada se ponasas kao da sam ja tako nesto izrekla- da ne bude da se tebi pravdam- sve mi je jedno sta mislis- uzmi kako ti se vise svidja- samo prosto moram da kazem da je to laz,...ova igra je poznata i sto se tebe tice, moje interesovanje ce se svesti na nulu- ako nesto prezirem, to je taj mufljuski fazon.
predatortz predatortz 20:54 15.09.2015

Re: Sevap ili kako se postaje autošovinista

i ovo je netacno- to je interpretacija na koju si ti naisao,( izgleda da nisi bas otpratio sve epizode i replike- ili ti pak tako odgovara),


Koliko primetih, tess je nešto ćakulala sa Krkanom, pa si uletela ti sa Bosančica žvakom.

ako nesto prezirem, to je taj mufljuski fazon.


I ja. Zbog toga sam i reagovao na tvoja preseravanja.
angie01 angie01 21:04 15.09.2015

Re: Sevap ili kako se postaje autošovinista

Koliko primetih, tess je nešto ćakulala sa Krkanom, pa si uletela ti sa Bosančica žvakom.


pa, vidis da nemas pojma!

samo ti se dopalo to sto ti se ucinilo i krenuo, sa sve kompletnom pricom i mojim ruznim profilom u njoj,...i naravno, s obaveznim lepljenjem etiketa,....da ti velim jos nesto- ja na tvoje vrlo jasne komentare i rasprave, na koje bih imala da kazem po koju, kao sto su drugi, ne bas nezno- nisam nikada reagovala, niti sam ti ikada lepila neke prideve, tako da nemam sta da ti vise kazem o tvom nastupu, razumevanju, komunikaciji,...
tyson tyson 21:05 15.09.2015

Re: Kinesko mučenje


angie01, ako mogu da te zamolim da prestaneš da nas sramotiš ovde pred strancima.

Zahvalna Srbija


angie01 angie01 21:14 15.09.2015

Re: Kinesko mučenje

tyson


bas si mi rekao, tysone!

verovatno, po tebi, ostali blogeri u ovoj raspravi, koji su ( nepotrebno) pritrcali sa simpaticnim sadrzajima i namerama, cine dobro delo....zajedno s tobom....u trenutku kada se prica zavrsila.
emsiemsi emsiemsi 21:19 15.09.2015

Re: Heroji

angie01
Ниси култур, него обични.


nisam sigurna da uopste kapiras sta to znaci, jer upravo ti i tvoja pokroviteljka ispoljavate takve stavove, a ne ja.


борба против Срба мора бити непрестана, како су то већ другови специфицирали.


ako se ovo odnosi na mene- jer meni repliciras, onda si ti stvarno veca budaletina nego sto sam pretpostavljala- evo, spustila mi se rucna sama od sebe- ono, pretera ga brate sa glupostima.

Не само да капирам, него вас (и теби сличне, разуме се) могу да нањушим (и на блогу) - што би рекао Роберт Цимерман.
Ја можда јесам будалетина (понекад) чим са тобом 'разговарм', но ти си идиот увек, додуше - бескористан.
Но, како бих ја то рекао - наши смо, важно је да се дивани.
angie01 angie01 21:26 15.09.2015

Re: Heroji

Но, како бих ја то рекао


vazi, carli, aj, zdravo,...s tobom i ne mogu ozbiljno,...malo mi vices bravo, malo me stavljas na svoje smesne spiskice odabranih, a onda sam ti ti i tebi slicni koje si nanjusio.

ja ti necu vise odgovarati.

saglasna- usput:))
tess tess 21:31 15.09.2015

Re: Sevap ili kako se postaje autošovinista

Angie
ili kada zenu zoves- ribica


Njao učitavam. Nazvah je ribica po Dory iz Nemo dok mi je još bila i simpatična, reko' pomalo lujka ali to je ok, nije mana..no, kako je ona plivkala i vrijeme odmicalo, hm, sad već, sad već ne bih da je uznemiravam..

Nastavi sa raskrinkavanjem i oprosti ako te ne zarezujem. Njao ne zarezujem.

to je valjda kod vas vrhunac hebavanja....Hmm.

Kojih nas, nas domorodaca? Hmmm.
tess tess 21:37 15.09.2015

Re: Sevap ili kako se postaje autošovinista

HCM
To za početak, kasnije ima ubojitije oružje, ban, večni.

:))
angie01 angie01 21:52 15.09.2015

Re: Sevap ili kako se postaje autošovinista

sad već ne bih da je uznemiravam..


al ne propustas:)


ako te ne zarezujem


a ni ovo ti bas ne ide.:)

...kako god, ti sve nesto neeee i niiisiii, a ono bas tako, samo sve suprotno,...mnogo bre fejka & podmetanja.

ne znam da l' si primetila, ima ovde ljudi koji misle o nekim stvarima kao ti, al normalno komuniciraju, ne manipulisu, ne prave nepostojecu pricu u kojima drugima, koje ne poznaju daju neke uloge, ne podmecu,...i onda to sve ima smisla, neko misli ovako, neko onako, ljudi se ispricaju bez ovih nesimpaticnih dodataka,...al valjda svakao kako ume i moze.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:01 15.09.2015

Re: Sevap ili kako se postaje autošovinista

ama, prestanite vise
maksa83 maksa83 22:03 15.09.2015

Re: Sevap ili kako se postaje autošovinista

ama, prestanite vise

Pozdravljam komentar. ©
tyson tyson 01:06 16.09.2015

Re: Kinesko mučenje

bas si mi rekao, tysone!

verovatno, po tebi, ostali blogeri u ovoj raspravi, koji su ( nepotrebno) pritrcali sa simpaticnim sadrzajima i namerama, cine dobro delo....zajedno s tobom....u trenutku kada se prica zavrsila.

Pobogu ženo; na stranu sva sumanuta tlapnja: odoli iskušeniju i NEMOJ da odgovoriš na neki komentar.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana