Budućnost| Društvo| Gost autor| Kultura| Mediji

Šerbedžija

Srđan Fuchs RSS / 03.12.2016. u 06:31

Šerbedžijino pismo Ministarstvu branitelja 

"Povodom javnog obraćanja vašeg Ministarstva medijima Hrvatske o mojim navednim izjavama na pres konferenciji sajma knjiga u Beogradu, a koje ste objavili na osnovu netačnih i proizvoljnih tumačenja onoga što sam ja tamo govorio, dozvolite da vam se ovim putem javno obratim. 


11897492195824608322d26474367042_v4_big.jpgVeć vam je moj advokat Čedo Prodanović uputio dva pisma i priložio transkript i audio snimak s pres konferencije u Beogradu s ciljem da se demantuju netačni i lažni navodi onoga što sam tamo navodno rekao. Uprkos tim priloženim dokumentima, koji potpuno demantuju moje navodne izjave na osnovu kojih ste me nepravedno optužili, vi do danas niste niti mome advokatu, a ni hrvatskoj javnosti objavili da ste raspolagali netačnim navodima onoga što sam govorio na toj pres konferenciji. Vaša ishitrena i opasna objava o mojim navodnim izjavama koja je preuzeta iz žute štampe jedne strane države izazvala je pravu lavinu ogorčenja u hrvatskim medijima i vi ste me stavili u krajnje neugodnu i opasnu situaciju u kojoj se moram opravdavati za nešto što nisam nikada mislio, rekao, niti učinio. 

1975. godine Miroslav Krleža došao je u teatar ITD da vidi moju monodramu 'Moj obračun s njima', koju sam napravio i sastavio od njegovih pesama, proznog dela 'Izlet u Rusiju' i političkih eseja, u kojima se obračunavao s kompleksnim odnosima na Balkanu govoreći o ljudskoj gluposti kao svemirskoj sili nad nama i o pogašenim svetlima u balkanskim krčmama iz kojih nas večno vrebaju mrakovi, primitivizam i krvoprolića. Nakon predstave sedio je u mojoj garderobi i dugo ćutao. Verovatno je, shvatajući što je to mene, tada mladog glumca, toliko uznemiravalo u toj našoj stvarnosti. Zatim mi je rekao rečenicu koje se uvek setim kada se nađem na nišanu nekih ozlojađenih i ratobornih ljudi: 'Sviraš ti na violini, mali moj, ali zapamti - tvoj život će biti borba s divljim zverima!' 

Nisam tada shvatao proročku dubinu njegovih reči. Ali mi se sada, kada se bližim godinama koje je Krleža u to vreme imao, vraćaju te njegove reči upozorenja a i ćutanje u koje je proveo poslednjih dvadeset godina. 

U životu sam izabrao put umetnosti ali se neminovno na ovim našim prostorima mešala politika u moj život. Bio sam od jedan onih umetnika koji je uvek izražavao svoje mišljenje, stavove i reagovao na razne nepravde i probleme s kojima se nosilo društvo u kojem sam živeo. 

1971. godine u Hrvatskom narodnom kazalištu održao sam govor u kojem sam branio Miku Tripala i napao birokratski boljševički partijski sistem SK Hrvatske. Zbog toga sam godinama imao ozbiljnih problema s političkim vlastima u Hrvatskoj. 

'Kao mladog čoveka intrigirala su me pitanja partijskog jednoumlja' 

Kao mladog čoveka intrigirala su me pitanja Golog otoka i Informbiroa, partijskog jednoumlja, jednopartijski sistem, protekcije, veze, nepravde. 

Devedesetih godina kada je počelo zveckanje oružjem i razbuktali se nacionalizmi koji su očigledno vodili u krvopoliće, digao sam svoj glas. Na brojnim mirovnim koncertima, tribinama, skupovima i akcijama, često sam bio sa samo šačicama ljudi koji su pokušavali sprečiti užas koji je dolazio. I upravo zbog takvog mog mirotvornog angažmana postao sam trn u oku svim ostrašćenim nacionalistima i ratnim huškačima, i krenula je teška medijska kampanja protiv mene, s izmišljenim pričama, izjavama i tobožnjim mojim stavovima. Sve je kulminiralo kada sam na mirovnom skupu u Sarajevu, gde sam se zatekao zbog promocije moga i Montenovog albuma, uputio poruku svetu i Ujedinjenim nacijama da hitno šalju svoje mirovne snage i da spreče rat koji će inače ovde početi. 

U izveštaju zagrebačkog TV Dnevnika pušten je video snimak bez mog govora ali je spiker rekao da je to izgleda zadnji pokušaj Šerbedžije da spašava Jugoslaviju. Beogradski TV Dnevnik je cinično preneo da je izgleda Šerbedžija odabrao stranu... muslimansku. 

To je samo jedan primer kako se medijima manipulisalo i kako je glas razuma bio uzaludan. Rezultiralo je time da sam postao dežurni krivac i neprijatelj i jednog i drugog naroda. U Zagrebu pretnje, u Beogradu pretnje i pucanje iz pištolja. Postao sam, kao i moj stari Krleža, dvostruki izdajnik. U Beogradu prodana duša i smeće s jugoslovneskog đubrišta, kako me je titulirala Mira Marković, a u Zagrebu Miloševićevac i četnik. A ja sam bio i ostao sin hrvatskog partizana. 

'Moja misija mirenja postala je besmislena' 

Moja misija mirenja i sprečavanja rata postala je besmislena, a kako je moje lice bilo i suviše prepoznatljivo i mnoge ljude provociralo, postalo mi je nemoguće živeti u mojoj zemlji i otišao sam. 

Usledile su godine rata i stradanja hiljade ljudi. Naravno da poštujem svakoga tko je branio svoj dom, sve istinske heroje i sve stradalnike. Takvih je mnogo i cena rata je zastrašujuća. Medijske spletke i igre oko moga imena su se i posle rata nastavljale, a neke se gotovo planski ponavljaju, obično pre nekih izbora ili političkih skandala, pa se u nedogled ponavljaju laži, na primer o tome da sam u zimu 1991. snimao film u razrušenom Vukovaru. I uzalud moj demanti svih ovih godina. 

Pa evo i sada se opet priča ponavlja. Ja uistinu u svome intervjuu na Beogradskom sajmu knjiga nisam ni jednom rečju spomenuo Domovinski rat, hrvatske branitelje, hrvatske generale niti Hag. 

Od brojnih medija koji su bili prisutni samo je nekolicina žute štampe iskrivila moje reči. Na osnovu toga Ministarstvo branitelja je nesmotreno i bez provere autentičnosti poslalo saopštenje javnosti u kojem sam ozloglašen.

 

 

 

'Neodgovoran postupak državne institucije' 

Na pisanje portala i žute štampe već dugo ne reagujem. Ali smatram da je ovo neodgovoran postupak jedne državne institucije. 

Ja čitav svoj život u teškim vremenima u kojima smo živeli i kroz koja još uvek prolazimo želim spajati ljude i nadam se da ćemo jednoga dana izaći iz krugova nasilja i stradanja u koja nas je naša istorija utopila. To neke iritira ali uveren sam da Hrvatska ide prema građenju jednog slobodnog i demokratskog društva u kojem će neke nove generacije srećnije rasti. 

Što se mene tiče, uprkos svemu, izgradio sam nekoliko karijera s kojima sam zadovoljan, stekao prijatelje na koje sam ponosan, a publika koja me je kroz sve ove godine pratila zna da nema potrebe da Ministarstvo branitelja ikoga brani od mene. 

I umesto da se Ministarstvo obračunava sa mnom, korisnije bi bilo da sve svoje kapacitete usmeri na brojne probleme branitelja i hrvatskog naroda. I da svi zajedno gradimo ovde jedan bolji i srećniji život. 

Poštovanje, 
Rade Šerbedžija"



Komentari (509)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:10 03.12.2016

041

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:23 04.12.2016

Re: 041

zanimljivo da je na crkvici na ovom spotu belo polje na grbu na krovu crkve.
docsumann docsumann 09:32 04.12.2016

Re: 041

Srđan Fuchs
zanimljivo da je na crkvici na ovom spotu belo polje na grbu na krovu crkve.


oće moler jednom i da pogreši ...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:40 05.12.2016

Re: 041

docsumann
Srđan Fuchs
zanimljivo da je na crkvici na ovom spotu belo polje na grbu na krovu crkve.


oće moler jednom i da pogreši ...



pazi, pitanje, mislim znam da tvoj cosmic mind neće procesuirati predugo -

može li prosečan srpski um videti kvadratiće i ne osetiti gnev,
i može li prosečan hrvatski um videti četiri S i ne dobiti šiz-kriz?
NNN NNN 09:47 03.12.2016

Rade

sasaminijature sasaminijature 09:56 03.12.2016

Eeeeeeeee...

... jebem ti našu evoluciju kada smo dospeli u ovo vreme kada državama upravljaju "POLITIČARI"!

Od svih uloga meni najupečatljivija je Matan

tasadebeli tasadebeli 10:20 03.12.2016

Ричард Трећи

А шта је то, у ствари, Шербеџија изјавио, па су му се ови политикантски смрадови окачили? Нисам пратио фабулу радње...



П.С. - Успут, не знам ни шта му уопште треба уплаткавање у те воде у последњих четврт века.

Више волим да га памтим као Ричарда Трећег којег сам гледао на отвореном на Ловријенцу у Дубровнику на неким давним Љетним играма.






Тад је Раде имао око 40 и био је на врхунцу свог умећа.

И био је то најбољи Ричард Трећи којег сам у животу гледао.

Бољи и од Сер Лоренсовог.









Још, замислите, било се нешто наоблачило над Дубровником те ноћи и у моменту док Раде са грбом на леђима изговара:


"Коња! Коња! Краљевство за коња!"


изнад Дубровника севнуло и загрмело.


Јбт, најежио сам се, никада нисам заборавио ту слику. Ево, памтим је и три деценије касније.


И волео бих да ми Раде остане у памћењу као такав, а не са неким дневно-политикантским надгорњавањима са фукаром.
tasadebeli tasadebeli 10:58 03.12.2016

Re: А јебага ти!

Нашао сам зашто га оптужују.


Значи и даље онај рад:



Ćirilica u Splitu


Oni veliki ekiposi iz našeg portuna su skupili se u prizemlju. Oni su stajali ispred oglasne table i beštimali su. Ona Domazetka je vikala:

‘Ja ovo ne mogu virovat, majkemi isukrstove! Da nan višaju ćirilične napise usrid portuna, pa to je za obolit na živce! Nije in dosta Vukovar, nego su se sad natakarili i na naš portun!’

Ona Plazibatka je vikala: ‘Sramota! Cila se ova zemlja pretvara u jednu velikosrpsku… da ne kažen šta!’ Onaj Kragić je viknijo: ‘Jeben ih sve u glavu dvojezično!’

Onaj Šegvić je viknijo: ‘Nisan ja krvarija za ovu državu zato da me sad siluju sa ćirilicon!’

Onaj barba Mario je pitao: ‘A di si ti to krvarija, Šegviću, majketi? Jel dok si u tinelu gleda dnevik?’
Šegvić je rekao: ‘Hrvatski dnevnik je nekad bilo teže izdržat nego agresiju JNA!’

Onda je onaj barba Jole pitao: ‘A ko je ovo ćirilično sranje ovde obisija?’

Plazibatka je rekla: ‘Nije moga niko drugi nego Bezmalinović! On je prestavnik stanara!’ Kragić je viknijo: ‘Pa di je on sad, jebenlimu prči irudove?’
Onda je Šegvić zalaufao se na treći kat po Bezmalinovića. Onda je za dvi minute on se vratijo sa Bezmalinovićem u prizemlje. Onda je barba Jole dreknijo: ‘Bezmalinoviću, jesil ti ovo obisija na oglasnu tablu?’
Bezmalinović je slegnijo sa ramenima i rekao je: ‘Jesan!’
Domazetka je skriknila: ‘Pa šta si nas naša prcat sa ćiriličnim napisima, jebati konj strinu!?’

Bezmalinoviću je uletilo teže čudilo: ‘Sa kojin ćiriličnim napisima, ljudi? Otkud van ta spika?’
Plazibatka je viknila: ‘Aj ne pravi se tudum, Bezmalinoviću! A šta je ovo ovde?’
Bezmalinović je pogledao na oglasnu tablu i rekao je: ‘To je račun za vodu!’
Onda je Šegvić mrgaški stavijo ruke na kukove i rekao je: ‘Vidimo i mi da je račun za vodu, nismo slipi! Al zašto je na ćirilici?’ Kragić je uletijo: ‘Jesil ti, Bezmalinoviću, neki velikosrbin? Il neki malohrvat?’

Bezmalinović je opet se zapiljio u oglasnu tablu i rekao je: ‘Pa nije ovo, ljudi, na ćirilici! Koji van je klinac?’
Kragić je rekao: ‘Nego na čemu je, molinte lipo? Nisan ja nepismen, jebate, čista ćirilica! Evo pogleaj ovi dio ovde!’
Bezmalinović je nagnijo se i rekao je: ‘Ali to su brojevi, čoviče božji!’
Kragić je rekao: ‘Pa šta onda da su brojevi?’
Bezmalinović je rekao: ‘Kako šta onda? Koliko ja znan, brojevi su isti i na latinici i na ćirilici!’

Domazetka je njemu unila se u facu i rekla je: ‘Pa kad su isti na latinici i na ćirilici, kako ti znaš da ovi nisu na ćirilici?’ Bezmalinović je stajao ukipan isprid oglasne table. Onda je on rekao: ‘A je, jebate, dobro govoriš…’
Rulja oko njega su značajski klimali sa glavama. Onda je Bezmalinović rekao: ‘O materin jeben! To su mi oni četnici iz Vodovoda poslali! Ma pogleaj ti koja je to banda!’
Kragić je vrtijo sa glavom i rekao je: ‘Nemoš virovat, čoviče! Da se ovakve stvari događaju u samostalnoj i suverenoj Hrvackoj!’ Šegvić je rekao: ‘Za koju smo mi prolili hektolitre krvi!’
Barba Mario je uletijo: ‘Jebiga, Šegviću, viš da krv nije voda!’
Plazibatka je rekla: ‘Ako nan šalju račune na ćirilici, možda nan i truju vodu! Ja se ne bi začudila!’
Kragić je rekao: ‘Ne bi ni ja!’

Onda je Domazetka rekla: ‘Slušajte svitu, ja san pristojna građanka i želin pošteno plaćat svoje račune! Al nema šanse da ću ih platit ako mi ji šalju na ćirilici! Mene ka Hrvaticu duboko vriđa kad dobijen račun na agresorskom pismu!’
Šegvić je rekao: ‘Drugin ričima, platićemo in kurac!’

Onda su svi ekiposi skočili i strgnili su račun za vodu sa oglasne table. Onda su iscipali ga na komadiće i itnili ga na pod. Onda su skakali i gazili su po njemu. Plus su drečali: ‘Doli ćirilica! Doli guba agresorska! Živila Hrvacka!’


Sutra su rulja iz portuna svi skupili se u prizemlju. Oni su šutili i piljili su u oglasnu tablu. Na oglasnoj tabli je bijo izvišen račun za vodu. Pored računa za vodu je bila obavijest. Na obavjesti je pisalo: ‘Poštovani stanari, Preko Vašeg predstavnika, g-dina Bezmalinovića, Uprava Vodovoda informirana je o negodovanju koje ste izrazili smatrajući da smo Vam račun za mjesečnu potrošnju vode isporučili na ćiriličnome pismu. Pokušali smo g-dinu Bezmalinoviću predočiti činjenicu da je račun izražen u brojevima, a da su brojevi, prema našim spoznajama, jednaki i na latiničnome i na ćiriličnom pismu. Međutim, g-din Bezmalinović ustrajao je na optužbi držeći da, ukoliko su brojevi jednaki na latinici i ćirilici, postoji opravdana sumnja kako su oni na Vašem računu izraženi ćirilicom. Nakon što je pomno razmotrila slučaj, Uprava Vodovoda odlučila je uvažiti argumente g-dina Bezmalinovića. Stoga Vam ispostavljamo novi račun. Kao što ćete zapaziti, u odnosu na stari račun, gdje je stajalo da trošak mjesečne potrošnje vode u Vašem ulazu iznosi ’1750 kn’, na novom računu, na hrvatskome jeziku i s latiničnim slovima, stoji da taj trošak iznosi ’tisuću osamsto i pedeset kuna’. Nadamo se da je time nesporazum otklonjen i da ćemo ubuduće uspješno surađivati. S osobitim štovanjem, Uprava Vodovoda.’

Ekiposi su piljili u oglasnu tablu i šutili su.

Onda je barba Jole rekao: ‘Koji je ovo kurac, Bezmalinoviću?’
Bezmalinović je slegnijo sa ramenima i rekao je: ‘Račun za vodu!’
Šegvić je rekao: ‘Vidimo da je račun za vodu, nismo slipi! Al zašto je na latinici?’
Bezmalinović je rekao: ‘Kako zašto? Pa tili smo da bude na latinici!’
Kragić je rekao: ‘Znan, jebaga jarac, al zašto je na ćirilici bija ’1750 kn’, a na latinici je ’tisuću osamsto i pedeset kuna’?’ Domazetka je rekla: ‘Kužin da se latinica i ćirilica razlikuju, al baš za sto kuna…’

Bezmalinović je rekao: ‘U Vodovodu kažu da je to trošak prevođenja!’


Napisao: Viktor Ivančić



Јбт, како сами себи не досаде!
G.Cross G.Cross 11:21 03.12.2016

Re: Ричард Трећи

И био је то најбољи Ричард Трећи којег сам у животу гледао.

Бољи и од Сер Лоренсовог.




Za njega (Radeta) je nas (njihov) slavni reditelj Veljko Bulajic rekao da nikada ne moze da bude veliki glumac jer ima male oci.

Koliko se secam, davno je bilo.

tasadebeli tasadebeli 11:36 03.12.2016

Re: Ричард Трећи

G.Cross
И био је то најбољи Ричард Трећи којег сам у животу гледао.

Бољи и од Сер Лоренсовог.




Za njega (Radeta) je nas (njihov) slavni reditelj Veljko Bulajic rekao da nikada ne moze da bude veliki glumac jer ima male oci.

Koliko se secam, davno je bilo.





Исто тако и Ћиро Блажевић у Динаму рекао за Просинчког да ће "појест' своју тренерску диплому ако од овог малог икада буде велики играч."

Па онда Џаја довео Просинечког у Звезду.

Мајстори, мајстори! Свог заната.




tsunade tsunade 11:10 05.12.2016

Re: Ричард Трећи

Јбт, најежио сам се


evo sad i ja.

а не са неким дневно-политикантским надгорњавањима са фукаром.


pa nije baš lako izbeći tu fukaru ma koliko se trudio.
karabasbarabas karabasbarabas 14:08 05.12.2016

Re: А јебага ти!

tasadebeli
Нашао сам зашто га оптужују.


Значи и даље онај рад:



Ćirilica u Splitu






Јбт, како сами себи не досаде!



Ne znam. Svaki dan na HRT bar jedna emisija tipa
- Kako smo strucno ubijali cjetnike
- Kako su cjetnicki dusmani ubijali neduzne branitelje
- Memberberries o domovinskom ratu i ondasnjoj muzici
- Kako je nasa historija ponosna i bez trunke mrlje

Jest' da smo mi luzeri ali kod nas toga NEMA.
Nasi su generali na robiji a Thompsoni na smetljistu istorije.
Mislim i da smo pobedili da ne bi tako seirili nad mrtvim babama.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:05 05.12.2016

Re: А јебага ти!

karabasbarabas



Ne znam. Svaki dan na HRT bar jedna emisija tipa
- Kako smo strucno ubijali cjetnike
- Kako su cjetnicki dusmani ubijali neduzne branitelje
- Memberberries o domovinskom ratu i ondasnjoj muzici
- Kako je nasa historija ponosna i bez trunke mrlje

Jest' da smo mi luzeri ali kod nas toga NEMA.
Nasi su generali na robiji a Thompsoni na smjetlistu istorije.
Mislim i da smo pobedili da ne bi tako seirili nad mrtvim babama.


брацки, шта је овде quote а шта си ти, мало је нејасна комплетност ироније коментара.
karabasbarabas karabasbarabas 21:01 05.12.2016

Re: А јебага ти!

Srđan Fuchs
karabasbarabas



Ne znam. Svaki dan na HRT bar jedna emisija tipa
- Kako smo strucno ubijali cjetnike
- Kako su cjetnicki dusmani ubijali neduzne branitelje
- Memberberries o domovinskom ratu i ondasnjoj muzici
- Kako je nasa historija ponosna i bez trunke mrlje

Jest' da smo mi luzeri ali kod nas toga NEMA.
Nasi su generali na robiji a Thompsoni na smjetlistu istorije.
Mislim i da smo pobedili da ne bi tako seirili nad mrtvim babama.


брацки, шта је овде quote а шта си ти, мало је нејасна комплетност ироније коментара.

Upalo u citat, desi se i najboljima.
To mi obicno ribe kazu pa rek'o da iskoristim.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:01 06.12.2016

Re: А јебага ти!

Hahah - a viđe li, zmaju, zveknuli nam tablu i u Jasenovcu. Tu je Židovska Općina Zg skočila, Julia Koš, neka tamošnja teta. Plenković se brani vešto i uverljivo kao Naš Aca oko Savamale.
tsunade tsunade 11:54 03.12.2016

samo da ti kažem

da me naslov teksta i letimičan pogled na sadržaj zainteresovao i da ću se baciti na čitanje, poslepodne, čim se iskobeljam iz ovog što trenutno radim.

krkar krkar 13:03 03.12.2016

Vikend je pa samo ukratko


Vrhunski, vanserijski, svemirski glumac.

I đubre od čoveka. I on i cela porodica (on ih je vaspitavao).

Iako ja teško i retko opraštam privatna sranja javnim ličnostima, baš njemu sam hteo sve da halalim jer je glumački genije. A onda je nedavno opet pokazao da je fukara i pizda (detalji nisu za javnost).

Do zaborava - ako ne zasere opet.

P.S.
Ovo se ne odnosi na političke stavove koji su možda naivni i glupi ali svakako nisu nečasni. Odnosi se na potpuno privatne karakterne crte.
sasaminijature sasaminijature 14:59 03.12.2016

Re: Vikend je pa samo ukratko

krkar 13:03 03.12.2016I đubre od čoveka. I on i cela porodica (on ih je vaspitavao).


Reče (čitaj, zapiša) prosečan novinarčić kog drmaju kompleksi. Do novog Kostinog bloga čekajući proslavu Oluje da kao bojni komentator objasni slavne trenutke koji neki doživljavaju kao genocid...

anamarkana anamarkana 15:20 03.12.2016

Re: Vikend je pa samo ukratko

krkar

I đubre od čoveka. I on i cela porodica (on ih je vaspitavao).



Reći ovo za bilo koga može samo onaj ko ima garancije za kompetentnost - pod jedan,

a pod dva imati muda da nam objasni - ZAŠTO!?
princi princi 17:24 03.12.2016

Re: Vikend je pa samo ukratko

krkar

Vrhunski, vanserijski, svemirski glumac.

I đubre od čoveka. I on i cela porodica (on ih je vaspitavao).

Iako ja teško i retko opraštam privatna sranja javnim ličnostima, baš njemu sam hteo sve da halalim jer je glumački genije. A onda je nedavno opet pokazao da je fukara i pizda (detalji nisu za javnost).

Do zaborava - ako ne zasere opet.

P.S.
Ovo se ne odnosi na političke stavove koji su možda naivni i glupi ali svakako nisu nečasni. Odnosi se na potpuno privatne karakterne crte.


Može na PP? Ne znam kakav je glumac, nisam ni stručan ni vlasan, meni ta njegova gluma apsolutno ne leži, a što se tiče procene karaktera, tu se apsolutno slažem, i ovo pismo ovim ustaškim govnarima to dokazuje. On je nivo karaktera jednog Drageca, krpa od čoveka. Što možda i ne mora biti tako loše za glumu kao zanat.
NNN NNN 17:33 03.12.2016

Re: Vikend je pa samo ukratko

pizda

tasadebeli tasadebeli 19:42 03.12.2016

Re: Vikend je pa samo ukratko

krkar

Vrhunski, vanserijski, svemirski glumac.

I đubre od čoveka. I on i cela porodica (on ih je vaspitavao).

Iako ja teško i retko opraštam privatna sranja javnim ličnostima, baš njemu sam hteo sve da halalim jer je glumački genije. A onda je nedavno opet pokazao da je fukara i pizda (detalji nisu za javnost).

Do zaborava - ako ne zasere opet.

P.S.
Ovo se ne odnosi na političke stavove koji su možda naivni i glupi ali svakako nisu nečasni. Odnosi se na potpuno privatne karakterne crte.



Ма добро, Кркиша, и ја сам, признајем, свашта слушао о човеку... Чак и у оно време у Дубровнику у којем је играо тог Ричарда Трећег којег не могу никада да заборавим.

Тих година сам исто тако слушао и како "Ћола сваком плаћа пиће у Сарајеву, а Брега се не би дофатио новчаника ни да га секу ди је најтањи".

У том истом Дубровнику сам такође слушао тих година и како је Ибрица Јусић овакав и онакав, а Тереза Кесовија ђубре итд. итд.

Као што сам и У Бгд. свашта нешто слушао о разним ликовима... И слушам и данас.

(Јбт, још када ми у та оговарања уплету рођачке, кумовске и остале везе, погубим нит приче обавезно негде код другог колена сродства и порекла.)


Али овде се не ради о Раду.

Ово није слика самог Шербеџије, колико је слика средине из које потиче.

Што се сасвим некако уклапа у ово што ти кажем да читав живот слушам о разнима, нарочито у срединама у којима су се родили или живели.


Дакле, овај случај са овим јавним дописивањем Шербеџије и Министарства бранитеља (а читамо овде и о коментарима какви су писани по медијима тамо) говори нешто о тој средини из које Раде потиче, а не о самом Радету.

(Са све таблоидима, таблоидиотима и таблидиотизиранима. А колико то све, на жалост, важи и за Србију, ми овде то врло добро знамо, зар не?.)




anamarkana anamarkana 22:51 03.12.2016

Re: Vikend je pa samo ukratko

krkar

Našle se baš pojave od integriteta da komentarišu!

Iš, bagro!



ono kad isfrustrurani kompleksaš drži kantar za merenje integriteta

za fizičku me baš zabole al' si očigledno teška psihička nakaza
freehand freehand 22:56 03.12.2016

Re: Vikend je pa samo ukratko

I đubre od čoveka. I on i cela porodica (on ih je vaspitavao).
A onda je nedavno opet pokazao da je fukara i pizda (detalji nisu za javnost).

Živ je Gebels, umro nije.
A meni je ovo dovoljno da Šerbedžiju počnem ozbiljno da uvažavam što mi nije uspelo od "Uregistraturi" gde sam ga prvi put gledao do danšanjih dana.

Pu, fukare... Što se, naravno, ne odnosi na Šerbedžiju.
krkar krkar 04:29 04.12.2016

Re: Vikend je pa samo ukratko

Može na PP?


Imaš PP.
krkar krkar 04:33 04.12.2016

Svakakva se govna javljaju

freehand



Tebe učešće u pohodu za oslobađanje Vukovara od njegovih stanovnika (a bogme i video rekordera) kvalifikuje za moralnu vertikalu?

Mrš, gnjido sluganjska!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:31 04.12.2016

Re: pljuvka

dobro ste se pomakljali, kao deca... ovde dođeš kao u neku vrstu teretane za pljuvku, pomakljaš se malo s Krkom, malo s Free-jem, malo staneš u sredinu između njihovog pljuvometa i onda, kada se završi, shvatiš da nisi upljuvan zaista, već samo emocionalno, nešto poput 3D igrica - imaš osećaj da se dogodilo zapravo, a nije se dogodilo!

u stvari ste vi spit-coaches za realtime pljuvke! hvala vam, braćo!
freehand freehand 09:02 04.12.2016

Re: Svakakva se govna javljaju

krkar
freehand



Tebe učešće u pohodu za oslobađanje Vukovara od njegovih stanovnika (a bogme i video rekordera) kvalifikuje za moralnu vertikalu?

Mrš, gnjido sluganjska!

Ne kvalifikuje mene ništa za moralnu vertikalu, niti je to poenta. Reč je o tome da se, uprkos davnoj spoznaji sa kakvim ego triperašem, primitivcem i beskrupuloznom nadmenom lažovčinom imam posla - adekvatnom bajčetinskoj etičkoj školi - dam iznervirati nivoom prostakluka i bezobrazluka do koga ponireš.
Pa pošto te sad to što si kao poslednja pijana džukela sa štajge u delirijumu ispljuvao ne samo Šerbedžćiju privatno nego i njegovu porodicu u očima drugih prostaka na tvoju sliku i priliku (Vau! On sigurno LIČNO zna Šerbedžiju izdajnika, pijanduru i probisveta!) možeš i na PP da šalješ abrove i džukačka ogovaranja (IZ PRVE RUKE, TOMA MILO I DŽEJMI ŠEJ SU MI SVEDOCI!).
Pozdravio te Dr Grujić, kao voajerskog špiclova i lažljivog čaršijskog ogovarača.
sasaminijature sasaminijature 10:57 04.12.2016

Re: Svakakva se govna javljaju

krkar
Tebe učešće u pohodu za oslobađanje Vukovara od njegovih stanovnika (a bogme i video rekordera) kvalifikuje za moralnu vertikalu?

Mrš, gnjido sluganjska!


U tri lepe! ! !

Kada se Krkar javi na temu !?! EEEEEJ!

On se našao da priča o Šerbedžiji i njegovom kurvanju na temu jugonostalgije!

Moralna gromada koju vodaju ko mečku za vašare, (čiatj u vreme Oluje) takav ovde dođe da nekom objašnjava ko je ko, usput u stilu Vučićevića on zna i da je Rade privatno govno.
Level idiotluka beskonačno.
Ne brini Krkiša nećeš bez leba ostati i dalje ćeš kune zarađivati na nesreći što nas je zadesila. Ima pod suncem jugonostalgije mesta dovoljno pa čak i za tebe.
tsunade tsunade 10:57 05.12.2016

Re: Vikend je pa samo ukratko

Imaš PP.


može i meni? il da mi princi prepriča
freehand freehand 11:06 05.12.2016

Re: Vikend je pa samo ukratko

tsunade
Imaš PP.


može i meni? il da mi princi prepriča

A ono - baš te interesuju pikantni detalji vezani za Šerbedžijinu skarednu privatnost i za njegovu odvratnu porodicu (koju je on vaspitao!) posebice?
I to iz pouzdanih blogotabloidnih izvora?
krkar krkar 12:28 05.12.2016

Re: Vikend je pa samo ukratko

može i meni? il da mi princi prepriča


Prosledio sam ti. Ali ako baš hoćeš da ti prepriča, možda on lepo čita. Pa te ta kombinacija vretenastih mišića i superiornog intelekta obori s nogu...

Mism, ako se kresnete na moje tračeve o Šerbedžiji onaj moralni vertikalac će da se upuca sa M-48.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:33 05.12.2016

Re: Vikend je pa samo ukratko

Prosledio sam ti.

Може ли и мени? (Ипак се понекад, око нечега сложимо.)
freehand freehand 12:35 05.12.2016

Re: Vikend je pa samo ukratko

Prosledio sam ti.

A popodne bratu Vučićeviću. On isto voli ta štiva i ima iste moralne uzuse, ssad snatri i ne trepće!
krkar krkar 12:39 05.12.2016

Re: Vikend je pa samo ukratko

principessa_etrusca
Prosledio sam ti.

Може ли и мени? (Ипак се понекад, око нечега сложимо.)


Do moga! Pokažeš da si dobar i duševan čovek i svaka šuša bi oma da te iskoristi!

Nema više, gotovo.
krkar krkar 12:40 05.12.2016

Nečlan SUBNOR-a

A popodne bratu Vučićeviću. On isto voli ta štiva i ima iste moralne uzuse, ssad snatri i ne trepće!


Ajde ne seri više. Gledaj Hag, eno ti ga drug iz vojske plače kako je samo radio svoju dužnost u uniformi jedine legalne oružane formacije.
freehand freehand 12:50 05.12.2016

Re: Nečlan SUBNOR-a

krkar
A popodne bratu Vučićeviću. On isto voli ta štiva i ima iste moralne uzuse, ssad snatri i ne trepće!


Ajde ne seri više. Gledaj Hag, eno ti ga drug iz vojske plače kako je samo radio svoju dužnost u uniformi jedine legalne oružane formacije.

Ok, ti seri slobodno a eno i tebi drugovi iz oslobodilačkih formacija pohapšeni po Orašju a sprema im se i u Prištini. Nego pusti to, mene više interesuje ovo pizdunsko-špiclovsko, ogovaračko-abrovačko sitnodenuncijantsko džukačko ogovaranje i opanjkavanje ljudi i njihovoih porodica na internetu...
Pazi kad sam mislio da čak i ti u svom tom hiperego ludilu koje ti ne da da vidiš gde su ti granice nego te tera da srljaš, lažeš, vređaš, bulazniš - dakle mislio sam da postoji crta preko koje ne ideš.
Al qratz. U stvari mlohavi, smežurani visuljak.
krkar krkar 13:19 05.12.2016

Re: Nečlan SUBNOR-a

U stvari mlohavi, smežurani visuljak.


Pa to se leči. Probaj.
freehand freehand 13:23 05.12.2016

Re: Nečlan SUBNOR-a

krkar
U stvari mlohavi, smežurani visuljak.


Pa to se leči. Probaj.

Nisam ti ja staratelj. A nije ni da me dotiče, tvoj problem. Nego je malo odvratno kad se manifestuje ovako javno.
alselone alselone 13:04 03.12.2016

Ne mogu još uvek da provalim

Da li se Šerbedžija kurva i folira svojim jugoslovenstvom ili zaista tako misli i živi.
krkar krkar 13:07 03.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

Da li se Šerbedžija kurva i folira svojim jugoslovenstvom ili zaista tako misli i živi.


Ne kurva se. On živi u svojoj Jugoslaviji i to mu je, kao umetniku, osobi principijelno operisanoj od realnosti, sasvim dozvoljeno. Njegova Jugoslavija nije politička. Taj stav poštujem.

Uostalom, i sam verujem u to "individualno jugoslovenstvo" dok god je nepolitičko i neagresivno.
alselone alselone 13:13 03.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

Taj stav poštujem.


I ja. Kao neko ko je odrastao u Jugoslaviiji i kidnuo na početku rata, može da nastavi da živi u toj paralelnoj realnosti, gde je i prekinuo, i da bude svačiji i ničiji. Hrvate to boli, nas u principu boli za to, i to je to.
alselone alselone 14:12 03.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

Iako iz različitih uglova složiću se sa Krkrom da je đubre.


Tek sam sad pročitao ovo pismo (što me naravno nije sprečavalo da komentarišem) i moram da priznam da mi se povraća. Znači, ne verujem koliko je nisko pao da se ovako dečije izvinjava i opravdava, kao neki đačić što se izvinjava učiteljici iako ga je nepravedno kaznila. Transfer blama.

Tužna je sudbina Srba iz Hrvatske koji pokušavaju da balansiraju. Hrvati ih polivaju nemilice, dok ili ne popizde pa se odsele, ili dok se dovoljno ne izvine kao siroma Rada, ili dok ne polude pa postanu veće ustaše od ustaša (videti pod Daniel Srb).
NNN NNN 17:37 03.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

Tužna je sudbina Srba iz Hrvatske koji pokušavaju da balansiraju. Hrvati ih polivaju nemilice, dok ili ne popizde pa se odsele, ili dok se dovoljno ne izvine kao siroma Rada, ili dok ne polude pa postanu veće ustaše od ustaša (videti pod Daniel Srb).

Objavio Večernji.hr ovo pismo i ima preko 300 kometara i preko 90% su u fazonu "prodana dušo, odlazi iz Hrvatske!"
alselone alselone 17:42 03.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

Objavio Večernji.hr ovo pismo i ima preko 300 kometara i preko 90% su u fazonu "prodana dušo, odlazi iz Hrvatske!"


Ponovo im divlja fašizam tamo, neće to na dobro izaći.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:59 03.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

Ponovo im divlja fašizam tamo, neće to na dobro izaći.

Utisak je opšt ili je to samo moj osećaj za filing, kako nalet šovinizma/fašizma/nacionalizma (kako god to voli neko da naziva) trenutno leti svuda i to u snažnom naletu. Ne samo u Hrvatskoj. Rekao bih i da je kriza sa migrantima, samo pogurala ovaj deo društva u provaliju evropski stvorenog nacionalizma, koji je šovinistički u svojoj biti i koji je tiho obitavao u posleratnom dobu. Evropa je ponovo sebična i populistička.
alselone alselone 18:04 03.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

leti svuda i to u snažnom naletu


Da, da, slažem se. Ali kod njih baš divlja. Njihov osnovni problem je to što se nikad nisu suočili sa svojom fašističkom prošlošću, nisu kažnjeni za to, i nisu prošli neki vid prošišćenja, kao što su prošli Nemci na primer.
princi princi 18:38 03.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

NNN
Tužna je sudbina Srba iz Hrvatske koji pokušavaju da balansiraju. Hrvati ih polivaju nemilice, dok ili ne popizde pa se odsele, ili dok se dovoljno ne izvine kao siroma Rada, ili dok ne polude pa postanu veće ustaše od ustaša (videti pod Daniel Srb).

Objavio Večernji.hr ovo pismo i ima preko 300 kometara i preko 90% su u fazonu "prodana dušo, odlazi iz Hrvatske!"

Napisao sam kod Srdža na FB nalogu. Hrvati su super i cool, onako, kad pričate o muzici, ženama, sportu, filmovima, knjigama... A spomeneš li Hrvatsku, k'o u Siegelovom Telefonu, tog trenutka se budi sleeper cell i killer's on the loose. Potpuno suludo. Totalno drogirana nacija tim nekakvim nacionalnim identitetom.
kosta.babic kosta.babic 21:40 03.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

složiću se sa Krkrom da je đubre.

Nepodnošljiva lakoća korišćenja teških reči.
vcucko vcucko 23:14 03.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

stefan.hauzer
Ponovo im divlja fašizam tamo, neće to na dobro izaći.

Utisak je opšt ili je to samo moj osećaj za filing, kako nalet šovinizma/fašizma/nacionalizma (kako god to voli neko da naziva) trenutno leti svuda i to u snažnom naletu. Ne samo u Hrvatskoj. Rekao bih i da je kriza sa migrantima, samo pogurala ovaj deo društva u provaliju evropski stvorenog nacionalizma, koji je šovinistički u svojoj biti i koji je tiho obitavao u posleratnom dobu. Evropa je ponovo sebična i populistička.


Zato što su ih držali na kratko, Ameri i Rusi, svako svoje.
Problem nastaje kad se povuku, odnosno kad neko posegne za onim što mu ni po kom osnovu ne pripada. Rusi posle 2.SR Češku ili Poljsku (koja im je na kraju došla glave, bolje bi bilo da su uzeli Portugal ili Finsku nego Poljsku). Ili Ameri danas što su posegnuli za Ukrajinom pa dobili Trumpetaša za prezidenta, kažu Volođa namestio.
A kad mačaka nema, svi lokalni Reich-ovi se osile. Pa po svakoj logici prevlada najefikasniji, onaj izvorni, zna se koji.
Protiv toga vakcine još nema.
blogovatelj blogovatelj 07:03 04.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

Ponovo im divlja fašizam tamo, neće to na dobro izaći.


Nije to ponovo. Kod njih je uvek tako.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:44 04.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

Nije on svačiji i ničiji zbog svojih svatanja već svoje guzice. Lepo mu je na Brionima, lepo mu je da uzima lovu snimajući bljuvotine sa Džolijevom a da onda pred Novu godinu drži koncerte u Sava Centru sve svirajući o zajedničkom poreklu sa Teslom... I sada ima potrebu da se pravda nekoj bagri iz nekakvog ministarstva branitelja!? Iako iz različitih uglova složiću se sa Krkarom da je đubre.


slušaj, Miloje, iz tvojih reči delimično izbija zavist a delimično predrasuda - klasična srpska boljka: mrzimo one koji su ostvarili profesionalni uspeh, povucimo ih za noge, svrgnimo ih u blato, mrzimo ih, puštajmo im blatne izmišljotine u kontrolisanoj brisoguz-štampi... o sjajnom ophođenju beogradskog Srbstva prema zapadnim Srbima takođe nemam previsoko mišljenje - prvo smo ih naložili da se potuku, pa malo išli u pljačku i rušenje, pa ih ostavili politički na cedilu; pa kada se sada neko, ne daj Bože, pojavi sa naše strane, među njima, s pomirljivim tonom i nastupom, srbski jastrebovi mu brže-bolje podmeću tejpove kako je pevao četničke pesme i nazivaju ga pičkom izdajničkom. malo mi je pun kufer takvog Srbstva, dok se uredno rasprodaje srpski kapital istom tom, kako ga nazivamo, ustaškom smeću.

i to mu je, kao umetniku, osobi principijelno operisanoj od realnosti, sasvim dozvoljeno.




da li možeš da odgonetneš, kroz svoje veze sa porodicom, da li je ovo originalni tekst ili prevod naših novinara sa hrvatskog? taman ti pružam priliku da mu oprostiš i tako se isceliš od greha zlopamćenja, a i meni da još više zavolim Radeta ako mu je prirodni unutrašnji izraz srpska, mal' ne beogradska ekavica? hvala Ti.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:00 04.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

princi

Napisao sam kod Srdža na FB nalogu. Hrvati su super i cool, onako, kad pričate o muzici, ženama, sportu, filmovima, knjigama... A spomeneš li Hrvatsku, k'o u Siegelovom Telefonu, tog trenutka se budi sleeper cell i killer's on the loose. Potpuno suludo. Totalno drogirana nacija tim nekakvim nacionalnim identitetom.


pa, i jeste i nije - mi smo letos bili u Dalmaciji i ušli smo u kafanu, simpatično izgleda i lepo miriše, Fjaka se zove, simpatičan momak, lokalac, i simpatična cura, Zagrepčanka, ugostitelji, meni uglavnom bilo krivo da nema više mušterija, i uđem ja sa ženom i klincima... tamo, uglavnom ekipa veterana, branitelja, sa slavonskog ratišta, i ja, kada progovorih, sa svojim neizbledelim Milja-akcentom, pa žena i klinci sa laloškim akcentom, oni kao, vamo-tamo, odakle ste, reko' u sebi... šta sada, ako kažemo NS, jebi ga, NS korpus, Vukovar, pizdarije... ako kažem BG, Arkan, opet zajebano... dok ja njima objasnim da smo mi mirovnjaci, da je žena radila za NVO-sektor u Vukovaru, pod okriljem EU, da podignu iz pepela porušeni grad i porušenu zajednicu, da sam ja suradnik mostarske franjevačke provincije i riječke nadbiskupije za organizaciju hodočašća u Svetu Zemlju i da sam službenik izraelskog min. turizma, brate... pocepaće nas na froncle. od svukud po malo, vojvođanska i judejska ravnica, a vi? mi smo Slavonci. pa rekoh, eto, i moj tata je rođen u Slavonskom Brodu...

uglavnom, inicijalna hladnoća se raskravljuje polako, onaj simpa momak i cura donose čast, lozu domaću, pripremaju nam bogovske porcije... ponekada se tako baš osetim blaženo, as a million bucks, kada uspem da odagnam mržnju iz ljudi, barem na kratko.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:09 04.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

blogovatelj


Nije to ponovo. Kod njih je uvek tako.



kontrolisano, oni su nam sada kucika kojeg Zapad drži na uzici i pušta ga da laje i reži do nas, malo povuče za nogavicu, ali ipak je na povodcu, još uvek. za sada, ako ne bude eskaliran sukob.


s druge strane, imamo tamo i vrlo duboke i ozbiljne prijatelje, što je i normalno i razumno, jer smo jedan narod, rastrgan između sebe sukobom duhova zapadnih i istočnih imperija.

tako da su dva principa u hrvatskoj: jedan razuma i suosjećanja, i drugi mržnje.

moj privatni cilj je da razbijam mržnju blagošću gde to mogu. if i change one soul, i have changed entire universe, to mi je životni moto.

milojep milojep 20:09 04.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

slušaj, Miloje, iz tvojih reči delimično izbija zavist a delimično predrasuda - klasična srpska boljka: mrzimo one koji su ostvarili profesionalni uspeh, povucimo ih za noge, svrgnimo ih u blato, mrzimo ih, puštajmo im blatne izmišljotine u kontrolisanoj brisoguz-štampi...


Neću reći da pričaš velike gluposti već samo da nemaš pojma koliko si daleko od istine. Tom Šerbredžiji sam išao na koncerte i čak i tamo se uverio da zarađuje na koketiranju na obe strane.

o sjajnom ophođenju beogradskog Srbstva prema zapadnim Srbima takođe nemam previsoko mišljenje - prvo smo ih naložili da se potuku, pa malo išli u pljačku i rušenje, pa ih ostavili politički na cedilu;


A vidiš bilo nam je lako da ih naložimo! pedesetak godina pre toga poklaše ih na stotine hiljada isti ti na koje ih naložismo!
Koliko bi trebalo da se nalože jevreji kada bi im Nemci 'zaorali' Aušvic i holokaust? Dal' bi možda sa tim i takvim seli da se dogovore? Da smanje broj žrtava? Prekvalifikuju to u radne logore itd. Sramota šta pišeš!


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:43 04.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

milojep


A vidiš bilo nam je lako da ih naložimo! pedesetak godina pre toga poklaše ih na stotine hiljada isti ti na koje ih naložismo!
Koliko bi trebalo da se nalože jevreji kada bi im Nemci 'zaorali' Aušvic i holokaust? Dal' bi možda sa tim i takvim seli da se dogovore? Da smanje broj žrtava? Prekvalifikuju to u radne logore itd. Sramota šta pišeš!




Dobro, lako je biti general posle bitke. Što se reakcije tiče, skočili bi svi da zaštite svog čoveka - bez obzira na svu njegovu korupciju. Šta je sramota, bolan, ne znam šta mi podmećes i s kojim motivima?

Šta očekuješ da pišem da bi ti srce bilo na mestu?
milojep milojep 21:22 04.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

Srđan Fuchs
milojep


A vidiš bilo nam je lako da ih naložimo! pedesetak godina pre toga poklaše ih na stotine hiljada isti ti na koje ih naložismo!
Koliko bi trebalo da se nalože jevreji kada bi im Nemci 'zaorali' Aušvic i holokaust? Dal' bi možda sa tim i takvim seli da se dogovore? Da smanje broj žrtava? Prekvalifikuju to u radne logore itd. Sramota šta pišeš!




Dobro, lako je biti general posle bitke. Što se reakcije tiče, skočili bi svi da zaštite svog čoveka - bez obzira na svu njegovu korupciju. Šta je sramota, bolan, ne znam šta mi podmećes i s kojim motivima?

Šta očekuješ da pišem da bi ti srce bilo na mestu?

Šta ti podmećem?


Što se reakcije tiče, skočili bi svi da zaštite svog čoveka - bez obzira na svu njegovu korupciju.


Kakva je ovo nebuloza?


Šta očekuješ da pišem da bi ti srce bilo na mestu?


Očekujem samo malo logike i ne zbog srca već zbog stomaka

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:14 05.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

Ej, druže, nemam živaca za mentalne vratolomije. Imaš neki problem s time što pišem , reci otvoreno. To se zove iskrenost i čestitost, ovako, da me puniš osećanjem sramote , malo sam premator i predugo u liberalnoj demokratiji da bih imao strpljenja za te kejdžibi igrice anuliranja ličnosti. Poz, javni se kada se skupiš sa hrabrošću da govoriš otvoreno i direktno šta misliš ili osećaš.
cane cane 01:56 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

mi smo Slavonci. pa rekoh, eto, i moj tata je rođen u Slavonskom Brodu...


cekaj - jel ja dobro kapiram:

tebi je sasvim normalno/spreman si na to da kad vec ides u hrvatsku da trosis svoj sopstvene pare:
- da krijes da si iz NS;
- da ako bas zagusti da im objasnjavas da si nekakav 'mirotvorac';
- da ti je zena radila za NVO u Vukovaru, i na kraju... da si Slavonac!!!

sta je sledece, ako nista od ovog ne uspe - da si zajedno sa njima branio njihovu lepu od srbocetnika???

i to za tvoje pare koje si im valjda platio da bi letovao kod njih.

brate, iskreno, ja bih stavio prst na celo. i ovo je najblaze sto bih ti rekao ovom prilikom.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:22 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

Ne, možda deluje tako, sigurno deluje tako kada mi napakujete tako, ti, ili Frihend ili Anfak. Jako me nervira kada moram Srbima da objašnjavam logiku svog delovanja - prvo, ja sam godinama radio kao vaspitač sa decom koja boluju od autizma, a potom i sa maloletnim delikventima. U ovoj fazi života se šetkam duboko unutar ISIS-inspired Teritorija. Ja ne kenjam o miru ovde, kao olindrali skojevci, ja živim i stvaram mir - Duh Koji Hoda. Tu sam naučio da ja nikada ne započinjem agresijom, već ako je ima puštam je inicijalno sa druge strane, i tražim način da je defuse, raslabim. Nešto poput krav maga, na psihološkoj ravni. Ulazim u kafanu sa dvoje male dece, koju brižljivo čuvamo od realnosti nasilja. Ni tu ne želim bilo kakvu inicijalnu agresivnost. Treće, moje pare su od njih, tako da nije neki veliki krah za srpstvo, kako došle tako ot'šle - pomogao sam dvoma mladih, koji su dobili procente od naše posete, i zapamtili zauvek kako u Srbiji ima supercool ljudi. Iskorenio sam iz dve duše mogućnost srbofobije i, shodno, fašizma.

Any further questions?
cane cane 11:51 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

Tu sam naučio da ja nikada ne započinjem agresijom, već ako je ima puštam je inicijalno sa druge strane, i tražim način da je defuse, raslabim.


i ja (kad me firma posalje u avganistan/irak/siriju za debele pare, pa moram da budem spreman na sve).

a ti slobodno trosi svoje pare na difuziju u hrvatskoj (or anywhere else, for the sake of argument).

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:31 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

Ok, Cane. Shvatam iz tvog komentara da radiš za velike pare. That's good for you, što bi rekli nemušti Ameri. Đed Frihende, imaš već jedan žuti. Tvoja igra je daleko iza granice prljavog. Nemoj se čuditi kada izgubiš pristup temi - ruku na srce, već je riknuta ionako.
predatortz predatortz 12:34 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

ruku na srce, već je riknuta ionako.


Pa kad si izabrao da pišeš o smaraču i ljigavcu. Nema se puno šta reći ne temu 'Jadni mali Šerbedžija'. Čovek se malo kurčio, izračunao kad se otreznio koliko to para košta, pa sad cmizdri k'o pičkica.
freehand freehand 12:59 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

Đed Frihende, imaš već jedan žuti. Tvoja igra je daleko iza granice prljavog. Nemoj se čuditi kada izgubiš pristup temi - ruku na srce, već je riknuta ionako.

jesi ti to već malo briskao?
Štagod, samo nema nikakve igre naročito ne prljave. Problem je što ti valjaš gluposti i foliraš a ja ne izdržim da ne reagujem. Ništa više.
A uvek možeš da onemogućiš pristup i nastaviš da sereš po onom koga banuješ.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:51 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

Barem ne valjam zlo kao ti, ozlojeđenosti čoveče.
arcins arcins 14:23 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

predatortz
ruku na srce, već je riknuta ionako.


Pa kad si izabrao da pišeš o smaraču i ljigavcu. Nema se puno šta reći ne temu 'Jadni mali Šerbedžija'. Čovek se malo kurčio, izračunao kad se otreznio koliko to para košta, pa sad cmizdri k'o pičkica.


A "smarac i ljigavac" udara reference na jos veceg ljigavca, Miroslava K., koji je zajebo i Rasima Lj., coveka (ovo je nategnuto uz dosta maste) koji igra za sve i svakog i sve i svasta.
krkar krkar 14:29 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

reference na jos veceg ljigavca, Miroslava K.


Baš si se ubio od poznavanja Krleže kad ti je ovo glavna asocijacija!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:34 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

predatortz
ruku na srce, već je riknuta ionako.


Pa kad si izabrao da pišeš o smaraču i ljigavcu. Nema se puno šta reći ne temu 'Jadni mali Šerbedžija'. Čovek se malo kurčio, izračunao kad se otreznio koliko to para košta, pa sad cmizdri k'o pičkica.


Nisam sasvim siguran da je ovo trezvena ocena - kako sam iskapirao, ostavio vas je na bojnom polju, okrenuo leđa. Niste mu to nikada oprostili i puno je negativnog naboja. Pritom, ono loše što je napravio - osudio je zločin u Srebrenici (digresija: moja žena, supermoralna jedna Srpkinja, osuđuje zločin nad muslimanima u Srebrenici; nevažno da li su sedam ili 77 autobusa vozili ljude na egzekuciju na onu ekonomiju - zločin se odigrao; ne mislim da je ona manja Srpkinja zbog toga što je osudila taj srpski zločin - kraj digresije). Druge stvari, koje Miloje navodi, ja takođe vidim kao netrezvene - kriv je što oseća ili izražava lojalnost Hrvatskoj? Možeš misliti - da je bilo više takvih Srba, da nisu dozvolili da ih Milošević gurne u pogibiju kroz svoje lutka-političare, možda bi danas budućnost izgledala drugačije.

Jedino mu se može prigovoriti što se družio s ovom pro-Palestinkom!

Zezam se za poslednje, nego, primetio sam kod veterana jugoslovenskog bratoubilačkog rata - kod svih, nebitno koju su stranu brata ubijali, da, kada upadnu u tu neku žestoku emociju uspomene na rat, da ne možeš zaustaviti tu žestinu dok ne umine sama od sebe. Unusual phenomenon.
arcins arcins 15:37 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

krkar
reference na jos veceg ljigavca, Miroslava K.


Baš si se ubio od poznavanja Krleže kad ti je ovo glavna asocijacija!


Nekako mi je to bio najmanji zajednicki sadrzalac.
docsumann docsumann 16:53 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

Druge stvari, koje Miloje navodi, ja takođe vidim kao netrezvene - kriv je što oseća ili izražava lojalnost Hrvatskoj? Možeš misliti - da je bilo više takvih Srba, da nisu dozvolili da ih Milošević gurne u pogibiju kroz svoje lutka-političare, možda bi danas budućnost izgledala drugačije.




i ne samo to.
mi smo generalno skloni da prebacujemo albamcima, muslimanima, mađarima, hrvatima... (nastavi niz) nizak nivo lojalnosti prema državi u kojoj žive ( Srbija, CG).



predatortz predatortz 17:31 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

osudio je zločin u Srebrenici (digresija: moja žena, supermoralna jedna Srpkinja, osuđuje zločin nad muslimanima u


Čuj, stari, svako normalan osuđuje sve zločine, pa i onaj u Srebrenici. Tu spora nema. Što se tiče lojalnosti hrvatskoj državi devedesetih, a ni ova današnja nije daleko, to ti je lojalnost neonacizmu. Otpor takvoj državi je bio moralni i civilizacijski čin.


principessa_etrusca principessa_etrusca 17:44 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

Druge stvari, koje Miloje navodi, ja takođe vidim kao netrezvene - kriv je što oseća ili izražava lojalnost Hrvatskoj?

Не знам коме је крив, али се не бих се залетала да инсистрам на лојалности држави Хрватској по сваку цену: ствар је веома комплексна.

1918. су је створена заједничка држава, Срби су били њени лојајни грађани, али Хрвати у великом броју нису (мада их та држава није ни убијала, ни трпала у концентрационе логоре).

Оног момента када се указала прилика, проглашена је прва хрватска држава, 10. травња 1941, њени грађани Срби су моментално постали грађани другог реда и у наредним годинама их је убијено милион. Оно што је уследило после 1945. је гурање под тепих тог огромног злочина у име братства и јединства (са којим правом и у чије име?), уз евентуално поставаљање по селима и градовима испражњеним од Срба неких бетонских ругала на којима је писало нешто уопштено, као "жртвама фашизма".

Срби су и даље били лојални грађани Југославије, али Хрвати поново нису и у првом опортуном тренутку су поново прогласили своју државу.

Какве су гаранције дали нехрватском становништву?

Ја сам недавно упознала жену која је рат дочекала као тридесетогодишња професорка гимназије са малом бебом, у хрватском граду у коме је рођена и одрасла. Чула сам детаље како се држава односила према њој. Истерана са посла јер језик и повијест не могу да предају Срби, истерана из стана који је са њеним стварима додељен бранитељској удовици, потуцала се около са бебом и торбом. Молила је удовицу да је прими у једну собу великог стана, а удовица је позвала на кафу, па обавестила неку паравојску да дође да је хапси. Срећом, успела је да нађе пут из "своје" државе и стигне са дететом до Енглеске.

Та држава је убијала и прогнала своје грађане Србе, не да им да се врате, не да им да буду Срби.

Да си ти Србин у Загребу, а држава и околина мотре на тебе јер си суспектан самим тим што ниси Хрват, докле би сезала твоја лојалност?
predatortz predatortz 17:53 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim





i ne samo to.
mi smo generalno skloni da prebacujemo albamcima, muslimanima, mađarima, hrvatima... (nastavi niz) nizak nivo lojalnosti prema državi u kojoj žive ( Srbija, CG).



Porodica Zec je bila lojalna hrvatskoj državi. Mislite o tome i ti i Srđan pre nego što počnete da lupate.
docsumann docsumann 18:13 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

Što se tiče lojalnosti hrvatskoj državi devedesetih, a ni ova današnja nije daleko, to ti je lojalnost neonacizmu. Otpor takvoj državi je bio moralni i civilizacijski čin.



ovo olako mahanje "riječima što strašno zvuče" (nacizam, fašizam, grindcore ...) dovodi do toga da na kraju te riječi zvuče šuplje, a utisak koje su trebale ostaviti je neubjedljiv. mlak.

je l' to onda znači da je lojalnost srbiji 90-tih ujedno predstavljala i lojalnost aparthejd politici koju je ona na svojoj teritoriji sprovodila prema albanskom stanovništvu, predstavlja li to i lojalnost programskoj šemi RTS-a koji je tada emitovao sate i sate šovinističkog programa zaogrnutog u kojekakva psudonaučna i mistična ruha.

mislim da je Šerbežijin stav spram takvih zastranjivanja i tamo i ovdje, od početka, bio konzistentan.

no, da li je lojalnost jugoslaviji, u XXI vijeku, vid nekrofilije?
- da
- super!



angie01 angie01 18:17 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

doks,
predatortz predatortz 18:22 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim


mislim da je Šerbežijin stav spram takvih zastranjivanja i tamo i ovdje, od početka, bio konzistentan.


A koji je njegov stav? Pobegne iz Zagreba pa se proglasi disidentom kojeg kinji Beograd?

Ili da sa onim koji su provodili politiku etničkog čišćenja njegovog naroda sarađuje ba Brijunima?

Ili ovaj, da je još od Maspoka bio 'za našu stvar' te ga je cijenjeni ministar krivo shvatio. On cijeni branitelje! Samo, ko su branitelji u građanskom ratu kad su obe strane branile svoje kuće, to je malo teže za razlučiti...

A ako tebi Tuđmanov režim nije bio proustaški, onda jebiga...
docsumann docsumann 18:24 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

predatortz




i ne samo to.
mi smo generalno skloni da prebacujemo albamcima, muslimanima, mađarima, hrvatima... (nastavi niz) nizak nivo lojalnosti prema državi u kojoj žive ( Srbija, CG).



Porodica Zec je bila lojalna hrvatskoj državi. Mislite o tome i ti i Srđan pre nego što počnete da lupate.



heh, kanda smo alitlbitpisof

vjeruješ li mi kad ti kažem da ramišljam. da se baš trudim da promislim o svemu prije nego što ostavim komentar na ovoj temi.
no, izgleda da ne koristimo iste tehnike mišljenja. i vjerujem da ti produkt mojih mentalnih trudova stvarno izgleda budalast. al' sam siguran i da provaljuješ da ni tvoja u mojim očina ne izgledaju nimalo elegantno.

tako da ne vidim poterbu podvlačiti svoje stavove bojanjem tuđih u smeđe.
docsumann docsumann 18:26 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

A ako tebi Tuđmanov režim nije bio proustaški, onda jebiga...


meni je ustaštvo mnogo ozbiljnija stvar.

predatortz predatortz 18:29 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

docsumann
A ako tebi Tuđmanov režim nije bio proustaški, onda jebiga...


meni je ustaštvo mnogo ozbiljnija stvar.



Podvuci mi razlike. Poklapanja su brojna, njih ne moraš nabrajati.
angie01 angie01 18:45 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

nekrofilije?
- da
- super!


...samo crtica,...neko sam vreme bolesna, pa eto, zastanem i na prenosu zasedanja skupstine-i onako se ne zna koj mi je ..rac, pa nece da smeta visak sranja-e, al u momentu tvajlajt zoun slika ljudi od pre dvais i vise godina, sive lubanje u odelima koji jos uvek nesto kenjaju, otvaraju usta, leti pljuvacka, dok gledaju dramaticno, ( u jednom momentu mi se ucinilo da vidim goricugajevic:),hebote, ko zaledjena slika iz proslosti- mada, da budemo posteni, neki su vec ubacili i decu, koja su u medjuvremenu porasla u kombinacije,...
lete tako milijarde po sali, procenti ovi oni,...pa iz sale u etar i siri se hipnoza po ulicama grada Cikaga-koliko god da ih ima,...planetom, pa u svemir,....nevidjeni projekti, nezamislive investicije, zaposljavanje, genijalnosti, nezapamceni napreci i boljitak, nezapamceni nikada pre u istoriji,... alo bre, drugovi i gospodje....

moja lista nepodnosljive lakoce postojanja

maja, dzorgovanka, vulin, djuka,...i mirkoalvirovic-ako bi neko mogao da mu kaze da ode vise sa teveja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:51 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

je l' to onda znači da je lojalnost srbiji 90-tih


Ne možeš ti bez ovoga pa to ti je :)

I razmišljam o tome šta te tera da Srbiju uvek iznova stavljaš kao protivtežu Hrvatskoj, kad naletim na ovu tvoju misao

no, izgleda da ne koristimo iste tehnike mišljenja.

Da, to je to, tehnika razmišljanja.
Tvoja podrazumeva poređenje te dve države uvek i u svakoj prilici, a naročito kad treba opravdati ili makar ublažiti nešto što se dešava u Hrvatskoj.

Razumem tehniku, legitimna je, samo mi se čini da je pogešna, da vodi krivim zaključcima.

Ali, sve je ok, poštujem.

docsumann docsumann 18:58 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

predatortz
docsumann
A ako tebi Tuđmanov režim nije bio proustaški, onda jebiga...


meni je ustaštvo mnogo ozbiljnija stvar.



Podvuci mi razlike. Poklapanja su brojna, njih ne moraš nabrajati.


ne znam odakle da počnem. meni je to preočigledno.

recimo da počnem od toga da postoje različite tradicije nacionalne, pa i nacionalističke ideje u Hrvata.
i ne samo da je kao takva ona postojala i u tamnošnjim komunističkim i subnoraškim krugovima, već im ni svaka desnica nije bila fašisoidna.



docsumann docsumann 19:06 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

Tvoja podrazumeva poređenje te dve države uvek i u svakoj prilici, a naročito kad treba opravdati ili makar ublažiti nešto što se dešava u Hrvatskoj.


mislim da si skroz fulao.
države same kao takve uopšte nisu bitne.
ne upređujem zločine, ne brojim žrtve.

cijelo vrijeme ukazujem na princip. na tu psihološku zvrčku u našoj percepciji, na deformaciju u doživljaju našeg i njihovog.
na masovno, masivno, konstantno ponavljanje šeme šljakanja stvari.

očigledno kao "činjenica" da je predator kojim slučajem rođen kao rvarski ercegovac u ljutoj ustaškoj familiji, sad bi nam se po interneta napušavao mejke naše četničke, vašljive
predatortz predatortz 19:10 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

docsumann
predatortz
docsumann
A ako tebi Tuđmanov režim nije bio proustaški, onda jebiga...


meni je ustaštvo mnogo ozbiljnija stvar.



Podvuci mi razlike. Poklapanja su brojna, njih ne moraš nabrajati.


ne znam odakle da počnem. meni je to preočigledno.

recimo da počnem od toga da postoje različite tradicije nacionalne, pa i nacionalističke ideje u Hrvata.
i ne samo da je kao takva ona postojala i u tamnošnjim komunističkim i subnoraškim krugovima, već im ni svaka desnica nije bila fašisoidna.





Ma, super je to.
Samo, podvuci mi razlike u ostvarivanju tih ideja. Ono, pobiti, protetati, pokrstiti, anatemisati...
Čoveče, danas su Srbi u Hrvatskoj na nivou statističke greške a i dalje su glavni problem!

Vidim slične vetrove i kod tebe dole. Pričali mi ljudi, ozbiljni i prekaljeni oficiri, tendenciji 'Crvenih Hrvata' koja je dominantna u Vojsci CG. Kakve su šanse da se neko ko se otvoreno deklariše kao Srbin dobije bilo kakav posao za državu, znaš bolje od mene.

Je li i za to kriva Srbija? Ja razumem neke šupljoglave osobe, jbga ispralo im mozak. Tebe ne razumem. Eto, reci ti meni šta bi Srbi u CG dobili da budu malo lojalniji Milu? Ne Crnoj Gori, Milu!
freehand freehand 19:12 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

docsumann
Tvoja podrazumeva poređenje te dve države uvek i u svakoj prilici, a naročito kad treba opravdati ili makar ublažiti nešto što se dešava u Hrvatskoj.


mislim da si skroz fulao.
države same kao takve uopšte nisu bitne.
ne upređujem zločine, ne brojim žrtve.

cijelo vrijeme ukazujem na princip. na tu psihološku zvrčku u našoj percepciji, na deformaciju u doživljaju našeg i njihovog.
na masovno, masivno, konstantno ponavljanje šeme šljakanja stvari.

očigledno kao "činjenica" da je predator kojim slučajem rođen kao rvarski ercegovac u ljutoj ustaškoj familiji, sad bi nam se po interneta napušavao mejke naše četničke, vašljive

Budimac ljude sa takvim misaonim matricama zove "binaroidima".
Sad, u ovom kontekstu ne koristim taj pojam u pežorativnom značenju, samo kao opis te crno-bele matrice i vizije sveta.
predatortz predatortz 19:12 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim


očigledno kao "činjenica" da je predator kojim slučajem rođen kao rvarski ercegovac u ljutoj ustaškoj familiji, sad bi nam se po interneta napušavao mejke naše četničke, vašljive


Mislim da smo dovoljno razgovarali.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:17 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

cijelo vrijeme ukazujem na princip. na tu psihološku zvrčku u našoj percepciji, na deformaciju u doživljaju našeg i njihovog.


Da, ali ja tu deformaciju vidim baš u tom insistiranju po svaku na paralelama.

Recimo, lojalnost državi koja je nekada, pre neku deceniju, imala nekakav tv program (a u kojoj je istovremeno egzistirao i StudioB npr) izjednačavaš sa lojalnošću državi koja dandans ispisuje nesporno fašistički pozdrav na spomenicima.
I ovde reč fašistički nije od onih "što strašno zvuče" nego je to baš to, pošto se radi o "za dom spremni"

O toj Hvatskoj pričamo i o lojalnosću takvoj državi, pa kakva je ispravna precepcija?

docsumann docsumann 19:17 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

. Eto, reci ti meni šta bi Srbi u CG dobili da budu malo lojalniji Milu?


ima dosta Srba koji su svoju odanost Milu fino naplatili.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:19 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

Mislim da smo dovoljno razgovarali.


Ček pred, mislim da nisi dobro razumeo Docsa, mislim da nije želeo da te povredi.
Mešam se bez veze jbg, ali glupo je da ne nastavite priču.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:20 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

predatortz


Porodica Zec je bila lojalna hrvatskoj državi. Mislite o tome i ti i Srđan pre nego što počnete da lupate.


Brate, ne dopusti da te frihendizuje u terminologiji osetljivost teme, prosto ti ne priliči - ako ništa, Doks i ja smo ti braća po trešnje-krosoveru. Ja sam davno pisao o Oliveru Frljicu i njegovoj predstavi o obitelji Zec, a nedavno sam i sreo ljude iz kruga same obitelji. Kao i Doks, i ja nosim ogromnu promišljenost kada je reč o ovoj temi, poznajem odlično zajednicu pošto se određeni broj mojih dobrih drugara prebacio tamo i zauzima prominentne uloge u zajednici.
docsumann docsumann 19:20 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

predatortz

očigledno kao "činjenica" da je predator kojim slučajem rođen kao rvarski ercegovac u ljutoj ustaškoj familiji, sad bi nam se po interneta napušavao mejke naše četničke, vašljive


Mislim da smo dovoljno razgovarali.


pa, ako ti je promakao ironisjki odklon tog citiranog dijela ... važi, ne insistiram na ovim temama, niti ih smatram posebno zanimljivim.
predatortz predatortz 19:23 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

hoochie coochie man
Mislim da smo dovoljno razgovarali.


Ček pred, mislim da nisi dobro razumeo Docsa, mislim da nije želeo da te povredi.
Mešam se bez veze jbg, ali glupo je da ne nastavite priču.


Ma, to je jedna od onih rečenica koja se može tumačiti i ovako i onako. Pažljivo sročena da se može kazati 'ma nisam to mislio'.
freehand freehand 19:24 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

Brate, ne dopusti da te frihendizuje

To je zlo, ali i dalje manje opasno od fuksizacije uz smeštaj u instituciju.
i ja nosim ogromnu promišljenost kada je reč o ovoj temi, poznajem odlično zajednicu pošto se određeni broj mojih dobrih drugara prebacio tamo i zauzima prominentne uloge u zajednici.

Dabre. Mogao bi i konzul u Širokom brijegu da budeš. Ekspert, kvalifikacije, a i nacionalno-religijski kameleon.
jednom će se pričati kako je "Slavonac" postala pogrdna reč baš na ovom blogu.
docsumann docsumann 19:31 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

predatortz
hoochie coochie man
Mislim da smo dovoljno razgovarali.


Ček pred, mislim da nisi dobro razumeo Docsa, mislim da nije želeo da te povredi.
Mešam se bez veze jbg, ali glupo je da ne nastavite priču.


Ma, to je jedna od onih rečenica koja se može tumačiti i ovako i onako. Pažljivo sročena da se može kazati 'ma nisam to mislio'.


pa, ako je shvatiš bukvalno stvarno gadno zvuči.
samo mi nije jasno kako iko može rečenicu koja počinje sa "da se predator rodio kao rvatski ercegovac,...." tumačiti ozbiljkno ili bukvalno?

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:31 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

Ma, to je jedna od onih rečenica koja se može tumačiti i ovako i onako. Pažljivo sročena da se može kazati 'ma nisam to mislio'.


Ok ok, na tebe se odnosi - ti si vrhovni sudija.
Ja sam je drugačije razumeo.
docsumann docsumann 19:34 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

hoochie coochie man
cijelo vrijeme ukazujem na princip. na tu psihološku zvrčku u našoj percepciji, na deformaciju u doživljaju našeg i njihovog.


Da, ali ja tu deformaciju vidim baš u tom insistiranju po svaku na paralelama.

Recimo, lojalnost državi koja je nekada, pre neku deceniju, imala nekakav tv program (a u kojoj je istovremeno egzistirao i StudioB npr) izjednačavaš sa lojalnošću državi koja dandans ispisuje nesporno fašistički pozdrav na spomenicima.
I ovde reč fašistički nije od onih "što strašno zvuče" nego je to baš to, pošto se radi o "za dom spremni"

O toj Hvatskoj pričamo i o lojalnosću takvoj državi, pa kakva je ispravna precepcija?




a vidiš, meni se čini da nas upravo to insistiranje na neparalelizmu i s naše i s njine strane (samo, naravno, polazeći od posve drugačijih premisa) čini još paralelnijim.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:35 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

predatortz


Mislim da smo dovoljno razgovarali.


Ја сам се недавно на сличан начин покачио са другаром, гарант се знате из ланца команде из операција, Крајишник-Посавац. Готиван лик, исто из панкрок миљеа, исто му усташе поклале преко 300 чланова фамилије. Углавном, ми се познајемо преко 15 година, он ми је и веза са Бањалучанима. Углавном, поцепасмо се око Велимировићевог антисемитизма, када је он кренуо да тутњи на мене, а ја му ладно одговорим нешто овако као Докс теби сада - да би усташе тутњале на мене овако... Када се овај разгоропадио, мислим, да ме не готиви, да би откинуо главу колико се наљутио био. Углавном, искулирао се када се сетио да су и мени рокнули целу породицу. Превазишли смо тај фајт, но и данданас размишљам колико дубоку трауму је оставио НДХ на наше људе тамо - још када се повампирило то за прикупљањем средстава Туђманове Удбе за рат.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:43 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

freehand

Dabre. Mogao bi i konzul u Širokom brijegu da budeš. Ekspert, kvalifikacije, a i nacionalno-religijski kameleon.
jednom će se pričati kako je "Slavonac" postala pogrdna reč baš na ovom blogu.


У Широком баш не, докачен сам тамо с главним усташом у махали. У Мостару, можда да. Види, превидео сам ти као онај судија Шимунићу на Мундијалу два жута картона, и оставио те на терену. Но, ако ти дам и трећи, дефинитивно летиш из игре. Рука ми је у џепу с картонима.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:48 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim

a vidiš, meni se čini da nas upravo to insistiranje na neparalelizmu i s naše i s njine strane (samo, naravno, polazeći od posve drugačiji premisa) čini još paralelnijim.


Ali neparalelizam je toliko vidljiv da mene prosto čudi otkud ljudima potreba da ga ignorišu i konstruišu neki paralelizam.

Dve potpuno različite istorije, različite države, dva potpuno različita naroda koja su, ne svojom voljom, u jednom istorijskom trenutku živela u istoj državi.

Ako bi trebalo tražiti paralelu Srbiji i Srbima onda je to mnogo pre Bugarska nego Hrvatska.
Narodi slične veličine, sličnih istorija, sa svetlim i tamnim stranama, sa Dušanom i Asenom, sa Slivnicom i Bregalnicom....

Milsim, voleo bi i ja da se Srbija može porediti sa Francuskom ili Rusijom, ali ne može jbg, Bugarska joj je pandan.
Ali baš svoditi je na Hrvatsku....pa jbg.

docsumann docsumann 19:57 06.12.2016

Re: Ne mogu još uvek da provalim


(t)ko je paralelniji - Srbija ili Hrvatska? ili obrnuto?!

inače, slažem se. komparacije se mogu vršiti u raznim kategorijama, po raznim parametrima.

no, u ovom konkretnom slučaju ključno je potvrditi nespornu, neupitnu i
svizdravmislećim-dobroželećim ljudima odavno poznatu činjenicu da je Srbija različitija od Hrvatske nego što je Hrvatska više različita od Srbije.

jbš istine koje imaju doseg sektora koji kontroliše naša seoska straža.
jedini način da joj proširiš domet je da osvojiš to susjedno selo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana