Gost autor| Ljudska prava| Reč i slika

...i gde je Pišta?

zilikaka RSS / 20.09.2018. u 15:33

Great_Horned_Owl_In_Blue_Sky_Background_600.jpg

Pred kraj partijskog sastanka u Mađarskoj.
Predsedavajući:
- Ima li pitanja?
Javlja se Pišta:
- Imam ja jedno.
- Izvoli druže Pišta.
- Hteo bih da znam zašto vagoni odlaze puni u SSSR a vraćaju se prazni.
- Druže Pišta, o tome ćemo na narednom sastanku.

Sledeći put, opet na istom mestu.
Predsedavajući:
- Ima li pitanja ?
Šandor:
- Imam ja dva. Zašto vagoni odlaze puni u SSSR i vraćaju se prazni i gde je Pišta?

Krkar, pripadnik naše male blogozajednice banovan je pre nekoliko meseci, ni sam ne zna kad i zašto. Poslednje njegovo pojavljivanje ovde bilo je posredno, preko one poruke koju sam ja prenela. Tad je bio privremeno banovan.

Ubrzo po objavljivanju poruke mu ukinulo ban ali se on svejedno nije više oglašavao.
Neko vreme nakon toga, možda nedelju-dve, kad je pokušao ponovo da se uloguje shvatio je da ne može ali i da je njegov nalog izbrisan sa spiska blogera. Ostalo je potpuno nejasno zašto ovo, osim ako nije plod nekakve naknadne pamet ili lične sujete Supermoda, jer se poruka koju sam objavila, a koja je nakon toga uklonjena, dobrim delom odnosila i na njegov način uređivanja ovog mesta.

Ako mene pitate, Krkar je umeo da bude i grub i prelazi granice pristojnog razgovora. Umeo je i da postavi temu sa kojom ni sam nije znao šta hoće, al sve to posebno i zajedno su umeli još mnogi, da ne kažem većina.

Ono po čemu se svakako izdvajao je da se iz mnogih njegovih postova imalo svašta novo naučiti. Kad hoće, umeo je i šta i kako da napiše, za klasu bolje od velike većine.
Sviđao se on nekom ili ne, teško je ne priznati da je svojim pojavljivanjem ovde doneo novi kvalitet.

Dakle, šta god da je razlog ovakve odluke moderacije, trebalo bi da ima na umu da je time Blog na gubitku.
Ako je još ikom tamo do ovog mesta uopšte stalo.



Komentari (614)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

disident79 disident79 16:42 20.09.2018

Mozda je valjalo ucinti ovaj blog nevidlji

SEDMORICA FUGIRANIH


Bio drugi po citanosti svih vremena na bloguB92
nikvet pn nikvet pn 16:44 20.09.2018

?

kad je pokušao ponovo da se uloguje shvatio je da ne može ali i da je njegov nalog izbrisan sa spiska blogera.


Чекај мало, тамо је било којечега блештаво паметног: авиони, рара и да не набрајам; нема више у архиви?! Обрисан начисто ко они са Стаљинове слике?
razmisljam razmisljam 16:49 20.09.2018

Re: ?

nikvet pn


Чекај мало, тамо је било којечега блештаво паметног: авиони, рара и да не набрајам; нема више у архиви?! Обрисан начисто ко они са Стаљинове слике?



Срећом, ипак ништа толико драстично.
Све Кркарове блогове можеш да нађеш индиректно, када укуцаш блог б92 кркар у претраживач.

Како год, не контам чиме је заслужио да га се удаљи са Блога. Свакако није био најгори од све деце.
zilikaka zilikaka 17:37 20.09.2018

Re: ?

Како год, не контам чиме је заслужио да га се удаљи са Блога. Свакако није био најгори од све деце.


Pa upravo sam to pitanje i ja postavila ovim pisanijem. Ako se moglo razumeti.
razmisljam razmisljam 17:41 20.09.2018

Re: ?


zilikaka

Pa upravo sam to pitanje i ja postavila ovim pisanijem. Ako se moglo razumeti.


Разумело се, не бригај.
Само сам покушала да подржим твоју упитаност придодајући јој своју.
Ето.
zilikaka zilikaka 17:45 20.09.2018

Re: ?

тамо је било којечега блештаво паметног: авиони, рара и да не набрајам; нема више у архиви?!

Vidiš i ja čuvam ona tri njegova prva bloga o Rari, posle kojih je dobio autorsku. A nemam baš previše toga u favoritima.
freehand freehand 18:01 20.09.2018

Re: ?

zilikaka
Како год, не контам чиме је заслужио да га се удаљи са Блога. Свакако није био најгори од све деце.


Pa upravo sam to pitanje i ja postavila ovim pisanijem. Ako se moglo razumeti.

Ne znam šta znači "najgori od sve dece" u ovom kontekstu, verovatno neka mistifikacija prilično jednostavnih stvari.
Ali evo mojih pet centi na ovu temu, računajući da i Krkar može da odgovori preko medijuma za šta se evo i domaćica kao ekstrasens nudi:
1. Krkar je na ovom mestu uz adekvatne glagole pominjao mnoge očeve, majke pa uz njih i prideve, često i usta.
Za šta je apsolutno zaslužio da po pravilniku uz prvu, drugu opomenu i trajno bude sankcionisan za vulgarno verbalno nasilje neprimereno i daleko primitivnijim mestima od ovoga.
2. Pošto se žmurilo na početne simptome čisto sumnjam da je kasnije banovan zbog metastaze.
Utoliko sam apsolutno za to da svako siledžijsko prostačko ponašanje tog tipa bude sankcionisano bez obzira na to ko je siledžija a ko žrtva.

Ovo, naravno, ne znajući šta je zaista razlog banovanja, a tužno bi bilo šta god drugo da je.
zilikaka zilikaka 18:20 20.09.2018

Re: ?

1. Krkar je na ovom mestu uz adekvatne glagole pominjao mnoge očeve, majke pa uz njih i prideve, često i usta.
Za šta je apsolutno zaslužio da po pravilniku uz prvu, drugu opomenu i trajno bude sankcionisan za vulgarno verbalno nasilje neprimereno i daleko primitivnijim mestima od ovoga.
2. Pošto se žmurilo na početne simptome čisto sumnjam da je kasnije banovan zbog metastaze.
Utoliko sam apsolutno za to da svako siledžijsko prostačko ponašanje tog tipa bude sankcionisano bez obzira na to ko je siledžija a ko žrtva.

Slažem se ovo za pravila. Ja sam prva od onih koia traže da budu jasna i da važe uvek i za sve. Čim nešto od ova tri nije ispunjeno, stvar gubi smisao, a svako od nas može da se seti bar nekoliko primera gde je moderacija tolerisala svašta.

E, ali, lepo piše gore da se on nije oglašavao. Znači, ukinuli mu privremeni ban a onda uveli trajni, a da reč objavio nije, osim one poruke koja se baš najviše odnosila na moderaciju.
freehand freehand 18:34 20.09.2018

Re: ?

Slažem se ovo za pravila. Ja sam prva od onih koia traže da budu jasna i da važe uvek i za sve. Čim nešto od ova tri nije ispunjeno, stvar gubi smisao, a svako od nas može da se seti bar nekoliko primera gde je moderacija tolerisala svašta.

Slažeš se ali se baš i ne slažeš. Evidi, niti je Krkar umro, niti je ovo parastos, a bajdvej i ono "o pokojnicima sve najlepše" je čist bulšit al da sad ne mračimo, al da se baš i ne pouseravamo od patetike.
Elem, i ja volim kolorit više od sivila, i sočan jezik više nego geštetnerska saopštenja.
Ali eto - da ponovim - jedini tvit koji sam na svojim blogovima ikad obrisao bio je tvit debila koji je nekom "jebao majku šiptarsku".
E pa nekakone vidim nikakvu razliku između toga i jebanja majke, oca, dede, babe, pa onda već kako koga i odakle zahvati, koga od napred pa u usta a koga od nazad pa u guzicu, što je bio postao Krkarov manir i to u kontinuitetu.
Da sad ne pričam o tome da je u blogu koji si navela kao primer vanrednosti poziva čoveka da izvrši samoubistvo.
Ne sporim - to možda i može nekom da imponuje kao velika hrabrost. Ja bih mu zbog toga obrisao blog.
maksa83 maksa83 18:41 20.09.2018

Re: ?

Elem, i ja volim kolorit više od sivila, i sočan jezik više nego geštetnerska saopštenja.

Sa-li-je-ri.
freehand freehand 18:47 20.09.2018

Re: ?

maksa83
Elem, i ja volim kolorit više od sivila, i sočan jezik više nego geštetnerska saopštenja.

Sa-li-je-ri.

Skrenuo bih pažnju izvesnim parketarima da i ja redovno posećujem vedžbališta i teretane i sa divljim zadovoljstvom udišem mošusna isparenja, a nekad ne tako davno dok se nisam po čelu overio nunčakama od kdrške kevine metle - uredno sam, spremajući se za šibanje pred zgradom sa drugim šestogodišnjacima - trenirao Bruslijevske veštine.
pa ti vidi.
Bolje ti je Spiru da čačkaš za Peru i Bilju, if you know what i mean.
zilikaka zilikaka 18:48 20.09.2018

Re: ?

Da sad ne pričam o tome da je u blogu koji si navela kao primer vanrednosti poziva čoveka da izvrši samoubistvo.

E, vidiš, baš konkretno tu stvar, događaj o kojem je reč, nas dvoje mnogo drugačije gledamo.
Verujem da znaš i zašto.
Ne sećam se tačno koga je pozvao na samoubistvo, no pretpostavljam da je u pitanju Diković ili neko iz vojnog vrha.
U toj profesiji se na neke stvari malo drugačije gleda, pa i na sopstveni život. Stoga, ne bih se ja zbog toga uopšte potresala.
freehand freehand 18:54 20.09.2018

Re: ?

U toj profesiji se na neke stvari malo drugačije gleda, pa i na sopstveni život. Stoga, ne bih se ja zbog toga uopšte potresala.

Pa dobro, vi samuraji ste ipak nešto drugo. Mislim, vama ni sopstveni život ništa ne znači, kamoli tuđ.
U mom malom kosmosu je pozvati nekog javno da izvši samoubistvo na osnovu sopstvenih utisaka napabirčenih po štampi daleko preko granice prihvatljivog i normalnog, o pristojnosti da ne govorim.
maksa83 maksa83 18:54 20.09.2018

Re: ?

Bolje ti je Spiru da čačkaš za Peru i Bilju

Nije pristojno čačkati Peru i Bilju na javnom mestu.
zilikaka zilikaka 18:58 20.09.2018

Re: ?

Pa dobro, vi samuraji ste ipak nešto drugo. Mislim, vama ni sopstveni život ništa ne znači, kamoli tuđ.


Bolje samuraj nego nindža.
freehand freehand 19:06 20.09.2018

Re: ?

zilikaka
Pa dobro, vi samuraji ste ipak nešto drugo. Mislim, vama ni sopstveni život ništa ne znači, kamoli tuđ.


Bolje samuraj nego nindža.

To su oni što se muvaju po diplomatskim krugovima a nisu neskloni da se pošibaju?
docsumann docsumann 19:40 20.09.2018

Re: ?

a nekad ne tako davno dok se nisam po čelu overio nunčakama od kdrške kevine metle - uredno sam, spremajući se za šibanje pred zgradom sa drugim šestogodišnjacima - trenirao Bruslijevske veštine.


freehand freehand 19:41 20.09.2018

Re: ?

docsumann
a nekad ne tako davno dok se nisam po čelu overio nunčakama od kdrške kevine metle - uredno sam, spremajući se za šibanje pred zgradom sa drugim šestogodišnjacima - trenirao Bruslijevske veštine.



To nisam ja. To je moja trauma.
maksa83 maksa83 19:43 20.09.2018

Re: ?

docsumann

<video>

I mi ćemo njima leteća kola da pravimo...
docsumann docsumann 19:52 20.09.2018

Re: ?

ima jedan još bolji video sa klincem, gdje ispred ekrana do u bobu skida Brus Lijeve pokrete iz filma U Zmajevom Gnijezdu.
ono na ekranu ideu scene borbi, a klinja ga (negledajući) prati ko sjenka, s jednim pa onda i s dva para nunčaki...

mali je apsolutni car
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:46 20.09.2018

Правда за Кркара

Ostalo je potpuno nejasno zašto ovo, osim ako nije plod nekakve naknadne pamet ili lične sujete Supermoda, jer se poruka koju sam objavila, a koja je nakon toga uklonjena, dobrim delom odnosila i na njegov način uređivanja ovog mesta.

Ako mene pitate, Krkar je umeo da bude i grub i prelazi granice pristojnog razgovora.


Некако ми је, познавајући и једног и другог, прилично мало вероватно да је Крка невинашце. А уосталом, ако треба неко да га изнервира у две реченице, само ми реци.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:07 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

Srđan Fuchs
Ostalo je potpuno nejasno zašto ovo, osim ako nije plod nekakve naknadne pamet ili lične sujete Supermoda, jer se poruka koju sam objavila, a koja je nakon toga uklonjena, dobrim delom odnosila i na njegov način uređivanja ovog mesta.

Ako mene pitate, Krkar je umeo da bude i grub i prelazi granice pristojnog razgovora.


Некако ми је, познавајући и једног и другог, прилично мало вероватно да је Крка невинашце. А уосталом, ако треба неко да га изнервира у две реченице, само ми реци.


A nisi bogami ni ti. Ostala je, na primer, da kraja nerazjašnjena misterija oko one neke rakije koju si navodno maznuo u manastiru (ej, pazi, manastiru!).

Krkar nedostaje, kao i princi, blog je dosta omlohavio od njihovog odlaska. Ali šta da se radi, taki smo kaki smo, bar je Tasa malo oladio sa svojim prenemaganjem i prozivanjem blogera po spiskovima zbog ovog i onog. A nema ni čarlija, to sa baš oseća, nekako se lakše kreće po komentarima.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:28 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

srdjan.pajic


A nisi bogami ni ti. Ostala je, na primer, da kraja nerazjašnjena misterija oko one neke rakije koju si navodno maznuo u manastiru (ej, pazi, manastiru!).



U, brate, ala je ova priča izrikošetirala, još malo pa će biti, što kaže čestiti Vladika Nikolaj: "Jevrejina u manastir dovesti je kao jarca strpati u džak s nogama naopačke." Nisam dekrao po manastiru (Dečanima) - ja manastire pomažem, ionako nema duhovno velike razlike između naših i budističkih, pa bi trebalo to sačuvati - već sam mu u Dečanima kupio rakiju. Pre toga smo dobili od nekog Milovog burazera (Miro, tako nešto, šef Milu za turizam ali vidi se iz aviona da je debe-kadar), raku za Krku. U međuvremenu, ta rakija se, pošto na granici sa Albanijom treba da se da neki mito u obliku vode, kokiške, ta raka, dok smo muljali levo-desno po fridžu da izvadimo mito braći Šiptarima, prosula - ponavljam PROSULA; ćirilicom, ПРОСУЛА! Onda je Krka dobio pogrešnu info od CG DB, da sam mu ja maznuo raku, na pravdi Boga, i ne samo maznuo nego sam Nacetinje i pričao protiv Mila, umjesto za Mila a ja za Rista, i to Amerima, ćirilicom - Америма. Kako je to bila jedna velika i svojevrsno zla propaganda crnogorske šatro zapadne, a ustvari megastaljinističke Službe, završilo se tako da smo Krka i ja otvoreno pretili jedan drugome da ćemo se međusobno ištrjebit, onako već po ključu starohercegovačke krvne zavade. А ја mu nesuđenu Dečanku popio, za odmazdu, ćirilicom - ПОПИО. Tako da se realno nekvalitetna radža što su mu Đukanovi pratili prosula, a realna bolja Dečanka, popila, al' imam još jednu za njega, Koviljku, to čuvam kada pokaže realne znake μετάνοια-e.
petargli petargli 17:39 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

Srđan Fuchs

U batice, kakve kombinacije oko radže!

A Pajke (verovatno) i ja muku mučimo da nabavimo istu u belome svetu,
zilikaka zilikaka 17:52 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

А уосталом, ако треба неко да га изнервира у две реченице, само ми реци.

Nema razloga da ti ne verujem da to umeš, nego sad malo nezgodna situacija, on ne može da ti odgovori.
Ja ću mu objaviti sve što kaže, ako kaže, nego bi stvarno bilo bljutavo da se ovaj post pretvori u neko vaše prepucavanje.

Da budem jasnija, dok nema nalog i dok se dešava na mom postu, zamoliću te za pristojnost.
martin_krpan martin_krpan 17:57 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

Krkar nedostaje, kao i princi, blog je dosta omlohavio od njihovog odlaska


E stvarno je ovaj blog uništio 90% kvaliteta banujući rijetke blogere koji nešto vrijede. Koji je to koncept? Zašto je princi banovan? Koliko se ja sjećam, neka bolesna žena ga je proganjala i govorila da mu dismr iz usta, ali zašto ne sklanjaju psihopate već sklanjaju sve. Što se Krkara tiče, Krkar je bio najbolji bloger ovdje. Nevjerovatan erudita, blogovi o vinu, mašinama, politici,... su nezaboravni. Gledam gore onaj blog što je postavio disident79 - 378721 puta pročitano. Biće da je KOS stvarno ove nazvao a Veran digao slušalicu a la: Слушаю!

Sjetio sam se upravo još jednog kvalitetnog blogera - Schweppes. Malo je oštriji bio ali tako i treba. Koliko se sjećam, zabanovali su ga kada je opisao kako je Drago Kovačević u augustu 1995 nazvao ženu u Beograd i rekao da pristavi kaficu.

Sve u svemu, nakotilo se Ljotićevaca ki i kusijeh pasa. Krkar fali da izdaje sertifikate.



zilikaka zilikaka 18:08 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

Krkar nedostaje, kao i princi,


Slažem se. Slobodno smatrajte da je je ovo pokušaj povratka obojice.
Ako se sećate, u poruci koju sam ja onomad ovde objavila, upravo je rekao da je otišao dok ne vrate Princija.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:39 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

petargli
Srđan Fuchs

U batice, kakve kombinacije oko radže!

A Pajke (verovatno) i ja muku mučimo da nabavimo istu u belome svetu,


Jesi video, i crnogorska DB je u tom procesu imala svoj pipak, verovatno i Papa. E, nedaj bože da si prinuđen da ti Skrs i Krkar organizuju šverc manastirske rakije.

Samo, ja se ne mučim toliko, nego nekako upakujem ćaletovu mučenicu u kofer (oko 4 litre mi stane, da maksimiziram dozvoljenu težinu prtljaga). Redovno mi je otpakuju tamo u Bavarskoj republici, ostave pismo u kome kažu da su otpakivali da vide šta je, cugnuli malo jer je dobra, i sve vratili kako je bilo. Onda ovde lepo kad me pita onaj čika na Border protection-u, prijavim pošteno da nosim rakiju, i koliko, i do sada me niko nikad nije dirao niti zaplenio bilo šta.


zilikaka zilikaka 18:56 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

Samo, ja se ne mučim toliko, nego nekako upakujem ćaletovu mučenicu u kofer (oko 4 litre mi stane, da maksimiziram dozvoljenu težinu prtljaga).

Crni Pajke, svašta umeš a s rakijom kuburiš.
Ne znam da li tamo ima da se kupi kazan s priborom (osnovano pretpostavljam da nema) al to napraviti nije nikakva nauka.
Onda lepo kupiš voće, šta voliš, i napraviš ilegalnu destileriju u garaži.
Komšijama podeliš po koju flašu, kolko da te baš ne prijavljuju, a ostatak lepo i natenane trošiš kako ti volja.
Ako treba saveta, Huči je profesionalac a sebe smatram vrlo ozbiljnim amaterom.
maksa83 maksa83 19:01 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

Ne znam da li tamo ima da se kupi kazan s priborom (osnovano pretpostavljam da nema) al to napraviti nije nikakva nauka.

Ja mis'im da je to ilegalno tamo, tj. da moraš da imaš neku distlierijsku licencu za sve preko par litara.
nask nask 19:49 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

napraviš ilegalnu destileriju u garaži.


Samo da prijavim da u Niskim Zemljama može neograničeno da se destilira u privatnoj režiji i za ličnu upotrebu. Prosto neverovatno u zemlji gde ti treba dozvola za sve.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:59 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

maksa83
Ne znam da li tamo ima da se kupi kazan s priborom (osnovano pretpostavljam da nema) al to napraviti nije nikakva nauka.

Ja mis'im da je to ilegalno tamo, tj. da moraš da imaš neku distlierijsku licencu za sve preko par litara.


Ma, policajska država! Rakiju ne možeš da pečeš, ali zato pivkana možeš koliko hoćeš u kućnoj radinosti da proizvedeš (jedino ne možeš da ga prodaješ). Kao da 10 flaša piva nije isto što i 1 flajka rakije...

Mada čuo sam da peku ljudi, evo čak je i mene jurio jedan moj drugar sa pećinarenja, inače Irac, da mu dam uputstva, šta i kako, pa sam ga povezivao sa mojim ćaletom. Ali ne bi od toga ništa, Irac se vratio u Irsku. A znam i neke kvazi libertarijance (pljuniti ovaj naš bene, samo što rade u majkrosoftu, zato kažem da mi je ta njihova vrsta dobro poznata i jako smešna) koji su se hvalili, onako u pola glasa, kako su pekli viski u dvorištu, usred Sijetla grada bijeloga.

Ma, nije problem da nabudždim destileriju, nego, prvo, ja slabo pijem radžu i te teške alkohole, i tih nekoliko flajki koje donesem uglavnom podelim drugarima ili tazbini, i onda mi je glupo da se oko toga cimam, rizikujem da me uhapse i oteraju na robiju. A drugo, moj matori proizvodi svoje voće (kajsije i jabuke) i to je neuporedivo sa bilo čim što ovde mogu da kupim, to jest, morao bih čak na pijacu (farmer's market) da odem. Mada, ok, za brlju i ne treba neki bogznakakav kvalitet voća, ali svejedno, on se toliko trudi oko te rakije, i srećan je kad ja prošvercujem par njegovi flajki, malo mi glupo da mu kažem, e, ćale, ne treba, imam i ja destileriju u KoloradO (mada bih onda mogao da švercujem rakiju nazad u Srbiju, pa da se džoram sa ćaletom, i da onda do kasno u noć raspravljamo čija je radža bolja).

Tako da nisam pokušavao. A vala imam dosta drugih hobija koje sam morao da zanemarim, gde sad i to...


zilikaka zilikaka 20:03 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

Ja mis'im da je to ilegalno tamo, tj. da moraš da imaš neku distlierijsku licencu za sve preko par litara.


Beš poso kad je baš sve legalno...
spinoza spinoza 20:41 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

srdjan.pajic
A nema ni čarlija, to sa baš oseća, nekako se lakše kreće po komentarima.

Добро вече.

Чарли рулз, само сте ви млади нараштаји брзи момци, па вам Чарли промиче
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:53 20.09.2018

Re: Правда за Кркара


mada bih onda mogao da švercujem rakiju nazad u Srbiju, pa da se džoram sa ćaletom, i da onda do kasno u noć raspravljamo čija je radža bolja


Mazohizam neki?
Mislim, doći na ideju se da se američka rakija poredi sa srpskom, ne znam da li za to postoji neki lek.
:)

angie01 angie01 21:12 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

spinoza


ovo sa duplim nikovima je najvece njesra na blogu- i nije nikakva fora-naprosto je nekorektno,...mada kapiram da nije emsi u pitanu, nego patron,...
spinoza spinoza 21:21 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

angie01
spinoza


ovo sa duplim nikovima je najvece njesra na blogu- i nije nikakva fora-naprosto je nekorektno,...mada kapiram da nije emsi u pitanu, nego patron,...

Мени највише сметају брисанја, банованја и тужаканја модерацији (како се нј куца, плс).

Па недаванје ауторске опције лјудима (лј, плс)

Треба са достојансвтом дозволити да лјуди једни другима дају подршку.

Давати подршку ономе за кога ти мислиш да не треба да је добија не значи бити патрон тог некога.

Патити и бити киван када се неко не слаже са тобом није баш уредно подешено осећанје

(одох да увежбам ћирилицу
nsarski nsarski 21:23 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

Мени највише сметају брисанја, банованја и тужаканја модерацији (како се нј куца, плс).

Па недаванје ауторске опције лјудима (лј, плс)


Try w i q.
nask nask 21:25 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

ovo sa duplim nikovima je najvece njesra na blogu-


Nije bre to Charlie aka 2xEmsi, pa ne bi taj čirilicom po blogu taman da ga niskonaponskom strujom muče.
spinoza spinoza 21:27 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

nsarski
Мени највише сметају брисанја, банованја и тужаканја модерацији (како се нј куца, плс).

Па недаванје ауторске опције лјудима (лј, плс)


Try w i q.

Њњ Љљ - РАДИ!

Шарски рулз!

Ево ти кутија за транспорт књига на поклон

spinoza spinoza 21:31 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

nask
ovo sa duplim nikovima je najvece njesra na blogu-


Nije bre to Charlie aka 2xEmsi, pa ne bi taj čirilicom po blogu taman da ga niskonaponskom strujom muče.

Није, ово је један тајанствени господин што воли фотографију

angie01 angie01 21:43 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

Давати подршку ономе за кога ти мислиш да не треба да је добија не значи бити патрон тог некога.


patron, u smislu branjenje ljudi gupisanih u odredjenoj opciji, njima pravdati prilicno kakane stvari, a praviti se da se nisu videle, kada se pomenu.

Треба са достојансвтом дозволити да лјуди једни другима дају подршку.


pa sto onda to ne radis pod svojim pravim nikom, Milance?

Патити и бити киван када се неко не слаже са тобом није баш уредно подешено осећанје


ako mislis na mene, niti patim, nit sam kivna, niti mi smetaju tudja drugacija misljenja, ako se ona razmenjuju normalnom komunikacijom,...i ako nisu opcije, koje su zlocinacke- to prosto nije za razumeti.


freehand freehand 21:46 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

nask
ovo sa duplim nikovima je najvece njesra na blogu-


Nije bre to Charlie aka 2xEmsi, pa ne bi taj čirilicom po blogu taman da ga niskonaponskom strujom muče.

Oskar Zvajld Konstantinović Ljotić, glavom i Tasom.
nask nask 21:47 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

Пуко Чарли

gedza.73 gedza.73 21:53 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

srdjan.pajic
Ma, policajska država! Rakiju ne možeš da pečeš





edit

(mada bih onda mogao da švercujem rakiju nazad u Srbiju, pa da se džoram sa ćaletom, i da onda do kasno u noć raspravljamo čija je radža bolja).

odma' da ti kažem kako je rakija tvog oca sigurno bolja. on uživa u celom procesu a tebi je smor.
spinoza spinoza 22:12 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

angie01
... njima pravdati prilicno kakane stvari ...

Ма лепша су та правдања (донекле) … ми њима данас, они нама сутра …. ваљда

My brain hurts, више, од свега што није добро зезање
spinoza spinoza 22:17 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

freehand
nask
ovo sa duplim nikovima je najvece njesra na blogu-


Nije bre to Charlie aka 2xEmsi, pa ne bi taj čirilicom po blogu taman da ga niskonaponskom strujom muče.

Oskar Zvajld Konstantinović Ljotić, glavom i Tasom.

Бул`с ај, кад би се гађали картама од преферанса
angie01 angie01 22:19 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

Ма лепша су та правдања (донекле) … ми њима данас, они нама сутра …. ваљда


pa ne znam, uvek ispadne nekako na lose,...nista od relativizacije,...


My brain hurts, више, од свега што није добро зезање


mora da drugacije dozivljavamo sta to podrazumeva,...a ovde se davno nista u tom smislu nije videlo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:20 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

spinoza
nask
ovo sa duplim nikovima je najvece njesra na blogu-


Nije bre to Charlie aka 2xEmsi, pa ne bi taj čirilicom po blogu taman da ga niskonaponskom strujom muče.

Није, ово је један тајанствени господин што воли фотографију



Milanče, šta kažu ovi tvoji sputnjik sateliti (prc, unz, brajtbart), oće ova baba da vam skenja kandidata za vrhovni sud? Sine, šta Mu radi ovaj naš deep state, ja im se divim, do imbecilnosti.
freehand freehand 22:23 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

srdjan.pajic
spinoza
nask
ovo sa duplim nikovima je najvece njesra na blogu-


Nije bre to Charlie aka 2xEmsi, pa ne bi taj čirilicom po blogu taman da ga niskonaponskom strujom muče.

Није, ово је један тајанствени господин што воли фотографију



Milanče, šta kažu ovi tvoji sputnjik sateliti (prc, unz, brajtbart), oće ova baba da vam skenja kandidata za vrhovni sud? Sine, šta Mu radi ovaj naš deep state, ja im se divim, do imbecilnosti.

Pazi kad mi je u jednom momentu palo na pamet: vidim da je neki ljober, neka Prigrevica (to je crnje od Ovče i Sebeša zajedno), al rekoh - ne može taj da se sabije u dve rečenice ni ćirilicom...
maksa83 maksa83 22:27 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

Pazi kad mi je u jednom momentu palo na pamet: vidim da je neki ljober, neka Prigrevica (to je crnje od Ovče i Sebeša zajedno), al rekoh - ne može taj da se sabije u dve rečenice ni ćirilicom...

Četvrtak je, dakle dan za Windows 10 apdejte, on taman krene da kuca a ono ga preseče sa "e, sad malo apdejt, pa malo restart", ne da mu da se, što kažu, konsoliduje.
spinoza spinoza 22:29 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

srdjan.pajic
spinoza
nask
ovo sa duplim nikovima je najvece njesra na blogu-


Nije bre to Charlie aka 2xEmsi, pa ne bi taj čirilicom po blogu taman da ga niskonaponskom strujom muče.

Није, ово је један тајанствени господин што воли фотографију



Milanče, šta kažu ovi tvoji sputnjik sateliti (prc, unz, brajtbart), oće ova baba da vam skenja kandidata za vrhovni sud? Sine, šta Mu radi ovaj naš deep state, ja im se divim, do imbecilnosti.

Скењавање је у одугловлачењу до после избора, имају шансе.

Ваш дееп стате има сада два озбилјна огранка, тај ваш губи, у ствари је очајан (обрати пажњу на потезе).

Него имамо и ми нашу бабу ових дана, мислим овде у престоници империје, па вас нешто мање пратим, чак сте искулирали Изрел који је, тако, са твојим тимом почео да повлачи сулудо и по себе штетне потезе.


Прц читам често, унз ређе, а бб као и Курир, само да видим ко је коме у риалитију направио бебу
spinoza spinoza 22:33 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

maksa83
Pazi kad mi je u jednom momentu palo na pamet: vidim da je neki ljober, neka Prigrevica (to je crnje od Ovče i Sebeša zajedno), al rekoh - ne može taj da se sabije u dve rečenice ni ćirilicom...

Četvrtak je, dakle dan za Windows 10 apdejte, on taman krene da kuca a ono ga preseče sa "e, sad malo apdejt, pa malo restart", ne da mu da se, što kažu, konsoliduje.

Јбт чупам последње длаке од жениног Сурфаце упдејта, већ годину дана, сваки пут јој се заглави и долази да кукумавчи.

Ја се, у најгорем случају, провучем са БСоД-ом


А и требао би да буде уторак, а не четвртак, други у месецу су најгори, иако, ако се копрцаш, они те оборе у среду, четвртак, … како ти се заломи.
spinoza spinoza 22:34 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

freehand
srdjan.pajic
spinoza
nask
ovo sa duplim nikovima je najvece njesra na blogu-


Nije bre to Charlie aka 2xEmsi, pa ne bi taj čirilicom po blogu taman da ga niskonaponskom strujom muče.

Није, ово је један тајанствени господин што воли фотографију



Milanče, šta kažu ovi tvoji sputnjik sateliti (prc, unz, brajtbart), oće ova baba da vam skenja kandidata za vrhovni sud? Sine, šta Mu radi ovaj naš deep state, ja im se divim, do imbecilnosti.

Pazi kad mi je u jednom momentu palo na pamet: vidim da je neki ljober, neka Prigrevica (to je crnje od Ovče i Sebeša zajedno), al rekoh - ne može taj da se sabije u dve rečenice ni ćirilicom...

Уплашио си се ницка, признај
blogovatelj blogovatelj 22:36 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

A nema ni čarlija, to sa baš oseća, nekako se lakše kreće po komentarima.


A što ga nema? Šta je ponovo lupetao?
freehand freehand 22:39 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

spinoza
freehand
srdjan.pajic
spinoza
nask
ovo sa duplim nikovima je najvece njesra na blogu-


Nije bre to Charlie aka 2xEmsi, pa ne bi taj čirilicom po blogu taman da ga niskonaponskom strujom muče.

Није, ово је један тајанствени господин што воли фотографију



Milanče, šta kažu ovi tvoji sputnjik sateliti (prc, unz, brajtbart), oće ova baba da vam skenja kandidata za vrhovni sud? Sine, šta Mu radi ovaj naš deep state, ja im se divim, do imbecilnosti.

Pazi kad mi je u jednom momentu palo na pamet: vidim da je neki ljober, neka Prigrevica (to je crnje od Ovče i Sebeša zajedno), al rekoh - ne može taj da se sabije u dve rečenice ni ćirilicom...

Уплашио си се ницка, признај

Lajbnic, Spinoza i Miloš Jovančević. Tu prsnem ko sijalica.
spinoza spinoza 22:39 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

srdjan.pajic
...Sine, šta Mu radi ovaj naš deep state, ja im se divim, do imbecilnosti...

Заборавих - и ја уживам

Али имају још простора за полирање - типа у 6. основне си на домаћинству додирнуо другарицу за колено, преко фармерки
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:45 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

spinoza
srdjan.pajic
...Sine, šta Mu radi ovaj naš deep state, ja im se divim, do imbecilnosti...

Заборавих - и ја уживам

Али имају још простора за полирање - типа у 6. основне си на домаћинству додирнуо другарицу за колено, преко фармерки


Bato, šta sam ja možda radio u 6.osnovne, neću nikad da se kandidujem ni za predsednika, ni za vrhovni sud, ma ni za dobrovoljnog vatrogasca. Posle otišao u Teslu, to je bilo kao u samostanu.
spinoza spinoza 22:50 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

Miloš Jovančević

Гугловање дотичног господина ми без пардона набацује Mилу Јововић и она ме тренутно подсећа на Јованку Орлеанку - ако се појави на блогу да се не брукаш више

Наиме, пре тачно недељу дана се враћамо колима са годишњег и ја инсистирам да скренемо у Rouen (српски?!) да јој видимо ту цркву (изврнут викиншки брод++, форе за нас визуелце, али то је споредни разлог, …)

Невероватно запуштен, први пут у граду и мрачан ми град, нисам ни у њен музеј отишао из револта, Немци им бомабрдовали катедралу 44., пакао од Хришћанства ми је била она прва и друга "импресија" ...

Отићи ћу поново једног дана кад се смирим
freehand freehand 23:13 20.09.2018

Re: Правда за Кркара

Гугловање дотичног господина ми без пардона набацује Mилу Јовановић и она ме тренутно подсећа на Јованку Орлеанку - ако се појави на блогу да се не брукаш више

Ne znaš najtiražnijeg srpskog pisca i ultimativnog filozofa beogradske čaršije?
Prepriičaću ti jednom njegove doživljaje sa stršljenovima na planini Jelici, procenu najtežeg sporta na svetu i zašto su psi lutalice uvek bolji i pitomiji od kućnih pasa.
Sad malo u ćošak, da se stidiš.
myredneckself myredneckself 00:53 21.09.2018

Re: Правда за Кркара

zilikaka
Beš poso kad je baš sve legalno...

Dosadna država, ne razume slatka, mala zadovoljstva. E, pa zato i oni imaju moonshining i moonshiner-e, eto im.

Međutim, nekad je munšajnerski uradak zlo, gore od one zozovače. Odmah misliš da svašta možeš. Na primer, dobiješ ideju da napraviš recimo dvostruki salto unazad, iz mesta.




Kazezoze Kazezoze 07:06 21.09.2018

Re: Правда за Кркара

spinoza
nask
ovo sa duplim nikovima je najvece njesra na blogu-


Nije bre to Charlie aka 2xEmsi, pa ne bi taj čirilicom po blogu taman da ga niskonaponskom strujom muče.

Није, ово је један тајанствени господин што воли фотографију



Razvlači postove ko Tasa, a filozofoira ko Milan.
Strast prema fotografiji i izbor nika ipak navodi na ovog drugog.
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:36 21.09.2018

Re: Правда за Кркара

Наиме, пре тачно недељу дана се враћамо колима са годишњег и ја инсистирам да скренемо у Rouen (српски?!) да јој видимо ту цркву (изврнут викиншки брод++, форе за нас визуелце, али то је споредни разлог, …)

Миланче, на српском к’о и на француском: Руан.

А ти сад звучиш као онај Американац кога жена вуче по Европи, а он у своју свешчицу уредно уписује abc, abc, abc,...(another bloody city, another bloodу cathedral, another bloody church,...)
nsarski nsarski 07:42 21.09.2018

Re: Правда за Кркара

А ти сад звучиш као онај Американац кога жена вуче по Европи, а он у своју свешчицу уредно уписује abc, abc, abc,...(another bloody city, another bloodу cathedral, another bloody church,...)


veselica veselica 08:19 21.09.2018

Re: Правда за Кркара

zilikaka
Krkar nedostaje, kao i princi,


Slažem se. Slobodno smatrajte da je je ovo pokušaj povratka obojice.
Ako se sećate, u poruci koju sam ja onomad ovde objavila, upravo je rekao da je otišao dok ne vrate Princija.





Prvi put vidim ovaj komentar, promakao mi sinoć, obaška što nisam videla ni original/poruku.


Znači, krkar sam otišao pa sad moli ali pod uslovom!? Haos, mada tipično.
Plus dokaz da je ovo mesto smatrao/smatra svojom prćijom.

edit

Zaista, ali zaista NE verujem da je krkar ovo napisao:
Trebaju mi komunikacije sa ljudima, privatne poruke i ništa više.



Kao prvo, to je nepismeno. Kao drugo, ić ne liči na krkara da otkriva svoje slabosti.

spinoza spinoza 09:14 21.09.2018

Re: Правда за Кркара

principessa_etrusca
Наиме, пре тачно недељу дана се враћамо колима са годишњег и ја инсистирам да скренемо у Rouen (српски?!) да јој видимо ту цркву (изврнут викиншки брод++, форе за нас визуелце, али то је споредни разлог, …)

Миланче, на српском к’о и на француском: Руан.

А ти сад звучиш као Американац кога жена вуче по Европи, а он у своју свешчицу уредно уписује abc, abc, abc,...(another bloody city, another bloodу cathedral, another bloody church,...)
Ја ретко кукумавчим о оваквим стварима, чак и ако су у питању бензинске пумпе уз француске аутопутеве

Него смо од 8000 Км колима овај претпоследњи "лег" од Билбаоа до Руана, као и цео годишњни, одрадили по мом плану (жена није луда за оваквим годишњима, док сам ја увек, УБЕК за друм, него никад није била ни у Прагу ни у Бечу па сам ја, вештим маневром, преузео планирање у своје руке).

И долазимо одоздо после кафице са Frankом Gehryјем и Калатравом овде, прво касно увече у хотел до ког морамо скелом преко Сене (ја, исто - пошто је блог о Кркару сећам се да се и он изјаснио да воли да одседа у Relais & Châteaux хотелима - бирам карактеристичне хотеле осим ако не журим, није битан комфор него свеукупни уметнички дојам, и овај хотел је на прагу дојма).

Е сад, није ни та транзиција од скоцканог Билбаоа до Руана битна, после силне вожње, ишао сам ја ономад и од Барцелоне до мало-изнад у француску, па постранце по каменјару, па сина на рамена, па узбрдо да видим рушевине последнјег освојеног Катар-Кантри замка, него небрига, рекло би се целог града.

А центар небриге, и ту ми се Зен-мир узбуркао, је место због ког сам ја дошао - тај некад маркет-плаце где су је спалили, трипут да јој ни коске не остану, је као Зелени Венац после 25 тмурних дана кише и блата са суснежицом, а не пада киша него због маркета где се меша мирис лоше пице, типа тика-масала пица, са свбежом рибом која само што није престала да буде свежа.

Имају археолошке ископине, окружене неком дебљом варијантом chiken-wire, под отвореним небом се види неколико људских костура, један је од ситније особе, полу-распаднут и мислим се шта ако су трећу ватру морали брже-боље да гасе и очисте трг за пијацу.

А архитекта - јоке, тај изврнути викиншки брод којем сад део стреми у небо ипак тоне (ајд од дрвета је био ал заборавимо на то на тренутак) шаљући поруку, моја ипресија, морам, - "ал смо те сјебали" (ваљда стремимо нечему у тим споменицима, ово ко да мени деца ставе празан, покварен фрижидер са одшкринутим вратима као споменик.

Црквица, још једном, поптуно запуштена, црепови, дал лимени, мислим, а мање вероватно слате отпадају, једва се креће и тешко је препознати границе цркве и пијаце - у ствари случајан пролазник не би ни знао да се ради о цркви.

Ипред главне катедрале туристи, девојка продаје своје цртеже и друштво јој прави пас који починје да кења по оном углачаном камењу, девојка уредно ставља пластичну рукавицу и купи то, ај Французи, знаш да им је толеранција на вишем нивоу и не мораш још да се "американизујеш", ако понесеш клешта можеш са зида катедрале да откинеш део за успомену, ….

… и да ту није неки француско-енглески историјски нексус још би све прошло као статистицал, историјски оддити, а овако се сетиш да је …

… овај сад француски амбасадор у УК велики англосаксонац, Макроном патрон, ај да увежбам реч, моћан, тј он га је направио, и да се формално Француска поставља у улогу формалног англосаксонског полицајца у ЕУ … свашта се скупило ….


… али онда смо поново прешли Сену уз помоћ скеле, и то ме је вратило на скелу у Пригревици, ДТД, којом сам са пајтосима једном прешао канал као клинац да бих ишао у крађу лубеница у неке околне салаше, ћале био на пецању и у секунду провалио шта смо радили кад је видео одакле долазимо, па сам добио батине, друге и последње … тешка времена била

ЕДИТ: Ал мораш да даш мало машти на вољу, тј на доњој фотки замислиш:

- пар хиљада људи око цркве

- пијаца, једва се пролази

- овај део где фале црепови - не можеш да му приђеш на 10м пошто је уместо цесте ископина, ту се виде људски костури под голим небом, неуредно ограђено не неко наменском оградом, него оном на местима зарђалом, грађевинском арматуром што иде у бетон - нагнуто типа оће падне-неће падне (тако сам бар ја запамтио)

- Од силних људи се не виде обриси грађевине, осим ако ниси 4м висока, ко Алсе, па стојиш на раменима старијег брата

- Овде се види како на једном месту фали доста црепова, али их по неколико, и до 10, фали на много места ...


spinoza spinoza 10:34 21.09.2018

Re: Правда за Кркара

Kazezoze
spinoza
nask
ovo sa duplim nikovima je najvece njesra na blogu-


Nije bre to Charlie aka 2xEmsi, pa ne bi taj čirilicom po blogu taman da ga niskonaponskom strujom muče.

Није, ово је један тајанствени господин што воли фотографију



Razvlači postove ko Tasa, a filozofoira ko Milan.
Strast prema fotografiji i izbor nika ipak navodi na ovog drugog.

Сећам се ја и тебе док си музику прилагао.

Дај ми само мало времена да скинем прашину са Личког певања и играња, па ћемо додати и ", док пушта музику ко Казезозе"


(можда сам уз биографију требао да додам и текући портрет, све са златним зубом, да се људи не збуњују

За неупућене, па јанг тркс, лаке на обарачу - Казе је пуштао одличну музику, па је онда престао да нас воли и пустио нас низводно
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:14 21.09.2018

Re: Правда за Кркара

А центар небриге, и ту ми се Зен-мир узбуркао, је место због ког сам ја дошао - тај некад маркет-плаце где су је спалили, трипут да јој ни коске не остану, је као Зелени Венац после 25 тмурних дана кише и блата са суснежицом, а не пада киша него због маркета где се меша мирис лоше пице, типа тика-масала пица, са свбежом рибом која само што није престала да буде свежа.


Има те невољености и запуштености по Француској, а ипак ми је ипак најгори Сен Дени, цео као неки арапски бувљак.

У међувремену, ево теби, поштоваоцу, једне нове слике орлеанске девице: Jo Lampert, photographed by Annie Leibovitz in a costume designed by Clint Ramos.


mariopan mariopan 13:57 21.09.2018

Re: Правда за Кркара

Srđan Fuchs
srdjan.pajic


A nisi bogami ni ti. Ostala je, na primer, da kraja nerazjašnjena misterija oko one neke rakije koju si navodno maznuo u manastiru (ej, pazi, manastiru!).



U, brate, ala je ova priča izrikošetirala, još malo pa će biti, što kaže čestiti Vladika Nikolaj: "Jevrejina u manastir dovesti je kao jarca strpati u džak s nogama naopačke." Nisam dekrao po manastiru (Dečanima) - ja manastire pomažem, ionako nema duhovno velike razlike između naših i budističkih, pa bi trebalo to sačuvati - već sam mu u Dečanima kupio rakiju. Pre toga smo dobili od nekog Milovog burazera (Miro, tako nešto, šef Milu za turizam ali vidi se iz aviona da je debe-kadar), raku za Krku. U međuvremenu, ta rakija se, pošto na granici sa Albanijom treba da se da neki mito u obliku vode, kokiške, ta raka, dok smo muljali levo-desno po fridžu da izvadimo mito braći Šiptarima, prosula - ponavljam PROSULA; ćirilicom, ПРОСУЛА! Onda je Krka dobio pogrešnu info od CG DB, da sam mu ja maznuo raku, na pravdi Boga, i ne samo maznuo nego sam Nacetinje i pričao protiv Mila, umjesto za Mila a ja za Rista, i to Amerima, ćirilicom - Америма. Kako je to bila jedna velika i svojevrsno zla propaganda crnogorske šatro zapadne, a ustvari megastaljinističke Službe, završilo se tako da smo Krka i ja otvoreno pretili jedan drugome da ćemo se međusobno ištrjebit, onako već po ključu starohercegovačke krvne zavade. А ја mu nesuđenu Dečanku popio, za odmazdu, ćirilicom - ПОПИО. Tako da se realno nekvalitetna radža što su mu Đukanovi pratili prosula, a realna bolja Dečanka, popila, al' imam još jednu za njega, Koviljku, to čuvam kada pokaže realne znake μετάνοια-e.


Nisi normalan
petargli petargli 17:30 20.09.2018

priznanje druga Pište ...


zilikaka zilikaka 17:42 20.09.2018

Reč autora

Da ne bismo nagađali, sve što sam navela, apsolutno je provereno.
KAo što stoji i da me je prilikom pokušaja logovanja Krkar pitao da li ga ja (kao neko drugi na Blogu) vidim, što će reći da sam nije ni naslutio da je uklonjen.

Takođe, obavešten je o objavi ovog posta, što smatram elementarnim vaspitanjem, a ako bude pratio i poželeo da se oglasi komntarom, ja ću mu omogućiti preko svog naloga, osim ako se moderacija kojim slučajem predomisli.


veselica veselica 21:20 20.09.2018

Re: Reč autora

zilikaka
Da ne bismo nagađali, sve što sam navela, apsolutno je provereno.
KAo što stoji i da me je prilikom pokušaja logovanja Krkar pitao da li ga ja (kao neko drugi na Blogu) vidim, što će reći da sam nije ni naslutio da je uklonjen.

Takođe, obavešten je o objavi ovog posta, što smatram elementarnim vaspitanjem, a ako bude pratio i poželeo da se oglasi komntarom, ja ću mu omogućiti preko svog naloga, osim ako se moderacija kojim slučajem predomisli.




Ti bre po vokaciji odličan advokat.......




nask nask 18:38 20.09.2018

Ostajem pri mom iskazu, časni sude

Ad hoc

Meni su, između ostalih, favoriti bili (nemam top listu) blogovi jednog blogera, u međuvremenu se malo ulenjio mada je redovno ovde na jutarnjoj/večernjoj prozivci, o fizici tj. iz fizike. Takođe Ćirkovićevi blogovi. Ondak, fale mi Princijevi blogovi i njegov način razmišljanja na razne teme. Pa idu blogovi o jedrenju, vinima i istoriji od jednog blogera što više ne svraća sem da pozdravi Frija i Tasu. Bilo lepih blogova od jednog lepog blogera o jednom lepom ostrvu, daleko mu lepa kuća.

Nastupa ledeno doba.





BTW Lista favorita mi je inače Ø
angie01 angie01 19:49 20.09.2018

ako sme ja da kazem,

jer se Krki prema meni bas bezobrazno ponasao- mizogino i klevetnicki, bez pardona, bez obzira na validnost argumenata i njegove greske,...jednom se cak, vrlo samozadovoljno pridruzio najbednijem ulicarsko-lascivnom prozivanju, ponavljajuci bedne reci jednog drugog blogera, a nicim izazvan,....iskreno ne znam gde je tako pozeljno, dozvoljeno da se bilo ko ponasa,...i zasto bi,...zasto bi neko uopste uzivao u takvim potrebama ( posebnim),...

...no, nevezano za sve to-

(a ima ovde jos onih koji zloupotrebljavaju prostor na nedolicne nacine- pa su malo bili kaznjeni i pusteni, malo se primire, pa opet,...i tako u krug,...ne vidim zasto bi se bilo ko u svom slobodnom vremenu i uz dobru volju da ucestvuje, suretao sa napadima trece vrste, trpeo uvrede i macevao s njima- zbog svega ovoga su mnogi super blogeri otisli),-....

..-apsolutno sam na strani opcije da se Krkar vrati,...kao i Princi i ostali koji su nestali,...a mnogo su kvalitetniji od nekih koji su vraceni.

Mozda je resenje u postovanju pravila ponasanja u javnom prostoru- ma koliko to smesno zvuci, jer nismo deca, a opet ispada da je neka normalnija kontrola neophodna, ako uopste postoji ideja da se ovo mesto sacuva,...jer ne vidim da je moguce da se o tome dogovorimo...o pristojnoj komunikaciji, mislim.

takodje mislim, da bi bilo svrsishodno i dobro za blog, da neki vec dokazani kvalitetni ucesnici dobiju autorske opcije- kao stjepan, mesan, martin, stef,... npr,....da se opcija vrati alsu,...
zilikaka zilikaka 20:14 20.09.2018

Re: ako sme ja da kazem,

..-apsolutno sam na strani opcije da se Krkar vrati,...kao i Princi i ostali koji su nestali,...a mnogo su kvalitetniji od nekih koji su vraceni.

Evo, ja da se oglasim da meni Princijevi nastupi nisu bili osobito simpatični ali mu se ne može osporiti da je imao i umeo šta da napiše.
I da je u interesu ovog mesta da mu se vrati nalog i autorska, kao što treba i ovo što si navela
takodje mislim, da bi bilo svrsishodno i dobro za blog, da neki vec dokazani kvalitetni ucesnici dobiju autorske opcije- kao stjepan, mesan, martin, stef,... npr,....da se opcija vrati alsu,...

angie01 angie01 21:04 20.09.2018

Re: ako sme ja da kazem,

Evo, ja da se oglasim da meni Princijevi nastupi nisu bili osobito simpatični ali mu se ne može osporiti da je imao i umeo šta da napiše.


pa eto, to sam srocila u delu komantara,...kada je sve pocelo s blogom, ljudi su se pretezno pristojno ponasali, jer se vodlilo, od odgovornih, racuna o tome, kako su se stvari promenile, promenio se pristup razgovoru, rucna je spustena i voznja je postala takva kava je sada, usput, izgurala mnoge ucesnike na ovaj ili onaj nacin.
nask nask 21:17 20.09.2018

Re: ako sme ja da kazem,

rucna je spustena i voznja je postala takva kava je sada


Ma i sa podignutom ručnom ume vožnja da bude neprijatna


principessa_etrusca principessa_etrusca 07:09 21.09.2018

Re: ako sme ja da kazem,

Пропустила сам прву Кркареву поруку из изгнанства коју је Зили пренела, па нисам ни знала да је уопште банован, а пошто је у више наврата најављивао упокојење блога, мислила сам да је сам отишао јер је изгубио интерес за ово место.

Ја сам у ствари, вероватно као и многи други, а могуће и он сам, веровала да је недодирљив као нека сива еминенција блога и да не може бити банован: и када је знао да дебело претера, није било индиција да би могао бити макар опоменут док су истовремено одавде, без видљивог разлога, ишчезавали неки други.

На страну занимљиви, информативни и писмени текстови, Кркар се неретко овде понашао баш као да је ушао у grand theft auto, па лупа тољагом кога стигне, а и сам је неговао свој мачо имиџ неукротивог претка из каменог доба.

Кркар и ја нисмо измењивали нежности, напротив, често смо били у рингу. Он умео је да буде интелигентан саговорник, али истовремено агресиван без разлога и повода.

Ја не сумњам да у РЛ постоји Кркарева углађена верзија, али питање је да ли би углађени Кркар и даље енергизовао овај блог као што је радио неукроћени.

Генерално сам против ућуткивања и бановања, а посебно против униформности на блогу јер је управо могућност дискусије неистомишљеника оно што је потребно.

У том контексту, требало би се сетити и других којих овде више нема.
zilikaka zilikaka 07:38 21.09.2018

Re: ako sme ja da kazem,

Upravo sve što si rekla je razlog ovog posta.
Dakle, dok je letelo perje i bilo povoda, n8je ga diralo. Onda se povukao i pojavio samo s onom porukom koju eto imam sačuvanu u mejlu, i u kojojnije bilo ni psovanja ni direknih uvreda, samo grublji osvrt na način uredjivanja bloga.

Ispada da se ovde mnogo toga toleriše ali ne i kritika moderacije.


myredneckself myredneckself 09:31 21.09.2018

Re: ako sme ja da kazem,

NG
..-apsolutno sam na strani opcije da se Krkar vrati,...kao i Princi i ostali koji su nestali,...

Ma, ima da se vrate makar slali stoprvu blogovsku vazduhoplovnu pukovniju da istraži teren.
NG, ovo me podseća na spašavanje redova Rajana.

Blogeri, mnogi ovde preozbiljno shvataju blog. Ovo su slobodne aktivnosti i trebalo bi da se obavljaju slobodnom voljom. (svako, osim vrednih aktivista i botova, naravno, al' ko je njima kriv?)
Ko je pitao princija da li želi da se vrati?
Krkar se sinoć ovde otvoreno izjasnio zašto mu treba ovladavanje njegovim nalogom - zbog privatnih kontakata i prepiske.
Da li je neko pitao krkara hoće li da se vrati i piše na blogu?

Moje mišljenje je da princi nikad više neće zakoračiti na ovo mesto, čini mi se da se teško skidao, ali je uspeo.
Za krkija ne znam kako podnosi apstinenciju, ali ne vidim da su mu se socijalno mrežaste aktivnosti smanjile, naprotiv, obiđem ga ponekad na jednom drugom mestu i vidim da je OK.
Meni nedostaju obojica, kao i sva druga odbegla dobra deca bloga B92. Lepši je šar na blogu, nego preteće sivilo. Ali, to sam samo ja, a život i dešavanja na blogu su čudo.
angie01 angie01 10:33 21.09.2018

Re: ako sme ja da kazem,

NG, ovo me podseća na spašavanje redova Rajana.




...ma ne,...stvarno nemam pojma sta se desilo, a koliko sam shvatila, ne zna ni Krkar,....pa bi bilo lepo da se to razjasni- s moje strane podrska.

Blogeri, mnogi ovde preozbiljno shvataju blog. Ovo su slobodne aktivnosti i trebalo bi da se obavljaju slobodnom voljom


upravo,...zbog svega toga i podvlacim, da sve ono sto se pokazalo destruktivnim, bi trebalo da se iskontrolise, jer ne mozemo da se sami dogovorimo.

...to sta, ko, hoce nece,...stvarno ne znam,...ko sto rece Mirela jednom, lepo bi bilo da se vrate oni koji su otisli:)).
mirelarado mirelarado 11:23 21.09.2018

Re: ako sme ja da kazem,

...to sta, ko, hoce nece,...stvarno ne znam,...ko sto rece Mirela jednom, lepo bi bilo da se vrate oni koji su otisli:)).


Pa da. I mislim da problem nije toliko u preozbiljnom shvatanju bloga, mnogi preozbiljno doživljavaju ne blog nego sebe. A toga se valja kloniti. :)
alselone alselone 12:53 21.09.2018

Re: ako sme ja da kazem,

Ја не сумњам да у РЛ постоји Кркарева углађена верзија


Постоји, а постоји и још нешто друго. Кркар воли да се расправља, ужива у вербалној борби.

Ја имам другара који је доктор наука електротехнике а бори се у ММА. Качио сам чланак из Блица једном о њему. Миланче га је упознао. Диван младић, човек, паметан, смирен, али кад уђе у ринг заборавља прорачун капацитивности двожичног вода него удара директно у главу. Али он не мрзи своје противнике, један Холанђанин му је био и кум, део противника му је био на свадби пре неки месец итд.

Тако и Крки. Воли менталну борбу али спортски. Па и ја сам се свађао сто пута са њјим и на блогу и на ФБ али смо се опет дружили у РЛ. Е, то пађеници одавде који на први супротан коментар све приме лично, мрзе, банују, сачекују у прикрајку правописну грешку па улећу итд, никако не могу да сконтају.

Принци је такође био фантастичан "урбани псилохог" и то кажем без икаквог зезања. Имао је одличне увиде у стање друштва, економије, политике итд. и имао је фантастичне препоруке за књиге и чланке. Понекад сам имао осећај да човек чита стотине страница дневно.

А модерација? Лоша искуства и за мене и када сам питао за друге. На пример за Омегу су ме зајебавали месецима. Или не одговоре или ми одговоре у две речи.
predatortz predatortz 12:59 21.09.2018

Re: ako sme ja da kazem,

А модерација? Лоша искуства и за мене и када сам питао за друге. На пример за Омегу су ме зајебавали месецима. Или не одговоре или ми одговоре у две речи.


mod05, ko god da je, je bila carica
uvek odgovarala, uvek ljubazna, uvek duhovita.
par puta sam ja zasrao, ali na pp stiže poruka

izvini, zajeb'o si to i to, moram da reagujem

tako se radi posao, gospoja i kad udara direkt u vugla!

za nju, ako ovo čita.
alselone alselone 13:06 21.09.2018

Re: ako sme ja da kazem,

mod05, ko god da je, je bila carica
uvek odgovarala, uvek ljubazna, uvek duhovita.
par puta sam ja zasrao, ali na pp stiže poruka

izvini, zajeb'o si to i to, moram da reagujem


To da, apsolutno. Ali to je pluskvamperfekt. Mislio sam na ove danas sto im se vuce po zemlji, ali ne sokocalo nego pantale.

Za Omegu sam reagovao par puta kada su ga banovali isto na pravdi Boga i kulirali su me kao tursko groblje. Kazu - bice za mesec, ja pitam ponovo za mesec, ne odgovore, pitam ponovo kasnije, dobije neki radnom odgovor od dve tri reci itd.

tetris tetris 13:38 21.09.2018

Re: ako sme ja da kazem,

Понекад сам имао осећај да човек чита стотине страница дневно.


Ko zna, možda su mu inicijali A. V.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:36 21.09.2018

Re: ako sme ja da kazem,

Принци је такође био фантастичан "урбани псилохог" и то кажем без икаквог зезања. Имао је одличне увиде у стање друштва, економије, политике итд. и имао је фантастичне препоруке за књиге и чланке. Понекад сам имао осећај да човек чита стотине страница дневно.


Приказ нових наслова је био најзанимљивији део Принцијевих блогова, али он је имао и једну Филипову задрту црту - да игнорише реалност која се не уклапа у његов Weltanschauung, рецимо да не попушта у убеђивању свих да су расе друштвени конструкт.

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:38 21.09.2018

Re: ako sme ja da kazem,

tetris
Понекад сам имао осећај да човек чита стотине страница дневно.


Ko zna, možda su mu inicijali A. V.


Jel preporučivao možda Vebera?
mariopan mariopan 19:10 21.09.2018

Re: ako sme ja da kazem,

takodje mislim, da bi bilo svrsishodno i dobro za blog, da neki vec dokazani kvalitetni ucesnici dobiju autorske opcije- kao stjepan, mesan, martin, stef,... npr,....da se opcija vrati alsu,...

tasadebeli tasadebeli 19:27 20.09.2018

...i gde je Pišta?

Нестао у партизанској диверзантској акцији промене власништва Б92? Онај рад, Грк продао, Чех купио, Црногорац посредовао уз провизију?







Što smo blogovali - blogovali smo... Јбг.










Bili Piton Bili Piton 13:34 22.09.2018

Re: ...i gde je Pišta?

Nemojte me zajebavati da je neko istrolovao lakiranu bubašvabu, raskopčao joj kragnu i namestio na sofu za reklamni snimak rekavši joj: deluj kao da si dobar frajer. Rezultat je pred nama.

Šta još na ovom blogu neću videti...
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:37 22.09.2018

Re: ...i gde je Pišta?

Šta još na ovom blogu neću videti...

A fellow Londoner.
Well, almost.
Bili Piton Bili Piton 13:41 22.09.2018

Re: ...i gde je Pišta?

principessa_etrusca
Šta još na ovom blogu neću videti...

A fellow Londoner.
Well, almost.


Čuj, ima Lambros jednu sopstvenu sličnu, sa porno dodatkom doduše. I on je toliko zaljubljen u sebe da sve pršti, što bi se reklo.
docsumann docsumann 15:24 22.09.2018

Re: ...i gde je Pišta?

I on je toliko zaljubljen u sebe da sve pršti, što bi se reklo.


jbg, može mu se kad je gej
zilikaka zilikaka 19:34 20.09.2018

OD KRKARA

OD KRKARA


1. Onaj neostvareni udbaš “višeidentitetski” laže ko pas za rakiju (kao uostalom i za sve drugo).

Ukrao je rakiju iz frižidera apartmana poslednje večeri kad je odlazio svojoj partnerki sa kojom je vodio turu od 20 dana kroz 6 zemalja. Ukrao je, dok nje nije bilo, rakiju koja je bila namenjena meni ali je data NJOJ za mene. Ukrao je kurvinski, mufljuski, kako čovek od njega može i da očekuje. Rakiju je njoj predao, za mene, jedan vladika NVO SPC, čisto da se vidi od koga taj Be/uku Cp6 krade. Vladikin vikar (pomoćnik) izvinjavao mi se zbog lopova (vladiku sam video nakratko dosta kasnije ali naravno da o rakiji pričali nismo).

Inače organizovao sam posao od više desetina hiljada € tom govnetu i ženi koja je s njim vodila, napravio im sve besplatno, zbog NJE ne zbog njega. Organizovao na Kosovu da ih dočekaju, u Mostaru, Jasenovcu, Pakracu, Sarajevu, CG, Albaniji… Nisam uzeo ništa – nikakve pare, nikakvu proviziju, ništa. Pa ne samo što me to nakon posla na kojem je od mojih ljudi, mojih veza i mog znanja zaradilo xx000 € nije častilo kutijom ratluka, nego je još ukralo rakiju meni namenjenu.

E zato ću kad ga prvi put vidim da ga bijem. Mlatim kao konja, bez ikakve rasprave, samo pesnicom među rogove.

Ne želim sa time više da raspravljam. Ni o toj temi a ni o bilo kojoj drugoj.

2. Pozivam Moderatora/Supermoda/Admina ili kako zove da mi objasni zašto ne mogu da se ulogujem u svoj nalog. Trebaju mi komunikacije sa ljudima, privatne poruke i ništa više.

3. A glede Onoga




P.S.

Ako se od mene već očekuje da ovde učestvujem molim da se u moje ima odmah banuju fuksa u svim iteracijama i Neostvareni Ljotić u svim iteracijama.

Žuća, Čarli i ostali kad/ako zasluže.



Hvala i pozdrav

KRAJ KRKAREVE PORUKE
nask nask 19:50 20.09.2018

Re: OD KRKARA

Oće to od rakije. Lepo gore napisah da se treba držati vina.
freehand freehand 19:53 20.09.2018

Re: OD KRKARA

3. A glede Onoga

Pa eto, domačice, pošto si ti medijum preko koga komunicira poruči svom idolu da je ovo standardan krkarizam. To je deo - ono, čarobjak iz Oza, patuljak sa megafonom sakriven iza kulise - u kome po pravilu na bilo kakvu senku neslaganja odgovara ličnim što direktnim što traljavo prikrivenim uvredama.
Standardna krkarovština. To je onaj bljutavi standardan za bajčetinske četnike, deo ali svakako nije za banovanje.
anonymous anonymous 19:54 20.09.2018

Re: OD KRKARA

Све ми се чини, да је након овог Кркаровог наступа, блог изгубио свој - raison d etre .
angie01 angie01 20:03 20.09.2018

Re: OD KRKARA

Све ми се чини, да је након овог Кркаровог наступа, блог изгубио свој - raison d etre .


omajngot, je l ima nesto nenormalnije- da budem nezna- od toga da ti zakacis ovakav komentar,...maxooo, kako se stavljaju one tvoje munje za pokrivanje spamova.
zilikaka zilikaka 20:07 20.09.2018

Re: OD KRKARA

Pa eto, domačice, pošto si ti medijum preko koga komunicira poruči svom idolu...

Domaćica da prostiš peglala, a njemu ostavila da napiše šta mu volja. Ako bude pročitao i poželeo da se oglasi, ulogovaće se opet, tako da nemam ja šta da poručujem.

Mada, nemaš pojma koliko je lepo imati idole u ovim godinama.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana